Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Vind lupkow echt 3x niks, Support is veel te OP met midrange. Medic is te onnauwkerig of ik kom kogels te kort door de irritante camo overal, van bosjes tot takjes of andere meuk. Assault schiet ook tekort voor de midrange met nauwkeurigheid, en met de sniper lijk ik ook niks te raken (nee heb er normaal geen problemen mee) Ik weet niet wat het is, maar beleef er geen lol aan iig.

Ik weet in elke map wel een fijne class te pakken en mijn draai te vinden, maar Lupkow vind ik echt 3x niks,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swoutr schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 02:00:
Vind lupkow echt 3x niks, Support is veel te OP met midrange. Medic is te onnauwkerig of ik kom kogels te kort door de irritante camo overal, van bosjes tot takjes of andere meuk. Assault schiet ook tekort voor de midrange met nauwkeurigheid, en met de sniper lijk ik ook niks te raken

Ik weet in elke map wel een fijne class te pakken en mijn draai te vinden, maar Lupkow vind ik echt 3x niks,
Ik heb het gevoel dat er nog veel fijn getuned moet worden en dat wordt nog een lastige klus als ik denk wat er aan de hand is, soms weet ik eigenlijk wel zeker dat ik iemand raak maar, richt naast een takje of wathever soortgelijks maar krijg geen melding van een hit, lijkt wel of die tak dan iets groter is dan die eigenlijk eruit ziet, als je begrijpt wat ik bedoel. Vaak genoeg al zoiets meegemaakt in deze map.

Vindt de map wel leuk maar is wel ideaal voor snipers.

Het is inderdaad wel goed zoeken naar de tegenstanders door de dichtheid van obstakels in de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gister maar weer eens opgestart en quick match gedaan met Frontlines. Was best lache :) Wel op de oude maps overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:55:
[...]

Ik heb het gevoel dat er nog veel fijn getuned moet worden en dat wordt nog een lastige klus als ik denk wat er aan de hand is, soms weet ik eigenlijk wel zeker dat ik iemand raak maar, richt naast een takje of wathever soortgelijks maar krijg geen melding van een hit, lijkt wel of die tak dan iets groter is dan die eigenlijk eruit ziet, als je begrijpt wat ik bedoel. Vaak genoeg al zoiets meegemaakt in deze map.

Vindt de map wel leuk maar is wel ideaal voor snipers.

Het is inderdaad wel goed zoeken naar de tegenstanders door de dichtheid van obstakels in de map.
Dat is inderdaad ook nog een issue.

De map is grafisch gezien wel erg mooi moet ik zeggen! Maar goed, gameplay is king. :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:26
Ik vind het stiekem best een leuke map voor sniper duels :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Help!!!! schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:12:
[...]

Dat is inderdaad ook nog een issue.

De map is grafisch gezien wel erg mooi moet ik zeggen! Maar goed, gameplay is king. :P
Grafisch echt een uitdaging, vooral het hoogteverschil gebruiken in je spel vind ik best wel een toevoeging. Een greppel gebruiken om onderlangs te sneaken en een kamperend groepje in de rug te pakken... :*)

En zoals hierboven al gemeld: iedere class heeft op deze map wel zijn zwakte, er is er niet één 'king', zoals op tenenkrommend 'shotgun forest'.
Juist daarom is het een uitdagende map denk ik, en komt squadplay met diversiteit binnen het squad goed tot zijn recht. Nu die andere maps nog eens vrijgeven DICE, deze 'early access' move is echt meer oplichting dan wat anders.

Toevoeging:
Intussen de map Tsaritsyn op de CTE uitgeprobeerd: gave map, veel nieuwe gebouwen en daarin de weer verticale gameplay. Wel jammer dat er maar 3 vlaggen in zitten, ik vrees het Suez-syndroom: nauwelijks beweging in het 'front'. Benieuwd hoe dat in de praktijk gaat zijn....

[ Voor 14% gewijzigd door MaikelG op 24-08-2017 15:34 ]

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:54
Ik vind het ook wel een gave map idd om die reden, lekker flanken kan heel goed. Ik haal ook veel voldoening uit het countersnipen met een MG15/Lewis suppressive. Zelf ook lekker verdekt gaan liggen bij een boom/bosje en dan vol de sniper onder vuur nemen. Zie je ze snel opstaan om dekking te zoeken maar dan is het al te laat >:)

specs

• Paulus07
  • Niet online
Kan je deze map nu ook spelen zonder premium maar via dat "premium friends" (naam even kwijt) gebeuren. Ooit keer gehad dat ik op een andere map uitkwam voor premium only. Kon ik gewoon spelen alleen werd je behaalde XP dan niet meegenomen. Niet zo'n ramp maar wel leuk om keer wat andere maps zo te zien/checken op deze manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 23:12
Is operations nog een beetje te doen met de dlc mappen?
Bij de vorige dlc mappen waren de servers binnen krap 4 weken zo uitgestorven als wat.

Nog maar niet te spreken van de nogal wisselende performance van mijn pc na iedere update.

[ Voor 24% gewijzigd door Bassbounce op 27-08-2017 08:07 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-09 11:52
Zijn er mensen die dit nog frequent spelen? Ik heb het week of 2 terug gekocht in middels lvl 50 ofzo, merk vaak dat ik topfragger ben tenzij er echte groepen goed objectives pakken. Onder het mom van samen sta je sterk lijkt het mij dus lachen om met tweakerts te gam0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 19:13
Lampiz schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:21:
Zijn er mensen die dit nog frequent spelen? Ik heb het week of 2 terug gekocht in middels lvl 50 ofzo, merk vaak dat ik topfragger ben tenzij er echte groepen goed objectives pakken. Onder het mom van samen sta je sterk lijkt het mij dus lachen om met tweakerts te gam0n
Ik zoek ook nog wat mensen, zal binnenkort eens de discord server joinen. Die is te vinden onderaan de pagina.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:54
Lampiz schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:21:
Ja hoor, eigenlijk zitten er dagelijks 's avonds wel mensen op discord van het Tweakers platoon! Andere tijdstippen ben ik er eigenlijk nooit, dus geen idee of er dan ook mensen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-05-2022
Ik heb ook maar weer eens BF1 opgestart, blijkbaar was de laatste keer ingelogd december 2016. Een paar potjes op de nieuwe map gespeeld, op zich leuke map. Het enige probleem dat ik met BF1 heb, dat ik altijd met de verkeerde gun loop.
Ben ik assault, dan kan ik de medium targets niet raken, ga ik voor medic, dan word in CQB volkomen neergemaaid door automatico´s. Dit is de eerste shooter waarbij ik dit heb.

Nu zegt k/d niet alles, normaal gesproken zit ergens tussen de 1.5 en de 2 (ik gebruik zelden vehicles), in BF1 zag ik dat mijn k/d 0.73 is ( ik heb circa 5k kills). Het kan zijn dat ik een dagje ouder wordt en geen aim meer heb,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Borentos schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:28:
Ik heb ook maar weer eens BF1 opgestart, blijkbaar was de laatste keer ingelogd december 2016. Een paar potjes op de nieuwe map gespeeld, op zich leuke map. Het enige probleem dat ik met BF1 heb, dat ik altijd met de verkeerde gun loop.
Ben ik assault, dan kan ik de medium targets niet raken, ga ik voor medic, dan word in CQB volkomen neergemaaid door automatico´s. Dit is de eerste shooter waarbij ik dit heb.

Nu zegt k/d niet alles, normaal gesproken zit ergens tussen de 1.5 en de 2 (ik gebruik zelden vehicles), in BF1 zag ik dat mijn k/d 0.73 is ( ik heb circa 5k kills). Het kan zijn dat ik een dagje ouder wordt en geen aim meer heb,
Tja.. ik vind dat juist vóór het niveau van het spel spreken.. Als één gun altijd de beste is, zal niemand nog iets anders spelen, en wordt het wel erg saai. Je gun en je speelstijl kan je toch makkelijk aan elkaar aanpassen?

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
MaikelG schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:50:
[...]

Tja.. ik vind dat juist vóór het niveau van het spel spreken.. Als één gun altijd de beste is, zal niemand nog iets anders spelen, en wordt het wel erg saai. Je gun en je speelstijl kan je toch makkelijk aan elkaar aanpassen?
Het is nu rock, paper, scissor, wat ik erg irritant vind. In de begindagen van Wow was dat hetzelfde, je had dan je "anti-class", kon je niks tegen beginnen behalve alvast dood te liggen.
Ik kan natuurlijk met bijv. de automatico altijd zorgen dat ik in CQB blijf, maar als ik dan van A naar B loop, dan kan ik vervolgens niks neerschieten.

Ondanks dat ik destijds premium heb gekocht, zie ik mezelf dit spel niet veel meer spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
Borentos schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 23:14:
[...]

Het is nu rock, paper, scissor, wat ik erg irritant vind. In de begindagen van Wow was dat hetzelfde, je had dan je "anti-class", kon je niks tegen beginnen behalve alvast dood te liggen.
Ik kan natuurlijk met bijv. de automatico altijd zorgen dat ik in CQB blijf, maar als ik dan van A naar B loop, dan kan ik vervolgens niks neerschieten.

Ondanks dat ik destijds premium heb gekocht, zie ik mezelf dit spel niet veel meer spelen.
Dan kies je er zelf voor om op midden/lange afstand niets meer te kunnen raken, als je altijd met een automatico rond gaat lopen. Als je een wapen kiest die alleen effectief is op korte afstand, zorg dan dat je ook zoveel mogelijk op korte afstand van vijanden bent.
Het is natuurlijk belachelijk om op Sinai Desert met een shotgun of automatico van punt G naar D te lopen, daar schiet je niets mee op. Maar als je op diezelfde map constant rondom C blijft hangen, kan een automatico of een shotgun juist erg effectief zijn met al die bebouwing.

Kies het juiste wapen voor jouw speelstijl op de map die er dan is, er is niet één perfect wapen voor elke situatie (gelukkig..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Speel hem nu weer redelijk vaak met de mode frontlines (anders smelt mijn CPU weg :P).
En dan altijd als support. Vlaggen veroveren en ammo droppen en punten scoren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Het is enkel de assault class die enkel op korte afstand praktisch is, de rest van de classes zijn op elke afstand in te zetten. Dan moet je gewoon geen assault spelen en is het probleem dus opgelost.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Alexknl schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:27:
[...]

Ik zoek ook nog wat mensen, zal binnenkort eens de discord server joinen. Die is te vinden onderaan de pagina.
Op onze Bug-Community (link in de topic warning is alleen nog niet aangepast naar de Discord channel)
zijn vrijwel iedere avond wat spelers te vinden.
Borentos schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:28:

Tja het is net Battlefield 3, Meeste lopen allemaal met de zelfde wapens rond en dat is niet erg in mijn beleving. Ja het kan eentonig aanvoelen als je van unlocken houdt etc., maar als iedereen heeft zelfde gebruikt, dan komt het weer neer op skills.
Het moet bij mij wel heel slecht lopen, wil ik een K/D onder de 1.7 halen bijvoorbeeld.
Met goede positioning kom je echt ver en tja weet welke targets je eerst neer moet halen.
Ben zelf ook niet de jongste met 27 jaar hahaha.
[...]

Hoe kom je erbij dat het Rock, Paper , Scissors is ?
je moet gewoon weten wat je doet. Tja een Automatico is voor close range en dus moet je echt niet denken om in een open veld te gaan lopen. In sommige maps werkt de automatico fijn, maar in veel gevallen ook weer niet.
Paulus07 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:36:
Speel hem nu weer redelijk vaak met de mode frontlines (anders smelt mijn CPU weg :P).
En dan altijd als support. Vlaggen veroveren en ammo droppen en punten scoren :)
Ik speel alleen Conquest, want andere modes spreken mij niet zoveel aan of hebben te weinig spelers.
Laten we hopen dat Battlefield 1 een boostje krijgt in aantal spelers, want je bent nu beperkt tot conquest vanilla maps.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:35:
Ik speel alleen Conquest, want andere modes spreken mij niet zoveel aan of hebben te weinig spelers.
Laten we hopen dat Battlefield 1 een boostje krijgt in aantal spelers, want je bent nu beperkt tot conquest vanilla maps.
Conquest moet ik weer keer proberen alleen dan denk de kleinere variant. Met 64 players is dat erg CPU intensief en dan kakt de FPS behoorlijk in op mijn systeem. Frontlines is kleiner van opzet en kan ik gewoon vloeiend en goed spelen :)

Vanavond denk weer keer conquest testen (of toch met Sonic mania beginnen die nu op pc uit is......:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Pykow schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:35:
[...]

Op onze Bug-Community (link in de topic warning is alleen nog niet aangepast naar de Discord channel)
zijn vrijwel iedere avond wat spelers te vinden.
Oh ik heb de discord link uit de topic warning, vond het al wat stilletjes daar. Welke moet ik hebben dan? B.v.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Paulus07 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:46:
[...]

Conquest moet ik weer keer proberen alleen dan denk de kleinere variant. Met 64 players is dat erg CPU intensief en dan kakt de FPS behoorlijk in op mijn systeem. Frontlines is kleiner van opzet en kan ik gewoon vloeiend en goed spelen :)

Vanavond denk weer keer conquest testen (of toch met Sonic mania beginnen die nu op pc uit is......:P)
Helaas is conquest alleen 64 spelers.
Alexknl schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:49:
[...]

Oh ik heb de discord link uit de topic warning, vond het al wat stilletjes daar. Welke moet ik hebben dan? B.v.d.
http://discord.bug-community.com

We spelen wel alleen s'avonds want overdag wordt er "gewerkt"
Gisteren hadden we weer een volle squad die leuk samen speelt.

Je moet alleen niet verwachten dat het iedere avond pret is ;)
Zelf speel ik alleen Maandag avond en Woensdag avond en natuurlijk zo nu en dan tussendoor.
Ben wel iedere avond online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:59:
[...]
Helaas is conquest alleen 64 spelers.
je kon toch ook 32 of 48 kiezen? Of is dat eruit gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Paulus07 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:11:
[...]

Dat heeft er toch nooit ingezeten? Ik ken conquest bij BF1 alleen met 64 man..

[ Voor 9% gewijzigd door Tankiej op 29-08-2017 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Paulus07 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:11:
[...]

Battlefield heeft alleen 64 man.
In de vorige edities had je Conquest en Conquest Large met spelers limits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
ah k. Dacht dat het hier inderdaad ook inzat bij conquest. Had verwacht dat het mogelijk was als ze gedaan hebben bij operations. Daar kan je voor de pot begint ook kiezen of je minder spelers wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Paulus07 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:58:
ah k. Dacht dat het hier inderdaad ook inzat bij conquest. Had verwacht dat het mogelijk was als ze gedaan hebben bij operations. Daar kan je voor de pot begint ook kiezen of je minder spelers wil.
Tja niemand begrijpt waarom ze dit weg hebben gelaten.
Momenteel speelt iedereen alleen nog maar quick match.
Dit komt doordat de server browser gewoon niet goed werkt en je erg beperkt bent in het maken van een eigen server. Je huurt alleen maar een server, maar kan niet kiezen voor Instant (vehicle) respawn of Vinalle en DLC maps door elkaar gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 14:25

steel123

Cryman9

Wordt er hier eigenlijk veel de Gewehr M95 Marksman gebruikt voor snipers?

Ik ben nu bezig om Scout naar lvl 50 te halen en dit is veruit mijn favoriete gun, maar zie hem weinig gebruikt worden. Dit is de enige scoped sniper waarbij je niet uit je scoped ADS wegmoet om de volgende kogel te laden. Hierdoor schiet hij echt supersnel achter elkaar zodat je een prone enemy gewoon een 2e keer kunt schieten voordat hij kan opstaan en wegrennen. Ideaal voor mij die soms headshots mist.

Ook als je een groepje van 3 ziet staan kun je ze zeer snel makkelijk aan gort schieten. En dat allemaal zonder lens glare(want 4x zoom op marksman). En de palm rest zorgt ervoor dat je niet prone hoeft te zijn voor je bipod. Dit zorgt allemaal voor veel snellere gameplay en dat je je rushende squad bij kunt houden en daarmee je eerste plaats op de ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
steel123 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:29:

Ik ben nu bezig om Scout naar lvl 50 te halen en dit is veruit mijn favoriete gun, maar zie hem weinig gebruikt worden. Dit is de enige scoped sniper waarbij je niet uit je scoped ADS wegmoet om de volgende kogel te laden. Hierdoor schiet hij echt supersnel achter elkaar zodat je een prone enemy gewoon een 2e keer kunt schieten voordat hij kan opstaan en wegrennen. Ideaal voor mij die soms headshots mist.

Ook als je een groepje van 3 ziet staan kun je ze zeer snel makkelijk aan gort schieten. En dat allemaal zonder lens glare(want 4x zoom op marksman). En de palm rest zorgt ervoor dat je niet prone hoeft te zijn voor je bipod. Dit zorgt allemaal voor veel snellere gameplay en dat je je rushende squad bij kunt houden en daarmee je eerste plaats op de ranking.
Lol, ik pakte laatst juist de infantry variant omdat ik die straight pull wel handig vond... maar die zit dus ook gewoon op de scoped editie! :o

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik gebruik zelf SMLE ofzo iets.
Werkt goed op mid range

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
@steel123
Toen ik sniperlevel omhoog aan het brengen was heb ik met een hoop snipers gespeeld. Als je veel met een wapen speelt wordt je er vanzelf goed in. Uiteindelijk ben ik bij de Lebel blijven hangen maar dat had ook best een andere sniper kunnen zijn.

Als je long distance snipen leuk vindt dan zou ik denk ik alleen minder snel een 4x scope pakken. Alhoewel je een eind komt als je goed bent en het gebrek aan glint ook wel prettig is.

Ik gebruik wel redelijk veel de binoculars om minder gespot te worden, zelf veel te spotten en de boel te verkennen. Dus eerst even goed kijken, dan snel aanleggen, hopelijk headshot, en weer weg.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:46

-tom-562

Oliesjeik

Als ik wat meer CQ wil snipen, dan pak ik de M.95, verder eigenlijk _altijd_ de M.98, die heeft de snelste bullet velocity en (volgens mij) de minste bullet drop.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

@steel123 Gewehr M95-fan hier :) Ik gebruik em altijd wanneer ik PTFO doe. IMO de beste sniper rifle van het spel voor PTFO. Bulletdrop is gigantisch vind ik waardoor ik em niet echt op long range gebruik.

Maar ik gebruik, ook voor korte afstanden, graag de M1903 marksman, omdat ik er toch altijd al vanuit ga dat ik het klusje moet klaren met het pistool. Ben ik zo gewend met de M95 omdat dat nooit 1 shot 1 kill is, tenzij headshot, maar je kunt idd goed tekeer gaan met een gewehr M95.
Overigens, als je echt PTFO doet dan is de M95 weliswaar het snelst, maar als je de SMLE infantry pakt hoef je minder naar je pistool te grijpen omdat bij de SMLE het vaak wél een directe kill is, dus vaak switch ik ook tussen deze 2, omdat de SMLE wat krachtiger is ;) Hij is ook vrij snel, maar uiteraard wat langzamer dan de M95.

Ik heb dan wel vaker de infantry of carbine dan de marksman. Op het moment dat ik een scope nodig heb, switch ik vrij snel naar de M1903 of gewehr 98, ondanks dat de M95 in ADS kan blijven. Voor mij is dit gewoon een groot nadeel aangezien ik altijd uitzoom na een schot zodat ik snel kan bewegen. In ADS blijven maakt me een makkelijk doelwit, dus daarom gebruik ik de M95 Marksman nooit always-ADS'ed.

Gewehr 98 ook echt een top geweer waarbij je ook écht het hoofd raakt als je erop mikt op langere afstanden.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Help!!!! schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:38:
@steel123
Als je long distance snipen leuk vindt dan zou ik denk ik alleen minder snel een 4x scope pakken. Alhoewel je een eind komt als je goed bent en het gebrek aan glint ook wel prettig is.

Ik gebruik wel redelijk veel de binoculars om minder gespot te worden, zelf veel te spotten en de boel te verkennen. Dus eerst even goed kijken, dan snel aanleggen, hopelijk headshot, en weer weg.
Maar wat heeft het voor zin om long distance te snipen? Of zijn dat al die snipers die onderaan de leaderboard hangen? Ik probeer toch altijd wel top 5 te eindigen anders heb ik echt een slechte game. Maakt niet uit met welke class.

Ik zie juist helemaal niet het nut in van binoculars? Zeker met de M95 heb je geen lens glare, dus je wordt zelf minder snel gespot met de M95. Allemaal onnodig tijdverlies.
Deathchant schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:23:
@steel123 Gewehr M95-fan hier :) Ik gebruik em altijd wanneer ik PTFO doe. IMO de beste sniper rifle van het spel voor PTFO. Bulletdrop is gigantisch vind ik waardoor ik em niet echt op long range gebruik.

Maar ik gebruik, ook voor korte afstanden, graag de M1903 marksman, omdat ik er toch altijd al vanuit ga dat ik het klusje moet klaren met het pistool. Ben ik zo gewend met de M95 omdat dat nooit 1 shot 1 kill is, tenzij headshot, maar je kunt idd goed tekeer gaan met een gewehr M95.
Overigens, als je echt PTFO doet dan is de M95 weliswaar het snelst, maar als je de SMLE infantry pakt hoef je minder naar je pistool te grijpen omdat bij de SMLE het vaak wél een directe kill is, dus vaak switch ik ook tussen deze 2, omdat de SMLE wat krachtiger is ;) Hij is ook vrij snel, maar uiteraard wat langzamer dan de M95.

Ik heb dan wel vaker de infantry of carbine dan de marksman. Op het moment dat ik een scope nodig heb, switch ik vrij snel naar de M1903 of gewehr 98, ondanks dat de M95 in ADS kan blijven. Voor mij is dit gewoon een groot nadeel aangezien ik altijd uitzoom na een schot zodat ik snel kan bewegen. In ADS blijven maakt me een makkelijk doelwit, dus daarom gebruik ik de M95 Marksman nooit always-ADS'ed.

Gewehr 98 ook echt een top geweer waarbij je ook écht het hoofd raakt als je erop mikt op langere afstanden.
Die bulletdrop is natuurlijk ook gewenning, zoals met elke sniper. Persoonlijk kan ik andere prone snipers best goed headshotten, zelfs van erg verre afstanden. Maar zoals ik eerder al aangaf kun je het 2e shot(en dus de kill) nog makkelijk maken door de extreme snelle herlading. Het duurt langer voor die sniper om te merken dat ze geraakt zijn, op te staan en daadwerkelijk weg te rennen. Dan is het 2e schot allang raak.

Persoonlijk heb ik met andere snipers bijna net zo vaak een 2e schot nodig voor een 1shot kill dan met de M95. Maar dat kan inderdaad ook aan mezelf liggen dat ik niet precies weet wat de 1shot kill range is bij snipers.
En daarbij, hoe vaak ben je zo dichtbij je tegenstander met een scoped sniper dat je het af moet maken met je pistool?

Gewehr 98 gebruik ik ook wel af en toe, totdat ik me erger aan de beperkte mobiliteit en het telkens uitzoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
steel123 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:14:
[...]

Maar wat heeft het voor zin om long distance te snipen? Of zijn dat al die snipers die onderaan de leaderboard hangen? Ik probeer toch altijd wel top 5 te eindigen anders heb ik echt een slechte game. Maakt niet uit met welke class.
Ach er zijn genoeg argumenten te verzinnen waaronder dat ik het leuk vind om te doen. :+

Dat je met een andere bezigheid misschien makkelijker hoog kunt eindigen of effectiever in PTFO kunt zijn zal best.
Ik zie juist helemaal niet het nut in van binoculars? Zeker met de M95 heb je geen lens glare, dus je wordt zelf minder snel gespot met de M95. Allemaal onnodig tijdverlies.
Als je geen glint hebt speel je met max 4x scope, en dus meestal meer close/medium distance. Dan heb je verrekijker niet nodig. Als je veraf speelt is het handig. Ook kun je onopgemerkt veel spotten.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
@Deathchant er is maar een sniper wapen dat er echt toe doet :P Shaken not stirred

/elitew

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
loewie1984 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:30:
@Deathchant er is maar een sniper wapen dat er echt toe doet :P Shaken not stirred

/elitew
Da's wel de leukste om te gebruiken ja :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
steel123 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:14:
[...]

En daarbij, hoe vaak ben je zo dichtbij je tegenstander met een scoped sniper dat je het af moet maken met je pistool?

[...]
Dat ligt eraan met wat voor tegenstanders je te maken hebt. Ik vind het altijd leuk om snipers die ergens ver weg liggen te kamperen heel voorzichtig van achter/zijkant te benaderen zodat ze het niet door hebben. En dan een limpet op ze gooien, of met een bijl afmaken oid :+

Alleen soms hebben ze het door en beginnen ze ineens met hun pistol te schieten op close range :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
overigens met support en de mortier is wel handig om ff aan je team door te geven waar de vijand zit. Kan je mooi zien dan via de lucht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

loewie1984 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:30:

/elitew
Om verschillende redenen is dit idd strakke-plasser-materiaal:
- geluid (o my gawd fapperdiefap :9~ )
- no-scope bevrediging

Die achterlijke recoil bij de sniper variant is :F

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Deathchant schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:23:

Gewehr 98 en M95 zijn de enige 2 sniperrifles die er echt toe doen :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Volgens mij speel ik maar het halve spel. Nooit bij stil gedaan dat binoculars effect hebben met mortars. Beide dingen lijken mij nog steeds super nutteloos.

Ook het super long distance snipen vind ik nu niet bijster effectief. Vraag me af hoeveel schoten je dan daadwerkelijk raakt. Of schiet je dan enkel op andere prone snipers, want rennende mensen lijkt me lastig.
4x zoom is meer dan genoeg.

Al moet ik zelf ook eens die Call of Duty slide gaan aanleren die ze aan BF1 hebben toegevoegd. Zo irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

-tom-562 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:32:
[...]

Gewehr 98 en M95 zijn de enige 2 sniperrifles die er echt toe doen :P
Om eerlijk te zijn switch ik toch wel regelmatig tussen ze allemaal behalve de M1903 experimental.
Nu heb ik een tijdje een M1903 Marksman tik, maar met hetzelfde gemak switch ik weer naar de Gewehr.98.
Ik hou ook niet zo van die lange afstand tentenkampen...Er zijn ook GoT'ers die het doen...ieder zijn ding, mijn stijl is het iig niet.
Toen de shaken not stirred nog goed was gebruikte ik die best veel, nu niet meer. Als je me die ziet gebruiken, dan ben ik niet echt vol aan het PTFO'en. Indien wel, dan zeg ik dat wel op discord :)

@steel123 Ja als je als sniper al besluit om je tentenkamp op te zetten, dan zorg in ieder geval ervoor dat je de bino equipt. Dat is echt mega handig voor mede teamgenoten. Kun je sentry's spotten en idd groepen mensen, zodat je het makkelijk maakt voor een mortar team om de weg vrij te maken. Zeer onderschatte accessoire, die binoculars.

[ Voor 19% gewijzigd door Deathchant op 30-08-2017 16:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
De enige sniperrifle die er toe doet is degene die je goed ligt. :)

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:59
Help!!!! schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:30:
De enige sniperrifle die er toe doet is degene die je goed ligt. :)
Dit, niets meer en niets minder. Ik ben erg fan van de Russian 1895. Die 'begrijp' ik en vind ik fijn. Dat wil niet zeggen dat andere snipers beter of slechter zijn. Mijn tip: Probeer eens wat varianten, kies er vervolgens 1 en perfectioneer daar je snipe techniek mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat het Level ook meespeelt, niet iedere sniper is geschikt voor elk level..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Goh, zat even pre-game in de ijdele hoop op andere spelers wat met de madsen te schieten... toen viel me op dat een leeg magazijn kennelijk lastiger los te krijgen is dan een bijna volle... Vreemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
Voor mij de Martini Henry. Kan ik van een afstand goed mee mikken maar ook dichtbij door headshot of met pistool afmaken, gaat erg lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

steveman schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:06:
Goh, zat even pre-game in de ijdele hoop op andere spelers wat met de madsen te schieten... toen viel me op dat een leeg magazijn kennelijk lastiger los te krijgen is dan een bijna volle... Vreemd.
Dat is met ELK wapen in Battlefield zo.
Reload tijden voor een leeg magazine zijn altijd langer dan wanneer er nog 1 kogel in zit. Maar bij de Madsen valt dat inderdaad meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
M95 carbine... Sweeeet :D
en gelijk hackusation natuurlijk
steel123 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:38:
[...]

Reload tijden voor een leeg magazine zijn altijd langer dan wanneer er nog 1 kogel in zit. Maar bij de Madsen valt dat inderdaad meer op.
Dat bijladen sneller is dan herladen is logisch, maar zo kunstmatig de boel vertragen is gewoon dom.

• Tankiej
steel123 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:38:
[...]

En dan is het bij de Madsen ook nog zo dat je na herladen van een leeg magazijn, je 30 kogels in je magazijn hebt ipv 31 wat de maximum capaciteit is voor de Madsen.

De Madsen is een erg fijn wapen om mee te schieten, vind ik tenminste. Maar dat herladen is wel een minpuntje..

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik heb hem een tijdje gebruikt, inderdaad een heel fijn wapen, alleen is het magazijn mij toch te klein. SMLE is in dat opzicht toch veel allrounder, en zijn enige zwakte is zijn lage ROF.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

fynrd1 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:01:
SMLE is in dat opzicht toch veel allrounder, en zijn enige zwakte is zijn lage ROF.
Ik vind, op de M95 en de Russian 1895 cavalry/infantry na, dat de SMLE de snelste ROF heeft, gevoelsmatig dan.

• steveman
Ik had al het vermoeden dat de sjorgen bugged was... maar hier dus heel duidelijk:

YouTube: Battlefield_1_08.30.2017_-_22.39.56.29.mp4_conc.mp4_squadAppend

0:55, dude die verderop staat raak ik wel, maar die gast dichterbij niet... wtf?
Stond op een gegeven moment in een potje op 0 - 7 daardoor :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Mooi. Kutshotguns.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Overigens, voorzover nog niet bekend, de DLC In the Name of The Tsar is voor Premium speelbaar per 5 September.

"Battlefield 1 In the Name of the Tsar, the most extensive Battlefield expansion yet, took home the gamescom award for Best Add-on/DLC. The expansion will be out for all players on September 19, but Battlefield 1 Premium Pass owners will get two weeks of early access starting September 5."

https://www.battlefield.c...at-gamescom-battlefield-1

https://www.gottabemobile...c-release-date-confirmed/

[ Voor 65% gewijzigd door Help!!!! op 31-08-2017 12:15 ]

PC Specs

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Deathchant schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:33:
[...]

Ik vind, op de M95 en de Russian 1895 cavalry/infantry na, dat de SMLE de snelste ROF heeft, gevoelsmatig dan.
In tegenstelling tot de M95 bedoel ik natuurlijk he.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38
steveman schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:51:
Ik had al het vermoeden dat de sjorgen bugged was... maar hier dus heel duidelijk:

YouTube: Battlefield_1_08.30.2017_-_22.39.56.29.mp4_conc.mp4_squadAppend

0:55, dude die verderop staat raak ik wel, maar die gast dichterbij niet... wtf?
Stond op een gegeven moment in een potje op 0 - 7 daardoor :o
Het is momenteel geloof ik bij alle shotguns. Ik heb er ook een paar keer last van gehad met mijn Model 10 Hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Mijn favorite sniper wapen is de m1903 sniper en de m98 sniper als ik iets meer op afstand snipe.
Ik gebruik het snipen op afstand alleen als ik mij irriteer aan die snipers met hun tent, het liefst
speel ik toch aggressive sniper en help mijn team met flares.
Ik gebruik ook vaak die trench periscope, ik vind spotten heel belangrijk, jammer dat veel snipers
niet spotten omdat ze bang zijn dat een ander met hun kill er vandoor gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
Wow volgens mij komen er echt behoorlijk wat veranderingen in de gunplay. Support heeft nog maar 4 kogels nodig voor een kill medics worden acurater, shotguns worden aangepast en andere buffs. Eigenlijk in alle classes behalve de sniper

https://www.reddit.com/r/...er_weapon_balance_update/

Was me even aan het inlezen voor de nieuwe DLC. Dit zit nu op de cte server maar heeft best een positieve invloed denk ik.

Voor de luie mensen. De recente levelcap video legt het ook uit ;p

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Wuuttt, de Automatico wordt ook gewoon gebufd, waarom :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
BUFF voor automatico?! W T F ? wat?

Vind ik echt een raar besluit, meer damage EN minder muzzle climb :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steveman schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:53:
BUFF voor automatico?! W T F ? wat?

Vind ik echt een raar besluit, meer damage EN minder muzzle climb :S
Zo raar is dat toch niet? Het is in lijn met de rest van de wapens, die krijgen allemaal een buff. Het zou dan gek zijn om de assault niet aan te pakken, dat zou de balans pas echt verstoren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbLeeSwaggr schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:29:
Wow volgens mij komen er echt behoorlijk wat veranderingen in de gunplay. Support heeft nog maar 4 kogels nodig voor een kill medics worden acurater, shotguns worden aangepast en andere buffs. Eigenlijk in alle classes behalve de sniper

https://www.reddit.com/r/...er_weapon_balance_update/

Was me even aan het inlezen voor de nieuwe DLC. Dit zit nu op de cte server maar heeft best een positieve invloed denk ik.

Voor de luie mensen. De recente levelcap video legt het ook uit ;p
Kijk! Dat is inderdaad een behoorlijk onverwachte maar een goede stap in de juiste richting.

Wat zijn jullie ervaringen so far op de CTE? (heb zelf geen premium)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Tsurany schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:02:
[...]

Zo raar is dat toch niet? Het is in lijn met de rest van de wapens, die krijgen allemaal een buff. Het zou dan gek zijn om de assault niet aan te pakken, dat zou de balans pas echt verstoren.
Dat noem ik dan niet nieuwe wapen balances, het is meer het aanpassen van de gun play aka time to kill.
Wordt wel weer wennen na deze patch, in mijn ogen een grote verandering in game play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
NLsandman schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 23:14:
[...]

Dat noem ik dan niet nieuwe wapen balances, het is meer het aanpassen van de gun play aka time to kill.
Wordt wel weer wennen na deze patch, in mijn ogen een grote verandering in game play.
Zal inderdaad wel wennen zijn, vind dat je nu al veel te vaak in een split second ligt eigenlijk. Met name omdat ik heel agressief speel (iets wat meestal wel uitbetaald), maar dan loop je soms ineens tegen grote groepen vijanden op en nog voor je een schot kunt lossen ben je al dood.

Ik vind de balance nu eigenlijk best wel goed moet ik zeggen. Alleen de shotgun moeten aangepakt worden, nu zijn die op dit moment sowieso al kapot trouwens zoals hierboven al vermeld. Lijkt erop dat je alleen met je allereerste schot met full ammo damage doet en de rest niet. Heb een aantal potjes met de M97 gespeeld om de sjogren te unlocken, maar raakte niets, heel frustrerend dat ze daar geen hotfix voor hebben gemaakt.

Las overigens even terug en zag iedereen zijn favo sniper noemen, mijn top 4:
1. SMLE infantry
2. Lebel infantry
3. M95 infantry
4. Martini Henry standard. Maar die gebruik ik alleen als showoff, dat ding heeft echt helemaal niets voor zich spreken behalve het awesome geluid. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 21:39:
[...]

Kijk! Dat is inderdaad een behoorlijk onverwachte maar een goede stap in de juiste richting.

Wat zijn jullie ervaringen so far op de CTE? (heb zelf geen premium)
Ik heb nu een aantal hele toffe games gehad op de nieuwe Tsaritsyn map, meteen de nieuwe wapens even aan de tand gevoeld!

De game voelde goed, laat die update maar komen! De nieuwe wapens zijn ook een verademing, eindelijk wat meer opties. Zo is er o.a. een nieuwe full auto rifle voor de medic klasse, een nieuwe high capacity (80+ rounds) voor Assault, een 750 RPM maaimachine voor Support en een aantal nieuwe unieke sniper rifles.

Oh, en een shotgun pistool 8)7.

Tsaritsyn is dolle pret voor de afwisseling. Ik kom er in ieder geval goed uit de voeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Tsurany schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:02:
[...]

Het is nu zo makkelijk scoren met dat wapen dat het me dus geen slecht idee leek om het een buffronde uit te laten zitten.

Maar als de rest straks borderline hardcore damage uitdeelt... Ik download CTE wel even, ben wel benieuwd geworden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
steveman schreef op zondag 3 september 2017 @ 12:06:
[...]

Het is nu zo makkelijk scoren met dat wapen dat het me dus geen slecht idee leek om het een buffronde uit te laten zitten.

Maar als de rest straks borderline hardcore damage uitdeelt... Ik download CTE wel even, ben wel benieuwd geworden :9
Zover had ik begrepen doet de automatico niet zozeer meer damage, maar een betere range.
Ben heel benieuwd naar deze weapons update, ik vind BF1 op een of andere manier niet zo lekker spelen als BF4, zo te zien worden de problemen die ik heb met BF1 met deze update gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Borentos schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:12:
[...]

Zover had ik begrepen doet de automatico niet zozeer meer damage, maar een betere range.
Ben heel benieuwd naar deze weapons update, ik vind BF1 op een of andere manier niet zo lekker spelen als BF4, zo te zien worden de problemen die ik heb met BF1 met deze update gefixed.
Automatico (9mm Gilsenti)
Minimum damage: 12 ⇾ 13.5
Vertical recoil: 0.4 ⇾ 0.36
CTE is inmiddels klaar... ging wel erg langzaam zeg.

Even testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
RedBad9 schreef op zondag 3 september 2017 @ 01:13:
[...]

Zal inderdaad wel wennen zijn, vind dat je nu al veel te vaak in een split second ligt eigenlijk. Met name omdat ik heel agressief speel (iets wat meestal wel uitbetaald), maar dan loop je soms ineens tegen grote groepen vijanden op en nog voor je een schot kunt lossen ben je al dood.

Ik vind de balance nu eigenlijk best wel goed moet ik zeggen. Alleen de shotgun moeten aangepakt worden, nu zijn die op dit moment sowieso al kapot trouwens zoals hierboven al vermeld. Lijkt erop dat je alleen met je allereerste schot met full ammo damage doet en de rest niet. Heb een aantal potjes met de M97 gespeeld om de sjogren te unlocken, maar raakte niets, heel frustrerend dat ze daar geen hotfix voor hebben gemaakt.

Las overigens even terug en zag iedereen zijn favo sniper noemen, mijn top 4:
1. SMLE infantry
2. Lebel infantry
3. M95 infantry
4. Martini Henry standard. Maar die gebruik ik alleen als showoff, dat ding heeft echt helemaal niets voor zich spreken behalve het awesome geluid. >:)
Heb het zelfde, in close kon ik in bf3 en bf4 vaak 3 enemies pakken voordat ik neerging, nu is dat vaak max 2 enemies wat ook vaak komt omdat ik dan door mijn kogels ben.

Shot gun is nooit mijn ding geweest, kan goed spelen met shotgun maar krijg altijd zo'n bij smaak als ik
kills er mee maak :P

Weet iemand wat voor een buff de m1903 experimental krijgt of blijft deze net als de rest van de sniper wapens het zelfde, mijn favo in fort vaux.

[ Voor 4% gewijzigd door NLsandman op 05-09-2017 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
^
Die suppression helpt ook niet mee als je alleen meerdere enemies tegenkomt.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
NLsandman schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 06:48:
[...]

Heb het zelfde, in close kon ik in bf3 en bf4 vaak 3 enemies pakken voordat ik neerging, nu is dat vaak max 2 enemies wat ook vaak komt omdat ik dan door mijn kogels ben.

Shot gun is nooit mijn ding geweest, kan goed spelen met shotgun maar krijg altijd zo'n bij smaak als ik
kills er mee maak :P

Weet iemand wat voor een buff de m1903 experimental krijgt of blijft deze net als de rest van de sniper wapens het zelfde, mijn favo in fort vaux.
Die Experimental mag van mij ook wel een buff krijgen, je hebt nu erg veel kogels nodig om iemand neer te krijgen. Dat is overigens ook het wapen dat ik gebruik als ik al eens scout speel (bijna nooit) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Tankiej schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 08:37:
[...]

Die Experimental mag van mij ook wel een buff krijgen, je hebt nu erg veel kogels nodig om iemand neer te krijgen. Dat is overigens ook het wapen dat ik gebruik als ik al eens scout speel (bijna nooit) :P
Experimental krijgt een buff.

''M1903 Experimental (.30-18 Auto)yes, it's effectively an SMG
Minimum damage: 13.5 ⇾ 15
Extended 4, 5, and 6 hit kill ranges.''

Tenmiste, als ze de CTE patch zo doorzetten. (wat ze meestal wel doen)
De definitieve Patchnotes voor vandaag zijn er volgens mij nog niet bekend.

Had gister avond laat nog even een loos momentje.
Even als Support Snipers en Medics lopen maaien op die nieuwe map.
(genoeg GoT'ers aanwezig om te domineren :P)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D0dqJeeUJtcWFKvMFIqGHgTg/full.png?nohitcount=1

Ben echt heel benieuwd wat de buffs vandaag allemaal gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:19:
[...]

[afbeelding]

Oh nice, die stond niet in die notes bij de reddit post (of ik lees niet goed). Dan moet ik die maar weer eens proberen als ze het zo doorzetten!
Maar komt dit gelijk al mee met de update/DLC van vandaag dan? Kan ook zijn dat die aanpassingen pas bij de volgende update meekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Tankiej schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:48:
[...]

Oh nice, die stond niet in die notes bij de reddit post (of ik lees niet goed). Dan moet ik die maar weer eens proberen als ze het zo doorzetten!
Maar komt dit gelijk al mee met de update/DLC van vandaag dan? Kan ook zijn dat die aanpassingen pas bij de volgende update meekomen.
We krijgen inderdaad eerst de DLC en verwacht pas later de update met Class perks en later de wapen buffs.
Helaas vandaag niet in staat om de nieuwe update te kunnen spelen.
De update is pas om 09:00 live gegaan. Hoewel mijn PC aanstaat, weet ik gewoon dat de update gewoon niet automatisch gestart wordt door Origin.
Dus moet hij vanavond nog downloaden en daarna ben ik zelf weer weg helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:19:
[...]

[afbeelding]

Auto? Wordt dat ding nu auto i.p.v. semi? damage naar 15 is natuurlijk nog steeds niet veel, dan heb je nog steeds 7 kogels nodig, zeker als semi automatic schiet dat gewoon niet op :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Pykow schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:53:
[...]

We krijgen inderdaad eerst de DLC en verwacht pas later de update met Class perks en later de wapen buffs.
Ah oke, dacht ik al :)
Helaas vandaag niet in staat om de nieuwe update te kunnen spelen.
De update is pas om 09:00 live gegaan. Hoewel mijn PC aanstaat, weet ik gewoon dat de update gewoon niet automatisch gestart wordt door Origin.
Dus moet hij vanavond nog downloaden en daarna ben ik zelf weer weg helaas.
Ik weet ook niet of ik hem vandaag nog kan spelen. Zal de update aanzetten zodra ik thuis ben einde van de middag en eens zien hoe lang hij erover doet. M'n downloadsnelheid is niet zo hoog, dus afhankelijk van hoe groot de DLC is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Tankiej schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:48:
[...]

Oh nice, die stond niet in die notes bij de reddit post (of ik lees niet goed).
Hij stond er gewoon in :p.
maar bij de assault class, vandaar de ''yes, it's effectively an SMG''
Pykow schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:53:
[...]

Wel jammer dat het niet tegelijk komt. DLC lokt een hoop nieuwe(terugkerende) spelers. Als gelijk de gunplay is aangepast blijven ze misschien langer. Enige idee wanneer het wel wordt doorgevoerd. Heb zelf niks over een datum gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:05:
[...]

Hij stond er gewoon in :p.
maar bij de assault class, vandaar de ''yes, it's effectively an SMG''

[...]

Wel jammer dat het niet tegelijk komt. DLC lokt een hoop nieuwe(terugkerende) spelers. Als gelijk de gunplay is aangepast blijven ze misschien langer. Enige idee wanneer het wel wordt doorgevoerd. Heb zelf niks over een datum gelezen
https://www.xgn.nl/nieuws...brengt-verandering-wapens
De wapens zijn dus nog niet aangepast in de live versie, maar blijven in de CTE versie. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Jup patchnotes zijn er nu ook.

https://www.battlefield.c...id=35552&ts=1504613157419

Maar behalve de DLC toevoeging staan er niet verrassende dingen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
^
Thx.

Alleen helaas nog meer geneuzel:
SERVICE ASSIGNMENTS EN SPECIALISATIES

Bereid je voor op de strijd als nooit tevoren met het Specialisation-systeem. Met nieuwe aanpassingsmogelijkheden kun je je effectiviteit op het strijdveld verbeteren en je soldaat tweaken om op nieuwe manieren te leren spelen. Alle spelers beginnen met een set basis-specialisaties. Je kunt er nog veel meer vrijspelen door Service Assignments te voltooien.

Service Assignments zijn een nieuwe set uitdagingen die je soldatenmoed op de proef stellen. Laat zien dat jij het nodige in huis hebt met de “Getting Started”-missies voordat je verdergaat met de moeilijkere “Staying Focused”-uitdagingen. Kies je één kit en leer je deze helemaal doorgronden, of voltooi je alle missies en word je een manusje-van-alles?
PS: Bij mij op PC eerst ongeveer 2.9Gb en vervolgens 8.4Gb downloaden voor deze DLC..... :o :X

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 05-09-2017 17:18 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
Vandaag een paar potjes gespeeld op de nieuwe maps, tot nu toe vind ik Albion de leukste de map.
Er zijn er 2 die ik minder vind nl., Galicia, die is te plat, er is weinig cover, als je van A naar B moet dan loop je in vrij open terrein (sniperfeest) en Tsaritsyn, deze map heeft maar 3 vlaggen.
Ik heb 2 potjes gespeeld en in beide potjes werd het een spawnrape zodra 1 van de teams 2 vlaggen heeft (C en B ), vanuit A heb je geen mogelijk om te flanken of uberhaupt daar weg te komen.

Had gehoopt dat vandaag ook de wapens vandaag zouden worden veranderd, maar helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
/me kreeg jeuk van die Nederlandse tekst

https://www.battlefield.c...2017-tw&utm_medium=social

Wel fijn dat de game update op een snellere server staat dan die van de CTE :+

[ Voor 13% gewijzigd door steveman op 05-09-2017 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
steveman schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 18:32:
/me kreeg jeuk van die Nederlandse tekst

https://www.battlefield.c...2017-tw&utm_medium=social

Wel fijn dat de game update op een snellere server staat dan die van de CTE :+
Maakt voor mij toch niets uit, mijn downloadsnelheid is de beperkende factor :+
Nog 8 minuutjes!

Ik heb wel een beetje m'n twijfels over dit puntje:
Changes to stationary weapon repair and respawn - if not repaired for two minutes, the QF1 AA, FK96 Field Gun, and 305/52 O Coastal Gun will be restored to full health. Players can still use a repair tool to get them back into action faster.
Opzich goed dat ze ook weer uit zichzelf respawnen i.p.v. dat je moet wachten op een support (die nooit komt, dus je moet het weer zelf doen). Maar twee minuten is wel erg kort, ik zou dat dan liever op minstens 5-7 minuten zien..
Aan de andere kant vind ik het ook niet goed, nu kan je er vaak wel op vertrouwen dat een AA, Field Gun of Coastal Gun kapot blijft de hele ronde. Er zijn toch bijna geen mensen die ze repareren. Dat kan nu niet meer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Even TDM gedaan, best leuke maps :)

Maar ben nog niet binnen geweest in die kathedraal-dinges :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Nou weet ik niet of het aan mijn verbinding zojuist lag of dat het aan de game lag, maar het was net echt een drama voor mij.

- Ik zag geen enkele AA alleen twee fieldguns in het midden van de map.
Blijkbaar moet ik nog even zoeken naar de AA, ga er vanuit dat DICE niet zo stom is.
- Te veel rotsen die gewoon niet goed werken. al paar keer gehad dat ik gewoon 4x moest springen om
er overheen te komen
- een schuine kant, wat dan weer te stijl is en je dus meters moet omlopen. laten we hopen dat dit lag was
waardoor ik steeds naar beneden werd gedouwd.
- Krijg het gevoel dat vlag G zo verkeerd ligt en dat je gewoon altijd gaat verliezen als russen.

Ik denk ook dat mijn verbinding vandaag een rol heeft gespeeld. want 22 keer dood gaan is een mijlpijl.
eindscore van 38 - 22 is voor mij doen echt slecht en de reden leek mij mijn verbinding of de zeer slechte design van de map. Heel veel mensen waren ook aan het klagen over de nieuwe map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Help!!!! schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:49:
^
Thx.

Alleen helaas nog meer geneuzel:

[...]

PS: Bij mij op PC eerst ongeveer 2.9Gb en vervolgens 8.4Gb downloaden voor deze DLC..... :o :X
2.9GB is voorbereiding en dan wordt er niets gedownload, maar worden wat bestanden gecontroleerd voor de update.
de 8.4GB is de daadwerkelijke download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Laatst online: 16:41
AAaargh wordt helemaal gek van die updates dat is naar mijn gevoel bijna elke week zo. Ben geen fanatiekeling zoals wellicht anderen hier op het forum maar elke week weer 8.4Gb om te downloaden terwijl ik geen DLCs wil of kan spelen. Daarnaast loopt dat party maken met een vriend van me ook totaal niet...grmbl wilde ff een paar potjes spelen nog vanavond maar moet eerst die bulk downloaden. naja wilde even mijn ei kwijt wss.

[ Voor 5% gewijzigd door Fugitive2008 op 05-09-2017 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Pykow schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 19:41:
Nou weet ik niet of het aan mijn verbinding zojuist lag of dat het aan de game lag, maar het was net echt een drama voor mij.
Ligt aan de servers, iedereen bij ons had er net last van.
- Ik zag geen enkele AA alleen twee fieldguns in het midden van de map.
Blijkbaar moet ik nog even zoeken naar de AA, ga er vanuit dat DICE niet zo stom is.
- Te veel rotsen die gewoon niet goed werken. al paar keer gehad dat ik gewoon 4x moest springen om
er overheen te komen
- een schuine kant, wat dan weer te stijl is en je dus meters moet omlopen. laten we hopen dat dit lag was
waardoor ik steeds naar beneden werd gedouwd.
- Krijg het gevoel dat vlag G zo verkeerd ligt en dat je gewoon altijd gaat verliezen als russen.

Ik denk ook dat mijn verbinding vandaag een rol heeft gespeeld. want 22 keer dood gaan is een mijlpijl.
eindscore van 38 - 22 is voor mij doen echt slecht en de reden leek mij mijn verbinding of de zeer slechte design van de map. Heel veel mensen waren ook aan het klagen over de nieuwe map.
Welke map heb je het nu over? :P
Fugitive2008 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 20:31:
AAaargh wordt helemaal gek van die updates dat is naar mijn gevoel bijna elke week zo. Ben geen fanatiekeling zoals wellicht anderen hier op het forum maar elke week weer 8.4Gb om te downloaden terwijl ik geen DLCs wil of kan spelen. Daarnaast loopt dat party maken met een vriend van me ook totaal niet...grmbl wilde ff een paar potjes spelen nog vanavond maar moet eerst die bulk downloaden. naja wilde even mijn ei kwijt wss.
Er is 1 keer per maand een update van BF1, alleen nu met de DLC heb je als premium 2 weken early access. Maar iedereen moet de update nu al downloaden. Dus heb je nu na de laatste update 2 weken geleden weer een update, is niet elke week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Gisteravond toch maar priemiejum gekocht (30 ekkies)! Die nieuwe maps zijn wel tof, vond de balance aardig goed. Heb 2 maps gespeeld, een vrij grote open (met een kapotte kerk o.i.d. in het midden, en een hoop capture points eromheen), en eentje met een klein riviertje en een dorpje o.i.d., beide keren zat er maar 100 tickets verschil aan het einde.
Nu kan ik me weer lekker ergeren aan die klote unlock challenges :P ben maar begonnen met de nieuwe guns uit de support te unlocken, dat gaat vrij simpel.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Tankiej schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 22:12:
[...]

Ligt aan de servers, iedereen bij ons had er net last van.
Ja gister avond was de lag echt heel erg. In die watermap zat ik twee keer een een vliegtuig, daar had je echt extreme last van rubber banding. Als infanterie ook wel.
Bij de eerste dag TSNP was het ook zo'n drama. Maar toen kwam er naar één dag een fix. Hopelijk doen ze dat nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 22:51
Geweldig DLC, twee mappen gespeeld Tsaritsyn en Volga River. Heerlijke chaos en niet teveel vliegtuigen. De sfeer en setting zijn echt geweldig. Vanavond hopelijk de andere mappen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een ruk DLC. Welke idioot bedenkt dat een weapon unlock met de mortar een goed idee is? Heb even wat Operations gespeeld en dat is echt een drama. Of de mappen zijn zo open dat je geen enkele kans hebt dekking te zoeken of het is dicht bebouwd dat het een enorme clusterfuck wordt.
Ergste is nog dat DICE het voor elkaar krijgt om mij in de verkeerde Operations te plaatsen...

Wellicht als ze de gunplay eens op orde krijgen dat de game weer de moeite waard wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Tsurany schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:56:
Wat een ruk DLC. Welke idioot bedenkt dat een weapon unlock met de mortar een goed idee is?
Ja er zitten we wat bijzondere bij. Ook weer rifle granades bij medic.
Veel wordt er vooral geklaagd over 2 airplanes met LMG, maar die vind ik zelf eigenlijk wel een toevoeging geven.
Over het algemeen zijn ze wel eenvoudiger dan bij TSNP.
Heb even wat Operations gespeeld en dat is echt een drama. Of de mappen zijn zo open dat je geen enkele kans hebt dekking te zoeken of het is dicht bebouwd dat het een enorme clusterfuck wordt.
Ergste is nog dat DICE het voor elkaar krijgt om mij in de verkeerde Operations te plaatsen...
Operations nog niet gespeeld.
Conquest vind ik vooral die Albion(eilanden) map echt een leuke toevoeging.
De Galicia map is echt vreselijk veel te open.
Tsarytsin is redelijk cluster fucken inderdaad.
Wellicht als ze de gunplay eens op orde krijgen dat de game weer de moeite waard wordt...
Om spelers wat langer te houden is dit wel essentieel ja.

(edit Tsarytsin en Brusilov Keep verward)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbLeeSwaggr schreef op woensdag 6 september 2017 @ 11:13:
[...]

Ja er zitten we wat bijzondere bij. Ook weer rifle granades bij medic.
Veel wordt er vooral geklaagd over 2 airplanes met LMG, maar die vind ik zelf eigenlijk wel een toevoeging geven.
Over het algemeen zijn ze wel eenvoudiger dan bij TSNP.
Tja, geef mij die wapens maar gewoon direct. Dit blijft zo ontzettend kansloos. Op een open map met weinig cover zijn mortars gewoon te kansloos.
Operations nog niet gespeeld.
Conquest vind ik vooral die Albion(eilanden) map echt een leuke toevoeging.
De Galicia map is echt vreselijk veel te open.
Brusilov Keep is redelijk cluster fucken inderdaad.
Albion zit niet in Operations helaas, dan moet ik dat verschrikkelijke Conquest spelen :'(
Om spelers wat langer te houden is dit wel essentieel ja.
Jup, ik ga weer terug naar PUBG vermoed ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Nou ik had verwacht dat ik Galicia niet zo leuk zou vinden, maar niets is minder waar. Gewoon met de SMLE infantry potje conquest gister met bijna 30000 xp! En het bleef niet bij 1 potje op die map.
Tsarytsin daarentegen leek we geweldig en had ik enorm zin aan, maar die viel echt enorm tegen! Het rode leger heeft volgens mij toch echt een voordeel doordat het gat in de kerk aan de kant van de white army zit, hierdoor kunnen ze veel makkelijker druk uitoefenen op de gimmyflag van de white army.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:56:
.... Welke idioot bedenkt dat een weapon unlock met de mortar een goed idee is? Heb even wat Operations gespeeld en dat is echt een drama. Of de mappen zijn zo open dat je geen enkele kans hebt dekking te zoeken of het is dicht bebouwd dat het een enorme clusterfuck wordt.
.......
Die unlocks en challenges zijn idd idioot maar ja wat doe je eraan. :?
Vooral die challenges verzieken de gameplay.

Er zijn zoveel zaken bij BF die mateloos irriteren. EA gaat al vele jaren een kant op die me helemaal niet zint.
Desalniettemin beleef ik er nog wel plezier aan ondanks alle ergernissen. Het helpt ook niet dat ik nog geen beter spel in het genre gevonden heb dus blijf ik BF wel kopen en dus support ik EA helaas.
Misschien ga ik iets geks doen en de komende COD kopen. Setting sprak me aan. Lijkt me in ieder geval minder pretentieus. Maar zal ook zeker zijn ergernissen hebben.

Heb de DLC maps verder kort gespeeld en vind ze er weer heel mooi uit zien maar eerste indruk qua gameplay herken ik helaas wel behoorlijk ja.
Aan de andere kant heeft het bij mij soms ook wat tijd nodig en ga ik maps die ik eerst slecht vond soms toch wel waarderen.

Lupkow pass vond ik eerst ook irritant sniperparadise maar nu vind ik hem wel leuk om te spelen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
Eigenlijk zijn alle maps wel goed zolang er een balance in teams is. Vandaag nog een potje tsaritsyn gedaan die daadwerkelijk leuk was, helaas van de 4x dat ik die map heb gedaan, was het 3x een spawnrape.
Ik weet alleen niet hoe ze dat kunnen fixen, vooral omdat men de neiging heeft om van team te switchen als ze achterstaan of simpelweg te leaven. Laatst conquest Galicia gespeeld waar we eindigen in 7 vs 30, uiteraard was niemand bereid om naar het verliezende team te gaan.

Die challenges vind ik wel ok, vooral voor de LMG waarbij je 2 vliegtuigen moet neerschieten, voor het eerst dat ik geen pilot zag met een 60-0 k/d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Borentos schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:45:
Eigenlijk zijn alle maps wel goed zolang er een balance in teams is. Vandaag nog een potje tsaritsyn gedaan die daadwerkelijk leuk was, helaas van de 4x dat ik die map heb gedaan, was het 3x een spawnrape.
Ik weet alleen niet hoe ze dat kunnen fixen,
Het probleem zit hem gewoon in 3 spawn points in een rechte lijn.
Als ze twee caps zones links en rechts van de kerk zouden plaatsen was deze map al leuker.

Nu is het eigenlijk weer een beetje het rijtje: Metro, Locker, Forrest Suez achtig idee.
Waar sommige personen wel fan van zijn maar het merendeel hier niet op zit te wachten.

Pagina: 1 ... 81 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.