Tijd om met vrouw lekker uit eten te gaan, nu servers niet meer bereikbaar zijn. Hoop voor de starters van vandaag dat ze lekker kunnen gamen als ze een server kunnen joinen.
Zou je met een gtx1070 Battlefield 1 steady op 144fps kunnen draaien, hoeft geen ultra te zijn?
En welke kaart zou je hier minimaal voor nodig hebben?
Mijn 780 draait met alles op low rond de 150fps maar dipt wel eens naar 120.
Verwijderd
Vast wel, mijn 970 kon ultra aan in de beta iig.Fonta schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:06:
Zou je met een gtx1070 Battlefield 1 steady op 144fps kunnen draaien, hoeft geen ultra te zijn?
Mijn ervaring is vooralsnog dat de beta wat soepeler liep dan nu het spel uit is. Kan het niet bevestigen maar dat idee heb ik.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:09:
[...]
Vast wel, mijn 970 kon ultra aan in de beta iig.
Steam: rh1991
Maar haalde je ook strak de 144fps?Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:09:
[...]
Vast wel, mijn 970 kon ultra aan in de beta iig.
moet kunnen, ik doe min 100 fps op 1440p met een 980ti high.Fonta schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:06:
Deze game is goed geoptimaliseerd zeg. Erg veel FPS voor hoe mooi alles eruit ziet.unfor schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:22:
[...]
moet kunnen, ik doe min 100 fps op 1440p met een 980ti high.
Ik ben er ook zeer tevreden over. Alles loopt op Ultra zeer lekker op mijn GTX970. Ook nog geen klachten over de servers.
Wat is het verschil nu ,of je 120 fps draai, of 60 fps...unfor schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:22:
[...]
moet kunnen, ik doe min 100 fps op 1440p met een 980ti high.
Ik heb hem gelockt op 60 fps, scheelt 10 gr op mijn R 290
Zet ik geen limiet, dan gem 90 fps ( i5 2500k, 60 mhz monitor)), maar ervaar geen verschil!
die discussie ga ik niet aan want dat eindigt in flamewars.luifel schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:08:
[...]
Wat is het verschil nu ,of je 120 fps draai, of 60 fps...
Zet ik geen limiet, dan gem 90 fps ( i5 2500k, 60 mhz monitor)), maar ervaar geen verschil!
Detail: mijn monitor draait op 100hz.
game is alweer eventjes terug online btw
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Mooie trailertje van DICE weer hoor
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Vinden jullie Battlefield 1 grafisch mooier dan Battlefield 4?
Zijn er mensen die de game op ultra spelen op 1080p of hoger met "maar" 8gb ram?
Zo ja, is het goed speelbaar?
Zijn er mensen die de game op ultra spelen op 1080p of hoger met "maar" 8gb ram?
[ Voor 49% gewijzigd door HugoBoss1985 op 21-10-2016 19:36 ]
Not sure if serious.HugoBoss1985 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:35:
Ik speel met alles op high. HBAO en die er onder op uit. Scaling op 150%, dat gaat prima en ziet er super uit op 1080p, wel heb ik 16GB RAM en een GTX980. Ultra settings zou ik nooit gebruiken, kost teveel performance en grafisch 0 verschil met high.Zijn er mensen die de game op ultra spelen op 1080p of hoger met "maar" 8gb ram?
Ja en jaHugoBoss1985 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:35:
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Ik speel nu Battlefield 1. Ik gebruik nu 9Gb RAM.HugoBoss1985 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:35:
Met mijn Asus GTX 970 haal ik nu gemiddeld 90 fps op Ultra. De kaart wordt daarbij ongeveer 70 graden. Gecapped op 60 fps wordt de kaart 64 graden.
[ Voor 4% gewijzigd door Red91 op 21-10-2016 20:02 ]
Ik heb de zwarte met de rgb kleuren led (die ik uitzet want scheelt enorm in accu schijnt het).Rickpm1 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:23:
[...]
Goede keuze, heb dezelfde! Welke kleur heb je? Ik kreeg een gele thuis bezorgd terwijl ik een zwarte besteld had. Ben er nu wel aan gewend en vind het wel mooi eigenlijk haha.
Ben alleen met coolblue aan het bellen want de volume omlaagknop zit vast. eenmaal aangeraakt moet je hem een paar keer heen en weer halen voordat hij op een volumesetting blijft staan... anders blijft hij zakken.
Mooi geluid en zit prima (geen last van een zwaar gezicht ofzo... ben gewent aan helmen en gehoorbescherming:))
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Het was een serieuze vraag.CH40S schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:42:
[...]
Not sure if serious.
[...]
Ik speel met alles op high. HBAO en die er onder op uit. Scaling op 150%, dat gaat prima en ziet er super uit op 1080p, wel heb ik 16GB RAM en een GTX980. Ultra settings zou ik nooit gebruiken, kost teveel performance en grafisch 0 verschil met high.
Ik kan bijvoorbeeld ook nergens vinden of dat het nu dezelfde Frostbite 3 engine is of een nieuwere.
Of dat er bijvoorbeeld enkel dx12 geïmplementeerd is in de Frostbite 3 engine.
Dat zie je niet omdat je monitor maar 60hz is... Sowieso hoe meer FPS hoe smoother het voelt.luifel schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:08:
[...]
Wat is het verschil nu ,of je 120 fps draai, of 60 fps...
Is het erg druk, kan op geen enkele manier de MP spelen. Heb de game sinds vanmiddag.
SP gaat prima uiteraard, maar de MP op geen enkele wijze kom ik er in
Hmm, kan genoeg volle servers vinden. Wel zit er op een enkele server een balancer waardoor er vaak een groot verschil zit in het aantal spelers.
Ja hier ook, krijg telkens een melding van "Looks like you're offline! How about some Campaign?" -_-Layumi schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:02:
Is het erg druk, kan op geen enkele manier de MP spelen. Heb de game sinds vanmiddag.
[ Voor 57% gewijzigd door Leeo op 21-10-2016 20:06 ]
Wat ik niet snap, krijg je het spel thuis.4 dvd's. insert disc one, installeren van origin en daarna via origin een download van 38gb. Waarom die dvd's...
Hahaha, dat is toch wel grappig :-)akaQ schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:07:
Wat ik niet snap, krijg je het spel thuis.4 dvd's. insert disc one, installeren van origin en daarna via origin een download van 38gb. Waarom die dvd's...
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Die kan je mooi boven je bed ophangen, of boven de openhaard zetten.akaQ schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:07:
Geforce driver ge-update -> check
Battlefield 33% gedownload -> check
GO GO GO :-)
Helaas zijn de servers down van EAjuggle schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:16:
Geforce driver ge-update -> check
HANDTEKENING!!!
Leuk idee!simons schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:15:
Onderzetters?
Maar even serieus: als je iemand een game cadeau wilt geven is dit wel een leuke manier.
Je kunt dan tenminste iets geven wat ingepakt kan worden en misschien is het origineler dan een cadeaubon.
Misschien is dat de reden dat Battlefield 1 ook nog in fysieke vorm verkocht worden.
Maar verder wordt de key aan je origin account gekoppeld en die dvd's heb je niet eens nodig om te installeren.
Mijn laatste game die ik kocht in fysieke vorm was Battlefield 3
Servers weer down. Tijd om een refund aan te vragen want dit gaat nergens meer over
Het was ook " to good to be true" dat een nieuwe Battlefield game zonder problemen zou werken tijdens de eerste dagen.ShininNL schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:18:
Servers weer down. Tijd om een refund aan te vragen want dit gaat nergens meer over
kan wel SP spelen als de servers down zijn?
Dat kan wel idd. Is ook geen straf.Peterrtt schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:20:
kan wel SP spelen als de servers down zijn?
Het is iig elke BF release precies hetzelfde verhaal. Later op de avond / morgen zal het wel weer ok zijn.
Dit was ook ironisch, lichtelijk cynisch bedoeld ;-)
[ Voor 18% gewijzigd door juggle op 21-10-2016 20:22 ]
Als het dit keer door een DDOS aanval komt dan vind ik het toch een ander verhaal.Fonta schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:21:
[...]
Dat kan wel idd. Is ook geen straf.
Het is iig elke BF release precies hetzelfde verhaal. Later op de avond / morgen zal het wel weer ok zijn.
Maar je hebt gelijk en ik had er ook geen vertrouwen in dit keer
nog meer mensen die niet online kunnen met bf1
krijg een foutmelding als ik online wil gaan
krijg een foutmelding als ik online wil gaan
fu**
ik zat lekker te spelen, ga ik even uit het spel om iets op te zoeken, kom ik er niet meer in ...servers down
Kak, zat net lekker Operations te spelen, ronde afgelopen, wilde naar een andere server, servers down
Vaak bu'j te bang!
Zijn het nou dezelfde gasten die ook tijdens de beta hadden aangevallen met DDOS?
[ Voor 5% gewijzigd door HugoBoss1985 op 21-10-2016 20:28 ]
Lol mensen... er is geen DDOS aanval, trap er nou niet in. EA heeft zoals gewoonlijk de servers niet op orde, heeft totaal niks met een verzonnen DDOS aanval te maken
Het maakt an sich helemaal niet uit waardoor het komt. Of het nou een DDOS is, of iets anders, beiden zijn te voorkomen. Bij DDOS aanvallen kan je mitigeren naar diensten op het internet die het verkeer voor je filteren.ShininNL schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:29:
Lol mensen... er is geen DDOS aanval, trap er nou niet in. EA heeft zoals gewoonlijk de servers niet op orde, heeft totaal niks met een verzonnen DDOS aanval te maken
Als ze zelf gewoon te weinig servers in gezet hebben... Daar zit het antwoord al in.
Frostbite 3, de engine is het zelfde alleen gebruiken ze nu photogrammetry en nieuwe havok engine voor physics en destruction.HugoBoss1985 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:53:
[...]
Het was een serieuze vraag.
Ik kan bijvoorbeeld ook nergens vinden of dat het nu dezelfde Frostbite 3 engine is of een nieuwere.
Of dat er bijvoorbeeld enkel dx12 geïmplementeerd is in de Frostbite 3 engine.
Dat ze nu dynamic weather gebruiken betekent niet dat het nieuw is, het zat er al in maar werd nog niet gebruikt.
havok destruction
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iiRR6DtR1z8]
Even op het internet rondzoeken en je merkt dat het al de halve dag raak is me grote DDOS aanvallen op veel grote online diensten. Als je tegendeel hebt, graag ff laten weten.ShininNL schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:29:
Ik zag zelfs een dubbele regenboog gisteren.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Al zou het waar zijn (iedereen roept tegenwoordig DDoS zonder ook maar enige onderbouwing te hebben) - ook daarom dom wat er alleen officiële servers zijn.Hogader schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:33:
[...]
Even op het internet rondzoeken en je merkt dat het al de halve dag raak is me grote DDOS aanvallen op veel grote online diensten. Als je tegendeel hebt, graag ff laten weten.
De launch is gewoon weer crap, zoals te verwachten was.
ShininNL schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:29:
Uhm, Half nederland ligt plat en je denkt het aan EA te kunnen wijden? Spotify, soundcloud, twitter, ea, liggen er allemaal uit. Er is iets groots aan de hand, niet ff een ddosje op EA ofzo..ShininNL schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:29:
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
Shit happens, hoeveel van zulke mega releases verlopen er vlekkeloos?
Alleen officiële servers betekent niet dat ze ook allemaal op 1 plaats zijn!Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:36:
[...]
Al zou het waar zijn (iedereen roept tegenwoordig DDoS zonder ook maar enige onderbouwing te hebben) - ook daarom dom wat er alleen officiële servers zijn.
De launch is gewoon weer crap, zoals te verwachten was.
De kans dat dit wel het geval is, is bijna uitgesloten vanwege speelbare verbindingen voor iedereen wereldwijd. Bij I3D kan EA ook zelf ook rackspace huren hoor
Verwijderd
Genoeg. Enne, daarom moeten ook de mensen die early access verdedigen 'omdat het de stabiliteit van de servers ten goede komt' ook gewoon eens nadenken en niet altijd in enorm domme marketing truukjes trappen.unfor schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:39:
Shit happens, hoeveel van zulke mega releases verlopen er vlekkeloos?
kun je nog met de sp punten verzamelen en wapens vrijspelen eigelijk?
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Er is een aanval bezig op dyn DNS.millman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:39:
[...]
[...]
Uhm, Half nederland ligt plat en je denkt het aan EA te kunnen wijden? Spotify, soundcloud, twitter, ea, liggen er allemaal uit. Er is iets groots aan de hand, niet ff een ddosje op EA ofzo..
Iemand al opgemerkt dat de muziek in de menu's werkelijk prachtig is?
Volgens mij alleen tags vrij spelen die je kunt gebruiken in de mp. Meer nietDRuw schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:42:
kun je nog met de sp punten verzamelen en wapens vrijspelen eigelijk?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Dude, er is echt wel meer aan de hand dan EA alleen. Ook grote sites zoals bijvoorbeeld PayPal is niet benaderbaar. Maar idd, EA heeft de zaakjes niet op orde...ShininNL schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:29:
nieuws: Populaire sites tijdelijk onbereikbaar door ddos op DynDNS - update 2
[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 21-10-2016 20:47 ]
Hey bedankt voor je reactieNLsandman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:32:
[...]
Frostbite 3, de engine is het zelfde alleen gebruiken ze nu photogrammetry en nieuwe havok engine voor physics en destruction.
Dat ze nu dynamic weather gebruiken betekent niet dat het nieuw is, het zat er al in maar werd nog niet gebruikt.
havok destruction
[video]
Eens googlen wat het nu allemaal precies betekend voor deze game.
Ach je kunt je er enorm druk over maken maar het veranderd niets.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:41:
[...]
Genoeg. Enne, daarom moeten ook de mensen die early access verdedigen 'omdat het de stabiliteit van de servers ten goede komt' ook gewoon eens nadenken en niet altijd in enorm domme marketing truukjes trappen.
Kalmte kan u redden.
Ja dit vind ik ook! Echt prachtig!jagermeister schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:43:
Iemand al opgemerkt dat de muziek in de menu's werkelijk prachtig is?
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
http://www.frostbite.com/topics/publications/HugoBoss1985 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:46:
[...]
Hey bedankt voor je reactie
Eens googlen wat het nu allemaal precies betekend voor deze game.
Daar staan publicaties van de frostbite ontwikkelaars, zeer interessant om eens te bekijken.
Loopt het ook relatief vlot op volle 64p servers?jagermeister schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:08:
Ik heb een oude bak:
Intel Core i5 750
Sapphire HD6950 2GB
8GB RAM
Crucial M4 SSD
Krijg bij opstarten BF1 de melding dat mijn videokaart onder de minimum vereisten zit.
Alles op low loopt verbazingwekkend goed. Af en toe wel wat framedrops, maar dat is echt de videokaart die de bottleneck is. CPU heeft het volgens mij niet zo druk. Zal vanavond eens kijken.
Iemand een tip voor een goedkoop videokaartje van c.a 100 / 150 Euro die de boel wat opfrist?
Is het ten allen tijde 30+ FPS? (Ik kan leven met alles op Low, zolang de resolutie maar 1080p kan blijven.)
Ik heb dezelfde graphics card, maar de 1GB variant... Heb de Beta niet kunnen testen
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 21-10-2016 21:05 ]
1gb lijkt me persoonlijk wel erg laag.Asgaro schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:02:
[...]
Loopt het ook relatief vlot op volle 64p servers?
Is het ten allen tijde 30+ FPS? (Ik kan leven met alles op Low, zolang de resolutie maar 1080p kan blijven.)
Ik heb dezelfde graphics card, maar de 1GB variant... Heb de Beta niet kunnen testen
Heel fijn allemaal. Ga je even eten, kom je terug, kom je er niet meer in..
Hmm, kom niet meer online... DDOS kiddies?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik heb tot nu toe gespeeld ben net gestopt.. zonder problemen
Probeer er nu nog maar eens in te komen. Ging bij mij ook mis, nadat het prima werkte...Frank1973 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:12:
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Als je eenmaal op een server zit misschien niet, maar het lijkt erop dat de "masters servers" plat worden gelegd nu.Frank1973 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:12:
*Update* iemand die al ingame was heb ik kunnen joinen!
Haha! RIP "The internet".Asgaro schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:16:
RIP BF One 2016-2016.
Zie www.allestoringen.nl
Ach, even offline play dan maar 
Status:
- Nieuwe iPhone. SIM niet geactiveerd en pas maandag te fixen
- Battlefield. Servers overleden
Leuke speeltjes, maar nog niet volledig functioneel
Status:
- Nieuwe iPhone. SIM niet geactiveerd en pas maandag te fixen
- Battlefield. Servers overleden
Leuke speeltjes, maar nog niet volledig functioneel
Default blanke hetero
In de game menu hebben ze weer een deel van bf1942 deuntje terug in gestopt. Wa top! The old bf feeling is comming back'
Als je al in een game moet je niet leaven, anders kun je niet meer via de serverbrowser joinen. Via een friend die in een game zit, kun je weer wel joinen.
Mijn origin nick HAM_An1mA voor de liefhebbers die BF 1 willen spelen
Denk dat ik je dan maar ga addenAn1mA schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:24:
Als je al in een game moet je niet leaven, anders kun je niet meer via de serverbrowser joinen. Via een friend die in een game zit, kun je weer wel joinen.
Aha, kennelijk was er een DDOS in de VS vandaag... zal nu europa aan de beurt zijn?
Heb je ook geadd, benieuwd of het werktAn1mA schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:24:
Hoe kun je een friend joinen ? ThanksAn1mA schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:24:
Zie de opties wel in vriendenlijst om te joinen, maar de game herkend mij als offline...
TheLargerNL als jullie mij ook inviten hebben we allemaal meer kans straks
AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B
Prachtige melding "Looks like you're offline! How about some Campaign?"
Euhm volgens mij ben ik hier niet degene die offline is. xD
Euhm volgens mij ben ik hier niet degene die offline is. xD
Ik kom niet onder de 45 fps. Maar speel voornamelijk Operations 40.Asgaro schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:02:
[...]
Loopt het ook relatief vlot op volle 64p servers?
64 hou ik niet zo van.. te veel chaos imho
Als je IN origin op iemand joined, dan lijk je toch ingame te komen!!!
add mij is dan join ik op jouw
NLKornolio
Phew...het lukt weer via "join friend"
Via origin > mijn startpagina, Daar zie je je vrienden, mouseover de avatar en dan " meespelen en in party"
dan lukt het weer
Mijn origin: Fender-Melkkoe
Via origin > mijn startpagina, Daar zie je je vrienden, mouseover de avatar en dan " meespelen en in party"
dan lukt het weer
Dat is bij mij zowel vanaf de desktop origin als vanuit ingame origin helaas niet clickable. Lijkt erop dat ik mensen alleen kan reporten en unfriendenfender89 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:35:
Phew...het weer weer via "join friend"
dan lukt het weer
Mijn favoriete map is Amiens zonder twijfel!
Zo dan.. ongekend dit of wat?Fonta schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:17:
[...]
Haha! RIP "The internet".
Zie www.allestoringen.nl
DIT WERKTE. Heldfender89 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:35:
Phew...het lukt weer via "join friend"
dan lukt het weer
Verwijderd
Hey mensen. Zie al dat een aantal mensen hun nick hebben gepost om samen te queuen. Dus bij deze ook mijn origin nick: Tmmmmy. Mochten jullie zin hebben in een potje let me know!

Je kan altijd de BuG ts joinen en dan ff iemand vragen om toe te voegen.
Had ik ook niet

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]
Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]
Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.