Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.922 views

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-10 09:02
Nieuwe tracker is gelanceerd! Yay

Je kunt nu op de pokemon klikken en dan op de voetstapjes, je kunt dan exact zien waar je heen moet lopen.

[ Voor 3% gewijzigd door badros86 op 01-12-2016 01:48 ]

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7X9sfOGsPcjR0CcgKvSLic5U/full.png

Jeuj!

T.net gallery | V&A ads

• badros86
Krijg jij ook dubbele xp (weer)?

• antonyms
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-11 20:14
En de achtste migration lijkt een feit (helaas, had nog paar bulba's nodig van bulba nest in de buurt).. Afwachten hoe het uitpakt =).

Edit: vanwaar de vreugde reacties m.b.t. de nieuw tracker? Zijn toch veel nadelen: je ziet alleen pokemon in sightings die dichtbij pokestops spawnen ==> sterke selectiviteit in sightings; PG spelers in plattelandsgebieden zonder pokestops zien niks meer (!?)

[ Voor 49% gewijzigd door antonyms op 01-12-2016 03:26 ]

Verwijderd

badros86 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 02:12:
[...]

Krijg jij ook dubbele xp (weer)?
geloof je al dat het echt is? :+

Verwijderd

antonyms schreef op donderdag 1 december 2016 @ 03:15:
En de achtste migration lijkt een feit (helaas, had nog paar bulba's nodig van bulba nest in de buurt).. Afwachten hoe het uitpakt =).

Edit: vanwaar de vreugde reacties m.b.t. de nieuw tracker? Zijn toch veel nadelen: je ziet alleen pokemon in sightings die dichtbij pokestops spawnen ==> sterke selectiviteit in sightings; PG spelers in plattelandsgebieden zonder pokestops zien niks meer (!?)
Ik had stiekem al het gevoel dat de sightings al niet helemaal volledig meer waren, ik vond soms bijzondere pokemon die niet op mijn sightings stonden... Hoop dat er nog een uitbreiding op dit nieuwe tracking systeem komt, zodat je gewoon alles in de buurt kan tracken.

Verwijderd

Gelukkig kan ik nu zien welke pokemon er 1km verderop zitten en niet meer wat er naast mn huis is!!! Niantic weet elke keer het spel nog meer te verneuken, best wel knap!!!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 06:24:
Gelukkig kan ik nu zien welke pokemon er 1km verderop zitten en niet meer wat er naast mn huis is!!! Niantic weet elke keer het spel nog meer te verneuken, best wel knap!!!
Inderdaad vrijwel compleet nutteloos geworden nu ja. Ik kan meerdere plaatjes van vier stops zien nu die op flinke afstand liggen ver buiten het bereik van de normale sightings waar ik echt niet gauw elke keer weer naartoe zal lopen voor een beest terwijl er 25 meter verderop iets interessants kan zitten waar ik totaal geen weet van heb. Alles heeft dus ook drie voetjes, of eigenlijk minstens twaalf voetjes. ;(

Voor écht bijzonder spul zal ik op de fiets moeten stappen om er een beetje bijtijds te zijn en kans te hebben hem te vangen. Dán zal ik misschien ook wel een goede kans hebben die te vangen maar of die nou veel groter is dan nu.

Het is.... het is.... Niantic. :F

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:37

Haan

dotnetter

Ja deze keer hebben ze zichzelf echt overtroffen in stupiditeit _/-\o_

Kater? Eerst water, de rest komt later

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:06
Ik vind het anders prima, als er iets in de radar zit, weet je nu ook wáár. Eerst had je ook geen enkele garantie dat de 9 dichtstbijzijnde pokemon te zien waren. Er zitten vaak toch meer dan 9 beestjes in een straal van 100m van je vandaan.

Enige probleem is dat je nu dubbele Pidgeys et cetera hebt.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Het was me ook al opgevallen dat er de laatste tijd veel meer beesten bij stops zaten. Dat was al een indicatie dat die stops voor dit systeem gebruikt zouden gaan worden. Ik vraag me ook af of dit een significant hoger datagebruik kan gaan veroorzaken, vooral als je veel door stoprijke gebieden reist. Ik vind de veel kleinere afbeeldingen van beesten tegen een niet-witte en soms vrij rommelige achtergrond ook lastiger. Je kunt nu niet meer in één oogopslag alles overzien maar moet ze echt langs scannen met je ogen.

Voor mensen die meestal vlak bij veel stops verblijven zal dit ideaal zijn maar voor de rest van de mensen is het echt geen verbetering.

Wat ik ook niet snap is dat als de voetjes nu ook gebruikt worden om met 1-3 de afstand aan te geven waarom alleen dat, het oude systeem dus, niet weer gewoon kan worden gebruikt. Wat was nou de reden dat ze daarmee gestopt zijn? Iedereen nam aan dat het serverbelasting was maar dat moet dan nu toch wel opgelost zijn als het nu in combinatie met deze stopplaatjes weer wel kan.

Ik neem overigens aan dat ze ook echt bij die stops zitten en niet 'in de richting van' maar binnen de gangbare sightingsafstand. Anders zou het in mijn geval ook maar een segment van ongeveer 90 graden bestrijken en zou de rest compleet onzichtbaar zijn. Dat kan ik me écht niet voorstellen. Dan zouden ze ook niet allemaal drie voetjes hebben zoals nu neem ik aan.

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Quincy5 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:22:
[...]

Daar heb je toch het leger der kansarmen voor: Verwijderd in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"

Dan hoeft het niet echt hard te gaan.
Dan gaat het trainen idd niet hard. Wel eens een paar keer geprobeerd, maar dan mocht soms ik al blij zijn als ik de eerste pokie neer kreeg. En dan duurt 8000 prestige wel heeeeeel erg lang...

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Aan de positieve kant. :) Ik had gisteren weer een 10km ei gekregen en daar was vanmorgen weer voor het eerst sinds lange tijd iets uit gekomen dat nog niet in mijn Dex zat. Een... Hitmonlee. Met Rock Smash/Low Sweep. IV helaas 'slechts' 76%. Beetje laag voor een ei-beest.

Heb gisteren met een fietstocht door gebied waar ik niet geregeld kom mijn aantal gyms tijdelijk op 14 kunnen brengen. Nu nog 12. Klein half uurtje tot cashmoment. Fingers crossed. :P

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Bedankt voor wederom een kreupel nieuw systeem zeg, die plaatjes slaan echt helemaal nergens op als je ergens woont met weinig stops..Niantic snapt er wederom echt helemaal niks van..die tracker van de eerste week vond ik nog het fijnst..ik zie nu heel de tijd plaatjes van stops die 500 meter verderop liggen..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

Fijn die nieuwe tracker, maar de pidgey die net voor mijn deur spawnde was niet terug te vinden in de tracker...

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

• kipneck
  • Laatst online: 18:04
Only schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:21:
Bedankt voor wederom een kreupel nieuw systeem zeg, die plaatjes slaan echt helemaal nergens op als je ergens woont met weinig stops..Niantic snapt er wederom echt helemaal niks van..die tracker van de eerste week vond ik nog het fijnst..ik zie nu heel de tijd plaatjes van stops die 500 meter verderop liggen..
Krijg het gevoel dat dit gemaakt is door iemand die uitgaat van zn eigen situatie, en niet erg snapt hoe het voor een ander werkt.

Verwijderd

Hebben jullie al eens op de voetjes gedrukt?

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Ja, dan wordt de pokestop op de map zichtbaar en als je dan die richting op kijkt zie je een grote rode bal erboven hangen

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:01
Only schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:21:
Dit dus, bij mij thuis zit gewoon geen pokestop in een omtrek van 1,5km, terwijl er wel degelijk spawnpoints zijn. Ik heb hier helemaal niks aan.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18:12
Ik had 2 hele mooie spawnpleks 1 kabuto en 1 onix. Nu zie ik ze niet meer in beeld komen. In plaats daarvan een afbeelding van een pokestop waar je alleen bij kunt door in het natte hoge gras te gaan staan. Ligt aan de slootkant die stop.

• Mofkees
  • Laatst online: 24-10-2024
aljooge schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:21:
Ik had 2 hele mooie spawnpleks 1 kabuto en 1 onix. Nu zie ik ze niet meer in beeld komen. In plaats daarvan een afbeelding van een pokestop waar je alleen bij kunt door in het natte hoge gras te gaan staan. Ligt aan de slootkant die stop.
Hier heb je op zich wel genoeg stops. Het viel me echter op dat ik steeds 3x spearows, 3x rattatas en 3x pidgey's zie...

Was gister en eergister in Stuttgart. Omdat ik een paar uurtjes vrij had, kon ik even via Sliphroad wat poke-nests gaan bezoeken. Op beide dagen zo'n 1,5u buiten gelopen, 1x bij een Kabuto nest (Uni Hohemheim, ook een Jynx nest tegelijk, 4x Jynx naast elkaar op een geven moment ... ), 12 Kabuto's gevangen daar. 1x bij een exeggcute nest, 13 stuks in 1,5u (Villa Berg, ook veel Eevee's...).

Koud was het wel zeg, zeker omdat ik ook geen handschoenen bij me had. Zit meestal binnen of in de auto natuurlijk. Normaal pak ik altijd wat gyms maar stil blijven staan (voor zelfs 10 mins...) was niet echt een optie in deze kou.

Als men in zo'n stad woont, is het inderdaad niet moeilijk veel sterke mon's te hebben...

[ Voor 42% gewijzigd door Mofkees op 01-12-2016 09:39 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Verwijderd

Niet direkt zo negatief doen he. NU ga je meer gericht pokemons kunnen vinden.Na wat paar testjes wel ondervonden dat pokemon die niet bij stops spawnen ook niet op de sightings lijkt te komen.
Terug meerdere ratata en pidgey in sighting lijst wat ze bij het oude systeem hadden vermidert tot 1 van elke pokemon.
Heb nu 3 ratata en 3 pidgeys erin staan wat er voor zorgt dat betere pokemon er niet meer bij kunnen vrees ik.
Ook raar dat ik ineens pokemon bij de verste stop op mijn kaartje kan zien maar niet degene die bij de delhaise hier veel dichter is. Daar wachten vaak 8 pokemon als ik er langsfiets maar het is geen stop dus weet ik ook niet wat er tevoorschijn kom vanuit de zetel thuist. Maar dat was ervoor ook al niet.

Niantic moet het ff aanpassen dat je elke pokemon max 1 keer ziet :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2016 09:29 ]

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-11 09:49
Nou ik ben hier wel blij mee denk ik. Gister in het park een gyarados in de nearby op de eerste plek. Paar rondjes gelopen tot ie verdween. Dat zijn de momenten dat het erg frustrerend is dat je niet fatsoenlijk kan tracken.

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 23:22

JamesB009

Sjimmeh!!

Zspirit schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:29:
Nou ik ben hier wel blij mee denk ik. Gister in het park een gyarados in de nearby op de eerste plek. Paar rondjes gelopen tot ie verdween. Dat zijn de momenten dat het erg frustrerend is dat je niet fatsoenlijk kan tracken.
En als die niet bij een pokestop had gezeten had je hem helemaal niet gezien... ;)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Verwijderd

Oftewel..3th party trackers zijn meer nodig dan ooit

• Zspirit
JamesB009 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:31:
[...]

En als die niet bij een pokestop had gezeten had je hem helemaal niet gezien... ;)
klinkt misschien stom maar dat had me dan wel ene hoop frustratie en tijd bespaard. Voor jan met de korte naam rondjes lopen zonder dat je nou weer waar je heen moet is ook geen feest.

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:33

Shiro

Serenity

Zspirit schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:29:
Gisteren? Dus met de oude tracker nog, dan is het de sighting en maakt de volgorde erin totaal niet uit qua afstand van waar de Pokemon gespawnt is.

Overigens, in jouw voorbeeld, heeft de tracker alleen maar nut als Gyarados ook daadwerkelijk naast een Pokestop spawnde, als het niet naast een Pokestop staat, zal je het in zijn geheel niet eens zien op je nearby, maar wellicht gaat in dit geval "ignorance is bliss" op :)

Juniper RWD

• Zspirit
Shiro schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:33:
[...]

Gisteren? Dus met de oude tracker nog, dan is het de sighting en maakt de volgorde erin totaal niet uit qua afstand van waar de Pokemon gespawnt is.

Overigens, in jouw voorbeeld, heeft de tracker alleen maar nut als Gyarados ook daadwerkelijk naast een Pokestop spawnde, als het niet naast een Pokestop staat, zal je het in zijn geheel niet eens zien op je nearby, maar wellicht gaat in dit geval "ignorance is bliss" op :)
precies. Snap de rage wel hoor, ik speel pokemon go eingelijk niet meer sinds het minder weer is.
Wilde eigenlijk nog wel door gaan maar zonder tracker en fpm is het gewoon kut.
Als ik pokemon vang dat in het stradswandelpark in eindhoven dat is een en al pokestops dus daarvoor is het toch wel erg handig denk ik.

• Richh
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:31:
Oftewel..3th party trackers zijn meer nodig dan ooit
Nouja, juist als je nu een vette Poké ziet tussen je Nearby-beestjes, dan weet je nu in ieder geval waar je moet zijn.

• Zspirit
Richh schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:38:
[...]

Nouja, juist als je nu een vette Poké ziet tussen je Nearby-beestjes, dan weet je nu in ieder geval waar je moet zijn.
Dit. Ik zie liever enkel de pokemon waarvan ik weet waar ik ze kan vangen. Een balstoise in de nearby die niet te vinden is vind ik veel frustrerender. (of een gyarados in mijn geval)

• Only
  • Niet online
Zspirit schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:43:
[...]

Dit. Ik zie liever enkel de pokemon waarvan ik weet waar ik ze kan vangen. Een balstoise in de nearby die niet te vinden is vind ik veel frustrerender. (of een gyarados in mijn geval)
Daar zijn we het dan oneens, ik zie liever dingen in de buurt met de voetjestracker van week 1 dan dingen die bij een pokestop spawnen waar ze al gedespawnd zijn eer dat ik er heen gelopen ben..
Sommige dingen spawnde nu net buiten bereik, maar liep je dan even de deur uit dan zaten ze er, nu heb je dus geen flauw idee dat ze er uberhaupt zitten omdat die achterlijke tracker alleen maar pokestops weergeeft..nee daar hebben ze goed over nagedacht zeg..

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Leuk. Ik kan nu zien dat er bij een stop dik 700m ver een Dratini zit. -O-

Écht niet. |:( :F

[ Voor 3% gewijzigd door CaptJackSparrow op 01-12-2016 09:52 ]

Verwijderd

Only schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:47:
[...]

Daar zijn we het dan oneens, ik zie liever dingen in de buurt met de voetjestracker van week 1 dan dingen die bij een pokestop spawnen waar ze al gedespawnd zijn eer dat ik er heen gelopen ben..
Sommige dingen spawnde nu net buiten bereik, maar liep je dan even de deur uit dan zaten ze er, nu heb je dus geen flauw idee dat ze er uberhaupt zitten omdat die achterlijke tracker alleen maar pokestops weergeeft..nee daar hebben ze goed over nagedacht zeg..
Niantic heeft vast wel een reden waarom ze het zo doen. Ze zijn die tracker al lang genoeg aan het testen. Al mag er wel wat meer communicatie zijn waarom ze bepaalde dingen al dan niet doen.

• Zspirit
Only schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:47:
[...]

Ja dat willen we allemaal wel maar is niet echt redelijk om dat hiermee te vergelijken natuurlijk. Die is niet voor niets zo snel er uitgehaald. Volgens mij was het te zwaar voor de servers ofzo. Ben het met je eens dat de tracker sinds dat die 'voetjes' weg zijn ruk is.

• Mofkees
Zspirit schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:43:
[...]

Ik weet niet met welk radius het huidige systeem checkt. Als je in een beetje stad komt, zitten er vol met die kleine ongediertes. Ik heb dus hetzelfde probleem als Gravediggerxx. Die Rattata's en vrienden kunnen nu meerdere plekken innemen en daardoor zie je dus niet meer de interessantere spawns. Of zou Niantic zo slim zijn dat ze altijd een Snorlax laten zien boven een Rattata?

• Zspirit
Mofkees schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:55:
[...]

Ik weet niet met welk radius het huidige systeem checkt. Als je in een beetje stad komt, zitten er vol met die kleine ongediertes. Ik heb dus hetzelfde probleem als Gravediggerxx. Die Rattata's en vrienden kunnen nu meerdere plekken innemen en daardoor zie je dus niet meer de interessantere spawns. Of zou Niantic zo slim zijn dat ze altijd een Snorlax laten zien boven een Rattata?
Dat zou fijn zijn maar ben bang van niet. Ik zie trouwens dat als je op de pokestop tikt dat je dan het aantal stapjes ziet. Maar die zijn bij mij allemaal drie. is dat bij iedereen zo? Lijkt de 3 step bug wel.

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:33
Na er een uurtje mee gespeeld te hebben:

Pro's:
* Reikwijdte is veel verder als de normale sightings. Zie dingen die ik normaal niet zou zien.
* Je kunt gerichter zoeken.
* Speedcap lijkt verruimd of verwijderd te zijn.

Zie nu precies als ik naar mijn werk rij een een stop waar soms een dratini zit in de nearby. Scheelt weer omrijden om te kijken of hij er toevallig zit.

Con's:
* EEEENNNNOOORRRRMMMMMEEEE blinde vlekken.

Het zal allemaal perfect werken in de binnenstad met veel stops, maar buitengebieden is het echt waardeloos. Alleen toevoegen van gyms zou al welkome verbetering zijn.
Daarnaast loop je nu niet even dat andere straatje in of een rondje omdat je iets voorbij zag komen in de sightings.

Wat me opviel is dat als er geen stops zijn het nearby scherm weer sightings genoemd wordt.

• aljooge
Mofkees schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:55:
[...]

Dat ga ik uitproberen in het centrum. Of er toch voordelen zijn op een plek met veel pokestops.

• Zspirit
Mirx_NL schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:00:
Na er een uurtje mee gespeeld te hebben:

Pro's:
* Reikwijdte is veel verder als de normale sightings. Zie dingen die ik normaal niet zou zien.
* Je kunt gerichter zoeken.
* Speedcap lijkt verruimd of verwijderd te zijn.

Zie nu precies als ik naar mijn werk rij een een stop waar soms een dratini zit in de nearby. Scheelt weer omrijden om te kijken of hij er toevallig zit.

Con's:
* EEEENNNNOOORRRRMMMMMEEEE blinde vlekken.

Het zal allemaal perfect werken in de binnenstad met veel stops, maar buitengebieden is het echt waardeloos. Alleen toevoegen van gyms zou al welkome verbetering zijn.
Daarnaast loop je nu niet even dat andere straatje in of een rondje omdat je iets voorbij zag komen in de sightings.

Wat me opviel is dat als er geen stops zijn het nearby scherm weer sightings genoemd wordt.
Bedankt voor de info. Voornamelijk een beter speedcap is fijn, wellicht dat ik dan eindelijk met normaal fietsen mijn eieren kan uitbroeden.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik heb ook het idee dat als je bij een verre stop iets leuks ziet staan die wel eens uit de Nearby (Farby zou een betere benaming zijn :+) verdrongen zou kunnen worden zodra er bij dichterbijgelegen stops beesten spawnen en die het plekje van die verre innemen.

Dan kun je dus niet meer weten of die verre er nog wel is of dat die gedespawned is.

Handig.

Veranderen die voetjes nou in aantal naarmate je dichterbij komt?

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Vanwege het bovenstaande wou ik even proberen wat er gebeurt als je een pokie uit de Nearby 'fixeert' door op de voetjes te tikken en je de rode stip boven de stop te zien krijgt. Als ie dan despawnt krijg je een melding: "The Pokémon fled - Check the nearby list for other Pokémon".

Dat moet je dus vermoedelijk wél doen om te garanderen dat je de status kunt blijven volgen en die niet uit de Nearby verdrongen wordt.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:10

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Lekker inderdaad. Ik woon in een dorp, met maar een beperkt aantal pokestops. Vond het al vreemd dat ik vanmorgen NIKS in m'n sightings had terwijl er toch best regelmatig leuk spul in de buurt spawnt.
Dat ga je dus nu niet meer zien? Waardeloos :(

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:07
Heb nu ook de nieuwe tracker uit kunnen proberen, en het is een achteruitgang. Ja, ik kan nu zien dat er een bepaalde pokemon 700 meter verderop zit. Maar het is steevast een Rattata of een Pidgey. Terwijl de Abra 50 meter van mij vandaan gewoon niet bestaat volgens de tracker.

De dekking van pokestops is gewoon onvoldoende om dit werkende te krijgen, maar het zou al veel beter zijn als het niet de meest voorkomende Pokemons meenam.

• Zspirit
Janusi schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:45:
Heb nu ook de nieuwe tracker uit kunnen proberen, en het is een achteruitgang. Ja, ik kan nu zien dat er een bepaalde pokemon 700 meter verderop zit. Maar het is steevast een Rattata of een Pidgey. Terwijl de Abra 50 meter van mij vandaan gewoon niet bestaat volgens de tracker.

De dekking van pokestops is gewoon onvoldoende om dit werkende te krijgen, maar het zou al veel beter zijn als het niet de meest voorkomende Pokemons meenam.
Inderdaad met een tracking filter zou het al veel beter zijn en dat is volgens mij vrij makkelijk te maken en kost geen extra serverload.

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Het is ook nooit goed is het wel?

Doet Niantec er iets aan, zodat mensen een pokemon kunnen tracken is het nog niet goed omdat dat de huidige manier (door iedereen afgebrand) veranderd.

Persoonlijk vind ik dit wel een verbetering. Kan nu zien wat voor pokemon er te voorschijn komen en heb een manier om te bepalen waar ze zitten. De oude manier was wel bruikbaar maar niet echt nuttig. Zie je dat er bepaalde pokemon in de buurt zijn maar heb je geen idee waar. Kan je rustig rondjes blijven lopen zonder dat je iets zal vinden.

edit:
Het zou inderdaad wel fijn zijn als er een filter toepasbaar is. Zodat je de pidgey, rattata, weedles e.d. eruit kan laten.

[ Voor 11% gewijzigd door freggell op 01-12-2016 10:49 ]

Verwijderd

Ja, maar als je zoals ik maar 12 pokestop in je dorp heb (3 erg afgelegen aan de rand en de rest allemaal bij elkaar) heb je er dus helemaal niks aan...

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-11 10:35
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:50:
Ja, maar als je zoals ik maar 12 pokestop in je dorp heb (3 erg afgelegen aan de rand en de rest allemaal bij elkaar) heb je er dus helemaal niks aan...
Je hebt ondertussen toch wel door dat het gericht is aan de grote populatie en druk bezochte gebieden? Dat gezeur over dorpen.... kap daar toch mee.

* woont zelf ook in een dorp..

• Only
  • Niet online
freggell schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:48:

Doet Niantec er iets aan, zodat mensen een pokemon kunnen tracken is het nog niet goed omdat dat de huidige manier (door iedereen afgebrand) veranderd.

Persoonlijk vind ik dit wel een verbetering. Kan nu zien wat voor pokemon er te voorschijn komen en heb een manier om te bepalen waar ze zitten. De oude manier was wel bruikbaar maar niet echt nuttig. Zie je dat er bepaalde pokemon in de buurt zijn maar heb je geen idee waar. Kan je rustig rondjes blijven lopen zonder dat je iets zal vinden.

edit:
Het zou inderdaad wel fijn zijn als er een filter toepasbaar is. Zodat je de pidgey, rattata, weedles e.d. eruit kan laten.
Ik, en vele met mij, willen gewoon de tracker zoals in de eerste week.
Dus pokies die in je range zitten kunnen tracken met de voetstapjes.
En ja, dit systeem is weer een achteruitgang tegenover het vorige systeem (wat dus ook niet best was). Toch knap van ze weer..

• CAP-Team

CAP-Team

Wat ik eerder dus deed, af en toe checken of er nog wat leuks in de buurt zit, en dan als een gek alle bekende spawn punten rond het huis afgaan en dan vangen, gaat dus niet meer werken aangezien er gewoon niks in de sightings komt.

Ik meen in screenshots ook een hybride vorm gezien te hebben, dus pokemons bij een pokestop én sightings in de buurt.

Verwijderd

trix0r schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:51:
[...]

Je hebt ondertussen toch wel door dat het gericht is aan de grote populatie en druk bezochte gebieden? Dat gezeur over dorpen.... kap daar toch mee.

* woont zelf ook in een dorp..
Er zijn anders ook wel dorpen/steden die in de oude binnenstad veel stops hebben en in de nieuwbouw helemaal niks

• Richh
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:50:
Wees blij dat je Pokéstops in je dorp hebt, dan heb je er dus wel wat aan :P Er zitten minimaal 20 beesten in het superkleine dorp waar ik woon, maar sinds vandaag kan ik dus helemaal niks meer nearby daarvan zien. In plaats daarvan heb ik zicht op de stadsrand die meer dan een kilometer verderop ligt.

Ik speel sowieso al het meeste als ik bij werk ben of in de stad. Daar werkt het 't beste en dat is sinds deze update nog verder die kant op gegroeid :)

• CAP-Team

CAP-Team

Zo dus:

Afbeeldingslocatie: https://static3.businessinsider.com/image/5835d365ba6eb67d058b5fa8-1152/undefined

Dit zou prima werkbaar zijn.. als het er in zat.

[ Voor 18% gewijzigd door CAP-Team op 01-12-2016 11:08 ]

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 23:22

JamesB009

Sjimmeh!!

freggell schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:48:

edit:
Als ik eerlijk ben, natuurlijk is het nooit echt goed, maar er zit wel een verschil in een goede oplossing en een brakke oplossing.

Het oude systeem was slecht doordat je niet kon zien welke richting die op zit, dus rondjes lopen was het enige, maar zo weet je wel wat er in de buurt zit en waar je kans op hebt. Dus in gebieden waar je vaker komt ken je de spawns een beetje en weet je waar je ongeveer kan zoeken.

Nu met het nieuwe systeem MOET een pokemon bij een stop zitten, en zie je ineens een stop 1km verderop ook.

Had het systeem gecombineerd, dus iets bij een pokestop zie je, iets niet bij een pokestop zie je ook. Dan was het een stuk beter geimplementeerd en waren er lang niet zo veel negatieve reacties geweest.

Precies dit, wat in 1 post boven mij is geplaatst. :)
CAP-Team schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:06:
Zo dus:

[afbeelding]

Dit zou prima werkbaar zijn.. als het er in zat.

[ Voor 10% gewijzigd door JamesB009 op 01-12-2016 11:10 ]

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Alsof het mij ook maar een zier interesseert dat er 3 Pidgeys, 4 Rattata's, een Weedle en een Kakuna bij stops 500-800 meter verderop zitten. Want dat is precies wat ik nu te zien krijg. En dan vang ik hier net een Slowpoke en een Venonat. Ook niet geweldig maar boeiender dan dat ongedierte.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:43

hneel

denkt er het zijne van

Het idee van Niantec was toch sowieso dat we doelloos op straat zouden gaan rondlopen en dan maar vangen wat je toevallig tegenkomt?

Bewust op zoek gaan naar pokemons was toch uit den boze? Daarom mochten die externe scanners toch niet? Het was tenslotte geen geocaching...

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Nu bekruipt me het gevoel dat er op de hoek van de straat een Snorlax, Lapras, Vileplume, Golem en Chansey me zitten uit te lachen en ik er geen weet van heb. :X :+

• CAP-Team

CAP-Team

Precies dit! ^^

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Geef de mensen dan ook gewoon de optie om te kunnen omschakelen tussen Sightings en Nearby voor resp. niet en wel bij stops gelokaliseerde pokies. Alleen zouden de namen dan wat mij betreft precies moeten worden omgedraaid.

Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

Wat een schijtding die tracker! Tenminste, voor de helft.

Dat je direct kunt zien waar de Nearby zitten is wel leuk en voegt wat toe, maar dat wilde spawns nu gewoon compleet verborgen zijn is gewoon echt bagger.
Ik woon in een gewone Randstad-stad, maar in de wijk zijn veel minder stops dan spawnpoints. Alles in een straal van 3 straten is nu gewoon niet op de tracker te zien, maar stops die een kwartier lopen zijn wel.

Hopelijk worden de 3rd party trackers nu uitgerust met een functie "scan alleen de wilde spawns".

• wimverh
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20-11 15:07
Heb ook die nieuwe tracker ontdekt. Voor mij werkt hij wel, omdat er veel pokéstops in mijn directe omgeving zijn. Een probleem is dan wel dat de ratten, pidgeys enzo er zo in domineren, misschien ten koste van interessantere pokémons.
Ik heb intussen ook met "het leger der kansarmen" geëxperimenteerd. Scheelt inderdaad aardig wat revives en potions. Het neerhalen van sterke pokémons met pidgeotto's is echter wel een geduldklus, en ik ben ook al een paar keer door de tijdslimiet gegaan. Het werkt m.i. vooral voor gyms met een minder sterke bezetting.
Wat dan weer handig is, is dat de pidgeotto's meestal zó ver onder de pokémons in een gym zitten met cp dat je bij trainen meestal 500 prestige per overwinning binnenhaalt.

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54

Lagune

Its time for warp

wat een gezeur zeg, vindt het een super update, heb m'n pokedex behoorlijk uitgebreid, kan ze nu tenminste vinden ipv rond te lopen en dat ze despawnen

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Met het koudere weer heb ik mijn kleding daar natuurlijk op aangepast en dan is het op zich wel redelijk uit te houden. Het enige dat toch bij tijd en wijle onaangenaam koud wordt zijn je tenen. Toen ik gisteren op mijn fietstocht in de buurt van een Lidl vestiging kwam besloot ik even op mijn foon te checken of ze nog wat interessants in de tijdelijke non-food aanbieding hadden en toen bleek dat ze momenteel verwarmbare inlegzolen hebben. Prijs €24,95. Niet super goedkoop maar ook niet heel duur.

Ik heb er dus een paar van gekocht, ze gisteravond op maat geknipt en de accu's opgeladen. Tevens heb ik met stukjes duct-tape de stroomdraden bij de hiel aan de zool geplakt, iets uit het midden aan de buitenkant.

De input zoals die op de zolen is gedrukt is 3,7V 250mA wat zou betekenen dat de warmteproductie iets onder 1 Watt zou zijn. Er zullen 2000 mAh 18650 cellen in de accublokjes zitten zo te zien. Ik heb ze even aangezet en de zool wordt in het gebied onder de tenen wel warm. Of het genoeg zal zijn om effectief te zijn zal de tijd leren.

Nu dus in de winkels en ook via hun webshop te bestellen. De serieuzere PoGoer kán niet zonder. :+

https://www.lidl-shop.nl/...are-inlegzolen/p100206708

Handleiding:
http://www.kompernass.com...75323_CEB2000A1_LB6_1.pdf

Afbeeldingslocatie: https://media.lidl.com/media/bedcabec33e865e567a163939e7b038b.jpeg

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen. :)

Ik checkte ook de aanbiedingen bij Action nog even omdat die ook in de buurt was en ben daar toen ook nog maar even langs gegaan voor een VR bril voor €3,79. 8) Ik moest alleen het klembinnenwerk er even uitschroeven omdat mijn 5,5" LG G4 er anders niet in paste. :o Die is echt op de grens van wat er nog in past. Voor dat geld zeker niet slecht.

http://www.action.nl/virtual-reality-bril

Afbeeldingslocatie: http://www.action.nl/media/catalog/product/cache/1/image/500x500/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/w/e/week48nlfoto3_1.png

[ Voor 3% gewijzigd door CaptJackSparrow op 01-12-2016 13:02 ]

• CAP-Team

CAP-Team

Dankzij de nieuwe Nearby functie wel heel handig heel gericht een Pikachu kunnen vangen bij de dichtstbijzijnde Pokéstop op het werk :7

• Mofkees
CaptJackSparrow schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:44:
... leuke tip voor PoGo in de winter...
cheatah! We zouden toch PoGo spelen volgens het F2P principe! })

• Zspirit
Net een blastoise kunnen vangen doordat ik nu kon zien dat ie bij een pokestop zat.
Heb echt mega veel gespeeld maar dat is de eerste keer dan ik er dan daadwerkelijk een tegenkom.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:26
Zspirit schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:17:
Net een blastoise kunnen vangen doordat ik nu kon zien dat ie bij een pokestop zat.
Heb echt mega veel gespeeld maar dat is de eerste keer dan ik er dan daadwerkelijk een tegenkom.
Die rakker zat bij mij afgelopen dinsdag op de radar, iets te vroeg! :P
Gelukkig heb ik 'm al en is ie verder compleet nutteloos...

<GoT>NightStalker

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-11 15:21
Ik ben toch best wel blij met deze tracker :) Net in het dagelijkse uurtje lopen in de pauze toch 2 Dratini's kunnen vangen terwijl ik die anders nooit had gevonden. :9

Ook zijn de spawns flink veranderd bij mij in de buurt. Nog nooit het volgende in het wild gezien (niet bij de pokestops);

- Doduo
- Diglett (5x in 20 min :o )
- Ponyta
- Pinsir

Net allemaal kunnen vangen :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 22:49
antonyms schreef op donderdag 1 december 2016 @ 03:15:
klopt en nu maar zoeken we ze echt zitten

Verwijderd

Erulezz schreef op donderdag 1 december 2016 @ 15:12:
Ik ben toch best wel blij met deze tracker :) Net in het dagelijkse uurtje lopen in de pauze toch 2 Dratini's kunnen vangen terwijl ik die anders nooit had gevonden. :9

Ook zijn de spawns flink veranderd bij mij in de buurt. Nog nooit het volgende in het wild gezien (niet bij de pokestops);

- Doduo
- Diglett (5x in 20 min :o )
- Ponyta
- Pinsir

Net allemaal kunnen vangen :)
Nests zijn verandert. Jij zit bij een diglett nest.
Ik kreeg een pikachu nest in de buurt en die spawnen steeds in de buurt van de stops dus daarvoor werkt hun tracker perfect. _/-\o_ nu kan ik er 180 vangen voor de medaille :)

• Only
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 15:51:
[...]

Nests zijn verandert. Jij zit bij een diglett nest.
Ik kreeg een pikachu nest in de buurt en die spawnen steeds in de buurt van de stops dus daarvoor werkt hun tracker perfect. _/-\o_ nu kan ik er 180 vangen voor de medaille :)
Ik ben benieuwd welk nest hier nu zit..kan het alleen niet meer zien nu :+ :+

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vage nieuwe tracker, ik krijg sightings van Pokémon die aan de andere kant van de binnenstad zijn te vinden 8)7

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• CAP-Team

CAP-Team

Vanaf nu dus een lege sightings vanaf huis.. }:| hoe gaan ze me nu triggeren om in de buurt naar pokies op zoek te gaan. Ik zie niks dus ik blijf lekker binnen.

Dichtstbijzijnde pokestop zit meer dan een kilometer weg.. :'(

[ Voor 33% gewijzigd door CAP-Team op 01-12-2016 18:45 ]

• badros86
Only schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:58:
[...]

Ik, en vele met mij, willen gewoon de tracker zoals in de eerste week.
Dus pokies die in je range zitten kunnen tracken met de voetstapjes.
En ja, dit systeem is weer een achteruitgang tegenover het vorige systeem (wat dus ook niet best was). Toch knap van ze weer..
Ja maar weet je nog dat in de eerste maand het spel het vaak niet deed omdat de servers vaak down waren. Ze hebben toen wat aangepast omdat dat systeem niet werkte voor de hele game experience.

Ik heb zelf geen problemen met de nieuwe tracker. Het is niet perfect maar voor mij wel een vooruitgang.

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Zag vanochtend vanmiddag op de weg naar huis gewoon nog normaal de oude sightings, was op dat moment ook te ver van een pokestop, dus zou kunnen dat wanneer er geen pokestops aan de horizon te zien zijn je gewoon de ouderwetse sightings hebt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iItAY7b.png

• CAP-Team

CAP-Team

Nope. Normaal zie ik altijd wel regulier spul in de buurt zitten. Nu dus niks. NIKS! :(

• Mofkees
CAP-Team schreef op donderdag 1 december 2016 @ 18:43:
Vanaf nu dus een lege sightings vanaf huis.. }:| hoe gaan ze me nu triggeren om in de buurt naar pokies op zoek te gaan. Ik zie niks dus ik blijf lekker binnen.

Dichtstbijzijnde pokestop zit meer dan een kilometer weg.. :'(
Dat is inderdaad erg jammer. Zoals vaker gezegd wordt, zou Niantic sighting/nearby beide als keuze aanbieden.

Aan de andere kant moet ik zeggen dat de tracker best goed werkt in een plaats met zeg maar niet teveel stops maar wel leuke spawns.

In de stad heb ik echt alleen Rattata's e.d. Op een gegeven moment had ik maar liefst 7 Pidgey's op nearby. Het moet niet gekker worden. Toen maar even naar een park in de buurt gereden, waarin rijden toegestaan is. Daar had de nieuwe tracker echt super gewerkt. Je hebt daar ca. 15 stops in ~2x2km. Het is te zien op je nearby precies waar de pokemons staan en je kunt daar heen lopen/rijden (10~20 km/u). Het was zowiezo top dat de Onixes daar van vorige weken in Chamanders veranderd zijn :D Erg grappig om 5 Chamanders op je nearby te hebben.

Nu ben ik dus ~30 Chamander candies rijker in 30 mins tijd, en maar denken dat ik in al die speeltijd ervoor ~20 candies bij elkaar heb (inkl. 1x uit een ei geloof ik). In die 30 mins ook een paar Eevee's een een Dratini gevangen. d:)b

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:23
Mofkees schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:43:
[...]

. Het was zowiezo top dat de Onixes daar van vorige weken in Chamanders veranderd zijn :D
Waar is dat?

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:43

hneel

denkt er het zijne van

Vanavond nog even op pad om voor mijn kinderen een Lickitung te vangen. Die hadden ze nog niet.

Hij was wel te zien in het sightings vakje rechtsonder op het hoofdscherm, maar niet in het detailscherm:

Afbeeldingslocatie: https://www.xs4all.nl/~hneel/misc/20161201_214732_2016-12-01%2018.53.35.png

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

hneel schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:51:
Vanavond nog even op pad om voor mijn kinderen een Lickitung te vangen. Die hadden ze nog niet.

Hij was wel te zien in het sightings vakje rechtsonder op het hoofdscherm, maar niet in het detailscherm:

[afbeelding]
Ja, echt een ramp, die nieuwe "tracker."

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Zou de implementatie verkeerd geweest zijn?
Er zijn toch foto's dat zowel nearby / sighting te zien zijn?
Dacht 6 nearby en 3 sighting.

Battle.net: NagaByrd#2844

• aljooge
Valt me op dat er een aantal staan te pochen wat voor moois dankzij dit nearby systeem is gevonden en nog erger, als er geen of weinig pokestops in de buurt zijn dit afdoen als gezeur. Een overvol systeem met mooie pokemons mag niet ten koste gaan van een leeg nearby veld bij een ander in een rustige regio.

Niet iedereen woont in de grote stad met een grote pokestopdichtheid. De meesten van ons wonen niet in dat soort gebieden. Krijg daarbij een erg gevoel dat sommige stedelingen nogal neerkijken op de problemen bij de rest en zich best iets begripvoller mogen opstellen.

Verwijderd

In een binnenstad met veel stops is het systeem ook waardeloos, aangezien er maximaal 9 weergegeven worden. Dan heb je net 4 stops van de 20 in de omgeving covered... Ik vind het helemaal niks, en mijn telefoon krijgt ook steeds meer moeite om de app te draaien. Blijft nu om de haverklap even freezen, of moet ik 5x opstarten voordat de stops/gyms/pokémon zichtbaar worden.

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:02
CAP-Team schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:33:
Nope. Normaal zie ik altijd wel regulier spul in de buurt zitten. Nu dus niks. NIKS! :(
Same here.

Ik las straks voor het slapengaan een minuut stilte in voor PoGo...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/U9okKLT.gif

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 14:21
Ik heb thuis , waarschijnlijk omdat ik nogal een eind van een stop woon , gewoon de sightings zoals ze waren.

Eerst dacht ik , ik heb gewoon de update hiervoor nog niet gehad maar later onderweg had ik wel het nieuwe systeem.

Eenmaal terug thuis heb ik weer de "oude" sightings voor de spawns in de straat.

Gelukkig !

Verwijderd

Achja... uiteindelijk is pokemon go gewoon een experiment om:

1. Hoe zo snel mogelijk veel geld te verdienen. En 2. Hoever kunnen we doorgaan met het verneuken van het spel totdat niemand het meer doet.

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Ik zit hier ook te ver van stops af en krijg dan gewoon sightings te zien. In plaats van stops op enorme afstanden. Dus dat scheelt wel weer.

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-11 23:28
Tja, die zes rattatas in mijn radar had wat mij betreft niet gehoeven. Die negeer ik ook nog eens, want ik ben het zat om 4+ ballen kwijt te zijn aan die etters. Daar moet ik twee keer voor draaien.

Als ze nu eens een tab maken voor normale sightings en die bij stops zou ik al heel blij zijn. Het liefst ook een groter lijstje. Het is jammer dat het steeds net niet is, en het spel voor mij steeds minder boeiend blijft.

Het spel had gewoon random moeten zijn, niet met spawnpoints waar 30x dezelfde pokemon komt. En dan sightings die de richting tonen van de dichtsbijzijnde pokemon van dat soort.

Achja, ik had tig ideeen toen dit spel uit kwam, maar ik vrees dat Niantic er niks van gaat maken. 1000x pidgey vangen in deze kou is voor mij niet voldoende.

[ Voor 19% gewijzigd door Zenomyscus op 02-12-2016 12:27 ]

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 08:45:
Achja... uiteindelijk is pokemon go gewoon een experiment om:

1. Hoe zo snel mogelijk veel geld te verdienen. En 2. Hoever kunnen we doorgaan met het verneuken van het spel totdat niemand het meer doet.
Dit lijkt helaas wel de situatie te worden... met elke nieuwe update verzieken ze weer iets... vooral die laatste Gym rebalance was echt de druppel (niet de CPs, maar het 6v6 optrainen en rebalance). Het is nu zo makkelijk om een lv 10 gym te slopen, en zoveel moeilijker om 'm op te bouwen, dat het hele gym systeem verziekt is. Ik had er 13, deed regelmatig moeite er wat bij te doen, beetje op te trainen, k trainde makkelijk alleen van 9 naar 10. En nu is dat gewoon niet meer te doen. De Prestige voor optrainen is gehalveerd, het is de moeite niet meer. Omlaaghalen is zoveel makkelijker geworden... alle gyms die ik had zijn kapot, op 1 na en die zie ik vandaag op werk kapot gaan. Hij wordt elke dag een niveautje omlaag gehaald, dus wss na het weekend is ie ook neer.

En waarom? Om meer mensen gyms te laten bevechten, meer te rouleren, zodat mensen meer geld gaan uitgeven aan het spel ofzo? Mijn lol is er in ieder geval wel vanaf, ik heb amper nog 2 gyms die ik elke dag opnieuw moet veroveren. Waar doe ik het nog voor?

I have stability. The ability to stab.

• freggell
SmurfLink schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:58:
[...]

Dit lijkt helaas wel de situatie te worden... met elke nieuwe update verzieken ze weer iets... vooral die laatste Gym rebalance was echt de druppel (niet de CPs, maar het 6v6 optrainen en rebalance). Het is nu zo makkelijk om een lv 10 gym te slopen, en zoveel moeilijker om 'm op te bouwen, dat het hele gym systeem verziekt is. Ik had er 13, deed regelmatig moeite er wat bij te doen, beetje op te trainen, k trainde makkelijk alleen van 9 naar 10. En nu is dat gewoon niet meer te doen. De Prestige voor optrainen is gehalveerd, het is de moeite niet meer. Omlaaghalen is zoveel makkelijker geworden... alle gyms die ik had zijn kapot, op 1 na en die zie ik vandaag op werk kapot gaan. Hij wordt elke dag een niveautje omlaag gehaald, dus wss na het weekend is ie ook neer.

En waarom? Om meer mensen gyms te laten bevechten, meer te rouleren, zodat mensen meer geld gaan uitgeven aan het spel ofzo? Mijn lol is er in ieder geval wel vanaf, ik heb amper nog 2 gyms die ik elke dag opnieuw moet veroveren. Waar doe ik het nog voor?
Voor die 20 muntjes die je ervoor krijgt :+

Ze hadden het trainen toch iets makkelijker mogen laten. Dat ze het makkelijker gemaakt hebben om er 1 te slopen snap ik wel. Je begon een beetje stilstand te krijgen. Allemaal lvl10 gyms die bijna niet te slopen waren is natuurlijk niet leuk voor de mensen die niet in een gym zitten.

[ Voor 0% gewijzigd door freggell op 02-12-2016 13:07 . Reden: typo ]

• Quincy5
  • Laatst online: 13:13
freggell schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:07:

Ze hadden het trainen toch iets makkelijker mogen laten. Dat ze het makkelijker gemaakt hebben om er 1 te slopen snap ik wel. Je begon een beetje stilstand te krijgen. Allemaal lvl10 gyms die bijna niet te slopen waren is natuurlijk niet leuk voor de mensen die niet in een gym zitten.
Dat is precies hoe ik er ook over denk: er begon veel stagnatie op te treden, dat zal de reden geweest zijn om het slopen makkelijker te maken. Maar het dan dubbelop doen door ook het trainen aan te passen was imho overbodig.

PV Output

• SmurfLink
  • Niet online
Yeah, op zich het slopen was oke. maar dan had het net zo goed idd makkelijker moeten zijn om weer op te trainen. En dat is nu zodanig onmogelijk gemaakt... het is me de moeite eigenlijk niet meer waard. Die muntjes, enige wat ik ermee doe is incubators kopen, en dan kan ik het net zo goed door de wc spoelen. De enige Pokemon die ik nog moet zijn de startersevoluties, Machamp (1! machop), Muk(1! grimer) en Aerodactyl. Grimer loop ik nu, over 9 kilometer heb ik Muk. Daarna maar Machop lopen.. ik heb in de tussentijd meer dan 50 5km eieren gelopen, ik krijg steeds dezelfde troep. 1 Machop, 1 Grimer... te veel gevraagd. Maar 20 NidoranM, vele Staryu, Paras, Venonat (die hier in de buurt veel voorkomen).. tja. Waar doen we het nog voor.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Sinds het event is afgelopen, is de rivaliteit weer gedaald en team blauw is weer aan de macht. Dus ik hoef minder vaak/lang op pad om weer aan mijn muntjes te komen. Ene kant jammer, want gyms neerhalen was toch wel leuk. Andere kant ben ik liever lui dan moe en zeker met dit weer blijf ik liever binnen :)

De nieuwe "tracker" (als je het zo kan noemen) is voor mij waardeloos en een stap achteruit. Voorheen kon ik nog zien wat er in mijn omgeving zat (soms een dratini waarvoor ik een blokje om moest lopen), maar nu zie ik dus alleen dat er rattata/pidgey bij de stops zitten waar ik nooit naar toe zou lopen omdat ze veel te ver zitten...Het zal vast wel voordeel hebben voor anderen, maar helaas voor mij weer een tegenslag. Maarja het spel was ook niet bedoeld om thuis te zitten en te wachten op een spawn en dan pas naar buiten te gaan :+

• aljooge
Het trainen van een gym valt reuze mee, gewoon lage pokemons gebruiken met een cp van 1000-1500 met een hoge IV. 1 hoge gaat ten koste van de meeste puntjes. De laatsten van de 6 vervangen door 10cps en de battle op tijd opgeven. Hark je zo 600 per ronde bij elkaar.

• SmurfLink
  • Niet online
aljooge schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:01:
Het trainen van een gym valt reuze mee, gewoon lage pokemons gebruiken met een cp van 1000-1500 met een hoge IV. 1 hoge gaat ten koste van de meeste puntjes. De laatsten van de 6 vervangen door 10cps en de battle op tijd opgeven. Hark je zo 600 per ronde bij elkaar.
.. yay.. 600.

Je weet dat dit voorheen met hetzelfde systeem dan het dubbele was he? Dan kon je 1500-2000 per poging binnenharken. Dat ging een stuk sneller.

• Shiro
  • Laatst online: 16:33

Shiro

Serenity

aljooge schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:01:
Max te krijgen prestige is 500 hoor... En je moet ook maar net een Pokemon hebben waar je met half CP tegen de laagste defender kan trainen en elke keer van kan winnen.

IV wordt meegenomen in je CP berekening... Dus hoge of lage IV maakt niks uit.... zolang je qua CP er maar niet overheen gaat. Een hoge IV betekent dat je met een Pokemon van een paar lvl lager de zelfde CP zou hebben als de hogere level pokemon.

Juniper RWD

• freggell
WahWah schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:55:

De nieuwe "tracker" (als je het zo kan noemen) is voor mij waardeloos en een stap achteruit. Voorheen kon ik nog zien wat er in mijn omgeving zat (soms een dratini waarvoor ik een blokje om moest lopen), maar nu zie ik dus alleen dat er rattata/pidgey bij de stops zitten waar ik nooit naar toe zou lopen omdat ze veel te ver zitten...Het zal vast wel voordeel hebben voor anderen, maar helaas voor mij weer een tegenslag. Maarja het spel was ook niet bedoeld om thuis te zitten en te wachten op een spawn en dan pas naar buiten te gaan :+
Ben het niete eens met die stap achteruit. Ben het er wel mee eens dat het op deze manier niet volledig handig is. Tijdens mijn lunch wandeling heb ik wel iets aan, kan dan bepalen wat voor een route ik ga lopen.

Thuis vind ik het wel zinloos. Ik woon op een pokestop, dus wat daar spawned zie ik sowieso wel. Maar alles wat iets verder spawned niet meer. En dat is iets wat ik toch echt wel jammer vind. Dus een combo of meerdere tabbladen zou ik zeker niet verkeerd vinden.

• aljooge
Shiro schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:06:
[...]

Max te krijgen prestige is 500 hoor... En je moet ook maar net een Pokemon hebben waar je met half CP tegen de laagste defender kan trainen en elke keer van kan winnen.

IV wordt meegenomen in je CP berekening... Dus hoge of lage IV maakt niks uit.... zolang je qua CP er maar niet overheen gaat. Een hoge IV betekent dat je met een Pokemon van een paar lvl lager de zelfde CP zou hebben als de hogere level pokemon.
Ik hark echt wel meer dan 500 per battle bij elkaar, hoe kom je bij die 500 max? Met lagen tegen hogen heb je techniek nodig en de juiste aanvallers. Goed battelen is een kunst. :P

• Richh
Sinds het begin van Pokémon Go zat ik redelijk stabiel in 1 afgelegen gym, een week of 2. Toen eruit gekicked en er een sterkere ingezet die het 2 maanden volhield.

Vervolgens was er een of andere fucker die er 2 uit had getrapt en er waren er ook weer gelijk 2 toegevoegd, in een periode van minder dan 2 uur tijd... Ben ik m'n stabiele gym kwijt :(

Vandaag kwam ik er toevallig langs en zag ik dat hij 49620 XP had. Buitenkansje :) Twee beesten verslagen en snel een Flareon erin gepleurd van 2400cp, die ook direct helemaal bovenaan staat omdat alle beesten in die gym nog van voor de CP-herberekening waren.
Kijken of ik deze weer 2 maanden kan vasthouden... :D

Pagina: 1 ... 32 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status