Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.925 views

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:46
Op welk moment zie je dat je een ditto krijgt, is dat op het moment dat je een bepaalde pokemon gevangen hebt, of moet je hem eerst evalueren. Ik stuur normaal gesproken mijn slechte pokemons gelijk naar de professor.

[ Voor 20% gewijzigd door Barfman op 23-11-2016 08:48 ]

System | Racing is in my Blood

• Joshh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-11 12:01
Barfman schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:47:
Op welk moment zie je dat je een ditto krijgt, is dat op het moment dat je een bepaalde pokemon gevangen hebt, of moet je hem eerst evalueren. Ik stuur normaal gesproken mijn slechte pokemons gelijk naar de professor.
Op het moment dat er normaal komt te staan: 'Gotcha'

• Barfman
Joshh schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:48:
[...]

Op het moment dat er normaal komt te staan: 'Gotcha'
Thnx, dan hoef ik niet bang te zijn dat ik per ongeluk een Ditto weg gooi hahaha

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:33
Mars18 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:45:
[...]

Ik ben level 21, dat moet toch geen probleem zijn?
Max pokemon lvl = trainer lvl + 1,5

Dus ja, eerst lvl 22 worden, dan kun je hem weer 2x een powerup geven.

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:50

Shiro

Serenity

Moddie schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:44:
Heeft iemand al de stouten schoenen aangetrokken en gekeken of je voor evolve ook dubble XP krijgt en of je met lucky egg dan 4x XP krijgt? Op Reddit nog niet voorbij zien komen.

Zie je trouwens iets van ditto op je radar of is het gewoon at rondom, en animeert hij in Ditto voor of na het caught scherm?
Staat op reddit hoor :) Ik heb het zelf hier gezien: Silphroad(Reddit)

Het linkt door naar een twitter post waar Niantic het zelf bevestigen: Link

Juniper RWD

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Shiro schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:57:
[...]

Staat op reddit hoor :) Ik heb het zelf hier gezien: Silphroad(Reddit)

Het linkt door naar een twitter post waar Niantic het zelf bevestigen: Link
Kan nu al niet wachten om over enkele dagen een lucky egg aan te zetten tijdens mijn 7-day-catch-streak en een flinke evolve sessie.. :D

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11 18:22
mklkhanou schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:58:
[...]

Kan nu al niet wachten om over enkele dagen een lucky egg aan te zetten tijdens mijn 7-day-catch-streak en een flinke evolve sessie.. :D
Dat is een goeie idd! Bij mij is dat morgen en ik heb 50-55 evolves klaar staan, waarbij nog eens 2 nieuwe die ik nog niet had.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
"Gotta catch em all" om Ditto te krijgen dus...nothing new. Op goed geluk. Succes allen d:)b

• Quincy5
  • Laatst online: 24-11 13:13
Wanneer begint de event nu precies? De eieren die bij mij vanmorgen uit kwamen waren in elk geval helaas te vroeg.

Ditto is leuk, maar betekent eigenlijk dat je op goed geluk alles moet gaan vangen wat je tegenkomt in de hoop dat er een bij zit. Lastig als je daar niet altijd de tijd en/of ballen voor hebt.

PV Output

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:08

Haan

dotnetter

Na maandenlang lurken moet ik toch even melden dat ik een DITTO heb gevangen :D

Hij was vermomd als een pidgey.. Totale paniek op het werk, een collega heeft hem ook, vier anderen zijn nu teleurgesteld :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TIe99fVsWxSwB4Zx6z9QEKWS/thumb.png

ik zie dat er al meer waren met het zelfde verhaal

[ Voor 35% gewijzigd door Haan op 23-11-2016 09:43 . Reden: plaatje toegevoegd ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.reddituploads.com/38b70f8e31e34d1ab1138389a1f250dc?fit=max&h=1536&w=1536&s=eda3e782ee935fedb7bffecd1614a720

Nu worden wel blijkbaar meerdere spawns van dezelfde species apart weergegeven :)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:13
Mirx_NL schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:56:
[...]

Max pokemon lvl = trainer lvl + 1,5

Dus ja, eerst lvl 22 worden, dan kun je hem weer 2x een powerup geven.
Dank je,

Hoebedoel je max pokemon lvl = trainer lvl + 1.5

Heb je er een voorbeeld van?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-11 00:47
Mars18 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:03:
[...]

Dank je,

Hoebedoel je max pokemon lvl = trainer lvl + 1.5

Heb je er een voorbeeld van?
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/134

Zie onderaan pagina.

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-11 13:29
Denk dat het meisje vanmiddag een Ditto wil gaan vangen :9

Net even een klein rondje gaan joggen, 5km eieren gaven dingen die we niet wilden en de 2 km eieren juist wel , onderweg squirtle, Bulbausar, dratini tegen gekomenwat ik hier nog nooit ben tegen gekomen...

Wel weer uit alle gyms (3 stuks) gegooid, wel de muntjes binnen :)
Nu als mag ze als een malle gaan vangen zodat we idd tijdens de streak een lucky egg kunnen doen. level 25, here we come 8)

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-11 11:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Afbeeldingslocatie: http://i.qkme.me/3oryr0.jpg

En net nu ik nog 3 pokeballs heb moeten we pidgeys gaan vangen..... Grmbl, toch maar wat tijd vrij maken vanavond.... Gaat ten kosten van de sportschool ben ik bang }) })

• GroeneThee
Ach doe het al joggend, pak je toch wat extra beweging mee ;)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:28
Mijn Magikarp werd ook een Ditto :(

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Heeft de cp van die ditto ook iets te maken met cp ( of eigelijk de lvl) van de oorspronkelijke pokemon die je vangt? In dat geval vang je best eerst wat pokemon waar de boog zo vol mogelijk is.

Ik kan het helaas niet testen want ik ving ditto helemaal onverwacht om 2.01 uur en die heeft 268 cp

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:21:
Heeft de cp van die ditto ook iets te maken met cp ( of eigelijk de lvl) van de oorspronkelijke pokemon die je vangt? In dat geval vang je best eerst wat pokemon waar de boog zo vol mogelijk is.

Ik kan het helaas niet testen want ik ving ditto helemaal onverwacht om 2.01 uur en die heeft 268 cp
Dat is een goede om in de gaten te houden, dan kun je toch wat selectiever op jacht gaan :)

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:26

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Moddie schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:44:
Heeft iemand al de stouten schoenen aangetrokken en gekeken of je voor evolve ook dubble XP krijgt en of je met lucky egg dan 4x XP krijgt? Op Reddit nog niet voorbij zien komen.
Niantic heeft al gereageerd:
That is correct, @BrettRushing. You can earn four times the XP if you use a Lucky Egg during the celebration.
Zie je trouwens iets van ditto op je radar of is het gewoon at rondom, en animeert hij in Ditto voor of na het caught scherm?
Je ziet de originele pokemon. Pas op het moment als je hem gevangen hebt, zie je dat het Ditto is.

[ Voor 26% gewijzigd door gorgi_19 op 23-11-2016 11:16 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
nog niet alles hierboven gelezen maar 5 minuten egeleden ook een 10cp pidgey gevangen die een ditto werd!!!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-10 09:02
wat?? is ditto aanwezig ingame? ow wow

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:53:
[afbeelding]

Nu worden wel blijkbaar meerdere spawns van dezelfde species apart weergegeven :)
:? , waar komen die afbeeldingen op het nearby venster weg? Daar zie ik iets dat op grassprieten moet lijken.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• copywizard
  • Niet online
iets duidelijkere uitleg een collega van mij tipte me en ben meteen naar beneden gerend daar zag ik op me scherm wat shelder, pidgey en rattata ik ben dus eerste begonnen met de pidgeys de eerste twee waren reguliere pidgeys

maar de derde was anders toen ik hem vind stonder er niet you have caught a pidgey maar stond er ...oh op het scherm als je dan door drukte verkleurde het scherm en stond er you have caugth a ditto waarna de caught animatie instarten met die van een ditto met cp10 en daarna de reguliere animatie voor een nieuwe pokemon die je hebt gevangen

het kan dus naar mijn idee iedere pokemon zijn maar vermoed dat het vaak een pidgey is en vermoed ook altijd een laag cp?

ik vermoed dat dit "event" er is omdat pokemon sun and moon vandaag zijn uitgekomen!

weet dat dit geen 100% bewijs is maar toch even een screen shot

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RHW7fgu1ArBgxKVwcxtPU69e/full.png

ik vermoed dat dit "event" er is omdat pokemon sun and moon vandaag zijn uitgekomen!

[ Voor 28% gewijzigd door copywizard op 23-11-2016 11:36 ]

• badros86
hoeveel candy krijg je als je ditto mee laat lopen als buddy?

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-11 10:45
badros86 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:59:
hoeveel candy krijg je als je ditto mee laat lopen als buddy?
1 candy per 3km

Verwijderd

Raven schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:26:
[...]

:? , waar komen die afbeeldingen op het nearby venster weg? Daar zie ik iets dat op grassprieten moet lijken.
Die screenshot zag ik voorbij komen, is van het nieuwe systeem wat ze in sommige delen al hebben gereleased. Die plaatjes behoren bij een Pokestop, dus dat is de aanwijzing, dat ze zich in de buurt van die pokestop bevinden.

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:10
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:20:
[...]

Die screenshot zag ik voorbij komen, is van het nieuwe systeem wat ze in sommige delen al hebben gereleased. Die plaatjes behoren bij een Pokestop, dus dat is de aanwijzing, dat ze zich in de buurt van die pokestop bevinden.
ben benieuwd hoe dit gaat werken in gebieden zonder pokestops. zoals bij mij hier in de wijk.

Verwijderd

kipneck schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:22:
[...]

ben benieuwd hoe dit gaat werken in gebieden zonder pokestops. zoals bij mij hier in de wijk.
In dat geval verwacht ik dat er op de achtergrond bij de Pokemon de welbekende grassprietjes zullen staan, dus dan zal er weinig veranderen met ons huidige systeem.

• badros86
Volgens mij is dat fake. Ik had dat maanden geleden al een keer gepost hier....

[ Voor 7% gewijzigd door badros86 op 23-11-2016 12:46 ]

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:06
Ik heb met Lucky egg zojuist met phone en tablet tegelijk een half uur permanent lopen evolueren en 200k opgehaald.Had op iets meer gehoopt is dit redelijk?

[ Voor 15% gewijzigd door aljooge op 23-11-2016 12:32 ]

Verwijderd

badros86 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:31:
Volgens mij is dat fake. Ik had dat maanden geleden al een keer gepost hier....
Oke... en je argumenten?

Dit is gewoon al werkelijkheid in de VS en Australië ook volgens mij. Waar haal je vandaan dat het fake is? :+

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-11 18:15
copywizard schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:27:
iets duidelijkere uitleg een collega van mij tipte me en ben meteen naar beneden gerend daar zag ik op me scherm wat shelder, pidgey en rattata ik ben dus eerste begonnen met de pidgeys de eerste twee waren reguliere pidgeys

maar de derde was anders toen ik hem vind stonder er niet you have caught a pidgey maar stond er ...oh op het scherm als je dan door drukte verkleurde het scherm en stond er you have caugth a ditto waarna de caught animatie instarten met die van een ditto met cp10 en daarna de reguliere animatie voor een nieuwe pokemon die je hebt gevangen

het kan dus naar mijn idee iedere pokemon zijn maar vermoed dat het vaak een pidgey is en vermoed ook altijd een laag cp?

weet dat dit geen 100% bewijs is maar toch even een screen shot

[afbeelding]

Bij mij was het een Zubat van 373cp... :)

Volgens mij is dit geen event, maar zit Ditto vanaf nu gewoon in het spel...
Het was al duidelijk dat Ditto ingebakken was in de laatste update, het spel 'deelt' ze vanaf nu ook uit.

• badros86
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:33:
[...]

Oke... en je argumenten?

Dit is gewoon al werkelijkheid in de VS en Australië ook volgens mij. Waar haal je vandaan dat het fake is? :+
waar haal jij vandaan dat het real is? Waarom zouden ze daar een ander buddytracksysteem hebben?

• copywizard
  • Niet online
P.K. schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:37:
[...]

Bij mij was het een Zubat van 373cp... :)

Volgens mij is dit geen event, maar zit Ditto vanaf nu gewoon in het spel...
Het was al duidelijk dat Ditto ingebakken was in de laatste update, het spel 'deelt' ze vanaf nu ook uit.
hmmm ok en heb je nu dus ook een 373cp ditto? of is hij na dat je hem had gevangen naar beneden gegaan?

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-11 09:48
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:33:
[...]

Oke... en je argumenten?

Ik vermoed dat het weldra ook naar Europa zal komen aangezien ze de zelfde uitrol volgorde als de game zelf gebruiken.

http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/nearby-nov2016/

Trainers in the following areas will now be able to use the new Nearby and Sightings functionality:

United States of America: All states west of the Mississippi River (except Hawaii and Alaska)

Canada: British Columbia, Alberta, Saskatchewan, Manitoba, and the western half of Ontario.

Australia: All states and territories

• badros86
ah toch wel. ok :)

• Barfman
copywizard schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:40:
[...]

hmmm ok en heb je nu dus ook een 373cp ditto? of is hij na dat je hem had gevangen naar beneden gegaan?
Het is echt omdat mijn broer in San Francisco zat en mij de screens heeft gestuurd, ik heb die 2 weken geleden gepost hier.

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-11 18:15
copywizard schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:40:
[...]

Nope, hij bleef gewoon 373cp. Niet naar beneden gegaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/amrwowodczqVtH2tKxdCaJrF/thumb.png

• copywizard
  • Niet online
Barfman schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:48:
[...]

Het is echt omdat mijn broer in San Francisco zat en mij de screens heeft gestuurd, ik heb die 2 weken geleden gepost hier.
ummm ok hoop dat je broer een fijne vakantie heeft gehad maar wat heeft dat met mijn vraag te maken of ditto zo is gebleven of niet? ;)
P.K. schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:50:
[...]

Nope, hij bleef gewoon 373cp. Niet naar beneden gegaan.

[afbeelding]
ooo oke cool !

[ Voor 27% gewijzigd door copywizard op 23-11-2016 12:56 ]

• Whis!
  • Niet online
Hier ook een Ditto binnen (vermomd als Ratata).. CP: 25 :o

Wat doet zo'n Ditto nou precies in een Gymbattle? Op Youtube zie ik dat Ditto soms een lagere maar soms ook een hogere CP aanneemt dan die van zijn tegenstander. Moves lijken wel altijd identiek te zijn..

[ Voor 63% gewijzigd door Whis! op 23-11-2016 13:32 ]

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:02

mvds

Totally awesome!

Hier een Ditto als Zubat. cp377 maar wel een hele lage IV

Verwijderd

Geeft niet hoor :P Ik had misschien ook wat moeite moeten doen om een betrouwbare bron te vermelden. :)

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:36
Het spel wil nauwelijks inloggen, en als het wel gebeurt daarna niet laden.. Meer mensen last van?

• copywizard
  • Niet online
zunrob schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:26:
Het spel wil nauwelijks inloggen, en als het wel gebeurt daarna niet laden.. Meer mensen last van?
ja had ik ook last van vreemd genoeg na het uit en aan zetten van me mobiel werkte het weer beter.

P.s. iemand al meer dan 1 ditto gevangen?

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
zunrob schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:26:
Gaat hier als een trein....
Allen nog geen ditto gezien, ondertussen wel meerdere exeggcute

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
mklkhanou schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:08:
Hier ook een Ditto binnen (vermomd als Ratata).. CP: 25 :o

Wat doet zo'n Ditto nou precies in een Gymbattle? Op Youtube zie ik dat Ditto soms een lagere maar soms ook een hogere CP aanneemt dan die van zijn tegenstander. Moves lijken wel altijd identiek te zijn..
Klinkt mij in de oren als dat Ditto de basestats over neemt van de gympokemon en dat de verrekening van IV (en level?) met die van Ditto's eigen stats is.
Zelf nog geen Ditto gezien, dus kan het niet proberen te testen. :)

• copywizard
  • Niet online
mijn ditto heeft een iv van 100% me enige ooit verkregen 100% pokemon maar dan wel met 10cp :)

• Whis!
  • Niet online
Autofan1985 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:38:
[...]

Klinkt mij in de oren als dat Ditto de basestats over neemt van de gympokemon en dat de verrekening van IV (en level?) met die van Ditto's eigen stats is.
Zelf nog geen Ditto gezien, dus kan het niet proberen te testen. :)
Zoiets denk ik ook. Dus bij een Ditto zal IV king zijn en is CP ondergeschikt.
Maar wat gebeurt er als je een Ditto aanvalt met een Ditto? :+ Dan komt 'transform' als quickmove te vervallen en kun je elkaar alleen aanvallen met de mainmove 'struggle'?

• zunrob
freggell schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:29:
[...]

Gaat hier als een trein....
Allen nog geen ditto gezien, ondertussen wel meerdere exeggcute
Balen. Hier al meerdere reboots gedaan, maar biedt geen soelaas. Internet snelheid is gewoon prima. Hij zegt steeds network error..

[ Voor 4% gewijzigd door zunrob op 23-11-2016 13:42 ]

• Barfman
copywizard schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:40:
mijn ditto heeft een iv van 100% me enige ooit verkregen 100% pokemon maar dan wel met 10cp :)
Mijn is Ditto is 156 cp met een IV van 91%. Wat me gelijk opvalt is dat er een XL icon in de weight en height statistieken staat..

[ Voor 6% gewijzigd door Barfman op 23-11-2016 13:45 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:28
copywizard schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:28:
[...]

ja had ik ook last van vreemd genoeg na het uit en aan zetten van me mobiel werkte het weer beter.

P.s. iemand al meer dan 1 ditto gevangen?
Ja, 1 uit een Pidgey en 1 uit een Magikarp. Al had ik die Magikarp eigenlijk wel graag willen houden voor de candy :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
zunrob schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:42:
[...]

Balen. Hier al meerdere reboots gedaan, maar biedt geen soelaas. Internet snelheid is gewoon prima. Hij zegt steeds network error..
Niet een firewall probleem oid?

En zowel op wifi als op data?

• copywizard
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:44:
[...]

Ja, 1 uit een Pidgey en 1 uit een Magikarp. Al had ik die Magikarp eigenlijk wel graag willen houden voor de candy :P
cool dat houd dus in dat hij niet 1 per persoon is ofzo

• GroeneThee
Al weken geen 10KM ei en vandaag 2 :o

Zo de kleine ophalen en dan op jacht naar Ditto 8)

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
Ik heb vandaag al zeker 100 pocket monstertjes gevangen maar nog er is nog niets getransformeerd in een Ditto...

Hebben meer mensen dit?

Geniet nooit met mate

• Bliow
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10-07-2021
Vandaag 2 ditto's gevangen die vermomt waren als ratatta's. Dit was in Hoogeveen en 10 min van elkaar. Vermoed dat ze te vinden zijn op de rustige hotspots.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
LekkerBipsje schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:33:
Ik heb vandaag al zeker 100 pocket monstertjes gevangen maar nog er is nog niets getransformeerd in een Ditto...

Hebben meer mensen dit?
Nog geen 100 pokkies gevangen, maar ik heb hem ook nog niet. Mijn vriendin die thuis zit al wel, eentje van 471 zelfs :|

• Barfman
copywizard schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:52:
[...]

ummm ok hoop dat je broer een fijne vakantie heeft gehad maar wat heeft dat met mijn vraag te maken of ditto zo is gebleven of niet? ;)

[...]

ooo oke cool !
Oke, kan gebeuren dat ik de verkeerde quote gebruik 8)7

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Hier ook Ditto gevangen! Vijfde Pokémon was al kassa :) Rattata in mijn geval.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01:26
Voor & na de lucky egg sessie oOo

Had wel wat nieuwe evoluties ook klaarstaan. De volgende:
(getallen zijn IVs)
96 EKANS
92 VULPIX
87 DIGLETT
89 PSYDUCK
82 MACHOP
91 BELLSPROUT
89 GEODUDE
83 PONYTA
93 SEEL
89 SHELLDER
82 GASTLY
87 GOLDEEN

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KMCzzbn.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GWJXEbx.png

• Barfman
Ditto in de gym

• zunrob
freggell schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:45:
[...]

Niet een firewall probleem oid?

En zowel op wifi als op data?
Ondanks dat regulier internet op 4G gewoon werkte wou PoGo niet. Op 3G werkt het wel gewoon.. :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik gebruik al een tijdje Poke Genie om Pokemon te raten. Sinds een paar dagen herkent de app niet meer alle Pokemon. Als ik de stats dan invoer in verschillende online calculators worden ze bij de ene wel herkend en bij de andere niet. Soms helpt een power up maar meestal niet. Tot nu toe is het voorgekomen bij een Mr. Mime en een Vulpix (cp427/53hp/2500stardust). Beetje jammer :/

Hebben meer mensen hier last van?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
Canaria schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:35:
Ik gebruik al een tijdje Poke Genie om Pokemon te raten. Sinds een paar dagen herkent de app niet meer alle Pokemon. Als ik de stats dan invoer in verschillende online calculators worden ze bij de ene wel herkend en bij de andere niet. Soms helpt een power up maar meestal niet. Tot nu toe is het voorgekomen bij een Mr. Mime en een Vulpix (cp427/53hp/2500stardust). Beetje jammer :/

Hebben meer mensen hier last van?
Ja, dit wordt veroorzaakt door de nieuwe CP rating. Zie: Pokemon Go update

Even wachten op een update van de app dus...als die er komt :*)

Geniet nooit met mate

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Ditto -> Check
was vermomd als een pidgey.

Nu nog eens tijd vinden die rooie gym hier voor het huis om te knikkeren.

Verwijderd

Yes een dito! Lachuh om mee te vechten ook!
Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/gr4x4j1qf/IMG_2926.pngscreen cap

• GroeneThee
Hier weinig spannends en al helemaal geen Dito. meisje was behoorlijk teleurgesteld omdat haar vriendinnetje er wel een heeft gekregen. Vrees dat ik er vanavond weer op uit mag :|

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:12
Al behoorlijk wat pidgeys, rattatas en ander common grut gevangen vandaag, maar tot nu toe ook nog geen Ditto gezien.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:39

Zerora

Ik Henk 'm!

Hoe groot is de kans dat je pokemon in een Ditto veranderd? Komt het vaak voor of zomaar een enkel geval?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:52
Hoe lang duurt deze double XP? :)

• GroeneThee
tot en met de 30e

• Whis!
  • Niet online
Zerora schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:15:
Hoe groot is de kans dat je pokemon in een Ditto veranderd? Komt het vaak voor of zomaar een enkel geval?
6e Pokémon was raak bij mij..

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:33
mklkhanou schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:19:
[...]

6e Pokémon was raak bij mij..
Hier al meer dan 35 pokkies gevangen, en nog geen ditto.

• badros86
jeroendh schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:23:
[...]

Hier al meer dan 35 pokkies gevangen, en nog geen ditto.
Ik was de hele dag bezig, en net een pidgey zien transformen gelukkig. Zeker 50 pokies gevangen voordat ik em eindelijk had. Ik hoop dat je snel beet hebt ;-)

• Jeroen_DB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-11 15:15
LekkerBipsje schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:33:

Hebben meer mensen dit?
Ik heb vandaag bijna 200 pokémon gevangen en dan had ik een ditto. Was als Pidgey vermomd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/U9K5d6k0PaEfYt77BeMzmdM6/thumb.png

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-11 10:26
Morgen maar weer verder met de Ditto hunt. Vandaag zo'n 74k xp bij elkaar geharkt..

Nog 43k tot level 30 :)

<GoT>NightStalker

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11 19:36
En hier zal ik nog een dag of vijf doen voor mijn 10k xp nodig voor level 24. Alles lekker op het gemak :) Zit nu wel bijna 21 uur na elkaar nog steeds in dezelfde gym, ook goed. Team geel is bij ons precies goed opgekomen de laatste tijd, daarvoor was het altijd team rood.

internix.be

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
GroeneThee schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:04:
Hier weinig spannends en al helemaal geen Dito. meisje was behoorlijk teleurgesteld omdat haar vriendinnetje er wel een heeft gekregen. Vrees dat ik er vanavond weer op uit mag :|
Zo erg vindt joj dat niet denk ik...?
'Meisje' bestaat toch wel he? Je mag het nl ook zelf leuk vinden natuurlijk :+

Zo gaat 't wel rap! Volgens mij bijna 300K XP vandaag! Van halverwege level 28 naar halverwege level 29. Nu stagneert het wel weer natuurlijk. Hele dagen meetings en zaterdag klussen...

Nog nooit zo weinig stardust gehad (2K) Maar vult gelukkig snel aan nu.

En...yes! Ook ditto is binnen. En als wij hem hebben is ie niet superzeldzaam hoor...
1421143 nu.

Machop sjokt rustig mee. Nog 120km of zo denk. En...nog steeds die Lickitung :(
Kan ik een tweede ditto daar niet neerzetten in de Pokedex :Y)

• GroeneThee
readytoflow schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:30:
[...]

Zo erg vindt joj dat niet denk ik...?
'Meisje' bestaat toch wel he? Je mag het nl ook zelf leuk vinden natuurlijk :+
Nah, op zich niet erg. Kan de beweging best gebruiken en heb er plezier in om het samen met haar te doen. En ja, ze bestaat 8) Sterker nog, het zijn er 2 maar de jongste geeft er minder om.

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Net een lucky egg sessie gedaan en tot de ongeveer 300k gekomen, dus opeens heel rap naar lvl 31. Helaas nog geen ditto, ook al heb ik vandaag 50+ pokemon gevangen.. Hopelijk blijft hij vanaf nu wel in het spel en is het niet tijdelijk..

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Ben zelf vorige week opnieuw begonnen. Had wat stomme keuzes gemaakt wat betreft candies e.d. en lette nooit op IV. Nu dus even opnieuw begonnen en ga dit nu wel doen. Schiet inderdaad al wel lekker op zo met die dubbele XP :)

Nog geen Ditto overigens :+

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• GroeneThee
Moddie schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:36:
Net een lucky egg sessie gedaan en tot de ongeveer 300k gekomen, dus opeens heel rap naar lvl 31. Helaas nog geen ditto, ook al heb ik vandaag 50+ pokemon gevangen.. Hopelijk blijft hij vanaf nu wel in het spel en is het niet tijdelijk..
Neem aan met 2 of zelfs nog meer telefoons? :o
Peter_Aragorn schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:48:
Ben zelf vorige week opnieuw begonnen. Had wat stomme keuzes gemaakt wat betreft candies e.d. en lette nooit op IV. Nu dus even opnieuw begonnen en ga dit nu wel doen. Schiet inderdaad al wel lekker op zo met die dubbele XP :)

Waarom niet gewoon doorgegaan? Wat levert een compleet nieuw account voor voordeel op?

• Peter_Aragorn
GroeneThee schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:53:
[...]

Waarom niet gewoon doorgegaan? Wat levert een compleet nieuw account voor voordeel op?
Nja opnieuw mijn dingen in kunnen zetten. Zoals Lucky Eggs e.d..

Daarnaast is het ook niet erg om opnieuw te beginnen. Leuk om alles weer te verzamelen :+

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
GroeneThee schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:53:
[...]

Neem aan met 2 of zelfs nog meer telefoons? :o

[...]
Voor het eerst is op twee geprobeerd, want die 500k die je minimaal per level moet is anders 'Tage Arbeit'.

p.s. is het ook mogelijk om ditto uit een ei te krijgen?

[ Voor 9% gewijzigd door Moddie op 23-11-2016 20:04 ]

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Pff, ik wil ook de Ditto, al 100 ballen en een tiental great balls aan verspild. :p
Kan hij ook uit een Weedle komen eigenlijk?

Last.fm | Code Talks

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Onze leek op een Weedle of een Pidgey.
Ik dacht dat het een Weedle was.

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-11 20:45
Helaas ivm werk en studie weinig tijd om ballen te farmen en gyms in te nemen. Al is het met gyms vooral zo dat ik 30 revives en 2 hyper potions heb, en 24 normal potions, dus daar moet ik het vooral hebben van de gyms die nog laag in level zijn en makkelijk over te nemen. Blijf rond de 3 gyms per dag zitten de laatste 2 week.

Probeer wel genoeg pokies te vangen voor een evolve sessie komende zondag, met een lucky egg en mijn week bonus voor 7x pokestop spinnen en 7x pokie vangen

• apollo13
  • Laatst online: 22:53
Vanavond nog een stukje wezen lopen, mijn 10Km ei was bijna gaar ;)
Toen kwam deze knaap uit het ei gekropen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZILXq8k2IMP6V7YEg6esEIl8/full.png
Ik blij, had hem nog niet.
Net wat je zegt Afvalzak, lekkere hoeveelheid candy.
Meteen even zijn level gecontroleerd, 83%, niet slecht dus.

[ Voor 20% gewijzigd door apollo13 op 23-11-2016 21:21 ]

apollo13

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Lekker veel candy ook :)

Last.fm | Code Talks

• Whis!
  • Niet online
Inmiddels staat de teller hier op 2 Ditto's na ongeveer 25/30 catches. Beide vermomd als Ratata. :)

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

mklkhanou schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:19:
Inmiddels staat de teller hier op 2 Ditto's na ongeveer 25/30 catches. Beide vermomd als Ratata. :)
Het leven is oneerlijk :P Alhoewel, straks heb ik er waarschijnlijk 1 en worden al mijn volgende Pidgey's Ditto's. Zul je net zien :p

[ Voor 18% gewijzigd door Afvalzak op 23-11-2016 21:22 ]

Last.fm | Code Talks

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Hier vandaag na maanden passief gespeeld te hebben eindelijk weer eens actief gespeeld en opzoek naar Ditto. Helaas ondanks elke ratata/pidgey/zubat gevangen te hebben geen ditto. Wel weer eens op de oude hotspot geweest en stonden weer 2 lures aan ondanks dat er maar 7 auto's stonden.

Gelukkig eindelijk mijn laatste vulpix gevangen, dus eindelijk ook mijn ninetales.

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:53

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Hier twee ditto's in Eindhoven gevangen binnen een uur tijd. (Twee keer Rattata).

is everything cool?

Verwijderd

Eens kijken of level 32 er inzit deze week. Want het gaat wel makkelijk zo!
Afbeeldingslocatie: https://s11.postimg.org/rzh4c3z8j/IMG_2930.jpgpic host

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:53

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:38:
Eens kijken of level 32 er inzit deze week. Want het gaat wel makkelijk zo!

Offtopic:

Ben je toevallig mowikan met dezelfde nick op Twitter? Zo ja, dan hebben we jaren geleden samen gewerkt bij de inplementatie van een spraakherkenningspakket in de zorg op mijn werk :)

is everything cool?

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Peter_Aragorn schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:48:

Ik ben zelf ook opnieuw begonnen. Dat was dan wel al een tijdje terug (23 september) en had een lvl 27 account. Ik had ook wat foutjes gemaakt en dan vooral met stardust.
Nu inmiddels al bijna level 30.

Vooral eerste dag superhard geleveld dmv lucky eggs bij Kijkduin. Van lvl 4 tot 20.5 in 1 dag >:) Al die nieuwe pokemons en dan ook nog eens dubbel xp..... Stel je voor als ik die dag ook nog eens dit event had met dubbel xp ;)

Uiteindelijk de goede keuze gemaakt net overnieuw beginnen en heb inmiddels de 142 gevangen. Nu nog Ditto.

• Barfman
Ben ik nou de enige die bij Weight en Height een XL ballonnetje heb ?

Afbeeldingslocatie: https://s16.postimg.org/5w0hzed69/Screenshot_20161123_135932.png

• Quincy5
  • Laatst online: 24-11 13:13
Heb nog geen Ditto na een geschatte 30 vangsten. Maar volgens mij zijn ze niet zo sterk, vooral door hun lage CP. Ik ben er vanavond 2 in gyms tegengekomen, maar het was wel heel makkelijk om ze te verslaan.

Ik wil er natuurlijk evengoed wel een voor de heb.

PV Output

• Peter_Aragorn
Apocalyptus schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:07:
[...]

Ik ben zelf ook opnieuw begonnen. Dat was dan wel al een tijdje terug (23 september) en had een lvl 27 account. Ik had ook wat foutjes gemaakt en dan vooral met stardust.
Nu inmiddels al bijna level 30.

Vooral eerste dag superhard geleveld dmv lucky eggs bij Kijkduin. Van lvl 4 tot 20.5 in 1 dag >:) Al die nieuwe pokemons en dan ook nog eens dubbel xp..... Stel je voor als ik die dag ook nog eens dit event had met dubbel xp ;)

Uiteindelijk de goede keuze gemaakt net overnieuw beginnen en heb inmiddels de 142 gevangen. Nu nog Ditto.
Wow, das wel heel snel. Zo gaat het bij mij niet helaas, maar dat komt vanzelf goed

Pagina: 1 ... 28 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status