Heb t niet bij elke Weedle, maar sinds de laatste update wel erg vaak! Gelukkig kom je nu bijna geen Weedle tegenreadytoflow schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:57:
Meer mensen hier last van?
Sinds gisteren merk ik dat wanneer ik een Weedle vang en die ontsnapt dan uit de pokeball, dat het spel dan elke keer vastloopt op het moment dat ok de tweede bal wil gaan gooien.
Een tijdje last van gehad na de laatste update naar de laatste paar dagen niet meer...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Wel vastlopers, maar niet specifiek bij Weedle's en de 2e bal. Wel tijdens het gooien. Tussen het moment dat de pokébal dicht zou moeten klappen en op de grond zou moeten vallen.readytoflow schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:57:
Meer mensen hier last van?
Sinds gisteren merk ik dat wanneer ik een Weedle vang en die ontsnapt dan uit de pokeball, dat het spel dan elke keer vastloopt op het moment dat ok de tweede bal wil gaan gooien.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Is bij mij geen toeval meer. Wanneer ik 2e bal wil gooien, swingt die weedle lekker heen en weer maar verder niks te zien. Geen pokebal, geen icoontjes alleen een dansende Weedle.
Ze zijn wel erg zuinig met eieren zeg. Normaal altijd 9 eieren maar nu na 18 Pokestops slechts 3 eieren.
Ze zijn wel erg zuinig met eieren zeg. Normaal altijd 9 eieren maar nu na 18 Pokestops slechts 3 eieren.
Dus... sinds vanochtend allemaal captcha's tussendoor, heb het spel herstart en 1 keer een captcha moeten doortikken.
MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP
Tijdens dit event heb ik juist geluk met eieren!readytoflow schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:05:
Waar ik voorheen bijna geen 10km eieren kreeg heb ik er 2 al uitgelopen en 2 stuks moeten nog 3km...
Ook nog een leuke en iets minder leuke evolve gehad;
- 2e Victreebell kwam met Razor Leaf en Solar Beam.
- 2e Vileplume kwam met Razor Leaf en Moonblast.
Zag dat Moonblast sterk is tegen Dragon. Niet de beste evolve maar volgens mij nog goed te doen tegen Lapras? Mijn andere Vileplume heeft wel Solar Beam (maar dan wel met Acid...)
Anoniem: 470627
Ik heb nog noooit een captcha gezien... 
Uit mijn eieren komen ook alleen maar beestjes waar ik er al zat van heb, dus heb helaas vrij weinig voordeel uit dit event kunnen halen. Alleen ca. 25 charmander candy erbij dus dat is wel positief
En straks weer heel veel evolutions klaarstaan!
Dus helaas nog steeds op de 134 pokémon in mijn dex. Mis alleen nog een Venusaur, Charizard, Machamp, Omastar, Chansey, Aerodactyl en Snorlax. En nog 2 candy voor mijn Clefable, maar als ik wil kan ik die binnen no-time maken
En op een Venusaur en Tauros na heb ik alles ook 'seen', dus dat is ook wel leuk
Heb hier al een Farfetch'd en Kangashkan in de gyms voorbij zien komen.
Uit mijn eieren komen ook alleen maar beestjes waar ik er al zat van heb, dus heb helaas vrij weinig voordeel uit dit event kunnen halen. Alleen ca. 25 charmander candy erbij dus dat is wel positief
Dus helaas nog steeds op de 134 pokémon in mijn dex. Mis alleen nog een Venusaur, Charizard, Machamp, Omastar, Chansey, Aerodactyl en Snorlax. En nog 2 candy voor mijn Clefable, maar als ik wil kan ik die binnen no-time maken
En op een Venusaur en Tauros na heb ik alles ook 'seen', dus dat is ook wel leuk
Mijn pokedex is eigenlijk bijna vol mis nog aerodactyl en porygon. Heeft iemand ooit een porygon uit een 5km ei gekregen ?
Jep. Daarnaast 2 in het wild gevangen.tweakerjunior schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:52:
Mijn pokedex is eigenlijk bijna vol mis nog aerodactyl en porygon. Heeft iemand ooit een porygon uit een 5km ei gekregen ?
Er is dus nog hoopdemo31051987 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:53:
[...]
Jep. Daarnaast 2 in het wild gevangen.
ik heb er wel 8 in het wild gevangen allemaal op dezelfde plek en komt hier nogsteeds regelmatig voorbij maar inderdaad nog nooit uit een ei gehad.tweakerjunior schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:52:
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
Ik heb ze nooit in het wild gezien misschien moet ik maar wat beter zoekencopywizard schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:54:
[...]
ik heb er wel 8 in het wild gevangen allemaal op dezelfde plek en komt hier nogsteeds regelmatig voorbij maar inderdaad nog nooit uit een ei gehad.
utrecht is waar ik ze allemaal heb gevangen op de atoomwegtweakerjunior schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:55:
[...]
Ik heb ze nooit in het wild gezien misschien moet ik maar wat beter zoeken
Utrecht is ietjes te ver voor mij:) Bedankt voor het mededelencopywizard schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:57:
[...]
utrecht is waar ik ze allemaal heb gevangen op de atoomweg
Vakantiepark had maar 1 pokestop maar was wel goed voor de km's.
Drie pokies af kunnen vinken. Dragonite, Muk en Charizard.
Nu dus nog Venusaur, Machamp en die duivelse Lickitung.
Nog 3 te gaan! Bulbasaur loopt nu mee in de file. Nog 28,5km voor 38 snoepjes.
Ga ik zelfs deze drukke dag niet meer redden. Het is stilstaan of >10km/u rijden.
Jammer want wordt ipv 25km straks weer 75km 'lopen'.
Op hoeveel staat de teller qu slopen bij jullie eigenlijk? Valt me best tegen na al die tijd.
531km sinds 13-7, level 27,5.
Drie pokies af kunnen vinken. Dragonite, Muk en Charizard.

Nu dus nog Venusaur, Machamp en die duivelse Lickitung.
Nog 3 te gaan! Bulbasaur loopt nu mee in de file. Nog 28,5km voor 38 snoepjes.
Ga ik zelfs deze drukke dag niet meer redden. Het is stilstaan of >10km/u rijden.
Jammer want wordt ipv 25km straks weer 75km 'lopen'.
Op hoeveel staat de teller qu slopen bij jullie eigenlijk? Valt me best tegen na al die tijd.
531km sinds 13-7, level 27,5.
Sommigen hebben echt geluk, ik maar tot 4 stuks, maar dit is er over :-)

Ik wist niet eens hoe die krengen eruit zien. Weet ik dat nu ook weerRigolleM schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 09:13:
[afbeelding]
Ik ben gisteravond langs alle stops in ons dorp gelopen en inderdaad, geen enkel ei gekregen. Toeval?
De laatste paar dagen heb ik het idee ook veel minder vaak eieren te krijgen uit stops.hneel schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 09:31:
Ik ben gisteravond langs alle stops in ons dorp gelopen en inderdaad, geen enkel ei gekregen. Toeval?
Ben gisteren toch naar kijkduin gegaan. Helemaal vol met mensen en heel veel pokemon kunnen vangen. zelfs 2 die ik nog niet had dus das altijd goed.
Vanavond tijdens de regenachtige avond naar de bioscoop geweest. 5 Pokémon in gyms voorafgaande aan de films, waarvan twee al meer dan een maand muurvast zitten in een afgelegen gym waar letterlijk niks mee gebeurd. Na de film, dus minder dan 2 uur later... 3 Pokémon verdwenen uit gyms!
Op de terugweg langs alle drie de gyms geweest. En alle drie waren ze al weer gelijk lvl 10. In 2 uur tijd, waar normaal niemand komt
Dat moet dus wel een groepje geweest zijn die eerst 4 Pokémon uit de gyms heeft zitten trainen, en vervolgens met een ander account een nieuwe erin heeft gezet. Teamverraders!

Ik heb er dit weekend 2 uitgelopen. Een Eevee en een Dragonair
Later die dag nog 6x 5km uitgelopen. Dus achter elkaar 8 nieuwe eieren opgehaald, waarvan de laatste weer 1x 10km is om te koesteren
Op de terugweg langs alle drie de gyms geweest. En alle drie waren ze al weer gelijk lvl 10. In 2 uur tijd, waar normaal niemand komt
Dat moet dus wel een groepje geweest zijn die eerst 4 Pokémon uit de gyms heeft zitten trainen, en vervolgens met een ander account een nieuwe erin heeft gezet. Teamverraders!

De wereld is zó oneerlijk verdeeld, ik zou haast SP stemmenRigolleM schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 09:13:
[afbeelding]
Ik heb er dit weekend 2 uitgelopen. Een Eevee en een Dragonair
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Damn, Ik zie mezelf toch als best een wandelaar, maar met 20 km per dag heb ik het wel gehad.
Fietsen jullie of zijn jullie gewoon sportiever dan ik dat ben?
Net terug van weekje Texel, veel elektrische pokies, niet heel veel speciaals. Vooral veel de natuur in geweest, dus dan zie je weinig. Wel een goede 4 eieren uitgelopen, maar merk dat mijn telefoon in mijn broekzak (met scherm naar buiten) toch vaak op standby springt omdat er iets op het scherm gedaan is/op knoppen gedrukt wordt. Beetje irritant, maar ik sukkel wel door tot Gen2. Daarna weet ik of ik verder speel of niet.
Fietsen jullie of zijn jullie gewoon sportiever dan ik dat ben?
Net terug van weekje Texel, veel elektrische pokies, niet heel veel speciaals. Vooral veel de natuur in geweest, dus dan zie je weinig. Wel een goede 4 eieren uitgelopen, maar merk dat mijn telefoon in mijn broekzak (met scherm naar buiten) toch vaak op standby springt omdat er iets op het scherm gedaan is/op knoppen gedrukt wordt. Beetje irritant, maar ik sukkel wel door tot Gen2. Daarna weet ik of ik verder speel of niet.
Dit heb ik ook. Vorige week toch de nodige stops gedraaid. Had op dat moment 2 eieren. Momenteel heb ik er 6.darkdesign schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 09:40:
[...]
De laatste paar dagen heb ik het idee ook veel minder vaak eieren te krijgen uit stops.
Ik heb voor 8 eieren gisteravond toch zeker 30 Pokéstops moeten spinnen om al mijn incubators weer te vullen. Er komen inderdaad een stuk minder eieren uit...The_Ghost16 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 09:56:
[...]
Dit heb ik ook. Vorige week toch de nodige stops gedraaid. Had op dat moment 2 eieren. Momenteel heb ik er 6.
Is er tegenwoordig eigenlijk al bekend hoe wordt bepaald of het een 2/5/10km ei gaat worden? Dat ene 10km ei wat ik gisteravond heb bemachtigd kwam uit een behoorlijk afgelegen stop waar vermoedelijk al een tijdje niemand bij was geweest (oorspronkelijk een winkel, inmiddels al een jaar gesloten). Wellicht heeft dat er iets mee te maken?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Afgelopen week weer 6 10km eiren uitgebroed (ik had even gespaard).
Hoopte enorm op een Aerodactyl, aangezien dat de enige pokémon is die ik nog niet heb en ook nog nooit heb gezien. (Moet nog wel een paar evoluties, maar die komen wel).
Nu is mijn tussenstand als volgt, na in totaal 285 eieren:
21 10km eieren uitgebroed
Electabuzz - 6 keer
Jynx - 2 keer
Eevee - 2 keer
Chansey - 2 keer
Scyther - 3 keer
Hitmonchan - 1 keer
Dratini - 1 keer
Onix - 1 keer
Magmar - 1 keer
Lapras - 1 keer
Pinsir - 1 keer
Hoopte enorm op een Aerodactyl, aangezien dat de enige pokémon is die ik nog niet heb en ook nog nooit heb gezien. (Moet nog wel een paar evoluties, maar die komen wel).
Nu is mijn tussenstand als volgt, na in totaal 285 eieren:
21 10km eieren uitgebroed
Electabuzz - 6 keer
Jynx - 2 keer
Eevee - 2 keer
Chansey - 2 keer
Scyther - 3 keer
Hitmonchan - 1 keer
Dratini - 1 keer
Onix - 1 keer
Magmar - 1 keer
Lapras - 1 keer
Pinsir - 1 keer
Dat is gewoon random.Richh schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:01:
[...]
Is er tegenwoordig eigenlijk al bekend hoe wordt bepaald of het een 2/5/10km ei gaat worden? Dat ene 10km ei wat ik gisteravond heb bemachtigd kwam uit een behoorlijk afgelegen stop waar vermoedelijk al een tijdje niemand bij was geweest (oorspronkelijk een winkel, inmiddels al een jaar gesloten). Wellicht heeft dat er iets mee te maken?
De pokestop waar ik continu 5km eieren uit krijg geeft mijn vrouw 10km en 2km en heel sporadisch een 5km.
Er zit geen logica in, het is gewoon random. Je kan zelfs 2x een 10km ei achter elkaar uit 1 stop krijgen.
Gistermiddag met vrouw- en dochtertje lief een middagje kijkduin
Was erg vermakelijk. Jammer dat ik aan het rijden was en dus niet zelf de Magmar kon vangen op de heenweg, want die heb ik nog steeds niet...
Verder wel wat leuks, maar niet superspectaculair, maar ik vermoed dat dit niveau tegenwoordig normaal is
Genoeg Voltorbs om eindelijk eens een Electrode te maken, Abra gezien die wegliep, Bulbasaur, paar Pikachu's, Exeggcute, Ponyta's, Vulpix' en wat Nidorans van beide geslachten waren allemaal prettige aanvullingen. Oh ja en een Ekans die ik op mysterieuze wijze nog nooit gezien had. En een Onyx die wegrende (eikel). Op het laatst nog een volksverhuizing voor een Charmeleon, die ik met mijn laatste procent accu wist te vangen
Telefoon ging uit bij het confirmation schermpje.
Nog even een foto met het Pikachu-bord genomen, voordat het verdwijnt
Het mag misschien allemaal wat minder zijn, maar je kunt op zijn minst Stardust farmen daar zeg. De tijd op het Deltaplein heb ik op geen enkel moment géén Pokémon in beeld gehad. Vrouwliefs ballen waren dan ook op aan het eind van de middag.
Verder wel wat leuks, maar niet superspectaculair, maar ik vermoed dat dit niveau tegenwoordig normaal is
Genoeg Voltorbs om eindelijk eens een Electrode te maken, Abra gezien die wegliep, Bulbasaur, paar Pikachu's, Exeggcute, Ponyta's, Vulpix' en wat Nidorans van beide geslachten waren allemaal prettige aanvullingen. Oh ja en een Ekans die ik op mysterieuze wijze nog nooit gezien had. En een Onyx die wegrende (eikel). Op het laatst nog een volksverhuizing voor een Charmeleon, die ik met mijn laatste procent accu wist te vangen
Nog even een foto met het Pikachu-bord genomen, voordat het verdwijnt
Het mag misschien allemaal wat minder zijn, maar je kunt op zijn minst Stardust farmen daar zeg. De tijd op het Deltaplein heb ik op geen enkel moment géén Pokémon in beeld gehad. Vrouwliefs ballen waren dan ook op aan het eind van de middag.
Wel weer typische observatie qua 10km eieren; ik krijg ze in soort van badges. Er kunnen echt weken voorbij gaan dat ik er geen krijg, en dan zo ineens in 2 dagen tijd krijg ik er een stel. Deze structuur gaat al zo lang ik me kan heugen. Ik geloof nog steeds dat het RNG moet zijn, waarom zou Niantic een ander systeem willen hanteren, maar de statistiek qua RNG blijft mij op meerdere manieren erg raar. De wet van de grote getallen zou aan mn zijde moeten staan, maar de frequentie van dezelfde pokies eruit krijgen en dit soort fratsen tornen zwaar aan mijn logica 
Verder wel echt in een poké dipje na gisteren zoveel 10km en nieuwe evoluties gedaan te hebben met alleen maar troep als resultaat in pokies alswel in de aanvallen die ze hebben gekregen. Gym's behouden valt me ook zwaar, heb gewoon niet de pokies die een hoog genoeg CP kunnen behalen op lvl 29. Ook te veel tuig dat met dubbel account of vriendjes in ander team de onderste uit gyms kicken en dan er zelf in gaan zitten.
Verder wel echt in een poké dipje na gisteren zoveel 10km en nieuwe evoluties gedaan te hebben met alleen maar troep als resultaat in pokies alswel in de aanvallen die ze hebben gekregen. Gym's behouden valt me ook zwaar, heb gewoon niet de pokies die een hoog genoeg CP kunnen behalen op lvl 29. Ook te veel tuig dat met dubbel account of vriendjes in ander team de onderste uit gyms kicken en dan er zelf in gaan zitten.
Misschien is het wel RNG gecombineerd met de totale hoeveelheden eitjes die je gehad hebt, zodat je op een gegeven moment over een tipping point komt en de kans op 10tjes een tijdje hoger gemaakt wordt...
Geen idee hoe die 10KM eieren werken maar in de afgelopen 3 dagen er 4 gehad terwijl daarvoor helemaal niets. Helaas alleen 1 kunnen uitlopen ( Aerodactyl) en mijn dochter was er ook niet. Dus misschien vanavond laat maar effe een kleine jog sessie om nog die extra puntjes te pakken voor haar.
Voor de rest zijn de 5km en 2 km eieren evenredig verdeeld.
Wanneer evolueren jullie de pokemons? Als ze de 3x 15 waardes hebben of bij een minimum van, weet ik veel 80%? Ze heeft alleen een meow met 3x 15 en wil dolgraag gaan evolueren. Heb gezegd dat ze vanavond het het beste kan doen icm een lucky egg voor de extra puntjes. Maar heel veel heeft ze niet. Wel heeft ze inmiddels weer 63 dratini snoepjes... als ik die 25 nou niet had weggegooid...
Voor de rest zijn de 5km en 2 km eieren evenredig verdeeld.
Wanneer evolueren jullie de pokemons? Als ze de 3x 15 waardes hebben of bij een minimum van, weet ik veel 80%? Ze heeft alleen een meow met 3x 15 en wil dolgraag gaan evolueren. Heb gezegd dat ze vanavond het het beste kan doen icm een lucky egg voor de extra puntjes. Maar heel veel heeft ze niet. Wel heeft ze inmiddels weer 63 dratini snoepjes... als ik die 25 nou niet had weggegooid...
[ Voor 5% gewijzigd door GroeneThee op 31-10-2016 11:34 ]
Hoezo lukt dat niet op level 29? Ik ben level 26 en het lukt mij ook meer dan prima. Alleen als het niet in jouw eigen stad lukt, moet je eens een stad verder kijken. Je ziet op dit moment redelijk weinig activiteit in de gyms. Dus als je een dorp of stad weet te vinden waar je meer geluk hebt, kost het ook minder moeite.Tuttel schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:52:
Wel weer typische observatie qua 10km eieren; ik krijg ze in soort van badges. Er kunnen echt weken voorbij gaan dat ik er geen krijg, en dan zo ineens in 2 dagen tijd krijg ik er een stel. Deze structuur gaat al zo lang ik me kan heugen. Ik geloof nog steeds dat het RNG moet zijn, waarom zou Niantic een ander systeem willen hanteren, maar de statistiek qua RNG blijft mij op meerdere manieren erg raar. De wet van de grote getallen zou aan mn zijde moeten staan, maar de frequentie van dezelfde pokies eruit krijgen en dit soort fratsen tornen zwaar aan mijn logica
@GroeneThee: Ik bewaar altijd de Pokemon met de beste IV waarde. 80% is altijd wel een goede norm. Alleen moet je ze natuurlijk wel krijgen. Heb bv nu alleen één Diglett met IV 22%. Dan heb je niet veel keuze. Als je er regelmatig een bepaald soort vangt, dan kun je er wat meer op letten. Maar dan nog geld, als ze een waardeloze moveset krijgen dan is 80% leuk maar heb je ook niets aan. Dus ga voor het beste zover dat toe laat. 80+ is lekker, 90+ is super, 100 is zeer zeldzaam.
Klopt, maar het gaat mij net een stapje te ver om voor een spelletje speciaal een stuk te gaan rijden op zoek naar gyms, met de kans niets te vinden of er alsnog snel weer uit te liggen. Woon midden in Eindhoven, dus moet een aardig stuk weg wil ik afgelegen gyms vinden. Punt is gewoon mijn pech met gebrek aan pokies die een hoog CP kunnen bereiken, daardoor kan ik niet meer goed mee dingen in de verhitte strijd in het stedelijk gebied.Robkazoe schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:38:
[...]
Hoezo lukt dat niet op level 29? Ik ben level 26 en het lukt mij ook meer dan prima. Alleen als het niet in jouw eigen stad lukt, moet je eens een stad verder kijken. Je ziet op dit moment redelijk weinig activiteit in de gyms. Dus als je een dorp of stad weet te vinden waar je meer geluk hebt, kost het ook minder moeite.
Mocht ik echter voor een goede reden de hort op moeten pak ik natuurlijk mee wat ik kan, heb bijvoorbeeld een relatief lage CP Cloyster en Gengar god mag weten waar al een maand steady in een gym zitten.
Als je alleen 100% evolved zal je er niet veel gaan evolvenGroeneThee schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:32:
Bij een dubbele evolutie wacht je wel best tot je de 125 candies hebt , heb in het begin (rond lvl 20) een paar keer de fout gemaakt om m'n beste tot dan toe te evolven en tegen lvl 28 heb je een 1ste lijn die zelfs hoger is als je evolve ...
Als ik tegen dan nog geen 90+ iv heb neem ik er ook lager , moves zijn toch belangrijker als iv en tegen dat die max cp belangrijk wordt kan je er meer dan waarschijnlijk alweer 1 of meer nieuwe maken.
Lucky egg kan je best alles bijhouden tot je er 80-90-100 hebt (of het dubbele als je het op 2 toestellen doet) en dan alles in 1 sessie evolven. Goede kandidaten zijn weedle,pidgey en rattata en nu met halloween ook wel gastly's.
Wat is eigenlijk die eigenaardige gele streep op de kaart in Kijkduin?

Ik hou in de regel alles wat 80+% is, dus de hoogste appraise geeft. Uitzonderingen uiteraard als ik er teveel Pokémon van heb en te weinig candy en lagere gooi ik ook niet weg als ik niks beters heb.
Zit op dit moment op L27, en mijn volgende gratis Lucky Egg duurt nog wel even (koop alleen incubators van de gym coins), dus momenteel evolueer ik alles wat ik kan evolueren meteen ipv op te sparen voor een Egg spree.
Zit op dit moment op L27, en mijn volgende gratis Lucky Egg duurt nog wel even (koop alleen incubators van de gym coins), dus momenteel evolueer ik alles wat ik kan evolueren meteen ipv op te sparen voor een Egg spree.
Idem hier. Na de Gastly ellende van dit weekend had ik ook zoiets van, ik wil het opgeruimd hebben. Dus upgrade alles meteen. Level 30 duurt nog wel even.Pathogen schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:48:
Ik hou in de regel alles wat 80+% is, dus de hoogste appraise geeft. Uitzonderingen uiteraard als ik er teveel Pokémon van heb en te weinig candy en lagere gooi ik ook niet weg als ik niks beters heb.
Bijkomend voordeel op dit moment is ook dat alle evo's net zo goed 2 candy opleven ipv 1.
Nope, dat is niet het geval.Pathogen schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:50:
Bijkomend voordeel op dit moment is ook dat alle evo's net zo goed 2 candy opleven ipv 1.
Ik transfer gewoon wel alles, maar spaar al die candy op. Nu heb ik zoveel candy dat als ik weer eens een egg session bedenk ik alleen de benodigde pigey's e.d. hoef te verzamelen, hoef ik me niet druk te maken of ik genoeg candy heb
Anoniem: 767521
nope en meer als 900 eieren gehatchedtweakerjunior schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:52:
Mijn vriendin heeft er eentje uit een ei gekregen en eentje in het wild gevangen. Ikzelf heb twee wilde Porygon gevangen.tweakerjunior schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:52:
Nope, heb mijn enige gevangen in het wild, gewoon in een woonwijk.Anoniem: 767521 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:53:
[...]
nope en meer als 900 eieren gehatched
\hneel schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:47:
Wat is eigenlijk die eigenaardige gele streep op de kaart in Kijkduin?
[afbeelding]
Dat vraag ik me ook al lang af. Op andere plaatsen zie je dat ook soms.
Ik evolueer ook enkel 80+ tenzij je er veel te veel candys van hebt. Bij mijn starters heb ik wel lange tijd moeten wachten want daar had ik pas een van 80+ toen ik ongeveer 150 candy had maar wachten is soms beter voor pokemon waar je de candy maar weinig krijgt.
[ Voor 27% gewijzigd door Gravediggerxx op 31-10-2016 12:09 ]
Hm, die Abra die me gister ontsnapt is spawnde net voor mijn neus
Dankjewel!
Afgelopen zaterdag voor de gein naar Kijkduin geweest. Was er nooit eerder geweest en als de Pokémongekte daar niet zo heftig zou zijn, dan zou ik er waarschijnlijk nooit naartoe zijn gegaan.
Maar wát een gekkenhuis daar zeg! Het hele plein zat vol met mensen! En dat in een toch wel vrij nietszeggend troosteloos badplaatsje. Veel kinderen maar ook verbazingwekkend veel volwassenen!
Niet alleen qua mensenmassa was het een gekkenhuis, ook op m'n scherm! Continu stond er een lure aan bij de vele stops op/rond dat plein (en op de boulevard) en er spawnden continu allerlei Pokémon.
Verspreid over de dag tientallen Magnemite, Meowth en Voltorbs kunnen vangen. Grappig genoeg waren dit ook drie soorten die ik vóór m'n bezoek aan Kijkduin nog als superspeciaal ervoer. Nou, de glans was er na een uurtje wel vanaf, zoveel had ik er al gevangen. Laat staan vier uur later (ik ging met m'n vriendin en een vriend van ons, we hebben er een soort dagje uit van gemaakt en ook lekker gegeten daar. Bij elkaar genomen hebben we er wel een uurtje of vijf rondgelopen)
Verder ook vele Drowzees en een aantal Ekans (had ik nog niet).
Ik was blij verrast door een paar Squirtles (had ik er ook nog maar één van) en een paar Abras. En natuurlijk ook een heleboel (voor mij althans) normale Pokémon (Eevee, Bellsprout en the ususal Pidgeys, Caterpies en Weedles).
Maar toch, ik had stiekem op iets meer diversiteit aan Pokémon gehoopt. Nu waren het zeg maar 20 soorten die heel veel voorkwamen en dan nog een tiental iets minder.
Leuk om een keer gezien te hebben en ik kan het iedereen aanraden, zij het voor een keertje! Al zou ik er persoonlijk niet snel meer naartoe gaan (is een beetje uit de richting).
Maar wát een gekkenhuis daar zeg! Het hele plein zat vol met mensen! En dat in een toch wel vrij nietszeggend troosteloos badplaatsje. Veel kinderen maar ook verbazingwekkend veel volwassenen!
Niet alleen qua mensenmassa was het een gekkenhuis, ook op m'n scherm! Continu stond er een lure aan bij de vele stops op/rond dat plein (en op de boulevard) en er spawnden continu allerlei Pokémon.
Verspreid over de dag tientallen Magnemite, Meowth en Voltorbs kunnen vangen. Grappig genoeg waren dit ook drie soorten die ik vóór m'n bezoek aan Kijkduin nog als superspeciaal ervoer. Nou, de glans was er na een uurtje wel vanaf, zoveel had ik er al gevangen. Laat staan vier uur later (ik ging met m'n vriendin en een vriend van ons, we hebben er een soort dagje uit van gemaakt en ook lekker gegeten daar. Bij elkaar genomen hebben we er wel een uurtje of vijf rondgelopen)
Verder ook vele Drowzees en een aantal Ekans (had ik nog niet).
Ik was blij verrast door een paar Squirtles (had ik er ook nog maar één van) en een paar Abras. En natuurlijk ook een heleboel (voor mij althans) normale Pokémon (Eevee, Bellsprout en the ususal Pidgeys, Caterpies en Weedles).
Maar toch, ik had stiekem op iets meer diversiteit aan Pokémon gehoopt. Nu waren het zeg maar 20 soorten die heel veel voorkwamen en dan nog een tiental iets minder.
Leuk om een keer gezien te hebben en ik kan het iedereen aanraden, zij het voor een keertje! Al zou ik er persoonlijk niet snel meer naartoe gaan (is een beetje uit de richting).
[ Voor 5% gewijzigd door Gitarist op 31-10-2016 12:27 ]
Robkazoe schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:38:
[...]
@GroeneThee: Ik bewaar altijd de Pokemon met de beste IV waarde. 80% is altijd wel een goede norm. Alleen moet je ze natuurlijk wel krijgen. Heb bv nu alleen één Diglett met IV 22%. Dan heb je niet veel keuze. Als je er regelmatig een bepaald soort vangt, dan kun je er wat meer op letten. Maar dan nog geld, als ze een waardeloze moveset krijgen dan is 80% leuk maar heb je ook niets aan. Dus ga voor het beste zover dat toe laat. 80+ is lekker, 90+ is super, 100 is zeer zeldzaam.
ramones73 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:44:
[...]
Als je alleen 100% evolved zal je er niet veel gaan evolven
Bij een dubbele evolutie wacht je wel best tot je de 125 candies hebt , heb in het begin (rond lvl 20) een paar keer de fout gemaakt om m'n beste tot dan toe te evolven en tegen lvl 28 heb je een 1ste lijn die zelfs hoger is als je evolve ...
Als ik tegen dan nog geen 90+ iv heb neem ik er ook lager , moves zijn toch belangrijker als iv en tegen dat die max cp belangrijk wordt kan je er meer dan waarschijnlijk alweer 1 of meer nieuwe maken.
Lucky egg kan je best alles bijhouden tot je er 80-90-100 hebt (of het dubbele als je het op 2 toestellen doet) en dan alles in 1 sessie evolven. Goede kandidaten zijn weedle,pidgey en rattata en nu met halloween ook wel gastly's.
ThanksPathogen schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:48:
Het was mijn idee ook om in ieder geval 80% als minimum te hanteren. Ze is nu level 20 en heeft inderdaad voldoende gastly's, meows, drowzee's en wat pidgey's voor een evolve.
Maar ze heeft ook een slowpoke (14,15,13)een Ryhorn (10,15,10) een poliwhirl (11,15,15) een kabuto (13,12,15) een Abra (14,12,15) een goldeen (15,15,11) en al 410 magicarp snoepjes , deze kan ze allen al 1 of meerdere keren evolven.
Plus ze kan niet wachten natuurlijk
dat is een geheime ondergrondse alien landings baan! kijkduin = nl-area51!!!Gravediggerxx schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:04:
[...]
\
Dat vraag ik me ook al lang af. Op andere plaatsen zie je dat ook soms.
Ik evolueer ook enkel 80+ tenzij je er veel te veel candys van hebt. Bij mijn starters heb ik wel lange tijd moeten wachten want daar had ik pas een van 80+ toen ik ongeveer 150 candy had maar wachten is soms beter voor pokemon waar je de candy maar weinig krijgt.
Ik vind het zelf niet nodig om die enkele individuele evoluties van nuttige (voor in gyms) of gewoon leuke (voor de heb) beesten uit te stellen voor een LE sessie. Ik wil wel bij voorkeur een beetje een geschikte evolutiekandidaat hebben qua CP/IV. Voor een kind geldt m.i. nog wat meer dat het een spelletje is en vooral leuk moet zijn. De Pidgeys, Weedles, Rattata's en Caterpies leveren genoeg materiaal voor die powerlevelsessies. Daar voegen die paar andere beesten weinig aan toe. Dan moet je maar een dag langer dergelijk ongedierte vangen voordat je genoeg evoluties hebt voor een gelukkig ei. Dat boeit toch niet?GroeneThee schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:26:
Het was mijn idee ook om in ieder geval 80% als minimum te hanteren. Ze is nu level 20 en heeft inderdaad voldoende gastly's, meows, drowzee's en wat pidgey's voor een evolve.
Maar ze heeft ook een slowpoke (14,15,13)een Ryhorn (10,15,10) een poliwhirl (11,15,15) een kabuto (13,12,15) een Abra (14,12,15) een goldeen (15,15,11) en al 410 magicarp snoepjes , deze kan ze allen al 1 of meerdere keren evolven.
Plus ze kan niet wachten natuurlijkookal zegt papa dat ze moet wachten
Laat dat kind lekker wat mooie beestjes maken zou ik zeggen. Beleeft ze meer plezier aan.
Dat pappa nou zo OCD is...
Yep, ruim twee maanden geleden.Anoniem: 767521 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:53:
[...]
nope en meer als 900 eieren gehatched
apollo13
Wij ook afgelopen zaterdag geweest. Heb je de rapidash, ninetales, lapras, onix etc allemaal gemist?Gitarist schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:25:
Afgelopen zaterdag voor de gein naar Kijkduin geweest. Was er nooit eerder geweest en als de Pokémongekte daar niet zo heftig zou zijn, dan zou ik er waarschijnlijk nooit naartoe zijn gegaan.
.....*verhaal*....
edit: was vergeten te vermelden dat we ook nog dugtrio, dragonair, wigglytuff en rhydon tegengekomen zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door babybel123 op 31-10-2016 13:54 ]
Wij hebben een aantal Onyxen gezien, maar die andere die je noemt helaas nietbabybel123 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:07:
[...]
Wij ook afgelopen zaterdag geweest. Heb je de rapidash, ninetales, lapras, onix etc allemaal gemist?
Misschien ander tijdstip...? Wij waren er pas vanaf een uurtje of 16.
Jezus, ik heb inmiddels in de afgelopen week al iets van 10 keer een Ponyta uit mn ei gehad...
Dat zou inderdaad nog kunnen, wij zijn er van 11.30 tot ca 18.45 geweest, een behoorlijk lang dagje dus.Gitarist schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:09:
[...]
Wij hebben een aantal Onyxen gezien, maar die andere die je noemt helaas niet![]()
Veel op het plein gezeten maar toch ook wel rond gelopen.
Zo, PokéLunch weer achter de rug.
Ik spotte een gym die meestal wel blauw was maar altijd rond de level 3-5, die nu lvl 8 was met nog 5000 punten nodig tot lvl 9. Dat nieuwe trainen werkt toch best goed, want met een goed gematcht aanvalsteam (Tangela, Venomoth, Victreebell, Vaporeon, Raichu, Jolteon), allemaal lager dan de laagste Pokémon in de gym, kon ik 7 van de 8 Pokies verslaan, dus met twee aanvallen had ik er ruim 7000 punten bij en kon ik er mijn boompje planten. Ook veel eieren uitgelopen (zat op 8 te broeden dankzij de 3 extra incubators die ik gisteren bij Level 30 kreeg), maar daar zat helaas niets nuttigs bij - maar met de dust heb ik wel mijn Victreebell nog een paar upgrades kunnen geven.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Maarja, dan krijg je op een gegeven moment wel weer minder prestige dan je eigenlijk had kunnen krijgen, omdat de hoogste pokemon blijft tellen.Mx. Alba schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:16:
Zo, PokéLunch weer achter de rug.Ik spotte een gym die meestal wel blauw was maar altijd rond de level 3-5, die nu lvl 8 was met nog 5000 punten nodig tot lvl 9. Dat nieuwe trainen werkt toch best goed, want met een goed gematcht aanvalsteam (Tangela, Venomoth, Victreebell, Vaporeon, Raichu, Jolteon), allemaal lager dan de laagste Pokémon in de gym, kon ik 7 van de 8 Pokies verslaan, dus met twee aanvallen had ik er ruim 7000 punten bij en kon ik er mijn boompje planten. Ook veel eieren uitgelopen (zat op 8 te broeden dankzij de 3 extra incubators die ik gisteren bij Level 30 kreeg), maar daar zat helaas niets nuttigs bij - maar met de dust heb ik wel mijn Victreebell nog een paar upgrades kunnen geven.
Zo na alle extra candy die in kijkduin verzameld is nu de grote schoonmaak begonnen. Ga al mijn goede pokies renamen en de evoluties die absoluut crap zijn en ook niet voor gymvulling gebruikt kunnen worden door de shredder halen.
Pokedex is nu bijna vol, nog 2 dratini candy voor mijn dragonite en dan moet ik Muk en Chansey nog.
Pokedex is nu bijna vol, nog 2 dratini candy voor mijn dragonite en dan moet ik Muk en Chansey nog.
Hij zegt net dat z'n hoogste pokemon lager was dan de laagste in de gymmark-k schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:20:
[...]
Maarja, dan krijg je op een gegeven moment wel weer minder prestige dan je eigenlijk had kunnen krijgen, omdat de hoogste pokemon blijft tellen.
.... Dan nog, tenzij alle 6 exact dezelfde CP hadden krijg je op een gegeven moment minder prestige dan je had kunnen hebben. Stel je hoogste van de 6 is 1000 CP, en je vecht tegen een 1500CP pokemon. Je gebruikt echter die 1000CP pokemon niet omdat hij al dood is of wat dan ook, maar gebruikt een 750CP pokemon om hem te verslaan. Normaal zou je dan dus 1k prestige verwachten, maar omdat die 1000CP pokemon nog in je team zit krijg je maar 750 prestige.Anoniem: 470627 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:21:
[...]
Hij zegt net dat z'n hoogste pokemon lager was dan de laagste in de gym
Succes, volgens mij heeft Niantic iets ingebouwd waardoor je die laatste (non evolve) pokemon bijna nooit zult krijgen.-TheNose- schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:20:
Zo na alle extra candy die in kijkduin verzameld is nu de grote schoonmaak begonnen. Ga al mijn goede pokies renamen en de evoluties die absoluut crap zijn en ook niet voor gymvulling gebruikt kunnen worden door de shredder halen.
[ Voor 30% gewijzigd door mark-k op 31-10-2016 13:26 ]
Ik kreeg mn Aerodactyl na een paar weken. Het is gewoon even geduld hebben I guess.mark-k schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:24:
[...]
Succes, volgens mij heeft Niantic iets ingebouwd waardoor je die laatste (non evolve) pokemon bijna nooit zult krijgen.
Dat klopt inderdaad. Maar iedereen kent ook wel de situatie dat er bijvoorbeeld onder in de gym een lage Snorlax staat... Dat was in het oude systeem niet te trainen. Nu kan je die gewoon "negeren" door je team qua CP te matchen op wat er boven die Snorlax staat en dan kan je die Snorrie verslaan met een hogere Pokémon om toch meer punten te pakken.mark-k schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:24:
.... Dan nog, tenzij alle 6 exact dezelfde CP hadden krijg je op een gegeven moment minder prestige dan je had kunnen hebben. Stel je hoogste van de 6 is 1000 CP, en je vecht tegen een 1500CP pokemon. Je gebruikt echter die 1000CP pokemon niet omdat hij al dood is of wat dan ook, maar gebruikt een 750CP pokemon om hem te verslaan. Normaal zou je dan dus 1k prestige verwachten, maar omdat die 1000CP pokemon nog in je team zit krijg je maar 750 prestige.
Haha , hier precies hetzelfdeGroeneThee schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:26:
Plus ze kan niet wachten natuurlijkookal zegt papa dat ze moet wachten
- Je kan beter wat wachten tot je er veel samen hebt voor de xp
- Ja maar papa , ik wil die nu maken want ik wil die nu hebben
[ Voor 38% gewijzigd door ramones73 op 31-10-2016 14:01 ]
babybel123 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:07:
[...]
Wij ook afgelopen zaterdag geweest. Heb je de rapidash, ninetales, lapras, onix etc allemaal gemist?
edit: was vergeten te vermelden dat we ook nog dugtrio, dragonair, wigglytuff en rhydon tegengekomen zijn.
Was er zaterdag ook. Hier het hoogtepunt van mijn vangstenGitarist schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:09:
[...]
Wij hebben een aantal Onyxen gezien, maar die andere die je noemt helaas niet![]()

De Lapras heb ik ook gemist (was er pas rond 15u), Rhydon helaas ook.
Wel wat ander moois: Vulpixen, Exeggcutes, Growlithes, Pinsirs, Electabuzz, Dratini's, Squirtles, Charmanders, Pikachu's, Porygon, Clefairy's, Weezing, Machops, Omanyte, Magmar. Misschien niet heel bijzonder, maar normaal vang ik er daar weinig van. Gelukkig viel het met de Halloween troep ook wel mee, voornamelijk wat Meowths.
Ook een Snorlax gehatched op het strand, dus viel niet tegen.
Klopt, eerste keren was ik wel in de war dat ik mijn CP1400 Jolteon gebruikte om een CP2100 Gyarados te verslaan maar uiteindelijk leverde het helemaal niet zoveel prestige op... Kwam dus omdat in mijn overige line-up wel hoge Pokémon stonden...mark-k schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:24:
[...]
.... Dan nog, tenzij alle 6 exact dezelfde CP hadden krijg je op een gegeven moment minder prestige dan je had kunnen hebben. Stel je hoogste van de 6 is 1000 CP, en je vecht tegen een 1500CP pokemon. Je gebruikt echter die 1000CP pokemon niet omdat hij al dood is of wat dan ook, maar gebruikt een 750CP pokemon om hem te verslaan. Normaal zou je dan dus 1k prestige verwachten, maar omdat die 1000CP pokemon nog in je team zit krijg je maar 750 prestige.
[...]
Ik zit nu op 130 Pokémon in mijn PokéDex... Nog nodig:
Venusaur (nog 81 candy nodig)
Charmelion
Charizard (nog 89 candy nodig)
Ninetales (nog 10 candy nodig)
Machamp (nog 5 candy nodig)
Golem (nog 62 candy nodig)
Hitmonlee
Omastar (nog 30 candy nodig)
Kabutops (nog 19 candy nodig)
Aerodactyl
Snorlax
Dragonite (nog 22 candy nodig)
Die starters zijn dus het moeilijkst... En natuurlijk de "losse" Pokémon zoals Snorlax en Aerodactyl...
Charmelion
Hitmonlee
Aerodactyl
Snorlax
Die starters zijn dus het moeilijkst... En natuurlijk de "losse" Pokémon zoals Snorlax en Aerodactyl...
Het was even geduld hebben, maar na 288 eieren gehatched te hebben nu eindelijk een Lapras uit ei! Helaas maar 71%, maar ik ben blij! (Frost Breath en Blizzard, beste attack moveset volgens mij.)
Ik moet nu nog 2 pokemons hebben voor een "volle" pokedex, Venusaur en Muk, de rest heb ik al.
Voor Venusaur moet ik nog 28 candy en voor muk nog 24 candy.
Ik moet nu nog 2 pokemons hebben voor een "volle" pokedex, Venusaur en Muk, de rest heb ik al.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Gefeliciteerd!JamesB009 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:42:
Het was even geduld hebben, maar na 288 eieren gehatched te hebben nu eindelijk een Lapras uit ei! Helaas maar 71%, maar ik ben blij! (Frost Breath en Blizzard, beste attack moveset volgens mij.)
Movesets zijn belangrijker dan de IV, met een Pidgey had je kritischer kunnen zijn
Muk heb ik sinds gisteren. Ik kreeg tot twee keer toe een Grimer uit een ei. Wtf?JamesB009 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:42:
Idd, ik klaag ook zeker niet! Ben super blij!Raymon1988 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:44:
[...]
Gefeliciteerd!
Movesets zijn belangrijker dan de IV, met een Pidgey had je kritischer kunnen zijn
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Oeh, lekker!
Ik ben nog een paar 5km eieren aan het uitlopen, ik hoop op 1 grimer, dat zou net voldoende moeten zijn voor een Muk.
Ik ben nog een paar 5km eieren aan het uitlopen, ik hoop op 1 grimer, dat zou net voldoende moeten zijn voor een Muk.
Mx. Alba schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:45:
[...]
Muk heb ik sinds gisteren. Ik kreeg tot twee keer toe een Grimer uit een ei. Wtf?
Ach, het zijn allebei 3km buddies, dus dat is sowieso haalbaar binnenkort
Ik kreeg net 3 keer achter elkaar een Ekans....Mx. Alba schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:45:
[...]
Muk heb ik sinds gisteren. Ik kreeg tot twee keer toe een Grimer uit een ei. Wtf?

Vergelijkbaar rijtje:Mx. Alba schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:38:
Ik zit nu op 130 Pokémon in mijn PokéDex... Nog nodig:
Charmelion
Hitmonlee
Aerodactyl
Snorlax
Venusaur (87 candy nodig)
Charizard (67 candy nodig)
Raichu (39 candy nodig)
Nidoking (28 candy nodig)
Diglett (47 candy nodig)
Arcanine (38 candy nodig)
Kadabra / Alakazam (111 candy nodig)
Machamp (43 candy nodig)
Dodrio (10 candy nodig)
Muk (34 candy nodig)
Lickitung
Rhydon (10 candy nodig)
Lapras
Ditto (is deze uberhaupt te krijgen?)
Omastar
Snorlax
Dragonite (70 candy nodig)
Vooral Dragonite en Venusaur gaan een pain in the ass worden.
Ditto is (nog) niet te verkrijgen maar Ditto verandert zich in andere Poké's dus misschien heb je er al stiekem 1 
Overigens ben ik echt heel blij dat ik een keer op zaterdagavond toch naar buiten ben gegaan om die Venusaur (dacht zelfs dat het een Ivysaur) was op mijn nearby te gaan vangen. Ondanks dat mijn Ivy een hogere CP en IV heeft
Overigens ben ik echt heel blij dat ik een keer op zaterdagavond toch naar buiten ben gegaan om die Venusaur (dacht zelfs dat het een Ivysaur) was op mijn nearby te gaan vangen. Ondanks dat mijn Ivy een hogere CP en IV heeft
[ Voor 49% gewijzigd door Afvalzak op 31-10-2016 15:00 ]
Bedankt voor de update, doorgestreept. Ben toch benieuwd wanneer ze de legendarische Pokemon + Ditto gaan vrijgeven.Afvalzak schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:58:
Ditto is (nog) niet te verkrijgen maar Ditto verandert zich in andere Poké's dus misschien heb je er al stiekem 1
Ditto komt iig als ze het breeden gaan introduceren. Er zijn namelijk Pokémon die alleen in een mannelijke of een vrouwelijke vorm komen (Tauros, Jinx bijvoorbeeld) en om daarmee te fokken zal Ditto nodig zijn.Robkazoe schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:00:
[...]
Bedankt voor de update, doorgestreept. Ben toch benieuwd wanneer ze de legendarische Pokemon + Ditto gaan vrijgeven.
Wauw, mijn laatste twee 2km eieren waren zowaar geen Pidgeys of Weedles! 1 Pika en een Squirtle
Vandaag m'n 2e Chansey uit een 10km ei, incl. 44 candy!mark-k schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:24:
Succes, volgens mij heeft Niantic iets ingebouwd waardoor je die laatste (non evolve) pokemon bijna nooit zult krijgen.
Verder compleet nutteloos...
Nog 700m voor m'n andere 10km ei

Volgens mij zijn Chansey wel leuke gym defenders. Belachelijk veel hitpoints hebben die.schaapiej schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:25:
[...]
Vandaag m'n 2e Chansey uit een 10km ei, incl. 44 candy!
Wat vinden we van Machamp heb er een met 94 IV en perfecte aanvallen hij is nu 1800 de moeite er dust in te proppen?
Alleen verschrikkelijk lage CP waardoor ze altijd onderaan bungelen. En onderaan in een lvl 10 gym betekent meteen eruit vallen zodra een tegenstander ook maar een scheet laat ongeveer in de richting van die gym...Robkazoe schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:29:
[...]
Volgens mij zijn Chansey wel leuke gym defenders. Belachelijk veel hitpoints hebben die.
Chansey was met het oude systeem wel nuttig voor het trainen van gyms als er een lage CP pokie onderin stond maar dat is nu ook oud nieuws helaas.
Zit hier bij het werk vlak met een level 10 gym. Laagste Pokemon aan het begin van de dag: 2450 CP Arcanine.
Nee hoor, gewoon in een lange rechte lijn lopen!

Moet vanavond en morgen overigens nog even aardig door stappen.. krijg zojuist nog een nieuw 10km ei uit een stop. Die dubbele candy is te aantrekkelijk om 'm niet uit te lopen!
Is het tot en met morgen dan? Of tot morgen?
Ik was in de veronderstelling dat vandaag de laatste dag is, maar kan het nergens echt vinden.
Ik was in de veronderstelling dat vandaag de laatste dag is, maar kan het nergens echt vinden.
schaapiej schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:54:
[...]
Nee hoor, gewoon in een lange rechte lijn lopen!
Moet vanavond en morgen overigens nog even aardig door stappen.. krijg zojuist nog een nieuw 10km ei uit een stop. Die dubbele candy is te aantrekkelijk om 'm niet uit te lopen!
Jammer genoeg is mijn hardlooptempo net iets teveel van het goede... Ik krijg misschien 3,5km van een rondje van 5,5km.
Tot en met 1 november lees ik. Voor mij betekent dat morgen ook nog... maar het is en blijft Niantic dus het kan ook vandaag eindigen of 1 november volgend jaar!JamesB009 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:55:
Is het tot en met morgen dan? Of tot morgen?
[...]
Ach als ik 10 km wandel staat er soms ook slechts ~6 km bij mijn buddy bij, die tracking is gewoon dramatisch, als ik een vrij groot rondje door de wijk loop moet ik ergens op de hoek wachten tot de locatie geupdate is bij de servers en dan teruglopen anders mist hij de helft van het rondje.Pathogen schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:55:
Jammer genoeg is mijn hardlooptempo net iets teveel van het goede... Ik krijg misschien 3,5km van een rondje van 5,5km.
zelfde hier of app even afsluiten, bij me vrouw rekent die ook gewoon mee in de auto bij mij dus niet heb toch ook het gevoel dat het aan je mobiel en provider ligt.Afvalzak schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 16:01:
[...]
Ach als ik 10 km wandel staat er soms ook slechts ~6 km bij mijn buddy bij, die tracking is gewoon dramatisch, als ik een vrij groot rondje door de wijk loop moet ik ergens op de hoek wachten tot de locatie geupdate is bij de servers en dan teruglopen anders mist hij de helft van het rondje.
vrouw s6 edge + kpn
moto play + vodaphone ik
Ja rijtjes eieren. Ook weer goed voor m'n eigen administratie:
Mijn 31 10km eieren tot nu toe:
2x Hitmonchan ~850
1x Hitmonlee ~400
1x Chansey ~270
5x Eevee ~600
5x Jynx ~900/1000
3x Electabuzz ~1000
3x Magmar ~1000
2x Pinsir ~700/~1200
1x Kabuto ~590
2x Dratini ~550
1x Onyx ~475
2x Omanite ~600
1x Aerodactyl ~1200
1x Scyther ~1100
1x Snorlax 1729
Ik heb van de inmiddels 438 eieren nog nooit een Lickitung, Mr. Mime of een Lapras ontvangen.
Lapras (40CP, maar Lapras is Lapras) en Mr. mime in het wild gevangen.
En Snorlax nu in een week bij ons vakantiehuis 2x in de buurt gezien. Waarvan 1x ineens in onze tuin daar. Terwijl daar normaal 1x per uur een van de WRPC spawnt.
Droprate vd eieren is nu merkbaar lager. En 10km is nog minder. Zat een tijdje op 10%-12% maar dit is nu gedaald naar 7%. Maar heb die 10km's nu toch niet echt meer nodig. Alleen leuk voor de broodnodige Dragonite candy. Maar heb nu liever bulbasaurs, machops of een lickitung.
Mijn 31 10km eieren tot nu toe:
2x Hitmonchan ~850
1x Hitmonlee ~400
1x Chansey ~270
5x Eevee ~600
5x Jynx ~900/1000
3x Electabuzz ~1000
3x Magmar ~1000
2x Pinsir ~700/~1200
1x Kabuto ~590
2x Dratini ~550
1x Onyx ~475
2x Omanite ~600
1x Aerodactyl ~1200
1x Scyther ~1100
1x Snorlax 1729
Ik heb van de inmiddels 438 eieren nog nooit een Lickitung, Mr. Mime of een Lapras ontvangen.
En Snorlax nu in een week bij ons vakantiehuis 2x in de buurt gezien. Waarvan 1x ineens in onze tuin daar. Terwijl daar normaal 1x per uur een van de WRPC spawnt.
Droprate vd eieren is nu merkbaar lager. En 10km is nog minder. Zat een tijdje op 10%-12% maar dit is nu gedaald naar 7%. Maar heb die 10km's nu toch niet echt meer nodig. Alleen leuk voor de broodnodige Dragonite candy. Maar heb nu liever bulbasaurs, machops of een lickitung.
De dag nadat ik een Lapras in het wild had gevangen, kwam er ook één uit een ei...readytoflow schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 16:52:
In gen2 heb je blisseyschaapiej schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:25:
[...]
Vandaag m'n 2e Chansey uit een 10km ei, incl. 44 candy!
Leuk voor de Pokedex, maar als ie net zo'n lage CP heeft als Chansey blijft ie useless in het huidige systeem.tweakerjunior schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 16:56:
[...]
In gen2 heb je blisseyde evolution van chansey
M'n andere 10km ei was helaas een Scyther. Goed voor de Scizor?
Andere 10km ei staat op 2.1/10km dus dat wordt nog een rondje bos/rijn morgen!
Volgens mij zou Blissey als defender best interessant kunnen zijn volgens de huidige formules.schaapiej schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:13:
[...]
Leuk voor de Pokedex, maar als ie net zo'n lage CP heeft als Chansey blijft ie useless in het huidige systeem.
Nogal ja. Best vervelend eigenlijk, had graag nog wat eieren gehad om tijdens het event uit te broeden maar ik heb sinds ik gisteren mijn laatste paar uitgebroed heb geen eieren meer en ook geen tijd om er meer te gaan verzamelen voordat het event voorbij is. Oh well.readytoflow schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 16:52:
Droprate vd eieren is nu merkbaar lager.
[ Voor 39% gewijzigd door NMe op 31-10-2016 17:30 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Nope: https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/242NMe schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:28:
[...]
Volgens mij zou Blissey als defender best interessant kunnen zijn volgens de huidige formules.
[...]
Nogal ja. Best vervelend eigenlijk, had graag nog wat eieren gehad om tijdens het event uit te broeden maar ik heb sinds ik gisteren mijn laatste paar uitgebroed heb geen eieren meer en ook geen tijd om er meer te gaan verzamelen voordat het event voorbij is. Oh well.
Sweet darkrai,
510 stamina dat is niet normaal
510 stamina dat is niet normaal
Een bak HP met erg lage CP.NMe schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:28:
[...]
Volgens mij zou Blissey als defender best interessant kunnen zijn volgens de huidige formules.
[...]
Nogal ja. Best vervelend eigenlijk, had graag nog wat eieren gehad om tijdens het event uit te broeden maar ik heb sinds ik gisteren mijn laatste paar uitgebroed heb geen eieren meer en ook geen tijd om er meer te gaan verzamelen voordat het event voorbij is. Oh well.
Chansey heeft een max van CP675 uit m'n hoofd. Duurt alleen effe voordat ie kapot is..
Voor de fun wil ik eigenlijk wel een maxed Chansey hebben
Chansey is wel een leuke trol pokemon
Een 100% max CP en IV blissey onderaan in een gym. Nacht merrie voor zowel gym trainers en gym attackers.
Een 100% max CP en IV blissey onderaan in een gym. Nacht merrie voor zowel gym trainers en gym attackers.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status