[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.980 views

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:45
tweakerjunior schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:57:
Sweet darkrai,
510 stamina dat is niet normaal
Tja, maar met de rest van de stats doet hij 1DMG per aanval op je pokemon, en doe jij een mega bak aan dmg per keer, dus uiteindelijk is die stamina useless omdat je gewoon ook 5 keer zoveel dmg per hit doet.
tweakerjunior schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:59:
Chansey is wel een leuke trol pokemon :+
Een 100% max CP en IV blissey onderaan in een gym. Nacht merrie voor zowel gym trainers en gym attackers.
Nee, alleen voor trainen is het een hel omdat je onder de CP moet gaan zitten, voor aanvallers boeit het niks omdat dat ding gewoon minder dan de helft van de CP heeft van de gemiddelde andere pokemon en je hem dus prima kapot krijgt, duurt alleen iets langer maar kost je minder potions dan een andere pokemon.

[ Voor 43% gewijzigd door mark-k op 31-10-2016 18:01 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat maakt 'm best interessant als defender. Niet omdat 'ie niet te verslaan is maar omdat het eeuwen duurt. En daarbij: met zo'n stapel HP maakt een lage CP niet uit omdat 'ie vaker kans heeft om je te raken terwijl je 'm aanvalt.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• mark-k
NMe schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 18:16:
[...]

Dat maakt 'm best interessant als defender. Niet omdat 'ie niet te verslaan is maar omdat het eeuwen duurt. En daarbij: met zo'n stapel HP maakt een lage CP niet uit omdat 'ie vaker kans heeft om je te raken terwijl je 'm aanvalt.
Nee, 3 zaken bepalen het gevecht, de CP, de moves, en de types. Die hoge HP wordt teniet gedaan door nauwelijks def en geen atk, waardoor je veel dmg doet en nauwelijks krijgt. Enige verschil is dat het met een hogere pokemon 40 ipv 20 seconden duurt voor je hem dood hebt, maar je hebt toch 99 seconden per pokemon dus dat boeit ook niet.

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
mark-k schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:55:
[...]

Ik kreeg net 3 keer achter elkaar een Ekans.... |:(
Dat is nog erger dan ik, ik baalde al van 2 keer een ekans achter elkaar..

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:45
Zit hier een gym in de buurt waar ik consequent een error krijg als ik hem wil trainen. Vaporeon 2010 onderin level 9 blauw, maar zo gauw het gevecht wil starten na het woord GO krijg ik de error en kom ik weer op de map terecht. Maakt niet uit wat ik doe, dit is al meerdere dagen zo.

Soms kom ik bij de eerste poging wel tot vechten toe, maar krijg ik de error als ik wil flee-en van het gevecht. Dan krijg ik de cp/exp niet en krijg ik daarna opnieuw de errors. Iemand enig idee wat het probleem is of herkent het?

Lijkt op een soort softban, gps die moeite heeft oid? In het verleden had ik geen problemen bij deze gym, maar de laatste weken wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Tuttel op 31-10-2016 20:40 ]

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-12 21:18
Ik hoopte al een tijdje op een Doduo uit een 5km ei en dan krijg ik er net 2 achter elkaar :D Dankzij dit evenement ook nog genoeg candies dus ook nog gelijk een Dodrio :9

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ja zo zie je maar weer... Dodrio is een van de eerdere evolutied die wij hadden maar het is wel bij die ene gebleven tot nu. Heeft mss beetje te maken met dat je er geen k.. aan hebt ook misschien. Maar ik zie die doduo's tegenwoordig bijna nooit meer.

• tomdg
Vandaag ook naar Kijkduin geweest om nog even goed te profiteren van de dubbele candy. Helaas geen hele bijzondere spawns dus dat was wel jammer. Wel nog een primeape, rhydon en een arbok die als evoluties voorbijkwamen maar verder was het rustig.

Alleen voor de candy was het wel super. Kan nu ineens toch veel pokemon evolven waar ik nog flink wat candy voor nodig had. En ook een aantal growlithes, machops en exegcutes gevangen, dit was natuurlijk ideaal met de dubbele candy.

Was dus opzich een prima dagje kijkduin om lekker veel candy's te verkrijgen. Van de halloween pokemon was vooral meowth in overvloed bij de boulevard, maar verder viel het mij bij de lures nog alles mee.

Ook werd kijkduin vandaag dus onttroond als pokemon hoofdstad van Nederland, ineens werd in de middag het pikachubord verwijderd met bijbehorend onderschrift, na even opzoeken stond dit blijkbaar al op de planning. Vraag me toch af waarom ze het bord nou weg hebben gehaald, het had toch wel wat dat het bord er stond, ook al keek je er niet vaak naar.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/wqpl6x.png

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Echt een slechte actie.. eerst jezelf tot Pokemon hoofdstad benoemen, en dan uiteindelijk dit....

Deze 2 dagen toch maar alle IVs gecheckt = zodat ik de lagere in de shredder kon proppen.
Blijkt dus dat mijn laagste CP Haunter die ik nog had 100% IV jeeft :D
Mijn eerste 100% :)

• tomdg
Tot wanneer duurt die actie nou eigenlijk? Ik dacht dat het afgelopen nacht over zou zijn, maar transfer net een pidgey en kreeg nog steeds 2 candy.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:56
tomdg schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 06:37:
Tot wanneer duurt die actie nou eigenlijk? Ik dacht dat het afgelopen nacht over zou zijn, maar transfer net een pidgey en kreeg nog steeds 2 candy.
Tot en met 1 november.

<GoT>NightStalker

• tomdg
Okee dus hebben geluk en duurt vandaag ook nog de hele dag. Stond namelijk ergens iets van 1 november midnight, dus had verwacht dacht dat wel om 00.00 zou zijn.

• schaapiej
tomdg schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 07:35:
[...]

Okee dus hebben geluk en duurt vandaag ook nog de hele dag. Stond namelijk ergens iets van 1 november midnight, dus had verwacht dacht dat wel om 00.00 zou zijn.
Of het de hele dag duurt moeten we maar afwachten, het is en blijft Niantic he! :+

<GoT>NightStalker

• tomdg
schaapiej schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 07:41:
[...]

Of het de hele dag duurt moeten we maar afwachten, het is en blijft Niantic he! :+
Haha dat is zeker zo, zou met in ieder geval niet verbazen als ze ineens midden op de dag er mee stoppen :p

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:28
Erulezz schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 20:47:
Ik hoopte al een tijdje op een Doduo uit een 5km ei en dan krijg ik er net 2 achter elkaar :D Dankzij dit evenement ook nog genoeg candies dus ook nog gelijk een Dodrio :9
readytoflow schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 21:28:
Ja zo zie je maar weer... Dodrio is een van de eerdere evolutied die wij hadden maar het is wel bij die ene gebleven tot nu. Heeft mss beetje te maken met dat je er geen k.. aan hebt ook misschien. Maar ik zie die doduo's tegenwoordig bijna nooit meer.
Ik heb nog nooit een Doduo gezien. 2 uit een ei gehad maar al heeeel lang geleden en zit dus nu met 10 candy te kort om er een Dodrio van te maken. Dat wordt buddy-en maar zou toch wel eens leuk zijn als er uit een 5KM ei een Doduo komt ipv de zoveelste Staryu.
Tuttel schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 20:38:
Zit hier een gym in de buurt waar ik consequent een error krijg als ik hem wil trainen. Vaporeon 2010 onderin level 9 blauw, maar zo gauw het gevecht wil starten na het woord GO krijg ik de error en kom ik weer op de map terecht. Maakt niet uit wat ik doe, dit is al meerdere dagen zo.

Soms kom ik bij de eerste poging wel tot vechten toe, maar krijg ik de error als ik wil flee-en van het gevecht. Dan krijg ik de cp/exp niet en krijg ik daarna opnieuw de errors. Iemand enig idee wat het probleem is of herkent het?

Lijkt op een soort softban, gps die moeite heeft oid? In het verleden had ik geen problemen bij deze gym, maar de laatste weken wel.
Ik heb ook zo'n gym in de buurt zitten. Heeft 49500 rep als gym maar zodra je gaat beginnen met vechten loopt ie fout. De eerste trainer die erin zit is een level 1 trainer met de naam "Trainer" en die heeft ook een Vaporeon. Ik heb het idee dat er een speler in zit die geband is en dat die nu de gym blokkeert. Geen idee wat je eraan kunt doen overigens.
tomdg schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:06:
[...]

Haha dat is zeker zo, zou met in ieder geval niet verbazen als ze ineens midden op de dag er mee stoppen :p
Volgens mij houden ze GMT of UTC als tijdzone aan maar dat zou je eens moeten opzoeken in dit topic (is al eerder besproken).

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Zo ik heb voldoende dratini candy voor een dragonite (eindelijk)...heb een 990CP 96% dragonair klaar staan, heb alleen geen dust meer, maar kan vandaag nog even flink farmen, ook voor de candy wel lekker. Heb mijn zoontje belooft dat hij hem mag evolven als hij komend weekend weer bij ons is. :>

Nu voor een muk sparen, moet nog 38 candy en zie echt nooit grimers spawnen. Ook Chansey moet ik nog, 1x met mijn oude account gevangen in het wild, verder nooit meer gezien.

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
Zit ik gisteren een level 9 gym te uppen naar bijna level 10, komt er een 18-jarig (ofzo) jochie langs met een gigantisch indrukwekkende pokedex. laat ie me gewoon z`n pokemon scherm zien, zit ie in santa monica.
hij speelt het nu een maand op deze manier en kon me vertellen alleen af en toe een soft ban van ca 3 uurtjes te krijgen. daarna kan ie gewoon weer verder spoofen. Heeft op 3 pokemon na de volledige dex compleet inclusief de region exclusives.

volgens mij bevestigt dit dat Niantec niet structureel 1 of andere formule toepast om cheaters te bannen, maar dat de cheaters echt handmatig gemeld moeten worden voordat er (misschien) actie ondernomen wordt?

En ja, dit is puur gebaseerd op basis van 1 cheater die ik ontmoet heb, maar als Niantic werkelijk een spoof-detection-system had zou deze ene cheater ook een perm ban moeten krijgen toch?

• schaapiej
babybel123 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:21:
Zit ik gisteren een level 9 gym te uppen naar bijna level 10, komt er een 18-jarig (ofzo) jochie langs met een gigantisch indrukwekkende pokedex. laat ie me gewoon z`n pokemon scherm zien, zit ie in santa monica.
hij speelt het nu een maand op deze manier en kon me vertellen alleen af en toe een soft ban van ca 3 uurtjes te krijgen. daarna kan ie gewoon weer verder spoofen. Heeft op 3 pokemon na de volledige dex compleet inclusief de region exclusives.

volgens mij bevestigt dit dat Niantec niet structureel 1 of andere formule toepast om cheaters te bannen, maar dat de cheaters echt handmatig gemeld moeten worden voordat er (misschien) actie ondernomen wordt?

En ja, dit is puur gebaseerd op basis van 1 cheater die ik ontmoet heb, maar als Niantic werkelijk een spoof-detection-system had zou deze ene cheater ook een perm ban moeten krijgen toch?
Jup, Niantic doet er geen reet aan :)
Al vaker hier gepost wat ik heb getest met een bot en dat deze nog steeds niet gebanned is... erg jammer!

<GoT>NightStalker

Verwijderd

babybel123 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:21:

Dan moet je hem aangeven dat is tenminste 1 valsspeler minder.

Hopelijk duurt het event nog tot middernacht want geen idee welke tijdzone er gebruikt word.

Als een gym bij mij error krijgt dan kom ik na een 30 min of later terug dat werkt bij mij altijd.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:00

hneel

denkt er het zijne van

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:43:

Hopelijk duurt het event nog tot middernacht want geen idee welke tijdzone er gebruikt word.
Ik neem aan in elk geval tot westcoast tot middernacht. Misschien zelfs Hawaian time?

Wat gebeurt er trouwens met de buddy kilometers als je je apparaat ingelogd houdt? Blijft hij dan doorwerken met de verkorte afstanden of schakelt hij dan toch ad-hoc over naar de oude afstanden?

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:34
Robkazoe schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:20:

[...]

Ik heb ook zo'n gym in de buurt zitten. Heeft 49500 rep als gym maar zodra je gaat beginnen met vechten loopt ie fout. De eerste trainer die erin zit is een level 1 trainer met de naam "Trainer" en die heeft ook een Vaporeon. Ik heb het idee dat er een speler in zit die geband is en dat die nu de gym blokkeert. Geen idee wat je eraan kunt doen overigens.
Je kunt een report/melding bij Niantic maken, zoals sommigen hier ook doen om cheaters aan te geven. Of ze er ook wat mee doen is natuurlijk vers 2.
Btw wel makkelijk verdiend cashen als je in zo'n gym zit, alleen jammer dat je je defender niet meer terug ziet.

PV Output

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
hneel schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:50:
[...]

Ik neem aan in elk geval tot westcoast tot middernacht. Misschien zelfs Hawaian time?

Wat gebeurt er trouwens met de buddy kilometers als je je apparaat ingelogd houdt? Blijft hij dan doorwerken met de verkorte afstanden of schakelt hij dan toch ad-hoc over naar de oude afstanden?
Denk dat zoiets toch server side geregeld is. En anders wordt je er vermoedelijk uitgeschopt en moet je updaten voordat je weer online kan.

• mark-k

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
pfoe ik hoop dat het event nog even duurt, moet nog wat extra kilometertjes lopen. die ratata en kabuto die ik uitgebroed heb waren nou ook niet echt mijn enthousiasme waard...

• babybel123
Ik moet nog 1 kabuto voor een kabutops.
Tenzij ik vandaag geen kabuto vang, dan moet ik er meer...

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
babybel123 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:07:
[...]

Wij ook afgelopen zaterdag geweest. Heb je de rapidash, ninetales, lapras, onix etc allemaal gemist?

edit: was vergeten te vermelden dat we ook nog dugtrio, dragonair, wigglytuff en rhydon tegengekomen zijn.
Beide Laprassen wel gezien: CP300 en CP286... -O- Heb Lapras nu dus wel, maar naast Pokedexvulling heb ik er nog niks aan.
Verder wel een hoop candies gepakt voor evoluties. Pokedex nu op 140 gezien en 133 gevangen. Mis nog:
Ivysaur
Venusaur (wel gezien)
Alakazam
Machamp (wel gezien)
Muk
Lickitung
Aerodactil (wel gezien)
Snorlax (wel gezien)
Omastar

En verder uiteraard de regions:
Farfetch'd (wel gezien)
Tauros (wel gezien)
Kangaskhan (wel gezien)

• babybel123
Ik mis nog enorm veel meer, ben level 26 en heb er volgens mij 114 gevangen zo uit m`n hoofd.
Woon in een dorp waar niks zit, behalve 2 (door mij min of meer in beheer) gele gyms... Schiet niet op dus.

Verwijderd

babybel123 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:33:
Ik mis nog enorm veel meer, ben level 26 en heb er volgens mij 114 gevangen zo uit m`n hoofd.
Woon in een dorp waar niks zit, behalve 2 (door mij min of meer in beheer) gele gyms... Schiet niet op dus.
Respect dat je nog steeds speelt dan :P of ga je er af en toe wel op uit naar een dichterbevolkt gebied?

• babybel123
Mwa, ook maar heel soms.
heb het voordeel dat ik in een LPG oldtimer rijd. Zuipt nog, maar 1:7 op LPG is beter dan 1:7 op benzine, dus je kan nog eens ergens komen.

Ik speel gewoon wat meer als ik toevallig eens naar de stad moet, dan staat ie gewoon aan terwijl ik aan het winkelen ben. Afgelopen weekeind toevallig naar Kijkduin geweest, en familie wonen in een andere provincie zodat je eens per maand ongeveer ook daar nog in stedelijk gebied bent.

Dus het wil wel, maar we raken er wel een klein beetje moe van. Zeker na het halloween double candy event is het voor ons weer enorm afzien. Zelfs een pidgey spawn is er gewoon dan niet meer bij ons in de buurt ;)

edit:
En op m`n werk iedere pauze lopen, lopen en nog eens lopen. Enige plek waar een beetje water zit waar ik dus dagelijks kom, heb net eergisteren m`n eerste magikarp eindelijk kunnen evolven.
Dagelijks 20 coins door de 2 gyms in het dorp, en eigenlijk bijna nog nooit meer dan 20 per dag gehad ;)

[ Voor 22% gewijzigd door babybel123 op 01-11-2016 12:42 ]

• Autofan1985
Ik ben nu L28 dan, maar heb ook pas de laatste dagen/weken mijn gyms op orde gekregen. Moest de gyms soms echt als een soort lokaas voor de rest van mijn team achter laten, want anders bleef hij gewoon L5 of lager en was hij binnen no time weer rood of geel. Nu zit ik sinds gisteren in 10 gyms en die lijken *klop*klop* stabiel te zijn. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Autofan1985 op 01-11-2016 14:13 . Reden: kleurenblindhied ]

• ramones73
  • Laatst online: 28-11 16:05
Mx. Alba schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:38:
Ik zit nu op 130 Pokémon in mijn PokéDex... Nog nodig:

Venusaur (nog 81 candy nodig)
Charmelion
Charizard (nog 89 candy nodig)
Ninetales (nog 10 candy nodig)
Machamp (nog 5 candy nodig)
Golem (nog 62 candy nodig)
Hitmonlee
Omastar (nog 30 candy nodig)
Kabutops (nog 19 candy nodig)
Aerodactyl
Snorlax
Dragonite (nog 22 candy nodig)

Die starters zijn dus het moeilijkst... En natuurlijk de "losse" Pokémon zoals Snorlax en Aerodactyl...
Ik weet niet of je ooit in België komt ?
In Brussel zijn 2 grote nesten van Charmanders en Bulbasaurs resp in Warandepark en Jubelpark.

Op een 5tal uurtjes 285 Charmander candies en op 3tal uurtjes een 200 Bulba candies , Bulbas spawnen er veel meer (8-9 tegelijk soms) maar dat park is veel groter en toen we daar kwamen viel FPM net uit :(

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:41
Toevallig ook ergens in het zuiden van Drenthe? :P Ik heb in een omtrek van 3 of 4 km rond mijn huis geen enkele gym of Pokéstop. Gelukkig ben ik weinig thuis, anders was ik allang gestopt :P

Voor mij geldt hetzelfde. Bijna lvl26, 112 gevangen (kan nog een paar evoluties doen voor meer, maar even wachten op een lucky egg strike) en 129 seen.
En op m`n werk iedere pauze lopen, lopen en nog eens lopen. Enige plek waar een beetje water zit waar ik dus dagelijks kom, heb net eergisteren m`n eerste magikarp eindelijk kunnen evolven.
Dagelijks 20 coins door de 2 gyms in het dorp, en eigenlijk bijna nog nooit meer dan 20 per dag gehad ;)
Als ik thuis kom vanaf mijn werk (middels OV) fiets ik meestal nog een klein stukje om, om ook nog even langs wat water te komen. Vorige week heb ik ook mijn Magicarp laten evolven (1921cp Gyrados).
Momenteel zit ik in 3 gyms, dat fluctueert een beetje. Ik zat in 2 stabiele gyms aan de rand van de stad waar niemand komt, maar daar heeft onlangs een teamgenoot met 2 accounts mijn Pokémon uitgegooid en zichzelf erin gezet.

[ Voor 35% gewijzigd door Richh op 01-11-2016 13:46 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 23:44

Pathogen

Shoop Da Whoop

Yes! Nog mooi even een Dratini meegepikt tijdens Double Candy Time \o/ Nog 8 candy nodig voor mijn eerste Dragonite :)
Moveset kan me geen drol schelen, ik wil zo'n mooie bloated CP pokemon om bovenin gyms te zetten :P

• tomdg
Robkazoe schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:20:

Volgens mij houden ze GMT of UTC als tijdzone aan maar dat zou je eens moeten opzoeken in dit topic (is al eerder besproken).
Ze houden UTC aan inderdaad, maar zal het bericht wel verkeerd geïnterpreteerd hebben, maar gelukkig is het vandaag ook nog dus, toch leuk zo'n 'extra' dagje. Vandaag dus toch maar even langs het exeggcute nest vlakbij Haarlem geweest, tikt lekker aan met die dubbele candy.

• Robkazoe
Zijn er eigenlijk nog leuke nesten in Nederland? Want ik hoor hier vrij weinig mensen over praten. Tis natuurlijk ook lastiger spotten zo zonder de radar.

• mark-k
godver, had 4 10km eieren gekregen deze week, krijg ik een electabuzz, een lapras, een pincir en een onix... Lapras is leuk maar kan de IV niet goed bepalen zelfs na poweren dus die ligt tussen de 65 en 78 procent..

Maar zou de hele zooi inclusief mn voorraad candies zo ruilen voor een Aerodactyl

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Robkazoe schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:45:
Zijn er eigenlijk nog leuke nesten in Nederland? Want ik hoor hier vrij weinig mensen over praten. Tis natuurlijk ook lastiger spotten zo zonder de radar.
https://thesilphroad.com/atlas

• Robkazoe
Die heb ik al vaker voorbij zien komen. Ga ik mij eens wat verder in verdiepen. Bedankt voor de link.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wat is nou eigenlijk het hoogste level poke dat je kunt vangen? Je eigen spelerlevel of hoger? GoIV heeft wat vaker problemen om het level goed vast te stellen nu ik L30 ben. Daar kom ik dan achter als er de melding op volgt dat er geen geldige combinatie van input gebruikt wordt. Anders mis ik dat mogelijk en kan ik dus een foute waarde accepteren. De schaalverdeling wordt natuurlijk steeds fijner naarmate je level hoger wordt en het wordt dus lastiger om je scherm nauwkeurig te scannen. Het is jammer dat er (nog) geen mogelijkheid in GoIV zit om het op je scherm te kalibreren zodat de boog optimaal nauwkeurig afgelezen kan worden. Ik heb nu een paar keer gehad dattie L30,5 uitleest maar als ik zéker weet dat dat geen geldige waarde kan zijn dan weet ik dat ik die waarde dus altijd moet corrigeren.

Dus kan iemand met informatie uit een degelijke bron uitsluitsel geven of je wel of niet tot een half boven je eigen level kunt vangen?

Ik heb deze Halloweenweek eens 6 incubators gekocht en kreeg er 3 voor L30. In mijn laatste twee incubatorplekjes zitten nog 5km eieren. Verder ook steeds 2km eieren uitgebroed in mijn oneindige incubator. Ik had nog één 10km ei staan van vóór deze week dat ik ook uitgebroed heb (zoveelste Onix ;( ). Dat zijn dus 25 stuks 5/10km eieren en misschien wel 10 of meer 2km eieren. Ik heb alleen maar 5km en naar mijn gevoel opvallend veel 2km eieren ter vervanging gekregen. Ik kreeg het gevoel dat men me wou verleiden om ook maar 2km eieren in gekochte incubators te stoppen. Als ik nou met die 35 eieren nog een nieuw 10 km ei had gekregen had ik evt. gisteren nog meer incubators gekocht maar nu kap ik ermee. Ik krijg sterk het gevoel dat de droprate van 10km eieren deze week fors gereduceerd is en dan laat ik me geen muntjes voor incubators aftroggelen.

• mark-k
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:08:
Wat is nou eigenlijk het hoogste level poke dat je kunt vangen? Je eigen spelerlevel of hoger? GoIV heeft wat vaker problemen om het level goed vast te stellen nu ik L30 ben. Daar kom ik dan achter als er de melding op volgt dat er geen geldige combinatie van input gebruikt wordt. Anders mis ik dat mogelijk en kan ik dus een foute waarde accepteren. De schaalverdeling wordt natuurlijk steeds fijner naarmate je level hoger wordt en het wordt dus lastiger om je scherm nauwkeurig te scannen. Het is jammer dat er (nog) geen mogelijkheid in GoIV zit om het op je scherm te kalibreren zodat de boog optimaal nauwkeurig afgelezen kan worden. Ik heb nu een paar keer gehad dattie L30,5 uitleest maar als ik zéker weet dat dat geen geldige waarde kan zijn dan weet ik dat ik die waarde dus altijd moet corrigeren.

Dus kan iemand met informatie uit een degelijke bron uitsluitsel geven of je wel of niet tot een half boven je eigen level kunt vangen?

Ik heb deze Halloweenweek eens 6 incubators gekocht en kreeg er 3 voor L30. In mijn laatste twee incubatorplekjes zitten nog 5km eieren. Verder ook steeds 2km eieren uitgebroed in mijn oneindige incubator. Ik had nog één 10km ei staan van vóór deze week dat ik ook uitgebroed heb (zoveelste Onix ;( ). Dat zijn dus 25 stuks 5/10km eieren en misschien wel 10 of meer 2km eieren. Ik heb alleen maar 5km en naar mijn gevoel opvallend veel 2km eieren ter vervanging gekregen. Ik kreeg het gevoel dat men me wou verleiden om ook maar 2km eieren in gekochte incubators te stoppen. Als ik nou met die 35 eieren nog een nieuw 10 km ei had gekregen had ik evt. gisteren nog meer incubators gekocht maar nu kap ik ermee. Ik krijg sterk het gevoel dat de droprate van 10km eieren deze week fors gereduceerd is en dan laat ik me geen muntjes voor incubators aftroggelen.
maximum voor wilde pokemon is lvl 30 dus zelfs al zou je een half lvl boven je eigen lvl kunnen vangen is dat nog niet aan de orde in jouw geval.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

ramones73 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:33:
[...]

Ik weet niet of je ooit in België komt ?
In Brussel zijn 2 grote nesten van Charmanders en Bulbasaurs resp in Warandepark en Jubelpark.

Op een 5tal uurtjes 285 Charmander candies en op 3tal uurtjes een 200 Bulba candies , Bulbas spawnen er veel meer (8-9 tegelijk soms) maar dat park is veel groter en toen we daar kwamen viel FPM net uit :(
Ik weet niet wanneer de volgende 'great migration' komt. De laatste keer was 20 oktober en toen zat er 14 dagen tussen. Daarna zal er wel weer iets anders spawnen...

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Damn, Pokies upgraden na level 30 is ook niet leuk meer... Kost 6000 dust en 6 candy en je krijgt er nauwelijks iets aan CP bij... :/

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• mark-k
Mx. Alba schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:28:
Damn, Pokies upgraden na level 30 is ook niet leuk meer... Kost 6000 dust en 6 candy en je krijgt er nauwelijks iets aan CP bij... :/
Jup, halve CP gain, dus ik upgrade maar tot 30 (of iets verder omdat ik per ongeluk te ver ging, maar eigenlijk dus maar tot 30 :P )

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 29-11 23:09
Mijn blastoise kreeg net ice beam als aanval ;( ;w
RIP 125 candy

[ Voor 12% gewijzigd door tweakerjunior op 01-11-2016 15:35 ]

• -TheNose-
mark-k schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:49:
godver, had 4 10km eieren gekregen deze week, krijg ik een electabuzz, een lapras, een pincir en een onix... Lapras is leuk maar kan de IV niet goed bepalen zelfs na poweren dus die ligt tussen de 65 en 78 procent..

Maar zou de hele zooi inclusief mn voorraad candies zo ruilen voor een Aerodactyl
Vandaag nog 1 in het wild gevangen van 1400CP, ruilen voor een Chansey? Dan heb ik mijn dex vol...

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

-TheNose- schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:37:
[...]

Vandaag nog 1 in het wild gevangen van 1400CP, ruilen voor een Chansey? Dan heb ik mijn dex vol...
Waar als ik vragen mag?

• -TheNose-
Landgraaf...had hem al uit een ei, maar nog nooit in het wild gezien tot nu.

• Robkazoe
Ik zie net dat ik een 10km ei heb gekregen. Das lang geleden! Zo maar eens in de incubator stoppen. Jammer dat die dubbele candy nu alleen mijn neus door gaat want 10km in 1 dag gaat wat lastig worden.

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:21
tweakerjunior schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:35:
Mijn blastoise kreeg net ice beam als aanval ;( ;w
RIP 125 candy
Ik heb wekenlang met een oddish gelopen om een kickass 96% Vileplume te kunnen maken. Ik kreeg gisteren na het evalueren de meest slechte moveset die er is: Acid & Moonblast.

Ook nog 4(!) Poliwrath's gemaakt, geen 1 met bubble. Mijn vierde Flareon gekregen waar ik niks mee doe, weer geen Parasect met Solar beam, 3 troep Fearow's en een Kabutops met de beste defense-moveset.

Allemaal CRAP.

:(

[ Voor 16% gewijzigd door Doopy-X- op 01-11-2016 15:58 ]

*burp*

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-11 18:04
Doopy-X- schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:53:
[...]

Ik heb wekenlang met een oddish gelopen om een kickass 96% Vileplume te kunnen maken. Ik kreeg gisteren na het evalueren de meest slechte moveset die er is: Acid & Moonblast.

Ook nog 4(!) Poliwrath's gemaakt, geen 1 met bubble. Mijn vierde Flareon gekregen waar ik niks mee doe, weer geen Parasect met Solar beam, 3 troep Fearow's en een Kabutops met de beste defense-moveset.

Allemaal CRAP.

RNG is nog steeds een bitch, ik heb al 6 Poliwrath's, allemaal met hydro pump en 5 daarvan ook nog met bubble.... >:)
Daarentegen heb ik nog geen gyrados met hydro pump. ;w

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• Doopy-X-
sankao schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:02:
[...]

RNG is nog steeds een bitch, ik heb al 6 Poliwrath's, allemaal met hydro pump en 5 daarvan ook nog met bubble.... >:)
Daarentegen heb ik nog geen gyrados met hydro pump. ;w
FFS. Dat is echt ongelofelijk. :'(

5 Gyaradossen: 1 met Hydropump, 1 met Dragon Pulse en 3 met Twister. :/

[ Voor 10% gewijzigd door Doopy-X- op 01-11-2016 16:06 ]

*burp*

• tweakerjunior
Doopy-X- schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:53:
[...]

Allemaal CRAP.

Mijn vileplum kreeg ook acid en moonblast:(
Ik heb net een 649 cp staryu geëvolueerd krijgt ie tackle en powergem. Met watergun en hydropump zou het een leuke arcenine killer zijn

[ Voor 10% gewijzigd door tweakerjunior op 01-11-2016 16:07 ]

• Doopy-X-
tweakerjunior schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:05:
[...]

Mijn vileplum kreeg ook acid en moonblast:(
Ik heb net een 649 cp staryu geëvolueerd krijgt ie tackle en powergem. Met watergun en hydropump zou het een leuke arcenine killer zijn
Zou verboden moeten worden!!!!!!!!!!!!! :F
Ik heb atm 10 Starmies van boven de 60%, maar 2 met beste attackmoveset (Water Gun & Pump), 2 met beste defensemoveset en de rest met allemaal PSY-chargeattacks

[ Voor 18% gewijzigd door Doopy-X- op 01-11-2016 16:11 ]

*burp*

• CaptJackSparrow
  • Niet online
mark-k schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:13:
[...]

maximum voor wilde pokemon is lvl 30 dus zelfs al zou je een half lvl boven je eigen lvl kunnen vangen is dat nog niet aan de orde in jouw geval.
Geef daar nou eens een betrouwbare bron bij. :)

• tweakerjunior
Idd waarom zou een starmie een rock aanval leren. En ik herinner net 2 cloysters niet met blizzard en het zelfde geldt voor 3 dewgong. Ik denk dat een 1600 cp dewgong met de goede moveset een 3000 cp dragonite kan neerhalen als je goed dodged

• Robkazoe
Toevallig vandaag nog een Starmie gemaakt en die had en een goede IV en goede aanvallen gekregen (bubble + pump). Kan nog een tweede maken maar denk dat ik de candy bewaar mocht ik hem ooit nog willen upgraden. Nu 1200 of 1300 cp dus nog niet zo heel hoog.

[ Voor 3% gewijzigd door Robkazoe op 01-11-2016 16:23 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Hoe was het ook alweer met evolueren? Gaat daarmee het level ook een halfje omhoog of blijft dat hetzelfde?

• ramones73
hneel schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:16:
[...]

Ik weet niet wanneer de volgende 'great migration' komt. De laatste keer was 20 oktober en toen zat er 14 dagen tussen. Daarna zal er wel weer iets anders spawnen...
Tuurlijk , maar dit zit er nu , mijn relaas was van zaterdag :)

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 21:25

JamesB009

Sjimmeh!!

"The other big change is that Level 30 is when you'll meet the strongest wild Pokemon in the game. All the Pokemon in Pokemon Go have an internal level, set between 0-30. You can only encounter Pokemon with a level that's equal to or lower than your Trainer Level, so Level 30 is when you'll start finding Pokemon with CPs of 1,500 or higher. "

http://comicbook.com/2016...-level-30-on-pokemon-go-/

Ik neem aan dat je zelf ook al eens goed hebt gezocht...? O-)
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:12:
[...]

Geef daar nou eens een betrouwbare bron bij. :)
Nee, maar ook dat heb je van te voren zelf goed gezocht gok ik? :9
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:24:
Hoe was het ook alweer met evolueren? Gaat daarmee het level ook een halfje omhoog of blijft dat hetzelfde?

[ Voor 18% gewijzigd door JamesB009 op 01-11-2016 16:41 ]

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• ramones73
Robkazoe schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:19:
Toevallig vandaag nog een Starmie gemaakt en die had en een goede IV en goede aanvallen gekregen (bubble + pump). Kan nog een tweede maken maar denk dat ik de candy bewaar mocht ik hem ooit nog willen upgraden. Nu 1200 of 1300 cp dus nog niet zo heel hoog.
Waarom zou je die willen uppen ?

Attackers laat je toch best zoals ze zijn , hoe groter het gat met de defender , hoeveel te meer xp ;) (voor trainen natuurlijk)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
JamesB009 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:40:
"The other big change is that Level 30 is when you'll meet the strongest wild Pokemon in the game. All the Pokemon in Pokemon Go have an internal level, set between 0-30. You can only encounter Pokemon with a level that's equal to or lower than your Trainer Level, so Level 30 is when you'll start finding Pokemon with CPs of 1,500 or higher. "

http://comicbook.com/2016...-level-30-on-pokemon-go-/

Ik neem aan dat je zelf ook al eens goed hebt gezocht...? O-)
Ja... maar hoe weten zij dat? Wat is hun bron? Waarom zouden zij een 'betrouwbare bron' zijn? Iedereen kan van alles beweren en vooral (wat op het internet gigantisch veel gebeurt) elkaar napraten.

• mark-k
-TheNose- schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:37:
[...]

Als dat eens kon, ik heb er toch 2..

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Zoek jij maar eerst iets wat het tegendeel zal bewijzen. ;)

Er is genoeg datamining e.d. gedaan en iedereen van level 30+ kan die beamen. Een wilde pokemon kan je niet hoger vangen dan level 30, een pokemon uit ei kan niet hoger gehatched worden dan level 20, dit zijn gewoon feiten.

Als jij hier sceptisch over bent prima, maar zoek eerst bewijs voor je eigen standpunt voordat je aan iets anders twijfelt.
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:51:
[...]

Ja... maar hoe weten zij dat? Wat is hun bron? Waarom zouden zij een 'betrouwbare bron' zijn? Iedereen kan van alles beweren en vooral (wat op het internet gigantisch veel gebeurt) elkaar napraten.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• mark-k
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:51:
[...]

Is 30k pokemon zonder 1 boven lvl 30 genoeg bewijs voor je? https://pokemongo.gamepress.gg/wild-pokemon-levels

• CaptJackSparrow
  • Niet online
mark-k schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:55:
[...]

Is 30k pokemon zonder 1 boven lvl 30 genoeg bewijs voor je? https://pokemongo.gamepress.gg/wild-pokemon-levels
Kijk. Dat is dus het soort onderbouwing dat ik zoek. Dat is tenminste ergens op gebaseerd. :)

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
Zojuist op het laatste nippertje m'n gouden Ghost medal binnengesprokkeld.
Blijkbaar deze week rond de 200 Gastly tree gevangen. Daarvoor heb ik namelijk nagenoeg geen Ghost Pokémon gevangen.

Voor m'n ground gold medal zit ik op 128/200 dankzij de vele Cubone/Marowak spawns.

Ja, was een leuk event!

Geniet nooit met mate

• Robkazoe
ramones73 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:39:
[...]

Tuurlijk , maar dit zit er nu , mijn relaas was van zaterdag :)
Das zeker waar. Ik hou hem wel eventjes zo :) Bedankt voor de tip!

• schaapiej
Gelukkig is het Halloween event bijna voorbij!
Ja was best leuk, maar de Gastly en Cubone kwamen mij na 1 dag al de neus uit... :p

<GoT>NightStalker

• mark-k
schaapiej schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:08:
Gelukkig is het Halloween event bijna voorbij!
Ja was best leuk, maar de Gastly en Cubone kwamen mij na 1 dag al de neus uit... :p
Alleen prettig voor de buddy en egg candy, rest was (letterlijk) waardeloos.

• schaapiej
mark-k schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:09:
[...]

Alleen prettig voor de buddy en egg candy, rest was (letterlijk) waardeloos.
Buddy heb ik goed gebruik van gemaakt. Stond op iets van 33 Dratini candy en nu op 95!
Bijna level 29 (nog 30k xp) en nog steeds niet genoeg candy voor een Dragonite... :O

<GoT>NightStalker

• Mx. Alba
  • Nu online
Bellsprout uit een ei, leuke candy voor mijn Victreebell! d:)b

Die Victreebell ziet eruit als een betere waterkiller dan Jolteon. In ieder geval zeker beter tegen water/psychic (Slowbro, Golduck) maar minder tegen water/ice (Lapras, Cloyster). Heeft in ieder geval meer HP dan Jolteon en aanvallen die op het oog meer schade doen: Razor Leaf 15 / Solar Beam 120 vs Thunder Shock 5 / Thunder 100. DPS weet ik zo niet uit mijn hoofd...

[ Voor 79% gewijzigd door Mx. Alba op 01-11-2016 19:40 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• mark-k
Mx. Alba schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:27:
Bellsprout uit een ei, leuke candy voor mijn Victreebell! d:)b

Die Victreebell ziet eruit als een betere waterkiller dan Jolteon. In ieder geval zeker beter tegen water/psychic (Slowbro, Golduck) maar minder tegen water/ice (Lapras, Cloyster). Heeft in ieder geval meer HP dan Jolteon en aanvallen die op het oog meer schade doen: Razor Leaf 15 / Solar Beam 120 vs Thunder Shock 5 / Thunder 100. DPS weet ik zo niet uit mijn hoofd...
Het kutte is alleen dat als je awesome bent je de verkeerde aanvallen krijgt bij de Victreebel, daarom hebben mijn bijna perfecte IV victreebels allebei Acid en Sludge Wave.

:+

• Mx. Alba
  • Nu online
Mijn 89% Vicky heeft Razor + Solar :*)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Hoeveel evoluties hebben mensen nu met de kortere animatie eigenlijk gehaald met een Lucky Egg? Ik heb daar nog niks over vernomen.

• Mx. Alba
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:58:
Hoeveel evoluties hebben mensen nu met de kortere animatie eigenlijk gehaald met een Lucky Egg? Ik heb daar nog niks over vernomen.
Ik heb zo'n 160000 XP gehaald met een dubbele sessie dus dat waren er 80 per device... Was nog niet 100% efficiënt trouwens, meer is mogelijk met betere planning.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Is die korter geworden dan? Niks van gemerkt....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• schaapiej
mark-k schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:43:
[...]

Het kutte is alleen dat als je awesome bent je de verkeerde aanvallen krijgt bij de Victreebel, daarom hebben mijn bijna perfecte IV victreebels allebei Acid en Sludge Wave.

:+
Probeer eens positief te doen over Niantic, misschien helpt het! :+

<GoT>NightStalker

• mark-k
schaapiej schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:06:
[...]

Probeer eens positief te doen over Niantic, misschien helpt het! :+
Neuh, die passen op alles de omgekeerde logica toe (zie shit weghalen, dingen nog minder gebalanceerd maken, etc), dus als je heel negatief doet word je beloond (zie ook mijn 3 laprassen met goede aanvallen en cp).

Edit: Jezus ik hatch net mijn 8e ekans van de week |:( |:(

[ Voor 7% gewijzigd door mark-k op 01-11-2016 21:16 ]

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

hneel schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:36:
Dit is mijn to-do lijst: (candy / nog nodig (candy per ei))

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Clefairy    10 /  50 (1)
Geodude     77 / 100 (1)
Bulbasaur   25 / 100 (3)
Charmander  55 / 100 (3)
Squirtle    38 / 100 (3)
Nirodan (M) 83 / 100 (3)
Oddish      83 / 100 (3)
Abra        88 / 100 (3)
Machop      21 / 125 (3)
Grimer      21 /  50 (3)
Cubone      35 /  50 (3)
Rhyhorn     27 /  50 (3)
Omanyte      7 /  50 (5)
Kabuto      19 /  50 (5)
Dratino     34 / 100 (5)
Hitmonlee    0 /   1 ()
Chansey      0 /   1 ()
Aerodactyl   0 /   1 ()

Op dit moment heb ik machop als buddy. Dat is de enige 3-stage pokemon waarvan ik stage 2 nog niet heb. En die heb ik nu bijna.
Een hoop pokemons heb ik nu bijna klaar. Dingen als oddish, abra, nidoran zijn toch nog regelmatig in het wild te vinden. De starters af en toe ook. Maar de rest is Kijkduin of Egg materiaal.
Ik ben nog aan het bedenken welke pokemon ik komend weekend als buddy ga nemen.
Ziezo, nu na ruim een week is de lijst flink geslonken. Er zijn flink wat kilometers gemaakt, en een dagje Kijkduin heeft ook geholpen. Vanavond de Charizard en Blastoise ge-evolve'd.

De lijst ziet er nu alsvolgt uit:

code:
1
2
3
4
5
6
Bulbasaur   33 / 100 (3)
Machop      27 / 100 (3)
Dratini     60 / 100 (5)
Hitmonlee    0 /   1 ()
Chansey      0 /   1 ()
Aerodactyl   0 /   1 ()

En inmiddels ook net level 24 geworden.

Het spel begint nu wel een beetje op z'n eind te lopen. Eigenlijk is het gros wat ik nog tegenkom overbodig. Een bulba of een dratini kom je een enkele keer nog weleens tegen. Een machop ook in zeldzame gevallen. Voor de rest hoop ik op een wonder. Maar dat kan nog komen, tenslotte heb ik ook ooit, terwijl ik het niet meer verwachte, een lapras, gyarados, porygon en snorlax in het wild gevangen. De kans dat er wat leuks uit eieren komt is nu ook navernant kleiner geworden.

Maar goed, in feite was het een zomer-spelletje. Ik heb er mooie herinneringen aan, met name op vakantie. En we hebben nog heel lang een mooie nazomer gehad met zacht zonnig weer. Maar vandaag, met de wintertijd, was het toch echt dik herfst. De zomer is nu echt helemaal voorbij. Misschien een mooi moment om het spel even te laten rusten.

• fricandel
  • Laatst online: 22-02 10:37
Eindelijk 😂

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/aw4wjbyj1lycl.png

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Waarschijnlijk omdat je ook niet hebt gezocht? O+

Anyway, tussen de 80 en de 100 wordt er gezegd nu.

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

JamesB009 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:30:
Waarschijnlijk omdat je ook niet hebt gezocht? O+

Anyway, tussen de 80 en de 100 wordt er gezegd nu.

[...]
Ik haal er nog steeds maar zo'n 60. Ligt heel erg aan je toestel, die van mij wordt zo heet dat het allemaal trager wordt.

[Signature]

• mat.hi.as
  • Laatst online: 22:39
Ik had er 72, in een verre van optimale sessie (misklik na 20 seconde doorhebben, scrollen naar pokemon met een nieuwe evolutie). Hiervoor kwam ik rond de 63 uit.

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Leuk eieren event! Erg veel gewandeld: Mankey 23 candy, Grimer 23 candy, Diglett 4 candy en Rhyhorn 13 candy.

Rhydon bijna compleet, dan nog tien marathons lopen met Charmander en Machop :+

En blijven hopen op 10km eieren... Aerodactyl, Chansey en Hitmonlee blijven maar weg :'(

Verder de Pokedex vol op de region exclusives na :D

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 23:22
Idd leuk event.

Door de buddy bonus nu een Dragonair, Blastoise en op weg naar een Charizard.

Via eieren nu een nidoqueen, sandshrew en natuurlijk alle Halloween specials.

Mijn pokedex raakt vol maar nog veel buddy km's nodig.

En mazzel want een Tangela, Snorlax en Lapras kom je niet zomaar tegen in het wild/ei.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zo...dat was Halloween denk.
Zelfs de Venusaur komt nu wel heel dichtbij.
Nog maar 3 Bulbasaurs nodig!

Voor de Halloween actie:
Voor een Charizard nog 42 candy nodig check!
Voor een Venosaur nog 63 10
Voor een Machamp nog 58
Voor een Muk nog 30 check!
En voor een Dragonite nog 12 check!

En op de valreep...net terug van een extra blokje om met de hond (die is ook blij met Pokemon Go). Moest nog 2km voor ons enige 10km ei van de afgelopen weken. Kreeg 'm vanochtend. En...yes! Snorlax, Zen Headbut + Hyperbeam. Maar waar het om ging: 47 candy erbij! *O*

Zo heb je er geen en zo heb je er 4 waarvan eentje morgenochtend gepowered gaat worden door m'n zoontje naar ~2550CP.

Toch goed dat ik weer 100K stardust bij elkaar gespaard heb. Wilde dit eigenlijk als baseline behouden, maar dat kan ik de kleine (en mezelf :P ) niet aandoen.

Nu op naar de 'six days of christmas' ? :*)

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
Blijkbaar nu nog steeds Halloween-special.
Had na ff Squirtle de hele tijd dratini als buddy, heb thuis met minimale gsm jitter tijdens voetbal op tv tot 1,5 uur geleden nog een candy kunnen bemachtigen en daarna bubasaur als buddy genomen, voor t geval dat halverwege de dratini de Halloween voorbij is.

De 5 km ei die ik nog had verwachte ik noet meer dat isoptijd uit zou komen met 2km te gaan, maar blijkbaar lukte het toch nog (en een hoge cp en IV bellsprout eruit)
Had eigenlijk dus nog een dratini candy kunnen krijgen door buddy, want toch 2 bulbacandies erbij :)

• schaapiej
Kreeg net nog 6 candy voor t vangen.. :X

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Jup, het event is nog niet afgelopen! :+

• mark-k
Niantic faalt zelfs in het beëindigen van hun events, wat een topbedrijf is het toch...

• Autofan1985
Autofan1985 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:18:
[...]

Beide Laprassen wel gezien: CP300 en CP286... -O- Heb Lapras nu dus wel, maar naast Pokedexvulling heb ik er nog niks aan.
Verder wel een hoop candies gepakt voor evoluties. Pokedex nu op 140 gezien en 133 gevangen. Mis nog:
Ivysaur
Venusaur (wel gezien)
Alakazam
Machamp (wel gezien)
Muk
Lickitung
Aerodactil (wel gezien)
Snorlax (wel gezien)
Omastar

En verder uiteraard de regions:
Farfetch'd (wel gezien)
Tauros (wel gezien)
Kangaskhan (wel gezien)
Inmiddels Lickitung af mogen strepen. Zowel Machamp als Alakazam komen heel dichtbij (beide nu 100+ candies). Zowel Muk als Omastar heeft nog steeds 39 candy nodig (kom maar geen Grimers of Omanyte tegen) en Bulbasaur heeft er ook nog een stuk of 70 nodig.

Verder nog een grapjas die besloot mijn 1621 CP Hypno uit de gym te kicken voor zijn eigen 750 CP Scyther... |:( Inmiddels een andere gym L10 gemaakt en daar wat in geplaatst, maar had helaas niks hoogs meer om hem wat beter bovenin te plaatsen. Dus afwachten hoe lang die blijft staan nu en anders maar een andere gymregio bezoeken. :)

• Mx. Alba
  • Nu online
Ja net ook nog de Eevee naast mijn bed met dubbele Candy gevangen... Niet dat ik klaar hoor... :D

• schaapiej
mark-k schreef op woensdag 02 november 2016 @ 07:24:
Niantic faalt zelfs in het beëindigen van hun events, wat een topbedrijf is het toch...
Misschien doen ze wel net als Blizz doen met de legendary droprate in D3.
Tijd geleden hebben ze die 'tijdelijk' omhoog geschroefd en daarna kwamen ze met de opmerking; ja het wordt toch wel erg positief opgevangen dus we houden het zo! :P

<GoT>NightStalker

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:35
mark-k schreef op woensdag 02 november 2016 @ 07:24:
Uhm, In San Francisco is het pas net 2 november. En laat het hoofdkantoor van Niantic nou net in San Francisco staan.

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-11 18:04
Het zou met niets verbazen als ze die eindtijd van het Halloween Event op basis van bv. Hawaii doen, dat zou beteken dat hier hier om 11:00 uur gaat eindigen.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• mark-k
demo31051987 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:01:
[...]

Uhm, In San Francisco is het pas net 2 november. En laat het hoofdkantoor van Niantic nou net in San Francisco staan.
Maar ze begonnen ook al voordat het de startdag was in SF.

• mark-k
schaapiej schreef op woensdag 02 november 2016 @ 07:53:
[...]

Tijd geleden hebben ze die 'tijdelijk' omhoog geschroefd en daarna kwamen ze met de opmerking; ja het wordt toch wel erg positief opgevangen dus we houden het zo! :P
Ik hoop toch dat die klote gastly en cubone niet permanent worden :X

Verwijderd

schaapiej schreef op woensdag 02 november 2016 @ 07:53:
[...]

Van mij mogen ze het best zo houden, als ze maar de spawns wel weer normaal maken. Word de cubones en gastly's nu wel zat... :P De 6 candy per catch mag van mij ook best wel terug naar 3, maar laat de kilometers van je buddy lekker zo staan, heerlijk!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 23:44

Pathogen

Shoop Da Whoop

Beetje tweaken zou ik niet erg vinden. Permanent 5 candy per catch en de buddies gehalveerd zou ik al erg mooi vinden.

... ja, óf die speed cap verdubbelen zodat je ook normaal kunt fietsen voor een ei.

• schaapiej
mark-k schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:04:
[...]

Ik hoop toch dat die klote gastly en cubone niet permanent worden :X
Haha excuus, half bericht.. inderdaad normale spawns maar de candy en KM's zijn wel welkom!

<GoT>NightStalker

Pagina: 1 ... 13 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status