Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.931 views

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Vanmorgen was mijn 100% Vaporeon dan eindelijk weer thuis na 78 dagen in de buurtgym gebivakkeerd te hebben. Level 8 en 3000 te gaan tot L9 dus gelijk maar even van mijn L30 Dratini de Dragonite gemaakt die voor die gym absoluut noodzakelijk is wil je niet onderaan bungelen, en hem L9 gemaakt en hem erin gezet. Liever 3k trainen dan 8k dus ik wou er maar liefst snel bij zijn. ;)

Kostte me twee hele training sessies en nog twee beesten voor het laatste stukje. Je moet ook echt niet onnodig doortrainen want anders is de kans dat je plekje gesniped is als je klaar bent als je dat wel doet veel te groot. Natuurlijk ook weer een paar onnodige revives door het stupide terugschakelen naar een al bijna dode pokie. Echt ELKE speler die drie keer gebattled heeft nadat ie geleerd heeft dat je zo revives kunt sparen weet dat het iets volstrekt stompzinnigs is maar ik geloof dat ze het bij Niantic nog niet eens dóór hebben. Anders veránder je dat toch? |:(

Ik maak ook al tijden bij hoge gyms die in principe stabiel zijn vooraf even een schermfilmpje waarbij ik even door alle gymposities blader zodat ik, mocht mijn plekje ingepikt worden, de dader altijd kan identificeren. Nu dus ook even gedaan. En vóór de laatste training check ik ook altijd eerst even de omgeving om te kijken of er potentiële snipers te zien zijn. En om te laten zien dát ik er op check.

Nu dus op de derde plaats van boven met CP2871 - Dragon Breath/Hyper Beam. Hoogste zijn Dragonites van een L34 en L33 speler. Ik heb me de laatste power-up bespaard want daarmee kwam ik toch geen plekje hoger en het scheelt toch weer even 30 buddykilometers. De laatste power-up was de laatste voor 4 candy. Nu meteen maar 6. :X Verder staan er nog een Exeggcutor, Snorlax en Arcanine in. De rest zijn Dragonites. De laagste is een Dragonite met CP2436 van een L28 speler. Hoezo CP race? ;(

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
Azaruc schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:36:
Weer een pokémon af kunnen strepen net _/-\o_
Er spawnde een Blastoise voor de deur van mn werk. 2 ultraballen en hij was van mij :)

Nog te gaan:
Venusaur - 78 candy nodig
Charizard - 28 candy nodig
Alakazam - 78 candy nodig
Muk - 47 candy nodig
Omastar - 32 candy nodig
Kabutops - 14 candy nodig
Aerodactyl - ei/spawn nodig

En de non-EU regio specifieke nog.

Begint dichtbij te komen :)
Bij het KNMI op het terein zit een Omanyte nest :9
Nu wachten op een Omanyte met een hoog IV!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 22:52
Azaruc schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:36:
Weer een pokémon af kunnen strepen net _/-\o_
Er spawnde een Blastoise voor de deur van mn werk. 2 ultraballen en hij was van mij :)

Nog te gaan:
Venusaur - 78 candy nodig
Charizard - 28 candy nodig
Alakazam - 78 candy nodig
Muk - 47 candy nodig
Omastar - 32 candy nodig
Kabutops - 14 candy nodig
Aerodactyl - ei/spawn nodig

En de non-EU regio specifieke nog.

Begint dichtbij te komen :)
Grappig, denk dat ik één van de eerste Nederlanders was met een Kabutops/Omastar. Was toevallig op moment van release op Tenerife, daar waren het net Pidgeys! Toen ik terugkwam was iedereen zovan wow hoe kom je daaraan!? En ik was zo van wow hoe kom je aan een caterpie :p

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:47

Pathogen

Shoop Da Whoop

Jamesl schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:23:
[...]

Grappig, denk dat ik één van de eerste Nederlanders was met een Kabutops/Omastar. Was toevallig op moment van release op Tenerife, daar waren het net Pidgeys! Toen ik terugkwam was iedereen zovan wow hoe kom je daaraan!? En ik was zo van wow hoe kom je aan een caterpie :p
Tsja, Tenerife zit nou eenmaal vol met fossielen...

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:10
CaptJackSparrow schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:55:

Kostte me twee hele training sessies en nog twee beesten voor het laatste stukje. Je moet ook echt niet onnodig doortrainen want anders is de kans dat je plekje gesniped is als je klaar bent als je dat wel doet veel te groot. Natuurlijk ook weer een paar onnodige revives door het stupide terugschakelen naar een al bijna dode pokie. Echt ELKE speler die drie keer gebattled heeft nadat ie geleerd heeft dat je zo revives kunt sparen weet dat het iets volstrekt stompzinnigs is maar ik geloof dat ze het bij Niantic nog niet eens dóór hebben. Anders veránder je dat toch? |:(
QFT; ik ben gisteren zo ook 3 onnodige revives kwijtgeraakt in de 2 sessies die nodig zijn om een level 3 gym te slopen. Terwijl ik die eigenlijk altijd tekort heb.

PV Output

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 14:21
Mx. Alba schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:32:

Ze moeten echt een "Minimal Potion" invoeren die een Pokémon net wakker schudt tot 1HP zodat ik die bak Max Potions eindelijk eens kan gebruiken!
Dat zou leuk zijn ja ;)

Maar wat ook goed werkt is om je pokemons niet te maxen maar 3-4 powerups overlaten en deze te gebruiken als je pokemons terugkomen van gyms , scheelt al een hoopje revives die je dan bij aanvallen of trainen kan gebruiken.

Ik power zelfs bijna uitsluitend pokemons die uit een gym terugkomen ;)

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 20:50
Ask! schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:16:
[...]

Bij het KNMI op het terein zit een Omanyte nest :9
Nu wachten op een Omanyte met een hoog IV!
Zal er aan denken als ik nog eens in de buurt ben :)

En IV kan me eerlijk gezegd niet veel schelen dan. Het is vooral pokédex vulling voor mij.

D3 Profile

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Nou, voor de grap (was het alweer vergeten) Pokemon Go Plus eens aangesloten. Ben eigenlijk niet meer zo aan het Pokemonnen, maar heb het ding toch :').

Opzich wel een grappig ding, maar ook weer niet zo nuttig. Je kan idd Pokestops aanslingeren zonder je mobiel en dat werkt prima.

Maar Pokemon vangen is niet echt enorm goed uitgewerkt vind ik, leuk dat je met 1 druk op de knop een poging kan doen, en low levels pakt ie nog wel. Maar je kan dus geen andere ballen gebruiken dan de standaard Pokeball, dan vang je bijna niets dat echt de moeite waard is :').

Wel weer handig is de verbeterde afstandsmeting, maar dat was het dan ook wel.

Misschien is het in de toekomst nuttiger, maar voor nu is het een mwah ding.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

HeatWave schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:34:
Opzich wel een grappig ding, maar ook weer niet zo nuttig. Je kan idd Pokestops aanslingeren zonder je mobiel en dat werkt prima.
Nu nog een manier om dat automatisch te doen :P

Zal vast niet zo simpel zijn als een microcontroller het aangaan van de LED laten detecteren en dan de microcontroller verbinding laten maken tussen de 2 pinnen van de knop.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:36
Ik hoop stiekem nog op iemand die een smartwatch app maakt met dezelfde functies.
Afgelopen zondag door R'dam centrum gelopen. Mijn vrouw heeft zo'n plus. Dat ding bleef gaan.
Nadeel? Ze is altijd pokeball loos. Want die dingen gaan echt hard.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Arunia schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:44:
Ik hoop stiekem nog op iemand die een smartwatch app maakt met dezelfde functies.
Afgelopen zondag door R'dam centrum gelopen. Mijn vrouw heeft zo'n plus. Dat ding bleef gaan.
Nadeel? Ze is altijd pokeball loos. Want die dingen gaan echt hard.
Las dat er eind 2016 een Apple watch versie komt. Dat zou voor mij wel weer een reden zijn om echt weer te gaan spelen denk ik.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Jamesl
Weet je wat een leuke optie zou zijn? Als je ofwel pokémons kunt toewijzen aan een pokecenter ofzo dat die over een bepaalde tijd healen of dat je zoveel meter moet lopen en dan alle pokemons dan wat hp bij krijgen ofzo, het is gewoon echt geen doen met het gebrek aan revives (en potions)

• bengek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-11 14:34
Dit is nogal een veeleisend spel...

1. Je moet erop uit
2. Je moet eindeloos farmen
3. Je moet speld zoeken op een voetbalveld zonder tracker
4. Je moet tijd investeren in gym trainen maar effort kan binnen kwart van jouw ingestoken tijd teniet worden gedaan.
5. Elke dag achter elkaar moeten spelen voor rewards.

Maar ja niks moet, ik kies er voorlopig zelf nog voor. Gymverslagje van gister, +2 gyms en 55 min minder van me leven. Tis vervelend trainen als de onderste pokemon in een gym in vergelijking met de rest veels te laag is. Vanmiddag alweer -3 gyms, saldo nog te claimen is 50 coins. Moet super gierig doen met me revives en potion. Nieuwe Raticates voorlopig houden en die inzetten bij het trainen en ze daarna weg te gooien.

• schaapiej
  • Laatst online: 14:50
Jamesl schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:59:
Weet je wat een leuke optie zou zijn? Als je ofwel pokémons kunt toewijzen aan een pokecenter ofzo dat die over een bepaalde tijd healen of dat je zoveel meter moet lopen en dan alle pokemons dan wat hp bij krijgen ofzo, het is gewoon echt geen doen met het gebrek aan revives (en potions)
1hp per km, succes met het healen van je Snorlax :+

<GoT>NightStalker

• Jamesl
schaapiej schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:19:
[...]

1hp per km, succes met het healen van je Snorlax :+
Nouja dat is dus beetje weinig haha, maar ze kunnen het instellen per pokemon of op percentage instellen ofzo

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:22
Na 1hp healen kan je het verder doen met potions dus lijkt me een leuke oplossing.

Shit, weer een Pokie thuis gekomen. Nu nog maar 9 in gyms... :/

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Mx. Alba schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:25:
Na 1hp healen kan je het verder doen met potions dus lijkt me een leuke oplossing.

Twee woorden die ik al maanden herhaal: afgelegen gyms! _O- :P

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Mx. Alba
Klopt dat was er een die niet zo heel afgelegen stond. Maar ja morgen avond nieuwe auto ophalen dus binnenkort maar eens een pokeroadtrip doen om goede gyms te vinden. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• schaapiej
Mx. Alba schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:55:
Klopt dat was er een die niet zo heel afgelegen stond. Maar ja morgen avond nieuwe auto ophalen dus binnenkort maar eens een pokeroadtrip doen om goede gyms te vinden. :D
Pokeroadtrip, I'm in! Wanneer gaan we? :+ *O*

<GoT>NightStalker

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
schaapiej schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:03:
[...]

Pokeroadtrip, I'm in! Wanneer gaan we? :+ *O*
Nice! Ik ben op te halen in Middelburg!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Vanmorgen na de terugkeer van mijn 100% Vaporeon moest ik om 8:20 cashen met precies 10 gyms voordat ik mijn fonkelnieuwe Dragonite ging terugzetten. Heb nu weer een andere Vaporeon terug na 48 dagen. Uit dezelfde wijk waar ook mijn eerste na de gewijzigde gymspelregels van terugkwam.

Het is nog droog en niet echt koud. Mijn fiets heeft net weer twee nieuwe buitenbanden (ik zag in de achterband die nog maar vier maanden geleden vernieuwd was al weer het canvas verschijnen) dus ik denk dat ik maar eventjes een rondje langs in elk geval drie verloren gyms ga maken om te kijken hoe ze er bij staan. Kijken of ik de 100 muntjes streak nog een stukje langer kan rekken. :P

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13:07
Mx. Alba schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:55:
Benzine is duurder dan 10x10 coins per dag. 8)7

• schaapiej
Bobje schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:08:
[...]
Moet lukken toch, Albantar moet 'm toch inrijden :P

<GoT>NightStalker

• Mx. Alba
aljooge schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:34:
[...]

Benzine is duurder dan 10x10 coins per dag. 8)7
Diesel. En tankpas. En gewoon een excuus om te genieten van die splinternieuwe V40 CC D3. :D

• aljooge
Mx. Alba schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:44:
[...]

Diesel. En tankpas. En gewoon een excuus om te genieten van die splinternieuwe V40 CC D3. :D
Op pokemongomap.info kan je de gyms volgens mij allemaal vinden. Weet je waar je met de nieuwe volvo door de blubber kan rijden.

• Mx. Alba
't Is niet voor niets een Cross Country! :)

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Bobje schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:08:
[...]
Team instinct mag zeker weer niet mee :'(

• Bobje
aljooge schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:52:
[...]

Op pokemongomap.info kan je de gyms volgens mij allemaal vinden. Weet je waar je met de nieuwe volvo door de blubber kan rijden.
Ik wil juist zien welk level en welk team ze zijn. Op afstand zeg maar..

• aljooge
Bobje schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:59:
[...]
Ik wil juist zien welk level en welk team ze zijn. Op afstand zeg maar..
En natuurlijk zien waar de zeldzame pokemons zijn. Valt volgens mij onder het hoofdstukje tracker gebruiken.

• Quincy5
  • Laatst online: 12:10
Hebben meer mensen gemerkt dat iedereen meteen weer in een gym kan zodra je hem wit gemaakt hebt? Tot gisteren zat de protectie er nog gewoon op (te zien aan een zwart bolletje) zodat de aanvaller eerst zelf tijd had er wat in te zetten. Een uurtje terug was zomaar iemand me voor, binnen enkele seconden.

PV Output

• Bobje
aljooge schreef op woensdag 16 november 2016 @ 19:08:
[...]

En natuurlijk zien waar de zeldzame pokemons zijn. Valt volgens mij onder het hoofdstukje tracker gebruiken.
En het gezeik begint weer hoor. Ik doelde er op dat als je thuis zit je totaal geen overzicht hebt op je gyms waar je in zit en waar je pokemon staat in die gym. Uit welke gym je pokemon komt als je m weer in je bezit hebt etc.

• linovb
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07 14:56
[quote]WahWah schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:18:
[...]

waar!? :)
Chansey is 1 van de 2 die ik nog mis

Tiel, vandaag helaas geen Chansey meer gezien :|

Verwijderd

Quincy5 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 19:11:
Hebben meer mensen gemerkt dat iedereen meteen weer in een gym kan zodra je hem wit gemaakt hebt? Tot gisteren zat de protectie er nog gewoon op (te zien aan een zwart bolletje) zodat de aanvaller eerst zelf tijd had er wat in te zetten. Een uurtje terug was zomaar iemand me voor, binnen enkele seconden.
Ja vanmiddag 7 gyms overgenomen. Zoon lief zat er sneller in dan ik terwijl ik de you win had :)

Verwijderd

Bobje schreef op woensdag 16 november 2016 @ 19:58:
[...]
En het gezeik begint weer hoor. Ik doelde er op dat als je thuis zit je totaal geen overzicht hebt op je gyms waar je in zit en waar je pokemon staat in die gym. Uit welke gym je pokemon komt als je m weer in je bezit hebt etc.
Schermprintjes maken van de gym met je pokemon er in. Het is primitief maar het werkt.

• Mx. Alba
Ja en dan zie je daar dan iets als "Mimi's IJssalon" staan. Waar de fuck was dat ook alweer? :')

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Mx. Alba schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:43:
Ja en dan zie je daar dan iets als "Mimi's IJssalon" staan. Waar de fuck was dat ook alweer? :')
Oud Loosdrecht 198 te Loosdrecht;
http://www.mimisijssalon.nl :*)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Mx. Alba
Ja precies maar het was flink graven voor ik daar ook achter kwam. Hij heeft er ruim anderhalve week gestaan. :D

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Haha. Ja, je moet het zelf bijhouden.

Ik snap heel goed dat Niantic de spelers geen status van gyms laat zien terwijl ik het van Ingress wel gewend ben dat je zo ongeveer alles wat elke speler met elk portal doet kunt volgen. Maar daar zijn portals veel minder bijzonder dan gyms. Als men met PoGo de gyms zou kunnen volgen gaat iedereen daar veel te veel op reageren en met het véél grotere aantal spelers zou dat wel eens problematisch kunnen worden. Precies het gegeven dát veel mensen het willen kunnen volgen is de reden dat ze het beter niet kunnen doen.

Eerder vanavond op mijn fietstochtje eerst richting de meer afgelegen gym die wel aan een weg ligt maar niet in een woonwijk zoals de andere waar ik langs wou. Die bleek toch al weer L7 te zijn. Het leek me daarmee een mindere kandidaat om te slopen en er in mijn eentje in te gaan zitten. Van de andere twee was er eentje de goede kleur dus daar ging ik eerst heen. Moest hem optrainen naar L4 wat ik eens deed met flink wat Ratticates met Hyper Fang en Hyper Beam die ik bewaard heb van lucky egg sessies. Ik had er 14 nodig maar het kostte me zo geen enkele revive of potion want ik transferde ze erna gelijk wat me ook weer wat welkome extra ruimte gaf (met 1000 ruimte loop ik toch aardig vol ;)).

Toen ik weg wou fietsen zag ik dat er gebattled werd. Bleek er iets verderop een jochie te staan aanvallen. Zij moeder stond erbij en die zei dat ze wel zo naar huis wou. ;) Ik ging dus maar verdedigen. Hij had er al een uitgewerkt maar ik wist ondanks een keer een vastloper aan het begin van het trainen de rest te behouden totdat hij opgaf/weg moest van zijn moeder ;) en verdween. Vreselijk nadelig dat je voor trainen omslachtig zes lagere pokies moet selecteren terwijl de aanvaller met de automatische selectie meestal goed weg komt. Ik heb nog wat bijgetraind met nog wat meer Ratticate kanonnenvoer en ging toen naar de andere. Die bleek ondertussen ook de goede kleur te hebben en nog een vrij plekje. Hop erin. Een gym in de buurt bleek ook de goede kleur met alleen een Snorlax te hebben. Op weg er naartoe begon het te spetteren. Snel mijn beest erbij en toen maar snel even gaan schuilen want het begon flink te regenen. Na een minuut of tien kon ik weer richting huis. In alledrie de gyms sta ik bovenaan terwijl ik niet mijn hoogste beesten heb gebruikt. De lagere meer casual spelers pakken nu duidelijk meer even wat lage gyms mee.

Nu dus weer even in 13 gyms maar ze zullen niet lang staan verwacht ik. Mijn volgende cashmoment zal echter nog wel weer 100 muntjes geven. 8)

• Shiro
  • Laatst online: 24-11 22:50

Shiro

Serenity

Mx. Alba schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:25:

Pfff amateurs! Mag ik dan ook ff met mijn stokpaardje? :+

Gewoon nummers! Pure nummers! en maar zeggen dat ik nooit 28 gym's nodig zou hebben, maar behold! ik zit nu nog in 13 gym's van de ooit zo glorieuze aantal van 28...

Maar ff zonder gein over wat wel en niet werkt, met de laatste wijziging van gym's is het bijna onmogelijk om stabiele gym's te houden. Ze vallen langzaam 1 voor 1 om. Sowieso voel ik sinds de laatste patch weinig motivatie om nog te spelen. Ik mis alleen Aerodactyl nog (al een anderhalf maand zo), maar de kans dat ik die ga vinden of uit een ei krijg is nihil. Daarnaast heeft stardust farmen ook weinig zin, want ik heb ondertussen bijna 20 pokemon's met meer dan 2k CP die ik nergens kwijt kan.

Positieve is wel... mijn stardust is van 130k naar 230k gegaan sinds laatste patch, simpelweg omdat ik geen powerups meer hoeft te geven aan mijn Pokemon.

Juniper RWD

Verwijderd

Zie topicwarning

[ Voor 93% gewijzigd door Grotman op 17-11-2016 10:58 ]

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 24-11 17:30
De Machop Nest in het Stadspark in Groningen is er nu volgens mij ook weer.
13x Machop gevangen in 9 minuten...
Ze stonden soms gewoon met zijn drieën bij elkaar.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 20:50
Er is weer een nest migratie geweest inderdaad. Zie ook: https://www.reddit.com/r/...occurred_report_your_new/

D3 Profile

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Moet zeggen dat de nieuwe gym update hier toch wel leven in de brouwerij heeft gebracht.Het was twee maanden lang hier zo dat alle gyms in de buurt lvl 10 blauw waren op 2 rood na (waar ik dan veilig in stond). Sinds de update is er echter weinig te merken van een wapenstilstand, want alle blauwe 10's zijn gevallen, onderweg naar werk heb ik zo 5 gyms kunnen overnemen die lvl 3 of lager zijn.

Nu ben ik het er wel mee eens dat het omhoog trainen van een gym zo veels te langzaam gaat, maar heb liever iets meer verandering dan dat er in 2 maanden niks gebeurd.

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Thnx, dit is inderdaad de meest uitgebreide die ik tot nu toe gezien heb. Up-to-date is hij alleen helaas niet, er staan nog diverse pokestops op die inmiddels verdwenen zijn.
aljooge schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:52:
[...]

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Voor Brussel warandepark is het een psyduck nest geworden.
Daarnet 4 gevangen bij het doorwandelen van het park.

Battle.net: NagaByrd#2844

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Ik log nu voor het eerst een week niet in en krijg nu pas weer de neiging weer eens te kijken. :P
Zo maar eens zien hoe het met de gyms staat. Die muntjes vergeet ik dus ook te innen.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

linovb schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:55:
[quote]WahWah schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:18:
[...]

waar!? :)
Chansey is 1 van de 2 die ik nog mis

Tiel, vandaag helaas geen Chansey meer gezien :|
Die kreeg ik gister uit een 10km ei :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Zoals te verwachten was zijn alledrie mijn beesten die ik gisteravond weggebracht had weer terug. Met het oude systeem was je succes met gyms voor een groot deel afhankelijk van de hoeveelheid moeite je er voor deed. Nu is vooral bepalend of het 'op je route ligt' wat geen verdienste of prestatie is. De lol gaat er steeds meer vanaf zo als je inspanningen niet meer beloond worden. Alleen de meer afgelegen gyms kunnen nu nog min of meer stabiel zijn.

Zit nu nog in precies 10 gyms. In de omgeving zitten niet echt nog kanshebbers om dat een beetje stabiel te vergroten. Met dit weer ga ik er niet meer grotere afstanden op uit fietsen om dat te vergroten. Alleen als je met de auto voor je dagelijkse bezigheden in diverse geschikte gebieden komt of er speciaal met de auto op uit trekt kun je nu nog >10 gyms bezet houden schat ik. Dat ga ik dus niet doen aangezien de lichaamsbeweging nou juist mijn primaire doel is. Ik vrees dat het einde van mijn 100 muntjes streak niet lang meer op zich zal laten wachten. Nu 84 keer in 73 dagen. Ik ga de 100 niet halen denk ik. ;(

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

En dat is nou precies de bedoeling... Voor de voormalige langzitters (lees: blauw) wordt het minder leuk, voor degenen die altijd al moesten knokken voor een plekje wordt het leuker.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08:42
CaptJackSparrow schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:23:
Zoals te verwachten was zijn alledrie mijn beesten die ik gisteravond weggebracht had weer terug. Met het oude systeem was je succes met gyms voor een groot deel afhankelijk van de hoeveelheid moeite je er voor deed. Nu is vooral bepalend of het 'op je route ligt' wat geen verdienste of prestatie is. De lol gaat er steeds meer vanaf zo als je inspanningen niet meer beloond worden. Alleen de meer afgelegen gyms kunnen nu nog min of meer stabiel zijn.

Zit nu nog in precies 10 gyms. In de omgeving zitten niet echt nog kanshebbers om dat een beetje stabiel te vergroten. Met dit weer ga ik er niet meer grotere afstanden op uit fietsen om dat te vergroten. Alleen als je met de auto voor je dagelijkse bezigheden in diverse geschikte gebieden komt of er speciaal met de auto op uit trekt kun je nu nog >10 gyms bezet houden schat ik. Dat ga ik dus niet doen aangezien de lichaamsbeweging nou juist mijn primaire doel is. Ik vrees dat het einde van mijn 100 muntjes streak niet lang meer op zich zal laten wachten. Nu 84 keer in 73 dagen. Ik ga de 100 niet halen denk ik. ;(
Achja je krijgt nog steeds coins voor de gyms toch? Of zou de "inspanning" beloond moeten worden als je een gym overneemt ofzo? Want tja als je eenmaal in gym zit, hoef je er zelf niks meer voor te doen om er in te blijven toch? Dus als je "stabiel" in 10+ gyms zit, wat is je inspanning nog dan?

Misschien moeten ze doen dat je elke dag xxxx prestige moet trainen om in een gym te blijven. Na 24 uur niks doen, wordt je er automatisch uitgeschopt en kan de volgende erin? Dan moet je elke dag inspanningen verrichten en wordt je beloond met een gym plek (die niet 100% gegarandeerd coins leverd :+ )

Ik had ook een aantal keer 100 coins per dag en vond het wel lekker hoor. Nu moet ik het met wat minder doen en als ik meer wil, dan moet ik er op uit. De coins die ik nu verdien geven meer voldoening dan die coins die ik verdiende door elke dag niks te doen in gyms.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

ieder uur 100 prestige eraf, lijkt me een geweldig systeem :)

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 21:05
WahWah schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:44:
[...]

Achja je krijgt nog steeds coins voor de gyms toch? Of zou de "inspanning" beloond moeten worden als je een gym overneemt ofzo? Want tja als je eenmaal in gym zit, hoef je er zelf niks meer voor te doen om er in te blijven toch? Dus als je "stabiel" in 10+ gyms zit, wat is je inspanning nog dan?

Misschien moeten ze doen dat je elke dag xxxx prestige moet trainen om in een gym te blijven. Na 24 uur niks doen, wordt je er automatisch uitgeschopt en kan de volgende erin? Dan moet je elke dag inspanningen verrichten en wordt je beloond met een gym plek (die niet 100% gegarandeerd coins leverd :+ )

Ik had ook een aantal keer 100 coins per dag en vond het wel lekker hoor. Nu moet ik het met wat minder doen en als ik meer wil, dan moet ik er op uit. De coins die ik nu verdien geven meer voldoening dan die coins die ik verdiende door elke dag niks te doen in gyms.
Tegenwoordig moet ik wel elke dag ergens pokemons droppen om aan de 10 totaal te komen. Dus helemaal gegarandeerd is het nu ook niet meer.

Jammer vind ik dat het weer nu niet echt meer toelaat om een avond op de fiets rond te gaan. Dat was veel leuker als met de auto rondjes rijden. Ja ik weet dat ik kan zeuren, maar een stukje comfort is ook wenselijk :+

• Mx. Alba
Pathogen schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:51:
ieder uur 100 prestige eraf, lijkt me een geweldig systeem :)
Dan moet je lvl 10 gyms wel verder kunnen trainen dan 50.000 punten want anders valt hij direct na een uur weer terug op lvl 9...

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-11 15:33
:F was ik nou van de week maar wel naar HIA gereden voor het bulbasaur nest ;w

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:58
Yup, de Drowzee's zijn weer terug in Almere :F

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-11 09:48
Pathogen schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:40:
En dat is nou precies de bedoeling... Voor de voormalige langzitters (lees: blauw) wordt het minder leuk, voor degenen die altijd al moesten knokken voor een plekje wordt het leuker.
Voor de mensen die niet aan stabiele Gyms raakten en de overheersing van een bepaald team in een regio bue waren is dit idd ideaal. Bij ons in de buurt was blauw ook overheersend. Nu is er een slagveld van alle 3 de teams tegen elkaar. Een gym houden voor langer dan een dag zit er met dit systeem niet in, zelf level 7+ gyms zijn toch wel snel neer nu >:)
Ik collect tegenwoord 20 à 30 coins per dag, maar het is beter dan niks :)

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 22:49
Mx. Alba schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:58:
[...]

Dan moet je lvl 10 gyms wel verder kunnen trainen dan 50.000 punten want anders valt hij direct na een uur weer terug op lvl 9...
dan valt de slechtste pokemon er nog sneller uit, en wordt er een betere terug geplaatst. Mooier zou zijn als naar x tijd de gym terug valt naar de professor om opnieuw te worden ingenomen.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Shadow_J schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:18:
[...]

Voor de mensen die niet aan stabiele Gyms raakten en de overheersing van een bepaald team in een regio bue waren is dit idd ideaal. Bij ons in de buurt was blauw ook overheersend. Nu is er een slagveld van alle 3 de teams tegen elkaar. Een gym houden voor langer dan een dag zit er met dit systeem niet in, zelf level 7+ gyms zijn toch wel snel neer nu >:)
Ik collect tegenwoord 20 à 30 coins per dag, maar het is beter dan niks :)
Ik collect er ook 20/30 per dag, maar het is beter dan 10 :P

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-11 11:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Mx. Alba schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:58:
[...]

Kan hij niet naar 52.000? Door de laatste pokemon erin te zetten?

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 24-11 17:30
Toch wel bijzonder dat ik hier allemaal verhalen lees over gym's die niet meer stabiel zijn. Ik zit al zo'n twee maanden in 5 gym's waar geen enkele beweging in lijkt te zitten. Daarnaast nog 4 waar ik al een maand in zit. Zelfs niet met de nu veranderde prestige gain en prestige drop bij trainen en aanvallen.
Verder nu nog sinds 3 weken in nog twee extra, en gisteren mezelf weer in 3 extra getraind. Totaal dus 14, en ik denk niet dat ik heel snel onder de 10 zal komen.

Ik moet ook zeggen dat er nauwelijks werk van heb, diegene die ik terug krijg zijn vaak uit gym's waar ik ook nog maar net in zit. En het meest bijzondere is ook nog dat er op één plek binnen zo'n 500 meter 4 gyms zijn waarvan er twee al weken stabiel op level 10 zitten, en de andere twee continu flippen. Blijkbaar zijn die level 10 gyms toch wat te lastig om neer te halen.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-11 11:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

sankao schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:49:
Blijkbaar zijn die level 10 gyms toch wat te lastig om neer te halen.
Klopt ook wel, ik ga als "casual" speler geen 30-40 minuten steken in het neerhalen van een gym. Zoveel tijd heb ik niet "extra" per dag.

• Mx. Alba
IdieEasy schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:45:
[...]

Kan hij niet naar 52.000? Door de laatste pokemon erin te zetten?
Jawel maar als je hem dan traint springt hij naar 50.000 dus gaan er juist 2.000 punten af.
IdieEasy schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:51:
Klopt ook wel, ik ga als "casual" speler geen 30-40 minuten steken in het neerhalen van een gym. Zoveel tijd heb ik niet "extra" per dag.
Inderdaad. Het ziet ernaar uit dat er nu weer een aantal "zandbakken" zijn ontstaan: gyms die regelmatig flippen en van laag niveau blijven. Als dan iemand ergens is en gewoon een Pokémon in een gym wil zetten, dan gaan ze dat natuurlijk die lvl 3 gym slopen, niet die vier lvl 10 gyms die eromheen staan.

[ Voor 49% gewijzigd door Mx. Alba op 17-11-2016 13:23 ]

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Mja, de eenzame l10's begin ik ook niet aan, maar degene die dichtbij andere staan juist wél, dan kan ik snel meerdere gyms pakken en cashen namelijk.

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Ik zat een hele tijd stabiel in 5 gyms. Met de update duurde het welgeteld een halve dag voordat ik uit drie gyms geschopt werd. Dit waren allemaal lvl 10 52000 gyms. Baalde als een stekker natuurlijk, maar c'est ca. Zo is het spelletje. Maar het gaat nu wel ten koste van mijn revives en mijn potions. Ik heb nu nog maar 10 potions over dus het wordt onmogelijk om nog gyms sterker te maken danwel te veroveren. Zeker met de 30 km/u regel voor stops is het spel voor mij onspeelbaar geworden.

Yavu Steam Profile Lanithro

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik had gisteren op mijn thuisfoon al in de loop van de dag dat PoGo 'hakerig' was. Elke paar seconden stopt de animatie korte tijd om daarna weer verder te gaan. Zeer onprettig spelen met het ballen gooien wat een vloeiend spel vereist. Ging het gisteren nog weg met een herstart van de app, vanmorgen was het niet weg te krijgen. Er draaien geen zaken op de achtergrond die daar erg verdacht voor zijn. Meeste is gegreenified.

Nou was er eergisteren weer een update van Google Play Services gepusht dus ik dacht ook eerst nog dat dit een factor kon zijn en dat Google weer iets heeft toegevoegd en even later ingeschakeld dat de prestatie negatief beïnvloedt. Die foon is beperkt qua hardwarespecs dus men moet geen al te malle fratsen uithalen om evt. dit soort zaken te veroorzaken. Die update even verwijderen, die dan later weer opnieuw gepusht zal worden want dat hou je helaas niet tegen, had ook geen effect.

Na cache en data wissen en later wissen en herinstallatie lukt het niet meer om in te loggen. Ook roept de app dat ie geen GPS signaal krijgt terwijl andere appjes gewoon prima ontvangst hebben. Ik heb uiteindelijk geheel tegen mijn principes in zelfs de firewall even gedisabled om te kijken of dat een factor was maar ook dat heeft geen effect.

Wat is er nu toch weer aan de hand? Meer mensen die soortgelijke vreemde zaken ervaren?

Verwijderd

Vandaag nog even getest om van level 5 naar 6(2000 bij trainen) te trainen. Koste mij 3 x 6 revives en potions. Dus level 7 (80000 omhoog) voor zoon heb ik maar even laten zitten. Wij zitten alle twee stabiel in 6(hij) en 8(ik) gyms. Dus maar even een rondje gaan slopen van level 3 gyms en ik zit nu in 15gyms. Morgen zien we wel weer verder hoe en wat. Dit was sneller en koste minder revives en potion.

Verder hoop ik dat het nog wat stabieler gaat worden. Het kan nog prima zijn dat veel mensen veen revives op de plank hadden van die paar dagen dat je extra kreeg. Dat moet een keer opraken en veel er bij krijg je niet.
Ik hoop wel dat ze punten telling aan gaan passen want echt leuk is het zo niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2016 14:47 ]

Verwijderd

Mirx_NL schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:03:
[...]

:F was ik nou van de week maar wel naar HIA gereden voor het bulbasaur nest ;w
Ja damn, nu maar hopen dat er een ander nest naar Bulbasaur is veranderd in de buurt...

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-11 09:48
CaptJackSparrow schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:01:
Wat is er nu toch weer aan de hand? Meer mensen die soortgelijke vreemde zaken ervaren?
Ik ervaar vooral problemen als een programma een overlay probeert te doen. Bijvoorbeeld de Messenger trays dat naar boven poppen als je eentje aan het vangen bent. Deze naar de achtergrond verwijzen hielp bij mij.

Voor GPS helpt vaak even locatie uit/aanzetten wel. Hier in het gebouw waar ik zit is niet steeds goede ontvangst :+

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-11 22:21
Ik ben ondertussen wel klaar met dit spel eigenlijk. Ik was lekker bezig met gyms, met dat is ook gesloopt sinds een week. Tevens is stops spinnen wanneer je sneller dan 30/35km/h gaat ook niet meer mogelijk. Jammer, was een leuk spelletje, maar op deze manier zie ik de lol er niet meer van in.

• aljooge
CaptJackSparrow schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:01:
Ik had gisteren op mijn thuisfoon al in de loop van de dag dat PoGo 'hakerig' was. Elke paar seconden stopt de animatie korte tijd om daarna weer verder te gaan. Zeer onprettig spelen met het ballen gooien wat een vloeiend spel vereist. Ging het gisteren nog weg met een herstart van de app, vanmorgen was het niet weg te krijgen. Er draaien geen zaken op de achtergrond die daar erg verdacht voor zijn. Meeste is gegreenified.

Nou was er eergisteren weer een update van Google Play Services gepusht dus ik dacht ook eerst nog dat dit een factor kon zijn en dat Google weer iets heeft toegevoegd en even later ingeschakeld dat de prestatie negatief beïnvloedt. Die foon is beperkt qua hardwarespecs dus men moet geen al te malle fratsen uithalen om evt. dit soort zaken te veroorzaken. Die update even verwijderen, die dan later weer opnieuw gepusht zal worden want dat hou je helaas niet tegen, had ook geen effect.

Na cache en data wissen en later wissen en herinstallatie lukt het niet meer om in te loggen. Ook roept de app dat ie geen GPS signaal krijgt terwijl andere appjes gewoon prima ontvangst hebben. Ik heb uiteindelijk geheel tegen mijn principes in zelfs de firewall even gedisabled om te kijken of dat een factor was maar ook dat heeft geen effect.

Ik heb ook dit soort problemen de laatste tijd. Telefoon houdt het 20 pokemons by gymgevechten vol. of ongeveer na 30 minuten pokemons vangen en mag ik het toestel weer rebooten. Wordt eerst hakkerig en loopt dan in zijn geheel vast.

• schaapiej
Oops, Professor Willow made a big mistake! He accidentally released the region exclusive Pokémon on other continents. This means that Mr. Mime, Tauros, Kangaskhan and Farfetch'd can be caught everywhere.
Awesome! Hoeven we niet op 142/151 te blijven hangen :)
Bron: link

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Whuuut
Ik ga niet slapen voordat ik ze allemaal heb, zoals het een ekte trainer betaamt.

edit:

Zal misschien te maken hebben met voorbereiding voor nieuwe region exclusives van gen2?

Enne,, ik wist niet dat Prof. Willow Pokémon releast!? :+

edit2:
heb mn vliegtickets al geboekt. Damnit denk ik een goede reden te hebben om te spoofen, geef je een bronvermelding :-( .

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2016 20:03 ]

Verwijderd

aljooge schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:38:
[...]

Ik heb ook dit soort problemen de laatste tijd. Telefoon houdt het 20 pokemons by gymgevechten vol. of ongeveer na 30 minuten pokemons vangen en mag ik het toestel weer rebooten. Wordt eerst hakkerig en loopt dan in zijn geheel vast.
Ik heb vooral dat in gevechten acties achterlopen en dat superpowers niet getoond worden. Heel irritant

• Ed.juh
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:28
schaapiej schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:41:
[...]

Awesome! Hoeven we niet op 142/151 te blijven hangen :)
Bron: link
naf naf, doe dan tenminste deze : YouTube: Never Gonna Hit Those Notes

• aljooge
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:07:
[...]

Ik heb vooral dat in gevechten acties achterlopen en dat superpowers niet getoond worden. Heel irritant
Dat achterlopen heb ik gelukkig niet. Pokémon go wordt trager na verloop van tijd.

• Bobje
Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met de sterkste en de beste aanvallen van in dit geval Dragonite. Ik heb in een lijst als Tier 1 beste defenders de Dragonite gezien met als beste aanvallen:

Steel Wing / Dragon Pulse.

Als ik nu naar http://www.pokemongodb.net/2016/05/dragonite.html ga zie ik dat die twee aanvallen juist de minste DPS doen (with Stab). Hoe werkt dit nou precies want ik wordt er dus echt niet wijzer van...

Verwijderd

Bobje schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:20:
Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met de sterkste en de beste aanvallen van in dit geval Dragonite. Ik heb in een lijst als Tier 1 beste defenders de Dragonite gezien met als beste aanvallen:

Steel Wing / Dragon Pulse.

Als ik nu naar http://www.pokemongodb.net/2016/05/dragonite.html ga zie ik dat die twee aanvallen juist de minste DPS doen (with Stab). Hoe werkt dit nou precies want ik wordt er dus echt niet wijzer van...
Ik ram er altijd op met een water gun/hydro pump. Werkt prima!

Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/nvp3dz55b/IMG_0683.png

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2016 21:39 ]

• schaapiej
Doe die maar lekker zelf als je een keer zoiets verzint :)

Iemand toevallig al in Sonsbeek geweest na de nest migratie? Vorige week zat er nog een Scyther nest, hoop dat er nu wat nuttigs zit...

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Iemand toevallig al in Sonsbeek geweest na de nest migratie? Vorige week zat er nog een Scyther nest, hoop dat er nu wat nuttigs zit...
Niets bijzonders daar vandaag gezien, loop er dagelijks 2x doorheen van/naar werk

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mijn eerste Gyarados kreeg Hydro Pump, dus ik had verwacht dat mijn tweede Gyarados een slechte move zou krijgen.. Maar die heeft ook Hydro Pump gekregen! Super relaxt.

Nu een iv 96 en iv 94 Gyarados.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Klap! net een Water Gun Hydro Pump 2000+ Vaporeon uit een Eevee <3 En ik was al blij met de vorige met Aqua Tail...
Eindelijk eens goeie Vapjes!

Nu nog een of twee Jolteons met een leuk CP'tje, dan ben ik echt helemaal blij :)

Lokale Magmar spawn (bij de Willemsbrug noordkant, Rotterdam) is nu een Rhyhorn overigens.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

hneel

denkt er het zijne van

Ik vind wel dat de nieuwe spawnpunten raar verdeeld zijn. Thuis krijgen we slechts sporadisch een pokemon te zien. Met gps drift af en toe wat meer geluk.
Maar op het werk heb ik er continu 6 tegelijk in beeld. Wel meerendeel pidgey, ratata, etc, maar toch.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Gisteravond laat (vanmorgen vroeg ;)) zag ik plotseling zowel een Vaporeon als een Slowbro in de Sightings. Zie je ook niet elke dag. :) Nou kan ik nog een Slowbro zelf wel maken maar een gegarandeerde Vaporeon is toch altijd wel potentieel aantrekkelijk. Ging er dus opuit... oOo

Om een lang verhaal kort te maken... ik ben er met de allereerste richting die ik in liep blijkbaar vlak langs gelopen want toen ik hem uiteindelijk 25 minuten(!) later gevangen had had ik alweer een kleine 2km gelopen waarbij ik een soort van omtrekkende beweging had gemaakt. Ik had even een screenshot van de sightings gemaakt en weet daar dus de timestamp van. Laat het vangen een minuut geduurd hebben. Dan tikte ik hem toch pas 24 minuten later aan. Ik weet niet hoelang hij al in de sightings zat voordat ik hem zag. Niet lang vermoed ik. Tenzij er twee op verschillende spawnlocaties gezeten hebben. Spawnen zeldzamere beesten langer? Of in de kleine uurtjes? :?

Hij was CP 1798 dus dat vond ik niet verkeerd. Na vangen bleek hij echter de laagste waardering te hebben en GoIV maakte er uiteindelijk niet meer dan IV 27 van. :') Dat betekent dat als ik hem met 60.000 dust max naar 2212 mijn Slowbros nog hoger zijn. Ik kan ook nog makkelijk een extra Slowbro maken die hoger zal zijn en kan dan beter eerst wat Eevees evolueren met kans op stukken betere waarden. Die IV maakt bij Vaporeons een flink verschil. Mijn gemaxte 100% is 2474 en ik heb er nog drie onder zitten. Zelfs een 40% is al 50 punten hoger met 2262. In gyms kan dat meerdere posities schelen.

Jammer. Hij heeft Water Gun/Water Pulse wat hem een prima defender maakt maar een crappy aanvaller. :/

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:32:

Om een lang verhaal kort te maken... ik ben er met de allereerste richting die ik in liep blijkbaar vlak langs gelopen want toen ik hem uiteindelijk 25 minuten(!) later gevangen had had ik alweer een kleine 2km gelopen waarbij ik een soort van omtrekkende beweging had gemaakt. Ik had even een screenshot van de sightings gemaakt en weet daar dus de timestamp van. Laat het vangen een minuut geduurd hebben. Dan tikte ik hem toch pas 24 minuten later aan. Ik weet niet hoelang hij al in de sightings zat voordat ik hem zag. Niet lang vermoed ik. Tenzij er twee op verschillende spawnlocaties gezeten hebben. Spawnen zeldzamere beesten langer? Of in de kleine uurtjes? :?
Ze blijven langer zitten volgens mij. Heb gisteren een 30 min lang een ninetails en een Squirtle in de sightings gehad (had geen zin meer om naar buiten te gaan)

Vind het wel jammer dat er tegenwoordig zoveel "slechte" pokemon spawnen. Waar je eerst nog wel pokemon met goed IV kreeg, komt dat bij mij nog maar zelden voor. De meeste komen uit een ei.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ben benieuwd naar de lange versie :+

Maar, niet negatief bedoeld hè, want ik vind je Pokemon verhalen wel leuk om te lezen, maar hoeveel tijd besteed jij daar nou eigenlijk aan? Volgens mij ben je zelfs tijdens het slapen nog bezig met Pokemon (wekker zetten voor muntjes?).

Hoe doe je dat tussen 9-17? Werk jij of zit je op school?
Wordt te nieuwsgierig om het niet te vragen :D

Want als ik jouw verhalen/tijdsbesteding zo lees snap ik al bijna niet hoe iemand level 35+ kan zijn...

• bengek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-11 14:34
Gymverslag afgelopen dagen. +3. Dus 80 muntjes geclaimd vanochtend! Gister niks kwijt geraakt en vandaag ook nog niet. Neem geen gym over (tenzij ik gelijk munten ervoor kan claimen) en ga alleen me tijd investeren in gyms die level 5/6 zijn. Ook friendly gyms met hoge CP Poks laat ik links liggen, moet minimaal in de middenmoot komen alvorens ik erin ga.

En verder niet meer met hogere CP Pok gaan trainen, altijd lager. Verwacht er wel 2 terug dit weekend van de dorpgyms, meestal worden deze wel snel aangevallen maar inmiddels al 5 dagen safe. _/-\o_

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Ossi schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:11:
Ik ben ondertussen wel klaar met dit spel eigenlijk. Ik was lekker bezig met gyms, met dat is ook gesloopt sinds een week. Tevens is stops spinnen wanneer je sneller dan 30/35km/h gaat ook niet meer mogelijk. Jammer, was een leuk spelletje, maar op deze manier zie ik de lol er niet meer van in.
Dit gevoel begin ik ook te krijgen. Ik had 15 gyms, had destijds een maand vrij dus prima de tijd om elke dag een stuk te fietsen met een maatje. Maar nu sinds de laatste gym overhaul update komt alles enorm snel terug, ik heb er nu nog maar 4. En ik probeer absoluut om ze te verhogen, om nieuwe te vindne, maar ik heb er nu simpelweg de tijd niet meer voor met een drukke baan.
Voor deze baan moet ik elke dag 1,5u heen met de trein en ook weer terug, dat was een uitstekende manier om Pokestops onderweg te spinnen, maar dit werkt dus ook niet meer. Daarnaast is de hoeveelheid items per pokestop dusdanig verminderd dat ik nu constant. geen Pokeball meer heb.
Voeg hieraan toe dat de hoeveelheid eieren die ik hatch groot is, maar de hoeveelheid nuttige Pokemon die eruitkomen minimaal is (als ik nou NOG een Jynx uit een 10km ei krijg ga ik huilen! Heb er al 4 gehatcht)... en ik begin het toch wel minder leuk te vinden.

I have stability. The ability to stab.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:17
Na dit spelletje een tijd gespeeld te hebben zit ik inmiddels op level 25. De te behalen XP voor volgende levels is inmiddels zo groot dat ik daar geen lol meer in heb. Nieuwe pokemons vinden is wel leuk, maar ik ga er niet speciaal voor op stap.

Ik wil ook nog wel een keer defender bonus verdienen. Ik heb 13 pokemon soorten met een CP van hoger dan 1000, de hoogste is nu een Hypno van 1476. Daar ga ik het denk ik niet mee redden.
Verder heb ik 535 magikarp candy en iets meer dan 260000 stardust opgespaard. Mijn, volgens de IV calculator, sterkste magikarp heeft een average van 95.6%. Is dit de 400 candy waard om hem te evalueren?

Hebben jullie nog andere tips?

• CaptJackSparrow
  • Niet online
readytoflow schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:10:
[...]

Ben benieuwd naar de lange versie :+
Die zou mijn speurtocht van de 25 minuten tussen screenshot en vangen ook beschreven hebben. Zoiets heb ik al eens eerder gedaan. Nu was dat slechts een korte inleiding naar het punt van de lange spawnduur en het niet onaanzienlijke belang van IV bij Vaporeons.

Je moet er ook even zin in hebben om dat te schrijven. Soms heb ik er wel lol in om een beetje een levendige beschrijving van mijn PoGo omzwervingen te maken. We zullen hier allemaal mede meelezen omdat we het wel leuk vinden om die verhalen van anderen ook te lezen omdat we de emoties erachter ook goed kunnen invoelen. ;)

Ik verbaas me er ook wel een beetje over dat mensen L35 en hoger zijn en die niet botten/gebot hebben. Er zijn spelers die systematisch ruim meer dan het dubbele hadden van wat ik had aan XP de afgelopen maanden en een is alleen maar verder uitgelopen en zat de laatste keer dat ik hem sprak een paar dagen geleden op iets van het drievoudige. Die besteedden er serieus veel tijd aan maar hebben hun Dex allang 'vol' en voelen nu geen uitdaging meer omdat ze hun (huidige) einddoel allang bereikt hebben. Als de bekende kaars die aan twee kanten brandt ga je dan snel door het spel heen en heb je het vooralsnog 'uitgespeeld'. Zeker met Niantic die zich zo inspant om allerlei extra frustraties voor spelers te creëren. :/

Bij Ingress ze je ook wel mensen die zo ongeveer elke dag véle uren per dag spelen. Ik ben daar altijd een vrij casual speler bij geweest. Ik vraag me dan ook wel eens af wat die mensen vóór Ingress met hun tijd deden. ;)

Ik heb al vaker gezegd dat ik het in principe voor de lichaamsbeweging doe. oOo Als je het ook wel leuk vindt helpt dat om je te motiveren om die afstanden te fietsen. Dat het daar vrij goed in geslaagd is blijkt uit het feit dat ik er in vier maanden tijd een nieuwe fietsachterband mee versleten heb. :P

Maar elke gefietste of gewandelde kilometer is dus positief vanuit mijn doelstelling. Die kilometers kosten natuurlijk tijd maar zeker niet excessief veel. En dat ik evt. een of twee keer in de week me laat wekken voor de (100 - alleen daarvoor doe ik het) muntjes heb ik al minstens drie keer verteld. Ik slaap nogal makkelijk, dus kan probleemloos weer verder slapen. Het is voor mij geen belasting. :z

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-11 22:23
Pfff ik zit nu level 24 en erger me mateloos aan de hoeveelheid xp die je steeds nodig hebt. Nog eens een 10km eitje uitgebroed.... Krijg ik dan een Jynx van 974CP. Serieus? Buiten een Snorrie die vastzit in een gym heb ik een enkele +2000 cp pokemon. Wel een 180 000 stardust, dus ben dat wel even aan het opsparen.

Een Vaporeon of 8 in mijn gamma, maar géén enkele heeft Hydro Pump... is toch echt balen?

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Zo sinds gister heb ik een charmander spawn voor de deur. Heb er al 10 gevangen👍😬

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:00
My-life schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:06:
Verder heb ik 535 magikarp candy en iets meer dan 260000 stardust opgespaard. Mijn, volgens de IV calculator, sterkste magikarp heeft een average van 95.6%. Is dit de 400 candy waard om hem te evalueren?
Ja. Zeker als hij een acceptabel level is (dus geen 10CP)
Hopen dat hij Hydro Pump krijgt.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
My-life schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:06:
Na dit spelletje een tijd gespeeld te hebben zit ik inmiddels op level 25. De te behalen XP voor volgende levels is inmiddels zo groot dat ik daar geen lol meer in heb. Nieuwe pokemons vinden is wel leuk, maar ik ga er niet speciaal voor op stap.

Ik wil ook nog wel een keer defender bonus verdienen. Ik heb 13 pokemon soorten met een CP van hoger dan 1000, de hoogste is nu een Hypno van 1476. Daar ga ik het denk ik niet mee redden.

Die Magikarp moet je zeker evolueren mits fatsoenlijk CP. Da's een hele mooie. :P

Met het huidige aanbod van Eevees moet het niet te moeilijk zijn om een of meer Vaporeons te malen. Als je de naamtruc nog niet gebruikt hebt zeker. Wel een met goede IV gebruiken natuurlijk.

Verder Slowpokes en Poliwags evolueren als je die genoeg vindt bij jou in de buurt.
Matey schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:30:
Pfff ik zit nu level 24 en erger me mateloos aan de hoeveelheid xp die je steeds nodig hebt. Nog eens een 10km eitje uitgebroed.... Krijg ik dan een Jynx van 974CP. Serieus? Buiten een Snorrie die vastzit in een gym heb ik een enkele +2000 cp pokemon. Wel een 180 000 stardust, dus ben dat wel even aan het opsparen.

Een Vaporeon of 8 in mijn gamma, maar géén enkele heeft Hydro Pump... is toch echt balen?
Tsja... Je zult dan waarschijnlijk op andere punten dan weer mazzel hebben met pokebeesten. Het zal zich over de tijd wel uitmiddelen. Maar dergelijke frustraties 'horen' bij het spel helaas. ;)

Van de zomer was het vergaren van XP wel een wat prettiger bezigheid dan nu. Het seizoen zit inderdaad wat tegen. Geldt voor iedereen hier. Het grotere aantal spawns maakt het wel een beetje goed maar je moet er inderdaad wel wat voor doen ja. Niemand krijgt het cadeau (behalve de verwerpelijke spoofers :X).

Ik neem aan dat je powerlevelt met Lucky Eggs. Een dagje Kijkduin kan ook wonderen doen als dat een mogelijkheid is. Daar lees ik wat minder over. Iemand nog recente ervaring?

Maar sub 200k levels is nog maar kinderspel hoor. >:) Ik zit in 500k levels. :o

Gewoon stug doorgaan. 8)

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Op kijkduin is het ook steeds minder nu hoor, lang niet altijd meer lures aan. Zelfs mijn zoontje die helemaal verslaafd was zit nu weer lekker minecraft te spelen.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:17
mat.hi.as schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:33:
[...]

Ja. Zeker als hij een acceptabel level is (dus geen 10CP)

[...]

Hopen dat hij Hydro Pump krijgt.
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:51:
[...]

Die Magikarp moet je zeker evolueren mits fatsoenlijk CP. Da's een hele mooie. :P

Met het huidige aanbod van Eevees moet het niet te moeilijk zijn om een of meer Vaporeons te malen. Als je de naamtruc nog niet gebruikt hebt zeker. Wel een met goede IV gebruiken natuurlijk.

Verder Slowpokes en Poliwags evolueren als je die genoeg vindt bij jou in de buurt.
De CP is 146, ik heb er nog 5 overgehouden van >100, maar deze lijkt het sterkste.
Eerst power ups geven heeft geen nut toch?

Ik heb nog 212 eevee, 106 slowpoke en 234 poliwag candy dus daar kan ik ook nog wel wat mee.
Zijn victreebel's nog de moeite waard?

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Matey schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:30:

Niet zeiken. :+

Hier L30 en dus ca. 4x zoveel gespeeld en ik heb geen Snorlax (of Lapras).

8 Vaporeons al?? hier 4 tegenover ~10 flaroens/Jolteons. Hydropump is leuk, maar alleen met watergun kom je al heel ver als je hem als attacker inzet. Als defender zijn die andere moves juist veel beter nog
.
@my-life, als hij IV96% heeft, zou die Gyarados ~18201520 CP (sorry las 165 magikarp) hebben na evolve. Lijkt me zeker niet slecht, zelfs met twister kan je hem wat stardust geven als defender.

[ Voor 10% gewijzigd door Mofkees op 18-11-2016 14:27 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• schaapiej
My-life schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:10:
[...]

[...]

De CP is 146, ik heb er nog 5 overgehouden van >100, maar deze lijkt het sterkste.

Ik heb nog 212 eevee, 106 slowpoke en 234 poliwag candy dus daar kan ik ook nog wel wat mee.
CP146 Magikarp komt uit in deze range voor een Gyarados; 1,497 < 1,763 > 2,222
Sowieso eerst evolven voordat je gaat poweruppen, op basis van de moveset die je krijgt maak je de beslissing om dat wel of niet te doen.

Victreebell is zeker nuttig, mits ze de goede attacks krijgt. Razor Leaf met Solar Beam is erg leuk tegen water beesten. Ook sterk tegen ijs maar die zijn ook weer sterk tegen grass..

<GoT>NightStalker

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Idifix schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:32:
Zo sinds gister heb ik een charmander spawn voor de deur. Heb er al 10 gevangen👍😬
Heb je ook koffie? Zo ja, waar woon je? :P

• CaptJackSparrow
  • Niet online
My-life schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:10:
[...]

[...]

Als de CP boog maar flink vol zit zodat je geen vermogen aan dust en candy nodig hebt om hem te maxen.
Vaporeons geven goed hoge CP voor gyms. Flareons wat minder. Slowbro's weer wat lager en daaronder Poliwraths maar het zijn allemaal potentieel gymwaardige mons. Victreebels zitten met CP ook in die Bro/Wrath range.

Verwijderd

Ik zou eerst evolve doen en dan besluiten om power up te doen. Ik had er 1 met 100% iv helaas toch niet ideaal. Afbeeldingslocatie: https://s16.postimg.org/9tal1xwdh/IMG_2872_kopie.pngpost image online
Pagina: 1 ... 24 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status