Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.908 views

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
Mijn meisje zet graag haar Ditto erin :p

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-10 18:24
CAP-Team schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:34:
Qua gym bezetting vind ik het hier meestal maar saai. Vaak staan dezelfde dingen erin: Gyarados, Vaporeon, Rhyhorn, Exeggcutor, Lapras, Snorlax

Buiten dat zie je niet veel variatie.
Ik gooi voor de grap nog wel eens wat anders er in. Een Ditto of een Wigglytuff, maar helaas blijven die er niet al te lang in rondhangen. Ik heb slechts een Pokemon met een CP die hoger is dan 2000, maar helaas is zijn IV-waardes niet zo perfect (zover die wat uitmaken).

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:33
CAP-Team schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:34:
Qua gym bezetting vind ik het hier meestal maar saai. Vaak staan dezelfde dingen erin: Gyarados, Vaporeon, Rhyhorn, Exeggcutor, Lapras, Snorlax

Buiten dat zie je niet veel variatie.
In regio's met flipgyms zie je wel wat meer variatie, omdat de CP dan veel minder belangrijk is. Poliwrath of goed geplaatste jolteon / flareon zorgt dat het wat meer tijd kost om de gym terug te pakken.

Tenzij er multi-tier klasses komen in gyms (danwel CP/trainer level/type) zul je dit altijd houden.

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 22:49
Dochter lief (2 jaar) is van de :
* Pikachu vangen
* Bal draaien
en heel wijs vangt ze ook pokemon al kost het soms 60 ballen in een paar minuten.
Bijzonder om te zien hoe goed ze het snapt.

Nu nog wachten op een dubbele xp/startdust event.
Tot die tijd verdien ik met mijn coins wel space ipv eggs. Heb er zeker 100 klaar staan voor evolven.
Helaas gaan coins niet hard en kost het als team geel zijnde dagelijks moeite om meerdere gyms te pakken.
Verder nog 23 machop candy en die dikke. Dan ben ik voor Gen 1 in NL rond.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
GroeneThee schreef op donderdag 22 december 2016 @ 14:54:
[...]

Ah die was ik vergeten toe te voegen inderdaad.

Squirtle:
1) 15,10,10 IV 78%
CP 442
2) 11,13,14 IV84%
CP 439
3) 9,15,12 IV 80%
CP 430

Qua eieren hebben we sinds dat we starten op 9 oktober er 254 uitgelopen. Daar was het merendeel 5km/2km van en slechts 7 een 10km ei. De laatste heeft een Snorlax gegeven dus het verzacht de pijn maar ben toch elke keer een beetje teleurgesteld dat er bij een nieuw ei geen paarse zit. Dochterlief heeft het liefst ook paars omdat ze die het mooist vindt maar daarna een groene omdat ze dan een charmander of bulbaussar kan krijgen :+

Charizard overigens nu bijna binnen, dan kunnen we de volgende als buddy gaan toevoegen.
Maakt de keuze heel makkelijk dit! :+
Die waarden liggen zo dicht bij elkaar, zou je er iets van merken?
In dit geval is het denk ik eerder hopen dat je de juiste pakt die de goede aanvallen krijgt...

<GoT>NightStalker

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
GroeneThee schreef op donderdag 22 december 2016 @ 14:54:
[...]
Ah die was ik vergeten toe te voegen inderdaad.

Squirtle:
1) 15,10,10 IV 78%
CP 442
2) 11,13,14 IV84%
CP 439
3) 9,15,12 IV 80%
CP 430
Ik zou de 2de nemen. Beste IV, mooie algemene waarden en van CP zijn ze zo goed als gelijk :)

• GroeneThee
schaapiej schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:05:
[...]

Maakt de keuze heel makkelijk dit! :+
Die waarden liggen zo dicht bij elkaar, zou je er iets van merken?
In dit geval is het denk ik eerder hopen dat je de juiste pakt die de goede aanvallen krijgt...
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 08:39:
Ik zou de 2e doen, zelf heb ik een wonder squirtle uit een ei geëvolueerd tot blastoise, maar z'n cp is eigenlijk te laag voor om in een gym te zetten en mee te vechten
Shadow_J schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:17:
[...]
Ik zou de 2de nemen. Beste IV, mooie algemene waarden en van CP zijn ze zo goed als gelijk :)
Thanks all, de 2e wordt het dan maar. Mag ze na het eten (wel bord goed leeg eten 8) ) aan de slag ;)

Verwijderd

Laat geen lege gyms achter zo lijk je een spoofer en dat vind niemand leuk.

Zet er ofwel een zwakke pokemon in (leuk voor eigen naam bekendheid)

Wat ik ook wel doe is als ik de coins niet nodig heb dan op lvl 1 laten staan dat bespaart mij beetje potions en het maakt het super dominante team geel het weer wat moeilijker want dan moeten ze hem bijtrainen ipv ff 1 pokemon er uit gooien en aanvullen met 3. Al lopen er wel wat met dubbele accounts rond waar dit niet tegen helpt.

Hoop niet te veel op dubbel exp event want deze hebben we een keer gehad op een half jaar tijd dus kan het nog wel even duren eer die terug komt. Ik spaar wel al mijn candys meer besef dat het even goed nog eens een half jaar kan duren eer dat ze dat opnieuw doen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2016 18:22 ]

Verwijderd

Yes uit 10km ei

Afbeeldingslocatie: https://s28.postimg.org/xwbchq59l/IMG_3289.jpg

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:21
Opeens is daar Pokemon Go voor de Apple Watch :D

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19:54
Stefandepefan schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:58:
[...]

Ik gooi voor de grap nog wel eens wat anders er in. Een Ditto of een Wigglytuff, maar helaas blijven die er niet al te lang in rondhangen. Ik heb slechts een Pokemon met een CP die hoger is dan 2000, maar helaas is zijn IV-waardes niet zo perfect (zover die wat uitmaken).
Dat had ik vorige week, zette een teamgenoot 1 wigglytuff van nog geen 700 cp er neer. Door die ene lage kreeg ik bijna geen puntjes en duurde het trainen naar level 8 een half uur en koste dat heel veel potions. Gelukkig is deze gym nog in mijn bezit.

Maar alsjeblieft: Help je team en zet er iets fatsoenlijks in.

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:11

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik heb net wat gelopen met de app op de Apple Watch, maar mij is het nog niet helemaal duidelijk qua werking. Moet de app nu open staan of niet op de iPhone? Voor het krijgen van notificaties van stops en Pokemon lijkt mij dit wel. Echter kreeg ik ook de vraag of de app op de iPhone in de achtergrond de locatie mag bijhouden. Voor het lopen van kilometers voor eieren lijkt het te werken op de achtergrond, alleen op de Watch dus, maar ik zie de kilometers niet zodanig verhogen zoals de Watch enthousiast aangeeft (en zeer accuraat bijhoudt). Wie weet er meer?

Verwijderd

Fab1Man schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:15:
Ik heb net wat gelopen met de app op de Apple Watch, maar mij is het nog niet helemaal duidelijk qua werking. Moet de app nu open staan of niet op de iPhone? Voor het krijgen van notificaties van stops en Pokemon lijkt mij dit wel. Echter kreeg ik ook de vraag of de app op de iPhone in de achtergrond de locatie mag bijhouden. Voor het lopen van kilometers voor eieren lijkt het te werken op de achtergrond, alleen op de Watch dus, maar ik zie de kilometers niet zodanig verhogen zoals de Watch enthousiast aangeeft (en zeer accuraat bijhoudt). Wie weet er meer?
Mijn ervaring met eieren uitlopen is dat de verwerking op de server gebeurt en niet lokaal. Dus het kan even duren is mijn inschatting.

Nergens een rtfm online?

Net even getest. Werkt in 1 keer goed! Wel ff alles toestaan en aanzetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2016 22:00 ]

• aljooge
Heb zojuist ook een smoocum gekregen uit een 10 km ei. De Magby had ik afgelopen zondag. ;)

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb nog maar één babymon. Een Pichu. Gisteravond uitgebroed.

In de vroege avond 3,5 uur aan het fietsen, trainen en beetje slopen geweest. Proberen een betere positie te creëren voor als het weer rond de kerst even wat minder is. Sta nu in 17 gyms. Zes erbij. Als ik er 2-3 wat langer kan houden ben ik tevreden. Zou mooi zijn als ik er de kerstdagen mee door kom. Merk het wel. :)

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vraagje ik was vandaag een blauwe gym aan het trainen van level 7 naar level 8. Begon op 26.000 XP en moest naar de 30.000 XP Was lekker bezig en kreeg er per keer zo 700 XP bij.

Dus toen was ik op 29.600 XP aangekomen en toen had ik de eerste 3 Pokemons verslagen met mijn Dragonite ik denk nou dat zal wel goed genoeg zijn om aan die 30.000 XP te komen dus heb ik de gym verlaten.

Alleen toen bleek die weer op 28.0000 XP zitten....

Gym is bij een kunstwerk in een open veld en niemand in de buurt te zien. Spoofer zou kunnen maar dan moet je tijdens het vechten toch een 2e Pokemon zien van een ander team?

Wel redelijk irritant als je al 3 x 7 Pokemons hebt verslagen en dan denkt mooi ik ben klaar.

Voor de rest wel een prima dag met een 100% Magicarp , Togepi en een 80% Rhydon uit een ei. Helaas heeft doe Rhydon na niet de goede moves.

Verwijderd

xienator schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:21:
Vraagje ik was vandaag een blauwe gym aan het trainen van level 7 naar level 8. Begon op 26.000 XP en moest naar de 30.000 XP Was lekker bezig en kreeg er per keer zo 700 XP bij.

Dus toen was ik op 29.600 XP aangekomen en toen had ik de eerste 3 Pokemons verslagen met mijn Dragonite ik denk nou dat zal wel goed genoeg zijn om aan die 30.000 XP te komen dus heb ik de gym verlaten.

Alleen toen bleek die weer op 28.0000 XP zitten....

Gym is bij een kunstwerk in een open veld en niemand in de buurt te zien. Spoofer zou kunnen maar dan moet je tijdens het vechten toch een 2e Pokemon zien van een ander team?

Wel redelijk irritant als je al 3 x 7 Pokemons hebt verslagen en dan denkt mooi ik ben klaar.

Voor de rest wel een prima dag met een 100% Magicarp , Togepi en een 80% Rhydon uit een ei. Helaas heeft doe Rhydon na niet de goede moves.
Omdat je blauw bent geef ik je een hint :) de pokemons waarmee je traint zijn te hoog in cp waarde. Daarom schiet het niet op. Ik doe 2500 cp per ronde met trainen op dat soort levels.

• C_V_S
  • Niet online
Maar als ik lagere gebruik ben je ook tig keer zo lang bezig om die Pokemons te verslaan lijkt mij.

Wat moet de waarde dan zijn in verhouding met die in de gym zitten?

Verwijderd

xienator schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:33:
Maar als ik lagere gebruik ben je ook tig keer zo lang bezig om die Pokemons te verslaan lijkt mij.

Tijd om even terug te bladeren hier en je te verdiepen in gym training. :)

Succes!

• aljooge
xienator schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:33:

Ik gebruik een verzamelingl rond de 1500 cp. Meestal een mix van kingler. Psyduck alakazam en magnetron. De 6de pokemon is vaak een pidgey met cp van 10, die erbij geeft nog een paar bonuspunten.

• C_V_S
  • Niet online
aljooge schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:58:
[...]

Ik gebruik een verzamelingl rond de 1500 cp. Meestal een mix van kingler. Psyduck alakazam en magnetron. De 6de pokemon is vaak een pidgey met cp van 10, die erbij geeft nog een paar bonuspunten.
Ik ga het eens proberen. Laagste was een Poliwrath van 17xx en de hoogste een Rhyhorn van 27xx

Nog 16 candy voor mijn Venasaur en ook nog 16 voor Muk. Balbusar rij ik dagelijks langs een nest waar ik 2-4 vang en Muk is mijn buddy. Die moet ik wel halen voor het einde van het jaar.

Daarna mis ik alleen nog Hitmanchan en dan heb ik Gen 1 Pokedex vol :)

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Net wakker geworden met Lickitung in de slaapkamer. CP53, dus geen geweldige ervaring... :(

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Verwijderd

aljooge schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:58:
[...]

Je moet gewoon pokemons gebruiken met de helft van de cp of lager. Ook pokemons die je niet gebruikt maar wel tussen de geselecteerde zitten tellen mee. Dan krijg je 1000 prestige per pokemon.

Die pidgey van 10 cp geeft totaal geen extra punten.

Meestal vecht ik enkel tegen de laagste en ga dan lopen en dan weer opnieuw beginnen anders vecht je vaak met veel minder dan de helft van de cp wat dan weer ietsjes moeilijker is.
Oekiejoekie schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 07:21:
Net wakker geworden met Lickitung in de slaapkamer. CP53, dus geen geweldige ervaring... :(
Liever een slechte lickingtung dan gene wees gewoon eens tevreden met wat je krijgt _/-\o_

• schaapiej
Oekiejoekie schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 07:21:
The internet has ruined me! :+ :X
Erulezz schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:35:
Opeens is daar Pokemon Go voor de Apple Watch :D
Die hele nuttige app op je watch waar je niet eens een Pokémon mee kan vangen 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door schaapiej op 23-12-2016 08:05 ]

<GoT>NightStalker

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
Chansey is een goede gym trainer wanwege z'n hoge HP.
Ik heb een Chansey van 850 CP. Een beest van 1700 CP krijg je er daarmee vaak net af. Dan gaat de gym er voor één keer battlen 1000 punten omhoog. Dan inderdaad weglopen, potion toepassen en zo nog een paar keer.
Wel zorgen dat de andere pokemons die je selecteert lager zijn dan die Chansey.

• aljooge
xienator schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 07:18:
[...]

Ik ga het eens proberen. Laagste was een Poliwrath van 17xx en de hoogste een Rhyhorn van 27xx

Nog 16 candy voor mijn Venasaur en ook nog 16 voor Muk. Balbusar rij ik dagelijks langs een nest waar ik 2-4 vang en Muk is mijn buddy. Die moet ik wel halen voor het einde van het jaar.

Daarna mis ik alleen nog Hitmanchan en dan heb ik Gen 1 Pokedex vol :)
Die rhyhorn moet er niet bij. Haalt je score zeker met de helft omlaag. Ik heb wel goede ervaringen met lagen op het einde. Stel ik heb 3 nodig om. er 5 weg te krijgen dan gebruik ik de laatste 3 recente lagen, ik merk verschil. Klik meestal op recent om ze in te passen.

• GroeneThee
aljooge schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:12:
[...]

Heb zojuist ook een smoocum gekregen uit een 10 km ei. De Magby had ik afgelopen zondag. ;)
Hebben gisteren einde dag een 10km ei gekregen, eindelijk weer eens. Gisteravond een extra groot rondje hardlopen gedaan, en vanochtend op de fiets kon ze 'm de laatste 400meter' uitlopen '. Uiteraard de vraag :"papa, wat willen we hebben? " Dus ik antwoord,:" papa lust nog wel een goede Snorlax maar... " ze onderbreekt mij en zegt" ik wil een nieuwe pokemon, zo'n baby"!

En wat krijgen we.... Een kabuto :F

• C_V_S
  • Niet online
aljooge schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:21:
[...]

Die rhyhorn moet er niet bij. Haalt je score zeker met de helft omlaag. Ik heb wel goede ervaringen met lagen op het einde. Stel ik heb 3 nodig om. er 5 weg te krijgen dan gebruik ik de laatste 3 recente lagen, ik merk verschil. Klik meestal op recent om ze in te passen.
Ging over de inhoudt van de gym waar ik tegen vocht.

Alleen nu weet ik nog niet waarom de XP eerst omhoog ging en daarna tijdens trainen weer omlaag.

Moet wel een spoofer geweest zijn toch?

Hier een Chansey van 780 met HP van 302 ga het vanmiddag eens proberen.

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
xienator schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:52:
[...]

Ging over de inhoudt van de gym waar ik tegen vocht.

Alleen nu weet ik nog niet waarom de XP eerst omhoog ging en daarna tijdens trainen weer omlaag.

Moet wel een spoofer geweest zijn toch?

Hier een Chansey van 780 met HP van 302 ga het vanmiddag eens proberen.
Ik denk dat een spoofer eerder de hele gym omgegooid zou hebben.
Misschien was het iemand die langs kwam. een keer heeft aangevallen en daarna verder ging. Of in het voorbij rijden een keer heeft aangevallen. Je hoefd de andere speler niet te zien, je was zelf ook bezig. En niet iedereen blijf de hele tijd staan. Ik heb ook wel eens een Gym gebattled terwijl er een collega reed. 1 pokemon gesloopt, gym ~1000cp lager. Als daar iemand bij stond heeft die ook niemand gezien en zal ik ook voor spoofer uitgemaakt zijn.

Stop gewoon eens met het roepen het zal wel een spoofer zijn. We mogen al niet spreken over de hacks en datamines. Ga dan niet continu die spoofers er weer bij halen.

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
En wat heb ik vanochtend gevangen...

Afbeeldingslocatie: http://piczwart.nl/moto/punten/518.jpg

Hij heeft een CP van 1006, Dragon Pulse als aanval.
Als ik er 175000 Stardust en 216 Candy word ie waarschijnlijk 2652 sterk.

• Shadow_J
A-Jay schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:19:
En wat heb ik vanochtend gevangen...

[afbeelding]

Hij heeft een CP van 1006, Dragon Pulse als aanval.
Als ik er 175000 Stardust en 216 Candy word ie waarschijnlijk 2652 sterk.
De candy zijn eigenlijk geen probleem, want voor een nieuwe heb je 400 candy nodig. Het is dus alleen de vraag of je er 175k stardust voor over hebt. Dat zou bij mij enkel het geval zijn als hij 100% is :p

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:36
Op reddit geeft iemand aan dat hij/zij een van heeft vanwege een Lucky Eggs sessie op 2 devices;

Misschien fake: https://m.reddit.com/r/po..._evolving_on_two_devices/

• Shadow_J
Orsetto schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:01:
Op reddit geeft iemand aan dat hij/zij een van heeft vanwege een Lucky Eggs sessie op 2 devices;

Aangezien dit hun rechtstreeks geld kost kan het wel waar zijn. Lucky eggs krijg je heel weinig en de meeste dat wat hogerop raken kopen deze met coins. Ze weten zelf goed genoeg dat je in een sessie met 1 gsm nooit over de 100 raakt, dus redelijk eenvoudig om hier een counter op te zetten.

• CAP-Team
  • Laatst online: 16:31

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Sinds de laatste update moet ik de app regelmatig opnieuw starten, pas bij poging 2 of 3 doet hij het pas echt, anders lijkt hij te bevriezen :( Echt irritant, ook cache leegmaken lijkt niet te helpen.
Hopelijk fixen ze dit snel.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• GroeneThee
Het vreemde is dat het zo wijd verspreid wordt gedaan dat ik mij niet kan voorstellen dat dit echt is, of in ieder geval voor het gebruik van 2 of meerdee toestellen bij een lucky egg sessie. Tot dat dit vaker wordt gehoord en er daadwerkelijk aangetoond is dat dit hier het geval is dan geloof ik het pas.

• freggell
Orsetto schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:01:

Hij heeft het over 151 pokemon.
De hele NA dex + 3 babies. Of meneer kan niet rekenen of hij heeft meer dan alleen de NA dex volgens mij.

151 pokemon in gen 1 ( 5 legendary + regional = 8 pokemon) dus 143 beschikbaar
die 143 + 3 uit gen 2 != 151 Dus dan ga ik vermoeden dat meneer mogelijk gebruik heeft gemaakt van hacks om de rest van de pokemon te bemachtigen en dat hij daarvoor een ban heeft gehad.

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-11 17:41
freggell schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:41:
[...]

Hij heeft het over 151 pokemon.
De hele NA dex + 3 babies. Of meneer kan niet rekenen of hij heeft meer dan alleen de NA dex volgens mij.

151 pokemon in gen 1 ( 5 legendary + regional = 8 pokemon) dus 143 beschikbaar
die 143 + 3 uit gen 2 != 151 Dus dan ga ik vermoeden dat meneer mogelijk gebruik heeft gemaakt van hacks om de rest van de pokemon te bemachtigen en dat hij daarvoor een ban heeft gehad.
Ik denk dat jij wat verkeerd aan het rekenen bent, hij heeft 143 uit gen1, en daarbij alle 7 baby's uit gen2, totaal dus 150 en dan nog de laatst mogelijke: Togetic. Totaal dus 151....

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• freggell
sankao schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:54:
[...]

Ik denk dat jij wat verkeerd aan het rekenen bent, hij heeft 143 uit gen1, en daarbij alle 7 baby's uit gen2, totaal dus 150 en dan nog de laatst mogelijke: Togetic. Totaal dus 151....
oops, nee niet verkeerd rekenen, verkeerd lezen is dat. Ik las 2 baby pokemon + togetic

Maar ander is het idd 151 Als hij Togepie heeft ge-evolueerd (ook best snel, veel geluk met de candy gehad denk ik dan maar)

Edit:

Eerst maar eens zien of er meer berichten over komen.
Maar opzich ben je ook aan het cheaten als je op die manier lucky eggs gebruikt (mijn mening) en zou de ban dan ook rechtvaardig zijn.

Wie gaat het proberen :+

[ Voor 18% gewijzigd door freggell op 23-12-2016 11:08 ]

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
Vandaag zou een logische dag zijn voor het begin van een Christmas Event.
De dag voor het weekend van Kerst!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ask! schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:09:
ja inderdaad. Ik heb hier een berg evolves klaar staan met een Lucky egg om te kunnen levelen. :)

• CAP-Team

CAP-Team

Gisteravond door het centrum van Enschede gelopen. Behalve een shitload aan Pidgeys en Rattata's weinig leuks tegengekomen. Wel mijn voorraad Pokéballs weer flink aan kunnen vullen :Y)

Verwijderd

Ik prop me er ook even tussen in het forum, volg het al een tijdje.
Hier ook een leger aan pidgeys en rattatas klaar staan om te evolven met lucky egg, zal je zien dat er geen dubbele xp event komt haha :')

• Shadow_J
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:45:
Ik prop me er ook even tussen in het forum, volg het al een tijdje.
Hier ook een leger aan pidgeys en rattatas klaar staan om te evolven met lucky egg, zal je zien dat er geen dubbele xp event komt haha :')
Dubbel XP betwijfel ik, dat was bij het Halloween event ook niet. Maar het aantal candy per km dat /4 is, de dubbele candy bij gelijk welke pokemon vinden en dan natuurlijk de overvloed van spawns van ijspokemon & andere dat bij het event passen dat is eerder te verwachten :)

Verder is het interessant om je batch te houden omdat elke pokemon dat je naar de professor opstuurt 2 candy geeft ipv 1 ;)

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:28
Misschien een stomme vraag, maar nu met de Apple Watch, weet iemand of je iedere keer een workout moet starten, of worden de Eggs ook passief gehatched? Gewoon met activity data van normaal lopen..

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Wat een kletsverhaal over die ban zogenaamd voor een LE-sessie op meerdere toestellen. Ik geloof er helemaal niets van. Het is domweg NIET tegen de TOS dus zouden ze dit totaal niet kunnen maken. Vooral niet aangezien ze zoveel cheaters en spoofers nog steeds straffeloos de TOS wel op schandalige wijze laten schenden.

Die muntjes voor Lucky Eggs kunnen mij niet echt schelen. Het is vooral de tijdwinst waardoor ik de voorkeur geef aan drie devices waarmee je een half uurtje even druk bezig bent in plaats van anderhalf uur op die stomme animaties zitten wachten.

Ik heb tot op heden nog geen beesten teruggekregen en zit nog steeds in 17 gyms. :P

Mag van mij zo blijven tot na de kerst. Even pauze. Laten we wereldwijd maar even een kerstbestand houden. ;)

Halloween was dubbele candy en kwart buddy-afstanden. Dat was eind oktober. Eind november hadden we de 'Thank You' celebration waarbij we dubbele XP en dust hadden. Of ze een of meerdere van die bonussen herhalen voor de kerst is afwachten. Alle vier zou wel aardig zijn. :9

• aljooge
Ik geloof er ook niets van die permanente ban vanwege 2 devices. Dan hadden ze toch eerst de regels moeten veranderen en hier waarschuwingen voor moeten sturen. Dit verhaal moet gewoon verzonnen zijn.

Overigens: Heb een nieuwe functie voor mijn oude smartphone. IVs testen, de storage onderhouden, overbodige pokemons inwisselen voor candy, spawns rond het huis vangen, checken of de skyther weer in de nearby zit en meehelpen met evolueersessies met Lucky egg.

Door zoveel functies over te hevelen spaar ik de batterij van de iphone en tablet en hoef ik die niet steeds op te laden, waardoor beide devices ontlast kunnen worden en die batterijen ook veel langer mee kunnen.

• aljooge
omgwtfbbq schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:17:
Misschien een stomme vraag, maar nu met de Apple Watch, weet iemand of je iedere keer een workout moet starten, of worden de Eggs ook passief gehatched? Gewoon met activity data van normaal lopen..
Als die eieren gaat hatchen en de buddy candies gaat vinden, wordt die watch zeer interessant. Zou die dat kunnen? Ik vraag me ook af hoe hard de batterij leegloopt met deze app.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
aljooge schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:34:
Ik geloof er ook niets van die permanente ban vanwege 2 devices. Dan hadden ze toch eerst de regels moeten veranderen en hier waarschuwingen voor moeten sturen. Dit verhaal moet gewoon verzonnen zijn.

Overigens: Heb een nieuwe functie voor mijn oude smartphone. IVs testen, de storage onderhouden, overbodige pokemons inwisselen voor candy, spawns rond het huis vangen, checken of de skyther weer in de nearby zit en meehelpen met evolueersessies met Lucky egg.

Door zoveel functies over te hevelen spaar ik de batterij van de iphone en tablet en hoef ik die niet steeds op te laden, waardoor beide devices ontlast kunnen worden en die batterijen ook veel langer mee kunnen.
Die knakker kan best een ban hebben gekregen maar dan heeft ie gewoon andere dingen gedaan die dat veroorzaakt hebben. Hij doet dan onschuldig en gooit het op die andere reden.

Mijn thuistoestel ligt gewoon permanent aan de lader en ik vang de beesten ermee ook aan het snoertje. Met een beetje beleid gaat dat prima. Omdat GoIV daar niet op draait (1GB RAM) doe ik IV's en ander inventarisonderhoud meestal op mijn hoofdtoestel, overigens ook vaak terwijl die aan een draadje zit.

• Under Control
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-11 22:49
Ik wist niet eens dat het mogelijk was om tegelijk op 2 toestellen in te loggen met je account. Mijn daily driver is een iPhone, maar ik heb ook nog een Samsung Galaxy S3. Als ik dit toestel zou kunnen gebruiken tijdens een evolve sessie, zou dat prachtig zijn.

Ik heb inmiddels over de 100 pidgey's die ik wil evolven, maar net als velen van jullie wacht ik ook nog op het zogenaamde kerst-event. Vorige keer viste ik achter het net door 1 dag voor het double XP event een evolve sessie te houden.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik wacht op de knop "evolve all selected" net als "transfer all selected" :D

[ Voor 13% gewijzigd door Afvalzak op 23-12-2016 13:47 ]

Last.fm | Code Talks

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 14:43

TAA

Liever IRC

Afvalzak schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:47:
Ik wacht op de knop "evolve all selected" net als "transfer all selected" :D
Dat zou episch zijn! Net als de implementatie van Niantic om die optie alleen mogelijk te maken als je een "Epic Evolve Egg" hebt :Y)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

omgwtfbbq schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:17:
Dat gebeurt alleen tijdens een workout. Ik heb de Pokemon Go "widget" (complication) op het startscherm gezet, die toont de afstand tot de eerstvolgende hatch, en de teller loopt niet op als er geen workout actief is.

Ik heb nog niet getest of ik tegelijk ook een workout van een andere app zoals Endomondo actief kan hebben, anders moet ik kiezen zodra ik ga hardlopen.
TAA schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:39:
[...]

Dat zou episch zijn! Net als de implementatie van Niantic om die optie alleen mogelijk te maken als je een "Epic Evolve Egg" hebt :Y)
Transfer all IV < 80, evolve all IV >= 80 zou handig zijn. Hoef ik alleen nog maar te vangen.

[ Voor 20% gewijzigd door Canaria op 23-12-2016 14:59 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:28
Canaria schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:56:
[...]

Dat gebeurt alleen tijdens een workout. Ik heb de Pokemon Go "widget" (complication) op het startscherm gezet, die toont de afstand tot de eerstvolgende hatch, en de teller loopt niet op als er geen workout actief is.

Ik heb nog niet getest of ik tegelijk ook een workout van een andere app zoals Endomondo actief kan hebben, anders moet ik kiezen zodra ik ga hardlopen.

[...]

Transfer all IV < 80, evolve all IV >= 80 zou handig zijn. Hoef ik alleen nog maar te vangen.
Thanks, ik was hetzelfde ook al aan het vermoeden na mijn reis naar werk vandaag :) Nu heb ik een extra bevestiging.

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:07
TAA schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:39:
[...]

Transfer all selected zit er tegenwoordig in toch? Long press maar eens een Pidgey en klik dan de rest aan.

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 14:43

TAA

Liever IRC

Eddos schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 15:10:
[...]

Transfer all selected zit er tegenwoordig in toch? Long press maar eens een Pidgey en klik dan de rest aan.
Het ging over een "evolve all"...

• Eddos
  • Laatst online: 20:07
TAA schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 15:12:
[...]

Het ging over een "evolve all"...
Ah ik las verkeerd, my bad :)
net als anders geinterpreteerd.

Verwijderd

het blijft maar stilletjes over een eventueel kerst-event :(

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 15:49:
het blijft maar stilletjes over een eventueel kerst-event :(
Er komt geen kerst event. Het event is al bezig. Je kan de Santa Pikachu vangen.

Yavu Steam Profile Lanithro

• GroeneThee
CAP-Team schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:31:
Sinds de laatste update moet ik de app regelmatig opnieuw starten, pas bij poging 2 of 3 doet hij het pas echt, anders lijkt hij te bevriezen :( Echt irritant, ook cache leegmaken lijkt niet te helpen.
Hopelijk fixen ze dit snel.
Hier ook enorm veel last van, en poging 2 of 3 is eerder poging 6 of 7 en dat dan inclusief cache legen en telefoon rebooten.
Als ik soms even snel switch naar een andere app (whatsapp of gewoon bellen) dan wil PG ook wel eens opnieuw opstarten. dat zal straks dus behoorlijk irritant zijn en een mindere motivatie geven voor die kleine om met ons een stuk te gaan wandelen :(

Verwijderd

Lanithro schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:00:
[...]

Er komt geen kerst event. Het event is al bezig. Je kan de Santa Pikachu vangen.
dat noem ik geen event!!!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik heb al heel lang last ervan dat Spotify stopt als ik PGO opstart. Normaal kon ik hem wel resumen door gewoon in de notificatie balk even op play te drukken.
Maar tegenwoordig wordt heel Spotify afgesloten.
Switchen naar Android om Spotify alsnog op te starten, PGO reboot.

/eternalloop

Fijn :)

[ Voor 16% gewijzigd door Afvalzak op 23-12-2016 16:20 ]

Last.fm | Code Talks

• jocd
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:57
GroeneThee schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:16:
[...]

Hier ook enorm veel last van, en poging 2 of 3 is eerder poging 6 of 7 en dat dan inclusief cache legen en telefoon rebooten.
Als ik soms even snel switch naar een andere app (whatsapp of gewoon bellen) dan wil PG ook wel eens opnieuw opstarten. dat zal straks dus behoorlijk irritant zijn en een mindere motivatie geven voor die kleine om met ons een stuk te gaan wandelen :(
Heb nu ook vaak de melding failed to login tijdens het spelen. Het herkennen van de internetverbinding is ook een (groter) probleem geworden.

• ninasky11
  • Laatst online: 09-07 14:35
Ask! schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:09:
Ik weet niet of het iemand eerder al was opgevallen of dat het al gemeld is hier.

Maar die kerstbal-pokemon in het begin van het startscherm is nu helemaal opgelicht en is aangestoken. Ik weet zeker dat dit vorige week niet het geval was en het viel me vandaag op dat ie nu helemaal verlicht is + aangestoken onderaan.

Denk dat er wel iets eraan komt niet?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CAP-Team schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:43:
Gisteravond door het centrum van Enschede gelopen. Behalve een shitload aan Pidgeys en Rattata's weinig leuks tegengekomen. Wel mijn voorraad Pokéballs weer flink aan kunnen vullen :Y)
't centrum van Enschede heeft inderdaad zat pokéstops :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• aljooge
ninasky11 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:25:
[...]

Ik weet niet of het iemand eerder al was opgevallen of dat het al gemeld is hier.

Maar die kerstbal-pokemon in het begin van het startscherm is nu helemaal opgelicht en is aangestoken. Ik weet zeker dat dit vorige week niet het geval was en het viel me vandaag op dat ie nu helemaal verlicht is + aangestoken onderaan.

Denk dat er wel iets eraan komt niet?
Dit zou wel een mooie event zijn. Een starmie, een unieke baby pokemon uit een ei en als uitsmijter drie wijze pokemons tauros, kangaskhan en Farferch'd. O-)

• jocd
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:57
aljooge schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:52:
[...]

Dit zou wel een mooie event zijn. Een starmie, een unieke baby pokemon uit een ei en als uitsmijter drie wijze pokemons tauros, kangaskhan en Farferch'd. O-)
Dat zou ik jammer vinden. Het mooie is juist het onbereikbare van de pokemon uit de andere continenten, als op den duur alles vanzelf naar je toe komt wordt het te makkelijk om je pokedex te complementeren. Mij lijkt het ook wel mooi om na jaren als je toevallig eens in azie of amerika zit dan nog een pokemon bij te vangen voor je pokedex.

• ninasky11
  • Laatst online: 09-07 14:35
Ik heb het even vergeleken en dit bedoel ik. Blijkbaar was ie in begin al aangestoken maar nog niet helemaal opgelicht. Aansteeklont komt dan al dichterbij de pokebal.

Startscherm 12/12:

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/jgljqf.jpg

Startscherm 23/12

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2j5m1dd.png

[ Voor 8% gewijzigd door ninasky11 op 23-12-2016 17:45 ]

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-11 11:13

Rj-

Het lont is inderdaad onstoken richting de pokeball.

Dat wordt om 0:00 op 1 januari toch met zijn alle een Mewtwo vangen! :+

[ Voor 3% gewijzigd door Rj- op 23-12-2016 17:47 ]

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:58
De hele pokebal is nu ook anders verlicht. Grappig dat je het hebt opgemerkt.

• schaapiej
Had Machop als buddy en moest nog 8 snoepjes. Huidige Machop was CP946 met iets van 65-70% IV. Niet super goed. Ving vandaag een CP845 met 97% IV. Gekozen om die te evolven en dat is gelukkig een Machamp geworden met Karate Chop en Cross Chop! Had nog helemaal geen Machamp dus erg blij mee *O*

Tot een aantal weken terug ving ik bijna geen Machop en nu kom ik er elke dag een stuk of 2 - 3 tegen.. hoop dat dit nog even zo blijft zodat ik Machamp wat extra power kan geven! Daarnaast vandaag weer eens een Bulbasaur tegengekomen en maar liefst 3 Charmanders (die krengen zie ik veel te weinig)!

Volgende buddy is Grimer, nog 24 candy te gaan...

<GoT>NightStalker

• CAP-Team

CAP-Team

Event is bekend:

Trainers,
As the year draws to a close, we want to give you a great way to celebrate the end of the year with Pokémon GO. For the next couple of weeks, you’ll have even more reason to explore the world with your friends and family while you enjoy our year-end event.
Don’t miss out on an increased chance to hatch a Togepi (and other Pokémon)! Starting the morning of December 25, 2016, and through the afternoon of January 3, 2017 (PST), PokéStops will award one single-use Incubator each day after your first Photo Disc spin. As you visit PokéStops during this time period, there will be a greater chance of finding Eggs that hatch Togepi, Pichu, and several other recently found Pokémon, originally discovered in the Johto region. Special Pikachu wearing festive hats will also be staying around a bit longer! You are more likely to find these limited-edition Pikachu during the time period of this celebration.
In addition, from the afternoon of December 30, 2016, through the afternoon of January 8, 2017 (PST), the first partner Pokémon and their Evolutions, originally discovered in the Kanto region, are more likely to be encountered. This means a greater chance to catch Bulbasaur, Ivysaur, and Venusaur, as well as Charmander, Charmeleon, and Charizard, plus Squirtle, Wartortle, and Blastoise! As a way to increase your chance to encounter one of these Pokémon, Lure Modules will also last for 60 minutes instead of 30 minutes.
Get up and go!

—The Pokémon GO team

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:15
Hanky74 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:57:
De hele pokebal is nu ook anders verlicht. Grappig dat je het hebt opgemerkt.
Het is een Pokestop.
Wellicht een hint naar het aanstaande event?

https://thesilphroad.com/news/hints-of-holiday-event-2016

Pokestops die giftboxes droppen?

Edit:
Speaking of the devil...
http://pokemongolive.com/en/post/holiday2016/

[ Voor 10% gewijzigd door P.K. op 23-12-2016 19:09 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Rj- schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:47:
Het lont is inderdaad onstoken richting de pokeball.

Dat wordt om 0:00 op 1 januari toch met zijn alle een Mewtwo vangen! :+
In de oorspronkelijk trailer verscheen Mewtwo op Times Square en was er duidelijk een timer op de achtergrond te zien.
Laat Times Square nou net wereldberoemd zijn om op 31 december een gigantische countdown klok te hebben + een grote verlichte bal.

[YouTube: https://youtu.be/e8gZhDEmnJg]

[YouTube: https://youtu.be/4M-0Le51bd8]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-10 14:51
CAP-Team schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 19:04:
Event is bekend:

Trainers,
As the year draws to a close, we want to give you a great way to celebrate the end of the year with Pokémon GO. For the next couple of weeks, you’ll have even more reason to explore the world with your friends and family while you enjoy our year-end event.
Don’t miss out on an increased chance to hatch a Togepi (and other Pokémon)! Starting the morning of December 25, 2016, and through the afternoon of January 3, 2017 (PST), PokéStops will award one single-use Incubator each day after your first Photo Disc spin. As you visit PokéStops during this time period, there will be a greater chance of finding Eggs that hatch Togepi, Pichu, and several other recently found Pokémon, originally discovered in the Johto region. Special Pikachu wearing festive hats will also be staying around a bit longer! You are more likely to find these limited-edition Pikachu during the time period of this celebration.
In addition, from the afternoon of December 30, 2016, through the afternoon of January 8, 2017 (PST), the first partner Pokémon and their Evolutions, originally discovered in the Kanto region, are more likely to be encountered. This means a greater chance to catch Bulbasaur, Ivysaur, and Venusaur, as well as Charmander, Charmeleon, and Charizard, plus Squirtle, Wartortle, and Blastoise! As a way to increase your chance to encounter one of these Pokémon, Lure Modules will also last for 60 minutes instead of 30 minutes.
Get up and go!

—The Pokémon GO team
Dat vind ik wel een leuk event :)

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:33
Mooi, ik moet nog 20 charmander candy voor mijn charizard, dus dat komt dan dit jaar nog wel goed.

Alleen jammer dat ik niet zoveel tijd heb om kms te maken voor de extra egg hatchrate.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:24
Kans op fatsoenlijke eieren! YEAAAH!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

dit is een beetje vaag.. Don’t miss out on an increased chance to hatch a Togepi (and other Pokémon)

wat: (and other Pokémon)? bedoelen ze nu gen 2 baby pokemon, of meer zeldzamere pokemon?

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 19:38:
dit is een beetje vaag.. Don’t miss out on an increased chance to hatch a Togepi (and other Pokémon)

wat: (and other Pokémon)? bedoelen ze nu gen 2 baby pokemon, of meer zeldzamere pokemon?
Ze kunnen het natuurlijk ook in algemenere zin bedoelen.
Men krijgt meer incubators > meer kans om eieren te hatchen

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• schaapiej
Leuk extraatje de komende dagen! :)
Moet nog een Venusaur (30 candy) en een Charizard (54 candy) dus dat komt goed uit.

Die incubators is ook wel lekker. Heb zelf nog 1100 muntjes bewaard in het geval van een 'ei event' maar weet niet of ik daar allemaal incubators voor koop. Kan ook 1000 muntjes gebruiken om de Pokéspace op 1000 te zetten... keuzes keuzes :p

<GoT>NightStalker

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

schaapiej schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 19:47:
Leuk extraatje de komende dagen! :)
Moet nog een Venusaur (30 candy) en een Charizard (54 candy) dus dat komt goed uit.

Die incubators is ook wel lekker. Heb zelf nog 1100 muntjes bewaard in het geval van een 'ei event' maar weet niet of ik daar allemaal incubators voor koop. Kan ook 1000 muntjes gebruiken om de Pokéspace op 1000 te zetten... keuzes keuzes :p
Eigenlijk best een wassen neus. Leuk dat nieuwe eieren hogere rates hebben voor bepaalde pokemon. Iedereen heeft zijn inventory vol zitten met oude eieren. Dus met de "1 time use" incubators heb je in theorie elke dag ruimte voor 1 nieuw ei. a 8 dagen zijn 8 eieren. Statistisch gezien zullen dit 7 5km's zijn dus echt grotere kans op de 2 en 10 km babies is er niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Switchie op 23-12-2016 19:53 ]

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:21
This means a greater chance to catch Bulbasaur, Ivysaur, and Venusaur, as well as Charmander, Charmeleon, and Charizard, plus Squirtle, Wartortle, and Blastoise!
Hier ben ik wel blij mee :D Ik heb na al die maanden nog geeneens een Charmander :F

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• schaapiej
Switchie schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 19:50:
[...]

Eigenlijk best een wassen neus. Leuk dat nieuwe eieren hogere rates hebben voor bepaalde pokemon. Iedereen heeft zijn inventory vol zitten met oude eieren. Dus met de "1 time use" incubators heb je in theorie elke dag ruimte voor 1 nieuw ei. a 8 dagen zijn 8 eieren. Statistisch gezien zullen dit 7 5km's zijn dus echt grotere kans op de 2 en 10 km babies is er niet.
Daar moeten ze zeker nog eens wat mee doen dat ben ik met je eens. Totaal geen idee welk ei de nieuwste is. Je zou zeggen dat dat de 9e is en na het uit lopen van een ei is het de 8e etc..

Als 't een beetje mee zit heb ik morgenvroeg weer 100 muntjes. Daarmee kom ik op 1200 en split ik dat mooi; 3x Pokéspace (komt daarmee op 900) en 4x incubator. Dan zijn die 9 oude eieren zo weg! :X

<GoT>NightStalker

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Erulezz schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 19:56:
[...]

Hier ben ik wel blij mee :D Ik heb na al die maanden nog geeneens een Charmander :F
Heb je of gigantisch veel pech of je speelt gewoon weinig ;)
Mijn lijstje;
Bulbasaur: 57 caught
Charmander: 72 caught
Squirtle: 114

Terwijl regio Twente in mijn ogen nou niet bepaald de pokemon hoofdstad met massa's exclusieve spawns in.
Ter vergelijking;
Pidgeys: 2678
Rattata: 2586

Ps. Even beetje natte vinger werk, maar van de inmiddels 410 gehatchte eieren denk ik dat er 4 a 5 een Charmander is geweest
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:18:
Laat geen lege gyms achter zo lijk je een spoofer en dat vind niemand leuk.

Zet er ofwel een zwakke pokemon in (leuk voor eigen naam bekendheid)
Oww dit doe ik praktisch dagelijks tijdens het uitlaten van de hond.
Door geringe actie zit mijn bag regelmatig vol potions terwijl ik pokeballs tekort kom.
Kan natuurlijk wat potions verwijderen, maar vind leuker om dan beetje te battlen. Krijg je direct ook nog weer een beetje exp voor terug.

Kon er wel een enkele pokie voor terugplaatsen maar voor de coins heb ik het niet nodig en echt veel weerstand biedt een enkele pokie ook niet.

[ Voor 47% gewijzigd door Switchie op 23-12-2016 20:42 ]

Verwijderd

Switchie schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 19:16:
[...]

In de oorspronkelijk trailer verscheen Mewtwo op Times Square en was er duidelijk een timer op de achtergrond te zien.
Laat Times Square nou net wereldberoemd zijn om op 31 december een gigantische countdown klok te hebben + een grote verlichte bal.

[video]

[video]
Uw fantasie slaat een beetje op hol. Pokemon go lijkt ook niet op de eerste trailer.

Als ze een mewtwo event doen moeten ze dat op zijn minst op meerdere plekken doen. Best ook dat ze het op voorhand laten weten om mensen de tijd te geven om ergens naar toe te gaan want anders gaan er accidenten gebeuren.

Mewto veracht ik pas ook als laatste legendary van gen 1 die ze vrij gaan geven want die is het sterkst en heeft het meeste waarde voor hun.

De event vind ik wel goed want rng is me niet goed gezind. Al meer dan 15 5 km eitjes en 4 van 2 km uitgebroed zonder resultaat. Ik kreeg ze zeker na de update.
Ik heb ondanks mijn lvl (36) nog nooit charizard blastoise of venusaur (dragonite) wild tegengekomen dus lijkt me ook wel eens leuk al verwacht ik niet om er ook een echt te vangen die dan nog eens geschikt is om te maxen

KLopt het eigenlijk dat de stops weg zijn uit kijkduin? Ik heb dit vandaag van iemand gehoord.
De stops aan mijn werk waren ook een dag na vorige nest update weg :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2016 20:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 20:44:
[...]

KLopt het eigenlijk dat de stops weg zijn uit kijkduin? Ik heb dit vandaag van iemand gehoord.
De stops aan mijn werk waren ook een dag na vorige nest update weg :(
Voor zover ik weet zijn alleen een paar stops uit de duinen weggehaald en is er bij het plein er 1 bijgekomen

Verwijderd

Nou geen dubbele xp of candy. Maar komend event is daarentegen ook niet vervelend!

• CAP-Team

CAP-Team

Mijn catches van de eerste pokemon:
Bulbasaur: Seen 10 / caught: 8
Ivysaur: Seen 1, caught 1 (evolutie)
Charmander: Seen 3, caught 3
Squirtle: Seen 12, caught 9
Warturtle: Seen 1, caught: 1 (evolutie)

:'(

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 20:44:
[...]
Uw fantasie slaat een beetje op hol. Pokemon go lijkt ook niet op de eerste trailer.
Dus als ik iemands suggestie link aan een vrij relevant filmpje slaat mijn fantasie op hol?
Echt vergezocht vind ik het zelf niet hoor.
Of het daadwerkelijk gebeurt? Geen idee. Maar mocht het gebeuren zou dit een logisch kapstokje zijn.

Dat pogo niet lijkt op de eerste trailer maakt toch niets uit? (Praktisch) geen enkele reclame toont daadwerkelijke gamebeelden. Daarvoor zijn het reclames, om dingen mooier te doen lijken dan ze zijn.
Desalniettemin. De link is er en de Balldrop is een commercieel spektakel dat door de hele wereld bekeken wordt. Nogmaals, suggereer niet dat Nintendo wat doet. Kans is zelfs vrij klein. Maar in theorie zou het een gigantische stunt zijn die Pogo in 1 klap weer volledig op de kaart kan zetten.
Als ze een mewtwo event doen moeten ze dat op zijn minst op meerdere plekken doen. Best ook dat ze het op voorhand laten weten om mensen de tijd te geven om ergens naar toe te gaan want anders gaan er accidenten gebeuren.
Meerdere plekken is nergens voor nodig. Wij Nederlanders profiteren toch ook niet van starbucks events e.d.?
Ongelukken gaan er zeker niet gebeuren, je wilt niet (half) niet weten hoe de veiligheid geregeld is op dit evenement. Denk dat er weinig omringende daken zijn waar geen schietgrage snipers oid liggen ;)
Je beredeneert het nu een beetje vanuit de speler terwijl mijn blik meer vanuit Niantic zelf is.
Times Square staat vanaf het middaguur al volledig vol. Stel Niantic knalt op het gegeven moment de 'mewtwo battle scene' op enkele van de vele schermen, gevolgd door een printscreen waarop te zien is dat Mewtwo spawned op Times Square. Gegarandeerd dat de menigte helemaal gek gaat en het filmpje binnen de kortste keren de hele wereld over gaat.[/quote]
Mewto veracht ik pas ook als laatste legendary van gen 1 die ze vrij gaan geven want die is het sterkst en heeft het meeste waarde voor hun.
Tja, sterk is hij pas vanaf x level. Een level 1 mewtwo stelt natuurlijk niets voor. Zolang ze instellen dat legandaries niet als buddy kunnen dienen en ze allemaal op level 1 laten spawnen, kun je door gebrek aan candies alle legandaries tot op de bodem uitmelken.
Zelfs na 100 Mewtwo spawns heb je een oorspronkelijk level 1 nog lang niet op maximale capaciteit.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik vraag me af of ze met 'single-use' nou letterlijk speciale incubators introduceren waar je maar één ei mee kunt uitbroeden of dat het hun manier is om gewone incubators te onderscheiden van die met oneindig gebruik en dat we dus incubators krijgen die drie eieren kunnen uitbroeden.

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:25:
Ik vraag me af of ze met 'single-use' nou letterlijk speciale incubators introduceren waar je maar één ei mee kunt uitbroeden of dat het hun manier is om gewone incubators te onderscheiden van die met oneindig gebruik en dat we dus incubators krijgen die drie eieren kunnen uitbroeden.
Ik neem aan dat het nieuwe zijn die we maar voor één ei kunnen gebruiken.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:15
Switchie schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:01:
[...]

Dus als ik iemands suggestie link aan een vrij relevant filmpje slaat mijn fantasie op hol?
Echt vergezocht vind ik het zelf niet hoor.
Of het daadwerkelijk gebeurt? Geen idee. Maar mocht het gebeuren zou dit een logisch kapstokje zijn.

Dat pogo niet lijkt op de eerste trailer maakt toch niets uit? (Praktisch) geen enkele reclame toont daadwerkelijke gamebeelden. Daarvoor zijn het reclames, om dingen mooier te doen lijken dan ze zijn.
Desalniettemin. De link is er en de Balldrop is een commercieel spektakel dat door de hele wereld bekeken wordt. Nogmaals, suggereer niet dat Nintendo wat doet. Kans is zelfs vrij klein. Maar in theorie zou het een gigantische stunt zijn die Pogo in 1 klap weer volledig op de kaart kan zetten.

[...]

Meerdere plekken is nergens voor nodig. Wij Nederlanders profiteren toch ook niet van starbucks events e.d.?
Ongelukken gaan er zeker niet gebeuren, je wilt niet (half) niet weten hoe de veiligheid geregeld is op dit evenement. Denk dat er weinig omringende daken zijn waar geen schietgrage snipers oid liggen ;)
Je beredeneert het nu een beetje vanuit de speler terwijl mijn blik meer vanuit Niantic zelf is.
Times Square staat vanaf het middaguur al volledig vol. Stel Niantic knalt op het gegeven moment de 'mewtwo battle scene' op enkele van de vele schermen, gevolgd door een printscreen waarop te zien is dat Mewtwo spawned op Times Square. Gegarandeerd dat de menigte helemaal gek gaat en het filmpje binnen de kortste keren de hele wereld over gaat.[/quote]

[...]

Tja, sterk is hij pas vanaf x level. Een level 1 mewtwo stelt natuurlijk niets voor. Zolang ze instellen dat legandaries niet als buddy kunnen dienen en ze allemaal op level 1 laten spawnen, kun je door gebrek aan candies alle legandaries tot op de bodem uitmelken.
Zelfs na 100 Mewtwo spawns heb je een oorspronkelijk level 1 nog lang niet op maximale capaciteit.
Er zijn meer van dat soort filmpjes die Niantic heeft vrijgegeven in het jaar vóór release.
Ook eentje met o.a. trading.

Het laat duidelijk zien dat ze dat over dit soort dingen hebben nagedacht. Zie het als een indicatie welke kant ze op willen, meer niet.

Volgens mij heeft Hanke aangegeven dat ze goed willen nadenken over dergelijke events, vooral om de veiligheid van iedereen te kunnen garanderen. Alleen daarom al gaat er niks gebeuren op Times square volgende week... ;)

Ze zullen dergelijke events echt wel tegelijk verspreid over de wereld organiseren. Geen andere manier om spelers sneller weg te jagen dan ze het gevoel te geven dat ze benadeeld worden.
Een Mewtwo weggeven is wel wat anders dan een paar Pokestops bij Starbucks'.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

P.K. schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:32:
[...]

Er zijn meer van dat soort filmpjes die Niantic heeft vrijgegeven in het jaar vóór release.
Ook eentje met o.a. trading.
Vergeet voor het gemak de link met het filmpje. Het zou alsnog een gigantische stunt zijn die binnen een minuut viral gaat en de (benodigde) aandacht gaat geven om het spel weer onder de aandacht te brengen bij reeds afgehaakte spelers.
Volgens mij heeft Hanke aangegeven dat ze goed willen nadenken over dergelijke events, vooral om de veiligheid van iedereen te kunnen garanderen. Alleen daarom al gaat er niks gebeuren op Times square volgende week... ;)
Maar juist Times Square is per definitie al geweldig beveiligd. Welke gevaren zouden er volgens jou kunnen voordoen als iedereen gewoon kan blijven stilstaan en alleen hoeft te swipen op zijn telefoon. Veel meer is het niet. Overigens kleine moeite om een dergelijk event van te voren even te bespreken met de burgemeester van NY. Die zal het ongetwijfeld ook wel gaaf vinden dat zijn stad viral gaat ;)
Dus ipv 10.000 agenten worden er die avond 10.0005 ingezet. Who cares?

Daarnaast blijft de toestroom zeer beperkt als het een niet vooraf aangekondigde gebeurtenis is.
Alsof spelers die 100km verderop tijdens NYE spontaan in de auto springen om naar Times Square af te reizen. De lokale residents weten dat times square vanaf het middag uur al hermetisch afgesloten is. Die gaan de moeite niet eens nemen al is het maar 10 minuten lopen.
Ze zullen dergelijke events echt wel tegelijk verspreid over de wereld organiseren. Geen andere manier om spelers sneller weg te jagen dan ze het gevoel te geven dat ze benadeeld worden.
Een Mewtwo weggeven is wel wat anders dan een paar Pokestops bij Starbucks'.
Ach, zolang het een level 1 is, is het niet meer dan een plaatje in de pokedex. Puur rationeel gezien dus niet veel anders dan de huidige region exclusives.

[ Voor 17% gewijzigd door Switchie op 23-12-2016 22:06 ]

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:13
Tot nu toe al een heerlijk pokemon weekje gehad, Zondag Snorlax uit 10km ei (EINDELIJK) Gisteren mijn eerste ditto gevangen, vandaag mijn eerst porygon gevangen. En bijna mijn Golem bij elkaar gespaard. Tussenstand op het moment 133 caught van 142 seen. Natuurlijk heb ik nog wel een wenslijst.

Venusaur 72 candy to go
Charizard 98 candy to go
Machamp 94 candy to go
Golem 23 candy to go (Geodude is nu buddy)
Dodrio 25 candy to go
Rhydon 12 candy to go
Kabutops 28 candy to go

Helemaal missend in de dex zijn Tauros, Farfetch'd, Lapras, Aerodactyl, Hitmonchan en Kangaskhan.

Helaas nog geen 2nd gen uit ei gekregen maar dat komt vanzelf wel (hoop ik)

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

• aljooge
Een Mewto in times square. De gillende keukenmeiden maken plaats voor pokemonjagers. Romeinse kaarsen worden mobieltjes. Deze vuurpijl krijgt een staartje. New York raakt verstopt, Kijkduin in de zomer is er niets bij.

Happy Mewyear!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Een Mewto in times square.
Yes, gaaf idee!
De gillende keukenmeiden maken plaats voor pokemonjagers.
Geloof me, niemand maakt plaats voor pokemonjagers. Heb nieuwjaarsdag mee mogen maken in NYC. Heel Manhattan wordt afgesloten. Een dag van te voren zijn auto's al niet meer welkom en op de dag zelf kom je vanaf een uur of 16:00 ook niet meer op het plein zelf. Als je de balldrop mee wilt maken mag je er vanaf 12:00 gaan staan en hopen dat je je plekje vast kunt houden.
Romeinse kaarsen worden mobieltjes. Deze vuurpijl krijgt een staartje.
Dus als jij morgen een Mewto ziet spawnen is jouw reactie om met je telefoon te gooien? Of hoe moet ik dit voor me zien.
New York raakt verstopt, Kijkduin in de zomer is er niets bij.
Zoals ik al aangaf is heel Manhattan sowieso al verstopt. Alles wordt afgezet en vanaf het begin van de avond kom je als voetganger al niet meer in de buurt.

Overigens op zijn minst merkwaardig dat een actie van een "simpele" game significante invloed zou kunnen hebben op letterlijk het grootste nieuwjaarsfeest ter wereld. Als publieke veiligheid e.d. serieus in het geding komt doordat een spelletjesmaker een virtueel poppetje neerzet dan kan de burgemeester van NY wellicht beter zijn ontslag indienen :X

Anyway... Eigenlijk beetje onzinnig om dit uberhaubt te gaan verdedigen.
Ik las de naam Mewtwo icm nieuwjaar en bedacht puur hypothethisch dat een spawn op Times Square geen gek idee zou zijn. Gezien de reacties kan ik in ieder geval concluderen dat Marketing niet mijn sterkste punt is :P :P

[ Voor 17% gewijzigd door Switchie op 24-12-2016 04:32 ]

• schaapiej
schaapiej schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 19:57:
Als 't een beetje mee zit heb ik morgenvroeg weer 100 muntjes. Daarmee kom ik op 1200 en split ik dat mooi; 3x Pokéspace (komt daarmee op 900) en 4x incubator. Dan zijn die 9 oude eieren zo weg! :X
Vanochtend 100 muntjes kunnen cashen en bovenstaande gekocht.
Vandaag 5 eieren uitlopen en dan geen stops meer draaien tot morgenvroeg! :)
M'n oneindige incubator is bezig met een 10km ei, staat op 6,6/10km en daarnaast 4x 5km aangezet.

Hopen dat ik over 3,4km een Lapras of Aerodactyl heb...

<GoT>NightStalker

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
schaapiej schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 08:09:
[...]

M'n oneindige incubator is bezig met een 10km ei, staat op 6,6/10km en daarnaast 4x 5km aangezet.

Lapras heb ik 2 weken geleden in het wild gevangen bij een pokestop.
Lag langs een best wel drukke weg in Nijmegen. Ook wel grappig om te zien dat ik er voor om moest rijden (Door een woonwijk) en dat er ook nog een auto voor me en achter me zat om deze te vangen).

Ik heb ondertussen bijna alle zeldzame uit een 10 KM ei gekregen (bijna 420 eieren uitgebroed) en nu ook een elekid, maar nog steeds geen Aerodactyl.

Muk en grimer staan ook nog steeds op mijn lijstje (140 van de 143) maar die laatste 3 willen al vanaf het begin niet lukken (lvl 31). Balen dat ze geen Dubbel XP event weer hebben, zit er op te wachten, LAatste keer met griep nauwelijks buiten geweest, en candy genoeg Pidgey en weedle boven de 1000 en rattata boven de 2000.

• aljooge
schaapiej schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 08:09:
[...]

Vanochtend op 1130 muntjes gekomen. Worden uiteraard alleen maar incubatoren. 9 stuks is het oude in een uurtje weg. Mijn space is slechts 600. Daarvan maar 400 nodig. Kwestie van goed opruimen.

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-10 14:51
Hoe laat/dag denken jullie dat het kerstevent in Nederland start?

• schaapiej
aljooge schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 08:55:
[...]

Vanochtend op 1130 muntjes gekomen. Worden uiteraard alleen maar incubatoren. 9 stuks is het oude in een uurtje weg. Mijn space is slechts 600. Daarvan maar 400 nodig. Kwestie van goed opruimen.
Beetje kort door de bocht de laatste zin.
Sta nu op 450/900 en dat is inclusief het spul wat voor evolve sessies klaar staat. Wil beide spaces gewoon maxed hebben, ook al is de Pokéspace nog niet echt nodig... En ik vind t fijn om bijvoorbeeld een legertje Parasect met Solarbeam te hebben, liever 15 van die dingen dan 5 :p erg fijn met gyms trainen zonder tussendoor telkens alles te moeten healen!

<GoT>NightStalker

Pagina: 1 ... 43 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status