@
steel123 Gewehr M95-fan hier

Ik gebruik em altijd wanneer ik PTFO doe. IMO de beste sniper rifle van het spel voor PTFO. Bulletdrop is gigantisch vind ik waardoor ik em niet echt op long range gebruik.
Maar ik gebruik, ook voor korte afstanden, graag de M1903 marksman, omdat ik er toch altijd al vanuit ga dat ik het klusje moet klaren met het pistool. Ben ik zo gewend met de M95 omdat dat nooit 1 shot 1 kill is, tenzij headshot, maar je kunt idd goed tekeer gaan met een gewehr M95.
Overigens, als je echt PTFO doet dan is de M95 weliswaar het snelst, maar als je de SMLE infantry pakt hoef je minder naar je pistool te grijpen omdat bij de SMLE het vaak wél een directe kill is, dus vaak switch ik ook tussen deze 2, omdat de SMLE wat krachtiger is

Hij is ook vrij snel, maar uiteraard wat langzamer dan de M95.
Ik heb dan wel vaker de infantry of carbine dan de marksman. Op het moment dat ik een scope nodig heb, switch ik vrij snel naar de M1903 of gewehr 98, ondanks dat de M95 in ADS kan blijven. Voor mij is dit gewoon een groot nadeel aangezien ik altijd uitzoom na een schot zodat ik snel kan bewegen. In ADS blijven maakt me een makkelijk doelwit, dus daarom gebruik ik de M95 Marksman nooit always-ADS'ed.
Gewehr 98 ook echt een top geweer waarbij je ook écht het hoofd raakt als je erop mikt op langere afstanden.