Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.947 views

Verwijderd

GroeneThee schreef op donderdag 10 november 2016 @ 16:14:
Hmmm rij net langs een gym waar mijn dochter sinds vandaag in zit en zie vier jochies staan, duidelijk aan PGO-en. Leeftijd ongeveer 8 jaar en alle vier op een Oxboard dat is ook best handig ivm met je eieren, dacht ik bij mijzelf. Maar nu komt het leukste, ze halen de gym lvl 8 in mum van tijd neer en plaatsen er 4 pokemon in : 3 x Dragonite (3065-3295) en een Snorlax van 3100....

Pfoe, die ga ik niet neerhalen denk ik. Maar even wachten wat er gaat gebeuren en kijken hoe lang hij blijft.
Dat is best verdacht. Zeker voor kinderen van die leeftijd want daar moeten de ouders nog voor rijden voor de goede plekken. Tenzij ze in kijkduin ofzo wonen. Maar dan nog voor snorlax (en lapras) heb je echt veel candy nodig om ze te maxen. Die zijn heel zeldzaam en alles uit je buddy halen duurt ook lang.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11 14:31

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:21:
[...]

Dat is best verdacht. Zeker voor kinderen van die leeftijd want daar moeten de ouders nog voor rijden voor de goede plekken. Tenzij ze in kijkduin ofzo wonen. Maar dan nog voor snorlax (en lapras) heb je echt veel candy nodig om ze te maxen. Die zijn heel zeldzaam en alles uit je buddy halen duurt ook lang.
Kinderen van 8, allemaal op zo'n duur bord. Dan denk ik dat die ouders ze ook wel rondrijden door 't hele land heen ;)

Twitter

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-11 15:33
Snorlax van 3100 heb je level 40 voor nodig.

Ouders die kinderen van 8 een oxboard van 400 euro geven kunnen ook best wel een paar tientjes missen voor een gebot account. Beter dan dat ze helemaal los gaan op de in-app aankopen. Kost uiteindelijk meer.

Of papa draait zelf een bot. Zo spannend was en is dat niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Mirx_NL op 10-11-2016 18:31 ]

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 23:22
spocy schreef op donderdag 10 november 2016 @ 14:42:
[...]
Idealiter zorgen ze voor soort van combinatie, waar iedereen aan deel kan nemen, maar waar ook de verschillen tussen spelers in terug te vinden zijn.
Klopt, gyms bijvoorbeeld openstellen tot lvl 20 (beginner) tot lvl 30 (novice) en 30+ (Pro). Dus wel 1gym maar 3 ingangen zeg maar.

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Orsetto schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:31:
[...]

Klopt, gyms bijvoorbeeld openstellen tot lvl 20 (beginner) tot lvl 30 (novice) en 30+ (Pro). Dus wel 1gym maar 3 ingangen zeg maar.
Ja bijvoorbeeld, hoewel ik nog een paar stappen extra zou doen aangezien de verschillen tussen 20 en 30 vrij groot zijn bijvoorbeeld. De kans dat je een snorrie of dragonite op lvl 20 hebt zijn aanzienlijk kleiner van lvl 25+.

Wellicht 1-10 playground, 11-20 beginner, 20-25 novice, 25-30 adept, 30+ pro
Weet niet hoeveel verschil er vanaf 30+ nog is, maar ze vinden in elk geval in het wild geen sterkere Pokemon meer.

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:19
Jamesl schreef op donderdag 10 november 2016 @ 17:06:
[...]

Dat moet toch gecheat zijn? Ik zie nergens zulke hoge pokés :o
Hier nog 1, volgens mij dezelfde 4. Kan die ander niet vanaf de bank bekijken :9

Drago

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Achtjarigen die L33 zijn zonder spoofen/botten? Lijkt me heel erg sterk.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ach...ik speel ook samen met mijn zoontje van nu net 6. Op park bij ons vakantiehuisje mag hij ook wel eens een stukje met de iphone lopen alleen. Of even alleen in de gym vechten als we frietjes halen. Is ie supertrots als er grote kinderen komen kijken naar zijn 139 Pokémon en sterke Snorlax. Level 28 nu.

Moet trouwens zeggen dat veel van die kids daar op dat park ook zo'n board hebben. Ze zijn echter geen level 33 dat dan weer niet. :+

Level 33 ok, een hoverboard ook ok. Maar een hoverboard en level 33? Da's foute boel kan ik je voorspellen...

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Dat is even schrikken! :o Ik heb weer een 10km ei. :P

Ik weet niet wat onverwachter was. Trump verkozen tot POTUS of ik weer een 10km ei. :S

• bengek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-11 14:34
Nou vandaag 4 poke uit een gym gegooid nog maar 80 muntjes claimen.

Dus vanavond maar even gaan trainen, mooi in me buurt een lvl 4 gym op 10.xxx. Das minder dan 2000 prestige, nuttig dus. Laagste was iets van 1350cp, dus lekker 6 van onder de 675cp kiezen, wat een gescroll is dat... Mooi gaan we snel te werk na 3 rondjes eindelijk lvl 5. En hop gesnatched.... Ok ok kan gebeuren, heb ik zelf ook gedaan. Dus weer rustig verder en lvl6!! Snel snel snel, maar nee weer gesnatched. Ok we geven niet op! Trainen trainen trainen met de 6x halve cp methode. Eindelijk lvl 7! Maar gvd weer ingenomen... Dus verslagen verliet ik de gym, 35min trainen, 3 levels uppen, dozijnen revives en potion weg en 0,0 rewards. Onderweg naar huis zie ik veel lvl 10 gyms gesloopt zijn naar lvl 5. Dan zie ik een lvl 3 gym van rood, dan maar die inpikken. Hup hup zo gebeurd, binnen 5 minuutjes geklaard en erin. Rij weg en 2 min later weer eruit.

Das een hele avond waisted. Als dat zo doorgaat is het snel stoppen, denk dat veel gewoon er mee gaan kappen zo blijven er dan wellicht genoeg gyms over voor anderen, minder massaal. Extra munten kopen voor dit spel gaat voor mij niet gebeuren.....

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Dat Niantic de cheaters en aso's niet beter aanpakt is inderdaad funest voor het spel. Ze zouden nu dan bescherming tegen het snipen na slopen ingevoerd hebben maar ik las al dat iemand dat daarna toch nog overkomen is. Is waarschijnlijk ook doodsimpel.

Als bijv. een blauwe speler een gele L10 gym sloopt en een rode speler gaat tijdens de allerlaatste battle even meedoen met een 10CP Pidgey die hij daarna toch transfert dan heeft hij ook meegedaan aan die laatste battle wat naar ik begrepen heb de voorwaarde is om de gym daarna in te kunnen nemen en dus kan hij die gym dan voor de neus van de blauwe speler wegkapen.

Nou is dat hinderlijk maar niet een fractie zo vervelend als een plekje snipen na trainen. En als dat drie keer gebeurt dan is de lol er écht héél snel af en is het duidelijk dat Niantic hier zwaar verzaakt heeft om een adequate spelmechaniek te implementeren.

Nu het trainen moeilijker is geworden zal dit asociale gedrag ook alleen maar gaan toenemen vrees ik. Leuker wordt het er zo niet op. ;(

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 10:57
Oftewel de beste tactiek blijft afgelegen gyms. Geen snipers in de buurt. Dankzij mijn afgelegen gyms is de schade bij mij beperkt gebleven, ik zit nu op 10 gyms maar minstens 1 ervan kan elk moment omvallen die is nog mar lvl 4...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• GroeneThee
Ben het voor een gedeelte eens met bovenstaande maar het biedt ook weer kansen voor spelers die geen pokedex vol met 'gym waardige' pokemon hebben. Ik heb de strategie voorlopig maar omarmt om vlak voor ik naar bed ga en klein rondje te lopen langs de gyms rond mijn huis. Als ik kan haal ik ze naar beneden of train ik een plekje bij. Zodra ik klaar ben, in ik de muntjes en weet dat ze als ik wakker ben ik er waarschijnlijk weer uit lig.

Sterker nog, toen ik thuis kwam lag ik er al uit 1 dus het gaat snel. De 3 tot 5 gyms die redelijk in de buurt liggen is er slechts 1 stabiel blauw de rest lijkt sinds de update echt op een flipperkast. Maar dat zal nog wel even zo blijven vermoed ik, tot het weer echt slecht geworden is of tot mensen er klaar mee zijn. En dan nog zal een level 10 gym eerder worden neergehaald dan ervoor want een lone wolf met wat tijd en zin is in staat om dat te doen. Betekent dat iedereen er echt weer even op uit moet om z'n plekje te heroveren.

• Mx. Alba
  • Laatst online: 26-11 10:57
Als je geen gymwaardige Pokies hebt na de afgelopen dagen dan heb je iets niet goed gedaan. Met de batterij Eevees die ik recent heb gevangen heb ik er drie hoge Vaporeons bij. 2119, 2199 en 2201. Ik had een tekort aan gym Pokies maar nu een flink overschot. 6 stuks van boven de 2100 beschikbaar...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Mirx_NL
Mx. Alba schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 07:18:
Als je geen gymwaardige Pokies hebt na de afgelopen dagen dan heb je iets niet goed gedaan. Met de batterij Eevees die ik recent heb gevangen heb ik er drie hoge Vaporeons bij. 2119, 2199 en 2201. Ik had een tekort aan gym Pokies maar nu een flink overschot. 6 stuks van boven de 2100 beschikbaar...
Niet iedereen heeft al een player level dat gelijk in gymwaardige eveelutions resulteert.
Of je net als mij pech hebt dat de 4 700+CP Evee's die je vangt veranderen in 2 Jolteons en 2 Flareons :'(

Ach, nog 287 evee candy staan, dus komt vanzelf goed.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:31

hneel

denkt er het zijne van

Een wijze les: evolueer nooit zomaar je buddy!

Dat deed ik dus net, en floep: teller weer op 0. Zo'n 3km voor niks gewandeld. :(

• GroeneThee
Zijn pas 5 weken bezig en nu 1 Dragonite en een Vapereon boven de 2000 CP. Snap dat het veel beter kan maar gezien de tijd die wij hebben en er in willen steken is dit het maximale voor ons. En als wij in een gym zitten, liggen we hier met de spelers in de buurt er ook zo weer uit, helaas.
hneel schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 07:36:
Een wijze les: evolueer nooit zomaar je buddy!

Dat deed ik dus net, en floep: teller weer op 0. Zo'n 3km voor niks gewandeld. :(
Ben blij dat ik dus niet de enige ben die dat ook over komen is. :D

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-11 14:50
GroeneThee schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 07:57:
[...]

Zijn pas 5 weken bezig en nu 1 Dragonite en een Vapereon boven de 2000 CP. Snap dat het veel beter kan maar gezien de tijd die wij hebben en er in willen steken is dit het maximale voor ons. En als wij in een gym zitten, liggen we hier met de spelers in de buurt er ook zo weer uit, helaas.
Dan heb je dus gewoon helemaal niks te klagen he :P :+
Hier level 29,5 en pas op 107 Dratini candy zonder Dragonair en Dragonite... ietsje langer dan 5 weken haha

<GoT>NightStalker

• CaptJackSparrow
  • Niet online
De dichtstbijzijnde gym hier is L10 met een CP2218 Dragonite als laagste. Daar zit mijn 100% Vaporeon in sinds 30/8. Toen al niet meer op de hoogste plaats waar ie dat eerdere keren wel een tijd gezeten had. Nu is die gezakt naar de op één na onderste plaats. Ik verwacht die spoedig terug te krijgen aangezien die gym al weken geregeld naar L9 of L8 gaat.

Er zitten nu zes Dragonites in. Mijn Vaporeon is er in gegaan op mijn L27 max met CP2293. Ik kan hem nu maxen naar 2474 waarmee hij nu in deze gym de derde plaats van onderen zou kunnen innemen. Ik zou met mijn huidige hoogste beest, een Exeggcutor op CP2514, de vierde plaats van onderen kunnen bezetten. Ik móét daar dus in het huidige gymklimaat wel een Dragonite neerzetten. En ik heb dan waarschijnlijk méér aan twee Dragonites met redelijke CP dan aan één hele mooie. Dus zal ik waarschijnlijk mijn hoogste CP752 Dratini gebruiken met IV51-56 en niet die met IV98 want die hoogste is L30 en die IV98 heeft een 165 punten lagere CP. De candy die ik daarmee uitspaar kan ik gebruiken om een tweede Dragonite te maken, evt. van een Dragonair die vrijwel hetzelfde resultaat geeft als mijn op één na hoogste Dratini. Ik hoop dus nog op een betere kandidaat maar ze liggen helaas niet voor het oprapen.

Er zitten een L34 en een vrij recente L35 speler in die ik ken want die ben ik vaak genoeg tegengekomen. Er zitten ook twee L36 spelers in waarvan minstens één dat al een tijd is maar die ik nog nooit gezien heb. Er zit ook minstens één bekende lokale spoofende scholier in op L35 die het blijkbaar maar niet kan laten want die zie ik ook al maanden nooit meer buiten. Die maakte deel uit van een groepje die met veel bravoure er geen geheim van maakten dat ze spoofen. Een aantal namen in die gym kunnen best van die andere zijn. Dat die cheaters nog steeds legitieme spelers kunnen blijven verdringen uit gyms is wel de grootste irritatie van het spel. ;(

• Haay
  • Laatst online: 26-11 14:52
GroeneThee schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 07:57:
Pffff, ik speel al PoGo sinds dat het nog niet officieel beschikbaar was in Nederland. Ben L28 en heb op het moment pas 39 Dratini candy. Ik kom in het wild gewoon vrijwel nooit Dratini of Dragonair tegen. Laat staan een Dragonite!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Het ligt gewoon in de lijn der verwachting dat binnen afzienbare tijd alle posities in de stabielere gyms bezet zullen gaan worden door Dragonites. En ik ben er van overtuigd dat het merendeel daarvan is verzameld door systematisch mapgebruik of erger. Ik kan na vier maanden spelen pas sinds kort mijn eerste maken en dankzij al een tijd buddyen met enig schipperen qua evolutiekandidaatselectie kan ik er dan binnenkort twee maken.

Ik zie eigenlijk maar één oplossing hiervoor. Niantic moet Dragonites uitsluiten van gyms. Zolang ze dat niet doen worden de cheaters steeds meer en meer bevoordeeld.

• GroeneThee
schaapiej schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:00:
[...]

Dan heb je dus gewoon helemaal niks te klagen he :P :+
Hier level 29,5 en pas op 107 Dratini candy zonder Dragonair en Dragonite... ietsje langer dan 5 weken haha
Haay schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:40:
[...]

Pffff, ik speel al PoGo sinds dat het nog niet officieel beschikbaar was in Nederland. Ben L28 en heb op het moment pas 39 Dratini candy. Ik kom in het wild gewoon vrijwel nooit Dratini of Dragonair tegen. Laat staan een Dragonite!
Over de Dragonite klaag ik ook niet hoor, in Utrecht binnenstad een aantal dratini gevangen en enorm mazzel gehad met een ei tijdens halloween. Voor de rest vanaf moment 1 altijd de buddy geweest. Maar buiten de Dragonite en de Vapereon hebben we nog weinig materiaal wat gym-waardig (wat is dat eigenlijk :) ) is. Maar de recente ontwikkelingen stellen ons wel in staat om sporadisch wat muntjes te verzamelen om wat sneller die eieren weg te lopen. Al hebben we nu al even geen 10km ei meer gehad. En de laatste paar 5km eieren waren krabby's :'(

Maar vermoed dat wat er momenteel in NL gebeurt, overal gebeurt. Maar dat de ontwikkelaar primaire doel is om geld te verdienen. Ze zullen heus wel de gegevens zien dat er minder wordt ingelogd door de spelers van het eerste uur maar zolang er nog steeds voldoende aanwas is van nieuwe mensen en er voldoende in app aankopen wordt gedaan zullen ze niet heel hard tegen cheaters optreden want dat is (vooralsnog) geen prioriteit.

Edit : snelle google search leverde deze info op klik
geen idee of het 100% accuraat is maar een indicatie zal het in ieder geval zijn.
$2M dollar revenue per dag 8)

[ Voor 7% gewijzigd door GroeneThee op 11-11-2016 10:02 ]

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-11 16:09

Shiro

Serenity

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:42:
Het ligt gewoon in de lijn der verwachting dat binnen afzienbare tijd alle posities in de stabielere gyms bezet zullen gaan worden door Dragonites. En ik ben er van overtuigd dat het merendeel daarvan is verzameld door systematisch mapgebruik of erger. Ik kan na vier maanden spelen pas sinds kort mijn eerste maken en dankzij al een tijd buddyen met enig schipperen qua evolutiekandidaatselectie kan ik er dan binnenkort twee maken.

Ik zie eigenlijk maar één oplossing hiervoor. Niantic moet Dragonites uitsluiten van gyms. Zolang ze dat niet doen worden de cheaters steeds meer en meer bevoordeeld.
Lol, bannen van Dragonites lost toch niks op, dan schuif je het probleem alleen maar door naar de volgende hoogste te verkijgen CP pokemon (Snorlax).

Ik denk dat ze beter de CP berekening onder de loep kunnen nemen zoals special attack/speed enzo mee te nemen zodat niet alleen de big fives de gym's domineren. Heb je gelijk meer diversiteit in de aantal bruikbare Pokemon's

Verlies overigens dagelijks wel langzaam wat gym's hier en daar, maar minder erg dan verwacht nog. Ik heb nog 17 gym's in bezit en zit inderdaad ook op rond de 8 gym ready pokemon's van boven de 2200 die ik nergens kwijt kan.

Juniper RWD

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Shiro schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:56:
[...]

Lol, bannen van Dragonites lost toch niks op, dan schuif je het probleem alleen maar door naar de volgende hoogste te verkijgen CP pokemon (Snorlax).
Een leger Snorlaxen vergaren is stukken moeilijker dan een leger Dragonites.

Dragonites heeft men kunnen vergaren in overvloed door met illegale activiteiten heel veel Dratini's te vergaren. Als je met systematisch mapgebruik elke dag maar vijf Dratini's 'vindt', wat echt niet moeilijk is en knap laag geschat is, dan vergaar je per maand dus zo'n 150x4=600 candy. Dat zijn minstens vier Dragonites per maand dus. Er zijn echt zat mensen die genoeg Dragonites hebben om daar meer dan tien gyms mee te vullen. Die moeten dus buitenspel gezet worden want die verdwijnen niet meer.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-11 08:42
Ik speel vanaf dag 2 dat het uitkwam (7-7-2016). Ik heb met pijn en moeite nu twee Dragonites van CP 2500 en CP 2698. De eerste kreeg ik pas een maandje terug. Dratini als eerste buddy en moest zo'n 50 candy bij elkaar lopen, want die kwam ik zelf bijna nergens tegen. Toen na een migrate kwam ik ze af en toe tegen bij mij in de wijk. Met de halloween week waren ze nog steeds in mijn wijk te vinden, dus ben ik bijna elke dag wel eentje gaan vangen als ik ze zag. Ook nog naar Kijkduin geweest in die week, dus daar ook nog wat kunnen vangen. Het is niet onmogelijk, maar het ligt heel erg aan je omgeving. Ik kwam ze echt in de eerste maanden niet tegen en toen leek het ook onmogelijk om ooit een Dragonite te maken.

• readytoflow
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:42:

Volgens mij ben je de ' :+ ' smiley vergeten?

Wanneer ben je een cheater? Want volgens mij zijn er hier ook een aantal posters die meerdere Dragonite hebben. Sommige puur omdat ze in een dratinirijk gebied wonen en andere omdat ze optimaal gebruik hebben gemaakt van FPM.

Weet ook niet wat nu eigenlijk beter/vervelender is? Een 3200CP Dragonite met een HP van 150
Of een 2650CP Snoralx met een HP van 245?

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:17
Mirx_NL schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:27:
Ouders die kinderen van 8 een oxboard van 400 euro geven kunnen ook best wel een paar tientjes missen voor een gebot account.
Ik kreeg van de week een account aangeboden (lvl 30+) met een bak aan Dragonites/Snorries/Vaps/Laprasses/Exeggutors zowel met beste defense als attack moves en IV's boven de 90% voor 7,50....het was erg verleidelijk maar ik heb hem afgeslagen, game is dan binnen een week niet meer leuk...

*burp*

• Doopy-X-
readytoflow schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:08:
[...]

Wanneer ben je een cheater? Want volgens mij zijn er hier ook een aantal posters die meerdere Dragonite hebben. Sommige puur omdat ze in een dratinirijk gebied wonen en andere omdat ze optimaal gebruik hebben gemaakt van FPM.

Weet ook niet wat nu eigenlijk beter/vervelender is? Een 3200CP Dragonite met een HP van 150
Ik ben lvl 28 en heb 4 Dragonites, 3 met 2800+...hier in Amsterdam spawnen veel Dratini's en heb inderdaad gebruik gemaakt van maps. Ik zie mezelf echter niet als cheater ;)

*burp*

• Haay
  • Laatst online: 26-11 14:52
Oh, dat vind ik niet zo moeilijk. Die Snorlax vind ik vervelender, simpelweg omdat het veel langer duurt tot je hem op 0 leven hebt gebracht. Snorlax is een Normal type, met als enige weakness: Fighting. Maar de Fighting pokies in de huidige set zijn vrij waardeloos. Dragonite is gevoelig voor Ice, Fairy of Dragon. Als je je dodge goed doet om de special moves van de Dragonite te ontwijken kun je hem met een Jynx, Dewgong, Cloyster of Lapras zonder veel moeite te pakken nemen.

• readytoflow
  • Niet online
Had deze nog open staan:

Er zijn bijv. een aantal waterpokemon die dezelfde moveset kunnen hebben?
Maakt het dan nog wat uit of het een Starmie, Poliwrath, Vaporeon, Blastoise, Omastar of Seadra is?
Ik bedoel als IV, CP en HP gelijk zouden zijn (als dat al mogelijk is) is een Blastoise met die moveset dan beter dan een Seadra?

• schaapiej
Die Dragonite wordt opgegeten door een Dewgong *O*

<GoT>NightStalker

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:04
CaptJackSparrow schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:16:
Dat is even schrikken! :o Ik heb weer een 10km ei. :P

Ik weet niet wat onverwachter was. Trump verkozen tot POTUS of ik weer een 10km ei. :S
Ik heb er 4 in me inventory, kreeg ze vroeger nooit en plots een paar achter elkaar :p
Ik speel/loop alleen te weinig om ze uit te laten komen haha

• CaptJackSparrow
  • Niet online
[...]

Het geringe aantal mensen dat in een Dratinirijk gebied wonen is het probleem niet. Ik heb zelf mensen met maps Dratini's zien jagen en die laten je dan even een stuk of twaalf Dragonites in hun line-up zien. Die vormen het overgrote deel van de Dragonites in gyms vrees ik. Ja, het is jammer dat mensen hun legitieme Dragonites niet meer zouden kunnen gebruiken als Niantic Dragonites zou verbannen uit gyms (wat ik helaas niet echt verwacht dat ze zullen gaan doen - Niantic hè) maar dat zou naar mijn mening de minste van twee kwaden zijn.

En als je maps gebruikt om meer/betere gympokies te kunnen maken dan ja... dan ben je een cheater. Ik kan er niets anders van maken. Je verstoort namelijk het level playing field en eigent jezelf in strijd met de spelregels een voordeel toe dat de spelers die zich wél aan de spelregels houden niet hebben. Je vergroot je eigen spelplezier ten koste van het spelplezier van die wél legitieme spelers. Dát is de essentie van de zaak. Als je alleen zeldzamere pokies 'vindt' en niet in gyms speelt dan heb ik er niet echt moeite mee dat mensen systematisch maps gebruiken maar zodra je er gyms mee gaat bezetten dan zeker wel.

Mijn 10km ei kwam vanmorgen uit.....

De zoveelste Scyther. -O-

• Shiro

Shiro

Serenity

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:05:
[...]

Een leger Snorlaxen vergaren is stukken moeilijker dan een leger Dragonites.

Dragonites heeft men kunnen vergaren in overvloed door met illegale activiteiten heel veel Dratini's te vergaren. Als je met systematisch mapgebruik elke dag maar vijf Dratini's 'vindt', wat echt niet moeilijk is en knap laag geschat is, dan vergaar je per maand dus zo'n 150x4=600 candy. Dat zijn minstens vier Dragonites per maand dus. Er zijn echt zat mensen die genoeg Dragonites hebben om daar meer dan tien gyms mee te vullen. Die moeten dus buitenspel gezet worden want die verdwijnen niet meer.
Ik denk dat iemand die systematisch maps gebruikt ook wel aan 4 snorlax/Lapras of combinatie ervan kan komen in een maand, als het niet nog veel meer is. Had poor Leno een tijdje geleden niet een pagina vol Snorlax laten zien bijvoorbeeld?

Ofwel, je verplaats het probleem alleen maar, want na Snorlax hebben we ons kannonen flodder Arcanain als hoogst te verkrijgen CP en dan Lapras, Exeggutor en Vaporeon, waarmee het lijstje van de big five gelijk compleet is. Ofwel, de CP verschillen minder groot maken door de berekening ervan aan te passen zal het probleem kunnen oplossen en tegelijkertijd diversiteit vergroten.

Juniper RWD

• schaapiej
Doopy-X- schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:11:
[...]

Ik kreeg van de week een account aangeboden (lvl 30+) met een bak aan Dragonites/Snorries/Vaps/Laprasses/Exeggutors zowel met beste defense als attack moves en IV's boven de 90% voor 7,50....het was erg verleidelijk maar ik heb hem afgeslagen, game is dan binnen een week niet meer leuk...
Zoiets? :+

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2s6qb93.jpg

<GoT>NightStalker

• GroeneThee
feit blijft dat het onmogelijk is om mensen die of heel veel bij elkaar gecheat hebben of gewoon heel goed en veel gespeeld hebben nog in te halen. Dus "world domination" zit er niet in ;w dus dan maar gaan voor world disruption })

Voor ons betekent dat eigenlijk grinden en een leuke aanvals set opbouwen en dan maar die luis in de pels zijn....

• Doopy-X-
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:23:
[...]

En als je maps gebruikt om meer/betere gympokies te kunnen maken dan ja... dan ben je een cheater. Ik kan er niets anders van maken. Je verstoort namelijk het level playing field en eigent jezelf in strijd met de spelregels een voordeel toe dat de spelers die zich wél aan de spelregels houden niet hebben. Je vergroot je eigen spelplezier ten koste van het spelplezier van die wél legitieme spelers. Dát is de essentie van de zaak. Als je alleen zeldzamere pokies 'vindt' en niet in gyms speelt dan heb ik er niet echt moeite mee dat mensen systematisch maps gebruiken maar zodra je er gyms mee gaat bezetten dan zeker wel.

Mijn 10km ei kwam vanmorgen uit.....

De zoveelste Scyther. -O-
Ik haal voldoening uit het spel door niet eindeloos te hoeven zoeken naar een Poke maar dan even op een map te kijken waar ie zit. Gisteren liep ik de metro in en zag in PoGo in een flits een Lapras in de sigthings, toen maar wel even via een appje gekeken waar ie zat...naartoe gerend en hem gevangen (2e ooit), helaas maar 800CP met crap IV en moves maar toch een Lapras :*)

Ik heb weer erg veel ongeluk met evaluaties/eggs dus op deze manier hou ik het spel leuk voor mijzelf.

*burp*

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Goh wat gek, ik kom dat soort dingen nou nooit tegen als terwijl ik rondloop en pokemonetjes vang :z

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• schaapiej
fsfikke schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:31:
[...]

Goh wat gek, ik kom dat soort dingen nou nooit tegen als terwijl ik rondloop en pokemonetjes vang :z
En je punt is?
Ja, ik weet toevallig op welke site je een bot kan vinden of een account kan kopen.. so what :)
Het is gewoon jammer dat je open en bloot dit soort ongein kan doen zonder dat Niantic er iets tegen doet. En nee niet alles is te zien maar zelfs het meest overduidelijke bot gedrag kunnen ze er niet eens uithalen (lees; hebben ze geen zin in want daar verdienen ze niks meer :X )

<GoT>NightStalker

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Shiro schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:24:
[...]

Ik denk dat iemand die systematisch maps gebruikt ook wel aan 4 snorlax/Lapras of combinatie ervan kan komen in een maand, als het niet nog veel meer is. Had poor Leno een tijdje geleden niet een pagina vol Snorlax laten zien bijvoorbeeld?
Je vindt in het wild maar héél zelden Snorlaxen en Laprassen met voldoende hoge CP voor in gyms en er zóveel verzamelen dat je genoeg candy hebt om ze te uppen is een heidens werk denk ik. Die problemen heb je met Dratini's en Dragonites niet. Door de grote aantallen die je met mapgebruik vangt heb je altijd wel een goede evolutiekandidaat en ook nooit een gebrek aan candy. Omdat je met een goede evolutiekandidaat ook niet of nauwelijks dust nodig hebt, omdat ze zonder uppen al in de top van gyms kunnen staan, kun je dat gebruiken voor je andere beesten en die hoger maken dan anderen ze kunnen maken. Het cheatersmes snijdt dus aan minstens twee kanten.

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:30
Ik begrijp ook niet zo goed waarom Niantic de CP verdeling van pokies zo scheef hebben ingedeeld. Eigenlijk het gehele systeem is zo gemaakt dat alles gebaseerd is op geluk en praktisch geen strategy.

Als ik graag mijn pikachu tot een cp van 3000 wil tillen met duizend candies benadeel ik daarmee de rest van het systeem toch niet? Zo zou het gymlandschap er ook veel leuker uitzien dan het standaard tuig wat er nu in zit.

Verder heb ik ook niet echt problemen met het gelukselement qua vinden van pokemons, het gebruik van maps zie ik dan ook wel degelijk als een vorm van cheaten. (Al vind ik de communities die locaties met elkaar delen dan weer prima, mooie interactie). Jammerlijk is dan alleen dat er ooit een tracking systeem was wat ze verwijderd hebben, wat vervolgens iedereen als excuus gebruikt om maps te verantwoorden.

Ik begrijp gewoon zoveel keuzes van Niantic niet. Als je met een groep om de tafel zit, kom je toch niet met de huidige implementatie als beste opties?!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-11 08:42
Het probleem is gewoon dat het hele CP gebeuren niet werkt. De verschillen in CP zijn te hoog en er zit geen logica in hoe dit berekend wordt. Ze moeten dit gewoon omgooien want inderdaad alle hoge gyms zitten vol met Dragonites.

Van mij mogen ze CP eruit halen en gewoon "level" erin zetten. Dan is het mogelijk om elke pokemon te gebruiken... En als ze dan toch bezig zijn. Dan doen ze niet meer de hoogste level pokemon bovenaan, want dat is gelinkt aan je eigen pokemon trainer level. Dan het level van de pokemons in de gym allemaal gelijk maken aan het gemiddelde wat er in zit.

Wat ze zouden kunnen doen is de prestige bijhouden die de trainer in die gym heeft gestopt, en aan de hand van dat de plaats in de gym bepalen. Zodoende wordt je beloond voor het werk wat je gedaan hebt in die gym. Kan je ook niet zomaar een plekje bezetten en ineens bovenaan staan meer. Zelfs de lagere speler kan dan hoog komen te staan.

Edit: En als je 0 prestige hebt in een gym, dan kan je er niks in zetten! POEF! dag snipers *O*

[ Voor 5% gewijzigd door WahWah op 11-11-2016 10:53 ]

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:30
Als aanvulling daarop zou je je eigen pokemon ook daadwerkelijk in de gym kunnen trainen. Dus dat hij in de gym een hoger level/CP krijgt. Op het moment dat hij eruit gekicked wordt vervalt hij weer naar zijn originele level, maar zo krijgt het trainen van je eigen gym ook nog daadwerkelijk nut voor jezelf.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
CP is nu zo belangrijk omdat de Gym plaatsing ermee bepaald is. Als daar een ander systeem voor gebruikt worden, b.v. door pokemon/trainer prestige ofzo, dan heb je waarschijnlijk wel meer varaties in de gyms.

In de attack line-up worden eigenlijk best gevarieerde pokemons gebruikt. Die zie je echter helemaal niet terug in de defence line-ups.

Heb een paar goeie Poliwraths. Die doen veel meer werk dan een Dragonite in een gym, maar worden toch voor de dragonites uit de gyms gegooid. Dit is op zich gewoon raar.

Aan de andere kant zitten er waarschijnlijk ook nadelen aan andere vormgeving. Je kunt wel 100'en testers in je bedrijf hebben, maar het is altijd aangetoond dat de spelergroep meer "trucjes" kan bedenken :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• bengek
Vandaag wakker geworden en resultaat is nog maar 60 muntjes te claimen....

Als ze gewoon een max cap zetten van 100 munten per 24 uur, dan vind ik het niet zo erg dat ik telkens moet "werken ervoor". Ik sloop een gym zet mijnes erin en kan gelijk een reward claimen. (moeten ze het snatchen ook ff oplossen), maar dan ben ik wel gemotiveerd om een lvl 7 of meer gym te uppen. Stel claimen kan ik pas de volgende ochtend en ik ga in de avond 40 min investeren in een gym, maar me pook wordt er in de nacht uitgekicked.... Dan is alle tijd wasted. Als ze 100 munten teveel vinden dan maar max 50 per dag, maar dan is het soort van eerlijker, diegene die tijd investeert krijgt gelijk zijn of haar reward.

Probleem in Rotterdam is dat je met een Pokemon onder de 2000 cp soort van instant wordt gekicked... Heb een dragointe van 2900CP en de rest 2200CP. Gyms staan vol met 2500+CP..

[ Voor 11% gewijzigd door bengek op 11-11-2016 11:26 ]

• Mike-n88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-05 11:20
mhmm ik dacht ergens te lezen dat pidgey, spearow, ratata, weedle spawns minder waren geworden?
Maar voor mij valt nog steeds zo`n 80% van de pokemons die ik vang onder deze groep.
Ik merk wel dat er meerdere pokemons zijn dat dan weer wel alleen nog van de standaard soorten helaas :(

en het muntjes verhaal daar kom ik met mijn casual spelen niet aan, ik speel al vanaf het begon en ben al wel 23 dus niet heel actief maar toch wel dagelijks. ben benieuwd hoeveel uur sommigen dan wel niet spelen legaal als ze 35 zijn ofzo daar zit dan meer dan 500 uur in?

• Jamesl
Heeuj de gym is eindelijk naar beneden gehaald van 10 naar 8.
Nu moet ik er 10K XP bij trainen om er iets bij te mogen zetten, laagste is een 2020 Lapras, wat kan ik daar het beste/meest efficiente tegen gebruiken?

Beste train methode is toch een lagere CP pokémon pakken en steeds de lapras verslaan right?

• Doopy-X-
Jamesl schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:41:
Heeuj de gym is eindelijk naar beneden gehaald van 10 naar 8.
Nu moet ik er 10K XP bij trainen om er iets bij te mogen zetten, laagste is een 2020 Lapras, wat kan ik daar het beste/meest efficiente tegen gebruiken?

Beste train methode is toch een lagere CP pokémon pakken en steeds de lapras verslaan right?
Steel/Fight/Fire/Rock moves tegen de Lapras, meeste XP krijg je door een team van pokes samen te stellen waarbij geen 1 poke boven de helft van de Lapras zijn CP uitkomt. Dat wordt een uitdaging want een Lapras is een bitch om tegen te trainen.

Succes.

*burp*

• Jamesl
Doopy-X- schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:44:
[...]

Steel/Fight/Fire/Rock moves tegen de Lapras, meeste XP krijg je door een team van pokes samen te stellen waarbij geen 1 poke boven de helft van de Lapras zijn CP uitkomt. Dat wordt een uitdaging want een Lapras is een bitch om tegen te trainen.

Succes.
Damn dus <1010 CP? :p dat is idd een hel haha

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-11 22:33
Jamesl schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:47:
[...]

Damn dus <1010 CP? :p dat is idd een hel haha
Hoe zit dat nou tegenwoordig precies? Alle 6 de aanvallers de helft van de CP doen? En wat kan je dan aan XP verdienen?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• bengek
Richh schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:50:
[...]

Hoe zit dat nou tegenwoordig precies? Alle 6 de aanvallers de helft van de CP doen? En wat kan je dan aan XP verdienen?
500 prestige per verslagen Pook en 50 XP point voor jou

• Jamesl
bengek schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:52:
[...]

500 prestige per verslagen Pook en 50 XP point voor jou
Dan moet ik dus 20x die gym aanvallen om hem 10K omhoog te krijgen? :/

• Doopy-X-
Jamesl schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:53:
[...]

Zoals ik zei: succes :+

*burp*

• bengek
[...]

Jup! Leuk he! 3 min per keer dus uurtje spelen! En dan komt er een ander team en die doet binnen 10 min je werk teniet. Die doet het verlagen met 1000 prestige per pook.

• Richh
[...]

... met 6 Pokémon van de helft van het CP ja. Dus als de laagste 2000 CP is moet jij ze van 1000 CP hebben... Best wel pittig indd :P
Maar dat je 'm met 500cp per Pokémon kan verhogen, dat scheelt al heel wat. De laatste gym die ik getraind heb, moest ik telkens 3 Pokémon verslaan voor 600XP.

• Shiro

Shiro

Serenity

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:42:
[...]

Je vindt in het wild maar héél zelden Snorlaxen en Laprassen met voldoende hoge CP voor in gyms en er zóveel verzamelen dat je genoeg candy hebt om ze te uppen is een heidens werk denk ik. Die problemen heb je met Dratini's en Dragonites niet. Door de grote aantallen die je met mapgebruik vangt heb je altijd wel een goede evolutiekandidaat en ook nooit een gebrek aan candy. Omdat je met een goede evolutiekandidaat ook niet of nauwelijks dust nodig hebt, omdat ze zonder uppen al in de top van gyms kunnen staan, kun je dat gebruiken voor je andere beesten en die hoger maken dan anderen ze kunnen maken. Het cheatersmes snijdt dus aan minstens twee kanten.
Stel je zou gelijk hebben, een goeie Snorlax is moelijker te krijgen dan een Dragonite en Niantic bant Dragonite en stel Snorlax en Lapras zouden niet bestaan. Wie hebben we dan bovenaan elke gym? Precies een Arcanine. Ofwel, wat hebben we ermee opgelost? Niks. Komen we terug naar mijn punt, de CP berekening/verdeling is niet goed.

MAX CP van Pokemon's op lvl 40
Mewtwo: 4145
Dragonite: 3500
Mew : 3299
Moltres: 3240
Zapdos: 3114

Snorlax: 3113
Arcanine: 2984
Lapras: 2981
Articuno: 2978
Exeggutor: 2955
Vaporeon: 2816
Gyarados: 2689
Flareon: 2643
Muk: 2603

Zie je een patroon van meest voorkomende pokemon in gym? precies gewoon de hoogste CP. Zodra je 1 er boven bant pak je de volgende met de hoogste CP. Daarom zou de CP herberekenen mij efficiënter lijken.

[ Voor 10% gewijzigd door Shiro op 11-11-2016 12:00 ]

Juniper RWD

• Jamesl
hahaha laat maar dan, ik heb niet eens genoeg revives en potions om dat te kunnen :')

• bengek
Als het toch om geld verdienen gaat Niantic, Max revives in de shop zetten....

• Richh
bengek schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:59:
Als het toch om geld verdienen gaat Niantic, Max revives in de shop zetten....
Als ze dat doen gaat het pay2win worden. Asjeblieft niet :P

• Doopy-X-
Ik denk dat ik ook mijn gymtactiek aan ga passen. Ik ging altijd 's avonds een rondje om wat gyms te trainen om plekken vrij te spelen voor mijn team. Nu het trainen zo belachelijk lang duurt, ga ik wel gyms slopen 's avonds. Kunnen de pubers de dag erop die gyms trainen als het nog niet zo koud is ;)

Ga ik eindelijk die hoge attackers eens gebruiken *O*

*burp*

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Zo ik had even wat tijd en heb op mijn gemak hier in de buurt 5 gyms op rood gezet. Dat gaat nu rap zeg niet normaal.

• bengek
Richh schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:01:
[...]

Als ze dat doen gaat het pay2win worden. Asjeblieft niet :P
Denk sowieso dat dit zo is, mensen die coins kopen, kunnen bijv. meer incubators kopen en meer eieren broeden, dus meer kans op 10km eieren? Of meer lures om exoten aan te trekken. Maar dat is denk ik met elk freemium spel... als het maar niet TE wordt.

• schaapiej
Toch wel leuk om te zien hoeveel mensen er niet blij zijn met de laatste gym wijziging. Aan de ene kant zeker goed dat er een wijziging is, dat was ook hard nodig! Op deze manier is het alleen niet zo relax. Ik denk dat alleen de wijziging op het aanvallen voldoende is. Daarmee is het makkelijker om een level 10 gym te slopen maar kan er ook nog eens een keer wat opgebouwd worden. Nu is 't allemaal naar level 4 misschien eens level 5 en meerdere keren per uur flippen...

Zelf trap ik nog wel wat gyms leeg en wil een 2k punten nog wel bij trainen.
Verder wacht ik op de volgende aanpassing! :p

<GoT>NightStalker

• Jamesl
schaapiej schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:09:
Toch wel leuk om te zien hoeveel mensen er niet blij zijn met de laatste gym wijziging. Aan de ene kant zeker goed dat er een wijziging is, dat was ook hard nodig! Op deze manier is het alleen niet zo relax. Ik denk dat alleen de wijziging op het aanvallen voldoende is. Daarmee is het makkelijker om een level 10 gym te slopen maar kan er ook nog eens een keer wat opgebouwd worden. Nu is 't allemaal naar level 4 misschien eens level 5 en meerdere keren per uur flippen...

Zelf trap ik nog wel wat gyms leeg en wil een 2k punten nog wel bij trainen.
Verder wacht ik op de volgende aanpassing! :p
Ik vind dat ze iets moeten aanpassen aan de level 10 gyms van de kleur die je zelf ook bent, ik heb 3 gyms in de buurt die allemaal team rood zijn en level 10. Ik ben zelf ook team rood en kan er niks tegen doen en niks mee doen...
Het is gewoon wachten tot iemand ze een level naar beneden haalt...
Ik zit gelukkig nu in een gym van level 8 ofzo dus ik heb elke dag wel 10 muntjes!!! Hallelujah _/-\o_

• Quincy5
  • Laatst online: 26-11 12:37
Doopy-X- schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:14:
[...]

Ik ben lvl 28 en heb 4 Dragonites, 3 met 2800+...hier in Amsterdam spawnen veel Dratini's en heb inderdaad gebruik gemaakt van maps. Ik zie mezelf echter niet als cheater ;)
Waar in Amsterdam? Ik kom voornamelijk in zuid ivm werk, maar heb net als in mijn woonplaats al heel lang geen wilde Dratini meer gezien.

PV Output

• schaapiej
Quincy5 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:13:
[...]

Waar in Amsterdam? Ik kom voornamelijk in zuid ivm werk, maar heb net als in mijn woonplaats al heel lang geen wilde Dratini meer gezien.
Spawnen die in het wild dan? :/

<GoT>NightStalker

• Jamesl
Kreeg vroeger bij mijn ouders nog weleens dratini's maar zie ze nu nooit meer.. :(

Edit: als je het over de duivel hebt, er zit er één!
edit 2: PLOTTWIST, hij ontsnapte.....

[ Voor 36% gewijzigd door Jamesl op 11-11-2016 12:25 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
En nummer drie is terug. Die was 12 dagen geleden al eens teruggekomen na 4 weken dus niet verwonderlijk dat juist die nu weer gevallen is. Was toen toch buiten bezig dus ben er toen gelijk heen gegaan en had hem weer overgenomen en flink stuk opgetraind. Nu heb ik daar dus stukken minder zin in. Met 11 gyms wordt de marge nu echter wel klein.

Ik hou er al wel een tijdje rekening mee dat ik op een gegeven moment onder de 100 muntjes per keer ga zitten. De 'streak' loopt nu al 66 dagen maar op deze manier zie ik het einde wel in zicht komen. Mensen die er met de auto op uit gaan zullen het met de toenemende kou ook gaan 'winnen' van de fietsers en wandelaars.

• GroeneThee
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:25:
Mensen die er met de auto op uit gaan zullen het met de toenemende kou ook gaan 'winnen' van de fietsers en wandelaars.
zo veel gyms ben ik nog niet tegen gekomen waar je met de auto dichtbij genoeg kan parkeren .... ( van de 10 x zal je ook daar 9x buiten moeten staan..)

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 21:05
-TheNose- schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:02:
Zo ik had even wat tijd en heb op mijn gemak hier in de buurt 5 gyms op rood gezet. Dat gaat nu rap zeg niet normaal.
Het is tegenwoordig aantrekkelijker om een level 3 te slopen in vergelijking om een level 3 naar 4 te krijgen.

Ik zie wel een toename van activiteiten in de gyms. In plaats dat er slechts 1 gym flipte per dag zie ik nu veel groteren aantallen flippen. Het doet me weer denken aan de begindagen van PGO.

• Mirx_NL
w00t w00t, start net tijdens de pauze effe op, spawned er zomaar ineens een hitmonchan naast me. Moest 2x knipperen voor ik het door had, en met klamme handjes de raspberry en gele ballen tevoorschijn gehaald. Gelukkig gelijk 1ste bal bingo. *O* *O*

1 down - Chansey and Aerodactyl to go... en nog 1000km met buddies voor degene die wel te evolven zijn :)

• GroeneThee
dacht laat ik m nav je bericht ook ff opstarten en..... pidgeys en ratatta's :(

Maar nu ook voor het eerst in 2 van de 3 gyms in de buurt 2x een charizard. Maar die is blijkbaar niet echt nuttig?

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-11 15:46
Waarom krijgen wij zoiets nou niet :-(
http://pokemongohub.net/n...-november-11-november-23/

Ik moet ze nog hebben ;p

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cw8lso7UkAETKJE.jpg:large

[ Voor 29% gewijzigd door Barfman op 11-11-2016 15:34 ]

System | Racing is in my Blood

• gr33n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09-2024
Nice, een Pidgey!

Maar zou mooi zijn als we ook een keer zo'n event krijgen. Zal wel druk worden in de plaatsen waar het de komende weken plaatsvindt. Soort sponsored event ofzo, dat het echt in bepaald kuststreken van Japan alleen voorkomt?

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Die Clefairy moet ik hebben!!

• Doopy-X-
Quincy5 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:13:
[...]

Centrum, waar de grachten zitten ;)

Net weer een Eevee (91%) geëvalueerd... En ja hoor: Flareon nummer 6. 2084 waardeloze CP'S. Ik mag gewoon geen Jolteons (2 stuks atm) krijgen blijkbaar.... Kutspel.

*burp*

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:55
Doopy-X- schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:17:
[...]

Net weer een Eevee (91%) geëvalueerd... En ja hoor: Flareon nummer 6. 2084 waardeloze CP'S. Ik mag gewoon geen Jolteons (2 stuks atm) krijgen blijkbaar.... Kutspel.
Dratini's komen sowieso veel voor rond grachten, ook in andere steden. :P
Heb bijna m'n derde. :)

• schaapiej
Ik heb liever geen Tsunami hier hoor! :+

<GoT>NightStalker

• Orsetto
Sinterklaas event: een mr. Mime en Jynx die RNG candy rondstrooien

• Orsetto

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:36
Doopy-X- schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:17:
[...]

Uhm... CP is vooral redelijk uit te rekenen?
Aanvallen moeten natuurlijk wel goed zijn.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ziezo, even 13 bulba's gevangen in een halfuurtje tijd. Venusaur in de pocket.

Nog 4 te gaan...

• readytoflow
  • Niet online
Moet er nog 1 (sterker, nog 2,8 km om precies te zijn). Bulbasaur is voor ons wel de minst voorkomende starter.
Waar zitten er zoveel dan?

Maar ja zo heeft iedereen wel wat? Machamp zagen wij een paar weken na de introductie in een gym staan van de zomer. Wij moeten nu nog steeds een stuk of 18 Machops...

• schaapiej
Voor de personen die zojuist bij het Winkelcentrum in Doorwerth ineens een Vaporeon in een lege gym zagen; sorry! :p kwam met de auto langs en zag eerst niemand, toen ik doorreed dacht ik; ohhh I screwed them! :X

<GoT>NightStalker

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Hendrik ido Ambacht. Zie silphroad atlas.

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:25
hneel schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:33:
[...]

Hendrik ido Ambacht. Zie silphroad atlas.
Ik heb vanavond in het Baxpark 4 Mankeys gevangen en heb nu de Primeape ;)

• Doopy-X-
Thalaron schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:54:
[...]

Uhm... CP is vooral redelijk uit te rekenen?
Aanvallen moeten natuurlijk wel goed zijn.
Flareon mag echt wel een buff krijgen, zijn aanvallen zijn veel te traag en hij is daardoor volkomen nutteloos.

*burp*

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:36
Doopy-X- schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 20:28:
[...]

Flareon mag echt wel een buff krijgen, zijn aanvallen zijn veel te traag en hij is daardoor volkomen nutteloos.
Alakazam al eens gezien? Die kan pas een buff gebruiken...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verbaas mij er over dat Niantic geen commercieel-interessante events organiseerd. Tot dusver zijn alle 'events' gewoon cadeautjes geweest waar iedereen, zonder extra moeite, profijt van heeft.
Had in het begin echt verwacht dat ze spawns zouden verkopen aan commerciele partijen.
Gezien de populariteit van de game had dit, zeker in het begin, best wat geld in het laatje kunnen brengen volgens mij.

Top tier pokemon (lapras/snorlax/dragonite e.d.) niet in het wild laten spawnen, maar deze verschijningen verkopen aan een commerciele partij.
B.v. straks met het glazen huis in Breda. Hoeveel extra bezoekers zou dit wel niet trekken als er bekend is dat er op vrijdag om 20:00 een mew spawned. Mensen blijven plakken, drinken een biertje en doneren een paar euro. Lijkt me nog niet eens een heel slechte investering voor de lokale kroegbazen c.q. de organisatie van het glazen huis zelf.

zomaar een hersenspinsel:
Zou me niet eens verbazen als ze dit in eerste instantie ook van plan waren maar toen blijkbaar niet hadden nagedacht over het probleem van spoofers. Nu dergelijke events organiseren zal (even natte vinger werk) 90% spoofers en 10% echte spelers aantrekken.

Overigens wel een zeer mooie tool om spoofers op te sporen. Hopelijk zijn ze slim genoeg bij Niantic ;)
Event in Fukoshima: iedere speler die vandaag opduikt en gemiddeld over 5 dagen, minstens 500km verderop zat > vlaggetje achter de naam.

Over 2 weken, event in New York; zelfde verhaal + check op reeds aanwezig vlaggetje. Indien vlaggetje, maken we hem een tintje donkerder.

Over 4 weken, event in Zimbabwe; zelfde verhaal. Donkerrood vlaggetje achter de naam + aanwezig bij Zimbabwe event = 99.9999% kans dat je goed zit.
code:
1
select all > ban account for life

Heel heel heel misschien dat je hiermee een enkele onschuldige speler treft, maar kleine moeite om deze een vliegticket oid in te laten scannen als "bewijs"
Gepakte spoofers zullen waarschijnlijk hun verlies nemen en niet de moeite doen hun account terug proberen te krijgen. Workload om de onschuldigen te unbannen zal dus wel meevallen verwacht ik.

(Brb, even CV afstoffen en open solliciatie schrijven. San Francisco, here I come)

[ Voor 34% gewijzigd door Switchie op 11-11-2016 22:13 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:16
Orsetto schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:46:
Sinterklaas event: een mr. Mime en Jynx die RNG candy rondstrooien
Ik word ziek van Mr Mime. Creepy ding ook.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
mikevdzanden schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 22:22:
[...]

Ik word ziek van Mr Mime. Creepy ding ook.
Het is nogal een zenuwlijer ja. :+

Nummer drie die eerder vandaag thuis kwam heb ik vanmiddag toch maar even teruggebracht. :) Ik had nog wat boodschappen te doen die me die kant op zouden brengen dus ging ik er maar even langs. Was L3, maar niet voor lang. Heb maar volstaan met mijn Gyarados weer terug te zetten. Was net effe te koud om wat bij te gaan trainen. Hij staat nog steeds. Al de tweede keer dat ik hem weer snel terugpak. Misschien snappen ze nu dattie van MIJ is 8) en blijven ze er met hun tengels vanaf.

Ik had mijn Snorlax nog maar vijf dagen eerder uit een ei gebroed toen ik hem deze zomer de wijde wereld in stuurde. Ze worden zo snel groot hè. ;) Gisteren passeerde hij de 100 dagen dattie al op zichzelf woont. Toch wel flink hoor. Pappa is trots. :+ En dik 1000 muntjes zwaarder. :9

Over muntjes gesproken. Binnen het uur passeer ik weer een mijlpaal. Dan ga ik mijn totaal aantal verdiende muntjes met vijf cijfers schrijven. :P

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Denken jullie dat Niantic bij gen 2 gaat kijken welke pokémons goede tegenstanders kunnen zijn voor de huidige meest gebruikte gym pokémon? Het zou leuk zijn om straks meer variatie te hebben.

Ik vind het juist extra leuk om bijvoorbeeld m'n Omastar met iv91, Water Gun en Hydro Pump proberen te maxen. Ookal weet ik dat het niet de beste gym pokémon is, vind ik het wel gaaf om hem maxed te krijgen. Heb en jullie dat ook bij een bepaalde pokémon?

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-11 20:18
darkdesign schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 22:56:
Denken jullie dat Niantic bij gen 2 gaat kijken welke pokémons goede tegenstanders kunnen zijn voor de huidige meest gebruikte gym pokémon? Het zou leuk zijn om straks meer variatie te hebben.

Ik vind het juist extra leuk om bijvoorbeeld m'n Omastar met iv91, Water Gun en Hydro Pump proberen te maxen. Ookal weet ik dat het niet de beste gym pokémon is, vind ik het wel gaaf om hem maxed te krijgen. Heb en jullie dat ook bij een bepaalde pokémon?
Ja dat gevoel heb ik ook. Gengar vind ik een coole pokemon maar je kan er niks mee in pokemon go

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 22:39:
[...]Over muntjes gesproken. Binnen het uur passeer ik weer een mijlpaal. Dan ga ik mijn totaal aantal verdiende muntjes met vijf cijfers schrijven. :P
Je weet dat de kreet "gonna catch 'em all" over de Pokemon gaat en niet over muntjes he? ;)
darkdesign schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 22:56:
Nah.
1. Sowieso liggen de pokemon vast. Ze kunnen niet ineens zeggen; we creeeren meer Grass want er zijn momenteel teveel Vaporeon.
2. Daarnaast zou het raar zijn als ze een, in het oorspronkelijke spel slappe pokemon, ineens superpowers te geven om alle Vaps te kunnen verslaan
3. Veel makkelijker is om de huidige super pokies te de-buffen en zelfs dat laten ze na
4. Je hebt het over Niantic he... Tegen de tijd dat 2th gen live gaat, hebben ze waarschijnlijk de helft van de namen verkeerd geschreven zodat ze weer een minor text update moeten lanceren.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:15
Switchie schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:54:
[...]

Verbaas mij er over dat Niantic geen commercieel-interessante events organiseerd. Tot dusver zijn alle 'events' gewoon cadeautjes geweest waar iedereen, zonder extra moeite, profijt van heeft.
Had in het begin echt verwacht dat ze spawns zouden verkopen aan commerciele partijen.
Gezien de populariteit van de game had dit, zeker in het begin, best wat geld in het laatje kunnen brengen volgens mij.

Top tier pokemon (lapras/snorlax/dragonite e.d.) niet in het wild laten spawnen, maar deze verschijningen verkopen aan een commerciele partij.
B.v. straks met het glazen huis in Breda. Hoeveel extra bezoekers zou dit wel niet trekken als er bekend is dat er op vrijdag om 20:00 een mew spawned. Mensen blijven plakken, drinken een biertje en doneren een paar euro. Lijkt me nog niet eens een heel slechte investering voor de lokale kroegbazen c.q. de organisatie van het glazen huis zelf.

Zou me niet eens verbazen als ze dit in eerste instantie ook van plan waren maar toen blijkbaar niet hadden nagedacht over het probleem van spoofers. Nu dergelijke events organiseren zal (even natte vinger werk) 90% spoofers en 10% echte spelers aantrekken.

Overigens wel een zeer mooie tool om spoofers op te sporen. Hopelijk zijn ze slim genoeg bij Niantic ;)
Event in Fukoshima: iedere speler die vandaag opduikt en gemiddeld over 5 dagen, minstens 500km verderop zat > vlaggetje achter de naam.

Over 2 weken, event in New York; zelfde verhaal + check op reeds aanwezig vlaggetje. Indien vlaggetje, maken we hem een tintje donkerder.

Over 4 weken, event in Zimbabwe; zelfde verhaal. Donkerrood vlaggetje achter de naam + aanwezig bij Zimbabwe event = 99.9999% kans dat je goed zit.
code:
1

Heel heel heel misschien dat je hiermee een enkele onschuldige speler treft, maar kleine moeite om deze een vliegticket oid in te laten scannen als "bewijs"
Gepakte spoofers zullen waarschijnlijk hun verlies nemen en niet de moeite doen hun account terug proberen te krijgen. Workload om de onschuldigen te unbannen zal dus wel meevallen verwacht ik.

(Brb, even CV afstoffen en open solliciatie schrijven. San Francisco, here I come)
Switchie schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:54:
[...]

code:
1

Het kan simpeler, groot event in Den Helder organiseren. Mooie pokemons in de stad, honeypots (snorlax) in de marinehaven waar niemand mag komen. Wie ze vangt heeft gespoofd. _O-

• Barfman
aljooge schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 23:56:
[...]

[...]

Het kan simpeler, groot event in Den Helder organiseren. Mooie pokemons in de stad, honeypots (snorlax) in de marinehaven waar niemand mag komen. Wie ze vangt heeft gespoofd. _O-
Haha, behalve ik, werk namelijk bij de marine :p

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Gek dat alleen de Pidgey, Clefairy en Spearow van die cirkeltjes om zich heen hebben O-)

• Barfman
fsfikke schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 00:00:
[...]

Gek dat alleen de Pidgey, Clefairy en Spearow van die cirkeltjes om zich heen hebben O-)
Uhh, de lapras ook hoor, alleen iets groter ;)

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Barfman schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 00:02:
[...]

Uhh, de lapras ook hoor, alleen iets groter ;)
Die in het midden misschien, die anderen iig niet :p I call bullshit, the shadows are all wrong :o

[ Voor 9% gewijzigd door fsfikke op 12-11-2016 00:19 ]

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:15
Barfman schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 00:00:
[...]

Haha, behalve ik, werk namelijk bij de marine :p
en als ze je bij de marine zien met pokemon go, mag je dan niet het dek schrobben met een tandenborstel?
Pagina: 1 ... 21 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status