Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:36
Nou ik merk de ttk 2.0 patch wel degelijk. Alle SMG's zijn gelijkgesteld aan shotguns. Raak = dood. Geen tijd meer om te reageren maar dat is by design als ik het goed begrijp. Bij gelijkwaardige spelers gaat het er gewoon om of je de ander als eerste ziet. Als ik zelf met een SMG loop heb ik wel het idee dat de ttk lager is, maar zeker niet instant.

Zonder mijn ping kunstmatig te verhogen naar rond de 60 is het eigenlijk onspeelbaar voor mij, met name in de trenches. Met een gebruikelijke ping van onder de 6 regelmatig meegemaakt dat ik neergeschoten werd door iemand die nog de hoek om moet komen. Maar goed, daar is dus iets aan te doen.

Ik speel graag support, vaak wat meer op mid range en dan zijn de scoped LMG's wel heel fijn. De Benet Mercie is gewoon een laser, en al helemaal als je de bipod gebruikt. Close range ben je zeker in het nadeel maar dat is logisch.

De RSC is gewoon belachelijk nu. Heeft als enige nadeel maar 6 kogels. Maar met die 6 kogels kun je wel zeker 2 en in het gunstigste geval zelfs 3 kills maken. De accuracy, recoil én damage dropoff zijn enorm gebuffed op dat wapen. Maar de Selbstlader (die ik normaal altijd gebruikte) is ook echt heerlijk nu, en waarschijnlijk geldt dat voor alle SLR's. Echt een goede verbetering en maakt het spelen van de medic een stuk leuker.

Als met al vind ik de patch best verfrissend en ook de nieuwe maps vind ik gaaf. Maar ik ben al vrij snel tevreden in dat opzicht. Ik vind het wel vet die zeeslagen!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:47

-tom-562

Oliesjeik

Deathchant schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:49:
Ik heb idd ook het idee dat er niet veel is veranderd. Filmpjes online (JackFrags, LevelCap e.d.) zeggen allemaal dat die Ribeyrolles nou zo goed is geworden. Dat vond ik sowieso al, maar ik speelde sowieso al altijd met de deze als assault, maar kep niet het idee dat ik nu 1 kogel minder nodig heb. Mijn aim is gewoon brak, daar zal 't aan liggen :P

Waar ik het wel merk is de RSC1917. Die is wel echt een stuk beter geworden, iets accurater en ik kan sneller schieten. Ik ben vrij agressieve medic dus ik speel voornamelijk met de Selbstlader M1916 Marksman (2,5x scope) of de Federov Avtomat. Ik weet nooit zo goed in welke situaties ik die RSC zou nemen...Ik merk dat ik altijd terugga naar de Selbstlader en de Federov.

Bij de supportclass heb ik dat ook merk ik. Ik ga altijd terug naar de Bar Storm.
Bij Assault wil ik nog wel eens vaker switchen tussen Ribeyrolles/MP18 trench en soms de Automatico M1918 storm, maar meestal toch de Ribeyrolles.

Ik hoorde dat je toch de Cei Rigotti trench nu een nieuwe kans moet geven...Dat ga ik dan eens proberen, maar ik ben nooit fan geweest van die.
Ik speel sinds dit weekend met de Ribeyrolles, dat ding speelt nu echt nice :P Je kan er zelfs op lange afstanden nog goed kills mee maken!
Als support speel ik eigenlijk of met de BAR Storm (bij wat meer CQB), of met die nieuwe gun (weet de naam ff niet) met dat mega magazijn, en dan de Light Weight variant (met AA scope)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:04
-tom-562 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:01:
[...]

Ik speel sinds dit weekend met de Ribeyrolles, dat ding speelt nu echt nice :P Je kan er zelfs op lange afstanden nog goed kills mee maken!
Dat kan met de Hellriegel ook, alleen heeft die dan nog een veel groter magazijn :P
Ik zal de Ribeyrolles weer eens proberen. Vond hem al nooit heel slecht, dus ben benieuwd hoe die nu dan is.
Als support speel ik eigenlijk of met de BAR Storm (bij wat meer CQB), of met die nieuwe gun (weet de naam ff niet) met dat mega magazijn, en dan de Light Weight variant (met AA scope)
De M1917 toch? Dat is wel een beest van een wapen inderdaad..
Maar ik prefereer toch nog de Madsen Trench als support, de Bar Storm is een goede tweede :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 23:47

-tom-562

Oliesjeik

Tankiej schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:42:
[...]

Dat kan met de Hellriegel ook, alleen heeft die dan nog een veel groter magazijn :P
Ik zal de Ribeyrolles weer eens proberen. Vond hem al nooit heel slecht, dus ben benieuwd hoe die nu dan is.

[...]

De M1917 toch? Dat is wel een beest van een wapen inderdaad..
Maar ik prefereer toch nog de Madsen Trench als support, de Bar Storm is een goede tweede :*)
Met de Ribeyrolles kan je als die op zijn bipod staat, gewoon een compleet magazijn full auto er doorheen jagen zonder onnauwkeurig te worden!
Ja, de m1917! In het verleden heb ik de BAR wel eens afgewisseld met de Madsen, maar ik kon er niet aan wennen, ook al zijn ze qua stats vrij vergelijkbaar.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:39

d_star

Maharadja of the Year :-/

-tom-562 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:46:
[...]
Ja, de m1917! In het verleden heb ik de BAR wel eens afgewisseld met de Madsen, maar ik kon er niet aan wennen, ook al zijn ze qua stats vrij vergelijkbaar.
De Madsen is serieus een powerhouse, vooropgesteld dat je kan wennen aan dat magazijn in je gezichtsveld. Eigenlijk wordt het dan een BAR met 12 extra kogels in een magazijn..

Ik heb na de patch de Parabellum ook weer eens geprobeerd, maar damn, die kan je links laten liggen.. De recoil is echt niet in toom te houden, eigenlijk is dat wapen alleen maar geschikt als CQB optie voor de support. Maar ja, zo speel je geen support..

De medic class heeft wel weer wat interessante speeltjes. De M1907 (de niet-sweeper varianten dan) vind ik erg vermakelijk, helemaal met die verbeterde accuracy. Daar had het wapen gebrek aan. De RSC is ook beestachtig goed, ik ga deze week de Sebstlader 1916 proberen aangezien ik daar ook goede verhalen over hoor.

Wat overigens grappig is, is dat de halve community dacht dat de Hellriegel generfed zou worden middels de TTK 2.0 patch. Helaas is dat niet gebeurd (de Hellriegel is zelfs misschien wel iets meer allround geworden). Mijns inziens nog steeds het beste power wapen in de Assault class.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is sowieso al een goede zaak dat er in 4 posts > 10 wapens genoemd worden, dan is er tenminste veel viable.

Ik heb gister even heel kort kunnen spelen, voor iedereen weer aan m'n kop begon te zeiken om pubg mee te spelen, mijn go-to wapen is altijd de Autoloading Extended geweest en die voelde al een behoorlijk stukje scherper alweer maar niet opeens een god gun. Vanavond maar eens wat langer proberen, de kortere TTK bevalt me in elk geval bijzonder goed vergeleken met dat sponzige voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Nieuw trailertje nog niet gepost, zo te zien:

[ Voor 26% gewijzigd door jagermeister op 06-02-2018 14:18 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 12:31

Stewie!

Keen must die!

Blog post van EA over nieuwe anti-cheat maatregelen; https://www.battlefield.c...ti-cheat-in-battlefield-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 22:33

Shabbaman

Got love?

jagermeister schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:18:
Nieuw trailertje nog niet gepost, zo te zien:

[video]
"Remember that CTE does not represent the final product and that this is not an official trailer."
-tom-562 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:46:
[...]

Met de Ribeyrolles kan je als die op zijn bipod staat, gewoon een compleet magazijn full auto er doorheen jagen zonder onnauwkeurig te worden!
Ik had toevallig net dit weekend de Rickrolls unlocked, maar juist door die bipod vind ik het een fijn wapen. Ik kan niet zeggen of het beter was voor de patch, maar hier ben ik wel blij mee.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De wapenupgrade is wel erg prettig, als individu kan je nu tenmistne echt lekker pushen, maar van teamwork of enig PTFO lijkt niet meer sprake te zijn. Wat een deceptie.

Heb 3 operations gespeeld, alle drie werd een stalemate bij de 2e ronde. Ik ben niet één keer gerevived, heb 2 keer een amoo pouch toegeworpen gekregen, geen enkele tank op of in de buurt van een objective, geen squadmate die op me is gespawned terwijl ik ene objective aan het cappen was. Eén ronde waar ik met nog 60 tickets te gaan joinde, kreeg ik GVD aan het einde mooi "most flags captured" te zien met 3 (!!!!!) captures. HOE DAN????

Echt, waar zijn die mensen die nu nog spelen mee bezig, ze kunnen beter maar stoppen met die hele battlefield franchise, de playerbase is er vandaag de dag kennelijk niet capabel genoeg voor... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:27:
Echt, waar zijn die mensen die nu nog spelen mee bezig, ze kunnen beter maar stoppen met die hele battlefield franchise, de playerbase is er vandaag de dag kennelijk niet capabel genoeg voor... :/
Heb je een voorbeeld van een vergelijkbaar spel waar dat wel het geval is? Ik denk dat je je verwachtingen wat lager moet leggen. Je kunt niet van zo'n casual game als Battlefield verwachten dat je medespelers het spel op dezelfde fanatieke manier spelen als jij. Ga ervan uit dat het allemaal 12 jarige jochies zijn of 40 plussers die gewoon een beetje aanklooien. Dan kan het alleen maar meevallen en waardeer je het des te meer als je een keer wel een squad/team treft dat een beetje samenwerkt. Je kunt je ook aansluiten bij een platoon zoals bijv dat van Tweakers. Die gasten spelen vaak lekker samen icm voicechat etc.

Verder zou mijn advies zijn om geen Operations te spelen, die gamemode is gewoon kapot. in 95% van de gevallen is dat een steamroll. Ik speel dat alleen als er weer een nieuwe Operation Campaing is voor het battlepack (om vervolgens een legendary skin te krijgen die ik allang heb).

Conquest potjes zijn veel vaker spannend en als je wat meer tactiek zoekt is Frontlines echt een stuk leuker.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:27:
De wapenupgrade is wel erg prettig, als individu kan je nu tenmistne echt lekker pushen, maar van teamwork of enig PTFO lijkt niet meer sprake te zijn. Wat een deceptie.

Heb 3 operations gespeeld, alle drie werd een stalemate bij de 2e ronde. Ik ben niet één keer gerevived, heb 2 keer een amoo pouch toegeworpen gekregen, geen enkele tank op of in de buurt van een objective, geen squadmate die op me is gespawned terwijl ik ene objective aan het cappen was. Eén ronde waar ik met nog 60 tickets te gaan joinde, kreeg ik GVD aan het einde mooi "most flags captured" te zien met 3 (!!!!!) captures. HOE DAN????

Dat is toch al jaren het geval? Zit je met een groep samen op Discord kan je vrijwel elke game winnen terwijl je, als je met randoms speelt, geen enkele kans hebt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RubenDJ schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:41:
[...]

Heb je een voorbeeld van een vergelijkbaar spel waar dat wel het geval is? Ik denk dat je je verwachtingen wat lager moet leggen. Je kunt niet van zo'n casual game als Battlefield verwachten dat je medespelers het spel op dezelfde fanatieke manier spelen als jij. Ga ervan uit dat het allemaal 12 jarige jochies zijn of 40 plussers die gewoon een beetje aanklooien. Dan kan het alleen maar meevallen en waardeer je het des te meer als je een keer wel een squad/team treft dat een beetje samenwerkt. Je kunt je ook aansluiten bij een platoon zoals bijv dat van Tweakers. Die gasten spelen vaak lekker samen icm voicechat etc.

Verder zou mijn advies zijn om geen Operations te spelen, die gamemode is gewoon kapot. in 95% van de gevallen is dat een steamroll. Ik speel dat alleen als er weer een nieuwe Operation Campaing is voor het battlepack (om vervolgens een legendary skin te krijgen die ik allang heb).

Conquest potjes zijn veel vaker spannend en als je wat meer tactiek zoekt is Frontlines echt een stuk leuker.
Nouja, fanatiek, fanatiek, als gewoon de objective proberen te halen al fanatiek is, dan is het niet best nee. Ik heb het ook niet over het vertrouwde 2 squads per team die er wat van proberen te maken terwijl de rest in het achterveld ligt te kwijlen, nee, gewoon NUL inspanning.

Er zit ook een groot verschil tussen mensen die het wel proberen maar niet kunnen en mensen die uberhaubt niets ondernemen. Zelfs dat proberen ben ik niet tegen gekomen, aan beide zijden. Nadat je de 4e keer precies dezeflde gast na het respawnen op precies dezefde plek op dezelfde manier neerschiet en er bij diegene geen lampje gaat branden, dan is er iets mis hoor. Dat is niet meer 'casual', dat is gewoon full pull retarded.

Zo grijs als het gister ging, heb ik in geen enkele Battlefield nog meegemaakt, het lijkt verdorie wel Battlefront.
Tsurany schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:54:
[...]
Dat is toch al jaren het geval? Zit je met een groep samen op Discord kan je vrijwel elke game winnen terwijl je, als je met randoms speelt, geen enkele kans hebt.
Natuurlijk loop je gecoördineerd over vrijwel elk team heen. Maar als je zonder risico iemand kan reviven en je staat er bovenop waarom zou je het dan niet doen? Of als je toch ammo en health hebt, waarom gooi je het niet neer als de UI levensgroot voor je laat zien dat anderen het nodig hebben en je er geen seconde minder van wordt?

Ik kan m'n kop er gewoon niet omheen vouwen, wat gaat er in zulke spelers om?

[ Voor 15% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 07-02-2018 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
[...]

Operations is best kut sinds ze besloten hebben alleen maar de 64 spelers operations te laten staan inderdaad. Operations met 40 spelers was zoveel leuker in mijn ogen.
Veel te veel spelers op een klein stukje, nu zit je met operations op 1/3 van de map als waar je met Conquest op zit met eenzelfde aantal spelers.

Regelmatig lopen we (Tweakers op discord) gewoon over het vijandelijke team heen inderdaad, omdat wij wel samenwerken. Maar komen ook vaak genoeg tegenstandigers tegen die ook goed samenwerken en er wel tegenstand is.
@A.W.E.S.O.M.-0 ik zou niet heel Battlefield 1 (nogmaals) afschrijven op die paar potjes die je nu gedaan hebt. Speel weer eens met ons mee en negeer operations :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tankiej schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:33:
[...]

Operations is best kut sinds ze besloten hebben alleen maar de 64 spelers operations te laten staan inderdaad. Operations met 40 spelers was zoveel leuker in mijn ogen.
Veel te veel spelers op een klein stukje, nu zit je met operations op 1/3 van de map als waar je met Conquest op zit met eenzelfde aantal spelers.

Regelmatig lopen we (Tweakers op discord) gewoon over het vijandelijke team heen inderdaad, omdat wij wel samenwerken. Maar komen ook vaak genoeg tegenstandigers tegen die ook goed samenwerken en er wel tegenstand is.
@A.W.E.S.O.M.-0 ik zou niet heel Battlefield 1 (nogmaals) afschrijven op die paar potjes die je nu gedaan hebt. Speel weer eens met ons mee en negeer operations :)
Gelijk heb je hoor, ik speelde ook uitsluitend 40 man operations net na launch, nooit de 64 man variant. Ik zal frontlines eens een kans geven en BF1 sowieso nog wel, maar het ging me gister gewoon even het voorstellingsvermogen voorbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik ben het er wel mee eens dat als je niet met Tweakers speelt dat je erg lang kunt wachten op een medpack of ammopack, het is wel triest. Je kunt pal voor een supportspeler staan, melee'en om aandacht te krijgen voor ammo, in de chat vragen voor ammo, maar ze doen 't gewoon niet, evenals medics.
Als ik medic ben, doe ik, net als dat op de Q rossen om te spotten, automatisch medpacks/ammopacks gooien, ookal is er niemand in de buurt. Altijd wel iemand die het nodig heeft.
Hoort je 2e natuur te zijn, die dingen neergooien :)

Ik merk wel vaak dat ik ook kies wat anderen nodig hebben. Ik merk dat wanneer we operations doen op ballroom bitch en we zijn defenders, dan zie ik dat Bierrrtje surpressing fire geeft, 1 scout en een aanvaller zijn en dan kies ik medic en probeer iedereen dan te voorzien van medicpacks/revive. Vaak haal ik best een goeie score ook nog. In conquest, wanneer ik zie dat iemand in mijn team een elite class oppakt, dan blijf eigenlijk altijd wat achter om hem te kunnen voorzien van medpacks.
Als mensen inderdaad iets meer in de klassieke rol zouden kruipen van hun class, dan zou het wel wat fijner spelen zijn. Niks zo irritant als dat je hele team vol medics zit, maar je bijna nooit een revive krijgt.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:23

aex351

I am the one

Ik heb tot nu toe alleen nog maar Conquest gespeeld. Gisteren toevallig met een aantal Tweakers op de server. Maar ik merk niet dat anderen mij niet voorzien van ammo of medic packs. Soms is het inderdaad vervelend als een medic je voorbij loopt, maar dat kan gebeuren. Omgekeerd probeer ik ook ammo en medic packs uit te delen. Het helpt het team alleen maar vooruit.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:24
[...]

....of 40 plussers die gewoon een beetje aanklooien.
Hey! Vroeger toen ik jong was.....

Of ik nu alleen speel of met vrienden ik speel meestal medic of support.
Daarom sta ik vaak ook altijd wel in de lijst met meeste heals/revives of meeste supplies.

Dus mocht iemand een keer een health pack of ammo nodig hebben en je ziet iemand racen door het slagveld om jou te ondersteunen dan is het waarschijnlijk deze 40 plusser ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenDJ
Carthrax schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:34:
[...]

Daarom sta ik vaak ook altijd wel in de lijst met meeste heals/revives of meeste supplies.

Dus mocht iemand een keer een health pack of ammo nodig hebben en je ziet iemand racen door het slagveld om jou te ondersteunen dan is het waarschijnlijk deze 40 plusser ;)
Ik heb ook makkelijk praten want ik ben pas 38 :+
Leuk om te zien, ik speel ook het vaakst support/medic in een ondersteunende rol en haal dan vaak zat daarmee de highlights. Mijn K/d is ook niet om over naar huis te schrijven (rond de 1,5 meestal), ben gewoon niet meer snel genoeg/ga te blindelings voor een revive/rambo style alleen op een vlag af.

Gisteravond hard gestraft voor mijn positiviteit. 10 potjes gespeeld, 1 gewonnen. Maar goed ik ben al blij als ik een paar toffe kills/flanks/streaks maak. Het blijft toch een gaaf spel.

specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Carthrax schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:34:
[...]

Herkenbaar voor deze 40-plusser :D ik ben ook niet bepaald de snelste meer in face-to-face CQ combat... maar ga regelmatig vol voor medic/support ondersteuning. Oh ja... en heel soms vanuit een vliegtuig *O*

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
40 plussers die aan klooien? wtf ben 45 met bijna 13 jaar ervaring in battlefield, dat is geen aanklooien hoor LOL.
Als je gerevived wordt, netjes ammo krijgt of een thanks in de chat ziet dan zijn dat vaak die 40+ spelers, zij vinden het team nog steeds belangrijker dan zich zelf, ze spelen het nog steeds zoals het vroeger was.
De nieuwe generatie is veel egoïstischer en vindt dat hun eigen prestatie boven die van het team belang hoort te staan, of het team wint of verliest boeit ze niet als ze zelf maar boven aan staan.
Ik heb geen moeite om een tank uit te schakelen terwijl ik weet dat ik het niet overleef, die tank kan 5 team leden killen, nu is het er maar 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Zo zo, opa's spreken hoor; 'vroeger was alles beter', 'die jeugd van tegenwoordig', etc etc :+

Ik ben nog lang geen 40, maar ik stel het teambelang altijd boven die van m'n eigen. Vind het een beetje vreemd om te stellen dat 'de nieuwe generatie veel egoïstischer is'. Het is niet de nieuwe generatie, het is gewoon een bepaalde groep spelers. Er zijn ook oudere spelers die heel egoïstisch spelen, dat is niet per definitie de jongere generatie..
Ik erger me kapot aan spelers die support of medic spelen, maar dan geen munitie of health geven, of je niet reviven als je naast ze dood ligt. Ga dan lekker single player spelen ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door Tankiej op 09-02-2018 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Met de release van de laatste maps viel het me wel op dat ik nog maar heel weinig gevived werd (maar nog wel ammo of hp, al was dat misschien omdat dat gewoon in de buurt ligt), zelfs als er een medic op m'n hoofd staat. Als ik alleen maps uit de eerste of tweede DLC speel, werd ik duidelijk meer gerevived. Het lijkt toch een bepaald publiek te zijn dat een probleem heeft met, tsja, alles behalve het primaire wapen. Ondertussen is het wel weer wat bijgetrokken, dus ofwel ze hebben iets geleerd, of de piek is voor dat soort spelers weer voorbij.

Overigens is er soms ook wel een verklaring waarom je niet gerevived wordt. De plek waarop je zelf je lichaam ziet liggen, is niet altijd de plek waar de medic je lichaam ziet. En ter verdediging van alle medics ter wereld: het aantal spelers dat redeployed terwijl je aan komt rennen en nog maar anderhalve meter af moet leggen is ongeveer het honderdvoudige van het aantal gemiste revives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Probleem is ook dat er bepaalde unlocks/assignments zijn zoals rifle grenade kills.

De rifle grenade kan bij Medic alleen op plek van medic bag of revive. Dus als je die assignment wilt vrijspelen moet je dus altijf of de medic bag of de revive opgeven. Imho dus een achterlijke assignment.

Maar goed ik heb sowieso al niks met al die unlock, assignment en lootbox troep. :x

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Help!!!! schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:59:
Probleem is ook dat er bepaalde unlocks/assignments zijn zoals rifle grenade kills.

De rifle grenade kan bij Medic alleen op plek van medic bag of revive. Dus als je die assignment wilt vrijspelen moet je dus altijf of de medic bag of de revive opgeven. Imho dus een achterlijke assignment.

Maar goed ik heb sowieso al niks met al die unlock, assignment en lootbox troep. :x
Ze hadden die RFG beter in plaats van een reguliere granaat kunnen invoegen vind ik. Hierdoor blijft je class gewoon werken. Bij de Support idem dito met die crossbow.

De Scout kan wel een extra gadget gebruiken wat mij betreft. Een nuttige in elk geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
^
Inderdaad. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Shabbaman schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:48:
En ter verdediging van alle medics ter wereld: het aantal spelers dat redeployed terwijl je aan komt rennen en nog maar anderhalve meter af moet leggen is ongeveer het honderdvoudige van het aantal gemiste revives.
Die UI aanpassing dat je nu kan laten weten dat je er aan komt, is zonder gekheid een van de beste verbeteringen van Battlefield die ik in JAREN heb gezien. Dat scheelt echt hopen respawns, helemaal als ze je naar een tijdje herkennen en weten dat je er ook daadwerkelijk aan komt. Ik heb gisteravond weer zowaar hele medic trains gezien die zich richting een objective stortte en daarmee assaults en supports meetrokken. Dan is het spelletje wel echt op zijn best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:02:
[...]

Die UI aanpassing dat je nu kan laten weten dat je er aan komt, is zonder gekheid een van de beste verbeteringen van Battlefield die ik in JAREN heb gezien. Dat scheelt echt hopen respawns, helemaal als ze je naar een tijdje herkennen en weten dat je er ook daadwerkelijk aan komt. Ik heb gisteravond weer zowaar hele medic trains gezien die zich richting een objective stortte en daarmee assaults en supports meetrokken. Dan is het spelletje wel echt op zijn best.
Ik ben het met je eens, maar spelers die niet zien dat de afstand tussen hun lijk en een medic steeds kleiner wordt zullen ook niet zien dat er INCOMING in hun UI staat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 12:27
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:02:
[...]

Echt he. Het geeft zelfs een soort voldoening als je dat afstandsmetertje ziet minderen en je die revive krijgt, medics krijgen van mij ook steevast een 'thank you'.

Ik speelde vroeger al veel medic, maar nu ik de Fedorov Avtomat unlockt heb, kan je lekker mee raggen tussen de assaults. Met de nieuwe patch al veel multikills met gehaald :9

[ Voor 10% gewijzigd door h1ttent1t op 09-02-2018 11:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De volgende stap is wat mij betreft dat assaults visueel kunnen laten weten dat ze een bepaalde tank of iets dergelijks willen gaan vernietigen en dat je als support/medic veel gerichter ondersteuning kan bieden. Die tanks kunnen nu toch nog iets te lang en iets te makkelijk hun gang gaan. Als eenzame Assault moet je vaak toch nog een paar deaths incasseren voor je die tank eindelijk te grazen hebt.
hottentot schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:18:
Ik speelde vroeger al veel medic, maar nu ik de Fedorov Avtomat unlockt heb, kan je lekker mee raggen tussen de assaults. Met de nieuwe patch al veel multikills met gehaald :9
Die Fedorov heb ik niet, want nooit meer premium of EA DLC, en ik wil graag andere wapens uitproberen, maar blijf telkens maar bij de Autoloading Extended, nu je ook op afstanden redelijk snel achter elkaar consistent headshots kan maken, is die zo lekker close to mid/long range.

Wat zijn de go-to medic rifles die echt de moeite waard zijn om uit te proberen zo na de patch?

[ Voor 45% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 09-02-2018 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:38:

[...]

Wat zijn de go-to medic rifles die echt de moeite waard zijn om uit te proberen zo na de patch?
De RSC is nu een 2 hit-kill wapen, maar die is ook DLC only zeker? Heeft maar 6 kogels, dus die kan je enkel vanaf medium range gebruiken vind ik.

Ik speel dikwijls close range en dan zijn de M1907 en Cei Rigotti Trench variant nog leuk vind ik. Goeie hipfire en zelfs medium range nog gemakkelijk kills mee te halen. Maar of jij ze beter gaat vinden dan de Autoloading, dat betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Voor Medic gebruik ik eigenlijk meestal de Selbstlader M1916 Marksman. Vind ik gewoon lekker wapen. Klinkt ook goed, lekker droge knallen. Bam Bam Bam :P

Premium is volgensmij af en toe in de aanbieding, E25 ofzo. Denk dat dat het wel waard is.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19
Incursions closed alpha uitnodiging... Maar ik ben nog 2 maanden op vakantie :+

En heb het spel al laaang niet meer aangeraakt. Oh... Helaes, code is niet deelbaar.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:17
steveman schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:17:
Incursions closed alpha uitnodiging... Maar ik ben nog 2 maanden op vakantie :+

En heb het spel al laaang niet meer aangeraakt. Oh... Helaes, code is niet deelbaar.
Ik heb ook een uitnodiging gekregen.
Ik heb het gevoel dat we niet de enige zijn. We are special :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Congratulations! You've been selected to participate in the Battlefield 1 Incursions Closed Alpha
25,1GB. wowww

[ Voor 6% gewijzigd door Paulus07 op 09-02-2018 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

MaXeRs schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:37:
[...]

Ik heb ook een uitnodiging gekregen.
Ik heb het gevoel dat we niet de enige zijn. We are special :+
Same here... :+ .

PatrickNL88 voor mensen die btw samen willen spelen in een squad... Momenteel regulier, geen idee of ik incursion ga spelen in dit stadium)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 13:00
Sinds de laatste update van vorige week heb ik veel last van slechte performance.
Voorheen eigenlijk altijd steady 60fps op ultra (1920x1080) maar sinds de laatste patch bijna standaard bij situaties met veel actie rond de 45fps met drops naar 25. Echt op momenten bijna onspeelbaar.
Ook de settings naar beneden schroeven lijkt weinig effect te hebben. Ik weet dat mijn CPU op het randje zit qua minimale eisen maar het blijft vreemd vinden dat ik een jaar lang zonder problemen heb kunnen spelen en dat het nu opeens een stuk slechter is.

Via google ben ik niet echt wijzer geworden, wordt toch meestal gewezen naar de CPU die bij veel systemen de bottleneck blijkt te zijn, maar dan blijft het vreemd dat ik hier voorheen nooit echt last van had.

Zijn er mensen die hier last van hebben sinds de laatste update of weet iemand waar het aan zou kunnen liggen?

Specs:
i5-6500
GTX1060 6gb
8gb ram (2x4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
paul99 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:23:
Sinds de laatste update van vorige week heb ik veel last van slechte performance.
Voorheen eigenlijk altijd steady 60fps op ultra (1920x1080) maar sinds de laatste patch bijna standaard bij situaties met veel actie rond de 45fps met drops naar 25. Echt op momenten bijna onspeelbaar.
Ook de settings naar beneden schroeven lijkt weinig effect te hebben. Ik weet dat mijn CPU op het randje zit qua minimale eisen maar het blijft vreemd vinden dat ik een jaar lang zonder problemen heb kunnen spelen en dat het nu opeens een stuk slechter is.

Via google ben ik niet echt wijzer geworden, wordt toch meestal gewezen naar de CPU die bij veel systemen de bottleneck blijkt te zijn, maar dan blijft het vreemd dat ik hier voorheen nooit echt last van had.

Zijn er mensen die hier last van hebben sinds de laatste update of weet iemand waar het aan zou kunnen liggen?

Specs:
i5-6500
GTX1060 6gb
8gb ram (2x4)
Ik heb ongeveer dezelfde specs, alleen als verschil een i5-6400. Ik draai op een mix van ultra/high op 1920x1080 en het draait prima.
Als ik fps limit er af haal zit hij meestal rond de 70-80 fps, maar dan zit de CPU constant op 100%. Ik heb nu een limit er op staan van 60 en daar blijft hij goed op staan, heel af en toe naar de 50.
Ik zou gewoon je instellingen wat naar beneden zetten en accepteren dat je hem niet op ultra kan draaien met deze specs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Ben ook uitgenodigd en heb het voor het eerst gespeeld en het ging best lekker, team work is heel belangrijk en als je met 1 minder speelt dan de vijand verlies je.

Pas op met rage quit, als je vaak voortijdig een ronde verlaat wordt je uit de closed alpha gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik ben ook uitgenodigd, maar ja ik ga 't niet echt spelen.

Even een ander vraagje. Hoe counteren jullie precies recoil? Doen jullie tijdens dat jullie op mouse1 drukken ook een langzame beweging naar onder maken met je muis? Ik zie op filmpjes bijvoorbeeld dat levelcap en jackfrags bijna 0 recoil lijken te hebben op de Bar storm, de ribeyrolles en parabellum.
En hoe doen jullie dat bij de self loading rifles? Gewoon een rukje naar beneden met de muis per schot?

Gister voor het eerst sinds een week (RSI) mee gedaan, en ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van die Zeebrugge map en die Heligoland. Erg toffe maps. Eerst dacht ik veel boten enzo, maar die houden elkaar genoeg bezig om niet 1 groot boot vs infantry gezeik te worden.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Deathchant schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:39:
Ik ben ook uitgenodigd, maar ja ik ga 't niet echt spelen.

Even een ander vraagje. Hoe counteren jullie precies recoil? Doen jullie tijdens dat jullie op mouse1 drukken ook een langzame beweging naar onder maken met je muis? Ik zie op filmpjes bijvoorbeeld dat levelcap en jackfrags bijna 0 recoil lijken te hebben op de Bar storm, de ribeyrolles en parabellum.
En hoe doen jullie dat bij de self loading rifles? Gewoon een rukje naar beneden met de muis per schot?
De uitleg is simpel, de uitvoer wat lastiger. ;)
Ga met je gun tegenover een muur staan, schiet voluit zonder je muis te bewegen.
Nu weet je ongeveer hoe hard de gun recoiled, dit zelfde patroon trek je naar beneden.
Je kunt het beste oefenen door gewoon een tijdje op een muur te schieten en proberen de kogels zo dicht mogelijk bij elkaar te laten belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
unfor schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:33:
[...]

De uitleg is simpel, de uitvoer wat lastiger. ;)
Ga met je gun tegenover een muur staan, schiet voluit zonder je muis te bewegen.
Nu weet je ongeveer hoe hard de gun recoiled, dit zelfde patroon trek je naar beneden.
Je kunt het beste oefenen door gewoon een tijdje op een muur te schieten en proberen de kogels zo dicht mogelijk bij elkaar te laten belanden.
Je initialen met kogels op een muur schieten is ook een goede oefening, met oefen op verkeersborden in bf2 heb ik leren drag shooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Specs:
i5-6500
GTX1060 6gb
8gb ram (2x4)
Het kan nog de moeite zijn om even naar de instellingen te kijken, bij mij stond ook opeens allemaal onzin aan zoals motion blur, lens flare en meer van dat soort kiespijn. Wordt zowel de gameplay als de fps niet beter van.

Met alles op low (behalve mesh) draait het hier nog soepel 144 - 160 fps op 1080 met een 4670K @4,3 en 970 gtx OC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:23

aex351

I am the one

Bij mij stond dx12 ineens aan. Maar ik haal met vergelijkbare specificaties echt geen 160fps. Zit eerder rond de 60-80. Welleswaar alles up ultra. Maar het lager zetten hielp weinig. De CPU zit continue op 100%. Dit met multiplayer en dan 64 spelers.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Sowieso bijzonder ergerlijk dat EA bestaande graphicsinstellingen ineens overschrijft zonder dit te melden bij de update.

Zo stond bij mij inderdaad bij een vorige update ook ineens DX12 en HDR aan. :(

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aex351 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:51:
Bij mij stond dx12 ineens aan. Maar ik haal met vergelijkbare specificaties echt geen 160fps. Zit eerder rond de 60-80. Welleswaar alles up ultra. Maar het lager zetten hielp weinig. De CPU zit continue op 100%. Dit met multiplayer en dan 64 spelers.
Ik heb nogmaals even voor je getest op CQ 64, laagste fps die ik heb gezien was 107 in een dipje, CPU zit rond de 95% voor BF1, 98/99 totaal CPU gebruik.

Het scherm van Origin afsluiten scheelt wel een paar borrels, trouwens, die kan opeens nare spikes hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Voor de Tanker Assignments
Richt als tanker 5000 voertuigschade aan
Moet dit te voet als tanker met de 2 anti tank granaten?

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 14:25

steel123

Cryman9

Heeft er iemand al incursions gespeeld? Beetje irritant dat er elke keer iemand ragequit op dit moment. En ook dat je teammates vaak keihard zuigen.
Maar verder zie ik wel potentie in deze gamemode. Een welkome afwisseling en echt mijn stijl. Alleen is het leuker in een groepje van 5 natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Ben onder de indruk hoe dice het nu aanpakt, inplaats van net zoals punkbuster naar signatures van cheats te scannen wat lag veroorzaakt houden ze gewoon enkele offsets in de gaten in de game code met een debugger, ze kunnen nu ook cheat calls detecteren dus zonder al te veel resources te gebruiken kunnen ze client side cheat detection gebruiken.
False positives zijn ook niet mogelijk.

Zodra de debugger wat ziet wordt de volgende code geactiveerd:

code:
1
 int(__fastcall *NtQueryInformationProcess)(HANDLE ProcessHandle, PROCESSINFOCLASS ProcessInformationClass, PVOID ProcessInformation, ULONG ProcessInformationLength, PULONG ReturnLength);

Het public cheaten in bf1 is dood en ik zie het zelfde gebeuren met paid cheats alleen private cheats wordt
lastig omdat dice moet weten welke game code wordt aangepast door de cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:51

Arfman

Drome!

Ik heb ook de Incursions invite gekregen. Jammer dat ik niet meer care nu :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:03:
Ik heb ook de Incursions invite gekregen. Jammer dat ik niet meer care nu :P
Ik heb hem ook binnen, maar ik zie nog niet hoe dit gaat werken als competitive gamemode zolang er nog voertuigen en zes miljoen gadgets in zitten. Sowieso is BF1 wel een aparte candidaat voor een esports mode, DICE kan aan de bak om mensen hiervan te gaan overtuigen.

De interesse in mijn omgeving en bij de oud bf comp. spelers waar ik nog contact mee heb, is in elk geval nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 14:25

steel123

Cryman9

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:36:
[...]
Ik heb hem ook binnen, maar ik zie nog niet hoe dit gaat werken als competitive gamemode zolang er nog voertuigen en zes miljoen gadgets in zitten. Sowieso is BF1 wel een aparte candidaat voor een esports mode, DICE kan aan de bak om mensen hiervan te gaan overtuigen.
Je bent natuurlijk wel gelimiteerd door een aantal presets. Er is geen vrije keuze van gadgets en dergelijke.
Ook kun je in de tank alleen schieten in first person mode. 3rd person kun je alleen gebruiken om rond te kijken. En X gebruiken als self repair werkt niet. De tank driver moet uitstappen om zijn tank handmatig te repairen. Er is ook enkel alleen 2 versies van de light tank beschikbaar en 1 versie van de armored car.

Ik hou van close combat (ben ook meer een CoD speler), dus voor mij is dit wel een goede toevoeging.
Hoe serieus dit gaat worden en ik dit ga spelen zal allemaal wel meevallen. Maar een leuke afwisseling.

[ Voor 11% gewijzigd door steel123 op 13-02-2018 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:21
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:36:
[...]

De interesse in mijn omgeving en bij de oud bf comp. spelers waar ik nog contact mee heb, is in elk geval nul.
Dit is volgens mij gezien het late tijdstip in de levenscyclus van BF1 gewoon een test om te bekijken hoe ze dit in de volgende battlefield vanaf de start gaan implementeren.

In elk geval ook de uitnodiging gekregen, maar vrees dat dit het voor mij ook niet gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steel123 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:26:
[...]

Je bent natuurlijk wel gelimiteerd door een aantal presets. Er is geen vrije keuze van gadgets en dergelijke.
Ook kun je in de tank alleen schieten in first person mode. 3rd person kun je alleen gebruiken om rond te kijken. En X gebruiken als self repair werkt niet. De tank driver moet uitstappen om zijn tank handmatig te repairen. Er is ook enkel alleen 2 versies van de light tank beschikbaar en 1 versie van de armored car.

Ik hou van close combat (ben ook meer een CoD speler), dus voor mij is dit wel een goede toevoeging.
Hoe serieus dit gaat worden en ik dit ga spelen zal allemaal wel meevallen. Maar een leuke afwisseling.
Dat er beperkingen zijn is logisch, maar zaken als een spotting flare, 3rd person cam etc. horen uberhaubt NIET in een comp game thuis, als ze dat nog steeds niet snappen bij DICE, doet me dat vrezen met grote vreze voor de rest.

Sinds BF2 draait competitive BF met voertuigen uitsluitend om de voertuigen in leven houden. Wat de infantry verder doet is niet zo belangrijk, alles draait om het voertuig voor de winst, ongeacht of het een tank, LAV of wat dan ook is. Dat is nog nooit goed gebalanceerd bij mijn weten.
EliHiel schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:41:
[...]

Dit is volgens mij gezien het late tijdstip in de levenscyclus van BF1 gewoon een test om te bekijken hoe ze dit in de volgende battlefield vanaf de start gaan implementeren.

In elk geval ook de uitnodiging gekregen, maar vrees dat dit het voor mij ook niet gaat worden :)
Mja, zoals ze in BF4 niet de lessen hebben geleerd uit BF3 in tegenstelling tot wat ze verkondigen, om vervolgens het weer niet te leren met Hardline en nogmaals dezelfde bugs en design blunders terug te laten keren in BF1. Ik ben sceptisch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 13:00
...
Even mijzelf quoten :)

Heb onderstaande 'fix' geprobeerd en sindsdien loopt alles weer smooth op 60fps en ultra settings (paar uurtjes kunnen testen in Operations en Conquest)

https://www.reddit.com/r/Battlefield/comments/57nh6y/bf1_performance_tips_for_pc_potentially_huge_fps/
HIGH/100% CPU USAGE - FIX 1 (EA ARE AWARE OF THIS AND WILL PATCH IN DUE COURSE)
Make a file name 'user.cfg' and place it in your Battlefield 1 folder, add the following lines:
gametime.maxvariablefps 60
RenderDevice.RenderAheadLimit 1
Geen idee wat het doet en misschien is het wel puur toeval maar het lijkt geholpen te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
@paul99

gametime.maxvariablefps 60
RenderDevice.RenderAheadLimit 1

Je ingame fps wordt beperkt tot maximaal 60 fps en er wordt nog maar 1 frame vooruitgerenderd (ipv meerdere).

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
paul99 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:22:
[...]

Even mijzelf quoten :)

Heb onderstaande 'fix' geprobeerd en sindsdien loopt alles weer smooth op 60fps en ultra settings (paar uurtjes kunnen testen in Operations en Conquest)

https://www.reddit.com/r/Battlefield/comments/57nh6y/bf1_performance_tips_for_pc_potentially_huge_fps/
[...]
Geen idee wat het doet en misschien is het wel puur toeval maar het lijkt geholpen te hebben ;)
Er is een hele serie van dat soort commands sinds BC2 om fps te vergroten en inputlag te verkleinen. Zal vanavond de user.cfg die ik altijd heb gebruikt plaatsen.

edit: user.cfg toentertijd in BF4:

GameTime.MaxVariableFps 150
PerfOverlay.DrawFps 1
RenderDevice.RenderAheadLimit 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
RenderDevice.VsyncEnable 0
PostProcess.DynamicAOEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.MotionBlurForceOn 0
WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0
WorldRender.MotionBlurMax 0
WorldRender.MotionBlurQuality 0
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
WorldRender.PlanarReflectionEnable 0

[ Voor 28% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 14-02-2018 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo!

Kijk waarschijnlijk weer met me twee linker ogen maar het lukt me niet om lege servers te vinden.
Was aan het klooien met het instellen van keybindings van de pilot en maakte er een zooitje van en dacht misschien dat als ik alles op default weer zet stel ik het opnieuw in, ervan uit gaande dat ze bij Dice wel de optie erin zouden verwerkt hebben dat je alleen je pilot instellingen default. Maar nee ik, domme ik, alles op default. Jammer lijkt een best logische optie.

Wil gewoon testen in een lege server om met wat instellingen voor pilot maar kan geen lege server optie meer vinden.

Ook me scrollknop van me muis(logitech g502) die ook naar links en naar rechts kan krijg ik niet meer werkzaam na deze voortreffelijke actie.

En ja ik weet een backup maken van je instellingen is erg handig.

p.s. de mappen Zeebrugge en Helgoland zijn op zich best geinig, echte teamplay mappen, moest aan wennen maar Zeebrugge is superfun.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2018 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Goed, ik was bezig met een weekly medal waar je 1k dmg op een destroyer moet doen. En dat is best veel, want zo'n destroyer is kapot voor je het doorhebt. Volgens mij doet een torpedo 50 dmg ofzo. Uiteindelijk heb ik 'm als verdediger gehaald op Heligoland, en vervolgens ga ik C maar eens terugveroveren. En toen was de fortress gun wel vrij... ik heb tot m'n fortress gun eindelijk kapot was denk ik zes destroyers vernietigd, twee zeppelins en een vliegtuig, plus een handjevol torpedo bootjes. Dat resulteerde in m'n tweede MVP ribbon. Goed, veel bla bla, maar altijd als ik bezig ben met zo'n weekly medal dan lukt alles wat je moet doen natuurlijk voordat je bezig bent met die medal of zodra je 'm gehaald hebt. Dit was in ieder geval wel leuk.

En nu hoef ik ook nooit meer Heligoland te spelen, ook een leuke bijkomstigheid.

Oké, ik geef het op, DICE is compleet van het padje. Een idee nóg dommer dan visual recoil, of gas grenades, het kan kennelijk....

https://www.reddit.com/r/..._cte_afflictions_writeup/

Nét wat we nodig hebben. :(

• d_star

d_star

Shabbaman schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:17:
maar altijd als ik bezig ben met zo'n weekly medal dan lukt alles wat je moet doen natuurlijk voordat je bezig bent met die medal of zodra je 'm gehaald hebt. Dit was in ieder geval wel leuk.

En nu hoef ik ook nooit meer Heligoland te spelen, ook een leuke bijkomstigheid.
Hahah, ik had gister precies het omgekeerde! Zo moest ik nog een challenge halen waarbij ik 10 kills moest halen met die kruisboog grenade launcher.

Normaal gesproken raak ik geen pepernoot met dat #%#^@&@ - ding, maar gisteren tijdens een potje Frontiles op Amiens raakte ik in een flow ofzo en had ik opeens 9 kills in 1 match met dat ding.. En het volgende potje Frontlines op Sinai was de challenge binnen :D

Had met dat geluk stiekem moeten proberen of ik 5 rocket AT launcher kills in een match kon halen, die challenge lukt me vanaf het begin al niet dus nog steeds geen model 1900 shotgun voor D_Star -O-

Overigens merk ik wel dat ik redelijk gewend ben aan de TTK 2.0 patch.. Ik snap nog steeds niet waarom DICE meer dan een jaar na launch zoiets doorvoert, maargoed, blijkbaar wennen we er ook wel weer makkelijk aan..

Voor de support sepelers onder ons: probeer de Huot Low Weight eens! Topwapen geworden! Heel controleerbare recoil, 4 BTK, nog redelijke hipfire.. Ik ben fan!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:30:
Oké, ik geef het op, DICE is compleet van het padje. Een idee nóg dommer dan visual recoil, of gas grenades, het kan kennelijk....

Yep da's dom. Vind de reactie van de community in die subreddit ook prachtig, "WAAROM zou je dit gebruiken?". Overigens hebben onder meer Westie en Levelcap zich al uitgesproken tegen deze domme vorm van patserigheid.. Zal me niks verbazen als DICE ofwel het hele idee afblaast, of het een grondige revamp geven.

Ik snap sowieso niet hoezo ze de perks die zo nodig in het spel moesten, niet bijvoorbeeld trade offs laten hebben. Bijvoorbeeld Flak, pluspunt: betere bescherming tegen explosive damage, minpunt: je bent een fractie minder mobiel. Als je dan die afflicitons op zo'n manier omschrijft (bijvoorbeeld als pluspunt iets meer accuracy, minpunt je krijgt maar 1 magazijn voor je primary per spawn), dan is er nog iets voor te zeggen.

[ Voor 28% gewijzigd door d_star op 15-02-2018 10:36 ]

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

:r :r :r

Ze zijn echt van het padje af. De volgende Battlefield kan haast niet anders dan uitermate ruk worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Help!!!!
  • Niet online

Inderdaad bizar.

Dit bevordert toch iha geen teamplay 8)7 Nog meer gekut in je team wat afleidt van PTO. Jezelf bewust benadelen 8)7

Hoe verzinnen ze het weer.... :X

Maar goed ik heb sowieso een allergie voor al die assignment en unlock dingen die ertoe leiden dat je niet meer teamplay / objective bezig bent maar individueel gaat lopen klooien.

[ Voor 16% gewijzigd door Help!!!! op 15-02-2018 11:58 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Help!!!! schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:51:
[...]

Inderdaad bizar.

Dit bevordert toch iha geen teamplay 8)7 Nog meer gekut in je team wat afleidt van PTO. Jezelf bewust benadelen 8)7

Hoe verzinnen ze het weer.... :X
Het zal het "sense of pride and accomplishment" wel zijn die daar in die studio heerst, het enge is ook nog dat IEMAND dit idee gepitched moet hebben en dat er nog een hele serie kwibussen zijn die er in meegaan ook.

Ze maken de skillcurve dus eerst zo vlak als biljartlaken en om vervolgens deze afflictions te introduceren om de high skilled spelers van uitdaging te voorzien, right.... Jezelf bewust benadelen is nog één ding, maar om dan ook nog de squadmates van 'high skill' spelers te laten vernaggelen, dat is zelfs voor DICE een nieuw dieptepunt. We hebben al genoeg snipers in de game waar je als team omheen moet werken. :(
Tsurany schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:45:
[...]

:r :r :r

Ze zijn echt van het padje af. De volgende Battlefield kan haast niet anders dan uitermate ruk worden.
Jah, dat vrees ik ook, lekker toegankelijke Battelfront gunplay, progressie met battlecards en een battleroyale mode met lekker extra veel gadgets en explosives.

Kan niet wachten op het equivalent van de mortar truck die lekker vanuit de uncap met 45% meer damage en 20% grotere damage radius lekker granaten naar de vijandelijke spawn lobben. 8)7

• NLsandman
Ik had het vorig jaar al gemeld, EA/Dice geven niets meer om PC gamers, ze focussen zich alleen nog maar op console omdat die het meeste opbrengen, de PC opbrengsten zijn onder de 20% gezakt voor EA maar dat is EA eigen schuld als je PC gamers links laat liggen of denkt dat wat je op console kunt dat willen PC gamers ook.

Ik snap ook niet dat aandeel houders dit allemaal maar pikken dat EA een markt negeert waar andere uitgevers bakken met geld mee verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
klopt het dat je vanaf rang 100 weer sneller op 101 zit...weet wel dat van 99 naar 100 tergend langzaam ging......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
luifel schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 17:37:
klopt het dat je vanaf rang 100 weer sneller op 101 zit...weet wel dat van 99 naar 100 tergend langzaam ging......
Toevallig gespeeld tijdens een x2 event en dan een x2 Squad XP?
Dan kan het erg snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
SmokingCrop schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 17:54:
[...]

Toevallig gespeeld tijdens een x2 event en dan een x2 Squad XP?
Dan kan het erg snel gaan.
Haha, dat zal het zijn...de balk ging als een speer naar rechts...zie inderdaad dat vanaf vandaag is
ingegaan....thanks voor de uitleg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 21:29

Vuvuzela

My spire is forming

Nee het klopt wel dat 99 naar 100 een idiote hoeveelheid xp is (2,5 miljoen oid). en vanaf 100 is het 500k xp per lvl. Scheelt behoorlijk.

[ Voor 21% gewijzigd door Vuvuzela op 16-02-2018 20:24 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Vuvuzela schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:21:
Nee het klopt wel dat 99 naar 100 een idiote hoeveelheid xp is (2,5 miljoen oid). en vanaf 100 is het 500k xp per lvl. Scheelt behoorlijk.
Ah, goed om weten, had er zelf niet echt op gelet en dacht dat het ook gewoon de x2 + x2 was, maar het was dus de x2 + x2 + minder XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Boh, ik heb eens na lange tijd met de Autoloading 8.25 extended gespeeld. Wat is dat ook een fijn wapen zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:35
NLsandman schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:13:
Ik had het vorig jaar al gemeld, EA/Dice geven niets meer om PC gamers, ze focussen zich alleen nog maar op console omdat die het meeste opbrengen, de PC opbrengsten zijn onder de 20% gezakt voor EA maar dat is EA eigen schuld als je PC gamers links laat liggen of denkt dat wat je op console kunt dat willen PC gamers ook.

Ik snap ook niet dat aandeel houders dit allemaal maar pikken dat EA een markt negeert waar andere uitgevers bakken met geld mee verdienen.
Terwijl BF4 juist wel ok was voor de PC.

Er is veel veranderd bij DICE. Ik heb BF1 de rug toegekeerd, ik vind Battlefield er niet meer in terug. Die typische ''Battlefield'' gameplay die ik zo ken vanuit BF1942 en BF2 vind ik sterk verwaarloosd door DICE.

Sterker nog: ik vind hem niet meer terug in BF1. Je kan duidelijk invloeden zien in BF1 van Battlefront, begrijpelijk gezien de recente productielijnen van EA/DICE. Maar of de franchise er beter van wordt... ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
Ekstergroen schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:36:
[...]

Terwijl BF4 juist wel ok was voor de PC.

Er is veel veranderd bij DICE. Ik heb BF1 de rug toegekeerd, ik vind Battlefield er niet meer in terug. Die typische ''Battlefield'' gameplay die ik zo ken vanuit BF1942 en BF2 vind ik sterk verwaarloosd door DICE.

Sterker nog: ik vind hem niet meer terug in BF1. Je kan duidelijk invloeden zien in BF1 van Battlefront, begrijpelijk gezien de recente productielijnen van EA/DICE. Maar of de franchise er beter van wordt... ;(
Klopt, BF4 is de laatste BF dat PC nog als leading platform had.
Ik vraag mij soms af wie de beleids bepalers zijn, ik zie bv lead designer van Dice gewoon genieten van pubg, de oudere devs zijn PC minded, die zouden toch moeten gruwelen van het idee dat hun game console als lead platform gebruikt?
De groep die bf2 nog heeft gespeeld zijn allemaal 30+, het zijn geen kinderen die batlefield willen spelen met al die onzin die ze er nu bij verzinnen, ze willen gewoon een basic battlefield.

Ik mis het clan gebeuren, admin zijn, ouwehoeren met andere clans, funwars en cheat hunten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
NLsandman schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:56:
[...]

Ik vraag mij soms af wie de beleids bepalers zijn
De mensen die enkel in dollars denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:39
Afgelopen week heb ik BF1 voor het eerst in lange tijd weer eens gestart. Wat me opviel is dat ik last heb van framedrops en haperingen. Snelle blik op task manager leerde me dat de CPU (i5 6600K) op 100% load zit. In het verleden had ik hier geen last van, maar heb er wel verhalen over gehoord. Aan de GPU zal het niet liggen (GTX 1070), want ook bij iets lagere settings houd ik hetzelfde effect.

Is er iemand die daadwerkelijk de overstap naar een i7 heeft gemaakt en kan vertellen of dat ook geholpen heeft? Zou er graag een 6700(K) induwen als het daadwerkelijk helpt.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Uffeltje schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:14:
Afgelopen week heb ik BF1 voor het eerst in lange tijd weer eens gestart. Wat me opviel is dat ik last heb van framedrops en haperingen. Snelle blik op task manager leerde me dat de CPU (i5 6600K) op 100% load zit. In het verleden had ik hier geen last van, maar heb er wel verhalen over gehoord. Aan de GPU zal het niet liggen (GTX 1070), want ook bij iets lagere settings houd ik hetzelfde effect.

Is er iemand die daadwerkelijk de overstap naar een i7 heeft gemaakt en kan vertellen of dat ook geholpen heeft? Zou er graag een 6700(K) induwen als het daadwerkelijk helpt.
Ik heb gisteren de trial versie voor de pc gedownload (ps4 versie wel grijs gespeeld) en even de campaign gespeeld. Nergens last van (alle graphic settings staan op ultra overigens, geen UHD)
Heb net als jij een GTX1070 maar een i7 6700.

Onbekend hoe de cpu zich houd in multiplayer, laat het je straks weten :)

Edit:
Eerste potje wat haperingen maar verder niets. CPU komt ook niet boven de 50% uit. Zelfde vwb de GPU

[ Voor 8% gewijzigd door NLRev0lution op 18-02-2018 14:18 ]

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Uffeltje schreef op zondag 18 februari 2018 @ 13:14:

Sinds ik m'n OC'd i5 3570k vervangen heb voor een i7 6700k voelt bf1 veel smoother aan. Toen met een GTX 1070, ondertussen al meer dan half jaar met een 1080 ti. Runs smooth as butter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:39
Kijk, dat hoopte ik al te horen. Ik heb inmiddels via V&A een 6700k welke ik aankomende week ga ophalen. Ben benieuwd. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:46
Vanochtend lekker aan het spelen op een conquest server, word ik opeens gebanned!?
You were kicked by FairFight. Stated reason: 1 Week Suspension - LvL3 Monitoring Active #o3Z82z
Hoe dan!?

Nu ben ik dus een week gebanned, natuurlijk gelijk het contact formulier invult om mijn account te laten onderzoeken...
Iemand hier ervaring mee?.....
En nee ik gebruik geen third-party software.... 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door DeadKnight op 18-02-2018 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
DeadKnight schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:10:
Vanochtend lekker aan het spelen op een conquest server, word ik opeens gebanned!?

[...]

Hoe dan!?

Nu ben ik dus een week gebanned, natuurlijk gelijk het contact formulier invult om mijn account te laten onderzoeken...
Iemand hier ervaring mee?.....
En nee ik gebruik geen third-party software.... 8)7
Fairfight heeft iets vreemds gezien aan je stats en dat gemeld aan dice anticheat team, zij gaan nu verder onderzoeken, na 1 week weet je meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
medics die niet als medic spelen......

Was net down en 5 medics om mij heen van 1 tot 5 meter afstand en niemand die even dacht, ik steek die spuit even in die gast op de grond! -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik moet wel zeggen dat ik het een hele prestatie vindt om door vijf medics omringd te zijn. Dat is mij in ieder geval nog nooit gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
@Shabbaman
Als je in de heuvels ligt te snipen dan gebeurt dat eigenlijk ook vrijwel nooit.... >:) :>

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Shabbaman schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:52:
Ik moet wel zeggen dat ik het een hele prestatie vindt om door vijf medics omringd te zijn. Dat is mij in ieder geval nog nooit gelukt.
zal het nog gekker maken voor je. 4 medics waren van mijn eigen team en 1 extern............ |:(
Dat was dus heel snel quit en join andere server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Help!!!! schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:01:
@Shabbaman
Als je in de heuvels ligt te snipen dan gebeurt dat eigenlijk ook vrijwel nooit.... >:) :>
Heh. Nou ja, mijn stats bewijzen dat ik nooit sniper speel, maar als ik dat wel zou doen dan blijkt dat ik het niet waard ben om te reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:42:

Was net down en 5 medics om mij heen van 1 tot 5 meter afstand en niemand die even dacht, ik steek die spuit even in die gast op de grond! -_-
Je komt de raarste dingen tegen tegenwoordig, of juist niet meer tegen.

Spotten lijkt ook iets wat vandaag de dag gewoon niet meer gebeurt. Weten ze het niet meer of willen ze het niet meer? Battlefield is altijd tegelijkertijd spot/ads en dán pas schieten, maar dat zullen wel weer teveel kill steals opleveren ofzo. Als je dan in de chat vraagt of je team AUB wil spotten, dan krijg teveel 'what do you mean?' terug.....

Huilen met de pet op, helemaal als tanks maar niet gespot worden. HOE dat kan met die 63 snipers in het achterveld, joost mag het weten..... Zelfs daarin dragen ze niets bij. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:00:
[...]

Je komt de raarste dingen tegen tegenwoordig, of juist niet meer tegen.

Spotten lijkt ook iets wat vandaag de dag gewoon niet meer gebeurt. Weten ze het niet meer of willen ze het niet meer? Battlefield is altijd tegelijkertijd spot/ads en dán pas schieten, maar dat zullen wel weer teveel kill steals opleveren ofzo. Als je dan in de chat vraagt of je team AUB wil spotten, dan krijg teveel 'what do you mean?' terug.....

Huilen met de pet op, helemaal als tanks maar niet gespot worden. HOE dat kan met die 63 snipers in het achterveld, joost mag het weten..... Zelfs daarin dragen ze niets bij. :/
Klopt. Ik spot altijd als een malle. Moet wel zeggen dat het spotten niet meer zo simpel/snel gaat als voorheen. Als een vijand te ver is werkt het bijvoorbeeld niet meer. Ook al zie je hem duidelijk door een veld lopen. Zelfde met vliegtuigen soms pakt het spotten deze ook niet lekker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Gisteren tijdens een potje Frontlines op Suez. Viel in de gebouwen heel de tijd door vloeren en soms ook door muren naar buiten. Iemand hier ook wel eens last van gehad? Op een gegeven moment was het zelfs haast onspeelbaar in die gebouwen.

EDIT: Oja.. Apocalypse is voor premium vandaag te dowloaden. Vanavond maar eens voor gaan zitten.

[ Voor 18% gewijzigd door jagermeister op 20-02-2018 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
heb dat alleen als er een hele gekke explosie is. Dan val ik soms door het level heen.
maarja dan ben ik dood dus geen ramp.

Wat irritanter is: na een revive in de animatie blijven steken. Scherm flipt dan helemaal en dan ren ik maar vrijwillig op een granaat af.

Want anders is het niet te spelen met dat schokken etc.
Dit idee of dit

:+ 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Paulus07 op 20-02-2018 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ja, dat is ook irritant ja. Ook meerdere keren soortgelijke dingen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Paulus07 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:32:
Wat irritanter is: na een revive in de animatie blijven steken. Scherm flipt dan helemaal en dan ren ik maar vrijwillig op een granaat af.

Want anders is het niet te spelen met dat schokken etc.
Wat je kan doen is even naar een stationary wapen zoals een AA gun of zo'n machine gun emplacement lopen en erop springen / eraf gaan, dan is die bug verholpen. Je kan ook in een vehicle springen en er weer uit gaan, mits je die tegenkomt.

Maar blijft rete irritant dat de laatste DLC vandaag uitkomt en we dus anderhalf jaar van de release van BF1 verwijderd zijn, en die bug is nooit gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d_star schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:11:
[...]

Wat je kan doen is even naar een stationary wapen zoals een AA gun of zo'n machine gun emplacement lopen en erop springen / eraf gaan, dan is die bug verholpen. Je kan ook in een vehicle springen en er weer uit gaan, mits je die tegenkomt.

Maar blijft rete irritant dat de laatste DLC vandaag uitkomt en we dus anderhalf jaar van de release van BF1 verwijderd zijn, en die bug is nooit gefixed.
Ach, ik kan je nog een serie bugs aanwijzien die al in BF3 zaten en nog steeds in BF1 zitten of weer opnieuw geïntroduceerd zijn.

Dat is EA/DICE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
update bezig van 6 gig...iemand idee....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cmndr_adama
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:16
Paulus07 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:42:

Wow, dat is wel heel erg, waarom speel je dan uberhaupt als medic.
Ik ben zelf ook geen heilige maar als het even kan revive ik toch zeker wel, als ik daar geen zin heb ga ik wel als sniper spelen.

Maar herkenbaar is het helaas wel een beetje, net als het rondstrooien van medkits, gebeurt imho veel te weinig. Wat ik ook speel, mijn Q toets heeft het het zwaarst te verduren, of het nou is om ammo rond te gooien, medkits of te spotten.

Voor BF1 had ik al jaren geen mp shooter aangeraakt, en ik speel het echt voor de lol, daarbij hoort wel dat je 'taak'serieus neemt en een beetje vriendelijk bent (vindt ik tenminste). Een bedankje na een revive, een complimentje voor een tegenstander hoort er gewoon bij maar ik heb me altijd verbaasd over de ziektes enzo die ik toegewenst krijg. Gisteren nog een fraaie headshot gemaakt op Cape Helles, kreeg ik weer een enorme rant over me heen. Ik kan er wel om lachen maar eigenlijk is het toch sneu, als je zo gefrusteerd moet spelen ga dan iets anders doen :P

@luifel Dat is de Apocalypse update / DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
cmndr_adama schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:46:
[...]

Wow, dat is wel heel erg, waarom speel je dan uberhaupt als medic.
Ik ben zelf ook geen heilige maar als het even kan revive ik toch zeker wel, als ik daar geen zin heb ga ik wel als sniper spelen.

Maar herkenbaar is het helaas wel een beetje, net als het rondstrooien van medkits, gebeurt imho veel te weinig. Wat ik ook speel, mijn Q toets heeft het het zwaarst te verduren, of het nou is om ammo rond te gooien, medkits of te spotten.

Voor BF1 had ik al jaren geen mp shooter aangeraakt, en ik speel het echt voor de lol, daarbij hoort wel dat je 'taak'serieus neemt en een beetje vriendelijk bent (vindt ik tenminste). Een bedankje na een revive, een complimentje voor een tegenstander hoort er gewoon bij maar ik heb me altijd verbaasd over de ziektes enzo die ik toegewenst krijg. Gisteren nog een fraaie headshot gemaakt op Cape Helles, kreeg ik weer een enorme rant over me heen. Ik kan er wel om lachen maar eigenlijk is het toch sneu, als je zo gefrusteerd moet spelen ga dan iets anders doen :P

@luifel Dat is de Apocalypse update / DLC
ik kan me helemaal vinden in jou verhaal, vind me zelf ook een redelijk normale speler die af en toe met wat geluk toch hele leuke kills binnen harkt.
Eerder kreeg je nog wel es een compliment en nu is het vaak niet erg christelijk wat je te horen krijgt. erg jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Iemand die weet waarom is er geen Operations voor de Apocalypse DLC is?
Zucht.

Past het zogezegd niet historisch gezien? Alsof je daar om geeft, zeker als je hem al een paar keer gespeeld hebt..

edit: zelf geen Frontlines... laat anders de twee beste gamemodes eruit, goed bezig Dice :')

[ Voor 61% gewijzigd door SmokingCrop op 20-02-2018 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

SmokingCrop schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:51:
Iemand die weet waarom is er geen Operations voor de Apocalypse DLC is?
Zucht.

Past het zogezegd niet historisch gezien? Alsof je daar om geeft, zeker als je hem al een paar keer gespeeld hebt..

edit: zelf geen Frontlines... laat anders de twee beste gamemodes eruit, goed bezig Dice :')
denk dat net als bij de laatste DLC dat nog wel wordt toegevoegd... denk kwestie van geduld!

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Sodeju!!!!!

Ik heb er een nieuwe favo map bij: River Somme. Dit is een partij nice gedaan en ziet er heel vet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
Paulus07 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 23:34:
Sodeju!!!!!

Ik heb er een nieuwe favo map bij: River Somme. Dit is een partij nice gedaan en ziet er heel vet uit :D
Die vind ik ook goed. Caporetto is een vlieg- en sniperfestijn en Passchendaele wordt weer veel rondjes lopen in Conquest, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Gisteren weer een aantal rondes Conquest gedaan op Apocalypse. Leuk, maar merk dat ik het snel zat ben om een vlag te cappen, vervolgens richting een andere vlag te rennen en halverwege te merken dat de gecapte vlag weer teruggecapt wordt en dit dan tot in den treure herhaald. Beetje klaar mee.

Ik mis de gameplay van Frontlines en Operations. Hoop dat ze dit snel toevoegen.

Verder zien de nieuwe maps er wel erg goed uit.

Pagina: 1 ... 87 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.