Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:12:
[...]

Het probleem zit hem gewoon in 3 spawn points in een rechte lijn.
Als ze twee caps zones links en rechts van de kerk zouden plaatsen was deze map al leuker.

Nu is het eigenlijk weer een beetje het rijtje: Metro, Locker, Forrest Suez achtig idee.
Waar sommige personen wel fan van zijn maar het merendeel hier niet op zit te wachten.
Yep, echt zo irritant dat je moeite doet om een flank op te zetten en zodoende proberen om het chokepoint voorbij te komen maar dat je team niet helpt en je uiteindelijk elke keer neergemaaid wordt. Evenzovaak vervloek ik mijn random squadmates omdat ze niet op me spawnen terwijl ik een flag aan de andere kant van de map aan het cappen ben na een succesvolle flank. Ik kick zulke mensen altijd uit mijn squad en dat helpt best wel.

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:12:
[...]

Het probleem zit hem gewoon in 3 spawn points in een rechte lijn.
Als ze twee caps zones links en rechts van de kerk zouden plaatsen was deze map al leuker.

Nu is het eigenlijk weer een beetje het rijtje: Metro, Locker, Forrest Suez achtig idee.
Waar sommige personen wel fan van zijn maar het merendeel hier niet op zit te wachten.
Denk dat je jouw vergist, metro, locker waren nooit echt mijn favo maps en ik dacht ook altijd
dat het merendeel er net zo over dacht maar dat was een vergissing, metro is de meest gespeelde
map in bf3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
Vind content van de dlc mooi.
Maar vind het jammer dat ik die content moet unlocken. Mss ben ik een kapitalist, maar ik heb 120 euro voor die Ultimate betaalt geloof ik en daar stond in dat alle content inbegrepen is...nu moet ik nog uren en uren met wapen X of granaat Y, dan wel Dynamiet een X aantal mensen killen of Y aantal assists. Dat vind ik gewoon echt arelaxed.

Ik vind een beetje unlocken dmv progression prima (BC2 was mooi), maar dit gesodemieter is wel t allerslechtste systeem voor unlocks wat ze ooit konden bedenken.

Heb echt zin om t spel t raam uit te gooien. Maar mijn SSD is me teveel waard.

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:53
Ik vind het unlock systeem wel leuk. Een beetje moeite doen om iets vrij te spelen.

Nu weer 2 speelsessies de nieuwe DLC gespeeld en ik ben er eigenlijk alweer een beetje klaar mee.
Ik vind BF1 gewoon beperkt aanvoelen.

Technisch zeer sterke game, maar tactisch valt het erg tegen. Bij de meeste encounters is het toch gewoon een kwestie van welk team met meer mensen op die locatie is wint.
Het voelt meer als met grote aantallen van vlag naar vlag rennen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06

-tom-562

Oliesjeik

Ik vind het gewoon totale crap dat ze van die belachelijke assignments er aan koppelen. Je ziet nu iedereen proberen die guns te unlocken, waardoor iedereen met de meest debiele gun combinaties rondloopt en stomme acties uitvoert. Op sommige maps nu continu rifle grenade of mortar spam, of gasten die alleen met de pistolen rondlopen (wat dan mij weer weinig uit maakt :P)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
^
Exact dat.

Het heeft voor mij iets heel raars dat voor blijkbaar velen de lol in de game bepaald wordt door het unlocken van een ander wapen of een rare assignment.

Als een game zonder die elementen saai of beperkt aanvoelt lijkt mij toch echt dat er iets grondig mis is met de uitwerking van de basis gameplay.

De tijd die Dice steekt in assignments, warbonds, unlocks en het proberen balanceren van al die rommel kunnen ze liever steken in finetuning van de maps, gameplay, balance, samenspelen, platoon functie, netcode, customservers etc.

[ Voor 26% gewijzigd door Help!!!! op 07-09-2017 11:08 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• KeesFluitman
Mick3112 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:45:
Ik vind het unlock systeem wel leuk. Een beetje moeite doen om iets vrij te spelen.

Nu weer 2 speelsessies de nieuwe DLC gespeeld en ik ben er eigenlijk alweer een beetje klaar mee.
Ik vind BF1 gewoon beperkt aanvoelen.

Technisch zeer sterke game, maar tactisch valt het erg tegen. Bij de meeste encounters is het toch gewoon een kwestie van welk team met meer mensen op die locatie is wint.
Het voelt meer als met grote aantallen van vlag naar vlag rennen.
wat heeft dit assignment unlock systeem te maken met "moeite doen"?

ik deed vroeger moeite om mijn schoolwerk op tijd af te krijgen om vrij te spelen. Zo voelt dit systeem zich aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Help!!!! schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:59:
^
Exact dat.

Het heeft voor mij iets heel raars dat voor blijkbaar velen de lol in de game bepaald wordt door het unlocken van een ander wapen of een rare assignment.

Als een game zonder die elementen saai of beperkt aanvoelt lijkt mij toch echt dat er iets grondig mis is met de uitwerking van de basis gameplay.

De tijd die Dice steekt in assignments, warbonds, unlocks en het proberen balanceren van al die rommel kunnen ze liever steken in finetuning van de maps, gameplay, balance, samenspelen, platoon functie etc.
Idd. Laat ze zorgen dat je die guns gewoon kunt 'kopen' met je warbonds. Leuk die extra content, maar ik denk dat ik uiteindelijk maar een kwart van de nieuwe guns unlocked krijg, omdat de assignments gewoon te veel mijn speelplezier bederven.

Vaak bu'j te bang!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
-tom-562 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:04:
[...]

Idd. Laat ze zorgen dat je die guns gewoon kunt 'kopen' met je warbonds. Leuk die extra content, maar ik denk dat ik uiteindelijk maar een kwart van de nieuwe guns unlocked krijg, omdat de assignments gewoon te veel mijn speelplezier bederven.
Jup bijvoorbeeld gister 15 kills met de MP18 trech gemaakt. Is prima te doen maar bederft gewoon het spelplezier.
Het moment dat ik de Ribeyrolles weer kon equipen voelde echt als een verademing.

De aller aller ergste is echt de 30 rifle granate kills.

Ook 15 trapwipre HE kills is echt verselijk 8)7

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:08:
[...]

Jup bijvoorbeeld gister 15 kills met de MP18 trech gemaakt. Is prima te doen maar bederft gewoon het spelplezier.
Het moment dat ik de Ribeyrolles weer kon equipen voelde echt als een verademing.

De aller aller ergste is echt de 30 rifle granate kills.

Ook 15 trapwipre HE kills is echt verselijk 8)7
30 rifle grenade kills is toch niet zo moeilijk? :P
Het meest hatelijke vind ik die 'voor 5 headshots/15 kills in 1 ronde uit' o.i.d., daarvan krijg ik echt maximale ragequits :(

Vaak bu'j te bang!

• BobbLeeSwaggr
-tom-562 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:16:
[...]

30 rifle grenade kills is toch niet zo moeilijk? :P
Het meest hatelijke vind ik die 'voor 5 headshots/15 kills in 1 ronde uit' o.i.d., daarvan krijg ik echt maximale ragequits :(
Nee vind het ook niet moeilijk. Maar wel vervelend dat alle medics nu met verkeerde gadgets lopen.
Ze moeten gewoon een sringe en bandagess hebben. en nu hebben ze 1 van beide niet bij zich.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:19
Unlocks zouden imho alleen gerelateerd moeten worden aan squad/teamplay.

Blaas wat tanks op als assault, spot de vijand een ongeluk als scout, revive van zeven tot vijf als hospik.

Nog liever krijg ik gewoon gelijk alle content waar ik voor betaald heb :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:54
BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:19:
[...]

Nee vind het ook niet moeilijk. Maar wel vervelend dat alle medics nu met verkeerde gadgets lopen.
Ze moeten gewoon een sringe en bandagess hebben. en nu hebben ze 1 van beide niet bij zich.
Inderdaad, net zo ergerlijk als supports die geen munitie bij zich hebben :')

• Help!!!!
  • Niet online
steveman schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:40:
Unlocks zouden imho alleen gerelateerd moeten worden aan squad/teamplay.

Blaas wat tanks op als assault, spot de vijand een ongeluk als scout, revive van zeven tot vijf als hospik.

Nog liever krijg ik gewoon gelijk alle content waar ik voor betaald heb :+
Zou beter zijn als het tot daartoe beperkt bleef, maar dan nog. Mensen gaan dan nog steeds taken uitvoeren waar op dat moment in de game niet perse behoefte aan is.

Maw ze maken ingame andere keuzes dan ze gemaakt zouden hebben zonder die assignments/unlocks en imo meestal niet de meest nuttige.

Dan gaan er weer 10 man tegen beter weten in, op een verkeerde locatie een tank proberen op te blazen.

Het is imo goed genoeg dat er punten worden gegeven / beloond wordt voor de acties die je doet. Flags cappen, support leveren, commando's opvolgen etc.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• steveman
Jeetje, een voertuig vernietigen met k-bullets valt nog niet mee. Hoop damage gedaan, maar *verrassing* men blijft niet in een voertuig zitten dat nog maar 1 k-bullet nodig heeft :')

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
steveman schreef op donderdag 7 september 2017 @ 23:09:
Jeetje, een voertuig vernietigen met k-bullets valt nog niet mee. Hoop damage gedaan, maar *verrassing* men blijft niet in een voertuig zitten dat nog maar 1 k-bullet nodig heeft :')
Dan kan je alsnog wel het voertuig vernietigen, je krijgt alleen geen kills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Unlocken mag van mij wel aan die class ranks gekoppeld worden en dat je hem koopt zoals in het begin.
Dus bv eerst medic class rank 30 en dan mag je het wapen kopen.

Assignments zoals Dice nu doet beïnvloed de game play veel te veel maar ja aan de andere kant, de community geilde heel erg op die phantom assignments in bf4 dus kan mij Dice zijn/haar gedachte ook wel voorstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
Tankiej schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 00:40:
[...]

Dan kan je alsnog wel het voertuig vernietigen, je krijgt alleen geen kills :P
Van een jaar oud, dus mogelijk veranderd:
If anyone is curious I found the best way to do this. Shoot horses in the head with K-bullets after the enemy gets off or is killed. Worked like a charm and I got all 3 in one round! Hope this helps
Maar zag zojuist ook dit filmpje:

Je kunt tanks dus nog best goed pesten met je snipert. 1 shot engine disable op een arty truck b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Vind de nieuwe DLC maar weinig boeiend. Vaak veel te open zonder cover.
Tegen dat de volgende DLC uitkomt, worden we al overspoeld door andere nieuwe games.

Supply drop gamemode is wel nog nice

[ Voor 57% gewijzigd door SmokingCrop op 10-09-2017 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Ha, trucje met het rijderloze paard en k-bullets werkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
steveman schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 00:01:
Ha, trucje met het rijderloze paard en k-bullets werkte :)
Voor welke assignment / unlock is dit nodig ? Heb het er niet tussen zien staan.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
Help!!!! schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 08:08:
[...]

Voor welke assignment / unlock is dit nodig ? Heb het er niet tussen zien staan.
Voor zo'n nieuwe sniper rifle. Was volgens mij 50 SMLE Carbine kills + dat.

Ah, Forgotten Weapons over de MP18!

Therapeutische stem heeft Ian toch ook he?

Ohja, kwam gisteravond zowaar wat [GoT] tags en tweakers avatars tegen :)

[ Voor 29% gewijzigd door steveman op 09-09-2017 11:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Waar ik me de laatste dagen/week over verbaas is het massale gezeik over lagg/rubberbandig. Die maakt het (ook voor mij!!) vrijwel onspeelbaar soms. Ik heb nog nergens een officiële reactie van DICE oid gelezen betreffende dit probleem, of heeft iemand wat gevonden? Er is nu echt geen stront aan en het lijkt me toch stug dat DICE dit gaat ontkennen

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:18
Mu.siQ schreef op zondag 10 september 2017 @ 16:01:
Waar ik me de laatste dagen/week over verbaas is het massale gezeik over lagg/rubberbandig. Die maakt het (ook voor mij!!) vrijwel onspeelbaar soms. Ik heb nog nergens een officiële reactie van DICE oid gelezen betreffende dit probleem, of heeft iemand wat gevonden? Er is nu echt geen stront aan en het lijkt me toch stug dat DICE dit gaat ontkennen
https://twitter.com/BFBulletin/status/906596020838174720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Net de MG14 Suppressive vrijgespeeld, die MG14 is echt een beest :P Alleen jammer dat het ding binnen nog time overhit raakt :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steveman
Beide para bella unlocked nu. Net op tijd klaar met die airburst mortar, en weer terug naar limpets voor:

:9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tankiej
steveman schreef op zondag 10 september 2017 @ 21:13:
Beide para bella unlocked nu. Net op tijd klaar met die airburst mortar, en weer terug naar limpets voor:

[video]

:9
Ah, jij bent dus één van die supports die nog steeds met een ammocrate rond loopt. Ga eens snel naar pouches, ben je veel nuttiger voor de assaults in je team. Dan krijg je als assault tenminste instant de AT rockets en AT grenades aangevuld, ipv dat je 5 minuten moet wachten bij een crate :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Mijn gevoel zegt dat het een overboeking probleem is op sommige servers want ik heb zondag morgen
geen lag gehad en was mijn ping ook gewoon 5ms in plaats van in de 20ms die ik nu in de avond heb.
Het komt ook alleen maar voor op pc. consoles hebben nergens last van.
Het aantal spelers op piek is na release van lupkow pass gestegen van 25000 naar 39000 gisteren en vanaf dat lupkow pass is uitgekomen heb ik last dat mijn ping gewoon 15+ ms hoger ligt.

Als je als EA dan net de huur van bv 50 dedicated servers hebt op gezegd omdat het aantal spelers op piek moment onder de 25000 zat en je moet dan in eens er weer 30 terug huren dat gaat niet zo makkelijk, i3d zet die servers in voor andere games, die laat die dure servers niet weken of maanden leeg staan.
Overboeken is leuk maar gaat mis zodra je een groei mee maakt van 60% in 1 week.

Ik begrijp EA wel, je gaat niet bv 4 virtuele bf1 servers op 1 dedicated draaien die al maanden leeg zijn, die verdeel je over de dedicated die wel vol zitten alleen nu heeft EA dus een probleem.
GSP's doen dit ook, in bv bf3 in de begin jaren heb ik meer dan 12000 gehuurde servers gezien waarvan 40% maanden achtereen leeg stonden, die lege virtuele servers drukken ze dan op een dedicated die al vol zit en kunnen de lege dedicated weer verhuren dus dubbel verdienen op 1 server,
BF clans bleven wel betalen want het was hun uithang bord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Tankiej schreef op maandag 11 september 2017 @ 08:07:
[...]

Ah, jij bent dus één van die supports die nog steeds met een ammocrate rond loopt. Ga eens snel naar pouches, ben je veel nuttiger voor de assaults in je team. Dan krijg je als assault tenminste instant de AT rockets en AT grenades aangevuld, ipv dat je 5 minuten moet wachten bij een crate :+
Nooit in verdiept, maar ik had het idee dat ik met een crate wel/sneller weer een granaat kreeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
steveman schreef op maandag 11 september 2017 @ 12:23:
[...]

Nooit in verdiept, maar ik had het idee dat ik met een crate wel/sneller weer een granaat kreeg.
Die ene granaat die je hebt krijg je er wel weer iets sneller bij inderdaad, maar dat weegt in mijn ogen niet op tegen de veel langere tijd die het kost om de rest ook weer volledig bij te laden.
AT granaten, AT rockets, rifle grenades, limpets etc, krijg je allemaal instant er weer bij als je een ammo pouch hebt. Bij de crate duurt dat allemaal veel langer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:03
Sinds de laatste update gebeurt het regelmatig (lees, bijna altijd) dat als ik wil spawnen ik de melding krijg dat het spawn-punt niet meer beschikbaar is (ookal is dit wel het geval). Nog een keer dubbelklikken op hetzelfde spawnpunt en dan pakt ie wel. Zeer irritant...
Meerdere personen die hier last van hebben?

Verder is de lag wel echt verschrikkelijk vandaag. Bijna onspeelbaar. Wordt tijd dat Dice dit gaat oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:54
paul99 schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:50:
Sinds de laatste update gebeurt het regelmatig (lees, bijna altijd) dat als ik wil spawnen ik de melding krijg dat het spawn-punt niet meer beschikbaar is (ookal is dit wel het geval). Nog een keer dubbelklikken op hetzelfde spawnpunt en dan pakt ie wel. Zeer irritant...

Verder is de lag wel echt verschrikkelijk vandaag. Bijna onspeelbaar. Wordt tijd dat Dice dit gaat oplossen.
Klopt, heb ik ook. Ik vermoed dat het met elkaar te maken heeft (dit verschijnsel en de lag). Soms duurt het wel 10 sec of zo voordat je een kill krijgt oid. Dus het zou zo maar kunnen dat het spawn screen ook enorm veel lag heeft.

specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Tankiej schreef op maandag 11 september 2017 @ 08:07:
[...]

... en dan sta je daar te wachten... blijkt dat die support intussen 100 m verderop een nieuwe crate heeft gedropt waardoor jouwe ook nog eens VERDWIJNT.. sta je daar met niks :F

*O* POUCHES dus... géén CRATES -O-

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
paul99 schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:50:

Dit heeft er mee te maken dat gewoonweg jou spawnpoint op dat moment door een andere entiteit (unit of tank) in beslag genomen wordt en je dus daadwerkelijk niet fysiek kan spawnen.

Ze hebben dit als oplossing voor de bug, dat je spawnde als tanker, zonder tank (omdat er geen plek voor was) of Cavalry zonder paard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
KeesFluitman schreef op maandag 11 september 2017 @ 18:54:
[...]

Dit heeft er mee te maken dat gewoonweg jou spawnpoint op dat moment door een andere entiteit (unit of tank) in beslag genomen wordt en je dus daadwerkelijk niet fysiek kan spawnen.

Ze hebben dit als oplossing voor de bug, dat je spawnde als tanker, zonder tank (omdat er geen plek voor was) of Cavalry zonder paard.
wat je zegt klopt wel, maar het probleem is iets anders en heeft wel degelijk met de lag te maken.Zoals gezegd kan het tot wel 10 seconden duren vooraleer je soms een kill krijgt te zien in de feed. M.a.w. wanneer een squadmate wordt beschoten heb je ook die lag en dus disabled hij je spawn ook terwijl dat niet zo moet.
NLsandman schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:30:
Mijn gevoel zegt dat het een overboeking probleem is op sommige servers want ik heb zondag morgen
geen lag gehad en was mijn ping ook gewoon 5ms in plaats van in de 20ms die ik nu in de avond heb.
Het aantal spelers op piek is na release van lupkow pass gestegen van 25000 naar 39000 gisteren en vanaf dat lupkow pass is uitgekomen heb ik last dat mijn ping gewoon 15+ ms hoger ligt.

Als je als EA dan net de huur van bv 50 dedicated servers hebt op gezegd omdat het aantal spelers op piek moment onder de 25000 zat en je moet dan in eens er weer 30 terug huren dat gaat niet zo makkelijk, i3d zet die servers in voor andere games, die laat die dure servers niet weken of maanden leeg staan.
Overboeken is leuk maar gaat mis zodra je een groei mee maakt van 60% in 1 week.

Ik begrijp EA wel, je gaat niet bv 4 virtuele bf1 servers op 1 dedicated draaien die al maanden leeg zijn, die verdeel je over de dedicated die wel vol zitten alleen nu heeft EA dus een probleem.
GSP's doen dit ook, in bv bf3 in de begin jaren heb ik meer dan 12000 gehuurde servers gezien waarvan 40% maanden achtereen leeg stonden, die lege virtuele servers drukken ze dan op een dedicated die al vol zit en kunnen de lege dedicated weer verhuren dus dubbel verdienen op 1 server,
Ik heb hier weinig verstand van maar het lijkt me heel plausibel, vraag is alleen waarom laat je zoiets zolang duren? Je hebt nu eindelijk weer een sterk verkooppunt met die DLC en je wilt daar toch optimaal gebruik van maken.
OHJA dat is waar ook: de mensen die nu spelen hebben premium en dus hoeven ze niet meer te verkopen. Let maar op die, die servers komen er wel weer bij zodra de DLC uit is voor mensen zoner premium. Ze zijn namelijk niet van plan door te gaan met premium in een volgende BF game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik vond het gisteravond redelijk onspeelpaar, constant rubber banding, geen hitregistraties etc.. Ik had telkens de laagste ping op alle servers (rond de 10), denk dat ik maar eens ga stoeien met het verhogen van mijn ping, kijken of dat helpt.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik vond het gisteravond best wel speelbaar eigenlijk, zeker vergeleken met het weekend. Het enige was dat de meldingen van kills soms erg laat kwamen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38
Gister aan begin van de avond was het te doen ja. Later op de avond werd het erger. Dat kan idd te maken hebben met het verhaal sandman gezegt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:03
KeesFluitman schreef op maandag 11 september 2017 @ 18:54:
[...]

Het gebeurt ook als ik wil spawnen op een objective wat we in handen hebben of in maps waarin helemaal geen voertuigen voorkomen (Argonne). Dus daar kan het niet aan liggen
Zal dus wellicht toch, zoals eerder gemeld, met de lag-problemen te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
-tom-562 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:26:
Ik vond het gisteravond redelijk onspeelpaar, constant rubber banding, geen hitregistraties etc.. Ik had telkens de laagste ping op alle servers (rond de 10), denk dat ik maar eens ga stoeien met het verhogen van mijn ping, kijken of dat helpt.
Heeft geen zin, had het al getest met 40ms, het probleem speelt zich af aan de server kant, je kunt gewoon merken dat de cpu
van de server het zwaar heeft en opdrachten die lagere prioriteit hebben in de wacht komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
paul99 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:36:
[...]

Het gebeurt ook als ik wil spawnen op een objective wat we in handen hebben of in maps waarin helemaal geen voertuigen voorkomen (Argonne). Dus daar kan het niet aan liggen
Zal dus wellicht toch, zoals eerder gemeld, met de lag-problemen te maken hebben.
Ja goed. Ik vind t iig een goeie oplossing voor evt. Obstakels dan wel andere problemen die voorkomen wnnr je dan wél zou spawnen. (Lees, unit op je spawn locatie, squadmate net onder suppression, dan wel lag.)
Kan me echter je irritatie voorstellen wnnr het vaak voorkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Zou het niet zo zijn dat I3D de servers heel dynamisch / vrijwel realtime virtueel schaalt met de belasting? Lijkt me wel logisch.

Net zoals je overbooking hebt op je kabel/adsl lijn lijkt het me dat als je dan plotseling een onverwachte toename in gebruik hebt vd server dat de daadwerkelijke hardware onvoldoende is.
Zeker als je die schaling heel uit kostenoverwegingen krap hebt ingeregeld.

Kan natuurlijk ook bug of issue in de BF1 software zijn.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Help!!!! schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:26:
Zou het niet zo zijn dat I3D de servers heel dynamisch / vrijwel realtime virtueel schaalt met de belasting? Lijkt me wel logisch.

Net zoals je overbooking hebt op je kabel/adsl lijn lijkt het me dat als je dan plotseling een onverwachte toename in gebruik hebt vd server dat de daadwerkelijke hardware onvoldoende is.

Kan natuurlijk ook bug of issue in de BF1 software zijn.
Geen idee of i3d dat aanbiedt, kan er niets over vinden op hun website, had wel gezien dat amazon dat wel heeft voor de ps4 servers genaamd aws maar dan moet je wel genoeg servers hebben.

Ik denk dat indien het een bug was dan zou console er ook last van moeten hebben, server files van console zijn bijna het zelfde als voor pc alleen draait de console server een lagere tick rate.

Als ze maar lang genoeg wachten dan piekt bf1 weer onder de 25000 spelers en is de lag weg :P
Moet je pubg zien, in 6 maanden hebben ze moeten uitbreiden naar meer dan 10000 servers, van 67000 spelers in maart naar meer dan een miljoen gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Alle servers (incl. fwiw de private servers) lopen toch via EA?

Maar ook voor prive servers van andere games ben je volgens hun site binnen 20 minuten online. Er gaat niet iemand een fysieke server installeren of een image plaatsen. Ik denk dat dat allemaal geautomatiseerd is anders is het wel erg inefficient.

Uiteraard biedt I3D ook dedicated servers maar het lijkt me logisch dat ze voor gaming bijv. 100 fysieke servers hebben staan waar ze virtueel de diverse games overheen schalen.
Dus als de ‘vraag’ vanuit game X hoog is, kunnen ze dynamisch extra fysieke hardware toewijzen aan die game.

Alleen hoeveel ruimte speling houdt je in zo’n systeem ? En hoe vol zet je de SSD’s. Als je een piek in belasting hebt, hoe snel investeer je dan in nieuwe hardware? Of wacht je het nog even af?
Veel speling kost geld en is zolang ongebruikt ook verspilling.

Daarnaast zullen ze met grote aanbieders bepaalde SLA’s of iets dergelijks hebben en e.e.a. realtime monitoren en adhv de trends plaatsen ze extra hardware. Misschien is I3D karig maar misschien is EA dat wel en willen ze onvoldoende betalen? :P

@Stewie! weet hoe dit precies werkt. Misschien wil hij daar iha, dus los van EA, wel wat meer over vertellen.

ps Stewie zal vast niet gaan bevestigen dat I3D karig is..... :+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt het raar als ik zeg als BF2 veteraan dat ik erg moeilijk kan aarden met BF1, ik weet niet wat het is. Misschien de hele setting van tijd,ik red mij er wel aardig in maar toch zit ik er over na te denken het spel maar te laten voor wat het is.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2017 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:30:
Klinkt het raar als ik zeg als BF2 veteraan dat ik erg moeilijk kan aarden met BF1, ik weet niet wat het is. Misschien de hele setting van tijd,ik red mij er wel aardig in maar toch zit ik er over na te denken het spel maar te laten voor wat het is.
Ik denk dat het vooral in de time to kill TTK zit.
Deze willen ze binnenkort gaan aanpassen zodat het meer als andere Battlefields voelt.

(los van de behemoths, bayonets enz)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

paul99 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:36:
[...]

De issues die men nu ervaart heeft niets met de hosting te maken, meer met de game engine. Bugje, is al volop onder de aandacht daar.
Help!!!! schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:26:

i3D.net levert "Performance Hosting", op geen enkel moment doen wij aan overboeking op ons game platform. Wij hebben wereldwijd een game platform draaien op identieke hardware, met performance optimalisaties. Daarop wordt een game gebenchmarkt. Die benchmark bepaalt hoeveel instances of spelers op een fysieke server mogen draaien. Er is geen virtualisatie van toepassing behalve onze eigen software die het game platform draait. De servers die aan een klant project zijn toegewezen worden voor die klant gebruikt. Is de server vol, dan zal de speler in een andere lokatie uitkomen of niet kunnen spelen. Er is dus geen optie om meer spelers op volle servers te laten landen. Er is dus ook geen grens waarboven je lag hebt en waaronder alles goed draait.
Is de capaciteit volledig vol, dan zijn dit de keuzes die wij onze klant bieden: doorschalen naar meer servers in dezelfde lokatie, zodra uitverkocht doorschalen naar Amazon (gebeurd vaker dan je denkt bij high performance servers), zodra die uitverkocht is doorschalen in andere lokaties. Er is altijd wel ergens ruimte beschikbaar.

In het geval van consumenten diensten zoals de BF3 PC servers: als de klant het niet gebruikt is dat jammer, want een klant zal eerder zijn server verlengen indien de server elke dag vol zit. Echter moet de capaciteit altijd beschikbaar zijn om op piekcapaciteit te kunnen draaien. Immers zijn servers die hele dagen leeg zijn, toch vaak enkele uren in de week vol. Als de klant + vrienden zelf speelt bijvoorbeeld. Het moeilijkse is de server op te starten, eenmaal vol loopt het wel. De dag erna moet weer iemand de server bemannen om de eerste ronde te starten. Enzovoort. Er waren hosting providers, die inmiddels al over de kop zijn, die dan de game server stop zou zetten, danwel andere constructies bedacht om de klant handmatig de server te laten starten. Dat is kansloos, zorgt er alleen maar voor dat er een drempel wordt geworpen om de server te vullen. Vervolgens lopen de klanten dan eerder weg.

Er was een reden waarom i3D.net 50% van de consumenten servers van BF2 en BF3 heeft gehost.
PC heeft een stuk zwaardere "large" servers.
Als je ping fluctueert moet je even kijken op welke server je speelt. Er zijn binnen Europa meerdere hosting lokaties. Als je op een server in Ierland uitkomt is je latency een stuk hoger. Speel je in Nederland, in Rotterdam, dan haal je gemakkelijk een latency onder 10 ms.
Help!!!! schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:15:
Alle servers (incl. fwiw de private servers) lopen toch via EA?

Maar ook voor prive servers van andere games ben je volgens hun site binnen 20 minuten online. Er gaat niet iemand een fysieke server installeren of een image plaatsen. Ik denk dat dat allemaal geautomatiseerd is anders is het wel erg inefficient.

Uiteraard biedt I3D ook dedicated servers maar het lijkt me logisch dat ze voor gaming bijv. 100 fysieke servers hebben staan waar ze virtueel de diverse games overheen schalen.
Dus als de ‘vraag’ vanuit game X hoog is, kunnen ze dynamisch extra fysieke hardware toewijzen aan die game.

Alleen hoeveel ruimte speling houdt je in zo’n systeem ? En hoe vol zet je de SSD’s. Als je een piek in belasting hebt, hoe snel investeer je dan in nieuwe hardware? Of wacht je het nog even af?
Veel speling kost geld en is zolang ongebruikt ook verspilling.

Daarnaast zullen ze met grote aanbieders bepaalde SLA’s of iets dergelijks hebben en e.e.a. realtime monitoren en adhv de trends plaatsen ze extra hardware. Misschien is I3D karig maar misschien is EA dat wel en willen ze onvoldoende betalen? :P

@Stewie! weet hoe dit precies werkt. Misschien wil hij daar iha, dus los van EA, wel wat meer over vertellen.
Thanks voor het taggen.
Een SSD zet je ook niet vol, dan is de performance slecht. Maar in het geval van servers die wij voor games gebruiken .... zal misschien 10 Gb schijfruimte in gebruik zijn? Dat zal al veel zijn. Bij BF games is de CPU de limiet, bij games zoals The Division is het memory intensief. PUBG is weer CPU intensief. Verschilt per type game, per engine, per developer. Onze servers zijn op alle vlakken een top model, zodat ze aan alle type klanten te verhuren zijn. Dus dan heb je de snelste CPU (in Mhz), RAM (honderden Gbs) en 10 Gb netwerk als voorbeeld.
ps Stewie zal vast niet gaan bevestigen dat I3D karig is..... :+
Wij zijn niet de goedkoopste, onze klanten verwachten ook kwaliteit. Daarom kiezen ze voor ons in plaats van een generieke hosting provider. Kijk je naar game providers die BF2 hebben gehost, zijn er nu nog minder dan tien van over. Wereldwijd. En daarvan zijn er hedendaags slechts twee succesvol, wijzelf en een Amerikaanse concurrent die de eer heeft om Call of Duty te mogen hosten.

Daarbij doen we ook iets unieks met de game en de software die wij ervoor schrijven. Kijk naar FairFight, of naar ons wereldwijde game platform. Dat zijn de redenen waarom klanten voor ons kiezen boven een van de vele generieke hosting providers.

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:09
Ik heb hierop gezocht, maar ik kon zo snel niks vinden dus sorry als het al 100 keer gevraagd is.

Ik wil graag premium pass aanschaffen alleen deze is 50 euro alleen kan ik voor 40 euro de Revolution Edition kopen. Weet iemand of ik dat zonder problemen kan toevoegen aan mijn origin account, niet dat die gaat zeuren omdat ik het spel al heb. En is het mogelijk om net zoals op steam de 2e aangekochte battlefield game weg te geven als een gift aan een vriend?

Ik had al aan de verkoper gevraagd of het twee losse keys (game + pass) waren maar hij antwoorden dat het 1 key was. Op de rest van mijn vraag had hij geen antwoord omdat hij hiermee geen ervaring had.

Het is een beetje onzin om 10 euro meer te betalen voor de losse premium pass... Maak ik liever een tweede account aan zodat ik eens met een vriend het spel kan spelen.

• Razor punk
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-03 21:16
Het werkt, er werd een keer gratis battlefield 3 weggeven.
Ik had de game al maar toch voor de grap nog een keer aan mijn account gekoppeld.
Nu heb ik twee keer battlefield 3 _/-\o_

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Stewie! schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:58:

Daarbij doen we ook iets unieks met de game en de software die wij ervoor schrijven. Kijk naar FairFight
Over FairFight gesproken; is het mogelijk om dit systeem de blatant hackers (173-2 score e.d.) wat eerder te laten detecteren? Soms valt het zo ontzettend op dat de server zelfs leegloopt maar dan check je het profiel een paar dagen later en speelt hij gewoon door.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Gisteravond de nieuwe DLC links laten liggen en de base game maps gespeeld op conquest. Op 1 of andere manier gaat dat mij echt véél beter af.
Ook weer een flinke cheater in het andere team. Stond uit eindelijk 97-11 ofzo (kan opzich), maar dan als sniper op Amiens. 80% waren headshots, en het was iemand die op rank 10 zat ofzo, vrij ongeloofwaardig. Je was de hoek nog niet eens om *bam headshot*. Uiteindelijk hebben we diegene met 10 man gereport ofzo, ben benieuwd of daar ook serieus iets mee wordt gedaan

Vaak bu'j te bang!

• RubenDJ
Kwam gisteren ook weer een cheater tegen, allemaal 1 hit kills met de MG15. Echt zo vervelend, snap ook niet dat daar niets aan te doen is. Dat valt toch op? Ben er ook vrij zeker van dat er een cheat is die suppression tegen gaat, ik speel graag support en vind het dan natuurlijk leuk om snipers te irriteren maar af en toe heb je er dan 1 die gewoon ondanks zware suppression headshot na headshot maakt.

Ik vind de DLC maps wel erg leuk om te spelen, echt een heerlijk sfeertje vind ik het. Snap alleen niet dat iedereen Albion zo gaaf vindt, dat vind ik echt by far de minste map. Je bent nog veel kwetsbaarder voor snipers aan de andere kant van de map omdat de heuvels zo weinig dekking bieden. Je steekt als soldier natuurlijk ontzettend af tegen de sneeuw. In Galicia kun je nog prima gebruik maken van de trenches. Tsaritsyn vind ik ook wel meevallen, als is de map zelf natuurlijk wel ongebalanceerd. Als een team eenmaal B in bezit heeft en zo snugger is om de base flag te houden is er voor de tegenstander niets tegen te beginnen.

Erg jammer dat ze geen frontlines hebben gemaakt op de nieuwe maps, dat blijf ik toch de leukste gamemode vinden.

specs

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Arfman schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:27:
[...]

Over FairFight gesproken; is het mogelijk om dit systeem de blatant hackers (173-2 score e.d.) wat eerder te laten detecteren? Soms valt het zo ontzettend op dat de server zelfs leegloopt maar dan check je het profiel een paar dagen later en speelt hij gewoon door.
De software kan alles. De klant bepaalt echter hoe snel gebannen wordt en welke verificatie toegepast wordt.

• Borentos
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-05-2022
-tom-562 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:32:
Gisteravond de nieuwe DLC links laten liggen en de base game maps gespeeld op conquest. Op 1 of andere manier gaat dat mij echt véél beter af.
Ik speels ook weer de vanilla maps of als ik het kan vinden the They shall not pass maps. Galicia en Volga river zijn de enige 2 maps die ik leuk vind van de dlc. Op Tsaritsyn na zijn ze wel heel erg sniper gericht. Er zijn al zo belachelijk veel snipers in deze battlefield, lijkt of het nu alleen maar erger is geworden.

Ik wacht nu eigenlijk op de gun en operations update. Ik hoop dat het dan wat lekkerder speelt dan nu,

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Stewie! schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:59:
[...]
De software kan alles. De klant bepaalt echter hoe snel gebannen wordt en welke verificatie toegepast wordt.
Thanks, dat wordt dus bepaald door EA dus heeft het geen enkele zin hier verder op in te gaan :+ Ach ja, moet er maar mee leren leven. Als ik op een cheaterserver terechtkom quit ik gewoon, ik speel voor m'n plezier en als ik geen plezier heb is het :w

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
Hmm, "snelste" manier die ik tot nu toe gevonden heb om HE tripwire frags te make: alluasnackbar-acties op een groepje vijanden :o

Even verwonden met een sidearm, tripwire planten, berusten in je lot :+

zoals de eerste (en tweede) kill hier:
YouTube: Battlefield_1_09.14.2017_-_22.04.29.41.mp4_conc.mp4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
GDVD al bijna een maand die shit lag, mooie bug dan die na 3,5 week nog niet is opgelost, kill je iemand krijg je pas na 10 sec de kill message in beeld, lijkt wel bf4 tijdens release, valt zo helemaal niet te spelen!

PUBG 1,3 miljoen spelers op piek moment gisteren en bf1 met de i3d servers beginnen al te klapperen bij 30000 spelers op piek moment door een zogenaamde bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Misschien een keertje netstat intypen. Dan zie je dat het op dezelfde servers draait en spreek je jezelf publiekelijk ook niet tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
met een beetje afwisseling van de gamemodes en een constante lichte afwisseling van lol / assignments, kan ik me alweer goed vermaken sinds de DLC uitgekomen is.

Ik probeer 'langzaam' 2 nieuwe perks te unlocken en daarbij ook wat lol te beleven. Moet mijn oorspronkelijke kritiek op al die assignments wel een beetje terugtrekken, vind mijn weg wel door de vele modes en maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
KeesFluitman schreef op zondag 17 september 2017 @ 18:41:
met een beetje afwisseling van de gamemodes en een constante lichte afwisseling van lol / assignments, kan ik me alweer goed vermaken sinds de DLC uitgekomen is.

Ik probeer 'langzaam' 2 nieuwe perks te unlocken en daarbij ook wat lol te beleven. Moet mijn oorspronkelijke kritiek op al die assignments wel een beetje terugtrekken, vind mijn weg wel door de vele modes en maps!
Assignment en unlocks zijn leuk vind ik gewoon omdat je veel meer mogelijkheden van het spel verkent.

Overigens de Vetterli en de mosin nagant geunlocked, en wat een schijtwapens zijn dat. Net als de SMG08 :X

Is het jullie ook opgevallen dat het enorm lelijk is als je een speler met de perino ziet lopen? Lijkt net op een poppetje uit BF Heroes XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Zo, hehe 15 tripwire kills klaar.

Zelfmoordacties en van die dingen naast gewonde tegenstanders leggen werkte het best :+

Denk niet dat ik die Nagant marksman of die andere ga gebruiken echter, ze nemen wel erg veel zicht weg tijdens doorladen/herladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb eindelijk de Avtomat Trench vrijgespeeld. Man, wat haat ik die standaard medic guns toch (op de ML 1907 Sweeper na dan). Volgens mij wordt die Avtomat mijn nieuwe favo medic gun!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenDJ
-tom-562 schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:02:
Ik heb eindelijk de Avtomat Trench vrijgespeeld. Man, wat haat ik die standaard medic guns toch (op de ML 1907 Sweeper na dan). Volgens mij wordt die Avtomat mijn nieuwe favo medic gun!
Totdat je iemand wil raken die meer dan 15 meter ver weg is, door de bizarre bullet spread raak je gewoon niets. Is dus weer een luck gebaseerd wapen, niets voor mij dus.

[ Voor 6% gewijzigd door RubenDJ op 18-09-2017 10:03 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
-tom-562 schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:02:
Die heb ik gisteren ook vrijgespeeld, ook gelijk m'n nieuwe favoriete wapen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 14:25

steel123

Cryman9

Avtomat Trench is leuk in close quarter kleine gebouwen, maar inderdaad een klein beetje langere afstand en je bent kansloos.
steveman schreef op zondag 17 september 2017 @ 23:31:
Zo, hehe 15 tripwire kills klaar.

Zelfmoordacties en van die dingen naast gewonde tegenstanders leggen werkte het best :+

Denk niet dat ik die Nagant marksman of die andere ga gebruiken echter, ze nemen wel erg veel zicht weg tijdens doorladen/herladen.
Succes dan nog met de 20 tripwire kills voor de perk assignment |:(
Of je moet hem overslaan en dan 5 cavalry riders headshotten met een sniper :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

Mensen, zijn de DLC's een echte must have? Ik speel hier en daar een potje BF1.. ik zie dat er wel wat DLC mappen in staan in mijn overzichtje als ik een server wil joinen. Maar het zijn er altijd maar een paar en niet altijd even vol. Ze lijken mooi, maar als ze niet gespeeld worden steek ik ze liever misschien in een andere game.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
RoyK schreef op maandag 18 september 2017 @ 10:43:
Mensen, zijn de DLC's een echte must have? Ik speel hier en daar een potje BF1.. ik zie dat er wel wat DLC mappen in staan in mijn overzichtje als ik een server wil joinen. Maar het zijn er altijd maar een paar en niet altijd even vol. Ze lijken mooi, maar als ze niet gespeeld worden steek ik ze liever misschien in een andere game.
Een must have misschien niet, maar ze voegen wel veel maps toe, wat ik zelf een mooie toevoeging vind. Ik weet niet wat voor overzicht je dan op kijkt (met wat voor filters), maar wij zitten eigenlijk altijd in volle servers :)

Er zijn nu ook (custom) servers die mixed maps draaien, van de 'standaard' game en van de twee DLC's. Dat vind ik zelf wel erg tof, de beste maps op één server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

steel123 schreef op maandag 18 september 2017 @ 10:42:
Avtomat Trench is leuk in close quarter kleine gebouwen, maar inderdaad een klein beetje langere afstand en je bent kansloos.

[...]

Als medic ben je toch vaak waar de actie zich afspeelt, althans, als je veel revived en pouches/crates dropt, dus dat CQ is dan alleen maar gunstig :P Ik speelde eerst alleen met de ML1907 Sweeper want full auto en flink magazijn, denk dat de Avtomat een goede (fijnere) opvolger is

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ViperTim
Tankiej schreef op maandag 18 september 2017 @ 10:55:
[...]

Een must have misschien niet, maar ze voegen wel veel maps toe, wat ik zelf een mooie toevoeging vind. Ik weet niet wat voor overzicht je dan op kijkt (met wat voor filters), maar wij zitten eigenlijk altijd in volle servers :)

Er zijn nu ook (custom) servers die mixed maps draaien, van de 'standaard' game en van de twee DLC's. Dat vind ik zelf wel erg tof, de beste maps op één server!
Je kan mij stom vinden maar ik heb het toch eens gedaan.
Ik heb 2 servers gehuurd voor een periode van 7 dagen en ik heb ze ook als mixed maps ingedeeld.
Fijne is ook dat als er actief een admin aanwezig is deze cheaters kan bannen. Ik heb ook de mogelijkheid om andere personen mee te laten doen als admin. Ik kan alles naar eigen wensen instellen zo ook bijv no sniper server.
Je vindt de server onder de naam TWEAKERS
Als het echt bevalt ben ik best bereid om voor een langere periode te huren.

[ Voor 3% gewijzigd door ViperTim op 18-09-2017 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
steel123 schreef op maandag 18 september 2017 @ 10:42:

[...]

Moet dat HE zijn ook? Met incendiary had ik normaal wel wat sneller succes doorgaans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 14:25

steel123

Cryman9

-tom-562 schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:35:
[...]
Als medic ben je toch vaak waar de actie zich afspeelt, althans, als je veel revived en pouches/crates dropt, dus dat CQ is dan alleen maar gunstig :P Ik speelde eerst alleen met de ML1907 Sweeper want full auto en flink magazijn, denk dat de Avtomat een goede (fijnere) opvolger is
Ja en nee, ik blijf liever een paar meter achter de assaults. Laat die maar close combat erin vliegen zodat ik ze daarna makkelijk kan reviven. Als de medic als kip zonder kop vooraan in de actie meedoet, wie moet hem dan reviven?

Maarja ik hou dan ook veel meer van semi auto's in elke shooter.
steveman schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:29:
[...]
Moet dat HE zijn ook? Met incendiary had ik normaal wel wat sneller succes doorgaans.
Maakt niet uit, maar ik gebruik toch liever HE. Voordat je 80+ damage doet met incendiary duurt ook even. Maar misschien dat ik ook eens ga switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
ViperTim schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:55:
[...]

Ik heb 2 servers gehuurd voor een periode van 7 dagen en ik heb ze ook als mixed maps ingedeeld.
Fijne is ook dat als er actief een admin aanwezig is deze cheaters kan bannen. Ik heb ook de mogelijkheid om andere personen mee te laten doen als admin. Ik kan alles naar eigen wensen instellen zo ook bijv no sniper server.
Zal vanavond eens kijken, klinkt goed! Ik ben wel voor een limiet op snipers, helemaal weg misschien niet, maar 3-4 per team ofzo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViperTim
Tankiej schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:48:
[...]

Ik ben wel voor een limiet op snipers, helemaal weg misschien niet, maar 3-4 per team ofzo :P
Die optie heb ik nog niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 23:12
Ik krijg battlefield 1 maar niet vloeiend draaiend.

Heb het idee dat alles in kakt door het hoge cpu gebruik.
Zelfs op low draait het nog niet lekker vloeiend.
Moet toch wel lukken met een 4670k op 4,2 en een gtx 970?

Hebben jullie er nou echt geen problemen mee?

[ Voor 3% gewijzigd door Bassbounce op 18-09-2017 15:52 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Bassbounce schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:49:

80% heeft 100% cpu

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
steel123 schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:43:
[...]

Ja en nee, ik blijf liever een paar meter achter de assaults. Laat die maar close combat erin vliegen zodat ik ze daarna makkelijk kan reviven. Als de medic als kip zonder kop vooraan in de actie meedoet, wie moet hem dan reviven?

Maarja ik hou dan ook veel meer van semi auto's in elke shooter.

[...]

Maakt niet uit, maar ik gebruik toch liever HE. Voordat je 80+ damage doet met incendiary duurt ook even. Maar misschien dat ik ook eens ga switchen.

Dit geklooi doe ik dus liever niet nog 20x :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Maar het speelt toch niet fijn met al die haperingen?
Ik ben al maanden bezig om die haperingen er zoveel mogelijk uit te krijgen.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Bassbounce schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:19:
[...]

Maar het speelt toch niet fijn met al die haperingen?
Ik ben al maanden bezig om die haperingen er zoveel mogelijk uit te krijgen.
Vsync uit?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Ja die staat uit, wel fps gecapt op 61 fps.
3 x 4 gb ram.
Vooral bij 64p operations heb ik last dat het niet lekker draait.
Afterburner geeft vaak aan 100% cpu en dan duikt me fps na beneden.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Bassbounce schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:30:
[...]

Ja die staat uit, wel fps gecapt op 61 fps.
3 x 4 gb ram.
Vooral bij 64p operations heb ik last dat het niet lekker draait.
Afterburner geeft vaak aan 100% cpu en dan duikt me fps na beneden.
Als je een dual ram hebt ben je de sjaak.

Maar bijna iedereen op pc hebben 100%

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Dutchredgaming schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:31:
[...]

Als je een dual ram hebt ben je de sjaak.

Maar bijna iedereen op pc hebben 100%
Dankje, het zijn 3 dezelfde ram sticks. Cpu z en speccy geeft dual aan.
Dus denk dat het in flex mode draait.

Huidige Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 20:42
Draai je op DX11 of 12? probeer beide.
DX12 zou beter zijn voor mensen waarbij cpu aan 100% zitten.

Ik hoor ook vaker dat BF1 bij online met 64 spelers gewoon erg zwaar is voor de cpu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Balen voor je, het hoort alleen eerder hier thuis: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Daarnaast geef je ook nog eens bijzonder weinig detail. Wat is je Resolutie, OS, hardware etc etc.
Wat heb je zelf allemaal al getest.

Misschien eens beginnen je gallery: Bassbounce in te vullen en linken in je sig.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
ViperTim schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:10:
[...]

Die optie heb ik nog niet gezien
Hmm ik zie het, zou eerst in de Prise de Tahure update zitten, maar is op het einde eruit gehaald. Jammer, maar wellicht komt het nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Zo, medic unlocks gingen een stuk sneller :) Nu alle dlc wapentjes binnen.

En die Fedorov zeg, da's maaien in close quarters :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Help!!!! schreef op maandag 18 september 2017 @ 18:17:
[...]

Balen voor je, het hoort alleen eerder hier thuis: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Daarnaast geef je ook nog eens bijzonder weinig detail. Wat is je Resolutie, OS, hardware etc etc.
Wat heb je zelf allemaal al getest.

Misschien eens beginnen je gallery: Bassbounce in te vullen en linken in je sig.
Bedankt!

Huidige Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeesFluitman
ViperTim schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:55:
[...]

tof! lijkt me mooi daar wat te spelen als ie zich wat vult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
KeesFluitman schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:25:
[...]

tof! lijkt me mooi daar wat te spelen als ie zich wat vult
Dat is het hem juist. voor zover vult het zich niet snel.
Als de server meer bekendheid krijgt zal het elke avond vol zijn zoals andere servers.

[ Voor 15% gewijzigd door ViperTim op 18-09-2017 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

ViperTim schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:47:
[...]

Dat is het hem juist. voor zover vult het zich niet snel.
Als de server meer bekendheid krijgt zal het elke avond vol zijn zoals andere servers.
Ik help het je hopen en ik ben heel benieuwd of je de servers vol krijgt! Ik acht de kans echter niet heel groot, al was het maar vanwege het brakke systeem erachter. Dat je nu meerdere admins aan kunt wijzen is al wel een vooruitgang, maar dat had er eigenlijk al vanaf het begin in moeten zitten.

In de BF3/4 tijd was het al lastig om je servers vol te krijgen en te houden, waarbij je bijna alles aan kon passen via bijvoorbeeld Procon om het de spelers naar de zin te kunnen maken.Maar nu, zonder die tools en de huidige stand van zaken? Veel succes!

Of valt het nu wel mee en loop ik achter?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
bvk schreef op maandag 18 september 2017 @ 21:08:
[...]

Ik help het je hopen en ik ben heel benieuwd of je de servers vol krijgt! Ik acht de kans echter niet heel groot, al was het maar vanwege het brakke systeem erachter. Dat je nu meerdere admins aan kunt wijzen is al wel een vooruitgang, maar dat had er eigenlijk al vanaf het begin in moeten zitten.

In de BF3/4 tijd was het al lastig om je servers vol te krijgen en te houden, waarbij je bijna alles aan kon passen via bijvoorbeeld Procon om het de spelers naar de zin te kunnen maken.Maar nu, zonder die tools en de huidige stand van zaken? Veel succes!

Of valt het nu wel mee en loop ik achter?
Deze avond is de server bij 2 rondes vol geweest. Dat is al iets.
Ik kan als admin redelijk wat dingen aanpassen. Mensen kicken of bannen. Mensen in de VIP lijst zetten. Al weet ik nog niet wat daar de bedoeling van is. Ik kan mensen als moderator aanwijzen. Ik kan kiezen welke type wapens toegelaten kunnen worden. Ook welke classes. Veder nog wat regels aanpassen als sneller spawnen, bullet damage, meer/minder tickets. wel of geen behemoth en nog wat dingetjes. Ik kan kiezen welke maps er in de rotatie meedoen. Ook door elkaar met andere gamemodes.

Edit: ik zie dat mensen in de VIP lijst een nog hogere prioriteit krijgen in de queue dan premium members.

[ Voor 7% gewijzigd door ViperTim op 18-09-2017 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedBad9
ViperTim schreef op maandag 18 september 2017 @ 22:44:
[...]

Ik kan als admin redelijk wat dingen aanpassen. Mensen kicken of bannen. Mensen in de VIP lijst zetten. Al weet ik nog niet wat daar de bedoeling van is. Ik kan mensen als moderator aanwijzen. Ik kan kiezen welke type wapens toegelaten kunnen worden. Ook welke classes. Veder nog wat regels aanpassen als sneller spawnen, bullet damage, meer/minder tickets. wel of geen behemoth en nog wat dingetjes. Ik kan kiezen welke maps er in de rotatie meedoen. Ook door elkaar met andere gamemodes.
Ah shiiiit ik zocht in de browser en er stonden al 2 mensen in de queue dus toen ben ik maar quickmatch gegaan..

@Bassbounce ik weet niet waarom niemand je erop heeft gewezen, maar het is logisch dat het nu ruk draait.. De hele game is op dit moment sinds plusminus 2 weken brak. DICE is er mee bezig en met een beetje geluk komt morgen een patch uit maar kan ook later deze week zijn. Mijn specs zijn minder dan die van jou en voor de update van 2 weken geleden had mijn 3570k 3,3Ghz het vooral zwaar bij meerdere explosies, chokepoints etc. TL;DR geef het nog niet op, blijf tweaken met de settings. (En test vooral niet op Amiens, die map is echt zo bout geoptimaliseerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

ViperTim schreef op maandag 18 september 2017 @ 22:44:
[...]

Zo,dan loop ik inderdaad een stuk achter en is er blijkbaar flink vooruitgang geboekt in de mogelijkheden. Dan wil ik ook misschien wel weer een server inrichten, even overleggen met mijn BuG achterban ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
bvk schreef op maandag 18 september 2017 @ 23:06:
[...]

Zo,dan loop ik inderdaad een stuk achter en is er blijkbaar flink vooruitgang geboekt in de mogelijkheden. Dan wil ik ook misschien wel weer een server inrichten, even overleggen met mijn BuG achterban ;)
Via een video heb ik wel gehoord en dat is dan wel heel erg jammer, dat als mensen via quick match joinen ze niet in jouw server terecht komen en zo de server moeilijk vol te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wellicht heb je ook last van de Windows 10 CU Gamemodus? Die zorgt voor meer mensen sinds de update voor onverklaarbare (micro)stutters, helaas zijn er volgens mij even veel 'oplossingen' als mensen met problemen dus is er niet echt één oplossing voor iedereen. Bij mij was gamemodus/dvr uitschakelen voldoende.

Ik heb overigens dezelfde specs en gisteravond even getest na lange tijd niet gespeeld te hebben. Nul problemen in frontlines en 120 - 150 fps op low/medium @ 1080p.

Qua game en UI is BF1 toch wel aardig verbeterd moet ik zeggen, alleen die gunplay update moet echt ASAP komen wil ik het nog eens opstarten, een shooter wordt zo snel saai als je voor elk vuurgevecht al weet wat er gaat gebeuren.

Overigens, nog zoiets irritants, de keybindings worden echt random veranderd na updates heb ik het idee. Dit keer stond alles goed, behalve spot/commo rose. Ik dacht dat spotten uitgeschakeld was op de server, want ik kreeg maar niets gespot en mijn team spotte zoals gewoonlijk ook niets. Na het vallen van het kwartje de settings weer even goed gezet, eng hoe groot verschil dat maakt hoe snel vijanden doodgaan zodra je wél spot. Ook al zijn het er maar een handjevol die consequent spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
Nog steeds geen update of iets mbt lag problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
kon je nu trouwens die nieuwe maps etc gratis uitproberen? Meen is voorbij te zien komen op twitter maar kan het niet meer terug vinden? En werkt dit dan ook met de default/stock BF1 versie als je die hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

ViperTim schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 16:33:
Nog steeds geen update of iets mbt lag problemen.
Ik heb gelezen dat ze deze week nog met een update komen, maar ik heb nog niets gezien

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
Paulus07 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 16:56:
kon je nu trouwens die nieuwe maps etc gratis uitproberen? Meen is voorbij te zien komen op twitter maar kan het niet meer terug vinden? En werkt dit dan ook met de default/stock BF1 versie als je die hebt?
Er zijn volgens mij weer premium trials inderdaad, dus alle maps voor bepaalde tijd te spelen voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Wanneer krijg je eigenlijk een weekly medal toegekend ?

Heb vanavond makkelijk aan criteria voldaan maar hij geeft m niet. Ook niet na tijdje wachten.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:45
Ik blijf het raar vinden dat het party systeem nog steeds niet fatsoenlijk werkt. Als de party leader een server joined, komt er wel een melding of je wilt joinen maar dat werkt gewoon niet. Er gebeurt niets. Dan moet je wachten totdat hij geladen is, en dan pas kan ik via het party menu joinen..

[ Voor 5% gewijzigd door ThomasG op 19-09-2017 21:11 ]

Pagina: 1 ... 82 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.