Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

Heerlijk die battlefield momentjes :D
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0SCSQ-StJnc]

[ Voor 28% gewijzigd door JDeraGear op 21-10-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Wil ik de game gaan toevoegen aan origin kom ik erachter dat mijn account niet beschikbaar is. Ga ik terug naar het email adres wat ik toen dr tijd gebruikte zie ik dat iemand mijn email ooit heeft veranderd naar een random gmail adres.

Belletje met EA support ben ik bang.

Hopelijk is het geregeld voor vanavond :P

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Je kan ook een nieuw account aanmaken toch? Of er moeten nog waardevolle games op je vorige account staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonta
  • Laatst online: 09-09 21:14
spartacusNLD schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:04:
[...]

:P das lang geleden dat ik jou nickname voorbij zie komen.. dat jullie nou is van die teamspeak afstappen man.. :+ discord is veel beter

is admiral nog steeds zo grappig? :9
Dan heb je niet opgelet :+

Waaom is discord zoveel beter dan? Ik heb het wel geïntalleerd gehad om te kijken of het iets was voor BuG, maar ik miste een hoop opties die je in TS wel hebt.
Ook is de hele automatisering bij ons op dit moment gebouwd om met TS te communiceren.
Bijvoorbeeld:
- toevoegen/verwijderen van groepen bij registreren op het forum/doneren/fun groepen zelf kunnen toevoegen via het BuG Member Panel
Zie bijvoorbeeld: www.bug-community.com/bmp/teamspeak (http://i.imgur.com/Hkn294A.png)
Maar goed, de laatste keer dat ik me verdiept had in discord is al heel lang geleden. Volgens mij hebben ze tegenwoordig een API waar je het eea mee zou kunnen doen, dus zou kunnen kijken of het tegenwoordig wel iets is.

admiral is tegenwoordig behoorlijk minder irritant met zijn geintjes. Probeert het af en toe nog wel eens te zijn, maar het is gelukkig niet meer wat het geweest is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

JST94 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:15:
Je kan ook een nieuw account aanmaken toch? Of er moeten nog waardevolle games op je vorige account staan.
ja kan altijd maar zou leuk zijn als ik mijn vorige games ook nog heb. heb er ook zeg maar voor betaald enzo :P

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
Begrijp ik, maar ik weet niet hoe oud die games zijn. Ik zou bijvoorbeeld niet rouwig zijn als ik een FIFA uit 2011 kwijt raak. Maar als het je wat waard is: inderdaad hopen dat je hem via EA weet terug te krijgen. Dalijk is het een actief account met een hele hoop games. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
ErA schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:59:
[...]

Je hebt 2 opties :)

Discord:

https://discord.gg/zfeG8Tr

Voor diegene die Discord niet kennen; het is een combinatie van text chat met Teamspeak
Zodra je gejoined bent kan je een kanaal uitkiezen, zoals BF1.

Teamspeak:
Dit is voor de old skoolers onder ons ;)

Teamspeak BuG Community
https://www.bug-community.com/teamspeak/ (zo te zien hebben er een aantal mensen vrij vandaag :P)

Beide werkt prima.
BuG werkt al sinds 3,5 jaar heel goed ;) (En is opgezet door een paar leden vanuit GoTlike (GoTbf3), wat opgezet was toen BF3 eraan kwam.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

JST94 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:17:
Begrijp ik, maar ik weet niet hoe oud die games zijn. Ik zou bijvoorbeeld niet rouwig zijn als ik een FIFA uit 2011 kwijt raak. Maar als het je wat waard is: inderdaad hopen dat je hem via EA weet terug te krijgen. Dalijk is het een actief account met een hele hoop games. :+
Denk dat de nieuwste game die er tussen staat Dragon Age Inq is. Maar goed we gaan een beetje offtopic.

ik wacht even EA support af en daarna zien we wel. ze kunnen vast ook wel 2 accounts mergen. dus ik ben er vanavond gewoon bij ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AViCED
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 05:57
wat me wel nogal opvalt is dat er weinig mensen ammo droppen... medkits worden wel vaker gedropped

Verder toch wel een lekker spelletje hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:47

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Fonta schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:19:
[...]

BuG werkt al sinds 3,5 jaar heel goed ;) (En is opgezet door een paar leden vanuit GoTlike (GoTbf3), wat opgezet was toen BF3 eraan kwam.)
Ondertussen spelen met die groep we dan bij elkaar al 5 jaar Battlefield! Wat tevens als voordeel heeft dat heel veel mensen elkaar al als vrienden hebben staan in Origin (en Battlelog). Ik zie er nu met BF1 tenminste veel bekenden ineens weer opduiken, waarvan veel Tweakers.

Dus die hoeven alvast niet meer toegevoegd te worden aan mijn eigen lijstje ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Dus zitten we vanavond nu op die TS server of op de Discord.....

Of beide :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik zou gewoon die TS server doen... :+ Maar dat is mijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:03

s0kkie

Cowabunga

AViCED schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:23:
wat me wel nogal opvalt is dat er weinig mensen ammo droppen... medkits worden wel vaker gedropped

Verder toch wel een lekker spelletje hoor!
Fanatieke support speler hier en ik drop ze elke 20-30 seconden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:20

Hu9o

Schokkend

PaRaDoX4 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:29:
Dus zitten we vanavond nu op die TS server of op de Discord.....

Of beide :9
Welke TS server?
ik wil ook joinen :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hu9o schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:31:
Welke TS server?
ik wil ook joinen :D
Volgende keer even de draad lezen, maar here goes: ts.bug-community.com in je Teamspeak invullen, www.bug-community.com is de website.

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 21-10-2016 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AViCED
s0kkie schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:30:
[...]

Fanatieke support speler hier en ik drop ze elke 20-30 seconden :+
Waar blijf je :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Is, of komt er nog een speciaal BF 1 hardware topic? Dit topic loopt zo snel (en gaat met name om de gameplay) dat het zinloos lijkt om hw gerelateerde vragen te droppen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
Hoe houden de servers het heren en dames?

Gisteren via VPN kunnen spelen, alleen 22:00 kreeg ik een disconnect.

[ Voor 3% gewijzigd door Pandanl op 21-10-2016 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonta
Pandanl schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:41:
Hoe houden de servers het heren en dames?

Gisteren via VPN kunnen spelen, alleen 22:00 kreeg ik een disconnect.
Lijken het prima te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik weet niet of het gepast is in dit topic, zo niet dan mag het van mij weg.

Maar ik ben net in mijn pauze naar de Bart Smit gelopen met het idee BF1 te kopen voor 49(staat zo in pricewatch). Tot mijn blije verbazing was de game maar 42 euro en ik kreeg er nog de pre-order bonus bij ook. Dus als er mensen zijn die nog geld willen besparen, Bart Smit is the place to be.

Zo snel naar huis, keys invullen, downloaden en gamen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

partyondude schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:40:
Is, of komt er nog een speciaal BF 1 hardware topic? Dit topic loopt zo snel (en gaat met name om de gameplay) dat het zinloos lijkt om hw gerelateerde vragen te droppen hier.
Hoezo zou je daar een apart topic voor willen? De requirements lijken me vrij duidelijk. Of doel je op andere hardware? Daar zijn volgens mij ook al diverse topics reeds voor?

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 21-10-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
wat voor class rank moet je hebben om bv een no 3 revolver te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
CH40S schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:47:
[...]
Hoezo zou je daar een apart topic voor willen? De requirements lijken me vrij duidelijk. Of doel je op andere hardware? Daar zijn volgens mij ook al diverse topics reeds voor?
Ik doel op vragen die te te maken hebben met de speelbaarheid van de game. Graka, cpu, RAM gerelateerde vragen. Op internet zijn er nog weinig benchmark testen te vinden waar bepaalde zaken uit te herleiden zijn.

Natuurlijk zijn er de voorgeschreven minimale en geadviseerde specs, maar ik zou toch wat meer informatie willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11-09 20:19
Vannacht al even een half uurtje gespeeld en de eerste indruk is erg goed. Wat een complete chaos en wat ben ik ontzettend slecht.. Maar dat komt vast wel goed. Vanavond maar even op de ts of de discord kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Meestal is er wel een "GAME X Problemen en Vragen topic". Maar dat is vooral bij games waar grote groepen gamers last hebben van grafische bugs en/of problemen met het draaien van de game op hun machine.

Van wat ik nu van het internet begrijp is de launch smooth zonder veel grote problemen. De mensen met problemen zijn ook laag. Dus ik weet niet of er een topic nodig is in dit geval.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy118
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-02-2023
Op mijn videokaart na voldoet mijn PC aan de recommended requirements. Ik heb een GTX660Ti.
Iemand die weet of dit speel goed speelbaar is met deze videokaart (op 1080p) of moet ik dan nu een diepte investering doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Kan je hem spelen? Vast wel. Kan je hem spelen op medium met 60 frames per seconde? Dat wordt een moeilijker verhaal.

Casekings.de verkoopt de RX480 4 GB al voor rond de 230 euro. Misschien daar eens naar kijken. Die kaart speelt de game op ultra, 1080p en DX12 tussen de 70 en 90 frames per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
luifel schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:02:
[...]

Bij mij had ik in riva tuner ( afterburner) de instelling 64 bits aangevinkt, stond op 32 bits,
toen zag ik de osd in het spel staan
Straks eens zien,alvast bedankt!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
ye-roon schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:57:
Meestal is er wel een "GAME X Problemen en Vragen topic". Maar dat is vooral bij games waar grote groepen gamers last hebben van grafische bugs en/of problemen met het draaien van de game op hun machine.

Van wat ik nu van het internet begrijp is de launch smooth zonder veel grote problemen. De mensen met problemen zijn ook laag. Dus ik weet niet of er een topic nodig is in dit geval.
Het gaat me niet om problemen, maar om feedback over systeemspecs, wat te vervangen om betere prestaties te verkrijgen etc. Ik zie namelijk in tests mijn graka (R9 290) goed scoren op FHD Ultra, terwijl ik maar op Medium kan spelen met de dezelfde kaart maar een mindere processor. Aan de andere kant lees ik verhalen dat mijn cpu (i5 4460) nog prima zou zijn en dus een snellere graka nodig is om beter te gamen.

Zo'n soort topic dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 11:58
partyondude schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:14:
[...]

Het gaat me niet om problemen, maar om feedback over systeemspecs, wat te vervangen om betere prestaties te verkrijgen etc. Ik zie namelijk in tests mijn graka (R9 290) goed scoren op FHD Ultra, terwijl ik maar op Medium kan spelen met de dezelfde kaart maar een mindere processor. Aan de andere kant lees ik verhalen dat mijn cpu (i5 4460) nog prima zou zijn en dus een snellere graka nodig is om beter te gamen.

Zo'n soort topic dus ;)
Combinatie van hardware ;)

overigens is een beetje geheugen ook wel een pré.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Snap ik, maar ik heb gewoon te weinig kennis om te kunnen analyseren wat ik precies zou moeten vervangen om met FHD lekker op High of Ultra te kunnen spelen. Ben er met m'n 39 al ff uit zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
Laatste drivers geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
partyondude schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:17:
Snap ik, maar ik heb gewoon te weinig kennis om te kunnen analyseren wat ik precies zou moeten vervangen om met FHD lekker op High of Ultra te kunnen spelen. Ben er met m'n 39 al ff uit zeg maar :P
Ik word altijd moe van de "een I5 is meer dan genoeg om mee te gamen en een I7 biedt geen meerwaarde" verhalen.

Dat is gewoon pertinent niet waar. Gemiddelde maakt het in de frames misschien niet eens zoveel uit maar vaak zit het hem in de minimum frames. Daarnaast hebben bepaalde games gewoon baat bij een I7. Battlefield is er daar 1 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:55
Roy118 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:04:
Op mijn videokaart na voldoet mijn PC aan de recommended requirements. Ik heb een GTX660Ti.
Iemand die weet of dit speel goed speelbaar is met deze videokaart (op 1080p) of moet ik dan nu een diepte investering doen?
Ik heb een 560TI en heb gedurende de trail prima kunnen spelen op 1080p. Behalve de map Scar, daar had ik naarmate de destructie groter wordt, problemen om boven de 30 fps te blijven.

Met een 660TI moet dat dus allemaal nog iets beter zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Roy118 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:04:
Makkelijkste manier om dit te testen, is door een maandje Origin Access te nemen en de trial (geen 'trail' noobs :+) te installeren. Dan kun je 10 uren spelen en kom je er gauw genoeg achter hoe het spel draait en of je dus wel of niet moet investeren in iets nieuws :)

Vergeet overigens niet om na het installeren meteen ook je Origin Access weer af te melden, dan kost het je maar eenmalig 4 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02:46
Hogader schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:22:
[...]

Ik heb een 560TI en heb gedurende de trail prima kunnen spelen op 1080p. Behalve de map Scar, daar had ik naarmate de destructie groter wordt, problemen om boven de 30 fps te blijven.

Met een 660TI moet dat dus allemaal nog iets beter zijn.
Het ligt eraan wat je zelf fijn vindt. Ik zelf zou helemaal gek worden als ik deze game onder de 60 FPS zou moeten spelen. Sommige vinden 30+ meer dan genoeg, het is welke eisen je zelf eraan stelt. Ik zag dat de 660 ti met high settings tussen de 40 en 60 zit. YouTube: Battlefield 1 - i5 3470 + GTX 660 HIGH SETTINGS

Acties:
  • +2 Henk 'm!
partyondude schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:40:
Die komt er aan..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Surround optie in Settings-Audio-Output Configuration werkt. Het is geen must-have maar heeft iemand met een via HDMI aangesloten Dolby Atmos receiver de optie Dolby Atmos TM al aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:55
Rickpm1 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:28:
[...]

Het ligt eraan wat je zelf fijn vindt. Ik zelf zou helemaal gek worden als ik deze game onder de 60 FPS zou moeten spelen. Sommige vinden 30+ meer dan genoeg, het is welke eisen je zelf eraan stelt. Ik zag dat de 660 ti met high settings tussen de 40 en 60 zit. YouTube: Battlefield 1 - i5 3470 + GTX 660 HIGH SETTINGS
Ik noemde 30 fps even omdat ik het zag op dat moment. Met alles op low draait mijn systeem de rest van de maps die ik in de trial kon spelen iig op 60 fps op 1080p. Alleen 'Scar' heeft een massive performance drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Ik zit sterk te twijfelen of ik deze game moet halen. Ik speel eigenlijk alleen singleplayer en ben dus niet geinteresseerd in de multiplayer optie. Nu las ik dat Battlefield 1 een goede singleplayer ervaring biedt .Is het het waard om de game hierom te kopen?

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
akaQ schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:18:
Laatste drivers geinstalleerd?
Mocht je mij bedoelen, jazeker, heb die hotfix van AMD geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
Hogader schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:39:
[...]

Ik noemde 30 fps even omdat ik het zag op dat moment. Met alles op low draait mijn systeem de rest van de maps die ik in de trial kon spelen iig op 60 fps op 1080p. Alleen 'Scar' heeft een massive performance drop.
Oké dat is nog goed te doen lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
juggle schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:40:
Ik zit sterk te twijfelen of ik deze game moet halen. Ik speel eigenlijk alleen singleplayer en ben dus niet geinteresseerd in de multiplayer optie. Nu las ik dat Battlefield 1 een goede singleplayer ervaring biedt .Is het het waard om de game hierom te kopen?
Koop de trial en speel de singleplayer, je kan deze geheel uitspelen door dit trucje:
https://www.reddit.com/r/...gn_missions_in_the_trial/

4 euro ;- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Rickpm1 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:43:
[...]

Koop de trial en speel de singleplayer, je kan deze geheel uitspelen door dit trucje:
https://www.reddit.com/r/...gn_missions_in_the_trial/

4 euro ;- )
Hmm, is dit legaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
Wat zou hier niet legaal aan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 17:07

tweakraiser

I have such sites to show you

Ben ik de enige die het vind tegenvallen? Veel plekken in maps zijn niet te bereiken. Vrij veel glitches. Spawn animatie irritant lang. Tot nu toe blijft bf4 veel lekkerder spelen. Zal ook nog wel wennen zijn maar toch niet wat is er van had gehoopt

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

stijnislike schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:46:
[...]

Wat zou hier niet legaal aan zijn?
Geen idee :-) Het lijkt niet de bedoeling en was bang voor een ban. Maar ik koop de game wel gewoon want ik lees dat er vanuit hier ook online battles worden georganiseerd. Dat is toch wel leuk om met mede-tweakers een potje te knallen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:42

beany

Meeheheheheh

Ben ik de enige die zich zo langzaam aan begint te irriteren aan al die cut scenes tussendoor? En dan in MP, tijdens laden van Operations bv. Iedere keer het zelfde blabla verhaal.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Heb het idee dat het slechter loopt met die nieuwe drivers

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RBN026 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:53:
Heb het idee dat het slechter loopt met die nieuwe drivers
Oh boy.. Ben benieuwd dan vanavond op m'n eigen PC.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Rivanov schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:55:
[...]

Oh boy.. Ben benieuwd dan vanavond op m'n eigen PC.
heb net de vorige drivers weer geïnstalleerd. Het liep prima namelijk!

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

partyondude schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:53:
Ik doel op vragen die te te maken hebben met de speelbaarheid van de game. Graka, cpu, RAM gerelateerde vragen. Op internet zijn er nog weinig benchmark testen te vinden waar bepaalde zaken uit te herleiden zijn.

Natuurlijk zijn er de voorgeschreven minimale en geadviseerde specs, maar ik zou toch wat meer informatie willen hebben.
In wat voor opzicht zoek je informatie dan? Je weet in elk geval aan de hand van de requirements wat je wanneer zo'n beetje nodig hebt. Benchmarks zullen in de loop der tijd wel volgen., aangezien die er nu niet zijn, heeft het (imo) geen zin om er nu al een hardware topic voor te hebben. Maar het staat je natuurlijk altijd vrij om zelf een topic aan te maken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 13:43

nitrodesign

There is more joy on a ...

Dit is spam/werving, zoals ook te lezen in Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 91% gewijzigd door Gropah op 21-10-2016 15:35 ]

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Pfff ik heb echt een discipline van niks... postte twee dagen geleden nog dat ik zou wachten op een sale... heb 'm vanmiddag gekocht :$ draait veul beter op m'n GTX780 dan de beta gelukkig, met nieuwe drivers.

Anyway, klopt het dat je k/d ratio nergens meer getoond wordt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor vragen over problemen met Battlefield 1 op de PC.

[PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03 15:22
yinx84 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:30:
Pfff ik heb echt een discipline van niks... postte twee dagen geleden nog dat ik zou wachten op een sale... heb 'm vanmiddag gekocht :$ draait veul beter op m'n GTX780 dan de beta gelukkig, met nieuwe drivers.

Toch wel hoor... k/d ratio, en het aantal kills, maar niet het aantal deaths als ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34

In de game zelf niet, maar het wordt wel getoond als je inlogt op de companion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
  • Laatst online: 03-03 15:22
Juist, dat was het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
beany schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:53:
Ben ik de enige die zich zo langzaam aan begint te irriteren aan al die cut scenes tussendoor? En dan in MP, tijdens laden van Operations bv. Iedere keer het zelfde blabla verhaal.
Irriteren nog niet, maar zo langzamerhand mag de optie "disable" inderdaad wel aan. Leuk voor een paar keer, maar inmiddels kun je ze dromen. Net als de battlepack animatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
RedC schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:33:
[...]

Toch wel hoor... k/d ratio, en het aantal kills, maar niet het aantal deaths als ik me niet vergis
Wel ingame, niet in de end-game statistieken. Daar zie je alleen score, kills en ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:06
Is de mortar range verminderd tov gisteren/eergisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melvin44
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-05 12:05
RedC schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:02:
Draai nu het spel op mijn 2500k, 8 Gb ram en een GTX 1070 en het spel draait ondanks verouderde proc en ram heel vlotjes op ultra :D
Heb je je CPU geOC'd? Met mijn 4670k@4.0 en GTX 1070 merk ik toch dat het stottert (voel me er ook niet lekker bij, als in ik word er erg moe van als ik aan het spelen ben). Verder haal ik wel 50-80 fps (wat ook raar is, anderen halen 80-100 fps). Mijn CPU zit ook constant op de 97-100% op alle cores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Melvin44 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:59:
[...]

Heb je je CPU geOC'd? Met mijn 4670k@4.0 en GTX 1070 merk ik toch dat het stottert (voel me er ook niet lekker bij, als in ik word er erg moe van als ik aan het spelen ben). Verder haal ik wel 50-80 fps (wat ook raar is, anderen halen 80-100 fps). Mijn CPU zit ook constant op de 97-100% op alle cores.
Ik las ergens hier in het topic nog een soort van fix voor je cpu load?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLarger1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:23
Ik op een 2500K (4.2Ghz geloof ik) en 8GB ram en Sapphire Tri-X 290 ook smooth op Ultra :-)

AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
TheLarger1 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:02:
Ik op een 2500K (4.2Ghz geloof ik) en 8GB ram en Sapphire Tri-X 290 ook smooth op Ultra :-)
Goed om te horen, dat is praktisch mijn oude setup ook nog :)

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLarger1
  • Laatst online: 13:23
LosGieros schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:08:
[...]

Goed om te horen, dat is praktisch mijn oude setup ook nog :)
Wel wat spelen met settings maar uiteindelijk smooth en boven de 60FPS.

AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melvin44
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-05 12:05
LosGieros schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:01:
[...]

Ik las ergens hier in het topic nog een soort van fix voor je cpu load?
Niet gezien, maar ik zal eens rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
CH40S schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:03:
[...]
In wat voor opzicht zoek je informatie dan? Je weet in elk geval aan de hand van de requirements wat je wanneer zo'n beetje nodig hebt. Benchmarks zullen in de loop der tijd wel volgen., aangezien die er nu niet zijn, heeft het (imo) geen zin om er nu al een hardware topic voor te hebben. Maar het staat je natuurlijk altijd vrij om zelf een topic aan te maken natuurlijk.
Ik heb een i5 4460, 8 GB RAM, een 4 GB R9 290, het spel staat op een SSD.

Ik wil graag van de medium settings af en het spel op high of ultra kunnen spelen.

Wat dien ik te vervangen? Ik heb geen trek om een volledig nieuwe setup te kopen, dat is volgens mij ook niet nodig als ik lees wat er met mijn videokaart nog aan fps gescoord wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
partyondude schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:27:
[...]

Ik wil graag van de medium settings af en het spel op high of ultra kunnen spelen.

Wat dien ik te vervangen? Ik heb geen trek om een volledig nieuwe setup te kopen, dat is volgens mij ook niet nodig als ik lees wat er met mijn videokaart nog aan fps gescoord wordt.
Cpu upgraden naar i7, 16 GB ram. videokaart zou nog wel kunnen.

[ Voor 5% gewijzigd door akaQ op 21-10-2016 16:34 . Reden: verkeerd gelezen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Laatst online: 28-08 18:21
tweakraiser schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:47:
Ben ik de enige die het vind tegenvallen? Veel plekken in maps zijn niet te bereiken. Vrij veel glitches. Spawn animatie irritant lang. Tot nu toe blijft bf4 veel lekkerder spelen. Zal ook nog wel wennen zijn maar toch niet wat is er van had gehoopt
Ik vind de sfeer veel beter dan in BF4. Heb ook het idee dat in BF1 wat meer als een team gewerkt wordt. Kan ook allemaal tussen de oren zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:44
akaQ schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:28:
[...]

Cpu upgraden naar i7, 16 GB ram. videokaart zou nog wel kunnen maar een RX470/480 zou niet misstaan, afhankelijk van je resolutie.
Een RX470 is niet beter dan een R9 290

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo

hier ook een gtx 780. Welke driver gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
Mitchell-CWD schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:31:
[...]

Een RX470 is niet beter dan een R9 290
My bad, verkeerd gelezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
[...]

Met een 290 kan je toch ook op ultra spelen (1080p) echter niet altijd boven de 60 fps!

Zie hier wat ik van Anandtech heb:
Afbeeldingslocatie: http://ss-nl.com/_images/R9_380x_tot_RX-480.png

Laat alles op Ultra staan en zet iets (FXAA of wat dan ook, iets wat relatief veel GPU kost) anders een stapje lager hoef je nog niks te kopen ;)

Ja, een RX470 zou het wel beter moeten doen.... maar ik zou het niet waard vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door NINjak op 21-10-2016 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
uhmmmm DICE pls fix

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/m4Nq3dt.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
NINjak schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:48:
[...]

Met een 290 kan je toch ook op ultra spelen (1080p) echter niet altijd boven de 60 fps!

[afbeelding]

Laat alles op Ultra staan en zet iets (FXAA of wat dan ook, iets wat relatief veel GPU kost) anders een stapje lager hoef je nog niks te kopen ;)

Ja, een RX470 zou het wel beter moeten doen.... maar ik zou het niet waard vinden.
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ging er vanuit dat als het systeem alles op medium zet dat niet voor niks is.

Mag ik er vanuit gaan mijn cpu dus de bottleneck is in het geheel? Kan ik dan nog een nieuwere op m'n 1150 mobo prikken of moet dat vervangen worden?

[ Voor 5% gewijzigd door partyondude op 21-10-2016 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:04

hmr

NINjak schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:48:
[...]

[afbeelding]

omg.. presteert de 480 nou beter dan de 1060? :'(

Ik ben benieuwd naar mijn prestaties met een i7 4790t + 16gb en een GTX 1060..

[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 21-10-2016 17:00 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
[...]

Ik zit zelf naar een gtx 480 te kijken, mijn core i5 4670k doet het goed maar wel op 4,5 ghz.
Mijn cpu heeft het wel zwaar, draait op 100% en als ik dan zie dat mijn gpu maar 50% gebruikt dan
lijkt het of mijn cpu een bottleneck is, gpu is een gtx670 met custom bios.

Zo jammer dat ze het hebben geport van console naar pc in plaats van andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
hmr schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:58:
[...]

omg.. presteert de 480 nou beter dan de 1060? :'(

Ik ben benieuwd naar mijn prestaties met een i7 4790t + 16gb en een GTX 1060..
Nieuwe generatie kaart, geloof iets met dx12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 19:42
NLsandman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:01:
[...]

Ik zit zelf naar een gtx 480 te kijken, mijn core i5 4670k doet het goed maar wel op 4,5 ghz.
Mijn cpu heeft het wel zwaar, draait op 100% en als ik dan zie dat mijn gpu maar 50% gebruikt dan

Source? Want iirc heeft dice altijd focus op pc gehad en erna pas naar consoles geport. Kijk maar eens naar bf4. De last gen consoles konden niet eens met 64 man spelen ITT de pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
akaQ schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:01:
[...]

Nieuwe generatie kaart, geloof iets met dx12
Neuh, geoptimaliseerd voor amd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Laatst online: 16:14
T zal wel druk zijn op t moment, kan geen connectie krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Kasper schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:10:
Ik denk het, want ben ook m'n stats kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Laatst online: 12-09 14:19
Kan ook niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

Ik heb m zojuist gekocht via gamekeysync, gedownload en geinstalleerd. Nu kan ik alleen niet starten?

Nu moet ik de productcode opnieuw invoeren en krijg vervolgens de error "code for displayname field missing form registry" Gelukt! :)

[ Voor 41% gewijzigd door Silasje op 21-10-2016 17:20 ]

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Same.

En dan lees je eerder nog dit soort posts:
iriseyoufall schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 15:13:
[...]

Daar is niets raars aan. Je betaald er voor. Bovendien hebben ze dit expres gedaan om de load op de servers enigszins te beperken op het begin.
Ben benieuwd wat voor debiel excuus er nu weer verzonnen gaat worden op Tweakers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:46
Ja ik kon net ff paar potjes spelen voordat ik weg moest.. Storing..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderinozie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 09:44
NLsandman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:01:
[...]

Neem aan dat je een AMD RX 480 bedoeld, niet een NVIDIA GTX 480 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Silasje schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:15:
Ik heb m zojuist gekocht via gamekeysync, gedownload en geinstalleerd. Nu kan ik alleen niet starten?

Nu moet ik de productcode opnieuw invoeren en krijg vervolgens de error "code for displayname field missing form registry" Gelukt! :)
Als je wilt dat wij je helpen moet je wel wat duidelijker zijn

edit:

Mooi toppie!

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AViCED
servers down?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:11

beuker19

Killerbeuker is so OP

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online
En ja hoor de eerste downtime is een feit:

http://downdetector.com/status/ea

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Hoe moeilijk kan je het jezelf maken als matige speler?

Geïnspireerd door een youtube filmpje over het Martini-Henry infantry zwartkruit geweer. Een level 10 unlock.

Daar schoten volgens zeggen de boeren mee. Even tdm game gejoind maar dat lukte voor geen meter. Rennende sprayende gamers en dan zit je met je enkel schots geweer, die ook nog eens traag laad aardig in de min. De fun is er niet minder om. Een body shot geeft gemiddeld 90% schade en snel naar je pistool is de enige oplossing. Ga er zeker meer mee doen van vooral het geluid en fun is grandioos.

Wellicht doet een Martini on the rocks wonderen. Toch maar ff langs de slijterij. Je weet maar nooit. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door TecTo op 21-10-2016 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

DDOS of gewoon te groot aanbod spelers. Twitter staat er vol mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Hmm origin staat bij mij nog ff de download binnen te hengelen, dat werkt wel gewoon. Op 1.5MB per seconde dat dan weer wel..

Laat maar.. 3KB/s

[ Voor 7% gewijzigd door juggle op 21-10-2016 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
partyondude schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:56:
[...]

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ging er vanuit dat als het systeem alles op medium zet dat niet voor niks is.

Mag ik er vanuit gaan mijn cpu dus de bottleneck is in het geheel? Kan ik dan nog een nieuwere op m'n 1150 mobo prikken of moet dat vervangen worden?
vergeet niet dat battlefield volgens traditie er niet slecht uit ziet op medium/low.
Mijn systeem kan prima ultra aan, maar ik heb liever 100 fps dan eyecandy dus draai ik op high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
unfor schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:50:
[...]
vergeet niet dat battlefield volgens traditie er niet slecht uit ziet op medium/low.
Mijn systeem kan prima ultra aan, maar ik heb liever 100 fps dan eyecandy dus draai ik op high.
Ik heb hem ook een tandje lager gezet. Na een tijdje boeit de graphics niet zo veel en tijdens combat merk ik nauwelijks verschil tussen medium en high bijvoorbeeld.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:00
waar kan ik deze gimma het goedkoopst halen en welke editie hebben jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Bij de grijze jongens. (Kinguin)
Gewoon standaard editie nemen, dlc word vaak niet veel gespeeld en kun je evt later voor een prikkie op pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

unfor schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:54:
Bij de grijze jongens. (Kinguin)
Gewoon standaard editie nemen, dlc word vaak niet veel gespeeld en kun je evt later voor een prikkie op pikken.
De Day One edition bevat ook de Hellfire DLC, die de normale editie niet heeft. De Day One edition is overigens hetzelfde als de Digital Deluxe edition.

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 21-10-2016 18:05 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.