Zag trouwens net een Gyrados langs komen op de sightings. Maar goed, mijn GPS tript hem al de hele dag dus nog niet echt kunnen vangen...
Ik snap echt totaal niet waarom je een level 10 gym aanvalt, 1500XP wegspeelt en dan vertrekt...dan versterkt je die gym alleen maar omdat vaak een hogere poke ervoor terugkomt als iemand even 5 minuten die gym traint...
Hopelijk merkt niemand hem op, kan ik mijn na het werk weer even terugplaatsen op de onderste plek
Hopelijk merkt niemand hem op, kan ik mijn na het werk weer even terugplaatsen op de onderste plek
[ Voor 19% gewijzigd door Doopy-X- op 18-10-2016 13:34 ]
*burp*
Je zegt het zelf al, XP....? (Dat is waarom ik het zou doen...)Doopy-X- schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:33:
Ik snap echt totaal niet waarom je een level 10 gym aanvalt, 1500XP wegspeelt en dan vertrekt...dan versterkt je die gym alleen maar omdat vaak een hogere poke ervoor terugkomt als iemand even 5 minuten die gym traint...
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
True...maar dan nog....GEWOON IRRITANTJamesB009 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:34:
[...]
Je zegt het zelf al, XP....? (Dat is waarom ik het zou doen...)
Toch een klein record, sinds vrijdagmiddag een poke (Dragonite 1865 CP) in een gym in Amsterdam Centrum gehad. Sta nu ook op het Rembrandtplein erin, zag dat ie level 9 47500 XP was....even 10 minuten gezeten en een Flareon erbij gejoept. Benieuwd hoe lang die blijft staan....
Ik vind trouwens die nieuwe manier van trainen, met 6 pokes wel een gedoe. Hele tijd naar beneden scrollen om de lage pokes te selecteren......
[ Voor 12% gewijzigd door Doopy-X- op 18-10-2016 13:41 ]
*burp*
Ik heb trouwens een nieuwe 'bubblestrat light' gevonden. Plaats een kutpokemon met bubble erin, val aan met je hoogste pokemon. De minimum prestige gain is tegenwoordig 100, dus zelfs als ik mijn krabby met cp20 sloop met mijn gyarados van 2300 krijg ik 100 prestige. Duurt dus wel wat langer, maar geen gezeik met andere pokemon moeten selecteren wat ook tering veel tijd kost
Mja, dit is echt part of the game.Doopy-X- schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:40:
[...]
True...maar dan nog....GEWOON IRRITANT![]()
Toch een klein record, sinds vrijdagmiddag een poke (Dragonite 1865 CP) in een gym in Amsterdam Centrum gehad. Sta nu ook op het Rembrandtplein erin, zag dat ie level 9 47500 XP was....even 10 minuten gezeten en een Flareon erbij gejoept. Benieuwd hoe lang die blijft staan....
Ik vind trouwens die nieuwe manier van trainen, met 6 pokes wel een gedoe. Hele tijd naar beneden scrollen om de lage pokes te selecteren......
Ik vind het snipen e.d. 100x irritanter, dat is gewoon kut, ik zie liever dat als je in de laatste battle hebt gevochten, je 1 minuut hebt om er iets in / bij te zetten bijvoorbeeld.
Een gym van level 10 down halen is gewoon goed voor je XP.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Dat duurt echt zo lang he!
Ik haat het echt als mensen en lage <cp100 Pokémon in een Gym stoppen.
Probeer die maar eens omhoog te werken maar een level 9 a 10 gym.
Ok het kost je geen potions maar elke keer weer die animaties etc.
Ze moeten inderdaad een auto-save functie in het battle systeem maken zodat je niet elke keer je squad hoeft te kiezen zodra je gaat trainen/slopen.
Sta zelf nu in 19 Gyms waarvan er 13 solid lvl 8 of hoger zijn!
Ik haat het echt als mensen en lage <cp100 Pokémon in een Gym stoppen.
Probeer die maar eens omhoog te werken maar een level 9 a 10 gym.
Ok het kost je geen potions maar elke keer weer die animaties etc.
Ze moeten inderdaad een auto-save functie in het battle systeem maken zodat je niet elke keer je squad hoeft te kiezen zodra je gaat trainen/slopen.
Sta zelf nu in 19 Gyms waarvan er 13 solid lvl 8 of hoger zijn!
I bad beat my meat by busting my nuts!
Van het weekend ook weer gebeurd. Ik was dik 10 minuten bezig om een level 7 naar level 8 gym te krijgen. Komt er een kerel aanfietsen, traint zelf één keer en heeft daardoor net genoeg punten gescoord, zet zijn Pokemon erin en smeert hem er weer vandoor zonder ook maar iets te zeggen. Wat een lul was dat zeg...JamesB009 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:55:
[...]
Mja, dit is echt part of the game.
Ik vind het snipen e.d. 100x irritanter, dat is gewoon kut, ik zie liever dat als je in de laatste battle hebt gevochten, je 1 minuut hebt om er iets in / bij te zetten bijvoorbeeld.
Een gym van level 10 down halen is gewoon goed voor je XP.
Helemaal mee eens, dat zou het spelen en trainen een stuk leuker maken...nu heb ik toch elke keer 'stress' of ik wel op tijd ben...JamesB009 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:55:
[...]
Mja, dit is echt part of the game.

*burp*
Ja, dat is gewoon kut. Ik bedoel, stop dan even en overleg, wellicht dat jij hem kan helpen de gym omhoog te brengen, dan is die voor beiden sterker en is de kans groter dat je er langer in kan blijven.Robkazoe schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:01:
[...]
Van het weekend ook weer gebeurd. Ik was dik 10 minuten bezig om een level 7 naar level 8 gym te krijgen. Komt er een kerel aanfietsen, traint zelf één keer en heeft daardoor net genoeg punten gescoord, zet zijn Pokemon erin en smeert hem er weer vandoor zonder ook maar iets te zeggen. Wat een lul was dat zeg...
Ik up vaak een gym samen met mijn vriendin, dan diegene die er in kan vecht op het eind niet meer, als de ander dan genoeg heeft gevochten kan je er in 1 keer bij. Kans op snipen is daardoor minimaal. (Zodra victory in beeld komt zijn de punten er bij.)Doopy-X- schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:02:
[...]
Helemaal mee eens, dat zou het spelen en trainen een stuk leuker maken...nu heb ik toch elke keer 'stress' of ik wel op tijd ben...
Preciesssssss, ik spreek diegene altijd ff aan!JamesB009 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:02:
[...]
Ja, dat is gewoon kut. Ik bedoel, stop dan even en overleg, wellicht dat jij hem kan helpen de gym omhoog te brengen, dan is die voor beiden sterker en is de kans groter dat je er langer in kan blijven.
*burp*
Nou...die Flareon heeft het toch bijna anderhalf uur uitgehouden op het Rembrandtplein.... #zondevandetijdenmoeite
.....en diegene is weer gestopt na 2500 XP....
[ Voor 19% gewijzigd door Doopy-X- op 18-10-2016 14:21 ]
*burp*
Op dat soort "hotspots" zou ik sowieso nooit moeite doen. Downhalen voor XP en meer niet. (evt wat inzetten om direct muntjes te claimen.)Doopy-X- schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:19:
Nou...die Flareon heeft het toch bijna anderhalf uur uitgehouden op het Rembrandtplein.... #zondevandetijdenmoeite
Gyms op stations, bij stadions en op dat soort pleinen zijn geen stabiele gyms.
Was je Flareon de laagste CP ofzo? Als je een Pokemon in een level 10 gym stopt moet je natuurlijk ervoor zorgen dat je niet de onderste 2 ofzo bent. Want je hoeft maar 2 pokemon's te slopen in een lvl 10 gym en de onderste valt er al uit.Doopy-X- schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:19:
SR+ MiC
I know, maar die gym was al paar uur level 9 dus ik denk: ik loop er toch ff heen in de pauzeJamesB009 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:21:
[...]
Op dat soort "hotspots" zou ik sowieso nooit moeite doen. Downhalen voor XP en meer niet. (evt wat inzetten om direct muntjes te claimen.)
*burp*
Yup. Al mijn sterke defenders zitten al vast in gyms....en sinds de zweed down is, weinig zin gehad om erop uit te trekken....het was dus de onderste (Flareon van 1847)...Shiro schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:24:
[...]
Was je Flareon de laagste CP ofzo? Als je een Pokemon in een level 10 gym stopt moet je natuurlijk ervoor zorgen dat je niet de onderste 2 ofzo bent. Want je hoeft maar 2 pokemon's te slopen in een lvl 10 gym en de onderste valt er al uit.
*burp*
Als je er echt een beetje profijt uit wou halen, dan had je de Flareon ff wat powerups kunnen geven. Ik weet niet wat de ene laatste Pokemon z'n CP was, maar als je met 3 powerups ofzo rond de 6e positie kan komen, dan sta je al een stuk veiliger.Doopy-X- schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:26:
[...]
Yup. Al mijn sterke defenders zitten al vast in gyms....en sinds de zweed down is, weinig zin gehad om erop uit te trekken....het was dus de onderste (Flareon van 1847)...
Ik zie vaak genoeg mensen voor de fun een gym aanvallen en na 1 of 2 pokemon's stoppen. Als je dan onderaan staat, dan vlieg je er dus zo eruit.
Lvl 10 gym's zijn namelijk heel kwestbaar voor de onderste pokemon. Je kan beter in een lvl 9 gym onderaan hangen met 46000 prestige, dan level 10 met 52000. De 46000 prestige zou of omhoog getrained moeten worden, of neer gehaald moeten worden, beide acties kosten een stuk meer moeite dan een level 10 pokemon booten door 1 keer aan te vallen, dan leaven, waardoor gelijk 2000Prestige weg valt en vervolgens nog een keer 1 pokemon slopen.
SR+ MiC
Ik lees hier nog steeds over snipen en spoofen? Dat kan nu toch niet meer?
Dit lijkt mij inderdaad ook een ideale oplossing. Nog beter zou zijn als je meerdere teams zou kunnen samenstellen, zou het selecteren een stuk makkelijker maken, maar met 1 standaard team vind ik het al een grote vooruitgang. Hoop dat Niantic zo'n functie binnenkort toch toevoegt.Anoniem: 470627 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:02:
[...]
In de echte Pokemon spellen had je gewoon je line-up klaarstaan... Vind het apart dat je nu niet je eigen dream-team kan opslaan die het spel dan onthoudt en als standaard wordt ingezet. Zal hopelijk nog wel komen want ik word nu echt moe van de automatische selecties van het spel...
Wanneer noem je een gym stabiel? Ik sta al 6 dagen in een gym op een station.JamesB009 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:21:
[...]
Op dat soort "hotspots" zou ik sowieso nooit moeite doen. Downhalen voor XP en meer niet. (evt wat inzetten om direct muntjes te claimen.)
PSN: Marselaar
En waarom zou dat niet meer kunnen? Denk je nou werkelijk dat die safety features van Niantic iemand anders dan alleen legit spelers treffen?-TheNose- schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:36:
True that. Ik ga echter geen candy & dust in crap Pokes (want dat is Flareon) stoppenShiro schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:34:
[...]
Als je er echt een beetje profijt uit wou halen, dan had je de Flareon ff wat powerups kunnen geven. Ik weet niet wat de ene laatste Pokemon z'n CP was, maar als je met 3 powerups ofzo rond de 6e positie kan komen, dan sta je al een stuk veiliger.
Ik zie vaak genoeg mensen voor de fun een gym aanvallen en na 1 of 2 pokemon's stoppen. Als je dan onderaan staat, dan vlieg je er dus zo eruit.
Lvl 10 gym's zijn namelijk heel kwestbaar voor de onderste pokemon. Je kan beter in een lvl 9 gym onderaan hangen met 46000 prestige, dan level 10 met 52000. De 46000 prestige zou of omhoog getrained moeten worden, of neer gehaald moeten worden, beide acties kosten een stuk meer moeite dan een level 10 pokemon booten door 1 keer aan te vallen, dan leaven, waardoor gelijk 2000Prestige weg valt en vervolgens nog een keer 1 pokemon slopen.
*burp*
Spoofen zullen ze nooit 100% kunnen detecteren.-TheNose- schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:36:
Snipen daarentegen wel:
code:
1
| if( locatie_van_vangst - locatie_van_spawn > 1km ) then snipe_detected |
Ik snap niet waarom ze niet zoiets inbouwen.
Wat is het verschil tussen spoofen en snipen ?
Weet ik veel, ik heb voor andere apps blue stacks draaien, maar daar doet Pokemon het niet op hoor.mark-k schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:49:
[...]
En waarom zou dat niet meer kunnen? Denk je nou werkelijk dat die safety features van Niantic iemand anders dan alleen legit spelers treffen?
Ach ik speel zelf eigenlijk nog voor wat gyms en het vangen met de kinderen, dat is voor mij het leukste.
De lol is er vanaf als je door te snipen en te spoofen het spel makkelijker maakt. Je krijgt niet meer het goede gevoel wanneer je ,bv een rare pokemon vangt na 10 minuten zoeken :
Lol welke rare pokemon? Sinds de maps down zijn heb ik er geen meer gezien.tweakerjunior schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:59:
De lol is er vanaf als je door te snipen en te spoofen het spel makkelijker maakt. Je krijgt niet meer het goede gevoel wanneer je ,bv een rare pokemon vangt na 10 minuten zoeken :
Wat bedoel je met die code? Je kunt niks vangen van een afstand, je moet nog steeds gewoon naar die locatie spoofen voor hij spawnt en je hem kunt vangen.hneel schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:55:
[...]
Spoofen zullen ze nooit 100% kunnen detecteren.
Snipen daarentegen wel:
code:
1 if( locatie_van_vangst - locatie_van_spawn > 1km ) then snipe_detected
Ja maar dat hele spoofen en zo is nu toch dichtgespijkerd?
daarom zijn ze "rare"?mark-k schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:02:
[...]
Lol welke rare pokemon? Sinds de maps down zijn heb ik er geen meer gezien.
mja, just door de maps waren ze natuurlijk veel minder rare geworden.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Ik ben zeer trost op mijn zelf opgespoorde Snorlax die ineens in de sightings verscheen.Mofkees schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:05:
[...]
daarom zijn ze "rare"?
mja, just door de maps waren ze natuurlijk veel minder rare geworden.
Ik op mijn LaprasMarselaar schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:08:
[...]
Ik ben zeer trost op mijn zelf opgespoorde Snorlax die ineens in de sightings verscheen.
Nope, werkt nog prima hoor. Mensen die spoofen vinden wel een manier eromheen, is vrij simpel.-TheNose- schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:05:
Toch vind ik het jammer dat ik nu gewoon 2 uur rond kan lopen, mijn eitjes ongeveer de helft van de werkelijke Kilometers erbij hebben, en dat ik geen enkele leuke Pokémon tegenkom.
Of ik nou door het park of het centrum heen loop. Zonder de "Zweed" is het spel gelijk veel eentoniger. Laatste leuke Pokémon die ik tegen ben gekomen is een Lapras, vorige week, en die in mijn eigen huis.
Ik vind het lopen best leuk, maar als je 2 uur zinloos hebt gelopen wordt je het snel zat hoor
Of ik nou door het park of het centrum heen loop. Zonder de "Zweed" is het spel gelijk veel eentoniger. Laatste leuke Pokémon die ik tegen ben gekomen is een Lapras, vorige week, en die in mijn eigen huis.
Ik vind het lopen best leuk, maar als je 2 uur zinloos hebt gelopen wordt je het snel zat hoor
Écht? Ik bedoel heb je bewijs? Want bij de Zweed zijn ze al een week de zware hashing aan het ontcijferen maar de gemiddelde consument kan dit gewoon volgens jou? Of is het gewoon locatie spoofen en hopen dat je niet snel gebant wordt?mark-k schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:10:
[...]
Nope, werkt nog prima hoor. Mensen die spoofen vinden wel een manier eromheen, is vrij simpel.
[ Voor 31% gewijzigd door Afvalzak op 18-10-2016 15:11 ]
Merk tegenwoordig wel dat ik steeds minder behoefte heb om te spelen als ik niet ergens heen hoef. Niet alleen door het weer, maar ook doordat me dex redelijk vol raakt en ik die ik nog moet toch niet vindt.
Daarnaast is de hele stad lvl 10 blauw en is er gewoon niemand van een andere kleur die nog probeert het onderuit te halen (paar x gedaan, maar 2 dagen later staat ie er toch weer), sommige gyms zijn al een maand blauw.
Daar mogen ze wat mij betreft wel iets aan veranderen, dat je max. 10/20 x een muntje kan claimen van dezelfde gym en dat je pokemon daarna terug komt (misschien met bericht van waar hij komt). Dan moeten mensen er tenminste nog op uit, nu is het een groep blauwe spelers heeft alles en is er geen *** aan voor anderen.
Daarnaast is de hele stad lvl 10 blauw en is er gewoon niemand van een andere kleur die nog probeert het onderuit te halen (paar x gedaan, maar 2 dagen later staat ie er toch weer), sommige gyms zijn al een maand blauw.
Daar mogen ze wat mij betreft wel iets aan veranderen, dat je max. 10/20 x een muntje kan claimen van dezelfde gym en dat je pokemon daarna terug komt (misschien met bericht van waar hij komt). Dan moeten mensen er tenminste nog op uit, nu is het een groep blauwe spelers heeft alles en is er geen *** aan voor anderen.
Trots dat je toevallig op de juiste plek op het juiste moment was? Nu alles random is is het niet echt meer een prestatie maar gewoon een loterij.Marselaar schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:08:
[...]
Ik ben zeer trost op mijn zelf opgespoorde Snorlax die ineens in de sightings verscheen.
Sorry pokemon Go newbie hier maar dochterlief wilde zo graagschaapiej schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 07:52:
[...]
Klopt, ik waag mij ook maar eens aan een lucky egg sessie op 2 devices!
Ah, ik zat met 80 evolves per device in m'n hoofd.. dan nog maar wat extra sparen![]()
Extra XP is natuurlijk nooit verkeerd, sta nu op 150000/250000 in level 27.
Dit gaat toch over dat je zo veel mogelijk pidgey verzameld en dan een lucky egg sessie doet waarbij je de pidgey's 1(?) x evolved om zo snel XP te verdienen? En begrijp ik nu goed dat je dat dan op 2 telefoons tegelijk kan doen?
Kan je dan ook met hetzelfde account met 2 telefoons gaan wandelen en zo je buddy 2x zo snel candy's laten harvesten?
GPS spoofen hoeft niet direct met POGO wat te maken hebben. Je kunt altijd al de locatie van je mobiel faken (=spoof). Vandaar dat er eerder gezegd werd dat het spoofen nooit gaat verdwijnen.-TheNose- schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:05:
Snipen (=teleporten naar een remote locatie en pokemon vangen) is theoretisch dus altijd nog mogeljk. Als ik b.v. op kijkduin sta en een Lapras gevonden heb, kan ik jou bellen en dan kan je je snel spoofen daarheen en Lapras vangen. Echter, door de laatste een paar updates werken de maps niet meer. Je krijgt dus niet langer automatisch een lijst van "rare pokemon" locaties, waarnaartoe je ff heel snel spoof'en kan. Die lijst werd namelijk door de scanners automatisch gegenereerd.
Dus ik begrijp aan de ene kant wel dat man een werkende map wil, aan de andere kant zullen cheaters dus weer dikke pokemons kunnen vangen, als de maps weer werken.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Bij FPM maken ze gebruik van allerhande zelf gebouwde zwik die allerlei data uit de code moet halen. Met spoofen moet je alleen je telefoon laten denken dat hij op een andere plek is dan hij werkelijk is. Kwestie van de juiste programma's draaien die een mocked location door kunnen geven icm iets dat deze optie verborgen houdt voor PoGo. Aangezien Xposed gewoon nog steeds werkt kan dat dus nog.Afvalzak schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:10:
Toch vind ik het jammer dat ik nu gewoon 2 uur rond kan lopen, mijn eitjes ongeveer de helft van de werkelijke Kilometers erbij hebben, en dat ik geen enkele leuke Pokémon tegenkom.
[...]
Écht? Ik bedoel heb je bewijs? Want bij de Zweed zijn ze al een week de zware hashing aan het ontcijferen maar de gemiddelde consument kan dit gewoon volgens jou? Of is het gewoon locatie spoofen en hopen dat je niet snel gebant wordt?
6 dagen noem ik wel stabiel ja.Marselaar schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:46:
[...]
Wanneer noem je een gym stabiel? Ik sta al 6 dagen in een gym op een station.
Er zijn ook wel uitzonderingen te vinden, maar zelf ontwijk ik "hotspot" plekken zoals stations. Het kan best zijn dat een station lang zo blijft, maar de kans is kleiner dan 1 in het bos bijvoorbeeld.
Zo hebben mijn vriendin en ik de gym op de posbank blauw gemaakt, er een pokemon ingezet in de verwachting dat deze er binnen 1 uur uit zou zijn, wij zitten er nog steeds in, na 3 dagen.. soms verwacht je iets niet.
Wij hadden ook een gym level 9 gemaakt, waar ik al 1 week in zat, en diezelfde avond waren wij er beiden uit (waren pos 3 en 5 in de gym.). En van die gym had ik juist verwacht dat wij er lang in zouden zitten, gezien deze in het bos zit
Wil net nog 20 coins cashen van de 2 gyms waar ik nog in dacht te staan, zie ik ineens dat ik nergens meer in sta...
Stond sinds 5 oktober in een level 10 gym waar mijn vaporeon op dat moment de hoogste was, maar deze is vandaag dus helaas net als m'n arcanine terug naar het baasje.
Altijd jammer, maar vandaag is het ook nog eens een slechte dag om even wat gyms te pakken met al die regen.
Stond sinds 5 oktober in een level 10 gym waar mijn vaporeon op dat moment de hoogste was, maar deze is vandaag dus helaas net als m'n arcanine terug naar het baasje.
Altijd jammer, maar vandaag is het ook nog eens een slechte dag om even wat gyms te pakken met al die regen.
Weet dat vele van jullie het niet zoeken om in je eentje een level 10 te slopen, maar voor degene die dat wel doen... Wat is jullie favoriete aanvalsplan?
Ik ben nu zelf een beetje aan het experimenteren met het vanaf onderaan wegknibbelen door elke keer alleen de onderste pokemon met beste line-up te vernietigen en dan weg te rennen voor de -500.
En dan pas al het een haalbare kaart is geworden door te poweren voor de 1500-bonus.
Geen gedoe met de hele tijd de line-up aan te passen (alleen de 1ste pokemon is belangrijk), en spaart redelijk wat revives uit.
P.s. Aangezien ik een van de weinige gele spelers ben in een rood bolwerk vind ik het gewoon leuk om ze te slopen. Optrainen voor mij heeft bijna geen nut, nu al paar dagen gelijk tot level 5 getrained zodat er voldoende vrije plekken zijn, maar als er zelfs geen lage CP pokies instappen is dat natuurlijk zonde van de tijd. Want dat is 6 pokies tegen 1 met een -2000 als resultaat...
Ik ben nu zelf een beetje aan het experimenteren met het vanaf onderaan wegknibbelen door elke keer alleen de onderste pokemon met beste line-up te vernietigen en dan weg te rennen voor de -500.
En dan pas al het een haalbare kaart is geworden door te poweren voor de 1500-bonus.
Geen gedoe met de hele tijd de line-up aan te passen (alleen de 1ste pokemon is belangrijk), en spaart redelijk wat revives uit.
P.s. Aangezien ik een van de weinige gele spelers ben in een rood bolwerk vind ik het gewoon leuk om ze te slopen. Optrainen voor mij heeft bijna geen nut, nu al paar dagen gelijk tot level 5 getrained zodat er voldoende vrije plekken zijn, maar als er zelfs geen lage CP pokies instappen is dat natuurlijk zonde van de tijd. Want dat is 6 pokies tegen 1 met een -2000 als resultaat...
Het is trouwens machtig boeiend om de reverse engineers te volgen op Discord. Ik snap echt nog geen 5% van wat ze doen maar op de één of andere manier is het 'spannend' omdat ze daadwerkelijk bezig zijn de beveiliging te kraken.
Afgelopen dagen is daar ook drukke community ontstaan in de verschillende rooms van FastPokeMap & PogoDev
Afgelopen dagen is daar ook drukke community ontstaan in de verschillende rooms van FastPokeMap & PogoDev
*burp*
Ja ik lees ook graag mee, snap iets meer dan 5% maar het gaat wel ver hoorDoopy-X- schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:18:
Het is trouwens machtig boeiend om de reverse engineers te volgen op Discord. Ik snap echt nog geen 5% van wat ze doen maar op de één of andere manier is het 'spannend' omdat ze daadwerkelijk bezig zijn de beveiliging te kraken.
[...]
Herstel: Zeer trots. Ik doe mijn naam eer aan. Ik baal enorm dat ik ooit 1 keer een Wartortle heb opgezocht. Hij stond wel in de sightings, maar ik had een moment van zwakte. Pas als ik 4 squirtle candy meer heb voor een Blastoise, ga ik hem evolven. Als de site hier nooit besproken was geweest, had ik er niet van geweten. Jammer dus dat de posts niet door de mods gedelete zijn. Maar ja, onbegonnen werk voor ze denk ik zoveel als er over gepost word.mark-k schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:11:
[...]
Trots dat je toevallig op de juiste plek op het juiste moment was? Nu alles random is is het niet echt meer een prestatie maar gewoon een loterij.
Klopt!GroeneThee schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:12:
Sorry pokemon Go newbie hier maar dochterlief wilde zo graag![]()
Dit gaat toch over dat je zo veel mogelijk pidgey verzameld en dan een lucky egg sessie doet waarbij je de pidgey's 1(?) x evolved om zo snel XP te verdienen? En begrijp ik nu goed dat je dat dan op 2 telefoons tegelijk kan doen?
Kan je dan ook met hetzelfde account met 2 telefoons gaan wandelen en zo je buddy 2x zo snel candy's laten harvesten?
Pidgey, Weedle en Caterpie zijn het goedkoopste om daarvoor te gebruiken. De 1e evolve kost maar 10 candy onderaan de streep. Je krijgt 1 candy voor het evolven en 1 candy voor het transferren. Het kan inderdaad op meerdere devices tegelijk, heb hier van mensen gelezen dat ze er 3 tegelijk gebruiken. Dan gaat het helemaal hard met de XP!
Geen idee of je met meerdere tegelijk kan lopen... nooit getest. Wellicht dat iemand anders dat hier kan beantwoorden.
Als je er echt zo zwaar mee zit kun je natuurlijk ook wat dust opofferen door een squirtle die je toch gaat transferren eerst te poweren om van die illegaal verkregen candy af te komen, een soort van boetebedrag voor je foute praktijkenMarselaar schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:28:
[...]
Herstel: Zeer trots. Ik doe mijn naam eer aan. Ik baal enorm dat ik ooit 1 keer een Wartortle heb opgezocht. Hij stond wel in de sightings, maar ik had een moment van zwakte. Pas als ik 4 squirtle candy meer heb voor een Blastoise, ga ik hem evolven. Als de site hier nooit besproken was geweest, had ik er niet van geweten. Jammer dus dat de posts niet door de mods gedelete zijn. Maar ja, onbegonnen werk voor ze denk ik zoveel als er over gepost word.
Ligt het trouwens aan mij of geven de Pokestops bijna geen revives meer?!
*burp*
RNG. Bij vlagen krijg ik niks, dan ineens weer elke stop 1 of 2.Doopy-X- schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:33:
Ligt het trouwens aan mij of geven de Pokestops bijna geen revives meer?!
Jij bent niet leuk, altijd maar gewoon de RNG erbij halen en het met logica oplossen, wij willen gewoon iets hebben om over te scheldenPathogen schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:34:
[...]
RNG. Bij vlagen krijg ik niks, dan ineens weer elke stop 1 of 2.
Haha, goeie tip! Bedankt man! Soort witwassen.mark-k schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:32:
[...]
Als je er echt zo zwaar mee zit kun je natuurlijk ook wat dust opofferen door een squirtle die je toch gaat transferren eerst te poweren om van die illegaal verkregen candy af te komen, een soort van boetebedrag voor je foute praktijken

Afhankelijk van welke level en CP je eigen Pokemon's zijn, zou ik zeggen, walst alle 10 de Pokemon's neer met 1 run. Tenzij de gym vol zit met Snorlax en Lapras, dan moet je misschien de eerste paar levels paar keer wat prestige eraf slaan om 1 of 2 Pokemon's uit de gym te krijgen. En uiteraard alle charge moves dodgen.Mirx_NL schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:17:
Weet dat vele van jullie het niet zoeken om in je eentje een level 10 te slopen, maar voor degene die dat wel doen... Wat is jullie favoriete aanvalsplan?
Mijn aanvallers keuze tegen een paar van de meest geziende Pokemon's in gym:
Exeggutor: Vaporeon, Slowbro, Poliwrath, Gyarados
Arcanaine: Exeggutor, Lapras
Lapras: Dragonite, Exeggutor
Vaporeon: Flareon, Arcanaine.
Jolteon: Gyarados, alleen als er meer dan 3 zijn
Dragonite: Vaporeon, Snorlax (eigenlijk een beetje alles dat geen ice moves heeft)
Zo af en toe ook Venusaur tegen water pokemon's die geen ice/psychic moves kunnen, maar door type poison toch een stuk minder flexiebel.
SR+ MiC
Ooit ook voorgehad en daardoor coins verspeeld aan 8x incence. Daar kan je gelukkig wel nog iets mee doen, maar ik had liever iets anders in de plaats gekozen. Sindsdien altijd met de buitenkant naar buiten of stevig in de handAnoniem: 470627 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:00:
[...]
Ja zal ik idd mezelf moeten aanleren... dit is echt doodzonde
Vileplume met een solar beam gaat ook hard bij 100% water pokemon. Alleen zijn de standaard aanvallen zo traag...Shiro schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:39:
[...]
Afhankelijk van welke level en CP je eigen Pokemon's zijn, zou ik zeggen, walst alle 10 de Pokemon's neer met 1 run. Tenzij de gym vol zit met Snorlax en Lapras, dan moet je misschien de eerste paar levels paar keer wat prestige eraf slaan om 1 of 2 Pokemon's uit de gym te krijgen. En uiteraard alle charge moves dodgen.
Mijn aanvallers keuze tegen een paar van de meest geziende Pokemon's in gym:
Exeggutor: Vaporeon, Slowbro, Poliwrath, Gyarados
Arcanaine: Exeggutor, Lapras
Lapras: Dragonite, Exeggutor
Vaporeon: Flareon, Arcanaine.
Jolteon: Gyarados, alleen als er meer dan 3 zijn![]()
Dragonite: Vaporeon, Snorlax (eigenlijk een beetje alles dat geen ice moves heeft)
Zo af en toe ook Venusaur tegen water pokemon's die geen ice/psychic moves kunnen, maar door type poison toch een stuk minder flexiebel.
Pfff, ik heb er pas 1 gehad vandaag (en ik zit bovenop een Pokestop...)Pathogen schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:34:
[...]
RNG. Bij vlagen krijg ik niks, dan ineens weer elke stop 1 of 2.
*burp*
Aanval - dodge - aanval - dodge. Dat werkt wel bij mij. Of je knalt gewoon door en dodge enkel de special attacks. Dat werkt wel aardig.Robkazoe schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:49:
[...]
Vileplume met een solar beam gaat ook hard bij 100% water pokemon. Alleen zijn de standaard aanvallen zo traag...
Zit je in de USA, toont de radar enkel Rattatas, Pidgeys en Spearows... Kan ik het evengoed niet opstarten hier
Thanks voor je antwoord. Heb inmiddels ook al zo'n site gevonden die uitrekent hoeveel meer Pidgey's moet gaan vangen om het maximale resultaat te halen. Neem aan dat het ook gaat werken voor die ratatatata's , daar heeft ze er ook best een hoop van. Althans volgens die calculators moet ze nog wel even doorsparenschaapiej schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:30:
[...]
Klopt!
Pidgey, Weedle en Caterpie zijn het goedkoopste om daarvoor te gebruiken. De 1e evolve kost maar 10 candy onderaan de streep. Je krijgt 1 candy voor het evolven en 1 candy voor het transferren. Het kan inderdaad op meerdere devices tegelijk, heb hier van mensen gelezen dat ze er 3 tegelijk gebruiken. Dan gaat het helemaal hard met de XP!
Geen idee of je met meerdere tegelijk kan lopen... nooit getest. Wellicht dat iemand anders dat hier kan beantwoorden.
Gaan ook maar eens kijken of we met 2 telefoons met hetzelfde account het dubbel aantal km lopen tijdens een wandelsessie. Moet zeggen dat papa hierdoor ook weer wat meer beweging krijgt
Ondanks dat ik in een dorp zit zijn de de wat stabielere gyms toch wel 2000+.Shiro schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:39:
[...]
Afhankelijk van welke level en CP je eigen Pokemon's zijn, zou ik zeggen, walst alle 10 de Pokemon's neer met 1 run. Tenzij de gym vol zit met Snorlax en Lapras, dan moet je misschien de eerste paar levels paar keer wat prestige eraf slaan om 1 of 2 Pokemon's uit de gym te krijgen. En uiteraard alle charge moves dodgen.
Snorlax niet zo veel problemen mee. Met mijn eigen 2400+ met body slam kan ik like for like meestal wel 2 snorlaxen ~2400 verslaan. En mijn 2100+ gyrados met dragon pulse snijd dwars door een dragonite van 2900+ heen. Dus meeste gyms hier kan ik op zich vanaf level 8 wel de bonus halen zonder al te veel risico.
Het kan wel, maar is in principe wel "verboden" valt namelijk onder account sharing, en daar zou je voor geband kunnen worden. //drie dubbele slag om de armGroeneThee schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:15:
[...]
Thanks voor je antwoord. Heb inmiddels ook al zo'n site gevonden die uitrekent hoeveel meer Pidgey's moet gaan vangen om het maximale resultaat te halen. Neem aan dat het ook gaat werken voor die ratatatata's , daar heeft ze er ook best een hoop van. Althans volgens die calculators moet ze nog wel even doorsparen![]()
Gaan ook maar eens kijken of we met 2 telefoons met hetzelfde account het dubbel aantal km lopen tijdens een wandelsessie. Moet zeggen dat papa hierdoor ook weer wat meer beweging krijgt(ook al doet ze dit pas een week
)
Wat valt onder account sharing? Ik zie niks dat daar ook maar remotely op lijkt.Afvalzak schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:19:
[...]
Het kan wel, maar is in principe wel "verboden" valt namelijk onder account sharing, en daar zou je voor geband kunnen worden. //drie dubbele slag om de arm
Ow wow, das niet zo best. Ik ben een maand geleden ook in de VS geweest maar vond het daar wel beduidend beter. Ik had een huisje in de middle of nowhere. Zelfs daar spawnde naast de reguliere grut gewoon Nidorans en Squirtels/Bulbasaurs. En op toeristische plekken (South Beach en St. Augustine beide Florida) met veel stops ook gewoon wat speciale Pokemon kunnen vangen:Jump schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:11:
Zit je in de USA, toont de radar enkel Rattatas, Pidgeys en Spearows... Kan ik het evengoed niet opstarten hier
- Diglet (slechts één, maar wel mijn eerste)
- Tangala (had ik ook nog niet)
- Tauros
- Abra (kom ik zelden tegen in NL)
- Veel meer vuur Pokemon (ik krijg hier zelden tot nooit Vulpix en die vuurhond te pakken)
Ik had op vakantie in San Francisco ook een heleboel meuk wat ik normaal gesproken niet in mijn buurt/werkplek vind.
Zeker ook wel de usual die ik hier ook heb qua rattata enzo, maar veel meer speciaal spul (regelmatig wat spul zien spawnen wat ik hier nooit hebt gezien in ieder geval)
Zeker ook wel de usual die ik hier ook heb qua rattata enzo, maar veel meer speciaal spul (regelmatig wat spul zien spawnen wat ik hier nooit hebt gezien in ieder geval)
Zijn hier mensen die genoeg zicht op onstabiele gyms hebben om enigszins in te kunnen schatten of de wijziging in de training ook effect heeft gehad in die zin dat meer lagere level spelers plekjes in gyms bezetten?
Ik ga deze avond eens kijken in de buurt van de Walmart, en wat meer naar het centrum gaan. Aan het hotel zat ergens een Tauros maar na een dag van 20+ uur had ik geen zin meer om die te gaan zoeken.Robkazoe schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:27:
[...]
Ow wow, das niet zo best. Ik ben een maand geleden ook in de VS geweest maar vond het daar wel beduidend beter. Ik had een huisje in de middle of nowhere. Zelfs daar spawnde naast de reguliere grut gewoon Nidorans en Squirtels/Bulbasaurs. En op toeristische plekken (South Beach en St. Augustine beide Florida) met veel stops ook gewoon wat speciale Pokemon kunnen vangen:
- Diglet (slechts één, maar wel mijn eerste)
- Tangala (had ik ook nog niet)
- Tauros
- Abra (kom ik zelden tegen in NL)
- Veel meer vuur Pokemon (ik krijg hier zelden tot nooit Vulpix en die vuurhond te pakken)
Hmmm een ban zou ze niet prettig vinden maar als ik het goed begrijp heeft niemand hier ooit geprobeerd om met 2 telefoons en hetzlfde account te wandelen voor dubbel km voor eggs/buddy?Afvalzak schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:19:
[...]
Het kan wel, maar is in principe wel "verboden" valt namelijk onder account sharing, en daar zou je voor geband kunnen worden. //drie dubbele slag om de arm
Bij mij in de buurt zijn een stuk of 4/5 instabiele gyms. Ik zie sinds de update geen verandering in level hoogte van trainers. Ondanks dat ik dat wel dacht zie ik ook niet meer level 10 gyms. Alhoewel je dat hier in het centrum (Heerlen) wel begint te zien. Zeker voor de sterkere spelers is het nu iets makkelijker de hogere gyms nog hoger te levelen. Zeker met zoveel Pokéstops (en dus ook Revives/Potions) om je heen.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:00:
Zijn hier mensen die genoeg zicht op onstabiele gyms hebben om enigszins in te kunnen schatten of de wijziging in de training ook effect heeft gehad in die zin dat meer lagere level spelers plekjes in gyms bezetten?
Geniet nooit met mate
Het zullen inderdaad de ervarener, en dus hogere spelers zijn die het hoogste rendement uit dit nieuwe systeem zullen weten te halen. Dat zal waarschijnlijk het voordeel dat lagere spelers met dit nieuwe systeem hebben volledig compenseren zo niet overtreffen.psteijns schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:04:
[...]
Ondanks dat ik dat wel dacht zie ik ook niet meer level 10 gyms. Alhoewel je dat hier in het centrum (Heerlen) wel begint te zien. Zeker voor de sterkere spelers is het nu iets makkelijker de hogere gyms nog hoger te levelen. Zeker met zoveel Pokéstops (en dus ook Revives/Potions) om je heen.
[ Voor 5% gewijzigd door CaptJackSparrow op 18-10-2016 17:21 ]
Ja precies. En mochten ze toch een plaatsje weten te bemachtigen dan is hun hoogste CP pokemon waarschijnlijk nog steeds de laagste in de gym en word je er binnen de kortste keren weer uitgebonjourd :-)CaptJackSparrow schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:11:
[...]
Het zullen inderdaad de ervarener, en dus hogere spelers zijn die het hoogste rendement uit dit nieuwe systeem zullen weten te halen. Dat zal waarschijnlijk het voordeel dat lagere spelers met dit nieuwe systeem hebben volledig compenseren zo niet overtreffen.
Geniet nooit met mate
2 keer dezelfde account inloggen op 2 verschillende telefoons. Hoe valt dat er niet onder?mark-k schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:23:
[...]
Wat valt onder account sharing? Ik zie niks dat daar ook maar remotely op lijkt.
Met welke persoon deel je dan je account? Multi-login is geen account sharing.Afvalzak schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:05:
[...]
2 keer dezelfde account inloggen op 2 verschillende telefoons. Hoe valt dat er niet onder?
Ander naampje zelfde probleem, of verwacht je dat Niantic gaat uitzoeken of beide telefoons van jou zijn?mark-k schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:06:
[...]
Met welke persoon deel je dan je account? Multi-login is geen account sharing.
Niantic ziet gewoon 2 devices met dezelfde inlog en kan je dus (Soft)bannen. Helemaal als je ermee gaat wandelen.
Maar dat betekent niet dat het hetzelfde is, multi logins zijn niet verboden (had anders zeer simpel voorkomen kunnen worden), maar account sharing wel. En account sharing kan ook prima zonder multi login. Appels en Peren dus.Afvalzak schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:10:
[...]
Ander naampje zelfde probleem, of verwacht je dat Niantic gaat uitzoeken of beide telefoons van jou zijn?
Niantic ziet gewoon 2 devices met dezelfde inlog en kan je dus (Soft)bannen. Helemaal als je ermee gaat wandelen.
In de guidelines staat dat alles wat niet "Fair" is onder cheaten valt.mark-k schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:17:
[...]
Maar dat betekent niet dat het hetzelfde is, multi logins zijn niet verboden (had anders zeer simpel voorkomen kunnen worden), maar account sharing wel. En account sharing kan ook prima zonder multi login. Appels en Peren dus.
Je kan er dus over discussiëren. Als je met 2 devices op dezelfde account inlogt en die devices meeneemt verwacht ik sowieso niet dat kms dubbel tellen zoals hierboven geopperd wordt overigens.
Of het Fair is om met meerdere devices tegelijk te gaan evolven (helemaal met een Lucky egg aan) durf ik niet te zeggen. Maar ik durf de gok niet te wagen. Niantec lijkt sowieso drukker met cheaters te zijn dan met ontwikkelen
[ Voor 0% gewijzigd door Afvalzak op 18-10-2016 19:24 . Reden: Auto correct ]
Niantic is helemaal niet druk met cheaters want er zijn genoeg dingen die ze simpel hadden kunnen implementeren om cheaters aan te pakken. In plaats daarvan doen ze allerlei moeilijke shit die vooral legit spelers aanpakt. Volgens mij is Niantic vooral bezig met hun hoofd verder in hun eigen reet te duwen (klinkt beter in het Engels) en veel geld te cashen.Afvalzak schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:23:
[...]
In de guidelines staat dat alles wat niet "Fair" is onder cheaten valt.
Je kan er dus over discussiëren. Als je met 2 devices op dezelfde account inlogt en die devices meeneemt verwacht ik sowieso niet dat kms dubbel tellen zoals hierboven geopperd wordt overigens.
Of het Fair is om met meerdere devices tegelijk te gaan evolven (helemaal met een Lucky egg aan) durf ik niet te zeggen. Maar ik durf de gok niet te wagen. Niantec lijkt sowieso drukker met cheaters te zijn dan met ontwikkelen
Maar ik stop maar met klagen want straks gaan anderen weer zeiken dat ik weg moet blijven als het me niet bevalt (censuur anyone?) en bla bla bla.
Zeggen dat je stopt en dan terugkomen helpt niet natuurlijk.mark-k schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:27:
[...]
Niantic is helemaal niet druk met cheaters want er zijn genoeg dingen die ze simpel hadden kunnen implementeren om cheaters aan te pakken. In plaats daarvan doen ze allerlei moeilijke shit die vooral legit spelers aanpakt. Volgens mij is Niantic vooral bezig met hun hoofd verder in hun eigen reet te duwen (klinkt beter in het Engels) en veel geld te cashen.
Maar ik stop maar met klagen want straks gaan anderen weer zeiken dat ik weg moet blijven als het me niet bevalt (censuur anyone?) en bla bla bla.

Maar als er dingen zijn die ze beter kunnen doen, maak even een bugreport aan, misschien helpt het wel.
Mark-k en PoGo hebben gewoon een stroboscooprelatie.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ho ho, ik ging stoppen totdat het weer werkte met root, en dat heb ik ook gedaan want het werkt weer (met wat gepruts eromheen, maar het werkt).Afvalzak schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:30:
[...]
Zeggen dat je stopt en dan terugkomen helpt niet natuurlijk.![]()
Maar als er dingen zijn die ze beter kunnen doen, maak even een bugreport aan, misschien helpt het wel.
En een report maken heeft echt geen zin want ik wacht nog op reactie van eentje in augustus...
Whooooh ik heb een relatieMx. Alba schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:31:
Mark-k en PoGo hebben gewoon een stroboscooprelatie.

And more than enough sex because I feel like I'm gettin' fucked by Niantic every week

Haha lol Niantic en iets doen tegen cheaters of tickets beantwoorden

Haha ja toch mooi om de onschuldigheid en naïviteit van die nieuwelingen te zien als ouwe rot in het vak heschaapiej schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:37:
Haha lol Niantic en iets doen tegen cheaters of tickets beantwoorden![]()
Lol ik speel al vanaf dag 1 en heb al verschillende mensen die bots gebruikte inmiddels zien afhaken door maatregelen van niantec. Die problemen die ontstaan zijn door verschillende maatregelen als root herkenning, captcha's etc.(beide nog niet zelf opgemerkt) zijn niet goed te praten, maar de bots liggen er nu al anderhalve week uit, dus het werkt wel.mark-k schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:39:
[...]
Haha ja toch mooi om de onschuldigheid en naïviteit van die nieuwelingen te zien als ouwe rot in het vak he
Die enkele sniper die je dan tegenkomt wordt vanzelf gebanned als hij het teveel doet, op een andere manier is gewoon lastiger op te merken.
Dat ze tickets niet oppakken zal best, maar het heeft meer zin om tegen hun Te spuien dan in dit topic, al staat het je vrij, het voegt alleen niets toe hier, behalve een paar pagina's met gezeur en discussie over niets.
Moet wel zeggen als ik ook zo gefrustreerd raakt door een spel als PGO als jij op het moment was ik er mee gestopt:p
[ Voor 5% gewijzigd door Afvalzak op 18-10-2016 19:55 ]
De laatste tijd druk geweest met gym battles en ik ben meteen een whatsapp groepje rijker in het dorp.
Toch leuke spinoff van een spelletje.
In Leiden zijn de Gyms echt niet normaal meer qua CP race. Daar kom je echt niet meer tussen nu als casual speler.
In Leiden zijn de Gyms echt niet normaal meer qua CP race. Daar kom je echt niet meer tussen nu als casual speler.
Geen plaatjes spam plzOrsetto schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:58:
De laatste tijd druk geweest met gym battles en ik ben meteen een whatsapp groepje rijker in het dorp.
[ Voor 18% gewijzigd door Grotman op 18-10-2016 23:05 ]
Of vang alle snipers door een pokemon in het midden van een of andere zee te laten spanen.hneel schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:55:
[...]
Spoofen zullen ze nooit 100% kunnen detecteren.
Snipen daarentegen wel:
code:
1 if( locatie_van_vangst - locatie_van_spawn > 1km ) then snipe_detected
<knip>Gravediggerxx schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:05:
[...]
Of vang alle snipers door een pokemon in het midden van een of andere zee te laten spanen.
Dat is nutteloos want niemand scant de hele zee af...
[ Voor 16% gewijzigd door Grotman op 18-10-2016 23:05 ]
Zet een Articuno midden op de noordpool. Iedereen die hem heeft meteen bannen.Gravediggerxx schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:05:
[...]
Of vang alle snipers door een pokemon in het midden van een of andere zee te laten spanen.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Nice , het enige tijdverdrijf van die eenzame poolreiziger wegMx. Alba schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:12:
[...]
Zet een Articuno midden op de noordpool. Iedereen die hem heeft meteen bannen.
ramones73 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:23:
[...]
Nice , het enige tijdverdrijf van die eenzame poolreiziger weg

Gister nog een Mew gevonden
[ Voor 3% gewijzigd door Switchie op 18-10-2016 21:26 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Net de nodige gym frustratie gehad. 3 gyms in de buurt die niet blauw waren, dat kan natuurlijk niet!
1 gym op level 6 en 2 op level 3.
De ellende begon bij de level 6 gym... De app liep tijdens de gym gevechten meerdere keren vast en uiteindelijk kreeg ik bij het starten van een gevechten telkens de bekende error melding. Goed... Die gym maar op level 3 laten staan.
Daarna de 2e gym ook meerdere keren vast gelopen. Inclusief het probleem dat de app niet doorstart? Telefoon reboot en daarna de gym kunnen slopen.
En ja ja je raadt het al.. De 3e gym niet zonder vastloper kunnen slopen! Bij deze gym gelukkig maar 1 vastloper.
Echt totaal geen pijl op te trekken hoe t gaat met de gyms. De ene dag totaal geen problemen en de andere dag dit soort shit! En het fijne; mijn vriendin zat naast mij met dezelfde telefoon/provider en die kon wel normaal de gyms aanvallen... (andere dagen is het andersom)
Nu eerst maar even lief doen tegen haar na al dat gevloek en getier!
en hopen dat ik als beloning morgenvroeg de 100 muntjes kan cashen hehe
1 gym op level 6 en 2 op level 3.
De ellende begon bij de level 6 gym... De app liep tijdens de gym gevechten meerdere keren vast en uiteindelijk kreeg ik bij het starten van een gevechten telkens de bekende error melding. Goed... Die gym maar op level 3 laten staan.
Daarna de 2e gym ook meerdere keren vast gelopen. Inclusief het probleem dat de app niet doorstart? Telefoon reboot en daarna de gym kunnen slopen.
En ja ja je raadt het al.. De 3e gym niet zonder vastloper kunnen slopen! Bij deze gym gelukkig maar 1 vastloper.
Echt totaal geen pijl op te trekken hoe t gaat met de gyms. De ene dag totaal geen problemen en de andere dag dit soort shit! En het fijne; mijn vriendin zat naast mij met dezelfde telefoon/provider en die kon wel normaal de gyms aanvallen... (andere dagen is het andersom)
Nu eerst maar even lief doen tegen haar na al dat gevloek en getier!
Waarom worden mijn plaatjes verwijderd en die van anderen niet? Plaats ik er ook eens 2 en wordt het meteen als spammen gezien. Denk dat je geen significant getal meer overhoudt als je het aantal plaatjes deelt door mijn postcount in de afgelopen PoGo topics... Plus dat eentje nog echt informatief was ook, want een boel mensen snappen blijkbaar het principe achter een pokemon sniper niet.
Is het toevallig omdat ik zwart ben? Alleen maar omdat ik niet bij de rode elite hoor wordt mijn vrijheid van meningsuiting dmv afbeeldingen gecensureerd.
Is het toevallig omdat ik zwart ben? Alleen maar omdat ik niet bij de rode elite hoor wordt mijn vrijheid van meningsuiting dmv afbeeldingen gecensureerd.
[ Voor 17% gewijzigd door mark-k op 18-10-2016 23:32 ]
WOW, net een 1281 rapidash voor de deur...
eerst 10+ ultraballs gegooid zonder hem te raken, staat super ver weg!
Toen 20+ great ball gegooid zonder hem te raken.
Ik kreeg het gewoon niet voor elkaar om er een bal tegenaan te gooien, alles net te kort.
Nog nooit eerder meegemaakt, ook niet met de 1800+ snorlax of de 1000+ dragonair!
Hiervoor kon ik alles zonder problemen vangen.
Dus: nieuwe techniek!
In plaats van het balletje 'pakken' door je vinger er op te leggen en hierna te gooien lukte het me wel als volgt:
Ik zorg ervoor dat m'n vinger al op snelheid is voordat ik het scherm raak en ik ga zo snel mogelijk van beneden naar boven.
Toen zat hij in het 2e balletje.
eerst 10+ ultraballs gegooid zonder hem te raken, staat super ver weg!
Toen 20+ great ball gegooid zonder hem te raken.
Ik kreeg het gewoon niet voor elkaar om er een bal tegenaan te gooien, alles net te kort.
Nog nooit eerder meegemaakt, ook niet met de 1800+ snorlax of de 1000+ dragonair!
Hiervoor kon ik alles zonder problemen vangen.
Dus: nieuwe techniek!
In plaats van het balletje 'pakken' door je vinger er op te leggen en hierna te gooien lukte het me wel als volgt:
Ik zorg ervoor dat m'n vinger al op snelheid is voordat ik het scherm raak en ik ga zo snel mogelijk van beneden naar boven.
Toen zat hij in het 2e balletje.
Mijn plaatjes zijn onderdeel van een groter geheel.mark-k schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 23:27:
Waarom worden mijn plaatjes verwijderd en die van anderen niet? Plaats ik er ook eens 2 en wordt het meteen als spammen gezien. Denk dat je geen significant getal meer overhoudt als je het aantal plaatjes deelt door mijn postcount in de afgelopen PoGo topics... Plus dat eentje nog echt informatief was ook, want een boel mensen snappen blijkbaar het principe achter een pokemon sniper niet.
Als je op 31 december al mijn plaatjes op een rij zet krijg je een rebus. Los je die op, dan ontstaat er een cryptische omschrijving van een plaats ergens in Nederland. Ga naar die plek en vindt de coördinaten waar om middernacht een Mewto zal spawnen.
Maar bovenstaande had natuurlijk een verrassing moeten blijven.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Kon niet slapen en zag dat eindelijk de blauwe gym waar ik al weken op zat te azen een plekje had. Speciaal een relatief slechte slowbro 4x geupped zodat die niet onderaan zou komen te staan en eindelijk hem erin kunnen zetten. Toen maar doorgepakt en nog 2 andere gyms versterkt.
Gaat wel ver om voor PoGo om 4 uur 's nachts de deur uit te gaan. En ik zelf normaal maar haten op die gasten die mij 's nachts uit gyms kicken. Nu ben ik zelf onderdeel van die autistenkermis.
Gaat wel ver om voor PoGo om 4 uur 's nachts de deur uit te gaan. En ik zelf normaal maar haten op die gasten die mij 's nachts uit gyms kicken. Nu ben ik zelf onderdeel van die autistenkermis.
Sinds ik lvl 25 ben krijg ik opeens veel meer 2km eieren. Kan dat kloppen?
Als jij dat opmerkt waarschijnlijk wel.Orsetto schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 07:29:
Sinds ik lvl 25 ben krijg ik opeens veel meer 2km eieren. Kan dat kloppen?
Maar nee, er is geen game mechanic die daar voor zorgt. Blijft RNG, dus soms krijg je veel 2km eieren en soms veel 5 km.
Volgens mij moet ik vaker naar de kerk gaan... kreeg vanochtend een 10km ei uit een stop bij een kerk!
Ongeveer een maand geleden mijn laatste 10km ei gehad, zie dat mijn Chansey op 23-09-2016 staat.
Overigens 'maar' 80 muntjes vanochtend. Die 2 gyms van gisteravond waren alweer geflipt!
Ongeveer een maand geleden mijn laatste 10km ei gehad, zie dat mijn Chansey op 23-09-2016 staat.
Overigens 'maar' 80 muntjes vanochtend. Die 2 gyms van gisteravond waren alweer geflipt!
Het RE-team met de zweed hebben flinke domper te verwerken gekregen. Ze zijn erachter gekomen dat Niantic elke release hun algoritme verandert. Tevens lijkt het algoritme op elk platform (IOS/Android) ook verschillend. Aan de kant van Niantic is dat 15 minuten werk, het kost hun dagen om te ontcijferen....zeker ook omdat ze door verschrikkelijk veel bogus-code heen moeten die er alleen maar staat om een rookgordijn op te werpen....
Ik ben benieuwd hoe lang die gasten dit volhouden, het zou mij niets verbazen als ze het gewoon opgeven...als dat het geval is, stop ik ook met de game.
Ik ben benieuwd hoe lang die gasten dit volhouden, het zou mij niets verbazen als ze het gewoon opgeven...als dat het geval is, stop ik ook met de game.
[ Voor 20% gewijzigd door Doopy-X- op 19-10-2016 08:22 ]
*burp*
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status