Tja, goden en pokemon zijn beide verzonnen wezens dus kan best samenhang in zijnschaapiej schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:03:
Volgens mij moet ik vaker naar de kerk gaan... kreeg vanochtend een 10km ei uit een stop bij een kerk!![]()
Ongeveer een maand geleden mijn laatste 10km ei gehad, zie dat mijn Chansey op 23-09-2016 staat.
Overigens 'maar' 80 muntjes vanochtend. Die 2 gyms van gisteravond waren alweer geflipt!
Als er dan ook maar een god uit het ei komt! En niet 1 of andere mislukte Onix of Pinsirmark-k schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:26:
[...]
Tja, goden en pokemon zijn beide verzonnen wezens dus kan best samenhang in zijn

Kan iemand iets zinnigs zeggen over het vluchten van Pokemons?
Ik heb het gevoel dat hoe hoger de CP van de Pokemon en hoe hoger je trainer level, des te hoger de kans dat een Pokemon vlucht tijdens het vangen. Maar mijn gevoel kan me natuurlijk makkelijk voor de gek houden met m'n onnatuurlijk focus op het vangen van die beestjes :-)
Ik heb het gevoel dat hoe hoger de CP van de Pokemon en hoe hoger je trainer level, des te hoger de kans dat een Pokemon vlucht tijdens het vangen. Maar mijn gevoel kan me natuurlijk makkelijk voor de gek houden met m'n onnatuurlijk focus op het vangen van die beestjes :-)
Geniet nooit met mate
Anoniem: 470627
Ik hoop dat ze blijven volhouden... Ik ben er niet echt van afhankelijk want ik weet wel een beetje wat waar spawnt over het algemeen, maar stel ze veranderen de spawns weer moeten we weer echt op speurtocht, en dat is echt weken werk voordat je elke plek het hele uur rond hebt gecheckt, plus dat sommige spawns maar enkele keren per dag voorkomen.Doopy-X- schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:12:
Het RE-team met de zweed hebben flinke domper te verwerken gekregen. Ze zijn erachter gekomen dat Niantic elke release hun algoritme verandert. Tevens lijkt het algoritme op elk platform (IOS/Android) ook verschillend. Aan de kant van Niantic is dat 15 minuten werk, het kost hun dagen om te ontcijferen....zeker ook omdat ze door verschrikkelijk veel bogus-code heen moeten die er alleen maar staat om een rookgordijn op te werpen....
Ik ben benieuwd hoe lang die gasten dit volhouden, het zou mij niets verbazen als ze het gewoon opgeven...als dat het geval is, stop ik ook met de game.
Ik ben nu enkel nog op zoek naar Charmanders, Bulbasaurs en Machops, de rest (Chansey, Aerodactyl en Snorlax) verwacht ik niet in het wild tegen te komen... Dus doelloos rondhuppelen heeft echt bijna geen zin meer in terms of Pokédex. Alleen moet ik Stardust blijven farmen om mijn goede Pokémon upgraded te houden..
Volgens mij is de kans dat ze vluchten nadat ze uit een Pokéball zijn ontsnapt voor elk level Pokémon gelijk, alleen de kans dat ze uit een Pokéball ontsnappen is groter, dus dat maakt netto de kans op vluchten wel hogerpsteijns schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:40:
Kan iemand iets zinnigs zeggen over het vluchten van Pokemons?
Ontsnappingskans neemt toe naarmate het level van de pokémon toeneemt. En naarmate jouw level toeneemt vind je pokémon met hogere levels.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
AR aanzetten en de je telefoon zo houden dat de pokemon helemaal onderin het scherm staat wil ook nog weleens helpen. Maar je hebt hem iig, congratsdaan! schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 00:27:
WOW, net een 1281 rapidash voor de deur...
eerst 10+ ultraballs gegooid zonder hem te raken, staat super ver weg!
Toen 20+ great ball gegooid zonder hem te raken.
Ik kreeg het gewoon niet voor elkaar om er een bal tegenaan te gooien, alles net te kort.
Nog nooit eerder meegemaakt, ook niet met de 1800+ snorlax of de 1000+ dragonair!
Hiervoor kon ik alles zonder problemen vangen.
Dus: nieuwe techniek!
In plaats van het balletje 'pakken' door je vinger er op te leggen en hierna te gooien lukte het me wel als volgt:
Ik zorg ervoor dat m'n vinger al op snelheid is voordat ik het scherm raak en ik ga zo snel mogelijk van beneden naar boven.
Toen zat hij in het 2e balletje.
Ergens was dit toch ook te verwachten. Met wilt gewoon niet dat er gebruik van gemaakt wordt. Om de bots en andere exploits tegen te gaan had men de 0.35 api ook read-only kunnen maken. Maar men kiest ervoor om alles dicht te timmeren. De grote boze John heeft in het verleden aan gegeven dat kaarten een vorm van cheaten is. In plaats van een tracking in de game toe te voegen, lanceert Niantic de game liever in nieuwe landen, dat levert meer op als het bedienen van de die-hard playerbase.Doopy-X- schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:12:
Het RE-team met de zweed hebben flinke domper te verwerken gekregen. Ze zijn erachter gekomen dat Niantic elke release hun algoritme verandert. Tevens lijkt het algoritme op elk platform (IOS/Android) ook verschillend. Aan de kant van Niantic is dat 15 minuten werk, het kost hun dagen om te ontcijferen....zeker ook omdat ze door verschrikkelijk veel bogus-code heen moeten die er alleen maar staat om een rookgordijn op te werpen....
Ik ben benieuwd hoe lang die gasten dit volhouden, het zou mij niets verbazen als ze het gewoon opgeven...als dat het geval is, stop ik ook met de game.
[ Voor 82% gewijzigd door Amd RuLuzzz op 19-10-2016 09:02 ]
Yup, en met de moeite die wordt gestoken in het reverse engineeren van de nieuwe beveiligingen worden mijns inziens de ontwikkelaars van cheats op hun wenken bediend..Amd RuLuzzz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:51:
[...]
Ergens was dit toch ook te verwachten. Met wilt gewoon niet dat er gebruik van gemaakt wordt. Om de bots en andere exploits tegen te gaan had men de 0.35 api ook read-only kunnen maken. Maar men kiest ervoor om alles dicht te timmeren. De grote boze John heeft in het verleden aan gegeven dat kaarten een vorm van cheaten is. In plaats van een tracking in de game toe te voegen, lanceert Niantic de game liever in nieuwe landen, dat levert meer op als het bedienen van de die-hard playerbase.

In ander nieuws: de vaporeon die als sinds juli in dezelfde gym zit is gisteren teruggekomen.
Wel 'verdacht' dat het tijdens een behoorlijke regenstorm was en die plek is alleen te voet of op de fiets te bereiken.. dus diegene had òf een handsfree paraplu.. òf...
Het is herfstvakantiedaan! schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:19:
[...]
In ander nieuws: de vaporeon die als sinds juli in dezelfde gym zit is gisteren teruggekomen.![]()
Wel 'verdacht' dat het tijdens een behoorlijke regenstorm was en die plek is alleen te voet of op de fiets te bereiken.. dus diegene had òf een handsfree paraplu.. òf...
*burp*
daan! schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:19:
In ander nieuws: de vaporeon die als sinds juli in dezelfde gym zit is gisteren teruggekomen.![]()

Edit: I need coffee! Ik las je zin verkeerd

Ik heb een mooi borstzakje waar ik de paraplu in kan zetten.
[ Voor 12% gewijzigd door schaapiej op 19-10-2016 11:04 ]
Juli belde en wilde z'n z'n klacht terug. Hoe lang is het nu wel niet geleden dat ze nieuwe landen toegevoegd hebben?Amd RuLuzzz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:51:
[...]
De grote boze John heeft in het verleden aan gegeven dat kaarten een vorm van cheaten is. In plaats van een tracking in de game toe te voegen, lanceert Niantic de game liever in nieuwe landen, dat levert meer op als het bedienen van de die-hard playerbase.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ongeveer 2 weken : http://heavy.com/games/20...africa-south-korea-china/fsfikke schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:08:
[...]
Juli belde en wilde z'n z'n klacht terug. Hoe lang is het nu wel niet geleden dat ze nieuwe landen toegevoegd hebben?
Hahaha, bedankt! Dat was inderdaad wat ik bedoelde.schaapiej schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:02:
[...]
[afbeelding]
Edit: I need coffee! Ik las je zin verkeerd![]()
Ik heb een mooi borstzakje waar ik de paraplu in kan zetten.
Ok recenter dan gedacht, maar hoe veel moeite kost dat nou? De peak load van de eerste paar weken is voorbij, dus servercapaciteit hebben ze genoeg. Verder moeten ze alleen in de App Store een vinkje zetten bij een paar andere landen.
Maar die nieuwe spelers zorgen voor een nieuwe stroom van inkomsten. Mensen willen naar een aantal weken meer bag space, incubators voor de sterke en zeldzame pokemons. Allemaal omzet.fsfikke schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:13:
[...]
Ok recenter dan gedacht, maar hoe veel moeite kost dat nou? De peak load van de eerste paar weken is voorbij, dus servercapaciteit hebben ze genoeg. Verder moeten ze alleen in de App Store een vinkje zetten bij een paar andere landen.
Prima toch, Niantec hoeft toch geen non-profit organisatie te zijn? Ik vind dat ze best gul zijn met het weggeven van coins via gyms. Als gevorderde speler hoef je in principe geen geld uit te geven. Meestal is dat omgekeerd, dat je meer geld uit moet geven hoe verder je wilt komen in een spel.Amd RuLuzzz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:16:
[...]
Maar die nieuwe spelers zorgen voor een nieuwe stroom van inkomsten. Mensen willen naar een aantal weken meer bag space, incubators voor de sterke en zeldzame pokemons. Allemaal omzet.
Eens! Naar mate je verder komt hebt je dagelijks je inkomsten via gyms. De ene kan om de 2 dagen een uitbreiding of incubator kopen de ander doet er 5 dagen over. Sowieso relax dat je het op die manier kan unlocken!fsfikke schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:21:
[...]
Prima toch, Niantec hoeft toch geen non-profit organisatie te zijn? Ik vind dat ze best gul zijn met het weggeven van coins via gyms. Als gevorderde speler hoef je in principe geen geld uit te geven. Meestal is dat omgekeerd, dat je meer geld uit moet geven hoe verder je wilt komen in een spel.
Rond level 20 heb ik zelf zo'n 30eu totaal in de game gestopt, verdeeld over bag space/pokemon space/incubators. Nu geef ik er helemaal niks meer aan uit door de gyms!
Wat ik nog wel zou kopen; 1 of 2 extra oneindige incubators!
Voor oneindige incubators zou ik zelfs 2000 coins willen ophoesten per stuk
Als ze dat zouden doen, zou ik verwachten dat het gewoon €10,- zou kosten ipv coins. De coins worden steeds "makkelijker" om aan te komen voor degene die ze al hebben.Lambo LP670 SV schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:35:
Voor oneindige incubators zou ik zelfs 2000 coins willen ophoesten per stuk
Ben niet echt gecharmeerd hoe het spel speelt voor mij als casual speler. Voorlopig haal ik nog mijn lol uit dingen vangen, maar gyms zijn no-go op het moment. Zou graag zien dat de teams geshuffled zouden worden.
Als de spawns voor een grote periode het zelfde blijven en mensen wat delen waar nesten zijn is er geen groot probleem. Dan geraak je wel aan alles, het probleem is dat ik geen 100km ga rijden om een nest op te zoeken. In heel België is er momenteel geen squirtl nest te vinden, dus het wordt wachten op de volgende spawn flip om aan een Blastoise te raken. Op die momenten zijn maps wel heel interessant omdat je in de regio dat je zit eens kunt kijken of er niet toevallig een squirtl passeert en je deze kan vangen. Dergelijke pokemon op goed geluk gaan zoeken is onbegonnen werk. En dan heb ik het nog niet over Snorlax of andere dat in nog nooit in een nearby gezien hebAnoniem: 470627 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:42:
[...]
Ik hoop dat ze blijven volhouden... Ik ben er niet echt van afhankelijk want ik weet wel een beetje wat waar spawnt over het algemeen, maar stel ze veranderen de spawns weer moeten we weer echt op speurtocht, en dat is echt weken werk voordat je elke plek het hele uur rond hebt gecheckt, plus dat sommige spawns maar enkele keren per dag voorkomen.
Ik ben nu enkel nog op zoek naar Charmanders, Bulbasaurs en Machops, de rest (Chansey, Aerodactyl en Snorlax) verwacht ik niet in het wild tegen te komen... Dus doelloos rondhuppelen heeft echt bijna geen zin meer in terms of Pokédex. Alleen moet ik Stardust blijven farmen om mijn goede Pokémon upgraded te houden..Want nu zal ik het van Gyms moeten hebben komende tijd.
Wat bedoel je met teams geshuffled? Ik vind het vooral apart dat er aanpassingen ten koste van spelers die er meer tijd in stoppen moeten komen volgens jou omdat je geen zin hebt om veel moeite te doen. Sommige dingen moet je nou eenmaal veel voor spelen, of vind je dat je ook naar de Olympische spelen moet kunnen 'omdat jij maar 1x per week fietst en het niet eerlijk is dat alleen die mensen die het elke dag doen kans maken'...IdieEasy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:38:
[...]
Als ze dat zouden doen, zou ik verwachten dat het gewoon €10,- zou kosten ipv coins. De coins worden steeds "makkelijker" om aan te komen voor degene die ze al hebben.
Ben niet echt gecharmeerd hoe het spel speelt voor mij als casual speler. Voorlopig haal ik nog mijn lol uit dingen vangen, maar gyms zijn no-go op het moment. Zou graag zien dat de teams geshuffled zouden worden.
Bij mij in de buurt is nu een nieuw fenomeen. Een ander team maakt level 10 gyms met slechts 2 tot 4 pokemon er in. De rest van de team kan er "gratis" bij. Alleen zoveel spelers zijn er niet meer dat de gyms redelijk snel is gevuld.
Nu is verslaan van een level 10 met slechts 4 pokemon geen pretje. Per battle gaan er slechts 3500 prestige af. Al met al sta je geen 30 min te vechten maar ergens rond de 45 min. Al met al is het wel een aardige tactiek om de gyms te blijven houden.
Nu is verslaan van een level 10 met slechts 4 pokemon geen pretje. Per battle gaan er slechts 3500 prestige af. Al met al sta je geen 30 min te vechten maar ergens rond de 45 min. Al met al is het wel een aardige tactiek om de gyms te blijven houden.
Je kan toch per pokemon 1000 prestige eraf halen? Mits de CP van de aanvaller minder dan de helft van de verdedigers CP is. Dat zou betekenen dat je per 'ronde' 4000 + 1500 bonus prestige en dus 5500 prestige eraf kan halen.Amd RuLuzzz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:00:
Bij mij in de buurt is nu een nieuw fenomeen. Een ander team maakt level 10 gyms met slechts 2 tot 4 pokemon er in. De rest van de team kan er "gratis" bij. Alleen zoveel spelers zijn er niet meer dat de gyms redelijk snel is gevuld.
Met teams shufflen bedoel ik dat die recht getrokken moeten worden. Ik kan geen recente info vinden, maar bij hetgeen wat ik kon vinden stond Instinct op 25% van de spelers. Ik kan mij alleen maar voorstellen dat dit verergerd is, mensen gaan namelijk naar hetzelfde team als hun vrienden.mark-k schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:45:
[...]
Wat bedoel je met teams geshuffled? Ik vind het vooral apart dat er aanpassingen ten koste van spelers die er meer tijd in stoppen moeten komen volgens jou omdat je geen zin hebt om veel moeite te doen. Sommige dingen moet je nou eenmaal veel voor spelen, of vind je dat je ook naar de Olympische spelen moet kunnen 'omdat jij maar 1x per week fietst en het niet eerlijk is dat alleen die mensen die het elke dag doen kans maken'...
Oude afbeelding:

Wat ik probeer te zeggen is dat het spel erg snel minder leuk gaat worden voor casual spelers, en er enkel serieuze spelers over gaan blijven. Op zich prima, maar lijkt mij niet de bedoeling.
Als er iets te doen zou zijn voor lagere spelers is dat prima.
Maar, een iets minder groot gat tussen "zeer actief" en "casual" mag wel. Hoe of wat, dat weet ik helaas niet. Je zal het met me eens zijn dat de kinderen voor wie het spel origineel bedoelt was waarschijnlijk inmiddels gestopt zijn
Nope, met aanvallen is het -500 per verslagen pokemon +1500 bonus voor alles.demo31051987 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:25:
[...]
Je kan toch per pokemon 1000 prestige eraf halen? Mits de CP van de aanvaller minder dan de helft van de verdedigers CP is. Dat zou betekenen dat je per 'ronde' 4000 + 1500 bonus prestige en dus 5500 prestige eraf kan halen.
Vandaag Pokémon go weer eens opgestart, en heb nu ineens een stuk of 10 Pokémon meer in mijn pokedex onder "seen".
Zo zijn oa gyarados, dragonite, snorlax en lapras nu een grijze schim en staan ze onder seen. Maar ik weet zeker dat ik nog nooit een balletje heb geworpen naar die Pokémon.
Weet iemand hoe dit kan? Is het een bug?
Zo zijn oa gyarados, dragonite, snorlax en lapras nu een grijze schim en staan ze onder seen. Maar ik weet zeker dat ik nog nooit een balletje heb geworpen naar die Pokémon.
Post 50 over dit..Sound Rush® schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:56:
Vandaag Pokémon go weer eens opgestart, en heb nu ineens een stuk of 10 Pokémon meer in mijn pokedex onder "seen".
Maar ja, dit klopt. Alles wat je in een gym hebt gezien telt nu ook mee hiervoor.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Sinds de laatste update komen pokemons die je in Gyms hebt gezien ook bij "seen". Deze komen dan dus ook in je pokedex te staan.Sound Rush® schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:56:
Kleine correctie, het was al voor de update. Het is een update aan de serverkant geweest.IdieEasy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:58:
[...]
Sinds de laatste update komen pokemons die je in Gyms hebt gezien ook bij "seen". Deze komen dan dus ook in je pokedex te staan.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Okee, mijn excuses dat ik er niet naar had gezocht.
Bedankt voor het antwoord.
Dan valt het nummer mij nog tegen eerlijk gezegd haha, nog iets van 25 Pokémon die ik nog nooit gezien heb!
Edit:
Geld het dan alleen voor Pokémon in gyms waartegen je gevochten hebt? Weet zeker dat ik wel een aantal Pokémon in gyms heb zien staan die nog niet onder seen vallen.
Ps zit op telefoon dat maakt het zoeken lastiger
Dan valt het nummer mij nog tegen eerlijk gezegd haha, nog iets van 25 Pokémon die ik nog nooit gezien heb!
Edit:
Geld het dan alleen voor Pokémon in gyms waartegen je gevochten hebt? Weet zeker dat ik wel een aantal Pokémon in gyms heb zien staan die nog niet onder seen vallen.
[ Voor 37% gewijzigd door Sound Rush® op 19-10-2016 13:04 ]
Het gaat handiger als je de telefoon in je handen houdtSound Rush® schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:01:
Okee, mijn excuses dat ik er niet naar had gezocht.
Edit:
Maar elke gym die jij geopend hebt verschijnt in je seen list.
Toch knap dat ie zo tekst kan produceren.fsfikke schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:07:
[...]
Het gaat handiger als je de telefoon in je handen houdt
Het spel was echt niet bedoeld voor kinderen anders doe je er geen 'microtransactie' van 100 euro in. Het spel was bedoeld om zo simpel mogelijk geld binnen te harken en dat heeft het volgens mij prima gedaan.IdieEasy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:40:
[...]
Met teams shufflen bedoel ik dat die recht getrokken moeten worden. Ik kan geen recente info vinden, maar bij hetgeen wat ik kon vinden stond Instinct op 25% van de spelers. Ik kan mij alleen maar voorstellen dat dit verergerd is, mensen gaan namelijk naar hetzelfde team als hun vrienden.
Oude afbeelding:[afbeelding]
Wat ik probeer te zeggen is dat het spel erg snel minder leuk gaat worden voor casual spelers, en er enkel serieuze spelers over gaan blijven. Op zich prima, maar lijkt mij niet de bedoeling.
Als er iets te doen zou zijn voor lagere spelers is dat prima.
Maar, een iets minder groot gat tussen "zeer actief" en "casual" mag wel. Hoe of wat, dat weet ik helaas niet. Je zal het met me eens zijn dat de kinderen voor wie het spel origineel bedoelt was waarschijnlijk inmiddels gestopt zijn
Dan is dat bugged. Weet zeker dat ik oa. ooit machamp, victreebell, rapidash, gengar, weezing en kabotops in gyms gezien heb maar deze staan dus weer niet onder seen.fsfikke schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:07:
[...]
Het gaat handiger als je de telefoon in je handen houdt![]()
Maar elke gym die jij geopend hebt verschijnt in je seen list.
Ik heb volgens mij niet tegen/met die Pokémon gevochten in gyms, dat dan weer niet. Alleen de gym geopend en weer gesloten.
500 pp (per pokemon)demo31051987 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:25:
[...]
Je kan toch per pokemon 1000 prestige eraf halen? Mits de CP van de aanvaller minder dan de helft van de verdedigers CP is. Dat zou betekenen dat je per 'ronde' 4000 + 1500 bonus prestige en dus 5500 prestige eraf kan halen.
Het gaat ook niet om 'ooit', maar om gezien na de update.Sound Rush® schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:16:
[...]
Dan is dat bugged. Weet zeker dat ik oa. ooit machamp, victreebell, rapidash, gengar, weezing en kabotops in gyms gezien heb maar deze staan dus weer niet onder seen.
Ik heb volgens mij niet tegen/met die Pokémon gevochten in gyms, dat dan weer niet. Alleen de gym geopend en weer gesloten.
Alleen op basis van de mogelijkheid 100 Euro uit te geven? Dat is (iig binnen iOS) gewoon af te schermen voor kinderen https://support.apple.com/en-us/HT201089mark-k schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:16:
[...]
Het spel was echt niet bedoeld voor kinderen anders doe je er geen 'microtransactie' van 100 euro in. Het spel was bedoeld om zo simpel mogelijk geld binnen te harken en dat heeft het volgens mij prima gedaan.
Maar goed, we kennen je kruistocht tegen Niantec inmiddels wel
Woei! Dankzij een Squirtle uit een 2km-ei en een Squirtle die opeens in mijn woonkamer stond heb ik nu eindelijk een Blastoise! Met Water Gun en Flash Cannon, de ideale defensive combo volgens de PoGo GamePress. IV's zijn 12/11/15 (84%), CP nog maar 1418 want hij is level 20 (was een Squirtle uit een ei) dus die moet ik "nog even" upgraden voordat hij daadwerkelijk nuttig is.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Is toch een goede reden? Als iets gericht is op kinderen, maak je het dan zo ingewikkeld dat je met een auto naar een andere stad moet om een keer iets anders dan de 6 pokemon die in je eigen dorp spawnen te vinden? En maak je dan een optie om voor 100 euro aan shit te kopen? Zou ik in elk geval niet doen als ik me echt op kinderen zou richten.fsfikke schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:21:
[...]
Alleen op basis van de mogelijkheid 100 Euro uit te geven? Dat is (iig binnen iOS) gewoon af te schermen voor kinderen https://support.apple.com/en-us/HT201089
Maar goed, we kennen je kruistocht tegen Niantec inmiddels wel
Hoppa, lekker!Mx. Alba schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:26:
Woei! Dankzij een Squirtle uit een 2km-ei en een Squirtle die opeens in mijn woonkamer stond heb ik nu eindelijk een Blastoise! Met Water Gun en Flash Cannon, de ideale defensive combo volgens de PoGo GamePress. IV's zijn 12/11/15 (84%), CP nog maar 1418 want hij is level 20 (was een Squirtle uit een ei) dus die moet ik "nog even" upgraden voordat hij daadwerkelijk nuttig is.
Ik heb ook eindelijk genoeg candy voor mijn squirtle, 80% IV maar dan op level 25, ik hoop ook op minimaal water gun, dan is die sowieso nuttig!
Zou er geen dust aan uitgeven tenzij je echt te veel hebt, Blastoise is vrij zwak in gyms vind ik.Mx. Alba schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:26:
Ja ze zouden er een leeftijdverificatie op moeten zetten, honden zijn het!!!111mark-k schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:27:
[...]
Is toch een goede reden? Als iets gericht is op kinderen, maak je het dan zo ingewikkeld dat je met een auto naar een andere stad moet om een keer iets anders dan de 6 pokemon die in je eigen dorp spawnen te vinden? En maak je dan een optie om voor 100 euro aan shit te kopen? Zou ik in elk geval niet doen als ik me echt op kinderen zou richten.
Goed, om toch on-topic te blijven (ipv het eeuwig terugkomende gek....

Klopt die volgens jullie eigenlijk? Want bij mij matcht het eigenlijk nooit. Ik ben bijv. level 27 en moet volgens de app 250k xp hebben, terwijl de tabel het over 200k heeft? Zit volgens mij een -1 foutje in die tweede kolom.
Ik ben het met je eens, volgens mij is het spel ook niet gericht op kinderen, maar op volwassenen die hun kinderjaren willen "herleven". Niet dat ik ooit Pokemon heb gekeken, vond het tenenkrommendmark-k schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:27:
[...]
Is toch een goede reden? Als iets gericht is op kinderen, maak je het dan zo ingewikkeld dat je met een auto naar een andere stad moet om een keer iets anders dan de 6 pokemon die in je eigen dorp spawnen te vinden? En maak je dan een optie om voor 100 euro aan shit te kopen? Zou ik in elk geval niet doen als ik me echt op kinderen zou richten.
Ik heb wel een aantal Pokémon waar ik liever dust aan zou besteden - maar die staan allemaal al weken in stabiele gyms.mark-k schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:28:
[...]
Zou er geen dust aan uitgeven tenzij je echt te veel hebt, Blastoise is vrij zwak in gyms vind ik.
Als je de Blastoise vergelijkt met de Vaporeon dan heeft de Vap meer Stamina, maar de Blastoise meer Def. Er is maar één Pokémon met hogere Defense stats en dat is Articuno...
[ Voor 20% gewijzigd door Mx. Alba op 19-10-2016 13:35 ]
Je moest toch ook je geboortedatum opgeven bij het installeren?fsfikke schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:30:
[...]
Ja ze zouden er een leeftijdverificatie op moeten zetten, honden zijn het!!!111.
Kinderen dus niet toegelaten, tenzij ze sjoemelden.
Ze hebben de kolom met Xp needed for next level verkeerd gemaakt.fsfikke schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:30:
[...]
Goed, om toch on-topic te blijven (ipv het eeuwig terugkomende gek....): In de TS staat al lang een link naar een tabel die de XP beschrijft per level en welke extra's je krijgt: http://bulbapedia.bulbaga.../Experience#Player_levels
Klopt die volgens jullie eigenlijk? Want bij mij matcht het eigenlijk nooit. Ik ben bijv. level 27 en moet volgens de app 250k xp hebben, terwijl de tabel het over 200k heeft? Zit volgens mij een -1 foutje in die tweede kolom.
Hij moet eigenlijk heten "XP needed to get this level from previous level." (beetje lang) óf alle cellen 1 omhoog. Dan klopt ie wel.
Ik heb het maar even aangepastDrag0nsden schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:35:
[...]
Ze hebben de kolom met Xp needed for next level verkeerd gemaakt.
Hij moet eigenlijk heten "XP needed to get this level from previous level." (beetje lang) óf alle cellen 1 omhoog. Dan klopt ie wel.
Stond ook zo raar bij level 40:"Experience for next level" ehhh...
Zo lang gastly's aan t zoeken geweest om vorige week mn Gengar te maken (1165 CP), spawnt er net een 1352 CP Gengar voor de deur bij mn werk. Slechts 2 ultraballs en hij was van mij
Ben stiekem een beetje klaar met het spelen van dit spel maar wil toch graag mijn Pokédex vol hebben.
8 van de 15 ontbrekende Pokémon kan ik krijgen, puur door kilometers af te leggen (buddy-systeem).
De rest (m.u.v. farfetch'd en Kangaskhan?) kan mogelijk uit een ei komen.
Ik heb thuis een cheapo android telefoon 24/7 aanstaan die zo'n 20/25km per dag maakt (onnauwkeurige GPS ftw!
). Zal even gaan duren.. ben nu bezig met een Gyarados met een Magikarp als buddy. Slechts 165km te gaan!
/Edit: kan het kwaad als ik tegelijkertijd met mijn huidige telefoon inlog om eieren aan te vullen bij Pokestops?
8 van de 15 ontbrekende Pokémon kan ik krijgen, puur door kilometers af te leggen (buddy-systeem).
Ik heb thuis een cheapo android telefoon 24/7 aanstaan die zo'n 20/25km per dag maakt (onnauwkeurige GPS ftw!
/Edit: kan het kwaad als ik tegelijkertijd met mijn huidige telefoon inlog om eieren aan te vullen bij Pokestops?
[ Voor 10% gewijzigd door Whis! op 19-10-2016 14:43 ]
Wordt steeds mooier. Het uur voor de Gengar zat er al een Seadra. Dit uur is het een Wartortle. Er lijkt iets veranderd te zijn aan de spawnAzaruc schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:54:
Zo lang gastly's aan t zoeken geweest om vorige week mn Gengar te maken (1165 CP), spawnt er net een 1352 CP Gengar voor de deur bij mn werk. Slechts 2 ultraballs en hij was van mij
edit:Wartortle rende wel weg na 5 ultra en 5 great balls
[ Voor 6% gewijzigd door Azaruc op 19-10-2016 14:57 ]
Weer een motivator om blij te gaan werken. Hier heb ik ooit als beste een Weezing gezien en was na 1 ultra ball gaan lopen, staat nog steeds als seenAzaruc schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:53:
[...]
Wordt steeds mooier. Het uur voor de Gengar zat er al een Seadra. Dit uur is het een Wartortle. Er lijkt iets veranderd te zijn aan de spawn
edit:Wartortle rende wel weg na 5 ultra en 5 great balls
Gelukkig ga ik sowieso wel vrolijk naar mijn werk hoorShadow_J schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:58:
[...]
Weer een motivator om blij te gaan werken. Hier heb ik ooit als beste een Weezing gezien en was na 1 ultra ball gaan lopen, staat nog steeds als seen
Eindelijk een nidoking gekregen
Hij heeft fury cutter en earthquake als moves
Is het de moeite waard om er stardust in te stoppen?
Je mag ook zelf een beetje onderzoek doentweakerjunior schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:15:
Eindelijk een nidoking gekregenHij heeft fury cutter en earthquake als moves
Is het de moeite waard om er stardust in te stoppen?
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-list
Ben er trouwens achter gekomen dat als ik mijn Wifi uitzet maar wel de GPS aan laat staan, dat mijn mannetje spontaan 1 kilometer verderop gaat zitten net naast een Pokestop. Daar ga ik af en toe eens gebruik van maken.
Blijkbaar kan ie binnen niet zo goed pijlen waar ik zit.
Krijg je dan niet de hele tijd meldingen dat je te snel gaat door die GPS jitter? Dus dat je moet klikken dat je een passagier bent. Of telt hij de afstand wel mee ondanks dat popupje?mklkhanou schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:39:
Ben stiekem een beetje klaar met het spelen van dit spel maar wil toch graag mijn Pokédex vol hebben.
Ik heb thuis een cheapo android telefoon 24/7 aanstaan die zo'n 20/25km per dag maakt (onnauwkeurige GPS ftw!). Zal even gaan duren.. ben nu bezig met een Gyarados met een Magikarp als buddy. Slechts 165km te gaan!
Welke lijst houden jullie precies aan voor movesets defence en attack?
Ik zie namelijk verschillende met ook verscillende resultaten...
*zucht*
edit: (toch weer gelukt - dm maar vanwege azijnzijkers ^^ )
[ Voor 9% gewijzigd door wheez50 op 19-10-2016 19:16 ]
Ik gebruik deze almanak: http://pokemongo.gamepress.gg/timoline schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:00:
Welke lijst houden jullie precies aan voor movesets defence en attack?
Bij mij gaat het ook elke week fout, tot nu toe kreeg ik het elke keer opgelost door hetzelfde verhaaltje weer helemaal opnieuw te doen, maar nu wil hij bij mij idd ook niet meer zodra ik weer root (krijg unable to connect). Boot opnieuw flashen werkt wel aangezien dat de root verwijderd, maar daarna weer rooten wil niet meer...wheez50 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:06:
- Met root mocht ik geen pokemon spelen. Toen ging het zonder root ook niet. Dus dan maar met root, roothider en een rootuitschakelaar. Dat werkte weer even en nu weer niet. Ik mag dus gewoon het spelletje niet spelen zoals het bedoeld is (en dan te bedenken dat ik de zweed niet gebruik en wifi aan heb iig tot ik een solide fix heb (eventueel geholpen door satstat).
*zucht*
EditL Dankzij Wheez50 toch weer werkend door ook 'stop SU Daemons' aan te vinken in Rootswitch, thanks mate.
[ Voor 6% gewijzigd door mark-k op 19-10-2016 19:23 ]
Blijkbaar verdwijnen de pokemons nu ook uit de sightings als je boven een bepaalde snelheid komt.
Dat is anders dan voorheen. Toen spawnden ze alleen niet, maar kon je wel zien dat ze in de buurt zaten.
Op die manier ooit eens een Lapras kunnen vangen terwijl ik over de snelweg reed. (Bij eerstvolgende afslag via paralelweg terug gereden. Daar gestopt en toen kwam hij tevoorschijn).
Weer een manier van Niantec om het spelletje voor ons te saboteren.
Dat is anders dan voorheen. Toen spawnden ze alleen niet, maar kon je wel zien dat ze in de buurt zaten.
Op die manier ooit eens een Lapras kunnen vangen terwijl ik over de snelweg reed. (Bij eerstvolgende afslag via paralelweg terug gereden. Daar gestopt en toen kwam hij tevoorschijn).
Weer een manier van Niantec om het spelletje voor ons te saboteren.
Sssht - straks gaan mensen nog denken dat je niet de enige bent met dit probleem. Of worden de apple-fanboys weer wakker ^^.mark-k schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:12:
[...]
EditL Dankzij Wheez50 toch weer werkend door ook 'stop SU Daemons' aan te vinken in Rootswitch, thanks mate.
Ik ben wel blij met het weer - voor het eerst sinds tijden dat ik niet binnen een paar uur weer uit de gyms lig. Misschien kan ik vanavond wel meer dan 10 muntjes winnen
Thx, kon de site al wel, ik ga deze maar eens aanhouden.Mx. Alba schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:09:
[...]
Ik gebruik deze almanak: http://pokemongo.gamepress.gg/
Nooit geweten dat wigglytuff zo sterk wasmet Feint Attack Play Rough , gelijk maar eens dust in gegooid
[ Voor 5% gewijzigd door timoline op 19-10-2016 19:56 ]
Is hij ook niet want komt nooit tot hoge CP dankzij zijn lage max CP.timoline schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:55:
[...]
Thx, kon de site al wel ik ga deze maar Rens aanhouden.
Nooit geweten dat wigglytuff zo sterk was, gelijk maar eens dust in gegooid
Wigglytuff is een soort Snorlax Light.
Maar ook alleen als je dezelfde CP bekijkt, kijk je op hetzelfde lvl is het gewoon een gehandicapte snorlax.
Waarvoor krijgt hij/zij/het dan een rating van 9.5 van de 10?mark-k schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:57:
[...]
Maar ook alleen als je dezelfde CP bekijkt, kijk je op hetzelfde lvl is het gewoon een gehandicapte snorlax.
Aangezien ik nog nooit een Snorlax in mijn sightings heb gehad of uit een legendarisch 10km ei heb gekregen neem ik voorlopig genoegen met mijn CP1724 Wigglytuff! Met 207 HP (x2 als defender) ook nog best irritant op gymsmark-k schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:57:
[...]
Edit: heb 'm overigens met de goede defense combo. Pound met Play rough. En blijkbaar heb ik een goede Jigglypuff gepakt, IV zit op 82%. Toen der tijd lette ik daar totaal niet op

[ Voor 17% gewijzigd door schaapiej op 19-10-2016 20:03 ]
Omdat hij all in all best goede aanvallen en stats heeft, alleen zn max CP schiet te kort. Van de pokemon met zo'n lage max CP is hij wel de beste.timoline schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:00:
[...]
Waarvoor krijgt hij/zij/het dan een rating van 9.5 van de 10?
CP verschil tussen Snorlax en Wigglytuff is wel aanzienlijk ja...mark-k schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:07:
[...]
Omdat hij all in all best goede aanvallen en stats heeft, alleen zn max CP schiet te kort. Van de pokemon met zo'n lage max CP is hij wel de beste.
Minimale CP van een Snorlax op level 40 is 2698 en maximaal 3113.
Minimale CP van een Wigglytuff op level 40 is 1825 en maximaal 2177.
HP Ratio is van Snorlax ook net wat hoger dan van Wigglytuff, 320 tegen 280. De enige die daar met kop en schouders bovenuit steekt is Chansey met 500. Maargoed, die heeft weer een maximale CP van 675 dus daar heb je ook niks aan!
Hmmmmm mijn Arcanine is net thuis gekomen. Goed, kan ik hem een paar upgrades geven. Maar in welke gym stond hij nou???
In welke gym heb je hem voor het laatst gezien?Mx. Alba schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:51:
Hmmmmm mijn Arcanine is net thuis gekomen. Goed, kan ik hem een paar upgrades geven. Maar in welke gym stond hij nou???
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Mijn Gyarados zit nu ook al een geruime tijd in een gym ergens op een industrieterrein. Dat is ook de enige pokémon die ik in een gym heb staan omdat ik niet actief naar gyms zoek.
Volgens mij stond hij in een vrij afgelegen gym tussen Arnhem en Deelen... Maar zeker weten doe ik het niet.Switchie schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 23:38:
[...]
In welke gym heb je hem voor het laatst gezien?
Ik hou het gewoon bij in een Excel. Per gym staat: Pokemon, CP, Locatie, Naam gym, Gym lvl, Datum dat de pokemon erin ging.Mx. Alba schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 07:33:
[...]
Volgens mij stond hij in een vrij afgelegen gym tussen Arnhem en Deelen... Maar zeker weten doe ik het niet.
Voordeel hiervan is dat ik weet uit welke gym en hoelang de pokemon weg is geweest. Als de Pokemon 2 weken erin heeft gezeten ofzo, dan is het een aadig stabiele gym en is het de moeite waard om later er weer langs te gaan om de Pokemon er weer in te stoppen
SR+ MiC
Volgens mij is er weer een migratie gaande.
Zie allemaal spawns die ik eerst niet zag en mis er ook een paar.
Dat gaat alleen op als de gym niet verslagen is maar je er aan de onderkant uitgeknald bent. Ik had een stabiele gym waar ik 25 dagen in zat. Toen werd die in zijn geheel verslagen en sindsdien flipt hij weer.Shiro schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:19:
[...]
Voordeel hiervan is dat ik weet uit welke gym en hoelang de pokemon weg is geweest. Als de Pokemon 2 weken erin heeft gezeten ofzo, dan is het een aadig stabiele gym en is het de moeite waard om later er weer langs te gaan om de Pokemon er weer in te stoppen
PSN: Marselaar
Vanuit richting Amsterdam:Orsetto schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:27:
Iemand nog tips voor Haarlem?
Volg de A9 richting Alkmaar. Bij knooppunt Rottepolderplein verlaat u de snelweg en gaat u over de rotonde linksaf de A200 op richting Haarlem.
Vanuit richting Hoofddorp:
Rijd over de N201 in de noordwestelijke richting tot Heemstede. Sla vervolgens rechtsaf de N208 op in noordelijke richting.
Vanuit richting Alkmaar:
Heb geen zin meer in onzin typen
En alweer een safetynet update. Net nu alles weer stabiel draaide 
Ben blij dat ik nog net gisterenmiddag mijn laatste mankey's in barendrecht ben gaan halen om een primeape te maken. Benieuwd wat er met mijn bulbasaur nest in Dinteloord gaat gebeuren. We hebben inmiddels een Ivysaur, maar nog lang niet genoeg voor een venosaur.
Klopt, wordt ook gemeld op silphroad atlas.Drag0nsden schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:38:
Ben blij dat ik nog net gisterenmiddag mijn laatste mankey's in barendrecht ben gaan halen om een primeape te maken. Benieuwd wat er met mijn bulbasaur nest in Dinteloord gaat gebeuren. We hebben inmiddels een Ivysaur, maar nog lang niet genoeg voor een venosaur.
[ Voor 80% gewijzigd door hneel op 20-10-2016 08:53 ]
Niet alles is zo zwart wit dat een Excel sheet je alles kan vertellen... Als je er weer langs gaat en je ziet dat het een andere kleur gym is of je eigen kleur maar dan level 4 i.p.v. 10, dan rij je natuurlijk gewoon weer door. Je moet nog wel enigszins je gezond verstand bij gebruiken.Marselaar schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:39:
[...]
Dat gaat alleen op als de gym niet verslagen is maar je er aan de onderkant uitgeknald bent. Ik had een stabiele gym waar ik 25 dagen in zat. Toen werd die in zijn geheel verslagen en sindsdien flipt hij weer.
Inmiddels zit ik in 22 gym's tussen lvl 9 en 10. Het kost me ondertussen hooguit 30m per dag om dat allemaal te onderhouden.
SR+ MiC
Ik ben gisteren op stap geweest en eindigde in 6 gyms, wat een record was voor mij. Toen waren mijn sterk genoege DEF Pokémon wel op...
Ik ben level 27 en heb 7 Pokémon boven de CP2000. En mijn stardust is nu echt wel helemaal op. Hoe doen jullie dat dan? Waar halen jullie zoveel sterke Pokémon vandaan?
Ik ben level 27 en heb 7 Pokémon boven de CP2000. En mijn stardust is nu echt wel helemaal op. Hoe doen jullie dat dan? Waar halen jullie zoveel sterke Pokémon vandaan?
Jij hebt al een mooi namensysteem, dus het gaat lastig worden, maar ik geef mijn pokemons altijd een stukje naam van de gym. (Of in ieder geval een naam waarvan ik weet waar het is.)
Mx. Alba schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:51:
Vanochtend was 't op Arnhem station ook wat anders dan normaal.Drag0nsden schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:38:
Had een Pikacha, Ekans en 2 Eevee tegelijk. En daarnaast nog een Hitmonlee en Mr. Mime op de radar.
Kom altijd op dezelfde tijd daar en gister kwam ik niet verder dan een Pidgey en Weedle!
Volgens The Silph Road is er inderdaad weer een migratie geweest. Gelukkig heb ik genoeg Charmander-candy opgehaald op het nest bij mij thuis. Ben wel benieuwd wat dit nest nu geworden is.Drag0nsden schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:38:
Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook zo'n lijst. Ik zei alleen dat wat eens een stabiele gym was, die status gemakkelijk weer kan kwijt raken.Shiro schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:52:
[...]
Niet alles is zo zwart wit dat een Excel sheet je alles kan vertellen... Als je er weer langs gaat en je ziet dat het een andere kleur gym is of je eigen kleur maar dan level 4 i.p.v. 10, dan rij je natuurlijk gewoon weer door. Je moet nog wel enigszins je gezond verstand bij gebruiken.Idee van zo'n lijst voor mij is om te zien hoe lang ik een Pokemon kwijt ben en in welke gym. Met dat kennis kan ik dan weer bepalen hoe stabiel zo'n gym is.
PSN: Marselaar
Oh jee, daar gaan we dan... Proberen uit te vogelen waar nu de nieuwe spawnpunten zijn van de interessante Pokémon...demo31051987 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:30:
[...]
Volgens The Silph Road is er inderdaad weer een migratie geweest. Gelukkig heb ik genoeg Charmander-candy opgehaald op het nest bij mij thuis. Ben wel benieuwd wat dit nest nu geworden is.
En je zal enorm traag moeten rijden. Anders blijft je radar leeg..Anoniem: 470627 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:45:
[...]
Oh jee, daar gaan we dan... Proberen uit te vogelen waar nu de nieuwe spawnpunten zijn van de interessante Pokémon...Gaat een lange rit naar huis worden vanuit m'n werk vandaag!
Is dat ook weer nieuw?Lambo LP670 SV schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:54:
[...]
En je zal enorm traag moeten rijden. Anders blijft je radar leeg..

Erg jammer inderdaad...Lambo LP670 SV schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:54:
[...]
En je zal enorm traag moeten rijden. Anders blijft je radar leeg..
Voorheen kon ik vanuit de bus nog wel eens wat vangen. Nu kan ik alleen de stops nog maar draaien!
Misschien de fiets maar eens pakken naar het werk?
Wat ik altijd doe; als ik een plaatsje in een gym heb bemachtigd maak ik altijd even een screenshot van de gym terwijl ik mijn Pokemon in beeld zie. Zo zie je:Mx. Alba schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 07:33:
[...]
Volgens mij stond hij in een vrij afgelegen gym tussen Arnhem en Deelen... Maar zeker weten doe ik het niet.
- Op welke plek je Pokémon staat op het moment van plaatsing
- Welke Gym het is
- Welk level de gym op dat moment heeft
Mocht je er dan nog eens langskomen doe je gewoon datzelfde trucje nog eens en verwijder je eventueel de oude screenshot. Als je 'm bewaart zie je ook nog historie
Geniet nooit met mate
Dit doe ik inderdaad ook altijd, zou er alleen nog wel een Google maps locatie aan vast moeten plakken, want herken soms de naam van de gym niet meer. Maar verder vind ik dit wel de handigste manier, even kijken naar je screenshots en opzoek naar diegene met je pokemon en huppakee je weet alles weer wat je moet weten.psteijns schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:00:
[...]
Wat ik altijd doe; als ik een plaatsje in een gym heb bemachtigd maak ik altijd even een screenshot van de gym terwijl ik mijn Pokemon in beeld zie. Zo zie je:
- Op welke plek je Pokémon staat op het moment van plaatsing
- Welke Gym het is
- Welk level de gym op dat moment heeft
Mocht je er dan nog eens langskomen doe je gewoon datzelfde trucje nog eens en verwijder je eventueel de oude screenshot. Als je 'm bewaart zie je ook nog historie
Dat wou ik dus vanavond gaan doen...hneel schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:46:
En alweer een safetynet update. Net nu alles weer stabiel draaide
[...]
Klopt, wordt ook gemeld op silphroad atlas.
Moet je ook niet te hard gaan, want anders wil hij de stop ook nog wel eens niet pakken. Dan blijft hij hangen en eer de lag weer voorbij is, is je stop dan te ver weg...schaapiej schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:00:
[...]
Erg jammer inderdaad...
Voorheen kon ik vanuit de bus nog wel eens wat vangen. Nu kan ik alleen de stops nog maar draaien!
Misschien de fiets maar eens pakken naar het werk?
[ Voor 30% gewijzigd door Autofan1985 op 20-10-2016 10:59 ]
Toch is die snelheidsupdate voor mij wel goed, nu leg ik mijn telefoon echt weg, maar voor mijn zoontje is het echt waardeloos, die speelde toch veel vanuit de auto.
Verder heb ik mijn eerste kijkduin ervaring gehad, bizar wat daar spawnt. Bij mij in de buurt alleen maar pidgeys etc en daar spawnt de ene na de andere topper. Why?
Verder heb ik mijn eerste kijkduin ervaring gehad, bizar wat daar spawnt. Bij mij in de buurt alleen maar pidgeys etc en daar spawnt de ene na de andere topper. Why?
In kijkduin zijn pidgey's juist rare.
Die vind je niet zo vaak daar
Misschien heeft het te maken met de 5 lures en de drukte. Er spawnen denk ik meer pokemons in gebieden met veel netwerk activiteit. Als je met paar honderd man daar speelt kan het een verschil maken....
Misschien heeft het te maken met de 5 lures en de drukte. Er spawnen denk ik meer pokemons in gebieden met veel netwerk activiteit. Als je met paar honderd man daar speelt kan het een verschil maken....
Ben benieuwd; ga zaterdag met m'n zoon (jaja
) een dagje Kijkduin ervaren
Ik kon mijn pokedex met 20 uitbreiden!tweakerjunior schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:36:
In kijkduin zijn pidgey's juist rare.Die vind je niet zo vaak daar
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status