AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Ah, het ligt dus niet aan m'n windows creators update die ik net geforceerd heb, phew.Indy91 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 21:24:
Nog iemand "Lost Connection" problemen nu?
Ben lvl 0 als ik ingame ga, en kan geen server joinen.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Ja had ik ook. En ook level 0 maar is nu weer opgelost bij mij.Indy91 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 21:24:
Nog iemand "Lost Connection" problemen nu?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Bij mij staat ook alles op 0 en kan geen game joinen / starten, morgen maar weer eens opnieuw proberenTankiej schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 21:32:
Als je net in een server zat was het opzich prima, met wat vreemde dingetjes (tags opeens weg, plaatjes en tags weg bij end of round screen). Maar bij het verlaten van de server stond bij mij net ook alles op 0, en bij nog anderen in die in discord zaten ook. Volgens mij zijn er wat probleempjes..
... om vervolgens tergend traag te draaien. Menu ging ook al niet soepel, ik verdenk m'n w10 update.
Hmm, 24fps met vsync aan. Wijst op gamebar, maar die heb ik al uitstaan
Oplossing: revert naar build 1607, anniversary edition windows 10, en alles is weer normaal.
Aha, HDR by advanced settings even uit, toen werd het menu weer op normale snelheid weergegeven.
Volgens mij had ik dit altijd gewoon aanstaan... nvidia control panel setting full en limited geprobeerd, maar geen verschil...
Raaaaar, ik moet de hdr setting even switchen, dat fixt het

[ Voor 137% gewijzigd door steveman op 20-09-2017 01:57 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Edit: bij mij is alles weer terug en lijkt weer te werken
[ Voor 34% gewijzigd door DarthNeo op 19-09-2017 22:56 ]
Ah deze was het volgens mij:RedBad9 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 19:46:
[...]
Er zijn volgens mij weer premium trials inderdaad, dus alle maps voor bepaalde tijd te spelen voor iedereen.

Morgen eens testen danPlay all available Battlefield 1 Premium Pass maps, including the six newest Eastern Front maps.

Daar ik alleen nog legendary skins had, was dat best een rigoreuze voorraadtransactie
Het moet niet uitmaken, maar ga me toch bezwaard voelen om dan toch maar die sidearm te gebruiken
[ Voor 8% gewijzigd door steveman op 20-09-2017 12:24 ]
Ik zag hem ook staan, 10.000 scraps toch? Ik heb nog wel 10.000 scraps, maar ik vind het zonde om dat uit te geven aan één pistol skin. Niet dat ik er veel anders mee doe, maar tochsteveman schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:22:
Trouwens, m'n halve inventaris aan skins verkocht voor de/een "super rare" 1911 paint job.
[afbeelding]
Daar ik alleen nog legendary skins had, was dat best een rigoreuze voorraadtransactie
Het moet niet uitmaken, maar ga me toch bezwaard voelen om dan toch maar die sidearm te gebruiken
[ Voor 3% gewijzigd door Tankiej op 20-09-2017 13:17 ]
De Mosin Nagant is een beest van een rifle trouwens, heerlijk wapen. Beide varianten nu service stars, gewoon richten, schieten en ze vallen bij bosjes
Krijg het niet voor elkaar om de assault wapens te waarderen, en helaas dus ook niet om de nieuwe guns vrij te spelen..
Fedorov Avtomat is ook een beest, net als beide van de support class, hoewel die parabellum toch wel erg snel oververhit raakt.
[ Voor 13% gewijzigd door ParaVince op 20-09-2017 13:36 ]
Vaak bu'j te bang!
Ik dacht dat de Parabellum na 35 schoten oververhit raakt. Ik gebruik zelf de non scoped versie, niet normaal hoeveel kills ik daarmee haal. Voor medium range moet je wel de bipod gebruiken, door die enorme recoil raakt je, als je staat, amper iets. Het verbaast me hoe weinig ik hem zie. Ik weet natuurlijk niet wat de verhouding is van mensen met de "normale" versie vs premium, maar ik had verwacht dat support massaal de MG14 zou gaan gebruiken. Als bonus ziet er ook nog erg gaaf uit met de legendary Prussian skin.Fedorov Avtomat is ook een beest, net als beide van de support class, hoewel die parabellum toch wel erg snel oververhit raakt.
Ja da's wel een goed punt. Ik heb alleen de scoped versie tot nu toe, en die bevalt me niet zo heel goed(hoewel ik wel begrijp waarom mensen hem gebruiken) . Buiten de snipers om gebruik ik altijd alleen maar Iron sight versies van wapens. Helemaal die red dot vind ik verschrikkelijk.Borentos schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:47:
[...]
Ik dacht dat de Parabellum na 35 schoten oververhit raakt. Ik gebruik zelf de non scoped versie, niet normaal hoeveel kills ik daarmee haal. Voor medium range moet je wel de bipod gebruiken, door die enorme recoil raakt je, als je staat, amper iets. Het verbaast me hoe weinig ik hem zie. Ik weet natuurlijk niet wat de verhouding is van mensen met de "normale" versie vs premium, maar ik had verwacht dat support massaal de MG14 zou gaan gebruiken. Als bonus ziet er ook nog erg gaaf uit met de legendary Prussian skin.
Krijg wel wat jeuk van die console movements

Verwijderd
Welke sneeuw map? Volgens mij hebben (bijna) alle nieuwe maps sneeuw?Paulus07 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 08:43:
Gisteren door de premium trials wat nieuwe maps kunnen spelen. waren wel weer nice. Alleen die sneeuw map trok mijn pc niet echt
Brusilov Keep.Tankiej schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:35:
[...]
Welke sneeuw map? Volgens mij hebben (bijna) alle nieuwe maps sneeuw?
Kwam daarop uit met quickmatch. Eerst een oudere map in het donker (geen idee welke dat was) en daarna die sneeuw
Ja de gtx1070 die ik heb trekt het wel maar de i5 CPU smelt weg op sommige momentenMarsjee schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:18:
Toch jammer, in veel maps met wat leuke effects trekt de GTX 770 het allemaal niet zo lekker. 60 fps is toch minimaal wel nodig wil je een beetje fatsoenlijk kunnen bewegen en schieten. Gaat helaas veel geld kosten in deze tijd waar videokaarten waardeloos duur zijn helaas.
Ik hoor echt nagenoeg 0 communicatie.
Dit is echt gewoon te achterlijk voor woorden bij een AAA game.
En gaan wij iets van een compensatie krijgen?
Hmm, hij hengelt net een update binnen van 365MB, zou het?!steel123 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:29:
Heeft DICE eigenlijk een timeline wanneer dit lag issue gefixt gaat worden?
Ik hoor echt nagenoeg 0 communicatie.
Dit is echt gewoon te achterlijk voor woorden bij een AAA game.
En gaan wij iets van een compensatie krijgen?
Als het goed is zou dit de fix moeten zijn die ze eergister op CTE getest hebben.steveman schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:43:
[...]
Hmm, hij hengelt net een update binnen van 365MB, zou het?!
Ik heb niet meer van die raaare vertragingen meer gehad zoals sinds de update. Dus pas na x seconden een kill indicator en zo.RedBad9 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:54:
[...]
Als het goed is zou dit de fix moeten zijn die ze eergister op CTE getest hebben.
Nee ik heb een paar potjes gespeeld, ook op fort vaux in de chaos en dat ging goed maar toen ineens tijdens een potje conquest op Giant's Shadow begon het enorm te laggen en dat ging niet meer over. Uiteindelijk uit frustratie maar gekapt. Zag letterlijk spelers heen en weer teleporterensteveman schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:16:
[...]
Ik heb niet meer van die raaare vertragingen meer gehad zoals sinds de update. Dus pas na x seconden een kill indicator en zo.

Daarvoor had ik op een andere server echt 2 perfecte rondes, goede netcode en geen enkele lag.
Ik blijf bij mijn mening dat er te veel instances van bf1 servers op een dedicated draaien.
Mijn reactie was al nadat ik gespeeld had met die nieuwe update.steveman schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:43:
[...]
Hmm, hij hengelt net een update binnen van 365MB, zou het?!
Die update heeft dus 0 effect gehad.
Mis nu wel de optie zoals in arma, pubg etc dat je met alt rondom je heen kan kijken
[ Voor 24% gewijzigd door Paulus07 op 21-09-2017 22:48 ]
Hmm apart, de bizarre vertragingen heb ik niet meer gehad, en dat was schering en inslag voor deze patch. Perfect was het ook nog niet, maar zo'n totale ramp ook niet meer.steel123 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 22:12:
[...]
Mijn reactie was al nadat ik gespeeld had met die nieuwe update.
Die update heeft dus 0 effect gehad.
@8:27 een bekend tafereeltje voor de reload-neuroot
De 1911 was toen dus al een jaar oud he
[ Voor 17% gewijzigd door steveman op 22-09-2017 01:08 ]
De dag daarna voel je al vanaf het begin een raar soort vertraging alsof er allerlei processen op de achtergrond meedraaien op je pc. (niet het geval)
dit haalt echt het plezier in het spel ontzettend omlaag.
Jup, klinkt herkenbaar. De ene dag kan ik uren spelen met steady 60 fps en de andere dag dropt ie regelmatig naar 30 - 35 frames waardoor het nagenoeg onspeelbaar wordt...Mick3112 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:28:
De performance van deze game is zo wisselvallig. Ene dag kan ik probleemloos een hele middag spelen op 100FPS en hoger.
De dag daarna voel je al vanaf het begin een raar soort vertraging alsof er allerlei processen op de achtergrond meedraaien op je pc. (niet het geval)
dit haalt echt het plezier in het spel ontzettend omlaag.
De update van gisteren zou inderdaad de lag-issues opgelost hebben maar dat is niet helemaal gelukt
Heb nog steeds dezelfde problemen als voor de update, al lijkt het wel wat minder geworden.
Today we are releasing an update that should address some of the critical issues seen.paul99 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:46:
[...]
Jup, klinkt herkenbaar. De ene dag kan ik uren spelen met steady 60 fps en de andere dag dropt ie regelmatig naar 30 - 35 frames waardoor het nagenoeg onspeelbaar wordt...
De update van gisteren zou inderdaad de lag-issues opgelost hebben maar dat is niet helemaal gelukt
Heb nog steeds dezelfde problemen als voor de update, al lijkt het wel wat minder geworden.
Ze hebben nog niet alles opgelost, netcode is nog niet goed, tis net of bij het schieten de pakketjes niet
altijd goed behandeld worden door client of server.
Heb dit keer gehuurde servers genomen
Geen idee wat die gasten aan het doen zijn dat het zo van slag is. Voor de DLC was het maar zelden een issue en nu elke avond.....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dat dacht ik gisteravond ook te proberen, maar wat ik toen meemaakte sloeg echt nergens op. Weet niet of het een server instelling was, maar echt alles wat mij raakte was een one hit kill. Assault wapens, LMG's, non-headshot sniper ver buiten de range. Echt niet te doen gewoon. Daarna maar weer via quick join geprobeerd en dat ging een stuk beter, al is er qua lag geen verschil te merken inderdaad.NLsandman schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:03:
[...]
Today we are releasing an update that should address some of the critical issues seen.
Ze hebben nog niet alles opgelost, netcode is nog niet goed, tis net of bij het schieten de pakketjes niet
altijd goed behandeld worden door client of server.
Heb dit keer gehuurde servers genomen
Wat mij ook opvalt, is dat de algemene ping tijden die je ziet in de server browser en ingame echt enorm zijn toegenomen. Voorheen was dat zonder gebruik van NEWT voor mij altijd 2-5ms en de rest van de server zit dan op 20-50ms. Tegenwoordig heb ik zelf meestal 20ms en de anderen zitten dan op 50-150ms. Al zit er heel af en toe een server tussen die nog wel de lage pings heeft, maar dit zijn voor zover ik zag geen gehuurde servers.
Voorheen zaten alle conquest servers in rotterdam, dit is nu verandert, ierland heeft nu ook conquest servers, dat zijn die 20ms servers.RubenDJ schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:47:
[...]
Dat dacht ik gisteravond ook te proberen, maar wat ik toen meemaakte sloeg echt nergens op. Weet niet of het een server instelling was, maar echt alles wat mij raakte was een one hit kill. Assault wapens, LMG's, non-headshot sniper ver buiten de range. Echt niet te doen gewoon. Daarna maar weer via quick join geprobeerd en dat ging een stuk beter, al is er qua lag geen verschil te merken inderdaad.
Wat mij ook opvalt, is dat de algemene ping tijden die je ziet in de server browser en ingame echt enorm zijn toegenomen. Voorheen was dat zonder gebruik van NEWT voor mij altijd 2-5ms en de rest van de server zit dan op 20-50ms. Tegenwoordig heb ik zelf meestal 20ms en de anderen zitten dan op 50-150ms. Al zit er heel af en toe een server tussen die nog wel de lage pings heeft, maar dit zijn voor zover ik zag geen gehuurde servers.
Ze zullen de load wel aan het verdelen zijn en ruimte creëren voor battlefront 2 beta.
Had het zelfde gisteren avond laat, zelf bijna geen hit detectie maar door anderen met 1 shot kill dood gaan, kon nergens op reageren.
[ Voor 5% gewijzigd door NLsandman op 22-09-2017 11:16 ]
Vaak bu'j te bang!
Zag laatst dat je ook Doom-2 style met beide lopen tegelijk kunt schieten-tom-562 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:35:
Model 1900 shotgun ook vrijgespeld, instant killsleuk voor in shotgun forrest
Ben nu wel een beetje klaar met de nieuwe gun unlocks, heb alles wat vrij wilde spelen (nieuwe assault en support guns, en de Avtomat Trench).

How far we have come...
[ Voor 8% gewijzigd door steveman op 22-09-2017 13:33 ]
Kan dat bij die pilot/tanker/horse shotgun ooksteveman schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:26:
[...]
Zag laatst dat je ook Doom-2 style met beide lopen tegelijk kunt schieten(en daarna zag ik dat ook bij de pilot/tanker/horse guy korte shotgun)
[afbeelding]
How far we have come...

Vaak bu'j te bang!
Ik had even de hoop dat de update de nieuwe wapenmechanics zouden zijn, maar daarna toch even blijven hangen voor een potje frontlines op een nieuwe map en vervolgens nergens last van gehad, ook niet toen ik (tervergeefs) naar een volle operations zocht.NLsandman schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:32:
Afgelopen nacht ook maar weer eens rage quit, het begon met de kill confirm lag en paar minuten later begon de game play ook in eens te laggen.
Daarvoor had ik op een andere server echt 2 perfecte rondes, goede netcode en geen enkele lag.
Ik blijf bij mijn mening dat er te veel instances van bf1 servers op een dedicated draaien.
Op tenminste een Ierse en Nederlandse DICE Official server in elk geval niets gemerkt van lag of problemen Zouden de problemen direct zichtbaar moeten zijn of na verloop van tijd (>30 minuten)?
De FPS daalt wel met elke update lijkt het, mag nu nog blij zijn met 120 fps waar voorheen 150+ stabiel was, maar dat viel te verwachten natuurlijk met alle toevoegingen aan de game.
Vaak bu'j te bang!
Als ik join any operation kies, kom ik eigenlijk atlijd in een volle operations server, het enige wat me tijd kost om niet in een DLC operation te komen.ook niet toen ik (tervergeefs) naar een volle operations zocht.
Ja oke, ik bedoelde dus een 40 man operation van de vanilla games, het liefst conquer hell. Waarom dat nog steeds niet gewoon via de server browser kan, is weer 1 van die lange lijst aan DICE mysteries....Borentos schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:36:
[...]
Als ik join any operation kies, kom ik eigenlijk atlijd in een volle operations server, het enige wat me tijd kost om niet in een DLC operation te komen.
Lijkt vooral aan de servers te liggen wat mijn FPS doet. En dat zou goed kunnen, in ARMA/DayZ was de lag ook altijd serverside... Niet dat ARMA iets met EA te maken heeft, maar toch
Ik speel alleen conquest en het komt voor bij een volle server met 64 spelers, eerst is er niets aan de hand en na 15 minuten begint het met vertraging in de kill confirm, je ziet wel een rood kruis als je iemand dood schiet maar de confirm komt dan een stuk later, daarna begint alles te laggen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:07:
[...]
Ik had even de hoop dat de update de nieuwe wapenmechanics zouden zijn, maar daarna toch even blijven hangen voor een potje frontlines op een nieuwe map en vervolgens nergens last van gehad, ook niet toen ik (tervergeefs) naar een volle operations zocht.
Op tenminste een Ierse en Nederlandse DICE Official server in elk geval niets gemerkt van lag of problemen Zouden de problemen direct zichtbaar moeten zijn of na verloop van tijd (>30 minuten)?
De FPS daalt wel met elke update lijkt het, mag nu nog blij zijn met 120 fps waar voorheen 150+ stabiel was, maar dat viel te verwachten natuurlijk met alle toevoegingen aan de game.
Stewie gaf aan dat dice bepaalt hoeveel bf1 instances op een dedicated draaien en dat hij niet mag overboeken, misschien is na lupkow de boel zwaarder gaan draaien en begint een dedicated het moeilijk te krijgen indien al zijn slots bezet zijn.
Misschien dat jij met 40 slots operation er minder last van hebt of ze draaien op andere dedicate servers zonder die nieuwe mappen in conquest.
Stewie gaf aan dat het een bug is dus we moeten hem maar op zijn blauwe ogen vertrouwen
Zijn info geeft mij altijd een wij van WC-eend gevoel
Filmpje van de tsar mappen met de echte real life plekken waarop Dice het gebaseerd heeft:
[ Voor 4% gewijzigd door NLsandman op 23-09-2017 09:47 ]
Het is maar een raar iets, heb een 64 man conquest opgestart om even te testen en zelf geen problemen ondervonden maar een aantal spelers in de chat gaven wel aan dat het onspeelbaar werd toen we wat verder in de ronde waren. Het lijkt dus niet voor iedereen op de server zo te laggen is mijn ervaring. M' n CPU werd wel constant 100% belast i5 4670k @4,2 ghz, dus dat kan het ook niet zijn (alle settings op laagst mogelijke settings behalve mesh quality).NLsandman schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 23:59:
[...]
Ik speel alleen conquest en het komt voor bij een volle server met 64 spelers, eerst is er niets aan de hand en na 15 minuten begint het met vertraging in de kill confirm, je ziet wel een rood kruis als je iemand dood schiet maar de confirm komt dan een stuk later, daarna begint alles te laggen.
Stewie gaf aan dat dice bepaalt hoeveel bf1 instances op een dedicated draaien en dat hij niet mag overboeken, misschien is na lupkow de boel zwaarder gaan draaien en begint een dedicated het moeilijk te krijgen indien al zijn slots bezet zijn.
Misschien dat jij met 40 slots operation er minder last van hebt of ze draaien op andere dedicate servers zonder die nieuwe mappen in conquest.
Is er al meer bekend over wanneer we de nieuwe gunplay patch kunnen verwachten?
Ik denk dat sommigen het als excuse gebruiken of dat het een probleem bij hun provider is, als de lag komt heeft iedereen er last van en dan zie je de server ook gewoon leeg lopen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:52:
[...]
Het is maar een raar iets, heb een 64 man conquest opgestart om even te testen en zelf geen problemen ondervonden maar een aantal spelers in de chat gaven wel aan dat het onspeelbaar werd toen we wat verder in de ronde waren. Het lijkt dus niet voor iedereen op de server zo te laggen is mijn ervaring. M' n CPU werd wel constant 100% belast i5 4670k @4,2 ghz, dus dat kan het ook niet zijn (alle settings op laagst mogelijke settings behalve mesh quality).
Is er al meer bekend over wanneer we de nieuwe gunplay patch kunnen verwachten?
Gebruik dezelfde cpu en zit net iets onder de 100%, heb mijn 4670k op 4,4 ghz draaien.
Het is wel zo dat de hitreg nog steeds inconsistent aanvoelt (maar goed dat gevoel is iets, wat niet is veranderd sinds dag 1 bij mij.) Sommige mensen liggen zo en andere lijken gewoon op een spons....
Iets wat opvalt is als een soldaat van zijn paard afstapt en/of een soldaat die een bayonet charge doet, die gasten lijken echt van steen gemaakt te zijn.
Waarom verplaatsen ze het niet naar rotterdam zoals het eerst was of hebben ze dat netwerk nodig voor battlefront 2?
Whoaaa dat speelt weer heerlijk
Gister ook geen enkele keer lag of iets gehad. Speelde heerlijk. Ook nice om nog steeds met die premium trial de nieuwe maps te kunnen checken
Check, dat wordt dus tóch weer die extra 200 mhz erbij zetten.NLsandman schreef op woensdag 27 september 2017 @ 04:33:
[...]
Ik denk dat sommigen het als excuse gebruiken of dat het een probleem bij hun provider is, als de lag komt heeft iedereen er last van en dan zie je de server ook gewoon leeg lopen.
Gebruik dezelfde cpu en zit net iets onder de 100%, heb mijn 4670k op 4,4 ghz draaien.
[video]
Ik vind het maar erg onduidelijk allemaal om na een tijd weer een beetje op de hoogte te raken van de stand van zaken in BF1. Zes reddit pagina's, oneindig veel youtube filmpjes en ongetwijfeld een serie twitter accounts maar wanneer ze nou wat gaan doen is me nog niet helder.
Ze praten voor mijn gevoel al weken over die weapon balance tweaks maar het lijkt er op dat die al niet in de oktober patch wordt meegenomen, net nu ik er weer zin in begon te krijgen.
Draait allemaal goed en elk potje is goed speelbaar. ook met verschillende modi
Maar ik word wel echt bang van jullie specs hier allemaal. Mijn setup is echt vele malen kariger en heb ook echt alles op low staan. En het lijkt ook wel echt met elke patch steeds zwaarder te lopen. I5 3450 en Radeon HD 7850 2GB.
Al weerhoud mij dat niet ervan om als eerste te eindigen. Gisteren met veel tweakers gespeeld en 3x achter elkaar eerste geeindigd van alle 64
Ik heb het vaker mee gemaakt, de devs willen wel maar worden door hoger hand terug gefloten.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:20:
[...]
Check, dat wordt dus tóch weer die extra 200 mhz erbij zetten.
Ik vind het maar erg onduidelijk allemaal om na een tijd weer een beetje op de hoogte te raken van de stand van zaken in BF1. Zes reddit pagina's, oneindig veel youtube filmpjes en ongetwijfeld een serie twitter accounts maar wanneer ze nou wat gaan doen is me nog niet helder.
Ze praten voor mijn gevoel al weken over die weapon balance tweaks maar het lijkt er op dat die al niet in de oktober patch wordt meegenomen, net nu ik er weer zin in begon te krijgen.
Ten tijde van bf3 waren de devs zover om color grading optie toe te voegen zodat je meer originele natuur getrouwe kleuren kreeg, volgende dag kwam mikael kalms met het bericht dat het niet door ging, er was van hogere hand ingegrepen.
Westie gaf ook al aan dat de lag al in cte zat voor lupkow pass maar dat ze toch de nieuwe mappen uitbrachten omdat ze anders bang waren dat er een shit storm zou los barsten indien ze het uitstelden.
Misschien willen ze nu eerst die lag weg hebben en dan pas de nieuwe wapen settings gaan toe passen.
Ik had gehoopt nadat its magic patrick bach weg zou zijn dat het beter zou worden maar helaas is het nog steeds het zelfde met dice.
SOON™
Goed om te horen, lag dus toch aan je cpu die je niet kon overklokken, nu kun je eindelijk genieten van bf1Paulus07 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:07:
Gisteren BF1 weer aangeslingerd. Dit keer met de nieuwe i7 7700k.
Whoaaa dat speelt weer heerlijk
Gister ook geen enkele keer lag of iets gehad. Speelde heerlijk. Ook nice om nog steeds met die premium trial de nieuwe maps te kunnen checken
[ Voor 14% gewijzigd door NLsandman op 29-09-2017 08:01 ]
Het verbaast me ook niets als het weer in de server build zit, bf3 en bf4 servers moesten ook regelmatig herstart worden voor optimale spelervaring. Ik snap ze ook wel, ze konden de dlc niet nog langer uitstellen met allerlei nieuwe assets die bugs met zich mee kunnen brengen, maar waarom er dan niet normaal over gecommuniceerd kan worden ondertussen blijft een raadsel.NLsandman schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 07:58:
[...]
Ik heb het vaker mee gemaakt, de devs willen wel maar worden door hoger hand terug gefloten.
Ten tijde van bf3 waren de devs zover om color grading optie toe te voegen zodat je meer originele natuur getrouwe kleuren kreeg, volgende dag kwam mikael kalms met het bericht dat het niet door ging, er was van hogere hand ingegrepen.
Westie gaf ook al aan dat de lag al in cte zat voor lupkow pass maar dat ze toch de nieuwe mappen uitbrachten omdat ze anders bang waren dat er een shit storm zou los barsten indien ze het uitstelden.
Misschien willen ze nu eerst die lag weg hebben en dan pas de nieuwe wapen settings gaan toe passen.
Ik had gehoopt nadat its magic patrick bach weg zou zijn dat het beter zou worden maar helaas is het nog steeds het zelfde met dice.
SOON™
Congratulations! You've been selected to participate in the Battlefield 1 Incursions Closed Alpha, where tightly-focused maps set the field for intense, tactical matches designed to test the limits of your skill and teamwork in the crucible of competition.
Serienr ingevuld, gebeurde verder niets...geen download
Blijkt het meedoen eind augustus verlopen te zijn

Denk dat je verkeerd zit, het inschrijven voor closed alpha is verlopen maar incursions is nog steeds gaande, david sirland geeft nog steeds keys weg.luifel schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:57:
Van de week mailtje van EA
Congratulations! You've been selected to participate in the Battlefield 1 Incursions Closed Alpha, where tightly-focused maps set the field for intense, tactical matches designed to test the limits of your skill and teamwork in the crucible of competition.
Serienr ingevuld, gebeurde verder niets...geen download
Blijkt het meedoen eind augustus verlopen te zijn
https://twitter.com/hashtag/Incursions?src=hash
Serie nr ingevuld, bevestiging dat gelukt is, maar verder gebeurd er niets...geen download,NLsandman schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:51:
[...]
Denk dat je verkeerd zit, het inschrijven voor closed alpha is verlopen maar incursions is nog steeds gaande, david sirland geeft nog steeds keys weg.
https://twitter.com/hashtag/Incursions?src=hash
geen veranderingen in spel zelf....ik zal dan wel iets fout doen....
Heb net mijn key geredeemd en hij staat nu in mijn games bibliotheek in origin als download.luifel schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:57:
[...]
Serie nr ingevuld, bevestiging dat gelukt is, maar verder gebeurd er niets...geen download,
geen veranderingen in spel zelf....ik zal dan wel iets fout doen....
Thanks voor de info...zal vanavond ff checken...NLsandman schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:26:
[...]
Heb net mijn key geredeemd en hij staat nu in mijn games bibliotheek in origin als download.
Yess, hij is aan het downloaden...zelf had ik niet op die plek gezocht...
Maarrr verloopt 2 oktober?? dus was moeite voor mij niet waard
[ Voor 21% gewijzigd door luifel op 30-09-2017 15:42 ]
Driver: 17.9.3
[ Voor 5% gewijzigd door Marsjee op 01-10-2017 18:04 ]
Parabellum SupressivePaulus07 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:19:
Vraagje, welk wapen gebruiken jullie voor de support class?
[ Voor 3% gewijzigd door ViperTim op 01-10-2017 19:09 ]
Verschillende wapens. De BAR storm/trench zou mijn primaire wapen zijn, ware het niet dat de Parabellum zo rete goed is! Evenveel damage als de BAR, maar veel meer kogels.Paulus07 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:19:
De MG15 supressive is mijn 2e en Lewis Gun supressive mijn 3e.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Madsen MG Trench!Paulus07 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:19:
Idd. BAR Storm is mijn allround favoriet. Als ik wat meer defensief speel, of op wat meer afstand (dus wat grotere maps), dan de nieuwe MG14 Low Weight, echt een beest is datDeathchant schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:47:
[...]
Verschillende wapens. De BAR storm/trench zou mijn primaire wapen zijn, ware het niet dat de Parabellum zo rete goed is! Evenveel damage als de BAR, maar veel meer kogels.
De MG15 supressive is mijn 2e en Lewis Gun supressive mijn 3e.
Vaak bu'j te bang!
Chauchat, parabellum en sinds vandaag ook weer de huot. De huot had ik sinds het begin links laten liggen omdat het vizier mij niet aanstond, maar nu heb ik normale iron sights erop en vind het wel een prettig wapen.Paulus07 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:19:
Wel de 100 l337 kit kills gehaald, nog een paar trench fleur kills en ik heb "it's in the game" gehaald. Geen idee wat ik daar aan heb nog, maar ok.
[ Voor 31% gewijzigd door steveman op 02-10-2017 00:00 ]
Huot is mijn favoriete support wapenPaulus07 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:19:
Ik gebruik sinds ik de rx 480 heb display driver uninstaller(DDU), via veilig modes kun je de driver weg halen met het programma en wordt windows update drivers tijdelijk uitgezet zodat je gewoon de driver via amd kunt downloaden en installeren.Marsjee schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:03:
Iemand ervaring met een RX 480 of 580 icm de nieuwste drivers? krijg geregeld zwarte schermen tijdens het spelen. Crosshair blijft wel zichtbaar.
Driver: 17.9.3
Ik installeer ook alleen de graphics driver en hdmi driver, wattman en wat andere auto settings maken mijn kaart instabiel dus kies custom install.
DDU: http://www.guru3d.com/fil...uninstaller-download.html
MG15 supressive, 200 kogels kun je blijven maaien als je ergens je bipod op hebt staan.Paulus07 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:19:
Daarna was het altijd de MG15 low weight of Madsen MG trench, maar sinds de russische wapens heeft de parabellium low weight altijd voorkeur.
BAR vind ik echt een rot wapen. Veel te kleine mag, waardoor je na elke kill moet herladen. Dat gaat een beetje tegen de support class supression enzo in. Al is de BAR natuurlijk wel goed 1v1, maarja hoe vaak kom je 1 vijand tegen? Nagenoeg nooit, dus je wordt altijd door de 2e of 3e gekilled terwijl je reload.
Hoofdzakelijk deze 3: M1909 Telescopic, BAR Telescopic & Madsen StormPaulus07 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:19:
Heel ww1 was blijkbaar met mensen die met vol automatische wapens sprayen en de balans van single action rifles is gewoon drama. Ik speel het liefst close quarters met Henri of smle maar body shots doen geen 100 damage...
Sniperen van afstandje is niks aan maar kom op die bolt action No scope rifles mogen wel 1 hit 1 kill zijn op close quarters.
Op deze punten na moet ik zeggen dat ik frontlinies wel een toffe game mode vind. En vermaak me er toch best wel mee.
[ Voor 9% gewijzigd door Pas08 op 04-10-2017 10:30 ]
...
Wacht eens even...

Online conquest is een ramp in deze game. Ik ondervind regelmatig lag, hit detection is slecht, haken in het terrein is ook talrijk. Daarnaast blijven een aantal dingen zelfs 1 (!!!) jaar na release ongebalanceerd; met name attack planes, die kreeg je never nooit kapot en ze blijven je maar neer maaien.Pas08 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:15:
Na lange tijd bf weer eens opgestart. Weet ook weer waarom ik gestopt was. Blijf nog steeds haken in het terrein. Als ik over een heuveltje peek en schiet raak ik die heuvel waar ik overheen kijk.
Heel ww1 was blijkbaar met mensen die met vol automatische wapens sprayen en de balans van single action rifles is gewoon drama. Ik speel het liefst close quarters met Henri of smle maar body shots doen geen 100 damage...
Sniperen van afstandje is niks aan maar kom op die bolt action No scope rifles mogen wel 1 hit 1 kill zijn op close quarters.
Op deze punten na moet ik zeggen dat ik frontlinies wel een toffe game mode vind. En vermaak me er toch best wel mee.
Ik vraag me soms wel eens af of Dice hun eigen games wel eens speelt, lijkt er namelijk niet op.
[ Voor 8% gewijzigd door MainframeX op 04-10-2017 22:49 ]
Idempotent.
Dat is ook wel zo. De reactie van gisteravond was ook getypt na een buitengewoon teleurstellende game sessie. Dan sluit je om 22:30 de pc af met het gevoel dat je twee uur voor niks heb verprutst want vermakelijk vond ik het niet.RoaDHouse schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 01:59:
Ik vind het nog steeds 1 van de betere fps games op dit moment, er is altijd wel iets mis met een game en dat zal ook altijd wel zo blijven.
Nu zie ik het allemaal nuchterder en zie ik mezelf het spel in de aankomende week wel weer spelen. Maaarrrr ik blijf wel bij m'n standpunten.
Idempotent.
Ken je gevoel, het is een haat en liefde verhouding die je met battlefield hebt, ene moment lukt alles en werkt het goed maar ander moment is het raaaaageMainframeX schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:25:
[...]
Dat is ook wel zo. De reactie van gisteravond was ook getypt na een buitengewoon teleurstellende game sessie. Dan sluit je om 22:30 de pc af met het gevoel dat je twee uur voor niks heb verprutst want vermakelijk vond ik het niet.
Nu zie ik het allemaal nuchterder en zie ik mezelf het spel in de aankomende week wel weer spelen. Maaarrrr ik blijf wel bij m'n standpunten.
Ik geef de top bij Dice en EA de schuld, alles is momenteel gefocust op battlefront 2, de beste devs met de meeste ervaring in frostbite zijn daar mee bezig en daar lijdt bf1 onder.
Nog steeds elke keer als die zeppelin neergaat kijk ik mijn ogen uit.Paulus07 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:51:
Vermaak me nog steeds uitstekend met BF1 (base game). Tuurlijk je hebt soms van die wtf momenten, maar daarna gebeuren er soms weer de meest vage en/of fantastische dingen wat het weer allemaal goed maakt. En audiovisueel blijft het nog steeds het bruutste wat er is
Dit inderdaad, soms lukken dingen en soms niet, maar onder de streep is het gewoon een goed spel dat nog niet is uitontwikkeld. Klinkt vreemd, maar ik denk dat de studios van tegenwoordig het gewoon incalculeren, met de komst van microtransactions ipv premium passes moeten ze de kwaliteit echter wel constanter houden om een constante inkomstenbron te genereren.Paulus07 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:51:
Vermaak me nog steeds uitstekend met BF1 (base game). Tuurlijk je hebt soms van die wtf momenten, maar daarna gebeuren er soms weer de meest vage en/of fantastische dingen wat het weer allemaal goed maakt. En audiovisueel blijft het nog steeds het bruutste wat er is
Daarnaast; Waarom wil niemand Nivelle Nights meer spelen? Is die map zo grijsgespeeld toen deze net uit kwam ofzo? Het is een pareltje, maar elke keer als hij eens een keer wint in de map vote is de server bijna compleet leeg, hooguit 10-12 spelers aan beide kanten waardoor de balance al gauw wordt verstoord en de rest ook de server verlaat.
Ben zelf erg gecharmeerd van de Chauchat Low Weight, maar heb ook veel gespeeld met de Madsen Storm. Voor een challenge heb ik recentelijk ook de Lewis Gun Suppressive geprobeerd: ik vond de scope wel handig, maar er zit zoveel random bullet deviation in dat wapen dat je echt veel kogels nodig hebt om iemand neer te halen.Paulus07 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:19:
Voorlopig blijf ik wel even bij de Chachat: tap-firen voor doelen op afstand gaat aardig, plus in CQB ben je niet geheel kansloos met die hoge DPS.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Je bent uitgenodigd voor de Battlefield 1 Incursions Closed Alpha
Meerdere? Ben benieuwd
[ Voor 198% gewijzigd door psyy138 op 06-10-2017 12:09 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Volg deze op twitter, hij is diegene die incursion ontwikkeld en geeft ook de laatste bugs weer wat betreft match making.psyy138 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:08:
Mail gekregen van EA met;
Meerdere? Ben benieuwd
https://twitter.com/tiggr_/status/916250051017617408
Floksor
Moi aussiepsyy138 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:08:
Mail gekregen van EA met;
Meerdere? Ben benieuwd
Ja dat hebben ze toch wel mooi gedaan, blijft leuk om naar te kijkenPas08 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:04:
[...]
Nog steeds elke keer als die zeppelin neergaat kijk ik mijn ogen uit.
Misschien dat i3d net zo iets als amazon gebruikt?ViperTim schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:54:
Ik snap nog steeds 1 ding niet en dat is als de server de ene moment via Nederland gehost wordt en op de 1 of ander moment overschakelt naar Ierse server? Het gebeurde gister ook en na die overschakeling had de server alleen maar problemen (lagg,rubberbaning). Op internet zie ik ook mensen die klagen over de problemen met de Ierse servers. En Dice die doet voor zover nog niets. Ik snap sowieso niet dat er via Ierland gehost wordt. Het is totaal niet centraal van Europa. Mensen uit oost Europa krijgen te maken met hoge ping wat je totaal niet wilt hebben.
Met een dynamisch netwerk heb je geen vaste servers.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?time_continue=90&v=WCdWC-VzmSY]
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]
Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.