Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.911 views

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Vandaag was de honderdste dag van mijn aaneengesloten honderd muntjes-streak. *O* Begonnen op 5 september. In totaal 115 keer gecasht. 8)

Werd een beetje lastig te halen met het gammele fietsachterwiel. Gisteren haalde ik tot mijn verbazing het cashmoment met dezelfde gyms van eergisteren. Het kwam mij goed uit dat ik er niet uit hoefde en het wiel kon bouwen. Vrij kort daarna viel er wel weer eentje maar ik had de buit al binnen. :P

Vandaag dus nog wel eerst een extra gym moeten pakken met mijn oude wiel. Daarna kon ik het oude wiel gaan vervangen door het nieuwe. Het was even een klusje om het goed te doen maar het zit nu en het werkt weer. Straks kan ik weer even een rondje maken om genoeg gyms te hebben zodat ik morgenochtend de 101 keer kan halen. Bij 75 dagen had ik even moeite om die te halen, heb ik hier over geschreven, en ik had er eigenlijk niet op gerekend dat ik de 100 zou halen maar het weer heeft nog steeds redelijk meegezeten. Ik wou op een gegeven moment die 100 dan ook wel halen maar nu zal ik wat minder fanatiek proberen de streak te behouden. Het weer moet ook een keer zo slecht worden dat ik er niet meer op uit wil trekken

Erg nuttig zijn die nieuwe babybeesten niet, behalve voor de candy om evt. evoluties die je al hebt te uppen als je daar de candy niet voor hebt.

Verwijderd

Ik begin het nu ook wel zat te worden en hoop eingelijk dat ze de anderen gen 2 pokemon uitstellen, maar dat komt metname omdat ik in Bucharest zit, gister de eerste echte serieuze sneeuw gezien, dan wordt het spelen wel minder, los van lopen en de app open houden waneer kan.

Zoals sommige anderen hier ook, ik mis nog alleen Snorlax. Helaas hem ik hem eens op de signs gezien, toen er nog geen nearby was, anders ging ik er echt wel voor.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2016 20:52 ]

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:50:
ben sinds de "dubbele candy event' aan het sparen voor 9 10km eieren, zit al op 7, das eigenlijk mn enige doel nog.
ik dacht dat de inhoud van een ei van te voren vast staat? Waarom zou je dan zo lang je 10km eieren willen bewaren?

Verwijderd

GroeneThee schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:56:
[...]

ik dacht dat de inhoud van een ei van te voren vast staat? Waarom zou je dan zo lang je 10km eieren willen bewaren?
ik bewaar ze om er 9 tegelijk uit te lopen, altijd al eens willen doen haha

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
hehehe ok. Om het maar interessant voor jezelf te houden :)

Verwijderd

GroeneThee schreef op woensdag 14 december 2016 @ 21:00:
hehehe ok. Om het maar interessant voor jezelf te houden :)
ja elke keer als ik 1 10km ei uitliep kreeg ik rommel dus probeer ik t op deze manier eens

(waarschijnlijk krijg ik nu 9 keer rommel maar ach 8)7 )

ik blijf hopen op een snorlax en aeroductyl

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-11 20:18
CaptJackSparrow schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:45:
Vandaag was de honderdste dag van mijn aaneengesloten honderd muntjes-streak. *O* Begonnen op 5 september. In totaal 115 keer gecasht. 8)

Werd een beetje lastig te halen met het gammele fietsachterwiel. Gisteren haalde ik tot mijn verbazing het cashmoment met dezelfde gyms van eergisteren. Het kwam mij goed uit dat ik er niet uit hoefde en het wiel kon bouwen. Vrij kort daarna viel er wel weer eentje maar ik had de buit al binnen. :P

Vandaag dus nog wel eerst een extra gym moeten pakken met mijn oude wiel. Daarna kon ik het oude wiel gaan vervangen door het nieuwe. Het was even een klusje om het goed te doen maar het zit nu en het werkt weer. Straks kan ik weer even een rondje maken om genoeg gyms te hebben zodat ik morgenochtend de 101 keer kan halen. Bij 75 dagen had ik even moeite om die te halen, heb ik hier over geschreven, en ik had er eigenlijk niet op gerekend dat ik de 100 zou halen maar het weer heeft nog steeds redelijk meegezeten. Ik wou op een gegeven moment die 100 dan ook wel halen maar nu zal ik wat minder fanatiek proberen de streak te behouden. Het weer moet ook een keer zo slecht worden dat ik er niet meer op uit wil trekken

Erg nuttig zijn die nieuwe babybeesten niet, behalve voor de candy om evt. evoluties die je al hebt te uppen als je daar de candy niet voor hebt.
Niantic hates him. He get pokecoins for free.
Ik you want to learn more buy our new instructions book. <3

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 14:21
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:59:
[...]

ik bewaar ze om er 9 tegelijk uit te lopen, altijd al eens willen doen haha
Ken het , voor het Halloween event was ik er ook al weeeeken mee bezig maar ben maar aan 8 geraakt ...

(door de rij Onixen en Scythers met dubbele candies kan ik nu 2 Scissors en Steelixen maken)

Ik kan je wel vertellen dat vooral de laatste erbij krijgen enerverend is , je kan er iedere keer maar 1 meer wegwerken ...

(ben er nu weer al even mee bezig , loopt niet vlot deze keer , nog maar 3 ...)

[ Voor 7% gewijzigd door ramones73 op 14-12-2016 21:36 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:22

Nitai

Live the life you love.

Jaaaaaaa, na 240+ ratattatatata, pidgeys, magickarps heb ik vandaag EINDELIJK een Ditto!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ik heb tot nu toe alleen maar Ditto's gevangen die zich voordeden als Rattata's. Komen ze eigenlijk ook als andere verschijningen voor?

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Ik hem hem ook uit een Magikarp gehad.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:02
Ik heb al iets van 6 Ditto's gehad, uit Pidgey, Rattata en Magikarp.

Op die manier heb ik ooit het gevoel kunnen hebben om met een Snorlax te vechten... *; <3

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-11 20:18
Richh schreef op woensdag 14 december 2016 @ 23:09:
Ik heb al iets van 6 Ditto's gehad, uit Pidgey, Rattata en Magikarp.

Op die manier heb ik ooit het gevoel kunnen hebben om met een Snorlax te vechten... *; <3
Of een Lapras :+

Verwijderd

Nou , met de nieuwe migratie is het Bulba nest vlak bij mn huis veranderd in een Zubat nestje -O-

Verwijderd

A-Jay schreef op woensdag 14 december 2016 @ 22:55:
Ik hem hem ook uit een Magikarp gehad.
Ik uit een zubat!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Moddie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 17:47:
Heb onderhand wel een vraagje voor de groep. Hoe houden jullie het nu nog interessant, oftewel hebben jullie wat tips?

Merk bij mezelf dat ik sinds lvl 32 er een beetje klaar mee ben, loop netjes me km voor eitjes en buddy, maar heb nu bijna me originele dex vol (6, waarvan 4 te lopen zijn) en die andere uit eitjes heb ik beetje hoop op opgegeven (Lickytung en Hitmonlee).
Vangen voor XP doet nu echt te weinig (moet 750.000 XP voor 1 lvl) en het zegt genoeg dat ik vrolijker wordt van een laag CP pidgey dan een hoge CP Scyther. \
Gyms hier in de buurt zijn ook niet stabiel, al pak ik zo nu en dan nog een paar mee op weg van of naar werk, maar de battle mechanic is toch wel aan iets nieuws toe. Heb ook een buffer van 1.200 coins omdat ik niet weet wat ik ermee aanmoet. Meer incubators voel ik weinig voor, want krijg bijna alleen maar 2 km eieren (die stop ik niet in een breekbare incubator), soms 5 km eieren (van de laatste 40: 9x paras, 5x tentacrool en 4x magnemite) en haast nooit meer 10 km.
Die nieuwe babies zijn grappig, maar inspireren mij niet om meer te vangen of te lopen..
Zelfde probleem hier eigenlijk. Ben ook level 32 (nog 100K te gaan voor 33) en ja het is een beetje saai. Moet nog maar 2 pokemon, Chansey en Aerodactyl, dus veel plezier heb ik er ook niet meer aan. Zit weer stabiel in genoeg gyms, dus zoveel actie is er niet meer. Team blauw vecht onderling hier met dubbele accounts voor plekjes in alle level 10 gyms... Zo begon ik met me mijn Rhydon van 2840 als 2de van boven en inmiddels ben ik als 2de van onder beland 8)7

Ik vang me mijn pokemons (focus op evolutie voer), loop met het spel aan voor me mijn eitjes, collect me mijn coins en wacht op gen2...die babies komen ooit wel, maar ik ga nu niet ineens extra rondlopen om sneller eggs te hatchen in de hoop ze te krijgen. Een kerst event zou leuk zijn, maar volgens mij is een kerst pikachu all we get...

Ditto al 22 van gevangen, vermond als zowel pidgey/rattata/magikarp/weedle

Verwijderd

Zelfde probleem hier eigenlijk. Ben ook level 32 (nog 100K te gaan voor 33) en ja het is een beetje saai. Moet nog maar 2 pokemon, Chansey en Aerodactyl, dus veel plezier heb ik er ook niet meer aan. Zit weer stabiel in genoeg gyms, dus zoveel actie is er niet meer. Team blauw vecht onderling hier met dubbele accounts voor plekjes in alle level 10 gyms... Zo begon ik met me Rhydon van 2840 als 2de van boven en inmiddels ben ik als 2de van onder beland 8)7

Ik vang me pokemons (focus op evolutie voer), loop met het spel aan voor me eitjes, collect me coins en wacht op gen2...die babies komen ooit wel, maar ik ga nu niet ineens extra rondlopen om sneller eggs te hatchen in de hoop ze te krijgen. Een kerst event zou leuk zijn, maar volgens mij is een kerst pikachu all we get...

Ditto al 22 van gevangen, vermond als zowel pidgey/rattata/magikarp/weedle
Op het Me ipv mij en mijn na vind ik mij wel in jouw verhaal. Team blauw is nogal dominant en er is geen gym meer te bauwen hier voor team Valor. Ben er ook wel een beetje klaar mee. Het gymmen is vooral hoge cp halen en hopen dat je er niet uitgedonderd wordt door sloop actie van blauw of een teamgenoot die jouw plekje wil.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2016 10:17 ]

Verwijderd

Hier (in Gouda) is het constant oorlog. Ben zelf team Instinct en hebben een whatsapp groep van ca 20 man. Als dan iemand onze gyms sloopt gaan we alle gyms waar diegene in zit langs en gooien alles plat. :+ Ik heb helaas niet veel tijd om er veel aan mee te doen dus ik zit niet in veel gyms zelf, maar wel mooi dit :P

• Under Control
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-11 22:49
Zucht, heb ik na een lange tijd eindelijk weer eens een 10K eitje weten te bemachtigen en ik hopen op een Snorlax (speel al sinds 17-07-2016 en ben nog maar 1 Snorlax tegen het lijf gelopen).
Hoop is uitgesteld teleurstelling....het was weer een @#$% Pinsir |:(

Ben wel level 30 geworden. Ik heb alleen nog maar Weezing nodig voor een full pokédex (gen1).
Koffing kom ik helaas niet vaak tegen...

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:51

Shiro

Serenity

Under Control schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:50:
Zucht, heb ik na een lange tijd eindelijk weer eens een 10K eitje weten te bemachtigen en ik hopen op een Snorlax (speel al sinds 17-07-2016 en ben nog maar 1 Snorlax tegen het lijf gelopen).

Ben wel level 30 geworden. Ik heb alleen nog maar Weezing nodig voor een full pokédex (gen1).
Het is in iedergeval iets dat je kan lopen :)

Ik zit al 2-3 maanden te wachten op mijn Aerodactyl... Na een lange droogte weer eens twee 10km eiren in mijn bezit.. eens kijken of het eindelijk een Aerodactyl wordt...

Overigens ook werkelijk maar 1 keer een Aerodactyl gezien tijdens het scannen met de zweed toen... 10km verderop, uiteraard geen tijd om daar op tijd te zijn.. ik dacht toen nog, die kom ik wel weer eens tegen...

Juniper RWD

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:16:
[...]

Op het Me ipv mij en mijn na vind ik mij wel in jouw verhaal. Team blauw is nogal dominant en er is geen gym meer te bauwen hier voor team Valor. Ben er ook wel een beetje klaar mee. Het gymmen is vooral hoge cp halen en hopen dat je er niet uitgedonderd wordt door sloop actie van blauw of een teamgenoot die jouw plekje wil.
Verbeterd :)
Under Control schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:50:

Ff doorlopen voor een volle dex dus. Vele malen beter dan hopen op een 10km ei en vorvolgens hopen op de juiste pokemon...
Shiro schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:53:
[...]

Het is in iedergeval iets dat je kan lopen :)

Ik zit al 2-3 maanden te wachten op mijn Aerodactyl... Na een lange droogte weer eens twee 10km eiren in mijn bezit.. eens kijken of het eindelijk een Aerodactyl wordt...

Overigens ook werkelijk maar 1 keer een Aerodactyl gezien tijdens het scannen met de zweed toen... 10km verderop, uiteraard geen tijd om daar op tijd te zijn.. ik dacht toen nog, die kom ik wel weer eens tegen...
Areodactyl niet eens op de scanners gezien toendertijd. Chansey wel, 2x zelfs, maar ik dacht toen hetzelfde... |:(

Verwijderd

Aerodactyl een keer op kijkduin gezien in t begin, maar noob dat ik was waren mn pokeballs op, snel wat stops gedraaid, maar toen was die weg :'(

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
CaptJackSparrow schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:45:

Damn 10.000 free coins dus. Ik ben wel eens benieuwd wat je aantal op de battle en training counter ondertussen is?

Ik battle ook wel graag maar zit meestal maar tussen de 1 à 5 gyms per dag. Ben ook niet echt elke dag bezig om er te veroveren, stabiele te zoeken, enz. Bij mij is het vaak half uurtje na het werk even langs enkele gyms en zien hoe lang ik er in blijf. Waarschijnlijk zal ik sinds de start toch om en bij de 2000 muntjes verzameld hebben :)

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 23:22

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik zit over 2 dagen op 10.000 gratis coins uit gym battles :)

Mijn stats:
Ace Trainer: Trained 1192 times
Battle girl: Won 750 gym battles
Shadow_J schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:17:
[...]

Damn 10.000 free coins dus. Ik ben wel eens benieuwd wat je aantal op de battle en training counter ondertussen is?

Ik battle ook wel graag maar zit meestal maar tussen de 1 à 5 gyms per dag. Ben ook niet echt elke dag bezig om er te veroveren, stabiele te zoeken, enz. Bij mij is het vaak half uurtje na het werk even langs enkele gyms en zien hoe lang ik er in blijf. Waarschijnlijk zal ik sinds de start toch om en bij de 2000 muntjes verzameld hebben :)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Shadow_J
JamesB009 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:22:

Mijn stats:

[...]
Trained zit je 5x meer dan mij dus waarschijnlijk daardoor heb je ook 5x meer muntjes. De battle stats zijn eigenlijk wel veel lager dan verwacht, daar zit ik bijna aan de 1000. Waarschijnlijk ook wel omdat enkele keren in de week even wat gyms ga plat leggen om dan muntjes te halen. Stabiele gyms zijn echt wel zeldzaam in onze regio voor team geel. Blauw is hier in de buurt het sterkste vertegenwoordigd en zelfs voor de gym aanpassingen was het moeilijk om enkele gele langer dan een paar dagen te zien recht staan.

Op zich geen probleem voor mij, ik kijk er tegenwoordig echt niet tegen op om een level 6 of 7 alleen neer te leggen. Een 10 doe ik toch liever met 2 of meer :p

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik haal weinig gyms down inderdaad, meestal kom ik bij gyms die al blauw zijn, en dan uppen maar. Bij mij in de omgeving is 1 iemand heel actief, die haalt altijd alles down, dus daar kan ik niet veel meer aan doen behalve uppen.
Shadow_J schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:29:
[...]

Trained zit je 5x meer dan mij dus waarschijnlijk daardoor heb je ook 5x meer muntjes. De battle stats zijn eigenlijk wel veel lager dan verwacht, daar zit ik bijna aan de 1000. Waarschijnlijk ook wel omdat enkele keren in de week even wat gyms ga plat leggen om dan muntjes te halen. Stabiele gyms zijn echt wel zeldzaam in onze regio voor team geel. Blauw is hier in de buurt het sterkste vertegenwoordigd en zelfs voor de gym aanpassingen was het moeilijk om enkele gele langer dan een paar dagen te zien recht staan.

Op zich geen probleem voor mij, ik kijk er tegenwoordig echt niet tegen op om een level 6 of 7 alleen neer te leggen. Een 10 doe ik toch liever met 2 of meer :p

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Richh

Mijn stats:

[...]
Hoe dan :9

Ik heb zo'n 600 keer getaind en 600 keer gewonnen. Maar ik krijg elke dag echt niet meer dan 40 muntjes binnen :P

• Shiro
  • Laatst online: 19:51

Shiro

Serenity

Mijn stats:

[...]
Ik zit op:
Ace Trainer: Trained 1360 times
Battle girl: Won 1465 gym battles

Qua coins? Werkelijk geen idee, volgens mij hark ik sinds eind juli of augustus al 100 coins elke dag en de streak is nog steeds gaande.

Als ik voor het gemak sinds mid augustus tel zal ik rond de 12000 coins zitten...

Juniper RWD

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

wat vaker gezegd is, stabiele / afgelegen gyms.

In 1 gym zit ik nu 6 of 7 weken denk ik, die heb ik maar 8 keer getrained.
Ik zit momenteel in 14 gyms, waarbij ik zeker nog wel 5 / 6 kan bijvoegen als ik even stukje ga rijden.
Als ik richting de 10 zak dan ga ik weer op pad en pak ik er stuk of 5 bij, en dan weer wachten.
Richh schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:33:
[...]

Hoe dan :9

Ik heb zo'n 600 keer getaind en 600 keer gewonnen. Maar ik krijg elke dag echt niet meer dan 40 muntjes binnen :P

• Richh
JamesB009 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:39:
wat vaker gezegd is, stabiele / afgelegen gyms.
Die 4 gyms (3atm) zijn redelijk stabiel, in eentje daarvan heb ik zelfs 3 maanden op rij gezeten. Dat aantal verhogen is haast niet te doen in mijn omgeving.
Ik kom uit Drenthe, waar in de 'stad' niet bijzonder veel gyms zijn. Ik denk dat er daarom veel gamers naar het buitengebied treden in de hoop wat stabielers te vinden. Met als gevolg dat veel gyms eigenlijk iedere week van kleur wisselen, zelfs in the middle of nowhere :P Met uitzondering van een paar gyms die al maanden muurvast op lv10 staan natuurlijk, daar kan ik ook niks bij zetten.

Ook merk ik dat veel blauwe spelers in mijn omgeving zijn gestopt. De meeste gyms hier zijn rood, en als je een gym blauw maakt dan duurt het meerdere dagen om 'm tot level 8 te krikken. Daarboven neemt men niet de moeite om te trainen, terwijl menig rode gym level 10 is.
Heb me inmiddels aangemeld voor een lokale facebookgroep en een oproep gedaan naar blauwe spelers. Hopen dat dat wat verschil maakt :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Mijn 'Ace Trainer' medal staat op 1100 rond.

Mijn 'Battle Girl' :? Medal op een bescheidener 443.

Veel in stabiele gyms gezeten en zit er nu nog in 7. Verder is uppen van vriendelijke gyms nu eenmaal een effectievere strategie dan vijandelijke neerhalen als je de maximale muntjes wilt scoren. Ik zit nu op een totaal van 13.810 verdiende muntjes en mijn saldo staat op 6650. :P

Als ik mijn streak in stand weet te houden zal ik op de 23e de 14.500 muntjes passeren wat de hoogste hoeveelheid is die je voor honderd euri in de shop kunt kopen. 8)

Fietsrondje gisteravond bracht me o.a in een straat met 3 gyms. Twee L8 en een L7. Ik had even uitgezocht welke drie hoogste beesten ik in welke gyms moest zetten om goede plekjes in te nemen en evolueerde zelfs even een Magikarp om genoeg hoog spul te hebben. Nadat ik de eerste naar L9 had getraind was ik echter toch weer dusdanig gehaast vanwege de nog steeds ontbrekende bescherming tegen sniping dat ik de verkeerde pook selecteerde en toen stond ik na hard werken met een Flareon op de onderste plaats. -O-

Ik kwam thuis met 15 gyms en die haalden allemaal mijn cashmoment vanmorgen. Ondertussen eentje retour. Niet eens die Flareon. :+

Verwijderd

Is er dan ergens te zien hoeveel muntjes je totaal al hebt gecollect?

Verwijderd

Mijn stats:

[...]
lol dan heb je niet echt veel moeite moeten doen voor die coins.

Ik heb battle girl 9187 /ace trainer 1858.
Ik heb amper moeite gedaan om stabiele gyms te zoeken en hier in het dorp is geel supper dominant. Daar been ik een van de weinige die weerstand bied >:)
ik ben lvl 36

Geen idee hoeveel coins ik in totaal kreeg.

Ik had dacht wel alle coins uitgegeven aan incubators voor die dubbele candy event die was tot 1 november.
Zit nu op 4210 coins.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2016 12:04 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:51:
Is er dan ergens te zien hoeveel muntjes je totaal al hebt gecollect?
Helaas niet. Ik ben het in een spreadsheet gaan bijhouden toen ik mijn eerdere verdiensten nog kon afleiden uit mijn aangekochte ruimte-uitbreidingen.

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Klopt. Heb het geluk met veel stabiele gyms in de omgeving. :)
[...]

lol dan heb je niet echt veel moeite moeten doen voor die coins.

Ik heb amper moeite gedaan om stabiele gyms te zoeken en hier in het dorp is geel supper dominant. Daar been ik een van de weinige die weerstand bied >:)
ik ben lvl 36

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:53:
[...]

Helaas niet. Ik ben het in een spreadsheet gaan bijhouden toen ik mijn eerdere verdiensten nog kon afleiden uit mijn aangekochte ruimte-uitbreidingen.
Jammer :) Ik heb nog wel veel moeite om stabiele coin-inkomsten te krijgen dus is voor mij lastig inschatten hoeveel ik er nou heb verzameld... :P

• Quincy5
  • Laatst online: 21-11 12:42
CaptJackSparrow schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:49:
Fietsrondje gisteravond bracht me o.a in een straat met 3 gyms. Twee L8 en een L7. Ik had even uitgezocht welke drie hoogste beesten ik in welke gyms moest zetten om goede plekjes in te nemen en evolueerde zelfs even een Magikarp om genoeg hoog spul te hebben. Nadat ik de eerste naar L9 had getraind was ik echter toch weer dusdanig gehaast vanwege de nog steeds ontbrekende bescherming tegen sniping dat ik de verkeerde pook selecteerde en toen stond ik na hard werken met een Flareon op de onderste plaats. -O-
Die snipe bescherming is nogal vaag/buggy: lijkt de ene keer wel te werken en de andere keer niet. Niet handig om niet op te kunnen vertrouwen.

PV Output

• Shadow_J
[...]
Dat zijn wel zalige stats van een gym sloper. Waarschijnlijk ook wel het 'nadeel' om in een super actieve regio te spelen waar alle 3 de teams er nog steeds voor gaan. Hier in de buurt zijn we begonnen met enkele chats op Facebook een maand of 2-3 geleden en nu zien we wel dat we met geel al veel vaker weerstand bieden. Elke dag gaan er wel gyms neer, dus blauw heeft steeds minder kans om ook stabiel te blijven :)

Het gehele gym aspect houdt de game voor interessant. Daarboven gaan we wekelijks wel ergens wandelen. Als ik het zuiver voor de Dex deed zoals enkele andere vrienden was ik al lang gestopt, Snorlax zonder al te vaak 10km eitjes te krijgen is niet simpel :)

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

Quincy5 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:08:
[...]

Die snipe bescherming is nogal vaag/buggy: lijkt de ene keer wel te werken en de andere keer niet. Niet handig om niet op te kunnen vertrouwen.
Niks vaags aan: met trainen is er geen snipe-bescherming. Met slopen wel.

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:33
CaptJackSparrow schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:49:
Verder is uppen van vriendelijke gyms nu eenmaal een effectievere strategie dan vijandelijke neerhalen als je de maximale muntjes wilt scoren.
Ligt maar net aan je omgeving. Vaak staan gyms die ik 's ochtends herover avonds nog steeds op 2000/4000 als ik weer thuis kom. Dus als in je omgeving niet genoeg activeve spelers van je kleur zitten schiet het levelen van gyms niet op.
Beperkte tijd die ik dan heb kan ik beter steken in elke ochtend even de flipgyms afrijden die zelden boven level 3 zijn, om in een half uur tijd de gyms weer te herpakken.

Uiteraard train ik afgelegen gyms van een hoog level wel even bij en hoop ik dat die het even volhouden zodat ik minder flipgyms hoef te pakken. Maar die kom ik zelden tegen helaas.

Verwijderd

Moddie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 17:47:
Heb onderhand wel een vraagje voor de groep. Hoe houden jullie het nu nog interessant, oftewel hebben jullie wat tips?

Merk bij mezelf dat ik sinds lvl 32 er een beetje klaar mee ben, loop netjes me km voor eitjes en buddy, maar heb nu bijna me originele dex vol (6, waarvan 4 te lopen zijn) en die andere uit eitjes heb ik beetje hoop op opgegeven (Lickytung en Hitmonlee).
Vangen voor XP doet nu echt te weinig (moet 750.000 XP voor 1 lvl) en het zegt genoeg dat ik vrolijker wordt van een laag CP pidgey dan een hoge CP Scyther. \
Gyms hier in de buurt zijn ook niet stabiel, al pak ik zo nu en dan nog een paar mee op weg van of naar werk, maar de battle mechanic is toch wel aan iets nieuws toe. Heb ook een buffer van 1.200 coins omdat ik niet weet wat ik ermee aanmoet. Meer incubators voel ik weinig voor, want krijg bijna alleen maar 2 km eieren (die stop ik niet in een breekbare incubator), soms 5 km eieren (van de laatste 40: 9x paras, 5x tentacrool en 4x magnemite) en haast nooit meer 10 km.
Die nieuwe babies zijn grappig, maar inspireren mij niet om meer te vangen of te lopen..
Gewoon je doel telkens een beetje verhogen. Als je dex volledig is kan je proberen met van elke pokemon er een boven 80 % iv te krijgen. Dat in combinatie met beste aanval is al erg moeilijk. Voor sommige aanvallers of verdedigers wil ik dan meerdere goede hebben.

Graag 10 vaporeons 80+ met water gun/water pulse.

Verder ook de medailles afwerken. Pikachu medaille net gehaald door dat er ineens een pikachu nest was in het park vlakbij waar ik woon.

Ik moet nog 83 kleine rattata 96 grote magicarps.
Heb nu 64/200 draken en 45/200 ice ( ik hoop op extra ijs pokemon bij kerst)

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:52:
[...]

Gewoon je doel telkens een beetje verhogen. Als je dex volledig is kan je proberen met van elke pokemon er een boven 80 % iv te krijgen. Dat in combinatie met beste aanval is al erg moeilijk. Voor sommige aanvallers of verdedigers wil ik dan meerdere goede hebben.

Graag 10 vaporeons 80+ met water gun/water pulse.

Verder ook de medailles afwerken. Pikachu medaille net gehaald door dat er ineens een pikachu nest was in het park vlakbij waar ik woon.

Ik moet nog 83 kleine rattata 96 grote magicarps.
Heb nu 64/200 draken en 45/200 ice ( ik hoop op extra ijs pokemon bij kerst)
Danku, zijn goede tips. Geeft me iig weer even wat energie om door de kou te wandelen _/-\o_

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

Heb voor de komende evo-spree weer 5 nieuwe dex entries klaarstaan, en gezien het aantal exeggcutes die ik vang sinds gisteren komt daar misschien nog wel eentje bij :) 132-133 wordt het dan.

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 13:30
Welke baby pokemon hebben jullie al? Ik heb zojuist Togepi en Magby gekregen

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
joey1990 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:39:
Zo das snel gegaan. Heb er zelf nog geen een, krijg nog steeds me dosis caterpies, paras, enz

Verwijderd

Grappig dat die coins zo belangrijk zijn(dat zijn ze ook stiekem) Maar ik vind juist die 5000 stardust fijn per dag! Ik vang veel maar 5000 stardust is 50 pokies.

Het lijkt er op dat Blauw echt heel erg aanwezig is overal. Jammer

• Shadow_J
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:34:
Grappig dat die coins zo belangrijk zijn(dat zijn ze ook stiekem) Maar ik vind juist die 5000 stardust fijn per dag! Ik vang veel maar 5000 stardust is 50 pokies.

Het lijkt er op dat Blauw echt heel erg aanwezig is overal. Jammer
Stardust is idd ook wel heel belangrijk. Vorige weekend had ik met wat vrienden een 100 IV exeggcute gevangen. Ik ben nu level 32 dus om deze naar een hoog level te brengen waren er +100 candy en +100k stardust nodig. Daar moet je een hele tijd voor sparen :P

• schaapiej
  • Laatst online: 21-11 20:57
joey1990 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:39:
Tot nu toe alleen Igglybuff.
En net @#!#@! een Onix uit een 10km ei!
Andere 10km ei staat op 7,5km dus die zal morgen wel uitkomen...

<GoT>NightStalker

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Dust is ook zeer zeker een hele prettige bonus van de gyms. Mede dankzij die bron en de vangbonussen zat ik gisteren op 723k dust. Na het maken van een Gyarados, het uppen van een Flareon en een Kingler voor gym duty en het maken van een tweede Dragonite vandaag van mijn 98% Dratini zit ik weer op 530k, maar dat is nog steeds comfortabel. :)

Ik heb het gevoel dat ik sinds de introductie van de babybeesten meer 10km eieren krijg. Drie totaal waarvan gisteren maar liefst twee stuks. Uit de eerste kwam een Dratini en uit de tweede een Lapras. Mijn derde uit een ei en met eentje in het wild gevangen erbij heb ik er nu vier. :P Wel maar eentje die op 'gymniveau' zit want candy is natuurlijk een probleem.

Het zou best kunnen dat Niantic meer 10km eieren laat droppen om de mensen te helpen G1 compleet te krijgen en de interesse weer wat aan te zwengelen, en misschien ook als decemberextraatje. Vanavond krijgt mijn mannetje het laatste 10km ei in zijn rugzak om de nacht mee door te komen. Nu is ie eerst even wat 2km eieren aan het wegwerken.

Ik heb nog geen babybeesten mogen krijgen. :/

• schaapiej
Erg welkom die 10km eieren. Droprate is wat mij betreft echt te laag. Zit zelf op ongeveer 5%. 305 eieren totaal op 550 kilometer (ik doe niet aan nachtelijke gps-jitter wandelingen).

Net nog een rondje Sonsbeek gemaakt. De Electabuzz spawn is weg en er is zo ver ik heb gezien niks voor terug gekomen.. gister daar nog 5 stuks achter elkaar gevangen. Enige nuttige voor mij was een Machop en 2 Charmander.

<GoT>NightStalker

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Kut pikachu. Zie ik er eentje mat santa hat, rent ie weg :'(

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 18:43
Hihi, ik had meteen dag één een pikachu met mutsje oOo

[ Voor 4% gewijzigd door WoWo op 15-12-2016 19:11 ]

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:36
WoWo schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:10:
Ik wil alweer een 80+IV lvl 30 vangen. Stom spel :)

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Waar in Groningen stad moet ik zijn om langdurig in een rode gym te hangen en welke plek is handig voor pokestops? Ik zit weer eens in ballen nood.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:31

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik zag vanmorgen in Lonneker (bij Enschede) ern Jynx in mijn sightings maar kon hem niet vangen want onderweg naar werk. Loop ik vanavond van mijn werkplek naar de auto, zie ik een Jynx (300 nogwat CP) bij één van de twee Pokestops zitten die mijn werk rijk is.

Kostte me een Ultraball en een stuk of 3 Powerballs maar ik heb hem/haar gevangen :Y)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Orsetto
CAP-Team schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:37:
Ik zag vanmorgen in Lonneker (bij Enschede) ern Jynx in mijn sightings
Gefeliciteerd met de dex entry!!

Ik wou dat ik een keer geen Jynx in mijn sightings zag onderweg naar werk :)

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-11 02:52
Hier zitten duizend jinx. Ook voor de 3e keer een lickytung in het wild gevangen, maar een snorlax of lapras uberhaupt is teveel gevraagd op level 32...

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:31

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik had na 3,5 maand nog nooit een Jynx gevangen, zitten hier (Vriezenveen, bij Almelo) ook niet in het dorp. Chansey en Lickytung allebei binnen een straal van 200 meter van mijn huis gevangen. :P

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Er kwam een Omanyte uit m'n 10km ei. Ik wist niet dat dat een 10km pokemon is.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:05
WoWo schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:10:
Ik ook. Liep om mijn dochtertje op te halen en popte ineens naast me. Nu natuurlijk niet te vinden voor mijn vrouw.

Ditto is nog steeds een drama. Vang alles wat los en vast zit, maar niks.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Arunia schreef op donderdag 15 december 2016 @ 23:40:
[...]

Ik ook. Liep om mijn dochtertje op te halen en popte ineens naast me. Nu natuurlijk niet te vinden voor mijn vrouw.

Ditto is nog steeds een drama. Vang alles wat los en vast zit, maar niks.
Valt ook letterlijk geen peil op te trekken. Geen idee welke RNG 2.0 erachter hangt maar had laatst 2 binnen 5 minuten en vervolgens 24 uur helemaal niets...

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Richh
CaptJackSparrow schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:25:
Ik heb het gevoel dat ik sinds de introductie van de babybeesten meer 10km eieren krijg. Drie totaal waarvan gisteren maar liefst twee stuks. Het zou best kunnen dat Niantic meer 10km eieren laat droppen om de mensen te helpen G1 compleet te krijgen en de interesse weer wat aan te zwengelen, en misschien ook als decemberextraatje.
Hier klopt niks van, ik heb sinds de update 12 nieuwe eieren uitgelopen, dus 21 nieuwe eieren totaal gezien. Geen daarvan was/is 10km. Ook is uit geen van de eieren een G2-beestje gekomen. Uit 4x 2km zijn maar liefst 4 spearows gekomen 8)7

Wel een Growlite en een Execcute, dus weer wat dichter bij Arcanine en mijn palmboom wat omhoog getraind. En ik kwam een Pinsir in het wild tegen. Wat dat betreft dus toch een prima dagje :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Diverse nieuwe spawnlocaties rond het huis, en zelfs in het huis lijkt het. Weer nieuwe migratie? Of is er meer veranderd?

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:31
kaasaanfiets schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:09:
Waar in Groningen stad moet ik zijn om langdurig in een rode gym te hangen en welke plek is handig voor pokestops? Ik zit weer eens in ballen nood.
Rode gym weet ik niet, alles is blauw :-)
Ballen gaat uistekend op het Zernike universiteitsterrein. Kun je een rondje fietsen met +\- 20 stops per 5 minuten. Weinig verkeer in de weg. Paar rondjes en je zit weer vol. Centrum is ook vol stops, maar schiet niet op ivm drukte.

• Under Control
Houden jullie nog er nog iets van een strategie op na m.b.t. het kiezen tussen een "Bag upgrade" of "Pokémon Storage Upgrade" in de shop?

Bij mij hebben beide nu een grootte van 500 en ik heb weer 200 coins verzamelt om één van de 2 uit te breiden. Ben benieuwd hoe andere hier mee omgaan of in het verleden zijn omgegaan (voor diegene die al maanden stabiel in 10 gyms of meer zitten en tot de max zitten qua storage).

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Under Control schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:06:
Houden jullie nog er nog iets van een strategie op na m.b.t. het kiezen tussen een "Bag upgrade" of "Pokémon Storage Upgrade" in de shop?

Bij mij hebben beide nu een grootte van 500 en ik heb weer 200 coins verzamelt om één van de 2 uit te breiden. Ben benieuwd hoe andere hier mee omgaan of in het verleden zijn omgegaan (voor diegene die al maanden stabiel in 10 gyms of meer zitten en tot de max zitten qua storage).
Vrij simpel. Wat je op dat moment het meeste nodig hebt. Ben je bijv. veel evoluties aan het sparen om op meerdere devices een lucky egg sessie te doen en kom je daarvoor ruimte tekort dan koop je die. Als ik geen behoefte had aan meer beestenruimte dan kocht ik meer itemspace wat weer handig is om meer revives en potions achter de hand te kunnen hebben en met meer ballen kun je evt. een periode met slecht weer beter door komen afhankelijk van je farmmogelijkheden.

Verwijderd

Ik houd standaard >200 coins achter de hand voor het geval ik een van de 2 dringend moet upgraden... Items is handig zodat je altijd genoeg potions en revives kunt bewaren zonder tekort aan ballen te krijgen.

Voor prestiging/aanvallen van gyms bewaar ik praktisch alle Pokémon met een CP van 1000 en hoger, dus als ik daar veel van vind plus spaar voor een evolve sessie, heb ik wel eens een storage upgrade nodig :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:19:
Ik houd standaard >200 coins achter de hand voor het geval ik een van de 2 dringend moet upgraden...
Dat was ik al weer vergeten maar dat deed ik inderdaad ook. Prettig om de mogelijkheid te hebben om op elk moment dát zich een behoefte voordoet ook in die behoefte te kunnen voorzien.

• Shadow_J
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:39:
[...]

Dat was ik al weer vergeten maar dat deed ik inderdaad ook. Prettig om de mogelijkheid te hebben om op elk moment dát zich een behoefte voordoet ook in die behoefte te kunnen voorzien.
Ik heb mijn item bag al enige tijd op 1000 items staan. Het is zo handig om continu een stock aan balls, potions & revives te hebben. Mijn pokémon space heb ik de laatste maand van 400 naar 500 gebracht met oog op de nieuwe pokemon dat erbij komen. Ik denk dat in de loop van de komende maanden die ook wel nog omhoog zal gaan, zo ben je niet verplicht om een batch te doen als je tegen het maximum aan loopt en moet je ook niet continu opkuisen :p

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Extra beestenruimte is hetgene waar je echt behoefte aan kunt krijgen. Als je daar altijd 200 muntjes voor een upgrade voor in voorraad hebt dan kun je zodra je er 400 hebt weer een itembag upgrade kopen, tenzij je misschien op dat moment net die beestenruimte nodig hebt. Zodra je je laatste 200 aan pokéspace hebt uitgegeven ga je die 200 reserve weer opbouwen en de volgende 200 voor itemspace gebruiken.

Zo was het ja. ;)

• schaapiej
Mijn bagspace zit al enige tijd om 1000. Pokéspace op 750.

Ik houd op 't moment wat coins achter de hand voor het geval er een leuk event komt waar incubators nuttig zijn. Als er na het eind van deze maand geen event is geweest gaan alle muntjes in Pokéspace. Zodra die ook op 1000 zit kan de rest daarna sowieso in incubators...

As we speak nog maar 530 muntjes op voorraad, dus nog 470 te gaan voor max Pokéspace! :p
Niet heel acties meer met gyms dus het gaat allemaal wat trager.

<GoT>NightStalker

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 22:49
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:23:
Diverse nieuwe spawnlocaties rond het huis, en zelfs in het huis lijkt het. Weer nieuwe migratie? Of is er meer veranderd?
nieuwe migratie op 15-12
Scyther voor de deur :)

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Hier is zowel de Onix als Electrabuzz spawn veranderd in een Cubone spawn :(

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
Leuk al die migraties, maar in Den Helder is het nog steeds een Magnemite en Voltorb paradijs :S Daar heb ik dus echt helemaal niets aan.

• Under Control
Bedankt voor jullie insights :). Ik ga die 200 coins spenderen aan meer ruimte voor mijn toekomstige vangsten.

Sta ook op het punt om een 65 tal pidgeys te evolven, maar weet niet of dat nu zo handig is.
Mijn vorige batch pideys had ik precies 1 dag voor het double XP evenement ge-evolved |:(

Verwijderd

The_Ghost16 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:37:
Leuk al die migraties, maar in Den Helder is het nog steeds een Magnemite en Voltorb paradijs :S Daar heb ik dus echt helemaal niets aan.
Die veranderen daar nooit want dat zijn niet de nest pokemons. In lillo is dat ook bv standaart ipv pidgey en rattata.

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 14:43

TAA

Liever IRC

Under Control schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:41:
Bedankt voor jullie insights :). Ik ga die 200 coins spenderen aan meer ruimte voor mijn toekomstige vangsten.

Sta ook op het punt om een 65 tal pidgeys te evolven, maar weet niet of dat nu zo handig is.
Mijn vorige batch pideys had ik precies 1 dag voor het double XP evenement ge-evolved |:(
Als jij die evolve sessie dan vandaag ff doet kunnen wij van 't weekend ook aan de slag :+

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik suggereerde pas dat er misschien meer (en betere) 10km eieren gedropt zouden kunnen worden om de mensen te helpen om G1 compleet te krijgen. Uit de drie 10km eieren die ik sinds de introductie van de babymons gekregen heb kwamen eerst een Dratini en een Lapras, en de derde is net uitgekomen en daaruit kwam een.....

Snorlax. *O* oOo :)F

Met Lick/Body Slam.

Uit twee opeenvolgende eieren een Lapras en een Snorlax. :*) Toeval of inderdaad een teken dat we een beetje extra geholpen gaan worden? :)

Met natuurlijk weer een voorraadje candy maar nu kan ik ook eindelijk gaan buddyen om mijn al 136 dagen in een gym staande eerste snorremans eens flink te uppen als die ooit weer thuis komt. :P Daarvoor heb ik nog flink wat meer candy nodig dan ik nu heb.

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:32
CAP-Team schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:45:
Ik had na 3,5 maand nog nooit een Jynx gevangen, zitten hier (Vriezenveen, bij Almelo) ook niet in het dorp. Chansey en Lickytung allebei binnen een straal van 200 meter van mijn huis gevangen. :P
In Wierden zit in het centrum regelmatig een Jynx.

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:15
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:57:
Ik suggereerde pas dat er misschien meer (en betere) 10km eieren gedropt zouden kunnen worden om de mensen te helpen om G1 compleet te krijgen. Uit de drie 10km eieren die ik sinds de introductie van de babymons gekregen heb kwamen eerst een Dratini en een Lapras, en de derde is net uitgekomen en daaruit kwam een.....

Met Lick/Body Slam.

Uit twee opeenvolgende eieren een Lapras en een Snorlax. :*) Toeval of inderdaad een teken dat we een beetje extra geholpen gaan worden? :)

Met natuurlijk weer een voorraadje candy maar nu kan ik ook eindelijk gaan buddyen om mijn al 136 dagen in een gym staande eerste snorremans eens flink te uppen als die ooit weer thuis komt. :P Daarvoor heb ik nog flink wat meer candy nodig dan ik nu heb.
Zoals met alles in dit spel: lijkt mij puur toeval. :P
Kreeg gister een Kabuto uit een 10km...

• Quincy5
  • Laatst online: 21-11 12:42
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:57:

Met Lick/Body Slam.

Vieze mazzelaar. Een beetje iedereen die nog geen Lapras en Snorlax heeft enorm jaloers maken ;) Die extra 10 km eieren zie ik overigens niets van.

PV Output

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:28
Gisteren bleek ik ook veel geluk te hebben! Ik heb in elk geval weer een reden om pidgeys te vangen, aangezien ik geen stardust meer heb. Kan maarzo een leuke Dragonite killer worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/h8fFJjw4K6tfDu4Efzgd2Egx/full.jpg

• Orsetto
Ik had de laatste week ook opeens veel 10k eieren. Maar het blijft RNG denk ik.

Mijn eerste gen2 Pokémon uit de laatste gekregen: een smoochum. :S

Tja, ik ken die hele gen2 niet dus misschien is dit een manier om me met babyversies van bekende Pokémon binnen te harken.

Verwijderd

Orsetto schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:14:
Ik had de laatste week ook opeens veel 10k eieren. Maar het blijft RNG denk ik.

Mijn eerste gen2 Pokémon uit de laatste gekregen: een smoochum. :S

Tja, ik ken die hele gen2 niet dus misschien is dit een manier om me met babyversies van bekende Pokémon binnen te harken.
Waarom :S ?

Ik dacht dat mensen nieuwe Pokémon wilden maar zie alleen maar mensen klagen dat ze de nieuwe entries krijgen.

Aangezien maar een heel klein percentage van de Pokémon nuttig is voor gyms trainen/aanvallen/defenden , what do you expect ? Als heel gen2 komt is het grootste deel ook 'waardeloos' hoor... En ik krijg liever een Smoochum dan een Jynx :P

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:17:
[...]

Waarom :S ?

Ik dacht dat mensen nieuwe Pokémon wilden maar zie alleen maar mensen klagen dat ze de nieuwe entries krijgen.

Aangezien maar een heel klein percentage van de Pokémon nuttig is voor gyms trainen/aanvallen/defenden , what do you expect ? Als heel gen2 komt is het grootste deel ook 'waardeloos' hoor... En ik krijg liever een Smoochum dan een Jynx :P
Dit komt doordat de meeste Pokemon Go spelers alleen de eerste generatie pokemon hebben gespeeld (oftewel rood, blauw, groen of geel). Daarbij hebben ze dan vaak hun pokedex nog niet vol dus willen ze eerst hetgeen wat ze kennen vol krijgen. Die kans is nu namelijk kleiner geworden omdat er meer 'rotzooi' uit een ei kan komen.

Dit geldt voor mij net zo :)

Verwijderd

The_Ghost16 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:21:
[...]

Dit komt doordat de meeste Pokemon Go spelers alleen de eerste generatie pokemon hebben gespeeld (oftewel rood, blauw, groen of geel). Daarbij hebben ze dan vaak hun pokedex nog niet vol dus willen ze eerst hetgeen wat ze kennen vol krijgen. Die kans is nu namelijk kleiner geworden omdat er meer 'rotzooi' uit een ei kan komen.

Dit geldt voor mij net zo :)
Je eerste argument snap ik wel, maar dat de kans kleiner is geworden is onjuist aangezien de 'parents' zijn vervangen door de baby's. Dus de kans op een Snorlax is identiek gebleven (lees: laag) dus zal nog steeds hopen en bidden blijven om die er uit te krijgen. Maar het is makkelijk om iets de schuld ervan te kunnen geven :P

• schaapiej
schaapiej schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:58:
[...]

Tot nu toe alleen Igglybuff.
En net @#!#@! een Onix uit een 10km ei!
Andere 10km ei staat op 7,5km dus die zal morgen wel uitkomen...
En het andere 10km ei is zojuist uitgekomen... Elekid *O*

<GoT>NightStalker

• Orsetto
Nou precies wat The_Ghost16 hierboven al zegt. Die gen2 meuk boeit me niet, ken alleen dat ei (Tokapi?). Toch maakt dit de transitie wel makkelijker.

Je hebt wel gelijk dat het beter is dan een Jynx :). Ik had liever mijn laatste ontbrekende gehad (Aerodactyl) en daarom :S

Bij een pinsir was het gewoon -O- geworden.

Ik dacht trouwens dat een magmar of Jynx uit een ei nog steeds kon?

Verwijderd

@schaapiej, als gemerkt dat sinds de laatste migratie Sonsbeek weer leuk is ?
Vanochtend een dratini, een Aero en een charm bij de zwanenbrug voor de chinees op weg naar mijn werk :)

• Orsetto
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:43:
Vanochtend een dratini, een Aero en een charm bij de zwanenbrug voor de chinees op weg naar mijn werk :)
Een Aero? Als dat een reguliere spawn blijkt hoor ik het graag

Verwijderd

Orsetto schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:54:
[...]

Een Aero? Als dat een reguliere spawn blijkt hoor ik het graag
Ik laat het weten als hij er vaker zit. Deze had weliswaar de IV's van een puberende pidgey maar toch, het is een 1192 Aero.

• schaapiej
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:43:
Ben er woensdag geweest, niet heel gek veel bijzonder spul. Electabuzz spawn was er toen nog wel.
Gister ook geweest, een Machop en 2 Charmanders en de rest het standaard spul wat daar spawned.

Straks na 't werk nog effe een rondje maken, heb twee uur de tijd tussen m'n werk en een afspraak.
Hoop dat ik ook zo'n vliegende steen tegen kom :p

Maar over het algemeen zit er genoeg variatie in Sonsbeek!

<GoT>NightStalker

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 13:07
is er trouwens al wat bekend wanneer de gen2 in "het wild" te vangen gaan zijn? eitjes is leuk en al, maar in het wild zou nog leuker zijn vind ik persoonlijk. Denk niet dat er iets bekend is, maar heb niet altijd al het nieuws voor me :-)

• Under Control
jaydenjarno schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:13:
is er trouwens al wat bekend wanneer de gen2 in "het wild" te vangen gaan zijn? eitjes is leuk en al, maar in het wild zou nog leuker zijn vind ik persoonlijk. Denk niet dat er iets bekend is, maar heb niet altijd al het nieuws voor me :-)
Niantic heeft op 12-12 het volgende aangekondigd:"Professor Willow has discovered Togepi and Pichu hatching from Eggs! Starting later today, Trainers will have the opportunity to hatch these and several other Pokémon that were originally discovered in the Johto Region in Pokémon Gold and Pokémon Silver video games. These are the first of more Pokémon coming to Pokémon GO over the next few months."

Let vooral op die laatste zin. Waarschijnlijk gaan ze gen2 pokebeesten verspreidt uitbrengen over de komende maanden.

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01:23
Zolang ik geen Mew kan vangen tijdens het kakken, ben ik niet tevreden met deze game.

• schaapiej
jaydenjarno schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:13:
De huidige Gen2 Pokémon kun je alleen uit eieren krijgen (Cleffa, Pichu, Igglybuff, Elekid, Togepi, Magby en Smoochum).
Zoals Under Control al aangeeft zal het te vangen Gen2 spul later komen.

Effe geduld dus! :X

<GoT>NightStalker

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 13:07
geduld is niet mijn sterkste eigenschap haha. maar het is niet anders :-) dank voor de antwoorden

• Under Control
Alvast candies sparen voor gen2. Dit is mijn lijstje tot nu toe:
v - Crobat
v - Bellossom
v - Politoed
v - Espeon
v - Umbreon
v - Slowking
v - Steelix
v - Scizor
v - Kingdra
v - Porygon2
o - Hitmontop
o - Blissey (ben maar 1 Chansey tegengekomen en die heb ik toen weggestuurd |:( )

v -> voldoende snoepjes
o -> onvoldoende snoepjes

[ Voor 0% gewijzigd door Under Control op 16-12-2016 15:49 . Reden: o ipv 0 ]

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Under Control schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 15:47:
Alvast candies sparen voor gen2. Dit is mijn lijstje tot nu toe:
v - Crobat
v - Bellossom
v - Politoed
v - Espeon
v - Umbreon
v - Slowking
v - Steelix
v - Scizor
v - Kingdra
v - Porygon2
o - Hitmontop
o - Blissey (ben maar 1 Chansey tegengekomen en die heb ik toen weggestuurd |:( )

v -> voldoende snoepjes
o -> onvoldoende snoepjes
Hoe weet je nu hoeveel candies je nodig hebt voor een volgende generatie? Misschien wel 300 ofzo:P

• Under Control
Sunfalls schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:32:
[...]

Hoe weet je nu hoeveel candies je nodig hebt voor een volgende generatie? Misschien wel 300 ofzo:P
Dat weet ik ook niet, maar ik trek gewoon de lijn door van de huidige benodigde snoepjes voor een evolutie binnen het bovenstaande rijtje. Maar het klopt wat je zegt, echter heb ik dan alvast een begin gespaard :)
Pagina: 1 ... 39 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status