Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:39:
[...]

Om vervolgens alle 'verbeteringen' weer teniet gedaan zien worden bij de volgende BF release. Als ik een waslijst op moet noemen van niet nagekomen beloftes of genegeerde feedback, dan type ik volgende week nog. Laat ze het eerst maar weer eens bewijzen dat ze een interessante game kunnen maken in plaats van een grafische showcase.

[...]

Het hart van de pc battlefield community is denk ik de harde kern van BF2 geweest, die zijn echt keihard geschoffeerd door DICE (zie ook EA UK forum en MordorHQ), Die hebben de handdoek gegooid wat betreft het geven van serieuze feedback en dan hou je idd de kids over die na een hele week campen of vehicle whoren gekicked worden en vervolgens gaan klagen over badmins.
Ben zelf ook oud EA UK en ex mordorhq, je weet denk ik nog wel dat mij dat diverse time bans op battlelog heeft opgeleverd, was een mooie tijd vechten voor een game, de reden dat ze er niet meer zijn is dat men er niet meer voor wilden vechten omdat wij in de minderheid kwamen, de rest van de pc gamers zag niet wat onze bedoeling was, ook zijn velen een stuk ouder geworden en hebben tegenwoordig andere prioriteiten.
Hoeveel mensen uit de EA UK tijd zijn nog actief met pc gaming?, ik geloof alleen jij, ik en deloeks, zelfs die fanatieke ukrainer dj-cas zie ik niet meer spelen.
De generatie die nu fanatiek speelt is heel anders, die hebben niet het verleden zoals wij hadden, vraag me uberhaupt af of ze wel bf2 of bc2 hebben gespeeld.

@Help!!!!

Helemaal mee eens, het type speler wat nog echte bf2 ervaring heeft is er niet meer of geen zin meer hebben om de boel nog te veranderen.
Het zit op het zelfde niveau als op console, het is casual geworden en het is ook iets waar de huidige markt om vraagt met multiplatform.
Een game wat 100 miljoen kost om te ontwikkelen pc only maken kan niet en pc gameplay op console kan ook niet.

[ Voor 11% gewijzigd door NLsandman op 21-06-2017 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
NLsandman schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:06:
[...]

Ben zelf ook oud EA UK en ex mordorhq, je weet denk ik nog wel dat mij dat diverse time bans op battlelog heeft opgeleverd, was een mooie tijd vechten voor een game, de reden dat ze er niet meer zijn is dat men er niet meer voor wilden vechten omdat wij in de minderheid kwamen, de rest van de pc gamers zag niet wat onze bedoeling was, ook zijn velen een stuk ouder geworden en hebben tegenwoordig andere prioriteiten.
Hoeveel mensen uit de EA UK tijd zijn nog actief met pc gaming?, ik geloof alleen jij, ik en deloeks, zelfs die fanatieke ukrainer dj-cas zie ik niet meer spelen.
De generatie die nu fanatiek speelt is heel anders, die hebben niet het verleden zoals wij hadden, vraag me uberhaupt af of ze wel bf2 of bc2 hebben gespeeld.
Een groot deel van de EAUK/MHQ club zit hier op discord nu: https://discord.gg/SpbdE7R
Game vaak met ze, maar eigenlijk geen Battlefield meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:54
Zit nog even de patch notes te kijken van de laatste update, zitten opzich nog wel wat interessante dingen tussen!
Implemented Frontlines on Amiens and Argonne Forest
Eindelijk! Nu nog op de rest van de mappen :)
Ammo pouch speeds up grenade resupply if player stands close to it.
Lijkt alsof de bedoeling is dat je dus sneller nieuwe granaten krijgt als je naast een crate staat en iemand gooit er ook nog een pouch bij. Maar ik kreeg net ook een nieuwe granaat terwijl er alleen een pouch werd gegooid. Zou wel jammer zijn als dat zo is, de granaat spam was net weer wat minder geworden..
Fixed an exploit which allowed AT Mines to be placed on vehicles.
Helaas, je kan je motor/auto dus niet meer voorzien van mijnen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou poeh poeh, de martini-henry sniper is binnen. Heeft me dus echt tot nu gekost om die te unlocken :'(
Voor die andere 3 ga ik me de moeite niet meer doen. Ik ga nu weer écht spelen :D

Overigens die nieuwe map...Net als vele anderen was mijn eerste indruk niet zo denderend; veel trenches, lange afstanden en wéér een automatico/shotgun map, maar daar ben ik een beetje van terug gekomen. Als medic kun je hier best goed scoren zeg. het is wel echt hoofdzakelijk een medium range map vind ik zelf. Als agressive sniper kon ik tamelijk goed uit de voeten. Het feit dat het 's nachts is, en je iets minder makkelijk te zien/spotten bent, zorgt toch wel vaak voor schrikmomenten als ineens iemand voor je staat :)
Ja ik vind de map toch wel fun :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Deathchant schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:55:
Nou poeh poeh, de martini-henry sniper is binnen. Heeft me dus echt tot nu gekost om die te unlocken :'(
Voor die andere 3 ga ik me de moeite niet meer doen. Ik ga nu weer écht spelen :D

Overigens die nieuwe map...Net als vele anderen was mijn eerste indruk niet zo denderend; veel trenches, lange afstanden en wéér een automatico/shotgun map, maar daar ben ik een beetje van terug gekomen. Als medic kun je hier best goed scoren zeg. het is wel echt hoofdzakelijk een medium range map vind ik zelf. Als agressive sniper kon ik tamelijk goed uit de voeten. Het feit dat het 's nachts is, en je iets minder makkelijk te zien/spotten bent, zorgt toch wel vaak voor schrikmomenten als ineens iemand voor je staat :)
Ja ik vind de map toch wel fun :)
en hoe vind je de sniper variant dan..? Ik vind het maar raar dat je de bullet niet kunt volgen, de scope komt op je af en die animatie duurt te lang, weet je nog niet hoe je je aim moet bijstellen.
plus natuurlijk ANY sniper scope == noob sign above your head :+

Ja die nieuwe map vond ik gisteren met squadplay toch een stuk beter speelbaar. Idd vooral als Medic met mondragon sniper kon ik prima uit de voeten, maar dat kostte wel even wat gewenning.

Vooral de nieuwe DLC kijk ik naar uit, ziet er erg leuk uit, hoogteverschillen zorgen voor cover / flanking mogelijkheden, sneeuw zorgt voor mooi effect.
Open deur: damn wat duurt 't wachten nog lang! :X

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou ik vind em eigenlijk niet zo goed. Ik speel veel liever met de Gewehr.98 Marksman om eerlijk te zijn. Ik had ook het probleem dat ik idd de bullet niet zag. Je bent dan op de gok aant aimen en ik aim altijd vanzelf wat hoger omdat die martini zo'n trage kogel heeft, maar niks raak.
Jammer idd dat er geen marksman variant is.

Overigens die Selbstlader 1906, wat een kutwapen zeg....of ja, het wapen an sich is eigenlijk best OK, schiet snel, weinig recoil en bijna altijd raak, maar ik moet veel meer defensief spelen en ik hou niet van defensief spelen. Ik zoek graag de actie op :)

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 14:34
Hey even een vraagje he. Ik speel niet zo heel vaak Battlefield 1 en speel voornamelijk met de Support class.

Hierbij heb ik redelijk machinegeweer, een mortier en gebruik gifgas granaten.

Nu krijg je ook regelmatig van die boxjes met items die ik constant scrap.
In Bad Company 2 was het zo dat je je wapen kon upgraden door bv. te kiezen voor "Magnum Ammo", dan had je wapen meer vuurkracht.

In Battlefield 1 zie ik deze opties niet. Ik heb inmiddels al aardig wat scrap lopen te verzamelen, zo'n 2000, alleen ik zou niet weten wat kan ik er mee doen om mezelf sterker te maken als zijnde support class? Kan ik mijn wapen sterker maken? (Want soms zit ik wel eens een heel magazijn van 200 kogels op iemand leeg te schieten die maar niet dood wil gaan, en na die 200 kogels krijg ik 1 kogel terug en bam en ik ben dood).

Suggesties zijn welkom. :)

Ik had vanmiddag overigens wel een aardig potje op St Quentin Scar :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=O2w7MQdvS-4]

[ Voor 7% gewijzigd door Snowwie op 25-06-2017 01:50 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Snowwie Lees gewoon eens een wiki pagina mbt scraps en warbonds. Snap je direct hoe het in elkaar steekt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 14:34
Tsurany schreef op zondag 25 juni 2017 @ 03:00:
@Snowwie Lees gewoon eens een wiki pagina mbt scraps en warbonds. Snap je direct hoe het in elkaar steekt.
Oke, maar nu niet meer, tis nu bedtijd... :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:06:
[...]

@Help!!!!

Helemaal mee eens, het type speler wat nog echte bf2 ervaring heeft is er niet meer of geen zin meer hebben om de boel nog te veranderen.
Het zit op het zelfde niveau als op console, het is casual geworden en het is ook iets waar de huidige markt om vraagt met multiplatform.
Een game wat 100 miljoen kost om te ontwikkelen pc only maken kan niet en pc gameplay op console kan ook niet.
The last of a dying breed, al ben jij wel een echte legende in de NL scene. Iedereen die serieus shooters gespeeld heeft kent de Sandman. Hoe lang heb jij die nick al wel niet? :)

Het is ook wel een stuk lastiger als 30-plusser met gezin/werkverplichtingen natuurlijk en je toch wel een beetje mee wilt blijven doen om de knikkers. Toch is het wel raar dat de 'huidige' generatie genoegen neemt met zulke simpele en oppervlakkige gameplay als de AAA games vandaag de dag bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:43:
[...]

The last of a dying breed, al ben jij wel een echte legende in de NL scene. Iedereen die serieus shooters gespeeld heeft kent de Sandman. Hoe lang heb jij die nick al wel niet? :)

Het is ook wel een stuk lastiger als 30-plusser met gezin/werkverplichtingen natuurlijk en je toch wel een beetje mee wilt blijven doen om de knikkers. Toch is het wel raar dat de 'huidige' generatie genoegen neemt met zulke simpele en oppervlakkige gameplay als de AAA games vandaag de dag bieden.
Maar de 'huidige' generatie zit ook massaal te kijken hoe andere mensen spelletjes zitten te spelen, in plaats van dat ze zelf gaan spelen. Of hoe iemand zijn/haar hele leven opneemt en dat op youtube zet, en dan daar naar gaan kijken. Dus het past wel een beetje in die lijn. Ik snap die 'huidige' generatie ook niet :')

Opzich vermaak ik me wel met BF1, maar ik weet wel dat het veel beter kan. Heel veel BF1942 gespeeld vroeger, ook wel wat BC2. BF2, 3 en 4 heb ik overgeslagen, geen idee waarom eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Tankiej schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:38:
[...]

Maar de 'huidige' generatie zit ook massaal te kijken hoe andere mensen spelletjes zitten te spelen, in plaats van dat ze zelf gaan spelen. Of hoe iemand zijn/haar hele leven opneemt en dat op youtube zet, en dan daar naar gaan kijken. Dus het past wel een beetje in die lijn. Ik snap die 'huidige' generatie ook niet :')

Opzich vermaak ik me wel met BF1, maar ik weet wel dat het veel beter kan. Heel veel BF1942 gespeeld vroeger, ook wel wat BC2. BF2, 3 en 4 heb ik overgeslagen, geen idee waarom eigenlijk :P
Ik denk dat BF1942 "net zo slecht" of "net zo vlak" is/was als zijn volgelingen. @Tankiej, wat zou er dan veel beter kunnen/moeten in BF1 (dan bedoel ik niet zaken als hit-registratie)? "Wij" zijn ook best verwent dus wat moet/kan er dan allemaal beter? Het is nog steeds het zelfde spelletje alleen in een ander jasje met extra/andere gamemode(s) (wat de spelers weer extra verdelen).

Wat ik uit de BF1942 (en bij andere games daarvoor) tijd mis is zijn de competities (op een goede manier en goed nivo) waar je als clan aan mee kon doen. E-sports, op welk nivo dan ook, is met BFx wel dood gemaakt of gewoon dood gebloed omdat "de huidige gamers" (de grote bulk) veel meer casual gamers zijn. Die gamers willen alleen maar hun console/pc aanzetten, een beetje schieten en als iemand beter is klagen dat ze cheats of wat dan ook gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
NINjak schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:36:
[...]

Ik denk dat BF1942 "net zo slecht" of "net zo vlak" is/was als zijn volgelingen. @Tankiej, wat zou er dan veel beter kunnen/moeten in BF1 (dan bedoel ik niet zaken als hit-registratie)? "Wij" zijn ook best verwent dus wat moet/kan er dan allemaal beter? Het is nog steeds het zelfde spelletje alleen in een ander jasje met extra/andere gamemode(s) (wat de spelers weer extra verdelen).
Wellicht is het al te lang geleden, maar ik kan me niet herinneren dat er zoveel bugs zaten in BF1942. Hoewel ze bij BF1 nu wel langzaam opgelost gaan worden, komt er eigenlijk met elke update ook wel weer een nieuwe bug bij. Als het nou een bug is die niet vaak voorkomt, of in hele uitzonderlijke situaties voorkomt, dan zou ik het wel oké vinden. Maar het gaat bij BF1 ook om bugs die zich gewoon altijd voordoen of deden (de revivebug bijvoorbeeld), dingen die je al zou zien met een eerste test. Ik vind dat zoiets gewoon beter moet, dus niet dit soort bugs bij release of een update. Dat is overigens niet specifiek BF1, maar bijna alle nieuwe games hebben zulke bugs valt me op..

Ik vind de vele modes niet echt een toevoeging, zeker niet met het spelersaantal dat terugloopt voor de PC. Ze hadden het in mijn ogen beter bij +/- 3 modes kunnen houden in het begin, die erg goed uitwerken en later wellicht uitbreiden, als blijkt dat daar om gevraagd wordt.

Ik snap eigenlijk ook niet waarom er een beperking zit aan je rank en aan de levels van de classes. Deze classes en ranks bestonden niet in BF1942, maar ik snap de huidige implementatie ook niet helemaal.
Wat is er op tegen om daar gewoon geen limiet op te zetten, of 9999 oid. Nu zitten veel mensen al op rank 110 en hebben dan ook de meerderheid (zo niet alle) van de classes op level 50. Straks komt er DLC en is de max. rank 120 en max. class level op 60/70/80 (of wat het dan ook word). Alle punten die je nu haalt tot die verhoging van de maximums tellen niet mee. Dus voor de mensen die het wel uitmaakt, kunnen net zo goed stoppen wanneer ze rank 110 hebben gehaald en alle classes op level 50 hebben. Het voegt toch niets meer toe daar aan.

Geen drama, maakt mij verder ook niets uit op welke rank/level ik zit. Ik snap alleen niet waarom het maximum zo laag is en zo makkelijk te behalen moet zijn, zeker nu al die ribbons voor extra XP er ook nog aan toegevoegd zijn. Zet dat maximum rank/level gewoon zo belachelijk hoog dat je het niet zomaar binnen hebt.

Het voting systeem voor een volgende map bij het einde van een ronde vind ik een hele goede toevoeging. Maar het systeem dat bepaald welke maps als optie komen mag wel wat aangepast worden. Nu zie ik regelmatig daar een map staan die je net de ronde voor de huidige gespeeld hebt. Zet daar gewoon de 2 mappen neer die als langste niet voorbij gekomen zijn op die server.
Wat ik uit de BF1942 (en bij andere games daarvoor) tijd mis is zijn de competities (op een goede manier en goed nivo) waar je als clan aan mee kon doen. E-sports, op welk nivo dan ook, is met BFx wel dood gemaakt of gewoon dood gebloed omdat "de huidige gamers" (de grote bulk) veel meer casual gamers zijn.
Dat wel inderdaad. Hoewel ik nu ook geen competities meer ga spelen, zou het wel mooi zijn als het kon.
Die gamers willen alleen maar hun console/pc aanzetten, een beetje schieten en als iemand beter is klagen dat ze cheats of wat dan ook gebruiken ;)
Ja, die zijn er iets teveel. Van mij mogen ze mensen die anderen onterecht beschuldigen van cheaten ook wel bannen voor 24 uur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Om reeel te blijven, BF1942 en BF2 waren ook niet perfect. Hadden ook vele bugs en netcode problemen. Moest je bijvoorbeeld achter iemand schieten. Daarnaast ook genoeg lamers, cheaters, snipers en lonewolfs.
Maar toch was imo de feel van de game veel beter. Ook was er in de regel duidelijk betere squadsamenwerking op pubs ook door niet clanleden. Althans, je kwam het in ieder geval tegen :P

Wat er beter kan daar zijn al boeken over volgepend.

Wat voor mij bijvoorbeeld ook een grote disturber is zijn de unlocks en awards. Er zijn naar mijn gevoel weinig mensen die de verleiding kunnen weerstaan om die te halen, inclusief mijzelf.

Dus dan krijg je dat veel mensen een rol gaan spelen die de gameplay en teamplay totaal niet ten goede komt.

Is er bijvoorbeeld weer iets dat je 50 minekills moet hebben en heeft iemand bedacht dat dat makkelijker gaat als je ze op een auto plakt, als een malle gaat rondrijden en vervolgens ergens op botsen. Zie je weer 10 man als kip zonder kop rondcrossen.

Of zoals BF1 dat je dan 300 kills met sniper X moet maken om sniper Y te unlocken. Velen denken dan, tja laat ik maar even een weekje alleen maar zo snipen dat ik daar snel kom en zijn dan niet echt meer bezig met de rest van de game.

Sowieso wordt het meer gespeeld alsof men in GTA V singleplayer rondloopt.

Hier nog wat random dingen:
  • Serverbeheer/tools, modding allemaal om zeep geholpen.
  • Te weinig servers in afgelegen locaties. -> Highpingers
  • Verdeeldheid vd playerbase door DLC en shitload aan gamemodes waar de maps onvoldoende op getuned zijn.
  • Netcode issues.
  • Herintroductie van opgeloste bugs doordat verschillende game studio’s op verschillende codebasis zogenaamd nieuwe games maken die eigenlijk niet meer dan DLC zijn (Cops and Robbers).
  • Controllers die niet goed te binden zijn sinds mensenheugenis
Ik heb me er bij neergelegd. Het type game dat mij trekt, de manier van gameontwikkeling is niet de kant die de corporates op willen. Er is blijkbaar onvoldoende vraag naar en geld mee te verdienen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Tankiej schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:35:
[...]

Wellicht is het al te lang geleden, maar ik kan me niet herinneren dat er zoveel bugs zaten in BF1942.[...]

Ik vind de vele modes niet echt een toevoeging, zeker niet met het spelersaantal dat terugloopt voor de PC. Ze hadden het in mijn ogen beter bij +/- 3 modes kunnen houden in het begin, die erg goed uitwerken en later wellicht uitbreiden, als blijkt dat daar om gevraagd wordt.
Daar zaten ook (zeker ontwerp) fouten in maar omdat de engine nog "simpel" was (bv. geen destructie) zijn die makkelijk(er) op te lossen en had je ook niet zoiets als lag-compensation om voor alle spelers het zelfde gevoel (te willen) geven. In BF2 had je bv. dat "dolphin dive" crap/bug en die vond ik echt erg.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom er een beperking zit aan je rank en aan de levels van de classes. [...]

Geen drama, maakt mij verder ook niets uit op welke rank/level ik zit. Ik snap alleen niet waarom het maximum zo laag is en zo makkelijk te behalen moet zijn, zeker nu al die ribbons voor extra XP er ook nog aan toegevoegd zijn. Zet dat maximum rank/level gewoon zo belachelijk hoog dat je het niet zomaar binnen hebt.
Als het je niks uit maakt dan is een cijfer toch maar een cijfer en niks meer 8) Level en stats zijn voor de casual gamers bedacht voor niemand anders. Er zijn zat games waar het niet is en waar je per game ingame cash, xp of levels opbouwt en deze games worden nog steeds veel gespeeld (CS, DotA, LoL). Ik speel niet voor het lvl (ook niet voor de medailles, codex of wat dan ook) op mijn account maar voor de LOL.
Het voting systeem voor een volgende map bij het einde van een ronde vind ik een hele goede toevoeging. Maar het systeem dat bepaald welke maps als optie komen mag wel wat aangepast worden. Nu zie ik regelmatig daar een map staan die je net de ronde voor de huidige gespeeld hebt. Zet daar gewoon de 2 mappen neer die als langste niet voorbij gekomen zijn op die server.
Het voten voor mappen is wel prettig maar omdat het ook per DLC geregeld is erg beperkt en zie je veel mappen weer heel snel terug komen. Ze moeten van dat betaald DLC gebeuren afstappen en mensen desnoods weer zelf mappen (kunnen) laten bouwen. Hopelijk ziet EA / DICE het licht met Star Wars: Battlefront 2 waar de DLC's gratis zijn/worden.
[...]

Dat wel inderdaad. Hoewel ik nu ook geen competities meer ga spelen, zou het wel mooi zijn als het kon.
Ja zou mooi zijn, alleen moeten er dan wel servers door anderen opgezet en beheerd kunnen worden. Bij games waar het wel kan (bv. racegame: Assetto Corsa) zie je nog steeds en soort van competitie waar mensen aan deelnemen. Geen idee of ik dat zelf nog zou doen voor een FPS maar ik heb er zeker mooie herinneringen (en prijzen) aan overgehouden.
Ja, die zijn er iets teveel. Van mij mogen ze mensen die anderen onterecht beschuldigen van cheaten ook wel bannen voor 24 uur :+
Van mij ook... onterecht iemand beschuldigen is BAM een 24u ban :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
NINjak schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:55:
[...]
Daar zaten ook (zeker ontwerp) fouten in maar omdat de engine nog "simpel" was (bv. geen destructie) zijn die makkelijk(er) op te lossen en had je ook niet zoiets als lag-compensation om voor alle spelers het zelfde gevoel (te willen) geven. In BF2 had je bv. dat "dolphin dive" crap/bug en die vond ik echt erg.
Als dat zo is dan zal het wel aan mij liggen, te lang geleden/was nog te jong om het te herkennen. :P
[...]
Als het je niks uit maakt dan is een cijfer toch maar een cijfer en niks meer 8) Level en stats zijn voor de casual gamers bedacht voor niemand anders. Er zijn zat games waar het niet is en waar je per game ingame cash, xp of levels opbouwt en deze games worden nog steeds veel gespeeld (CS, DotA, LoL). Ik speel niet voor het lvl (ook niet voor de medailles, codex of wat dan ook) op mijn account maar voor de LOL.
Het maakt me ook niets uit welk level ik ben, maar ik vraag me alleen af waarom ze er zo'n laag/makkelijk te halen maximum aan geven. Nu hebben veel mensen al redelijk snel (die veel spelen); "ik heb de max. rank behaald, ik ben klaar en stop er weer mee".
[...]
Het voten voor mappen is wel prettig maar omdat het ook per DLC geregeld is erg beperkt en zie je veel mappen weer heel snel terug komen. Ze moeten van dat betaald DLC gebeuren afstappen en mensen desnoods weer zelf mappen (kunnen) laten bouwen. Hopelijk ziet EA / DICE het licht met Star Wars: Battlefront 2 waar de DLC's gratis zijn/worden.
[...]
Zou leuk zijn als de DLC gratis word inderdaad, dan wordt dat ook meer gespeeld. Dan nog servers die gewoon alle mappen rouleren en het is helemaal goed!
Maar ook bij de niet-DLC mappen/servers heb je dat je heel vaak dezelfde mappen terug ziet komen bij het voten.. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om dan 2 mappen als optie te geven die het langst geleden nog niet gespeeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Ik speel nu en dan nog even Battlefield 3 voor de lol, omdat BF4 me niet kon bekommeren. Battlefield 1 ook gekocht, speelt wel aardig weg. Kan er jammer genoeg zelf niet echt inkomen, WW1 is me net even te oud zeg maar, kan me er zelf niet echt in inleven. :P.

Vorig jaar ook nog in gekke bui met wat oude BFers battlefield 2 opgestart, ik kan je vertellen dat je dit beter niet kunt doen als je al je goede en vertrouwde gevoelens wilt behouden :Y. Man man man wat voelde dat houterig aan (toegegeven het is al een oud beestje inmiddels). Het blijft voor mij sowieso één van de meest leuke Battlefields ooit en ook qua online gaming met vrienden en community etc blijft dat voor mij nummer één. Maar anno 2017 het spelletje nog eens opstarten voor de fun en memories, nope.

Ik zie soms trouwens wel hele oude spelers nog in Battlefield 3 online servers, zijn een paar servers die gewoon nog goed draaien en niet alleen Metro draaien. Is wel leuk om te zien, zeker als je wat oude gasten tegen komt die dit spel nog gewoon spelen of in elk geval meerdere malen per week. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

hoe gevallen de dlc's? is het waard om ze aan te schaffen?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:18
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sA08wNA.png

Hehe! Daar zat ik dus al een tijd op te azen... krijg ik hem zowaar in een dooske omdat ik die nachtmap gespeeld had 8)7

Oh wacht, de revision is daar gewoon naar vernoemd.

[ Voor 13% gewijzigd door steveman op 27-06-2017 22:58 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:14
zoooo Battlefield 1 geuninstalled en origin er af geflikkerd.

Alle controls waren weer veranderd en na het spawnen de zoveelste keer gekilled omdat een smart ass het systeem omzeilt om achter jouw spawn iedereen te killen.

Klaar met deze fisher price meuk/bagger.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
MaXeRs schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 18:11:
zoooo Battlefield 1 geuninstalled en origin er af geflikkerd.

Alle controls waren weer veranderd en na het spawnen de zoveelste keer gekilled omdat een smart ass het systeem omzeilt om achter jouw spawn iedereen te killen.

Klaar met deze fisher price meuk/bagger.
:w

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:49
ik rijg het niet voor me kaar om BF1 in user.cfg meer dan 12 threads aan te spreken. weet iemand of dit uberhaubt word ondersteund of dat het limiet op 12 threads ligt

Ben niet slim, maar wel dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Hey, battlepack is nu geen loterij meer, maar het is sparen geblazen.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-09 08:35
Is 8GB ram voor de game nog wel genoeg?

[ Voor 5% gewijzigd door Tweakwondo op 03-07-2017 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
16 is aan te raden maar met 8 is het ook speelbaar hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
steveman schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:38:
Hey, battlepack is nu geen loterij meer, maar het is sparen geblazen.
Inderdaad, en nu gaat het wel heel hard met de battlepacks. Elke 3 potjes heb ik er eentje, jammer dat ze nog steeds redelijk nutteloos zijn :+
Tweakwondo schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:34:
Is 8GB ram voor de game nog wel genoeg?
Ja hoor, werkt prima. Je CPU en GPU zijn veel belangrijker voor het soepel draaien van BF1, als je al 8GB hebt.

[ Voor 29% gewijzigd door Tankiej op 03-07-2017 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
Tankiej schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:43:
[...]

Inderdaad, en nu gaat het wel heel hard met de battlepacks. Elke 3 potjes heb ik er eentje, jammer dat ze nog steeds redelijk nutteloos zijn :+

[...]

Ja hoor, werkt prima. Je CPU en GPU zijn veel belangrijker voor het soepel draaien van BF1, als je al 8GB hebt.
Ja, ik heb 8GB En i5 4690K + Gtx 970 en op 1080P ultra vloeiend, op 1440P een hell. ongeacht ultra of low... ram op kaart gebruikt ong 3gb.. dus geen idee waar het hem dan zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Tweakwondo schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:49:
[...]

Ja, ik heb 8GB En i5 4690K + Gtx 970 en op 1080P ultra vloeiend, op 1440P een hell. ongeacht ultra of low... ram op kaart gebruikt ong 3gb.. dus geen idee waar het hem dan zit
CPU denk ik. Jouw CPU is dan wel iets beter dan de mijne, maar denk toch dat die de bottleneck is.
Ik heb een i5-6500, GTX1060 6GB en 8GB ram, heb een 1080p scherm, daar draait het in principe soepel op (50-60 fps). CPU is wel constant op 100% dan, GPU lang niet. De GPU wordt niet eens warm genoeg om constant de fan aan te hebben :')

[ Voor 7% gewijzigd door Tankiej op 03-07-2017 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
Tankiej schreef op maandag 3 juli 2017 @ 16:52:
[...]

CPU denk ik.
Ik heb een i5-6500, GTX1060 6GB en 8GB ram, heb een 1080p scherm, daar draait het in principe soepel op (50-60 fps). CPU is wel constant op 100% dan, GPU lang niet. De GPU wordt niet eens warm genoeg om constant de fan aan te hebben :')
Thnx. Ik denk ook de CPU. Temps worden namelijk wel heel hoog in bf1 denk aan 70+- en dat is met waker gekoeld, in de meeste games is het rond de 50-55.

edit; na wat google onderzoek schijnen veel mensen hier problemen mee te hebben maar of het een bottleneck is daar twijfelen mensen aan.. hoe dan ook dit spel is erg zwaar voor cpu's :)

[ Voor 15% gewijzigd door Tweakwondo op 03-07-2017 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakwondo schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:49:
[...]

Dan kom ik weer met hier draait het best soepeltjes op 3440 x 1440 met een i5-4670 /780 gtx/ 16 gig, wel alles op low uiteraard, toch weer meer vraagtekens voor jouw dan :)

Over het spel, ik zie op de mini map soms medespelers als dichte rondjes en open rondjes, wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 17:33:
[...]

Dan kom ik weer met hier draait het best soepeltjes op 3440 x 1440 met een i5-4670 /780 gtx/ 16 gig, wel alles op low uiteraard, toch weer meer vraagtekens voor jouw dan :)

Over het spel, ik zie op de mini map soms medespelers als dichte rondjes en open rondjes, wat is het verschil?
Dan zou je toch denken dat het misschien wél aan de ram ligt :P apart.. Ik heb geen idee eigenlijk wat dat is, team maten? Soms zie ik in de game witte circles in de "wereld" dus niet op de map, en daar zitten de enemies.. wat is dat dan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 17:33:
[...]

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij hebben dicht of open rondjes/vierkantjes/vormpjes te maken met het niveau (hoogte) waar ze zich op bevinden. Dicht is op dezelfde hoogte als jou, open is op een andere hoogte (bijv. bovenin een huis, in een bunker etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29

-tom-562

Oliesjeik

Dat klopt ja!

Zondag mooie pot gespeeld. Werd ook nog eens uitgemaakt voor cheater (door 2 gasten), omdat ik 18-0 stond met de light tank (met flanker lay-out):? Niet eens heel bijzonder :P Ze hadden mij alle twee gereport :')

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik de DLC erbij moet doen. Soms zie ik die tussen mijn zoek oprachten staan als ik een server zoek. Doen ze vast slim om je toch een DLC in te duwen. Ik weet niet of ze veel worden gespeeld door de community. Ik speel hier en daar een potje BF1.

[ Voor 7% gewijzigd door RoyK op 04-07-2017 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:43:
[...]

Was wel veel aanwezig, had toen nog idealen waarvoor je streed, in bf2 kon ik nog 4 uur achter elkaar spelen,
bf2 scene was mijn second life:) Had ook het geluk dat ik in een clan terecht kwam met een bekende server in de scrim scene, alle toppers kwamen opwarmen op die server, spelers die je ook zag in de nations cups van clanbase.

Tijden zijn verandert, ik behoor tot de patat generatie of generatie nix, ik heb de game industrie zien ontwikkelen tot wat het nu is, toen was grafisch helemaal niet belangrijk, kon mij uren vermaken met grafisch de simpelste games die er waren, gameplay hield je geboeid
De huidige generatie kijkt alleen maar hoe mooi iets er uit ziet, generatie bling bling, ze zijn al zoveel gewent tegenwoordig en hun aandacht aan iets is ook veel korter geworden..

@RoyK

Voordat nivelle nights uitkwam speelde ik alleen nog maar tsnp, genoeg servers te vinden, nu met die nivelle only servers zijn er vaak nog maar 2 tsnp servers, heel vreemd waarom dice dit doet.
Heb je niemand waarmee je de nieuwe mappen kunt testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S34C34A34M
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 06:54
Weet iemand waarom bij conquest alle premium dlc servers momenteel als enige map Nivelle Nights draaien? Blijft niet veel aanbod over zo, behalve de vanilla mappen.

Op zich een leuk map, maar een beetje afwisseling kan ook geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

NLsandman schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:45:
[...]

Was wel veel aanwezig, had toen nog idealen waarvoor je streed, in bf2 kon ik nog 4 uur achter elkaar spelen,
bf2 scene was mijn second life:) Had ook het geluk dat ik in een clan terecht kwam met een bekende server in de scrim scene, alle toppers kwamen opwarmen op die server, spelers die je ook zag in de nations cups van clanbase.

Tijden zijn verandert, ik behoor tot de patat generatie of generatie nix, ik heb de game industrie zien ontwikkelen tot wat het nu is, toen was grafisch helemaal niet belangrijk, kon mij uren vermaken met grafisch de simpelste games die er waren, gameplay hield je geboeid
De huidige generatie kijkt alleen maar hoe mooi iets er uit ziet, generatie bling bling, ze zijn al zoveel gewent tegenwoordig en hun aandacht aan iets is ook veel korter geworden..

@RoyK

Voordat nivelle nights uitkwam speelde ik alleen nog maar tsnp, genoeg servers te vinden, nu met die nivelle only servers zijn er vaak nog maar 2 tsnp servers, heel vreemd waarom dice dit doet.
Heb je niemand waarmee je de nieuwe mappen kunt testen?
Helaas niet. Misschien komt dit omdat ik op "prive" staat zodat ik op mn gemakje een potje kan schieten ipv dat mensen me be / veroordelen. Het tijdstip kan soms nog wel eens raar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
NINjak schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:36:
[...]

Wat ik uit de BF1942 (en bij andere games daarvoor) tijd mis is zijn de competities (op een goede manier en goed nivo) waar je als clan aan mee kon doen. E-sports, op welk nivo dan ook, is met BFx wel dood gemaakt of gewoon dood gebloed omdat "de huidige gamers" (de grote bulk) veel meer casual gamers zijn. Die gamers willen alleen maar hun console/pc aanzetten, een beetje schieten en als iemand beter is klagen dat ze cheats of wat dan ook gebruiken ;)
Zaken die mij vooral tegenvallen t.o.v. bf2 bijvoorbeeld zijn:

- Score ontvangen. Voor elke poep en een scheet ontvang je punten.
- Hoogte puntentelling. Waarom 100 ontvangen voor een kill als 5 ook zou volstaan.
- Overdreven flitsende effecten. De scores die midden in beeld komen bijvoorbeeld erger ik me sinds bf3 al aan. Moet teveel op CoD lijken had ik het idee.
- Kleine mappen. BF2 spelers zullen begrijpen wat ik bedoel. Niet alleen de omvang, maar ook de positie van de vlaggen t.o.v. elkaar. Er zijn grote mappen, maar bij bf2 lag echt de focus op total warfare op grote schaal.

Ergens denk ik ook dat het voor een deel nostalgie is. Maar het mag wat mij betreft wel een paar verhandelingen terug en met back-to-basic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

StealthyPeanut schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:28:
[...]

- Hoogte puntentelling. Waarom 100 ontvangen voor een kill als 5 ook zou volstaan.
- Overdreven flitsende effecten. De scores die midden in beeld komen bijvoorbeeld erger ik me sinds bf3 al aan. Moet teveel op CoD lijken had ik het idee.
- Kleine mappen. BF2 spelers zullen begrijpen wat ik bedoel. Niet alleen de omvang, maar ook de positie van de vlaggen t.o.v. elkaar. Er zijn grote mappen, maar bij bf2 lag echt de focus op total warfare op grote schaal.

Ergens denk ik ook dat het voor een deel nostalgie is. Maar het mag wat mij betreft wel een paar verhandelingen terug en met back-to-basic.
Heb je de gameplay beelden gezien van COD WW2? Het kan echt nog veel erger. Daar vliegen de glimmende badges ingame je om de oren met bijhorende sounds.. voor alles is wel iets bedacht. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
RoyK schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:32:
[...]

Heb je de gameplay beelden gezien van COD WW2? Het kan echt nog veel erger. Daar vliegen de glimmende badges ingame je om de oren met bijhorende sounds.. voor alles is wel iets bedacht. 8)7
Helemaal mee eens. Daarom heb ik CoD na CoD2 niet maar gespeeld :). Totaal waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:36:
[...]

Helemaal mee eens. Daarom heb ik CoD na CoD2 niet maar gespeeld :). Totaal waardeloos.
Cod 4 was gewoon heerlijk spelletje hoor, zat en zit ook niet echt te wachten op de unlocks met berichten in het midden van het scherm of waar dan ook terwijl je geconcentreerd met het spel bezig bent.
Maar als het lekker speelt dan neem ik het wel lief, snap ook niet dat ze optie geven om die nonsens weg te laten. Ook Titanfall heeft dat in deeltje 1 zitten maar wat heb ik genoten van het spel, dat was zeker niet waardeloos. Vroeger was niet alles beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:50:
[...]

Cod 4 was gewoon heerlijk spelletje hoor, zat en zit ook niet echt te wachten op de unlocks met berichten in het midden van het scherm of waar dan ook terwijl je geconcentreerd met het spel bezig bent.
Maar als het lekker speelt dan neem ik het wel lief, snap ook niet dat ze optie geven om die nonsens weg te laten. Ook Titanfall heeft dat in deeltje 1 zitten maar wat heb ik genoten van het spel, dat was zeker niet waardeloos. Vroeger was niet alles beter.
Ik vond CoD4 ook een prima game. Het was een beetje het begin van de kill streaks. die waren wel jammer, maar goed. Ik zag pas geloof ik nog wat voorbij komen dat ze CoD4 aan het overdoen zijn maar dan met up to date graphics. Ik vind het echt heel jammer hoe ze CoD WW2 aanpakken. ik had gehoopt dat ze echt naar hun roots gingen. Helaas. Ze hadden denk ik echt wel wat BF spelers mee kunnen sleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:28:
[...]

Die flitsende score dingen kan je gelukkig wel uit zetten :)

Qua maps ben ik het niet helemaal met je eens, sommige mappen in BF2 waren te groot waardoor het warfare gevoel verloren ging, die hadden echt 100+ man nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:25

steel123

Cryman9

Is er geen mogelijkheid om in 64 players operations te komen als je Play any operation doet?
Net weer in een 40 man operations game terecht gekomen en het slaat echt altijd nergens op hoe onbalanced die games zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 10:06
Net ff een potje Conquest gespeeld. Naar mjin ervaring de eerste echte cheater tegengekomen.
Vloog enkel in vliegtuig en kon alles one-shotten. Incl. de behemoth met 1 shot gekilled.

score: 151 K- 4D : 47.102 punten, lol ??

maargoed, al met al een leuk potje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik zie niet vaak cheaters maar gister iemand genaamd ForgottenDestiny die met de Lewis gun dacht dat het een UT instagib server was :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:39
Ff tussendoor, tijdje terug dat ik gespeeld had.. Zag dat je nu platoons hebt :), heb mezelf aangemeld. ID: fleddo

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
nickko schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:21:
Ff tussendoor, tijdje terug dat ik gespeeld had.. Zag dat je nu platoons hebt :), heb mezelf aangemeld. ID: fleddo
Nick installeer gelijk discord, kun je met je collega knallen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Vanavond de eerste cheater gezien in tsnp, 117 kills als support terwijl de rest rond de 20 a 30 kills zat.

https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/SamGreen8612

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29

-tom-562

Oliesjeik

Pohh, gisteravond voor de gein weer eens wat potjes BF4 gespeeld. Dat is toch wel heel anders :P Het voelt slomer aan, en wat mij direct op viel, het geluid is een stuk minder gaaf!
Ik had het idee dat ik ook wat makkelijker kills kon maken (zowel met voertuigen als te voet)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hmmm hoe zal het spelen van BF1 zijn op een scherm als dit: http://www.businessinside...ernational=true&r=US&IR=T

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Episch _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:39
bvr1986 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:16:
[...]

Nick installeer gelijk discord, kun je met je collega knallen. ;)
Hehe bas, heb je ook even in discord toegevoegd :) Voor de zekerheid ook maar even mezelf kenbaar gemaakt in het platoon topic.

[ Voor 12% gewijzigd door nickko op 13-07-2017 10:25 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Ik denk dat ik een dezer dagen de DLC eens ga kopen en uitproberen. Ben wel toe aan wat vernieuwing :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 19:13
Heb deze game een tijd links laten liggen, maar ben hem sinds een maandje weer volop aan het spelen, alle wapens aan het unlocken etc. Vond eerst BF4 de betere van de twee, maar nu ben ik toch wel helemaal pro-BF1. Het speelt gewoon echt lekker en nu is er ook genoeg variatie in wapens en maps met de DLC. Wel jammer dat de nieuwe DLC zo lang op zich laat wachten, maar ik kan me nog heel goed amuseren met de premium pass tot nu toe.
overdoseh schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:00:
Ik denk dat ik een dezer dagen de DLC eens ga kopen en uitproberen. Ben wel toe aan wat vernieuwing :).
Premium pass is echt aan te raden, puur vanilla maps zou ik snel moe zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een beetje veel oorlog loopt het toch wat minder hier en frustreert me, scheelt dat nu zoveel als ik wissel naar een i7 processor. Speel het nu op een i5 4670/ 1080 gtx -8 gig / 16 gig / 550 watt .
Zie bij Mycom al een i7 staan
https://www.mycom.nl/product/177/intel-core-i7-4790

Zie op Youtube toch vele voorbeelden voorbij komen dat mijn huidige processor het prima zou moeten doen maar klooi nu heel wat af maar blijft klote met veel drukte. Maakt niet of het op low of high staat.

Maar zit is ook wel weer een beetje onzinnig om alleen voor dit spel een processor te verwisselen, andere spellen hebben genoeg aan die i5 of is toekomstig toch wel handig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Laatst online: 21:25
Een i7 schijnt een verschil te maken t.o.v. een i5. Mijn i5 (6600K@4,5Ghz) zit in ieder geval meestal wel tussen 80-100% tijdens het spelen van BF1. Maar het blijft wel soepel spelen, dus voor mij is het nog geen probleem.

Bij een wat ouder type zou het uit kunnen maken. De i7 die jij laat zien zou ik alleen niet meer voor 330+ kopen, want dat is alweer een redelijk oud modelletje. Probeer het eens tweedehands zou ik zeggen.

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:36:
Met een beetje veel oorlog loopt het toch wat minder hier en frustreert me, scheelt dat nu zoveel als ik wissel naar een i7 processor. Speel het nu op een i5 4670/ 1080 gtx -8 gig / 16 gig / 550 watt .

Zie op Youtube toch vele voorbeelden voorbij komen dat mijn huidige processor het prima zou moeten doen maar klooi nu heel wat af maar blijft klote met veel drukte. Maakt niet of het op low of high staat.

Maar zit is ook wel weer een beetje onzinnig om alleen voor dit spel een processor te verwisselen, andere spellen hebben genoeg aan die i5 of is toekomstig toch wel handig?
Zelfde met mijn i5 4460. Al draait de game wel soepeler sinds een paar updates terug. Voorheen was het niet te spelen multiplayer. Wel heb ik een User.cfg file aangemaakt met daarin:

code:
1
RenderDevice.RenderAheadLimit 2

Dit gaf wel een boost in performance en stabielere FPS. tenzij het echt geheel losgaat dan kakt het nog steeds wel in maar is het nog wel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Iemand enig idee wanneer de nieuwe map komt? In juli zou 'Prise de Tahure' komen, kan nergens iets van een datum vinden. Deze map lijkt me wel erg tof, wordt omschreven als een soort Amiens (dus stedelijke omgeving) maar dan 's nachts :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
Tankiej schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:32:
Iemand enig idee wanneer de nieuwe map komt? In juli zou 'Prise de Tahure' komen, kan nergens iets van een datum vinden. Deze map lijkt me wel erg tof, wordt omschreven als een soort Amiens (dus stedelijke omgeving) maar dan 's nachts :o
Klopt, heb hem al op cte gezien en het is daar donkerder dan in nivelle nights.
Ik denk zelf eind juli, afgelopen week was dice druk met stabiliteit testen op cte.

Update:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEt0G46VwAEVZ-W.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door NLsandman op 14-07-2017 22:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:36:

in t begin stadium van t spel wou origin nog wel eens de cpu opvreten. een simpel alt tabje en minimalisering van origin bracht mij weer in eerste wereld oorlog dromenland. weet niet of dat nog steeds t geval is? probeer t eens, kijk hoeveel origin open en geminimaliseetf aan cpu gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Draadje is een beetje dood :+ tja, zomer he, lekker buitenspelen!

Iemand die nieuwe map al gespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
steveman schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:58:

Volgens mij zit een groot deel PUBG te spelen, zie daar aardig wat bekende gezichten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tankiej
Prise de Tahure update wordt nu uitgerold, ben benieuwd wat ze allemaal aan gaan passen (en welke nieuwe bugs erbij komen) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tankiej schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:09:
Prise de Tahure update wordt nu uitgerold, ben benieuwd wat ze allemaal aan gaan passen (en welke nieuwe bugs erbij komen) :)
Oh vanavond maar weer even Battlefield 1 afstoffen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Toevoeging aan het 'rent a server program':
  • Added new setting to allow for limited number of specific kits.
Is het dan eindelijk zo ver? (Custom) Servers zonder snipers? :D

En dit is ook wel een mooie fix, niet meer zo vaak dezelfde maps:
  • Updated the Map Voting system to exclude the previous map (as well as the current map) from the random selection pool to prevent the possible A-B-A-B map play pattern.

[ Voor 41% gewijzigd door Tankiej op 20-07-2017 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:25

steel123

Cryman9

Gister eindelijk Prise de Tahure gespeeld, maar wel echt een ruige map. Ik hou echt van stedelijke maps. Alleen zijn er wel honderd ramen/huizen waar iedereen zich in kan verstoppen, wat sommige stukken voor Rush zeer moeilijk maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 10:03
Zijn er eigenlijk officele servers waarbij je alle maps (incl. de DLC) kunt spelen?
Ik kom eigenlijk alleen servers tegen waarbij je of de standaard maps, of de DLC maps kunt spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
paul99 schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 12:49:
Zijn er eigenlijk officele servers waarbij je alle maps (incl. de DLC) kunt spelen?
Ik kom eigenlijk alleen servers tegen waarbij je of de standaard maps, of de DLC maps kunt spelen.
Nee, die zijn er niet. Ik hoop wel dat die nog komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
Tankiej schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 13:52:
[...]

Nee, die zijn er niet. Ik hoop wel dat die nog komen!
nog steeds ergerlijk dat premium model :P. Maar als je bedenkt dat we vroeger zonder klagen de expansions van battlefield 1942 kochten...dan zijn we ook wel wat verwend.
Ik kocht toen road to rome en secret weapons maar al te graag.

[ Voor 30% gewijzigd door KeesFluitman op 22-07-2017 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
KeesFluitman schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 14:21:
[...]

nog steeds ergerlijk dat premium model :P. Maar als je bedenkt dat we vroeger zonder klagen de expansions van battlefield 1942 kochten...dan zijn we ook wel wat verwend.
Ik kocht toen road to rome en secret weapons maar al te graag.
Ja, die 'kochten' we inderdaad.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:21
Heeft er al iemand een idee wat de 2e zomermissie is? Ik ga ervan uit dat die vandaag start, maar vind hier nergens iets over terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hmmm na een upgrade van de ram naar 16GB (ipv 8gb) nog steeds fps inkakkers met deze game in combi met de i5 4460 :(

Gaat hem niet meer worden deze game. Lol is er nu helemaal vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Laatst online: 21:25
Ik denk dat het de i5 4460 is.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Dat denk ik ook, ik heb met m'n i5-6400 ook regelmatig framedrops. De videokaart heeft nog nooit op 100% gedraaid tijdens BF1 (1060GTX 6GB), terwijl de CPU altijd op 100% zit dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
Tankiej schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 07:51:
Dat denk ik ook, ik heb met m'n i5-6400 ook regelmatig framedrops. De videokaart heeft nog nooit op 100% gedraaid tijdens BF1 (1060GTX 6GB), terwijl de CPU altijd op 100% zit dan.
zelfde. vooral 64 player operations is een doodslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
Paulus07 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 20:14:
hmmm na een upgrade van de ram naar 16GB (ipv 8gb) nog steeds fps inkakkers met deze game in combi met de i5 4460 :(

Gaat hem niet meer worden deze game. Lol is er nu helemaal vanaf.
Heb je origin ingame heb namelijk ook een 4460 altijd soepel op ultra kunnen spelen na nieuwste update niet meer . Mijn fix was via ddu driver uninstallen , nieuwste driver en origin ingame uitschakelen.

Orgin limited199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Mr Eekii schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 18:46:
[...]

Heb je origin ingame heb namelijk ook een 4460 altijd soepel op ultra kunnen spelen na nieuwste update niet meer . Mijn fix was via ddu driver uninstallen , nieuwste driver en origin ingame uitschakelen.
origin ingame heb ik uitgeschakeld. ook alle windows 10 game opties,streaming/capture etc.
Ingame settings op high.

Gebruik deze user.cfg:

code:
1
2
3
4
5
gametime.maxvariablefps 60
RenderDevice.RenderAheadLimit 2
RenderDevice.TripleBufferingEnable 1
perfoverlay.drawfps 1
perfoverlay.fpsdisplayscale 5

En deze test net gedaan: https://www.twitch.tv/videos/162646520

Let niet op de noob gameplay. :o
CPU heeft het zwaar.

specs:
Intel Core i5-4460
MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G
16GB ram
resolutie 2560*1080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Laatst online: 08-09 21:29
steveman schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:58:

Ik moet ook zeggen dat ik het nog maar weinig speel. Om het weinig te spelen heb je toch echt een probleem. Als ik het spel na een kleine twee weken weer eens opstart dan kan ik eerst Origin updaten, daarna 5 GB aan BF1 content downloaden om vervolgens met 400-1000 te verliezen met een half team en het eerste half uur afgeschoten te worden, daarna heb ik weer een kansje. Helaas is het spel binnen het halve uur vaak al weer weg. Soms heb ik al helemaal geen zin om me door alle updates heen te worstelen.

Zodra het weer wat slechter wordt zal ik er wat regelmatiger zijn, dan zal de lol ook wat meer terug komen. (hoop ik)

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Wellicht al hier voorbij gekomen maar ik zie zojuist dit filmpje van Jackfrags waarin hijzelf omgelegd wordt door iemand van tweakers:
YouTube: ELITE RIFLEMAN - Battlefield 1
Op 3:30.
De Luke. Is dat onze deloeks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deathchant schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 20:54:
Wellicht al hier voorbij gekomen maar ik zie zojuist dit filmpje van Jackfrags waarin hijzelf omgelegd wordt door iemand van tweakers:
Jups, maar dat is al heel lang geleden. Volgens mij heeft hij dat zelf nog gedeeld hier.

@unfor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Deathchant schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 20:54:
Ja, mijn PoV destijds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hmmm laatst 2 goede potjes kunnen spelen met gemiddeld 58fps :)

Deze map doet me heel erg aan BF4 denken:

[ Voor 45% gewijzigd door Paulus07 op 30-07-2017 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb het filmpje gekeken en deze map ziet er echt super uit! Mooiste map tot nu toe!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Voor de spelers die ook geïnteresseerd zijn in WO1 zelf... Vandaag is het 100 jaar geleden dat de 3e slag om Ieper, de slag om Passchendaele, begon.. een slag met vele doden aan beide kanten en zonder echt iets op te leveren...

In september ga ik een weekend naar Ieper en Somme om daar de voormalige slachtvelden te bezoeken en de museums die er zijn. Een andere keer ga ik nog naar de Verdun regio toe, dat halen wij helaas niet in één weekend om Ieper, Somme en Verdun te bezoeken.

Never forget...
Battle of Passchendaele...
31-07-1917

On these fields of Passchendaele, men walked against the fire,
while lead and splinters fell like rain, they clung to bloodied wire.
They prayed to God almighty that this day they might get through,
but Gods not listening Tommy son, he hasn’t time for you
on these fields of Passchendaele; where donkey’s planned their war.
Far from the filthy trenches they were spared what lion’s saw
on these fields of Passchendaele…

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c8/Passchendaele_aerial_view.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.visitflanders.com/nl/binaries/tyne-cote-cemetary(c)westtoer_tcm14-8989.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 31-07-2017 01:02 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
Ik ga volgende week naar verdun, de somme en fort vaux, heb dan vakantie en wil graag zien wat daar is gebeurd, wij Nederlanders weten maar heel weinig van de 1e wereld oorlog.
BF1 heeft wel wat bij mij los gemaakt en wat ik van belgen heb begrepen, heb via mijn werk contact gehad met Belgische machine bouwers, dat voor hun de 1e wereldoorlog belangrijker is dan de 2e wereldoorlog, je ziet het ook bij de Engselen, de poppy wat ze dragen heeft met het herdenken van de 1e wereldoorlog te maken en vandaar dat je het ook steeds weer ziet ingame in bf1.

Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/ja141onxf/poppy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Weten jullie dat EA heeft bevestigd dat er een nieuwe battlefield uit gaat komen in 2018 ?
Misschien wel Bad company 3 ofzo ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Vind ik niet heel verrassend. Afgelopen jaren kwam er elke 1-2 jaar een nieuwe game in de Battlefield serie uit; Battlefield 3 2011, Battlefield 4 2013, Battlefield Hardline 2015, Battlefield 1 2016.

Ik hoop op een nieuwe WW2 BF. Zal wel pas meer info komen na de laatste DLC voor BF1 verwacht ik, dus nog even geduld :)

[ Voor 6% gewijzigd door Tankiej op 31-07-2017 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Paulus07 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 01:05:

[video]
Oehhh. deze map ziet er gaaf uit! Zin in :*)

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hoop dat ze met een WW2 BF gaat komen. :) net wat toffere wapens dan in WW1 en interessanter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
wsLy schreef op maandag 31 juli 2017 @ 00:59:
Voor de spelers die ook geïnteresseerd zijn in WO1 zelf... Vandaag is het 100 jaar geleden dat de 3e slag om Ieper, de slag om Passchendaele, begon.. een slag met vele doden aan beide kanten en zonder echt iets op te leveren...

In september ga ik een weekend naar Ieper en Somme om daar de voormalige slachtvelden te bezoeken en de museums die er zijn. Een andere keer ga ik nog naar de Verdun regio toe, dat halen wij helaas niet in één weekend om Ieper, Somme en Verdun te bezoeken.

Never forget...
Battle of Passchendaele...
31-07-1917

On these fields of Passchendaele, men walked against the fire,
while lead and splinters fell like rain, they clung to bloodied wire.
They prayed to God almighty that this day they might get through,
but Gods not listening Tommy son, he hasn’t time for you
on these fields of Passchendaele; where donkey’s planned their war.
Far from the filthy trenches they were spared what lion’s saw
on these fields of Passchendaele…

[afbeelding]
[afbeelding]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0j94zKpsUU0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Ik denk dat de nieuwe battlefield een "tussen" battlefield gaat worden. Zoiets als hardline. Had EA niet gezegd bij de release van BF1 dat we de komende drie jaar geen nieuwe battlefield hoefden te verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik vind alleen berichten over dat EA gezegd heeft dat we 'de komende paar jaar' geen nieuwe BF hoeven te verwachten. Er is geen getal genoemd hoeveel jaar ze bedoelen voor zover ik kan vinden. 2 jaar is al een paar jaar, dus 2018 zou best kunnen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 01:05:

[video]
Is weer wat anders dan wat we tot nu toe hebben gekregen, ziet er anders uit en ja het lijkt op Bf4 qua map opzet. (lijkt me ook leuk als we soort transportvliegtuigen krijgen om je met je team achter de linies te laten droppen, nu alleen nog boten waar dat mogelijk mee is)
M.i. moeten ze toch wel weer met iets verfrissend komen, de eerste DLC was niet super, en dat geldt voor de meerderheid denk ik.
Dhr jackfrags speelt n het filmpje toch met een nieuw wapen van de medic class zo te zien, 25 bullits met een magazijn en ziet aantrekkelijk of anders gezegd ook wat OP uit.

Ik ga maar eens op zoek naar info/filmpjes van de weak spots van de tanks want soms maar weinig en soms weer veel damage, toch handig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Tankiej schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:06:
Ik vind alleen berichten over dat EA gezegd heeft dat we 'de komende paar jaar' geen nieuwe BF hoeven te verwachten. Er is geen getal genoemd hoeveel jaar ze bedoelen voor zover ik kan vinden. 2 jaar is al een paar jaar, dus 2018 zou best kunnen dan :)
Er zijn meerdere websites die aangeven dat het in 2018 gaat gebeuren.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oZsy86F.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Ik hoop op een ww2 battlefield, past ook weer mooi in de geschiedenis, 80 jaar geleden begonnen en 75 jaar geleden geeindigd.
Mooie mappen in europa en mappen in de pacific en dan kan dice ook meer klanten in de VS trekken want battlefield games zijn eigenlijk alleen maar populair in europa op bf1942 na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Overigens heb ik Zephy3r, BobLeeSwagger, Ninjak en PatRamon al een tijdje niet meer gezien in BF1. Spelen die allemaal met Tsurany en Deloeks PUBG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deathchant schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:59:
Overigens heb ik Zephy3r, BobLeeSwagger, Ninjak en PatRamon al een tijdje niet meer gezien in BF1. Spelen die allemaal met Tsurany en Deloeks PUBG?
Ja die zie ik regelmatig bij PUBG voorbij komen :+

Battlefield 1 trekt mij de laatste tijd ook niet meer. Wellicht met de nieuwe DLC en flink wat nieuwe maps. Maar zelfs met een enkele map en vol met bugs is PUBG nog interessanter dan Battlefield 1. Er is te weinig verdieping om nog door te blijven spelen, potjes verlopen altijd volgens dezelfde chaos en je hebt weinig echt memorabele momenten.

Pagina: 1 ... 79 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.