Wel een Ponita in de buurt gezien maar nog niet gevangen.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Hop weer op de fiets. Toen ie in zicht kwam bleek ie al weer L10 te zijn. Het is een vrij afgelegen gym en in zo'n korte tijd minstens twee plekjes eraf en er weer bij kan eigenlijk niets anders zijn dan cheaters die even twee plekjes voor zichzelf vrijgemaakt hebben. De dubbele dust brengt helaas vooral ook bij die cheaters extra hebberigheid boven vrees ik en ik had er dan ook al op zitten wachten. Ik ben bang dat veel meer mensen deze week plekjes op deze manier zullen verliezen. Ik misschien ook nog wel een paar.
Ik wou me nog niet gewonnen geven. De verre was geen optie. De vandaag bevochten had één verkeerde kleur beest. Snel gepakt en weer naar wat gyms in de omgeving. Twee waren vriendelijk L3 en kon ik bijtrainen. De eerste had twee Snorlaxen maar die gingen prima met goeie Slowbro's. De tweede alleen maar Gyaradossen. Weer op 10 gyms.
Geen marge was niet aantrekkelijk. Een gym waar ik tot voor een dag of tien vier weken in had gezeten was al weer een week of zo vijandig L7. Ik was wel in de stemming om die eens te slopen. Staat op een winderige plek en dat kon nu nog net maar morgen wordt het flink frisser daar. Kostte me minder dan 20 minuten om de klus te klaren en ik zette er mijn teruggekomen 100% Vaporeon in.
Weer op 11 gyms, en weer flink gefietst.
Oh... en geen Ditto.
probeer je reacties wat in te korten. Het zijn hele lappen tekst steeds...CaptJackSparrow schreef op donderdag 24 november 2016 @ 00:32:
Drukke dag. Lokale stabiele L10 gym na 72 dagen down wat me op 9 gyms bracht.Teruggepakt en nog een paar keer gewisseld. Al een keer weer naar L5 geweest maar nu weer L3. Vanmiddag naar wat winkels buiten het dorp geweest en kwam op de terugweg langs een L10 gym waar ik al 62 dagen in zit en weer zag dat ik daar nog steeds op de tweede plaats van onderen zat. Was al een tijdje zo. Na het eten had ik plotseling nog maar 7 gyms.
Die lokale bevochten, die verste waar ik zaterdag heen was gefietst vlak voor mijn cashmoment en die waar ik net nog langsgefietst was. Daar eerst maar heen...
Hop weer op de fiets. Toen ie in zicht kwam bleek ie al weer L10 te zijn. Het is een vrij afgelegen gym en in zo'n korte tijd minstens twee plekjes eraf en er weer bij kan eigenlijk niets anders zijn dan cheaters die even twee plekjes voor zichzelf vrijgemaakt hebben. De dubbele dust brengt helaas vooral ook bij die cheaters extra hebberigheid boven vrees ik en ik had er dan ook al op zitten wachten. Ik ben bang dat veel meer mensen deze week plekjes op deze manier zullen verliezen. Ik misschien ook nog wel een paar.
Ik wou me nog niet gewonnen geven. De verre was geen optie. De vandaag bevochten had één verkeerde kleur beest. Snel gepakt en weer naar wat gyms in de omgeving. Twee waren vriendelijk L3 en kon ik bijtrainen. De eerste had twee Snorlaxen maar die gingen prima met goeie Slowbro's. De tweede alleen maar Gyaradossen. Weer op 10 gyms.![]()
Geen marge was niet aantrekkelijk. Een gym waar ik tot voor een dag of tien vier weken in had gezeten was al weer een week of zo vijandig L7. Ik was wel in de stemming om die eens te slopen. Staat op een winderige plek en dat kon nu nog net maar morgen wordt het flink frisser daar. Kostte me minder dan 20 minuten om de klus te klaren en ik zette er mijn teruggekomen 100% Vaporeon in.
Weer op 11 gyms, en weer flink gefietst.Ze staan nog steeds. Morgenochtend vroeg cashmoment dus het lijkt er weer in te zitten.
![]()
Oh... en geen Ditto.
sorry, je reacties vallen hierdoor op bij het scrollen.
Ach, de ene vindt het leuk om te lezen en de andere niet. Als je bij de laatste hoort dan kan je gewoon verder scrollen tochbadros86 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 01:34:
[...]
probeer je reacties wat in te korten. Het zijn hele lappen tekst steeds...
Oh enne.. Ditto kom eens tevoorschijn jij ondeugende rakker! Vandaag maar weer jagen op dat roze kwakje
Verwijderd
Je bent wel lekker zuur aan het doen opeens, laat 'm lekker typen, ik lees de verhalen graag!badros86 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 01:34:
[...]
probeer je reacties wat in te korten. Het zijn hele lappen tekst steeds...
Ik heb 100+ catches, maar vooralsnog zonder resultaat, Ditto geeft zich niet gewonnen ...
To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.
Hier gister gevangen bij een pokestop waar ik nog nooit een jiggly of clefairy heb gezien. Normaliter zijn de spawns bij deze stop: evee's, rattata's, pidgey's, af en toe een nidoran of bellsprout, en rond 18:00 zit er soms een Squirtle.slm schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:50:
Ik vraag me af of ze op dezelfde locaties spawnen als jiggly's en clefairies. Zo ja, dan kan ik beter ergens gaan rondlopen want die spawnen hier helaas vrijwel nooit. Gisteren 100+ pokemon gevangen maar geen ditto..
Verwijderd
Nee gewoon random. Maar je moet echt veel vangen wil je hem vangen.slm schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:50:
Ik vraag me af of ze op dezelfde locaties spawnen als jiggly's en clefairies. Zo ja, dan kan ik beter ergens gaan rondlopen want die spawnen hier helaas vrijwel nooit. Gisteren 100+ pokemon gevangen maar geen ditto..
In de avond maar getrained tot lvl 7 met 2 lege slots. Zodra men hun pokemon inzet, zou het 8 worden.
Zie ik dat men tegenwoordig overal een Gyarados erin dumpen... Van de lineup
3 * Gyarados
1* Snorlax
2* Vaporeon
Hoezo meer diversiteit... de CP race dicteert dat men dus gewoon hun hoogste CP pokemon erin moeten gooien. Enige is wel dat ik in de buurt iets minder Dragonite zie, maar Gyarados is nog slechtere defender dan Dragonite... Vooral na de boost van Jolteon.. Ik ben benieuwd of mijn gym vanavond nog staat als ik weer thuis ben.
Ik denk overigens dat het qua diversiteit het nog wel ff gaat duren voordat we echt meer variatie gaan zien, mensen moeten waarschijnlijk hun Abra/Geodude/Rhydon candies nog ff verzamelen... Zelf heb ik ook niet echt veel van, op geodude candies na...
Juniper RWD
Weet je zeker dat het geen kauwgum op de busstoeltjes waren?Takkeding schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:47:
Volgens mij heb ik super veel geluk als ik het topic zo een beetje doorlees, gister in de bus richting huis heb ik al 3 Ditto kunnen vangen en voor de deur zaten er nog eens twee! Misschien ook iets voor anderen om lekker in een bus te jagen op Ditto's?
Denk dat het ook aan de regio ligt.Shiro schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:18:
Hoezo meer diversiteit... de CP race dicteert dat men dus gewoon hun hoogste CP pokemon erin moeten gooien. Enige is wel dat ik in de buurt iets minder Dragonite zie, maar Gyarados is nog slechtere defender dan Dragonite... Vooral na de boost van Jolteon.. Ik ben benieuwd of mijn gym vanavond nog staat als ik weer thuis ben.
Ik denk overigens dat het qua diversiteit het nog wel ff gaat duren voordat we echt meer variatie gaan zien, mensen moeten waarschijnlijk hun Abra/Geodude/Rhydon candies nog ff verzamelen... Zelf heb ik ook niet echt veel van, op geodude candies na...
Ik druk vrolijk Gengar, Arcanine, Magmar, Alakazam en Beedril (100%
Ik zie bij mij in de buurt ook wel meer diversiteit in de gyms trouwens.
Maar veel mensen zullen natuurlijk de hoogste CP erin drukken zonder te kijken naar hoe en wat.
Klopt mijn berekening als ik denk dat dit betekent dat je traint met alleen maar CP 400 en lager? Want volgens mij moet je 6x zo laag als de defender om op 1500 xp per keer te komen. Correct me if I am wrong.Autofan1985 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:53:
Gistermiddag ook een Ditto gevonden, maar ook minder goed nieuws: kreeg mijn Gyarados terug uit de laatste stabiele gym die ik had. Ik daar snel wezen kijken en hij bleek L9 van de juiste kleur te zijn. Wel met 42keneenbeetje, dus vermoedelijk was die in de heropbouw. Had inmiddels weer wat revives en potions gespaard, dus met 1500k per keer (2300CP+ Gyarados, 2x Dragonite, Snorlax en Exeggutor) de gym weer naar L10 getrokken en dezelfde Gyarados weer netjes terug geplaatst. Alleen door de herwaardering van onlangs staat die nu bovenaan ipv 2e van onderen.Nu maar weer rap pokies vangen en opnieuw revives/potions sparen om wat meer stabiele gyms op te trainen.
Maar dan moet je waarschijnlijk wel erg goed op types/attacks matchen om de battles nog te kunnen winnen, toch? Ik vraag dit omdat ik hier ook 2 L9 gyms van de juiste kleur heb waar ik graag wat mee wil doen, maar graag wil weten hoe ik dit efficient aanpak.
En dat de gyms een CP race blijven, dat is gewoon niet te voorkomen. Men wil hoog in de gyms zitten in de hoop dat hij lang stabiel blijft, maar dat is in 9 van de 10 gevallen gewoon niet meer te doen. Ik sloop gyms ongeacht wat er in zit, want ik counter alles wel. Ben super blij als er veel Gyarados en Dragonites inzitten, kheb genoeg jolteons en een hoge wonder cloyster met Frost Breath/Blizzard. Zeker die Gyarados met HydroPump en Dragonites met HyperBeam, die gaan neer voordat ze de special kunnen doen
Oja en sinds trainen tegenwoordig zoveel tijd kost, sloop ik liever gyms dan dat ik ze train. De kans dat ze stabiel blijven is toch zo laag bij ons in de stad. En dit houdt de rivaliteit lekker in stand. Ik kijk ook naar de namen van wie de gyms overnemen waar ik zelf in zat. Als ik een dan een gym zie met die naam erin gaat die lekker neer, REVENGE!
Ik vond het jammer dat ik mijn makkelijke coins verloren ben, maar nu heb ik meer lol met het neerhalen van gyms. Ik collect nog steeds genoeg coins om af en toe wat incubators te kopen. Kheb toch geen bag upgrades meer nodig, want aan de stops draaien in de metro van/naar werk gaat toch niet meer
Max wat je kan krijgen is 500 per win tegen 1 pokemon, maar dan moet je de helft van de CP zijn. Denk dat hij meerdere pokkies versloeg, per "keer"Quincy5 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:03:
[...]
Klopt mijn berekening als ik denk dat dit betekent dat je traint met alleen maar CP 400 en lager? Want volgens mij moet je 6x zo laag als de defender om op 1500 xp per keer te komen. Correct me if I am wrong.
[ Voor 14% gewijzigd door WahWah op 24-11-2016 09:15 ]
Nope, per keer versloeg ik de 5 pokies die ik noemde.Quincy5 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:03:
[...]
Klopt mijn berekening als ik denk dat dit betekent dat je traint met alleen maar CP 400 en lager? Want volgens mij moet je 6x zo laag als de defender om op 1500 xp per keer te komen. Correct me if I am wrong.
Maar dan moet je waarschijnlijk wel erg goed op types/attacks matchen om de battles nog te kunnen winnen, toch? Ik vraag dit omdat ik hier ook 2 L9 gyms van de juiste kleur heb waar ik graag wat mee wil doen, maar graag wil weten hoe ik dit efficient aanpak.
Misschien dat de kauwgum ze wel gelokt heeftEek2nd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:34:
[...]
Weet je zeker dat het geen kauwgum op de busstoeltjes waren?
Ik ben heel benieuwd naar de naam "Diglett ei"Takkeding schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:46:
[...]
Misschien dat de kauwgum ze wel gelokt heeft![]()
[afbeelding]
En hier ook nog geen Ditto. en toch zeker al 50+ pokies gevangen.
Maar alles is welkom voor lucky egg de 30e
Battle.net: NagaByrd#2844
Sarcasme?Ask! schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:48:
[...]
Ik ben heel benieuwd naar de naam "Diglett ei"
Neem aan dat daar bedoeld wordt dat die Diglett uit een ei is gekomen.
Ik wil ook een Ditto.
Pokemon uit eieren zouden betere stats moeten hebben en zo houd ik ze apart, een makkelijkere manier weet ik nietAsk! schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:48:
[...]
Ik ben heel benieuwd naar de naam "Diglett ei"
Wat betreft dat neerhalen en 'wraak nemen' volledig eens. Ook ik haal lang niet zoveel muntjes meer op als voorheen,WahWah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:10:
Oja en sinds trainen tegenwoordig zoveel tijd kost, sloop ik liever gyms dan dat ik ze train. De kans dat ze stabiel blijven is toch zo laag bij ons in de stad. En dit houdt de rivaliteit lekker in stand. Ik kijk ook naar de namen van wie de gyms overnemen waar ik zelf in zat. Als ik een dan een gym zie met die naam erin gaat die lekker neer, REVENGE!
Ik vond het jammer dat ik mijn makkelijke coins verloren ben, maar nu heb ik meer lol met het neerhalen van gyms. Ik collect nog steeds genoeg coins om af en toe wat incubators te kopen. Kheb toch geen bag upgrades meer nodig, want aan de stops draaien in de metro van/naar werk gaat toch niet meer
[...]
Max wat je kan krijgen is 500 per win tegen 1 pokemon, maar dan moet je de helft van de CP zijn. Denk dat hij meerdere pokkies versloeg, per "keer"
Is er ook een bron voor dat maximum van 500? Dit klinkt namelijk als erg (onlogisch) weinig. Dan moet je dus 6x5 battles (oftewel meer dan een half uur) om de 8000 punten tussen L9 en L10 te overbruggen.
na wat door zoeken zie ik ook mijn karbby,s en kingler ineens ernorm omhoog zijn geschoten mijn kingler van 877 is nu ineens 1554!!!!
zie dat een heleboel pokemon zoals jynx, electrabuzz en syther allemaal hoger cp hebben dan eerst?
[ Voor 31% gewijzigd door copywizard op 24-11-2016 10:19 ]
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
De CP berekening is inderdaad geupdate. Kan positief of jammergenoeg negatief uitvallen voor sommige Pokemon.copywizard schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:14:
huh zie net dat mijn geodude en graveler (heb geodude als buddy) ineens veeeeel hoger cp hebben dan enekel dagen geleden! me graveler was iets van 679 en is nu ineens 1007? enig idee of niantic sommige pokemons heeft aangepast qua CP in de laatste updates?
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
https://pokemongo.gamepress.gg/gymsQuincy5 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:04:
[...]
Wat betreft dat neerhalen en 'wraak nemen' volledig eens. Ook ik haal lang niet zoveel muntjes meer op als voorheen,
Is er ook een bron voor dat maximum van 500? Dit klinkt namelijk als erg (onlogisch) weinig. Dan moet je dus 6x5 battles (oftewel meer dan een half uur) om de 8000 punten tussen L9 en L10 te overbruggen.
Ff scrollen naar "Allied Gyms". Zie je ook meteen hoe het berekend wordt.
Prestige gain are capped at 50 minimum (double defender's CP) and 500 maximum (half defender's CP). Experience gain is approximately 20% of prestige gained. All of these calculations are based on the highest CP Pokemon in your team of 6 whether or not that Pokemon actually participated in the fight. Adding a Pokemon to a gym also adds an additional 2000 prestige.
Hehe wordt er ook 1 wakker!copywizard schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:14:
huh zie net dat mijn geodude en graveler (heb geodude als buddy) ineens veeeeel hoger cp hebben dan enekel dagen geleden! me graveler was iets van 679 en is nu ineens 1007? enig idee of niantic sommige pokemons heeft aangepast qua CP in de laatste updates?
na wat door zoeken zie ik ook mijn karbby,s en kingler ineens ernorm omhoog zijn geschoten mijn kingler van 877 is nu ineens 1554!!!!
zie dat een heleboel pokemon zoals jynx, electrabuzz en syther allemaal hoger cp hebben dan eerst?
Zie ook hun bericht op Facebook.
hahaha dankjewel ja ik let daar geheel niet op zag het nu net pas hahahaschaapiej schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:58:
[...]
Hehe wordt er ook 1 wakker!![]()
Zie ook hun bericht op Facebook.
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Ik lees de verhalen ook wel graag, het dagelijkse avonturenboek van Mr SparrowVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:33:
[...]
Je bent wel lekker zuur aan het doen opeens, laat 'm lekker typen, ik lees de verhalen graag!
Ik heb 100+ catches, maar vooralsnog zonder resultaat, Ditto geeft zich niet gewonnen ...
Hier ook nog geen geluk met Ditto, zeker 70-80 pokemon gevangen. Vandaag en morgen heel weinig tijd, dus ik hoop dat het zaterdag mooi weer is om eens op jacht te gaan
Thanks voor de info. Dan gaan de ambities om in die gyms te komen maar in de ijskastWahWah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:21:
[...]
https://pokemongo.gamepress.gg/gyms
Ff scrollen naar "Allied Gyms". Zie je ook meteen hoe het berekend wordt.
Prestige gain are capped at 50 minimum (double defender's CP) and 500 maximum (half defender's CP). Experience gain is approximately 20% of prestige gained. All of these calculations are based on the highest CP Pokemon in your team of 6 whether or not that Pokemon actually participated in the fight. Adding a Pokemon to a gym also adds an additional 2000 prestige.
Deze deed ook weer erg moeilijk, sprong 2x uit een bal...
Meer mensen last vast?
Verwijderd
Gebeurt bij mij nog steeds regelmatig met Pidgeys, Weedles en Rattata's.P.K. schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:50:
Zojuist m'n tweede Ditto gevangen![]()
Deze deed ook weer erg moeilijk, sprong 2x uit een bal...
Meer mensen last vast?
Nog geen Ditto gevangen helaas.
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Geduld, komt vanzelf een keer om de hoek kijken...Hier ook nog geen Ditto mogen vangen.darkdesign schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:57:
Na +100 catches nog geen een Ditto. Ik vraag me af of ik iets gemist heb qua info.
Zojuist wel level 30 aangetikt
Alleen spijtig dat deze 2 minder als 100 cp hadden.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Haha netjes! Ik zag inderdaad dat de gym level 9 was, jammer dat ik er geen 2 pokés in kan zetten xDTinusvolkel schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:12:
[...]
En wie staat er nu bovenaan in die gym![]()
![]()
(voor de 1ste keer overigens dat ik bovenaan sta)
Geniet nooit met mate
Wel steeds dezelfde spawns. Zou het helpen op wat meer afwisselende plekken te zoeken?
Dat Gyms neerhalen is best leuk voor de XP merk ik.
Vanochtend mijn leger Deplorables (ratticate, pidgeotto, slechte movesets) maar eens ingezet om een gym naar lvl 8 te krijgen. Duurt even, maar wel 1000xp per ronde en geen revives nodig.
Was een goede tip.
Gyms zijn nu in Haarlem veel minder stabiel, op een paar uitzonderingen na. De laatste evolve-sessie leverde een legertje raticates, pidgeotto's en nog wat deplorables. Eens proberen om een rode toren in de Waarderpolder neer te halen...
Heb hier in Duitsland de hele stad doorgewandeld, meer dan 200 pokkies gevangen en 0 die transformeerde.. Ook irritant omdat je er niet gericht op kan zoeken, tis gewoon geluk hebben. En mijn geschiedenis in het verkrijgen van 10 k eieren spreek niet in me voordeel..hneel schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:46:
Ik heb inmiddels ook al flink wat gevangen, zonder resultaat.
Wel steeds dezelfde spawns. Zou het helpen op wat meer afwisselende plekken te zoeken?
[ Voor 16% gewijzigd door GroeneThee op 24-11-2016 19:04 ]
Waar zit dat Rhyhorn nest? Ben komende week namelijk voor het werk in Haarlem en heb wel een uurtje over die dagwimverh schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:22:
Heb ook gebruik gemaakt van de actie dmv een Lucky-egg sessie, goed voor ongeveer 220k XP. Daarmee level 30 geworden. Nu nog stardust verzamelen voor een paar mooie eevee-evolves, een gyarados en een rhydon. Ik had in de loop der tijd diverse rhyhorns uit eieren gehad, en nu komen ze plotseling van pas. Heb ook nog een rhyhorn nest gevonden, op loopafstand, maar net niet om de hoek. 2 keer geweest en beide keren trof ik 2 rhyhorns aan.
Gyms zijn nu in Haarlem veel minder stabiel, op een paar uitzonderingen na. De laatste evolve-sessie leverde een legertje raticates, pidgeotto's en nog wat deplorables. Eens proberen om een rode toren in de Waarderpolder neer te halen...
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Idem. Tijdens de lunchpauze ruim half uur buiten rondgelopen, maar noppes. En dan aan het eind van m'n werkdag spawned er gewoon één binnen bereik van m'n bureau op kantoor!Mx. Alba schreef op donderdag 24 november 2016 @ 21:28:
Hèhè ik heb ook een Ditto.
En vervolgens kom ik thuis, en zit er nog een Rattata (Ditto) in het huis van de buren.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
En nog steeds geen Ditto..
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
ben dus echt benieuwd of uit de huidige eitjes 2e gen pokies kunnen komen als ze worden geintroduceerd. Ben niet veel aan het spelen dus wachten kan ik wel. Heel saai zodra je alle pokies hebt helaas ...
De inhoud is bepaald wanneer je ze krijgtbadros86 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 02:01:
Ik heb 8 10km eitjes opgespaard. Is het slim om deze tijdens huidig event uit te broeden voor xp en dust? Of maybe wachten tot nieuwe generatie pokemons worden geintroduceerd. Kans is toch aanwezig dat er nieuwe pokemons in zitten? of werkt dat niet zo... Ik heb alle hier verkrijgbare pokies al, dus daar hoef ik het niet voor te doen.
ben dus echt benieuwd of uit de huidige eitjes 2e gen pokies kunnen komen als ze worden geintroduceerd. Ben niet veel aan het spelen dus wachten kan ik wel. Heel saai zodra je alle pokies hebt helaas ...
Verwijderd
Heb zelf woensdag en donderdag een ronde gemaakt door Arnhem centrum en Sonsbeek. Daarnaast op kantoor, vanuit de bus, wandelend naar huis en thuis een boel gevangen. Maar helaas, daar zat geen Ditto tussen..Zerora schreef op donderdag 24 november 2016 @ 21:50:
80 pokemon verder sinds gisteren en nog steeds geen Ditto.... Pffffff....
Heb ergens hierboven gezegd; geduld, komt vanzelf!
En dat was bij mij ook, vanochtend lag er een roze kwakje in m'n bed. Dacht eerst dat ik een afspraak met de dokter moest maken.. maar nee hoor daar was ie dan: Ditto
Beide "Overall, your Ditto is not likely to make headway in battle"
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
lekker bezigRaven schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 07:23:
Gister na een evolutieronde + lucky egg in één keer van net level 23 (+/-6000xp) naar level 24 (+/-10.000xp)en gelijk wat nieuwe pokémon in de pokédex
:Nidorino, Raichu, Cloyster, Gengar, Wartortle, Gloom, Kingler en Seaking.
De pokemon die erin zit wordt al bepaald wanneer je het eitje krijgt uit de stop, dus nee je kan niet gen2 krijgen uit die eitjes.badros86 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 02:01:
Ik heb 8 10km eitjes opgespaard. Is het slim om deze tijdens huidig event uit te broeden voor xp en dust? Of maybe wachten tot nieuwe generatie pokemons worden geintroduceerd. Kans is toch aanwezig dat er nieuwe pokemons in zitten? of werkt dat niet zo... Ik heb alle hier verkrijgbare pokies al, dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Dit dubbele exp event is wel geweldig zeg. Werd net level 31 voordat het event begon en ben inmiddels alweer halverwege mijn level in. Kheb natuurlijk wel 1 lucky egg sessie gedaan, maar alsnog..ff doorsparen voor nog een sessie en dan nog lvl 32 halen voordat het voorbij is.
[ Voor 14% gewijzigd door WahWah op 25-11-2016 09:00 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Een week lang tot dinsdag avond/woensdag ochtend?Mx. Alba schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:39:
Tot wanneer is deze XP gekte trouwens? Ook maar eens een lucky egg er tegenaan gooien ook al heb ik nog niet helemaal genoeg klaar staan...
https://pokemongo.gamepress.gg/ hier een timer, nog 4.5 dag dus
"80+" IV?
We zitten momenteel met een psyduck nest in Brussel (Warandepark).
Ondertussen zo'n 50 van die krengen gevangen. Maar telkens een IV waarde van 30-50%.
Alleszins genoeg candy voor mocht ik eens een goede psyduck vangen.
En nog geen Ditto
Battle.net: NagaByrd#2844
Ja hoor, 1 van 98, 1 van 96 en 4 van 91. Maar ze zijn inmiddels allemaal al in een golduck veranderd.nagasy schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:53:
Zijn er mensen die een psyduck hebben gevangen met
"80+" IV?
Ondertussen zo'n 50 van die krengen gevangen. Maar telkens een IV waarde van 30-50%.
En nog geen Ditto
En de Ditto heb ik eergisteren al kunnen vangen. Zit ik weer op 143/143.
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
psyduck nest ?nagasy schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:53:
Zijn er mensen die een psyduck hebben gevangen met
"80+" IV?
En nog geen Ditto
Heb wel genoeg psy/golduck boven 90% IV hoor, stuk of 5 nog in inv (bewaar alleen wg/hp omdat hij toch geen goeie defender is). Moet wel zeggen dat die allemaal minimaal 3 weken oud zijn. Ik heb ervan nog 760 candies ...
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2016 10:51 ]
Wie weet wordt het een prachtige gyrados ooit.. Heeft bij mij tot gisteravond en 150+ pokemon geduurd, merkte ook dat ik opeens great balls op 'opvallende' pidgeys aan het gebruiken was, waarna er natuurlijk niks gebeurde..Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:51:
Tijdens mijn zoektocht naar Ditto zag ik opeens een Magikarp spawnen op een plek waar ik nooit een heb zien spawnen. 3x razz berry en ultra ball erop maar bleef maar ontsnappen, 4e keer was het eindelijk raak, nu heb ik er nog een Magikarp bij.
Dat is erg netjes voor 2 devices! Vrouwlief en ik hebben samen op 4 devices (jaja, lol), 400k voor d'r binnengesleeptJeroen_DB schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:17:
Het trucje om met 2 devices tegelijk een Lucky egg ronde te doen was een goed idee van iemand hier![]()
Voor ik begon
[afbeelding]
En toen ik klaar was
[afbeelding]
Toch mooi 304k exp gehaald
(met als nadeel dat ze nu voorloopt op mij, grr)
Ik zit eraan te denken om de Chansey met hyperbeam te poweruppen, omdat (hopelijk) de attacker gaat proberen te ontwijken en op die manier nog meer kostbare tijd verliest. Is dit wijs? Of zal ik wachten op Gen. 2 in de hoop dat ik kan evolven naar een Blissey?
Ergens ben ik bang dat, nadat ik er een shitload aan candies en dust in heb gestopt, chansey generfed gaat worden..
CP 777 10-12-15 (82%)
headbutt
psychic
CP 825 11-12-12 (78%)
pound
hyper beam
Ik wacht zelf op Gen2. Waarom?mklkhanou schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:32:
*knip*Chansey verhaal*knip*
Chansey kom je zo goed als nooit tegen.
En 10km eieren krijg je ook bijna niet (en dan nog maar hopen dat het Chansey is).
Gebruik de candy liever voor de evolutie zodat ik die kan afvinken
Duidelijk. Ik kreeg chansey uit een 10km ei tijdens halloween dus ik had ik even geluk!schaapiej schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:40:
[...]
Ik wacht zelf op Gen2. Waarom?
Chansey kom je zo goed als nooit tegen.
En 10km eieren krijg je ook bijna niet (en dan nog maar hopen dat het Chansey is).
Gebruik de candy liever voor de evolutie zodat ik die kan afvinken
Evolve zal waarschijnlijk 50 candy gaan kosten (?) dus 6 to go! Benieuwd naar de stats van Blissey..
Hoop zelf ook op 50 candy, 100 gaat echt lang duren!mklkhanou schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:47:
[...]
Duidelijk. Ik kreeg chansey uit een 10km ei tijdens halloween dus ik had ik even geluk!![]()
Evolve zal waarschijnlijk 50 candy gaan kosten (?) dus 6 to go! Benieuwd naar de stats van Blissey..
Stats van Blissey gaan volgens Pokeassistant x2, maar dat is afwachten...
Een CP2500 Blissey met 500HP zou wel awesome zijn!
Is dit de plek voor de Rhyhorn nest?Ed.juh schreef op donderdag 24 november 2016 @ 21:28:
Bij het sportfondsenbad
Heb net ook eindelijk mijn Machamp weer terug uit een gym die bij de "Molen de Veer" in Haarlem stond. Kans is aanwezig dat de gym door een persoon is neergehaald die hier ook zit omdat er iemand in de waardepolder aan de slag zou gaan
Mijn Machamp heeft daar bijna 6 weken in gezeten. Ben er wel blij om omdat ik em nu eindelijk weer kon upgraden en nu is hij 2500+
Als laatste gisteravond ook een lucky egg sessie gedaan en 260k xp gekregen en nu eindelijk lvl 30.
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/242schaapiej schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:15:
[...]
Hoop zelf ook op 50 candy, 100 gaat echt lang duren!
Stats van Blissey gaan volgens Pokeassistant x2, maar dat is afwachten...
Een CP2500 Blissey met 500HP zou wel awesome zijn!(keep dreamin)
Max CP 1234
(voorspellingen natuurlijk maar hierover zijn meerdere sites het toch (ongeveer) eens)
I know, daarom ook de 'keep dreamin'ramones73 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:37:
[...]
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/242
Max CP 1234
(voorspellingen natuurlijk maar hierover zijn meerdere sites het toch (ongeveer) eens)
Vanmiddag mijn laatste Squirtle candy binnengehaald zodat ik een Blastoise kan maken.
Nu effe kijken wat m'n volgende buddy wordt.. nog 17 Dratini candy nodig, denk dat ik die maar even op sleeptouw neem!
Dat is nog gebaseerd op de oude waardes. Chansey is inmiddels bijgewerkt en die heeft een Max CP van 1469: https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/113ramones73 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:37:
[...]
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/242
Max CP 1234
Je selecteert je CP601 Squirtle en drukt op evolve.. een CP1001 Wartortle. Aanvallen niet belangrijk dus meteen door en weer op evolve drukken. Een CP1757 Blastoise. Met spanning wachten tot je de aanvallen kan zien.. en dan zie je.. dat je na zoveel kilometers..
..je Blastoise watergun met hydropump heeft!
Door de lage CP toch useless als defender dus dan liever maar de juiste moves om te attacken!
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
die eevees komen me wel de keel uit nu, ik mis m'n weedles/pidgeys
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.
Daarna gaat het natuurlijk fout bij de eerste puzzel, en bij de 2e puzzel loopt dat captcha gebeuren vast en moest ik de game opnieuw opstarten, 5 minuten verloren
Heb ik even gezocht op internet, blijkt dus dat dit gewoon kan gebeuren
[ Voor 13% gewijzigd door Barfman op 25-11-2016 20:20 ]
huh. wat voor captcha?Barfman schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:20:
Pfff, ben ik een mass evolve aan het doen, krijg ik zo'n klote captcha![]()
Daarna gaat het natuurlijk fout bij de eerste puzzel, en bij de 2e puzzel loopt dat captcha gebeuren vast en moest ik de game opnieuw opstarten, 5 minuten verloren
Nou gewoon zo'n schermpje met 9 afbeeldingen en dan moet je de afbeeldingen aanklikken waar winkel puien op staan, of de 2e was waar gras op stond.
Vind ze sowieso irritant die dingen.Barfman schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:20:
Pfff, ben ik een mass evolve aan het doen, krijg ik zo'n klote captcha![]()
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Iemand die toevallig weet waar er deze dagen regelmatig bulbasaur/squirtle/charmanders spawnen in Groningen (stad/wijken)?
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
maar waarom zou je die bij pokemon ingame krijgen?Barfman schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:40:
[...]
Nou gewoon zo'n schermpje met 9 afbeeldingen en dan moet je de afbeeldingen aanklikken waar winkel puien op staan, of de 2e was waar gras op stond.
Random. Gisterochtend 1 gevangen in een dorpje en smiddags op Arnhem Centraal.SuperVeloce schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 23:53:
zit Ditto voornamelijk in centrum of komt random voor? Woon in Eindhoven
Gewoon alles vangen en hopen dat je 'm hebt!
Soort beveiliging tegen bots wat ze er een tijdje terug in hebben gedaan.badros86 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 00:42:
maar waarom zou je die bij pokemon ingame krijgen?
Ik kreeg 'm gister zelf voor het eerst terwijl ik stil stond en een gym aan het trainen was, waarom ik 'm kreeg.. geen flauw idee !
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status