[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.981 views

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-11 16:05
aDutchCow schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:13:

But they are going down, boy oh boy. One by one. My revenge will be sweet!
That's the spirit d:)b

Gisteren ook in m'n eentje een lvl 10 blauw neergelegd , gaat vrij makkelijk nu , dik uurtje aan bezig geweest ;)

En voor revivies , het is nu wel het moment om ergens een rondje met een stop of 10 te zoeken en te farmen , berries weggooien , eventueel kleinste potions ook en spinnen maar ;)

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:48
Echt, ik ga binnenkort mark-k achterna. Eindelijk, na heel lang, had ik weer eens 10km-eieren. Drie stuks zelfs.

Gisteren kwam de eerste uit: Magmar. :/

Zojuist tijdens de lunchwandeling op de heenweg de tweede: Magmar. :(

En op de terugweg... Je raadt het al... De derde fucking Magmar! 7(8)7

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-12 20:34

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Mx. Alba schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:52:
Echt, ik ga binnenkort mark-k achterna. Eindelijk, na heel lang, had ik weer eens 10km-eieren. Drie stuks zelfs.

Was het je na een bepaalde Trolliwrath nog niet duidelijk dat het spel je niet aardig vindt? :+

Nog 1 gym overnemen en dan kan ik mijn incubator kopen om 3 10km eitjes uit te lopen!

Btw, je loopt tijdens je lunchwandeling 20 km? Of heb je zoveel incubators |:(

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Magmars zijn toch lief? :P

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:47

Shiro

Serenity

Ik kreeg een Magmar en een Electrabuzz uit mijn 10KM ei... voor wat het waard is, de Magmar is wel een 100% IV... It's something... :+

Juniper RWD

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:11

En ik zit nog steeds op mijn eerste Magmar te wachten :')

Ruilen tegen een van 8 10km elektrabuzzen? Waarvan natuurlijk 7 met een waardeloze moveset.

• Mx. Alba
IdieEasy schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:54:
[...]

Was het je na een bepaalde Trolliwrath nog niet duidelijk dat het spel je niet aardig vindt? :+

Nog 1 gym overnemen en dan kan ik mijn incubator kopen om 3 10km eitjes uit te lopen!

Btw, je loopt tijdens je lunchwandeling 20 km? Of heb je zoveel incubators |:(
Ik broed altijd op 5 eieren tegelijk. Als een incubator op is, koop ik een nieuwe. Draai zo precies quitte op 500 coins per dag. :)
Ja maar ik had er al vier of zo. Doe dan een Snorlax of een Aerodactyl want die heb ik nog niet, of een Lapras want die heb ik al wel maar is ten minste nuttig... *zucht*

[ Voor 23% gewijzigd door Mx. Alba op 08-11-2016 12:59 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:38

OmeJoyo

This is me

Al ken ik het gevoel, moest ik toch even glimlachen :) Ik heb net op mijn lunchrondje 37 pokemon gepakt in 30 minuten. dus nu maar lunchen achter mijn bureau haha.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
wimverh schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:44:
[...]

Ha! Dat is net de gym die ik als eerste slachtoffer aanduidde! Die werd initieel neergehaald door ene grrrrrmph (of zoiets),
Grappig dat we het over dezelfde gym hebben. Mocht het weer wat beter worden dan word het tijd om wat van die blauwe gyms neer te halen >:)

• -TheNose-
Mx. Alba schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:56:
[...]

Ik broed altijd op 5 eieren tegelijk. Als een incubator op is, koop ik een nieuwe. Draai zo precies quitte op 500 coins per dag. :)

[...]

Ja maar ik had er al vier of zo. Doe dan een Snorlax of een Aerodactyl want die heb ik nog niet, of een Lapras want die heb ik al wel maar is ten minste nuttig... *zucht*
Bah, een aerodactyl, daar heb ik er 5 van en je hebt er niks aan.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Kreeg net al een berichtje van mijn vriendin dat ze een f*cking Eevee uit een 10 km ei kreeg :')
Dit vangen we bij mij thuis in de buurt bij de vleet, regelmatig zelfs vanuit huis.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

-TheNose- schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:07:
[...]

Ik vind jou niet lief voor de komende 10 minuten :( :+

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

CAP-Team schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:08:
Kreeg net al een berichtje van mijn vriendin dat ze een f*cking Eevee uit een 10 km ei kreeg :')
Dit vangen we bij mij thuis in de buurt bij de vleet, regelmatig zelfs vanuit huis.
Dan had ze nog een oud 10km eitje. Voortaan alleen nog uit de 5km.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Dat zei ik ook al ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

-TheNose- schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:07:
[...]

Gevangen of uit eieren? Is de laatste die mijn vriendin nog moet.

• Mx. Alba
Gyms worden inderdaad actiever... De afgelopen paar dagen zijn er drie Pokies thuis gekomen dus ik zit nu nog maar in 11 gyms. :/ Het probleem is dat ik naar mijn gevoel nauwelijks Revives erbij krijg uit stops. Ik wil wel actiever achter gyms aan gaan maar de Revives zijn in no time op...

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik weet niet wat erger is.

Ik had al een tijd vóór de Halloweenweek geen 10km ei meer gehad (met eentje in de inventaris), Tijdens die week met 9 extra incubators zo'n 35 eieren uitgebroed en geen 10km ei gekregen. Tussen vrijdagavond en maandagochtend 9 eieren uitgebroed, was helemaal leeg. Gisteren weer 9 nieuwe eieren gespind... en dus nog steeds geen 10km ei. Ik schat dat ik wel 60 eieren heb gehad zonder een enkel 10km ei.

Maar je hoop opbouwen mét 10km eieren en dan steeds de teleurstelling is ook geen feest.

Dus ik weet niet wat erger is :/ (nou heb ik zelf nog maar één Magmar die half augustus ooit uit een ei is gekomen).

En ook mijn Vaporeon terug die al 37 dagen weg was. Gym in een woonwijk waar mogelijk diverse mensen vanuit hun woonkamer bij kunnen. Ik vermoed dat in het verleden een dergelijke speler de gym ook geregeld wel sloopte, want ik heb er wel gestaan dat dat gebeurde zonder iemand buiten te zien, maar er geen zin meer in had en het teveel moeite vond, maar nu dus wel weer zin heeft nu het makkelijker is. Als je al het voordeel hebt van een home-gym dan wordt die mensen het nu wel héél erg makkelijk gemaakt. Dan zal het waarschijnlijk ook weinig nut hebben om die weer te heroveren. Hij is ook niet heel dichtbij, een van mijn verste, dus dat gaat met deze kou écht niet leuk meer worden. ;(

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dat probleem van een Eevee bij een nieuw 10km ei is voorbij... Voortaan zijn dat Kabuto's.

Maar over dat je er niks aan hebt. Dat geldt voor 90% van de Pokemon denk?
Zijn er 140, dus 14 nuttige?
Eens kijken hoe ver ik kom:
Snorlax
Lapras,
Dragonite,
Vaporeon
Jolteon
Venusaur
Slowbro
Exxegutor
Arcanine
Gyarados
Poliwrath
Vileplume
Victreebell
Blastoise
Raichu
Dewgong
Electabuzz
Starmie
Golduck
Parasect

Ok, ik corrigeer mezelf: ~80% van de Pokémon heb je niks aan. Bij de helft van bovenstaande zijn ze daarnaast alleen nuttig wanneer ze de juiste aanvallen hebben. Bij Snorlax, Lapras, Exxegutor, Arcanine, Vaporeon, Dragonite, kan je de CP nog als nuttig beschouwen.

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
ramones73 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:50:
[...]

That's the spirit d:)b

Gisteren ook in m'n eentje een lvl 10 blauw neergelegd , gaat vrij makkelijk nu , dik uurtje aan bezig geweest ;)

En voor revivies , het is nu wel het moment om ergens een rondje met een stop of 10 te zoeken en te farmen , berries weggooien , eventueel kleinste potions ook en spinnen maar ;)
Toch niet die waar mijn Dragonite uit gegooid werd hè? :P Heb die gisteren 2x terug moeten pakken voor ik hem kon cashen. Vandaag nog niet gekeken of ik er nog in zit. :+

@Hierboven: Mooi om te lezen dat mijn 100% Venusaur met Razor Leaf en Solar Beam nog nuttig kan zijn. O+

[ Voor 7% gewijzigd door Autofan1985 op 08-11-2016 13:25 ]

• Mx. Alba
readytoflow schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:22:
Dat probleem van een Eevee bij een nieuw 10km ei is voorbij... Voortaan zijn dat Kabuto's.

Maar over dat je er niks aan hebt. Dat geldt voor 90% van de Pokemon denk?
Zijn er 140, dus 14 nuttige?
Eens kijken hoe ver ik kom:
Snorlax
Lapras,
Dragonite,
Vaporeon
Jolteon
Venusaur
Slowbro
Exxegutor
Arcanine
Gyarados
Poliwrath
Vileplume
Victreebell
Blastoise
Raichu
Dewgong
Electabuzz
Starmie
Golduck
Parasect

Ok, ik corrigeer mezelf: ~80% van de Pokémon heb je niks aan. Bij de helft van bovenstaande zijn ze daarnaast alleen nuttig wanneer ze de juiste aanvallen hebben. Bij Snorlax, Lapras, Exxegutor, Arcanine, Vaporeon, Dragonite, kan je de CP nog als nuttig beschouwen.
Ik zou Flareon ook bij dat laatste rijtje zetten. Kan ook een redelijk hoge CP krijgen waardoor hij relatief hoog in gyms kan worden geplaatst en dus nuttig is zelfs als hij een crappy charge move heeft. En bij het bovenste rijtje ook Tangela erbij, is wel een nuttige watersloper ondanks de lage CP als ze de juiste aanvallen heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Mx. Alba op 08-11-2016 13:30 ]

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-11 08:42
Gisteravond na een evolutie sessie eindelijke level 30 geworden. Kheb 133 in me pokedex staan, maar ik heb al genoeg voor candies voor wat evoluties, alleen wacht ik op wat leuke CP/IV combinaties.

De pokemons die ik zeker nog mis zijn (zonder regions):
076 Golem ( nog 8 candy ) zal er vast wel 2 vinden ergens
106 Hitmonlee ( - ) 10km egg
113 Chansey ( - ) 10km egg
141 Kabutops ( nog 12 candy ) als buddy nu
142 Aerodactyl ( - ) 10km egg

Hitmonlee had ik ooit op Kijkduin gezien op de radar, maar was er te laat voor. Chansey en Aerodactyl nog nooit tegen gekomen. Dus nu op goed geluk wachten op 10km eieren, die ik zo vaak krijg :+ , en dan voor de verandering eens geen pincer of scyther eruit krijgen... Oja eerst al die 5km eieren uitbroeien voordat ik uberhaupt plek heb voor een nieuw eitje |:(

Gelukkig heb ik de afgelopen weken eindelijk wat gyms overgenomen etc. en heb ik dus wel wat coins kunnen verzamelen voor incubators. Eens kijken hoe lang me pokemon het nu volhouden met de veranderingen in gyms..

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:13:
[...]

Gevangen of uit eieren? Is de laatste die mijn vriendin nog moet.
2 gevangen en 3 uit een ei.

• Quincy5
  • Laatst online: 16:34
Apocalyptus schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:56:
[...]

Vanochtend ook een gym proberen te levelen. Na alle 7 pokies te hebben verslaan ging de prestige met welgeteld 814 omhoog :X
Moet er natuurlijk wel even erbij zeggen dat mijn slechtste poke ongeveer 300 cp hoger was als de laagste pokemon in die gym.
Ik had niet verwacht dat ik zo weinig prestige erbij zo krijgen.
Dat is wel heel erg weinig. Is er ergens een overzicht te vinden hoeveel prestige er nu bijkomt als je wel met lagere pokies traint? Als dat ook zo beroerd is, laat je het wel uit je hoofd in deze kou (meer dan) een paar duizend punten ergens bij te trainen.

Ook ik krijg de laatste tijd geen 10 km eieren en weinig revives in verhouding tot andere items, zoals enkele posters hier opmerken.

PV Output

• Apocalyptus
Quincy5 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:04:
[...]

Dat is wel heel erg weinig. Is er ergens een overzicht te vinden hoeveel prestige er nu bijkomt als je wel met lagere pokies traint? Als dat ook zo beroerd is, laat je het wel uit je hoofd in deze kou (meer dan) een paar duizend punten ergens bij te trainen.

Ook ik krijg de laatste tijd geen 10 km eieren en weinig revives in verhouding tot andere items, zoals enkele posters hier opmerken.
Wat ik heb begrepen is dat de prestige gain bij het levelen van de gym is gehalveerd. Dus 50% minder ;)

• readytoflow
  • Niet online
Dat klopt dan toch ook?
100 prestige erbij wanneer je een lagere CP pokemon verslaat? x 7=700 plus nog wat extra ter compensatie van iets?

• Apocalyptus
Klopt. Mijn voorbeeld is ook niet goed van vanochtend. Je zult het vooral merken als pokies allemaal lager zijn als de laagste in de gym. Dan is de gain beduidend lager.

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:18
Met met een max 1200 squad 5 pokies tussen de 1300-1900 getraind, kwam 1217 prestige bij. Gaat hard dan met de revives.

Was vooral fijn dat de onderste een snorlax was :( maar met een parasect kwam ik er redelijk door heen.

• schaapiej
  • Laatst online: 14:56
Vanochtend een rondje Arnhem gemaakt. Bij 't station begonnen, door 't centrum richting de kerk en een rondje gemaakt door het grote aantal stops daar. Daarna door naar een einde van Sonsbeek en weer terug. Leuk spul gevangen! Mr. Mime is er in overvloed..... daarnaast veel Nidoran gevangen, een Magmar en een stuk of 5x Scyther. Denk dat dat weer een nest in in Sonsbeek bij de trappen achter de Chinees. Op de heenweg had ik er 2 tegelijk en op de terugweg 3 tegelijk.

Verwacht dat ik tegen 't einde van de week weinig gyms meer heb met het nieuwe systeem. Heb er nu nog 10 van de 13 die ik had. Nog 1 bag upgrade nodig voor de cap van 1000 items. Dat ik niet meer elke dag 100 muntjes kan cashen boeit mij eigenlijk vrij weinig, zal nu wel 30/40 muntjes per dag worden als ik hier in het dorp een rondje maak. Weet niet wat ik van de aanpassing moet vinden, had liever een hele rework van het gymsysteem gezien.. nu blijft het gewoon kut! :p Het blijft nu dom op je scherm rammen, alleen dan 2x zo lang als je wat omhoog wil trainen. Voor het aanvallen natuurlijk wel fijn. Maar of het een slimme zet is met de winter in aantocht?

<GoT>NightStalker

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-11 08:04
schaapiej schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:42:
Verwacht dat ik tegen 't einde van de week weinig gyms meer heb met het nieuwe systeem. Heb er nu nog 10 van de 13 die ik had. Nog 1 bag upgrade nodig voor de cap van 1000 items. Dat ik niet meer elke dag 100 muntjes kan cashen boeit mij eigenlijk vrij weinig, zal nu wel 30/40 muntjes per dag worden als ik hier in het dorp een rondje maak. Weet niet wat ik van de aanpassing moet vinden, had liever een hele rework van het gymsysteem gezien.. nu blijft het gewoon kut! :p Het blijft nu dom op je scherm rammen, alleen dan 2x zo lang als je wat omhoog wil trainen. Voor het aanvallen natuurlijk wel fijn. Maar of het een slimme zet is met de winter in aantocht?
Het is aan de andere kant van de wereld nu natuurlijk wel zomer aan het worden en je hebt grote gebieden waar het zoiezo nooit echt winter word zoals het hier wel word. Ze kunnen moeilijk ontwikkelingen per land gaan doen dus zullen ze verwacht ik voornamelijk wijzigingen doorvoeren met mooi weer in het achterhoofd.

• Quincy5
  • Laatst online: 16:34
protoss warrior schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:53:
[...]

Het is aan de andere kant van de wereld nu natuurlijk wel zomer aan het worden en je hebt grote gebieden waar het zoiezo nooit echt winter word zoals het hier wel word. Ze kunnen moeilijk ontwikkelingen per land gaan doen dus zullen ze verwacht ik voornamelijk wijzigingen doorvoeren met mooi weer in het achterhoofd.
Maar de thuisbasis en het grootste deel van de markt zitten nu eenmaal niet aan die kant van de wereld waar het nu zomer wordt.

PV Output

• CaptJackSparrow
  • Niet online
protoss warrior schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:53:
[...]

Het is wel zo dat zo'n 90% van de wereldbevolking op het noordelijk halfrond woont waar het nu winter aan het worden is. Maar zoals ik eerder vandaag al aangaf wonen de ontwikkelaars van het spel in het zeer milde Californië en verplaatst de gemiddelde Amerikaan zich bijna exclusief per auto. Wellicht dat dat de perceptie kleurt en de keuzes voor het spel voor een aanzienlijk deel bepaalt.

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-11 08:04
90% van de wereldbevolking kan dan op het noordelijk halfrond wonen maar zo'n 50% daarvan woont in Azie waar het klimaat zoiezo anders is. Kijk bijvoorbeeld maar wat de temparatuur is in India waar toch 1 miljard mensen wonen.

Mijn punt was meer dat als ze rekening gaan houden met het weer/klimaat dat ze het nooit goed kunnen doen voor iedereen, dus het beste vanuit de ontwikkelaars is om het compleet te negeren en uitgaan van een bepaald weertype waarin je denkt dat de meeste mensen buiten zullen gaan lopen om het spel te spelen zoals het bedoeld is.(dus buiten een paar km lopen wat pokemon vangen een paar pokestops draaien en een gym hier en daar aanvallen)

Als je het op die manier bekijkt dan is het vrij logisch wat ze aan wijzigingen doorvoeren, dat wij daar in Nederland en mogelijk het grootste gedeelte van de gebruikersgroep niks aan hebben zegt dan blijkbaar niet zoveel voor hun.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik vraag me wel af wat Niantic gaat doen als ze 100(?) G2 pokies gaan loslaten in het spel. Dan heeft iedereen meer pokebag ruimte nodig. Krijgt iedereen er dan weer 250 aan ruimte bij? Of wordt iedereen dan maar verwacht die zelf bij te kopen met muntjes? En als we die krijgen hoe zit het dan met mensen die nu al een gemaxte ruimte hebben? Krijgen die dan 1250 ruimte? Of krijgen die dan 1000 muntjes terug, of equivalent minder als je 800-950 hebt? Gaat het maximum dan ook omhoog naar 1500-2000?

Genoeg vragen.

• readytoflow
  • Niet online
Rustig aan...komt goed (of niet, maar dan kan je er ook niks aan doen).

Ik zou zelf 250 erbij doen en een verdubbeling van je max ruimte naar 2000.
Meest eerlijke lijkt me en daarnaast goed voor verdienmodel.
Of verdubbelen en ruimte van 500-1000 in stapjes van 50 laten upgraden (da's nu ook toch?)
En van 1000-2000 in stapjes van 100 laten upgraden. Maar ze zullen wel 50 aanhouden per upgrade.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik ben de rust zelve. :z Bags op 1000/950. Zal morgen even de laatste upgrade doen denk ik.

Ik meld het even omdat mensen er wellicht rekening mee willen houden dat ze extra ruimte willen gaan bijkopen en dat ze daar evt. wat muntjes voor in reserve willen houden en niet alles aan incubators opmaken. Vooral nu er met het gewijzigde gymspel en de toenemende koude ook de reële kans bestaat dat de gymopbrengsten wel eens zouden kunnen gaan slinken.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:28
Ik hoop zo snel mogelijk de maximale Pokemon te kunnen halen in gen 1 en dan ben ik er persoonlijk wel klaar mee met de grind. Das voor mij 143 (heb een Tauros kunnen vangen in de States). Daar moet ik er nog 13 van hebben en hopelijk kan ik die nog verzamelen voor gen 2 komt.

Zie overigens dat in Amersfoort een Charmander spawn is. Zag op mijn radar dat er soms wel tot 3 pokemon te vinden zijn. Helaas liggen sommige spawnplekken wel midden op een voetbalveld maar het biedt perspectief.

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-12 05:26
Waar in Amersfoort is dat?

• Robkazoe
Park Schothorst, rond VVZA. Meeste spawnen rond de west/noordkant bij de fietspaden van VVZA. Een enkeling spawnt midden op de velden.

• GroeneThee
We hebben eindelijk eens (buiten een 100% IV Meow) weer eens een goede IV pokemon, Evee met 100%IV. Laten we nu ook genoeg snoepjes hebben om een evolueren, welke heeft de voorkeur (via renamen). Vapereon neem ik aan?

Ze kan niet wachten

[ Voor 13% gewijzigd door GroeneThee op 08-11-2016 18:23 ]

• Robkazoe
Als de hoogste CP waarde belangrijk is (voor stallen in gyms) dan:
1. Vaporeon
2. Flameon
3. Jolteon

Wil je veel gym battles gaan voeren dan zou ik 2 en 3 omdraaien want daar heb je dan meer aan vanwege de overkill aan waterpokemon in de gyms.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
GroeneThee schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:22:
We hebben eindelijk eens (buiten een 100% IV Meow) weer eens een goede IV pokemon, Evee met 100%IV. Laten we nu ook genoeg snoepjes hebben om een evolueren, welke heeft de voorkeur (via renamen). Vapereon neem ik aan?

Ze kan niet wachten
Gewoonlijk wel ja. Maar je weet dat die truc maar eenmaal per evolutievariant werkt?

• readytoflow
  • Niet online
Als we toch bezig zijn:

Machop (Machamp) en Lickitung anybody?
Nog 1 lickitung en een heleboel Machops nodig.
Vecht pokemons zie en vang ik zelden als ik zo eens naar de medailles kijk.

• Robkazoe
readytoflow schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:28:
Als we toch bezig zijn:

Machop (Machamp) en Lickitung anybody?
Nog 1 lickitung en een heleboel Machops nodig.
Vecht pokemons zie en vang ik zelden als ik zo eens naar de medailles kijk.
Lickitung moet je mazzel mee hebben. Ik heb in ieder geval nog nooit een Lickitung spawn gezien. Gelukkig verschijnt hij de laatste tijd wel vaker. Heb hem al 1x gespot in Utrecht + 2x in Amersfoort. Dus das een kwestie van veel buiten zijn en op wat populairdere spawnplekken bezoeken.

Machops zie ik ook wel wat vaker verschijnen maar laatste paar dagen helaas een stuk minder weer.

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12 11:45
NMe schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:36:
[...]

Dat snapte ik inderdaad inmiddels, maar waar precies is het leuk om 't spel te spelen? Dat gebied ziet er groot uit en ik kan me voorstellen dat het niet overal daar even interessant is. Nog naast dat je er niet overal zal kunnen/mogen parkeren. :P
Ik heb geen idee, ben er nog nooit geweest! :9

Hoorde het toevallig hier voorbij komen en ik ben er soms wel eens in de buurt, maar nog niet aan toe gekomen om ook zelf te gaan kijken. Hoor dus ook graag waar de spots zitten :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
GroeneThee schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:22:

Ze kan niet wachten
Die van mij heeft alweer zijn derde vermaandag gevierd. Hij is op 1 augustus 'geboren'. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jn115cpvxjXBO8C9uRzMv0KR/full.png

• GroeneThee
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:27:
[...]

Gewoonlijk wel ja. Maar je weet dat die truc maar eenmaal per evolutievariant werkt?
Ah dus ik kan mij verzekeren van alledrie dus? Dat is prima. Ik ga in eerste instantie dan voor Vapereon, inderdaad om eens een gym wat langer bezet te houden. Nu maar hopen op fatsoenlijke aanvallen _/-\o_
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:36:
[...]

Die van mij heeft alweer zijn derde vermaandag gevierd. Hij is op 1 augustus 'geboren'. :+

[afbeelding]
het wordt onze tweede, ze had er al 1 gevonden in het wild :9

[ Voor 30% gewijzigd door GroeneThee op 08-11-2016 18:40 ]

• NMe
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

GroeneThee schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:37:
[...]

Ah dus ik kan mij verzekeren van alledrie dus? Dat is prima. Ik ga in eerste instantie dan voor Vapereon, inderdaad om eens een gym wat langer bezet te houden. Nu maar hopen op fatsoenlijke aanvallen _/-\o_
Dat naamtruukje werkt alleen de eerste keer dat je het doet, per naam. Dus je kan jezelf één keer verzekeren van elk van de drie, daarna is het random.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Mx. Alba
Wat Lickitung betreft... Eén keer toevallig tegengekomen, daarna ook nog één keer in de Nearby gezien, en that's it. Lapras één keer gevangen en één keer uit een ei en verder nooit gezien behalve dan in gyms natuurlijk. Snorlax en Aerodactyl alleen in gyms gezien, nog nooit zelfs in de Nearby gezien en ook nog steeds niet uit een ei gekregen... :/

[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 08-11-2016 19:01 ]

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:00

hneel

denkt er het zijne van

Ik heb nu in ons dorp een plekje gevonden waar af en toe machop spawnt. paar keer per dag maar, dus nauwelijks een nest te noemen.

Lickitung moet je mazzel mee hebben. Kan overal spawnen, dus ook in kleine dorpjes. Of uit een ei.

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:21
Ik word echt doodziek van de Eevee evoluties.... 2x Jolteon, 3x Vaporeon en 5(!)x die TROEPFlareon |:(

*burp*

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:27
Ik heb weinig pokemon in de buurt, meestal zie ik er twee op mijn radar. Nu viel het mij op dat de pokemon die ik kan vangen niet meer linksboven in het overzicht staat, maar nu veelal in het midden / rechts. In elk geval meer naar rechts. De pokemon die linksboven in het scherm staat kan ik vaak niet zien / vangen. Hebben jullie dat ook?

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Hmmm is een een update geweest? Ik krijg nu gemiddeld 7 items per stop en heb al 12 in 1 draai gekregen. Ook spownen er veel meer pokemons.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:39
kaasaanfiets schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:13:
Hmmm is een een update geweest? Ik krijg nu gemiddeld 7 items per stop en heb al 12 in 1 draai gekregen. Ook spownen er veel meer pokemons.
Yup. Dit duurt tot de 11e.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Huh waarom tijdelijk ?

• Shiro
  • Laatst online: 22:47

Shiro

Serenity

Zonet ff een level 10 Mystic neergehaald met 3 Gyarados, 2 Snorlax, 1 Vaporeon, 4 Dragonites. Duurde ongeveer 30min. Had zelf verwacht dat het nog sneller zou gaan tegenwoordig, maar opzich is 30min voor zo'n gym wel een aardige balans.

Vervolgens het volgende erin gezet, to sent them a message })
Signal

Voordat de gym uitzicht was zag ik een Valor speler een 1900CP arcanaine erin duwen. Ofwel, Let the games begin!

Ik heb mijn 10CP pidgey al wel weer terug ondertussen. Morgen als ik naar huis ga maar weer ff langs om te kijken welke level het is

Juniper RWD

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ugh..mijn 100% Victreebell..ik zie solar beam..yes!! Primary..acid..buhhhhhbuhhhh..

Overigens vind ik dat nieuwe systeem nog steeds maar zwaar bagger..maakt het nog minder intressant om gyms te levelen als ze zo makkelijk neergaan..haalde vandaag ff snel een level 4 gym neer..eerste wave al 5k eraf..dat gaat echt veel te snel..
Zelf ook weer een level 10 gym kwijt omdat het nu zo verschrikkelijk snel gaat..

[ Voor 66% gewijzigd door Only op 08-11-2016 20:35 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-11 20:45
GroeneThee schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:37:
[...]

[...]

het wordt onze tweede, ze had er al 1 gevonden in het wild :9
NMe schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:41:
[...]

Dat naamtruukje werkt alleen de eerste keer dat je het doet, per naam. Dus je kan jezelf één keer verzekeren van elk van de drie, daarna is het random.
Is dit het geval? Of kon je ze alle drie een keer krijgen, om vervolgens hetzelfde truukje nog eens te 'moeten' doen.
Oftewel, wel mogelijk telkens de drie te nemen, meerdere keren, maar niet willekeurig degene die je wilt.
Hoop dat ik het zo goed uitleg. Maar anders heb ik zelf tot nu toe geluk met het truucje

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Er spawnen echt veel Eevee's, niet verkeerd :)

De gyms hier in de buurt staan nogsteeds op lvl 10 rood, al meer dan een maand. Ik ben benieuwd of het een keer naar blauw gaat, dan heb ik er ook wat aan haha. Maar ik heb geen zin om eraan te beginnen haha.

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:48

JRR

Het viel me vanmiddag op dat het snipen van gyms nog steeds niet is opgelost.

Had een gele level 6 gym neergehaald. Gym werd grijs na de winst en nog voordat ik mijn pokkie erin kon zetten, had iemand van het blauwe team er al een 3300+ Dragonite in gezet. Gym stond afgelegen in een parkje zonder bebouwing en mensen in de directe omgeving. Spoofen en snipen is dus nog steeds een probleem.

• Mirx_NL
Er zat voor de eerste migratie een vaste licktung spawn in houten. Maar die is al lang weg. Bij ons in het dorp kom ik hem nog geregeld tegen, maar geen vaste spawn. 10 seen, 8 caught.

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 23:22
Zat ik eindelijk in 10+ Gyms met wat dagelijks onderhoud krijg je dit.

Ik was vol voor de CP race aan het gaan, heb zelfs een Lucky egg gekocht om sneller te levellen. ( Daar was ik mee gestopt want saai).

Dat voegt nu ook niets meer toe als een gym binnen 30 minuten neergehaald kan worden.

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 29-11 23:09
JRR schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 21:37:
Het viel me vanmiddag op dat het snipen van gyms nog steeds niet is opgelost.

Had een gele level 6 gym neergehaald. Gym werd grijs na de winst en nog voordat ik mijn pokkie erin kon zetten, had iemand van het blauwe team er al een 3300+ Dragonite in gezet. Gym stond afgelegen in een parkje zonder bebouwing en mensen in de directe omgeving. Spoofen en snipen is dus nog steeds een probleem.
Naam van de speler onthouden en reporten ?

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Eens even bijgehouden wat er in iets minder dan een etmaal hier in het dorp spawnt.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
Pidgey                  263
Rattata                 259
Weedle                  250
Venonat                 180
Eevee                   176
Paras                   171
Spearow                 148
Caterpie                112
Kakuna                  88
Krabby                  83
Pidgeotto               77
Gastly                  65
Shellder                64
Mr. Mime                63
Drowzee                 54
Meowth                  53
Raticate                51
Horsea                  49
Jigglypuff              48
Zubat                   48
Nidoran F               35
Bellsprout              35
Abra                    32
Oddish                  31
Staryu                  31
Metapod                 28
Goldeen                 28
Psyduck                 26
Poliwag                 24
Nidoran M               21
Seel                    18
Magikarp                17
Squirtle                15
Slowpoke                15
Beedrill                11
Koffing                 11
Pidgeot                 9
Venomoth                9
Magnemite               9
Vulpix                  7
Golbat                  7
Parasect                7
Seaking                 6
Dratini                 6
Fearow                  5
Ekans                   5
Machop                  5
Bulbasaur               4
Butterfree              4
Gloom                   4
Tentacool               4
Voltorb                 4
Pikachu                 3
Geodude                 3
Kingler                 3
Exeggcute               3
Cubone                  3
Weepinbell              2
Lickitung               2
Electabuzz              2
Kabuto                  2
Nidoqueen               1
Clefairy                1
Diglett                 1
Growlithe               1
Poliwhirl               1
Tentacruel              1
Slowbro                 1
Doduo                   1
Grimer                  1
Onix                    1
Hitmonlee               1
Rhyhorn                 1
Seadra                  1
Starmie                 1
Scyther                 1
Omastar                 1
Dragonair               1

totaal:                 2815

• GroeneThee
Is dat wat je zelf bent tegengekomen of waar heb je deze info vandaan gehaald?

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ik weet niet of dat hier besproken mag worden, maar er betaan dus programma's die een leuke json output geven. Daar ben ik eens mee aan de slag gegaan.

Verwijderd

te veel ballen uit stops en bizar veel pokemons nu die spawnen voorbode op gen 2? vind het zelf iets te gaar worden helaas

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Het zou kunnen dat deze extra pokedrukte ook een test is om te kijken hoe mensen er mee om zouden gaan als G2 in aanvulling op G1 in het spel zou komen i.p.v. deze voor een groot deel te verdringen en we een vergelijkbaar niveau van spawns constant zouden hebben.

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-11 20:45
Net mijn 3e pokemon gevangen met 100% IV stats. Leuk voor het idee, maar helaas is het geen Snorlax, Lapras, Dragonite of magicarp.
Maar het is nu een Starmie met Water Gun en Hydropomp.
Net ook mijn Pikachu geëvolueerd, om een sterke elektra pokemon erbij te krijgen, maar die heeft helaas spark en brick break.
Nu weer 46 candy nodig

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-12 07:41
Vandaag uit 3 gyms getrapt. Het nieuwe level systeem moedigt inderdaad weinig aan om flink te trainen. Wel waren er in de buurt een aantal nu erg laag, waardoor ik minder bij hoefde te trainen. Heb dan ook weer 3 gyms terug gepikt.

En vandaag mijn 4e Jynx uit een 10km ei getrokken, van de ~15 10km eieren die ik sinds het begin heb gehad van de 200 eieren in totaal. Begin daar dus echt een beetje moe van te worden. Een beetje meer kans op Snorlax zou welkom zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 08-11-2016 23:37 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-12 20:34

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Rng voor pogo

Dit zijn tot nog toe mijn eevelutions. De sparky is geforceerd, de rest is Rng.

Yup, soms heb ik geluk in dit spel!

[ Voor 17% gewijzigd door IdieEasy op 09-11-2016 00:23 ]

• GroeneThee
Helaas wat dingen uitgesteld, dus ben die op dit moment aan het inhalen |:( maar daardoor wel kunnen volgen hoe 1 gym in de afgelopen 3 uur 8x van 'kleur' is veranderd! En ze kwamen alle drie voorbij maar nooit werd het level hoger dan 5. Nu zit er 1 in, ben nog wel effe bezig maar misschien gooi ik die van ons er ook wel bij (maar het is zo koud }:| )

• schaapiej
  • Laatst online: 14:56
Heb blijkbaar een wijziging gemist de afgelopen dagen...
Waar ik voorheen vanuit de bus nog stops kon draaien en Pokemon kon vangen is dit onlangs aangepast naar alleen stops draaien. Wat merk ik vanochtend; elke stop geeft vrolijk de melding 'try again later'.
Kortom; de game is dood voor OV gebruikers en bijrijders?

Een aantal dagen vrij geweest en dus niet met de bus naar 't werk gegaan vandaar dat ik het nu pas merk.

What the fuckin hell Niantic?! 8)7
Die melding dat je een passagier kan ook wel weg dan. Nog even en je kan de game niet meer opstarten als je boven een bepaalde snelheid komt... :X :+

<GoT>NightStalker

• Autofan1985
Had het bij de hardlooptraining al. Blijkbaar liep ik te hard. :+

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:35
schaapiej schreef op woensdag 09 november 2016 @ 07:32:
Heb blijkbaar een wijziging gemist de afgelopen dagen...
Waar ik voorheen vanuit de bus nog stops kon draaien en Pokemon kon vangen is dit onlangs aangepast naar alleen stops draaien. Wat merk ik vanochtend; elke stop geeft vrolijk de melding 'try again later'.
Kortom; de game is dood voor OV gebruikers en bijrijders?

Een aantal dagen vrij geweest en dus niet met de bus naar 't werk gegaan vandaar dat ik het nu pas merk.

What the fuckin hell Niantic?! 8)7
Die melding dat je een passagier kan ook wel weg dan. Nog even en je kan de game niet meer opstarten als je boven een bepaalde snelheid komt... :X :+
De reden waarom ze dit doen heeft te maken met de wetgeving in Amerika. Aangezien Pokemon Go een app is waarin aangemoedigd wordt dat je op pad gaat, zou Niantic schuldig bevonden kunnen worden wanneer er iemand een auto ongeluk krijgt tijdens het spelen van Pokemon Go achter het stuur.

Dat deze wet niet aanwezig is in andere landen, maakt voor Niantic niet uit. Zij zijn een Amerikaans bedrijf en zullen dus altijd aangeklaagd kunnen worden volgens deze wet.

Ik ben er ook niet blij mee, maar ik begrijp het wel. Niantic wil zich gewoon indekken en ja, dat betekent dit soort irritante wijzigingen.

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 20:50

D3 Profile

• WahWah
IdieEasy schreef op woensdag 09 november 2016 @ 00:09:
[afbeelding]

Dit zijn tot nog toe mijn eevelutions. De sparky is geforceerd, de rest is Rng.

Yup, soms heb ik geluk in dit spel!
Wat betreft eeveelutions zit ik ook wel goed :)
Alleen die laagste is gevangen, de rest RNG.
Verder nog 5 Jolteons en 3 Flareons...ja soms wel geluk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0ZgEaoRvIZxOIRIIlqFM32PX/thumb.png

Verder vanochtend nog een Hitmonlee gevangen, 1 van de 5 die ik nog mis. Dus vandaag wat extra geluk gehad :)

[ Voor 8% gewijzigd door WahWah op 09-11-2016 08:58 ]

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:11
In mijn woonplaats is WW3 begonnen. Van de circa 14 gyms waren er over het algemeen 12 level 10 verdeeld over 2 teams. Heel veel flipte de gyms flipte er niet meer. Sinds de update. Het lijkt wel een slagveld. In totaal zijn 10 level 10 binnen 1 dag neergehaald.

Binnenkort moet ik maar weer eens afgelegen gyms op gaan zoeken.

• -TheNose-
Pffff, eindelijk is mijn 5de victreebel een hit: razorleef/solar beam!
Verder wordt het erg saai nu, Gyms heb ik weinig motivatie voor nu (sta er in 2 hier vlakbij). Mijn dex is vol en kom enorm dust te kort om mijn paar toppers te lvlen.
Ik moet van mezelf lvl 28 nog halen (nog 20k) en dan ga ik alleen de Daily bonus nog pakken voorlopig.

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:25

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Na de app update van gisteren is het spel toch echt traag geworden.
Op een telefoon van 4 maand oud (iPhone SE) durft het spel soms schokken.
Pokémon verdwijnen plots als je één gevangen hebt , je sightings is plots volledig leeg.
De vertraging bij het aanklikken van een pokémon.

Ik stel me niet snel negatief op. Maar hoe kan je op die manier nog een spel spelen?

Battle.net: NagaByrd#2844

• timoline
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-10-2024
WahWah schreef op woensdag 09 november 2016 @ 08:57:
[...]

Wat betreft eeveelutions zit ik ook wel goed :)
Alleen die laagste is gevangen, de rest RNG.
Verder nog 5 Jolteons en 3 Flareons...ja soms wel geluk.

[afbeelding]

Verder vanochtend nog een Hitmonlee gevangen, 1 van de 5 die ik nog mis. Dus vandaag wat extra geluk gehad :)
zijn die allemaal met goede IV's en movesets?

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
timoline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:34:
[...]

Dat is een issue die ik ook heb.. Vang nu veel eevees maar allemaal met IV's van rond de 60-80, die ik daarvoor kreeg waren vaak hoger (maar op me vap na allemaal slechte movesets). Sparen jullie de candies op tot jullie goede IV eevees hebben of meer om bij gyms te battelen?

• Mirx_NL
Moddie schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:50:
[...]

Dat is een issue die ik ook heb.. Vang nu veel eevees maar allemaal met IV's van rond de 60-80, die ik daarvoor kreeg waren vaak hoger (maar op me vap na allemaal slechte movesets). Sparen jullie de candies op tot jullie goede IV eevees hebben of meer om bij gyms te battelen?
Aangezien ik een chronisch tekort aan stardust heb, vind ik op dit moment level belangrijker dan IV. Zodat de pokie gelijk een gymwaardig CP parkeergehalte heeft.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 23:44

Pathogen

Shoop Da Whoop

Er zit hier nu al twee dagen een Magmar in mijn sightings zijn tong uit te steken naar me... Lekker irritant zonder Zweed!
Kan ook niet even weglopen van mijn werk :P Dus maar hopen dat ie in de pauze weer oppopt.

• WahWah
timoline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:34:
[...]

Nope geen een ervan is een wonder eigenlijk, behalve die laagste maar die had ik gevangen. Al mijn wonder Eevees werden Jolteons of Flareons |:(

Kheb een mix van alle 3 attacks eigenlijk. Ik evolve gewoon hoge Eevees en hoop op een Vaporeon zodat ik weinig dust erin hoef te gooien. Gisteren nog een Eevee van 869 gevangen en die werd een Vaporeon van 2311. Die kan zeker wel ergens hoog in een gym dumpen.

Movesets zijn leuk, maar als je lang in een gym wil zitten heb je alleen hoge CP nodig. Ik probeer wel die met Hydro Pump te bewaren voor battles.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Niks mis met Jolteons... Ik heb een chronisch tekort aan goeie sparkies om al die waterpokemon mee te verslaan.

• readytoflow
  • Niet online
We hebben nooit sterrestof in onze Elektra Pokemon gestopt.
Misschien is dat toch wel handig. Maakt het nog wat uit welke we gaan uppen?
Een Electabuzzz of een Jolteon?
Electabuzz van 91% 1193CP met Thundershock en Thunder (wordt op level 29,5 1758CP en 105HP)
Jolteon van 80% 1523CP met thundershock en Thunder (wordt op level 29,5 1729CP en 100HP)

Raichu heeft geen goede aanval.

Lijkt me dat we de Electabuzz het beste kunnen upgraden? Daar hebben we toch iets van 200 snoepjes van en die gaan we toch niet ergens anders voor kunnen gebruiken. Kan de candy van de Eevee mooi gebruikt worden voor evoluties en upgraden van de Vaporeons.

Maar uiteindelijk draait het toch om aanval, CP & HP? Maakt toch niet uit of het een Electabuzz, Raichu of Jolteon is?

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Raichu heeft de hoogste base attack, al ontloopt de Jolteon hem niet veel.

https://www.pgnexus.gg/pokedex

Verwijderd

readytoflow schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:03:
We hebben nooit sterrestof in onze Elektra Pokemon gestopt.
Misschien is dat toch wel handig. Maakt het nog wat uit welke we gaan uppen?
Een Electabuzzz of een Jolteon?
Electabuzz van 91% 1193CP met Thundershock en Thunder (wordt op level 29,5 1758CP en 105HP)
Jolteon van 80% 1523CP met thundershock en Thunder (wordt op level 29,5 1729CP en 100HP)

Raichu heeft geen goede aanval.

Lijkt me dat we de Electabuzz het beste kunnen upgraden? Daar hebben we toch iets van 200 snoepjes van en die gaan we toch niet ergens anders voor kunnen gebruiken. Kan de candy van de Eevee mooi gebruikt worden voor evoluties en upgraden van de Vaporeons.

Maar uiteindelijk draait het toch om aanval, CP & HP? Maakt toch niet uit of het een Electabuzz, Raichu of Jolteon is?
heb een elektrabuzz iv 97..7 en perfecte moveset geupped naar 1850 maar valt me eerlijk gezegd wat tegen

• GroeneThee
Meisje heeft zich op school gek laten maken en wil nu ook graag een eigen dragonite.
Korte vraag :
hebben voldoende candy voor een dragonite _/-\o_ en hebben 2 kandidaten en een extra optie :

a:) 82% dratini => dragonite
b:) 73% dragonaire => dragonite (en candy overhouden voor power up)
c:) extra optie..wachten op een betere IV?

uw input wordt gewaardeerd d:)b

Momenteel level 23

[ Voor 4% gewijzigd door GroeneThee op 09-11-2016 13:17 ]

• Doopy-X-
Pathogen schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:27:
Niks mis met Jolteons... Ik heb een chronisch tekort aan goeie sparkies om al die waterpokemon mee te verslaan.
DIT.
Ik ruil met liefde mijn 5 troepFlareon's voor 1 Jolteon.

*burp*

• Doopy-X-
GroeneThee schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:17:
Meisje heeft zich op school gek laten maken en wil nu ook graag een eigen dragonite.
Korte vraag :
hebben voldoende candy voor een dragonite _/-\o_ en hebben 2 kandidaten en een extra optie :

a:) 82% dratini => dragonite
b:) 73% dragonaire => dragonite (en candy overhouden voor power up)

uw input wordt gewaardeerd d:)b

Momenteel level 23
Wat zijn de CP's en hoeveel candy/dust heb je (meisje)?

*burp*

• bengek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-11 14:34
Iemand al een idee hoe het met de prestige zit en gym gevechten??

1. Vijandige gym aanvallen vroeger:
-500 XP per Pook en een bonus van 1500 prestige bij hele gym verslaan.

2. Trainen gym vroeger:
Hogere CP 310 * (Defender CP / Attacker CP) – 55
Lagere CP 500 * (Defender CP / Attacker CP)

En nu?? Heb gister wel een level 5 gym in 3x verslagen maar vergeten naar de score te kijken. Wel half uurtje getraind voor ongeveer 2000 prestige bij friendly gym. 8000 hoef ik niet over na te denken om te trainen.

Wat zijn de meest gebruikte verdedigers en wat is algemeen goed er tegen, uiteraard afhankelijk van je moveset, maar hierbij mijn ervaringen. Voor een deel heb ik geen idee.

Exeggutor: Pidgeot
Dragonite:
Snorlax:
Lapras: Arcanine? maar die heb ik nog niet
Arcanine:
Victreebel:
Vaporeon: Elektrisch (meestal pak ik een Jolteon)
Gyarados: Gyarados

• GroeneThee
Doopy-X- schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:19:
[...]

Wat zijn de CP's en hoeveel candy/dust heb je (meisje)?
a:) 82% dratini => dragonite CP 539
b:) 73% dragonaire => dragonite (en candy overhouden voor power up) CP 525

En we hebben nog 70K dust over

• Doopy-X-
bengek schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:22:

Wat zijn de meest gebruikte verdedigers en wat is algemeen goed er tegen, uiteraard afhankelijk van je moveset, maar hierbij mijn ervaringen. Voor een deel heb ik geen idee.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ryxrctkcoggx.png

*burp*

• WahWah
GroeneThee schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:24:
[...]

Keuze A

1. De Dragonite wordt hoger dan die van optie B
2. Hij heeft ook nog eens hogere IV
3. Je kan je dust bewaren voor als je weer candy krijgt, of voor wat anders

• Doopy-X-
GroeneThee schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:24:
[...]

edit: verkeerd gelezen, 525 voor een Dragonair is niet veel. Optie A en dan kijken wat de moveset wordt voordat je beslist hem te poweruppen

[ Voor 12% gewijzigd door Doopy-X- op 09-11-2016 13:32 ]

*burp*

• Autofan1985
bengek schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:22:
Iemand al een idee hoe het met de prestige zit en gym gevechten??

1. Vijandige gym aanvallen vroeger:
-500 XP per Pook en een bonus van 1500 prestige bij hele gym verslaan.

2. Trainen gym vroeger:
Hogere CP 310 * (Defender CP / Attacker CP) – 55
Lagere CP 500 * (Defender CP / Attacker CP)

En nu?? Heb gister wel een level 5 gym in 3x verslagen maar vergeten naar de score te kijken. Wel half uurtje getraind voor ongeveer 2000 prestige bij friendly gym. 8000 hoef ik niet over na te denken om te trainen.

Exeggutor: PidgeotVuur (Ninetales in mijn geval)
Dragonite: IJs (Meestal Slowbro bij mij)
Snorlax: Fighting, maar bij gebrek aan een goede (Machamp) gebruik ik vaak Wigglytuff met Hyper Beam
Lapras: Arcanine? maar die heb ik nog nietElektrisch. Lapras is ook water nl!
Arcanine: Water (Polywrath met Hydro Pump in mijn geval)
Victreebel: Vuur (Ninetales in mijn geval)
Vaporeon: Elektrisch (meestal pak ik een Jolteon) Idem, maar pak ook vaak een grastype.
Gyarados: Gyarados Elektrisch
Heb mijn keuzes er even bij gezet. Plaatje van Doopy-X- is een goede, maar bij de opties tegen Lapras ben ik het absoluut niet eens dat vuur een optie zou zijn!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 21:25

JamesB009

Sjimmeh!!

Huh, waarom de dragonair?
Ik snap sowieso niet waarom je hier zou moeten kiezen, dratini is duidelijk de betere keuze. wordt hoger als dragonite na evolve, en kan hoger worden door hogere IV...
Doopy-X- schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:29:
[...]

Mjah...lastig...ik zou de dragonair nemen en afhankelijk van de moveset besluiten om hem te poweruppen.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Doopy-X-
JamesB009 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:33:
Huh, waarom de dragonair?
Ik snap sowieso niet waarom je hier zou moeten kiezen, dratini is duidelijk de betere keuze. wordt hoger als dragonite na evolve, en kan hoger worden door hogere IV...

[...]
Al veranderd, las het verkeerd ;)

*burp*

• Doopy-X-
Autofan1985 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:32:
[...]

Heb mijn keuzes er even bij gezet. Plaatje van Doopy-X- is een goede, maar bij de opties tegen Lapras ben ik het absoluut niet eens dat vuur een optie zou zijn!
Dit is completer:
Afbeeldingslocatie: http://pokemonfanatics.com/wp-content/uploads/2016/08/go-chart-1200x623-1024x532.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RJzFGnE.png

Deze heb ik als naslagwerk op mijn telefoon staan. Om het ideale team samen te stellen als je gym aan gaat vallen raad ik deze app aan (voor Android): Google Play: Power Battle GO

[ Voor 27% gewijzigd door Doopy-X- op 09-11-2016 13:41 ]

*burp*

Pagina: 1 ... 19 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status