[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.980 views

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Ik was toch wel blij met dit event, so far toch leuk wat dingen versneld voor elkaar gekregen. Ook het thematisch vaker spawnen van bepaalde pokemon vind ik een leuk idee. Mag van mij vaker gedaan worden. (bijvoorbeeld meer ice pokemon rond kerst (seel, shellder, slowpoke, lapras, jynx, nog meer kandidaten?))

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Ik ben blij dat het event nog loopt. Nog 8 candy voor mijn charizard en dan heb ik mijn 142 pokemons en nog een paar km voor mijn 10km ei. Ik hoop dat ie uitkomt voordat het event voorbij is.

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:21
Goed nieuws:

- De zweed is terug.
- Pidgeyfinder (vroegere OpenPokeMap) lanceert deze week zijn nieuwe app
- PokeAlert heeft zijn betatest afgerond en gaat ook snel online

LET'S GO BABY!

*burp*

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:16
spocy schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:48:
Ik was toch wel blij met dit event, so far toch leuk wat dingen versneld voor elkaar gekregen. Ook het thematisch vaker spawnen van bepaalde pokemon vind ik een leuk idee. Mag van mij vaker gedaan worden. (bijvoorbeeld meer ice pokemon rond kerst (seel, shellder, slowpoke, lapras, jynx, nog meer kandidaten?))
Ja, idem hoop ik dat Niantic vaker dit soort events doet! En bv. een vuur thema rond Oud & Nieuw :)

• spocy
Haay schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:20:
[...]

Ja, idem hoop ik dat Niantic vaker dit soort events doet! En bv. een vuur thema rond Oud & Nieuw :)
Ow en een eieren feest rond Pasen, alleen nog maar 1 km eieren, en er kan alles inzitten *O*

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05:26
ramones73 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:58:
[...]

Haha , hier precies hetzelfde ;)

- Je kan beter wat wachten tot je er veel samen hebt voor de xp
- Ja maar papa , ik wil die nu maken want ik wil die nu hebben :)
Ze heeft dus alles wat ze kon een evolve gegeven en nu dus level 21. Haar favoriete is nu Persian want 'die ziet er sterk uit, hè papa!'. Heb alles een beetje nagelopen maar ze heeft echt pech gehad met alle aanvallen. Op z'n best is het een BB of BC combinatie maar de meeste hebben de slechtst mogelijke combinatie gekregen. Bijna alle dust op, dus we mogen weer opnieuw gaan beginnen. Heb haar wel kunnen weerhouden maar alle dratini snoepjes op te maken..... :+ We hebben er nu 103 en wachten geduldig op een goede kandidaat. Al 2x een Dragonair gevangen in het wild _/-\o_
De laatste 30 snoepjes uit ons laatste ei gekregen, we konden ook wel een beetje mazzel gebruiken.

Overigens, het event loopt nog steeds. Krijg nog steeds evee snoepjes na 1.25km.

[ Voor 4% gewijzigd door GroeneThee op 02-11-2016 10:23 ]

• Mx. Alba
  • Laatst online: 22:48
spocy schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:22:
[...]

Ow en een eieren feest rond Pasen, alleen nog maar 1 km eieren, en er kan alles inzitten *O*
En dan krijg je er natuurlijk alleen maar Chanseys en Exeggcutes uit... :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• spocy
Mx. Alba schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:25:
[...]

Haha die exeggcutes heb ik er nog maar zat nodig dus mij hoor je niet klagen :+

• gr33n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09-2024
Mx. Alba schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:25:
[...]

Graag zelfs, Chansey heb ik nog niet en aan Exeggcute een chronisch tekort

• Mx. Alba
gr33n schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:29:
[...]

Graag zelfs, Chansey heb ik nog niet en aan Exeggcute een chronisch tekort
Ja die eierboompjes zijn heel nuttig in gyms door hun relatief hoge CP. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Doopy-X-
Het lijkt erop dat ze de GPS-gefixt hebben, ik zit nu vanaf mijn werkplek weer 10 meter vanaf de Pokestop ipv erop...geen gratis shit meer elke 5 minuten :'(

*burp*

• GroeneThee
WiFi uitgezet?

En iedereen weet zeker wel dat "de Zweed" weer actief is?

[ Voor 68% gewijzigd door GroeneThee op 02-11-2016 10:40 ]

• Doopy-X-
Altijd. Ik zal hem eens aanzetten, kijken of dat nut heeft...

*burp*

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
En dan? Dan gebruik je data voor de gegevens?
Neem aan dat je bedoelde GPS op device only gezet?
En denk eerder dat het weer er iets mee te maken heeft en niet dat Niantec iets gemaakt heeft.

Ben wel benieuwd naar hoe lang ze dit event laten lopen.
Kan nog wel wat magicarp candy gebruiken.

• GroeneThee
Met wifi aan is binnen mijn locatie vele malen nauwkeuriger en 'loopt' je positie niet of nauwelijks. Maar puur op 4G pakt hij toch wel wat meters elke keer (lekker voor die eieren) als ik PG aan heb ook al ligt hij stil op mijn bureau

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:11
Pokemon Go en RNG

Op het moment dat Niantic bekend maakte dat er een haloween festival kwam is mijn interesse in het spel weer verhoogd. Al speelde ik nog wel elke dag. Vlak voor het evenement begon was ik al begonnen met kopen van de incubator. Met een kleine 1600 coins opgespaard van de gym battles leek is/was het evenement een geschikt moment om die maar snel op te maken. Snel voordat het evenement begon nog een aantal km lopen zodat de eieren pre-loaded zijn met nog enkele km te gaan. Waaronder 10 km ei. Zou het dan toch een keer een van de 2 zijn? Of een Magmar, Omnamyte, Kabutops of Hitmonlee om de dex verder compleet te maken.

Na de start van het evement leuk een aantal Gastly's drowzee, Useless pussy en Cubone's gevangen te hebben kwamen tijdens de middagloop de eerste batch eieren uit. Tangela, staryu, paras, en andere in de catagorie "Zijn wel handig", maar ook een Useless pussy met rond de 40 candy. Maar ook een Exxecute met maar 22 candy. Grr Niantic met jullie RNG. Ondanks een aantal tegenvallers was ik best wel tevreden met de uitkomst van veel 5km eieren.

De 10 eieren.
1 enkele 10km had ik voor het evement begon, al snel kwamen er daar 2 10km eieren bij. 3 10km eieren, als ik een vrouw was had ik 100.000 smilies gebruikt om dat toen uit te drukken. Resultaat Scyter 2e in korte tijd, Omnamyte en natuurlijk Onix :X. Scyter natuurlijk met een waardeloze moveset. Uiteindelijk heb ik nog 3 km eieren gekregen, met je raad het eigenlijk wel nog een Onix, weer een Elektrabuz met waardeloze moveset en me 4e Earodactyl met Acient rock.

Evolutionronde....Komt het dan toch goed??
Na al die Cubone's die ik gevangen had zullen er toch wel een paar met Earthqauke als special move uitkomen. Nummer 1....nee, Nummer 2, etc. Nummer 7 Grrr ^$*%)%^&#%#$&( Geen Earthqauke Moarowak.

Van de 12 specials die ik had (exc. haloween rotzooi) slechts 2 daarvan kwamen met de moveset die je eigenlijk wil.

Mijn vriendin lag helemaal in een scheur, al die frustatie die uit kwam. Waarop ze vertelde het is maar een spelletje, leg Pokemon voor vanavond maar weg en ga iets anders doen.

Waarop ik antwoorden: Nee ik ga zo mijn gym ronde doen, daarbij is er geen RNG :+

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Het is nu nergens meer 1 november. Zal dus waarschijnlijk snel afgelopen zijn.

http://www.timeanddate.com/worldclock/custom.html?sort=2

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik hoop dat het mijn lunchpauze nog gaat halen :p

Last.fm | Code Talks

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Afvalzak schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:08:
Ik hoop dat het mijn lunchpauze nog gaat halen :p
Ik ook! Moet nog maar 17 candy voor de Gyarados :+

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:28
Amd RuLuzzz schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:05:
Pokemon Go en RNG

Op het moment dat Niantic bekend maakte dat er een haloween festival kwam is mijn interesse in het spel weer verhoogd. Al speelde ik nog wel elke dag. Vlak voor het evenement begon was ik al begonnen met kopen van de incubator. Met een kleine 1600 coins opgespaard van de gym battles leek is/was het evenement een geschikt moment om die maar snel op te maken. Snel voordat het evenement begon nog een aantal km lopen zodat de eieren pre-loaded zijn met nog enkele km te gaan. Waaronder 10 km ei. Zou het dan toch een keer een van de 2 zijn? Of een Magmar, Omnamyte, Kabutops of Hitmonlee om de dex verder compleet te maken.

Na de start van het evement leuk een aantal Gastly's drowzee, Useless pussy en Cubone's gevangen te hebben kwamen tijdens de middagloop de eerste batch eieren uit. Tangela, staryu, paras, en andere in de catagorie "Zijn wel handig", maar ook een Useless pussy met rond de 40 candy. Maar ook een Exxecute met maar 22 candy. Grr Niantic met jullie RNG. Ondanks een aantal tegenvallers was ik best wel tevreden met de uitkomst van veel 5km eieren.

De 10 eieren.
1 enkele 10km had ik voor het evement begon, al snel kwamen er daar 2 10km eieren bij. 3 10km eieren, als ik een vrouw was had ik 100.000 smilies gebruikt om dat toen uit te drukken. Resultaat Scyter 2e in korte tijd, Omnamyte en natuurlijk Onix :X. Scyter natuurlijk met een waardeloze moveset. Uiteindelijk heb ik nog 3 km eieren gekregen, met je raad het eigenlijk wel nog een Onix, weer een Elektrabuz met waardeloze moveset en me 4e Earodactyl met Acient rock.

Evolutionronde....Komt het dan toch goed??
Na al die Cubone's die ik gevangen had zullen er toch wel een paar met Earthqauke als special move uitkomen. Nummer 1....nee, Nummer 2, etc. Nummer 7 Grrr ^$*%)%^&#%#$&( Geen Earthqauke Moarowak.

Van de 12 specials die ik had (exc. haloween rotzooi) slechts 2 daarvan kwamen met de moveset die je eigenlijk wil.

Mijn vriendin lag helemaal in een scheur, al die frustatie die uit kwam. Waarop ze vertelde het is maar een spelletje, leg Pokemon voor vanavond maar weg en ga iets anders doen.

Waarop ik antwoorden: Nee ik ga zo mijn gym ronde doen, daarbij is er geen RNG :+
Nog een mooie qua RNG: Ondertussen ei nummer 10 uitgebroed qua 2 km eieren. Ben deze hele Halloween update geen goede Pokemon gekregen. Had maar wat graag een Bulbasaur of een Charmander gehad maar tot nu toe heel veel Pidgey en Catarpie. Heb zelfs zoveel candy voor Catarpie en zo weinig Catarpie regulier gevangen dat ik niet eens kan evolven nu...

Verwijderd

Dex vol nu alles aan het sorteren op iv's veel goede iv's maar heel weinig ideale movesets

Verwijderd

hneel schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:50:
[...]

Ziezo, nu na ruim een week is de lijst flink geslonken. Er zijn flink wat kilometers gemaakt, en een dagje Kijkduin heeft ook geholpen. Vanavond de Charizard en Blastoise ge-evolve'd.

De lijst ziet er nu alsvolgt uit:

code:
1
2
3
4
5
6
Bulbasaur   33 / 100 (3)
Machop      27 / 100 (3)
Dratini     60 / 100 (5)
Hitmonlee    0 /   1 ()
Chansey      0 /   1 ()
Aerodactyl   0 /   1 ()

En inmiddels ook net level 24 geworden.

Het spel begint nu wel een beetje op z'n eind te lopen. Eigenlijk is het gros wat ik nog tegenkom overbodig. Een bulba of een dratini kom je een enkele keer nog weleens tegen. Een machop ook in zeldzame gevallen. Voor de rest hoop ik op een wonder. Maar dat kan nog komen, tenslotte heb ik ook ooit, terwijl ik het niet meer verwachte, een lapras, gyarados, porygon en snorlax in het wild gevangen. De kans dat er wat leuks uit eieren komt is nu ook navernant kleiner geworden.

Maar goed, in feite was het een zomer-spelletje. Ik heb er mooie herinneringen aan, met name op vakantie. En we hebben nog heel lang een mooie nazomer gehad met zacht zonnig weer. Maar vandaag, met de wintertijd, was het toch echt dik herfst. De zomer is nu echt helemaal voorbij. Misschien een mooi moment om het spel even te laten rusten.
kom gezellig een dagje in het park hier zitten 3 a 4 machops per uur ervoor was het jinx daarvoor charmander

• Robkazoe
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:54:
[...]

kom gezellig een dagje in het park hier zitten 3 a 4 machops per uur ervoor was het jinx daarvoor charmander
En waar is hier?

Verwijderd

Arnhem

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Robkazoe schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:22:
[...]

Nog een mooie qua RNG: Ondertussen ei nummer 10 uitgebroed qua 2 km eieren. Ben deze hele Halloween update geen goede Pokemon gekregen. Had maar wat graag een Bulbasaur of een Charmander gehad maar tot nu toe heel veel Pidgey en Catarpie. Heb zelfs zoveel candy voor Catarpie en zo weinig Catarpie regulier gevangen dat ik niet eens kan evolven nu...
En vergeet de Magikarps niet. Met alleen mijn 2 km eieren had ik gewoon al voldoende om een Gyarados te maken... 8)7 Daarentegen kon ik een Bulbasaur wel gebruiken, maar niet 1 gehad! Wel nog een Pikachu, Charmander en uiteraard de nodige Caterpie en Rattata. En toch is de kans op een Bulbasaur groter dan op een Magikarp naar het schijnt. Echter heb ik die vis al tientallen keren uit een ei gehad en serieus nog nooit een Bulbasaur...

Verwijderd

Ik ook niet vaak toevallig 2 achter elkaar nadat ik net een ivysaur had gemaakt xD maar toch lekker want deze had weer zon kut moveset petral blizzard ofzo xD

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:45
Autofan1985 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:11:
[...]

En vergeet de Magikarps niet. Met alleen mijn 2 km eieren had ik gewoon al voldoende om een Gyarados te maken... 8)7 Daarentegen kon ik een Bulbasaur wel gebruiken, maar niet 1 gehad! Wel nog een Pikachu, Charmander en uiteraard de nodige Caterpie en Rattata. En toch is de kans op een Bulbasaur groter dan op een Magikarp naar het schijnt. Echter heb ik die vis al tientallen keren uit een ei gehad en serieus nog nooit een Bulbasaur...
Ik wil niet weten hoeveel 2km eieren ik heb uitgebroed, maar nog nooit een starter :/

• Amd RuLuzzz
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:54:
[...]

Je bedoeld zeker het park in langs de apeldoornseweg t.h.v. de afslag naar de HAN

• Mx. Alba
Vulpix uit een ei - Ninetales ook afgestreept *O*

Volgende ei... Cubone. -O-

Verwijderd

Amd RuLuzzz schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:26:
[...]

Je bedoeld zeker het park in langs de apeldoornseweg t.h.v. de afslag naar de HAN
jij bedoeld volgens mij presikhaaf park of bedoel je dat kleintje?

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:05
Leuk dat dit event nog loopt. Als het vandaag om 15:00 nog bezig is, ga ik voor een 6de keer in deze periode gaan hardlopen. Sportief zijn en tegelijkertijd veel voldoening halen uit egg hatching en buddy candy: win-win!

Hier is Dratini mijn buddy geweest. Heb nu 73 candy. :) (Moet 125 hebben om beide evoluties na elkaar te doen.)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vdCc1gd.png

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:28:
[...]

Als je gewoon zegt welk park JIJ bedoelt zijn we er allemaal uit ;)

• Amd RuLuzzz
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:28:
[...]

Dat kleintje park bedoel ik. Dat aan de andere kant van het spoor zit ter hoogte van de HAN school.

Welk park bedoel jij met de Machops?

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:05
Dit is pure speculatie van mijn kant, maar ik denk dat Niantic, zodra het Halloween event eindigt, hun Daily Quests systeem wil activeren. Meer info: http://pokemongohub.net/p...red-in-the-game-metadata/

Het zou kunnen dat er nog wat problemen zijn en ze daardoor het Halloween event nog wat langer laten lopen.

Hoofdpunten:
Daily Quests are coming, with three types of Daily Quests
First Catch of The Day
First PokeStop of the Day

The network and protobuf support is already in the metadata, implying Niantic can turn on the feature any time they want

The rewards are not clear at this point, but the code references incubators

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 21:25

JamesB009

Sjimmeh!!

Correctie, 124. :)
Bij je eerste evolutie krijg je 1 candy terug namelijk.
Asgaro schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:29:
Hier is Dratini mijn buddy geweest. Heb nu 73 candy. :) (Moet 125 hebben om beide evoluties na elkaar te doen.)
\\

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-11 23:12
Peter_Aragorn schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:12:
[...]

Ik ook! Moet nog maar 17 candy voor de Gyarados :+
You want some? :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JuAtQy2kDvy3PKWDMZDntHLJ/thumb.png

Verwijderd

Asgaro schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:33:
Dit is pure speculatie van mijn kant, maar ik denk dat Niantic, zodra het Halloween event eindigt, hun Daily Quests systeem wil activeren. Meer info: http://pokemongohub.net/p...red-in-the-game-metadata/

Het zou kunnen dat er nog wat problemen zijn en ze daardoor het Halloween event nog wat langer laten lopen.

Hoofdpunten:

[...]
Als dat het enige aanbod aan daily quests is zou ik wel erg teleurgesteld zijn. Ben benieuwd!

• Amd RuLuzzz
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:42:
[...]

Als dat het enige aanbod aan daily quests is zou ik wel erg teleurgesteld zijn. Ben benieuwd!
Na het voltooien van 150 daily quest aan een gesloten wordt de legendary vogels gereleased. ;)

• mark-k
  • Laatst online: 21:45
Als iemand nog een plek weet waar Aerodactyl wel eens spawnt hoor ik het graag, heb nu een week vrij en ga ik daar kamperen ofzo...

Verwijderd

mark-k schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:53:
Als iemand nog een plek weet waar Aerodactyl wel eens spawnt hoor ik het graag, heb nu een week vrij en ga ik daar kamperen ofzo...
Postbank meerdere malen gezien ik zou zeggen hou via de zweed de situatie daar eens in de gaten

Verwijderd

mark-k schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:53:
BTW kamperen word lastig voor zons en na zons ondergang mag je er niet op :-) ik ga misschien zo even kijken maar wat ik nu zie via de zweed zijn a die Halloween losers er nog

• mark-k
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:55:
[...]

Postbank meerdere malen gezien ik zou zeggen hou via de zweed de situatie daar eens in de gaten
Postbank? Dat is tegenwoordig toch gewoon ING? :p

Neem aan dat je Posbank bedoelt, wel n stukje uit de buurt.

Verwijderd

ff via fora rondvragen? Facebook?

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:42:
[...]

Hoe zou dat dan moeten gaan werken? Dat je elke dat één Pokémon moet vangen en één Pokéstop moet draaien?

Verwijderd

readytoflow schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:09:
[...]

Hoe zou dat dan moeten gaan werken? Dat je elke dat één Pokémon moet vangen en één Pokéstop moet draaien?
Dat maak ik er uit op ja, maar hoop het niet :9

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Te gokken aan de namen... ja lijkt mij wel.

Het zou iets kunnen zijn van:
5 dagen op rij die dingen doen en je krijgt x als cadeau. (Maar dit is nog puur speculeren, gezien het er nog niet in zit en niemand iets zeker weet hierover.)
readytoflow schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:09:
[...]

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Asgaro schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:33:

Met de parameternaam 'CurrentStreakCount' doet het sterk denken aan de 'Sojourner' badge van Ingress die ondertussen iets van 1,5 jaar geleden geïntroduceerd is. Daarbij moet je ook elke dag minstens één hack van een portal doen en er mag officieel niet meer dan 24 uur tussen 2 hacks zitten (met wel enige 'wiggle room'). Hoe langer je 'Sojourner streak' des te hoger de 'badge' die je krijgt met als maximum de 'Onyx' badge bij 360 dagen. Makkelijk voor mensen met een 'Home Portal' en/of 'Work Portal' maar als je die niet hebt zoals de meeste mensen dan moet je er dus elke dag voor naar buiten ook als je anders niet hoeft omdat het rotweer is of je ziek bent. Ik ben daarvoor dus elke dag mijn foon gaan uitlaten als ik de afgelopen 24 uur niet eerder buiten was geweest. ;)

Zou dus best kunnen dat er hier iets vergelijkbaars gaat gebeuren met vangsten en spins. Als er overigens iets equivalents aan de 'Guardian' badge zou zijn zou ik ondertussen Platina hebben want mijn Snorlax zit al meer dan 90 dagen in een Gym. :P Of hij de 150 dagen zal halen, ook voor Onyx, is wel de vraag want hij wordt langzaam naar beneden gewerkt door de CP-race. :X

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Haha graag! Kom ze hier verdomd weinig tegen.

Maar nu net een Gyarados met IV van 98% kunnen maken, jeej! Moveset: Bite/twister -_-. Schijtzooi...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
CaptJackSparrow schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:12:
[...]

Zou dus best kunnen dat er hier iets vergelijkbaars gaat gebeuren met vangsten en spins. Als er overigens iets equivalents aan de 'Guardian' badge zou zijn zou ik ondertussen Platina hebben want mijn Snorlax zit al meer dan 90 dagen in een Gym. :P Of hij de 150 dagen zal halen, ook voor Onyx, is wel de vraag want hij wordt langzaam naar beneden gewerkt door de CP-race. :X
Krijg je misschien wel meer gym flips oid.
Aangezien er in Ingress genoeg mensen zijn die even een portal flippen om oemand die er 90 (of bijna) dagen inzit eruit te krijgen.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:56
CaptJackSparrow schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:12:
Waar zit ie? Dan stuurt iemand 'm wel effe naar huis toe! >:)

<GoT>NightStalker

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:27
Eindelijk! Gisteren verscheen de laatste pokemon die ik nog nodig had waarmee ik genoeg candies had om mijn Machops 2x te upgraden. En ja ik heb er eentje meer vanwege mijn business trip naar Taiwan :)
Ik wil nog een goede dragonite, huidige is 400cp en lage IV. Een extra Snorlax is ook handig. Ik denk dat 80% van mijn pokemons een IV van 80% of hoger heeft, heeft wel geduld gekost maar uiteindelijk nu wel handig. Klaar... zit nu in 10+ gyms dus ik blijf lekker cashen maar weinig zin meer om te gaan harken.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mGFddVj.png

[ Voor 53% gewijzigd door The Source op 02-11-2016 13:45 ]

• Doopy-X-
Niet alleen maar slecht nieuws, net een 87% Dratini evolved naar een 2400 Dragonite met Steel Wing & Dragon Pulse.

*burp*

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 23:44

Pathogen

Shoop Da Whoop

Doopy-X- schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:43:
Niet alleen maar slecht nieuws, net een 87% Dratini evolved naar een 2400 Dragonite met Steel Wing & Dragon Pulse.
Hier 89%, zelfde moveset, maar wel nog wat minder CP'tjes dus nog even sparen voor het poweruppen...

• ramones73
  • Laatst online: 28-11 16:05
ramones73 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 12:29:
[...]

Het kan dus erger :(

Gisteren nog 4 stuks uitgelopen , 2 Scythers , een Onix en een Jynx ...

5x Scyther
3x Onix
1x Pinsir
1x Eevee
1x Chansey
1x Jynx

:( :( :( :( :( :(
En daar mag sinds gisteren nog een Onix bij :(

(en een Eevee)

Jesus !!!

• Amd RuLuzzz
Doopy-X- schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:43:
Steel wing en dragon claw hier na 3 maanden sparen. Ik ken het gevoel.

"You're sure you want to place this pokemon in the gym?" - Yes please!

• Doopy-X-
Pathogen schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:07:
[...]

Hier 89%, zelfde moveset, maar wel nog wat minder CP'tjes dus nog even sparen voor het poweruppen...
Ik had nog wat dust liggen dus nu gepowerd naar 2758, nu weer ff druk monsters vangen om hem te maxxen voordat ik hem in een gym prop vanavond ;)

*burp*

• Mx. Alba
Ik vind het niet zo erg dat die candy actie nog een dag langer duurt. Ik werk vandaag thuis - gewoon telefoon aan laten staan met PoGo open en de GPS jitter zorgt ervoor dat ik in totaal zo'n 5km afleg, dus dat zijn ongeveer al mijn eieren weer uitgebroed en 4 Dratini candy erbij van mijn Dragonair buddy. :D

• Robkazoe
Wow, net een Drowsee uit een ei gehad. Die had ik nog niet! Hendig!

• Mx. Alba
Seel in mijn woonkamer... Genoeg candy voor mijn tweede Dewgong... Net als de eerste met Frost Breath + Blizzard. Yay Dragonite killer! :D Nu alleen nog een berg candy nodig om hem te upgraden vanaf de CP1200 die hij nu is.

[ Voor 23% gewijzigd door Mx. Alba op 02-11-2016 14:49 ]

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Goed, nu elke mogelijke tijdzone wel op 2 november zit... Wie heeft er een nieuwe theorie over wanneer Halloween afloopt?

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:38

OmeJoyo

This is me

Pathogen schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:53:
Goed, nu elke mogelijke tijdzone wel op 2 november zit... Wie heeft er een nieuwe theorie over wanneer Halloween afloopt?
1 november 2017 ? :P Imagine all the Cubones :+

Komt er net een minuut na deze post een Snorlax uit mijn ei :D eindelijk. Helaas Lick en Body slam, dus niet de beste defender, wel goed in offense. Iv78 en CP 1714 en nu nog maar 9 voor een volle pokedex, dus mag niet klagen vind ik.

[ Voor 29% gewijzigd door OmeJoyo op 02-11-2016 15:03 ]

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik merk dat er gisteren en vandaag steeds meer 'reguliere' pokémon tevoorschijn komen die tijdens de Halloween afwezig leken te zijn. Krijg het idee alsof het Halloween-gebeuren dus langzaam vervaagt en er geen schakelaar wordt omgezet qua pokémonspawns.

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:38

OmeJoyo

This is me

Darkermoon schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:13:
Ik merk dat er gisteren en vandaag steeds meer 'reguliere' pokémon tevoorschijn komen die tijdens de Halloween afwezig leken te zijn. Krijg het idee alsof het Halloween-gebeuren dus langzaam vervaagt en er geen schakelaar wordt omgezet qua pokémonspawns.
Nu je het zegt vandaag wel een growlithe en een eevee gevangen op het rondje waar ik gisteren nog enkel halloween pkies vond. Overigens op hetzelfde rondje wederom een Cubone, Mruwak, Gastly en zubat gevangen dus wellicht een slecht voorbeeld :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• Robkazoe
Darkermoon schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:13:
Dat idee had ik ook wel een beetje. Je ziet langzaam aan steeds meer Pidgeys en Ratattas maar ook een verdwaalde Oddish of Paras in eens weer voorbij komen.

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-12 21:18
The Source schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:41:
Eindelijk! Gisteren verscheen de laatste pokemon die ik nog nodig had waarmee ik genoeg candies had om mijn Machops 2x te upgraden. En ja ik heb er eentje meer vanwege mijn business trip naar Taiwan :)
Ik wil nog een goede dragonite, huidige is 400cp en lage IV. Een extra Snorlax is ook handig. Ik denk dat 80% van mijn pokemons een IV van 80% of hoger heeft, heeft wel geduld gekost maar uiteindelijk nu wel handig. Klaar... zit nu in 10+ gyms dus ik blijf lekker cashen maar weinig zin meer om te gaan harken.

[afbeelding]
:D Hoeveel farfetch'd heb je kunnen vangen? Als trading in het spel komt kun je aardig wat centen verdienen denk ik :P

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Robkazoe
Erulezz schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:46:
[...]

:D Hoeveel farfetch'd heb je kunnen vangen? Als trading in het spel komt kun je aardig wat centen verdienen denk ik :P
Valt toch wel mee? Alle hackers/GPS spoofers zullen er al honderden hebben, die dingen gaan geen fluit opleveren.

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Ruil die preivogel wel met een Aziaat. Heb een stuk of 20 Mr. Mime voor ze terug. :P Idem met Tauros en Kangaskhan.

• Robkazoe
Ik had eigenlijk wel verwacht dat na de Halloween actie, dat ze een migration zouden uitvoeren. Niet dat het ergens op gebaseerd was, maar het had mij niets verbaasd iig.

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 20:50
Robkazoe schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:01:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat na de Halloween actie, dat ze een migration zouden uitvoeren. Niet dat het ergens op gebaseerd was, maar het had mij niets verbaasd iig.
Voorlopig is de Halloween actie nog niet voorbij ;)

D3 Profile

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Mx. Alba schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:46:
Seel in mijn woonkamer... Genoeg candy voor mijn tweede Dewgong... Net als de eerste met Frost Breath + Blizzard. Yay Dragonite killer! :D Nu alleen nog een berg candy nodig om hem te upgraden vanaf de CP1200 die hij nu is.
Is dat een dragonite killer die dewgong? Heb er 2 met die movesets, goed om te weten. :P Geld dat ook voor cloisters met dezelfde set?

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Ja, want dragon kan niet tegen Ice.
Een lapras met ice moves werkt ook goed trouwens voor als dat je volgende vraag zou zijn. ;)
-TheNose- schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:06:
[...]

Is dat een dragonite killer die dewgong? Heb er 2 met die movesets, goed om te weten. :P Geld dat ook voor cloisters met dezelfde set?

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Mijn splinternieuwe Golem van 91% IV daarentegen... Rock Throw en Ancient Power. Dat was nutteloos.

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
-TheNose- schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:06:
[...]

Een ice aanval tegen een Dragonite is 4x (!) zo effectief.
Zie: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Dragonite_(Pokemon)

Normaal zijn moves (bijv. water tegen vuur) 2x zo effectief. Die 4x tikt dus wel lekker aan...zeker als je het dodgen een beetje onder de knie hebt knikker je er zo 2 uit in 1x :*)

Geniet nooit met mate

• mark-k
LekkerBipsje schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:33:
[...]

Een ice aanval tegen een Dragonite is 4x (!) zo effectief.
Zie: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Dragonite_(Pokemon)

Normaal zijn moves (bijv. water tegen vuur) 2x zo effectief. Die 4x tikt dus wel lekker aan...zeker als je het dodgen een beetje onder de knie hebt knikker je er zo 2 uit in 1x :*)
Nee.

Als dit een gameboy spel was had je gelijk, maar het is geen gameboy spel. In PoGo is het maar 1.25x bij super effective, en dat dus 2x (en nee niet 2x1.25 maar 1.25x1.25, kwadraat dus). In totaal kom je dus op een factor 1.56 uit. (ex. STAB)

• Apocalyptus
  • Laatst online: 21-07-2023
Het gaat maar door die dubbele candy. Heb inmiddels de 142 pokemons bemachtigd.

Het valt me wel op dat ik abnormaal veel 10km eitjes krijg tijdens dit event. Ik begon dit event met 1 10km ei maar heb er in totaal 14 gehatched.

Wel vette pech met die dingen. 6x Pinsir, 4x Scyther, 2x Omanyte en 2x Eevee. Eevee's zaten onder de 80 iv. Enige nuttige waren de Omanytes omdat ik daar nog 30 candys voor nodig had. Kon uiteindelijk 2 Omastars maken en nog candy over :)
Voor de rest nog nooit een Lapras of Snorlax gekregen uit die dingen.

• Mx. Alba
Klopt, maar als die Dragonite dragon-aanvallen heeft zijn zijn aanvallen op jouw Dewgong/Lapras/Cloyster ook minder effectief. Dus enerzijds doe je meer schade aan die Dragonite, anderzijds ontvang je minder schade van hem. Win-win!

[ Voor 5% gewijzigd door Mx. Alba op 02-11-2016 17:05 ]

• spocy
Apocalyptus schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:04:
Het gaat maar door die dubbele candy. Heb inmiddels de 142 pokemons bemachtigd.

Het valt me wel op dat ik abnormaal veel 10km eitjes krijg tijdens dit event. Ik begon dit event met 1 10km ei maar heb er in totaal 14 gehatched.

Wel vette pech met die dingen. 6x Pinsir, 4x Scyther, 2x Omanyte en 2x Eevee. Eevee's zaten onder de 80 iv. Enige nuttige waren de Omanytes omdat ik daar nog 30 candys voor nodig had. Kon uiteindelijk 2 Omastars maken en nog candy over :)
Voor de rest nog nooit een Lapras of Snorlax gekregen uit die dingen.
Pff hier nog steeds nauwelijks 10km eieren, ook in het event niet. voornamelijk meuk, ooit 1 x een lapras dat dan weer wel. maar met slechte IV helaas.
Snorlax oid nog nooit tegengekomen. Onix daarentegen maar zat. |:(

• readytoflow
  • Niet online
Juist tijdens dit event maar 1x een 10km ei gehad. ook 2 dagen dat ik gewoon echt bijna geen eieren kreeg. maar dat is inmiddels al bijgedraaid.

Maar superblij met de Snorlax+47 candies. Inmiddels een Snorrie van 2551CP in de pocket.

Nog 8 candy voor een Venusaur. zou nr. 140 worden.Zou mooi zijn wanneer dit vanavond nog lukt.
Dan op naar de Machamp (nog 58 nodig) en die Lickitung die maar niet wil verschijnen of uit een ei wil komen.

Het is wel duidelijk een opmaat naar gen2. Zoveel mogelijk spelers moeten hun Pokedex vol kunnen krijgen lijkt wel.

• NMe
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

readytoflow schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:23:
Het is wel duidelijk een opmaat naar gen2. Zoveel mogelijk spelers moeten hun Pokedex vol kunnen krijgen lijkt wel.
Nah, gen 2 zal nog wel even duren. Met alle kritiek die er vanuit de community is op het gebrek aan tracking, battles, trading en hoe zeer de gym-endgame gewoon dood is betwijfel ik dat gen 2 boven ál die dingen op het priolijstje staat. En als dat wel zo is zie ik het somber in voor de toekomst van de game.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• readytoflow
  • Niet online
Is dat zo? Ik hoor eigenlijk alleen maar mensen over: 'heb je die al? hoe sterk is ie?'.
Hier lees je het ook al regelmatig. 'Zo, ik ben er klaar mee. Pokedex is compleet'.

Trading was ooit genoemd door Niantic, maar ik zit er zelf niet echt op te wachten. (denk ik?)
Battles tegen een andere trainer zou wel leuk zijn. Dat je ook echt bijv. het onderwerp van hierboven kan uitproberen. een Dewgong vs een Lapras tussen twee spelers onderling zonder tegen AI moves te moeten spelen.

Tracking, ja ben ik met je eens. Voetstapjes waren nog het best in het begin. Maar ben zelf tot 139 gekomen zonder enige vorm van accountsharing, externe kaarten, spoofing of whatever. Dus het kan wel.

Nieuwe Pokemon+tracking tegelijk zou m.i. wel eens best hoog op de priolijst kunnen staan.

• Robkazoe
Net na het werk nog even een mooi rondje kunnen doen. Man man man, wat is het toch weer handig om die radar te hebben:
- 4 dratini gespot langs de Oudegracht Utrecht. 3 kunnen pakken, de 4e glipte net weg.
- 1 Chansey rond het stadhuis. Ik had toen nog 6 minuten om daar naar toe te gaan, ik zat alleen net op het zuidelijkste puntje van de Oudegracht. Dat werd hem niet :( Heb Chansey nog wel nodig.
- 2 Rhyhorns kunnen pakken bij de sterrenwacht Sonnenborgh. Je moet even geduld hebben maar ze verschijnen vanzelf wel.
- Daarnaast mijn 2e 10km in een paar dagen kunnen oppikken nadat ik bijna een maand droog stond. Das wel een leuke plus!

Al met al erg blij dat de radar het weer doet, maakt het zoeken toch net wat makkelijker/gerichter. De Dratini heb ik nu nog maar 23 candy voor nodig. Terwijl ik daar nog 2 dagen geleden er een stuk meer nodig had: Robkazoe in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"

• The Source
  • Laatst online: 22:27
Erulezz schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:46:
[...]

Ik heb er 2. Maar ik zit ongeveer 2 maanden per jaar (4x 2 weken) in Taiwan dus ik hoop er in December nog een paar te vangen. En die hoop ik tegen de AU en US pokemon te traden :)

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Robkazoe schreef op woensdag 02 november 2016 @ 18:07:
Net na het werk nog even een mooi rondje kunnen doen. Man man man, wat is het toch weer handig om die radar te hebben:
- 4 dratini gespot langs de Oudegracht Utrecht. 3 kunnen pakken, de 4e glipte net weg.
- 1 Chansey rond het stadhuis. Ik had toen nog 6 minuten om daar naar toe te gaan, ik zat alleen net op het zuidelijkste puntje van de Oudegracht. Dat werd hem niet :( Heb Chansey nog wel nodig.
- 2 Rhyhorns kunnen pakken bij de sterrenwacht Sonnenborgh. Je moet even geduld hebben maar ze verschijnen vanzelf wel.
- Daarnaast mijn 2e 10km in een paar dagen kunnen oppikken nadat ik bijna een maand droog stond. Das wel een leuke plus!

Al met al erg blij dat de radar het weer doet, maakt het zoeken toch net wat makkelijker/gerichter. De Dratini heb ik nu nog maar 23 candy voor nodig. Terwijl ik daar nog 2 dagen geleden er een stuk meer nodig had: Robkazoe in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"
Haha toevallig, was vandaag ook naar Utrecht en had ook die 3 dratini te pakken (de 4e heb ik niet gezien), maar had de chansey nog wel, dus dat was een leuke vangst, had er een tijd terug 1tje gekregen uit een ei, maar dit was de eerste keer dat ik hem in het wild zat.

Daarvoor ook nog een dragonair dus was een goede dag voor de dratini candy!

Edit: Nu trouwens ook genoeg candy voor m'n eerste dragonite, dus dat was helemaal top, alleen nog even wachten op een goede dratini :)

[ Voor 4% gewijzigd door tomdg op 02-11-2016 20:37 ]

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
oeps ging even verkeerd

[ Voor 93% gewijzigd door tomdg op 02-11-2016 20:36 ]

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:11

TAA

Liever IRC

Dankzij de Zweed nog even een Squirtle meegepikt; nog 2 candy te gaan tot m'n Blastoise :)

En de daily bonus is bevestigd: http://pokemongolive.com/en/post/daily-bonus/
Catching a Pokémon every day will earn the following bonus: 500 XP / 600 Stardust

Catching a Pokémon every day for 7 days straight will earn the following larger bonus: 2,000 XP / 2,400 Stardust

Visiting a PokéStop and spinning the Photo Disc every day will earn the following bonus:
500 XP
A number of additional items

Visiting a PokéStop every day for 7 days straight will earn the following larger bonus:
2,000 XP
A greater number of additional items

If you catch a Pokémon at any time on Tuesday local time, you’ll be eligible for the next daily bonus on Wednesday at 12 AM local time.

[ Voor 66% gewijzigd door TAA op 02-11-2016 20:43 ]

• mark-k
NMe schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:26:
[...]

Nah, gen 2 zal nog wel even duren. Met alle kritiek die er vanuit de community is op het gebrek aan tracking, battles, trading en hoe zeer de gym-endgame gewoon dood is betwijfel ik dat gen 2 boven ál die dingen op het priolijstje staat. En als dat wel zo is zie ik het somber in voor de toekomst van de game.
Jij hebt duidelijk niet opgelet de afgelopen maanden

• schaapiej
Ben benieuwd of die 7 daagse Pokestop bonus stacked. Heb 11 stops in 't dorp waar ik elke dag makkelijk langs kan lopen. Krijg ik dan 11x 2000XP als bonus? :p

Hoop van niet, in de steden is het dan helemaal makkelijk XP harken met het aantal stops! Ben je in "no-time" level 40 :X

<GoT>NightStalker

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

schaapiej schreef op woensdag 02 november 2016 @ 20:54:
[...]

Ben benieuwd of die 7 daagse Pokestop bonus stacked. Heb 11 stops in 't dorp waar ik elke dag makkelijk langs kan lopen. Krijg ik dan 11x 2000XP als bonus? :p

Hoop van niet, in de steden is het dan helemaal makkelijk XP harken met het aantal stops! Ben je in "no-time" level 40 :X
Op de screens staat "first pokestop of the day"
Zal niet stacken dus :)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• schaapiej
Switchie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 20:57:
[...]

Mooi! Haha

Kreeg net overigens 3 candy voor een catch.
Maar m'n buddy km staat nog wel op 1.25km. Verwacht dat die na die 1.25km dan ook wel weer naar 5km springt..

Edit: staat nu op 5km

[ Voor 3% gewijzigd door schaapiej op 02-11-2016 21:09 ]

<GoT>NightStalker

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Switchie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 20:57:
[...]

Snap alleen de laatste zin niet "If you catch a Pokémon at any time on Tuesday local time, you’ll be eligible for the next daily bonus on Wednesday at 12 AM local time.". Betekend dit dat als je om dinsdag 23.59 een stop draait je tot 12.00 hebt de dag erna om je bonus actief te houden (eigenlijk moet je dus altijd een stop draaien en een pokemon vangen voor 12 uur)?

Zal lastig zijn voor mensen die tot laat werken.. of die uitkateren

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Moddie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:02:
[...]

Snap alleen de laatste zin niet "If you catch a Pokémon at any time on Tuesday local time, you’ll be eligible for the next daily bonus on Wednesday at 12 AM local time.". Betekend dit dat als je om dinsdag 23.59 een stop draait je tot 12.00 hebt de dag erna om je bonus actief te houden (eigenlijk moet je dus altijd een stop draaien en een pokemon vangen voor 12 uur)?

Zal lastig zijn voor mensen die tot laat werken.. of die uitkateren
Lees ik als een dagelijkse 'reset' om 12:00
Vanaf 12:01 dus weer 23:59u de tijd voor de volgende catch en de bonus actief te houden

Mbt de 3 candy, hier ook geen gastly's e.d. in de sightings. Denk /halloween

[ Voor 5% gewijzigd door Switchie op 02-11-2016 21:05 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Switchie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:04:
[...]

Vanaf 12:01 dus weer 23:59u de tijd voor de volgende catch en de bonus actief te houden

Oke dan zorg ik dat ik na werk altijd de dailygoals haal, misschien naar wekker ervoor zetten :P

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Moddie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:07:
[...]

Oke dan zorg ik dat ik na werk altijd de dailygoals haal, misschien naar wekker ervoor zetten :P
Dus jij slaapt op het werk? 8)7

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:11

TAA

Liever IRC

schaapiej schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:00:
[...]
Mooi! Haha

Kreeg net overigens 3 candy voor een catch.
Maar m'n buddy km staat nog wel op 1.25km. Verwacht dat die na die 1.25km dan ook wel weer naar 5km springt..
En alle Halloween pokemon zijn ook verdwenen nu... Had het er wel een beetje mee gehad met al die Cubones en Ghastly's. Wel jammer van de dubbele buddy candy. ;w

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:00

hneel

denkt er het zijne van

Ik hoef nu nog steeds maar 1.25 km voor mijn dratini. Maar ik heb net ingelogd op de tablet van mijn zoon, en die heeft weer wel de oude km afstanden.

Misschien blijft het goed gaan zolang je niet uitlogt?

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Pidgeeeeeyyyys! :P ;)

• CAP-Team
  • Laatst online: 14:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Volgens mij is het idd nu klaar met de Gastleys en de Meowths ..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Mx. Alba
Switchie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:04:
[...]

12 AM = 00:00
12 PM = 12:00

Dus gewoon reset om middernacht. Wellicht kan je dus ook om 23:59 je eerste stop van de dag spinnen en om 00:01 weer een dagbonus opstrijken.

• NMe
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mark-k schreef op woensdag 02 november 2016 @ 20:44:
[...]

Jij hebt duidelijk niet opgelet de afgelopen maanden
Omdat Niantic gekke dingen heeft gedaan wil nog niet zeggen dat ze zelf ook niet inzien dat de game primair features mist en nog niet direct meer pokémon nodig heeft. Afgezien van een handjevol fanatiekelingen is nog vrijwel niemand dichtbij het completen van de pokédex, niet als percentage van het totale aantal players.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• mark-k
Ik neem aan dat die daily zwik niet een specifieke pokestop is, maar gewoon een random pokestop per dag.

Wanneer begint dat trouwens? Moet je daar een nieuwe update voor doen?
Pagina: 1 ... 14 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status