Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:45
NLsandman schreef op maandag 31 juli 2017 @ 07:49:
Ik ga volgende week naar verdun, de somme en fort vaux, heb dan vakantie en wil graag zien wat daar is gebeurd, wij Nederlanders weten maar heel weinig van de 1e wereld oorlog.
BF1 heeft wel wat bij mij los gemaakt en wat ik van belgen heb begrepen, heb via mijn werk contact gehad met Belgische machine bouwers, dat voor hun de 1e wereldoorlog belangrijker is dan de 2e wereldoorlog, je ziet het ook bij de Engselen, de poppy wat ze dragen heeft met het herdenken van de 1e wereldoorlog te maken en vandaar dat je het ook steeds weer ziet ingame in bf1.

[afbeelding]
Even een stukje geschiedenis :)

In flanders fields is een gedicht van de Canadese militaire arts en dichter John McCrae (30 november 1872 – 28 januari 1918).

In Flanders fields the poppies blow
Between the crosses, row on row
That mark our place; and in the sky
The larks, still bravely singing, fly
Scarce heard amid the guns below.

We are the Dead. Short days ago
We lived, felt dawn, saw sunset glow,
Loved, and were loved, and now we lie
In Flanders fields.

Take up our quarrel with the foe:
To you from failing hands we throw
The torch; be yours to hold it high.
If ye break faith with us who die
We shall not sleep, though poppies grow
In Flanders fields.

Klaprozen (poppies) bloeien als andere planten in de buurt dood zijn. Klaprozenzaden kunnen jarenlang op de grond liggen en pas beginnen te groeien als de nabije planten en struiken weg zijn, bijvoorbeeld als de grond werd omgewoeld en vervuild. De meeste klaprozen zijn altijd waar te nemen op plekken waar slooppuin in de grond ligt. De klaproos is namelijk een pioniersoort.

Natuurlijk was de grond rond de loopgraven in de Eerste Wereldoorlog grondig 'omgespit' en besmet door de gevechten en bombardementen. McCrae moet dan ook honderden klaprozen hebben zien bloeien toen hij in 1915 het gedicht schreef.

Maar de klaproos heeft nog een andere betekenis in In Flanders fields. Sommige klaprozen, die gerekend worden tot de papavers, worden gebruikt om opium en morfine van te maken; morfine is een sterk verdovend middel dat vaak werd gebruikt om de pijn van gewonde soldaten te stillen - soms voor eeuwig. De laatste verzen We shall not sleep, though poppies grow / In Flanders fields duiden op de verdovende werking van morfine.

Daarbij is de aanblik van de bloem vervuld van symboliek: niet alleen zijn de blaadjes rood als het bloed van de gevallenen, en is het binnenste zwart, kleur van rouw, in het hart van de bloem is ook een kruisvorm te zien, christelijk symbool van lijden en verlossing bij uitstek.

[ Voor 37% gewijzigd door Pelox op 01-08-2017 12:52 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Tsurany schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:16:
[...]

Ja die zie ik regelmatig bij PUBG voorbij komen :+

Battlefield 1 trekt mij de laatste tijd ook niet meer. Wellicht met de nieuwe DLC en flink wat nieuwe maps. Maar zelfs met een enkele map en vol met bugs is PUBG nog interessanter dan Battlefield 1. Er is te weinig verdieping om nog door te blijven spelen, potjes verlopen altijd volgens dezelfde chaos en je hebt weinig echt memorabele momenten.
Dat kan, ieder het zijne ;) Ik vind het nog steeds wel leuk om te spelen. Gewoon joinen, en knallen maar. PTFO uiteraard. Voor mij hoeft het niet perse memorabel all the way te zijn. Echte diepgang zoek ik niet perse in Battlefield...Heeft Battlefield multiplayer eerder dan zoveel diepgang gehad? Ja, BF heeft wat mij betreft genoeg storende elementen. De 4 belangrijkste: vliegtuig domination, camperende snipers die de godganselijke tijd in een berg liggen, spawnmomenten midden tussen vijanden en mensen met 100+ ping die (nog steeds) niet te raken zijn ookal heb ik mijn crosshair spot-on. Soms irriteert het me, soms niet. Soms heb je one of those days dat niks wilt lukken, en ik dus een score heb van 7-21 ofzo, maar dan stop ik er gewoon mee.

Er zijn nog genoeg andere irritante situaties te bedenken. Zoals dat je in gevecht bent 1-on-1 en je dus constant van de zijkant neergeschoten wordt door iemand anders, of dat je met een Selbstlader een long range fight verliest van iemand met een Hellriegel, of dat je in 1 potje 6x door dezelfde lighttank (al dan niet met 100 service stars) wordt neergeschoten waar je ook bent. Maar goed, ik kan voor mezelf goed bepalen of het een nieuwe ronde wordt met nieuwe kansen, of een quit ;)

Verder zijn er skills die ik nog steeds niet bezit:
- weten wanneer ik hoe hoog ik moet aimen met een sniper rifle. Vaak pak ik gewoon de Gewehr.98 marksman omdat die de hoogste kogelsnelheid heeft zodat ik minder hoef na te denken over waar ik moet aimen, omdat het meestal toch wel raak is
- weten wanneer ik hoeveel ik naast een rennend poppetje moet schieten om te raken
- goed mijn target kunnen volgen in ADS
- recoil counteren. Vooral bij de automatico, ribeyrolles en mars automatic

Deze 4 krijg ik gewoon niet in mijn systeem en ik weet niet waarom; ik speel genoeg ervoor om het wél te leren. Ik word oud :)

Wat ik wél in mijn automatisme heb zitten is exact aanvoelen wanneer mijn rifle leeg is en dan niet reloaden maar meteen naar mijn pistool gaan.

Ik vind daarnaast de franse DLC helaas iets minder idd. Maar die nieuwe die gaat komen ziet er toch wel echt super uit, en ik kijk er dus wel naar uit. Vooral naar die nieuwe eiland-sneeuw map, de Mosin Nagant en dat automatische medic geweer.

[ Voor 3% gewijzigd door Deathchant op 01-08-2017 13:24 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Deathchant schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:59:
Overigens heb ik Zephy3r, BobLeeSwagger, Ninjak en PatRamon al een tijdje niet meer gezien in BF1. Spelen die allemaal met Tsurany en Deloeks PUBG?
Ja, niet altijd met Tsurany en Deloeks maar wel PUBG wat ik (toch nog) een verrassend leuk spel vind ;) Er zijn nog een paar "BF1-ers" komen spelen zoals PuckStar, Eli3l en ook WikkieNL. Een aantal van ons spelen vaak samen als daar de mogelijkheid voor is.

BF1 heb ik nog niet afgeschreven maar de spanning van PUBG is ook wel erg leuk. Ik was het heen en weer rennen in BF1 wel even zat (je level en de te behalen achievements doen me weinig). Mogelijk dat ik bij de volgende DLC weer online kom en misschien wel eerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Kan de teamspeak server van bug veranderd worden naar de discord channel van bug ?. Gegevens staan op de website van bug

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
NINjak schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:23:
[...]

Ja, niet altijd met Tsurany en Deloeks maar wel PUBG wat ik (toch nog) een verrassend leuk spel vind ;) Er zijn nog een paar "BF1-ers" komen spelen zoals PuckStar, Eli3l en ook WikkieNL. Een aantal van ons spelen vaak samen als daar de mogelijkheid voor is.

BF1 heb ik nog niet afgeschreven maar de spanning van PUBG is ook wel erg leuk. Ik was het heen en weer rennen in BF1 wel even zat (je level en de te behalen achievements doen me weinig). Mogelijk dat ik bij de volgende DLC weer online kom en misschien wel eerder :)
Dit... en het is war rustiger (zowel ingame als discord).
Straks bij thuiskomst eerst even de updates binnen hengelen.

Het meevliegen met Bierrrrtje (@MaikelG )mis ik wel 😁

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Zephyer schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:30:
[...]

Dit... en het is war rustiger (zowel ingame als discord).
Straks bij thuiskomst eerst even de updates binnen hengelen.

Het meevliegen met Bierrrrtje (@MaikelG )mis ik wel 😁
Ghehehe nou kom maar weer eens meevliegen dan! Heb intussen wel wat andere goede gunners gevonden hoor ;) maar je stoel is dus nog goed warmgehouden :9

Anyway ik mis jullie wel hoor! Ieder heeft zo z'n eigen speelstijl en manier van praten in Discord, erg leuk! Kom bij de nieuwe DLC maar weer eens kijken, lijkt mij in ieder geval een paar leuke maps.

Qua ergernissen herken ik er ook best wat, spot-on je crosshair op iemand met je Selbstlader Marksman, zeker 8 rounds in z'n body, en maar 20% hit. Dan dood gaan door de machine gun, zeker 100m van je vandaan... túúrlijk!
Ook qua vliegtuig kan ik nog steeds best meekomen, maar de echte dogfighters die pakken me nog zó easy.. het komt er bij mij ook niet echt in te zitten.

Bij mij blijft gewoon het simpel knallen het leukste, vooral PFTO en dan het liefste flanken, waarna je een vastgelopen pot alsnog weet 'open te trekken'... en hem dan liefst 1000-970 winnen ofzo :)
Voor de achievements o.i.d. hoeft het voor mij dus ook niet, heb toch al m'n 110 ..

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Ze komen wel weer terug naar battlefield :9
Kan mij nog herinneren toen dayz uit kwam, dat was toen de game, toen zag je ook horden bf spelers
overstappen maar de meesten zijn allemaal weer terug op hun oude nest, ik zie dat ook wel met pubg gebeuren, het is namelijk niet makkelijk om gamers vast te houden, pc gamers zijn heel kritisch, 1 verkeerde beslissing kan een game kapot maken.

@Pelox

Weer wat geleerd en het klopt dat de klaproos op de vreemdste plekken groeit, elke keer als ik die bult zag
moest ik aan bf1 denken.

Afbeeldingslocatie: https://s4.postimg.org/vspxwegal/IMG_20170616_072959.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 07:40:
Ze komen wel weer terug naar battlefield :9
Kan mij nog herinneren toen dayz uit kwam, dat was toen de game, toen zag je ook horden bf spelers
overstappen maar de meesten zijn allemaal weer terug op hun oude nest, ik zie dat ook wel met pubg gebeuren, het is namelijk niet makkelijk om gamers vast te houden, pc gamers zijn heel kritisch, 1 verkeerde beslissing kan een game kapot maken.
Als ik zie dat Battlefield 1 niet boven de 30.000 concurrent spelers uit komt de afgelopen maand denk ik dat DICE al meer dan genoeg verkeerde beslissingen genomen heeft.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Tsurany schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:24:
[...]

Als ik zie dat Battlefield 1 niet boven de 30.000 concurrent spelers uit komt de afgelopen maand denk ik dat DICE al meer dan genoeg verkeerde beslissingen genomen heeft.
Maar 30.000 ? dat is wel erg weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:25
Pykow schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:24:
[...]

Maar 30.000 ? dat is wel erg weinig
Dat zal alleen PC zijn.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Pykow @Uffeltje Inderdaad alleen pc spelers. Maar alsnog erg weinig, zeker als je dat over alle regio's en gamemodes verdeeld.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Tsurany schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:24:
[...]

Dat hebben ze met bijna alle battlefield games dat ze verkeerde beslissingen nemen maar tot nu toe hebben
ze het altijd weten op te lossen.
Met gamescom gaan ze met een offensief beginnen om bf1 aan de man te brengen en ik denk dat ze ook gaan stunten met premium.
Albion kan de ommekeer zijn en misschien daarom de slogan battlefield 1 revolution.

Het enigste wat ik echt een mega blunder vindt is het server gebeuren op pc wat ze gelijk hebben getrokken met console in plaats van het bij het oude laten op pc.
Het stond EA niet aan dat anderen geld aan hun werk verdienden, bij bf3 kreeg EA niets van de gsp's, bij bf4 kregen ze een percentage van de server verhuur en in bf1 is het percentage wat naar EA gaat nog groter.
Helaas voor EA wordt er amper een server gehuurd en moeten ze er geld op toe leggen, stewie (i3d) en amazon doen het niet gratis ;)
Kan mij nog herinneren dat toen bf3 op zijn piek zat er bijna 9000 gehuurde servers waren, bf4 heeft nu nog 1100 gehuurde servers, betaald door de community, het kost EA niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@NLsandman Ik hoop van harte dat je gelijk hebt, als ze een hoop issues fixen kom ik weer met veel plezier Battlefield 1 spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Ik hoop het, tegen pubg kan battlefield niet tegen op, bijna 500k spelers op piek moment, pubg trekt
zelfs cs:go spelers, sinds release van early acces is cs:go 250k op piek uren kwijtgeraakt.

Op de grafiek zie je dat cs:go 3 jaar nodig had om op 500k piek te komen, pubg doet het in 5 maanden.

Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/mfxgtmi0f/stats.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:41:
Ik hoop het, tegen pubg kan battlefield niet tegen op, bijna 500k spelers op piek moment, pubg trekt
zelfs cs:go spelers, sinds release van early acces is cs:go 250k op piek uren kwijtgeraakt.

Op de grafiek zie je dat cs:go 3 jaar nodig had om op 500k piek te komen, pubg doet het in 5 maanden.

[afbeelding]
Het helpt dan ook wel mee dat PUBG maar 29,99 kost in plaats van 120 euro incl premium voor BF1. Dat BF1 komt na twee dramatisch slechte delen (BF4/Hardline) en dat er veel alternatieven zijn voor BF1, terwijl PUBG eindelijk een battle royale game levert met een fatsoenlijke engine wat de DayZ/Arma itch een beetje kan vervullen.

Gooi er nog een enorme bak design flaters bij en je durft BF1 aan niemand aan te raden, terwijl PUBG aan alle kanten wordt gespeeld en mij wordt aangeraden, ook door niet shooter spelers. Het is niet mijn type spel, maar ik hoor alleen maar positieve geluiden en ken helemaal niemand die nog BF1 speelt.

Bovendien is PUBG duidelijk: 1 map, 1 game mode en als je lekker wil lamballen achterin dan wordt je door de game zelf gestraft, daar heeft de rest geen last van. Bij BF1 wordt je niet alleen door de vijand of game zelf vernaggeld maar vooral door die lamzakken met een sniper en grootheidswaanzin in je eigen team. Zo lang het mogelijk is om tientallen minuten lekker te vehiclewhoren, zullen mensen dat doen.

Die ommekeer zie ik BF1 in elk geval niet meer maken, maar misschien dat we ooit nog eens een keer een 1943 ofzo krijgen. 3 maps, 3 klasses, beperkt type voertuigen en geen gadgets. Een man mag dromen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 14:43:
[...]

Het helpt dan ook wel mee dat PUBG maar 29,99 kost in plaats van 120 euro incl premium voor BF1. Dat BF1 komt na twee dramatisch slechte delen (BF4/Hardline) en dat er veel alternatieven zijn voor BF1, terwijl PUBG eindelijk een battle royale game levert met een fatsoenlijke engine wat de DayZ/Arma itch een beetje kan vervullen.

Gooi er nog een enorme bak design flaters bij en je durft BF1 aan niemand aan te raden, terwijl PUBG aan alle kanten wordt gespeeld en mij wordt aangeraden, ook door niet shooter spelers. Het is niet mijn type spel, maar ik hoor alleen maar positieve geluiden en ken helemaal niemand die nog BF1 speelt.

Bovendien is PUBG duidelijk: 1 map, 1 game mode en als je lekker wil lamballen achterin dan wordt je door de game zelf gestraft, daar heeft de rest geen last van. Bij BF1 wordt je niet alleen door de vijand of game zelf vernaggeld maar vooral door die lamzakken met een sniper en grootheidswaanzin in je eigen team. Zo lang het mogelijk is om tientallen minuten lekker te vehiclewhoren, zullen mensen dat doen.

Die ommekeer zie ik BF1 in elk geval niet meer maken, maar misschien dat we ooit nog eens een keer een 1943 ofzo krijgen. 3 maps, 3 klasses, beperkt type voertuigen en geen gadgets. Een man mag dromen....
Ik speel het nog met 3 andere, maar verder ken ik ook niemand meer die de game speelt.
PUBG is ook niet mijn type spel, kwartier lang alleen maar looten om vervolgens dood geschoten te worden.

Momenteel weet ik geen goede alternatief voor een online shooter.
Overwatch en CSGO community is erg toxic en alleen maar rage in de chat of via de microfonen.
Ben een tijdje bezig geweest met Paladin, maar matchmaking duurt erg lang

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 14:43:
[...]
... en ken helemaal niemand die nog BF1 speelt.
Ah ja, dan zijn ze er dus inderdaad ook niet ....

BF1 is verre van perfect, en ik stoor me regelmatig aan de dingen die jij ook opnoemt; heck, gister ben ik ook even 1 mapje uitgestapt omdat er alleen maar gevehiclewhored werd. Gewoon 3x spawn-dood-spawn-dood en dan ook elke keer weer camperende tanks of 4 vliegtuigen.... Ja prima, dan stap ik er even uit en dan join ik later wel weer eens. Is het dan nog steeds hetzelfde, dan stop ik voor die dag. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Tomorrow is another day ;)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Ik denk ook dat battlefront in de weg zit, kwam gisteren een bericht van een epic dev tegen dat de ontwikkeling van unreal tournament 2017 voorlopig stop is gezet omdat epic iedereen nodig heeft voor de
komende game releases.
Voor een game zoals bf1 en battlefront zijn 300 devs nodig en zo heel groot is dice nu ook weer niet, ik hoop
dat ze wakker zijn geworden bij dice en ver genoeg zijn met battlefront zodat ze een deel van hun team weer
kunnen laten focussen op bf1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik vermaak me nog dagelijks met bf1 hoor :) net zoals ik me jaren heb vermaakt met deel 4, 3, 2, vietnam, en bf 1942. Ik heb dagelijks max 1 a 2 uur tijd om te gamen en dan speel ik dus enkel en alleen bf.

Gisteren trouwens een nieuw scherm gekocht (asus VG245H) altijd 60hz schermpjes gehad.. nu dus eindelijk weer 75hz en dat bevalt goed!

[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 04-08-2017 09:37 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deathchant schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 17:45:
[...]

Ah ja, dan zijn ze er dus inderdaad ook niet ....

BF1 is verre van perfect, en ik stoor me regelmatig aan de dingen die jij ook opnoemt; heck, gister ben ik ook even 1 mapje uitgestapt omdat er alleen maar gevehiclewhored werd. Gewoon 3x spawn-dood-spawn-dood en dan ook elke keer weer camperende tanks of 4 vliegtuigen.... Ja prima, dan stap ik er even uit en dan join ik later wel weer eens. Is het dan nog steeds hetzelfde, dan stop ik voor die dag. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Tomorrow is another day ;)
Ik noemde het dan ook in het kader van de populariteit van pubg ten opzichte van bf1, niet dat er geen spelers meer zijn. Voor mijzelf helpt het wel erg mee dat er geen vrienden me meer meetrekken om de game weer op te starten terwijl ik me nog prima kan vermaken met een paar korte potjes.
Pykow schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 17:07:
[...]
Ik speel het nog met 3 andere, maar verder ken ik ook niemand meer die de game speelt.
PUBG is ook niet mijn type spel, kwartier lang alleen maar looten om vervolgens dood geschoten te worden.

Momenteel weet ik geen goede alternatief voor een online shooter.
Overwatch en CSGO community is erg toxic en alleen maar rage in de chat of via de microfonen.
Ben een tijdje bezig geweest met Paladin, maar matchmaking duurt erg lang
Ja, dat herken ik ook wel, dat toxic gezeik heb ik echt geen zin in en start OW daardoor ook veel minder op, gelukkig zijn er nog massas niet-shooters die de moeite waard zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:54
De discord channel van BF1 is (bijna) dagelijks redelijk bezet ('s avonds), paar keer per week dat er 10+ man online zijn daar. Dus er zijn nog genoeg Tweakers die het wel spelen! Als dat niet meer zo zou zijn, dan zou ik ook afhaken denk ik.
Alleen spelen is niet te doen met al die noobs/prutsers/vehiclecampers etc. Maar met één of meerdere Tweakers squads vind ik het nog steeds erg leuk :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
Dan log ik dus steeds op de verkeerde momenten in. :P Zal eens een keer wat beter opletten en weer meespelen. Alleen spelen is verschrikkelijk met al die minder goede spelers.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 19:13
Pelox schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:36:
Ik vermaak me nog dagelijks met bf1 hoor :) net zoals ik me jaren heb vermaakt met deel 4, 3, 2, vietnam, en bf 1942. Ik heb dagelijks max 1 a 2 uur tijd om te gamen en dan speel ik dus enkel en alleen bf.

Gisteren trouwens een nieuw scherm gekocht (asus VG245H) altijd 60hz schermpjes gehad.. nu dus eindelijk weer 75hz en dat bevalt goed!
Dan was ik toch voor de 144hz VG248QE gegaan. Die was laatst nog 230 euro. als je eenmaal 144hz hebt wil je niet meer terug naar 60-70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Uffeltje schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:00:
Dan log ik dus steeds op de verkeerde momenten in. :P Zal eens een keer wat beter opletten en weer meespelen. Alleen spelen is verschrikkelijk met al die minder goede spelers.
Dat denk ik dan ook ja, heb je al een tijdje niet meer gezien :P
Doordeweeks tussen 7-half 8 en 10 zijn er eigenlijk altijd wel een aantal aanwezig. Ik ben eigenlijk altijd voor 10 weg, dus geen idee hoe het daarna is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Alexknl schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:02:
[...]

Dan was ik toch voor de 144hz VG248QE gegaan. Die was laatst nog 230 euro. als je eenmaal 144hz hebt wil je niet meer terug naar 60-70.
heb hem via mijn werk kunnen aanschaffen voor omgerekend 120 euro, helaas was het aanbod "gameschermen" beperkt waardoor ik enkel deze kon nemen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
Tankiej schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:57:
[...]

Dat denk ik dan ook ja, heb je al een tijdje niet meer gezien :P
Doordeweeks tussen 7-half 8 en 10 zijn er eigenlijk altijd wel een aantal aanwezig. Ik ben eigenlijk altijd voor 10 weg, dus geen idee hoe het daarna is :+
Ik heb gisteravond PUBG ontdekt. :o Ik denk dat je me wat langer niet zult zien. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Uffeltje schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 08:23:
[...]

Ik heb gisteravond PUBG ontdekt. :o Ik denk dat je me wat langer niet zult zien. :P
Ik durf hem niet aan te schaffen :X

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
[...]

De Discord (waar meer BF1-ers zitten) ook al gevonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
NINjak schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:28:
[...]

De Discord (waar meer BF1-ers zitten) ook al gevonden?
Als dat de 'PC gaming central' server is heb ik hem gevonden. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 14:42:
[...]

Als dat de 'PC gaming central' server is heb ik hem gevonden. :)
Oui!

Wat slaat DICE weer de plank mis zeg _O- _O- _O-
nieuws: DICE zet 'specialisaties' van verschillende klasses Battlefield 1 uiteen

Ze hebben echt niet door hoe je diepgang in de gameplay krijgt. Dat heeft niks te maken met een paar specialisaties, daarmee creëer je echt geen verdieping. Dat doe je door de core gameplay aan te pakken.
Gooi al die domme gamemodes er uit en zorg er voor dat je twee gamemodes hebt die je tot op de puntjes uitwerkt. Het spel goed balanceren, zorgen dat er spannende potjes zijn en dat je als team echt moet presteren om punten te scoren.

Maar nee, de game vol gooien met honderden gamemodes, tientallen dezelfde wapens en allerlei specialisaties. En dan hopen dat er ergens wat diepgang naar voren komt.

Misschien moeten ze eens naar games zoals PlayerUnknown Battlegrounds kijken. Een enkele gamemode, een enkele map en eigenlijk geen weapon customization. En toch meer concurrent spelers op de pc dan Battlefield 1 ooit gehad heeft. En bijna meer concurrent spelers op de pc dan Battlefield 1 over alle platformen. Diepgang komt uit gameplay en unieke momenten in een game die memorabel zijn.

[ Voor 84% gewijzigd door Tsurany op 06-08-2017 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:27
Wilde even die nieuwe map checken in tdm. Alleen even 2 vs 1 in pre-game mode gespeeld. Wel lekker donker :D de noob tegenstanders hadden geloof ik niet door dat voetstappen geluid maken...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Tsurany schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 14:43:
[...]

Oui!

Wat slaat DICE weer de plank mis zeg _O- _O- _O-
nieuws: DICE zet 'specialisaties' van verschillende klasses Battlefield 1 uiteen

Ze hebben echt niet door hoe je diepgang in de gameplay krijgt. Dat heeft niks te maken met een paar specialisaties, daarmee creëer je echt geen verdieping. Dat doe je door de core gameplay aan te pakken.
Gooi al die domme gamemodes er uit en zorg er voor dat je twee gamemodes hebt die je tot op de puntjes uitwerkt. Het spel goed balanceren, zorgen dat er spannende potjes zijn en dat je als team echt moet presteren om punten te scoren.

Maar nee, de game vol gooien met honderden gamemodes, tientallen dezelfde wapens en allerlei specialisaties. En dan hopen dat er ergens wat diepgang naar voren komt.

Misschien moeten ze eens naar games zoals PlayerUnknown Battlegrounds kijken. Een enkele gamemode, een enkele map en eigenlijk geen weapon customization. En toch meer concurrent spelers op de pc dan Battlefield 1 ooit gehad heeft. En bijna meer concurrent spelers op de pc dan Battlefield 1 over alle platformen. Diepgang komt uit gameplay en unieke momenten in een game die memorabel zijn.
Vanaf bf3 klagen we hier al over, vergeet nooit meer die uitspraak van patrick bach, lowering the threshold zodat iedereen het kan spelen.
Haal suppression eruit en je hebt al meer diep gang en stop met het gelijk trekken met consoles, geef pc weer zijn eigen versie van bf.
De mensen die dit 6 jaar geleden al voorspelden werden toen azijn zeikerds genoemt.
Ik heb het zelf toen vergeleken met zo'n schiet tent met eentjes op de kermis, daar zit ook weinig
diepgang in.
Gelukkig is patrick bach weg bij dice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:14
NLsandman schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 22:44:
[...]

Vanaf bf3 klagen we hier al over, vergeet nooit meer die uitspraak van patrick bach, lowering the threshold zodat iedereen het kan spelen.
Haal suppression eruit en je hebt al meer diep gang en stop met het gelijk trekken met consoles, geef pc weer zijn eigen versie van bf.
De mensen die dit 6 jaar geleden al voorspelden werden toen azijn zeikerds genoemt.
Ik heb het zelf toen vergeleken met zo'n schiet tent met eentjes op de kermis, daar zit ook weinig
diepgang in.
Gelukkig is patrick bach weg bij dice.
Spotting uitzetten (zodat je gedwongen wordt om verbaal contact te leggen met je team) en de maps meer plekken geven om ongezien te flanken. Weg met die achterlijke open vlakten waar snipers en vliegtuigen vrij spel hebben.
Dan zit je al aardig in de goede richting. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
MaXeRs schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 08:06:
[...]

Spotting uitzetten (zodat je gedwongen wordt om verbaal contact te leggen met je team) en de maps meer plekken geven om ongezien te flanken. Weg met die achterlijke open vlakten waar snipers en vliegtuigen vrij spel hebben.
Dan zit je al aardig in de goede richting. :)
Spotten vind ik nog niet zo erg, maar die open vlakten op sommige maps wel inderdaad.
Ik heb laatst Lupkow Pass gespeeld op de CTE, is onderdeel van de nieuwe DLC die er aan komt. Dat is wel een erg toffe map! Geen open vlaktes, je kan mooi flanken langs de randen van de map! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

Tankiej schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 08:09:
[...]

Spotten vind ik nog niet zo erg, maar die open vlakten op sommige maps wel inderdaad.
Ik heb laatst Lupkow Pass gespeeld op de CTE, is onderdeel van de nieuwe DLC die er aan komt. Dat is wel een erg toffe map! Geen open vlaktes, je kan mooi flanken langs de randen van de map! :)
Het spotten wordt toch nog niet bijster veel gebruikt, dus uitzetten zou niet al te veel uitmaken. Idd Maxers, vooral het info geven via Discord merk je dat dat èrg veel toevoegt, vaak meer dan alleen op de map.

Het hele design van een goede map moet gewoon zorgen voor allesbehalve rechtlijnige speelwijze. Flanking moet mogelijk zijn, zo niet dan is het vaak binnen enkele minuten een saaie pot (Suez.. Argonne.. ). De twee nieuwe maps die ik heb gezien (Albion en Lupkow) stemmen mij hoopvol 8) ! Ook die nieuwe stad-map is wat dat betreft prima, maar wordt nog te weinig gespeeld.

Daarbij snappen teveel spelers überhaupt niet wat flanking inhoudt... die gaan op een plek waar je erlangs zou kunnen sneaken juist de aandacht op zichzelf vestigen door iemand half in de rug te schieten. Of met een machine gun op een tank rossen :+ om maar aan te geven dat ze snel doodgeschoten moeten worden |:(

Nee geef mij maar de potten zoals Amiens gisteren, erdoorheen breken met een armored car, en vervolgens de achterste vlag lekker liggen zieken :9 >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:46:
Bespreek hier de PC versie. Hier kun je terecht voor PC settings en eventuele problemen waar je tegenaan loopt.
Misschien handig om de link in de TS toe te voegen / aan te passen:

Registreren voor GoT Platoon (BF1 op PC) gebeurt in dit topic:
PC - Battlefield 1 "Platoon Page"
Thx! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
MaikelG schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:57:
[...]

Het spotten wordt toch nog niet bijster veel gebruikt, dus uitzetten zou niet al te veel uitmaken. Idd Maxers, vooral het info geven via Discord merk je dat dat èrg veel toevoegt, vaak meer dan alleen op de map.

Het hele design van een goede map moet gewoon zorgen voor allesbehalve rechtlijnige speelwijze. Flanking moet mogelijk zijn, zo niet dan is het vaak binnen enkele minuten een saaie pot (Suez.. Argonne.. ). De twee nieuwe maps die ik heb gezien (Albion en Lupkow) stemmen mij hoopvol 8) ! Ook die nieuwe stad-map is wat dat betreft prima, maar wordt nog te weinig gespeeld.

Daarbij snappen teveel spelers überhaupt niet wat flanking inhoudt... die gaan op een plek waar je erlangs zou kunnen sneaken juist de aandacht op zichzelf vestigen door iemand half in de rug te schieten. Of met een machine gun op een tank rossen :+ om maar aan te geven dat ze snel doodgeschoten moeten worden |:(

Nee geef mij maar de potten zoals Amiens gisteren, erdoorheen breken met een armored car, en vervolgens de achterste vlag lekker liggen zieken :9 >:)
Ik erger mij soms aan spawning, ben je aan het flanken, spawnt er 1 op jouw en begint als een wilde te schieten in plaats van mee te gaan en proberen de vijand weg te krijgen, als je team vast gezet wordt is het verdelen van de vijand de beste tactiek om er door te komen helaas begrijpen alleen oude bf spelers dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
MaikelG schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:57:
[...]

Het spotten wordt toch nog niet bijster veel gebruikt, dus uitzetten zou niet al te veel uitmaken.
Misschien ben ik de enige maar voor mij is spotten een automatisme. Zelf bij 1 tegen 1 in een steeg spot ik eerst en daarna schiet ik. Ja meestal ben ik dan nog sneller dan de tegenstander ook :)

Wanneer ik overzicht heb ben ik eigenlijk continu aan het spotten.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
Pelox schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:42:
[...]

Misschien ben ik de enige maar voor mij is spotten een automatisme. Zelf bij 1 tegen 1 in een steeg spot ik eerst en daarna schiet ik. Ja meestal ben ik dan nog sneller dan de tegenstander ook :)

Spotten gaat bij mij ook vanzelf, merk dat vooral in andere games waar Q een andere functie heeft lol.

Ik heb razor blackwidow keyboard en die houdt key strokes bij, Q is 7156 x gedrukt de laatste 6 maanden en de W is 4709 x de laatste 6 maanden in bf1
Als mijn keyboard kapot gaat is dat op de Q :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29

-tom-562

Oliesjeik

Pelox schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:42:
[...]

Idem hiero. Ik spot altijd alles en overal. Vaak is het ook een handig hulpmiddel. Als ik denk dat er ergens een poppetje zit, dan ram ik gewoon een paar keer op Q :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
-tom-562 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:27:
[...]

Idem hiero. Ik spot altijd alles en overal. Vaak is het ook een handig hulpmiddel. Als ik denk dat er ergens een poppetje zit, dan ram ik gewoon een paar keer op Q :+
Ja idd! dat doe ik precies zo 8)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
[...]

Gaat er weer 1 O-) _/-\o_ :P

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

:w
Gelukkig ook nieuwe aanwas in BF1 en straks wel erg gave DLC maps... want echte squadplay via Discord is zoveel beter dan als lone wolf rondrennen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
MaikelG schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 11:06:
[...]

Gelukkig ook nieuwe aanwas in BF1 en straks wel erg gave DLC maps... want echte squadplay via Discord is zoveel beter dan als lone wolf rondrennen *O*
Daar zit ik momenteel ook op te wachten de nieuwe DLC maps

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
MaikelG schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 11:06:
[...]

Ik hoop dat de nieuwe DLC maps langer gespeeld gaan worden dan they shall not pass. Die DLC laatst gekocht maar een refund gevraagd omdat er gewoon geen hond speelde :'(. Dice heeft BF1 kapot gemaakt vanaf het begin met Premium, stelletje oenen.

Speel de game altijd alleen, op het begin heb ik hem +100 uur gespeeld op xbox one met vrienden, maar iedereen droop langzaam aan af. Sinds een klein half jaar weer een goede PC en mijn xbox niet meer aangeraakt. Jammer dat de playerbase zo geschrompen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TThemen
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-06 15:48

TThemen

TThemen#2163

Nog een week en dan kunnen we squads vullen met Tweakers ik heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:34
Denk dat we elke avond 1 squad vol stoppen met Tweakers, en 2 squads zie ik ook vaak gebeuren.
Helaas zijn dat er dan maar 10 van de 100 van het team die online zijn.

Dus waarom een week wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

XanaLuXX schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:06:
Denk dat we elke avond 1 squad vol stoppen met Tweakers, en 2 squads zie ik ook vaak gebeuren.
Helaas zijn dat er dan maar 10 van de 100 van het team die online zijn.

Dus waarom een week wachten?
Ik zie het klagen over een 'playerbase' wel vaker langskomen... maar er zijn nog altijd zat servers om een goeie pot conquest te vinden hoor, het is wat je er zelf van maakt. Natuurlijk zijn er momenten dat je 'alleen' speelt, en dat kan best een keer tegenvallen. Tien tegen 1 dat de ronde erna, of sowieso met voldoende GoT-ters er altijd weer voldoende dood en verderf te zaaien is })
Zolang wij als tweakers regelmatig spelen en inderdaad nog steeds elke avond zeker een squad volmaken, is er w.m.b. nog zat lol aan te beleven.

Dat er 100 leden zijn, en een kleiner aantal wat daadwerkelijk speelt, dat lost zich vanzelf op: inactieve leden knikkeren we eruit, voor actieve squad-players is altijd ruimte d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:14

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

sinds kort weer BF 1 aan het spelen.. blijft leuk :) heb ook discord.. dus zal vanzelf weer is langskomen..

de naam is Nicko_NL mag je altijd toevoegen als je wilt..

[ Voor 22% gewijzigd door Nickrsd op 14-08-2017 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

Nickrsd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:36:
sinds kort weer BF 1 aan het spelen.. blijft leuk :) heb ook discord.. dus zal vanzelf weer is langskomen..

de naam is Nicko_NL mag je altijd toevoegen als je wilt..
Zet je de GoT tag dan ook aan..? In-game bij 'platoon' en daar aanvinken 'represent'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
swoutr schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:46:
[...]

Ik hoop dat de nieuwe DLC maps langer gespeeld gaan worden dan they shall not pass. Die DLC laatst gekocht maar een refund gevraagd omdat er gewoon geen hond speelde :'(. Dice heeft BF1 kapot gemaakt vanaf het begin met Premium, stelletje oenen.

Speel de game altijd alleen, op het begin heb ik hem +100 uur gespeeld op xbox one met vrienden, maar iedereen droop langzaam aan af. Sinds een klein half jaar weer een goede PC en mijn xbox niet meer aangeraakt. Jammer dat de playerbase zo geschrompen is.
Playerbase gaat nog verder krimpen zo lang ze niets aan het cheaten doen, net ff potje vanilla gedaan en je ziet de wallhackers boven aan staan 60 a 70 kills in 15 minuten zonder tank.
Alles wijst erop dat Dice geen interesse meer heeft in battlefield PC terwijl pc gaming sping levend is en valve dit wel in de gaten heeft.
Dota2 900k spelers op peak, pubg 600k spelers op peak en counterstrike ook 600k op peak, bij elkaar 2,1 miljoen spelers op piek moment, bf1 haalt maar 21k op peak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Lekker potje hoor!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SGZb2cXeN4F1YJNzjczoDdj9/full.jpg

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:14

Nickrsd

MaikelG schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 20:35:
[...]

Zet je de GoT tag dan ook aan..? In-game bij 'platoon' en daar aanvinken 'represent'.
Doe ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Kom je de volgende keer ook bij ons op discord? Zag opeens een GoT'er in de lijst die ik niet kende en ook niet op discord was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Tankiej schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:09:
[...]

Kom je de volgende keer ook bij ons op discord? Zag opeens een GoT'er in de lijst die ik niet kende en ook niet op discord was :P
Ja maar mijn dochtertje ligt na 8 uur in de kamer ernaast te slapen waardoor het niet ideaal is om dan nog op discord te zitten :/

En voor ze op bed ligt heb ik geen tijd haha 8)7

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

altijd die fransen weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Dat ie niet AFK was... ff "Zeike" :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
steveman schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:31:
[...]

Dat ie niet AFK was... ff "Zeike" :+
Denk dat ie voortaan wel AFK is, volgende potje zette hij z'n aimbot vanaf het begin aan. Eindigde met 200/3 oid :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Tankiej schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:51:
[...]

Denk dat ie voortaan wel AFK is, volgende potje zette hij z'n aimbot vanaf het begin aan. Eindigde met 200/3 oid :')
Zoals een minderbedeelde in dit topic zou zeggen "jullie hebben dus misbruik gemaakt van een cheater" :')

https://battlefieldtracke...rofile/pc/Zeike23/matches

Nog niet verwerkt door bftracker :?

Ik zou eigenlijk wel eens willen experimenteren met de data die de server binnenkrijgt allemaal... zo moeilijk kan het toch niet zijn om een aimbot te detecteren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
steveman schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:59:
[...]

Zoals een minderbedeelde in dit topic zou zeggen "jullie hebben dus misbruik gemaakt van een cheater" :')
Nee hoor, want dat tweede potje was hij tegen ons :+

Ik zou eigenlijk wel eens willen experimenteren met de data die de server binnenkrijgt allemaal... zo moeilijk kan het toch niet zijn om een aimbot te detecteren :?
Lijkt me dat daar ook wel iets voor te maken zou moeten zijn inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steveman schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:59:
[...]

Het is nog aardig lastig om te detecteren aangezien het gedrag van een speler met aimbot vrijwel gelijk is aan het gedrag van een speler zonder aimbot. Het enige verschil is dat hij wel headshots krijgt waar anderen dat niet kunnen.

De echt obvious cheaters halen ze er zo uit, als je 200/3 gaat wordt je natuurlijk zo gepakt. Dat is dusdanig abnormaal dat er direct red flags komen. Maar een aimbot enkel gebruiken om een bodyshot in een headshot om te zetten? Succes met dat detecteren ;)

Ze gebruiken Fairfight om cheaters te detecteren. Die kijkt naar het gedrag van elke speler en vergelijkt dat met normaal gedrag en past statistische modellen toe. Tien headshots binnen een minuut? Dat wijkt dusdanig af dat het herkend wordt. Ruim 200 kills in een match? Jup, afwijkend dus gedetecteerd. Headshots met een pistool of LMG op een kilometer afstand? Gotcha.

Echter hoe wil je iemand herkennen op basis van data als de aimbot enkel minuscule correcties doorvoert. Die speler lijkt dan gewoon ontzettend goed in plaats van een cheater. Als hij van het begin af aan al cheat is het erg lastig hem als dusdanig te markeren. Enkel als hij plots van waardeloos naar elite gaat kan je het wel afvangen.

[ Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 15-08-2017 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Er zijn aimbots die net als aim assist werken, die werken pas als je over de enemy beweegt, hierdoor zie je maar hele lichte twitches die natuurlijk lijken en fairfight ziet dat wel maar reageert niet omdat je dan te veel
false positives krijgt.
Gelukkig worden dat soort gebruikers wel gepakt op scores want ze laten zich altijd weer verleiden tot rage hacking, zie die zeike23.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thijs?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:28
Voor wie geïnteresseerd is in premium, en dat nog niet heeft:
https://twitter.com/bfbulletin/status/897480854389350400
NEWS: #BF1's Premium Pass is on sale until August 25! 😎

Origin (40% off)
PSN: EU (40% off) / US (20% off with PS Plus)
Microsoft (20% off)
€29,99 via Origin. Even proberen? Premium trials nu actief tot 21 augustus (https://twitter.com/BFBulletin/status/897415400811630592)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Thijs? schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:18:

[...]

€29,99 via Origin. Even proberen? Premium trials nu actief tot 21 augustus (https://twitter.com/BFBulletin/status/897415400811630592)
Eindelijk, werd ook wel tijd EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Thijs? schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:18:

[...]

Dat is goed nieuws voor Battlefield 1.
Stel je hebt Origin access, dan heb je de game al "Gratis" en voor 30 euro heb je daarna alle DLC's in je bezit

Dan voelt het aan als een 30 euro game en geen 120 euro game, zoals zovelen ervoor hebben betaald tijdens de release.

[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 16-08-2017 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18:00
Premium voor 30 euro lonkt wel aardig echter vraag ik mij nog iets af:
Bevatten "They shall not pass" en "In the name of the Tsar" beide 4 nieuwe maps? en "Turning tides" en "Apocalypse" beide 1 nieuwe map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
theman36 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:26:
Premium voor 30 euro lonkt wel aardig echter vraag ik mij nog iets af:
Bevatten "They shall not pass" en "In the name of the Tsar" beide 4 nieuwe maps? en "Turning tides" en "Apocalypse" beide 1 nieuwe map?
They shall not pass bevatte in eerste instantie 4 maps inderdaad. Later zijn Nivelle Nights en Prise de Tahure daar bijgekomen, zit nu op 6 dus.

Hoe dat bij de andere DLC's gaat worden, geen idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Ik krijg alleen maar matchmaking failed berichten de hele tijd op de PC. Iemand anders daar ook last van? Ik probeer gewoon quick games te spelen op domination en team deathmatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Hmm, net nog gespeeld via server browser, wellicht eens proberen?

Is er trouwens weer gesleuteld aan de netcode? net op een low ping server werd ik er niet bij genaaid door lag compensation leek het :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
steveman schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 20:26:
Hmm, net nog gespeeld via server browser, wellicht eens proberen?

Is er trouwens weer gesleuteld aan de netcode? net op een low ping server werd ik er niet bij genaaid door lag compensation leek het :D
Afgelopen dagen was het knudde, had ook een latency van 20 ms naar de conquest servers, vanavond was het weer gewoon 5 ms.
Misschien probleem geweest bij i3d.
Ging ook wel lekker, voor het eerst met mijn squad als leader beste squad geworden.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29

-tom-562

Oliesjeik

DeBers schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 19:58:
Ik krijg alleen maar matchmaking failed berichten de hele tijd op de PC. Iemand anders daar ook last van? Ik probeer gewoon quick games te spelen op domination en team deathmatch.
Gisteravond had ik ook problemen. Als ik 'quickmatch' koos uit het hoofdmenu, kreeg ik een blanco in-game scherm (dus kon niet kiezen uit conquest, dominiation etc.). Via de server browser kon ik wel een game joinen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
Toch maar premium gehaald, vind de game nog steeds erg tof, en was toch van plan in name of the tsar los te gaan halen. Net paar toffe potjes gespeeld! en 15 legendary battlepacks openen was ook wel ff lekker. Vraagje, hoe kun je in CTE komen?

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
swoutr schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:12:
Toch maar premium gehaald, vind de game nog steeds erg tof, en was toch van plan in name of the tsar los te gaan halen. Net paar toffe potjes gespeeld! en 15 legendary battlepacks openen was ook wel ff lekker. Vraagje, hoe kun je in CTE komen?
Als je premium hebt kan je de CTE apart installeren vanuit Origin.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

• swoutr
BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:28:
[...]

Als je premium hebt kan je de CTE apart installeren vanuit Origin.
Ja dat kan ik dus nergens vinden :'(

EDIT:

Found it, via de battlefield 1 registreren dus.

[ Voor 11% gewijzigd door swoutr op 17-08-2017 17:47 ]

• steveman
Blijft het raar vinden dat je na het starten van het spel, alsnog een keer een prompt krijgt voor een UI update... Voor het updaten hebben ze toch gewoon origin :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:06
Gisteren ook maar premium gehaald voor 30 piek. Hoewel ik het niet op routine speel (een uurtje hier en een uurtje daar) vermaak ik me nog altijd prima als 'lone wolf' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:08
Nu dat premium is afgeprijsd, is 30 euro wel een goede deal voor een aantal DLC's. Zitten de servers regelmatig vol?

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
TheRicolaa10 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:07:
Nu dat premium is afgeprijsd, is 30 euro wel een goede deal voor een aantal DLC's. Zitten de servers regelmatig vol?
er zijn altijd meer dan voldoende volle servers te vinden. Het is een redelijk populair spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gisteren nog maar even de single player op de pc er doorheen gejaagd. Alles gespeeld komt er 5/6 war stories uit.

Maar geen credits. Want op de ps4 was die credits volgens mij de laatste die als los iets tevoorschijn komt. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38
Er is een nieuwe update
Ik ben benieuwd.
Straks om half 7 is de live persconferentie op de Gamescom.

[ Voor 26% gewijzigd door ViperTim op 21-08-2017 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Zo, dat is een serieuze stapel bitjes die wordt binnengehengeld.

Even origin aanzwengelen bij thuiskomst is geen gek idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Lupkow pass is een grote witte map met heeeel veeeeul snipers momenteel.
Geen idee waar je bent :P

Toch wel leuk eerste potje gehad.

Ben vooral benieuwd of er andere fixes, nerves en buffs live zijn gegaan of dat dat pas later komt.

https://www.gottabemobile...w-pass-release-date-tips/

[ Voor 21% gewijzigd door Help!!!! op 21-08-2017 19:05 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

Vind het wel een beetje jammer dat ze nu weer maar één map erin gooien (Lupkow Pass) voor premium only, en dan ook eens niet de nieuwe wapens erin...

Iemand enig idee wanneer we de rest kunnen verwachten? Heb er nog weinig over kunnen vinden helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
@MaikelG Volgensmij komt de rest in September.

Battlefield 1 Update Notes – Lupkow Pass Update

[ Voor 17% gewijzigd door Help!!!! op 21-08-2017 20:56 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Wat een enorme update zeg... wist van niks.. :(

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:02
Nieuwe map is inderdaad een sniper Paradise. Volgens mij is je avatar ook weer verdwenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:31
Layumi schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 22:02:
Nieuwe map is inderdaad een sniper Paradise. Volgens mij is je avatar ook weer verdwenen
Ik heb gister toch wel enkele mooie potjes gespeeld. Je kan heel goed flanken.
Het zou mooi zijn als er een limiet op het aantal snippers komt.

De 2de map die gister in de stream zichtbaar was heb ik meer bedenkingen bij. 64 man op 3 vlaggen.. mayhem in het midden. Zal wel granaten feestje worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

Layumi schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 22:02:
Dat lijkt me nog best meevallen.. heel veel hoogteverschillen, als je als squad gewoon via één van de vele lager gelegen passages loopt (en evntueel de sniper in z'n rug pakt ;) ) kom je met flanking een heel eind. :)

... enige punt is dat merendeel van de casual BF1 spelers nog nooit van flanken heeft gehoord, en altijd domweg allemaal hetzelfde front kiest en dus vaak geen moer opschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

joepie, nog meer sniper ellende.
Ze hadden het vorig jaar al over een class limit, maar ik zie het er niet van komen.

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Lupkow is ook een grote map met weinig infantry vervoersmiddelen (je hebt alleen paarden), je moet veel lopen, vijanden zitten vaak ver weg / nemen je van ver onder vuur en dan is een scoped wapen toch wel prettig om wat accurater te zijn.

Dus heb op gegeven moment als medic de selbstlader sniper maar gepakt. Voor mij werkte dat wel.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

Help!!!! schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:09:
Lupkow is ook een grote map met weinig infantry vervoersmiddelen (je hebt alleen paarden), je moet veel lopen, vijanden zitten vaak ver weg / nemen je van ver onder vuur en dan is een scoped wapen toch wel prettig om wat accurater te zijn.

Dus heb op gegeven moment als medic de selbstlader sniper maar gepakt. Voor mij werkte dat wel.
Exact dat.. is toch prima? Je kunt niet voor niets per class drie verschillende 'presets' maken... Je als soldaat aanpassen aan de omstandigheid is toch wel te verwachten in de strijd zou ik zeggen :D

De one-trick pony's die echt alleen k/d-geil zijn in hun tankje, of met alleen maar 100 service sterren met hun automatico.. tja die komen tekort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker met de Mondragon Sniper los gaan :D Misschien toch maar weer eens Battlefield 1 opstarten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
Die nieuwe map doet me ook twijfelen het weer eens op te starten.

is deze met die andere twee toegevoegd aan de TSNP server rotatie?
Of staat deze map daar los van?

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tsurany schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:02:
Lekker met de Mondragon Sniper los gaan :D Misschien toch maar weer eens Battlefield 1 opstarten!
Leuk om de sniper haters de sniping rifles te zien oppakken. >:)

Nog meer Pino pakken in de bergen die niet PTFO-en :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Tito129 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:44:
[...]

Ik heb gister toch wel enkele mooie potjes gespeeld. Je kan heel goed flanken.
Het zou mooi zijn als er een limiet op het aantal snippers komt.

De 2de map die gister in de stream zichtbaar was heb ik meer bedenkingen bij. 64 man op 3 vlaggen.. mayhem in het midden. Zal wel granaten feestje worden.
De map die ze in de stream lieten zien lijkt mij echt slecht, maar ik denk dat de map HEEEL ERG populair gaat worden. het doet mij denken aan Metro en Lockers.
Granaten feest zal het niet zo snel worden. Het duurt vrij lang voordat je weer een granaat in je bezit hebt.
Zeer goede verandering was dat.
InSanex schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:21:
joepie, nog meer sniper ellende.
Ze hadden het vorig jaar al over een class limit, maar ik zie het er niet van komen.
Ja de sniper is nou eenmaal een sterke class. Voorheen was dit de Medic en hoor je mensen ook klagen.
Ik speel nog regelmatig battlefield 1 en ik moet zeggen dat er veel slechte snipers zijn en dat je weinig tot zelde in 1 schoot dood wordt gemaakt.
BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:39:
Die nieuwe map doet me ook twijfelen het weer eens op te starten.

is deze met die andere twee toegevoegd aan de TSNP server rotatie?
Of staat deze map daar los van?
Lupkow is geen onderdeel van een DLC en dus zal deze map in dezelfde rotatievallen als de vanilla maps (Vergelijkbaar met Giant shadows). Het is nog steeds belachelijk dat er geen servers zijn die zowel vanilla als DLC maps ondersteunen. Ik kom vrijwel nooit terecht in de maps van de vorige DLC.

Ik hoop dat DiCE het weer op orde gaat krijgen.
Bij Battlefield 4 duurde het een jaar alvorens alles goed speelbaar was. (Slechte netcode etc.)
Bij Battlefield 1 was dit al een stuk beter, maar voordat we nieuwe content krijgen zijn we gewoon weer 1 jaar verder. Pas nu begint Battlefield 1 de game te worden waar we op hebben zitten wachten.
Specialization is terug, Eindelijk weer eens nieuwe maps en de komende maanden steeds een update.

Nou moeten ze ook wel, want Call of Duty WW2 zit eraan te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
MaikelG schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:00:
[...]

Exact dat.. is toch prima? Je kunt niet voor niets per class drie verschillende 'presets' maken... Je als soldaat aanpassen aan de omstandigheid is toch wel te verwachten in de strijd zou ik zeggen :D

De one-trick pony's die echt alleen k/d-geil zijn in hun tankje, of met alleen maar 100 service sterren met hun automatico.. tja die komen tekort ;)
Op zich eens en dat is ook het leuke, je kunt verschillende rollen spelen al naar gelang nodig is of wat je leuk vindt.

Alleen hebben veel mensen ook een hekel aan (te)veel gesnipe ook omdat het PTFO gehalte lager ligt. En ik wilde het punt maken dat de map in deze fase imho nogal uitnodigt tot het gebruik van snipers. :P

@Pykow
Lupkow is toch gewoon de eerste map uit de In the Name of the Tsar DLC :?

[ Voor 93% gewijzigd door Help!!!! op 22-08-2017 17:38 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Laatst online: 20-05-2023
Tsurany schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:02:
Geef die mondragon sniper scope ook een weerschijning, zodat men ziet waar je bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:54
luifel schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:46:
[...]

Geef die mondragon sniper scope ook een weerschijning, zodat men ziet waar je bent?
Nee, hoewel de naam anders doet vermoeden heb je slechts maximaal een 4x scope, en dus geen glint. Dat geldt overigens voor elke rifle met max 4x scope.

http://battlefield.wikia.com/wiki/Scope_Glint

[ Voor 6% gewijzigd door RubenDJ op 22-08-2017 17:59 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Grappig, Dice is druk bezig met het promoten van bf1 en wat doet gustav hallings, voormalig design director
van bf3, bf4 en tegenwoordig technical design director bij starwars battlefront 2:

https://twitter.com/gustavhalling/status/898815826744164353

Natuurlijk heeft zijn twitter account niets met dice te maken maar toch een beetje vreemd, zo is het net of hij mee werkt aan een produkt waar die zelf totaal niet achterstaat,

Acties:
  • +1 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:04:
[...]

Leuk om de sniper haters de sniping rifles te zien oppakken. >:)

Nog meer Pino pakken in de bergen die niet PTFO-en :)
Met de Mondragon Sniper kan je anders nog aardig close range vechten als je een beetje handig bent ;) Pak er een sterke sidearm bij en je kan heerlijk los gaan :D

Pagina: 1 ... 80 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.