SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Vanmiddag weer lekker knallen!
Ik ben al 3 dagen ziek thuis...Protax schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:34:
Ben niet zo lekker, dus heb maar lekker een halve dag opgenomen.
Vanmiddag weer lekker knallen!
Ik kan morgenmiddag/avond beginnen met knallen, wellicht vanavond een uurtje.. Gelukkig het spel al wel gepreload!
Lekker! Die rifle is echt wel sterk in de juiste handen haha
Hoe bevalt dat pistool trouwens?
Pfff loop al een week aan te modderen, maar niet genoeg om me ziek te melden.
Maar goed BF is een extra motivatie om maar wat uren op te nemen
Ik kwam er ook na 10 uur pas achter, nadat iemand op TS de tip gaf, dat je zelf kan kiezen in welk voertuig je spawned. En ik maar afvragen waarom ik nooit in de heavy tank kwam.
[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 21-10-2016 09:44 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zoals ik het iemand zag omschrijven: combinatie tussen mouse smoothing en input lag.
Iemand dit nog al opgemerkt?
[ Voor 18% gewijzigd door JacobsT op 21-10-2016 09:46 ]
Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist
Bij mij hielp het om raw input uit te zetten. Als ik rechtermuisknp ingedrukt hield bleef hij niet richten. Dat is nu verholpen. Moet denk ik alleen de sensitivity nog aanpassen.JacobsT schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:44:
Ben nu beetje met de single player campaign begonnen wegens weinig tijd om te spelen dus snel ff half uurtje spelen. Echter merk ik op dat ik nogal wat mouselag ervaar? Het voelt niet erg 'direct' aan, zeker niet bij snelle bewegingen.
Uhmm ja hij was 43 euro. Day one editie met die shotty erbij. Geen DLC erbij ofzo. Wordt meteen ook de eerste BF voor mij dat ik geen season pass neemPepperNutz schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:38:
Standard of day one edition?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
en Vsync uitzetten.JacobsT schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:44:
Ben nu beetje met de single player campaign begonnen wegens weinig tijd om te spelen dus snel ff half uurtje spelen. Echter merk ik op dat ik nogal wat mouselag ervaar? Het voelt niet erg 'direct' aan, zeker niet bij snelle bewegingen. Zie mezelf zo niet online spelen.
Zoals ik het iemand zag omschrijven: combinatie tussen mouse smoothing en input lag.
Steam/Discord: Flimovic
Ik moet tijdens het spelen de fps locken op 60 (zonder vsync) anders gaat mn CPU load meteen naar de 100% en gaat ie toch wel haperen.
Weet iemand toevallig nog een fix hiervoor?
Gisteravond besteld bij Bol (ook cadeaubonnen) en is gisteravond al verzonden. Verwachte leverdatum is vandaag.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:52:
Game besteld bij bol.com omdat ik daar nog een cadeaubon van had. Er staat nog bij dat die op verschijndatum bezorgd wordt, maar had de status niet inmiddels 'verzonden' moeten zijn dan? Zit er echt op te wachten, lijkt me zo'n toffe game dit
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Aha. In BF4 ook altijd HC gepseeld. 7 kogels op iemand knalle voelt zo fake aan...steveman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:04:
Aha, hardcore mode komt "binnenkort"
Zou vanaf vanacht al speelbaar moeten zijn. Nu kan je zeker spelen.Woask schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:06:
Ik kan eigenlijk alleen maar vinden dat de game de 21ste uitkomt, maar nergens een tijd. Aan de reacties te lezen is hij al uit zonder VPN?
Geduld ! Je hebt het hele weekend.Woask schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:06:
Ik kan eigenlijk alleen maar vinden dat de game de 21ste uitkomt, maar nergens een tijd. Aan de reacties te lezen is hij al uit zonder VPN?
uurtje of twee? Ik speel sinds de 18e elke dag ongeveer 4 uur en heb pas 1k warbonds. Kan je net 5 wapens mee aanschaffen. Levellen gaat sowieso vrij langzaam heb ik het idee. Ben nu pas level 11 terwijl ik al level 54 zie rondrennen.Tsurany schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:32:
Je standaard wapens zijn inderdaad vrij prima om mee te komen. Al heb ik wel het idee dat sommige unlocks wel wat beter zijn. Je zal vooral achter lopen op het gebied van extra items maar die kan je vrij goedkoop aanschaffen via de warbonds dus dat is na een uurtje of twee wel ingehaald.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Gelukkig! Hardcore mode is toch een stuk beter dan een magazijn in iemand pompen en met moeite dood gaat...steveman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:04:
Aha, hardcore mode komt "binnenkort"
Iemand al iets meer info over 'In the mist' oid?
Het hele forum staat er van vol bij EA, je bent niet de enige.. Hopelijk komen ze met een patch, en Nvidia zal nog met een driver komen..AViCED schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:54:
Gisteren pc upgrade gedaan naar i7 6700K, DDR4 3200MHz. Mijn R9 390x heb ik gewoon overgezet.
Ik moet tijdens het spelen de fps locken op 60 (zonder vsync) anders gaat mn CPU load meteen naar de 100% en gaat ie toch wel haperen.
Weet iemand toevallig nog een fix hiervoor?
Wapens zijn duur, maar ik heb het over items. De grotere medic box bijvoorbeeld, kost maar 60 warbonds. En die helpen weer goed met punten verdienen.wontcachme schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:07:
[...]
uurtje of twee? Ik speel sinds de 18e elke dag ongeveer 4 uur en heb pas 1k warbonds. Kan je net 5 wapens mee aanschaffen. Levellen gaat sowieso vrij langzaam heb ik het idee. Ben nu pas level 11 terwijl ik al level 54 zie rondrennen.
Die zijn idd goedkoper. En de medic box is idd een makkelijke xp bronTsurany schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:12:
[...]
Wapens zijn duur, maar ik heb het over items. De grotere medic box bijvoorbeeld, kost maar 60 warbonds. En die helpen weer goed met punten verdienen.
Zelf focus ik voornamelijk op Assault en Medic voorlopig. Scout speel ik amper tot nu toe en de klasse met de ammo box compleet niet. Leef nooit lang genoeg om zonder ammo te raken
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Van de loadouts had ik al ontdekt. Hoe je een voertuig kan joinen is me niet duidelijkTsurany schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:42:
Ik zie nu pas dat je per class drie loadouts kan predefinen. Dus je kan dan vrij snel wisselen tussen een long range offensive medic of een close combat healer medic. Jammer dat zulke dingen vrij verstopt zitten in de UI. Ook met assault kan je vrij makkelijk een anti tank kit samenstellen of juist een anti infantry kit. Je kan ze ook renamen dus ook makkelijk uit elkaar houden.
Ik kwam er ook na 10 uur pas achter, nadat iemand op TS de tip gaf, dat je zelf kan kiezen in welk voertuig je spawned. En ik maar afvragen waarom ik nooit in de heavy tank kwam.
Ja ik weet het. Maar over het algemeen zijn dat de oude generaties van de i5 CPU's. Meestal werken de i7's (zelfs de oudere 3770K) een stuk beter... Hyperthreading?Frank1973 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:12:
[...]
Het hele forum staat er van vol bij EA, je bent niet de enige.. Hopelijk komen ze met een patch, en Nvidia zal nog met een driver komen..
I7's werken ook slecht, heb zelf een 4770k en heb 100% op alle 8 de threads.AViCED schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:18:
[...]
Ja ik weet het. Maar over het algemeen zijn dat de oude generaties van de i5 CPU's. Meestal werken de i7's (zelfs de oudere 3770K) een stuk beter... Hyperthreading?
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Je kunt, als er een tank/paard/vliegtuig beschikbaar is op een bepaald punt, het betreffende tekentje selecteren en onderin beeld het type selecteren en aanpassen. Daar kwam ik tijdens de beta ook zo ineens achter, zat me de hele tijd af te vragen waar dieTecTo schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:16:
[...]
Van de loadouts had ik al ontdekt. Hoe je een voertuig kan joinen is me niet duidelijk
Voordeel: op het moment dat jij dat tekentje hebt geselecteerd, kan volgens mij niemand anders er ineens met het voertuig vandoor gaan.
(andere voertuigen kun je niet direct in, gewoon op dat punt spawnen en hopen dat die er zijn)
[ Voor 10% gewijzigd door Prosac op 21-10-2016 10:21 ]
Op kleinere mappen is een ammo box wel ideaal punten scoren volgens mij. Iedereen zit maar granaten heen en weer te gooien, kan je goed van profiterenwontcachme schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:15:
[...]
Die zijn idd goedkoper. En de medic box is idd een makkelijke xp bron.
Zelf focus ik voornamelijk op Assault en Medic voorlopig. Scout speel ik amper tot nu toe en de klasse met de ammo box compleet niet. Leef nooit lang genoeg om zonder ammo te raken
Ik vind het wel mooi gedaan dat elke class in meer of mindere mate wat tegen tanks kan doen. Bijvoorbeeld normale granaten vervangen door anti tank granaten of de medic met HE rifle grenades.
Dat is duidelijk maar het gaat vooral in het begin want alle voertuigen zijn al foetsie. Blijkbaar is er een instelling waar je kunt aangeven in welk voertuig je kunt spawned, of ik moet het mis hebben.Prosac schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:20:
[...]
Je kunt, als er een tank/paard/vliegtuig beschikbaar is op een bepaald punt, het betreffende tekentje selecteren en onderin beeld het type selecteren en aanpassen. Daar kwam ik tijdens de beta ook zo ineens achter, zat me de hele tijd af te vragen waar diemobile arty-truck
toch vandaan kwam.
Voordeel: op het moment dat jij dat tekentje hebt geselecteerd, kan volgens mij niemand anders er ineens met het voertuig vandoor gaan.
(andere voertuigen kun je niet direct in, gewoon op dat punt spawnen en hopen dat die er zijn)
Dikke doei!
Ja.. je laatst geselecteerde voertuig blijft staan als eerste optie. Volgens mij kun je niet vanuit het menu voor een map kiezen of je in een voertuig wilt spawnen, denk dat die anderen gewoon eerder in de map zaten.TecTo schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:26:
[...]
Dat is duidelijk maar het gaat vooral in het begin want alle voertuigen zijn al foetsie. Blijkbaar is er een instelling waar je kunt aangeven in welk voertuig je kunt spawned, of ik moet het mis hebben.
Ja alle Beta en Alpha testen waren op "andere" servers. Je begint nu dus weer op 0.Mauminator schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:28:
Is het normaal dat als je tijdens de private n public beta van Battlefield 1 gespeeld hebt, nu ineens al je ranks kwijt bent?
Enige wat je houdt is de dog-tags en achievements die je kon halen bij de beta
[ Voor 11% gewijzigd door PaRaDoX4 op 21-10-2016 10:34 ]
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Battlefield onthoudt standaard het laatste type voertuig wat je hebt gekozen.TecTo schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:26:
[...]
Dat is duidelijk maar het gaat vooral in het begin want alle voertuigen zijn al foetsie. Blijkbaar is er een instelling waar je kunt aangeven in welk voertuig je kunt spawned, of ik moet het mis hebben.
De reden dat alle voertuigen bij de start snel weg zijn is omdat de snelle harry's met de snelle computers zo snel mogelijk dubbelklikken bij de start om een Tank of Vliegtuig te krijgen. In dien zin is er niets veranderd
Het mooiste zou zijn als Battlefield kon detecteren dat je meer dan 8GB ram had en bij het einde van een ronde alvast de volgende map ging preloaden.
Nu maar ongeduldig wachten totdat het pakje morgen binnenkomt.
Download link:
http://www.nvidia.co.uk/d...Results.aspx/109444/en-uk
Patch notes:
http://uk.download.nvidia...desktop-release-notes.pdf
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
TDM wel ja.steveman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:12:
Ik heb kort 1 potje TDM gedaan, maar ik vond de map wat aan de kleine kant. (Stedelijke map in de regen) zijn ze allemaal zo klein
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Hmm jammer, vond dat ruime van BF4 (en 3 overigens) wel fijn. Beetje ruimte om te flanken en zo.
Verwijderd
Ha,SAiN ONeZ schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:19:
[...]
Graphical artifacts in game
Topic van de poster onder je, of is dit niet hetzelfde?
Wel opletten, PN!
Ik ervaar geen artifacts, het is echt enkel een volledige blauwe "layer" die over het spel heen gaat.
Niet echt heel duidelijk zo, ik zal vanavond even een screenshot posten, mocht de nieuwe driver update geen soelaas bieden.
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Welke headset is het geworden?DRuw schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:15:
Net even 5 mins gespeeld (moet helaas naar de sauna) maar dat speelt erg lekker weg die intro! Vanmiddag ff headset ophalen en vanavond doe ik mee!
- De enige echte BF1 Spelerslijst
- Wil je meedoen dan kan je je hier registreren
- Om ingame snel en makkelijk te communiceren kan je onze Discord server gebruiken. Momenteel ook al +60 BF1 spelers met account. De ideale opvolger van teamspeak.
Finally!Rickpm1 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:07:
Nieuwe NVIDIA drivers zijn zojuist vrijgegeven. Dit is een game ready driver voor BF 1.
Download link:
Patch notes:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nog niet via Geforce Experience, bedankt voor je link!Rickpm1 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:07:
Nieuwe NVIDIA drivers zijn zojuist vrijgegeven. Dit is een game ready driver voor BF 1.
Download link:
Patch notes:
Nop maar dat is wel een enorm voordeel als je dat wel hebt..Prosac schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:27:
Teamspeak (of Discord) verplicht voor deelname aan die lijst?
Signed up! Ik ga kijken of ik vanavond is online mee kan doen.Bendalf schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:24:
Met de officiele release even een reminder voor de BF1 spelerslijst.Vragen of opmerkingen: steeds welkom :-)
- Om ingame snel en makkelijk te communiceren kan je onze Discord server gebruiken. Momenteel ook al +60 BF1 spelers met account. De ideale opvolger van teamspeak.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Geforce Experience herkent nog niks, staat nog op oude driver van 10 oktober na het installerenRickpm1 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:07:
Download link:
Patch notes:
Download de driver in de link, verwijder de oude driver met DDU, start je PC opnieuw op en installeer dan de gedownloade driver. Succes!HWSHHZ schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:37:
[...]
Geforce Experience herkent nog niks, staat nog op oude driver van 10 oktober na het installeren
Last Man Standing, is dat de "officiele" tweakers bf1 discord? Of wordt ik een clan ingezogen?Bendalf schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:24:
Met de officiele release even een reminder voor de BF1 spelerslijst.Vragen of opmerkingen: steeds welkom :-)
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Cdkeys.com, je hoeft je niet te registeren en kunt met PayPal betalen. Ik heb nog nooit problemen met hun keys gehad.laquaezzi schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:53:
Heeft iemand ook een idee waar BF1 op een veilige manier het goedkoopste is te halen? Op Origin betaal je 59,95, en via G2A wil ik het eigenlijk niet aanschaffen.. Iemand die mij opweg kan helpen?
[ Voor 98% gewijzigd door Fiddle op 21-10-2016 11:56 ]
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
He dankje, één probleem wat ik vergeten was te melden: ik heb geen PayPal en op dit moment ook geen creditcardProsac schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:54:
[...]
Cdkeys.com, je hoeft je niet te registeren en kunt met PayPal betalen. Ik heb nog nooit problemen met hun keys gehad.
Jep is van tweakers en nee is geen clan. Bedalf maakt altijd tweakers groepjes op discord.. zo ook voor een paar andere games waar we hier een topic op tweakers van hebben..ye-roon schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:51:
[...]
Last Man Standing, is dat de "officiele" tweakers bf1 discord? Of wordt ik een clan ingezogen?
dus enkel en alleen mensen van tweakers op deze discord
[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 21-10-2016 11:56 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Naar een cd key site zoeken die iDeal ondersteunt?laquaezzi schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:55:
[...]
He dankje, één probleem wat ik vergeten was te melden: ik heb geen PayPal en op dit moment ook geen creditcard
Er is geen "officiele" tweakers discord. Dit is gewoon een server die ikzelf heb opgezet omdat ik BF1 spelers zoek. Het is dus allesbehalve een clan maar enkel een handige manier om casual spelers bij elkaar te krijgen. Iedereen is welkom maar wil je bv competitief spelen en een clan-hierarchisch systeem dan ben je beter af ergens anders.ye-roon schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:51:
[...]
Last Man Standing, is dat de "officiele" tweakers bf1 discord? Of wordt ik een clan ingezogen?
Verwijderd
Maakt het zoveel uit als je de oude driver niet verwijderd, ik ben nogal slechte qua netjes installeren en heb gewoon de driver eroverheen geplaatst, als geforce experience opstart zegt die netjes dat ik driver 375.75.Rickpm1 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:47:
[...]
Download de driver in de link, verwijder de oude driver met DDU, start je PC opnieuw op en installeer dan de gedownloade driver. Succes!
kijk eens in de pricewatch:laquaezzi schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:55:
[...]
He dankje, één probleem wat ik vergeten was te melden: ik heb geen PayPal en op dit moment ook geen creditcard
pricewatch: Battlefield 1, PC (Windows)
staan 3 keyshops, ik heb zelf gebruik gemaakt van game-card en was prima (en je kan er met ideal betalen
AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B
Bij mij dus niet en staat die nog op 375.57... Wacht denk ik gewoon op Geforce Experience, zal vandaag wel komen schat ik zoVerwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:57:
[...]
Maakt het zoveel uit als je de oude driver niet verwijderd, ik ben nogal slechte qua netjes installeren en heb gewoon de driver eroverheen geplaatst, als geforce experience opstart zegt die netjes dat ik driver 375.75.
Bendalf schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:57:
[...]
Er is geen "officiele" tweakers discord. Dit is gewoon een server die ikzelf heb opgezet omdat ik BF1 spelers zoek. Het is dus allesbehalve een clan maar enkel een handige manier om casual spelers bij elkaar te krijgen. Iedereen is welkom maar wil je bv competitief spelen en een clan-hierarchisch systeem dan ben je beter af ergens anders.
Okay cool, dan join ik em wel. Al heb ik genoeg andere discords waar BF1 gespeeld gaat worden denk, maar dan heb ik keuzespartacusNLD schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:56:
[...]
Jep is van tweakers en nee is geen clan. Bedalf maakt altijd tweakers groepjes op discord.. zo ook voor een paar andere games waar we hier een topic op tweakers van hebben..
dus enkel en alleen mensen van tweakers op deze discord
ik zou zeggen aanmelden en gewoon online komen.. voice / samenwerken is toch altijd wel OP in dit soort games.. en natuurlijk veel leuker
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Dan klopt het toch, dat is de nieuwste driver, ik had overigens 375.75 gezegd maar moet 375.57 zijn.HWSHHZ schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:02:
[...]
Bij mij dus niet en staat die nog op 375.57... Wacht denk ik gewoon op Geforce Experience, zal vandaag wel komen schat ik zo
Corsair void rgb wireless:)
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Een schone installatie is altijd beter omdat je op die manier software conflicten voorkomt. Maar als alles netjes werkt hoef je je geen zorgen te makenVerwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:57:
[...]
Maakt het zoveel uit als je de oude driver niet verwijderd, ik ben nogal slechte qua netjes installeren en heb gewoon de driver eroverheen geplaatst, als geforce experience opstart zegt die netjes dat ik driver 375.75.
Dat is de nieuwste via Geforce Experience, staat 10 oktober datum bij dus nee dat is in mijn geval niet de goeieVerwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:11:
[...]
Dan klopt het toch, dat is de nieuwste driver, ik had overigens 375.75 gezegd maar moet 375.57 zijn.
Goede keuze, heb dezelfde! Welke kleur heb je? Ik kreeg een gele thuis bezorgd terwijl ik een zwarte besteld had. Ben er nu wel aan gewend en vind het wel mooi eigenlijk haha.
Steam: rh1991
Er zitten nog wel wat bugs in en het is even wennen aan de nieuwe mechanics, maar op zich is het best een vermakelijk spel en het was best gezellig op de BuG teamspeak gisteren avond.
De reden van de uninstall is om hem weer te installeren op m'n ssd.
Dude! Dat had niet gehoeven!Fonta schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:43:
[...]
Er zitten nog wel wat bugs in en het is even wennen aan de nieuwe mechanics, maar op zich is het best een vermakelijk spel en het was best gezellig op de BuG teamspeak gisteren avond.
Je kunt vrij makkelijk origin games verplaatsen.
Yes you can move your games to the second hard drive. Easiest way to do this is the following:
Make sure that the download directory in your Origin client reflects your desired location (Origin menu - Application Settings - Advanced).
Start the download for the game, but pause it as soon as the progress bar appears.
Move your game folder on your C drive to the newly created folder on your second hard drive
Just repeat the process for all your games and you should be good to go.
More info: http://help.ea.com/en/art...toring-your-origin-games/
Ah, bij gebrek aan hardcore kan ik ook vast wel even samen met wat tweakers spelen. Zal eens de BuG TS checken.
[ Voor 5% gewijzigd door steveman op 21-10-2016 12:46 ]
Front is volgens mij het sterkst. Tracks en achterkant het zwakst. Met de K-bullets krijg je een tank niet kapot btw, je kunt wel een bijdrage leveren.R1kske schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:38:
Heeft iemand nog tips hoe je tanks het beste kapot kan krijgen, waar moet je op mikken als sniper zijnde? En eigenlijk heb ik dezelfde vraag voor de Behemoth, hoe kan je daar het beste mee omgaan?
Gisteren schoot ik met mijn arty-truck ergens tussen de koepel en het lichaam van een mini-tank. Dat ding vloog direct de lucht in (volgens mij dus het draai-mechanisme). Ik werd uiteraard direct voor cheater uitgemaakt.
Hoe je snel de trein uitschakelt ben ik nog niet achter, maar het schip schijn je vrij snel kapot te krijgen met 2 torpedoboten door in hun dooie hoek voor en achter het schip te gaan zitten.
Thanks voor de tip! (Maar wou stiekem gewoon de screenshot hebbensteveman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:44:
[...]
Dude! Dat had niet gehoeven!
Je kunt vrij makkelijk origin games verplaatsen.
[...]
Ah, bij gebrek aan hardcore kan ik ook vast wel even samen met wat tweakers spelen. Zal eens de BuG TS checken.
En alvast welkom op de TS!
[ Voor 6% gewijzigd door Fonta op 21-10-2016 12:49 ]
Ik schrok alFonta schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:43:
[...]

Moet zelf nog met het spel beginnen (hoop dat ie door mijn vriendin aan de deur is aangepakt cq. dat de bel gehoord is) en gaan nu al mensen de boel uninstallen
Ik zal mijzelf eindelijk eens bij BuG aanmelden...

[ Voor 8% gewijzigd door NINjak op 21-10-2016 12:50 ]
Gelukkig was het gisteren ook niet zo heel erg met de campers als in de open beta die ik na ik geloof 5 minuten weer afgesloten heb.
Zal wel geen wereldschokkende prestatie worden
Die K-bullets zijn vooral handig om de reparatie van een tank te stoppen!Prosac schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:47:
[...]
Front is volgens mij het sterkst. Tracks en achterkant het zwakst. Met de K-bullets krijg je een tank niet kapot btw, je kunt wel een bijdrage leveren.
Gisteren schoot ik met mijn arty-truck ergens tussen de koepel en het lichaam van een mini-tank. Dat ding vloog direct de lucht in (volgens mij dus het draai-mechanisme). Ik werd uiteraard direct voor cheater uitgemaakt.![]()
Hoe je snel de trein uitschakelt ben ik nog niet achter, maar het schip schijn je vrij snel kapot te krijgen met 2 torpedoboten door in hun dooie hoek voor en achter het schip te gaan zitten.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik denk dat je op LOW een heel eind gaat komenakaQ schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:51:
Vanavond proberen op mijn oude beestje, FX6300 - R9 270xx, 16GB
Ach het werkte wel op mijn 2500k, 8 GB ram en 570 GTXakaQ schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:51:
Vanavond proberen op mijn oude beestje, FX6300 - R9 270xx, 16GB
Scheiding koepel/romp is dan ook altijd de zwakste plek van een tank, lastig te raken dat wel.Prosac schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:47:
[...]
Front is volgens mij het sterkst. Tracks en achterkant het zwakst. Met de K-bullets krijg je een tank niet kapot btw, je kunt wel een bijdrage leveren.
Gisteren schoot ik met mijn arty-truck ergens tussen de koepel en het lichaam van een mini-tank. Dat ding vloog direct de lucht in (volgens mij dus het draai-mechanisme). Ik werd uiteraard direct voor cheater uitgemaakt.![]()
De game gaat toch gewoon de brievenbus neem ik aan?NINjak schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:48:
[...]
Moet zelf nog met het spel beginnen (hoop dat ie door mijn vriendin aan de deur is aangepakt cq. dat de bel gehoord is) en gaan nu al mensen de boel uninstallen
Je hebt 2 optiesArfman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:54:
Zo, ook even aangemeld. Zal binnenkort even op Discord verschijnen (nog nooit gebruikt). Hoe kan ik nu mede-Tweakers joinen die lekker aan het PTFO-en zijn? Of regelt Discord dat voor je?
Discord:
https://discord.gg/zfeG8Tr
Voor diegene die Discord niet kennen; het is een combinatie van text chat met Teamspeak
Zodra je gejoined bent kan je een kanaal uitkiezen, zoals BF1.
Teamspeak:
Dit is voor de old skoolers onder ons
Teamspeak BuG Community
https://www.bug-community.com/teamspeak/ (zo te zien hebben er een aantal mensen vrij vandaag
Beide werkt prima.
[ Voor 12% gewijzigd door ErA op 21-10-2016 13:01 ]
Bij mij had ik in riva tuner ( afterburner) de instelling 64 bits aangevinkt, stond op 32 bits,sutro schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:26:
Iemand een idee waarom ik de msi afterburner osd niet kan zien in bf1?
In andere games kan ik het wel zien.
toen zag ik de osd in het spel staan
Nou, dat zou ik ook verwachten maar in de mail stond dat het aangeboden zou gaan worden en als er niemand thuis zou zijn de volgende bezorgdag.SPOXYWOXY schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:59:
[...]
De game gaat toch gewoon de brievenbus neem ik aan?
Mijn vriendin is thuis en ik heb ooit ook aangegeven dat het ook bij de buren afgegeven mag worden.
Stom toevalig heb ik 10 minuten geleden mijn BF1 installatie ook naar de SSD verplaatst! Alleen ipv hem opnieuw installeren of het pad in Origin (tijdelijk) aanpassen heb ik een symlink gemaakt.Fonta schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:43:
[...]
Voor de mensen die dit ook willen doen hier even een korte howto:
1. Sluit Origin/Battlefield volledig af
2. Verplaats de Battlefield 1 map naar de gewenste locatie, in mijn geval van de HDD (D:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 1) naar de SSD (C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 1)
3. Open "Opdrachtprompt" als administrator (start "cmd" intypen, rechtsklik -> Uitvoeren als administrator)
4. Maak de symlink via het commando mklink /J <van> <naar>, in mijn geval was dit:
mklink /J "D:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 1" "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 1"
En klaar!
Fonta schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:43:
[...]
is admiral nog steeds zo grappig?
discord = voice / slowchatArfman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:54:
Zo, ook even aangemeld. Zal binnenkort even op Discord verschijnen (nog nooit gebruikt). Hoe kan ik nu mede-Tweakers joinen die lekker aan het PTFO-en zijn? Of regelt Discord dat voor je?
origin = mensen joinen die je vind / spreekt op discord
zou wel leuk zijn als discord <> steam / uplay / origin intergratie zou komen maar denk dat zie plaformen daar te gesloten voor zijn.
[ Voor 36% gewijzigd door spartacusNLD op 21-10-2016 13:09 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]
Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.