Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JMeth
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15-05-2021
Goedemiddag allen,

Is het jullie ook opgevallen dat tijdens de laatste Battlefest (2 weken geleden geloof ik) vrijwel geen lag/rubber banding was waar te nemen?

Ik had het gevoel dat ik ein-de-lijk zonder extreme ergenis kon gamen, maar dat bleek al gauw ijdele hoop. Direct na afloop van Battlefest begon de ellende weer. Sterker nog, volgens mij is de lag nu nog erger dan de periode na het uitsmeren patch die gepaard ging met de In the name of the Tsar DLC.

Helaas kan ik nergens iets terugvinden (noch op bf forum, noch op reddit) over de huidige problemen met de repair cycle van voertuigen. Een vliegtuig is sowieso al onbestuurbaar geworden door de constante rubber banding, maar nu is ook nog eens repairing nagenoeg onmogelijk, omdat de cycle iedere keer reset voordat hij helemaal rond is (ik weet dat de cycle wordt afgebroken als er op je wordt geschoten, maar daar doel ik niet op). Bovendien werkt de quick repair tool van de attack plane met tank hunter kit vaak niet. Allemaal uitermate frustrerend. Maar zoals gezegd, lees ik deze klacht vrijwel nergens, waardoor ik mij begin af te vragen of het te wijten is aan de servers of dat het misschien toch een probleem is aan mijn zijde (pc hardware, Windows 10 crapware, modem, ISP etc).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Gordon
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-09 09:24
JMeth schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:00:
Goedemiddag allen,

Is het jullie ook opgevallen dat tijdens de laatste Battlefest (2 weken geleden geloof ik) vrijwel geen lag/rubber banding was waar te nemen?

Ik had het gevoel dat ik ein-de-lijk zonder extreme ergenis kon gamen, maar dat bleek al gauw ijdele hoop. Direct na afloop van Battlefest begon de ellende weer. Sterker nog, volgens mij is de lag nu nog erger dan de periode na het uitsmeren patch die gepaard ging met de In the name of the Tsar DLC.

Helaas kan ik nergens iets terugvinden (noch op bf forum, noch op reddit) over de huidige problemen met de repair cycle van voertuigen. Een vliegtuig is sowieso al onbestuurbaar geworden door de constante rubber banding, maar nu is ook nog eens repairing nagenoeg onmogelijk, omdat de cycle iedere keer reset voordat hij helemaal rond is (ik weet dat de cycle wordt afgebroken als er op je wordt geschoten, maar daar doel ik niet op). Bovendien werkt de quick repair tool van de attack plane met tank hunter kit vaak niet. Allemaal uitermate frustrerend. Maar zoals gezegd, lees ik deze klacht vrijwel nergens, waardoor ik mij begin af te vragen of het te wijten is aan de servers of dat het misschien toch een probleem is aan mijn zijde (pc hardware, Windows 10 crapware, modem, ISP etc).....
De rubberbanding is verschrikkelijk de laatste tijd. Het was de periode voor de laatste dlc nog te doen maar recent is het een pakje erger geworden al is het soms gewoon weer een paar dagen goed. Vreemd eigenlijk. Dat van die repair cycle heb ik nog niet gehad al doe ik dat niet zo heel veel.

Nu goed, morgen eens testen met de nieuwe 1440p 27 inch monitor. _/-\o_

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17 Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

JMeth schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:00:
Goedemiddag allen,

Hier zelfde problemen hoor! Zodra we in een niet-NL server zitten (mijn ping is dan > 10, de Ierse servers kom ik rond 23 ms uit) is het echt te vaak dat ik in vliegtuig de grootste moeite heb om te repairen, erg frustrerend. In NL servers werkt het prima, mijn ping is dan rond de 10 ms.

Het kan echter nooit alleen aan mijn ping liggen, voorheen speelden we prima op servers waar mijn ping richting de 50 kon gaan zonder dergelijke problemen. :?

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-09 19:09

RoyK

Hobby tekenaar

MaikelG schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:34:
[...]

Hier zelfde problemen hoor! Zodra we in een niet-NL server zitten (mijn ping is dan > 10, de Ierse servers kom ik rond 23 ms uit) is het echt te vaak dat ik in vliegtuig de grootste moeite heb om te repairen, erg frustrerend. In NL servers werkt het prima, mijn ping is dan rond de 10 ms.

Het kan echter nooit alleen aan mijn ping liggen, voorheen speelden we prima op servers waar mijn ping richting de 50 kon gaan zonder dergelijke problemen. :?
Ik zit net een potje te spelen met een paar pingers van 295.. probeer je stiekem om een hoekje te kijken, sta je plotseling midden op de weg.. en denk je snel we te rennen, ga je heen en weer.. naar voren en naar achteren..

Ik vind het een prachtige game. Echt waar. De eyecandy is om van te smullen. Maar wat heb ik toch al een tijdje een reeks potjes waar de onbalans er vanaf spat. ik zou niet weten wat ze er aan kunnen doen maar dat je na 5 minuten spelen geen vlag meer bezit en je met 350 vs 1000 op wordt gerold gebeuren me iets te vaak. De spannende potjes die leuk op gaan zijn op een hand te tellen. Het doet best afbreuk aan de game beleving, moet ik zeggen.

Sterker nog, ik zou de game nu niet adviseren aan vrienden en zeker even verder te kijken.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Okay, gister lekker geknald enzo in de franse DLC, en deze speler zat telkens bij het andere team. https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/I_Kecas_I uiteraard iedereen hem beschuldigen van hacken. Ook zijn eigen team. En het leek er ook wel behoorlijk op, maar aan de andere kant; hij speelde constant met de trench raider, tanks en behemoths. Nu vroeg ik mij of of er een manier was om te weten wanneer zo'n kit spawnt, hij wist het precies wanneer de behemoth kwam en die die kits spawnden. Zo vreemd. Uiteindelijk 5/6 potjes tegen gespeeld en maar 1 verloren, maar toch. Hij moet minstens 5 keer gerapporteerd zijn aan de klachten in chat van beide teams te zien. Als je zulke scores haalt dan moet je toch bijna "beroemd" zijn, of zouden de plusminus top 500 spelers op battlefieldtracker allemaal cheaten?
-
Ander verhaal, gister eens een keer hardcore gespeeld. Echt heel vermakelijk want geen killcam en kortere TTK dus als je eenmaal behind enemy lines bent kun je behoorlijk huishouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
RedBad9 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:37:
Okay, gister lekker geknald enzo in de franse DLC, en deze speler zat telkens bij het andere team. https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/I_Kecas_I uiteraard iedereen hem beschuldigen van hacken. Ook zijn eigen team. En het leek er ook wel behoorlijk op, maar aan de andere kant; hij speelde constant met de trench raider, tanks en behemoths. Nu vroeg ik mij of of er een manier was om te weten wanneer zo'n kit spawnt, hij wist het precies wanneer de behemoth kwam en die die kits spawnden. Zo vreemd. Uiteindelijk 5/6 potjes tegen gespeeld en maar 1 verloren, maar toch. Hij moet minstens 5 keer gerapporteerd zijn aan de klachten in chat van beide teams te zien. Als je zulke scores haalt dan moet je toch bijna "beroemd" zijn, of zouden de plusminus top 500 spelers op battlefieldtracker allemaal cheaten?
-
Ander verhaal, gister eens een keer hardcore gespeeld. Echt heel vermakelijk want geen killcam en kortere TTK dus als je eenmaal behind enemy lines bent kun je behoorlijk huishouden.
Kijk naar zijn dagen die hij gespeeld heeft, bijna 1000 uur in amper 1 jaar dat is +/-3 uur per dag vanaf release.
Zulke spelers noem ik no lifers aka colonel shit bucket.

Ik zit zelf op 8 dagen, dat betekent 0,5 uur per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 20:00
NLsandman schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:29:
[...]

Kijk naar zijn dagen die hij gespeeld heeft, bijna 1000 uur in amper 1 jaar dat is +/-3 uur per dag vanaf release.
Zulke spelers noem ik no lifers aka colonel shit bucket.

Ik zit zelf op 8 dagen, dat betekent 0,5 uur per dag.
0,5 uur per dag, dat is 1 a 2 potjes. Dat is ook de moeite niet, dan kun je beter in de sportschool blijven en spieren gaan/blijven kweken

Ieder zijn ding toch ? ( en ja, ik zit ook boven de 20 dagen speeltijd en heb geen sixpack :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
XanaLuXX schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 23:08:
[...]

0,5 uur per dag, dat is 1 a 2 potjes. Dat is ook de moeite niet, dan kun je beter in de sportschool blijven en spieren gaan/blijven kweken

Ieder zijn ding toch ? ( en ja, ik zit ook boven de 20 dagen speeltijd en heb geen sixpack :+ )
Als ik speel dan speel ik wel langer maar het is niet meer zo als vroeger dat ik 3 a 4 uur per dag speelde.
Kan zo zijn dat ik 4 dagen niet speel, kan er geen tijd meer voor vrij maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:19
Vanwege de wat matige zomer veel in de bureaustoel aan de muis gezeten ipv in het zadel aan de gashendel :/

Maar 1000 uur zit dus nog laaang niet op :o

Nog steeds te bizar voor woorden dat je soms een spookdood in de schoot geworpen krijgt... 13 - 1? Hup, 13 - 2... wtf :')

[ Voor 30% gewijzigd door steveman op 11-10-2017 22:24 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:21
Ugh, het dice-testteam....

Nieuwe patch: vanop een afstand zijn playericons en objectificons niet meer zichtbaar, maakt het wel heel erg moeilijk om op afstand te zien of iemand vriend of vijand is. En ik zat niet op een hardcore server :-)

Ook is er geen queue meer voor volle servers... je krijgt gewoon de melding: server full... Ik dacht even snel die medaille waar je op de verschillende Franse maps 10 kills moet halen binnen te halen, maar zo is het praktisch onmogelijk om de juiste map te joinen...

Wel 1 positief punt: er zijn nu mixed servers die alle maps in rotatie hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:12
idd, blijkbaar is er een update van 2.32 GB
edit bijna 3 GB

[ Voor 16% gewijzigd door Floks op 12-10-2017 17:50 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38
EliHiel schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 17:33:
Wel 1 positief punt: er zijn nu mixed servers die alle maps in rotatie hebben :-)
komen ze nu pas mee :-(
en ik heb pas een server gehuurd voor de Tweakers platoon juist voornamelijk om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Nieuwe patch: vanop een afstand zijn playericons en objectificons niet meer zichtbaar, maakt het wel heel erg moeilijk om op afstand te zien of iemand vriend of vijand is. En ik zat niet op een hardcore server :-)

Ook is er geen queue meer voor volle servers... je krijgt gewoon de melding: server full... Ik dacht even snel die medaille waar je op de verschillende Franse maps 10 kills moet halen binnen te halen, maar zo is het praktisch onmogelijk om de juiste map te joinen...

Echt irritant dat je geen icons ziet op afstand.
Wel weer beter om snipers tegen te houden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-09 19:09

RoyK

Hobby tekenaar

Volgens mij is het gewoon een bug, iedereen zat te klagen in de server. ook had ik 1 rondje waar ik liep in slow motion. moest de computer zelfs herstarten. Zit niet helemaal lekker deze update.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Bijna geen servers te vinden, ik ben nu na de update constant op teammates aant schieten doordat je geen icon's ziet en 1x beeld op zwart :( Geen queue meer...ik vraag me echt af welk voordeel het nu heeft om premium te hebben. Ik vind nog steeds de vanilla-mappen (amiens, quentins scar ed) het coolst en qua wapens kan ik prima uit de voeten met non-DLC wapens....
Ik begin me er een beetje aan te irriteren moet ik zeggen....normaal had ik altijd zoiets van niet zeuren gewoon spelen, maar die instelling lukt me nu niet altijd om te vinden...

[ Voor 59% gewijzigd door Deathchant op 12-10-2017 23:48 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaspvd
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Oke, update binnen gehad. Lijkt het na 1 uur spelen of mijn graka er mee op wilt houden.... Vreselijk geknipper in beeld, ook steeds rare kleuren, hele beeld blauw, rood etc. Wel zie ik nog wat ik doe, alleen dan in snel knipperend en verkleurend beeld. Gelijk maar benchmarks en andere games aan gezet en nergens last van. Ligt dit aan de update? Hoop het wel, geen garantie meer namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

plaspvd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 07:12:
Oke, update binnen gehad. Lijkt het na 1 uur spelen of mijn graka er mee op wilt houden.... Vreselijk geknipper in beeld, ook steeds rare kleuren, hele beeld blauw, rood etc. Wel zie ik nog wat ik doe, alleen dan in snel knipperend en verkleurend beeld. Gelijk maar benchmarks en andere games aan gezet en nergens last van. Ligt dit aan de update? Hoop het wel, geen garantie meer namelijk.
Zet wat settings naar beneden. Speel op dx11 en kijk of je het dan ook nog hebt.

Ik had gisteren nergens last van.
Sterker nog de lag van na de update van lupkow pass is verdwenen.
Kan ook een andere oorzaak hebben gehad, want heb wat router settings aangepast.
Maar iedereen klaagde over lag VOOR deze update en dat lijkt verholpen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaspvd
  • Niet online
@Pykow Zou graag omlaag zetten, maar dan wordt het onspeelbaar, <50fps. Speel namelijk nog met een bejaarde 7870.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

plaspvd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:04:
@Pykow Zou graag omlaag zetten, maar dan wordt het onspeelbaar, <50fps. Speel namelijk nog met een bejaarde 7870.
Omlaag zetten, zorgt voor meer FPS.

Hoewel ik nu lees dat je een verouderde videokaart hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaspvd
  • Niet online
Ik zeg het verkeerd @Pykow, enige wat nog omlaag gezet kan worden is de resolutie. Speel nu op 2560x1080. Alles op low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00

Ok, ik dacht al dat mijn zicht minder werd :+ :+ . Ook nog getwijfeld, omdat kwam dat ik de 2 nieuwe videosettings had uitgezet. Gisteren paar Operations gespeeld op beide DLCs, maar op de TSAR maps kon je gewoon amper nog onderscheiden op afstand, ging nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
QUE werkt weer sinds gisteren en voor de afstand kun je spot gebruiken, eindelijk weer iets aan skill nodig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:03

...
Dit is zooo irritant. Wordt voor mij persoonlijk bijna onspeelbaar. Ik blijf maar op allies schieten als ze wat verder weg zijn.
Hopelijk wordt dit snel gefixed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Hebben meer mensen vandaag last van EA servers ?

Vandaag kom ik op een of andere manier maar weinig europese servers tegen.
Maar als ik er op 1 zit, dan heb ik na 30 minuten de melding dat mijn verbinding met EA verbroken is.

Ik heb dan wel een nieuwe USB wifi dongel, maar die haalt betere prestaties dan mijn vorige.
Zelfs op discord zie ik vrijwel tot geen lagspikes langskomen. Ook niet wanneer ik uit de server wordt geschopt.
Daarnaast las ik gisteren op twitter ook geklaag over het niet samen kunnen joinen op een server etc.
Dus daarom vraag ik mij af of het probleem nu bij EA ligt of toch bij mijn nieuwe USB dongel (Asus usb-ac63 ofzo iets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb hetzelfde probleem. Sinds de update zie ik bizar weinig europese servers in de lucht. In ieder geval voor conquest. Ook nergens staat meer DICE in de server naam. Ik zie veel fridaynight-servers maar die zijn zo goed als leeg, of ze hebben een ping van heb-ik-jou-daar.
Ik hoop dat dit ook snel gefixed wordt, want ik hou niet zo van de overige gameplay (operations, frontlines e.d.).

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

VET! De assault class zal denk ik gaan domineren. Voor de medics komt er niks speciaals bij, voor support ook niet. Die browning is eigenlijk een langzamere hellriegel zonder overheating.
De farquahahill is eigenlijk een soort selbstlader 1916 met een langere reloadtijd.

De assault class krijgt een AT rocketgun voor vliegtuigen erbij en een automatisch pistool zoals de frommer stop auto. Dus buiten long range combat en healing, kun je praktisch alles met de assault class. Ik hoop niet dat de supportclass overbodig gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Conquest assault zat zelfs al in BF1942, Road to Rome geloof ik.

Dat magazijn van die Farquhar kwam me bekend voor... en inderdaad:

Check de oepsie @ 9:18 :D

[ Voor 80% gewijzigd door steveman op 17-10-2017 11:09 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spelvout
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-05 15:06
Vorig jaar BF 1 aangeschaft, bij de release paar potjes gespeeld maar ik had andere prioriteiten op het gebied van games. Onlangs weer begonnen en ik kan niet meer zeggen dat ik het een enorme gave game vind. De chaos, de setting en de operation mode het is gewoon super tof. Gisteren weer eens tweede geworden van de 64 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazlive
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-09 01:36
Deathchant schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:45:
Ik heb hetzelfde probleem. Sinds de update zie ik bizar weinig europese servers in de lucht. In ieder geval voor conquest. Ook nergens staat meer DICE in de server naam. Ik zie veel fridaynight-servers maar die zijn zo goed als leeg, of ze hebben een ping van heb-ik-jou-daar.
Ik hoop dat dit ook snel gefixed wordt, want ik hou niet zo van de overige gameplay (operations, frontlines e.d.).
Het is eigenlijk vanaf het begin als slecht geweest. Waar je in 't begin nog wel mensen/communities die vertrouwen er in hadden dat alle functies zouden komen met snelle updates. Uiteindelijk bleek dat niet echt het geval te zijn. Er is eigenlijk vrijwel amper reden om een server te huren omdat je er erg weinig mee kan aanpassen zoals bij BF4. DLC maakt het ook vrijlastig. Daarnaast is de game gewoon nog niet af. Wij zijn straks bijna door de dlc heen, en nu nog steeds missen er ontzettend veel feautures of zijn er bugs die nog steeds niet verholpen zijn. En dan nog afgelopen periode waarbij het spel gewoon niet te spelen was voor meer dan een maand, doet niet veel goed. Veel van de mensen waar ik BF mee speel/speelde zijn allemaal bij bf4 gebleven.

Erg jammer want als deze game gewoon goed strak kunnen maken en de tijd ervoor nemen, dan kan dit volgensmij echt wel een populair spel zijn. Maar het is gewoon een erg zwaar spel, waar nog veel aan getimmerd moet worden. Ruwe diamant zeg maar.

Ik mis die vaste server community's wel. Vaak veel dezelfde spelers waardoor je af en toe aartsrivalen kreeg met persoonlijke battle's waarbij je hulp krijgt van je hele squad om iemand terug te pakken. De bitchfights tussen platoons/clans :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 21:09
Hulde voor het verminderen van de zichtbaarheid van de icons. Je merkt nu pas hoe makkelijk het was om vijanden snel te herkennen. Nu moet je zelf veel beter opletten en dat juich ik alleen maar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
Rickpm1 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:55:
Hulde voor het verminderen van de zichtbaarheid van de icons. Je merkt nu pas hoe makkelijk het was om vijanden snel te herkennen. Nu moet je zelf veel beter opletten en dat juich ik alleen maar toe.
Je hebt deels gelijk, ware het niet dat sommige dingen niet te 'herkennen' zijn als vijand. Tanks, vliegtuigen, voertuigen en cavalerie lijkt voor beide kanten hetzelfde, een kant heeft namelijk niet specifieke voertuigen. Heb nu al een paar keer gehad dat ik in de verte een tank zag en de spotting daarop niet werkte dus ik ging ervanuit dat dit een friendly tank was. Niets was minder waar. Enorm frustrerend want het speelt toch echt tankers en piloten in de kaart. Laat dat nu net mijn grootste vijanden zijn.
-
Gewoon weer lekker terug naar het oude, het is gewoon een bug. Maar ik vrees dat het allemaal too little too late is. Laatst een keer op dinsdagavond gespeeld met een maatje zonder premium. Er waren maar 2 conquest servers voor beschikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Pft laatste update heeft toch weer voor wat meer lag gezorgd bij mij(gtx1060, i5 6500, 16 GB RAM, 1680*1050 resolutie) en cpugebruik weer terug op 100%. Mss toch maar eens upgraden naar een I7...

Had ook al een tijd het probleem dat het spel meteen crasht op DX12 en DX11 niet(terwijl SW:BF2 beta op DX12 perfect draaide). Iemand nog dit probleem? Of zou het toch mijn graka zijn?

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:37
skelleniels schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 22:44:
Pft laatste update heeft toch weer voor wat meer lag gezorgd bij mij(gtx1060, i5 6500, 16 GB RAM, 1680*1050 resolutie) en cpugebruik weer terug op 100%. Mss toch maar eens upgraden naar een I7...

Had ook al een tijd het probleem dat het spel meteen crasht op DX12 en DX11 niet(terwijl SW:BF2 beta op DX12 perfect draaide). Iemand nog dit probleem? Of zou het toch mijn graka zijn?
Lijkt me meer iets voor [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic. Ik heb er daar op gereageerd :)

[ Voor 8% gewijzigd door Tankiej op 19-10-2017 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-08 07:48
laatse update (vandaag) heeft bij mij gezorgd voor aan ban van een week, Fairfight ban o3Z82z.
was nog geen 2 minuten aan het spelen.
heb nog nooit gecheated.
ik heb maar contact opgenomen, maar schijnt dat ze daar nooit wat mee doen.
betekent het nu, dat die k**t fairfight mijn 100+ euros de pot heeft doorgespoeld ?.

de laatse 2 updates hebben juist voor meer lag gezorgd, af en toe zwart scherm, of flickering waneer je in een vehicle zat of rond liep. in je scope kijken en was weer weg.

Ben niet slim, maar wel dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
itcouldbeanyone schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 18:39:
laatse update (vandaag) heeft bij mij gezorgd voor aan ban van een week, Fairfight ban o3Z82z.
was nog geen 2 minuten aan het spelen.
heb nog nooit gecheated.
ik heb maar contact opgenomen, maar schijnt dat ze daar nooit wat mee doen.
betekent het nu, dat die k**t fairfight mijn 100+ euros de pot heeft doorgespoeld ?.

de laatse 2 updates hebben juist voor meer lag gezorgd, af en toe zwart scherm, of flickering waneer je in een vehicle zat of rond liep. in je scope kijken en was weer weg.
https://help.ea.com/en-us.../battlefield-1-ban-codes/

Ziet eruit dat je weekje iets anders moet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
daar ben ik dus ook bang voor, hopen dat het na die tijd niet zomaar in een perma ban veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Neem anders contact op met de ea helpdesk. Ze hebben ook een bellijn. Hebben mij een paar keer goed geholpen. Misschien kun je iets regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Maar waar is FF dan op getriggered :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
ghighoegha schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:58:
Neem anders contact op met de ea helpdesk. Ze hebben ook een bellijn. Hebben mij een paar keer goed geholpen. Misschien kun je iets regelen
Klopt deden ze ook toen me acount gehackt was.
Maar kan helaas nergens het nummer meer vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
steveman schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 21:02:
Maar waar is FF dan op getriggered :?
Geen id, het laatste potje wat ik gespeeld had, was in een tank truck, mijn team had al gauw op 1 na alle ovjectives.
Dus was voor mij geen moeite om van een afstandje snipers neer te knallen, dit leverde een kd 42 kills vs 2 deads.

Zou kunnen zijn dat daar wat gedoe mee ontstaan is, maar this ook niet de eerste keer dat me dat lukte in een tanker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
itcouldbeanyone schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:08:
[...]

Geen id, het laatste potje wat ik gespeeld had, was in een tank truck, mijn team had al gauw op 1 na alle ovjectives.
Dus was voor mij geen moeite om van een afstandje snipers neer te knallen, dit leverde een kd 42 kills vs 2 deads.

Zou kunnen zijn dat daar wat gedoe mee ontstaan is, maar this ook niet de eerste keer dat me dat lukte in een tanker
Vandaag verscheen ingame het volgende bericht. https://cdn.discordapp.co...7.10.20_-_23.30.57.99.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
damn dat zijn er een hele boel

https://forums.battlefiel...ued-6217-bans-in-24-hours

[ Voor 13% gewijzigd door itcouldbeanyone op 21-10-2017 01:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Moet zeggen, vanavond was het gezellig druk op de GoT server waar we, in ieder geval een aantal potjes geen walk over hadden. Het lijkt erop dat er meerdere groepen de server vinden voor wat meer weerstand :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net begonnen met BF1, kan ik bij de tweakers platoon? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:07:
Net begonnen met BF1, kan ik bij de tweakers platoon? :)
Natuurlijk! Even in-game apply-en voor het platoon, en hier even melden wat je Origin- en Discord nicknames zijn. :)

[ Voor 11% gewijzigd door MaikelG op 22-10-2017 18:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
https://www.battlefield.c...id=38503&__prclt=7MbtV1qx

NEW MAP: CAPE HELLES
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/bf/common/bf1-xp3-cape-helles-2x.jpg.adapt.320w.jpg

NEW MAP: ACHI BABA
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/bf/common/bf1-xp3-achi-baba-2x.jpg.adapt.320w.jpg

NEW MAP: HELIGOLAND BIGHT
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/bf/common/bf1-xp3-heligoland-bight-2x.jpg.adapt.320w.jpg

NEW MAP: ZEEBRUGGE
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/bf/common/bf1-xp3-zeebruge-raid-2x.jpg.adapt.320w.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hmmm de premium pass is nu 24,99. wel of niet doen.......... Lastig:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 11:59
Paulus07 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:00:
Ik heb Premium wel aangeschaft. In the name of the Tsar vind ik echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
KingSizeBas schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:04:
[...]

Ik heb Premium wel aangeschaft. In the name of the Tsar vind ik echt een aanrader.
Heb tijdje terug die maps kunnen spelen met dat gratis premium weekend gebeuren etc. Dus heb ook nog redelijk wat XP "gereserveerd" staan :P Maar waren wel toffe maps inderdaad met die sneeuw :)

Vanavond eens kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Paulus07 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:00:
Ik zou het doen! Ik heb hem zelf voor 30 euro gekocht in een sale vlak voordat de eerste DLC uit kwam. Dat vind ik het ook al waard, met nog 5 euro minder wordt het alleen maar een betere deal in mijn ogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Premium Pass zou ik gewoon kopen, zeker als je hem voor €25 kunt krijgen. Ik hoop alleen dat er nog een speciale singleplayer campaign wordt toegevoegd. De SP vond ik namelijk een van de mooiste die ik ooit heb gespeeld.

Gisteren trouwens een flinke intensieve battle gehad die we bijna hadden verloren (ben je aan 't winnen en dan weet je team toch eens gigantisch hard te gaan falen..). Was op Amiens operations, uiteindelijk teruggedrukt geworden tot de allerlaatste defense. Mede doordat ik met mijn squad en nog een handjevol anderen Punt A volgens mij, die bij dat spoor, goed aan het verdedigen waren hebben we de battle gewonnen. Zelf speelde ik assault class en waren er genoeg support en medics bij oms om te healen, reviven en ammo te geven. Vijand kon het punt pas cappen nadat er een dikke 80 kills gemaakt waren (20 ofzo door mijn toedoen :p). Toen vielen we terug naar Punt B en hebben we daar stand gehouden tot de tickets op waren van de vijand. Potje was goed voor een 83000xp, mede door mijn Squad XP boost en de 2.3x multiplier voor de defense. Dat tikt wel lekker aan oo die manier :)

[ Voor 66% gewijzigd door wsLy op 23-10-2017 12:18 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Laatst online: 00:44
Net de premium gekocht voor 22,49. Twijfelde erover omdat het FPS voor mij best lastig is om goed te spelen (lees weinig ervaring en tijd). Had de grootste lol tijdens de singleplayer, maar multiplayer dus niet zo.
Sommige zijn zo vreselijk goed en pakken me voortdurend met een headshot voordat ik ze bijna gezien heb, alhoewel ik laatst een paar potjes heb gedaan met een fijnere plaatsing qua ervaring.

Nu maar eens kijken :)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Premium binnen :) wel stuk slechtere performance sinds laatste keer spelen :s

Kwam ook wat raars tegen bij 1 map (naam weet ik niet meer). Maar tijdens het spelen leek er een filter overheen te zitten die te klein/kort was om schermvullende te zijn.

Links en rechts miste dus een stuk (was ook enkel bij deze map waarbij ik het zag) zoals te zien is op de screenshots:

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4478/37896412171_717b8dcac9_o.png

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4501/37896411721_8773228a6e_o.png

Ook voor het eerst de map met die watermolen gespeeld. Die was wel gaaf _/-\o_

[ Voor 101% gewijzigd door Paulus07 op 24-10-2017 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Hmm, dat is wel, zoals RTL 7 zou zeggen, uitmerkelijk te noemen. Zeker in de huidige tijd van widescreen gaming.

Lijkt dat er op dat een ontwikkelaar geen rekening heeft gehouden met jouw setup.

Wtf, wat een STUPIDE hoeveelheid mist net, tdm te Monte Grappa...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OFjJIE6.png

Kan me niet heugen dat dit zo dicht was...

[ Voor 35% gewijzigd door steveman op 24-10-2017 19:54 . Reden: 7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:25

Arfman

Drome!

Zo klaar met dit spel .. net een complete cheatclan tegengekomen (IDF, spelers soooder en ProblemNL) die 2 rondes achter elkaar eventjes 50+ kills haalden in Conquest met 5 deaths ofzo. Als ik ze tegenkwam was ik in 1 hit dood terwijl ik 3 bodyshots nodig had met een shotgun om ze neer te halen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Arfman schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:58:
Zo klaar met dit spel .. net een complete cheatclan tegengekomen (IDF, spelers soooder en ProblemNL) die 2 rondes achter elkaar eventjes 50+ kills haalden in Conquest met 5 deaths ofzo. Als ik ze tegenkwam was ik in 1 hit dood terwijl ik 3 bodyshots nodig had met een shotgun om ze neer te halen.
Groot verschil in ping toevallig? Klinkt als de befaamde low ping compensatie in BF1. Voor mij is het sinds de laatste patch ook onspeelbaar op een server waar ik een ping van minder dan 10 mee heb. ik moet dan kunstmatig mijn ping verhogen tot rond de 20, of ik moet een Ierse server pakken. Het gekke is, ik heb een tijdje prima zonder kunnen spelen, sinds de release van de Tsar DLC, toen die server/UI lag werd geïntroduceerd. Die lag lijkt opgelost, maar met een (extreem) lage ping is het niet te doen, krijg dan veel te vaak exact wat jij beschrijft. 50-5 is niet overdreven voor de rest, dat is best te halen als je echt goed bent.

Er is ook zo'n setting bij gekomen: Low ping network smoothing. Als ik dat aan zet, raak ik echt helemaal niets meer 8)7

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Arfman schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:58:
IDF is geen clan, dat zijn Israelis, Israelian Defensive Forces.
Je hebt dit te danken aan de fijne netcode, na al die lag is Dice weer terug gegaan naar de netcode van rond april, na de laatste patch maak ik het zelfde mee, constant 1 shot deaths terwijl dit niet kan, dmg mods worden binnen een paar rondjes gedetecteerd door fairfight.
De boel is out of sync, diegene die jouw dood schiet vuurt gewoon meerdere kogels af alleen krijg je dat niet mee en merk je alleen de kill shot.
We zijn met onze lage ping momenteel in het nadeel in bf1 indien de server in rotterdam zit vooral als de gemiddelde ping boven de 50ms zit.
Mijn ping verhoog ik dan met network emulator windows tool aka newt, heb dit ooit eens gepost, als ik dan rond de gemiddelde ping zit gaat het allemaal beter en kun je gewoon reageren als je beschoten wordt in plaats van meteen dood te gaan.
Het is aan Dice om dit te tweaken zodat wij met een lage ping ook weer kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb zo'n 3 weken niet gespeeld, en had het spel weer eens opgestart afgelopen zondag. Kan het kloppen dat het spotten nu veel minder goed werkt? Ook lijkt het er op dat de iconen van de objectives minder duidelijk zijn, idem voor de icoontjes die boven een player hangen (waarbij je kan zien of ze friendly of enemy zijn)?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Gister weer toffe potjes gehad maar ook 1 potje met alleen maar retards......
map met die bunker (locker) konden we geen enkele vlag pakken -_-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

-tom-562 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:23:
Ik heb zo'n 3 weken niet gespeeld, en had het spel weer eens opgestart afgelopen zondag. Kan het kloppen dat het spotten nu veel minder goed werkt? Ook lijkt het er op dat de iconen van de objectives minder duidelijk zijn, idem voor de icoontjes die boven een player hangen (waarbij je kan zien of ze friendly of enemy zijn)?
Yep.. dat is zo bedacht door Dice blijkbaar. Vooral vanuit een vliegtuig is het spotten van enemies zowat nutteloos geworden. Alleen indirect heeft het nog zin, door je minimap wat groter te maken, en steeds een half oog daarop te houden is het nog redelijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

MaikelG schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:21:
[...]

Yep.. dat is zo bedacht door Dice blijkbaar. Vooral vanuit een vliegtuig is het spotten van enemies zowat nutteloos geworden. Alleen indirect heeft het nog zin, door je minimap wat groter te maken, en steeds een half oog daarop te houden is het nog redelijk te doen.
Fijn... ik ramde eigenlijk altijd continu op de spot knop, zeker als ik niet zeker wist of er ergens een enemy zat :(

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Paulus07 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:28:
Gister weer toffe potjes gehad maar ook 1 potje met alleen maar retards......
map met die bunker (locker) konden we geen enkele vlag pakken -_-
Fort vaux, als je met een unbalanced team begint bv ene team heeft er 32 en de andere 24 dan verlaat de server maar, dat eindigt 9 van de 10 keer in een baserape.
Mooie map als die goed draait.

Zijn alle rotterdam servers weer weg? zie alleen nog maar die ierse servers met lag.
Voorbereiding voor battlefront 2? EA wil stabiele servers voor de release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
NLsandman schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:55:
[...]

Fort vaux, als je met een unbalanced team begint bv ene team heeft er 32 en de andere 24 dan verlaat de server maar, dat eindigt 9 van de 10 keer in een baserape.
Mooie map als die goed draait.

Zijn alle rotterdam servers weer weg? zie alleen nog maar die ierse servers met lag.
Voorbereiding voor battlefront 2? EA wil stabiele servers voor de release?
Verschilt per dag. Soms zie ik bijna alleen maar Nederlandse servers in de serverbrowser, en soms bijna alleen maar Ierse. De Tweakers server staat ook de ene dag op een NL server en de andere dag op een Ierse server.
Beetje kut, op die Ierse servers heb je elke keer een hele hoge ping en vaker last van lag dan op de Nederlandse (ik tenminste wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Tankiej schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:43:
[...]

Verschilt per dag. Soms zie ik bijna alleen maar Nederlandse servers in de serverbrowser, en soms bijna alleen maar Ierse. De Tweakers server staat ook de ene dag op een NL server en de andere dag op een Ierse server.
Beetje kut, op die Ierse servers heb je elke keer een hele hoge ping en vaker last van lag dan op de Nederlandse (ik tenminste wel).
Dacht ga eens kijken wie de servers in Ierland draait, kom er achter dat het amazon is.

ec2-54-246-237-188.eu-west-1.compute.amazonaws.com

heb ook lag op de Ierse servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

RubenDJ schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:34:
[...]

Groot verschil in ping toevallig? Klinkt als de befaamde low ping compensatie in BF1. Voor mij is het sinds de laatste patch ook onspeelbaar op een server waar ik een ping van minder dan 10 mee heb. ik moet dan kunstmatig mijn ping verhogen tot rond de 20, of ik moet een Ierse server pakken. Het gekke is, ik heb een tijdje prima zonder kunnen spelen, sinds de release van de Tsar DLC, toen die server/UI lag werd geïntroduceerd. Die lag lijkt opgelost, maar met een (extreem) lage ping is het niet te doen, krijg dan veel te vaak exact wat jij beschrijft. 50-5 is niet overdreven voor de rest, dat is best te halen als je echt goed bent.

Er is ook zo'n setting bij gekomen: Low ping network smoothing. Als ik dat aan zet, raak ik echt helemaal niets meer 8)7
Bedankt, was inderdaad een groot verschil in ping. Ik heb ping 5 op NL servers (glasvezel) en zij zaten rond de 50. Nou ja, nog een reden om dit spel niet zo vaak meer te doen. Laatst bf4 weer opgestart en heerlijk lopen raggen in de attack heli, voorlopig dat maar weer doen. Hoor het wel als dice bf1 weer fixt.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Eigenlijk mag ik er niks over zeggen, maar ik heb dus toegang tot Battlefield Incursions.
Nu kan ik wel 1 ding delen die al bekend was / is.

Je hebt namelijk voor iedere match de mogelijkheid om een class te kiezen, waaronder 2 tank classes.
Nou had ik een potje waarbij de tegenstander wel voor een tank class had gekozen en wij niet.
Op dat moment maak je geen schijn van kans zodra ze een tank in bezit hebben.

gelijk na mijn 2e potje gestopt met het spelen van de closed beta.
De tank moet verwijderd worden uit de gamemode, anders is het nu al verdoemt om te mislukken.

Verder kan ik niets met jullie delen, omdat ik dan de regels overtreed.
Wat ik nu vermeld is puur en alleen maar wat eerder bekend is gemaakt door EA zelf en Youtubers.
Dus ik vertel niks nieuws, alleen mijn ervaring.

[ Voor 16% gewijzigd door Pykow op 26-10-2017 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Pykow schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:41:
Eigenlijk mag ik er niks over zeggen, maar ik heb dus toegang tot Battlefield Incursions.
Nu kan ik wel 1 ding delen die al bekend was / is.

Je hebt namelijk voor iedere match de mogelijkheid om een class te kiezen, waaronder 2 tank classes.
Nou had ik een potje waarbij de tegenstander wel voor een tank class had gekozen en wij niet.
Op dat moment maak je geen schijn van kans zodra ze een tank in bezit hebben.

gelijk na mijn 2e potje gestopt met het spelen van de closed beta.
De tank moet verwijderd worden uit de gamemode, anders is het nu al verdoemt om te mislukken.

Verder kan ik niets met jullie delen, omdat ik dan de regels overtreed.
Wat ik nu vermeld is puur en alleen maar wat eerder bekend is gemaakt door EA zelf en Youtubers.
Dus ik vertel niks nieuws, alleen mijn ervaring.
Had ook een key gekregen van david sirland maar nog geen tijd gehad om te spelen, wist niet dat er een NDA opzat omdat de youtubers al wat hadden laten zien, goed dat je het meld.

Tank in incursion is wel vaag maar het is niet de eerste keer, herinner je squad death match nog in bc2?
De squad die de tank te pakken kreeg was niet automatisch de winnaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

NLsandman schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 07:11:
[...]

Had ook een key gekregen van david sirland maar nog geen tijd gehad om te spelen, wist niet dat er een NDA opzat omdat de youtubers al wat hadden laten zien, goed dat je het meld.

Tank in incursion is wel vaag maar het is niet de eerste keer, herinner je squad death match nog in bc2?
De squad die de tank te pakken kreeg was niet automatisch de winnaar.

[video]
In de voorwaarden staat dat je geen content mag delen met de mensen die geen toegang hebben tot de beta. Er zijn alleen youtubers die betaald zijn om content te mogen delen.

Beetje vaag is dat wel.
Maar ik wilde mijn grootste ergenis toch even kwijt haha. Blijf battlefield 1 lekker casual spelen tot dat de tanks eruit worden gehaald.

Ik heb battlefield 3 esports gespeeld en dat was gewoon 5vs5 zonder voertuigen of je speelde gewoon conquest large zonder beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Ohja, er waren ook een hoop bf3 servers waarbij je automatisch gekicked werd als je bij SQDM een kill maakte met het voertuig.

"Yo, no vehicle"
"No vehicles buddy"
"NO F-ING VEH"

*kick*

Nee, dan hadden de servers waar het voertuig gewoon niet aanwezig was het beter voorelkaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Heb fun wars gespeeld in bf3, onze clan tegen de regulars op onze server, inf only, mis dat heel erg tegenwoordig, de kick die dat toen gaf was heftiger dan het spelen op pubs
Kan mij dat ook nog herinneren uit bc2, sommige servers mocht je geen tank gebruiken.
Ik vermoed dat het straks gewoon een optie wordt in incursion en mocht e-sports dit op pakken dat
ze dan dit uit zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door NLsandman op 27-10-2017 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:12
iemand een idee waar ik goedkoop premium kan halen?

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Floks schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:53:
iemand een idee waar ik goedkoop premium kan halen?
Er zijn grote, betrouwbare sites die keys verkopen tegen bijna de originele Origin sale prijzen. Ik ga geen namen noemen vanwege commercie e.d, maar ik haal veel van mijn games van die grote 'retailers'. Je zou daar kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
RubenDJ schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:34:
[...]

Groot verschil in ping toevallig? Klinkt als de befaamde low ping compensatie in BF1. Voor mij is het sinds de laatste patch ook onspeelbaar op een server waar ik een ping van minder dan 10 mee heb. ik moet dan kunstmatig mijn ping verhogen tot rond de 20, of ik moet een Ierse server pakken.
Hé, dat gedrag zien ik en een vriend van mij ook regelmatig. In andere games (o.a. BF4) is onze KPD prima maar in BF1 leggen we het in situaties waar we iemand plots tegen het lijf lopen altijd af... We hebben beide glasvezel en gemiddeld speel ik met een ping van 4/5ms.

Ik ga eens proberen of het beter gaat als ik mijn ping kunstmatig verhoog. Is er ergens nog een goed artikel over deze compensatie in BF1 en die het wellicht iets meer in detail uitlegt?

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Laatst online: 08-09 21:29
Over drie uurtjes kan ik mij ook weer eens laten zien na maanden van afwezigheid.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
BastiaanN schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:06:
[...]

Hé, dat gedrag zien ik en een vriend van mij ook regelmatig. In andere games (o.a. BF4) is onze KPD prima maar in BF1 leggen we het in situaties waar we iemand plots tegen het lijf lopen altijd af... We hebben beide glasvezel en gemiddeld speel ik met een ping van 4/5ms.

Ik ga eens proberen of het beter gaat als ik mijn ping kunstmatig verhoog. Is er ergens nog een goed artikel over deze compensatie in BF1 en die het wellicht iets meer in detail uitlegt?
Deze info is van de source engine van Valve en Dice netcode werkt bijna het zelfde.

https://developer.valveso...ce_Multiplayer_Networking

Moet je voor de gein eens gaan spelen op US east coast servers waar je ping 80 ms is, dat is een hele andere beleving van bf1 :)
stevens20 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:05:
Over drie uurtjes kan ik mij ook weer eens laten zien na maanden van afwezigheid.
Schrik niet van lagfield 1

[ Voor 11% gewijzigd door NLsandman op 04-11-2017 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
NLsandman schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:07:
[...]

Deze info is van de source engine van Valve en Dice netcode werkt bijna het zelfde.

https://developer.valveso...ce_Multiplayer_Networking

Moet je voor de gein eens gaan spelen op US east coast servers waar je ping 80 ms is, dat is een hele andere beleving van bf1 :)

[...]

Schrik niet van lagfield 1
Is het zo erg dan? Ik zit nu dit topic door te lezen maar het beloofd niet veel goeds. Ik ben benieuwd. Als ik het niet naar mijn zin heb dan is het spel zo weer van de pc. Ik zit zelfs te twijfelen voor CoD, die WW2 setting lijkt me best gaaf om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijd niet gespeeld maar de game voelt weer heel sterk als Battlefield 3 en 4, elke class heeft een bepaald type automatisch wapen behalve de sniper. De medic heeft nu ook een full auto wapen die daadwerkelijk goed werkt. Sterker nog, medic met Federov Optical voelt weer precies als de assault in Battlefield 3 met de M416. Compleet met noob tube als je dat wilt.

Eigenlijk best een matig spel gebleven. Het is nu allemaal full auto fire afgewisseld met one hit sniper of explosives. Operations is enkel 64 man, wat volstrekt kansloos is. En nog steeds vol met bugs van een jaar geleden :(

[ Voor 49% gewijzigd door Tsurany op 04-11-2017 19:17 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Laatst online: 08:11
Had al vanaf begin dit jaar m'n clips niet meer geëdit, dus vandaag maar eens wat tijd voor genomen. Als je het helemaal uitkijkt krijg je een virtueel koekje. :P

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

Uffeltje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 23:20:
Had al vanaf begin dit jaar m'n clips niet meer geëdit, dus vandaag maar eens wat tijd voor genomen. Als je het helemaal uitkijkt krijg je een virtueel koekje. :P

[video]
Whaha die repair tool kills :D
Damn wat een hoop vliegtuigen aan gort.. zou haast denken dat het easy is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
De afgelopen week had ik veel last van frame drops en stuttering, gisteren ben ik eens gaan zoeken waar het vandaan kwam, overclocken van cpu en gpu hielpen niets tot dat ik met afterburner grafieken zag dat my gpu maar 20 watt verbruikte op max, gpu is de rx480 gaming x van msi, ben terug gegaan naar een driver uit juli en nu draait bf1 weer als een zonnetje.
Ik vraag mij af wat die lage wattage heeft getriggert, draaide 1.4 ghz met de gpu en 2 ghz met het geheugen en dat met 20 watt.

Conclusie, het hoeft niet altijd aan Dice te liggen en ik hoor ook veel klachten over de win 10 creaters fall update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 10:21

Shabbaman

Got love?

NLsandman schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:43:
De afgelopen week had ik veel last van frame drops en stuttering, gisteren ben ik eens gaan zoeken waar het vandaan kwam, overclocken van cpu en gpu hielpen niets tot dat ik met afterburner grafieken zag dat my gpu maar 20 watt verbruikte op max, gpu is de rx480 gaming x van msi, ben terug gegaan naar een driver uit juli en nu draait bf1 weer als een zonnetje.
Ik vraag mij af wat die lage wattage heeft getriggert, draaide 1.4 ghz met de gpu en 2 ghz met het geheugen en dat met 20 watt.

Conclusie, het hoeft niet altijd aan Dice te liggen en ik hoor ook veel klachten over de win 10 creaters fall update.
Interessant. Ik heb dezelfde kaart. Op zich heb ik niet echt veel last van matige prestaties (maar waarschijnlijk ben ik gewoon blind), alleen heb ik wel vaak van die waarschuwingen in beeld. Had je dit probleem in andere spellen ook?

Iets wat me de laatste tijd opvalt: ik zie veel spelers constant sliden (rennen en bukken dus). Dat zal wel zijn om te dodgen, maar het lijkt me nogal vermoeiend om dat constant te doen. Aangezien ik het ook zie gebeuren op plekken waar ik het nut niet van zie vraag ik me af of mensen dat met een scriptje of macro doen. Kan dat?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
Shabbaman schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:40:
[...]

Interessant. Ik heb dezelfde kaart. Op zich heb ik niet echt veel last van matige prestaties (maar waarschijnlijk ben ik gewoon blind), alleen heb ik wel vaak van die waarschuwingen in beeld. Had je dit probleem in andere spellen ook?

Iets wat me de laatste tijd opvalt: ik zie veel spelers constant sliden (rennen en bukken dus). Dat zal wel zijn om te dodgen, maar het lijkt me nogal vermoeiend om dat constant te doen. Aangezien ik het ook zie gebeuren op plekken waar ik het nut niet van zie vraag ik me af of mensen dat met een scriptje of macro doen. Kan dat?
Ik slide ook veel, maar zonder macro oid. heb gewoon spatie als slide. De eerste twee slides zijn leuk om te dodgen maar daarna staat je character bijna stil dus meer heeft geen nut. Ze zijn ermee bezig dit aan te pakken geloof ik. Al vrees ik dat ik dan de sjaak ben, aangezien ik zeer agressief speel en dus veel gebruik maak van zowel ADAD als slides.. combineer dat met een kortere TTK en voorzichtig spelen wordt meer beloond. Dit gaat volgens mij weer resulteren in meer snipers en meer vehicle campers, maar ik kan er naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

NLsandman schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:43:

Ik heb sinds kort ook dat mijn CPU voor 100% gebruikt wordt (i5 6600K op 4.4GHz) en mijn GPU "maar" 80% (GTX1070). Dit op Windows 10 FCU (dus de laatste release, schone installatie). Ik haal wel veel FPS (makkelijk 120+, heb veel op medium of low staan) maar echt soepel speelt het niet. Geen idee waar het vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
RedBad9 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:18:
[...]

Ik slide ook veel, maar zonder macro oid. heb gewoon spatie als slide. De eerste twee slides zijn leuk om te dodgen maar daarna staat je character bijna stil dus meer heeft geen nut. Ze zijn ermee bezig dit aan te pakken geloof ik. Al vrees ik dat ik dan de sjaak ben, aangezien ik zeer agressief speel en dus veel gebruik maak van zowel ADAD als slides.. combineer dat met een kortere TTK en voorzichtig spelen wordt meer beloond. Dit gaat volgens mij weer resulteren in meer snipers en meer vehicle campers, maar ik kan er naast zitten.
Dat geslide ziet er niet uit en is gewoon irritant. Zal het niet missen. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stevens20
Uffeltje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 23:20:

[video]
Nice! Goede moves op 10 minuten!
Flauwe truck kill op de 16 minuten.

Owja, dat vliegtuig dat je uit de lucht schoot was ook een mooie..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Arfman schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:36:
[...]

Ik heb sinds kort ook dat mijn CPU voor 100% gebruikt wordt (i5 6600K op 4.4GHz) en mijn GPU "maar" 80% (GTX1070). Dit op Windows 10 FCU (dus de laatste release, schone installatie). Ik haal wel veel FPS (makkelijk 120+, heb veel op medium of low staan) maar echt soepel speelt het niet. Geen idee waar het vandaan komt.
Misschien kun je iets ontdekken met taak beheer, kwam ook tegen dat windows defender een antimalware scanner heeft die heel vaak aan het scannen is, kwam hier achter tijdens het gamen, had in eens veel hd activiteit en het gebruikte 15% van mijn cpu terwijl microsoft zegt dat hij alleen scant als je pc idle is.

antimalware service executable zo heet het in taakbeheer als hij actief is.
Dit is alleen maar tijdelijk uit te schakelen bij opties maar wordt weer actief indien je de pc opnieuw opstart.
Ik heb windows defender nu uitgezet via regedit ook heb ik drivers updaten via windows update uitgezet want win10 installeert ongevraagd de nieuwste drivers, dat heb ik met gpedit.msc gedaan.
Indien je een antivirus installeert dan wordt vaak windows defender ook uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 23:12
Hier ook problemen cpu load 100% 4670k 4,3ghz gtx 970 komt niet boven de 70% load uit veel last van haperingen.

Vandaag een upgrade na de i7 4770k gedaan en in 1 klap van alle cpu load problemen af.

[ Voor 29% gewijzigd door Bassbounce op 11-11-2017 22:06 ]

Huidige Pc

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wsLy
Vandaag is het 99 jaar geleden dat de eerste wereldoorlog is afgelopen. Vandaag even met mijn vader naar het Fort van Loncin toe om stil te staan bij het einde van de eerste wereldoorlog en om de soldaten te herdenken die daar zijn gesneuveld tijdens de slag om Luik.. Loncin is de reden geweest dat de andere, en nieuwe, forten allemaal werden aangepast mbt munitiekamers etc.

Volgend jaar met 11-11 gaan wij met een groep vrienden naar Ieper.
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/51/1a/74/511a745660b49343261e9e3bb737dd75.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• wsLy
Zoals gezegd ben ik gisteren naar Fort de Lantin en Fort de Loncin geweest. Hier even 2 foto's die laten zien hoe het Centrale Blok eruit ziet als het intact is en hoe het eruit ziet als de munitiekamer met 12 ton aan kruit ontploft door een 900kg shell van de Dikke Bertha die door 4m beton binnendringt.

Bij Fort de Loncin liggen naar schatting nog 250 lichamen onder het puin.

Fort de Lantin:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HsnBW7c.jpg

Fort de Loncin:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/B9INV04.jpg

Albums met foto's van mijn 2 bezoeken aan deze forten zijn hier te vinden:
Fort de Lantin: https://imgur.com/a/LSKDS
Fort de Loncin: https://imgur.com/a/wY4D0

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

28 euro voor de revolution edition bij de mediamarkt :) Ik heb hem meegepakt, de season pass zal voorlopig toch niet veel onder die prijs komen.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2017 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 01:12:
28 euro voor de revolution edition bij de mediamarkt :) Ik heb hem meegepakt, de season pass zal voorlopig toch niet veel onder die prijs komen.
Goede prijs!

Jammer dat er nu een gameplay brekende ricochet glitch is, ik raak BF1 niet meer aan totdat gefixed is. Gezien de structurele playercount (BFtracker.com) sinds de laatste patch die die glitch introduceerde denken er meer mensen zo over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

Je argument van een in jouw ogen gameplay brekende glitch kan ik prima begrijpen...

Ik zie het vaker langskomen, en blijf me verbazen: Waarom zou 'hoeveel anderen het spelen' een argument moet zijn waarom JIJ het wel of niet zou moeten spelen... ? :? Nog steeds genoeg volle servers om altijd een pot te kunnen knallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ekstergroen schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:57:
[...]

Goede prijs!

Jammer dat er nu een gameplay brekende ricochet glitch is, ik raak BF1 niet meer aan totdat gefixed is. Gezien de structurele playercount (BFtracker.com) sinds de laatste patch die die glitch introduceerde denken er meer mensen zo over.
Je bedoelt het afkaatsen van de shells op een tank? Viel me ook al op dat ze dat hadden veranderd, maar niet echt storend. Kan me best voorstellen dat dat in het echt ook gebeurd onder een bepaalde hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 22:17:
[...]

Je bedoelt het afkaatsen van de shells op een tank? Viel me ook al op dat ze dat hadden veranderd, maar niet echt storend. Kan me best voorstellen dat dat in het echt ook gebeurd onder een bepaalde hoek.
Het is dus echt een bug/glitch en gebeurt constant ook waar dat totaal niet hoort (veel meer dan ooit de bedoeling is), ook tank vs tank. Veel spelers maken hier melding van op reddit en zijn afgehaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 14:05
Ik vraag me af, zou premium in de aanbieding komen aankomende feestdagen?
Zou een mooi moment zijn om die eens te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb er ook last van...maar volgens mij ketsen de kogels af als je bijna buiten bereik van de k-bullets bent. Wanneer je in range bent, gaat t gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CryRaven schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 22:50:
Ik vraag me af, zou premium in de aanbieding komen aankomende feestdagen?
Zou een mooi moment zijn om die eens te kopen.
Zoals hierboven vermeld, 28 euro bij de mediamarkt. De revolution versie voegt de premium pass toe met nog wat extra's. Hij zal vast wel weer in de aanbieding komen, maar dat zal dan wel voor 25 euro zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 14:05
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 23:28:
[...]

Zoals hierboven vermeld, 28 euro bij de mediamarkt. De revolution versie voegt de premium pass toe met nog wat extra's. Hij zal vast wel weer in de aanbieding komen, maar dat zal dan wel voor 25 euro zijn.
Ik heb de base game al met 2 DLC's, dan kan ik deze gewoon halen?

Edit: ik zie hem ook niet staan Mediamarkt, enkel voor de consoles.

[ Voor 8% gewijzigd door CryRaven op 18-11-2017 23:37 ]

Pagina: 1 ... 84 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.