Heerlijk die battlefield momentjes 
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0SCSQ-StJnc]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0SCSQ-StJnc]
[ Voor 28% gewijzigd door JDeraGear op 21-10-2016 13:09 ]
[ Voor 28% gewijzigd door JDeraGear op 21-10-2016 13:09 ]
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Dan heb je niet opgeletspartacusNLD schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:04:
[...]
das lang geleden dat ik jou nickname voorbij zie komen.. dat jullie nou is van die teamspeak afstappen man..
discord is veel beter
is admiral nog steeds zo grappig?
ja kan altijd maar zou leuk zijn als ik mijn vorige games ook nog heb. heb er ook zeg maar voor betaald enzoJST94 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:15:
Je kan ook een nieuw account aanmaken toch? Of er moeten nog waardevolle games op je vorige account staan.
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
BuG werkt al sinds 3,5 jaar heel goedErA schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:59:
[...]
Je hebt 2 opties![]()
Discord:
https://discord.gg/zfeG8Tr
Voor diegene die Discord niet kennen; het is een combinatie van text chat met Teamspeak
Zodra je gejoined bent kan je een kanaal uitkiezen, zoals BF1.
Teamspeak:
Dit is voor de old skoolers onder ons![]()
Teamspeak BuG Community
https://www.bug-community.com/teamspeak/ (zo te zien hebben er een aantal mensen vrij vandaag)
Beide werkt prima.
Denk dat de nieuwste game die er tussen staat Dragon Age Inq is. Maar goed we gaan een beetje offtopic.JST94 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:17:
Begrijp ik, maar ik weet niet hoe oud die games zijn. Ik zou bijvoorbeeld niet rouwig zijn als ik een FIFA uit 2011 kwijt raak. Maar als het je wat waard is: inderdaad hopen dat je hem via EA weet terug te krijgen. Dalijk is het een actief account met een hele hoop games.
Ondertussen spelen met die groep we dan bij elkaar al 5 jaar Battlefield! Wat tevens als voordeel heeft dat heel veel mensen elkaar al als vrienden hebben staan in Origin (en Battlelog). Ik zie er nu met BF1 tenminste veel bekenden ineens weer opduiken, waarvan veel Tweakers.Fonta schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:19:
[...]
BuG werkt al sinds 3,5 jaar heel goed(En is opgezet door een paar leden vanuit GoTlike (GoTbf3), wat opgezet was toen BF3 eraan kwam.)
Fanatieke support speler hier en ik drop ze elke 20-30 secondenAViCED schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:23:
wat me wel nogal opvalt is dat er weinig mensen ammo droppen... medkits worden wel vaker gedropped
Verder toch wel een lekker spelletje hoor!
Welke TS server?PaRaDoX4 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:29:
Dus zitten we vanavond nu op die TS server of op de Discord.....
Of beide
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Volgende keer even de draad lezen, maar here goes: ts.bug-community.com in je Teamspeak invullen, www.bug-community.com is de website.
[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 21-10-2016 13:35 ]
Waar blijf jes0kkie schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:30:
[...]
Fanatieke support speler hier en ik drop ze elke 20-30 seconden
[ Voor 3% gewijzigd door Pandanl op 21-10-2016 13:41 ]
Lijken het prima te houden.Pandanl schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:41:
Hoe houden de servers het heren en dames?
Gisteren via VPN kunnen spelen, alleen 22:00 kreeg ik een disconnect.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Hoezo zou je daar een apart topic voor willen? De requirements lijken me vrij duidelijk. Of doel je op andere hardware? Daar zijn volgens mij ook al diverse topics reeds voor?partyondude schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:40:
Is, of komt er nog een speciaal BF 1 hardware topic? Dit topic loopt zo snel (en gaat met name om de gameplay) dat het zinloos lijkt om hw gerelateerde vragen te droppen hier.
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 21-10-2016 13:50 ]
Ik doel op vragen die te te maken hebben met de speelbaarheid van de game. Graka, cpu, RAM gerelateerde vragen. Op internet zijn er nog weinig benchmark testen te vinden waar bepaalde zaken uit te herleiden zijn.CH40S schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:47:
[...]
Hoezo zou je daar een apart topic voor willen? De requirements lijken me vrij duidelijk. Of doel je op andere hardware? Daar zijn volgens mij ook al diverse topics reeds voor?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Straks eens zien,alvast bedankt!luifel schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:02:
[...]
Bij mij had ik in riva tuner ( afterburner) de instelling 64 bits aangevinkt, stond op 32 bits,
toen zag ik de osd in het spel staan
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069
Het gaat me niet om problemen, maar om feedback over systeemspecs, wat te vervangen om betere prestaties te verkrijgen etc. Ik zie namelijk in tests mijn graka (R9 290) goed scoren op FHD Ultra, terwijl ik maar op Medium kan spelen met de dezelfde kaart maar een mindere processor. Aan de andere kant lees ik verhalen dat mijn cpu (i5 4460) nog prima zou zijn en dus een snellere graka nodig is om beter te gamen.ye-roon schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:57:
Meestal is er wel een "GAME X Problemen en Vragen topic". Maar dat is vooral bij games waar grote groepen gamers last hebben van grafische bugs en/of problemen met het draaien van de game op hun machine.
Van wat ik nu van het internet begrijp is de launch smooth zonder veel grote problemen. De mensen met problemen zijn ook laag. Dus ik weet niet of er een topic nodig is in dit geval.
Combinatie van hardwarepartyondude schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:14:
[...]
Het gaat me niet om problemen, maar om feedback over systeemspecs, wat te vervangen om betere prestaties te verkrijgen etc. Ik zie namelijk in tests mijn graka (R9 290) goed scoren op FHD Ultra, terwijl ik maar op Medium kan spelen met de dezelfde kaart maar een mindere processor. Aan de andere kant lees ik verhalen dat mijn cpu (i5 4460) nog prima zou zijn en dus een snellere graka nodig is om beter te gamen.
Zo'n soort topic dus
Ik word altijd moe van de "een I5 is meer dan genoeg om mee te gamen en een I7 biedt geen meerwaarde" verhalen.partyondude schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:17:
Snap ik, maar ik heb gewoon te weinig kennis om te kunnen analyseren wat ik precies zou moeten vervangen om met FHD lekker op High of Ultra te kunnen spelen. Ben er met m'n 39 al ff uit zeg maar
Ik heb een 560TI en heb gedurende de trail prima kunnen spelen op 1080p. Behalve de map Scar, daar had ik naarmate de destructie groter wordt, problemen om boven de 30 fps te blijven.Roy118 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:04:
Op mijn videokaart na voldoet mijn PC aan de recommended requirements. Ik heb een GTX660Ti.
Iemand die weet of dit speel goed speelbaar is met deze videokaart (op 1080p) of moet ik dan nu een diepte investering doen?
Makkelijkste manier om dit te testen, is door een maandje Origin Access te nemen en de trial (geen 'trail' noobsRoy118 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:04:
Op mijn videokaart na voldoet mijn PC aan de recommended requirements. Ik heb een GTX660Ti.
Iemand die weet of dit speel goed speelbaar is met deze videokaart (op 1080p) of moet ik dan nu een diepte investering doen?
Het ligt eraan wat je zelf fijn vindt. Ik zelf zou helemaal gek worden als ik deze game onder de 60 FPS zou moeten spelen. Sommige vinden 30+ meer dan genoeg, het is welke eisen je zelf eraan stelt. Ik zag dat de 660 ti met high settings tussen de 40 en 60 zit. YouTube: Battlefield 1 - i5 3470 + GTX 660 HIGH SETTINGSHogader schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:22:
[...]
Ik heb een 560TI en heb gedurende de trail prima kunnen spelen op 1080p. Behalve de map Scar, daar had ik naarmate de destructie groter wordt, problemen om boven de 30 fps te blijven.
Met een 660TI moet dat dus allemaal nog iets beter zijn.
Die komt er aan..partyondude schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:40:
Is, of komt er nog een speciaal BF 1 hardware topic? Dit topic loopt zo snel (en gaat met name om de gameplay) dat het zinloos lijkt om hw gerelateerde vragen te droppen hier.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Ik noemde 30 fps even omdat ik het zag op dat moment. Met alles op low draait mijn systeem de rest van de maps die ik in de trial kon spelen iig op 60 fps op 1080p. Alleen 'Scar' heeft een massive performance drop.Rickpm1 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:28:
[...]
Het ligt eraan wat je zelf fijn vindt. Ik zelf zou helemaal gek worden als ik deze game onder de 60 FPS zou moeten spelen. Sommige vinden 30+ meer dan genoeg, het is welke eisen je zelf eraan stelt. Ik zag dat de 660 ti met high settings tussen de 40 en 60 zit. YouTube: Battlefield 1 - i5 3470 + GTX 660 HIGH SETTINGS
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Mocht je mij bedoelen, jazeker, heb die hotfix van AMD geïnstalleerd.akaQ schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:18:
Laatste drivers geinstalleerd?
Oké dat is nog goed te doen lijkt me!Hogader schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:39:
[...]
Ik noemde 30 fps even omdat ik het zag op dat moment. Met alles op low draait mijn systeem de rest van de maps die ik in de trial kon spelen iig op 60 fps op 1080p. Alleen 'Scar' heeft een massive performance drop.
Koop de trial en speel de singleplayer, je kan deze geheel uitspelen door dit trucje:juggle schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:40:
Ik zit sterk te twijfelen of ik deze game moet halen. Ik speel eigenlijk alleen singleplayer en ben dus niet geinteresseerd in de multiplayer optie. Nu las ik dat Battlefield 1 een goede singleplayer ervaring biedt .Is het het waard om de game hierom te kopen?
Hmm, is dit legaal?Rickpm1 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:43:
[...]
Koop de trial en speel de singleplayer, je kan deze geheel uitspelen door dit trucje:
https://www.reddit.com/r/...gn_missions_in_the_trial/
4 euro ;- )
Wat zou hier niet legaal aan zijn?
Geen idee :-) Het lijkt niet de bedoeling en was bang voor een ban. Maar ik koop de game wel gewoon want ik lees dat er vanuit hier ook online battles worden georganiseerd. Dat is toch wel leuk om met mede-tweakers een potje te knallen :-)
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Stay hungry, stay foolish!
Oh boy.. Ben benieuwd dan vanavond op m'n eigen PC.RBN026 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:53:
Heb het idee dat het slechter loopt met die nieuwe drivers
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
heb net de vorige drivers weer geïnstalleerd. Het liep prima namelijk!Rivanov schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:55:
[...]
Oh boy.. Ben benieuwd dan vanavond op m'n eigen PC.
Stay hungry, stay foolish!
In wat voor opzicht zoek je informatie dan? Je weet in elk geval aan de hand van de requirements wat je wanneer zo'n beetje nodig hebt. Benchmarks zullen in de loop der tijd wel volgen., aangezien die er nu niet zijn, heeft het (imo) geen zin om er nu al een hardware topic voor te hebben. Maar het staat je natuurlijk altijd vrij om zelf een topic aan te maken natuurlijk.partyondude schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:53:
Ik doel op vragen die te te maken hebben met de speelbaarheid van de game. Graka, cpu, RAM gerelateerde vragen. Op internet zijn er nog weinig benchmark testen te vinden waar bepaalde zaken uit te herleiden zijn.
Natuurlijk zijn er de voorgeschreven minimale en geadviseerde specs, maar ik zou toch wat meer informatie willen hebben.
[ Voor 91% gewijzigd door Gropah op 21-10-2016 15:35 ]
Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo
Toch wel hoor... k/d ratio, en het aantal kills, maar niet het aantal deaths als ik me niet vergisyinx84 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:30:
Pfff ik heb echt een discipline van niks... postte twee dagen geleden nog dat ik zou wachten op een sale... heb 'm vanmiddag gekochtdraait veul beter op m'n GTX780 dan de beta gelukkig, met nieuwe drivers.
Anyway, klopt het dat je k/d ratio nergens meer getoond wordt?
In de game zelf niet, maar het wordt wel getoond als je inlogt op de companionyinx84 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:30:
Pfff ik heb echt een discipline van niks... postte twee dagen geleden nog dat ik zou wachten op een sale... heb 'm vanmiddag gekochtdraait veul beter op m'n GTX780 dan de beta gelukkig, met nieuwe drivers.
Irriteren nog niet, maar zo langzamerhand mag de optie "disable" inderdaad wel aan. Leuk voor een paar keer, maar inmiddels kun je ze dromen. Net als de battlepack animatie.beany schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:53:
Ben ik de enige die zich zo langzaam aan begint te irriteren aan al die cut scenes tussendoor? En dan in MP, tijdens laden van Operations bv. Iedere keer het zelfde blabla verhaal.
Wel ingame, niet in de end-game statistieken. Daar zie je alleen score, kills en ratio.RedC schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:33:
[...]
Toch wel hoor... k/d ratio, en het aantal kills, maar niet het aantal deaths als ik me niet vergis
Heb je je CPU geOC'd? Met mijn 4670k@4.0 en GTX 1070 merk ik toch dat het stottert (voel me er ook niet lekker bij, als in ik word er erg moe van als ik aan het spelen ben). Verder haal ik wel 50-80 fps (wat ook raar is, anderen halen 80-100 fps). Mijn CPU zit ook constant op de 97-100% op alle cores.RedC schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:02:
Draai nu het spel op mijn 2500k, 8 Gb ram en een GTX 1070 en het spel draait ondanks verouderde proc en ram heel vlotjes op ultra
Ik las ergens hier in het topic nog een soort van fix voor je cpu load?Melvin44 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:59:
[...]
Heb je je CPU geOC'd? Met mijn 4670k@4.0 en GTX 1070 merk ik toch dat het stottert (voel me er ook niet lekker bij, als in ik word er erg moe van als ik aan het spelen ben). Verder haal ik wel 50-80 fps (wat ook raar is, anderen halen 80-100 fps). Mijn CPU zit ook constant op de 97-100% op alle cores.
Rapapa...
AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B
Goed om te horen, dat is praktisch mijn oude setup ook nogTheLarger1 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:02:
Ik op een 2500K (4.2Ghz geloof ik) en 8GB ram en Sapphire Tri-X 290 ook smooth op Ultra :-)
Rapapa...
Wel wat spelen met settings maar uiteindelijk smooth en boven de 60FPS.LosGieros schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:08:
[...]
Goed om te horen, dat is praktisch mijn oude setup ook nog
AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B
Niet gezien, maar ik zal eens rondkijken.LosGieros schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:01:
[...]
Ik las ergens hier in het topic nog een soort van fix voor je cpu load?
Ik heb een i5 4460, 8 GB RAM, een 4 GB R9 290, het spel staat op een SSD.CH40S schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:03:
[...]
In wat voor opzicht zoek je informatie dan? Je weet in elk geval aan de hand van de requirements wat je wanneer zo'n beetje nodig hebt. Benchmarks zullen in de loop der tijd wel volgen., aangezien die er nu niet zijn, heeft het (imo) geen zin om er nu al een hardware topic voor te hebben. Maar het staat je natuurlijk altijd vrij om zelf een topic aan te maken natuurlijk.
Cpu upgraden naar i7, 16 GB ram. videokaart zou nog wel kunnen.partyondude schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:27:
[...]
Ik heb een i5 4460, 8 GB RAM, een 4 GB R9 290, het spel staat op een SSD.
Ik wil graag van de medium settings af en het spel op high of ultra kunnen spelen.
Wat dien ik te vervangen? Ik heb geen trek om een volledig nieuwe setup te kopen, dat is volgens mij ook niet nodig als ik lees wat er met mijn videokaart nog aan fps gescoord wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door akaQ op 21-10-2016 16:34 . Reden: verkeerd gelezen. ]
Ik vind de sfeer veel beter dan in BF4. Heb ook het idee dat in BF1 wat meer als een team gewerkt wordt. Kan ook allemaal tussen de oren zitten.tweakraiser schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:47:
Ben ik de enige die het vind tegenvallen? Veel plekken in maps zijn niet te bereiken. Vrij veel glitches. Spawn animatie irritant lang. Tot nu toe blijft bf4 veel lekkerder spelen. Zal ook nog wel wennen zijn maar toch niet wat is er van had gehoopt
Een RX470 is niet beter dan een R9 290akaQ schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:28:
[...]
Cpu upgraden naar i7, 16 GB ram. videokaart zou nog wel kunnen maar een RX470/480 zou niet misstaan, afhankelijk van je resolutie.
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
hier ook een gtx 780. Welke driver gebruik je?yinx84 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:30:
My bad, verkeerd gelezen!Mitchell-CWD schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:31:
[...]
Een RX470 is niet beter dan een R9 290
Met een 290 kan je toch ook op ultra spelen (1080p) echter niet altijd boven de 60 fps!partyondude schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:27:
[...]
Ik wil graag van de medium settings af en het spel op high of ultra kunnen spelen.
Wat dien ik te vervangen? Ik heb geen trek om een volledig nieuwe setup te kopen, dat is volgens mij ook niet nodig als ik lees wat er met mijn videokaart nog aan fps gescoord wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door NINjak op 21-10-2016 16:50 ]
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ging er vanuit dat als het systeem alles op medium zet dat niet voor niks is.NINjak schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:48:
[...]
Met een 290 kan je toch ook op ultra spelen (1080p) echter niet altijd boven de 60 fps!
Zie hier wat ik van Anandtech heb:
[afbeelding]
Laat alles op Ultra staan en zet iets (FXAA of wat dan ook, iets wat relatief veel GPU kost) anders een stapje lager hoef je nog niks te kopen
Ja, een RX470 zou het wel beter moeten doen.... maar ik zou het niet waard vinden.
[ Voor 5% gewijzigd door partyondude op 21-10-2016 17:01 ]
omg.. presteert de 480 nou beter dan de 1060?NINjak schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:48:
[...]
Met een 290 kan je toch ook op ultra spelen (1080p) echter niet altijd boven de 60 fps!
Zie hier wat ik van Anandtech heb:
[afbeelding]
Laat alles op Ultra staan en zet iets (FXAA of wat dan ook, iets wat relatief veel GPU kost) anders een stapje lager hoef je nog niks te kopen
Ja, een RX470 zou het wel beter moeten doen.... maar ik zou het niet waard vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 21-10-2016 17:00 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik zit zelf naar een gtx 480 te kijken, mijn core i5 4670k doet het goed maar wel op 4,5 ghz.partyondude schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:27:
[...]
Nieuwe generatie kaart, geloof iets met dx12hmr schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:58:
[...]
omg.. presteert de 480 nou beter dan de 1060?
Ik ben benieuwd naar mijn prestaties met een i7 4790t + 16gb en een GTX 1060..
Source? Want iirc heeft dice altijd focus op pc gehad en erna pas naar consoles geport. Kijk maar eens naar bf4. De last gen consoles konden niet eens met 64 man spelen ITT de pc versie.NLsandman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:01:
[...]
Ik zit zelf naar een gtx 480 te kijken, mijn core i5 4670k doet het goed maar wel op 4,5 ghz.
Mijn cpu heeft het wel zwaar, draait op 100% en als ik dan zie dat mijn gpu maar 50% gebruikt dan
lijkt het of mijn cpu een bottleneck is, gpu is een gtx670 met custom bios.
Zo jammer dat ze het hebben geport van console naar pc in plaats van andersom.
Ik denk het, want ben ook m'n stats kwijt.Kasper schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:10:
T zal wel druk zijn op t moment, kan geen connectie krijgen
Kan ook niet onlineKasper schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:10:
[ Voor 41% gewijzigd door Silasje op 21-10-2016 17:20 ]
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Verwijderd
Same.Kasper schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:10:
Ben benieuwd wat voor debiel excuus er nu weer verzonnen gaat worden op Tweakers...iriseyoufall schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 15:13:
[...]
Daar is niets raars aan. Je betaald er voor. Bovendien hebben ze dit expres gedaan om de load op de servers enigszins te beperken op het begin.
Neem aan dat je een AMD RX 480 bedoeld, niet een NVIDIA GTX 480NLsandman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:01:
[...]
Ik zit zelf naar een gtx 480 te kijken, mijn core i5 4670k doet het goed maar wel op 4,5 ghz.
Mijn cpu heeft het wel zwaar, draait op 100% en als ik dan zie dat mijn gpu maar 50% gebruikt dan
lijkt het of mijn cpu een bottleneck is, gpu is een gtx670 met custom bios.
Zo jammer dat ze het hebben geport van console naar pc in plaats van andersom.
Als je wilt dat wij je helpen moet je wel wat duidelijker zijnSilasje schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:15:
Ik heb m zojuist gekocht via gamekeysync, gedownload en geinstalleerd. Nu kan ik alleen niet starten?
Nu moet ik de productcode opnieuw invoeren en krijg vervolgens de error "code for displayname field missing form registry" Gelukt!
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Het lijkt eropAViCED schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:29:
servers down?
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
[ Voor 8% gewijzigd door TecTo op 21-10-2016 17:43 ]
[ Voor 7% gewijzigd door juggle op 21-10-2016 17:50 ]
vergeet niet dat battlefield volgens traditie er niet slecht uit ziet op medium/low.partyondude schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:56:
[...]
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ging er vanuit dat als het systeem alles op medium zet dat niet voor niks is.
Mag ik er vanuit gaan mijn cpu dus de bottleneck is in het geheel? Kan ik dan nog een nieuwere op m'n 1150 mobo prikken of moet dat vervangen worden?
Ik heb hem ook een tandje lager gezet. Na een tijdje boeit de graphics niet zo veel en tijdens combat merk ik nauwelijks verschil tussen medium en high bijvoorbeeld.unfor schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:50:
[...]
vergeet niet dat battlefield volgens traditie er niet slecht uit ziet op medium/low.
Mijn systeem kan prima ultra aan, maar ik heb liever 100 fps dan eyecandy dus draai ik op high.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
De Day One edition bevat ook de Hellfire DLC, die de normale editie niet heeft. De Day One edition is overigens hetzelfde als de Digital Deluxe edition.unfor schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:54:
Bij de grijze jongens. (Kinguin)
Gewoon standaard editie nemen, dlc word vaak niet veel gespeeld en kun je evt later voor een prikkie op pikken.
[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 21-10-2016 18:05 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq