Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CryRaven schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 23:29:
[...]

Ik heb de base game al met 2 DLC's, dan kan ik deze gewoon halen?

Edit: ik zie hem ook niet staan Mediamarkt, enkel voor de consoles.
Jah. Ik had de base game ook al op origin. Vandaag de revolution geactiveerd en ben nu voorzien van de premium pass. Ging wel wat vreemd, want na activatie was het nergens te zien. Ook niet in de store. Maar nadat ik battlefield had opgestart was alles in orde. Staat nu ook in de store dat ik alle versies bezit.

Edit
Probeer deze https://www.nedgame.nl/pc.../?utm_source=budgetgaming
Bij mediamarkt is hij op dit moment uitverkocht denk ik. Je zou naar je lokale kunnen bellen, of ze hem daar op voorraad hebben voor 28 euro.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2017 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 14:05
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 23:41:
[...]

Jah. Ik had de base game ook al op origin. Vandaag de revolution geactiveerd en ben nu voorzien van de premium pass. Ging wel wat vreemd, want na activatie was het nergens te zien. Ook niet in de store. Maar nadat ik battlefield had opgestart was alles in orde. Staat nu ook in de store dat ik alle versies bezit.
Ok, heb je fysiek bij de mm gehaald of online? Ik zie hem namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CryRaven schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 23:45:
[...]

Ok, heb je fysiek bij de mm gehaald of online? Ik zie hem namelijk niet.
Gister online, ik zie hem nu ook niet meer. Lijkt mij dat hij nog wel op voorraad is bij de winkel. Evt zou ik de bon kunneb toesturen voor prijsgarantie.

Maar anders bij nedgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 23:48:
[...]

Gister online, ik zie hem nu ook niet meer. Lijkt mij dat hij nog wel op voorraad is bij de winkel. Evt zou ik de bon kunneb toesturen voor prijsgarantie.

Maar anders bij nedgame.
Ok bedankt.

Eigenlijk is het wel een beetje zuur voor de mensen die de base game plus premium hebben gekocht.

Krijg je trouwens 2 codes ofzo?
1 voor de base game en 1 voor premium?

[ Voor 70% gewijzigd door CryRaven op 19-11-2017 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CryRaven schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 23:50:
[...]

Ok bedankt.

Eigenlijk is het wel een beetje zuur voor de mensen die de base game plus premium hebben gekocht.

nee het is 1 code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
Oké, ik heb de volgens mij de laatste te pakken gekregen bij Nedgame, ik hoop dat het werkt.
Maar bij jou is het ook gelukt dus dat zit wel snor denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CryRaven schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:55:
[...]

Oké, ik heb de volgens mij de laatste te pakken gekregen bij Nedgame, ik hoop dat het werkt.
Maar bij jou is het ook gelukt dus dat zit wel snor denk ik.
Jah werkt gewoon. Na het activeren blijf je gewoon het battlefield 1 icoon houden in origin, maar als je de game start zie je dat je ook premium hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
[...]

Ok bedankt.

Valt opzich best mee, game volle mep en premium ooit eens gehaald voor 38euries. Tot nu toe geen spijt van gehad, plus spel is nu al jaar oud inmiddels. M.a.w die paar euros heb ik er nu wel uitgehaald d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
Xant0r schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:38:
[...]

Valt opzich best mee, game volle mep en premium ooit eens gehaald voor 38euries. Tot nu toe geen spijt van gehad, plus spel is nu al jaar oud inmiddels. M.a.w die paar euros heb ik er nu wel uitgehaald d:)b
Da's ook niet duur nee, ik doel meer op de mensen die de game voor 50 euro hebben gekocht plus premium voor 50 euro.

Maar goed, dat was ook vrij in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Zojuist request gedaan voor de clan. ONder de naam Post-humous of Post human :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:25

Arfman

Drome!

[...]

Ok bedankt.

Als iemand die hem heeft gepreordered en vrij snel premium heeft gekocht, ja, dat is best zuur. Dat doe ik dus ook niet weer opnieuw.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CryRaven
Arfman schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:53:
[...]

Als iemand die hem heeft gepreordered en vrij snel premium heeft gekocht, ja, dat is best zuur. Dat doe ik dus ook niet weer opnieuw.
Sowieso heb ik het nut van pre orderen nooit begrepen.
Ik wacht liever reviews en ervaringen af dan dat ik een extra skin krijg ofzo.

Edit: na dat ik gister de revolution editie heb gekocht voor 30 euro om premium, is nu alleen premium te koop voor 15 euro bij origin :+

Nou ja, ik zou hem kunnen terugsturen of verkopen maar voor die 15 euro heb ik daar niet echt zin in.

[ Voor 24% gewijzigd door CryRaven op 20-11-2017 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Hij is idd maar 15,- nu, Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

CryRaven schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:35:
[...]

Sowieso heb ik het nut van pre orderen nooit begrepen.
Ik wacht liever reviews en ervaringen af dan dat ik een extra skin krijg ofzo.
Als enorme Battlefield van van het eerste uur (Codename Eagle anyone?) heb ik me gek laten maken door een week early access (en inderdaad wat skins).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:05:
[...]

Jah werkt gewoon. Na het activeren blijf je gewoon het battlefield 1 icoon houden in origin, maar als je de game start zie je dat je ook premium hebt.
Heb hem zojuist geactiveerd, ben nu ook voorzien van premium.
Nu alleen nog wachten op mijn 14 battlepacks, dat duurt blijkbaar even.
In ieder geval bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CryRaven schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:07:
[...]

De premium pass is alleen nu 15 euro via origin :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 23:09:
[...]

De premium pass is alleen nu 15 euro via origin :')
Klopt, een dag nadat ik revolution had besteld :+

Ach voor anderhalf tientje doe ik geen moeite meer voor terugsturen enzo, ik vind het wel prima zo.

[ Voor 11% gewijzigd door CryRaven op 21-11-2017 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Arfman schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:53:
[...]

We zijn een jaar verder, vergeet dat niet, dat ze op zo'n manier bf1 in leven proberen te houden en ook activision tegen werkt juich ik alleen maar toe, zo hoopt EA dat het debacle met swbf2 niet het gevolg heeft dat men massaal EA de rug toekeert en overstapt op cod ww2 elke dollar die naar activision gaat is er 1 te veel.
Let wel ik heb het over console, pc heeft geen invloed meer, met 16% tegenover 68% tel je gewoon niet meer mee en pc gamers zullen toch niet zo snel naar cod ww2 overstappen.
Damage Control draait op volle toeren nu bij EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:47

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb COD:WW2 een uurtje gespeeld, het kan niet eens in de schaduw staan van BF1 :P Graphics, geluid, animatie.. man man man, het lijkt wel een spel uit 2010

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
-tom-562 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 07:32:
Ik heb COD:WW2 een uurtje gespeeld, het kan niet eens in de schaduw staan van BF1 :P Graphics, geluid, animatie.. man man man, het lijkt wel een spel uit 2010
BC2 uit 2010 ziet er altijd nog beter uit dan COD WW2 en het rare is, het verkoopt ook nog eens goed.
Een engine uit 2005 die nog steeds niets bijzonders kan en hooguit de laatste direct x updates heeft ontvangen.
Het maken van cod kan nog steeds voor de prijs van 2010 maar je betaald wel de volle pond er voor en dat er dan ook nog zoveel mensen zijn die het beleid van activision blijven steunen, minimale investering en maximale winsten.
Activision geeft liever 500 miljoen uit aan reclame dan dat ze het in de game investeren of een keer een nieuwe engine ontwikkelen.
EA investeert veel meer, de ontwikkeling van frostbite wordt door EA betaald, het frostbite team heeft een eigen kantoor gekregen van EA en wordt ook door EA betaald.
Gelukkig zijn de meeste publisher niet zoals activision en zie je gewoon dat hun games niet blijven stil staan in hun ontwikkeling

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
NLsandman schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:13:
[...]

BC2 uit 2010 ziet er altijd nog beter uit dan COD WW2 en het rare is, het verkoopt ook nog eens goed.
Een engine uit 2005 die nog steeds niets bijzonders kan en hooguit de laatste direct x updates heeft ontvangen.
Het maken van cod kan nog steeds voor de prijs van 2010 maar je betaald wel de volle pond er voor en dat er dan ook nog zoveel mensen zijn die het beleid van activision blijven steunen, minimale investering en maximale winsten.
Activision geeft liever 500 miljoen uit aan reclame dan dat ze het in de game investeren of een keer een nieuwe engine ontwikkelen.
EA investeert veel meer, de ontwikkeling van frostbite wordt door EA betaald, het frostbite team heeft een eigen kantoor gekregen van EA en wordt ook door EA betaald.
Gelukkig zijn de meeste publisher niet zoals activision en zie je gewoon dat hun games niet blijven stil staan in hun ontwikkeling
Nee hoor, EA geeft een veelvoud meer uit aan marketing dan aan feitelijke ontwikkelkosten. Best triest eigenlijk.

• D.I.N.G
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 11:42
Nvm

Ik reageerde in het verkeerde Battlefield topic

[ Voor 84% gewijzigd door D.I.N.G op 23-11-2017 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Ik heb sinds vanmiddag echt een ping van 350 - 500 op alle servers. Meer mensen hier last van? Het lijkt niet aan mn internet te liggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
RikN89 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 20:59:
Ik heb sinds vanmiddag echt een ping van 350 - 500 op alle servers. Meer mensen hier last van? Het lijkt niet aan mn internet te liggen....
Heb het soms (350) voor een minuutje. Daarna is het weer goed. Soms gebeurt het 2 / 3 keer achter elkaar.

Heb me net aangemeld op het google doc en in-game voor de clan. Kan iemand me accepteren? yay!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Vandaag een oude game PC afgestoft (GPU: HD7970GH CPU: FX8350) om eens te kijken of BF1 hier een beetje op wilde draaien. Had echt een slide-show verwacht maar tot mijn verbazing draait het een steady 60fps op Ultra.
Toch knap van die bejaarde videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:32
Iemand die benieuwd is naar de nieuwe expansion? Ik ga wel weer eens kijken denk ik. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
Hoest nou toch mogelijk dat dit haar gang kan blijven gaan:

https://www.iwantcheats.n...-aimbot-hacks-cheats-bf1/

Al een kleine anderhalf jaar undetected volgens de makers. Om te kotsen dit en op de zielige figuren die dit gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Het valt mij op dat de cpu usage/load per map erg verschilt?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Hadespuiter schreef op donderdag 30 november 2017 @ 23:36:
Vandaag een oude game PC afgestoft (GPU: HD7970GH CPU: FX8350) om eens te kijken of BF1 hier een beetje op wilde draaien. Had echt een slide-show verwacht maar tot mijn verbazing draait het een steady 60fps op Ultra.
Toch knap van die bejaarde videokaart.
Valt op zich best mee inderdaad hoor, heb ook de vorige versies met een 280X gespeeld, wat ook niet meer is dan een veredelde 7970ghz edition is :)
Hadespuiter schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 22:54:

*knip*

Al een kleine anderhalf jaar undetected volgens de makers. Om te kotsen dit en op de zielige figuren die dit gebruiken.
Das wel een snelle conclusie :+. Cheaters heb je sowieso in elke game, doe je gewoon niks aan. Mensen die gebanned worden kopen gewoon weer een nieuw account, vaak nog van de mensen die de cheats aanbieden ook. Goedkope Russische of andere goedkoop land aangekocht en/of gejat met creditcard fraude.

Nu bijna 104uur in Battlefield 1 zitten en ik moet zeggen ik kom echt heel zelden een cheater tegen die de boel verziekt. Ik speel wel bijna exclusief Operations en sinds de laatste tijd vrijwel altijd op DLC maps, cheaters kopen vaak geen premium.

Wat ook hielp in Battlefield 4 is om op clan/community server te spelen ipv een official dice server, omdat daar geen admins zijn en een kickvote 9 van de 10x toch niet het benodigde aantal stemmen kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-09 19:38
Hadespuiter schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 22:54:

https://www.iwantcheats.n...-aimbot-hacks-cheats-bf1/

Vind die site er meer uit zien als scam.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
BF1 Revolution is in diverse webshops voor €27,99 te koop. Origin zelf blijft gewoon €59,99 vragen. Die gaan er gewoon vanuit dat mensen blind op "koop nu" klikken zonder eerst even te Googelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagre
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 14:28
Hadespuiter schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:37:
BF1 Revolution is in diverse webshops voor €27,99 te koop. Origin zelf blijft gewoon €59,99 vragen. Die gaan er gewoon vanuit dat mensen blind op "koop nu" klikken zonder eerst even te Googelen?
volgens mij wil ea niet gaan concurren in de verkoop van hun eigen games (daarom is psn en de xbox store ook meestal aan de dure kant, anders verkoop de intertoys en mediamarkt geen games meer en dan is er dus geen reclame meer in de winkels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Zagre schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:56:
[...]

volgens mij wil ea niet gaan concurren in de verkoop van hun eigen games (daarom is psn en de xbox store ook meestal aan de dure kant, anders verkoop de intertoys en mediamarkt geen games meer en dan is er dus geen reclame meer in de winkels)
De digitale verkopen via origin zijn juist enorm toegenomen, er zijn zat mensen die het gewoon voor die prijs op origin kopen.
Ben ook al vaak tegen gekomen dat bij een actie op origin de game goedkoper is als bij een keystore.
Vergeet ook niet dat winkels van hun voorraad af willen en dus de game voor minimale winsten aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik heb me zojuist weer aangemeld voor de clan. Was eerder niet geaccepteerd en dus verliep de aanmelding. Heb me al geregistreerd in het google doc.
Kan iemand me aannemen? Post-humanous is de nick.

Dnak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:55
ixl85 schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:12:
Ik heb me zojuist weer aangemeld voor de clan. Was eerder niet geaccepteerd en dus verliep de aanmelding. Heb me al geregistreerd in het google doc.
Kan iemand me aannemen? Post-humanous is de nick.

Dnak!
Als je je hier aanmeld wordt je wel geaccepteerd: PC - Battlefield 1 "Platoon Page" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:13
CryRaven schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:07:
[...]

Ah, in Battlefield 1 wordt pay to win dus wel nog steeds geaccepteerd zie ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
Inflatable schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:08:
[...]

Ah, in Battlefield 1 wordt pay to win dus wel nog steeds geaccepteerd zie ik..
Pay to win?
Kun je dat toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaVince
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-04 15:08
CryRaven schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:09:
[...]

Pay to win?
Kun je dat toelichten?
Ik denk dat hij bedoelt hoe we anderen compleet bedazzelen met golden skins voor op wapens, zodat we een gameplay advantage hebben.

(nee ik snap ook niet waar hij het over heeft...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
CryRaven schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:09:
[...]

Pay to win?
Kun je dat toelichten?
Ja hoor, als in echt geld betalen om sneller door de progressie te kunnen
ParaVince schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:12:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt hoe we anderen compleet bedazzelen met golden skins voor op wapens, zodat we een gameplay advantage hebben.

(nee ik snap ook niet waar hij het over heeft...)
Dan zijn premium en die booters-packs etc kennelijk veranderd sinds de laatste keer dat ik Battlefield speelde.. Toen gaf premium je namelijk gewoon een voordeel in de progressie, die ging namelijk sneller dan iemand die geen premium had.. En de progressie in Battlefield was ook altijd zo dat wapens die je moest unlocken (ietjes) beter waren dan de standaard waar iedereen mee begon..

Maar kennelijk loop ik achter en is de progressie in BF1 puur cosmetisch.. Dan heb ik niks gezegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaVince
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-04 15:08
Inflatable schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:17:
[...]

[...]

Dan zijn premium en die booters-packs etc kennelijk veranderd sinds de laatste keer dat ik Battlefield speelde.. Toen gaf premium je namelijk gewoon een voordeel in de progressie, die ging namelijk sneller dan iemand die geen premium had.. En de progressie in Battlefield was ook altijd zo dat wapens die je moest unlocken (ietjes) beter waren dan de standaard waar iedereen mee begon..

Maar kennelijk loop ik achter en is de progressie in BF1 puur cosmetisch.. Dan heb ik niks gezegd..
In battlepacks zitten inderdaad geregeld double xp boosters, dat is zeker waar. Echter zijn deze beschikbaar voor iedere speler en deze hoeven niet gekocht te worden (wat wel kan).
Per rank up krijg je een x aantal warbonds die je kunt gebruiken om nieuwe wapens mee te kopen, er zijn daarentegen weer meer ranks dan warbonds om uit te geven dus rond rank 60 kan je alles wel unlocked hebben.
Pay to speed things up, ja. Pay to win, nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
[...]

[...]

Wat je in die battlepacks krijgt zijn wapen Skins(puur cosmetisch) en soms een xp boost.
Die kun je gebruiken voor jezelf en je teamleden om wat sneller te levelen.
Krijg je dan betere wapens?
Nee, de wapens van de DLC's of de hogere level wapens zijn niet perse beter.

Het is gewoon waarmee je het liefste speelt.

Het is geen pay to win, maar het gaat wel wat vlotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 09:08

Shabbaman

Got love?

Volgens mij krijg je met premium wel vaker 2xp events. Er loopt nu een "premium trial" die je dubbel xp geeft. Maar goed, je krijgt niets doordat je meer xp hebt.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik beschik over standaard edititie BF1. De nieuwe maps spelen wel aardig. Beste manier om mijn standaard versie te upgraden is aanschaf 'Revolution'? Is nu 25 euro bij bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
Deruxian schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:58:
Ik beschik over standaard edititie BF1. De nieuwe maps spelen wel aardig. Beste manier om mijn standaard versie te upgraden is aanschaf 'Revolution'? Is nu 25 euro bij bol.com.
Dat kan, heb ik ook gedaan.
Ik zou alleen wachten tot de kerst of oud en nieuw, vaak is de premium pass dan veel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Je hebt uiteraard nog wel de shortcut kits, waar je je wapens mee unlocked en dus niet perse hoeft te levelen. Echter kan iedereen dit halen door gewoon te spelen.

Patch is trouwens ook zojuist live gegaan. Nu alleen nog de server updates. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xant0r schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:05:
Je hebt uiteraard nog wel de shortcut kits, waar je je wapens mee unlocked en dus niet perse hoeft te levelen. Echter kan iedereen dit halen door gewoon te spelen.

Patch is trouwens ook zojuist live gegaan. Nu alleen nog de server updates. *O*
Is dit dan eindelijk de weapon balance patch of zijn het die walgelijke specializations?

Ik ben helemaal het spoor bijster van wat DICE allemaal aan het uitspoken is met BF1. Wat is in godsnaam de logica achter het nóg platter slaan van de game.

Er zit een groot verschil tussen concreet X moeten doen en dan Y krijgen, dan X + Y + Z en dan heel misschien dat je A krijgt. Maar nog steeds, alle vormen van unlocks door middel van belachelijke assignments zijn echt killing voor de game. Kon je voorheen nog ff snel een custom server opzetten om met een ploegje om de beurt asap door die zooi heen te komen, nu kan je echt de meest niet-PTFO zooi uithalen. :(

Overigens was het altijd zo dat de Vanilla game de beste wapens bevatte, dat is niet meer het geval in BF1, sommige van die DLC wapens zijn echt te sterk. Het is jammer dat deze serie ook door EA langzaam maar zeker verkracht wordt.

Kan niet wachten op de volgende Battlefield met het EA lootbox progressie-systeem en het definitieve afscheid nemen van een ooit geliefde serie. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:13:
[...]

Is dit dan eindelijk de weapon balance patch of zijn het die walgelijke specializations?

Ik ben helemaal het spoor bijster van wat DICE allemaal aan het uitspoken is met BF1. Wat is in godsnaam de logica achter het nóg platter slaan van de game.

[...]

Er zit een groot verschil tussen concreet X moeten doen en dan Y krijgen, dan X + Y + Z en dan heel misschien dat je A krijgt. Maar nog steeds, alle vormen van unlocks door middel van belachelijke assignments zijn echt killing voor de game. Kon je voorheen nog ff snel een custom server opzetten om met een ploegje om de beurt asap door die zooi heen te komen, nu kan je echt de meest niet-PTFO zooi uithalen. :(

Overigens was het altijd zo dat de Vanilla game de beste wapens bevatte, dat is niet meer het geval in BF1, sommige van die DLC wapens zijn echt te sterk. Het is jammer dat deze serie ook door EA langzaam maar zeker verkracht wordt.

Kan niet wachten op de volgende Battlefield met het EA lootbox progressie-systeem en het definitieve afscheid met een ooit geliefde serie. :/
Op moment van spreken is er nog geen patch note uitgebracht, weet dus niet wat er allemaal in zit.

Kleine selectie wat ik wel weet, min of meer door de CTE:

- Ricochet bug gefixed
- Aantal movements aanpassingen, niet meer eneindig sliden.

TTK balance is nog niet live en nog steeds in testmode, volgens mij binnenkort weer nieuwe CTE test.

Qua assignments om de wapens te unlocken vind ik het persoonlijk dit keer meevallen, blijft uiteraard vervelend om dingen geforceerd te moeten doen. Tenminste geen kekke shit zoals 10 kolibri kills op Elite soldiers :P

https://i.redd.it/ka3fu17sj9301.png
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ka3fu17sj9301.png

Wat me wel opviel is de nieuwe perk voor tanks, als je self-repair doet in de buurt van andere voertuigen, repareer je deze mee. Kan dus best vervelend worden op de Franse DLC Operations met 6 tanks als attacker _O-

Edit:
Patch notes + info: https://www.battlefield.c...ng-tides-gallipoli-update

[ Voor 9% gewijzigd door Xant0r op 11-12-2017 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xant0r schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:27:
[...]

Op moment van spreken is er nog geen patch note uitgebracht, weet dus niet wat er allemaal in zit.

Kleine selectie wat ik wel weet, min of meer door de CTE:

- Ricochet bug gefixed
- Aantal movements aanpassingen, niet meer eneindig sliden.

TTK balance is nog niet live en nog steeds in testmode, volgens mij binnenkort weer nieuwe CTE test.

Qua assignments om de wapens te unlocken vind ik het persoonlijk dit keer meevallen, blijft uiteraard vervelend om dingen geforceerd te moeten doen. Tenminste geen kekke shit zoals 10 kolibri kills op Elite soldiers :P

Wat me wel opviel is de nieuwe perk voor tanks, als je self-repair doet in de buurt van andere voertuigen, repareer je deze mee. Kan dus best vervelend worden op de Franse DLC Operations met 6 tanks als attacker _O-

Edit:
Patch notes + info: https://www.battlefield.c...ng-tides-gallipoli-update
Ja die perk/specialization wordt al vervelend, maar het is gelukkig nog niet zo erg als die sniper perk die na een headshot iedereen in de omgeveing oplicht opde minimap of de medic/support die passief iedereen in een straal automatisch healt/bevoorraad, wat ze er aanvankelijk in wouden stoppen.

De gedachtegang erachter blijft onbegrijpelijk. Nu krijg je toch dat tanks bij elkaar gaan groeperen en amper oprukken om elkaar omstebeurt te healen, in plaats van dat een groepje infantry een tank beschermt en ondersteunt terwijl je van vlag naar vlag trekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
Spawnende voertuigen verwijderen nu automatisch explosieven in de buurt, zoals AT Mines of dynamiet om het spawncampen van voertuigen te voorkomen
Jammer @XanaLuXX :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:13:
[...]

Kan niet wachten op de volgende Battlefield met het EA lootbox progressie-systeem en het definitieve afscheid nemen van een ooit geliefde serie. :/
Denk niet dat EA dat nog gaat durven na al het gedoe rondom Star Wars Battlefront 2, wat dat betreft is het wel goed geweest dat ze met die game op hun smoel gegaan zijn.. Hopelijk gaan ze niet terug naar betaalde DLC, want dan zijn we weer terug bij af en is de serie weer net zo belabberd wat dat betreft als CoD etc..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 20:00
Dat heet tactisch defenden van een vlag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalvE
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-07 21:02
Zijn er andere manieren om een premium pass te kopen dan via Origin? Een vriend van me schaft zojuist de Revolution editie aan voor 28 euro (game + premium pass). Ik heb destijds de volle mep betaald voor het spel en moet nu 35 euro lappen voor de premium pass? Weet iemand een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:51
PascalvE schreef op maandag 11 december 2017 @ 22:38:
Zijn er andere manieren om een premium pass te kopen dan via Origin? Een vriend van me schaft zojuist de Revolution editie aan voor 28 euro (game + premium pass). Ik heb destijds de volle mep betaald voor het spel en moet nu 35 euro lappen voor de premium pass? Weet iemand een alternatief?
Volgens mij heeft Origin nog een korting op dit moment bij het afrekenen. Mijn broer kocht het gisteren nog voor 24 euro via Origin.

Gisteren de DLC even gespeeld. 2 potjes op beide mappen in conquest.

Ik ben er toch altijd wel snel een beetje klaar mee. Het is zo'n chaos, dat het toch echt constant doodgaan geblazen is, er is geen ontkomen aan.
Die map in dat zanderige gebied is helemaal een meatgrinder met al die kleine passages.

Ik begin toch langzaam naar BF2018 uit te kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Mick3112 op 12-12-2017 08:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Oeh, die Ali Baba map is echt tof. Constant overal actie, maar niet te chaotisch!
Die andere map vind ik te chaotisch, die Destroyer is te overpowered IMO (3 potjes die ik op die map heb gespeeld heb ik alle 3 verloren, was elke keer defender). Die Destroyer zorgt echt constant voor chaos :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
-tom-562 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:13:
Oeh, die Ali Baba map is echt tof. Constant overal actie, maar niet te chaotisch!
Die andere map vind ik te chaotisch, die Destroyer is te overpowered IMO (3 potjes die ik op die map heb gespeeld heb ik alle 3 verloren, was elke keer defender). Die Destroyer zorgt echt constant voor chaos :P
Die Destroyer is tof :D
Het hoofdkanon is wel redelijk sterk, heeft 10 kogels en herlaad snel. Maar hij kan ook zomaar kapot zijn. Gisteren waren we even niet aan het opletten, zaten er 2 vijandelijke bootjes achter ons en waren we zo kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 10:07
Shabbaman schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:41:
Volgens mij krijg je met premium wel vaker 2xp events. Er loopt nu een "premium trial" die je dubbel xp geeft. Maar goed, je krijgt niets doordat je meer xp hebt.
Klopt dit zelfde systeem zit ook in cod ww2 en hier is ook veel commentaar op. Want zodra je xp boosters krijgt zou het pay-to-win zijn, waarom het dan pay-to-win zou zijn? I dunno.

Volgens mij zijn die mensen in de war met games als WOW en andere mmorpg's waarbij je vaker wel een voordeel hebt indien je rank/level hoger is.

Als ik terug kijk naar de periode dat ik nog BF1 speelde, daar maakte ik vrijwel alleen maar gebruik van de lage level wapens, ditzelfde doe ik nu ook in COD. Het is inderdaad maar welk wapen jij het beste vind spelen, dat kan een level 1 wapen zijn maar ook een level 20 wapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Aan dubbele XP heb je vrij weinig in BF1. Ik scrap die double XP dingen eigenlijk altijd, je hebt er geen zak aan.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
-tom-562 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:50:
Aan dubbele XP heb je vrij weinig in BF1. Ik scrap die double XP dingen eigenlijk altijd, je hebt er geen zak aan.
Hoezo heb je er niets aan? Je gaat veel sneller in rank omhoog met de Squad XP Boosts.
Ik verzamel ze altijd tot een moment waarop de maximale rank weer omhoog gaat, zoals nu gebeurd is met de DLC van gister. Dan heb ik gewoon genoeg van die dingen om er constant eentje aan te hebben tot ik weer op de maximale rank zit :+

Snap nog steeds niet dat ze de maximale rank niet gewoon op 500, of 1000 zetten oid. Zie het nut er niet van in om die om de zoveel maanden, bij een nieuwe DLC, maar 10 ranks omhoog te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakris
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-02-2020

Bakris

Sappig

De nieuwe DLC heeft wel echt een bepaalde formule die gewoon werkt!
De map Achi Baba werkt geweldig wanneer je een goede squad hebt en goed luistert naar de orders.
Op deze manier vormt er een constante sprint door de map met soms een defend en soms een attack!Bij deze map heb je door de passages geen last van snipers en is de Support/assault class de beste keuze!
Een chaos is het zeker door alle mortieren die worden afgeknald vanuit een andere passage, dit is na mijn mening niet een probleem.

De map 'Cape Hell' vind ik toch net wat minder, heel onoverzichtelijk en soms weinig cover. Veel loopgraven dus toch nog wel genoeg cover om weg te kunnen komen maar soms kun je even niks vinden wat je van de dood gaat redden.

Deze 2 maps hebben mij gister zo veel kunnen vermaken dat ik in 2 a 3 uur alleen nog maar conquest heb gespeeld zonder om te kijken naar de nieuwe wapens en de andere gamemodes zoals de nieuwe operation Gallipoli.

Geslaagde DLC na mijn mening!

KRB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Tankiej schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:55:
[...]

Hoezo heb je er niets aan? Je gaat veel sneller in rank omhoog met de Squad XP Boosts.
Ik verzamel ze altijd tot een moment waarop de maximale rank weer omhoog gaat, zoals nu gebeurd is met de DLC van gister. Dan heb ik gewoon genoeg van die dingen om er constant eentje aan te hebben tot ik weer op de maximale rank zit :+

Snap nog steeds niet dat ze de maximale rank niet gewoon op 500, of 1000 zetten oid. Zie het nut er niet van in om die om de zoveel maanden, bij een nieuwe DLC, maar 10 ranks omhoog te zetten..
Ja en, je gaat sneller in rank.. dus...? :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakris
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-02-2020

Bakris

Sappig

-tom-562 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:59:
[...]

Ja en, je gaat sneller in rank.. dus...? :P
Ranken is zeg maar een algemeen ding om je spelende te houden toch? Zonder ranken zou je snel je doel in de game kwijt zijn. Als dit dan snel gaat is dat vrij fijn! Vind ik zelf altijd dan

KRB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Bakris schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:03:
[...]

Ranken is zeg maar een algemeen ding om je spelende te houden toch? Zonder ranken zou je snel je doel in de game kwijt zijn. Als dit dan snel gaat is dat vrij fijn! Vind ik zelf altijd dan
Mss persoonlijk dan :P Rank interesseert mij niet veel

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Inflatable schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:31:
[...]

Denk niet dat EA dat nog gaat durven na al het gedoe rondom Star Wars Battlefront 2, wat dat betreft is het wel goed geweest dat ze met die game op hun smoel gegaan zijn.. Hopelijk gaan ze niet terug naar betaalde DLC, want dan zijn we weer terug bij af en is de serie weer net zo belabberd wat dat betreft als CoD etc..
We zullen zien, maar aangezien ze al aangekondigd hebben niet van dit verdienmodel af te willen stappen maar alleen nog wat moeten tweaken met het systeem, belooft weinig goeds.
LopendeVogel schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:30:
[...]
Klopt dit zelfde systeem zit ook in cod ww2 en hier is ook veel commentaar op. Want zodra je xp boosters krijgt zou het pay-to-win zijn, waarom het dan pay-to-win zou zijn? I dunno.
Er is terecht heel veel commentaar op, maar niemand bij z'n gezonde verstand noemt dat pay2win. Die twee mensen die dat claimen kan je gewoon negeren.
[...]
Ieder z'n ding natuurlijk, wat mij betreft is dat hele ranken/unlocken een zwaktebod om matige gameplay te verbloemen. Mijn doel is meer om een goede tijd te hebben tijdens het spelen van en game, na een spannende pot de ronde winnen geeft mij meer dan genoeg voldoening, mits het spelletje leuk is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 09:08

Shabbaman

Got love?

Het unlocken dwingt me nog wel eens om anders te spelen dan normaal, net als de weekly medals. Voor mij voegt dat wel wat toe. Voorbij class rank 10 heeft XP daarentegen geen enkel nut... voor mij.

Uit de reacties hierboven maak ik op dat dat voor anderen anders is. Dus ja, als je doel is om zo snel mogelijk een zo hoog mogelijke rang te halen, dan heb je wel wat aan premium.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Goh lees ik nu op de hoofdpagina over het gerucht over mogelijk Battlefield Bad company 3 ?
Hmm waar heb ik dat toch eerder gehoord:

Maar inderdaad Dice heeft even een klap gekregen met Battlefront 2 en moeten een nieuwe manier vinden om geld te verdienen aan unlocks.
Een succes van microtransacties krijg je alleen als je een game hebt die gratis up to date gehouden wordt (Zoals bij Overwatch) en waarbij de skins echt goed duidelijk te zien zijn door andere spelers en niet alleen jij zelf. (dus niet alleen een emblame of icoontjes)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 11:10:
Het unlocken dwingt me nog wel eens om anders te spelen dan normaal, net als de weekly medals. Voor mij voegt dat wel wat toe. Voorbij class rank 10 heeft XP daarentegen geen enkel nut... voor mij.

Uit de reacties hierboven maak ik op dat dat voor anderen anders is. Dus ja, als je doel is om zo snel mogelijk een zo hoog mogelijke rang te halen, dan heb je wel wat aan premium.
Eens en het zou zo fijn zijn als ze dat hele systeem optioneel zouden maken of nog beter, een barebone versie van het spel voor zeg tien euro minder. Zonder unlocks, zonder skins, zonder trophies/medals/ribbons, zonder crates etc, maar gewoon alles direct beschikbaar. Dan is er voor iedereen wat wils, maar dan moet de game zelf ook goed in elkaar zitten wil je echt uren kunnen maken.

Nu heb je in BF1 als individu of zelfs als squad, hoe goed je ook bent in shooters, relatief weinig impact op het verloop van de meeste gamemodes. De gunplay bestaat voornamelijk uit het houden van de juiste afstand tenopzichte van je tegenstander en hopen dat je er niet meer dan 2 tegelijk tegenkomt en de explosive spam wat kan vermijden. Dat heb je op een gegeven moment ook wel geleerd en dan voelt het snel als loterij aan in plaats van eigen verdienste.

Maar de implementatie is alles, die assignments zouden ook erg goed gebruikt kunnen worden om (nieuwe) spelers meer te bewegen richting PTFO, maar dan moet je niet zoiets doen als 20 anti tank mine kills in 1 pot voor een nieuw wapen. Dan zie je weer de eerste drie weken na de nieuwe content de helft van het team met mijnen achter tanks aanlopen in plaats van voor de team objectives te gaan.

Het blijft tricky, want zelfs assignments voor medics, zoals bijvoorbeeld heal X hoeveelheid, hebben snel ongewenste effecten. Want het is veel efficiënter om in een chokepoint te gaan staan en medkits spammen dan de voorhoede of een aanvallend squad ondersteunen bij het cappen van een vlag.

Maar alles beter dan 30 EOD bots die op zoek zijn naar een verdwaalde sniper boven op een berg. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:07:
Maar alles beter dan 30 EOD bots die op zoek zijn naar een verdwaalde sniper boven op een berg. :p
Hahaha, oh God the horror :P Ik kan me nog de assignment herinneren dat je 5 lui vanaf/vanop een toren moest neerschieten om een bepaald snipergeweer te unlocken in BF4. Maanden daarna waren potjes Caspian Border en Firestorm nog steeds onspeelbaar omdat er constant 5+ lui op die fucking toren zaten te campen. DICE en assignments, het zal nooit meer goedkomen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:12:
[...]

Hahaha, oh God the horror :P Ik kan me nog de assignment herinneren dat je 5 lui vanaf/vanop een toren moest neerschieten om een bepaald snipergeweer te unlocken in BF4. Maanden daarna waren potjes Caspian Border en Firestorm nog steeds onspeelbaar omdat er constant 5+ lui op die fucking toren zaten te campen. DICE en assignments, het zal nooit meer goedkomen ...
Hahaha ja dat was ook een pareltje van een assignment! Ik heb Caspian Border nadat die assigntment uit kwam ook nooit meer aangeraakt, gewoon onspeelbaar idd, het kan zo veel kapot maken.

Assignments als "Get 50 Passenger Assists" kan ik ook missen als kiespijn, goh wat een prestatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:31:
[...]
We zullen zien, maar aangezien ze al aangekondigd hebben niet van dit verdienmodel af te willen stappen maar alleen nog wat moeten tweaken met het systeem, belooft weinig goeds.
Er is nog helemaal niks aangekondigd en er zijn ook berichten waar uit blijkt dat ze bij EA en DICE nog niet weten of de microtransacties überhaupt wel terugkomen in welke vorm dan ook.. Kan dus net zo goed zijn dat ze nooit meer terug zullen keren in Star Wars Battlefront 2.. Het blijft pure speculatie totdat er iets officieel bekend gemaakt wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inflatable schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:37:
[...]

Er is nog helemaal niks aangekondigd en er zijn ook berichten waar uit blijkt dat ze bij EA en DICE nog niet weten of de microtransacties überhaupt wel terugkomen in welke vorm dan ook.. Kan dus net zo goed zijn dat ze nooit meer terug zullen keren in Star Wars Battlefront 2.. Het blijft pure speculatie totdat er iets officieel bekend gemaakt wordt..
Is CFO Blake Jorgenson officieel genoeg? Het kan altijd wijzingen natuurlijk, maar dit is van twee weken geleden:

“We’re not giving up on the notion of MTX. We’re learning and listening to the community in terms of how best to roll that out in the future, and there’s more to come as we learn more. But I would say we’re certainly not changing our strategy. We think the strategy of deeply engaging games, keeping the community together, and allowing people to play those games with new content coming via events over time is critical to the future of our business. We feel like we’ve nailed that in the sports games, and we’ll continue to try and find the best model that works in the non-sports games.”

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 12-12-2017 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Perform 10 kills on enemies in boats using Single-Action Rifles

Nu heb ik dit meerdere keren gedaan met de Henry martini en SMLE maar het blijkt op 0 kills staan. Of is het de bedoeling om sniper kills vanuit een boot te maken?

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
  • Laatst online: 08-07 00:38
Over de nieuwe DLC. Er zitten denk ik wel nieuwe leuke wapens tussen. Ik heb ze nog niet allemaal vrijgespeeld.. De maps zijn ook wel ok, Alleen vind ik 2 maps voor 1 DLC wat karig. Ik hoop dat er nog elke bij komen. Leuk dat er nieuwe perks, challenges enz erbij zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door ViperTim op 12-12-2017 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:42:
[...]

Is CFO Blake Jorgenson officieel genoeg? Het kan altijd wijzingen natuurlijk, maar dit is van twee weken geleden:

“We’re not giving up on the notion of MTX. We’re learning and listening to the community in terms of how best to roll that out in the future, and there’s more to come as we learn more. But I would say we’re certainly not changing our strategy. We think the strategy of deeply engaging games, keeping the community together, and allowing people to play those games with new content coming via events over time is critical to the future of our business. We feel like we’ve nailed that in the sports games, and we’ll continue to try and find the best model that works in the non-sports games.”
https://arstechnica.com/g...star-wars-battlefront-ii/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fair enough, die kende ik nog niet! Ik hoop het echt maar vertrouwen gaat te paard en komt te voet, om er nog maar een cliché in te gooien, ze staan wel behoorlijk achter wat mij betreft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

ViperTim schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:43:
Over de nieuwe DLC. Er zitten denk ik wel nieuwe leuke wapens tussen. Ik heb ze nog niet allemaal vrijgespeeld.. De maps zijn ook wel ok, Alleen vind ik 2 maps voor 1 DLC wat karig. Ik hoop dat er nog elke bij komen. Leuk dat er nieuwe perks, challenges enz erbij zitten.
Er komen nog 2(?) nieuwe maps die bij deze DLC horen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:10:
[...]

Fair enough, die kende ik nog niet! Ik hoop het echt maar vertrouwen gaat te paard en komt te voet, om er nog maar een cliché in te gooien, ze staan wel behoorlijk achter wat mij betreft..
EA zal altijd zeggen dat ze bijvoorbeeld de ‘best mogelijke games’ voor gamers willen maken. Marketingspeak beheersen ze wel.

De vraag is alleen, is een game voor EA “a means to an end” om zoveel mogelijk te verdienen en heiligt het doel de middelen. Of is het meer een echt intrinsiek gevoelde wens ?

Al die unlock elementen, dumb down, pay to win, gamble elementen, inspelen op gevoeligheden van gamers. Is dat omdat gamers dat echt willen en het goed voor de game(r) is?
Of is het net zoiets als schadelijke stoffen die sigarettenfabrikanten toevoegen om rokers aan het roken te houden om vervolgens te zeggen de gamers willen het zelf, kijk maar naar de verkoopcijfers.

Maar goed ik ben dan ook een cynicus als het op o.a. EA aankomt :) :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
  • Laatst online: 09-05-2022
Vandaag de nieuwe maps gespeeld in operations, ik zag alleen maar mortar strikes en gas, vooral bij de 2e map (alibaba). Ben zelf maar support gaan spelen en het lijkt het erop dat de mortar een gigantisch buff heeft gekregen. Stond uiteindelijk bovenaan de lijst met 55-15, ik geloof dat ik 6 man daadwerkelijk met mijn machinegun heb neergehaald, de rest alleen maar mortarstrikes.
Wat zou de game er op vooruit gaan als ze mortar uit de game halen en iedereen maar 1 normale handgranaat kreeg. Met elke game die Dice uitbrengt wordt het erger met spammable shite, ik begin het daadwerkelijk schieten in een shooter te missen...

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik vind het erg lastig om compass goed te gebruiken, in actie horen roepen dat in easy een enemy zit kan ik moet plaatsen. Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
[...]

In bf3 was ik al een lange tijd colonel shit bucket, dit heeft mij niet tegen gehouden om bf3 tot 2016 te spelen en ik had meer plezier in bf3 dan bf4.
In bf2 duurde het 3 a 4 jaar voor je de hoogste rank had, dat heeft ook niemand tegen gehouden om bf2 5 a 6 jaar te spelen.
Ranken mag in mijn ogen niet de reden zijn dat je blijft spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:16:
[...]
Maar goed ik ben dan ook een cynicus als het op o.a. EA aankomt :) :P
En terecht :)
Tennisbal schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:04:
Ik vind het erg lastig om compass goed te gebruiken, in actie horen roepen dat in easy een enemy zit kan ik moet plaatsen. Hoe doen jullie dat?
Hoe bedoel je precies? Het maken van callouts naar teamgenoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:02:
[...]

En terecht :)

[...]

Hoe bedoel je precies? Het maken van callouts naar teamgenoten?
Mss ken ik de mappen nog niet goed maar als ik in actie opeens hoor ‘sniper west’ dan kan ik mij niet snel orienteren waar west is?

Ik zit per ongeluk in bf1 topic te posten moest 4 zijn 😬 Maar mss zelfde probleem bij 1 ook?

[ Voor 12% gewijzigd door Tennisbal op 16-12-2017 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:59

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

NLsandman schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 00:29:
[...]

In bf3 was ik al een lange tijd colonel shit bucket, dit heeft mij niet tegen gehouden om bf3 tot 2016 te spelen en ik had meer plezier in bf3 dan bf4.
In bf2 duurde het 3 a 4 jaar voor je de hoogste rank had, dat heeft ook niemand tegen gehouden om bf2 5 a 6 jaar te spelen.
Ranken mag in mijn ogen niet de reden zijn dat je blijft spelen.
Het mooie aan het ranken in BF2 was ook dat je de nodige skills moest hebben om hogerop te komen. Dan kon je nog zo veel punten hebben, als je niet bijvoorbeeld 50 vlieguren in een helikopter had werd je geen kolonel, ook al had je een miljoen punten...

Heel jammer dat ze dat in de Battlefields daarna zo goed als losgelaten hebben.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
bvk schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:30:
[...]

Het mooie aan het ranken in BF2 was ook dat je de nodige skills moest hebben om hogerop te komen. Dan kon je nog zo veel punten hebben, als je niet bijvoorbeeld 50 vlieguren in een helikopter had werd je geen kolonel, ook al had je een miljoen punten...

Heel jammer dat ze dat in de Battlefields daarna zo goed als losgelaten hebben.
Nu ben je zo max rank, ze willen niet meer hebben dat je 5 jaar kunt genieten van een game, er wordt
niet genoeg aan verdient, het is niet voor niets dat clan en competitie om zeep zijn geholpen.
2 jaar is meer dan genoeg volgens EA.

Ben nu een beetje de nieuwe mappen aan het spelen, vind de mappen niet zo verkeerd heb alleen moeite met al die high pingers, lijkt wel een invasie van ping 100+ hierdoor is hit detection helemaal ruk met lage ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
NLsandman schreef op zondag 17 december 2017 @ 07:52:
[...]

Nu ben je zo max rank, ze willen niet meer hebben dat je 5 jaar kunt genieten van een game, er wordt
niet genoeg aan verdient, het is niet voor niets dat clan en competitie om zeep zijn geholpen.
Ik zie werkelijk het verband niet tussen max rank en 5 jaar genieten van een game. Afgezien van het feit dat je enkele honderden uren in BF1 moet investeren om max rank te halen, wat weerhoudt je ervan om het te blijven spelen nadat er een nieuwe Battlefield uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Pff, scout is niet m'n class. Wie wil me helpen met het cheaten van de 5 kills behind sniper shield. Krijg het niet voor elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Borentos schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:33:
[...]

Ik zie werkelijk het verband niet tussen max rank en 5 jaar genieten van een game. Afgezien van het feit dat je enkele honderden uren in BF1 moet investeren om max rank te halen, wat weerhoudt je ervan om het te blijven spelen nadat er een nieuwe Battlefield uitkomt?
Het gaat hier om een stukje uitdaging waardoor je blijft spelen om die maximale rang te halen. Nu haalt ook de slechtste speler in BF1 de hoogste rang als die maar genoeg speelt. In BF2 kon dat niet omdat er skill vereisten aan zaten om een (****) generaal te worden.

Waardoor je dus veel meer uren (en speelplezier) nodig had om het spel "uit te spelen", lees de hoogste rang te halen. Mensen haken af met een game als ze dat bereikt hebben en gaan dan een nieuwe game spelen, precies wat de uitgevers willen dus.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Borentos
bvk schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:58:
[...]

Het gaat hier om een stukje uitdaging waardoor je blijft spelen om die maximale rang te halen. Nu haalt ook de slechtste speler in BF1 de hoogste rang als die maar genoeg speelt. In BF2 kon dat niet omdat er skill vereisten aan zaten om een (****) generaal te worden.

Waardoor je dus veel meer uren (en speelplezier) nodig had om het spel "uit te spelen", lees de hoogste rang te halen. Mensen haken af met een game als ze dat bereikt hebben en gaan dan een nieuwe game spelen, precies wat de uitgevers willen dus.
Ik wist niet dat rank voor sommige mensen een issue was, vooral omdat het geen reet uit maakt wat je rank is. In BF1 heb ik zelf circa 300 uur zitten en heb geen flauw idee wat mijn rank is.
Ik zie Battlefield games als ontspanning, lekker een beetje knallen na je werk, lijkt me oersaai als je doel is om naar max rank te grinden zodat je het van je SSD kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Borentos schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:33:
[...]

Ik wist niet dat rank voor sommige mensen een issue was, vooral omdat het geen reet uit maakt wat je rank is. In BF1 heb ik zelf circa 300 uur zitten en heb geen flauw idee wat mijn rank is.
Ik zie Battlefield games als ontspanning, lekker een beetje knallen na je werk, lijkt me oersaai als je doel is om naar max rank te grinden zodat je het van je SSD kan verwijderen.
Je mist het punt een beetje denk ik. Als je nu in BF1 met een wild vreemde samen op een net gespawned vliegtuig afrent waarbij jij de gunner seat pakt moet je maar afwachten of de piloot wel kan vliegen, ook al is die level 100/generaal.

In BF2 wist je zeker dat diegene ook kon vliegen, want anders geen generaal.... Ranken had dus een doel, je liet door middel van je rang zien hoe ervaren je was in het spel, nu is het inderdaad alleen nog maar een nietszeggend nummertje...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-08 07:48
NLsandman schreef op zondag 17 december 2017 @ 07:52:
[...]

Ben nu een beetje de nieuwe mappen aan het spelen, vind de mappen niet zo verkeerd heb alleen moeite met al die high pingers, lijkt wel een invasie van ping 100+ hierdoor is hit detection helemaal ruk met lage ping.
Ze moeten gewoon pakweg iedereen boven de 70 ping van de server kicken

Ben niet slim, maar wel dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
bvk schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:43:
[...]

Je mist het punt een beetje denk ik. Als je nu in BF1 met een wild vreemde samen op een net gespawned vliegtuig afrent waarbij jij de gunner seat pakt moet je maar afwachten of de piloot wel kan vliegen, ook al is die level 100/generaal.

In BF2 wist je zeker dat diegene ook kon vliegen, want anders geen generaal.... Ranken had dus een doel, je liet door middel van je rang zien hoe ervaren je was in het spel, nu is het inderdaad alleen nog maar een nietszeggend nummertje...
Met het bovenstaande ben ik het eens, het gaat me meer om je opmerking dat mensen afhaken zodra ze de hoogste rank hebben gehaald. Ik heb simpelweg niet het inlevingsvermogen omdat te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

ixl85 schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:38:
Pff, scout is niet m'n class. Wie wil me helpen met het cheaten van de 5 kills behind sniper shield. Krijg het niet voor elkaar!
Ha, die moet ik ook nog :P Wellicht dat we samen iets kunnen afspreken deze week?
Mss kunnen we dan nog een paar andere wapen specifieke assignments 'afvinken' :P

[ Voor 11% gewijzigd door -tom-562 op 18-12-2017 07:54 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tennisbal schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 13:14:
[...]

Mss ken ik de mappen nog niet goed maar als ik in actie opeens hoor ‘sniper west’ dan kan ik mij niet snel orienteren waar west is?

Ik zit per ongeluk in bf1 topic te posten moest 4 zijn 😬 Maar mss zelfde probleem bij 1 ook?
Dat is een kwestie van voor je gaat starten even de map bekijken, de layout van vlaggen, de orientatie van het kompas boven de minimap, je kan ook een lijn trekken van spawn naar spawn, dan heb je ook direct een links/rechts/voor/achter om te callen.

Verder is de klassieke callout voor battlefield: aantal spelers->objective->feature (zoals huis/ruïne)-> evt bijzonderhen.

Graden of uberhaubt het kompas gebruik ik zelf nooit in een Battlefield. Vaak zijn er maar een paar logische (goed verdedigbare) posities op een vlag/mcom, dat weet je op een gegeven moment snel van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Je moet gewoon altijd maximaal spotten. Inmiddels is het bij mij een reflex geworden (ik doe het onbewust) om alles en iedereen te spotten.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ViperTim
Nieuwe Dildo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/om2Ec6m4IZ9W1vXYYQnV4bCa/full.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door ViperTim op 18-12-2017 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

w00tt what the F* is dat voor iets? Glitched schip in de lucht?
}:O

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViperTim
MaikelG schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:33:
[...]

w00tt what the F* is dat voor iets? Glitched schip in de lucht?
}:O
De Behemoth op de nieuwe map.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vlYOnhDLkOk]

[ Voor 20% gewijzigd door ViperTim op 18-12-2017 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
-tom-562 schreef op maandag 18 december 2017 @ 07:54:
[...]

Ha, die moet ik ook nog :P Wellicht dat we samen iets kunnen afspreken deze week?
Mss kunnen we dan nog een paar andere wapen specifieke assignments 'afvinken' :P
Prima idee! :) Ik kan morgenavond vanaf 20:00 en donderdagavond vanaf 20:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Alfeopen weken veel bf4 gespeeld en histeren de bf1 trial gespeeld (pc). Was benieuwd.

Hij draait prima op mijn r290 maar ik vond er niet veel aan. Oude troep wbt wapens/tanks enzo geen mooie scopes en eigenlijk vond ik de 3 maps die ik gespeeld heb niet echt mooi. Veel kale vlaktes en 1 keer in een dorpje. Had het gespeeld dat ik cod5 oid aan het spelen ben. Hoe vonden jullie verschil met bf4? Vooral de oude wapens vond ik echt niks. Of moet ik het een kans geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tennisbal schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:13:
Alfeopen weken veel bf4 gespeeld en histeren de bf1 trial gespeeld (pc). Was benieuwd.

Hij draait prima op mijn r290 maar ik vond er niet veel aan. Oude troep wbt wapens/tanks enzo geen mooie scopes en eigenlijk vond ik de 3 maps die ik gespeeld heb niet echt mooi. Veel kale vlaktes en 1 keer in een dorpje. Had het gespeeld dat ik cod5 oid aan het spelen ben. Hoe vonden jullie verschil met bf4? Vooral de oude wapens vond ik echt niks. Of moet ik het een kans geven?
Vooropgesteld, BF4 is wat mij betreft de grootste teleurstelling ooit in de Battlefield franchise, maar als je maar genoeg wapens/explosives/gadgets bant, dan kan het nog heel aardige potjes opleveren.

Voor BF1 wacht ik nog (al maanden?) op de wapen balans patch voor ik het weer ga spelen, maar afgezien daarvan vind ik de maps/geluid/modes van BF1 wel interessanter dan 4, met name operations ballroom blitz/argonne forest was erg gaaf met 40 spelers vlak na launch. Alleen dat wapenkeuze en toevallige afstand waarop je iemand tegen komt uitsluitend bepaalt wie wint, ongeacht aim of recoil control, dat haalt alle lol uit de game en binnen een paar dagen heb je alles wel gezien of gedaan en zit je aan je skill ceiling.

Ik zou lekker even wachten of ze BF1 nog interessant gaan maken, anders lekker links laten liggen en BF4 blijven spelen als je daar van geniet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:29

d_star

Maharadja of the Year :-/

Tennisbal schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:13:

Dat moet je voor jezelf beslissen, of je het een kans wilt geven. Ik vind de hele Eerste Wereldoorlog setting enorm verfrissend ten opzichte van alle modern day shooters waarbij je als Seal Team Six met het nieuwste wapentuig en snufjes te werk gaat, inclusief lock-on wapens en UAVs of robotjes.

Ik vind het mateloos interessant om met wapens te spelen die niet heel erg te customizen zijn op het gebied van performance, simpelweg omdat al die 1337 scopes, lasers, grips en suppressors gewoonweg er nog niet waren of niet wijdverspreid waren. Wapens die de voorvaderen waren van alles wat we tegenwoordig tegenkomen op het slagveld.

Ik vind het mateloos interessant om te spelen op maps die mij een indruk geven van hoe slagvelden rond het westerse of oosterse front, of zelfs het front in het midden oosten er uit zagen in de periode van 1914-1918.

Zelfs als betekent dat er soms een loopje met de werkelijkheid wordt genomen (experimentele wapens voeren wel de boventoon in BF1), geeft het me tenminste een indruk van hoe het toen geweest moet zijn voor de gemiddelde Francois Baguette die via de Voie Sacrée het slagveld van Verdun aan de horizon al zag liggen, het herkennend aan het feit dat de halve berg in de fik stond. Of voor de gemiddelde Roberto di Pasta die bergrichel na bergrichel moest trotseren om voor de derde keer te proberen via de slag van Vittorio Veneto de Monte Grappa berg in te nemen.

Dat interesseert me ontzettend. Maar ook omdat ik bovengemiddeld geinteresseerd ben in dit bijzondere conflict.

Als een verfrissing van de setting niks met je doet, en je moeite hebt met het schieten met wapentuig van ongeveer 100 jaar terug (alhoewel in dit spel dankzij de design mentaliteit van DICE niet veel verschil bestaat met schieten met moderne wapens), dan is het spel misschien niets voor jou.

Kan je je daar overheen zetten of vind je het zelfs tof, dan wacht je een dijk van een game waar ik en veel mensen met mij, na dik een jaar nog niet klaar mee zijn.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Pagina: 1 ... 85 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.