Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.925 views

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01:26
Damn son, dit topic leeft weer!
CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:13:
Ik denk dat de dubbele dust ook ter ondersteuning van de volgende generatie is want dan zullen mensen plotseling een hoop meer te evolueren en daarna te uppen hebben. :)

Ga maar vast een beetje sparen. ;)
Dan zit ik wel safe... Nog maar 2 pokémon ooit gepower-upped.
Alleen heb ik nu schrik om ooit nog een nieuwe pokémon te power-uppen. :'(

Ik denk dat ik gewoon m'n stardust ga houden tot wanneer trading erin komt. Dan investeer ik wel naargelang welke pokémons in trek zijn.

Ik speel niet echt in gyms omdat ik het systeem (= touchscreen spammen) maar niets vind. Het leukste vind ik eggs hatchen en stardust & candy sparen :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wHKp8Fz.png

• Asgaro
CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:37:
Alle IV calculators zijn nu ook prompt waardeloos geworden neem ik aan. De makers daarvan moeten nu overuren maken om die te fiksen. :+
Klopt dit?
Dit betekent dan ook dat we de IVs van al onze huidige pokémon moeten herchecken?

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Asgaro schreef op maandag 21 november 2016 @ 23:14:
[...]

Klopt dit?
Dit betekent dan ook dat we de IVs van al onze huidige pokémon moeten herchecken?
Nee de IV's van je pokemons zijn gelijk gebleven. Die IV-checkers moeten echter naar de nieuwe waarden ge-updatet worden en zullen nu de IV's niet juist weergeven.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-11 20:45
Alleen bepaalde base stats zijn gewijzigd, maar IV is in % en dat veranderd niet.
Zoals Mofkees aangeeft moeten de formules alleen aangepast worden bij de IV-checkers

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
GoIV heeft al een update met de nieuwe waarden. :)

https://github.com/farkam135/GoIV/releases

• Autofan1985
  • Laatst online: 22-10 14:37
Wel een goede zaak dat ze de boel wat meer balanceren atm. Zo krijg je iig al meer variatie in de gyms en ben je veel minder afhankelijk van zeg 5-6 sterke types. Enige wat ik wel bijzonder vind is dat gras generfd is, aangezien ik deze al relatief laag vond qua CP. Maar dat kan ook door de vele waterpokies komen. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Autofan1985 op 22-11-2016 08:44 . Reden: tiepvout ]

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:40
Ik had gisteravond op een haar na knokken (bleef bij weggeslagen telefoon en wat duwen) omdat ik een stabiele, gele level 9 gym sloopte (1 van de laatste in de stad). 'Volwassen' mannen die op de vuist willen om fucking Pokemon Go :F

Lol is er voor mij wel een beetje vanaf nu, ik ben 37 en daar ben ik echt te oud voor....ik denk dat ik maar eens ga stoppen ;)

*burp*

• MarFan
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:36
Even een andere mening over wintrading. (en daardoor kan ik in de spiegel kijken ;)

Ik wil mijn team Gym zo hoog mogelijk. Als er dus de laagste een CP van 1800 heeft en ik kan er 1 inzetten van 2500, dan is mijn Gym sterker. Dus blijf ik er ook langer in.
Ik ben uit een (stabiele) gym al een paar keer eruit gespeeld, kom gewoon terug (ondertussen is een andere pokemon hoger) en battle weer, zo komt die lvl10 gym steeds hoger. Ik noem het geen cheaten, maar tactiek of nog beter, tweaken 8)

Pana WC12H9E8 / 1000L

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Fuck.. een maand geleden spawnden echt talloze rhyhorn´s voor mijn deur. Totaal genegeerd want: niet interessant. Ik spendeerde mijn balls liever aan pidgeys, weedles en eevee's. :+

Verwijderd

mklkhanou schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:59:
[...]

Fuck.. een maand geleden spawnden echt talloze rhyhorn´s voor mijn deur. Totaal genegeerd want: niet interessant. Ik spendeerde mijn balls liever aan pidgeys, weedles en eevee's. :+
Afbeeldingslocatie: https://vignette3.wikia.nocookie.net/logopedia/images/f/f8/Pok%C3%A9mon_Gotta_Catch_'Em_All_1.png/revision/latest?cb=20130917213339

candy candy candy candy and nog eens candy!
Gaat niet ten koste van je pokemon storage, geeft stardust en je weet nooit waar het spel heen gaat :)

Verwijderd

Doopy-X- schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:53:
Ik had gisteravond op een haar na knokken (bleef bij weggeslagen telefoon en wat duwen) omdat ik een stabiele, gele level 9 gym sloopte (1 van de laatste in de stad). 'Volwassen' mannen die op de vuist willen om fucking Pokemon Go :F

Lol is er voor mij wel een beetje vanaf nu, ik ben 37 en daar ben ik echt te oud voor....ik denk dat ik maar eens ga stoppen ;)
Dan zou ik er juist later heen :)

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik denk dat je daar te normaal voor bent, niet te oud;) Wat een malloten bestaan er toch. :|

Last.fm | Code Talks

• Autofan1985
MarFan schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:56:
Even een andere mening over wintrading. (en daardoor kan ik in de spiegel kijken ;)

Ik wil mijn team Gym zo hoog mogelijk. Als er dus de laagste een CP van 1800 heeft en ik kan er 1 inzetten van 2500, dan is mijn Gym sterker. Dus blijf ik er ook langer in.
Ik ben uit een (stabiele) gym al een paar keer eruit gespeeld, kom gewoon terug (ondertussen is een andere pokemon hoger) en battle weer, zo komt die lvl10 gym steeds hoger. Ik noem het geen cheaten, maar tactiek of nog beter, tweaken 8)
Als je het zo stelt wel (al blijf ik het een naaistreek vinden van mensen die zelf te lui zijn om aan de gyms te werken), maar de praktijk is vaak dat er een lagere terug komt. ZO is mijn 18xx CP Golduck er een keer uit gegooid voor een 750 CP Scyther.
LukasW schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:21:
[...]

Nou je het zegt.. De HP van de gebuffde pokemon is wel gelijk gebleven, dus zal met de rest van de stats ook wel zo zijn.

Wel raar dat ze wigglytuff dan juist omlaag hebben gebracht, die vond ik al te sterk voor zijn CP.

Balen dat ik in een impuls m'n laatste dust in rhydon, jolteon en alakazam heb gestopt ook. Die zijn dan nog steeds redelijk waardeloos.
Wigglytuff heeft vooral een dikke hp, waardoor hij vrij allround inzetbaar is ern het lang vol houdt. Echter de damage die hij doet is echt niet zo zwaar, al komt een hyper beam natuurlijk altijd wel aan.

• Doopy-X-
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:06:
[...]

Dan zou ik er juist later heen :)
Die gast speelt bijna 24/7 en dat is ook prima. Juist zijn frustratie zat erin dat ie de afgelopen week al zijn gyms kwijt geraakt was omdat ons team 'on a rampage' ware gegaan. Nu verloor ie zijn 1-na laatste gym ook en dit was blijkbaar de druppel.

Ik ben fanatiek maar het blijft een spelletje hoor, mensen nemen shit echt te serieus |:(

*burp*

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Hmm me 100% Gyarados met Bite/Twister kan nu dus toch nog van pas komen door zijn hoge max CP. Had hem links laten liggen toendertijd omdat hij toch niet hoger uitkwam dan alle Vaporeons die veel makkelijker te krijgen waren.

Het is even wennen denk ik, maar het lijkt me tot nu toe een redelijke verandering. Meer pokemon zullen nu "bruikbaar" zijn, iig in gym battles. Voor gym defenders blijft het een CP race en nu hebben meer mensen toegang tot hoge CP pokemon. Voor de hardcore spelers is het altijd even slikken, want je had zo'n mooie "voorsprong" op de rest. Maar in elk spel wordt het aangepast op het gros van de spelers en die zijn casual. Dus alles wordt altijd retard-proof gemaakt en daar moet je het mee doen.

Alleen gras pokemon lijken ze een beetje vergeten te zijn? Op Tangela na, maar die is bijna nergens te vinden 8)7

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:59:
[...]

Als het CP te laag was was de CP van de Magikarp dus ook te laag. Voor gympokies wil je het liefst evolutiekandidaten gebruiken die een zo vol mogelijke CP boog hebben.
Niet mee eens, als het een goede 2e aanval had gehad dan was het geen punt om 'm te evolueren en vervolgens te candyen. Voor GymPokemon heb ik liever kandidaten met zo hoog mogelijke IVs dan met zoveel mogelijk CP. Deze magikarp kwam uit een ei en was dus level 20, maar met 90%+IVs evolueer ik liever hem dan m'n 180CP Magikarp met prut IVs.

I have stability. The ability to stab.

• LukasW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-01 09:12
Autofan1985 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:08:
Wigglytuff heeft vooral een dikke hp, waardoor hij vrij allround inzetbaar is ern het lang vol houdt. Echter de damage die hij doet is echt niet zo zwaar, al komt een hyper beam natuurlijk altijd wel aan.
Hij deed niet perse veel damage nee, maar door zijn hoge HP vond ik hem wel sterk voor z'n CP. Albantar stelde dat ze wellicht de CP berekening aan hadden gepast om de CP beter de echte kracht van de pokemon te laten reflecteren. Vanuit dat oogpunt zou ik het raar hebben gevonden dat wigglytuff nog lager uit zou komen qua CP, omdat hem dat relatief nog sterker zou maken voor z'n CP (met gelijk blijvende stats). Nu blijkt echter dat ze de stats wel generfed hebben ipv de CP berekening en wigglytuff daadwerkelijk zwakker is geworden. Mijn uitspraak was dus niet zo relevant :+

• LukasW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-01 09:12
Edit: dubbele post, sorry

[ Voor 95% gewijzigd door LukasW op 22-11-2016 10:04 ]

• Mofkees

Dat is wel triest. Ik zit trouwens ook in jouw leeftijdsgroep dus goed te weten dat ik niet alleen ben :D

Mijn "beste" ervaring was nog voor de gym verandering. Stond met de auto bij iemand voor de deur om een L10 gym te slopen en dat duurde behoorlijk lang, in Duitland nog wel. Op een van de manieren was die gym in zijn tuin en die plek was vrij afgelegen en slecht toegankelijk. In die gym stonden ook 5 mons met dezelfde naam, alleen een ander getal steeds in de naam. Die dude moest zich wel erg verveeld hebben in dat dorpje :)

Ik was bijna klaar en de gym stond op L4 of L3. Toen kwam een beer van een vent uit dat huis met een grote hond, klopte op mijn raam en zei iets van: Ik ga de politie bellen als je nu niet wegrijdt, het is hier een prive grondstuk! Ik geloofde er op zich niks van want het was gewoon een klein doorlopend straat, maar met een geel kenteken in .de met politie erbij, laat 't toch maar...

• WahWah

Wat een naar persoon ben jij. Arme zielen, ik heb het met ze te doen hoor. Ze hebben waarschijnlijk al niks in het leven bereikt en dan pak je nog eens hun enige troost af, de stabiele gym....ik zou ook boos worden en gaan fechtuh :+

• Doopy-X-
WahWah schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:29:
[...]

Wat een naar persoon ben jij. Arme zielen, ik heb het met ze te doen hoor. Ze hebben waarschijnlijk al niks in het leven bereikt en dan pak je nog eens hun enige troost af, de stabiele gym....ik zou ook boos worden en gaan fechtuh :+
:')

Die gasten spelen inderdaad bijna 24/7 en dan pak ik ook nog zijn laatste strohalm af. -O-

*burp*

• Doopy-X-
Mofkees schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:18:
[...]

Dat is wel triest. Ik zit trouwens ook in jouw leeftijdsgroep dus goed te weten dat ik niet alleen ben :D
Zondagavond moest ik ook al 2 agenten uitleggen dat ik 37 was en waarom ik om 23:30 op een industrieterrein stond 8)

Ik ga vanaf nu over op lekker Pokehunten met mijn zoon zodat we onze decks beide vol krijgen, kan ik 's avonds ook gewoon weer binnen blijven en mijn achterstand aan series in gaan halen (en aan Battlefield 1 beginnen). :*)

*burp*

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik bedenk me ineens dat ik bijna op het punt stond om vorige week mijn Blastoise met iv 89 en cp rond de 1500 te poweruppen. Maar omdat hij bite heeft twijfelde ik te erg. wat een geluk dat ik dat niet gedaan heb zeg! :D

Inmiddels heb ik ook al 300 Eevee candy bij elkaar, maar ik heb al veel goede evolves dus wacht nu op Eevee's met een hoge IV. Nu de Eevee evolutions nog sterker zijn geworden zijn die candy's nog bruikbaarder.

En met de cp change bij mijn twee Gyaradossen met IV 96 en 94, beide met Hydro Pump, ben ik ook erg blij :D

[ Voor 11% gewijzigd door darkdesign op 22-11-2016 10:49 ]

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 21:05
Ik ben over het geheel best tevreden met de aanpassing aan de CP's. Jammer dat ik recentelijk niet actief achter de rydon aan heb gezeten. Ik had hem immers al en hij was waardeloos.

Ik snap alleen niet waarom victerybell en villeplume aangepast zijn. Zeker nu de vaporeons nog veel sterker zijn geworden. Ja de jolteons zijn ook sterker geworden, maar ik vond de grass toch een betere counter.

• Autofan1985
Amd RuLuzzz schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:04:
Ik ben over het geheel best tevreden met de aanpassing aan de CP's. Jammer dat ik recentelijk niet actief achter de rydon aan heb gezeten. Ik had hem immers al en hij was waardeloos.

Ik snap alleen niet waarom victerybell en villeplume aangepast zijn. Zeker nu de vaporeons nog veel sterker zijn geworden. Ja de jolteons zijn ook sterker geworden, maar ik vond de grass toch een betere counter.
Meestal gebruikte ik idd ook gras tegen juist de Vaps, Wraths e.d. Dan kon ik elektrisch sparen voor Gyarados en (mede-)ijspokies zoals Lapras en Slowbro.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Je kunt je Jolteons nu wel ook 'kwijtraken' in gyms want daar zijn ze nu hoog genoeg voor. Moeten we er ook tegen gaan vechten. Gevoelig voor Ground. Wuh? :S

Misschien goed moment om wat van die mooie hoge IV maar lagere CP Eevees toch maar eens te evolueren voor trainpokies.

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Grappige update. Ik schrok me gisteren al rot dat ik een 525 abra tegen kwam. Ik dacht echt dat ik een perfecte had gevonden aangezien ik ze normaal alleen maar in de 300 vang :P

Bij sommige pokemons vind ik de verhoging wel leuks zoals mij 2500 Golem, 2500 Machamp, Cloyster, Kingler, Omastar, Rhydon en een aantal electrische pokemons.

Er zijn natuurlijk een aantal verlagingen waar ik niet blij van word zoals mijn Vileplume, Poliwrath, beide Nido's, nog wat graspokemons en als laatste mijn 100% Pidgeot :9
Die andere pokemons zijn ook allemaal 93% of hoger.

Voor de rest net nog wel een blauwe level 10 gym neergehaald in Haarlem. En dat ging me toch makkelijk. Laagste cp was rond de 2350 maar ik was in een half uurtje klaar. Nog 80 max revives over dus straks nog maar 1 doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Apocalyptus op 22-11-2016 12:13 ]

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik vind het nog zuurder dat mijn Golem een slechte moveset heeft :P Verder wel blij met een verbeterde Cloyster en Gengar, de rest is eigenlijk minimaal (van wat ik heb dan).

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Die van mij heeft Mud Slap met Earthquake. Ben ik happy mee.

Edit: foutje

[ Voor 89% gewijzigd door Apocalyptus op 22-11-2016 12:28 ]

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-11 10:26
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:21:
Je kunt je Jolteons nu wel ook 'kwijtraken' in gyms want daar zijn ze nu hoog genoeg voor. Moeten we er ook tegen gaan vechten. Gevoelig voor Ground. Wuh? :S

Misschien goed moment om wat van die mooie hoge IV maar lagere CP Eevees toch maar eens te evolueren voor trainpokies.
Heb een 2k Sandslash met Mudshot en Earthquake. Nachtmerrie voor electro! Ook sterk tegen vuur :)

Net een rondje Sonsbeek gedaan. Weinig bijzonder spul, wel een stuk of 8 (male) Nidoran. Dus wie nog een Nidoking nodig heeft...

En toen ik thuis kwam zaten er 3 Eevee voor de deur te wachten :X

<GoT>NightStalker

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

Aparte update.. maar of ik er blij van word, is een tweede. Het gros van de pokemon die erop zijn vooruitgegaan, hebben ofwel een erg slechte hp, ofwel een vrij nutteloze moveset.

Rhydon en Alakazam is wel leuk natuurlijk, maar Vaporeon en Gyarados hadden wat mij betreft niet zo geboost moeten worden. Ook het nerfen van Wigglytuf is me niet echt bevallen, zeker niet omdat ik net gisteren wat stardust in dat ding had gestoken :@

De update lijkt qua CP ook rekening te houden met IV. Des te hoger de IV, des te meer CP je erbij kreeg.

Er is wat mij betreft nu wel een te groot gat geslagen tussen de maxed out pokemon met killer CP''s en de B-tier, een hoop lucht en dan de rest.

Ben anderzijds wel benieuwd naar de nieuwe AT en DEF stats.

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

• schaapiej
slm schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:45:
De update lijkt qua CP ook rekening te houden met IV. Des te hoger de IV, des te meer CP je erbij kreeg.
Dat was toch altijd al zo?
Hoe hoger de IV hoe hoger je uiteindelijke CP.

<GoT>NightStalker

• Autofan1985
schaapiej schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:55:
[...]

Klopt, maar het verschil tussen een 10% en 90% IV om maar wat te noemen lijkt zich nadrukkelijker te uiten in de CP dan voorheen.

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:50

Shiro

Serenity

Autofan1985 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:08:
[...]

Klopt, maar het verschil tussen een 10% en 90% IV om maar wat te noemen lijkt zich nadrukkelijker te uiten in de CP dan voorheen.
Lijkt mij juist niet toch? IV is altijd van STA/DEF/ATK waarbij het max 15 kan zijn van elk.

Als je base stats verhoogd zijn, zoals wat er nu gebeurd is met bijv. Gyrados, dan zou IV juist minder invloed hebben op de totale CP.

Voor een Wigglytuff zou het misschien wel wat nadrukkelijker zijn, omdat de base stats omlaag zijn gegaan...

[ Voor 3% gewijzigd door Shiro op 22-11-2016 13:13 ]

Juniper RWD

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 15:11
Shiro schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:12:
[...]

Lijkt mij juist niet toch? IV is altijd van STA/DEF/ATK waarbij het max 15 kan zijn van elk.

Als je base stats verhoogd zijn, zoals wat er nu gebeurd is met bijv. Gyrados, dan zou IV juist minder invloed hebben op de totale CP.

Voor een Wigglytuff zou het misschien wel wat nadrukkelijker zijn, omdat de base stats omlaag zijn gegaan...
Maar misschien hebben ze bijvoorbeeld ook een x2 op de IV waardes gezet? Who knows...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
Doopy-X- schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:37:
[...]

:')

Die gasten spelen inderdaad bijna 24/7 en dan pak ik ook nog zijn laatste strohalm af. -O-
Bully >:)

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:50

Shiro

Serenity

Mx. Alba schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:22:
[...]

Maar misschien hebben ze bijvoorbeeld ook een x2 op de IV waardes gezet? Who knows...
Vermoed van niet. Mijn IV93 en IV98 Dragonite verschilden 15CP voor de aanpassing, nu is het 16. Dat kleine verschil kan komen door hoe de base stats nu berekend is of afronding.

Vaporeon IV 96 en 76 had een verschil van 61, na de aanpassing hebben ze een verschil van 65CP. Dat kan best komen door de nieuwe CP formule.

Maar ff terug komen op de vraag dat IV een grotere invloed heeft dan eerst. Nee... Vaporeon is met 13% omhoog gegaan qua CP. Verschil van 61 naar 65 is minder dan 13%, ofwel, je merkt IV verschillen juist minder dan eerst vanwege de verhoogde base stats voor een Vaporeon.

Ik zit nog ff over na te denken of dat logica van mijn laatste zin klopt, heb echt beroerd geslapen gisternacht, maar volgens mij klopt het wel, los van dat alle getallen niet tot in de puntjes te verklaren valt, lijkt het er wel op dat IV verschillen juist minder effect hebben op totale CP van een Pokemon dat gebuffed is. :+

Juniper RWD

• Doopy-X-
Mooie is wel dat vandaag al precies gebeurt waarvoor ik die gym down heb gebracht, verschillende teams vechten erom ipv dat 1 team elke dag zijn easy rewards opstrijkt.

Missie accomplished 8)

*burp*

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:09
Sinds de laatste update moet ik regelmatig het spel na starten direct weer herstarten. Het spel loopt regelmatig volledig vast. Merken jullie dat ook?

• schaapiej
Zenomyscus schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:00:
Sinds de laatste update moet ik regelmatig het spel na starten direct weer herstarten. Het spel loopt regelmatig volledig vast. Merken jullie dat ook?
Hier hetzelfde probleem. Moet de app dan op de achtergrond volledig killen voordat ik 'm fatsoenlijk kan starten. Komt bij mij voornamelijk voor als je de app afsluit en binnen korte tijd weer start.

<GoT>NightStalker

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
Doopy-X- schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:55:
[...]

Mooie is wel dat vandaag al precies gebeurt waarvoor ik die gym down heb gebracht, verschillende teams vechten erom ipv dat 1 team elke dag zijn easy rewards opstrijkt.

Missie accomplished 8)
d:)b

Dat is precies de reden waarom ik ook blauwe lvl 10's neer gooi in de streek , die hadden zowat alles in de directe omgeving in handen , moest zelf al verder uitwijken om wat gyms te hebben.

Heb er 15+ vrij stabiel nu (had er 20+ tot een week geleden) dus konden al die blauwe er wel eens aan en ze worden niet terug omhoog gehaald dus ook hier , mission accomplished :P

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Yes! Alle hoge torens moeten plat!

Verwijderd

Ik heb tijdens gym battles dat als de defender een special move doet dat ik naar 4fps zak, dus onmogelijk kan dodgen, wat de nodige frustratie met zich meebrengt.
Of dat k na 2 keer getraind te hebben de volgende poging telkens een Error krijg, waarbij herstarten van de app dit meestal wel verhelpt.
Of dat ik op GO klik en dat dan het scherm een soort blijft hangen waardoor je ook niks meer kunt doen dus ook de app maar weer herstart.
Of dat ik een wilde pokemon aantik om te vangen, op dat moment uit zicht verdwijnt en mijn HUD weg is en blijft. Kan ik ook de app weer herstarten.

tldr; nog een hoop onnodige performanceproblemen en bugs die er na een half jaar toch wel uit mogen zijn... :P

ps: ik beschik over een iPhone 5.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Bij mij verdwijnt Snorlax regelmatig (Oneplus X Android 6). Erg irritant als je z'n specials wil dodgen. Earthquake lukt dan nog wel gelukkig :P

Battery drain lijkt trouwens ietsje verbeterd te zijn ten opzichte van gisteren, maar nog niet op pre 0.47-niveau. De telefoon laadt nu tenminste weer op met PoGo aan.

• WahWah
Pathogen schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:20:
Bij mij verdwijnt Snorlax regelmatig (Oneplus X Android 6). Erg irritant als je z'n specials wil dodgen. Earthquake lukt dan nog wel gelukkig :P

Battery drain lijkt trouwens ietsje verbeterd te zijn ten opzichte van gisteren, maar nog niet op pre 0.47-niveau. De telefoon laadt nu tenminste weer op met PoGo aan.
Ja die battery drain was/is echt een drama (ook OPX hier). Tijdje terug een lucky egg sessie aan het doen, maar vergeten aan de lader te zetten. Was al best laag toen ik het doorhad. Hij bleef gewoon achteruit gaan tijdens het laden. Gelukkig had ik nog voldoende om mijn sessie af te maken _/-\o_

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
ramones73 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:04:
[...]

d:)b

Dat is precies de reden waarom ik ook blauwe lvl 10's neer gooi in de streek , die hadden zowat alles in de directe omgeving in handen , moest zelf al verder uitwijken om wat gyms te hebben.

Heb er 15+ vrij stabiel nu (had er 20+ tot een week geleden) dus konden al die blauwe er wel eens aan en ze worden niet terug omhoog gehaald dus ook hier , mission accomplished :P
Ik hoop niet dat jij een van die smeerkezen bent die altijd mijn zuurverdiende lvl 6 a 8 gyms naar beneden knalt in Enschede :9 .
Al maak ik als het even kan met mijn matties op de universiteit ff een hogere rode of gele gym kapot >:) . Helaas denken andere mensen daar ook aan als wij dan een hogere gym hebben gekweekt :(.

Zit hier overigens ook een gast die het helemaal geweldig vind om gyms naar lvl 1 te verslaan en dan te stoppen met aanvallen, erg vervelend dat.

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-11 02:52
Meh, dat blijft toch altijd wel een nadeel van die "balance" changes. Ook ik precies ervoor een bende dust in een mooie Nidoqueen gestopt die nu op basis van zijn cp absoluut niet meer bijzonder is en de dust dus ook niet waard was. Zelfde geldt voor bende pokies die ik heb getransferred die nu in eens wel relevant zijn.

Niantic zou eens een keer een boekje open moeten doen met de argumentatie van bepaalde keuzes. Zo ben ik nu ontzettend benieuwd naar de reden van de grass nerfs qua cp.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Nidoqueen is imo nooit een berg dust waard geweest... Van de top Pokémon is eigenlijk alleen Arcanine een beetje generfed en ook weer niet zoveel dat ie nu niet meer handig is om Exeggutors aan te vallen. Als defender was het altijd al een prutpokémon, ik zette er altijd Starmies tegen in met de helft aan CP.

De "big grass" zijn ook weer niet superveel generfed. Vileplume's attack is nog hetzelfde, Venusaur is nog geen procent omlaag, alleen Victreebel heeft het wat slechter getroffen.

• slm

slm

schaapiej schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:55:
[...]

Ja, alleen nu dus een factor groter

Edit: verkeerde quote

[ Voor 36% gewijzigd door slm op 22-11-2016 15:53 ]

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-11 02:52
Bij simpelweg gebrek aan betere pokies die een hoog cp kunnen bereiken moet je op een gegeven moment iets, aldus mijn Nidoqueen die ik boven de 2000cp kon tillen. Nu zit hij er onder :'(

Niet dat ik nou echt een gebrek aan dust heb, maar nu is het gewoon zonde. De eerste Arcanine, Dragonite, Lapras of Snorlax laat zich bij mij namelijk nog steeds op zich wachten.

• Doopy-X-
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4c6RWou.png

[ Voor 16% gewijzigd door Doopy-X- op 22-11-2016 16:33 ]

*burp*

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Kan ook meteen zichtbaar.

(Hier stond hetzelfde plaatje als boven)

Hattie zelf ook al door. :+

[ Voor 58% gewijzigd door CaptJackSparrow op 22-11-2016 16:49 ]

• Asgaro

Dit... IS NOG MAAR HET BEGIN

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bLwiUPI.gif

• schaapiej
Tuttel schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:51:
...mijn Nidoqueen die ik boven de 2000cp kon tillen. Nu zit hij er onder :'(
Dragqueen? :+

<GoT>NightStalker

• readytoflow
  • Niet online
Had ik al eens eerder gevraagd.
Maar nu ik dat plaatje zie denk ik er weer aan.

Omastar, Gyarados, Vaporeon, Starmie, etc
Allemaal met watergun en hydropump.
Is de een dan sterker dan de ander? Of gaat het dan alleen nog om de verschillen in HP?

• Mx. Alba
readytoflow schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:13:
Had ik al eens eerder gevraagd.
Maar nu ik dat plaatje zie denk ik er weer aan.

Omastar, Gyarados, Vaporeon, Starmie, etc
Allemaal met watergun en hydropump.
Is de een dan sterker dan de ander? Of gaat het dan alleen nog om de verschillen in HP?
Er zijn dan ook nog verschillen in Base ATK en Base DEF die weerspiegeld worden in de CP.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-11 15:33
Ach, leuk die lijstjes, maar uiteindelijk bepaalt de juiste line-up toch meer dan de ranking.

Attack ranking 5,6, en 9 maken waarschijnlijk nog steeds niks klaar tegen defend ranking 10.

En hoe goed is een Rhydon tegen al het vap geweld in Nederland?

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:22
Aangezien het vanaf morgen Lucky egg week is, ga ik er denk ik geen halen.

Natuurlijk is x4 XP leuk maar ik stop de coins toch liever in incubators voor een volle pokedex.

Een hele week dubbele XP zal toch ook wel wat zoden aan de dijk zetten richting lvl 30 (nu 27,5).

Heeft iemand al eens de daily reward met een Lucky egg gedaan? Werkt dat?

• slm

slm

Orsetto schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:56:
...
Heeft iemand al eens de daily reward met een Lucky egg gedaan? Werkt dat?
Dat werkt goed

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NAcb04Q9Zv7L124Ofmp76WZt/thumb.png Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/l2U1OGPHoLNlYHcOU32tD2ox/thumb.png

Edit: screens toegevoegd zonder en met lucky egg

[ Voor 46% gewijzigd door slm op 22-11-2016 20:11 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Driewerf BAH! :(

Wat zijn het toch ook een stelletje ongelofelijke minkukels daar bij Niantic. Een adequate user interface ontwerpen is écht te hoog gegrepen voor ze. Fietste ik terug van boodschappen doen en spinde ik een stop en verwijderde wat inventaris... en toen activeerde ik weer per ongeluk mijn laatste Lucky Egg. :X

Nota bene zes uur voordat het event met dubbele XP begint. :X :X :X

Ik twijfelde wat ik moest doen. Wel of geen evoluties gaan doen? Er wordt van uit gegaan dat de dubbele XP met een LE ook weer verdubbeld wordt maar Niantic kennende ben ik er niet van overtuigd dat dat ook zo zal zijn. En expliciet duidelijk zijn over dergelijke zaken dáár doen ze bij Niantic natuurlijk niet aan. Stél je voor.

Ik begon dan ook toch maar evoluties te doen terwijl ik naar huis fietste en ging daar thuis gekomen maar mee door met bijzonder weinig enthousiasme. Ik evolueerde in mijn geërgerde onoplettendheid ook nog eens een Kakuna tot Beedrill wat me ook nog weer 50 candy kostte. :X Ik had niet genoeg ongedierte om het half uur vol te maken en transferde nog wat evoluties om er nog wat extra te doen. Ik wou niet gehaast andere beesten gaan evolueren en dingen doen die ik anders misschien niet zou doen.

Tijdens het transferren van een Metapod liep de stomme app weer eens vast ook. :( :( :( Zou ik dus niet eens kunnen zien hoeveel XP ik kreeg? Toen bedacht ik om mijn thuisfoon die ik uitgezet had voor ik weg ging weer aan te zetten zodat ik op die snel de XP kon zien van vóór ik weg ging voordat die geüpdate werd door de server. Ik schreef snel de eerste drie cijfers van de level XP op en na herstarten kon ik weer verder met transferren en nog twee Caterpies evolueren. Toen was de tijd bijna om en liet ik de rest maar. Ik kan in mijn journal zien dat ik tien stops gespind en zes beesten gevangen had nadat ik was weggegaan en daar voor corrigerend zal ik waarschijnlijk 41 of 42 evoluties gedaan hebben.

Dik balen weer. Doe ik eerst drie dagen vóór de aankondiging 187 evoluties en nu uren voordat het event begint jaag ik de rest van mijn evoluties er doorheen door die idioot stompzinnige UI. Ik denk dat de meeste mensen wel per ongeluk Lucky Eggs en Incenses geactiveerd hebben. Vindt Niantic dat soms wel prima omdat de mensen er dan meer moeten kopen of zo? Want een normale spelontwerper zal zo'n evidente fout in het UI ontwerp toch corrigeren. Maar niet Niantic hoor. |:(

Driewerf BAH! }:|

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:28
slm schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:57:
[...]

Dat werkt goed

[afbeelding] [afbeelding]

Edit: screens toegevoegd zonder en met lucky egg
Ook hier, afgelopen zondag. Aanrader!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Hier ook diverse keren per ongeluk lucky egg aangezet.
En per ongeluk evolueren ipv verkopen bij haast.
Vastlopen eigenlijk nooit bij mij(iOS)

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-11 22:23
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:52:
[...]

Hier ook diverse keren per ongeluk lucky egg aangezet.
En per ongeluk evolueren ipv verkopen bij haast.
Vastlopen eigenlijk nooit bij mij(iOS)
Hier ook zelfde ergernissen, lucky eggs zouden bvb een bevestiging kunnen krijgen met yes or no.

Ook iOS, maar qua vastlopen enkel dat mijn touchscreen zgn. niet meer reageert. Dan even er uit en opnieuw opstarten. Bij andere apps geen last van.

• Haay
  • Laatst online: 24-11 15:12
Wat ik niet snap, maar misschien mis ik cruciale info hier, is waarom de combo Mud Slap + Earthquake bij de Golem (bv) hoger gewaardeerd wordt dan de combo Mud Slap + Stone Edge ?

Als je op de Silphroad kijkt bij de Moves:

DPS - MOVE NAME - POWER - DURATION (MS) - DAMAGE WINDOW
25.81 - STONE EDGE ----- 80 -------- 3,100 ----------- 400
ROCK / CRIT: 50%
........................................................
23.81 - EARTHQUAKE ----- 100 -------- 4,200 ----------- 1,950
GROUND / CRIT: 5%

dan zou ik zeggen dat Stone Edge duidelijk de betere special move is. Hogere DPS, hogere kans op critical.
En de Golem is een dual-class met Ground/Rock dus heeft hij synergy bonus op beide typen.

Maar mis ik dan iets, dat Earthquake hoger gewaardeerd wordt?

[ Voor 8% gewijzigd door Haay op 22-11-2016 21:34 ]

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:21
Misschien typing van ground vs rock?

• Mx. Alba
Critical wordt in het spel (nog) niets mee gedaan dus die 50% critical daar heb je niets aan. Ook een groter damage window dus zelfs als je correct dodget krijg je meer schade omdat je niet het hele window kunt dodgen.

[ Voor 40% gewijzigd door Mx. Alba op 22-11-2016 23:02 ]

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:53

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Dus je geeft Niantic de schuld van het feit dat je al fietsende per ongeluk een lucky egg activeerde? (Tenminste, dat maak ik op uit de tekst).

Das hetzelfde als per ongeluk je ruitenwisser aanzetten in de auto ipv je richting aangeven omdat je even op je mobiel keek of wat dan ook om vervolgens de maker van de auto de schuld te geven van slecht design. De game al fietsende spelen is gewoon niet handig en dan is het risico nu eenmaal groter dat je net niet op de juiste plek het scherm aanraakt. (Ja, ik speel de game ook vrijwel dagelijks op de fiets, maar ik ga wel stilstaan bij een pokie en/of pokestop).

is everything cool?

• RickXX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
FREAKJAM schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 23:17:
[...]

Dus je geeft Niantic de schuld van het feit dat je al fietsende per ongeluk een lucky egg activeerde? (Tenminste, dat maak ik op uit de tekst).

Das hetzelfde als per ongeluk je ruitenwisser aanzetten in de auto ipv je richting aangeven omdat je even op je mobiel keek of wat dan ook om vervolgens de maker van de auto de schuld te geven van slecht design. De game al fietsende spelen is gewoon niet handig en dan is het risico nu eenmaal groter dat je net niet op de juiste plek het scherm aanraakt. (Ja, ik speel de game ook vrijwel dagelijks op de fiets, maar ik ga wel stilstaan bij een pokie en/of pokestop).
Niet eens met deze lezing. Ik vind ook dat dit design voor verbetering vatbaar is. Lucky eggs zijn waardevol voor mij. Ik speel het spel zo af en toe, niet fietsende, met alle tijd. Desondanks is het bij mij al een aantal keer gebeurd dat ik de lucky egg heb aangeklikt doch net niet heb geactiveerd. Met ieder ander item heb ik dat nog niet gehad. Ik kan mij vinden in de frustratie.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
FREAKJAM schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 23:17:
[...]

Nee. Ik was na boodschappen doen onderweg naar huis op de fiets maar stond gewoon stil bij de stop. Als je niet constant heel goed oplet staan de Lucky Eggs of Incenses achter het 'sluiten' kruisje en voor je het weet tik je er net iets naast en dan activeer je voor je het kunt voorkomen een LE of incense. Ook kun je als ze ergens anders op je scherm staan het scherm daar per ongeluk aanraken en hup het is zo gebeurd. Of als je het scherm daar aanraakt voor een swipe en het wordt geregistreerd als een tap bijv. Er zit geen enkele extra vraag om bevestiging tussen wat absoluut zou moeten. Zo vaak gebruik je die dingen niet dat dat storend zou zijn. Die bevestiging hoort er gewoon in te zitten en dat die ontbreekt is de fout van Niantic die niet inziet dat dit een absolute must is.

[ Voor 3% gewijzigd door CaptJackSparrow op 23-11-2016 00:04 ]

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-11 20:45
Ik kan mij ook wel vinden in een bevestigingsoptie bij activering van bijvoorbeeld de lucky eggs. Lucky eggs kunnen oa. verkregen worden door munten en munten kun je kopen met echt geld. Doordat je helaas wel eens te snel of onhandig klikt kun je zo dus per ongeluk echt geld verkwanselen. En ja dit kost nog geen euro voor een egg, maar het gaat mij om het idee. Al snap ik Niantic ook wel dat ze dit niet erg zullen vinden

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
Iemand die ik ken heeft Ditto... hij wou een zubat vangen en die veranderde in een Ditto?

• Mofkees
Aggressor schreef op woensdag 23 november 2016 @ 00:59:
Iemand die ik ken heeft Ditto... hij wou een zubat vangen en die veranderde in een Ditto?
heb hem nog niet, maar hij schijnt in gym battles gewoon in je tegenstander te transformen. :D

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
Mofkees schreef op woensdag 23 november 2016 @ 01:04:
[...]

heb hem nog niet, maar hij schijnt in gym battles gewoon in je tegenstander te transformen. :D
Ja wel geinig... maar ik wist niet dat ditzo te vangen is...

Zit deze nu in het event?

• Mofkees
Aggressor schreef op woensdag 23 november 2016 @ 01:05:
[...]

Ja wel geinig... maar ik wist niet dat ditzo te vangen is...

Zit deze nu in het event?
Volgens mij had man hem al gevonden bij het dataminen van de laatste patch, al dan niet met veel details nog hoe hij gevangen kon worden. Het was dan gewoon wachten tot de server hem ging enablen.

Alle Gen2 pokemons zijn ook al gezien in de datamining, dus die komen waarschijnlijk echt dit jaar al...

Verwijderd

Bevestigd : ik ving net een zubat , deze transformeerde meteen in een Ditto 8)

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:36
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 01:12:
Bevestigd : ik ving net een zubat , deze transformeerde meteen in een Ditto 8)
Screenshot? :) En is er al bekend of het alleen Zubat is die transformeert?

Verwijderd

prtscn lukt niet hier direct te plaatsen. (nog) niet voldoende karma.

Maar indirect lukt het wel :

https://www.wetransfer.co...fe2e20161123003336/59e106

• zunrob
Ik heb er zojuist ook een gevangen. Hij heeft een IV van 100. Is dat heel veel geluk, of hebben alle Ditto's dat?

[ Voor 46% gewijzigd door zunrob op 23-11-2016 01:49 ]

Verwijderd

Wow, heel veel geluk, die van mij is een 62%

• zunrob
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 01:52:
Wow, heel veel geluk, die van mij is een 62%
Correctie, mijn fout, 86,7% IV. Nog steeds best aardig. :D

Verwijderd

Ik heb ook ineens een ditto al weet ik wel niet hoe ik was een film aan het zien en niet echt geconcentreerd bezig. Ik hoop wel dat ik nog een betere kan vangen want deze zijn iv is waardeloos.

Verwijderd

Huh, ik ervaar nu al een dubbele exp en stardust buff! Vergis ik me nou of zou het pas vanaf de 24e zijn? :+

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11 15:13
Ik krijg nu voor het eerst de melding als ik mijn Vaporeon van 2009 wil upgraden dat mijn trainer level te laag is.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• schaapiej
Krijg net een screenshot doorgestuurd van m'n broer die een Ditto op een gym zag. Geloofde het eerst niet, maar met bovenstaande reacties erbij wel haha :p

I WANT ONE MOMMY!

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Jup, hier zit er ook 1 in de gym! :) I WANT ONE TOO!

• Richh
WTF! Ik heb vanochtend een Pidgey gevangen, start er na de vangst opeens een animatie, alsof hij evolueert. Ik dacht... Zou het dan toch...?

En ja hoor! Een Ditto! CP468, transform en stuggle. Geen 100% iv als ik mijn Mystic trainer mag geloven.

Ik maar denken dat ik bijzonder ben, maar al genoeg mensen in dit topic die er ook eentje hebben :p

[ Voor 36% gewijzigd door Richh op 23-11-2016 07:39 ]

Verwijderd

Gefeliciteerd! Wat is zoal de CP van de Ditto? :)

Ik heb constant dat bij opstarten van de app geen Pokémon op de nearby komen, ook gyms en stops zijn niet zichtbaar... :x

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Hier ook, pidgey "evolueerde" in een Ditto :)

• Mx. Alba
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:05:
Gefeliciteerd! Wat is zoal de CP van de Ditto? :)

Ik heb constant dat bij opstarten van de app geen Pokémon op de nearby komen, ook gyms en stops zijn niet zichtbaar... :x
Heb ik de laatste tijd ook vaak, met verschillende niveaus...

1) Ik zie wel de kaart met de stops en gyms, maar geen Pokémon.
2) Wel de kaart, maar geen stops, gyms of Pokémon.
3) Alleen een wit scherm.

Na de app killen en opnieuw starten werkt het dan meestal wel weer.

Hoe zit het nu met die Ditto? :D

[ Voor 3% gewijzigd door Mx. Alba op 23-11-2016 08:18 ]

Verwijderd

Mx. Alba schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:17:
[...]

Heb ik de laatste tijd ook vaak, met verschillende niveaus...

1) Ik zie wel de kaart met de stops en gyms, maar geen Pokémon.
2) Wel de kaart, maar geen stops, gyms of Pokémon.
3) Alleen een wit scherm.

Na de app killen en opnieuw starten werkt het dan meestal wel weer.

Hoe zit het nu met die Ditto? :D
Yup, en ook dat na een half uur de app open hebben (ik heb een stop bij m'n huis die ik dan om de 5min draai) dat er opeens de melding komt 'Try again later' en inderdaad geen Pokémon meer zichtbaar.

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 21:05
* Gooit de 40ste great ball van deze morgen weer naar een pidgey. Spannend, zal deze pidgey dan toch een ditto zijn? Grrr, nee. Slecht 160 ballen over om te proberen.

Maar ik heb hoop dat ik hem vandaag nog ga vangen. Alleen hopen dat het niet een CP2600 snorlax is die evolueerd in een ditto.

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-11 15:33
Gisteren naar bed met 8 gyms in mijn bezit. Dacht nog, lekker, morgen dubbele dust. Kijk ik vanochtend, nog maar 3 over. Gggrrrrrrr. Normaal geen tijd op woensdag, maar kleine even bij de vrouw geparkeerd en snel een rondje gemaakt voor ik hem maar het kdv moest brengen. In half uurtje tijd teruggevochten naar 9 gyms, toch 6000 dust extra.

Nu op zoek in de file naar de ditto :)

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11 18:22
Amd RuLuzzz schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:31:
* Gooit de 40ste great ball van deze morgen weer naar een pidgey. Spannend, zal deze pidgey dan toch een ditto zijn? Grrr, nee. Slecht 160 ballen over om te proberen.

Maar ik heb hoop dat ik hem vandaag nog ga vangen. Alleen hopen dat het niet een CP2600 snorlax is die evolueerd in een ditto.
Als het dan een 2600CP Ditto is?

Ideaal trouwens die double XP, ik heb zo'n 60 evoluties klaar staan, toch maar eens investeren in een lucky egg!

[ Voor 11% gewijzigd door Cr0kie op 23-11-2016 08:35 ]

• Richh
Amd RuLuzzz schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:31: Alleen hopen dat het niet een CP2600 snorlax is die evolueerd in een ditto.
Daar ben ik nu dus ook opeens doodsbang voor :P
Als dat zo was... maar dat is niet zo :P Mijn Pidgey zat ergens rond de 380 geloof ik, mijn Ditto is CP486.

[ Voor 35% gewijzigd door Richh op 23-11-2016 08:37 ]

Verwijderd

Ditto is nu even leuk omdat ie nieuw is, erna zal het een pain in the ass worden, je kunt m niet evolven en waardeloze candy... :P

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11 18:22
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:36:
Ditto is nu even leuk omdat ie nieuw is, erna zal het een pain in the ass worden, je kunt m niet evolven en waardeloze candy... :P
ik denk wel dat het belangrijk is om een paar goeie Ditto's en wat candy te hebben voor eventuele updates.
(Mss heb je voor het breeden wel candy nodig? )

• Richh
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:36:
Ik ben wel benieuwd wat ze doen in een gym.

En we hebben al zoveel Pokémon die niet kunnen evolven waarvan de candy waardeloos is... eentje extra maakt mij niet uit.

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Heeft iemand al de stouten schoenen aangetrokken en gekeken of je voor evolve ook dubble XP krijgt en of je met lucky egg dan 4x XP krijgt? Op Reddit nog niet voorbij zien komen.

Zie je trouwens iets van ditto op je radar of is het gewoon at rondom, en animeert hij in Ditto voor of na het caught scherm?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11 15:13
Mars18 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 06:54:
Ik krijg nu voor het eerst de melding als ik mijn Vaporeon van 2009 wil upgraden dat mijn trainer level te laag is.
Ik ben level 21, dat moet toch geen probleem zijn?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Pagina: 1 ... 27 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status