Er komt vanaf 8/12 een Pokemon Frappuchino
All aboard the hypetrain.

Richh schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:10:
[...]
Dat soort dingen lijken altijd behoorlijk overdreven.
Ja, Pokémon Go is een stuk minder actief als 'vroegah' toen iedereen en zijn moeder het speelde. Maakt dat het dood? Nee, het zou me niks verbazen als er nog steeds meer mensen zijn die Pokémon Go spelen dan dat er mensen Clash of Clans spelen, om maar wat te noemen.
Als je van 10 miljoen spelers naar 1 miljoen spelers gaat, dan geeft dat de indicatie dat een game 'dood' is omdat iedereen zegt te stoppen. Dat zijn ook de mensen die je hoort. Toch zijn 1 miljoen spelers nog enorm veel mensen waar heel veel geld aan wordt verdiend.
Ik ben vanochtend opnieuw uit 3 gyms getrapt (kut team rood), er zijn nog steeds teveel spelers
En ja, er zullen vast een hoop mensen boos worden bij zo'n actie, maar uiteindelijk zal je zien dat er veel mensen toch iets minder principes tonen als het zover is. Hell, hoeveel users in dit topic zouden maanden geleden wel niet gestopt zijn

Ik zeg ook nergens dat het spel dood is.

Daarom de aanhalingstekens...
Het is veel rustiger geworden, er is minder media aandacht.
Kan mij niet voorstellen dat er nu meer mensen spelen dan in juli en augustus om maar wat te noemen.
Bedrijven als Sprint en Starbucks sluiten niet zomaar een deal met Niantic, die willen er aandacht voor terug.
De perfecte manier om de hype weer nieuw leven in te blazen is 100 nieuwe Pokemon waardoor iedereen weer op jacht gaat. Dan wordt er weer veel over PoGo gepraat en is er wss weer enorm veel media aandacht.
De Legendaries zullen niet zoveel mensen op de been brengen als een hele nieuwe generatie.
Meen mij te herinneren dat John Hanke in een interview heeft gezegd dat de Legendaries worden vrijgegeven dmv evenementen. Dat lijkt mij dus niet door ze te verkopen aan een sponsor.
Bovendien is het onhaalbaar om in elk land sponsor deals af te sluiten voor een paar legendaries.
Voor Niantic is dit ook een relatief makkelijke stap, Gen2 kunnen ze makkelijk in het spel droppen zonder extra features te hoeven ontwikkelen. (wellicht breeding voor baby Pokemon, waarvoor Ditto ook heel handig zou zijn

)
[
Voor 7% gewijzigd door
P.K. op 07-12-2016 17:08
]