Tsja, Geen andere keus hebben. Heb 400 muntjes uit gyms in bagspace gepropt, en 150 in een incubator. Op dit moment heb ik 20 gold en dat is alles wat ik tot nog toe aan gold heb kunnen krijgen. Geen tijd om iedere dag 30 minuten in gyms te stoppen, dus enkel af en toe een gym pakken als hij op level 2-3 staat (en dan 1 per dag).
Dit lijkt mij het laatste gedeelte van een f2p spel. Het punt waarop er maximaal verdient moet worden en minder om de balans gedacht wordt. Wat jij beschrijft is inderdaad het meest winstgevende, maar slechts voor korte tijd, want het is erg P2W (pay to win, buying power). Je kan (nog) meer voorsprong krijgen door geld uit te geven.
Ik heb veel liever dat er bijvoorbeeld outfits te koop komen. Er zijn zat mensen die geld willen betalen om er anders uit te zien dan de rest. (En als je dan gyms weer interessant wilt maken, laat gyms outfits droppen met een countdown timer. Wie erin zit op het moment dat hij 0 bereikt krijgt de outfit (common, rare, very rare, epic, legendary?) Daar was Nintendo altijd erg goed in, misschien moet die zich er meer mee gaan bemoeien
Anyways, ik heb weer teveel ideetjes vandaag.... Ik moest maar weer eens aan het werk gaan.