Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.922 views

Verwijderd

Ik vind eigenlijk dat elke aanval die een gym overleeft van een ander team standaard plus punten moet geven aan de gym tot een maximum van 52000.

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zojuist mijn eerste Pokémon met iv 100 binnen. Hij kwam uit een ei en het is een Rhydon, daar ben ik heel blij mee nu die CP update de Rhydon en Rhyhorn veel sterker heeft gemaakt!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:29
Dat is een stuk relaxter dan mijn eerste en enige IV100%.... Een Meowth |:(

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zowel gisteren als vandaag moest ik eerst wat aan mijn fiets knutselen voordat ik kon vertrekken. :| Gisteren twee kapotte spaken vervangen (en toen zag ik dat er ook nog een spaak niet kapot was maar het spaakgat in de naaf kapotgetrokken had - dus maar even met een spaak minder tot dat ook weer vervangen kan worden).

Vandaag wou ik naar de lokale L7 gym gaan en die evt. bijtijds bijtrainen oOo maar toen bleek ik nog een kapotte spaak te hebben en toen ik weg reed bleek mijn band ook lek te zijn. -O- Wat? Er ligt net een week een nieuwe binnen- en buitenband om. :? Bleek het gat aan de binnenkant (velgkant) te zitten. Ik voelen en kijken of daar iets scherps zat. Gewoon normale spaaknippels met velglint er overheen. Plakkertje erop, band er weer om, opgepompt. Zet pomp weg, kom terug... hoor ik psssss... :X Band weer zacht. Wéér binnenband eruit. Bleek er een gaatje in het plakkertje te zitten. :F Kon toch echt wéér niets scherps ontdekken. Ik vermoed dat de druk dat gaatje erin geblazen heeft. Waardeloze dunne plakkertjes ook. }:| Dan maar ouderwets uit een oude binnenband die vrij dikwandig leek zelf een lapje geknipt en dat gebruikt. En ook voor de zekerheid een stukje band van 10 cm opengeknipt om dat deel van de band gelegd als extra bescherming, voor het geval dát. Kon ik eindelijk vertrekken. Mijn cashmoment was al gepasseerd. Ik stond op 8 gyms. Eerst de lokale sinds kort bevochten gym tot L4 getraind en toen richting de L7 gym. Zou die misschien L6 zijn? Dat zou wat makkelijker zijn.

Welnee. Hij was L2 vijandig. 8)7 Ook goed. Even die pook eruit gegooid, mijne erin en cashen maar. :P Ben ik even blij dat ik die gisteren niet naar L8 heb getraind. :o Met de buit weer binnen, zij het iets meer dan een uur verlaat, besloot ik een 'strategische' fietstocht naar de 'verre' gym te maken om te proberen voor de koude dag morgen een extra gym te hebben. Ik had die negen dagen geleden rond mijn cashmoment ook overgenomen maar een aantal dagen later weer verloren.

Ik sta momenteel nog op 11 gyms. Als het éven mee zit.... :*)

Ik wil graag de dubbele dust week de 10 gyms proberen te blijven scoren. Daarna denk ik dat ik evt. maar sub 10 dagen ga accepteren als het te lastig wordt, alhoewel ik nu weer in de 10 'lokale' gyms zit dus dat is gunstig. Heb ook een aardig batig saldo. Ga binnenkort weer over een nieuwe 'mijlpaal' heen. ;)

Verwijderd

Net lvl 28 gehaald met lucky egg :)

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:50
Net de app maar eens verwijderd. Heb ik ze allemaal gevangen? Nee. Zit ik te wachten op de nieuwe pokemons? Nee. Vind ik het nog leuk? Nee. Is het nog sociaal? Nee (zie niemand meer buiten komen in de omgeving). Stak ik er veel tijd in? Ja. Verslaafd? Op het randje.. speelde tenslotte elke dag toch wel even en alles moest 'optimaal' zijn.

Zal niet makkelijk zijn om alles overboord te gooien, maar het werd tijd.

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:52
De app loopt nu 5 v/d 10x gewoon vast, hulde aan de updates van Niantic. Good job!
(** Dit is gewoon bij het opstarten van de APP, nog niet eens tijdens het spelen ervan**)

[ Voor 35% gewijzigd door stylzzzz op 28-11-2016 22:28 ]

Verwijderd

Lief dagboek,

Mijn vriendin en ik waren zaterdag op avontuur gegaan, op zoek naar bijzondere Pokémon, en uiteraard Ditto! Ik rijd, zij speelt. Als er iets bijzonders is dan parkeer ik zo goed en zo kwaad als het gaat de auto en proberen we 'm allebei te vangen.
We hebben een aantal nesten gevonden (o.a. Seel) dus dat was wel een succes, maar veel bijzondere pokémon vonden we maar niet. En elke pidgey, rattata en weedle die we vingen waren niet stiekem een Ditto helaas... Enigszins teleurgesteld reden we maar weer naar huis. Ik wil mijn auto parkeren en opeens hoor ik geschreeuw naast me: "Huh welke is dit?!?"
Ik kijk en zie een schaduw van Chansey in de Sightings!! Nu weet ik inmiddels ongeveer op welke plekken leuke pokemon kunnen spawnen rondom mijn huis, (ik heb al eens een Snorlax, een Lapras en een Blastoise rondom mijn huis gevangen) dus ik rijd naar de plek die me het meest waarschijnlijk lijkt en jahoor, daar zit ons lievelingsdikkertje op ons te wachten, met een ei in d'r buidel.
Allebei weten we haar te vangen. Zo wisten we van een teleurstellende trip een heel succesvolle en voldoenende trip te maken. Zij kruipt nu richting de 130 in haar Pokedex, ik bevind me nu op 139. (Mis alleen Venusaur, Charizard, Machamp en nog enkele snoepjes voor Clefable)

En vandaag ving ik op weg naar mijn werk nog een lvl 30 ditto met CP 551!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

darkdesign schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:55:
Heeft iemand tips die mij helpen een Grimer of Muk te vangen in de omgeving Den Bosch? Ik vond die altijd al gaaf, maar dat is nu een van de laatste die ik nog moet.
Die heb ik alleen uit een ei. In omgeving DB nog nergens tegengekomen (incl Rosmalen, Empel, Maaspoort).

Hebben meer mensen dat? Ik heb sinds een paar weken het steeds vaker dat ik gewoon kan inloggen, maar dat ik geen stops en dergelijke te zien krijg. Dus wel de kaart, ook op de goede lokatie, maar geen pokies en geen stops. Bekend?

Telefoon is een iPhone, geen rare fratsen (geen jailbreak dus, ook nog nooit gedaan), gewoon laatste versie. Telefoon heeft al een soft reset gehad.

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 21:05
mvds schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 07:41:
[...]

Die heb ik alleen uit een ei. In omgeving DB nog nergens tegengekomen (incl Rosmalen, Empel, Maaspoort).

Hebben meer mensen dat? Ik heb sinds een paar weken het steeds vaker dat ik gewoon kan inloggen, maar dat ik geen stops en dergelijke te zien krijg. Dus wel de kaart, ook op de goede lokatie, maar geen pokies en geen stops. Bekend?

Telefoon is een iPhone, geen rare fratsen (geen jailbreak dus, ook nog nooit gedaan), gewoon laatste versie. Telefoon heeft al een soft reset gehad.
Blijkbaar hebben meer mensen daar last van. Op Reddit loopt daar een thread over. Een maar van me heeft er op IOS ook last van. Op android heb dat fenomeen 1x gehad, alleen bleek het een 3rd party app te zijn die voor een tijdelijke ip-ban heeft geleid. :+

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Amd RuLuzzz schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 07:57:
[...]

Blijkbaar hebben meer mensen daar last van. Op Reddit loopt daar een thread over. Een maar van me heeft er op IOS ook last van. Op android heb dat fenomeen 1x gehad, alleen bleek het een 3rd party app te zijn die voor een tijdelijke ip-ban heeft geleid. :+
Oh? Welke app dan? Ik heb geen apps die gebruik maken van mijn inloggegevens van PGo.

Verwijderd

mvds schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 07:58:
[...]

Oh? Welke app dan? Ik heb geen apps die gebruik maken van mijn inloggegevens van PGo.
Ik heb daar ook last van. Zeer irritant als je even wil switchen naar een ander account van je kind bijvoorbeeld. Maar ook gewoon na inloggen heb ik het wel eens.

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

[...]

Ik heb het constant. Misschien omdat ik vaak zit te switchen tussen iphone en ipad, maar het is bijzonder irritant en is pas een probleem sinds de laatste update. Het duurt tegenwoordig ook al te lang voordat de map volledig 'ingetekend' is en er op touch wordt gereageerd.

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Mirx_NL schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:59:
[...]

Met de laatste aanpassing is pinsir een stuk beter geworden.
Dan nog is 20 Pinsir een beetje overdreven, niet? ;) Geef me liever die Snorlax en Aerodactyl die ik nog moet. Een goede Lapras mag ook nog, aangezien de mijne CP300 en CP286 zijn.

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:48
[...]

Een vriend van mijn had dit gisteren ook bleek zijn telefoon, sinds dat hij die heeft, gewoon op 3G te staan ipv 4G. Het meeste surfwerk deed hij op WiFi, maar de stops van pokemon moeten bij het voorbij gaan snel geladen worden en dit ging bij hem ook al vaak mis. Verder hebben we zijn GSM ook eens gezet op betere prestaties en dat hielp ook al veel bij het opstarten. Soms zat hij minuten te wachten voordat PoGo open ging, nu ene 20 tal seconden. PoGo is nu eenmaal een applicatie dat prestaties vereist & batterij vreet. Qua dataverbruik is het heel weinig, maar het vereist wel een goede & stabiele verbinding.

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:07
Wilde vandaag een gym overnemen net buiten huis, krijg ik een error bericht elke keer dat het gym gevecht begon.

Hopelijk werkt het vanmiddag wel.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:13
Ik gebruik net buiten even 20 minuten Pokemon Go, ik ga weg met 75 % batterij, en opeens loopt het spel vast, en gaat mijn Iphone 6s Plus uit, en geeft aan dat die moet opladen.

Of het nou door de kou komt?

Wel even 20.000 xp gehaald :P

[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 29-11-2016 12:27 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Mooi. Mijn cashmoment gehaald met nog 10 gyms. :) Had er eentje teruggekregen. Had mijn Excel sheet niet geüpdate en daardoor had ik niet in de gaten gehad dat ik gisteren al de mijlpaal gepasseerd was van de 5200 muntjes die je voor 40 euri koopt en waar ik nu meer dan dat als saldo heb staan. Gisteren al op 5250 en nu dus 5350. :*)

Ik vind incubators een (veel) te laag rendement hebben om het daar allemaal aan uit te geven en ik hou er ook rekening mee dat Niantic wel eens extra zaken zou kunnen gaan introduceren waar je die muntjes voor moet gebruiken. Zaken die ik wél graag zou willen hebben en waarvoor het dan handig is om alvast saldo beschikbaar te hebben. Ik spaar dus nog maar rustig door. Incubators zullen ook mogelijk weer aantrekkelijker worden als er ook G2 pokies uit kunnen komen.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Mars18 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:27:
Ik gebruik net buiten even 20 minuten Pokemon Go, ik ga weg met 75 % batterij, en opeens loopt het spel vast, en gaat mijn Iphone 6s Plus uit, en geeft aan dat die moet opladen.

Of het nou door de kou komt?
Ook, samen met: http://www.macrumors.com/...-shutdown-repair-program/

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:13

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

HAAAAAAT
AL 5 minutenen 10 keer opstarten en inloggen.
Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/57b5qs107/IMG_3002.pngimage sharing sites

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:02
Tweede lucky egg gedaan binnen de Thanksgiving actie, en tegelijkertijd vooraf mijn pokémon collectie is grondig opgekuist: louter 80+ IV wordt nu bijgehouden.
Heb nu 254 pokémon voor een storage van 600. Kan er wel enige tijd mee door vooraleer die terug vol is... :+

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
[...]

Bij de bolwoningen (Maaspoort) heb ik twee Grimers en een Muk weten te vangen.
Dat was wel afgelopen zomer, de afgelopen tijd heb ik ze daar niet gezien.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:51

hneel

denkt er het zijne van

Een keer een Grimer uit een ei gekregen. Daarna nog een paar in Kijkduin gevangen. Voor de rest de candy bij elkaar gelopen tijdens de halloween-week.

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:33

Shiro

Serenity

Mofkees schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:31:
[...]

Ach hier L31 op Zondag aangetikt en nog steeds geen snorlax/lapras hoor (340 eggs). Ook geen dragonite, maar die kan ik allang maken met nu 220 candies, echter nog nooit een goede dratini/dragonair gehad.

... en als ik zie wat man hier bij L31 in de rugzak hebben, ~70 2k+ pokemon, 3x 3k+ ... Ik heb er respectievelijk 22 en 0 :)

Porygon wel al 10x gevangen. Naast ons huis was er aan 't begin een Rhyhorn spwan (3x per dag oid), die later ook Pinsir/Omanyte spawn geweest was. Die candies/mons blijken nu wel leuk te zijn :)
22 is dan ook wel erg weinig voor een lvl 31. Vooral met de Eevee spawns van tegenwoordig. Ik zit zelfs op 18 Eevee evoluties boven de 2k CP.

Zelf zit ik op rond de 50 pokemon met 2kCP+, maar qua variatie is het ook niet echt geweldig, grotendeels zijn het Eevee evoluties en Gyarados. Mijn 3 Dragonite's zijn dan wel weer speciaal qua IV en movesets

Public
Publieke map
PokemonList01PokemonList02PokemonList03

Wel beetje jammer van mijn Exeggutor en Arcanain, ze stonden wat hoger, maar sinds de laatste CP rebalance zijn ze wat minder goed inzetbaar qua CP in de gym's waar ik kom.

Juniper RWD

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:10

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Afgelopen zaterdag nog een Grimer gevangen naast de Klanderij in Enschede.

Tjee hoe komen jullie aan al die Gyarados'en? :o

[ Voor 26% gewijzigd door CAP-Team op 29-11-2016 14:39 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CAP-Team schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:38:
Naast een Magicarp spawnpunt wonen? Zou het anders niet weten :P

* Raven heeft een Pikachu spawnpunt bij school :D

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 29-11-2016 14:58 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:51

hneel

denkt er het zijne van

Ooit een in het wild gevangen. Dat was nog in de tijd dat je ook in je auto nog sightings kreeg. Ik zag het op weg naar huis. Dus omgekeerd en de wijk in, beetje rondgereden en gevonden.

2e met candy. Alweer tijdens de Halloween week. Toen heb ik wel wat incubaters bijgekocht en daar ook een paar magicarps uit gekregen. In het wild ook wel wat magicarps gevangen natuurlijk. Ik kwam die niet echt heel veel tegen, maar echt zeldzaam was die hier ook weer niet.

• Quincy5
  • Laatst online: 13:13

Goede vraag; in het wild zijn ze net zo zeldzaam als snorlax en lapras (oftewel geen van de 3 nog gezien). En ik ben nu lvl 24 en moet nog 3 candy voor mijn eerste bij elkaar gevangen Gyarados. Dus ik zit ook altijd verbaasd te kijken naar mensen met veel van deze pokemon.

PV Output

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Afgelopen zaterdag nog een Grimer gevangen naast de Klanderij in Enschede.

Die wonen in een gebied waar Magicarp in overvloed spawned.
Soms kan je op de haven in Enschede geluk hebben, of haven/industrie gebied van hengelo.
Oh in het volkspark ook nog wel 1 of 2 gevangen

En ik had een plek in Boekelo waar met regelmaat nog wel Magicarp verscheen, alleen doen ze dat ondertussen ook niet meer.

Mocht je een andere plek vinden, mag je mij dat ook even laten weten (loop nu al ~200km met een vis :P )

[ Voor 3% gewijzigd door freggell op 29-11-2016 15:42 ]

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Quincy5 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:39:
[...]

Goede vraag; in het wild zijn ze net zo zeldzaam als snorlax en lapras (oftewel geen van de 3 nog gezien). En ik ben nu lvl 24 en moet nog 3 candy voor mijn eerste bij elkaar gevangen Gyarados. Dus ik zit ook altijd verbaasd te kijken naar mensen met veel van deze pokemon.
Ik heb al 2 Gyaradossen weten te vangen in het wild voor ik level 20 was, maar wel met een CP van niets ;)
Snorlax nog nooit, Lapras wel 1x.
In het centrum hier (Dordrecht) stikt het vaak vd de Magicarps dus dat zal er zeker mee te maken hebben.

Last.fm | Code Talks

• GroeneThee
Magicarp in Utrecht zijn vooral te vinden langs de grachten etc.

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
GroeneThee schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:45:
Magicarp in Utrecht zijn vooral te vinden langs de grachten etc.
Wonende in de omgeving Enschede en ook werkende daar, heb je er weinig aan dat die beesten daar verschijnen. ;)

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-10 14:51
Is er iemand laatst nog in Kijkduin geweest?
Als generatie 2 echt begin volgende maand komt, dan zit ik eraan te denken om mits het niet al te koud is daar langs te gaan. Maar ik vraag me af of dat wel dan echt de moeite is.

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

petjekel schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:05:
Als generatie 2 echt begin volgende maand komt, dan zit ik eraan te denken om mits het niet al te koud is daar langs te gaan. Maar ik vraag me af of dat wel dan echt de moeite is.
Staan verschillende berichten in dit topic van mensen die recent nog geweest zijn, dus ik denk het wel ;) Of het voor jou de moeite waard is kan alleen jijzelf bepalen lijkt mij :)

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-10 14:51
mvds schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:09:
[...]

Staan verschillende berichten in dit topic van mensen die recent nog geweest zijn, dus ik denk het wel ;) Of het voor jou de moeite waard is kan alleen jijzelf bepalen lijkt mij :)
Thanks dan ga ik even teruglezen :)

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:39

artificial_sun

Mazda Rx7

We gaan alleen als het niet te koud is :9

Stadia was beter....

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
petjekel schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:05:
Ik ben er niet afgelopen weekend maar het weekend ervoor geweest. Best leuk om eens mee te maken! Toen ik daar aankwam en de app opende wist ik niet wat ik zag... Er spawnde direct 3 Magnemites, een Rhydon, een Seel en een Voltorb. Magnemites en Voltorbs spawnen daar als Pidgeys en Rattatas. Verder de volgende een enkele keer tegengekomen: Kabutops, Pikachu, Growlith, Exeggcute, enz.

Geniet nooit met mate

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik werk in hartje Rotterdam, aan het water, en ik heb pas net mijn derde Gyarados bij elkaar gespaard... Vierde heb ik gevangen.

Ik snap ook niet hoe je aan nóg meer van die beesten komt. Zijn er nog betere magikarp spawns dan?

• RickXX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
Centrum van Delft is één Magikarp nest. Laatst in Kijkduin geweest nu ik er vlakbij was. Is nog steeds bizar wat daar spawnt en hoeveel mensen daar met de telefoon rondlopen. Je kan gewoon doorlopend ballen gooien zolang je daar gaat zitten en je alles wil vangen. Komt ook zeer regelmatig wat bijzonders naast de vele magnemites en voltorbs. Ben daar dit weekend pikachu, sandslash, ponyta, growlithe, onix, rhyhorn en vaporeon tegengekomen naast veel ander grut.

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-11 02:52
[...]

Ach hier L31 op Zondag aangetikt en nog steeds geen snorlax/lapras hoor (340 eggs). Ook geen dragonite, maar die kan ik allang maken met nu 220 candies, echter nog nooit een goede dratini/dragonair gehad.

... en als ik zie wat man hier bij L31 in de rugzak hebben, ~70 2k+ pokemon, 3x 3k+ ... Ik heb er respectievelijk 22 en 0 :)

Porygon wel al 10x gevangen. Naast ons huis was er aan 't begin een Rhyhorn spwan (3x per dag oid), die later ook Pinsir/Omanyte spawn geweest was. Die candies/mons blijken nu wel leuk te zijn :)
Ik voel met je mee, ook tegen de level 31 aan maar ik heb zelfs maar 9 pokies boven de 2000cp. :/

Iedereen lult allemaal wel leuk hoe super makkelijk het moet zijn, maar ik heb er denk ik dan gewoon pech mee. Zo veel Eevee's zitten hier niet en van mijn in totaal 15 eeveelutions heb in slechts één Vaporeon. Heb met veel moeite een Garyados bij elkaar geschraapt en ook pas net mijn eerste Dragonite. Voor de rest Slowbro, Gengar, Kinglers, Flareon en een random Omastar.

Zit in de buurt gewoon niet zoveel bijzonders zodat ik bijvoorbeeld een Rhyhorn kan maken en ook geen grote getale aan magikarps.

Nee, RNG en ik zijn geen vriendjes.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:26
Tuttel schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:30:
[...]

Ik voel met je mee, ook tegen de level 31 aan maar ik heb zelfs maar 9 pokies boven de 2000cp. :/

Iedereen lult allemaal wel leuk hoe super makkelijk het moet zijn, maar ik heb er denk ik dan gewoon pech mee. Zo veel Eevee's zitten hier niet en van mijn in totaal 15 eeveelutions heb in slechts één Vaporeon. Heb met veel moeite een Garyados bij elkaar geschraapt en ook pas net mijn eerste Dragonite. Voor de rest Slowbro, Gengar, Kinglers, Flareon en een random Omastar.

Zit in de buurt gewoon niet zoveel bijzonders zodat ik bijvoorbeeld een Rhyhorn kan maken en ook geen grote getale aan magikarps.

Nee, RNG en ik zijn geen vriendjes.
Eevee kom ik echt veel te vaak tegen, daardoor voelt al t andere waterspul bij mij wat useless. Vaporeon is wat te aanwezig in deze game!

Even gekeken en ik heb 10 Vaporeon, 7 Jolteon en 9 Flareon. Nog 2 hoge Eevee achter de hand gehouden voor Gen2 inclusief 650 candy :p

<GoT>NightStalker

• Asgaro
De eerste Snorlax is binnen! *O*
Uit een ei.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FWLddN5.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ewnjUnc.png

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-11 23:28
Ik zie veel gebruikers met IV calculator apps waarop ingelogd is met het Pokemon Go account. Zijn jullie niet bang gebanned te worden?

• Asgaro
Zenomyscus schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:16:
Ik zie veel gebruikers met IV calculator apps waarop ingelogd is met het Pokemon Go account. Zijn jullie niet bang gebanned te worden?
Die die ik hierboven gebruik vereist geen inloggen. :)
Dit is GoIV: https://github.com/farkam135/GoIV
Deze app kijkt louter naar wat er momenteel op het scherm te zien is (wanneer je op de 'IV' button linksonderaan drukt), en via OCR technologie bekomt die app automatisch de nodige variabelen. En dan berekent die de IVs.

Er zijn idd apps waarbij je kan inloggen en zo direct een overzicht krijgt van IVs voor al je pokémon, maar daar blijf ik ook wijselijk van weg. :)

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-11 23:28
Dankje! Is een nuttige app. Ik heb blijkbaar een 100% IV Dratini van 467 cp en een 100% Victreebel van 1361 cp (Razor Leaf, Leaf Blade). Niet echt indrukwekkend, maar zoveel speel ik het niet :)

• Asgaro
Zenomyscus schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:10:
Dankje! Is een nuttige app. Ik heb blijkbaar een 100% IV Dratini van 467 cp en een 100% Victreebel van 1361 cp (Razor Leaf, Leaf Blade). Niet echt indrukwekkend, maar zoveel speel ik het niet :)
100% IV is toch wel indrukwekkend te noemen. :) Ik heb er nog nooit zoeen gevonden en de kans is echt gigantisch klein.

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:23
Zo, een Lucky egg sessie gedaan in het laatste half uurtje. Nu op ruim lvl 29,5.

Die 30 aantikken boeit toch wel als het dichterbij is. Zal daarna niet snel meer munten uitgeven aan een kindersurprise.

Verder nog maar paar snoepjes verwijderd van de bekende 2 stap evolutie Pokémons (machamp,alakazam, charizard en Venusaur).

Straks nog sparen voor een kabutops en hopen op een ei met een Hitmonlee/Tangela/Aerodactyl.

Hoop dat ik het voor gen2 ga redden zodat ik af kan haken.

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:33
[...]
Ach laat je niet gemaken, in dit topic zitten ook een paar extreem boven gemiddelde spelers.
Shiro schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:24:
[...]

22 is dan ook wel erg weinig voor een lvl 31. Vooral met de Eevee spawns van tegenwoordig. Ik zit zelfs op 18 Eevee evoluties boven de 2k CP.

Zelf zit ik op rond de 50 pokemon met 2kCP+, maar qua variatie is het ook niet echt geweldig, grotendeels zijn het Eevee evoluties en Gyarados. Mijn 3 Dragonite's zijn dan wel weer speciaal qua IV en movesets
Case in point >:)

In de buurt hier ook niet heel veel bijzonders behalve evee's. Redelijk actieve speler. Nu zelf

* level 30
* 16 lvl 30 pokemons
(2 snorlax, 2 gyrados, 3 vap (hadden er 4 kunnen zijn, maar 1 zit vast in een gym), 3 flareon, 3 jolteon, 1 kingler, 1 gengar, 1 slowbro)
* 24 pokies boven de 2000+ (inclusief die 16 lvl 30)

Prio ligt eerst bij het voltooien van een level 30 army ipv even snel wat pokies een powerup geven zodat ze boven de 2000CP komen.

3k+ hier voor de gyms totaal niet nodig. 3 stabiele gyms, de rest zijn toch flipgyms dus of je er dan een van 2600 of 3000 in zet maakt ook niet zo heel veel uit.

P.s. nog 471km en een aerodactyl te gaan voor een volle dex op de regios na. Gaat hem denk ik niet meer worden voor gen2 uit komt.

[ Voor 4% gewijzigd door Mirx_NL op 30-11-2016 07:34 ]

• Autofan1985
Asgaro schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:36:
[...]

Die die ik hierboven gebruik vereist geen inloggen. :)
Dit is GoIV: https://github.com/farkam135/GoIV
Deze app kijkt louter naar wat er momenteel op het scherm te zien is (wanneer je op de 'IV' button linksonderaan drukt), en via OCR technologie bekomt die app automatisch de nodige variabelen. En dan berekent die de IVs.

Er zijn idd apps waarbij je kan inloggen en zo direct een overzicht krijgt van IVs voor al je pokémon, maar daar blijf ik ook wijselijk van weg. :)
GoIV zit tegenwoordig ook in de Play Store. Ivm updates leek mij dit wel zo handig, dus heb de oude verwijderd en hem daarna via de Play Store geïnstalleerd: Google Play: GoIV (Pokemon IV Calculator)

Verwijderd

Benieuwd hoeveel mensen nu volhouden nu alles weer normaal is.

• schaapiej
Vorige week woensdag begonnen op level 29 met 230k xp.
Gisteravond op level 30 met 450k xp.
Bijna 600k xp in die paar dagen gehaald.. prima dacht ik zo! :)

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Ben Eerder benieuwd wat het volgende event wordt

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:08

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:30:
Ben Eerder benieuwd wat het volgende event wordt
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat met kerst een halloween-like event word gehouden. Dubbele candy en meer specefieke spawns ?

Plus dat we in december natuurlijk seizoen 2 pokemon verwachten. Opzich ook een event als je het mij vraagt :P

Verwijderd

Gen 2 in december is een vaag gerucht toch

• Autofan1985
Is een vaag gerucht idd op een heel wazige mail van een Starbucks medewerker. Zelf verwacht ik niet dat gen 2 al in december komt. Denk eerder richting april/mei 2017. Mogelijk dat ze wel iets gaan organiseren mbt de legendaries en de regions.

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:50

OmeJoyo

This is me

Ik denk dat GEN 2 er wel snel is. Het begint nu overal koud te worden en je wilt toch dat mensen blijven spelen, dus dan is de introductie van vele nieuwe Pokemon een mooie actie.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Het is natuurlijk niet noodzakelijk zo dat de nieuwe 100 beesten allemaal tegelijk worden losgelaten in het spel. Om de aandacht van de spelers voor langere tijd vast te houden zouden ze er voor kunnen kiezen om bijv. elke week 5-10 nieuwe pooks in het spel te introduceren.

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
nog even een tipje voor de "hilversumers" onder ons op de hilversumse heide (horneboegse heide) zit een diglett nest.

als je een lekker wandeling wil maken even richting de enige gym ergens midden op de heide maken en daar spawen er per uur een stuk of 15 a 20 mocht je nog geen dugtrio hebben is dat zeker een mooie plek en verder ook leuke hoeveelheid andere pokemon zoals eevee en onix.

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• Amd RuLuzzz
Ik mag toch hopen dat Niantic eerst de resterende legendaries releases voordat men gen released.

Maar weten we nog hoe entausiast iederen was toen in de broncode trading was geimplementeerd. Dat is inmiddels al 2 maanden geleden....

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:05
Benieuwd wanneer ze Mew MewTwo Zapdos Moltres Articuno in spel brengen, al dan niet tijdelijk te vangen

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• copywizard
  • Niet online
SuperVeloce schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:55:
Benieuwd wanneer ze Mew MewTwo Zapdos Moltres Articuno in spel brengen, al dan niet tijdelijk te vangen
ik vermoed rond dezelfde tijd dat iedereen voor kerst 1 masterball krijgt om 1 legendarische te vangen want met een normale pokeball zou erg lame zijn gezien dit in de originele spellen ook haast onmogelijk was net als mew of mewtwo trouwens zonder masterball dacht ik een catch rate van 0,000001 ofzo?

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:28
copywizard schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:12:
[...]

ik vermoed rond dezelfde tijd dat iedereen voor kerst 1 masterball krijgt om 1 legendarische te vangen want met een normale pokeball zou erg lame zijn gezien dit in de originele spellen ook haast onmogelijk was net als mew of mewtwo trouwens zonder masterball dacht ik een catch rate van 0,000001 ofzo?
En dan gooi je de masterball mis ;w

Ik denk dat ik het mooi met ultraballs en berries ga proberen, als er legends komen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-11 22:23
Richh schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:14:
[...]

Ik denk dat ik het mooi met ultraballs en berries ga proberen, als er legends komen.
Als Abra al zo snel wegglipt, zal dat met die legendaries niet anders zijn. Als je dan ook maar één kans krijgt om een legendary tegen te komen, weet je het wel.

Die masterball zal wel ongeacht de throw resulteren dat je de pokie vangt. Zou anders wel wat knullig zijn idd.

• copywizard
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:14:
[...]

hahha ja die factor had ik niet ingecalculeerd want die had je in de originele spelen niet :)

wie weet dat niantic er ook wel geld aan wil verdienen en dat desnoods masterballs tijdelijk kan kopen voor pokecoins zoiets als 300+ coins voor 10 masterballs?

[ Voor 19% gewijzigd door copywizard op 30-11-2016 11:18 ]

• Richh
Matey schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:16:
[...]

Als Abra al zo snel wegglipt, zal dat met die legendaries niet anders zijn. Als je dan ook maar één kans krijgt om een legendary tegen te komen, weet je het wel.

Die masterball zal wel ongeacht de throw resulteren dat je de pokie vangt. Zou anders wel wat knullig zijn idd.
Waarom zouden legends direct wegglippen? Er is in geen enkele Pokémon game een legend geweest die werkt zoals Abra (behalve dan de beesten die blijven zwermen over je map, maar als je ze dan weer tegen komt krijg je gewoon een 2e kans).

• copywizard
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:18:
[...]

Waarom zouden legends direct wegglippen? Er is in geen enkele Pokémon game een legend geweest die werkt zoals Abra (behalve dan de beesten die blijven zwermen over je map, maar als je ze dan weer tegen komt krijg je gewoon een 2e kans).
nou ben het wel met hem eens de catch rate is net als die van abra erg laag en kan me dacht ik herinneren (pin me hier niet op vast) dat in de originele gameboy games de legendarys zoals articuno, moltres en zapdos je maar een kans had om ze te vangen als je ze niet ving of ze vluchte weg dan was je kans verkeken dacht ik? vandaar dat de kans is dat net als veel pokemon in pogo kunnen en zullen vluchten ej je dan gewoon pecht hebt?

p.s. dit is allemaal puur speculatie!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-11 22:23
Richh schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:18:
[...]

Is maar een idee :P Het is sowieso koffiedik kijken. Laten we in elk geval hopen dat de legendaries er komen én als dat zo is, dat ze voor iedere PoGo speler te vinden zijn. en niet enkel in de wereldsteden :)

• Richh
Matey schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:23:
[...]

Is maar een idee :P Het is sowieso koffiedik kijken. Laten we in elk geval hopen dat de legendaries er komen én als dat zo is, dat ze voor iedere PoGo speler te vinden zijn. en niet enkel in de wereldsteden :)
Snap ik :) ben het volledig met je eens!
copywizard schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:21:
[...]

nou ben het wel met hem eens de catch rate is net als die van abra erg laag en kan me dacht ik herinneren (pin me hier niet op vast) dat in de originele gameboy games de legendarys zoals articuno, moltres en zapdos je maar een kans had om ze te vangen als je ze niet ving of ze vluchte weg dan was je kans verkeken dacht ik? vandaar dat de kans is dat net als veel pokemon in pogo kunnen en zullen vluchten ej je dan gewoon pecht hebt?

p.s. dit is allemaal puur speculatie!
Er waren volgens mij altijd 2 soorten legends:
- Storyline legends. Kom je 1x oog in oog tegen te staan, en als je ze dood dan krijg je geen 2e kans meer.
- Legends die je na de elite 4 kan vangen. Die komen random op je map tussen je gewone encounters terecht. Soms gaan die Pokémon al naar 1 actie weg, inderdaad. Daarna staat hij echter wel in je Pokédex, waarin je de nieuwe locatie kan vinden en je dus een nieuwe kans kan krijgen.

Mij lijkt het laatstgenoemde wel passend voor Pokémon Go. Je hebt een superkleine kans dat je in het wild een legend tegenkomt (speler afhankelijk, als speler X 'm ziet, ziet de rest hem niet) en dan heb je 1 kans om hem te vangen. Daarna vlucht hij, en kan je opnieuw eeuwig rondlopen tot je hem uiteindelijk weer tegen zal komen.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Na de niet-gamebreaking implementatie van Ditto, die toch ook wel de potentie had om de wereld op zijn kop te zetten, denk ik dat ze wel een passende manier bedenken om met de legendaries om te gaan.

Overigens ben ik benieuwder naar Mew/Mewtwo dan naar de vogels. Die heb ik volgens mij niet eens gezien in Red :P

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Pathogen schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:58:
Na de niet-gamebreaking implementatie van Ditto, die toch ook wel de potentie had om de wereld op zijn kop te zetten, denk ik dat ze wel een passende manier bedenken om met de legendaries om te gaan.

Overigens ben ik benieuwder naar Mew/Mewtwo dan naar de vogels. Die heb ik volgens mij niet eens gezien in Red :P
Wellicht dat er in eerste instantie eerst per team één van de 3 beschikbaar gesteld wordt.. Zapdos > Instinct, Articuno > Mystic en Moltres > Valor.

• Autofan1985
Pathogen schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:58:

Mew was een feature, maar Mewtwo was gewoon een bekende. Meen uit mijn hoofd bij Cerulean City omhoog en dan linksaf en weer naar beneden (evt stukje over water). Daar zit een grot met Mewtwo welke je pas in mag als je de Elite 4 + je rivaal verslagen hebt.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Autofan1985 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:22:
[...]

Mew was een feature, maar Mewtwo was gewoon een bekende. Meen uit mijn hoofd bij Cerulean City omhoog en dan linksaf en weer naar beneden (evt stukje over water). Daar zit een grot met Mewtwo welke je pas in mag als je de Elite 4 + je rivaal verslagen hebt.
Ik geloof dat ik na de Elite 4 gewoon gestopt ben... Is ook alweer een tijd geleden

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:14
Is de dubbele xp nu weg?? Dacht dat het vandaag ook nog was?!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-11 11:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Jamesl schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:50:
Is de dubbele xp nu weg?? Dacht dat het vandaag ook nog was?!
Ja, tot 1 uur vannacht.

Er is meerdere keren een countdown timer gepost :/

Helaas, ik heb geen tijd gehad voor een Evolutie spree, dus maar even wachten op de volgende :+

• Jamesl
IdieEasy schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:55:
[...]

Ja, tot 1 uur vannacht.

Er is meerdere keren een countdown timer gepost :/

Helaas, ik heb geen tijd gehad voor een Evolutie spree, dus maar even wachten op de volgende :+
Ja verdomme, ik was gisteren hele dag niet online en ging er nog wel vanuit dat het vandaag ook zou zijn omdat het 'until End of the month' zou zijn...
Nu heb ik geen gebruik kunnen maken van Lucky egg... :(

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 18:43
Nee, dubbele xp is al weer weg...

Kan je Ditto eigenlijk nog steeds vangen?

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• copywizard
  • Niet online
WoWo schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:58:

paar uur geleden nog een gevangen mijn 4e :)

• schaapiej
Amd RuLuzzz schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:43:
Ik mag toch hopen dat Niantic eerst de resterende legendaries releases voordat men gen released.

Maar weten we nog hoe entausiast iederen was toen in de broncode trading was geimplementeerd. Dat is inmiddels al 2 maanden geleden....
Ben zelf ook erg benieuwd wat Niantic van plan is met de legendary beesten.
De vogels kunnen ze op basis van je teamkeuze beschikbaar stellen. Mew en Mewtwo zullen anders moeten.

Als ze Gen2 introduceren zonder de legendary van Gen1 schiet 't ook niet echt op...
In Gen2 zijn er weer genoeg andere die erbij komen; Raiku, Entei, Suicune, Lugia, Ho-Oh en Celebi.

<GoT>NightStalker

• Tosury
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-03 12:43
WoWo schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:58:

10 minuten geleden nog één gevangen... Dus Ditto actie blijft gewoon doorlopen precies.

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20:01
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:50:
Benieuwd hoeveel mensen nu volhouden nu alles weer normaal is.
Genoeg te doen. Wil graag nog level 29 overbruggen naar 30, liefst zo snel mogelijk. Na zo'n event heb je ook veel te veel potions en revives: zonde om weg te gooien. >:)

• Amd RuLuzzz
aljooge schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:41:
[...]

Genoeg te doen. Wil graag nog level 29 overbruggen naar 30, liefst zo snel mogelijk. Na zo'n event heb je ook veel te veel potions en revives: zonde om weg te gooien. >:)
Begin maar eens met een gym te trainen van Level 7 naar -> 8. Dan gaat het hard :+

• Quincy5
  • Laatst online: 13:13
Amd RuLuzzz schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:24:
[...]

Begin maar eens met een gym te trainen van Level 7 naar -> 8. Dan gaat het hard :+
Daar heb je toch het leger der kansarmen voor: Verwijderd in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"

Dan hoeft het niet echt hard te gaan.

PV Output

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Oeh, 96% Eevee :) Die gaan we bewaren voor Gen 2.

Inmiddels ben ik ook weer level 24. Levelen ging een stuk sneller afgelopen week. Maar doordat je minder hoeft te vangen, heb ik nog geen geweldige Pokies in m'n bezit.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• GroeneThee
Peter_Aragorn schreef op woensdag 30 november 2016 @ 18:08:
Oeh, 96% Eevee :) Die gaan we bewaren voor Gen 2.
Welke soorten candy zijn waarschijnlijk erg nuttig voor Gen2?
Heb werkelijk geen idee?? :o

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:06
GroeneThee schreef op woensdag 30 november 2016 @ 18:28:
[...]

Welke soorten candy zijn waarschijnlijk erg nuttig voor Gen2?
Heb werkelijk geen idee?? :o
Zijn een aantal. Zie bijvoorbeeld https://rankedboost.com/pokemon-go/generation-2-release/

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-10 09:02
copywizard schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:12:
[...]

misschien is de mogelijkheid om er überhaupt een te kunnen vangen gekoppeld aan je medailles. Alles gehaald hebben eerst ofzo.

Verwijderd

vannacht weer een nest migratie? de laatste paar keren was het elke 2 weken (vanaf 6 oktober) dus in therorie is het vannacht weer zover :P

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2016 19:09 ]

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:23
Ik hoop het niet eigenlijk. Moet nog wat Charmander, abra, machop en kabuto candy die ik nu wel eens tegenkom. Kabuto te weinig trouwens.

Vandaag heb ik trouwens gewoon een Hitmonlee gevangen!!! Echt mazzel dat ik die in de sightings zag. Na 1 ultraball een CP 1300 bad zombieninja mthf aan de pokedex toegevoegd.

Nu nog een Tangela (waar o waar?) en een Aerodactyl.

• schaapiej
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:06:
vannacht weer een nest migratie? de laatste paar keren was het elke 2 weken (vanaf 6 oktober) dus in therorie is het vannacht weer zover :P
Een keer een fatsoenlijk nest in Sonsbeek zou fijn zijn! Bulbasaur, Charmander, Machop of Grimer graag :p

<GoT>NightStalker

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Jamesl schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:58:
[...]

Ja verdomme, ik was gisteren hele dag niet online en ging er nog wel vanuit dat het vandaag ook zou zijn omdat het 'until End of the month' zou zijn...
Nu heb ik geen gebruik kunnen maken van Lucky egg... :(
Had vandaag precies hetzelfde. Afgelopen week dit forum niet erg in de gaten gehouden en toen ik even snel opzoek ging naar de count-down timer kon ik deze niet vinden alleen een bericht van dat het tot het einde van de maand zou duren.

Had genoeg candy's voor een hoop pidgey, rattata en weedle evolves, alleen had van de pokemon zelf te weinig in m'n storage staan.

Dus vanochtend toen dacht ik dan ga ik nu maar even een hoop pidgeys enz vangen, zag ik ineens dat ik maar 100 stardust kreeg en toen ook maar even gecheckt met de xp en jahoor.... was het evenement al afgelopen.

Nu dus balen want ook geen luckyegg sessie kunnen doen. Dan denk je natuurlijk ook gelijk had ik dit forum maar iets meer bijgehouden met lezen de laatste tijd :(

• Jamesl
tomdg schreef op woensdag 30 november 2016 @ 20:09:
[...]

Had vandaag precies hetzelfde. Afgelopen week dit forum niet erg in de gaten gehouden en toen ik even snel opzoek ging naar de count-down timer kon ik deze niet vinden alleen een bericht van dat het tot het einde van de maand zou duren.

Had genoeg candy's voor een hoop pidgey, rattata en weedle evolves, alleen had van de pokemon zelf te weinig in m'n storage staan.

Dus vanochtend toen dacht ik dan ga ik nu maar even een hoop pidgeys enz vangen, zag ik ineens dat ik maar 100 stardust kreeg en toen ook maar even gecheckt met de xp en jahoor.... was het evenement al afgelopen.

Nu dus balen want ook geen luckyegg sessie kunnen doen. Dan denk je natuurlijk ook gelijk had ik dit forum maar iets meer bijgehouden met lezen de laatste tijd :(
Ja ik dacht zaterdag van Ik doe het volgende week wel maar ik had het maandag en dinsdag Mega druk en toen Zag ik inderdaad vanochtend ook opeens maar 100xp :(

• aljooge
[...]

[/quote]

In dat geval inderdaad even de kansarmen gebruiken. Werkt ook heel prima. en vooral niet al te hoge cp's inzetten, dan schiet het een beetje op.

[ Voor 46% gewijzigd door aljooge op 30-11-2016 20:36 ]

• tomdg
Jamesl schreef op woensdag 30 november 2016 @ 20:21:
[...]

Ja ik dacht zaterdag van Ik doe het volgende week wel maar ik had het maandag en dinsdag Mega druk en toen Zag ik inderdaad vanochtend ook opeens maar 100xp :(
Ja echt zuur.. Nu maar hopen dat ze komende maanden misschien nog een keer een dubbel xp event doen. Stel het nu nog wel even uit voordat ik een lucky egg sessie doe, en dan met hopelijk een volgend event maar extra veel doen.

• aljooge
:F Het zou nog veel zuurder geweest zijn als je dacht nog te kunnen profiteren van de first stop en first catch of the day en meteen de lucky egg had ingezet om erachter te komen dat het event om was.

• Shiro
  • Laatst online: 16:33

Shiro

Serenity

Quincy5 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:22:
[...]

Daar heb je toch het leger der kansarmen voor: Verwijderd in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"

Dan hoeft het niet echt hard te gaan.
Idee is misschien goed, maar zie je jezelf al met zo'n leger een 2200CP Pokémon neerhalen? Efficiency is echt ver te zoeken. Ik heb met een legertje van rond de 800-1000CP (raticate/pidgeotto) geprobeerd. Echt 3 van die Pokémon nodig om een 2200CP Rhydon/Gyarados neer te halen. Het duurt dan zelfs 75 seconden per Pokémon.

Gelukkig kan ik dit vanuit mijn luie bank doen omdat ik boven de gym woon, maar je zou maar buiten staan en dit moeten doen. Doe mij dan maar een goeie Pokémon met de juiste movesets/counter en een potion. Stuk sneller en leuker.

Juniper RWD

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Kan ik je zeker van harte aanbevelen!
Topic werkt bevredigend voor je dagelijkse dosis pijn, verdriet, liefde en romantiek en wordt telkens voorzien van ijzersterke cliffhangers!

Is Albantars Troliwrath nog steeds op vakantie op het platteland en heeft Mark-K de strijd tegen Safetynet eindelijk opgegeven? Kijk morgen weer naar Goede Pokie Slechte Pokie! :)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• tomdg
Switchie schreef op woensdag 30 november 2016 @ 20:55:
[...]

Kan ik je zeker van harte aanbevelen!
Topic werkt bevredigend voor je dagelijkse dosis pijn, verdriet, liefde en romantiek en wordt telkens voorzien van ijzersterke cliffhangers!

Is Albantars Troliwrath nog steeds op vakantie op het platteland en heeft Mark-K de strijd tegen Safetynet eindelijk opgegeven? Kijk morgen weer naar Goede Pokie Slechte Pokie! :)
Haha ga het nu na het blackfriday en cybermonday weekend weer oppakken.
Vanmiddag even de laatste afleveringen van Goede Pokie Slechte Pokie teruggelezen dus ben weer helemaal up to date :)

Maar moest er laatst ook aan denken, volgens mij heeft Mark-K de strijd nu inderdaad definitief opgegeven, maar wie weet wat er zich allemaal achter de schermen afspeelt.

• aljooge
Krijg nou wat? Zomaar een snorlax naast mijn huis met een CP van 1936. Mijn eerste. Wat een mazzel.

Dank u Sinterklaasje.

*O* *O* *O*

[ Voor 9% gewijzigd door aljooge op 01-12-2016 00:46 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status