Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.930 views

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik merk dat ik nu toch wel echt meer gym minded word. Voorheen had ik 1-2 redelijke defenders, maar sowieso door alle blauwe hoogbouw meestal ook 1-2 gyms per dag.

Nu met de veranderingen heb ik mezelf in een gele level 10 kunnen verschansen en pak ik er nog 2-3 bij elke ochten of middagpauze. Dat betekent wel dat ik een grotere knokploeg nodig heb...

Heb ook een naming convention gemaakt:

Attackers: a (welke common defenders ze goed tegen zijn) (IV) (Moveset)
Bijvoorbeeld:
a Snx 84 MsSu = een anti-Snorlax, IV 84 met Mud Shot / Submission (Poliwrath ja)

Defenders krijgen een "z " voor hun naam, dan kan ik ze ook snel selecteren met A-Z aan door de zijbalk naar beneden te trekken.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:27:
Ik zou eerst evolve doen en dan besluiten om power up te doen. Ik had er 1 met 100% iv helaas toch niet ideaal. [afbeelding]post image online
Als je toch al 400 candy in een Gyarados hebt gepompt ga je dat beest natuurlijk gebruiken in gyms welke moves hij ook heeft. Dus wil je hem toch altijd maxen voor de hoogste positie.

• Pathogen
  • Nu online

Pathogen

Shoop Da Whoop

Met 2200 kun je m wel ergens kwijt, ik zou er geen candy meer in stoppen.
Moet altijd lachen als ik tegen een Gyarados moet die Twister blijkt te hebben :P dat kietelt!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:13
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:20:
[...]

Als de CP boog maar flink vol zit zodat je geen vermogen aan dust en candy nodig hebt om hem te maxen.

[...]

Vaporeons geven goed hoge CP voor gyms. Flareons wat minder. Slowbro's weer wat lager en daaronder Poliwraths maar het zijn allemaal potentieel gymwaardige mons. Victreebels zitten met CP ook in die Bro/Wrath range.
Dit is hem:
Afbeeldingslocatie: https://s18.postimg.org/61j1sloid/image.jpg

Ik heb de IV van m'n eevee's ook even bekeken, maar die komen niet ver boven de 70%. Zijn wel 400-600 CP. M'n victreebel heeft 1419 CP en een average van 86.7%, attacks zijn Acid en Solar Beam.

[ Voor 5% gewijzigd door My-life op 18-11-2016 14:37 ]

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:20:
[...]

Als de CP boog maar flink vol zit zodat je geen vermogen aan dust en candy nodig hebt om hem te maxen.

[...]

Vaporeons geven goed hoge CP voor gyms. Flareons wat minder. Slowbro's weer wat lager en daaronder Poliwraths maar het zijn allemaal potentieel gymwaardige mons. Victreebels zitten met CP ook in die Bro/Wrath range.
Zeker Victreebels met Razor leaf grass en Solar beam zijn hele fijn beestjes om te hebben. Zeker met iv 100% en flink gepower up gevoerd.

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:30:
[...]

Als je toch al 400 candy in een Gyarados hebt gepompt ga je dat beest natuurlijk gebruiken in gyms welke moves hij ook heeft. Dus wil je hem toch altijd maxen voor de hoogste positie.
klopt! ik zet hem vaak in. Zeker tegen sterke pokemons met lage iv maar wel hoog in cp is deze best oke!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Pathogen schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:31:
Met 2200 kun je m wel ergens kwijt, ik zou er geen candy meer in stoppen.
Moet altijd lachen als ik tegen een Gyarados moet die Twister blijkt te hebben :P dat kietelt!
Mwoah, ik merk zelf dat ik liever tegen een hydropump/dragon pulse Gyaragos wil vechten dan eentje met twister. Twisters van L30+ Gyarados doen toch veel pijn voor een Jolteon/Electabuzz en die zijn natuurlijk veel lastiger te dodgen dan die andere twee moves.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• CaptJackSparrow
  • Niet online
My-life schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:33:
[...]

Dit is hem:
[afbeelding]

Ik heb de IV van m'n eevee's ook even bekeken, maar die komen niet ver boven de 70%. Zijn wel 400-600 CP. M'n victreebel heeft 1419 CP en een average van 86.7%, attacks zijn Acid en Solar Beam.
Gebruik je GoIV? Die vertelt je alles wat je weten moet om verstandige keuzes te maken wat betreft je candy en dustgebruik.

Google Play: GoIV (Pokemon IV Calculator)

• My-life
Ik zit op iOS helaas.
Net twee slowpoke's geëvalueerd, nu dus twee slowbro's met 1455 en 1444 CP.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
My-life schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:48:
Ik zit op iOS helaas.
Net twee slowpoke's evalueert, nu dus twee slowbro's met 1455 en 1444 CP.
Daar is ook wel iets soortgelijks voor. Even wachten op zo'n appelaar die het even komt vertellen. ;)

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:34
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:49:
[...]

Daar is ook wel iets soortgelijks voor. Even wachten op zo'n appelaar die het even komt vertellen. ;)
Poke Genie? :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Verwijderd

My-life schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:48:
Ik zit op iOS helaas.
Net twee slowpoke's geëvalueerd, nu dus twee slowbro's met 1455 en 1444 CP.
All G is echt super fijn!

Groeten van een Appellaar!

ps advanced features code is: allginfo

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:30:
[...]

Niet mee eens. Mijn eerste Gyarados was er een met Twister. 1674 CP. CP te laag voor defenden, en aanvallend compleet waardeloos. Ik heb net zo lang doorgespaard tot ik een nieuwe kon maken en deze in de blender gemikt, gezien mijn nieuwe Hydro Pump had.

I have stability. The ability to stab.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
SmurfLink schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:56:
[...]

Niet mee eens. Mijn eerste Gyarados was er een met Twister. 1674 CP. CP te laag voor defenden, en aanvallend compleet waardeloos. Ik heb net zo lang doorgespaard tot ik een nieuwe kon maken en deze in de blender gemikt, gezien mijn nieuwe Hydro Pump had.
Als het CP te laag was was de CP van de Magikarp dus ook te laag. Voor gympokies wil je het liefst evolutiekandidaten gebruiken die een zo vol mogelijke CP boog hebben.

• Mx. Alba
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:59:
[...]

Als het CP te laag was was de CP van de Magikarp dus ook te laag. Voor gympokies wil je het liefst evolutiekandidaten gebruiken die een zo vol mogelijke CP boog hebben.
Ja en nee.

Ik ben lvl 30, dus uit eieren krijg ik lvl 20 Pokies en in het wild vind ik ze t/m lvl 30.

Bij ei-pokies kijk ik alleen naar hun IV. Als dat boven de 80% is, is het een evolutiekandidaat.

Bij wilde pokies is vooral hun lvl belangrijk, maar naarmate hun lvl lager is gaat IV meer meespelen in de bepaling of het een evolutiekandidaat is. Dus een lvl 30 Pokémon met maar 20% IV is wat mij betreft een evolutiekandidaat. Maar is hij lvl 25, dan moet hij toch liefst wel een hoge IV-waarde hebben.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Pathogen
  • Nu online

Pathogen

Shoop Da Whoop

In het geval van Karps is 90% mijn minimum... Gelukkig vang ik er hier ook zat.
Onder de 100CP appraise ik ze niet.

• My-life
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:52:
[...]

All G is echt super fijn!

Groeten van een Appellaar!

ps advanced features code is: allginfo
Je kunt blijkbaar inloggen met je Google/Pokemon account. Scant hij dan je eigen pokemon?
Krijgt de regering van China dan ook een mailtje met mij wachtwoord :+ ?

De magikarp is een gyarados geworden, 1525 CP met Bite en Dragon Pulse.

[ Voor 8% gewijzigd door My-life op 18-11-2016 15:34 ]

Verwijderd

My-life schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:27:
[...]

Je kunt blijkbaar inloggen met je Google/Pokemon account. Scant hij dan je eigen pokemon?
Krijgt de regering van China dan ook een mailtje met mij wachtwoord :+ ?

De magikarp is een gyarados geworden, 1525 CP met Bite en Dragon Pulse.
Ja zo krijg je die aziatische pokemon, die vangen ze gratis voor je!

Maar ja het scant je pokemons werkt echt fijn als je onderweg bent.
Iets vangen is gelijk scannen en besluit nemen.

Verwijderd

Pathogen schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:26:
In het geval van Karps is 90% mijn minimum... Gelukkig vang ik er hier ook zat.
Onder de 100CP appraise ik ze niet.
Dat lijkt me zonde zo gooi je mischien een 100% iv weg. Candys heb je zekker genoeg en dat beetje extra dust dat je in een lage cp pokenon moet investeren valt ook wel goed mee. Enkel bij goede moves uiteraard.

Ik heb zo ook bij gebrek aan 80+ iv eevees een met 77 cp geevolueerd en die werd vaporeon met beste defens moves dus ook maar gemaxt >:)

• Pathogen
  • Nu online

Pathogen

Shoop Da Whoop

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:29:
[...]

Dat lijkt me zonde zo gooi je mischien een 100% iv weg. Candys heb je zekker genoeg en dat beetje extra dust dat je in een lage cp pokenon moet investeren valt ook wel goed mee. Enkel bij goede moves uiteraard.

Ik heb zo ook bij gebrek aan 80+ iv eevees een met 77 cp geevolueerd en die werd vaporeon met beste defens moves dus ook maar gemaxt >:)
Heb nog steeds een chronisch dustgebrek en bij lange na geen candy overschot voor Karps :) Die paar 90+'ers die ik er tot nu toe uitgevist heb zijn prima, heb er nog eentje klaarstaan voor over 150 Karp candy :P

Mijn 100% Parasect is wel een beetje mijn kindje hoor. Die max ik gewoon continu.

Verwijderd

Dus een lvl 30 Pokémon met maar 20% IV is wat mij betreft een evolutiekandidaat. Maar is hij lvl 25, dan moet hij toch liefst wel een hoge IV-waarde hebben.
Behalve dat lage IV haast onspeelbaar is als je de secondaire attack wil gebruiken. Dus als je alleen de primaire attack wil gebruiken is dat te doen.

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Hier na een volgende evolutieronde level 25 gehaald.
En belangrijker nu op 122 in de pokedex.
Helaas was de gyarados (mijn eerste *O* ) een Bite twister geval -O-
En nog wel meer meuk in de evoluties, maar ach weer een paar erbij in de pokedex :Y

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-11 20:45
Helaas, het is zover... ben door al mijn potions en revives heen. Draai mij suf maar om een gym van lvl 9 naar 10 te krijgen ben ik minstens een half uur en 40 hyper potions kwijt en met pech 10 revives.

Kan dus geen gyms meer overnemen. Heb er nog 3 gelukkig

Verwijderd

Ik heb het idee dat mijn theorette klopt. Nog even het weekeinde door. Het aantal gyms in de buurt is stabiel hier nu. Dus het zou zo maar kunnen dat met die extra spullen die je kreeg met die 3 dagen nu op raken. Mensen krijgen nu dus minder revives en potions. Maar het kan ook het weer zijn dat afgelopen dagen ruk was :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
En weer een Lucky Egg en 187 evoluties later is level 31 een feit. *O* We zijn nu écht op weg naar L40. 8)

Na 10 minuten bevroren maar liefst twee toestellen tegelijkertijd. :X Hoofd koel houden. Zorgen dat je op elk toestel een ander beest pakt. Evolutie starten op derde (nieuwste/snelste) toestel dat wel nog werkte. Na even wachten en proberen of ze weer ontvrozen PoGo op allebei afgesloten en herstart. Zolang verder met de overgebleven. Toen de draad weer opgepakt maar ik besloot niet te snel na elkaar zaken op verschillende toestellen te doen. Misschien dat er anders 'botsingen' optreden in de communicatie met de server die tot die bevriezingen leidt. Dat betekende even 1-2 seconden wachten voordat ik op het volgende toestel verder ging.

Met drie toestellen is er amper wachttijd tussen evoluties en is het volgende toestel geregeld al klaar als je op het vorige net de volgende evolutie gestart hebt. Dan wachtte ik dus eventjes om de server de tijd te geven om de status met alledrie de toestellen te updaten. Dat zou wel eens kunnen helpen en is iets om de volgende keer rekening mee te houden.

Op het niet bevroren toestel werden na afloop 64000 XP gemeld en op de andere twee 44000 van de periode na herstarten. Ik zal er op de ene 62000 en de andere 61000 gehaald hebben denk ik. Natuurlijk heb ik er ook op de niet vastgelopen wat gemist. Ik haalde er daar nét niet nóg eentje binnen de 30 minuten dus zal er minstens twee gemist hebben denk ik. Misschien meer.

Wel prettig dat het me maar een half uur kost zo. ;) Wel érg druk bezig. :Y

• Mofkees
Net ook wat aparts:

met behulp van pokemonmap.info wou ik dus even wat afgelegen gyms gaan bezoeken. Er was een plek met 3 gyms:
- 1x lvl2 blauw met 2 slots, ok dat is lekker makkelijk even een mon erin maar verwacht op zich niet dat hij er lang blijft
- 1x lvl9 blauw met 47xxx prestige, onderin 2x hypno en 1x snorlax. Pff dat was echt niet leuk maar een stabiel gym vind je niet zomaar. Ik kon gelukkig wel in de auto blijven dus het tot level 10 gebracht en mijn beste Vaporeon erin met 23xx, die wel helemaal bovenaan kwam te staan.
- 1x lvl3 rood, 3 mons onder 1k waarvan een Kangaskhan. Nou dat moet dus geen probleem zijn voor een L30 trainer. Ik tapte erop en kreeg gelijk error. Dacht even g** weer een drift maar ik stond toch gewoon eronder. Nouja even die weedles en pidgeys maar vangen voor die 15 mins gym-ban. Echter ik kreeg ook telkens error als ik op de pokemons tapte. Hmm nouja ff opnieuw inloggen dan. Dat was dus geen goed idee want minuten lang kreeg ik alleen maar unable to authenticate. Dat was toch even zweten want ik wist dat er een banwave was geweest en dus alles door me hoofd geflashd, FPM? GoIV? Heb ik nog wat anders ooit geprobeerd? Ben ik nou geband?

Nouja gelukkig kon ik 5 mins later weer inloggen. Ik stond nog voor dat gym dus natuurlijk gelijk erop getapt. BAM alles error en weer 5 mins lang unable to authenticate... Nadat ik weer in kon loggen heb ik maar eerst een pokemon geprobeerd en nu geen error meer. Dat gym ga ik nu lekker laten staan en ik begrijp ook wel waarom hij daar met 3 pokemons onder 1k kan blijven staan ...

• Mx. Alba
Net de gym voor mijn deur maar weer eens getraind. Was weer lvl 8 blauw nadat hij dagen lang had staan flippen, met een 1575 Flareon, 1592 Nidoqueen, 1708 Flareon, 1818 Vaporeon, 1898 Gyarados, 2142 Vaporeon, 2235 Arcanine, 2546 Arcanine erin. Daar zette ik tegenover: 1420 Poliwrath, 1460 Hypno, 1261 Golduck, 1454 Tangela, 1526 Raichu, 1511 Vaporeon. Tangela en Raichu konden samen de Vap, Gyros, Vap aan en de 1511 Vap blust zonder al te veel moeite die twee veel hogere Arcanines, als een mes door boter door die hele lvl 8 gym heen met 6 veel lagere Pokies. :D Na drie aanvallen had ik de nodige punten erbij om hem lvl 9 te maken en toen heb ik mijn 2378 Vap tussen de twee Arcanines in gezet zodat een aanvaller niet op de zelfde manier over die twee Arkies heen kan walsen. Weer terug op 10 gyms!

[ Voor 3% gewijzigd door Mx. Alba op 18-11-2016 20:24 ]

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Pathogen schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:16:
[...]

Heb je ook koffie? Zo ja, waar woon je? :P
Ik heb koffie en woon in Enschede :P

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:09

franssie

Save the albatross

Net de app van mijn telefoon gewist en misschien dat ik ooit weer ga spelen maar na het halen van LVL 21 is de lol er wel af, ik kan voorlopig geen ratata meer zien.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Verwijderd

Met drie toestellen is er amper wachttijd tussen evoluties en is het volgende toestel geregeld al klaar als je op het vorige net de volgende evolutie gestart hebt. Dan wachtte ik dus eventjes om de server de tijd te geven om de status met alledrie de toestellen te updaten. Dat zou wel eens kunnen helpen en is iets om de volgende keer rekening mee te houden.
Kan je met meerdere toestellen en een lucky egg tegelijk op 1 account kunnen spelen? Das wel cool qua maximalisatie van je tijd!

• Mx. Alba
Eindelijk een Dragonite! *O*

Steel Wing / Hyperbeam -O-

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Een half uurtje geleden hoorde ik 'Ping' om aan te geven dat mijn Dragonair buddy weer een snoepje gevonden had... waarmee precies het aantal is bereikt om mijn huidige hoogste Dratini te evolueren én te maxen. :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4XdF5u4kLlbuHC4Hr9ki41lm/full.png

Maar met die matige IV wil ik nog even wachten. De huidige volgende is CP673 met 71% maar daar moet buddy nog 24 extra candy voor verzamelen. Toch weer 120km. Tenzij ik een betere nieuwe kandidaat vang. Die kan nu al weer een leveltje hoger zijn. ;) Mijn 98% Dratini moet voorlopig nog maar even wat langer wachten met zijn 587 CP. :')

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 22:41:
Een half uurtje geleden hoorde ik 'Ping' om aan te geven dat mijn Dragonair buddy weer een snoepje gevonden had... waarmee precies het aantal is bereikt om mijn huidige hoogste Dratini te evolueren én te maxen. :9

[afbeelding]

Maar met die matige IV wil ik nog even wachten. De huidige volgende is CP673 met 71% maar daar moet buddy nog 24 extra candy voor verzamelen. Toch weer 120km. Tenzij ik een betere nieuwe kandidaat vang. Die kan nu al weer een leveltje hoger zijn. ;) Mijn 98% Dratini moet voorlopig nog maar even wat langer wachten met zijn 587 CP. :')
Gewoon die met iv 98 evolueren en hopen op goede moves. Als dat lukt verspil je geen 125 candy aan een van 71%. 8)7

• Raymon1988
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 22:41:

[afbeelding]

Persoonlijk had ik de extra dust wel over voor die 28% meer. Maar dan wel hopen op goede moves

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 22:49
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 21:58:
[...]

Kan je met meerdere toestellen en een lucky egg tegelijk op 1 account kunnen spelen? Das wel cool qua maximalisatie van je tijd!
als mijn ei bijna afloopt pas ik de telefoontijd aan. werkt prima.(moet wel binnen de tijd gebeuren)

[ Voor 0% gewijzigd door joosd op 18-11-2016 22:56 . Reden: typo ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 22:48:
[...]

Gewoon die met iv 98 evolueren en hopen op goede moves. Als dat lukt verspil je geen 125 candy aan een van 71%. 8)7
Probleem is alleen dat ik die met mijn huidige candyvoorraad 'slechts' tot CP2644 kan brengen en in de gyms hier is de CP race aardig serieus. Ik zag laatst van twee gyms dat ik daar ook al weer op de tweede plaats van onderen zit. Hoe hoger de CP hoe waardevoller ze voor mij zijn. Om die 98% te maxen heb ik 213 candy nodig. Dat is weer 30 meer dan die 71%. Als ik hier nou een Dratini nest had was het geen issue. :N

Wel leuk om te zien dat de buurtgym waar ik van de week mijn eerste Dragonite in heb gezet nadat mijn 100% Vaporeron er uit geschopt was nu weer vol is. Een L26 speelster heeft blijkbaar de moeite genomen om die laatste 8000 prestige bij te trainen om helemaal onderin te kunnen gaan zitten met een 2166 Vaporeon, onder een 2436 Dragonite.

Respect. 8)

Verwijderd

Nog zo iets wat ik totaal niet snap dat sommige mensen enkel de onderste eruit gooien. Dat maakt een gym enkel sterker.

Dat komt in mijn buurt echt niet vaak voor want van vijandige kleuren gooi ik de lvl 10 gyms wel plat ;)

Behalve dan dat sommige met een dubbele acount de onderste van je eigen team eruit gooit en dan met je andere account terug opvult maar dat is zeer triest.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Gewoon mensen die het leuk vinden een beetje aan gymbattles te doen. Of die eens wilden kijken hoe het nou gaat met het nieuwe systeem maar geen hele L10 gym willen slopen. Hij was L8 deze keer, maar nu weer netjes op volle sterkte. :P

Net weer de dubbele dag gecasht. Nog steeds 100 muntjes maar ik heb geen marge meer. Het weer is niet gunstig om er wat verder op uit te trekken maar even lokaal een gym (deels) slopen is als het een uurtje droog is makkelijker te doen dus de kansen keren zich een beetje tegen me ben ik bang. :/

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 22:52
Iemand die ooit nog revives uit een stop krijgt...?

• Mx. Alba
Vanavond nog eentje. Maar het is echt minimaal... :/

Verwijderd

HET LEGER DER KANSARMEN :

Wat ik mij al een tijdje afvraag, na het lezen van klachten hier over gebrek aan revives en potions of er andere spelers zijn die net als ik juist gebruik maken van al die kansarme pokies in plaats van ze enkele reis de shredder in te sturen.

Ik hernoem bv alle niet “is a wonder” pokies direct naar het cijfer 0. Behalve CWPRS en deze krijgen het cijfer 1.

Ondanks dat ze betiteld worden als trash of zijn ze voor mij van onschatbare waarde om gyms te trainen of vijandige neer te halen. Een groep van zes +/- 500 CP meuk is uitstekend geschikt om een 1500 whatever te verslaan.

De cijfers 1 bewaar ik, na hun eerste battle, voor een massa evolve, waarbij ze gratis en voor niets ze volledig “max revived” zijn. Na evolve heb ik een fantastisch Raticate of pidgeotto leger, wat uiteraard pas na gestreden strijd naar Willow terug mag. Zo’n kansarm legertje maait rustig een 2500 Vap neer.

Voordelen :
. door ze 0 te noemen kan je ze supersnel selecteren (op naam geeft de selectie de hoogste bovenaan)
. Je hoeft je totaal niet druk te maken over IV en movesets.
. Naast de XP bij het vangen levert een groepje kansarmen in de gym weer extra XP op.
. Laag genoeg om plenty prestige te vergaren en snel genoeg omdat ze snel kapot gaan.
. Na de battle kunnen ze als nog naar de poke hemel zonder dat het één revive of potion gekost heeft.
. Je maakt gebruik van heel veel HP die je anders ongebruikt weg gooit.
. Alle gevangen pokies worden nu maximaal gebruikt en benut.

Nadeel :
Kans bestaat (zoals bij mij) dat je bij een rondje ballen collecten je bag zo vol zit dat je revives en potions weg moet gooien. Vandaag een paar andere kleur gyms gesloopt en een viertal wat opgetraind zonder dat dit één revive of potion gekost heeft.

Ik ben dit gaan doen omdat, ik me een paar weken geleden realiseerde hoe ongelofelijk veel HP ik, met 10081 captured pokemon ongebruikt richting Willow gestuurd heb.

• Mx. Alba
Holy Pokémon... Wat een geniaal idee!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 00:14:
Holy Pokémon... Wat een geniaal idee!
Het werkt als een trein, Ik hark, mede hierdoor, gemiddeld zo'n 60K XP per dag binnen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2016 00:18 ]

• Mx. Alba
Basket of Deplorables. :D

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13:07
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 00:09:
HET LEGER DER KANSARMEN :

Wat ik mij al een tijdje afvraag, na het lezen van klachten hier over gebrek aan revives en potions of er andere spelers zijn die net als ik juist gebruik maken van al die kansarme pokies in plaats van ze enkele reis de shredder in te sturen.

Ik hernoem bv alle niet “is a wonder” pokies direct naar het cijfer 0. Behalve CWPRS en deze krijgen het cijfer 1.

Ondanks dat ze betiteld worden als trash of zijn ze voor mij van onschatbare waarde om gyms te trainen of vijandige neer te halen. Een groep van zes +/- 500 CP meuk is uitstekend geschikt om een 1500 whatever te verslaan.

De cijfers 1 bewaar ik, na hun eerste battle, voor een massa evolve, waarbij ze gratis en voor niets ze volledig “max revived” zijn. Na evolve heb ik een fantastisch Raticate of pidgeotto leger, wat uiteraard pas na gestreden strijd naar Willow terug mag. Zo’n kansarm legertje maait rustig een 2500 Vap neer.

Voordelen :
. door ze 0 te noemen kan je ze supersnel selecteren (op naam geeft de selectie de hoogste bovenaan)
. Je hoeft je totaal niet druk te maken over IV en movesets.
. Naast de XP bij het vangen levert een groepje kansarmen in de gym weer extra XP op.
. Laag genoeg om plenty prestige te vergaren en snel genoeg omdat ze snel kapot gaan.
. Na de battle kunnen ze als nog naar de poke hemel zonder dat het één revive of potion gekost heeft.
. Je maakt gebruik van heel veel HP die je anders ongebruikt weg gooit.
. Alle gevangen pokies worden nu maximaal gebruikt en benut.

Nadeel :
Kans bestaat (zoals bij mij) dat je bij een rondje ballen collecten je bag zo vol zit dat je revives en potions weg moet gooien. Vandaag een paar andere kleur gyms gesloopt en een viertal wat opgetraind zonder dat dit één revive of potion gekost heeft.

Ik ben dit gaan doen omdat, ik me een paar weken geleden realiseerde hoe ongelofelijk veel HP ik, met 10081 captured pokemon ongebruikt richting Willow gestuurd heb.
Was al op dit idee gekomen, alleen dat 0 noemen was ik nog niet opgekomen. Eureka. _/-\o_

Nu is het redelijk uitvoerbaar zonder elke keer naar beneden te hoeven scrollen voor kansarmen.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik had me ook al wel gerealiseerd dat je met het transferren heel veel HP ongebruikt weggooit. Ik heb er echter zelf geen behoefte aan om zó zuinig met HP om te gaan.

Momenteel 2 Super Potions, 1 Hyper Potion, 249 Max Potions, 199 Revives en 51 Max Revives. :P

Toen het trainen voor de eerste keer veranderde heb ik ook meteen gesuggereerd om je evoluties als kanonnenvoer te gebruiken. Die zijn wat sterker dan ongeëvolueerde zooi. Ik heb sindsdien ook zelf vooral Ratticates met Hyper Beam en ook wel Hyper Fang bewaard. Daar heb ik er laatst nog een zooi van gebruikt om nog wat ruimte te maken. Heb ik hier ook beschreven. Ik hernoem ze met een uitroepteken aan het begin zodat ze bij sorteren op naam vooraan staan. Mijn toetsenbord heeft die op een non-shifted toets staan.

Na mijn Lucky Egg supersessie vandaag heb ik er weer een hoop bij gekregen. Moet het nog opruimen. Vijandige gyms zitten er niet in mijn directe omgeving en trainen hoef ik ook niet heel erg veel te doen met meest stabiele gyms. Daardoor heb ik dan ook voorlopig meer dan genoeg revives en potions.

Ik heb overigens vanavond nog even ruim drie kwartier gewandeld en stops gedraaid. Ik heb er met 25 spins vier revives bij gekregen. Ik let er anders nooit op maar omdat mensen zo klaagden heb ik het nu eens bijgehouden.

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-11 22:50

Shiro

Serenity

Idee is leuk en wel, maar ben ik de enige die een beetje om z'n tijd geeft? Je spaart revives en potions, maar je staat waarschijnlijk ook 2 keer zolang te battlen om de zelfde hoeveelheid prestige binnen te harken.

Los van tijd is het met dit weer ook geen pretje om twee keer langer ergens mee bezig te zijn buiten :P

Juniper RWD

• Mx. Alba
Normale methode: kijken welke Pokémon er in de gym staan, daar een ideaal team voor samenstellen (zie mijn post een eindje terug bijvoorbeeld), die zes Pokémon met veel scrollen en hoge foutgevoeligheid selecteren, 6-8 Pokémon verslaan met veel tactisch dodgen en Pokémon switchen, ze allemaal weer reviven / healen, rinse and repeat voor 2000-3000 punten per keer... Tegenover gewoon de zes eerste Pokies in de op naam gesorteerde lijst selecteren, hak hak hak de onderste Pokémon verslaan voor 500 punten per keer. Volgens mij is het uiteindelijk sneller.

Ik heb net een route uitgestippeld langs een stuk of 6 afgelegen gyms in de buurt. Straks eens die methode gaan testen...

[ Voor 13% gewijzigd door Mx. Alba op 19-11-2016 09:35 ]

• Shiro

Shiro

Serenity

Mx. Alba schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 08:47:
Normale methode: kijken welke Pokémon er in de gym staan, daar een ideaal team voor samenstellen (zie mijn post een eindje terug bijvoorbeeld), die zes Pokémon met veel scrollen en hoge foutgevoeligheid selecteren, 6-8 Pokémon verslaan met veel tactisch dodgen en Pokémon switchen, ze allemaal weer reviven / healen, rinse and repeat voor 2000-3000 punten per keer... Tegenover gewoon de zes eerste Pokies in de op naam gesorteerde lijst selecteren, hak hak hak de onderste Pokémon verslaan voor 500 punten per keer. Volgens mij is het uiteindelijk sneller.

Ik heb net een route uitgestippeld langs een stuk of 6 afgelegen gyms in de buurt. Straks eens die methode gaan testen...
Je cannon food zal meestal rond de 500-900 CP hebben neem ik aan en dat zijn van een Lucky egg evolve, zonder Lucky egg evolve zijn ze maar 500 max. Als je daarmee niet gaat dodgen heb je toch ook stuk of 2-3 van nodig om een beetje normale 2000CP defender te mollen?

Laat staan als het een Vaporeon is ofzo, moet je Vaporeon maar eens zien te mollen met 600-800CP pidgeot's zonder super effective en random moves die super slecht kunnen zijn voor aanvallen.

Mijn prestige trainers zijn vaak rond de 1000CP, met STAB en goede attack moves. Vaak zijn het maar de zelfde 10 ofzo waar ik uit kan kiezen. Dus qua tijd valt het reuze mee en worse case kan ik ze hernoemen naar 0. En mja enige downside is dan wel dat het me potions en revives kost.

Maar uiteraard ben ik wel nieuwsgierig naar je resultaten zo :) Laat maar weten of het echt veel sneller is. Ik zou het wel humor vinden als de eerste paar gym's waar je langs komt een Snorlax als laagste defender heeft _O-

Juniper RWD

Verwijderd

Jamesl schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 23:29:
Ja hoor moet ik wel 20 rondjes Muzepark in Almere doen.

Afbeeldingslocatie: https://s18.postimg.org/n0jttwi0p/IMG_2877.pngimage sharing sites

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:22
Shiro schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 10:28:
Je cannon food zal meestal rond de 500-900 CP hebben neem ik aan en dat zijn van een Lucky egg evolve, zonder Lucky egg evolve zijn ze maar 500 max.
Wat heeft je lucky egg met CP te maken?
Bijvoorbeeld een CP400 Rattata komt gewoon in de range van CP994 tot CP1136, daar gaat je lucky egg niets aan veranderen. Daar krijg je alleen wat extra XP voor! :)

<GoT>NightStalker

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
ik heb een nieuw record .. 1 miljoen stardust :P

• schaapiej
Jamesl schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 23:29:
Heb het niet echt bijgehouden de laatste tijd. Enige wat mij wel opvalt is het aantal Razz Berry.. daar krijg ik niet veel meer van binnen! Heb nu ieder geval nog 187 revives staan :p

<GoT>NightStalker

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Eèèèèn... ik zit op 9 gyms. -O-

Natuurlijk de verste die op 20 minuten fietsen ligt middenin een naburig dorpje. De eerste keer dat ik er was gaan kijken was ie iets van L3 en direct nadat ik hem had overgenomen werd ie weer teruggepakt wat betekende dat diegene hoogstwaarschijnlijk in een van de nabije huizen woonde. Laat dus maar dacht ik. Tijdje later kwam ik er weer langs en deed er niets mee. Niet veel later hoorde ik dattie al hoog van de goede kleur was. Toen ik er een aantal dagen later heen ging wassie al L10. De lokale speler had er blijkbaar geen zin meer in die hoge gym te slopen.

Ik ben er nog twee keer naartoe gefietst en pas de derde keer dat ik er kwam wassie L7. Dat was 27 dagen geleden. Ik weet niet of de naburige speler nu besloten heeft dat die gym weer van hem is en die gesloopt is of dat ik er uit gewerkt ben. Ik stond toen ik weg ging op de 5e plaats van onderen met een Slowbro van 2095 dus niet erg kwetsbaar maar je weet niet hoe hard het gegaan kan zijn.

Vanavond om 20:20 weer cashen. Moet kijken of ik voor die tijd nog zin heb om er heen te fietsen met dit weer. Anders zal ik mij moeten verzoenen met het afscheid van mijn 100 muntjes streak na 74 dagen. ;(

• Mx. Alba
Nou alle gyms waar ik langs reed waren nutteloos. Behalve eentje. Een lvl 8 gym vol met grassen en onderin een 2000+ Eierboom met Seed Bomb... Bucket of Deplorables methode zo goed als nutteloos helaas. Dus maar op de normale manier getraind uiteindelijk. Wel weer een kwaliteitsplekje erbij. Onderin stonden twee Exeggutors, dan een Victreebell, een Slowbro, een Vaporeon en bovenin Arcanines. Heb ik mijn hoogste Exeggutor tussen die twee Arcanines gezet om het aanvallers lastiger te maken. :D

• schaapiej
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:38:
Eèèèèn... ik zit op 9 gyms. -O-

Natuurlijk de verste die op 20 minuten fietsen ligt middenin een naburig dorpje. De eerste keer dat ik er was gaan kijken was ie iets van L3 en direct nadat ik hem had overgenomen werd ie weer teruggepakt wat betekende dat diegene hoogstwaarschijnlijk in een van de nabije huizen woonde. Laat dus maar dacht ik. Tijdje later kwam ik er weer langs en deed er niets mee. Niet veel later hoorde ik dattie al hoog van de goede kleur was. Toen ik er een aantal dagen later heen ging wassie al L10. De lokale speler had er blijkbaar geen zin meer in die hoge gym te slopen.

Ik ben er nog twee keer naartoe gefietst en pas de derde keer dat ik er kwam wassie L7. Dat was 27 dagen geleden. Ik weet niet of de naburige speler nu besloten heeft dat die gym weer van hem is en die gesloopt is of dat ik er uit gewerkt ben. Ik stond toen ik weg ging op de 5e plaats van onderen met een Slowbro van 2095 dus niet erg kwetsbaar maar je weet niet hoe hard het gegaan kan zijn.

Vanavond om 20:20 weer cashen. Moet kijken of ik voor die tijd nog zin heb om er heen te fietsen met dit weer. Anders zal ik mij moeten verzoenen met het afscheid van mijn 100 muntjes streak na 74 dagen. ;(
C-C-C-C-C-C-COMBO BREAKER! :+
Ach, 90 muntjes is ook prima toch :)

Zit zelf nog op 5 (stabiele) gyms sinds de wijziging op de gyms. Enige wat ik doe als ik naar m'n werk moet is de gym pakken vanaf de bushalte en dan cashen. Doordeweeks dus 60 muntjes en het weekend 50. Verder geen zin en motivatie voor die dingen... vandaar die 187 revives :X

<GoT>NightStalker

• Autofan1985
  • Laatst online: 22-10 14:37
Pathogen schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:40:
En dat is nou precies de bedoeling... Voor de voormalige langzitters (lees: blauw) wordt het minder leuk, voor degenen die altijd al moesten knokken voor een plekje wordt het leuker.
Alsof het niet knokken was om die gyms stabiel te krijgen. Zelf heb ik er iig vele uren werk in gestoken en een shitload aan revives en potions om de boel maar stabiel te krijgen en te houden. En vervolgens wordt al dat werk even fijntjes door de plee gespoeld en mag ik al blij zijn als ik 3 gyms per dag kan pakken... Aangezien de stops bijna alleen nog maar ballen geven.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Komt er geen melding meer van een uitgekomen ei? Die bleef voorheen in beeld staan, nu was er niks, behalve een melding in de journal.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Gebeurt zo nu en dan. Zal volgende keer waarschijnlijk weer wel normaal gaan. Even afwachten dus. :)

• Shiro

Shiro

Serenity

schaapiej schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 11:57:
[...]

Wat heeft je lucky egg met CP te maken?
Bijvoorbeeld een CP400 Rattata komt gewoon in de range van CP994 tot CP1136, daar gaat je lucky egg niets aan veranderen. Daar krijg je alleen wat extra XP voor! :)
Ik zeg ook voor en na lucky egg evolve, ofwel ik neem aan dat je cannon food voornamelijk bestaat uit geëvolueerde pokemon zoals Raticate en Pidgeotto. Worse case Ratata en Pidgey's

Ratata max cp op lvl 30 is 530 en op 40 is het 582, dus geen idee waar jij ze met een CP range kan vinden van 994-1136. Raticate zijn max CP op 30 is 1314.

Pidgey max CP op 30 is 614. En na evolve 1114. Maja dat zijn de 100% iv en lvl 30, dus die gebruik je waarschijnlijk niet als cannon food :+

Juniper RWD

Verwijderd

weet niet of het al gepost was? maar ahum...

http://otakukart.com/anim...ion-2-release-date-proof/

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Aggressor schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:05:
ik heb een nieuw record .. 1 miljoen stardust :P
Let me help you;

Afbeeldingslocatie: http://cdn0.dailydot.com/uploaded/images/original/2016/8/3/POGO_SnorlaxPowerup.jpg

Afbeeldingslocatie: http://m.memegen.com/q0vdjb.jpg
Mijn gezonde dosis scepsis struikelt een beetje over de volgende punten;
1. Nieuws is 2 dagen geleden naar buiten gekomen terwijl de mail ook zaken noemt van 11-11.
Ga er dus vanuit dat de mail, mits legit, al ruime tijd geleden is verstuurd. Waarom dan nu pas naar buiten brengen?
2. Alle 'efforts' worden summier benoemd, maar het pokemon gedeelte wordt ineens toegelicht?
3. Intro van 2th gen is pretty big news, maar over het recept van een Frappucino doen ze ineens mysterieus?
4. "SBUX" ? Waarom de organisatie aanduiden met het Nasdaq Symbool ipv de volledige bedrijfsnaaam?
5. "Lures will be dropped" Denk dat 95% van de SB managers geen flauw idee heeft wat hiermee bedoelt wordt. Daarnaast, waarom pas in january / february?
Intro van 2th gen zal in potentie veel spelers activeren dus lijkt mij slim om die direct naar de winkels te lokken. We hebben allemaal gezien hoe snel de hype voorbij kan zijn dus waarom zouden ze wachten tot het tijdelijke effect van de 2th gen weer is uitgewerkt?
6. 1 lure gaat mensen echt niet overhalen om richting starbucks te gaan. Mocht dit om wat voor reden dan ook wel zo zijn, lijkt me dit helemaal niet handig. Gemiddeld starbuckspandje heeft max 10m gevel en 1 ingang. Zo'n keten zit er toch helemaal niet op te wachten dat de reeds minimale ingang, volledig geblokkeerd wordt door niet-koffie-drinkende puisterige 9 jarigen?

[ Voor 70% gewijzigd door Switchie op 19-11-2016 16:13 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

xD

• Aggressor
  • Nu online
Switchie schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 15:22:
[...]

Let me help you;

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

Mijn gezonde dosis scepsis struikelt een beetje over de volgende punten;
1. Nieuws is 2 dagen geleden naar buiten gekomen terwijl de mail ook zaken noemt van 11-11.
Ga er dus vanuit dat de mail, mits legit, al ruime tijd geleden is verstuurd. Waarom dan nu pas naar buiten brengen?
2. Alle 'efforts' worden summier benoemd, maar het pokemon gedeelte wordt ineens toegelicht?
3. Intro van 2th gen is pretty big news, maar over het recept van een Frappucino doen ze ineens mysterieus?
4. "SBUX" ? Waarom de organisatie aanduiden met het Nasdaq Symbool ipv de volledige bedrijfsnaaam?
5. "Lures will be dropped" Denk dat 95% van de SB managers geen flauw idee heeft wat hiermee bedoelt wordt. Daarnaast, waarom pas in january / february?
Intro van 2th gen zal in potentie veel spelers activeren dus lijkt mij slim om die direct naar de winkels te lokken. We hebben allemaal gezien hoe snel de hype voorbij kan zijn dus waarom zouden ze wachten tot het tijdelijke effect van de 2th gen weer is uitgewerkt?
6. 1 lure gaat mensen echt niet overhalen om richting starbucks te gaan. Mocht dit om wat voor reden dan ook wel zo zijn, lijkt me dit helemaal niet handig. Gemiddeld starbuckspandje heeft max 10m gevel en 1 ingang. Zo'n keten zit er toch helemaal niet op te wachten dat de reeds minimale ingang, volledig geblokkeerd wordt door niet-koffie-drinkende puisterige 9 jarigen?
Waarom zou ik... heb 28 pokemon boven de 2000cp.
En meestal claim in elke dag 100 coins.
En ik wacht nog op een goeie snorlax. Heb 116 candys.

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
Aggressor schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 16:47:

Zijn er slechte dan ? >:)

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Aggressor schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 16:47:
[...]

Waarom zou ik... heb 28 pokemon boven de 2000cp.
En meestal claim in elke dag 100 coins.
Kan natuurlijk niet voor jou oordelen/beslissen, maar reden waarom ik zelf mijn stardust spendeer;
1. Ben level 32, level 33 kost mij 750k exp. dus voordat ik leveltechnisch weer ruimte heb om mijn top pokies te levelen, heb ik voldoende tijd om mijn voorraad dust weer aan te vullen
2. Level lagere pokes als ze zijn overleden in een gym, zo spaar ik revives uit
3. Hoe sterker mijn pokes, hoe minder revives/potions ik nodig heb
4. Hoe sterker mijn pokes, hoe meer revives/potions mijn tegenstander nodig heeft
5. Dust heeft pas waarde, als je het uitgeeft :)

Edit;
Owww ja, en nog een belangrijke voor mij:
Vooral sinds het nieuwe gym-systeem ben ik kritischer geworden over de gyms die ik level om te joinen.
Gyms met een stuk of wat <1500 cp pokies onderin sla ik over omdat deze makkelijk neergehaald kunnen worden. Betekend dat ik alleen 'investeer' in gyms die over de hele linie sterke defenders heeft waardoor ik liever ook een wijde range aan 1400 - 2000 cp pokes heb.

[ Voor 20% gewijzigd door Switchie op 19-11-2016 17:20 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Aggressor
  • Nu online
Switchie schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 17:12:
[...]

Kan natuurlijk niet voor jou oordelen/beslissen, maar reden waarom ik zelf mijn stardust spendeer;
1. Ben level 32, level 33 kost mij 750k exp. dus voordat ik leveltechnisch weer ruimte heb om mijn top pokies te levelen, heb ik voldoende tijd om mijn voorraad dust weer aan te vullen
2. Level lagere pokes als ze zijn overleden in een gym, zo spaar ik revives uit
3. Hoe sterker mijn pokes, hoe minder revives/potions ik nodig heb
4. Hoe sterker mijn pokes, hoe meer revives/potions mijn tegenstander nodig heeft
5. Dust heeft pas waarde, als je het uitgeeft :)

Edit;
Owww ja, en nog een belangrijke voor mij:
Vooral sinds het nieuwe gym-systeem ben ik kritischer geworden over de gyms die ik level om te joinen.
Gyms met een stuk of wat <1500 cp pokies onderin sla ik over omdat deze makkelijk neergehaald kunnen worden. Betekend dat ik alleen 'investeer' in gyms die over de hele linie sterke defenders heeft waardoor ik liever ook een wijde range aan 1400 - 2000 cp pokes heb.
Onderste reden vind ik persoonlijk onzin.
Een level 10 gym met goeie pokemons heb je ook zo down...

Of er nu 10x 1500 inzit of 10x2500

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Aggressor schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 17:30:
[...]

Inderdaad, Switchie vergeet dat ongebruikt dust wel degelijk waarde heeft: Patswaarde.
Maar de overige 4 punten zijn idd wel terecht ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Aggressor schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 17:30:
[...]

Absoluut, maar sterkere gyms genieten om 2 redenen mijn voorkeur;
1. Het schrikt af dus in potentie minder aanvallers
2. Het gaat de tegenstander meer revives e.d. kosten waardoor hij/zij in theorie minder gyms kan aanvallen

Zit momenteel weer in >10 gyms wat mij er niet van weerhoudt dit aantal uit te breiden maar gezien gebrek aan 'noodzaak' ben ik wel kritischer geworden en zal ik niet snel een half uur uittrekken om een gym met 9 <1000cp ratticates te levelen.
Inderdaad, Switchie vergeet dat ongebruikt dust wel degelijk waarde heeft: Patswaarde.
Heb het even geprobeerd maar helaas zonder effect. Mrs. Switchie is niet onder de indruk dus moet alsnog de vuilniszak buiten zetten :'(

Oeeeeh, krijg zojuist de update naar 0.47.1 binnen... Trommgeroffel.....
- Fixed an issue where the Egg-hatching cutscene animation would sometimes be briefly visible from the map view.
- Minor text fixes
Getuige apkmirror is de filesize naar
90.12 MB (94,499,221 bytes) van 87.89 MB (92,156,624 bytes) gegaan.
Moet wel een flinke bug geweest zijn als er 2MB aan code nodig is om het te fixen :P

[ Voor 31% gewijzigd door Switchie op 19-11-2016 18:30 ]

• schaapiej
Shiro schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 15:07:
[...]

Ik zeg ook voor en na lucky egg evolve, ofwel ik neem aan dat je cannon food voornamelijk bestaat uit geëvolueerde pokemon zoals Raticate en Pidgeotto. Worse case Ratata en Pidgey's

Ratata max cp op lvl 30 is 530 en op 40 is het 582, dus geen idee waar jij ze met een CP range kan vinden van 994-1136. Raticate zijn max CP op 30 is 1314.

Pidgey max CP op 30 is 614. En na evolve 1114. Maja dat zijn de 100% iv en lvl 30, dus die gebruik je waarschijnlijk niet als cannon food :+
Dan hebben wij het over hetzelfde, namelijk; klik
Lang leve het verwoorden en verschillend opvatten! :p

<GoT>NightStalker

• Autofan1985
Inmiddels mijn machamp bij elkaar gespaard. :) 96% IV, dus nu hopen op een goede moveset om hem te uppen tot fijne Snorlaxsloper. Krijg ik Stone Edge als charge move. |:( Maar goed: hij is afgestreept... Verder weer het geluk gehad 2 10 km-eieren te mogen ontvangen. Nu hopen dat daar Aerodactyl en Snorlax in zitten, al mag een goede Lapras ook aangezien de mijne CP300 2n 286 zijn. :P
Verder door mijn eigen team uit de laatste stabiele gym getrapt. Iemand was te lui om de gym te levelen, dus werd de laagste er uit gegooid met een ander kleur account en dat was mijn Golduck. En heb nu niet de revives/potions om er 8k bij te trainen.

Pokedex: 138 gevangen, 145 gezien
PokemonGezienCandy nog nodig
Ivysaur
X
doorsparen voor Venusaur
Venusaur
V
59
Alakazam
X
7
Machamp
V
9
Muk
V
34
Lickytung
X
nvt
Omastar
X
2
Aerodactyl
V
nvt
Snorlax
V
nvt
Andere regio's
PokemonGezienRegio
Farfetch'd
V
Azië
Kangaskhan
V
Australië
Tauros
V
VS

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik had me vanmiddag natuurlijk al snel gerealiseerd dat als ik te vroeg naar de verloren gym zou gaan ik die zou kunnen overnemen, naar huis fietsen en wachten op het cashmoment... om dan te zien hoe twee minuten daarvoor mijn beest weer terug komt. :X Dat wou ik natuurlijk niet mee kunnen maken. Het plan was dus om te zorgen dat ik er rond dat cashmoment zou zijn. Zou ie 'vriendelijk' en L10 zijn kon ik gelijk weer rechtsomkeert, lager dan kon ik gaan trainen en vijandig dan kon ik even slopen, beest erin en gelijk cashen. Alleen het weer moest nog even een beetje meezitten.

En dat deed het voldoende. In het begin van de avond trokken de laatste buien die hier de hele dag in een strook vanaf de Noordzee overdreven weg en gaven de buienradarbeelden een gunstige situatie aan. Yr.no gaf aan dat de wind niet te hard zou zijn en ik die heen mee zou hebben. Och... als ik succesvol zou zijn geweest kon ik het wel opbrengen om terug dat beetje wind te trotseren ook al zou het maar een graad of vijf zijn. Ik besloot eerst nog even een paar rondjes ballen te farmen om te voelen of het niet tegenviel en dan richting gym te gaan. Goed warm inpakken en weg. Farmrondjes waren best te doen dus tegen achten op weg. Sightings open en als er wat de moeite waard was schakelde ik over naar het gewone scherm.

Onderweg slechts een paar keer gestopt voor een Jigglypuff een Shellder en een Squirtle. Een paar minuten vóór aankomst liep mijn alarm af... bruggetje over en dan kon de gym elk moment in zicht komen... ja hoor. Weer zijn 'lokale' kleurtje. Level 3. Toch wel verdachte namen in die gym. Twee met deels dezelfde naam en allebei met 4 cijfers aan het eind. 0411 en 0510. Die nullen aan het begin doen een automatische nummering vermoeden. Levels 27 en 26. De hoogste was L29 en een gewone jongens voor- en achternaam zoals schoolgaande kinderen vaak doen. Kwam me ook vaag bekend voor en zou ik er de eerste keren wel eens gezien kunnen hebben. Vermoedelijk de lokale speler... hoop ik.

Een Gyarados, Exeggcutor en Arcanine tussen de 2 en 2.2k. Mwah... eitje. Een paar veranderingen aan de autoselectie en los. Pief paf poef en weg was de Gyarados. Geen slachtoffers want tijdig gewisseld. Even wat verfrissende drankjes en hoppa... even de rest opruimen. Toch één revive. Och... niet dat ik die tekort heb. 8)

Yesss... een smetteloos witte gym klaar om in te trekken. We doen het wel in stijl dus ik zette mijn 100% Vaporeon er maar in. Mocht ie blijven staan dan is die verste gym die wel waard. Plof... daar staat ie.... Shop... groen schildje met 10 erop 8)... tap... ka-ching... voor de 75e achtereenvolgende dag 100 muntjes. Het universum is weer in evenwicht. ;)

Besloot nog even wat te trainen. Handige van je hoogste beschikpare pokie erin zetten is dat de autoselectie ook altijd lagere pokies pakt. Toch maar even de Exeggcutor voor een Jolteon verwisseld en even vonken... hmm... 254 prestige houdt niet echt over. Oh ja... ik heb nog een zooi Ratticates van mijn gelukkige ei gisteren en van vorige keren. Even een paar handen vol hernoemen en ze uitlijnen en weer los... Kijk ze eens dapper knokken. :P Met soms minder en soms meer dan drie leverde dat toch leuk ouderwets 500 prestige per keer op. Na afloop mocht die knakker Willow ze hebben. Ook nog wat geëxperimenteerd met wat erg lage Pidgeotto's maar die waren net te zwak. Vlak voordat ik de Vaporeon versloeg was de tijd om. Toen de gym een level omhoog was vond ik het toch wat fris worden dus ging ik weer retour.

Ik had nog niet ver gefietst of ik kwam een klasje pokies tegen. Ik weet niet of mijn inspanningen van net indruk hadden gemaakt maar ze stonden in de rij om mee te mogen. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ky2jjuT8d4WaWLQtHkxrY6Xw/full.png

Weer terug nog even een paar rondjes om weer vol te farmen en de warmte weer opgezocht. Zal mij benieuwen hoe lang hij weg blijft. ;)

Is er trouwens weer iets veranderd? Het lijkt wel of de diversiteit wéér wat opgeschroefd is. Terwijl ik dit zat te schrijven kwam mijn mannetje een Tentacruel en een Gloom tegen. Die Tentacruel was met in de 700 CP weinig interessant maar hij stond weer achterlijk ver weg met een rood cirkeltje zodat ie, nadat ik er een stuk of zes blauwe ballen met frambozen heen gegooid had waarvan er maar twee hem bereikten, van mij mocht oprotten. }:| Die Gloom was tenminste CP1265 en is met 69% redelijk.

• Mx. Alba
Er is inderdaad meet diversiteit in de spawns de laatste tijd. Wat jij het meest opvalt is dat Eevees de nieuwe Rattatas zijn! :D

Gyms lijken zich ook te stabiliseren. Ik heb vanuit mijn woonkamer zicht op 5 gyms. Voor de shake-up waren die eigenlijk altijd lvl 10 blauw. Vlak voor de shake-up was de verste overgenomen door rood. Na de shake-up was er eigenlijk maar één gym die steeds flipte, de rest bleef netjes blauw. Soms werden ze naar lvl 9 of 8 getrokken maar daarna waren ze altijd vrij snel weer lvl 10. Maar na een paar weken van instabiliteit, is die ene instabiele gym nu ook weer lvl 10 blauw. En die verste, die gisteren nog lvl 10 rood was, is nu lvl 3 blauw... Morgen ochtend maar eens heen lopen en er ook een beestje in zetten.

Volgens mij raken de Revives op. :D

Verwijderd

Update:
Niets spannends.

2016. 11. 18
Pokémon GO updated to version 0.47.1 for Android and 1.17.0 for iOS
Trainers,

Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.47.1 for Android and 1.17.0 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.

Fixed an issue where the Egg-hatching cutscene animation would sometimes be briefly visible from the map view.

Minor text fixes

• schaapiej
Niantic is mij aan 't trollen. Hele tijd met Kadabra als buddy gelopen zodat ik Alakazam van m'n lijstje kon strepen. Een week of twee terug dat kunnen doen. Ra ra wat spawned er nu regelmatig bij mij op de bank; Abra :X

<GoT>NightStalker

• timoline
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-10-2024
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 08:11:
Update:
Niets spannends.

2016. 11. 18
Pokémon GO updated to version 0.47.1 for Android and 1.17.0 for iOS
Trainers,

Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.47.1 for Android and 1.17.0 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.

Fixed an issue where the Egg-hatching cutscene animation would sometimes be briefly visible from the map view.

Minor text fixes
Dat is misschien voor de buitenwereld, maar onder de motorkap....
https://thesilphroad.com/...n-found-in-pokemon-go-v47

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01:26
Vannacht iets leuk meegemaakt!
We waren op stap in Gent en iemand zette even z'n PoGo op om wat pokéstops te swipen.
Zag die toch niet het silhouette van Blastoise zeker!

Ik ff een "andere app" opgezet. Blijken er 3 rares in de omgeving te zitten.
Lang niet meer zo hard gelachen toen we allen als kippen zonder kop rond dat uur rondliepen. :D

Heb ze alledrie kunnen catchen :*)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/p08Oq67.png

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-11 19:53

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik heb zo een idee dat de nieuwe tracker ook aanstaande is. Wanneer ik nu klik op een pokie in "Sightings" krijg ik de tekst "Find these Pokémon in the wild!" te zien.

Ik draai versie 0.47.1 op Android, maar wellicht zat dit er al eerder in. (Ontdek het nu pas in ieder geval).

is everything cool?

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-11 18:06

Neomess

neomess.nl

Even getest voor ik de update deed, dit zat er eerder niet in op Android
FREAKJAM schreef op zondag 20 november 2016 @ 13:23:
Ik heb zo een idee dat de nieuwe tracker ook aanstaande is. Wanneer ik nu klik op een pokie in "Sightings" krijg ik de tekst "Find these Pokémon in the wild!" te zien.

Ik draai versie 0.47.1 op Android, maar wellicht zat dit er al eerder in. (Ontdek het nu pas in ieder geval).

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Eerst zien, dan geloven.
1. De release van 2th gen is in geen enkele manier relevant voor starbucks medewerkers dus waarom zou dit gecommuniceerd worden naar de managers?
2. Enige wat relevant zou kunnen zijn, zijn de lures om consumenten aan te trekken.
a. Er vanuitgaande dat managers geen pogo spelen, hebben zij geen flauw idee wat lures zijn
b. 1 lure gaat echt niet de hele stad naar een locatie trekken
c. Starbucks locaties zijn niet geschikt om grote groepen mensen aan te trekken, ingang zal snel geblokkeerd worden wat betalende klanten tegenhoud om naar binnen te gaan
d. Starbucks is voor veel mensen een plek om onder het genot van een bakje veel te dure koffie, lekker te kunnen werken. De klanten gaan het niet waarderen als hordes met tienermeisjes constant hysterisch lopen te schreeuwen dat er een o zo lieve bellsprout op de sightings is verschenen

Verwijderd

Ik heb geen idee. Ik kwam het tegen en sharing is caring:)

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
http://www.pokemonunited....pokemon-november-2016.png

Niet echt pogo relatief, maar wel leuk voor de fans van de serie.

Je krijgt er ook een pokemon kaart bij en je kan een karacter downloaden.
Helaas alleen voor de spelletjes op de DS en niet voor in PoGo

[ Voor 3% gewijzigd door Sunfalls op 20-11-2016 19:23 ]

• Raymon1988
Sunfalls schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:22:
http://www.pokemonunited....pokemon-november-2016.png

Niet echt pogo relatief, maar wel leuk voor de fans van de serie.

Je krijgt er ook een pokemon kaart bij en je kan een karacter downloaden.
Helaas alleen voor de spelletjes op de DS en niet voor in PoGo
Link dood, plaatje is namelijk verwijderd. No hotlinking.
Maar je krijgt idd pokemon spul als je een happy maaltijd koopt bij de grote gele M.

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13:07
Zijn de weglopers weer terug? 5 ballen op een weedle -- broke free.
ultraball met razzberry op een squirtle -- broke free.

Dat broke free gaat bij mij de hele dag al. :?

• Raymon1988
Geen last van, lukt allemaal nog prima.
Heb nog wel de 'oude' versie, 0.45.0

Verwijderd

Nee geen last van. Wel van mensen met te veel rivives in mijn gyms ;)

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Net een rondje hardlopen 3 abra's gevangen en weer anderhalve candy voor mn vulpix. Nog 2 candy tot mn ninetales :D

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Kon ik vanmiddag weer leuk 100 muntjes cashen. :) Checkte ik twee uur later of zo... 9 gyms. :X Bleek ik uit een lokale stabiele L10 te zijn gegooid waar ik al 49 dagen in zat maar wel flink gezakt was. ;(

Ik erheen met de fiets, half uurtje later misschien, maar hij was alweer L10. :-( Riekt naar een multiaccounter die even een plekje 'vrijgemaakt' heeft. Om te compenseren voor verlies in andere gyms misschien want dat veroorzaakt bij de cheaters weer een nóg grotere drang om te cheaten. Ook een van de vele negatieve neveneffecten van de laatste gymwijzigingen vrees ik. }:|

Aangezien de wind zo ongeveer compleet was gaan liggen (wát een contrast), het niet koud was en nog redelijk vroeg besloot ik dan toch maar weer even wat gyms in de omgeving langs te gaan die ik recentelijk ook (meermaals) verloren was. Eentje bleek alweer L7 te zijn en die kon ik bijtrainen. Een nabije gym was vijandelijk L3 maar ik zag nog twee vriendelijk gyms in een woonwijk waar het de laatste tijd aardig wisselt, een met zelfs nog een vrij plekje en een die naar L5 getraind moest worden.

Eerst het vrije plekje pakken. Twee mid-level spelers die er hun mooiste pokies in showden leek het. Mijn Slowbro stond ruim bovenaan. Bij de tweede aangekomen stond er al iemand anders te trainen. Ook een mid-level speler die de meest elementaire zaken van het trainen nog niet bleek te weten. Nadat hij klaar was ging ik dus ook maar even. Tegen een 811 Hypno en een 10xx Vaporeon onderin. Daarboven werd het meteen 18xx. Zó ver omlaag had ik in lange tijd niet gescrolled. ;) Hup naar L6 en nóg een Slowbro bovenaan. :P

Toen was het al weer 22u. Maar weer naar huis. Als het even mee zit heb ik nu met twaalf gyms weer een dagje of meer respijt. Die ene L8 heeft misschien potentie om weer wat langer te staan. De lokale L10 gym maar goed in de gaten proberen te houden. Hij ligt niet in zicht dus misschien geregeld maar even een rondje lopen. Bij de lokale stops is ie wel in zicht. Als ie weer L9 wordt issie weer voor mij. 8)

Verwijderd

Hier in Gouda zit een Valor speler die letterlijk niets anders doet dan PoGo spelen heb ik het gevoel :-( . Ik probeer team Instinct een beetje op weg te helpen door gyms over te nemen maar als ik de 6e gym pak zijn de eerste 2 alweer teruggepakt door Brasilperunl :P Ik denk dat ik inmiddels weet in wat voor auto hij rijdt, maar hij blijft me maar dwarszitten...
Ik cash meestal maar uit nadat ik 4 gyms heb overgenomen want veel meer zal ik er toch niet tegelijk in bezit kunnen houden...

Nu ik alleen nog maar op zoek ben naar Charmanders, Bulbasaurs en Machops weet ik dat ik verder weinig interessants meer kan vinden in de omgeving... Hopen op een nest van een van deze in de buurt.
Nu bestaan mijn trip meestal uit zoveel mogelijk dust verzamelen om te kunnen power-uppen, dit is altijd op :(

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 20:50
CaptJackSparrow schreef op zondag 20 november 2016 @ 23:13:Riekt naar een multiaccounter die even een plekje 'vrijgemaakt' heeft. Om te compenseren voor verlies in andere gyms misschien want dat veroorzaakt bij de cheaters weer een nóg grotere drang om te cheaten. Ook een van de vele negatieve neveneffecten van de laatste gymwijzigingen vrees ik. }:|
Ik snap niet helemaal waarom er zo vaak direct naar cheaters wordt verwezen in dit topic. Ik ga ook regelmatig met een vriend van me even een rondje doen. Omdat hij team rood is en ik team blauw kan hij dus lvl10 gyms van blauw 1 level neerhalen zodat ik hem weer kan optrainen en hetzelfde kan ik voor hem doen met rode gyms. Lijkt me niet dat wij de enige 2 zielen zijn die dit hebben bedacht?

D3 Profile

• Pathogen
  • Nu online

Pathogen

Shoop Da Whoop

Azaruc schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:07:
[...]

Ik snap niet helemaal waarom er zo vaak direct naar cheaters wordt verwezen in dit topic. Ik ga ook regelmatig met een vriend van me even een rondje doen. Omdat hij team rood is en ik team blauw kan hij dus lvl10 gyms van blauw 1 level neerhalen zodat ik hem weer kan optrainen en hetzelfde kan ik voor hem doen met rode gyms. Lijkt me niet dat wij de enige 2 zielen zijn die dit hebben bedacht?
Omdat veel mensen snel gefrustreerd raken als het spel niet hun kant op werkt. Jouw combi zie ik ook wel eens voorbijkomen :)

Maar er wordt ook nog steeds gespoofed. Wel minder, maar het is nog niet echt weg.
Autofan1985 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 14:30:
[...]

Alsof het niet knokken was om die gyms stabiel te krijgen. Zelf heb ik er iig vele uren werk in gestoken en een shitload aan revives en potions om de boel maar stabiel te krijgen en te houden. En vervolgens wordt al dat werk even fijntjes door de plee gespoeld en mag ik al blij zijn als ik 3 gyms per dag kan pakken... Aangezien de stops bijna alleen nog maar ballen geven.
Mijn punt blijft: ik was áltijd al blij als ik 3 gyms kon pakken op een dag... Dus het is nu eerlijker verdeeld.

[ Voor 29% gewijzigd door Pathogen op 21-11-2016 10:37 ]

• Pathogen
  • Nu online

Pathogen

Shoop Da Whoop

<knip>

[ Voor 99% gewijzigd door Pathogen op 21-11-2016 10:37 . Reden: doublepost ]

Verwijderd

Gisteren 3 keer toe 3 gymes opgespreeld met anderen naar level 6. Binnen een uur door iemand neergehald die er een weedle in zet. Gewoon om muntjes te collecten. Gelukkig woon ik dichtbij dus die lol gun ik ze niet. Trap ze er gelijk weer uit. ff hun revives opmaken :) Maar leuk is het niet!

Vannochtend weer ff een gym met 2000 omhoog gespeeld. Mijn pokemons waren lager dan die in de gym stonden. Toch 250 punten per ronde. Dus dat schiet echt niet meer op zo. Terwijl als ik omlaag speel ik veel sneller ga en veel meer xp krijg. 600 tot 1000 xp per gym is haalbaar in kwartier. Dus dat wordt mijn nieuwe sport. Neerhalen en leeg achterlaten.

• Mofkees
Azaruc schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:07:
[...]

Officieel is er niks mis mee omdat jullie gewoon het spel spelen volgens de regels. Echter kan dit gedrag een oneerlijk gevoel opwekken.

L9->L10 is 10k prestige en dat kost veel resource als je de gyms normaal uptraint (tijd + potions/revives). Dan komen jullie even langs, 20 secs om de onderste Pokemon (misschien precies zijn trainer had net 10k prestige erin gepompt?) te verslaan en snel 1k prestige bijtrainen. Zou je anders die gyms zelf uptrainen als ze op 40000/42000 prestige stonden?

(Natuutlijk is Niantic hier ook wel te verwijten omdat ze 't best wel zo kunnen maken dat de onderste Pokemon bij een L10 gym pas bij 45k oid weggestuurd wordt)

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-11 22:21
Pathogen schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:30:
[...]

Mijn punt blijft: ik was áltijd al blij als ik 3 gyms kon pakken op een dag... Dus het is nu eerlijker verdeeld.
:F

Ja, echt suuuuper eerlijk voor de mensen die enorm veel moeite hebben gedaan om gyms stabiel te krijgen...

Helaas schiet Niantic echt door in hun wijzigingen.. dat het makkelijker gemaakt moest worden om gyms plat te krijgen kan ik mij in komen, maar om het dan gelijk moeilijker te maken om een gym te levelen slaat weer door.
Maar ja, ik vang ongeveer 1 Pokemon nog per dag, zo interessant is het spel tegenwoordig nog voor mij :+

• Autofan1985
Ossi schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:56:
[...]

:F

Ja, echt suuuuper eerlijk voor de mensen die enorm veel moeite hebben gedaan om gyms stabiel te krijgen...

Helaas schiet Niantic echt door in hun wijzigingen.. dat het makkelijker gemaakt moest worden om gyms plat te krijgen kan ik mij in komen, maar om het dan gelijk moeilijker te maken om een gym te levelen slaat weer door.
Maar ja, ik vang ongeveer 1 Pokemon nog per dag, zo interessant is het spel tegenwoordig nog voor mij :+
Exact. Met name die wijziging dat gyms bijna niet meer te trainen zijn maakt dit nieuwe systeem echt zwaar irritant.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 22:52
Ik heb gewoonweg niet genoeg revives om een gym te trainen :(, staat hier een hele mooie level 9 gym op het bedrijventerrein, 44000/50000 en ik kan makkelijk in de top 3 pokémons daar zitten maar ik kan ze niet allemaal neerhalen en 1 pokemon trainen (700cp gras pokemon vs 1400 CP vaporeon) gaf mij +71 XP dus dat ga ik maar niet verder meer doen ....

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-11 09:48
Gisteren zijn we met 3 man in onze buurt ook even gaan rond rijden (aangezien het wel best stevige wind was en nogal wisselvallig). We zijn tot 5 gyms collect geraakt, we waren aan een 6de bezig toen er al eentje terug thuis kwam. Tegen de avond op waren ze allemaal terug thuis dus de regio waar we wonen is nog steeds een oorlogsgebied :p

Het is echt zeldzaam om een gym nu boven level 7-8 te zien en deze houdt het misschien meer dan een dag vol als het echt slecht weer is.
Pagina: 1 ... 25 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status