Ben zelf ook oud EA UK en ex mordorhq, je weet denk ik nog wel dat mij dat diverse time bans op battlelog heeft opgeleverd, was een mooie tijd vechten voor een game, de reden dat ze er niet meer zijn is dat men er niet meer voor wilden vechten omdat wij in de minderheid kwamen, de rest van de pc gamers zag niet wat onze bedoeling was, ook zijn velen een stuk ouder geworden en hebben tegenwoordig andere prioriteiten.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:39:
[...]
Om vervolgens alle 'verbeteringen' weer teniet gedaan zien worden bij de volgende BF release. Als ik een waslijst op moet noemen van niet nagekomen beloftes of genegeerde feedback, dan type ik volgende week nog. Laat ze het eerst maar weer eens bewijzen dat ze een interessante game kunnen maken in plaats van een grafische showcase.
[...]
Het hart van de pc battlefield community is denk ik de harde kern van BF2 geweest, die zijn echt keihard geschoffeerd door DICE (zie ook EA UK forum en MordorHQ), Die hebben de handdoek gegooid wat betreft het geven van serieuze feedback en dan hou je idd de kids over die na een hele week campen of vehicle whoren gekicked worden en vervolgens gaan klagen over badmins.
Hoeveel mensen uit de EA UK tijd zijn nog actief met pc gaming?, ik geloof alleen jij, ik en deloeks, zelfs die fanatieke ukrainer dj-cas zie ik niet meer spelen.
De generatie die nu fanatiek speelt is heel anders, die hebben niet het verleden zoals wij hadden, vraag me uberhaupt af of ze wel bf2 of bc2 hebben gespeeld.
@Help!!!!
Helemaal mee eens, het type speler wat nog echte bf2 ervaring heeft is er niet meer of geen zin meer hebben om de boel nog te veranderen.
Het zit op het zelfde niveau als op console, het is casual geworden en het is ook iets waar de huidige markt om vraagt met multiplatform.
Een game wat 100 miljoen kost om te ontwikkelen pc only maken kan niet en pc gameplay op console kan ook niet.
[ Voor 11% gewijzigd door NLsandman op 21-06-2017 16:24 ]