Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.921 views

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-11 18:15
Opvallend dat niemand het hier over de Starbucks leak heeft gehad...
Donderdag schijnen er nieuwe Pokemon te komen, als we dat mogen geloven.
Nog even afwachten of het Gen2 wordt of dat er eindelijk legendary's vrijkomen.
Autofan1985 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:22:
[...]

Een 100% Venusaur met Razor Leaf en Solar Beam. :*) Doen we wel een battletje als ze de 1 vs 1 invoeren. ;)
Heb een 100% Dragonite. Doen we wel een battletje als ze de 1 vs 1 invoeren.. :+

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Een arbok van 100 % met een CP van 992 en een Grimer met 100 % van 17 CP 8)7

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
P.K. schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:43:
Dat event is alleen in de US toch?

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:01
Dat is hier enkele weken geleden wel degelijk uitgebreid besproken. Ging destijds ook vooral over de betrouwbaarheid van de bron. Ik moet het ook allemaal nog zien :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37

[...]

Heb een 100% Dragonite. Doen we wel een battletje als ze de 1 vs 1 invoeren.. :+
Shit, even een 100% Lapras met Blizzard fixen dan. :+

• P.K.
Richh schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:54:
[...]

Dat is hier enkele weken geleden wel degelijk uitgebreid besproken. Ging destijds ook vooral over de betrouwbaarheid van de bron. Ik moet het ook allemaal nog zien :P
Ja, maar er zijn afgelopen nacht nieuwe dingen gelekt uit 'Murica. ;)
Ask! schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:43:
[...]

Dat event is alleen in de US toch?
Het gaat er idd om dat Starbucks in de US bij elk bijna elk filiaal een PokeStop of Gym krijgt, met reclame voor een nieuwe Pokemon Frappachino. Een samenwerking tussen Starbucks en Niantic dus.
(er is overigens nu ook een bericht uit de UK)

https://www.reddit.com/r/...m_huge_starbucks_pokemon/
https://www.reddit.com/r/...will_appear_in_starbucks/

Echter het belangrijkste is, lijkt mij, dat er expliciet staat dat er nieuwe Pokemon komen. Net zoals in een eerder gelekte email stond. :)

Ik kan mij niet voorstellen waarom Starbucks dit zou willen doen zonder dat de hype nieuw leven ingeblazen wordt... Van alleen een nieuwe frappachino gaat niemand opnieuw Pokemon spelen lijkt mij.

edit:
UPDATE (12/6/16, 2:05am): So to update everyone from earlier, it seems as if my friend who works at Starbucks was able to dig a little deeper into the story. It seems as if starting December 8th, Niantic will NOT create every Starbucks, but rather bulk of them, into Pokestops.
On the 8th, each Starbucks will get a "Frappachino" icon where the trainer has to engage it. Once the trainer engages the frappachino, it is unclear if there is going to be some sort of code or presentation that will allow that trainer to then go inside Starbucks to purchase it (customers that are NOT playing Pokemon go will NOT be eligible for this beverage.. this way Niantic can track if the event was a success) At the time of purchase, the trainer will claim a rumored-to-be UNRELEASED Pokemon.
That is where it gets gray. My friend isn't a Pokemon player so couldn't identify the Pokemon that WOULD be available but insisted that the big wig's were spreading that it is going to be a exclusive spawn to areas surrounding Starbucks.
More details as they become available.

[ Voor 44% gewijzigd door P.K. op 06-12-2016 14:14 ]

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:26
Zul je zien dat je straks overpriced koffie moet kopen in ruil voor een Mewtwo :X

<GoT>NightStalker

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:23
Is er weer een update geweest? Moet opeens allerlei foto's selecteren met een bepaald thema.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik bedacht me net deze pauze dat PoGo nu wel echt minder interessant wordt, met de kou, donkere dagen en een steeds voller wordende dex is het momentum er wel een beetje uit hier.
Gen 2 spreekt me nog steeds niet aan, een epic questline om de huidige legendaries te kunnen krijgen lijkt me veel cooler :)

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
StugIII schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:28:
Is er weer een update geweest? Moet opeens allerlei foto's selecteren met een bepaald thema.
Heeft niks met een update te maken.
Door je gedrag dachten ze dat je een bot was. En dan mag je dat soort dingen invoeren.

• WoWo
  • Laatst online: 20-11 18:43
Die nearby werkt echt niet. Sta ik naast een pokestop zie ik nog niet de pokemons die in de nearby staan met een foto van die pokestop...

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
WoWo schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:44:
Die nearby werkt echt niet. Sta ik naast een pokestop zie ik nog niet de pokemons die in de nearby staan met een foto van die pokestop...
Dat zie ik wel.
Maar heb wel het idee dat als je veel pokestops inrange hebt, dat het dan random is welke er getoond worden.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
hneel schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:39:
[...]

Ik weet niet waar je woont, maar het Sandelingen-Ambacht park bij Hendrik-Ido-Ambcht is tegenwoordig een Machop spawnpunt. Ik ben er geweest toen er nog Bulba's spawnden en toen had ik er 13 in een half uur.
Nou, dat is nog best wel te doen vanuit werk. Wel een beetje om. Maar. Of wel goed te doen denk.
Zal eens kijken of net lukt om daar een uitstapje naar toe te maken deze week.

Thx!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:08
Wellicht ook in Nederland bij Starbucks? Er zit een grote langs de snelweg bij Utrecht. Zou wel grappig zijn.

• Autofan1985
Arunia schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:47:
Wellicht ook in Nederland bij Starbucks? Er zit een grote langs de snelweg bij Utrecht. Zou wel grappig zijn.
Bij de Meern bedoel je? Daar heb ik zondag een meeting met de autoclub. :) Kan wel zorgen dat ik er iets vroeger ben (ben toch altijd 1 van de eersten) en kijken of ik daar iets zie. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Autofan1985 op 06-12-2016 16:05 . Reden: Tiepvout ]

• Sunfalls
Staat alleen nieuwe pokemon. Niet gen 2. Het kunnen dus ook mew en mewtwo zijn of de speciale 3...

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 22:49
Autofan1985 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:51:
[...]

Bij de Meern bedoel je? Daar heb ik zondag een meeting met de autoclub. :) Kan wel zorgen dat ik er iets vroeger ben (ben toch altijd 1 van de eersten) en kijken of ik daar iets zie. ;)
veel plezier @clubfrance 8) ben er zelf niet om een mewtwo te vangen

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Sunfalls schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:47:
Staat alleen nieuwe pokemon. Niet gen 2. Het kunnen dus ook mew en mewtwo zijn of de speciale 3...
Liever Mew / Mewtwo dan een Togepi lijkt mij toch? ;)

Maar goed, je zult zien dat ze gewoon de Region exclusives gaan vrijgeven zodat de Amerikanen hun Pokedex als eerste kunnen vullen alvorens 2nd gen komt. Gratis Mr. Mime bij een Killer-clown-capuccino ofzo 8)7

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Arunia schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:47:
Ik kom elke dag op Utrecht Centraal, zou wel handig zijn. Ik drink alleen geen koffie dus mag hopen dat je er niks voor hoeft te kopen..

I have stability. The ability to stab.

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:02
Mx. Alba schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:27:
De afgelopen week heb ik eigenlijk alleen nog maar mijn dagelijkse bonussen gepakt. Even cashen (nog steeds 8 gyms ondanks dat ik al ruim een week niets in gyms heb gedaan - ruim de helft ervan is al drie maanden van huis), een stop waar ik toevallig langs kom aanslingeren, een Pidgey vangen voor de dagelijkse bonus, en that's it. Vannacht was ik vergeten mijn telefoon aan de lader te doen, vanmorgen stond hij op zo'n 50%... Ik open PoGo om te cashen, dropt de accu meteen naar 1% - snel cashen, PoGo afsluiten, *floep*, accu weer 50%. Volgens mij is mijn PoGo-tijd zo ongeveer op z'n eind. Het was leuk, nu is het wel genoeg geweest. :w
Ik verwacht je overmorgen terug, wanneer Gen 2 verschijnt... 😏

• Asgaro
Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:56:
[...]

Trading gaat nooit komen. Gaat het hele speel omzeep. Krijg je zwarte handel in ultra sterke pokemons.
Niets mis met zwarte handel👌

• schaapiej
Asgaro schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 17:36:
[...]

Daar denkt Sylvana anders over! :X

<GoT>NightStalker

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Asgaro schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 17:36:
[...]

schaapiej schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 17:45:
[...]

Roetveeg Pikachu.... Problem solved!

Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/-TjmzjtIHdFM/UkTT-UEgZhI/AAAAAAAAFg4/8s1bGY4wcv0/s1600/Picture+37.png

[ Voor 23% gewijzigd door Switchie op 06-12-2016 18:21 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Kunt wel merken dat het kouder wordt, was erg druk bij de pont.

Te koud om te zwemmen

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-11 20:18
Mirx_NL schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 18:33:

[afbeelding]
Sweet darkrai, 5 squirtles

Verwijderd

Wat moet ik me voorstellen bij een 'darkrai'? :+

Mooi spawnplekkie heb je daar zeg!

• Mirx_NL
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:18:
Wat moet ik me voorstellen bij een 'darkrai'? :+

Mooi spawnplekkie heb je daar zeg!
Yup, Morgen rond dezelfde tijd nog maar eens kijken of ze er weer staan.

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Heeft iemand anders ook dat het opeens veel langer duurt om de pokestops in te laden en de nearby informatie. Ging vroeger in max. 3 seconden, zit nu vaak zo'n 10 sec. te wachten voordat ik een stop kan spinnen of de nearby pagina geladen is?
Gebruik gewoon dezelfde telefoon en heb voor de rest niks aangepast..

Verwijderd

Moddie schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:45:
Heeft iemand anders ook dat het opeens veel langer duurt om de pokestops in te laden en de nearby informatie. Ging vroeger in max. 3 seconden, zit nu vaak zo'n 10 sec. te wachten voordat ik een stop kan spinnen of de nearby pagina geladen is?
nee. Reboot foon. her installeren app. ruimte genoeg enz enz?

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:52:
[...]

nee. Reboot foon. her installeren app. ruimte genoeg enz enz?
Dankje voor de tips, had hem vanmiddag maar ff herstart omdat de app sowieso wat vaker crashed dan normaal en heb genoeg ruimte. Kan ook zijn dat me telefoon (htc one m8) aan het einde van ze leven is dan

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Moddie schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:45:
Vreemd... Heb laatste tijd juist het gevoel dat animaties e.d. een stuk vloeiender verlopen en zaken als catchen een stukje sneller gaan. Maar lijkt mij toch dat deze dingen client-side afgehandeld worden?
Wellicht een stukje "optimalisatie" die de ene telefoon wat lekkerder slikt dan de ander?
Wel het gevoel dat Pogo op mijn oude telefoon (htc m8) wat stroever loopt dan voorheen, maar deze gebruik ik louter voor lucky egg sessies dus kan ook prima een placebo zijn.

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
sorry don,t mind me :)

[ Voor 94% gewijzigd door copywizard op 06-12-2016 22:44 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-10 09:02
schaapiej schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 17:45:
[...]

Wel meer Nederlanders hoor. :) :)

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:23
Dat moment dat je een Lucky egg koopt voor de eindsprint naar lvl 30, je evolves hebt geteld, er eens even goed voor gaat zitten en..

Er achter komen dat je een Incense gekocht hebt -O-

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:29
Gisteravond laat nog een klein rondje hardgelopen en in 7 gyms een pokemon verstopt. In de nacht wakker (2 uur later) doordat het meisje ziek is en er dan al achterkomen dat 4 gyms alweer zijn overgenomen waaronder 2 x level 10. De andere waren level 7 en level 4. Er zijn dus mensen die na middernacht nog level 10 gyms in een park gaan neerhalen 8)7

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Nu het trainen weer makkelijker is gemaakt is de rivaliteit er weer, alleen niet zoals ik het had willen zien. Ik schaam me een beetje voor mijn mede blauwe spelers in mijn stadje. Stond ik net na het thanksgiving event nog ergens bovenaan, was ik er gisteren gewoon uitgeschopt. En nee niet door een ander team, maar omdat iedereen hier blijkbaar een dubbele account heeft om de laagste pokemons eruit te schoppen om zichzelf erin te zetten...

Er zou echt een time lock moeten komen ofzo. Als de gym is aangevallen door een team, kan er 15min (of langer) niet getraind worden. Men neemt gewoon niet eens de moeite om een andere gym aan te vallen. De namen die ik nu overal bovenaan zie, had ik tijdens het event nergens gezien in een gym.

Dat ik uit een gym wordt geschopt, geen probleem, als het maar een ander team is. Dan kan ik gewoon wraak nemen en de gym terug nemen. Maar nu, wat kan ik doen? Moet ik echt een andere account beginnen om mezelf in gyms te kunnen zetten!? Want bijna alles is nu blauw hier...

• Autofan1985
Gisteravond nog eens een rondje gelopen, met name voor mijn 10 km-eieren. En op ene gegeven moment was het dan zo ver. Ik weer hopen.... De eerste van de 2 komt uit..... Een Jynx. -O- Ik was alweer chagrijnig, want ook die 2e zou dan wel niks worden. Maar goed, toch maar hopen... En....
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2h7l4dx.png

Toen heb ik dus even een dansje gedaan:
Afbeeldingslocatie: https://pa1.narvii.com/6070/119cf063cff7666257da37f220248384b5b8cb33_hq.gif

Nu dus alleen nog hopen op Snorlax en nog 57 km lopen met Grimer.
Pokedex: 141 gevangen, 146 gezien
PokemonGezienCandy nog nodig
Ivysaur
X
doorsparen voor Venusaur
Venusaur
V
59
Alakazam
X
7
Machamp
V
9
Muk
V
19
Lickytung
X
nvt
Omastar
X
2
Aerodactyl
V
nvt
Snorlax
V
nvt
Andere regio's
PokemonGezienRegio
Farfetch'd
V
Azië
Kangaskhan
V
Australië
Tauros
V
VS

• Sunfalls
Beter, ik had gjkghsklghkj een fucking onix uit mijn 10 km ei. Nu wel 55 candy dus hopelijk straks snel een steelix.

• schaapiej
Sunfalls schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:34:
Beter, ik had gjkghsklghkj een fucking onix uit mijn 10 km ei. Nu wel 55 candy dus hopelijk straks snel een steelix.
Kreeg ik laatst ook weer uit m'n 10km ei .. intussen 150+ Onix candy dus kan straks meteen m'n Steelix poweruppen! :')

Nog 930 muntjes nodig voor maximale upgrades van bagspace (=max) en pokéspace (nu op 750).
Daarna kunnen de muntjes weer in incubators. De 3 die ik heb gekregen op level 30 bewaar ik voor een event, krijg de laatste tijd toch 99% 5km eieren en dan rotzooi zoals Venonat.. :O

<GoT>NightStalker

• badros86
er is een update, niets bijzonders als het goed is.

• Asgaro
<+:)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UpHpVDD.jpg

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:14
Mirx_NL schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 18:33:

[afbeelding]
Holy./... waar is dat dan? ;p

• Jamesl
badros86 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:40:
Vind het wel een geode update hoor!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 14:43

TAA

Liever IRC

Iets van bronvermelding of toelichting zou wel prettig zijn bij dit soort posts o<:)

• badros86
Jamesl schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:43:
[...]

Vind het wel een geode update hoor!
Ik zeg niet dat het geen goede update is, het is alleen niet zo heel bijzonder.

• Asgaro
TAA schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:43:
[...]

Iets van bronvermelding of toelichting zou wel prettig zijn bij dit soort posts o<:)
Is fake en kwam het tegen op de /r/pokemongo subreddit. Wou even wat geruchten uitlokken... <+:)

• WahWah
badros86 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:40:
Trainers will be able to transfer multiple Pokémon at a time to Professor Willow. To use this function, press and hold on a Pokémon.

Hallelujah *O*

• Autofan1985
The total Candy count for your Buddy Pokémon has been added to the buddy information screen.
Ook wel een handige. Hoef ik niet steeds door mijn voorraad te zoeken waar dat ding nu staat om te kijken hoeveel candy ik nog moet. :)

Pokémon type icons have been added to the Gym battle approach and Gym battle screen.
Is voor g2 wel handig. De huidige kon ik al dromen, al was het even wennen dat Magnemite nu ook steel is.
WahWah schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:21:
Nu het trainen weer makkelijker is gemaakt is de rivaliteit er weer, alleen niet zoals ik het had willen zien. Ik schaam me een beetje voor mijn mede blauwe spelers in mijn stadje. Stond ik net na het thanksgiving event nog ergens bovenaan, was ik er gisteren gewoon uitgeschopt. En nee niet door een ander team, maar omdat iedereen hier blijkbaar een dubbele account heeft om de laagste pokemons eruit te schoppen om zichzelf erin te zetten...

Er zou echt een time lock moeten komen ofzo. Als de gym is aangevallen door een team, kan er 15min (of langer) niet getraind worden. Men neemt gewoon niet eens de moeite om een andere gym aan te vallen. De namen die ik nu overal bovenaan zie, had ik tijdens het event nergens gezien in een gym.

Dat ik uit een gym wordt geschopt, geen probleem, als het maar een ander team is. Dan kan ik gewoon wraak nemen en de gym terug nemen. Maar nu, wat kan ik doen? Moet ik echt een andere account beginnen om mezelf in gyms te kunnen zetten!? Want bijna alles is nu blauw hier...
Had gisteren ook zo'n held die dat bij mij flikte idd. Terwijl er nog genoeg gyms over zijn die prima te trainen/over te nemen zijn hier. Zo kon ik mijn Exeggutor die ik terug kreeg direct daarna weer in een L7 gym kwijt na hem getraind te hebben tot L8. Maar daar was hij/zij dan te lui voor blijkbaar. |:(

• schaapiej
Autofan1985 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:31:
The total Candy count for your Buddy Pokémon has been added to the buddy information screen.
Ook wel een handige. Hoef ik niet steeds door mijn voorraad te zoeken waar dat ding nu staat om te kijken hoeveel candy ik nog moet. :)
Dat hoefde sowieso al niet, als je op 't snoepje drukte bij je buddy kreeg/krijg je zijn stat screen :)

<GoT>NightStalker

• P.K.
badros86 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:45:
[...]

Ik zeg niet dat het geen goede update is, het is alleen niet zo heel bijzonder.
Totdat Niantic morgen serverside nieuwe Pokémon activeert 😜
De vorige update bevatte alleen "minor textfixes"... prompt was daar Ditto.

• WahWah
Autofan1985 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:31:
Had gisteren ook zo'n held die dat bij mij flikte idd. Terwijl er nog genoeg gyms over zijn die prima te trainen/over te nemen zijn hier. Zo kon ik mijn Exeggutor die ik terug kreeg direct daarna weer in een L7 gym kwijt na hem getraind te hebben tot L8. Maar daar was hij/zij dan te lui voor blijkbaar. |:(
Yup geweldig is dat he...dan had jij nog het geluk dat je de gym nog omhoog kan trainen. Hier zijn de gyms bijna allemaal al lvl 10. Dus het is battle tussen de blauwe spelers onderling...een battle waar ik niet aan kan meedoen, want ik speel niet met twee accounts (helaas). Ze doelen ook echt op de hogere level gyms, want ik zie de namen nooit terug in een gym lager dan lvl 7. Ze wachten echt tot het hoog genoeg getraind is zodat ze meer kans hebben dat ze er langer in blijven. Echt vuile **** :X
P.K. schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:39:
[...]

Volgens mij had 9/10 van de updates "minor textfixes" :+

[ Voor 15% gewijzigd door WahWah op 07-12-2016 10:53 ]

• Richh
WahWah schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:52:
Volgens mij had 9/10 van de updates "minor textfixes" :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/o8er1oF.jpg
Inmiddels is het wel een running gag :P

• badros86
P.K. schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:39:
[...]

Ik hoop het :)

• P.K.
Richh schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:56:
[...]

[afbeelding]
Inmiddels is het wel een running gag :P
Er was ook een keer een update met "No text fixes" 😂
Ook Sprint heeft inmiddels aangekondigd morgen met een Pokémon Go gerelateerde 'annoucement' te komen...
Alles wijst in de richting dat er iets groots aan zit te komen.
De nieuwe update zal op dit moment gedatamined worden, wat daar uitkomt zal een hele goede indicatie geven.

• Mirx_NL
  • Nu online
Jamesl schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:41:
[...]

Holy./... waar is dat dan? ;p
Vandaag was het op hetzelfde tijdstip al weer wat warmer en vonden 3 van de 5 pokemon het weer lekker genoeg om weer over te zwemmen.

Dus lijkt op een fluke, ondanks dat het wel een frequent spawn point is.

Als het nu elk uur zo was zou ik je wel the middle of f-ing nowhere insturen, maar het is het echt niet waard.

Verwijderd

Maar wanneer wordt nou de update beschikbaar gesteld? :+ Kan niet wachten om te mass transferren *O*

Edit: Ik weet niets van twitter maar is dit valid? : https://twitter.com/Pokemon/status/806497894635307008
More Pokémon are coming to #PokemonGO! Stay tuned for details on 12/12, Trainers!

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2016 15:07 ]

• Jamesl
Mirx_NL schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:29:
[...]

Vandaag was het op hetzelfde tijdstip al weer wat warmer en vonden 3 van de 5 pokemon het weer lekker genoeg om weer over te zwemmen.

Dus lijkt op een fluke, ondanks dat het wel een frequent spawn point is.

Als het nu elk uur zo was zou ik je wel the middle of f-ing nowhere insturen, maar het is het echt niet waard.
Lijkt namelijk op een pondje in Zwijndrecht maargoed Miss ziet elke pond er zo uit haha

• schaapiej
Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:59:
Maar wanneer wordt nou de update beschikbaar gesteld? :+ Kan niet wachten om te mass transferren *O*

Edit: Ik weet niets van twitter maar is dit valid? : https://twitter.com/Pokemon/status/806497894635307008

[...]
Nog een paar nachtjes slapen dan weet je het! :p
Mocht 't legit zijn; missende Gen1 Pokémon of nieuwe uit Gen2?

Voor mij idee moet eerst volledig Gen1 erin zitten. Maar voor mijn gevoel mag Gen2 wel komen, geeft wat extra motivatie i.p.v. hopen op dat ene missende geval uit een 10km ei...

<GoT>NightStalker

• WahWah
Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:59:

[...]
Dat Sprint gebeuren is nu ook officieel zo te zien: http://pokemongolive.com/en/post/sprint/

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:11

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Geen idee of deze fake of legit is:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dD4YqPq.jpg

is everything cool?

Verwijderd

schaapiej schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:21:
[...]

Nog een paar nachtjes slapen dan weet je het! :p
Mocht 't legit zijn; missende Gen1 Pokémon of nieuwe uit Gen2?

Voor mij idee moet eerst volledig Gen1 erin zitten. Maar voor mijn gevoel mag Gen2 wel komen, geeft wat extra motivatie i.p.v. hopen op dat ene missende geval uit een 10km ei...
Ja ik hoop ook op Gen2, die paar legendary birds kunnen me gestolen worden :P Wil weer 100 nieuwe Pokémon zoeken :)

In ieder geval leuk om te zien dat er weer van alles aan zit te komen!

• P.K.
https://twitter.com/Pokemon/status/806497894635307008

Nu is het wel vrij zeker dat het Gen2 wordt :)

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-10 21:35
Sinds twee dagen werkt mijn techniek om slapend eieren te hatchen niet meer. Ik liet mijn telefoon aanstaan en door de gps jitter "liep" mijn telefoon elke nacht een kilometer of drie. Zijn er nog anderen die dit niet meer kunnen?

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:06
Waarom gen2, en niet de legendaries?

• schaapiej
Want?
More Pokémon kan ook slaan op; Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo.
En als ze gek willen doen ook nog de regio ongein stoppen.

Ik ga uit van weinig, kan het alleen maar meevallen! :+

<GoT>NightStalker

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-11 11:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Waarom? 3 pokemon zijn ook "meer pokemon".

En gezien de andere gesponsorde deals waar naar gehint wordt in dit topic zou het erg logisch zijn als de legendaries ook gesponsord zijn.

Overigens zou ik dat erg jammer vinden, maar dat is een ander verhaal.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Taarmen schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:41:
Sinds twee dagen werkt mijn techniek om slapend eieren te hatchen niet meer. Ik liet mijn telefoon aanstaan en door de gps jitter "liep" mijn telefoon elke nacht een kilometer of drie. Zijn er nog anderen die dit niet meer kunnen?
De nachtelijke gps-jitter is hier ook niet noemenswaardig meer, al een hele tijd niet, als Pokémon Go al de gehele nacht verbinding weet te houden met de server. Automatisch reconnecten kent de game niet.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Mirx_NL
  • Nu online
Jamesl schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:19:
[...]

Lijkt namelijk op een pondje in Zwijndrecht maargoed Miss ziet elke pond er zo uit haha
Dit is de pond van alem naar maren-kessel.

• joosd
Mirx_NL schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:56:
[...]

Top! dacht het al te herkennen. helaas zit ik aan de brabantse kant.

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:48
http://pokemongolive.com/en/post/sprint/

While we cannot share all the details yet, keep an eye out on our social media channels on December 12th for details about the first addition of more Pokémon into Pokémon GO.

Aftellen geblazen, zo heb ik ten minste weer wat nieuwe ipv enkel op Snorlax te wachten :)

• P.K.
IdieEasy schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:46:
[...]

Waarom? 3 pokemon zijn ook "meer pokemon".

En gezien de andere gesponsorde deals waar naar gehint wordt in dit topic zou het erg logisch zijn als de legendaries ook gesponsord zijn.

Overigens zou ik dat erg jammer vinden, maar dat is een ander verhaal.
Omdat ik mij niet kan voorstellen Starbucks en Sprint instappen op een 'dood' moment (en wss veel geld betalen) voor een 'paar' nieuwe Pokémon. Dat geeft hooguit een paar dagen speeltijd. Als de casual speler het al boeit, is het maar van korte duur.

Gen2 kan de hype weer nieuw leven inblazen en zorgen voor weken, wellicht maanden, exposure.

Bovendien is uit datamining gebleken dat Nianic al een tijdje bezig is met het voorbereiden op Gen2. Zo goed als alles zat al in de vorige update, het enige dat nog eventueel toegevoegd moest worden is nieuwe movesets.
Het zou zomaar kunnen dat die in de update zitten die momenteel wordt uitgerold (dat zullen we wss binnen nu en een dag weten).

Legendaries lijken mij meer geschikt voor evenementen. Dat koppelen aan een sponsor kan heel veel spelers wegjagen...
schaapiej schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:46:
[...]

Want?
More Pokémon kan ook slaan op; Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo.
En als ze gek willen doen ook nog de regio ongein stoppen.

Ik ga uit van weinig, kan het alleen maar meevallen! :+
Als het daadwerkelijk Gen2 is zal er alleen maar meer regio ongein bijkomen :P

[ Voor 14% gewijzigd door P.K. op 07-12-2016 16:07 ]

• Richh
P.K. schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:03:
Omdat ik mij niet kan voorstellen Starbucks en Sprint instappen op een 'dood' moment
[...]
Legendaries lijken mij meer geschikt voor evenementen. Dat koppelen aan een sponsor kan heel veel spelers wegjagen...
Dat soort dingen lijken altijd behoorlijk overdreven.

Ja, Pokémon Go is een stuk minder actief als 'vroegah' toen iedereen en zijn moeder het speelde. Maakt dat het dood? Nee, het zou me niks verbazen als er nog steeds meer mensen zijn die Pokémon Go spelen dan dat er mensen Clash of Clans spelen, om maar wat te noemen.
Als je van 10 miljoen spelers naar 1 miljoen spelers gaat, dan geeft dat de indicatie dat een game 'dood' is omdat iedereen zegt te stoppen. Dat zijn ook de mensen die je hoort. Toch zijn 1 miljoen spelers nog enorm veel mensen waar heel veel geld aan wordt verdiend.
Ik ben vanochtend opnieuw uit 3 gyms getrapt (kut team rood), er zijn nog steeds teveel spelers })

En ja, er zullen vast een hoop mensen boos worden bij zo'n actie, maar uiteindelijk zal je zien dat er veel mensen toch iets minder principes tonen als het zover is. Hell, hoeveel users in dit topic zouden maanden geleden wel niet gestopt zijn }:O

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-10 21:35
Raven schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:50:
[...]

De nachtelijke gps-jitter is hier ook niet noemenswaardig meer, al een hele tijd niet, als Pokémon Go al de gehele nacht verbinding weet te houden met de server. Automatisch reconnecten kent de game niet.
Precies, ik heb ook telkens een verbroken verbinding als ik wakker word.

• WahWah
In Japan blijkt de AEON Group (supermarkten/department stores) ook een deal te hebben gesloten. Zo'n 3500 winkels worden stops/gyms...was ook vandaag gepost (Japans): https://twitter.com/PokemonGOAppJP/status/806435118206230529

Gezien de timing met de announcement van Sprint, leun ik ook erg naar de kant dat Gen2 heel binnenkort komt. Wil je zo'n sponsor deal verkopen, dan moet je wel wat te bieden hebben. En tuurlijk is er nog een grote speler base, maar dat zal niet genoeg zijn om men dollar tekens te laten zien. De combinatie van de nieuwe tracker (die mensen stuurt naar stops) + nieuwe pokemon lijkt mij dan een logisch succes story.

Verwijderd

Ik mag hopen dat ze Farfetch'd bv uit de regio-lock halen en vrij beschikbaar maken.

Ik heb al eens spoofed en zag hem, maar ik kon het gewoon niet maken hem zo te vangen....
Het liefst vang ik ze allemaal legit, daarom dus regio gebonden Pokémon vrij maken voor ieder continent/ land.

Tauros
Farfetch'd
Kangaskhan

Plus de 5 overgebleven legendaries.

Dat zouden 8 nieuwe Pokémon zijn. Daar doe ik het wel voor hoor. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2016 16:31 ]

• readytoflow
  • Niet online
hneel schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:39:
[...]

Ik weet niet waar je woont, maar het Sandelingen-Ambacht park bij Hendrik-Ido-Ambcht is tegenwoordig een Machop spawnpunt. Ik ben er geweest toen er nog Bulba's spawnden en toen had ik er 13 in een half uur.
_/-\o_

You sir, made my day!

Maar een beetje om vanaf werk. Rustig daar, dus wat eerder vertrokken.

Het was even zoeken. Mijn auto aan de achterkant vd doorgaande weg neergezet. En van daaruit richting Happy Italy gelopen.

Het spoor van Machops leidde mij rond een meertje met een hondenstrandje. Et Voila: welkom Machamp!

Nou ja, de kleine mag hem zo gaan evolueren.

Dex compleet! *O*

Net op tij zo te lezen :D *O*

Weer wat te doen in de kerstvakantie :*) o<:)

(Sorry voor teveel smileys, vreugdemomentje)

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Richh schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:10:
[...]

Ja, Pokémon Go is een stuk minder actief als 'vroegah' toen iedereen en zijn moeder het speelde. Maakt dat het dood? Nee, het zou me niks verbazen als er nog steeds meer mensen zijn die Pokémon Go spelen dan dat er mensen Clash of Clans spelen, om maar wat te noemen.
Als je van 10 miljoen spelers naar 1 miljoen spelers gaat, dan geeft dat de indicatie dat een game 'dood' is omdat iedereen zegt te stoppen. Dat zijn ook de mensen die je hoort. Toch zijn 1 miljoen spelers nog enorm veel mensen waar heel veel geld aan wordt verdiend.
Ik ben vanochtend opnieuw uit 3 gyms getrapt (kut team rood), er zijn nog steeds teveel spelers })

[...]
Och ja, dat is altijd de eerste reactie op FP bij Pokémon nieuws. "Bestaat dat nog" "niemand speelt dat nog"
Misschien komen die mensen nooit buiten, want het is stiekem best koud, maar zelfs voor deze temperaturen zie ik nog een stuk meer activiteit dan ik verwacht had.
De hype is er af en nu blijft er gewoon een stabielere groep over.

Last.fm | Code Talks

Verwijderd

readytoflow schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:37:
[...]

_/-\o_

You sir, made my day!

Maar een beetje om vanaf werk. Rustig daar, dus wat eerder vertrokken.

Het was even zoeken. Mijn auto aan de achterkant vd doorgaande weg neergezet. En van daaruit richting Happy Italy gelopen.

Het spoor van Machops leidde mij rond een meertje met een hondenstrandje. Et Voila: welkom Machamp!

Nou ja, de kleine mag hem zo gaan evolueren.

Dex compleet! *O*

Net op tij zo te lezen :D *O*

Weer wat te doen in de kerstvakantie :*) o<:)

(Sorry voor teveel smileys, vreugdemomentje)
Zonder spoofen? Guess not.... :P

• Mirx_NL
  • Nu online
Dus het starbucks verhaal is officieel bs?

Want als sprint de 1ste us partner is en op 12/12 start, kan het niet starbucks op 8/12 zijn.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

Mirx_NL schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:51:

Want als sprint de 1ste us partner is en op 12/12 start, kan het niet starbucks op 8/12 zijn.
Nee hoor, SB start gewoon op de 8e en op de 12e kondigt Niantic aan dat er al een week nieuwe Pokémon in het spel zitten :P

• P.K.
Mirx_NL schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:51:

Er komt vanaf 8/12 een Pokemon Frappuchino

All aboard the hypetrain. :)
Richh schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:10:
[...]

En ja, er zullen vast een hoop mensen boos worden bij zo'n actie, maar uiteindelijk zal je zien dat er veel mensen toch iets minder principes tonen als het zover is. Hell, hoeveel users in dit topic zouden maanden geleden wel niet gestopt zijn }:O
Ik zeg ook nergens dat het spel dood is. ;) Daarom de aanhalingstekens...
Het is veel rustiger geworden, er is minder media aandacht.
Kan mij niet voorstellen dat er nu meer mensen spelen dan in juli en augustus om maar wat te noemen.
Bedrijven als Sprint en Starbucks sluiten niet zomaar een deal met Niantic, die willen er aandacht voor terug.
De perfecte manier om de hype weer nieuw leven in te blazen is 100 nieuwe Pokemon waardoor iedereen weer op jacht gaat. Dan wordt er weer veel over PoGo gepraat en is er wss weer enorm veel media aandacht.
De Legendaries zullen niet zoveel mensen op de been brengen als een hele nieuwe generatie.

Meen mij te herinneren dat John Hanke in een interview heeft gezegd dat de Legendaries worden vrijgegeven dmv evenementen. Dat lijkt mij dus niet door ze te verkopen aan een sponsor.
Bovendien is het onhaalbaar om in elk land sponsor deals af te sluiten voor een paar legendaries.

Voor Niantic is dit ook een relatief makkelijke stap, Gen2 kunnen ze makkelijk in het spel droppen zonder extra features te hoeven ontwikkelen. (wellicht breeding voor baby Pokemon, waarvoor Ditto ook heel handig zou zijn ;) ;))

[ Voor 7% gewijzigd door P.K. op 07-12-2016 17:08 ]

• readytoflow
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:49:
[...]

Zonder spoofen? Guess not.... :P
Compleet in de zin van wat er in Europa te krijgen is dan hè.
Lege plekjes bij Farfetched, Tauros, Kangaskan en de legendaries.

Dus ja, zonder Spoofen. Sterker nog, niet eens gebruik gemaakt van maps als FPM. Wel gekeken in het begin, maar gaf alleen maar frustratie omdat de Pokemon te ver weg zaten.

Kijkduin bezoekjes hebben flink geholpen en de halloweenactie ook.

• Jamesl
Mirx_NL schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:56:
[...]

Dat klinkt als niemandsland ja hahaha

Verwijderd

[quote]WahWah schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:52:
[...]

Yup geweldig is dat he...dan had jij nog het geluk dat je de gym nog omhoog kan trainen. Hier zijn de gyms bijna allemaal al lvl 10. Dus het is battle tussen de blauwe spelers onderling...een battle waar ik niet aan kan meedoen, want ik speel niet met twee accounts (helaas). Ze doelen ook echt op de hogere level gyms, want ik zie de namen nooit terug in een gym lager dan lvl 7. Ze wachten echt tot het hoog genoeg getraind is zodat ze meer kans hebben dat ze er langer in blijven. Echt vuile **** :X

[...]

Ik weiger om eigen teamgenoten uit gyms te gooien dat is een zeer laffe streek. Ik heb zo al van andere spelers het voorstel gekregen om dat is een keer te doen. Uiteraard vriendelijk geweigerd. :w
Waarom zou ik zelfs de vijand willen helpen 8)7
Geel is hier in de buurt wel echt supper domminant dus last van te weinig gyms om over te nemen heb ik niet :)
Ik heb sinds vandaag ook maar 2 stabiele gyms over dus de rest moet ik elke dag opnieuw pakken.

Dat er sommige meer dan 20 kunnen hebben snap ik echt niet. Ik heb al minstens een uur fietsen om ergens te graken waar blauw dominant is. Dan spendeer je toch ook weinig tijd om vijandige gyms aan te vallen niet?

• Asgaro
My body is ready for Gen 2 oOo

Bring it, dear o<:) ...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/URLJ0iQ.png

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15:14
1 van de duurste koffies komt uit de uitwerpselen van de civetkat. De kat eet de koffiebessen en de koffie zit in de ontlasting verwerkt, met een heel eigen aroma.

Koop voor veel geld een bakkie kattenkeutelkoffie, drink hem op dan krijg jij van Starbucks je Mewto.

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Zo eindelijk ditto binnen😬 Nu ga ik alleen nog Pokemon vangen die ik nog nodig ben.

Ff een lijstje.

Arcanine nog 27 candies
Alakazam nog 45 candies
Machamp nog 83 candies
Dodrio nog 47 candies
Exeguttor nog 7 candies
Gyarados nog 184 candies
Kabutops nog 18 candies
Dragonite nog 108 candies
Chansey
Aerodactyl

• joosd
PokemonNRBenodigde candy
Venusaur
#003Bulbasaur - 34
Charizard
Charmander - 3
Primeape
Mankey - 4
Machamp
Machop - 65
Snorlax

+ de regionale
Mankey nu als Buddy en de Charmander vang ik naar verwachting morgen wel.

Verwijderd

readytoflow schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:30:
[...]

Compleet in de zin van wat er in Europa te krijgen is dan hè.
Lege plekjes bij Farfetched, Tauros, Kangaskan en de legendaries.

Dus ja, zonder Spoofen. Sterker nog, niet eens gebruik gemaakt van maps als FPM. Wel gekeken in het begin, maar gaf alleen maar frustratie omdat de Pokemon te ver weg zaten.

Kijkduin bezoekjes hebben flink geholpen en de halloweenactie ook.
Kijkduin ga ik met mijn zoon weer heen als de nieuwe Pokemons er zijn. Friet met visje erbij en meneer is in zijn nopjes. Hij kan niet wachten en zit ondertussen zwaar te farmen. :D

Spawns veranderen ook vaak merk ik. Eerst alleen Pidgey's, Magikarps ed in de buurt. Nu Mr. Mime, Meowth, squirtle etc.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Taarmen schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:15:
[...]

Precies, ik heb ook telkens een verbroken verbinding als ik wakker word.
Vannacht ging het na lange tijd weer goed, +/-3km geregistreerd zonder verlies van verbinding :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Richh
Ook maar eens zo'n lijstje maken dan, ookal moet ik er nog een fuckload ondanks level 28 en 263 eggs hatched :P hieronder exclusief legends en exclusief regionale beestjes.

#002 Ivysaur (ik heb nog maar 1 bulbasaur)
#003 Venusaur - 122 candy
#006 Charizard - 97 candy :9
#009 Blastoise - 16 candy
#036 Clefable - 29 candy
#051 Dugtrio - 13 candy
#059 Arcanine - 39 candy
#065 Alakazam - 17 candy
#068 Machamp - 40 candy
#089 Muk - 33 candy
#123 Scyther
#131 Lapras
#139 Omastar - 43 candy
#141 Kabutops - 34 candy
#143 Snorlax
#149 Dragonite (kan ik al doen, maar ik wil er nog 25 om vanaf een goede dratini te beginnen)

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
Richh schreef op donderdag 8 december 2016 @ 09:37:
Ook maar eens zo'n lijstje maken dan, ookal moet ik er nog een fuckload ondanks level 28 en 263 eggs hatched :P hieronder exclusief legends en exclusief regionale beestjes.

#002 Ivysaur (ik heb nog maar 1 bulbasaur)
#003 Venusaur - 122 candy
#006 Charizard - 97 candy :9
#009 Blastoise - 16 candy
#036 Clefable - 29 candy
#051 Dugtrio - 13 candy
#059 Arcanine - 39 candy
#065 Alakazam - 17 candy
#068 Machamp - 40 candy
#089 Muk - 33 candy
#123 Scyther
#131 Lapras
#139 Omastar - 43 candy
#141 Kabutops - 34 candy
#143 Snorlax
#149 Dragonite (kan ik al doen, maar ik wil er nog 25 om vanaf een goede dratini te beginnen)
Voor een Scyther verwijs ik je door naar het parkje tegenover het KNMI.
Daar zitten er erg veel ( klein parkje, altijd wel 3/4 Scythers )

• Sunfalls
Ivysaur nog 83 candy vanaf een Bulbasaur
Machoke: Heb 88 Machop candy maar wil in 1 keer door voor een Machamp
Machamp dus ook nog.
Gollum nog 48 candy
Muk nog 43 candy (die zie ik echt nooit)
Chansey
Lapras
Porygon
Omanyte
Omastar
Kabutos nog 17 candy
Aerodactyl
Dragonite nog 51 vanaf een Dratini

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hier veel gespeeld en op wat goede plekken in Nederland geweest. Nog benodigd:

Muk (Heb pas 9 candies)
Hitmonlee
Hitmanchan
Farfetch'd
Chansey
Kangaskhan
Jynx
Porygon
Aerodactyl
Snorlax
Dragonair
Dragonite

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• WahWah
Gisteravond met vreugde level 10 blauwe gyms zien verdwijnen. Alsof iemand hier meegelezen heeft en even een handje had geholpen. Kon mezelf na een beetje trainen weer in wat gyms gooien en heb nog niet de bekende (ik kick de laagste eruit om mezelf erin te zetten) namen gezien. Kon weer lekker 100 coins claimen wat wel nodig zal zijn, want ik moet toch wel even wat extra bag space kopen voor als Gen2 komt.

Ik hoop wel echt dat de nieuwe pokkies snel komen. Ik wacht nu al een maandje ofzo op mijn laatste 2 (Chansey en Areodactyl) en dat is geen pretje als je alleen maar orange eitjes krijgt. Dus ik zeg, kom maar op met Gen2!

Verwijderd

Nog 1 candy tot PrimeApe
Nog 20 candies tot Nidoking

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-10 18:24
Grappig, tijdens mijn vakantie in Korea heb ik dus twee Farfetch'd kunnen vangen in de enige plaats van Korea waar je Pokemon kan vangen (Sokcho). Het bizarre is dat Google Maps niet te gebruiken is vanwege rechten op kaarten daar, op een klein stuk na, waar je dus ook Pokemon Go kan spelen (niet heel actief gedaan, want vriendin zat er niet op te wachten).

Overigens staat mijn Pokedex nog op de teller van 106 en moet ik nog genoeg soorten verzamelen, dat een uitstel van gen2 Pokemons van mij nog even mag wachten. En mijn focus op perfecte IV's geeft voor mij weer een nieuwe dimensie aan het spel.

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gisteren eindelijk mijn laatste Squirtle gevangen, nu Blastoise ook aan de verzameling toegevoegd. Nog maar 4 te gaan!

Muk: nog 18 candy benodigd (Grimer is huidige buddy)
Kadabra/Alakazam: Nog 83 candy benodigd (deze gaat nog wel even duren)
Lickitung: keertje mazzel hebben met een 5km ei

Had gehoopt voor Gen2 alles compleet te hebben, maar dat was nog met de verwachting dat Gen2 pas in mei ofzo zou komen. Als deze volgende week al komt, kan ik weer opnieuw beginnen (nou ja, opnieuw, in ieder geval weer een hele tijd zoet).

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Pagina: 1 ... 34 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status