[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.980 views

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:45
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 12:09:
[...]

Ik neem de serverproblemen die mij veel te veel tijd en frustratie kosten serieus. Dat dat met PoGo te maken heeft is in zekere zin slechts een zijdelings relevante zaak.

Zal je net weer zien dat ik juist in de voorafgaande periode wat veel Pidgeys en Weedles had doorgedraaid, had geen zin meer om ze steeds te moeten tellen (waarom snapt Niantic nou nog steeds maar niet dat we totaaltellertjes voor pokies willen :X - en een stats overzichtpagina), want als je er tekort hebt voor een LE sessie dan vang je die wel even in een dag bij nietwaar?

Ja... nu dus niet nee, nu Niantic de spawns daarvan geknepen heeft. En we krijgen nu ook per evolutie twee candies terug nietwaar (toch?) dus kun je er nóg meer met je candy doen. Ik kán nu 87 Pidgey-evoluties doen (anders 79) maar ik heb er maar 54. En als ik er bij vang loop ik door de dubbele vangcandy ook veel langzamer in dan ik normaliter zou doen. Van Weedles kan ik er 73 doen (normaliter 66) en heb ik er maar 49. Van Caterpies kom ik er slechts 3 tekort en Rattata's heb ik wel ruim voldoende.

Dit zijn typisch van die dingen waar je niet echt op kunt anticiperen natuurlijk. Met de kortere animatietijd verwacht ik niet dat powerlevelen op drie devices nog praktisch gaat zijn dus wil ik het sowieso eerst maar op twee doen. Goede kans dat ik daarmee nu al méér evoluties haal dan met drie devices met de langere animatieduur. Ik wil er dan ook eigenlijk wel minstens 200 hebben. Ik kán nu 208 Caweegyta evoluties doen met de candy die ik heb maar ik heb nog maar genoeg beesten voor 156. :/

A Pidgey nest! My kingdom for a Pidgey nest! :S

Van die dingen ja... van die dingen. :+
Ik denk meer dat hij bedoelt dat je je wekker midden in de nacht zet om muntjes te claimen alleen maar om 1 keer in 8 dagen een keertje 100 muntjes extra te hebben.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
mark-k schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 12:11:
[...]

Ik denk meer dat hij bedoelt dat je je wekker midden in de nacht zet om muntjes te claimen alleen maar om 1 keer in 8 dagen een keertje 100 muntjes extra te hebben.
Heb ik weken geleden al een keertje gezegd. Ik ben stééngoed in slapen ;), dus word wakker, cash muntjes, en pit weer verder. :z Is voor mij geen probleem. Dus ik doe het... omdat het kán. :P

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 29-11 23:09
mark-k schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 12:06:
[...]

Ja kun je lekker een nutteloze steelix poweren, aangezien die ook maar een max CP van net boven de 2k heeft blijkbaar (als ze hetzelfde systeem aanhouden voor G2)
Jammer dat pokemon zoals steelix maar een laag Max cp zullen hebben. Steelix heeft hoge defense stats. Het is een physical attacker/defender. De verhoudingen er tussen in pokemon go kloppen niet helemaal. Een Pokemon zoals alakazam is erg sterk in de normale games maar door de manier waarop cp wordt berekend is hij nutteloos in pokemon go

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 12:09:
[...]

Ik neem de serverproblemen die mij veel te veel tijd en frustratie kosten serieus. Dat dat met PoGo te maken heeft is in zekere zin slechts een zijdelings relevante zaak.

Zal je net weer zien dat ik juist in de voorafgaande periode wat veel Pidgeys en Weedles had doorgedraaid, had geen zin meer om ze steeds te moeten tellen (waarom snapt Niantic nou nog steeds maar niet dat we totaaltellertjes voor pokies willen :X - en een stats overzichtpagina), want als je er tekort hebt voor een LE sessie dan vang je die wel even in een dag bij nietwaar?

Ja... nu dus niet nee, nu Niantic de spawns daarvan geknepen heeft. En we krijgen nu ook per evolutie twee candies terug nietwaar (toch?) dus kun je er nóg meer met je candy doen. Ik kán nu 87 Pidgey-evoluties doen (anders 79) maar ik heb er maar 54. En als ik er bij vang loop ik door de dubbele vangcandy ook veel langzamer in dan ik normaliter zou doen. Van Weedles kan ik er 73 doen (normaliter 66) en heb ik er maar 49. Van Caterpies kom ik er slechts 3 tekort en Rattata's heb ik wel ruim voldoende.

Dit zijn typisch van die dingen waar je niet echt op kunt anticiperen natuurlijk. Met de kortere animatietijd verwacht ik niet dat powerlevelen op drie devices nog praktisch gaat zijn dus wil ik het sowieso eerst maar op twee doen. Goede kans dat ik daarmee nu al méér evoluties haal dan met drie devices met de langere animatieduur. Ik wil er dan ook eigenlijk wel minstens 200 hebben. Ik kán nu 208 Caweegyta evoluties doen met de candy die ik heb maar ik heb nog maar genoeg beesten voor 156. :/

A Pidgey nest! My kingdom for a Pidgey nest! :S

Van die dingen ja... van die dingen. :+
Keek gisteren of eergisteren een YouTube filmpje van Reversal, en daaruit bleek dat je geen dubbele candy kreeg voor het evolven. Staat volgens mij ook niet tussen de dingen waar je dubbele candy voor krijg deze periode. Dus dat is dan wel weer jammer.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
tomdg schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 12:49:
[...]

Keek gisteren of eergisteren een YouTube filmpje van Reversal, en daaruit bleek dat je geen dubbele candy kreeg voor het evolven. Staat volgens mij ook niet tussen de dingen waar je dubbele candy voor krijg deze periode. Dus dat is dan wel weer jammer.
Ik had het zelf nog niet gecheckt maar het leek me wel logisch eigenlijk. Maar vandaar wel mijn 'toch?' vraag/slag om de arm. Meer mensen die dit kunnen bevestigen? Dan stel ik mijn berekeningen weer bij. :)

• mark-k
Krijg je niet nee, gebruikt nog steeds maar gewoon 1 candy minder dan de evolvekosten.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

tweakerjunior schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 12:22:
[...]

Jammer dat pokemon zoals steelix maar een laag Max cp zullen hebben. Steelix heeft hoge defense stats. Het is een physical attacker/defender. De verhoudingen er tussen in pokemon go kloppen niet helemaal. Een Pokemon zoals alakazam is erg sterk in de normale games maar door de manier waarop cp wordt berekend is hij nutteloos in pokemon go
Ik heb goede hoop dat Niantic een keer een herbalanceer-slag gaat maken. Ik neem aan dat ook zij inzien dat het niet heel handig is om bijna alleen waterpokémon in gyms te hebben.

Het probleem is dat herbalanceren een hoop gezeik op gaat leveren van mensen die heel veel moeite hebben gedaan om de (op dit moment) best mogelijke attackers en defenders te krijgen. Dus ik vermoed dat ze eerst iets willen doen aan de andere pijnpuntjes van de game voordat ze nog meer spelers tegen de schenen schoppen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• tweakerjunior
NMe schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:12:
[...]

Ik heb goede hoop dat Niantic een keer een herbalanceer-slag gaat maken. Ik neem aan dat ook zij inzien dat het niet heel handig is om bijna alleen waterpokémon in gyms te hebben.

Het probleem is dat herbalanceren een hoop gezeik op gaat leveren van mensen die heel veel moeite hebben gedaan om de (op dit moment) best mogelijke attackers en defenders te krijgen. Dus ik vermoed dat ze eerst iets willen doen aan de andere pijnpuntjes van de game voordat ze nog meer spelers tegen de schenen schoppen.
Ik denk dat ampharos een goede vaporeon/watertype killer zou kunnen zijn. Hopelijk is hij dan ook vaak in kijkduin te vinden zoals magmenite en voltorb.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

tweakerjunior schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:31:
[...]

Ik denk dat ampharos een goede vaporeon/watertype killer zou kunnen zijn. Hopelijk is hij dan ook vaak in kijkduin te vinden zoals magmenite en voltorb.
Mareep wordt vast niet superzeldzaam. :P Maar op dit moment is de formule achter de stats van een pokémon héél erg in het nadeel van electric types en Ampharos zou dus niet heel interessant zijn tenzij ze die formule aanpassen.

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:29
NMe schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:35:
[...]

Mareep wordt vast niet superzeldzaam. :P Maar op dit moment is de formule achter de stats van een pokémon héél erg in het nadeel van electric types en Ampharos zou dus niet heel interessant zijn tenzij ze die formule aanpassen.
Of de stats in het nadeel van electric pokémon zijn valt te betwijfelen. Electric zijn toch de prettigste pokémon om mee aan te vallen omdat ze heel snelle aanvallen hebben waardoor je heel effectief kunt dodgen. En ze hakken er flink in tegen de alomtegenwoordige waterpokémon.

Een type waar je pas echt niets aan hebt is Fighting...

[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 29-10-2016 13:38 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mx. Alba schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:37:
[...]

Of de stats in het nadeel van electric pokémon zijn valt te betwijfelen. Electric zijn toch de prettigste pokémon om mee aan te vallen omdat ze heel snelle aanvallen hebben waardoor je heel effectief kunt dodgen. En ze hakken er flink in tegen de alomtegenwoordige waterpokémon.
....maar twee keer geraakt worden en ze zijn dood.

• tweakerjunior
NMe schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:35:
[...]

Dit is een verwachte cp chart van pokemon. Een max cp van 2618 is best netjes vind ik.
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-gen-2

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Mx. Alba schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:37:
[...]

Een type waar je pas echt niets aan hebt is Fighting...
Moet je niet te hard zeggen. Ik heb die toch wel node gemist zo nu en dan omdat het het enige type is waar Snorlax gevoelig voor is. Als je in het oude systeem met één pokie tegen een Snorlax moest trainen werd je daar niet echt vrolijk van. :o

• Mx. Alba
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:50:
[...]

Moet je niet te hard zeggen. Ik heb die toch wel node gemist zo nu en dan omdat het het enige type is waar Snorlax gevoelig voor is. Als je in het oude systeem met één pokie tegen een Snorlax moest trainen werd je daar niet echt vrolijk van. :o
Nee dat bedoel ik dus juist. Er zijn geen goede Fighting pokémon. Electric zijn inderdaad ook niet al te sterk maar zijn in ieder geval nog wel nuttig tegen Water types. Fighting pokémon zijn veel te zwak om überhaupt nuttig te zijn, zelfs tegen types waartegen ze sterk zouden moeten zijn...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• tweakerjunior
Mx. Alba schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:55:
[...]

Nee dat bedoel ik dus juist. Er zijn geen goede Fighting pokémon. Electric zijn inderdaad ook niet al te sterk maar zijn in ieder geval nog wel nuttig tegen Water types. Fighting pokémon zijn veel te zwak om überhaupt nuttig te zijn, zelfs tegen types waartegen ze sterk zouden moeten zijn...
Snorlax heeft teveel hp :+

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
De variatie in de gyms zou inderdaad mogen toenemen. Het zijn nu altijd dezelfde pokemon, terwijl ik het altijd wel leuk vind om een minder vaak gebruikte pokemon in een gym te zien staan.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Mx. Alba schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:55:
[...]

Is dat zo? Ik ving maar weinig Fighting types hier en had/heb dus flinke hiaten in mijn verzameling daarvan. Ik kon/kan daardoor ook niet helemaal goed inschatten wat je er uiteindelijk mee kunt doen als je wél goeie Fighting types/evoluties hebt.

Maar in zijn algemeenheid is het wel zo dat het hele gymgebeuren zich tot een relatief gering aantal beesten beperkt qua nut daarbij. Ik weet niet of dat alleen een slechte zaak is want ik moet er niet aan denken dat ik zonder forse overhaul van de app al die relevante kennis over specifieke pokies uit mijn hoofd zou moeten gaan leren. Dan mag er in de app zelf daar eerst wat relevante informatie en hulp over aangereikt worden.

• darkdesign
  • Niet online
Veel mensen willen kunnen switchen tussen de verkregen moves. Maar zou het niet leuker zijn om die bepaalde move te kunnen trainen op snelheid of brute kracht, waarbij deze elkaars antagonisten zijn. Je hebt dan toch invloed op de verkregen move, maar krijgt niet dat iedereen dezelfde moves kiest. Dus veel meer variatie.

Voorbeeld:
Hydro Pump wordt dan sneller dus moeilijker te dodgen maar wel minder krachtig, of langzamer dus makkelijker te dodgen maar wel krachtiger.

• mark-k
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:21:
[...]

Is dat zo? Ik ving maar weinig Fighting types hier en had/heb dus flinke hiaten in mijn verzameling daarvan. Ik kon/kan daardoor ook niet helemaal goed inschatten wat je er uiteindelijk mee kunt doen als je wél goeie Fighting types/evoluties hebt.

Maar in zijn algemeenheid is het wel zo dat het hele gymgebeuren zich tot een relatief gering aantal beesten beperkt qua nut daarbij. Ik weet niet of dat alleen een slechte zaak is want ik moet er niet aan denken dat ik zonder forse overhaul van de app al die relevante kennis over specifieke pokies uit mijn hoofd zou moeten gaan leren. Dan mag er in de app zelf daar eerst wat relevante informatie en hulp over aangereikt worden.
Ik heb zelf een lvl 30 87% Machamp, gewoon omdat het kan, maar ondanks dat die 2.2k CP heeft is het verslaan van een 2k Snorlax nog vrij lastig.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:28
Ik vind persoonlijk electric Pokemon niet ondergewaardeerd. Ze gaan snel dood maar ze hebben ook wel een goede aanval waardoor de tegenstander (Vaporeon of Slowbro) snel damage maken. Het enige nadeel is dat 2x Hydropump gewoon teveel is voor een Jolteon en dan sterft. Ik zou voorstellen om of de Pokemon of de Hydropump iets minder krachtig te maken (5 tot 10% zou denk ik al voldoende zijn). Hetzelfde geldt voor mijn Vileplume. Kan prima een Vaporeon aan zolang die maar geen 2x Hydropump voor zijn kiezen krijgt. Idem volgens mij voor Parasect.

Fighting vind ik zelf overigens niet zo heel beroerd maar dat is een gevalletje N=1. Heb ooit bij een gym een Snorlax gehad die CP 1200 was. Ik heb zelf een CP 1065 Primeape met Low Kick. Dat werkt prima en je kan hem zo verslaan. Enige nadeel is dat Snorlax van die "domme" moves heeft die nergens op slaan. Waarom zijn Lick (Ghost) en Zen Headbutt (Psycic)? Vooral die tweede is funest voor een battle tegen een Fighting Pokemon. Dat laatste zal wel komen omdat de reguliere aanval Headbutt er niet in zit (wat in de gen 1 Pokemon de basis aanval was) en dat ze daarom maar hierop zijn teruggevallen. Maar een Zen Headbutt had Snorlax nooit mogen krijgen.

• Mx. Alba
Robkazoe schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:14:
Ik vind persoonlijk electric Pokemon niet ondergewaardeerd. Ze gaan snel dood maar ze hebben ook wel een goede aanval waardoor de tegenstander (Vaporeon of Slowbro) snel damage maken. Het enige nadeel is dat 2x Hydropump gewoon teveel is voor een Jolteon en dan sterft. Ik zou voorstellen om of de Pokemon of de Hydropump iets minder krachtig te maken (5 tot 10% zou denk ik al voldoende zijn). Hetzelfde geldt voor mijn Vileplume. Kan prima een Vaporeon aan zolang die maar geen 2x Hydropump voor zijn kiezen krijgt. Idem volgens mij voor Parasect.
Maar de Hydropump moet je dan natuurlijk ook gewoon dodgen hè... :D

• Robkazoe
Mx. Alba schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:15:
[...]

Maar de Hydropump moet je dan natuurlijk ook gewoon dodgen hè... :D
Uiteraard en dat lukt met een Jolteon vaak ook wel. Alleen de aanval van Vileplume is zo langzaam (Razor Leaf) en vaak registreert de computer de dodge niet als een dodge maar al een aanval en dan ben je l*l.

• Mx. Alba
Robkazoe schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:17:
[...]

Uiteraard en dat lukt met een Jolteon vaak ook wel. Alleen de aanval van Vileplume is zo langzaam (Razor Leaf) en vaak registreert de computer de dodge niet als een dodge maar al een aanval en dan ben je l*l.
Klopt. Mijn waterslopers zijn dus ook mijn drie Jolteons, mijn Raichu en mijn twee goede Tangelas. Mijn Vileplume is vrijwel nutteloos helaas...

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:04
mark-k schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:07:
[...]

Ik heb zelf een lvl 30 87% Machamp, gewoon omdat het kan, maar ondanks dat die 2.2k CP heeft is het verslaan van een 2k Snorlax nog vrij lastig.
Machamps hebben niet zulke fijne aanvallen.

Tip: ik vind persoonlijk een Wigglytuff erg effectief tegen de grote drie (hij maakt gehakt van Dragonites). Soort mini-Snorlax. => Een lagere snorlax werkt natuurlijk ook ;)

Verder ben ik ook wel een fan van Jolteons/Electrobuzzes. Door hun gebrekkige stats geen goede verdedigers/attackers (dan wil je gewoon brute-force), maar wel erg goede trainers versus water.

[ Voor 16% gewijzigd door roffeltjes op 29-10-2016 15:52 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Hebben meer mensen er last van dat PoGo op zwart slaat als je GoIV uitschakelt sinds een paar updates van PoGo? Dan moet je die force closen en opnieuw starten. Ik zie nog geen update van GoIV sinds v3.2.0.

Het gebeurt ook als je GoIV inschakelt terwijl PoGo al loopt.

[ Voor 13% gewijzigd door CaptJackSparrow op 29-10-2016 15:55 ]

• tweakerjunior
Ik vroeg me een tijdje af of er mega evolution in het spel zal komen. En zo ja hoe denken jullie hoe het wordt geïmplementeerd? Kan je bijvoorbeeld megastones in pokestops vinden of moet je weer 100 candy uitgeven. En zullen die megastones soort specifiek zijn of type specifiek zijn? Bijvoorbeeld fire megastones, water megastones etc. Ik denk dat niet soort specifieke megastones het beste zullen zijn.

Mijn 3e gyarados gelukkig dit keer wel met Hydro Pump.

[ Voor 6% gewijzigd door tweakerjunior op 29-10-2016 17:31 ]

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:56
tweakerjunior schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:40:
[...]

Dit is een verwachte cp chart van pokemon. Een max cp van 2618 is best netjes vind ik.
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-gen-2
Slowking; CP2597, ATK184, DEF198 en STA190.
Even Slowbro erbij gepakt en wat zie ik; exact dezelfde waarde.
Leuk zo'n lijstje met allerlei gokwerk, maar als ik bovenstaand voorbeeld pak dan heb je er totaal geen reet aan. Volgens hun heeft het totaal geen nut om je Slowbro te evolven... 8)7
(zeikmodus off :+ )
tweakerjunior schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:37:
Ik vroeg me een tijdje af of er mega evolution in het spel zal komen. En zo ja hoe denken jullie hoe het wordt geïmplementeerd? Kan je bijvoorbeeld megastones in pokestops vinden of moet je weer 100 candy uitgeven. En zullen die megastones soort specifiek zijn of type specifiek zijn? Bijvoorbeeld fire megastones, water megastones etc. Ik denk dat niet soort specifieke megastones het beste zullen zijn.

Mijn 3e gyarados gelukkig dit keer wel met Hydro Pump.
Wat de flying fuck zijn mega evolutions?
Denk dat je het moet doen met XS t/m XL :P

[ Voor 36% gewijzigd door schaapiej op 29-10-2016 17:56 ]

<GoT>NightStalker

• tweakerjunior
schaapiej schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 17:54:
[...]

Slowking; CP2597, ATK184, DEF198 en STA190.
Even Slowbro erbij gepakt en wat zie ik; exact dezelfde waarde.
Leuk zo'n lijstje met allerlei gokwerk, maar als ik bovenstaand voorbeeld pak dan heb je er totaal geen reet aan. Volgens hun heeft het totaal geen nut om je Slowbro te evolven... 8)7
(zeikmodus off :+ )

[...]

Wat de flying fuck zijn mega evolutions?
Denk dat je het moet doen met XS t/m XL :P
http://pokemondb.net/pokedex/slowbro
http://pokemondb.net/pokedex/slowking
Slowbro en Slowking hebben beide dezelfde total stats. Slowbro is een physical attacker en Slowking een special attacker :)

Mega evolutions zijn een soort extra evolutie waarmee je stats met 100 omhoog gaan.
http://pokemondb.net/pokedex/charizard dit is bijvoorbeeld de mega evolution van Charizard. Hij heeft er zelfs twee.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Zojuist weer een snorlaxje gedumpt in een nabije gym.
Stonden een Flareon en Arcanine onderaan welke geen partij waren voor mijn lagere CP Vaporeon.
Paar minuten en potions verder, was die 10k exp er bij getraind.

Tussendoor kwamen er ook nog 3 10km eieren uit. Eevee + 37 candy / Electabuzz + 42 candy en Snorlax + 38 candy oOo

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:45
Kep nu eindelijk ook al mijn eieren aan geslingerd, kreeg op het laatste moment mijn zesde 10km erbij. Morgen deze maar even uitlopen en timen met een Lucky Egg.

Gyms beginnen voor mij wel steeds dramatischer te worden om er 10 vast te houden. Ik heb simpelweg niet de goede pokies die een hoog genoeg CP kunnen bereiken waardoor ik altijd onderin de gyms hang. Moet het doen met een enkele Vaporeon en Slowbro's met mijn level 28.. Vrees dat het vanavond maar 80 muntjes worden.

• schaapiej
tweakerjunior schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:02:
http://pokemondb.net/pokedex/slowbro
http://pokemondb.net/pokedex/slowking
Slowbro en Slowking hebben beide dezelfde total stats. Slowbro is een physical attacker en Slowking een special attacker :)
Volgens mij houdt deze game daar helemaal geen rekening mee toch?
Alleen water, vuur, rock etc. Vanuit dat oogpunt vind ik het raar dat Slowbro en Slowking exaxt dezelfde stats hebben. Slowpoke naar Slowbro is minimaal x2 (zoiets) en de 3e evolve blijft hetzelfde...
tweakerjunior schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:02:
Mega evolutions zijn een soort extra evolutie waarmee je stats met 100 omhoog gaan.
http://pokemondb.net/pokedex/charizard dit is bijvoorbeeld de mega evolution van Charizard. Hij heeft er zelfs twee.
Die blauwe ziet er nog wel tof uit, maar is naar mijn idee geen Charizard meer maar gewoon een andere Pokemon. Hadden ze een water draak van moeten maken!

<GoT>NightStalker

• Robkazoe
Die crap die uit de eieren komen, zijn ook echt te treurig voor woorden. In totaal 39 soorten 5km Pokemon.

Daarvan moet ik er nog 10 hebben voor upgrades of gewoon voor de Pokedex. En er zijn er zeker 5 bij die ik nog wel kan gebruiken om mijn huidige Pokemon die ik kan upgraden.

En wat krijg je:
- Oddish
- Sandscrew
- Cubone
- Shellder
- Venonat
- Paras

Wat de fuck moet ik hiermee?

• tweakerjunior
schaapiej schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:23:
[...]

Alleen water, vuur, rock etc. Vanuit dat oogpunt vind ik het raar dat Slowbro en Slowking exaxt dezelfde stats hebben. Slowpoke naar Slowbro is minimaal x2 (zoiets) en de 3e evolve blijft hetzelfde...

[...]

Die blauwe ziet er nog wel tof uit, maar is naar mijn idee geen Charizard meer maar gewoon een andere Pokemon. Hadden ze een water draak van moeten maken!
Inderdaad de game houdt er geen rekening mee maar ik denk dat er niet een groot verschil zal zijn tussen de twee. Mega Charizard X is eigenlijk een draak zoals charizard hoort te zijn :) Blauw vuur is ook cool ! O+ Mijn Charizard heeft Wing Attack en Dragon Claw :'(

• tweakerjunior
Robkazoe schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:25:
Die crap die uit de eieren komen, zijn ook echt te treurig voor woorden. In totaal 39 soorten 5km Pokemon.

Daarvan moet ik er nog 10 hebben voor upgrades of gewoon voor de Pokedex. En er zijn er zeker 5 bij die ik nog wel kan gebruiken om mijn huidige Pokemon die ik kan upgraden.

En wat krijg je:
- Oddish
- Sandscrew
- Cubone
- Shellder
- Venonat
- Paras

Wat de fuck moet ik hiermee?
RNG is een bitch :'(

• schaapiej
tweakerjunior schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:28:
[...]

Inderdaad de game houdt er geen rekening mee maar ik denk dat er niet een groot verschil zal zijn tussen de twee. Mega Charizard X is eigenlijk een draak zoals charizard hoort te zijn :) Blauw vuur is ook cool ! O+ Mijn Charizard heeft Wing Attack en Dragon Claw :'(
Net even wat van die mega dingen bekeken. Man wat ben ik blij dat ik na gen2 ben gestopt met spelen.
Wat een gruwelijk lelijke en retarded Pokemon zitten erbij! 8)7

Bedenkers; helemaal volgepropt met allerlei soorten drugs en alcohol tijdens het ontwerpen :+

<GoT>NightStalker

• tweakerjunior
schaapiej schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:33:
[...]

Net even wat van die mega dingen bekeken. Man wat ben ik blij dat ik na gen2 ben gestopt met spelen.
Wat een gruwelijk lelijke en retarded Pokemon zitten erbij! 8)7

Bedenkers; helemaal volgepropt met allerlei soorten drugs en alcohol tijdens het ontwerpen :+
Sommige mega's zien er echt tof uit. Andere zijn weer erg lelijk :) Mijn favoriete mega's zijn mega steelix en mega agron. Ik ben ook een fan van steel pokemon omdat er sterk en gepantserd uitzien.
http://pokemondb.net/pokedex/aggron
http://pokemondb.net/pokedex/steelix
Beide 230 defense :)
Gen 6 vond ik niks en gen 7 die volgende maand uitkomt is best oké

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Tuttel schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:18:

Gyms beginnen voor mij wel steeds dramatischer te worden om er 10 vast te houden. Ik heb simpelweg niet de goede pokies die een hoog genoeg CP kunnen bereiken waardoor ik altijd onderin de gyms hang. Moet het doen met een enkele Vaporeon en Slowbro's met mijn level 28.. Vrees dat het vanavond maar 80 muntjes worden.
Ik dacht dat ik met L28 toch al wel een paar meer geschikte pokies had. Natuurlijk hangt het mede af van wat er in jouw omgeving zoal te vangen valt maar Magikarps maken bijv. geschikte Gyaradossen voor gyms en die zie je toch best veel, althans... waar ik woon, en dat is wel waterrijk gebied. Anders nu heel veel afstand afleggen met een Magikarp buddy en specifiek naar spawnlocaties gaan als je die mogelijkheid hebt. Of Growlithes... of Exeggcutes... of, of... :P

Een beetje mazzel met eieren is natuurlijk ook niet weg. Ik had al wel een leuke Snorlax en Lapras uit eieren, en ook een mooie hoge Lapras in het wild gevangen. Ook een hoge Exeggcutor in het wild en er nog een geëvolueerd met buddycandy.

Maar geef niet op. Je kúnt het! oOo

• tweakerjunior
Mijn bescheiden team :):

1.Dragonite 2676 cp
2. Lapras 2223cp (kan nog 2x poweruppen)
3. Snorlax 2133 cp (kan nog 4x poweruppen)
4.Exeggutor 2069cp (kan nog 4 of 5x poweruppen)
5.Arcanine 2046 cp (kan nog 4 of 5x poweruppen)
6. Gyarados1987 cp (kan nog 3x poweruppen)
7 Arcanine 1987 cp (~60% Iv. In wild gevangen overweeg nog om hem paar powerups te geven )
8. Flareon 1963 cp (Kan nog 2x poweruppen)
Al deze pokes zitten in een gym :) Ik kon ze niet allemaal helemaal poweruppen omdat ze in een gym zitten :) Jammer genoeg ook nog een stardust crisis :) Voor een speler van level 26 is dit toch netjes? :)

[ Voor 9% gewijzigd door tweakerjunior op 29-10-2016 20:38 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik realiseer me net... de coins-cyclus van 21 uur zal zich neem ik aan niets aantrekken van de overgang van zomertijd naar wintertijd vannacht en onze cashmomenten zullen morgen dus een uur vroeger vallen. Iets om rekening mee te houden jongens en meisjes. :)

Ik heb al mijn alarmen voor de hele weekcyclus alvast maar een uurtje teruggezet. ;)

• tweakerjunior
Ik cash de coins altijd in de ochtend :) Ik ben altijd moeite met in slaap vallen ..:(

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:25

nagasy

Duck Duck Duck Goose

2x 10KM ei uitgelopen.
Perfect defense Snorlax van 1850. happy.
hij is net een wonder (80%).
Lekker uitmaxen voor in een gym te plaatsen
Ander ei was jynx...

Er is in dit topic ook gepost geweest hoe je best je pokemon een naam geeft.
Kan het niet onmiddellijk terugvinden. bvb vaporeon (wa/wa 93 ++)

edit: deze uitleg dus: Lambo LP670 SV in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 3"

[ Voor 45% gewijzigd door nagasy op 30-10-2016 15:28 ]

Battle.net: NagaByrd#2844

• mark-k
schaapiej schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:23:
[...]

[...]

Kerel slowking is een nieuwe evolutie van slowpoke zoals vaporeon jolteon flareon van eevee, het is geen volgende evolutie van slowbro.

En mega evolves moeten ze eerst nog eens 6 gens doorlopen voordat dat aan de orde komt.

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:34
Ik heb zojuist de beheerder van de lokale Instinct whatsapp groep ontmoet, dus meteen lid geworden. Ik zag onderweg naar huis een gele level 8 gym en toen ik daar aan kwam met het plan een plekje voor mezelf te maken was hij al aan het trainen. Nadat we samen de twee resterende plekken erbij getraind hadden was zijn vriendin bij hem in de auto zelfs zo aardig om mij het plekje in de gym te geven, terwijl zij het meeste werk hadden gedaan.
Dus ik sta nu eindelijk in een hoge gym (weliswaar 2e of 3e van onder) en heb hopelijk wat meer kansen voor andere gyms door de groep.

PV Output

• tomdg
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 12:55:
[...]

Ik had het zelf nog niet gecheckt maar het leek me wel logisch eigenlijk. Maar vandaar wel mijn 'toch?' vraag/slag om de arm. Meer mensen die dit kunnen bevestigen? Dan stel ik mijn berekeningen weer bij. :)
Leek mij inderdaad ook logisch, aangezien dat het enige is waar niks is veranderd aan de candy. Maar zie net dat het inderdaad bevestigd is, toch jammer, weer wat minder evoluties!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-12 14:41
8x een 10km ei:
4x magmar
2x eevee
1x electabuzz
1x lapraz

Iemand nog een magmar nodig....

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:50

FREAKJAM

"MAXIMUM"

nagasy schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 21:34:
2x 10KM ei uitgelopen.
Perfect defense Snorlax van 1850. happy.
hij is net een wonder (80%).
Lekker uitmaxen voor in een gym te plaatsen
Ander ei was jynx...

Er is in dit topic ook gepost geweest hoe je best je pokemon een naam geeft.
Kan het niet onmiddellijk terugvinden. bvb vaporeon (wa/wa 93 ++)
FREAKJAM in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"

is everything cool?

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05:26
Hmmm jammer, de 'zweed' is er, hopenlijk tijdelijk, mee gestopt.... :'(

• schaapiej
mark-k schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 23:41:
Kerel slowking is een nieuwe evolutie van slowpoke zoals vaporeon jolteon flareon van eevee, het is geen volgende evolutie van slowbro.
Kerel, neem even een pilletje en bedenk je dat mensen fouten maken ;)
Zoals ik al zei; ik ben na gen2 gestopt. Dan weet je hoeveel jaar het terug is en dat niet alles meer 100% helder is.

Moet vandaag echt een fatsoenlijk rondje met stops gaan maken, de verdeling is wat krom op dit moment: 135x Potion, 55x Super Potion, 67x Hyper Potion, 118x Max Potion, 132x Revive, 3x Great Ball, 91x Ultra Ball en 104x Razz Berry :X

<GoT>NightStalker

• Robkazoe
GroeneThee schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 05:41:
Hmmm jammer, de 'zweed' is er, hopenlijk tijdelijk, mee gestopt.... :'(
Ik kan je alvast wel verklappen wat er op de radar te zien zou moeten zijn. Links een Gastly, rechts een Gastly en recht voor je een Cubone.

RNG valt eindelijk de juiste kant op! Ik zat door mijn Pokemon lijst heen te scrollen en zie ineens een tweede Ponyta staan. Ik dacht, raar dat klopt niet. Ga ik uit het menu, komt er een uitbroed-animatie en was het die Ponyta. Eindelijk genoeg candy voor een Rapidash dus dat is er weer eentje van het lijstje af.

Vervolgens had ik nog een 93% IV Shellder. Geupgrade en daar kwam een Cloyster met Frost Breath + Blizzard uit zetten. Is dat een beetje een leuke om te upgraden om een Dragonite te verslaan?

En als laatste nog een Nidoran uit een ei gekregen waardoor ik eindelijk een Nidoqueen kan maken en nog wat candy over heb om hem te upgraden. Bite en Sludge Wave al aanvallen. Niet de beste, maar de charge aanvallen ontlopen elkaar niet zo heel verschrikkelijk veel zie ik.

EDIT: En nog een Machop uit een ei ook. _/-\o_ Hij gaat lekker vandaag!

[ Voor 3% gewijzigd door Robkazoe op 30-10-2016 09:09 ]

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:00

hneel

denkt er het zijne van

Ik ben er van overtuigd dat het niet puur random is. Sommige pokemons hebben een veel grotere kans om uit eieren te komen dan andere.

• Robkazoe
hneel schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 09:15:
[...]

Ik ben er van overtuigd dat het niet puur random is. Sommige pokemons hebben een veel grotere kans om uit eieren te komen dan andere.
Dat geloof ik ook maar al te graag. Pokemon die je weinig ziet, krijg je ook weinig uit eieren heb ik het idee (om maar eens wat op te noemen in mijn geval: Diglet, Machop, Ponyta, Pikachu)

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Met even google'en zijn er zo wat lijsten te vinden.

Hier bv.

http://heavy.com/games/20...-rate-distribution-chart/

• schaapiej
Robkazoe schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 09:03:
Vervolgens had ik nog een 93% IV Shellder. Geupgrade en daar kwam een Cloyster met Frost Breath + Blizzard uit zetten. Is dat een beetje een leuke om te upgraden om een Dragonite te verslaan?
Gebruik zelf een Dewgong met die aanvallen tegen Dragonite. Met een Cloyster zal dat ook wel goed gaan?

<GoT>NightStalker

• mark-k
hneel schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 09:15:
[...]

Klopt chef Niantic heeft gezegd dat je ei afhankelijk is van waar je m krijgt.

• Mx. Alba
schaapiej schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 09:24:
[...]

Gebruik zelf een Dewgong met die aanvallen tegen Dragonite. Met een Cloyster zal dat ook wel goed gaan?
Mijn Dewgong met die aanvallen staat al ruim een maand in een gym ergens. :/

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:03
Als ik zo naar Kijkduin rij is het er dan nog zo een Pokémon feest? Ben er na de "nerf" niet meer geweest. Weet dus niet hoe het er nu is

• Mx. Alba
jaydenjarno schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 11:38:
Als ik zo naar Kijkduin rij is het er dan nog zo een Pokémon feest? Ben er na de "nerf" niet meer geweest. Weet dus niet hoe het er nu is
Van wat ik gehoord heb is nu door dat Haloweengedoe Kijkduin veel minder interessant omdat de juist zo interessante "normale" spawns daar nu grotendeels vervangen zijn door van de Halloweenrotzooi... :/

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

mark-k schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 09:32:
[...]

Klopt chef Niantic heeft gezegd dat je ei afhankelijk is van waar je m krijgt.
Maar ja, niemand schijnt te weten wat daarmee bedoeld wordt. Alleen continent? Of ook locatie?
Ik heb de vraag hier ook al verschillende keren gesteld, en ook op google gezocht, maar nog steeds geen antwoord gevonden.

• mark-k
hneel schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 11:57:
[...]

Maar ja, niemand schijnt te weten wat daarmee bedoeld wordt. Alleen continent? Of ook locatie?
Ik heb de vraag hier ook al verschillende keren gesteld, en ook op google gezocht, maar nog steeds geen antwoord gevonden.
Voor zover ik weet locatie, krijg altijd alleen maar zwik uit mn eieren die daar in de buurt ook spawnen, op n enkeling na. Daarom ook elke keer naar dezelfde stops gegaan en gehoopt op 10km eieren omdat daar soms n snorlax spawnde, maar spawnen helaas meer eevees dus kreeg er daar 3 van...

• Mx. Alba
Nou ik heb het een keer gehad terwijl ik midden op de Waalbrug liep dat er een hele zwik eieren tegelijk uitkwamen en dat waren allemaal waterbeesten. Uiteraard N=1 maar het was wel opvallend...

• tomdg
Mx. Alba schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 12:22:
Nou ik heb het een keer gehad terwijl ik midden op de Waalbrug liep dat er een hele zwik eieren tegelijk uitkwamen en dat waren allemaal waterbeesten. Uiteraard N=1 maar het was wel opvallend...
Maar lijkt me toch eerder dat de pokemon van te voren al bepaald is, dus afhankelijk van de plek waar de betreffende pokestop stond. Aangezien de locatie waar je je ei vandaan hebt wordt weergeven als je naar de pokemon kijkt die je uit je ei krijgt.

• ramones73
  • Laatst online: 28-11 16:05
ramones73 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:07:
[...]

Hopen dat er in de volgende 3 (1 nieuw gehad) 2 Snorlax en een Lapras zitten dan ;)

Mijn lijstje tot nu toe (rond lvl21 2 stuks gedaan , daarna beginnen sparen) :

3x Scyther
2x Onix
1x Pinsir
1x Eevee
1x Chansey

Denk niet dat het erger kan ... ( 96 Scyther candy en 137 Onix candy ... )
Het kan dus erger :(

Gisteren nog 4 stuks uitgelopen , 2 Scythers , een Onix en een Jynx ...

5x Scyther
3x Onix
1x Pinsir
1x Eevee
1x Chansey
1x Jynx

:( :( :( :( :( :(

• Robkazoe
Misschien een hele rare vraag maar waar de fuck halen jullie die 10km eieren vandaan?

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 21:25

JamesB009

Sjimmeh!!

Pokestops
Robkazoe schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 12:36:
Misschien een hele rare vraag maar waar de fuck halen jullie die 10km eieren vandaan?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Robkazoe
Ow, ik keek in de koelkast, daar vond ik ze niet. Stom... Maar even serieus, zijn er bepaalde stops die hogere 10 KM kansen hebben?

• Tuttel
Nee, eieren zijn gewoon random uit stops. Stop met jezelf wijsmaken dat er een hogere statistische macht is -.-

Dat fabeltje is echt niet kapot te krijgen.

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Stel die vraag dan gewoon in plaats van "waar de fuck halen jullie die vandaan?"

Ik heb zelf geen patroon van 10km eieren ontdekt, wellicht andere wel.
Robkazoe schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 12:48:
[...]

Ow, ik keek in de koelkast, daar vond ik ze niet. Stom... Maar even serieus, zijn er bepaalde stops die hogere 10 KM kansen hebben?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• tweakerjunior
ramones73 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 12:29:
[...]

Het kan dus erger :(

Gisteren nog 4 stuks uitgelopen , 2 Scythers , een Onix en een Jynx ...

5x Scyther
3x Onix
1x Pinsir
1x Eevee
1x Chansey
1x Jynx

:( :( :( :( :( :(
Je hebt alvast genoeg candy voor een scizzor en een steelix in gen2 :+

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Robkazoe schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 12:36:
Mensen die veel 10km eieren krijgen zijn mensen die veel eieren uitbroeden omdat ze veel incubators kopen waardoor ze weer veel nieuwe eieren uit stops kunnen halen.

Wet van de grote getallen dus. Dat is het hele eieren eten. :9

Begrijp je wel? ;)

• tweakerjunior
CaptJackSparrow schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 13:05:
[...]

Mensen die veel 10km eieren krijgen zijn mensen die veel eieren uitbroeden omdat ze veel incubators kopen waardoor ze weer veel nieuwe eieren uit stops kunnen halen.

Wet van de grote getallen dus. Dat is het hele eieren eten. :9

Begrijp je wel? ;)
ongeveer 10-15% van mijn eieren zijn 10 km :) Ik heb nu eentje in de incubator, zelf hoop ik op een dratini dan maak ik een tweede dragonite :)

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
tweakerjunior schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 13:08:
[...]

ongeveer 10-15% van mijn eieren zijn 10 km :) Ik heb nu eentje in de incubator, zelf hoop ik op een dratini dan maak ik een tweede dragonite :)
JIJ hebt volgens mij echt uitzonderlijk geluk met dit spel :)

ben nu level 28,5, 230 eggs done, 1x Lapras, that's it. Geen Dratini/Snorlax of zelfs geen eevee. Mijn beste Vaporeon is 1,2k en heb ook maar 5 mons boven 2k. Op zich heb ik wel wat Eevee candies, maar dat beest zelf heb ik al weken niet meer gezien en dus ook geen evolve kandidaat. Wel gister een growlith nest in Dusseldorf en in 2 uurtjes 1,5 Arcanine bij elkaar ge-balld :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• tweakerjunior
Mofkees schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 13:19:
[...]

JIJ hebt volgens mij echt uitzonderlijk geluk met dit spel :)

ben nu level 28,5, 230 eggs done, 1x Lapras, that's it. Geen Dratini/Snorlax of zelfs geen eevee. Mijn beste Vaporeon is 1,2k en heb ook maar 5 mons boven 2k. Op zich heb ik wel wat Eevee candies, maar dat beest zelf heb ik al weken niet meer gezien en dus ook geen evolve kandidaat. Wel gister een growlith nest in Dusseldorf en in 2 uurtjes 1,5 Arcanine bij elkaar ge-balld :D
Deze pokemon heb ik uit een 10 egg gekregen
Pinsir (2x)
Evee (4x)
Lapras (2x)
Snorlax
Kabuto
Hitmonlee
Elecabuzz
Onix
Waarschijnlijk nog een pokemon maar die ben ik vergeten :)
Totaal 130 eieren gehatched

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Op 130 eieren is dat echt een bizar goed resultaat. :P

Ik zit op 280 eieren uitgebroed waarvan GEEn snorlax, lapras of dratini. Voornamelijk PInsir, Onix en Eevee. :(
tweakerjunior schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 13:25:
[...]

Deze pokemon heb ik uit een 10 egg gekregen
Pinsir (2x)
Evee (4x)
Lapras (2x)
Snorlax
Kabuto
Hitmonlee
Elecabuzz
Onix
Waarschijnlijk nog een pokemon maar die ben ik vergeten :)
Totaal 130 eieren gehatched

• Mx. Alba
Hoppa, een 80%+ Dratini uit een 10km ei met 32 Candy - de helft van wat ik nog moest hebben.

Net ook eens besloten om die lvl 10 rode gym waar ik op uitkijk eens aan te pakken... Veel verder dan lvl 7 kreeg ik hem niet want toen waren mijn revives op. Maar hij zit maar 500 punten voorbij lvl 7 dus is lastig te trainen, en vrij makkelijk verder naar beneden te halen. Dat mag iemand anders dan af gaan maken. :D

[ Voor 63% gewijzigd door Mx. Alba op 30-10-2016 14:46 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Er moet nodig een mogelijkheid komen om candy om te ruilen voor dust zodat je je overschot aan candy van nutteloze beesten kunt inwisselen voor iets dat je stukken beter kunt gebruiken om wél nuttige beesten lekker te poweruppen. :9

Iedereen vóór? Ja? Mooi. Aangenomen. 8)

NIANTIC!!! Huiswerk! (8>

• Mx. Alba
CaptJackSparrow schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 14:46:
Er moet nodig een mogelijkheid komen om candy om te ruilen voor dust zodat je je overschot aan candy van nutteloze beesten kunt inwisselen voor iets dat je stukken beter kunt gebruiken om wél nuttige beesten lekker te poweruppen. :9

Iedereen vóór? Ja? Mooi. Aangenomen. 8)

NIANTIC!!! Huiswerk! (8>
Of een soort "candy exchange", dat je bijvoorbeeld in plaats van 1 candy specifiek voor die pokémon, ook 2 candies van een andere pokémon met exact het zelfde type, of 3 candies van een andere pokémon waarvan in ieder geval één type overeenkomt, of 5 candies van een willekeurige andere pokémon kunt gebruiken. Of dat je op zo'n wijze candies kunt ruilen bij Professor Willow. Dus bijvoorbeeld, ik heb 30 Dratini candy nodig, dan kan ik 150 Pidgey candy inruilen voor 30 Dratini candy. Of desnoods ook met een multiplier erop die overeenkomt met bijvoorbeeld het niveau eieren waar ze uit komen zodat je misschien wel 25 Pidgey candy ("2km" candy) of 10 Meowth candy ("5km" candy) of 5 Jynx candy ("10km" candy) nodig hebt om één Dratini candy te "kopen", maar de mogelijkheid alleen al zou cool zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Mx. Alba op 30-10-2016 15:01 ]

• tweakerjunior
JamesB009 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 13:36:
Op 130 eieren is dat echt een bizar goed resultaat. :P

Ik zit op 280 eieren uitgebroed waarvan GEEn snorlax, lapras of dratini. Voornamelijk PInsir, Onix en Eevee. :(

[...]
Ik ben echt blij dat ik geen jynx heb gekregen zoals sommige mensen :+

• mark-k
Mx. Alba schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 14:57:
[...]

Of een soort "candy exchange", dat je bijvoorbeeld in plaats van 1 candy specifiek voor die pokémon, ook 2 candies van een andere pokémon met exact het zelfde type, of 3 candies van een andere pokémon waarvan in ieder geval één type overeenkomt, of 5 candies van een willekeurige andere pokémon kunt gebruiken. Of dat je op zo'n wijze candies kunt ruilen bij Professor Willow. Dus bijvoorbeeld, ik heb 30 Dratini candy nodig, dan kan ik 150 Pidgey candy inruilen voor 30 Dratini candy. Of desnoods ook met een multiplier erop die overeenkomt met bijvoorbeeld het niveau eieren waar ze uit komen zodat je misschien wel 25 Pidgey candy ("2km" candy) of 10 Meowth candy ("5km" candy) of 5 Jynx candy ("10km" candy) nodig hebt om één Dratini candy te "kopen", maar de mogelijkheid alleen al zou cool zijn.
Of gewoon pokemon uppen met alleen candy, dan had ik meteen 60 maxxed hypno's met dit tempo

Verwijderd

gister 5 10km eieren uitgelopen man man man

2x jinx
magmar
pinsir en scyther.. hier heb je echt helemaal niks aan pfff waar blijft mn snorlex?!??! :? :?

• mark-k
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 17:36:
gister 5 10km eieren uitgelopen man man man

2x jinx
magmar
pinsir en scyther.. hier heb je echt helemaal niks aan pfff waar blijft mn snorlex?!??! :? :?
Dat zou ik dan persoonlijk aan Lex vragen, waar je snor blijft, tenzij Lex hier meeleest natuurlijk.

• Mx. Alba
Bellsprout uit een ei met genoeg Candy om eindelijk een Victreebell te maken. Met de ideale aanvalscombi Razor Leaf + Solar Beam. *O*

• tweakerjunior
Ik heb er twee gemaakt met niet de ideale movset :'( :'(

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:07
Heb vandaag eindelijk m'n Magicarp kunnen evolueren. Gyarados was helaas maar 1300 CP, maar ik heb stardust zitten sparen en heb hem nu over 1500. Kom nog well candies te kort, maar Magicarps zijn niet bepaald zeldzaam.

Had nog wel wat vreemds vandaag. De pokestops wilde maar geen eieren produceren. 19 stops gaf me 1 ei. Nooit eerder minder dan 9 eieren gehad na een rondje lopen.

• Robkazoe
Janusi schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:09:
Heb vandaag eindelijk m'n Magicarp kunnen evolueren. Gyarados was helaas maar 1300 CP, maar ik heb stardust zitten sparen en heb hem nu over 1500. Kom nog well candies te kort, maar Magicarps zijn niet bepaald zeldzaam.

Had nog wel wat vreemds vandaag. De pokestops wilde maar geen eieren produceren. 19 stops gaf me 1 ei. Nooit eerder minder dan 9 eieren gehad na een rondje lopen.
Herkenbaar. Had vandaag ook een ei of 7/8 eruit gelopen. Heeft een flinke tijd geduurd voordat ik weer vol zat met eitjes. (2x 2KM, rest 5KM, as usual).

• Mx. Alba
Net weer een Eeveelution kunnen doen. Jolteon met Thunder. 4 Vaps, 4 Jolts en 4 Flares. Goed gebalanceerd :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wW3mQbCVrPzpqPB3c3qss02H/full.png

• Haay
  • Laatst online: 13:16
Grappig, ik kreeg uit drie 2km eieren achter elkaar uitgebroed een Magikarp. Erg fijn omdat ik aan het sparen was voor m'n 2e Gyarados, die er dus nu ook gekomen is. :)

Maar ook ik heb wel pech gehad bij het uitbroeden van 10km eieren. Twee 10km eieren achter elkaar uitgebroed tijdens de Halloween Event en uit beide eieren kwam een Magmar. Waardeloos! :(

• tweakerjunior
Haay schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:42:
Grappig, ik kreeg uit drie 2km eieren achter elkaar uitgebroed een Magikarp. Erg fijn omdat ik aan het sparen was voor m'n 2e Gyarados, die er dus nu ook gekomen is. :)

Maar ook ik heb wel pech gehad bij het uitbroeden van 10km eieren. Twee 10km eieren achter elkaar uitgebroed tijdens de Halloween Event en uit beide eieren kwam een Magmar. Waardeloos! :(
Je hebt alvast genoeg candy voor een Magmortar (die komt pas in gen 4)

• Mx. Alba
Even een geluksei ertegenaan gegooid. Level 30 nu. :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Had ik vanmiddag net mijn Dragonair buddy vervangen door een Exeggcutor omdat ik net niet genoeg candy had om mijn Bad Boy even zijn twee upjes te geven nu ik L30 ben... komt er nog geen uur later een Exeggcute uit een ei met iets van 43 of 44 candy. :9 Heb mijn Dragonair gelijk maar weer teruggezet maar nu heb ik evt. meteen nét weer genoeg voor een evolutie voor een derde Exeggcutor. Ik heb alleen zo weinig Exeggcutes. De beste is er ook een uit een ei neem ik aan (want L20) met CP612/IV84 maar die heeft dan wel nog even in totaal 130 candy en 91.000 dust nodig voordat die gemaxt is op CP2551.

Jesses. :X

Voorlopig maar even niet dus. Moet eerst maar weer eens een paar spawns vinden. Die zaten iets van anderhalve maand geleden een tijdje in een wijk niet zo ver van hier maar helaas waren die weer weg toen ik er een tweede keer wat wou gaan vangen. :')

Ook nog twee Meowths uit eieren vandaag. Ja... precies wat ik nodig had. |:( Totaal nu 590 candy.

NIANTIC!!! Huiswerk! (8>

Kon eerst nieteens incubators kopen. :-( Want mijn inventaris zat nog ruim over de 1000. Moest eerst dik 30 stuks aan zooi opmaken voordat ik er weer drie kon kopen. Klein beetje zonde van de kilometers die ik ondertussen reed.

Ving ook nog een Dratini met zó'n volle CP boog dat GoIV zich er in verslikte en die niet goed kon meten. Moest hem handmatig één tikkie terug zetten. Maar die is dus L30! :*) Mijn eerste die ik gevangen heb op dat niveau nu ik L30 ben. Volgens mij überhaupt nog nooit met een compleet volle boog op je eigen spelerlevel. Ik dacht altijd wel ietsje eronder. Smaakt wel naar meer. :9 Scheelt wel enorm als ik die zou nemen voor een Dragonite met mijn andere voorkeurskandidaat. Die is wel IV98 maar is wel een hele dure klant. :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DrPqIdUNZSXTj9VpzguIyKn2/full.png

Ik héb ook nog geen 201 candy, maar slechts 175, maar dat komt nog wel. Maar niet alleen even 62 meer candy maar ook 70k extra aan dust. Heb ik ook wel, zit weer op 277k. Maar toch...

Jesses. :X

Maar dan heb je wél een 3k Dragonite. 8)

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Mx. Alba schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:43:
Even een geluksei ertegenaan gegooid. Level 30 nu. :)
Ik heb vandaag ook een geluksei gedaan, nog 120k nodig voor level 31 ondertussen.

• Tuttel
7× 10km eieren uitgebroed tijdens Lucky egg sessie. Hoogtepunt was een Scyther die ik nog niet had, voor de rest alleen maar troep. Niet eens een eevee of dratini verdomme. Ook aantal nieuwe evolves kunnen doen, maar alles wat beetje cp/dust waardig zou kunnen zijn heeft crap aanvallen gekregen. Verder is mn gymcount gezakt naar 5, terwijl de gyms allen nog steeds blauw level 10 zijn. :'( :'(

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:48

JRR

Vraag waar ik sinds vandaag mee zit en er niet helemaal uit kom.

In mijn woonplaats zijn de meeste gyms inmiddels level 10 gyms geworden. Vandaag zag ik een vrij zwakke level 10 gym van mijn eigen team met 50000 punten. Op de onderste plekken wat Jolteons, Flareons, Polliwraths en nog een zwakke Arcanine van zo ergens tussen de 1200 en 1600 CP.

Ik dacht ik ga die gym trainen om er een eigen sterkere Pokemon in te zetten. Gisteren een Lapras van rond de 1900 CP uit een 10 km ei gekregen die ik graag in de gym wilde krijgen.

Tijdens het trainen met een aantal zwakkere Pokemons uit mijn inventaris (voor meer xp) heb ik 3 keer 8 van de 10 Pokemons verslagen. Helaas lukt het alleen niet om de onderste Pokemon eruit te gooien zodat ik mijn eigen Pokemon er in kan zetten. Na het trainen blijft de gym steeds op 50000 staan zonder dat er een plekje vrij komt.

Heeft het überhaupt zin om gyms te trainen die al level 10 zijn? Zo ja dan heb ik helaas 18 revives en een hoop potions weggegooid.

• Mx. Alba
Ja die heb je weg gegooid. Met trainen kan je geen Pokies uit een gym schoppen.

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
Gloeiende $#*^*3@^*&( sta je een halfuur te knokken om een gym een leveltje omhoog te krijgen, duikt een andere *$@^%&# kloothommel snel op je plekje. Hier moet Niantic ECHT wat aan doen. Als je een plekje vrijspeelt op een gym krijg je 30 seconden het exclusieve recht om dat plekje te vullen.

Sorry, ff frustratie spuien...

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:48

JRR

Helaas.... Zal beter opletten de volgende keer aangezien het dan zinloos is om te gaan trainen in een level 10 gym. Helaas is alles rood hier en de gyms level 10 dus voor mij als rode speler heeft het gym gebeuren dan helaas weinig zin op de drie gyms na waar ik al een tijdje in zit.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Meer mensen hier last van?
Sinds gisteren merk ik dat wanneer ik een Weedle vang en die ontsnapt dan uit de pokeball, dat het spel dan elke keer vastloopt op het moment dat ok de tweede bal wil gaan gooien.

• darkdesign
  • Niet online
Mijn Venusaur heeft Vine Whip en Sludge Bomb gekregen. Qua dps is die Sludge Bomb niet de beste, maar ook niet heel slecht. Wat is jullie ervaring met deze combinatie?

• mark-k
darkdesign schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:10:
Mijn Venusaur heeft Vine Whip en Sludge Bomb gekregen. Qua dps is die Sludge Bomb niet de beste, maar ook niet heel slecht. Wat is jullie ervaring met deze combinatie?
Crap

• darkdesign
  • Niet online
Geen stardust in stoppen dus :P

• ramones73
  • Laatst online: 28-11 16:05
tweakerjunior schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 13:01:
[...]

Je hebt alvast genoeg candy voor een scizzor en een steelix in gen2 :+
Lol , ja idd , resp 200 en 175 candies .... (maar had toch echt liever iets waar ik nu iets aan had ...)
Pagina: 1 ... 11 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status