Die 500 max komt van: https://pokemongo.gamepress.gg/gyms#allied onder het tabelletje. En uit eigen ervaring lijkt het ongeveer te kloppen.aljooge schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:20:
[...]
Ik hark echt wel meer dan 500 per battle bij elkaar, hoe kom je bij die 500 max? Met lagen tegen hogen heb je techniek nodig en de juiste aanvallers. Goed battelen is een kunst.
Per pokemon dat je verslaat is het max 500 prestige... of je moet 2 verslaan waar je van de eerste 100 prestige krijgt... Maja, met half de CP mag je vaak al blij zijn als de onderste pokemon een double weakness heeft waardoor het dan nog wel te doen is. Maar als de onderste Pokemon Snorlax is dan heb je best wel pechaljooge schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:20:
[...]
Ik hark echt wel meer dan 500 per battle bij elkaar, hoe kom je bij die 500 max? Met lagen tegen hogen heb je techniek nodig en de juiste aanvallers. Goed battelen is een kunst.
En mja, zoveel techniek is er ook weer niet, gewoon dodgen en niet je charge move doen totdat de defender zijn heeft gedaan, tenzij je zeker weet dat hij nog niet genoeg energy ervoor heeft.
Ik zit zelf nog op 13 gym's, van de ooit 28 dat ik had dus mja, ik zit eigenlijk nog wel ok.
Juniper RWD
Ik haal tegenwoordig nog vaak zat 1200 - 2500 prestige per keer erbij. Met de juiste keuze van pokemons van 1200cp kan ik er vaak 4 tot 6 verslaan. Een gym van level 7 -> 8 is vaak 3 trainen. Als kost dat wel vaak 18 potionsSmurfLink schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:06:
[...]
.. yay.. 600.
Je weet dat dit voorheen met hetzelfde systeem dan het dubbele was he? Dan kon je 1500-2000 per poging binnenharken. Dat ging een stuk sneller.
De enige gyms die ik nog zover omhoog wil tillen zijn de stabiele gyms. Als ik een level 8 gym met allemaal oude CP pokemons tegenkom dan steek ik daar graag 18 potions in.
Maar waarom is het systeem van de voetstapjes zoals dat in de aller eerste versie was niet gewoon terug?
Ik dacht eerst dat ze dat eruit hadden gehaald i.v.m. server capaciteit ofzo? Niantec beweerde dat het gewoon zomaar kapot was gegaan? Terwijl het toentertijd perfect werkte bij mij.
Ik dacht eerst dat ze dat eruit hadden gehaald i.v.m. server capaciteit ofzo? Niantec beweerde dat het gewoon zomaar kapot was gegaan? Terwijl het toentertijd perfect werkte bij mij.
Verwijderd
De tracker in het begin werkte perfect dus ff resetten en dan moet dat terug werken leek me.Jamesl schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:48:
Maar waarom is het systeem van de voetstapjes zoals dat in de aller eerste versie was niet gewoon terug?
Ik las ergens op een site dat de enige logische reden voor het weghalen van de tracker iets juridisch moest zijn ofzo. Mensen die in achterbuurten pokemons gaan zoeken enzo waar ze bv overvallen kunnen worden.
Ik vind niet dat niantic daarvoor verantwoordelijk is maar je weet goed genoeg hoe ze in de vs van elk klein ding wel een rechtzaak kunnen maken
Iets in de richting; ja maar in de gebruiksaanwijzing stond niet dat ik mijn hamster niet in de magnetron mocht doen. Ik eis 5 miljoen dollar en een nieuwe hamster!Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:14:
Ik vind niet dat niantic daarvoor verantwoordelijk is maar je weet goed genoeg hoe ze in de vs van elk klein ding wel een rechtzaak kunnen maken
Op enkele Exeggcute en Magicarp na, heeft de nieuwe tracker mij ook nog niet veel gebracht.
Ach, ja. Zie het opzich wel als een vooruitgang. Kan nu in ieder geval beter bepalen of het de moeite waard is ergens achteraan te gaan. Voor het echte levelen heb je uberhaubt geen tracker nodig. Pidgeys blijven hiervoor toch het meest geschikt en deze zitten nog steeds overal
Ach, ja. Zie het opzich wel als een vooruitgang. Kan nu in ieder geval beter bepalen of het de moeite waard is ergens achteraan te gaan. Voor het echte levelen heb je uberhaubt geen tracker nodig. Pidgeys blijven hiervoor toch het meest geschikt en deze zitten nog steeds overal
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Naast dat het hardlopen zijn vruchten af begint te werken (bijna op de 5 km) is het ook ideaal voor pokemon go. Ondertussen mijn clefable bij elkaar gelopen. Geodude is next. Heb er nu 30 dus op naar de 100.
Goed bezig!Sunfalls schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 21:32:
Naast dat het hardlopen zijn vruchten af begint te werken (bijna op de 5 km) is het ook ideaal voor pokemon go. Ondertussen mijn clefable bij elkaar gelopen. Geodude is next. Heb er nu 30 dus op naar de 100.
Ik vind de game ook zo leuk: gewoon hardlopen en focussen op candy en eggs hatchen.
Gyms ben ik niet echt mee bezig. Als ik een vrije plek zie plaats ik er wel één van mijn 3 volledig gepower-upte pokémon in maar aanvallen doe ik niet aan mee.
En het werpt duidelijk z'n vruchten af: ik zat tot half september thuis wegens herexamens.
Daarna direct met de game begonnen en van tevoren wist ik al dat dit me zou motiveren om te hardlopen.
Ik liep al sporadisch soms maar nu loop ik echt 3 à 4 keer per week. Het gewichtsverlies is goed te zien. (Mijn doel is 65 kg. Niet dat dit moet uit gezondsheidsoverwegen, maar ik zat jarenlang rond de 65kg en dit was op vrij korte tijd veranderd. Wil graag terug naar dat niveau.)
Maar heb nu écht de passie te pakken voor de sport. Ook al haal ik mijn doel, zal ik nog blijven hardlopen op dezelfde frequentie!

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 02-12-2016 22:21 ]
Verwijderd
Klopt wat je zegt!Amd RuLuzzz schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:39:
[...]
Ik haal tegenwoordig nog vaak zat 1200 - 2500 prestige per keer erbij. Met de juiste keuze van pokemons van 1200cp kan ik er vaak 4 tot 6 verslaan. Een gym van level 7 -> 8 is vaak 3 trainen. Als kost dat wel vaak 18 potions
De pokemons die je gebruikt mogen niet hoger zijn in cp dan de laagste in de gym. Dan gaat het snel.
Betekend pokemons gebruiken van juiste type en hoge iv.
En heel veel dodgen. Al werkt dat bij mij vaak niet ivm lag oid.
Vandaag dacht ik slim te zijn. Ik wilde een gym gaan upgraden en dacht dat wel sneller zou gaan met 2 apparaten. Dus naast mijn telefoon ook nog een tablet mee (op het account van een van mijn kinderen). Op elke knie een apparaat en maar tikken...
Maar anders dan bij het veroveren van een gym, bleek je niet samen tegen de tegenstander te vechten. Het werden 2 aparte battles. Dus niet 2 keer zo snel winnen. En de punten werden zelfs ook niet opgeteld. Bij de battle die het laatst eindigde werden de punten weer vanaf het oude niveau geteld. Compleet contra-productief dus...
Weer wat geleerd...
Maar anders dan bij het veroveren van een gym, bleek je niet samen tegen de tegenstander te vechten. Het werden 2 aparte battles. Dus niet 2 keer zo snel winnen. En de punten werden zelfs ook niet opgeteld. Bij de battle die het laatst eindigde werden de punten weer vanaf het oude niveau geteld. Compleet contra-productief dus...
Weer wat geleerd...
[ Voor 3% gewijzigd door hneel op 02-12-2016 23:05 ]
hmmmm never mind, was al ge-edithneel schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 23:03:
Vandaag dacht ik slim te zijn. Ik wilde een gym gaan upgraden en dacht dat wel sneller zou gaan met 2 apparaten. Dus naast mijn telefoon ook nog een tablet mee (op het account van een van mijn kinderen). Op elke knie een apparaat en maar tikken...
Weer wat geleerd...
Zou overigens wel een welkome toevoeging zijn.
Gyms neerhalen is, zelfs zonder de 2 vs 1 strategie, al significant makkelijker dan het trainen van een gym,
Met 2 man is een level 10 gym al helemaal een peuleschil.
Zou toch minstens zo eerlijk zijn dat dit met trainen ook mogelijk zou zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door Switchie op 02-12-2016 23:17 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Met een battle bedoel ik natuurlijk 6 tegen een hele gym, niet 1 pokemon. Een oorlog voer je toch ook niet in je 1tje?Shiro schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:35:
[...]
Per pokemon dat je verslaat is het max 500 prestige... of je moet 2 verslaan waar je van de eerste 100 prestige krijgt... Maja, met half de CP mag je vaak al blij zijn als de onderste pokemon een double weakness heeft waardoor het dan nog wel te doen is. Maar als de onderste Pokemon Snorlax is dan heb je best wel pech
En mja, zoveel techniek is er ook weer niet, gewoon dodgen en niet je charge move doen totdat de defender zijn heeft gedaan, tenzij je zeker weet dat hij nog niet genoeg energy ervoor heeft.
Ik zit zelf nog op 13 gym's, van de ooit 28 dat ik had dus mja, ik zit eigenlijk nog wel ok.
aljooge schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 00:05:
[...]
Met een battle bedoel ik natuurlijk 6 tegen een hele gym, niet 1 pokemon. Een oorlog voer je toch ook niet in je 1tje?
In dat geval doe ik juist wel een laffe 1 pokie aanval.Maar als de onderste Pokemon Snorlax is dan heb je best wel pech
Even met lomp geweld de onderste Snorlax eruit waardoor ik de rest wat effectiever af kan werken met een 6-koppig team
Breaking: The 'Sightings' radius has now been EXPANDED back to a 200m range (from 50m)! Great news for those far from PokeStops!
Merken jullie hier iets van, ik eigenlijk niet https://twitter.com/TheSilphRoad/status/804822800678748160
Merken jullie hier iets van, ik eigenlijk niet https://twitter.com/TheSilphRoad/status/804822800678748160
Viel me net al op, ik heb nu weer sightings thuis
. Toen ik net met de hond ging wandelen kwam ik blijkbaar dicht genoeg bij een pokestop dus toen zag ik alleen de pokies in de buurt van die pokestops. Toen ik weer richting huis liep zag ik de normale sightings weer.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Prestige trainen is ook weer aangepast. Voor trainen lijkt het weer het zelfde te zijn als voorheen, dus 1000 prestige als je aanvaller de helft van de verdedigende CP heeft.
Juniper RWD
Verwijderd
Ben ik eigenlijk de enige die hoopt dat ze nooit trading toevoegen? Dat verpest volgens mij dat je net zelf pokemon moet gaan zoeken. Zo komen er ook waarschijnlijk meer gesnipte pokemon bij eerlijke spelers wat de balans weer verstoord.
Denk maar bv dat een cheater zo 10 snorlaxen aan al zijn teamgenoten in de omgeving uitdeelt waardoor je ineens tegen veel meer snorlaxen in je omgeving moet vechten.
Denk maar bv dat een cheater zo 10 snorlaxen aan al zijn teamgenoten in de omgeving uitdeelt waardoor je ineens tegen veel meer snorlaxen in je omgeving moet vechten.
Enige waar ik trading voor zou willen gebruiken zijn de region exclusives. Verder niks.Verwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:45:
Ben ik eigenlijk de enige die hoopt dat ze nooit trading toevoegen? Dat verpest volgens mij dat je net zelf pokemon moet gaan zoeken. Zo komen er ook waarschijnlijk meer gesnipte pokemon bij eerlijke spelers wat de balans weer verstoord.
Vanochtend eindelijk m'n Dragonite kunnen maken; Steel Wing met Hyper Beam.....
Wat ik wel apart vond; tijdens de Pokédex entry zag ik het plaatje van Mewtwo en daarna in de Pokédex zelf zag ik niks na Dragonite. Geen nummertje en geen shaduw?
Update!
Ze hebben het trainen van gyms weer aangepast naar het oude systeem.
Goede zaak dus.
Blijkbaar luisteren ze toch naar de community.
Wijzigen die niet goed uit pakken worden nu vrij snel aangepast.
Ben van mening dat ze de tracker ook wel gaan optimaliseren. (Hybrid versie)
Edit: shiro was me voor!
Ze hebben het trainen van gyms weer aangepast naar het oude systeem.
Goede zaak dus.
Blijkbaar luisteren ze toch naar de community.
Wijzigen die niet goed uit pakken worden nu vrij snel aangepast.
Ben van mening dat ze de tracker ook wel gaan optimaliseren. (Hybrid versie)
Edit: shiro was me voor!
[ Voor 47% gewijzigd door murphylee op 03-12-2016 15:10 ]
I bad beat my meat by busting my nuts!
het diglett nest op de hilversumse heide is veranderd in een pikachu nest 4 stuks in 30 min door gewoon rond te lopen en dan zelfs nog een paar in de radar.
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Net een 100% Magikarp uit een ei. Op L32 geeft dat toch wat gemengde gevoelens omdat hem maxen wel eventjes 116k aan dust kost. Als ie Twister krijgt doe je dat dan niet echt van harte.
Mijn vierde al. Tijdje terug ook een 100% Magnemite. Van de zomer nog een 100% Voltorb gevangen en daarvoor mijn 100% Eevee.
Het viel me net op dat de vanglocatie weer niet meer bij pokies staat. Alleen nog de datum.
Gisteren bracht mijn fietstochtje het aantal gyms weer tijdelijk op 14. Ik had een dagje over kunnen slaan want mijn tochtje van woensdag gaf me ook donderdag nog 10 gyms. Mijn woensdag gekochte verwarmde inlegzolen geprobeerd. Mijn tenen werden geleidelijk aan wel wat koeler maar zijn nooit onaangenaam koud geweest. Lijkt vooralsnog dus wel te werken.
Nu al weer terug naar acht. Vanavond er weer opuit.
Van de lokale voormalig stabiele gyms zijn er geleidelijk aan al vier neergehaald. Ze werden ook niet meer vlot herbouwd door de lagere prestige, de kou en algemeen afgenomen spelersactiviteit. Ze wisselen nu bijna dagelijks. Nog maar in vijf stabiele gyms. Ben benieuwd of de weer teruggedraaide prestigeregels veel zal veranderen. Een L7 gym die ik gisteravond nog teveel werk vond kan nu weer de moeite waard zijn, als ie tenminste niet al weer L10 is als ik er kom.
Na de vorige migratie was er een gebied met Exeggcutes in de buurt. Heeft me dik 100 candy opgeleverd.
Nu zitten er Clefairy's en Magmars. Bij een stop zaten twee Clefairy's toen ik er kwam en toen ik die gevangen had zat er al een derde. Lijken wel Pidgeys.
Er vlakbij waar Bulba's zaten zitten nu Onixen. Bij een andere stop daar kwam ik een Ponyta, Onix en Doduo tegen, plus een Magikarp. In de buurt ook nog een Kabuto gevangen.
Kwam elders ook nog zo maar een Lickitung tegen vlak bij een Gym waar nog een plekje vrij was. De eerste in het wild. Heb er vroeg in het spel een uit een ei gehad en recentelijk weer eentje. Nu dus de eerste zelf gevangen, nadat ik dat gymplekje had verzekerd.
De kwaliteit van de wilde pokies gaat wel lekker omhoog zo.
Mijn vierde al. Tijdje terug ook een 100% Magnemite. Van de zomer nog een 100% Voltorb gevangen en daarvoor mijn 100% Eevee.
Het viel me net op dat de vanglocatie weer niet meer bij pokies staat. Alleen nog de datum.
Gisteren bracht mijn fietstochtje het aantal gyms weer tijdelijk op 14. Ik had een dagje over kunnen slaan want mijn tochtje van woensdag gaf me ook donderdag nog 10 gyms. Mijn woensdag gekochte verwarmde inlegzolen geprobeerd. Mijn tenen werden geleidelijk aan wel wat koeler maar zijn nooit onaangenaam koud geweest. Lijkt vooralsnog dus wel te werken.
Nu al weer terug naar acht. Vanavond er weer opuit.
Na de vorige migratie was er een gebied met Exeggcutes in de buurt. Heeft me dik 100 candy opgeleverd.
Kwam elders ook nog zo maar een Lickitung tegen vlak bij een Gym waar nog een plekje vrij was. De eerste in het wild. Heb er vroeg in het spel een uit een ei gehad en recentelijk weer eentje. Nu dus de eerste zelf gevangen, nadat ik dat gymplekje had verzekerd.
De kwaliteit van de wilde pokies gaat wel lekker omhoog zo.
Je kunt hem toch evolven voordat je gaat maxen? Daarnaast is een maxed Gyarados met Twister een bitch als defender. Val liever een hydropump aan wat makkelijk te dodgen is.Net een 100% Magikarp uit een ei. Op L32 geeft dat toch wat gemengde gevoelens omdat hem maxen wel eventjes 116k aan dust kost. Als ie Twister krijgt doe je dat dan niet echt van harte.
Hier staat de locatie wel gewoon weergeven. Pogo denkt wel dat ik een dorp verderop zit, maar dat terzijdeHet viel me net op dat de vanglocatie weer niet meer bij pokies staat. Alleen nog de datum.
Hier lijkt de actie ook weer terug van weggeweest. Vandaag ook ineens uit de meest stabiele gym geramd.Nu al weer terug naar acht. Vanavond er weer opuit.Van de lokale voormalig stabiele gyms zijn er geleidelijk aan al vier neergehaald. Ze werden ook niet meer vlot herbouwd door de lagere prestige, de kou en algemeen afgenomen spelersactiviteit. Ze wisselen nu bijna dagelijks. Nog maar in vijf stabiele gyms. Ben benieuwd of de weer teruggedraaide prestigeregels veel zal veranderen. Een L7 gym die ik gisteravond nog teveel werk vond kan nu weer de moeite waard zijn, als ie tenminste niet al weer L10 is als ik er kom.
Die Exeggctues zijn naar Hengelo gevlucht. Om precies te zijn, straat uitlopen, en linksaf richting de brugNa de vorige migratie was er een gebied met Exeggcutes in de buurt. Heeft me dik 100 candy opgeleverd
Dat bedoel ik natuurlijk ook. Maar als ie dus Twister heeft dan max ik hem toch met wat minder enthousiasme. Als ik bijv. met een Jolteon een Gyarados met Twister aanval dan vindt die Jolteon dat wel een verfrissend windje maar veel last heeft ie er verder niet van.Switchie schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 18:37:
[...]
Je kunt hem toch evolven voordat je gaat maxen? Daarnaast is een maxed Gyarados met Twister een bitch als defender. Val liever een hydropump aan wat makkelijk te dodgen is.
Waar precies in Hengelo?Switchie schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 18:37:
[...]
Die Exeggctues zijn naar Hengelo gevlucht. Om precies te zijn, straat uitlopen, en linksaf richting de brug
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Nou ja, mijn Jolteon baalt er toch behoorlijk van dat zijn strakgekamde vachtje continue wordt verpestCaptJackSparrow schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 18:50:
[...]
Dat bedoel ik natuurlijk ook. Maar als ie dus Twister heeft dan max ik hem toch met wat minder enthousiasme. Als ik bijv. met een Jolteon een Gyarados met Twister aanval dan vindt die Jolteon dat wel een verfrissend windje maar veel last heeft ie er verder niet van.
Maar ach... Volgens mij is het sowieso een utopie dat je als verdediger een 1-1 wint. Enige die nog beetje weerstand kan bieden is Vaporeon daar er weinig fatsoenlijke grass counters zijn. Snorlax b.v. heeft sinds de recente perks een zeer geduchte tegenstander aan Rhydon.
Slangenbeekbrug verschijnt er regelmatig een. Iets verderop bij de Hockeyvelden willen ze ook wel eens verschijnen.
Edit;
Oeps... Dat wordt een vermelding in het grote boek van Sinterklaas vrees ikJe hebt als laatste gereageerd in dit topic. Wil je wat toevoegen, wijzig dan bij voorkeur je laatste reactie.
[ Voor 29% gewijzigd door Switchie op 03-12-2016 19:07 ]
Zag vandaag een level 3 gym met nog een plekje vrij, helaas toen ik bij de gym aan kwam had iemand al snel wat er in geplaatst. Dus toen toch maar even die extra prestige trainen.Shiro schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:03:
Prestige trainen is ook weer aangepast. Voor trainen lijkt het weer het zelfde te zijn als voorheen, dus 1000 prestige als je aanvaller de helft van de verdedigende CP heeft.
Viel me hartstikke mee, want kwam 2200 prestige bij ongeveer, terwijl ik had verwacht dat het misschien 1000 zou zijn.
Dacht al van hee dat wordt even hier checken of het weer aangepast is naar de oude situatie, en ja dus.
Toch een goede stap van Niantic weer dat ze hun 'fout' weer even goedmaken.
Nu nog zorgen dat er 1 pokemon maximaal in de sightings komt, zodat je alleen de dichtstbijzijnde Pidgey ziet ipv allemaal, ben ik helemaal tevreden. Net gericht naar een Lickytung en Pikachu kunnen lopen, ipv rondjes en moeilijk doen. Prima!
Ja kan 't zeker beamen dat een Gyarados met Twister pijn doet. Met een 2k Jolteon kan je wel 2x Gyarados van 2,8k mollen als die Dragon Pulse of Hydropump heeft. Met Twister wordt het wel zwaar hoor. Die max Twister doet elke keer wel 1/6de leven af en die komen echt wel achter elkaar gewoon.Switchie schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:03:
[...]
Nou ja, mijn Jolteon baalt er toch behoorlijk van dat zijn strakgekamde vachtje continue wordt verpest
Maar ach... Volgens mij is het sowieso een utopie dat je als verdediger een 1-1 wint. Enige die nog beetje weerstand kan bieden is Vaporeon daar er weinig fatsoenlijke grass counters zijn. Snorlax b.v. heeft sinds de recente perks een zeer geduchte tegenstander aan Rhydon.
Wist niet dat Rhydon zo goed kon zijn, misschien toch even wat dust geven aan mijn 87% Rhydon dan...
Trainen is trouwens weer leuk en ik merk ook gelijk dat er snel L6~L10 gyms staan. Het was echt niks aan om L3 gyms te maken/slopen, iedereen loopt namelijk met tig Eevolutions rond. Echter een L10 gym met alleen 2k+ mons kost nog wat moeite/tijd om te slopen.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Trading en zwarte markt zullen samengaan. Een snorlax tegen een pidgey kan je aanbieden voor geld in het vraag & aanbod topic.Verwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:45:
Vanmiddag samen met mijn zoontje een gym aangevallen. Met z'n 2'en gaat dat vechten inderdaad sneller dan alleen.
Maar dan de puntentelling. klopt dat nog wel? Mijn zoontje was eerder klaar en de gym ging van, zeg maar, 4.8 maar 4.3. Toen ik klaar was ging die van 4.8 naar 4.1. Had die dan eigenlijk niet van af 4.3 verder naar beneden moeten gaan? Dat had ik eigenlijk wel veracht.
Maar dan de puntentelling. klopt dat nog wel? Mijn zoontje was eerder klaar en de gym ging van, zeg maar, 4.8 maar 4.3. Toen ik klaar was ging die van 4.8 naar 4.1. Had die dan eigenlijk niet van af 4.3 verder naar beneden moeten gaan? Dat had ik eigenlijk wel veracht.
per pokemon die je verslaat komt er xp bij of af. Dat gaat tijdens het battelen.hneel schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:53:
Vanmiddag samen met mijn zoontje een gym aangevallen. Met z'n 2'en gaat dat vechten inderdaad sneller dan alleen.
jouw zoontje ziet eerder het resultaat. en jij doet het laatste schepje nog.
De volle 16u zonder reactie , is het te koud voor PoGo mensen ?
Juist lekker nu om te lopen!ramones73 schreef op zondag 4 december 2016 @ 15:55:
Zelf nog dagelijks aan 't lopen, de ene keer wat langer dan de andere. Uit m'n werk een rondje Sonsbeek om effe de kop te legen..
Daarna lekker warm worden met een potje Titanfall 2 of Planet Coaster!
Ik vermoed dat iedereen hoopt dat Sinterklaas zijn dex vandaag komt brengen 😂
Verwijderd
Ik heb het 4 u 30 min volgehoudenramones73 schreef op zondag 4 december 2016 @ 15:55:
Ik heb geen Pokeballs meer
straks ff langs de pokestop.. Met de auto
Mijn 5s houdt het tegenwoordig niet zo lang meer vol helaasramones73 schreef op zondag 4 december 2016 @ 15:55:
Een gym optrainen gaat naar lvl 8 nu zeker sneller maar brrrr wat is het koud.
Stomme Niantic .....
Stomme Niantic .....
[ Voor 22% gewijzigd door Orsetto op 04-12-2016 18:59 ]
Ik gebruik een stylus terwijl ik handschoenen aan heb. En werkt heel goedOrsetto schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:55:
Een gym optrainen gaat naar lvl 8 nu zeker sneller maar brrrr wat is het koud.
Stomme Niantic .....
edit: Ik ben niet iemand die veel met gyms bezig is, dus weet niet of een stylus net nadelig kan werken bij het snel moeten dodgen, etc.
Deze:
https://www.amazon.co.uk/...ble-Devices/dp/B01E0LKHFC
[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 04-12-2016 19:35 ]
Ik ben van ong. 14:15 tot 21:00 aan het fietsen en gymmen geweest.
Toen ik vertrok zat ik op 7 gyms en nu op 15.
Ik ben als ik het goed heb bij 13 gyms langs geweest en heb onderweg al uit een aantal gyms mijn diertjes weer teruggekregen. Ik heb ook een aantal hoge gyms bijgetraind en heb er daar mogelijk weer een paar stabielere bij gekregen. Met een vrieskoud etmaal voor de deur heb ik goede hoop dat ik er morgen niet op uit hoef. Ik heb wel een rustdagje verdiend vind ik. 
Mijn schoenverwarming heeft het de hele tijd op hoge stand uitgehouden en mijn tenen hebben nooit onaangenaam koud aangevoeld. Prima aankoop dus wat mij betreft.
Tijdens het fietsen draag ik altijd fietshandschoenen die bij kou ook best een beetje warm houden maar met deze kou is het niet echt genoeg. Ik doe er dan aan één hand een touchscreen handschoen overheen. De hand waarmee ik het toestel vasthou als het niet in de fietshouder zit. Door die warmere hand blijven de bloedvaten in de andere hand ook wijder open staan waardoor die ongehandschoende hand toch ook warmer blijft. Daar kom je een heel eind mee.
Mijn schoenverwarming heeft het de hele tijd op hoge stand uitgehouden en mijn tenen hebben nooit onaangenaam koud aangevoeld. Prima aankoop dus wat mij betreft.
Van 12.00 tot 17.00 pokemons gevangen, gyms versterkt. powerbank mee
En nu wil mijn paar maand nieuwe telefoon niet meer opladen. Baal hier enorm van. Gatver.
Snap echt niet wat ik verkeerd heb gedaan. Was zo voorzichtig met de phone en de power inpluggen.
En nu wil mijn paar maand nieuwe telefoon niet meer opladen. Baal hier enorm van. Gatver.
Snap echt niet wat ik verkeerd heb gedaan. Was zo voorzichtig met de phone en de power inpluggen.
Jaja... een gym die ik naar L9 had getraind en waar je niet met een auto bij kunt komen is vannacht vóór 8:00 uur gesloopt. In deze kou? Riekt weer naar iemand die de nacht heeft gebruikt om al spoofend al die vechtactiviteit voor mensen in zicht van die gym te verhullen. 
Het is erg vervelend maar gewoon een garantieclaim indienen dus. Hopelijk heb je nog een oude foon die je zolang kunt gebruiken.
Micro-USB plugjes zijn een waardeloos ontwerp. Ik heb een 7" tablet en een foon met gammele chassisdeeltjes moeten laten repareren (onder garantie) omdat ze niet meer goed wilden opladen. Je moest het plugje in een bepaalde stand duwen wou het ding nog laden. Ik denk dat de soldeerverbinding op de print vaak op den duur losgewrikt wordt.aljooge schreef op maandag 5 december 2016 @ 02:21:
Van 12.00 tot 17.00 pokemons gevangen, gyms versterkt. powerbank mee
En nu wil mijn paar maand nieuwe telefoon niet meer opladen. Baal hier enorm van. Gatver.![]()
Het is erg vervelend maar gewoon een garantieclaim indienen dus. Hopelijk heb je nog een oude foon die je zolang kunt gebruiken.
Yep, daar ben ik erg blij mee. Zowaar hebben m'n gyms het weekeinde overleefd! Nu kan ik weer erop uitgaan en optrainen zonder dat het nutteloos is.Shiro schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:03:
I have stability. The ability to stab.
Dit weekend zijn we er met enkele vrienden op uitgetrokken in Brussel. Het Warande park is een enorme Charmander nest, op max 2h kan je een Charizard maken. Nadien zijn we door gegaan naar het Jubelpark. Daar is het een grote Exeggcute nest. Hier hebben we ook een kleine 2 uurtjes rond gewandeld en hierdoor 2 hele mooie Boompjes kunnen maken. Spijtig genoeg geen Solar Beam, maar ze zijn wel leuk extra gym materiaal.
Tussendoor hebben we er even vlug een L8 gym gesloopt. Met 4 man duurt het pakweg 10min
Ben verder ook wel blij dat het trainen terug op niveau van vroeger is gebracht, nu zijn beide aspecten weer in evenwicht. Na de update was een gym hoger dan L7 zetten gewoon onbegonnen werk. Dit weekend zag ik sinds het eerst terug eens een L10 Gym in onze buurt, hij heeft de dag niet overleefd, maar het was leuk zo terug eentje te hebben
Tussendoor hebben we er even vlug een L8 gym gesloopt. Met 4 man duurt het pakweg 10min
Zijn er nog meer mensen die in de "No-ditto-yet" club zitten? Toegegeven, niet bijzonder veel kunnen spelen, maar toch al behoorlijk wat gevangen.
Niet dat ik hem echt mis, maar ben gewoon benieuwd
Nope, heb er al een aantal.IdieEasy schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:51:
Zijn er nog meer mensen die in de "No-ditto-yet" club zitten? Toegegeven, niet bijzonder veel kunnen spelen, maar toch al behoorlijk wat gevangen.
Meldt. Heb ook al behoorlijk wat gevangen, maar hier lijkt hij niet te vinden.IdieEasy schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:51:
Het is puur geluk hebben, gisteren was ik op de baan en het was mijn eerste vangst van de dag + 7 day streak. Het was trouwens al mijn 5de dat ik gevangen hebIdieEasy schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:51:
Op de eerste dag dat Ditto verscheen heb ik er twee gevangen. Daarna nooit meer gezien...
Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan
vang je wellicht geen pidgeys ? daar zit ie voornamelijk in is mijn ervaring
Sinds de "nearby" update is mijn data verbruik enorm omhoog gegaan. Vanochtend 1u gespeeld en gelijk bijna 30MB weg. Voorheen kwam ik bijna de hele dag (5u+) door met 50MB?
Iemand anders hier last van en/of met goeie tips hoe dit te beperken ?
Pidgeys, rattata's en weedles. Normaal sla ik de ratten over, maar voor ditto vang ik ze nu ook.Lagune schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:35:
Ach, gezien het feit dat ik level 24 ben ben ik niet heel actief
Komt ook door de beveligingsupdates omdat Niantic Pokemon helemaal aan het dichttimmeren is zodat het dataverbruik / stroomverbruik alleen maar omhoog gaat.Mofkees schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:42:
Sinds de "nearby" update is mijn data verbruik enorm omhoog gegaan. Vanochtend 1u gespeeld en gelijk bijna 30MB weg. Voorheen kwam ik bijna de hele dag (5u+) door met 50MB?
Kan het niet zijn omdat iedere keer de plaatjes van de stops ingeladen worden? Dit lijkt me een 1-2 mb per foto per stop?stylzzzz schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:50:
[...]
Komt ook door de beveligingsupdates omdat Niantic Pokemon helemaal aan het dichttimmeren is zodat het dataverbruik / stroomverbruik alleen maar omhoog gaat.
Ik behoor helaas ook tot die club. In de tussentijd toch al paar honderd pokemon gevangen (voornamelijk magnemites en voltorbs). Bijna geen pidgey te bekenen bij mij in de buurt (nooit geweest ook)IdieEasy schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:51:
Die plaatjes lijken mijn geen 1 MB per foto, maar je kan zeker rekenen op zo'n 100kb per foto. Echter laad je dus alle stops in de buurt automatisch in.IdieEasy schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:50:
[...]
Kan het niet zijn omdat iedere keer de plaatjes van de stops ingeladen worden? Dit lijkt me een 1-2 mb per foto per stop?
Het beveiligingssysteem van Niantic, wat data versleuteld, zal ook iets meer data kosten dan normaal. Maar dan praat je ook over enkele kb's...
Een grote datastijging lijkt me eigenlijk sterk. Heb je je omgeving in Google Maps offline opgeslagen?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Volgens mij was al een tijdje geleden bekend geworden dat ze geen google maps gebruiken. Dus dat lijkt het mij ook niet.Richh schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:00:
[...]
Een grote datastijging lijkt me eigenlijk sterk. Heb je je omgeving in Google Maps offline opgeslagen?
Maar misschien meer open laten staan? Aan laten staan tijdens het rijden?
No clue anders
Dat kan met veel minder dan 1 mb voor zo'n klein plaatje. Ook zouden ze gecached kunnen worden.IdieEasy schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:50:
[...]
Kan het niet zijn omdat iedere keer de plaatjes van de stops ingeladen worden? Dit lijkt me een 1-2 mb per foto per stop?
Bij mij is het dataverbruik nu 75 mb in anderhalve week (begin nieuwe maandbundel) met 1-2 uur per dag. Het meeste verbruik is overigens de kaart van Google maps; het scheelt echt heel veel als je die vantevoren via wifi downloadt voor het gebied waar je naartoe gaat. Thuis en werk regio heb ik er vast in staan. @IdieEasy: Ik weet dus heel zeker dat ze in elk geval lange tijd Google maps gebruikt hebben. Als dat niet (meer) zo is zou ik daar graag een bron van zien.
Of de beveiliging veel extra data kost betwijfel ik.
[ Voor 3% gewijzigd door Quincy5 op 05-12-2016 13:08 . Reden: vraag bronvermelding ]
Ja ik, ik zit al op 130 pidgeys, volgens mij ben ik cursed ofzo...IdieEasy schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:51:
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik draai de app My datamanger, en die laat +/-11mb per dan zien,Mofkees schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:42:
En dat was voorheen ook al zo. de hogere uitschieters gaan naar 20mb.
En mijn dagje kijkduin staat op 47 mb. (zaterdag 29oktober)
nog meer details in de app gevonden:
13 Juli 339MB
augustus 200MB
september 369MB
Oktober 335MB
November 363MB
5dec.December 52MB
(Exclusief wifi)
zitten ook vermomd als magikarp.IdieEasy schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:44:
[...]
Pidgeys, rattata's en weedles. Normaal sla ik de ratten over, maar voor ditto vang ik ze nu ook.
Ach, gezien het feit dat ik level 24 ben ben ik niet heel actief
Ik heb er de eerste 3 dagen 5 gevangen en pas vandaag weer 1.
[ Voor 8% gewijzigd door joosd op 05-12-2016 13:20 . Reden: aanvulling ]
Ik vang allesLagune schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:35:
Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan
hmm ok, iedereen bedankt voor de info. Ik laat PoGo inderdaad aan (energy saving mode) bij het rijden want in de ochtend rijd ik altijd ~4km in voornamelijk 30km zonen. Ik heb echter niks veranderd in PoGo terwijl ik eerder niet zulk dataverbruik had.
Het is ook gewoon PoGo want gisternacht deed ik een factory reset en nu in data manager zie ik dat PoGo 34MB verbruikt had. Het viel me ook al op dat ik in het weekend al 40~50 per dag had, terwijl ik niks geks deed (uurtje per dag gespeeld en wat gyms gesloopt/getraind). Dat was dus voor de factory reset.
Android blijft maar rotzooi zeg, na deze reset kreeg ik 6GB vrij, na het restoren van app-backup. Mobiel is ca. 2j oud, Sony Z2.
Heb nu offline map van de buurt gehaald via Google Maps. Straks maar kijken of dat helpt.
Het is ook gewoon PoGo want gisternacht deed ik een factory reset en nu in data manager zie ik dat PoGo 34MB verbruikt had. Het viel me ook al op dat ik in het weekend al 40~50 per dag had, terwijl ik niks geks deed (uurtje per dag gespeeld en wat gyms gesloopt/getraind). Dat was dus voor de factory reset.
Android blijft maar rotzooi zeg, na deze reset kreeg ik 6GB vrij, na het restoren van app-backup. Mobiel is ca. 2j oud, Sony Z2.
Heb nu offline map van de buurt gehaald via Google Maps. Straks maar kijken of dat helpt.
[ Voor 25% gewijzigd door Mofkees op 05-12-2016 13:36 ]
In de pocket:
Alakazam ~1500 CP -> 84,4% IV -> Psycho Cut / Psycic!
Alakazam ~1500 CP -> 84,4% IV -> Psycho Cut / Psycic!
Die factory reset zou de oorzaak kunnen zijn als daardoor cached data opnieuw eenmalig van de servers gehaald moet worden. Als het even meezit zal het dan dus daarbij blijven. Kan geen kwaad om een eerste start van PoGo op WiFi te doen en allle stops en gyms in bereik even aan te tikken zodat die plaatjes ingeladen worden.Mofkees schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:32:
Ach, sommige mensen hebben pas na 200 crappymon een ditto.Nitai schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:16:
[...]
Ja ik, ik zit al op 130 pidgeys, volgens mij ben ik cursed ofzo...
Ik heb op werk zat pidgey en rattata, en vang ze als ik tijd en gewone ballen heb (tijdens thanksgiving ook great balls), heb er vandaag 2 pidgey-ditto gevangen (in minder dan 10 pokemon).
Maar soms gooi ik heel veel en dan de dag toch zonder een ditto te eindigen.
Was inderdaad precies wat je beschrijft, je moest het plugje in een bepaalde stand duwen om hem opgeladen te krijgen. Mijn tablet had hier ook problemen mee, is ook gemaakt.[b][message=49369809,noline]
Micro-USB plugjes zijn een waardeloos ontwerp. Ik heb een 7" tablet en een foon met gammele chassisdeeltjes moeten laten repareren (onder garantie) omdat ze niet meer goed wilden opladen. Je moest het plugje in een bepaalde stand duwen wou het ding nog laden. Ik denk dat de soldeerverbinding op de print vaak op den duur losgewrikt wordt.
plugje, phone is inmiddels opgestuurd. Ding is opgestuurd reparatie 15 werkdagen, dus vlak voor of vlak na de Kerst. Inmiddels ben ik ook helemaal zat van dat ding, dingen aanklikken terwijl je aan het scrollen bent, slechte foto's, om de 30 minuten rebooten, geen android updates, en dan dit plugdefect er overheen.
Bij deze krijgt dat ding status van reserve, morgen krijg ik de nieuwe iphone 7, die heeft van die mooie langwerpige pluggen en hierbij worden de updates wel bijgehouden.
Voor mij geen android phone meer.
Welke Android telefoon had je toevallig als ik het mag vragenaljooge schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:18:
[...]
Was inderdaad precies wat je beschrijft, je moest het plugje in een bepaalde stand duwen om hem opgeladen te krijgen. Mijn tablet had hier ook problemen mee, is ook gemaakt.
plugje, phone is inmiddels opgestuurd. Ding is opgestuurd reparatie 15 werkdagen, dus vlak voor of vlak na de Kerst. Inmiddels ben ik ook helemaal zat van dat ding, dingen aanklikken terwijl je aan het scrollen bent, slechte foto's, om de 30 minuten rebooten, geen android updates, en dan dit plugdefect er overheen.
Bij deze krijgt dat ding status van reserve, morgen krijg ik de nieuwe iphone 7, die heeft van die mooie langwerpige pluggen en hierbij worden de updates wel bijgehouden.
Voor mij geen android phone meer.
motorola g3. Sinds ik het glas kapot heb gehad, zijn de foto´s iets korrelig en verkeerd belicht.tweakerjunior schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:59:
[...]
Welke Android telefoon had je toevallig als ik het mag vragen?
Het is wel belachelijk dat er op iets als een oplaad poort wordt bespaart zelfs als het een budget toestel is.aljooge schreef op maandag 5 december 2016 @ 18:02:
[...]
motorola g3. Sinds ik het glas kapot heb gehad, zijn de foto´s iets korrelig en verkeerd belicht.
Verwijderd
Ik ben geen mod maar mag het weer on topictweakerjunior schreef op maandag 5 december 2016 @ 18:17:
[...]
Het is wel belachelijk dat er op iets als een oplaad poort wordt bespaart zelfs als het een budget toestel is.
On-topic genoeg?Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:18:
[...]
Ik ben geen mod maar mag het weer on topicDm functie is echt heel tof voor dit soort dingen!

Of is er ergens het grote show je ditto-verzameling-topique waar ik het bestaan niet van weet?
Verwijderd
Zullen een hoop mensen jaloers zijn op die paarse blubber in je foonSwitchie schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:54:
[...]
On-topic genoeg?
[afbeelding]
Of is er ergens het grote show je ditto-verzameling-topique waar ik het bestaan niet van weet?
Verwijderd
Oke ik ga even een twee gedachtes met jullie delen die laatste dagen door mijn hoofd spelen wat ik graag terug zou zien in de game:
1:) Het zou niet moeten kunnen dat iemand die niet in een Gym zit een level 10 gym sloopt en gelijk 10 muntjes kan declareren. Er zou iets moeten komen dat per gym je automatisch na 21 uur 10 pokecoins bij je shop tegoed krijgt. Stimuleert veel meer goed nadenken en samenwerken. Maar lastig voor kinderen die even een lvl3 slopen en trots rond gillen dat ze al 10 muntjes hebben.
2:) Als een gym aangevallen wordt en de gym wint krijgt de gym er XP bij ipv dat het er alleen maar af kan. Werkt wel fraude in de hand maar dit systeem is ook niet echt 100% perfect.
ik hoor graag van jullie!
1:) Het zou niet moeten kunnen dat iemand die niet in een Gym zit een level 10 gym sloopt en gelijk 10 muntjes kan declareren. Er zou iets moeten komen dat per gym je automatisch na 21 uur 10 pokecoins bij je shop tegoed krijgt. Stimuleert veel meer goed nadenken en samenwerken. Maar lastig voor kinderen die even een lvl3 slopen en trots rond gillen dat ze al 10 muntjes hebben.
2:) Als een gym aangevallen wordt en de gym wint krijgt de gym er XP bij ipv dat het er alleen maar af kan. Werkt wel fraude in de hand maar dit systeem is ook niet echt 100% perfect.
ik hoor graag van jullie!
Hebben jullie ook dat Pokemon zo slecht reageert als de verbinding via Wifi verloopt? Ik gebruik een iPhone 7 die verder geen enkel probleem heeft. Mijn internet (Ziggo) geeft ook geen enkel probleem, snelheid is goed, ping etc. en de wifi hier in huis is rock solid. Ik heb voor de zekerheid ook alles opnieuw opgestart (kabelmodem, router en iPhone) maar dat brengt geen verbetering. Alleen wifi uitzetten en via 4G (KPN) verbinden gaat goed. Via wifi blijft dat stomme draaidingetje maar draaien en er gebeurt niks (bv bij het healen van pokies). Hoe kan dit?
En nu blijkt dat mijn potions ook nog weg zijn terwijl de pokies niet gehealed zijn... Ik had net nieuwe teruggekregen van gyms blijkbaar. De pokies waar potions aan besteed zijn, zijn wel gehealed.
En nu blijkt dat mijn potions ook nog weg zijn terwijl de pokies niet gehealed zijn... Ik had net nieuwe teruggekregen van gyms blijkbaar. De pokies waar potions aan besteed zijn, zijn wel gehealed.
[ Voor 8% gewijzigd door PhilipsFan op 05-12-2016 22:35 ]
Paar vrienden die niet heel actief meer spelen maar graag een ditto willen om hun pokedex aan te vullen. Bewaar ze dus tot trading-functie toegevoegd wordtVerwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:16:
[...]
Zullen een hoop mensen jaloers zijn op die paarse blubber in je foonwaarom bewaar je die ditto's eigenlijk? ik had er 7 heb ze op 2 na verkocht.
Verwijderd
Trading gaat nooit komen. Gaat het hele speel omzeep. Krijg je zwarte handel in ultra sterke pokemons.Switchie schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:56:
[...]
Paar vrienden die niet heel actief meer spelen maar graag een ditto willen om hun pokedex aan te vullen. Bewaar ze dus tot trading-functie toegevoegd wordt
Ja had ik ook op mijn android. Woon naast en pokestop en als ik van elders overschakel op de wifi geen items van de pokestop en blijft de cirkel waar normaal een foto hoort te staan wit. Ik los dit op door van en iets grotere afstand de stop aan te zwengelen. Andersom van wifi naar 4g zelfde probleem, maar lost zich vanzelf op bij voldoende afstand.PhilipsFan schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:33:
Hebben jullie ook dat Pokemon zo slecht reageert als de verbinding via Wifi verloopt? Ik gebruik een iPhone 7 die verder geen enkel probleem heeft. Mijn internet (Ziggo) geeft ook geen enkel probleem, snelheid is goed, ping etc. en de wifi hier in huis is rock solid. Ik heb voor de zekerheid ook alles opnieuw opgestart (kabelmodem, router en iPhone) maar dat brengt geen verbetering. Alleen wifi uitzetten en via 4G (KPN) verbinden gaat goed. Via wifi blijft dat stomme draaidingetje maar draaien en er gebeurt niks (bv bij het healen van pokies). Hoe kan dit?
1 voordeel, omdat ik naast een pokestop woon hoef ik zelfs zonder smartphone de streak niet te verbreken en kan de tablet gebruiken.
Hmmm kan weer eens niet inloggen en ben blijkbaar niet se enige... http://downdetector.com/status/pokemon-go/map/
De afgelopen week heb ik eigenlijk alleen nog maar mijn dagelijkse bonussen gepakt. Even cashen (nog steeds 8 gyms ondanks dat ik al ruim een week niets in gyms heb gedaan - ruim de helft ervan is al drie maanden van huis), een stop waar ik toevallig langs kom aanslingeren, een Pidgey vangen voor de dagelijkse bonus, en that's it. Vannacht was ik vergeten mijn telefoon aan de lader te doen, vanmorgen stond hij op zo'n 50%... Ik open PoGo om te cashen, dropt de accu meteen naar 1% - snel cashen, PoGo afsluiten, *floep*, accu weer 50%. Volgens mij is mijn PoGo-tijd zo ongeveer op z'n eind. Het was leuk, nu is het wel genoeg geweest.
[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 06-12-2016 10:28 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ga je de 100% trolliwrath releasen als afscheid? Dan willen we natuurlijk wel een video van, met toepasselijke muziek!Mx. Alba schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:27:
De afgelopen week heb ik eigenlijk alleen nog maar mijn dagelijkse bonussen gepakt. Even cashen (nog steeds 8 gyms ondanks dat ik al ruim een week niets in gyms heb gedaan - ruim de helft ervan is al drie maanden van huis), een stop waar ik toevallig langs kom aanslingeren, een Pidgey vangen voor de dagelijkse bonus, en that's it. Vannacht was ik vergeten mijn telefoon aan de lader te doen, vanmorgen stond hij op zo'n 50%... Ik open PoGo om te cashen, dropt de accu meteen naar 1% - snel cashen, PoGo afsluiten, *floep*, accu weer 50%. Volgens mij is mijn PoGo-tijd zo ongeveer op z'n eind. Het was leuk, nu is het wel genoeg geweest.
Suggesties:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rr2ilTRbGEs]
Oh ja, ik doe een beetje hetzelfde hoor. Als ik ga lopen met de hond doe ik Pokémon wel aan voor de kilometers, vang af en toe eens een pidgey of zo, maar verder? Nah. Komt wel weer als the 2nd-gen komt, of nietMx. Alba schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:27:
Iets vergelijkbaars had ik ook toen de accu van een foon dik twee jaar oud was. Onder lichte belasting kon ie nog heel lang mee maar met een zware stroomverbruiker zakte de spanning in elkaar en rebootte hij zelfs spontaan. Even een nieuwe accu besteld en hoppa, probleem over. Accu's hebben nu eenmaal een eindige levensduur en met PoGo zonder powerbank verbruik je de levensduur van je accu natuurlijk sneller dan met een lichtere applicatie omdat je zonder hem aan een powerbank te gebruiken meer laadcycli verbruikt.Mx. Alba schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:27:
Dat is ook de reden dat ik in principe geen vaste accu wil. Ik heb wel een foon die dat heeft maar die was maar 60 euri dus daar ben je niet veel aan kwijt als de accu het begeeft en redelijkerwijs niet vervangen kan worden. Daarom vond ik het acceptabel. Mijn hoofdfoon is een LG G4 die wel een normale verwisselbare accu heeft (en een micro-SD slot wat een tweede vereiste is). Die kan dus vele jaren mee als de rest blijft werken.
Het is dus te hopen dat jouw foon ook een verwisselbare accu heeft. Of een vaste die niet heel moeilijk te vervangen is.
^^ dit dus. Mijn accu van mijn oude Z1 icm PG heeft het echt zwaar. Aangezien ze PG echt heel leuk vind ga ik toch maar eens kijken naar een cheap phone waar ik de batterij evt van kan vervangen. De Z1 kapt ermee als hij op 65% aankomt. Na een korte oplaadsessie van ene powerbank draait ie wel door maar irritant blijft het.
Lang leve het fileleed
Ei nummer 545 is ons 'lucky egg'!
Eindelijk een Lickitung.
In ieder geval de geruststelling dat onze Pokedex compleet kan raken.
Tweede mijlpaal: de 100KM grens is gepasseerd om dat te realiseren. Nog 'maar' 33 Machop candy voor de Machamp. Slechts 99KM te gaan.
Herken wel het verhaal van hierboven. Al paar keer dat ik nog snel in het weekend even langs de Pokestop loop met de hond. Puur voor de bonus. Wat spul rond het huis en één Pokestop.
Eerste ~10 Pokemon zijn gemaxxed op level 31,5.
Wat ik ook jammer vind: als we dan weer eens op jacht gaan kom ik nauwelijks Pokemon tegen met level 30. Sinds level 30 bereikt is, best wel wat Eevee's gevangen. Hoogste CP 699. En ontiegelijk veel Eevee's met een CP <20CP.
Ook hier is het veel dagen ff wat vangen en een stopje draaien voor de bonus + muntjes innnen. Echter ga ik af en toe nog wel op pad, omdat ik nog 3 pokemon moet: Muk (lopen met Grimer dus), Aerodactyl en Snorlax. Hoop dus op de juiste 10 km-eieren, maar de laatste keren kwamen daar alleen Onix en Pinsir uit (en daarvoor ook veel Eevee en af en toe een Dratini).
Gisteravond ook weer ene stukje gelopen (en uiteraard onderweg vangen: ben immers toch bezig) en mij viel wel op dat dit nieuwe systeem echt bagger is. Steeds als ik bijna bij de betreffende stop was kreeg ik de melding dat de pokémon 'Fled', oftewel weg was. Loop ik echter door om toch ff die stop te spinnen: bzzz. Bleek hij er steeds, zonder uitzondering, gewoon nog te zitten.
Gisteravond ook weer ene stukje gelopen (en uiteraard onderweg vangen: ben immers toch bezig) en mij viel wel op dat dit nieuwe systeem echt bagger is. Steeds als ik bijna bij de betreffende stop was kreeg ik de melding dat de pokémon 'Fled', oftewel weg was. Loop ik echter door om toch ff die stop te spinnen: bzzz. Bleek hij er steeds, zonder uitzondering, gewoon nog te zitten.
Goed om te weten dat het toch mogelijk is Licky uit een ei te krijgen, zit pas op 270 eieren dus moet dan nog even gaan:p Nog nooit op de radar of wat dan ook gezienreadytoflow schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:15:
![]()
![]()
![]()
![]()
Lang leve het fileleed![]()
Ei nummer 545 is ons 'lucky egg'!
Eindelijk een Lickitung.
In ieder geval de geruststelling dat onze Pokedex compleet kan raken.
Tweede mijlpaal: de 100KM grens is gepasseerd om dat te realiseren. Nog 'maar' 33 Machop candy voor de Machamp. Slechts 99KM te gaan.
Herken wel het verhaal van hierboven. Al paar keer dat ik nog snel in het weekend even langs de Pokestop loop met de hond. Puur voor de bonus. Wat spul rond het huis en één Pokestop.
Eerste ~10 Pokemon zijn gemaxxed op level 31,5.
Wat ik ook jammer vind: als we dan weer eens op jacht gaan kom ik nauwelijks Pokemon tegen met level 30. Sinds level 30 bereikt is, best wel wat Eevee's gevangen. Hoogste CP 699. En ontiegelijk veel Eevee's met een CP <20CP.
Is dat niet een nieuwe spawn?Autofan1985 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:21:
Heb ondertussen wel gehad dat je de pokemon vnagt, en dat er direct daarna weer 1 staat. Dit terwijl die nog niet op de scanner zichbaar is.
Dan zou ik dus zeker een keer of 10 op rij precies rond de spawn-wisseling bij een stop gearriveerd zijn. Niet onmogelijk, maar mij lijkt het erg onwaarschijnlijk.freggell schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:29:
[...]
Is dat niet een nieuwe spawn?
Heb ondertussen wel gehad dat je de pokemon vnagt, en dat er direct daarna weer 1 staat. Dit terwijl die nog niet op de scanner zichbaar is.
Hier idem. Tot vanochtend.Moddie schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:27:
[...]
Goed om te weten dat het toch mogelijk is Licky uit een ei te krijgen, zit pas op 270 eieren dus moet dan nog even gaan:p Nog nooit op de radar of wat dan ook gezien
Ach...je bent al op de helft. Nog maar 250 eieren te gaan.
Hier licky afgelopen weekend gevangen in de achtertuin
Ik hoorde kinderen in de buurt iets te enthousiast over het trottoir rennen, dus ik dacht laat ik pokemon go is openen, en ja hoor daar zat ie
Zit nu op 128 pokemons, met 106 (292Km) eitjes uitgebroed.
Ik hoorde kinderen in de buurt iets te enthousiast over het trottoir rennen, dus ik dacht laat ik pokemon go is openen, en ja hoor daar zat ie
Zit nu op 128 pokemons, met 106 (292Km) eitjes uitgebroed.
Heeft iemand hier een 100% IV Pokemon?
Ik heb sinds net een 100% IV Blastoise, maar die heeft Bite/Ice Beam.
Baal er echt ontzettend van!
gratz op je 100% ik heb een 100% dittoAsk! schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:34:
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Vraag albantar maar eens naar die trolliwrath.Ask! schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:34:
Of lees de voorgaande delen even.
hier een 100% Beedrill (weet niet of dat vangst of ei is).
Ik heb een Lickytung uit een ei gehad en ik heb er één gevangen, gewoon, om de hoek
Een 100% Venusaur met Razor Leaf en Solar Beam.Ask! schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:34:
[ Voor 8% gewijzigd door Autofan1985 op 06-12-2016 13:22 ]
Ik weet niet waar je woont, maar het Sandelingen-Ambacht park bij Hendrik-Ido-Ambcht is tegenwoordig een Machop spawnpunt. Ik ben er geweest toen er nog Bulba's spawnden en toen had ik er 13 in een half uur.readytoflow schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:15:
Dat is handig om te weten, thanks!hneel schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:39:
[...]
Ik weet niet waar je woont, maar het Sandelingen-Ambacht park bij Hendrik-Ido-Ambcht is tegenwoordig een Machop spawnpunt. Ik ben er geweest toen er nog Bulba's spawnden en toen had ik er 13 in een half uur.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status