Hoeveel exp krijg je momenteel met de event plus lucky egg aan?
En als je een lucky egg aan hebt met gyms innen krijg je dan ook dubbel?
En als je een lucky egg aan hebt met gyms innen krijg je dan ook dubbel?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Event geeft alles dubbel xp. Evolve normaal 500 nu 1000 xp. Met lucky egg verdubbelt dat dus weer naar totaal 2000xp per evolve. Dus 4x normale xp.Aggressor schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 07:49:
Hoeveel exp krijg je momenteel met de event plus lucky egg aan?
Dat moet je even John Hanke vragenbadros86 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 00:42:
[...]
maar waarom zou je die bij pokemon ingame krijgen?
Peter_Aragorn schreef op donderdag 24 november 2016 @ 19:22:
[...]
Waar zit dat Rhyhorn nest? Ben komende week namelijk voor het werk in Haarlem en heb wel een uurtje over die dag
Apocalyptus schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:18:
[...]
Is dit de plek voor de Rhyhorn nest?![]()
Heb net ook eindelijk mijn Machamp weer terug uit een gym die bij de "Molen de Veer" in Haarlem stond. Kans is aanwezig dat de gym door een persoon is neergehaald die hier ook zit omdat er iemand in de waardepolder aan de slag zou gaan![]()
Mijn Machamp heeft daar bijna 6 weken in gezeten. Ben er wel blij om omdat ik em nu eindelijk weer kon upgraden en nu is hij 2500+
Als laatste gisteravond ook een lucky egg sessie gedaan en 260k xp gekregen en nu eindelijk lvl 30.
Ben er niet bekend. Maar alles is te vinden met een TomTomwimverh schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 11:24:
Ik weet niet hoe bekend je in Haarlem bent, maar het is vast wel te vinden. Het nest is het Frederikspark, eigenlijk een groot grasveld, begrensd in het noorden door een straat die ook frederikspark heet, in het westen door de Dreef, in het zuiden door het Provinciehuis en een naburig pand en in het oosten door de Kleine Houtweg. Het is in zicht van het Carlton Square Hotel.
Ik heb er een paar dagen geleden 7 gevangen in ongeveer een uur tijd, en later nog eens 2. Eén van die 7 is nu een rhydon die muntjes verdient in een gym.
De rhyhorns komen verspreid over dat grasveld voor. Rondjes lopen zolang je er een in sighting ziet dus.
Voor de liefhebber: ik vond in het Kenaupark nog een pinsir-nest. Heb daar er 3 gevangen, waarvan 2 tegelijk verschenen.
[...]
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Mijn 1e kwam ook pas na 2 volle dagen vangen naar voren. Intussen 4 stuks gevangen.. dus niet zo piepen en gewoon naar buiten Pokémon vangen!Nitai schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:46:
Ok ik geef het op, 75 pidgeys en ratattas gevangen en geen Ditto *end rant*
Misschien zijn ze broer en zus...hneel schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 15:06:
Volgens mij zit hier binnenkort een Nidoran nest...
[afbeelding]
Serieus? Ow wist ik niet, nog niet gehad.schaapiej schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 06:48:
Soort beveiliging tegen bots wat ze er een tijdje terug in hebben gedaan.
Ik kreeg 'm gister zelf voor het eerst terwijl ik stil stond en een gym aan het trainen was, waarom ik 'm kreeg.. geen flauw idee !
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Vanavond om 12 uur even de bonus XP pakken voor de twee 7 day streaks en meteen daarna flink door evolueren. Eens zien of ik dicht in de buurt van level 27 kan komen, heb nét 26 aangetikt.Moraxv schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 08:37:
[...]
Event geeft alles dubbel xp. Evolve normaal 500 nu 1000 xp. Met lucky egg verdubbelt dat dus weer naar totaal 2000xp per evolve. Dus 4x normale xp.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dat houdt ze niet tegen....
Verwijderd
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt (zijn er twee die samenwerken).schaapiej schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 12:29:
Tijd terug hier wat gepost over een potentiële cheater. Account wat met zo'n 9 Dragonite op gyms in Arnhem staat,
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2016 17:56 ]
Hopelijk worden dit soort praktijken straks vanzelf minder als de PvP e.d. worden uitgerold en de rol van gyms minder significant wordt. Hangt overigens af van de implementatie, maar toevoegen van een soort authenticatie lijkt me geen gek idee. Bij het uitdagen van een speler krijgen allebei een unieke 4-cijferige code op het scherm. Pas als beide spelers de code van de tegenstander heeft ingevoerd kan het gevecht beginnen. Maakt spoofen in 1 klap onmogelijk en voorkomt ook direct dat de lucky few die midden in Amsterdam wonen, de hele dag vanaf de luie bank kunnen battlen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:46:
[...]
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt (zijn er twee die samenwerken).
Deze veegde mij en de kids en anderen binnen een paar minuten uit alle gyms in het openlucht museum toen we daar waren. Zeer irritant
Terwijl daar op dat moment geen hond aanwezig was.
Alle attracties zijn dicht. Alleen open als wandelpark voor museumkaarthouders.
Edit: zo te zien heeft dit duo me vandaag uit de "vroegere meisjesschool" gym aan de A'doornseweg gemikt.
Vanuit huis zie ik dat ze daar nu in zitten. Straks maar weer een kleine wandeling.
[ Voor 27% gewijzigd door Switchie op 26-11-2016 19:21 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Helaas kan de vertaalfunctie van Google chrome er geen heel begrijpelijk verhaal van maken.Barfman schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 20:20:
Na Japan volgt nu Frankrijk met een sponsor deal voor bedrijven in Pokemon Go. Bedrijven kunnen voor 3000 € een geografische plaats kopen, Pokemons als Mew, Mewtwo, Artikodin, Sulfura and Elector zullen rond deze bedrijven spawnen. De lancering wordt verwacht rond 30 november.
http://www.p-nintendo.com...g-arrive-en-france-245311
Ben benieuwd of er in Nederland ook animo voor is, ben bang van niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Switchie op 26-11-2016 20:54 ]
Hoe werkt dat PvP precies? Zijn er dan nog teams of is het iedereen tegen iedereen. En als er teams zijn is het dan blauw tegen blauw of juist blauw tegen een andere kleur?Switchie schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 19:04:
[...]
Hopelijk worden dit soort praktijken straks vanzelf minder als de PvP e.d. worden uitgerold en de rol van gyms minder significant wordt. Hangt overigens af van de implementatie, maar toevoegen van een soort authenticatie lijkt me geen gek idee. Bij het uitdagen van een speler krijgen allebei een unieke 4-cijferige code op het scherm. Pas als beide spelers de code van de tegenstander heeft ingevoerd kan het gevecht beginnen. Maakt spoofen in 1 klap onmogelijk en voorkomt ook direct dat de lucky few die midden in Amsterdam wonen, de hele dag vanaf de luie bank kunnen battlen.
Preciese implementatie is volgens mij nog even koffiedik kijken. Er zijn wat verwijzingen gevonden in de code die duiden op een eventuele uitrol maar verder is hier nog niet veel over bekend.aljooge schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 21:17:
[...]
Hoe werkt dat PvP precies? Zijn er dan nog teams of is het iedereen tegen iedereen. En als er teams zijn is het dan blauw tegen blauw of juist blauw tegen een andere kleur?
[ Voor 51% gewijzigd door Switchie op 26-11-2016 21:50 ]
Denk dat ik wel mijn dagelijkse snoepjes ga missen. Maar 1 op 1 gymgevechten zou het wel interessanter gaan maken, draait het meer om techniek. Ben benieuwd.Switchie schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 21:26:
[...]
Preciese implementatie is volgens mij nog even koffiedik kijken. Er zijn wat verwijzingen gevonden in de code die duiden op een eventuele uitrol maar verder is hier nog niet veel over bekend.
Verwacht zelf overigens niet dat teamkleuren hier een rol in gaan spelen.
Sowieso slaat het hele blauw/rood/geel gebeuren eigenlijk nergens op.
De oorspronkelijke theme song begint nota bene met de tekst "I wanna be the very best"
Daarnaast lijkt het mij bij uitstek een spelfunctie om vrienden/familie af te troeven en laten deze nou net vaak dezelfde teams hebben gekozen.
Snoepjes = stardust?aljooge schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 21:46:
[...]
Denk dat ik wel mijn dagelijkse snoepjes ga missen. Maar 1 op 1 gymgevechten zou het wel interessanter gaan maken, draait het meer om techniek. Ben benieuwd.
[ Voor 11% gewijzigd door Switchie op 26-11-2016 22:28 ]
Dat ligt natuurlijk een beetje aan je voorbeeld. Snorlax is niet bepaald een goed voorbeeld.Switchie schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 22:24:
[...]
Snoepjes = stardust?
Vanaf +/- level 30 komt er een omslagpunt waarbij stardust geen probleem meer is maar candy des te meer.
Ben nu zelf level 33 en heb 1.000.000 exp nodig om naar level 34 te gaan. Even ruw geschat, en zonder opbrengsten van gyms meegerekend, denk ik dat ik in 1 mil xp, zo'n 500k stardust kan verzamelen.
In de reeds behaalde 3.7 mil Xp heb ik maar liefst 6 snorlaxjes mogen vinden.
Even heel simplistisch doorberekend zou je dus kunnen stellen dat ik gemiddeld, per 600k exp 4 snorlax candies krijg. Laten we voor het gemak zeggen 4 candy per 500k exp. Betekent dat ik tussen level 33 en 34, (2 * 4) 8 candy krijg. Precies de kosten voor 1 level voor 1 Snorlax.
Ditzelfde level kost in stardust 'slechts' 7000 dus met die 500k opbrengst (waar gyms nota bene niet eens in meegenomen zijn) kan ik minstens 70 pokies levelen
Natuurlijk zijn er met het buddy systeem ook candies te verdienen maar om 6 Snorlaxjes te levelen zou dit, (5km * 8 benodige candies per level * 6 laxjes)= 240km lopen, kosten. Neem ik voor het gemak nog niet de brakke berekening mee omdat je anders volgens mij al snel op >500km uitkomt)
[ Voor 3% gewijzigd door Shiro op 26-11-2016 22:53 ]
Juniper RWD
Klopt inderdaad maar zoals je zelf al schetst is dit puur omdat deze makkelijk te verkrijgen zijn.Dat ligt natuurlijk een beetje aan je voorbeeld. Snorlax is niet bepaald een goed voorbeeld.
Sowieso bestaat de gym rooster van de meeste mensen niet uit Snorlax, maar Vaporeon en Gyarados en andere relatief makkelijk te krijgen Pokemon.
Eitjes levelen is inderdaad een dure aangelegenheid!Ik kan je wel zeker melden dat ik aardig wat stardust tekort kom. Ik ben dan weliswaar geen 33 maar bijna 32, maar 500k stardust is ook maar 6 en half pokemon van een ei naar lvl 30 ofzo brengen. En natuurlijk vind je ook wel een paar hoog CP pokemon, maar alsnog.
Totaal dus 13 pokies, welke je (13 * 7k) 81k stardust gaan kosten om te levelen. Heb je, als je van level 33 naar 34 gaat, dus nog 419k stardust overZelf heb ik 6 lvl 30 Gyarados en nog 750 candies en geen geschikte evolutie kandidaat. En Mja ik weiger een Ei pokemon te gebruiken in dit geval
Ook heb ik 4 lvl 30 Vaporeon en rond de 700 candies. 3 lvl 30 Exeggutor en 170 candies. Mijn Vaporeon zijn hoge eevee evoluties, maar Exeggutor zijn allemaal ei pokemon
Ik heb opzich genoeg candies om meer van deze pokemon naar 32.5 te brengen, maar dan ben ik echt wel door mijn 230k stardust heen.
[ Voor 8% gewijzigd door Switchie op 26-11-2016 23:43 ]
7K per pokemon snap ik ff niet, van 30 naar 32,5 is 28K dust en 26 candies per pokemon.Switchie schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 23:06:
[...]
Totaal dus 13 pokies, welke je (13 * 7k) 81k stardust gaan kosten om te levelen. Heb je, als je van level 33 naar 34 gaat, dus nog 419k stardust over
Juniper RWD
Je lage pokemons zijn handig om een gym te trainen omdat je meer prestige erbij krijgt. Om een gym neer te halen wil je wel goede pokemons gebruiken omdat je toch niet meer prestige eraf haalt met lagere cp pokemons. Dus om te battlen gebruik ik dus lage maar ook hoge pokemonsaljooge schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 23:41:
Die hoge pokies zijn alleen handig om ze in een gym te plaatsen. Om mee te battelen gebruik ik liever lage pokies met een hoge IV, levert veel meer punten op. Vanavond haalde ik met 1 goldduck van nog geeneens 1400 2 flavoreons neer van 1500 en 1600. Dat levert pas veel puntjes op. Zou je hiervoor 1tje van 2600 gebruiken, dan levert dit vrijwel niets op.
dus gebruik ik de dust alleen voor pokemons die ook echt een gym moeten verdedigen.
7k zijn de kosten voor 1 level. Er vanuitgaande dat je op het gegeven moment je meest gebruikte pokies al redelijk op maxed level zitten.Shiro schreef op zondag 27 november 2016 @ 07:52:
[...]
7K per pokemon snap ik ff niet, van 30 naar 32,5 is 28K dust en 26 candies per pokemon.
Met de snoeppot elke dag naar de afgelegen gyms? Slecht idee.Bobje schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:05:
Als je het gym systeem leuker en actiever wilt maken moet je ook Candy gaan uitdelen voor elke dag dat je met die Pokemon in een gym zit. Maar dan enkel alleen als je actief je gym hoger houd. Dan moet je dus vaker terug en dat loont dus ook. Geen activiteit is ook geen Candy uiteraard. Je beloont dan met je 'nu falende' gameplay
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Dan heb je vandaag in Kijkduin zeker de Rhydon, Machoke en Ditto's gemist?Verwijderd schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:09:
Kijkduin is ook niks meer aan, aantal keer dit jaar geweest maar er het "speciaalste" wat er vandaag kwam was 3x een onix... wel veel pokemon gevangen en mn stardust aardig weer aangevult, maar met een groep naar een pokemon lopen is er niet meer bij
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Een powerup is een halve lvl voor een Pokemon. Met 7k red je een level als je Pokemon lvl 23 isSwitchie schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:05:
[...]
7k zijn de kosten voor 1 level. Er vanuitgaande dat je op het gegeven moment je meest gebruikte pokies al redelijk op maxed level zitten.
Juniper RWD
Kan ook een spoofer zijn die geen sporen na wil laten.schaapiej schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:09:
Gister en vandaag iets nieuws bij ons in 't dorp; lege gyms!
Of de mensen hier zijn er klaar mee en laten de boel leeg of een bot is gyms leeg aan 't knikkeren...
Was vanochtend wel makkelijk, kon overal langslopen en iets erin knikkeren. Makkelijk cashen!
[ Voor 22% gewijzigd door CaptJackSparrow op 28-11-2016 10:13 ]
Ze hebben toch ook gepatched dat daar niet zoveel 'speciale' pokémons spawnen?WahWah schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:29:
Het was zaterdag toch nog best redelijk weer (droog), dus maar even naar Kijkduin gegaan. Echt druk is het niet meer, maar als nog trekt het genoeg mensen aan. Het was toch best wel koud en in die paar uurtjes dat ik er was, niks echt bijzonders. Een Omastar was het toppunt, en verder alle starter pokemon 1x kunnen vangen...Helaas geen Chansey of Areodactyl. Gelukkig had ik nog wel een 10km in een incubator zitten, die hatchte onderweg naar huis en ra ra wat daar uit kwam.....P P P P Pincerrrrr!!!
Geen idee eigenlijk. Niks van meegekregen dat ze minder "speciale" pokemon zouden laten spawnen. Had alleen gelezen dat ze de pokemons uit de duinen hadden gehaald. Kort nadat ze dat hadden gedaan was ik ook nog geweest, en toen nog Lapras een aantal keer meegemaakt. Maar die spawnden iets verder op het strand enzo, en nu zonder een tracker is dat niet meer te doen. Dus alleen op het pleintje gebleven eigenlijk...Een omastar is toch nog best "speciaal". Eerste keer dat ik hem in het wild tegenkom eigenlijk.Jamesl schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:13:
[...]
Ze hebben toch ook gepatched dat daar niet zoveel 'speciale' pokémons spawnen?
Ff snel search gedaan: http://nos.nl/artikel/213...-uit-duinen-kijkduin.htmlWahWah schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:21:
[...]
Geen idee eigenlijk. Niks van meegekregen dat ze minder "speciale" pokemon zouden laten spawnen. Had alleen gelezen dat ze de pokemons uit de duinen hadden gehaald. Kort nadat ze dat hadden gedaan was ik ook nog geweest, en toen nog Lapras een aantal keer meegemaakt. Maar die spawnden iets verder op het strand enzo, en nu zonder een tracker is dat niet meer te doen. Dus alleen op het pleintje gebleven eigenlijk...Een omastar is toch nog best "speciaal". Eerste keer dat ik hem in het wild tegenkom eigenlijk.
Enkel als je met 9 of 10 man bent is het opbouwen van een nieuwe level 10 gym wel goed te doen. Maar om dat tegenwoordig alleen te doen.... Ik rij wel verder naar een level 3 gym van het andere teamCaptJackSparrow schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:11:
Level 7 gyms zijn de nieuwe level 10 gyms geworden.Van wat ik zo zie neemt vrijwel niemand nog de moeite om ze hoger te trainen als ze echt opgetraind moeten worden en er niet slechts een paar duizend prestige 'schade' is gedaan. Van de twee gyms waar ik 'uitgewerkt' was was er eentje weer met dergelijke schade en die kon ik vrij makkelijk weer naar L10 trainen maar bij de andere is die naar L7 met 21k gegaan. Dat was zaterdag al zo maar in deze kou en zonder snipebescherming er 9k bijtrainen is geen pretje meer.
Ik zou hem graag weer terug willen hebben maar heb me er nog niet echt toe kunnen brengen. Als het nou weer over de 10 graden was in plaats van een paar graden boven nul. En morgen wordt het wéér een stukje kouder.
[...]
Kan ook een spoofer zijn die geen sporen na wil laten.
Ik bouw de gym waar ik boven woon op tot lvl 8-9, vandaar mijn vorige rant ook dat mensen allemaal ruk pokemon erin gooien.Amd RuLuzzz schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:37:
[...]
Enkel als je met 9 of 10 man bent is het opbouwen van een nieuwe level 10 gym wel goed te doen. Maar om dat tegenwoordig alleen te doen.... Ik rij wel verder naar een level 3 gym van het andere team
Juniper RWD
Hé.. jou zie ik wel eens voorbij komen in gyms.Switchie schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 15:59:
Mede mogelijk gemaakt door 100 moedige duiven die bereid waren hun leven te geven om een hoger doel te dienen. Vanavond is er mogelijkheid tot condoleance. De uitvaart zal plaatsvinden in besloten kring.
[afbeelding]
Nice! Hier in de buurt zit niks bijzonders helaas.Shadow_J schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:30:
Ik heb dit weekend na een drukke week eens ten volle van het event kunnen genieten. Bij ons in de buurt zijn er nu 4 spawns ideaal voor op te bouwen voor de volgende generatie : Scyter, Magmar, Onix en Rhyhorn (die is nu al interessant). Op 2 uurtjes had ik er tussen de 6 à 8 van elk gevangen. sta nu +50 candy van elk en heb al 2 Rhydon en waarschijnlijk vanavond de 3de
Ook het levelen gaat heel goed tijdens het event ben ik bijna een complete level gestegen 31>32. 500k xp op 1.5 week is echt wel mooi. En niet te vergeten ook al 3x Ditto gevangen
Shit... Betrapt... Even voor mijzelf noteren dat ik aardig tegen je blijf op dit forummklkhanou schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:19:
[...]
Hé.. jou zie ik wel eens voorbij komen in gyms.
Je zit momenteel met een 2,6k Snorrie in 'teeth'..
HahaSwitchie schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:36:
[...]
Shit... Betrapt... Even voor mijzelf noteren dat ik aardig tegen je blijf op dit forum
[ Voor 7% gewijzigd door Whis! op 28-11-2016 11:53 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Mijn Snorrie is een echte eye-catcher!mklkhanou schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:48:
[...]
Hahano worries. Ik zit overigens op een veilige afstand van jouw gym.
Kan 'm in PoGo nét aan de horizon zien vanaf mijn werkplek.
[afbeelding]
Tsja, dat is een kwestie van er eentje opsnorren hè
Verwijderd
Aangenaam.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:42:
Waarom zijn tangela en porygon zo zeldzaam? Heb ze nog nooit op de sightings gezien en ken ook niemand die een van de 2 heeft
We hebben sinds het begin in totaal 5 x een 10km ei gehad waarbij de laatste 3 sinds dit event. Daar zijn uitgekomen welgeteld 2x een jinx en 1 x een magmar en beide pokie's hebben we zelf al in overvloed.IdieEasy schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:39:
[...]
Tsja, dat is een kwestie van er eentje opsnorren hè
Porygon hebben we er al een aantal van gevangen (Utrecht) net als tangela. Wij zijn zelf bijv nog nooit een HitmonChan of Pinsir tegen gekomen.Pathogen schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:44:
[...]
Aangenaam.
Porygon heb ik gewoon gevangen, Tangela wel uit 'n ei. Die heb ik 1 keer gezien, toen was het spel nog zo jong dat ik dacht van ooh, die kom ik nog wel een keer tegen.
En hier nog een...Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:42:
Waarom zijn tangela en porygon zo zeldzaam? Heb ze nog nooit op de sightings gezien en ken ook niemand die een van de 2 heeft
het was een woordgrapje om het opsnorrenGroeneThee schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:52:
[...]
We hebben sinds het begin in totaal 5 x een 10km ei gehad waarbij de laatste 3 sinds dit event. Daar zijn uitgekomen welgeteld 2x een jinx en 1 x een magmar en beide pokie's hebben we zelf al in overvloed.
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Raymon1988 op 28-11-2016 14:09 . Reden: Typo op mobielo ]
Lickytung is niet te vinden bij mij in de buurt, toen de Zweed nog werkte 1x gezien, maar wou er niet op uit.. The regretsreadytoflow schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:54:
[...]
En hier nog een...
Twee porygoon in het wild. Tangela in het wild en uit een ei.
Hier ook een mijlpaal bereikt van het weekend.
Level 30: check!
Waren we woensdag nog 'slechts' halverwege level 28. Aan het eind van die dag dmv lucky eggs icm uitbroeden eitjes, vangen Pokemon en stuk of tig evoluties 300K XP erbij waardoor we ineens halverwege level 29 zaten.
Nog niet eens heel intensief gespeeld, maar wel tactisch omgegaan met uitbroeden eieren en evolueren van een paar Pokemon per dag zaterdagavond dus level 30 bereikt.
Nu nog 9 machops/108km lopen en die #${*|*# Lickitung. En dan hopelijk een paar dagen rust voor we aan de volgende 100 moeten beginnen
Tangala en porygon allebei wel gevangen. Van Lickytung van de week maareven opgezocht of die al wel ingame zatModdie schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:07:
[...]
Lickytung is niet te vinden bij mij in de buurt, toen de Zweed nog werkte 1x gezien, maar wou er niet op uit.. The regretsHitmonlee zat blijkbaar een poos in Utrecht (bij nieuwe Markt een spawn), maar kan hem maar niet vinden..
I know, moest mijn frustratie gewoon ff kwijtIdieEasy schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:58:
[...]
het was een woordgrapje om het opsnorren
Ach hier L31 op Zondag aangetikt en nog steeds geen snorlax/lapras hoor (340 eggs). Ook geen dragonite, maar die kan ik allang maken met nu 220 candies, echter nog nooit een goede dratini/dragonair gehad.GroeneThee schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:13:
[...]
I know, moest mijn frustratie gewoon ff kwijt
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Verwijderd
Bij mij in de buurt blijven ze nu op max level 3 hangen...Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:38:
Mag ik nog even zeiken op het nieuwe gym systeem? Geen gym komt hier meer boven lvl 7 uit en binnen halve dag weer leeg door muntjes jagers.
Ik doe met je mee. In combinatie met het huidige gebrek aan potions en revives uit de pokéstops is het ook niet te doen om een gym dermate ver te trainen.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:38:
Mag ik nog even zeiken op het nieuwe gym systeem? Geen gym komt hier meer boven lvl 7 uit en binnen halve dag weer leeg door muntjes jagers.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
60-70 per pokemon wijst erop dat je iets fout doet. Als AL je pokemon's die je selecteerd lager zijn dan de laagste tegenstander kan je 500 max per pokemon halen.Peter_Aragorn schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:24:
*Frustratie modus aan*
Sta je daar in je eentje een gym op te trainen, wat overigens gruwelijk veel tijd kost tegenwoordig. Dat laatste wist ik nog niet! Ging eerst met 500 punten per keer als je lager was met je pokie, nu nog maar 60-70 per pokemon. Damn.
Maargoed, eindelijk na een tijdje gelukt en mn Poliwrath erin gezet. Zie ik ineens dat de gym aangevallen wordt. Werkelijk niemand in de buurt. En ik heb overal gekeken.
Resultaat: alle pokies eruit en een 3000+ Dragonite in de gym van een ander team. Fucking cheaters -_-
*Frustratie modus uit*
Aaaah, dan doe ik dat verkeerd. Want ik viel wel steeds aan met pokemon die lager waren dan de pokemon die ik aanviel. Maar had er wel een paar bij me die hoger waren.Lambo LP670 SV schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:33:
[...]
60-70 per pokemon wijst erop dat je iets fout doet. Als AL je pokemon's die je selecteerd lager zijn dan de laagste tegenstander kan je 500 max per pokemon halen.
Ja als jouw Pokemon meer dan de helft van hun eerste pokemon zijn. Dat is met 6 tegen 5 of meer niet meer te doen.Lambo LP670 SV schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:33:
[...]
60-70 per pokemon wijst erop dat je iets fout doet. Als AL je pokemon's die je selecteerd lager zijn dan de laagste tegenstander kan je 500 max per pokemon halen.
I have stability. The ability to stab.
Met de laatste aanpassing is pinsir een stuk beter geworden.Autofan1985 schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:28:
Pinsir.Van die laatste zit ik inmiddels ruim door de 100 candies heen, alleen heb je er niks aan.
Dat weet je maar nooit met Niantic!Asgaro schreef op maandag 28 november 2016 @ 18:33:
Klopt het dat het Thanksgiving event al, voor ons, eindigt op 30 november om 01:00 's nachts?
Morgen dus nog rap wat op jacht gaan en hopelijk kan ik een 2de lucky egg in deze actieperiode aanslingeren
[ Voor 4% gewijzigd door schaapiej op 28-11-2016 18:39 ]
Hahaschaapiej schreef op maandag 28 november 2016 @ 18:36:
[...]
Dat weet je maar nooit met Niantic!![]()
Kan ook zijn dat ze het niet snappen en er weer 2 dagen achteraan plakken...
http://www.eurogamer.net/...hen-does-it-end-lucky-eggThe Double XP Thanksgiving event went live on Wednesday, November 23 and will end one week later on Wednesday, November 30 at the following times:
UK: 12:01am (BST)
Europe: 1:01am (CEST)
East Coast US: 19:01pm (EDT - Tuesday November 29)
West Coast US: 16:01am (PDT - Tuesday November 29)
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq