Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.933 views

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:31
aljooge schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 00:15:
[...]

en als ze je bij de marine zien met pokemon go, mag je dan niet het dek schrobben met een tandenborstel?
Op de nieuwe haven (Marine) komen geen pokemons, blijkbaar hebben ze dat weten te regelen bij de marine.
Alhoewel er wel 2 gyms staan, en 4 pokestops 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Barfman op 12-11-2016 00:24 ]

System | Racing is in my Blood

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20:05
Barfman schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 00:20:
[...]

Op de nieuwe haven (Marine) komen geen pokemons, blijkbaar hebben ze dat weten te regelen bij de marine.
Alhoewel er wel 2 gyms staan, maar ook geen pokestops 8)7
Barfman schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 00:20:
[...]

Alhoewel er wel 2 gyms staan, maar ook geen pokestops 8)7
Misschien toch een slecht voorbeeld. Strekking is, om een event te organiseren met een honeypot waar mensen fysiek echt niet bij kunnen, zodat je de spoofers kan bannen.

• Barfman
aljooge schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 00:24:
[...]

[...]

Misschien toch een slecht voorbeeld. Strekking is, om een event te organiseren met een honeypot waar mensen fysiek echt niet bij kunnen, zodat je de spoofers kan bannen.
Nou de razende bol dan maar haha

• aljooge
Ik denk dat er maar weinig spoofers zijn die daar snorlaxen gaan zoeken.

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Zo.. De fun is weer voorbij.
Geen extra items meer c.q Pokémon spawns.
Nu maar w8 op het kerst event.

Heb nog wel wat Lapras candy nodig. :)

I bad beat my meat by busting my nuts!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

murphylee schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 00:40:
Zo.. De fun is weer voorbij.
Geen extra items meer c.q Pokémon spawns.
Nu maar w8 op het kerst event.

Heb nog wel wat Lapras candy nodig. :)
Vraag me af of ze iets met kerst gaan doen.
Mensen naar buiten 'lokken' tijdens een feest dat bedoeld is om samen te zijn met je vrienden en familie?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:07

hneel

denkt er het zijne van

In het kader van 'vrede op aarde' alleen maar lieve pokemons, geen monstertjes.
Dus Jigglypuf, Clefairy, Chansey...

:)

• aljooge
Switchie schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 00:55:
[...]

Vraag me af of ze iets met kerst gaan doen.
Mensen naar buiten 'lokken' tijdens een feest dat bedoeld is om samen te zijn met je vrienden en familie?
Je kan de hele advent periode gebruiken voor een event, met de Kerstdagen alleen is wat weinig. Bovendien, als tweede Kerstdag een van de drukste dagen is in de meubelwinkel (meesten uit verveling) , dan kunnen ze ook Pokemons vangen in de natuur.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

hneel schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 01:03:
In het kader van 'vrede op aarde' alleen maar lieve pokemons, geen monstertjes.
Dus Jigglypuf, Clefairy, Chansey...

:)
En vervolgens met die o zo lieve Wigglytuff de lokale Snorlax helemaal naar de #*&? hyperbeamen? })
Bovendien, als tweede Kerstdag een van de drukste dagen is in de meubelwinkel (meesten uit verveling)
Als remedie tegen verveling, vrijwillig 3 uur in de file staan om bij de plaatselijke Ikea weg te zwijmelen bij de nieuwste lijn Billy kasten en vervolgens met een triomfantelijke blik, vol trots en zelfrespect, de uit blauwe golfplaten opgebouwde fabriek verlaten omdat je toch maar even een gratis kop smerige koffie hebt gescoord met je family card.
Eenmaal buiten, uitkijkende op een file die inmiddels een goede 4 uur in beslag neemt, komt de geniale doch gedurfde ingeving; "het is kerst, laten we eens gek doen"
Eerst wordt de voorgefabriceerde zware vanelle achter het rechteroor gehaald om met uiterste precisie, vakkundig te worden ontstoken. Oké, we kunnen, denkt men, om vervolgens zonder uit te kijken voor overig verkeer, als een bezetene richting de 400.000km oude golf gti te galopperen.
Als een Sherlock Holmes onder de xtc, zoekend naar het 50 eurocent muntstuk, waarvan je zweert dat deze onder de stoel moet liggen.
Uiteindelijk gevonden... Yes, we gaan een hotdog halen. Wow, dit moet ik op internet zetten en delen met al mijn vrienden.

Snap inderdaad dat er af en toe vraagtekens worden gezet bij de evolutietheorie :P

[ Voor 75% gewijzigd door Switchie op 12-11-2016 03:55 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 23:22
mikevdzanden schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 22:22:
[...]

Ik word ziek van Mr Mime. Creepy ding ook.
Idd een terrorclown.

• Orsetto
mikevdzanden schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 22:22:
[...]

Ik word ziek van Mr Mime. Creepy ding ook.
Idd een terrorclown en eigenlijk geen Pokémon.

Mogelijke repost:
https://www.google.nl/amp...-that-mr-mime-is-ashs-dad

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:50
Switchie schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:54:
[...]

Verbaas mij er over dat Niantic geen commercieel-interessante events organiseerd. Tot dusver zijn alle 'events' gewoon cadeautjes geweest waar iedereen, zonder extra moeite, profijt van heeft.
Had in het begin echt verwacht dat ze spawns zouden verkopen aan commerciele partijen.
Gezien de populariteit van de game had dit, zeker in het begin, best wat geld in het laatje kunnen brengen volgens mij.

Top tier pokemon (lapras/snorlax/dragonite e.d.) niet in het wild laten spawnen, maar deze verschijningen verkopen aan een commerciele partij.
B.v. straks met het glazen huis in Breda. Hoeveel extra bezoekers zou dit wel niet trekken als er bekend is dat er op vrijdag om 20:00 een mew spawned. Mensen blijven plakken, drinken een biertje en doneren een paar euro. Lijkt me nog niet eens een heel slechte investering voor de lokale kroegbazen c.q. de organisatie van het glazen huis zelf.

zomaar een hersenspinsel:
Zou me niet eens verbazen als ze dit in eerste instantie ook van plan waren maar toen blijkbaar niet hadden nagedacht over het probleem van spoofers. Nu dergelijke events organiseren zal (even natte vinger werk) 90% spoofers en 10% echte spelers aantrekken.

Overigens wel een zeer mooie tool om spoofers op te sporen. Hopelijk zijn ze slim genoeg bij Niantic ;)
Event in Fukoshima: iedere speler die vandaag opduikt en gemiddeld over 5 dagen, minstens 500km verderop zat > vlaggetje achter de naam.

Over 2 weken, event in New York; zelfde verhaal + check op reeds aanwezig vlaggetje. Indien vlaggetje, maken we hem een tintje donkerder.

Over 4 weken, event in Zimbabwe; zelfde verhaal. Donkerrood vlaggetje achter de naam + aanwezig bij Zimbabwe event = 99.9999% kans dat je goed zit.
code:
1
select all > ban account for life

Heel heel heel misschien dat je hiermee een enkele onschuldige speler treft, maar kleine moeite om deze een vliegticket oid in te laten scannen als "bewijs"
Gepakte spoofers zullen waarschijnlijk hun verlies nemen en niet de moeite doen hun account terug proberen te krijgen. Workload om de onschuldigen te unbannen zal dus wel meevallen verwacht ik.

(Brb, even CV afstoffen en open solliciatie schrijven. San Francisco, here I come)
Kom maar van die roze wolk af hoor, aan dit soort shit doen ze echt helemaal niks helaas...

Nog maar een keer dan; ik heb als test een bot behoorlijk laten snipen. In korte tijd (minuten) de regio exclusieve Pokemon gepakt en allerlei andere eind evolves. Naast 't snipen veel van locatie gewisseld, en dan niet van Rotterdam naar Amsterdam. Kijkduin naar Central Parc en dat soort tripjes. Account is nog steeds in leven.... volgens mij zou dat account vol moeten hangen met vlaggetjes :+

<GoT>NightStalker

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik lijk al weer een tijdje te merken dat meer beesten de benen nemen na te ontsnappen. Weet niet of dat een L30 effect is of een breder verschijnsel. Ik meen dat het pas begon enige tijd nadat ik L30 werd maar ben niet zeker.

Meer mensen die dit ervaren?

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 10:57:
Ik lijk al weer een tijdje te merken dat meer beesten de benen nemen na te ontsnappen. Weet niet of dat een L30 effect is of een breder verschijnsel. Ik meen dat het pas begon enige tijd nadat ik L30 werd maar ben niet zeker.

Meer mensen die dit ervaren?
Merk het ook sinds ik lvl 30 ben! Dacht al dat het redelijk opmerkelijk was, misschien omdat je dan ook de hoogste lvl pokemon in het wild treft, maar toch opvallend.

Erg jammer dat het item/pokemon event voorbij is, gister op de terug weg uit de stad een walhalla van pokemon waar normaal echt niks nuttigs zit (Vileplume, Blastoise, 3x charmander, 2x rhyhorn, 2x abra en nog wat.. had ze allemaal al wel, maar toch).

P.S. de reset voor de daily goals is volgens mij gewoon 00:00 en niet 12:00 als in het persbericht, had gister net na middernacht direct me bonus. Blijft toch een leuke toevoeiging vinden :P

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:07
Het event was een success voor mij, niet alleen qua items maar heb eindelijk ook een Lickitung gevangen. Well jammer dat ik de helft gemist heb vanwege de aanhoudende regen.

• Orsetto
Lvl 27, maar ervaar het ook. Op de eerste bal vaak al.

• schaapiej
Janusi schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:43:
Het event was een success voor mij, niet alleen qua items maar heb eindelijk ook een Lickitung gevangen. Well jammer dat ik de helft gemist heb vanwege de aanhoudende regen.
Afbeeldingslocatie: http://www.sourcingmap.nl/smapimg/nl/n/11b/161-quotlang-handfree-elastische-hoofdband-bordeaux-paraplu-hoed-137947n.jpg

<GoT>NightStalker

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:22
Moddie schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:04:
[...]

Merk het ook sinds ik lvl 30 ben! Dacht al dat het redelijk opmerkelijk was, misschien omdat je dan ook de hoogste lvl pokemon in het wild treft, maar toch opvallend.

Erg jammer dat het item/pokemon event voorbij is, gister op de terug weg uit de stad een walhalla van pokemon waar normaal echt niks nuttigs zit (Vileplume, Blastoise, 3x charmander, 2x rhyhorn, 2x abra en nog wat.. had ze allemaal al wel, maar toch).
Net zat hier opeens een Dewgong... Ik dacht nog, wtf? Klik ik erop... CP88. -O-
P.S. de reset voor de daily goals is volgens mij gewoon 00:00 en niet 12:00 als in het persbericht, had gister net na middernacht direct me bonus. Blijft toch een leuke toevoeiging vinden :P
Dat stond toch ook in het persbericht? 12 AM hadden ze het over, dat is 00:00. 12 PM = 12:00.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Mx. Alba schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:27:
[...]

Net zat hier opeens een Dewgong... Ik dacht nog, wtf? Klik ik erop... CP88. -O-

[...]

Dat stond toch ook in het persbericht? 12 AM hadden ze het over, dat is 00:00. 12 PM = 12:00.
Whoops, mi scuzi 8)7

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Dus dat...
Janusi wist zeker niet dat dit bij de standaard uitrusting van een Pokemon trainer hoort

Verwijderd

2 vraagjes

1 Werkt bubblestrtat nog?
2 Is er een goede calculator om te berekenen hoeveel dust en candy je nodig hebt om bv snorlax van 1700 naar 2000 cp te trainen?

alvast bedankt

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
De spawns zijn sinds het event wel verbeterd vinden jullie niet? Zelfs nu het event voorbij is.

Net stonden er 3 Rhyhorns zo dicht bij elkaar dat ze elkaar raakte. Nog niet eerder heb ik er meer dan 1 tegelijk gezien.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 19:12:
2 vraagjes

1 Werkt bubblestrtat nog?
Ja. Tis alleen wat lastiger met 6 pokemons selecteren ("favorite" is een oplossing)
2 Is er een goede calculator om te berekenen hoeveel dust en candy je nodig hebt om bv snorlax van 1700 naar 2000 cp te trainen?
https://pokeassistant.com/main/ivcalculator
en dan onderaan schuiven
darkdesign schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 19:37:
De spawns zijn sinds het event wel verbeterd vinden jullie niet? Zelfs nu het event voorbij is.

Net stonden er 3 Rhyhorns zo dicht bij elkaar dat ze elkaar raakte. Nog niet eerder heb ik er meer dan 1 tegelijk gezien.
Ja. De spawns lijken wel minder te zijn geworden maar nog wel veel gevarieerder dan voor het event. Daarnaast heb ik het idee dat alle pidgey's door spearow's zijn vervangen, incl. 2km eggs...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Mx. Alba
Ving ik net een CP900+ Eevee. 80%+ IV. Is een CP2378 Vaporeon geworden met Hydro Pump. Met stip mijn allerhoogste Pokie!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Mofkees
Mx. Alba schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 20:17:
Ving ik net een CP900+ Eevee. 80%+ IV. Is een CP2378 Vaporeon geworden met Hydro Pump. Met stip mijn allerhoogste Pokie!
yep hier ook eindelijk wat Vaporeon's uit eevolution gekregen. Ik heb binnen een week ineens 3x Vaporeon's boven 2k zonder dust erin te hebben gestopt. Al het klagen heeft wel geholpen zo te zien :)

Vandaag ook hier een 8xx Eevee gevangen wat dus IV 84% bleek te hebben. Hij was helaas een Jolteon geworden (12de of 13de ondertussen ... tegenover 5 Vaporoen's) :(

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Nou zeg...hoogste Eevee hier is iets van nog geen 800CP. Level 28 zou ook tegen de 900CP als max mogelijk moeten zijn zo te zien? Wij vangen ze dus max rond level 24 ongeveer... :/

• Barfman
Nou ik heb er ook één gevangen 15 minuten terug, goede IV maar wel erg lage CP, kost me een vermogen aan startdust :-(

Afbeeldingslocatie: https://s13.postimg.org/kjo74howj/Screenshot_20161112_205742.png

• aljooge
Barfman schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 21:08:
Nou ik heb er ook één gevangen 15 minuten terug, goede IV maar wel erg lage CP, kost me een vermogen aan startdust :-(

[afbeelding]
Met welke app zie je deze informatie?

• Mofkees
Barfman schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 21:08:

[afbeelding]
alles is relatief. Als je zoiets vangt op L20/L25, wil je hem dan wel max'en?

L1 --> L20 is maar 40k dusts en 60 candies,
L1 --> L25 is 80k dusts en iets van 85 candies, wel flinke investering maar dan heb je (mogelijk) wel een baas Vaporoen.

• Barfman
aljooge schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 21:10:
[...]

Met welke app zie je deze informatie?
Dat mag niet verteld worden in dit topic
Mofkees schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 21:14:
[...]

alles is relatief. Als je zoiets vangt op L20/L25, wil je hem dan wel max'en?

L1 --> L20 is maar 40k dusts en 60 candies,
L1 --> L25 is 80k dusts en iets van 85 candies, wel flinke investering maar dan heb je (mogelijk) wel een baas Vaporoen.
Nou, zit pas in lvl 22, dus weet eigenlijk niet of het de moeite waard is. Van de andere kant vang je zo'n ding waarschijnlijk nooit meer, en dan moet ik nog maar hopen dat het wel een vaporeon wordt :p

[ Voor 15% gewijzigd door Barfman op 12-11-2016 21:19 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Barfman schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 21:18:
[...]

Dat mag niet verteld worden in dit topic

[...]

Nou, zit pas in lvl 22, dus weet eigenlijk niet of het de moeite waard is. Van de andere kant vang je zo'n ding waarschijnlijk nooit meer, en dan moet ik nog maar hopen dat het wel een vaporeon wordt :p
GoIV mag gewoon genoemd worden hoor.

Hiero.

Lees er net dat het niet goed aflezen van L30 pokies een bekende bug is.

En heb je de naamtruc al gebruikt voor een Vaporeon?

Is het de maanstand of zo? Ving net ook een vrij hoge Eevee met level 29 en CP828. Met IV60 niet denderend maar als je toch 337 candy hebt doe je niet moeilijk. ;)

Een..... Flareon. :/ Ach ja. Het was er weer tijd voor zullen we maar denken. Wel met Ember/Fire Blast dus toch wel leuk. CP 2079 en ook als ik hem de laatste upjes geef heeft ie nog steeds geen denderende CP voor in gyms dus dat doe ik ooit wel als ik hem echt nodig zou hebben.

Ik vraag me trouwens af of de evolutie van een Eevee zonder naamtruc al bij vangst van de Eevee vastligt of dat die server-side wordt bepaald op het moment van evolutie. Ik heb nooit geprobeerd of starten van een evolutie ook werkt als je de internetverbinding even verbreekt. Ik vermoed van niet. Heeft iemand dat ooit al eens geprobeerd?

[ Voor 13% gewijzigd door CaptJackSparrow op 12-11-2016 21:51 ]

• aljooge
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 21:35:
[...]

Hiero.
Hij doet het niet. bij opstarten gaat die naar de algemene nstellingen en er gebeurt niets.

• Barfman
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 21:35:
[...]

Hiero.

Lees er net dat het niet goed aflezen van L30 pokies een bekende bug is.

En heb je de naamtruc al gebruikt voor een Vaporeon?

Is het de maanstand of zo? Ving net ook een vrij hoge Eevee met level 29 en CP828. Met IV60 niet denderend maar als je toch 337 candy hebt doe je niet moeilijk. ;)

Een..... Flareon. :/ Ach ja. Het was er weer tijd voor zullen we maar denken. Wel met Ember/Fire Blast dus toch wel leuk. CP 2079 en ook als ik hem de laatste upjes geef heeft ie nog steeds geen denderende CP voor in gyms dus dat doe ik ooit wel als ik hem echt nodig zou hebben.

Ik vraag me trouwens af of de evolutie van een Eevee zonder naamtruc al bij vangst van de Eevee vastligt of dat die server-side wordt bepaald op het moment van evolutie. Ik heb nooit geprobeerd of starten van een evolutie ook werkt als je de internetverbinding even verbreekt. Ik vermoed van niet. Heeft iemand dat ooit al eens geprobeerd?
Nee heb ik nog niet gedaan, dus kan dat nog wel doen :-)

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
Mx. Alba schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 20:17:
Man , dat is een mooie :9
Mofkees schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 20:52:

yep hier ook eindelijk wat Vaporeon's uit eevolution gekregen. Ik heb binnen een week ineens 3x Vaporeon's boven 2k zonder dust erin te hebben gestopt. Al het klagen heeft wel geholpen zo te zien :)
Dan ga ik ook eens beginnen.

Laatste 10 evo's , 6 flareons , 4 jolteons :(

Ik wil Vaporeons voor in de gym :( :( :(
Mofkees schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 20:07:

Ja. Tis alleen wat lastiger met 6 pokemons selecteren ("favorite" is een oplossing)
Inderdaad , je moet er 6 van 10 cp hebben voor de 500xp

Welke zijn eigenlijk de ideale pokemons voor bubblestrat.

Gisteren getest met een 30cp poliwag en een 20cp magikarp.

Tegen de poli ging het niet , te stevig met z'n bubble en niet dood voor hij aankwam. (minstens 2-3 nodig)
Tegen de magikarp ging het met een weedle met poison sting of een rattata met tackle , weedle ging beter.
Maar vaak haalde de magikarp toch de struggle move , dus het kostte toch vaak een revive en dat is natuurlijk net niet de bedoeling.

( gym was ook niet leeg , dus de volgende blastoise trapte m'n weedle vaak ook nog compleet tot pannekoek :) )

• Mx. Alba
Volgens mij is het trouwens rustiger geworden qua gyms. Vandaag is er niets thuis gekomen, zelfs de eierboom niet die tweede van onderen in een lvl 4 gym staat en mijn cp1690 Dewgong is nog steeds de hort op sinds ik weet niet eens meer wanneer. :')

Ziet ernaar uit dat afgelegen gyms zelfs in het huidige klimaat hun vruchten afwerpen. Ik zit nu in 11 gyms (vandaag weer eentje toegevoegd) dus ben er vrij zeker van dat ik morgen ochtend weer de volle 10 kan cashen.

[ Voor 38% gewijzigd door Mx. Alba op 13-11-2016 00:26 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Was vanavond vrij laat toch nog maar even wat rondjes gaan lopen langs de stops. Kreeg de 6e dag bonus. Nou meen ik begrepen te hebben dat je de stopbonus pas na de middag de volgende dag kon krijgen om te voorkomen dat mensen de bonus van twee dagen rond middernacht vlak na elkaar kunnen scoren maar toen ik net na middernacht een stop spinde kreeg ik toch al mijn 7e dag bonus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8WooDp0NnPOcOnoTi5ChSLIx/full.png

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-11 15:33
Ligt er maar net aan welke tijdzone dat ze gebruiken. Als dat SF is, dan zit je na 12:00.

• schaapiej
Kreeg je nog wat nuttigs? Of iets in de richting van 5 normale potions :P

<GoT>NightStalker

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Geen idee. Ik werd er door overvallen, het regende, ik liep met plu en ik ging dus niet even relaxt staan kijken. Toen ik thuis was stond het al niet meer in mijn journal. Die liep maar 40 minuten terug.

• Mx. Alba
Ze gaan uit van 00:00 in jouw eigen tijdzone. Stond er duidelijk als je weet dat 12 AM = 00:00 en 12 PM = 12:00

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-11 22:50

Shiro

Serenity

schaapiej schreef op zondag 13 november 2016 @ 08:21:
[...]

Kreeg je nog wat nuttigs? Of iets in de richting van 5 normale potions :P
Ik kreeg 20 items:
2 berries
1 hyper potion
2 potions
2 great balls
13 poke balls

En 2000exp voor de 7 streak bonus. Ik zag al screenshots voorbij komen van mensen met een lucky egg aan. Dat was 6k + exp ofzo voor first catch met 7 streak bonus.

Juniper RWD

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Mx. Alba schreef op zondag 13 november 2016 @ 08:44:
Ze gaan uit van 00:00 in jouw eigen tijdzone. Stond er duidelijk als je weet dat 12 AM = 00:00 en 12 PM = 12:00
Dat wordt genoemd in combinatie met het vangen van een pook. Ik heb ergens iets gelezen over het voorkómen van twee spinbonussen kort na elkaar rond middernacht maar dat is misschien ook maar een interpretatie of speculatie op een niet-officiële site geweest. Ik kan het zo gauw ook niet meer vinden.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:00
Ik heb er in ieder geval niks nuttigs voor gekregen. Vooraf iets gehoord over incubators, maar alleen maar normale meuk (18 items in 1 spin) en een sloot experience gekregen.

Daarnaast, ik zit in Breda vanmiddag. Zijn daar nog mooie plekjes? Het liefst met iets voor het vrouwtje in de buurt O-)

[ Voor 26% gewijzigd door mat.hi.as op 13-11-2016 09:10 ]

• schaapiej
mat.hi.as schreef op zondag 13 november 2016 @ 09:09:
Ik heb er in ieder geval niks nuttigs voor gekregen. Vooraf iets gehoord over incubators, maar alleen maar normale meuk (18 items in 1 spin) en een sloot experience gekregen.

Daarnaast, ik zit in Breda vanmiddag. Zijn daar nog mooie plekjes? Het liefst met iets voor het vrouwtje in de buurt O-)
Iets met een keuken opzoeken dan... :+

Straks ook maar eens m'n 7 day stop bonus ophalen, eens kijken of ik wel wordt beloond met een incubator (keep on dreamin haha)

[ Voor 12% gewijzigd door schaapiej op 13-11-2016 09:27 ]

<GoT>NightStalker

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:00
schaapiej schreef op zondag 13 november 2016 @ 09:22:
[...]

Iets met een keuken opzoeken dan... :+
Het wordt de intratuin, bedankt :'( :+

• darkdesign
  • Niet online
Mijn eerste Arcanine met iv 91 had de beste moveset gekregen, dus daar was ik erg blij mee. Nu had ik al een tijdje een Growlithe met iv 93 die ik ook wel wilde evolven. Tijdens de Halloween week kreeg ik een Growlithe uit een ei en had ik 45 candy. Dit was genoeg om mijn bestaande Arcanine van circa 1975 cp naar 2400 cp te brengen, of ik kon doorsparen voor een tweede Arcanine met een net iets hogere iv. Dat laatste koos ik, vandaag had ik genoeg candy, dus ik evolve m'n Growlithe en verloor.. Want hij kreeg Bulldozer, welke een zielige 10.29 dps doet.. Dat is nog minder dan de slechtste primaire aanval die hij gekregen heeft namelijk bite. Maar met bite had ik nog vrede kunnen hebben door de hogere EPS, maar dat levert in het geval van Bulldoze nòg minder dps :') Wat een ontzettend sneue aanval zeg.

10.29 dps... 10.29 :')

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
mat.hi.as schreef op zondag 13 november 2016 @ 11:34:
[...]

Het wordt de intratuin, bedankt :'( :+
Zitten vast veel grass type verstopt :P

• Mx. Alba
Gaaaah.... 91% IV Nidoking... Met Fury Cutter en Megahorn. WTF. Poison/Ground type met Bug aanvallen. 7(8)7

En komt er eindelijk weer eens een nuttig beest uit een 10km ei, namelijk een Lapras, heeft die ook flutaanvallen.

[ Voor 35% gewijzigd door Mx. Alba op 13-11-2016 13:35 ]

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-11 20:18
Mx. Alba schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:25:
Gaaaah.... 91% IV Nidoking... Met Fury Cutter en Megahorn. WTF. Poison/Ground type met Bug aanvallen. 7(8)7

En komt er eindelijk weer eens een nuttig beest uit een 10km ei, namelijk een Lapras, heeft die ook flutaanvallen.
Minne had fury cutter en earthquake

• Mx. Alba
Dat er de laatste tijd meer Eevees spawnen is goed te zien aan mijn eerste pagina Pokémon ondertussen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IjiSrAP0Dp73ulwfjXaweP1X/full.png

• schaapiej
De gyms hier in 't dorp een paar dagen in de gaten gehouden. Het meeste blijft op level 2 of 3 hangen, een uitzondering wordt level 4 of 5. Hoger heb ik niet gezien... Ze flippen meerdere keren per dag, blijkbaar hebben meer mensen dat door; er worden vaak Pidgey en dat soort dingen op gezet. Totaal geen nut om wat sterks neer te zetten, die heb je toch binnen no-time weer terug. Gyms pakken, muntjes pakken en de volgende dag weer.

Wanneer komt de volgende wijziging? :+ :X

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Mofkees schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 20:07:
[...]

[...]

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator
en dan onderaan schuiven

[...]

Ja. De spawns lijken wel minder te zijn geworden maar nog wel veel gevarieerder dan voor het event. Daarnaast heb ik het idee dat alle pidgey's door spearow's zijn vervangen, incl. 2km eggs...
1 Heb je dit recent nog getest? Ik heb een combinatie getest die ervoor werkte en die gaat nu elke keer dood dus lijkt het erop dat ze iets hebben verandert.

2 Die calculator geeft enkel dust en candy kost om hem volledig te maxen.

Maar wel bedankt voor je reactie.

Net 10 eevee evoluties gedaan en mijn 2 met laagste cp werden vaporeon met verkeerde aanval :(
(750 en 1200 cp geworden)

• Mx. Alba
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:12:
[...]

1 Heb je dit recent nog getest? Ik heb een combinatie getest die ervoor werkte en die gaat nu elke keer dood dus lijkt het erop dat ze iets hebben verandert.

Maar wel bedankt voor je reactie.

Net 10 eevee evoluties gedaan en mijn 2 met laagste cp werden vaporeon met verkeerde aanval :(
(750 en 1200 cp geworden)
Ach gossie...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uS1VPpxCd4bMctVuHCTtFCv7/full.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/le57e1T3NebilnCsS2gZTNQ9/full.jpg

Vaporeon heeft trouwens geen "verkeerde aanval". Hydro Pump is de beste aanvallende, Water Pulse de beste verdedigende en Aqua Tail is een allrounder.

[ Voor 9% gewijzigd door Mx. Alba op 13-11-2016 19:57 ]

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Net even de 7 streak bonus geïnd.. best lekker: 20 items uit een pokestop en 2000xp (?) bij mijn eerste catch.
Een lucky egg maakt hier, vanzelfsprekend, 4k xp van?

Verder gaat het vullen van mijn pokédex nu wel erg lekker.. er spawnde net een alakazam in mijn tuin. En dat terwijl zelfs Abra's al ontzettend zeldzaam zijn hier.

Mijn update na het afgelopen weekend:
charizard (1 candy nodig) Met charmeleon als buddy uitgelopen
weezing (7 candy nodig) Na halloween relatief veel koffing's gezien
machamp (25 candy nodig)
kabutops (43 candy nodig)
alakazam (68 candy nodig)
dragonite (86!!! candy nodig)
lapras - hopen op een 10km ei
aerodyctl - hopen op een 10km ei
ferfetch'd - ??
kangaskhan - ??

3 down, 5 to go! :)

• PhilipsFan
  • Laatst online: 11:24
Die ga je niet vinden hier. Farfetch'd is alleen in Azie te vangen, Kangashkan in Australie, Mr Mime in Europa en Tauros in Noord-Amerika. Alleen als je allemachtig veel geluk hebt kun je ze ook uit een ei krijgen. Ik heb geen geluk: afgelopen weekend een Jynx uit een 10km ei :/

• Whis!
  • Niet online
PhilipsFan schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:30:
[...]

Die ga je niet vinden hier. Farfetch'd is alleen in Azie te vangen, Kangashkan in Australie, Mr Mime in Europa en Tauros in Noord-Amerika. Alleen als je allemachtig veel geluk hebt kun je ze ook uit een ei krijgen. Ik heb geen geluk: afgelopen weekend een Jynx uit een 10km ei :/
I know. Taurus heb ik wél. Ik heb een collega die regelmatig in NY zit, en die heb ik laten inloggen op mijn account om een Taurus te vangen. Dat beestje heeft overigens een cp van 70 dus ik benadeel hier, behalve misschien mezelf, niemand mee.. of ziet iemand dit anders?

• Mofkees
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:12:
[...]
Wonder L1 diglett doet 't hier nog steeds wel tegen een L1,5 bubble horesea. Niet veel meer getest want lege gyms zijn er niet...
Je kunt met de balk onderaan gaan schuiven he? Misschien geeft hij niet direct aan hoeveel candies/dusts nodig zijn je snorlax van 1700 naar 2000 te maken, maar het geeft wel aan hoeveel je nodig hebt van 1700 naar max en dus ook 2000 naar max.

Sorry dat dat dan nog niet genoeg is :D

• Mx. Alba
mklkhanou schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:39:
[...]

I know. Taurus heb ik wél. Ik heb een collega die regelmatig in NY zit, en die heb ik laten inloggen op mijn account om een Taurus te vangen. Dat beestje heeft overigens een cp van 70 dus ik benadeel hier, behalve misschien mezelf, niemand mee.. of ziet iemand dit anders?
Zolang je er andere spelers niet mee benadeelt heb ik er iig geen problemen mee.

Verwijderd

Tip voor een goede iv app--> all g. Beetje jammer van de reclame maar erg fijn om mee te werken.

• PhilipsFan
  • Laatst online: 11:24
Wat trouwens achterlijk dat als je tijdens een gevecht van pokie wisselt en die nieuwe gaat dood, dat dan doodleuk de oude weer wordt teruggezet (die dus bijna dood was en met een beetje pech nu helemaal dood gaat zodat het je een revive kost). Terwijl er nog 4 goede pokies klaar staan. Wie bedenkt toch die spellogica?

• murphylee
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

PhilipsFan schreef op maandag 14 november 2016 @ 00:21:. Terwijl er nog 4 goede pokies klaar staan. Wie bedenkt toch die spellogica?
Dit!
En iets wat al vaker naar voren is gekomen maar waar ik me alsnog tergend aan erg.
Elke keer weer scrollen door een hele waslijst aan Pokemon om je 6 trainers te kiezen...

Stel gewoon een standaard team samen (defense en offense) waarmee je elke Gym battle begint.
Mocht je iets willen veranderen dan kan dat bij settings of het tabje waar je Journal ook staat.

I bad beat my meat by busting my nuts!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-11 15:33
mklkhanou schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:25:

kabutops (43 candy nodig)

3 down, 5 to go! :)
Zal zo even een kabuto frequent spawn point toevoegen aan silphroad. Regio Den Bosch.
Helaas maar gemiddeld 1x per uur (x:50 - x:05), en niet eens elk uur. Soms zitten er 2, of zit er nog een van x:05-x:30

Dus niet echt "daar moet je heenrijden". Maar als je echt geen zin hebt om te lopen. Elke catch scheelt je toch weer 20KM.

Was voor mij wel ideaal, had er ook pas 1 gevangen, zie vanaf de bank dat ze spawnen. Toch paar avondjes de vrouw geïrriteerd en elke avond effe snel naar buiten, voila Kabutops in da pocket O-)

• darkdesign
  • Niet online
Mirx_NL schreef op maandag 14 november 2016 @ 07:17:
[...]

Zal zo even een kabuto frequent spawn point toevoegen aan silphroad. Regio Den Bosch.
Helaas maar gemiddeld 1x per uur (x:50 - x:05), en niet eens elk uur. Soms zitten er 2, of zit er nog een van x:05-x:30

Dus niet echt "daar moet je heenrijden". Maar als je echt geen zin hebt om te lopen. Elke catch scheelt je toch weer 20KM.

Was voor mij wel ideaal, had er ook pas 1 gevangen, zie vanaf de bank dat ze spawnen. Toch paar avondjes de vrouw geïrriteerd en elke avond effe snel naar buiten, voila Kabutops in da pocket O-)
Waar precies in Den Bosch is dat?

Over 3 candy kan ik m'n iv 91 machop evolven naar een Machamp. Ben benieuwd welke moveset het wordt.

Momenteel heb ik een Bellsprout als buddy, nog 34 candy te gaan. Ondanks ik ze tegenwoordig iets vaker zie spawnen heb ik inmiddels 85km gelopen met hem, en nog zoveel te candy te gaan :') maargoed, ik vind het wel een coole pokemon. Toen het spel net uit was wilde ik die eigenlijk als eerste evolven, maar dat is niet echt gelukt :')

• Whis!
  • Niet online
Mirx_NL schreef op maandag 14 november 2016 @ 07:17:
[...]

Bad news: Dat is 160km hier vandaan.. :( but thanks anyway.
Good news: zojuist een 10km gehatched en er zat een kabuto in incl. 23 candy!

19 candy te gaan 8)

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08:42
Van het weekend me laatste Geodude uit een ei gekregen voor Golem en een Kabuto voor me deur gevangen voor Kabutops. Nu alleen nog maar Chansey en Aerodactyl over om me dex vol te maken (zonder de regio pokemon)...kom op met die 10km eieren! |:(

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 15:02
murphylee schreef op maandag 14 november 2016 @ 06:48:
En iets wat al vaker naar voren is gekomen maar waar ik me alsnog tergend aan erg.
Elke keer weer scrollen door een hele waslijst aan Pokemon om je 6 trainers te kiezen...
Daar heb je de favourites toch voor?

• schaapiej
frickY schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:23:
[...]

Daar heb je de favourites toch voor?
Werkt daar ook niet lekker voor.
Bij elke gym heb je wel een ander setje van 6 nodig om te trainen. Dan moet je van te voren de gym bekijken en je favorieten deselecteren en de goede selecteren. Links of rechtsom kost je het dus gewoon een bak tijd...

<GoT>NightStalker

• frickY
  • Laatst online: 24-11 15:02
Als je gewoon 10-15 favorieten hebt met degene die je gebruikt, dan hoef je niet "door een hele lijst" te scrollen, zoals je klaagde ;)
Of wat ik doe; pas de namen aan met een "a" of "d" ervoor afhankelijk of je ze voor aanval of plaatsing gebruikt.

Ja, het kan allemaal een heel stuk beter maar met een beetje creativiteit is het best te doen.

[ Voor 16% gewijzigd door frickY op 14-11-2016 09:31 ]

• Doopy-X-
  • Laatst online: 14:24
Gisteravond tijdens het trainen van wat gyms 1 van de 2 broers ontmoet die bijna in elke rode gym bovenaan staan in de buurt. Ik ben nu ook opgenomen in de community (lees Whatsapp-groep) waar het wel en wee van de rode gyms wordt besproken.... :Y)

Gozer heeft volgens mij weinig anders te doen, hij is nu naar 2 miljoen stardust aan het toewerken..we kregen een screenshot...hij zat op 1.950.132 7(8)7

*burp*

• Mx. Alba
Waarom zou je zoveel stardust opsparen? Je kan het beter gebruiken, toch? :D

• Doopy-X-
Mx. Alba schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:07:
Waarom zou je zoveel stardust opsparen? Je kan het beter gebruiken, toch? :D
Hij stond gisteravond in 16 gyms, overal bijna bovenaan...hij heeft het niet zo nodig denk ik :D

*burp*

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Als je een leger Dragonites bij elkaar mapt zijn die ook zonder dust al hoog genoeg voor gyms en hoef je het dus niet te gebruiken. Daar gebruikt de rest van de spelers het meeste dust voor. Hoorde dat je wel één Dragonite per dag kunt maken met mapgebruik.

• Autofan1985
  • Laatst online: 22-10 14:37
Doopy-X- schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:44:
[...]

Steel/Fight/Fire/Rock moves tegen de Lapras, meeste XP krijg je door een team van pokes samen te stellen waarbij geen 1 poke boven de helft van de Lapras zijn CP uitkomt. Dat wordt een uitdaging want een Lapras is een bitch om tegen te trainen.

Succes.
Waarom zou je in vredesnaam een Rock of Fire type gebruiken tegen een (mede-) watertype als Lapras?

• schaapiej
frickY schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:31:
Als je gewoon 10-15 favorieten hebt met degene die je gebruikt, dan hoef je niet "door een hele lijst" te scrollen, zoals je klaagde ;)
Of wat ik doe; pas de namen aan met een "a" of "d" ervoor afhankelijk of je ze voor aanval of plaatsing gebruikt.

Ja, het kan allemaal een heel stuk beter maar met een beetje creativiteit is het best te doen.
Het was iemand anders die klaagde waar jij op reageerde ;)

Maar dan gaat 't met de favorieten nog niet op. De ene gym heeft 1k onderin, de andere 2k. Dan heb je nog een waslijst met favorieten. Het omhoog trainen is gewoon te divers om dat met de huidige opties 'optimaal' te kunnen doen. Zelf zie ik dat lijstje van 6 het liefst leeg. Als ik met 2 Pokemon wil aanvallen hoef ik er maar 2 te pakken i.p.v. alle 6 aanpassen. Ook niet optimaal, maar scheelt een stuk.. Ik denk ook niet dat het probleem bij die 6 Pokemon ligt die je moet selecteren, het hele gym systeem moet op de schop. Maar dat zal wel niet gebeuren :p

<GoT>NightStalker

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:07

hneel

denkt er het zijne van

Woehoe! Een aerodactyl uit een ei!

Nu moet ik alleen nog 16 candy voor een Machamp een een Chansey, en dan heb ik de 142 vol.
Er zit nu nog een 10km ei in een incubator. Zou het....

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-11 11:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Autofan1985 schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:21:
[...]

Waarom zou je in vredesnaam een Rock of Fire type gebruiken tegen een (mede-) watertype als Lapras?
Fire is in dit geval niet handig (Weakness van ice, maar strength van water) maar rock is een van zijn weinige zwaktes. En veilig om te gebruiken aangezien Lapras geen water aanvallen heeft:

https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/131

• Autofan1985
Vwb Rock was ik in de war met Ground idd. Die is wel zwak tegen water. Denk omdat ik vroeger te vaak de combi van die 2 gebruikte in red/Blue met Golem. :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Lapras is extra gevoelig voor: Electric/Grass/Fighting/Rock.

Google Play: Weakness/Resistance Calculator

Voor oorspronkelijke spel dus wegingsfactor is anders. Wil niet het internet op. :)

• Mx. Alba
CaptJackSparrow schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:40:
Lapras is extra gevoelig voor: Electric/Grass/Fighting/Rock.

Google Play: Weakness/Resistance Calculator

Voor oorspronkelijke spel dus wegingsfactor is anders. Wil niet het internet op. :)
Maar met Grass wil je geen Lapras aanvallen want die is extra gevoelig voor Ice. Electric werkt goed maar Electric Pokémon hebben vaak weer te weinig HP... In de praktijk is een Vaporeon met Hydro Pump een goede tegen Lapras want die heeft veel HP en de aanvallen van Lapras zijn zwak tegen de Vap tenzij de Lapras Dragon Pulse heeft als charge move. Oftewel, Lapras is een lastige om een goede match tegen te vinden. Net als Snorlax, maar ook tegen Snorrie kan je een goede Vap inzetten.

[ Voor 8% gewijzigd door Mx. Alba op 14-11-2016 10:52 ]

• Richh
  • Laatst online: 12:58
Mx. Alba schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:51:
[...]

Maar met Grass wil je geen Lapras aanvallen want die is extra gevoelig voor Ice. Electric werkt goed maar Electric Pokémon hebben vaak weer te weinig HP... In de praktijk is een Vaporeon met Hydro Pump een goede tegen Lapras want die heeft veel HP en de aanvallen van Lapras zijn zwak tegen de Vap tenzij de Lapras Dragon Pulse heeft als charge move.
Precies, dit is waarom Lapras zo sterk is: ja er zijn attacks sterk tegen een Lapras, maar de attacker kan vaak slecht tegen de aanvallen van Lapras. Bijkomend is dat de types die sterk zijn, vaak weinig HP en een lage defense hebben, Lapras doet dat juist weer beter.

Toch zet ik graag mijn Tangela tegenover een Lapras. Vine Whip doet misschien weinig damage, maar duurt wel heel kort. Daardoor gaat er toch nog redelijk rap HP af bij de tegenstander. Daarnaast zorgt de korte tijdsduur voor makkelijker dodgen (wat wel essentieel is).
Bovendien bouw je hele snel je special attack vol, en met Solar Beam kan je het nog wat versnellen.

Eigenlijk zet ik om bovenstaande heel vaak mijn Tangela tegenover waterpoke's... gaat eigenlijk altijd wel vrij goed ondanks dat mijn Tangela maar iets van 1250cp heeft.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
hangt ook allemaal af van de aanvallen van de lapras, en je eigen dodge kwaliteit. de ene lapras is toch makkelijker dan de andere.

Hier trouwens sinds kort in het bezit van een Tauros 8)

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
spocy schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:58:
hangt ook allemaal af van de aanvallen van de lapras, en je eigen dodge kwaliteit. de ene lapras is toch makkelijker dan de andere.

Hier trouwens sinds kort in het bezit van een Tauros 8)
hier Tauros ook binnen! Derde Blastoise weer met rotaanvakken 😔. Hoop die preivogel binnen een maand te hebben als ik naar Azië vlieg!

• Mx. Alba
Richh schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:55:
[...]

Precies, dit is waarom Lapras zo sterk is: ja er zijn attacks sterk tegen een Lapras, maar de attacker kan vaak slecht tegen de aanvallen van Lapras. Bijkomend is dat de types die sterk zijn, vaak weinig HP en een lage defense hebben, Lapras doet dat juist weer beter.

Toch zet ik graag mijn Tangela tegenover een Lapras. Vine Whip doet misschien weinig damage, maar duurt wel heel kort. Daardoor gaat er toch nog redelijk rap HP af bij de tegenstander. Daarnaast zorgt de korte tijdsduur voor makkelijker dodgen (wat wel essentieel is).
Bovendien bouw je hele snel je special attack vol, en met Solar Beam kan je het nog wat versnellen.

Eigenlijk zet ik om bovenstaande heel vaak mijn Tangela tegenover waterpoke's... gaat eigenlijk altijd wel vrij goed ondanks dat mijn Tangela maar iets van 1250cp heeft.
Yup, ik hou ook van mijn Tangela en mijn Victreebell. Hakken er flink in bij waterbeesten!

• Autofan1985
Imiddels Omastar ook binnen en nu druk met Machoke aan het lopen voor mijn Machamp. Dan het liefst nog een goede Grimer voor een leuke Muk (wel gezien nu in een gym) en verder bidden bij de 10km-eieren. Over 300 meter komen er weer 2 uit. :)

Pokedex: 138 gevangen, 145 gezien
PokemonGezienCandy nog nodig
Ivysaur
X
doorsparen voor Venusaur
Venusaur
V
59
Alakazam
X
7
Machamp
V
9
Muk
V
39
Lickytung
X
nvt
Omastar
X
2
Aerodactyl
V
nvt
Snorlax
V
nvt
Andere regio's
PokemonGezienRegio
Farfetch'd
V
Azië
Kangaskhan
V
Australië
Tauros
V
VS

• Mx. Alba
Autofan1985 schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:21:
Imiddels Omastar ook binnen en nu druk met Machoke aan het lopen voor mijn Machamp. Dan het liefst nog een goede Grimer voor een leuke Muk (wel gezien nu in een gym) en verder bidden bij de 10km-eieren. Over 300 meter komen er weer 2 uit. :)

Ivysaur
X
doorsparen voor Venusaur
Venusaur
V
59
Alakazam
X
7
Machamp
V
9
Muk
V
39
Lickytung
X
nvt
Omastar
X
2
Aerodactyl
V
nvt
Snorlax
V
nvt
Andere regio's
PokemonGezienRegio
Farfetch'd
V
Azië
Kangaskhan
V
Australië
Tauros
V
VS
Huidige stand van zaken bij mij...

Pokedex: 133 gevangen, 139 gezien
Venusaur
V
81 :/
Charizard
V
73 :/
Golem
V
55 :/
Hitmonlee
X
nvt
Omastar
X
30
Kabutops
V
29
Aerodactyl
X
nvt
Snorlax
V
nvt
Dragonite
V
4 *O*
Andere regio's
PokemonGezienRegio
Farfetch'd
X
Azië
Kangaskhan
X
Australië
Tauros
X
VS

Dus voornamelijk de starters die heel moeilijk blijken, en natuurlijk de Pokémon zonder evolutie zoals Snorrie en Aerodactyl... :/

Vanmorgen trouwens ook weer twee level 30 Eevees gevangen. Geen goede IV, maar wel hoge CP dus ik heb ze gewoon geëvolueerd... Resultaat: 47% CP2191 Vaporeon met Water Pulse en 29% CP2186 Vaporeon met Hydro Pump. Mijn totaal aan Eeveelutions is nu:

10x Vaporeon (5x Hydro Pump, 2x Aqua Tail, 3x Water Pulse)
5x Flareon (2x Fire Blast, 3x Flamethrower, 0x Heat Wave)
5x Jolteon (2x Thunder, 3x Thunderbolt, 0x Discharge)

Dus je kan wel stellen dat de RNG me qua Eevees in ieder geval wel goedgezind is! :D

Op mijn eerste pagina Pokémon gesorteerd op CP zijn er nu 6 van de 12 Vaporeons... En die explosie van gymwaardige Pokémon komt natuurlijk nadat Niantic de gyms generft heeft... :/

[ Voor 9% gewijzigd door Mx. Alba op 14-11-2016 11:54 ]

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Bobje schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:06:
[...]
hier Tauros ook binnen! Derde Blastoise weer met rotaanvakken 😔. Hoop die preivogel binnen een maand te hebben als ik naar Azië vlieg!
Klinkt niet verkeerd, hier nog geen reizen naar Azië of down under in de planning. Duurde lang zat voordat die Tauros een keer op het vliegveld tevoorschijn kwam, dat is dan weer het nadeel van in transit zijn ;) maar eind goed al goed toch 8)

ps. voor iedereen die claimt dat mensen met een tauros spoofers zijn, report me ff :+

• oovee
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05-02 15:58

oovee

Bedrijfsaccount oovee
Hier sinds kort ook voorzien van 2 maal 100% IV! :)

Afbeeldingslocatie: https://imageshack.com/a/img922/9237/DPRjIK.png

Afbeeldingslocatie: https://imageshack.com/a/img924/2929/LKIksN.png

Heb nog een 100% IV Magmar met ~1350 CP, maar niet echt interessant om te uppen.

• schaapiej
Net een leuke Electabuzz op 't station in Arnhem; CP1665 met Thunder Shock en Thunder.
Had wel verwacht dat 't een crappy IV zou zijn, wat normaal gesproken is bij een hoog IV en leuke aanvallen, maar is een wonder! *O*

<GoT>NightStalker

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
oovee schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:35:
Hier sinds kort ook voorzien van 2 maal 100% IV! :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb nog een 100% IV Magmar met ~1350 CP, maar niet echt interessant om te uppen.
toemaar jij hebt wel meer dan 1 tauros gevangen als ik het zo zie!

pas maar op want je word hier zo uitgemaakt voor cheater/spoofer!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• readytoflow
  • Niet online
Autofan1985 schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:21:

Ivysaur
X
doorsparen voor Venusaur
Venusaur
V
59
Alakazam
X
7
Machamp
V
9
Muk
V
39
Lickytung
X
nvt
Omastar
X
2
Aerodactyl
V
nvt
Snorlax
V
nvt
Andere regio's
PokemonGezienRegio
Farfetch'd
V
Azië
Kangaskhan
V
Australië
Tauros
V
VS
Nog 'maar'159 km en een lickitung. Dan zijn we compleet hier!

53 candy voor een Machamp en dus een Lickitung in het wild of uit een ei (inmiddels zeker 250 5km eieren maar nog steeds geen Lickitung gezien)

Dit weekend Venusaur afgetikt.
We hebben een redelijk legertje goede 2000CP+ Pokemon. CP maakt mij bij die laatste paar Pokemon niet veel uit. Binnen is binnen.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:32
Mx. Alba schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:41:
[...]

Huidige stand van zaken bij mij...

Pokedex: 133 gevangen, 139 gezien
Venusaur
V
81 :/
Charizard
V
73 :/
Golem
V
55 :/
Hitmonlee
X
nvt
Omastar
X
30
Kabutops
V
29
Aerodactyl
X
nvt
Snorlax
V
nvt
Dragonite
V
4 *O*
Andere regio's
PokemonGezienRegio
Farfetch'd
X
Azië
Kangaskhan
X
Australië
Tauros
X
VS

Dus voornamelijk de starters die heel moeilijk blijken, en natuurlijk de Pokémon zonder evolutie zoals Snorrie en Aerodactyl... :/

Vanmorgen trouwens ook weer twee level 30 Eevees gevangen. Geen goede IV, maar wel hoge CP dus ik heb ze gewoon geëvolueerd... Resultaat: 47% CP2191 Vaporeon met Water Pulse en 29% CP2186 Vaporeon met Hydro Pump. Mijn totaal aan Eeveelutions is nu:

Dus je kan wel stellen dat de RNG me qua Eevees in ieder geval wel goedgezind is! :D

Op mijn eerste pagina Pokémon gesorteerd op CP zijn er nu 6 van de 12 Vaporeons... En die explosie van gymwaardige Pokémon komt natuurlijk nadat Niantic de gyms generft heeft... :/
Golem moet je buddy maken. Heeft 1 candy per kilometer. Die loop je echt heel snel bij elkaar.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:22

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Gisteravond zag ik bij de beek in Vriezenveen ineens een Dragonite in mijn sightings (had ik nog niet), dus maar ff gauw gevangen. Even later kwam mijn 10 km ei uit, en wat zat daar in? Een Dragonite :{.

Voordeel is wel dat ik nog maar een paar candy nodig heb om te evolueren naar Dragonair :Y)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:28
CAP-Team schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:20:
Gisteravond zag ik bij de beek in Vriezenveen ineens een Dragonite in mijn sightings (had ik nog niet), dus maar ff gauw gevangen. Even later kwam mijn 10 km ei uit, en wat zat daar in? Een Dragonite :{.

Voordeel is wel dat ik nog maar een paar candy nodig heb om te evolueren naar Dragonair :Y)
Dragonair evolueer je naar Dragonite. ;)

Ik speel nu sporadisch. Met lopen zat ik hem vaak wel aan.
Snorlax is mijn buddy, maar nadeel is wel dat die 5KM nodig heeft. Die loopt niet zo hard.

• readytoflow
  • Niet online
Maar wel goed voor hem! Luie dikzak van een Snorrie...

Verwijderd

Doopy-X- schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:08:
[...]

Hij stond gisteravond in 16 gyms, overal bijna bovenaan...hij heeft het niet zo nodig denk ik :D
Lijkt me duidelijk dat hij dan valsspeelt niet? Ik ben lvl 34 en heb ook lange tijd alles opgespaart tot ik +- 1.2 mil dust had. Op lvl 30 ben ik die zeer selectief beginnen gebruiken. Ik heb nu 8 gemaxte aanvallers en 4 max verdediger vaporeons. Wegens gebrek aan top 5 defenders die ook nog eens wonder zijn.
Wel nog 800k dust over maar die.
Tegenover sommige weinig lapras en snorlax. 4x lapras hoogste 1575 cp en niks boven 67 iv
2 keer snorlax / cp 1016 minder dan 50%/ cp 1714 wel 75% iv dus die is wel waardig om te maxen al kost het me enorm veel candy.
Even voor het gamak mijn aller eerste 10 km eitje genegeerd want die had snorlax 163 cp _/-\o_

• Doopy-X-
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:31:
[...]

Lijkt me duidelijk dat hij dan valsspeelt niet?
Sinds ik in de whatsapp-grp zit, is mij wel duidelijk hoe hij zoveel heeft...dit is zijn dagelijkse bezigheid....ik krijg al de hele ochtend berichten van spawns en screenshots van gyms :D

Ik denk niet dat ie op school zit/werkt ;)

*burp*

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08:42
Achja als je vanaf dag 1 hardcore speelt en sindsdien altijd met 10 gyms coins/dust hebt kunnen claimen..
Dan heb je ongeveer wat 120 dagen? x 5000 dust = 600k dust...verzameld + alles wat je vangt...ik vind het best wel kunnen.

Zelf ben ik level 30 met hier en daar wat dust in me pokemons gegooid en ik heb 510k op dit moment.

Verwijderd

Dust is ook niet wat mij verwondert maar eerder het aantal candy en goede iv pokemons die sommige spelers hebben. En ik ben vaak genoeg naar kijkduin en lillo enzo geweest waar ze normaal vaak spawnen. Ook altijd ofwel snorlax en lapras als buddy gehad en 1344 km afhelegd en 528 eieren uitgebroed. Ik kan wel heel veel ongeluk hebben ofzo maar ik kan wel wat inschatten wat realistisch is.

• ramones73
  • Laatst online: 16-11 14:21
Mx. Alba schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:41:

Redelijke understatement ;)

Hier 10 vaps , 13 jolteons en 11 Flareons , is sinds gisteren wat gelijk getrokken , 4 vaps bijgekregen (en 4 flareons + 3 jolteons)
Alleen jammer dat van de goede iv's er geen enkele vaporeon werd ...

Verwijderd

Wow ik vind op de heenweg naar m'n werk net een Eevee CP797, IV 98%! Is mijn best Eevee tot nu toe, ik denk dat ik hem bewaar tot de gen2 evolutions erbij komen. Zijn er al speculaties voor namen om een evolutie te forceren naar Espeon / Umbreon? :)
Pagina: 1 ... 22 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status