Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is premium het waard of niet, ik zie dat veel mensen in heet platoon premium hebben dus ik ben ook aan het overwegen maar zijn de maps, wapens en zo goed voor een 15 jarige is 50 euro redelijk veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:19:
is premium het waard of niet, ik zie dat veel mensen in heet platoon premium hebben dus ik ben ook aan het overwegen maar zijn de maps, wapens en zo goed voor een 15 jarige is 50 euro redelijk veel
Tja, dat is jouw eigen afweging natuurlijk. Ik vind zelf de afwisseling in de maps wel echt wat toevoegen, en voor die 50 euro heb je wel meteen àlle DLC's, ook die nog komen gaan.
Er zijn natuurlijk ook wat minpunten, na verloop van tijd (en zeker na uitkomen van een nieuwe DLC) worden oude DLC maps minder gespeeld. Daarbij koop je de DLC's dus ook op voorhand, je weet natuurlijk niet hoe goed die maps gaan zijn...

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:54
nieuws: DICE zet wijzigingen voor volgende grote Battlefield 1 update uiteen

Ik zie goede dingen! d:)b
Om de uitdaging voor piloten te vergroten, heeft DICE besloten dat luchtafweergeschut in de game vanaf de update niet meer stukgemaakt kan worden. In plaats daarvan kan het alleen uitgeschakeld worden, waarna een ingenieur deze zal moeten repareren. Daarnaast kunnen de luchtafweerkanonnen straks twee keer zoveel schade absorberen voordat ze 'stuk' zijn. Ook zal het bereik van deze wapens vergroot worden wanneer ze ook daadwerkelijk op vliegtuigen gericht worden.
Tenminste iets meer kans om irritante piloten uit te kunnen schakelen, mooie aanpassing.
Om de Operations-spelmodus meer onder de aandacht te brengen, wordt het lobbysysteem daarvan aangepakt. Spelers die Operations doen, zullen na de update niet alleen van zijde wisselen, maar de teams zullen ook door alle Operations-levels heengaan in plaats van constant op dezelfde blijven.
Eindelijk, waar iedereen al vanaf dag 1 om vraagt. Ze kunnen het soms wel, luisteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Tankiej schreef op maandag 29 mei 2017 @ 08:00:

[...]

Tenminste iets meer kans om irritante piloten uit te kunnen schakelen, mooie aanpassing.

[...]

Eindelijk, waar iedereen al vanaf dag 1 om vraagt. Ze kunnen het soms wel, luisteren :+
Jee-ha.... we gaan weer een kans krijgen tegen vliegtuigen (om ze neer te krijgen) of degene die de lucht domineren wat minder te laten domineren.

Zelf ben ik ook benieuwd naar de bajonet aanpassing hoe die gaat uitpakken. De scherpe bochten die ze nu (nog) kunnen maken is behoorlijk overdreven. Pas ook... komt er een gewoon 90 graden de hoek om rennen die me nooit gezien kon hebben maar ik was wel de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:18
Heb ook wel eens finaal iemand voorbijgerend die gewoon midden in de deuropening stond 8)7

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29

-tom-562

Oliesjeik

Of dat je bajonet charge net 1 meter voor de persoon stopt :P Altijd kut

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Tankiej schreef op maandag 29 mei 2017 @ 08:00:

[...]

[...]

Goed nieuws inderdaad, maar dit soort basale dingen had er al vanaf dag één in horen te zitten. Het is alsof DICE alles wat ze geleerd hebben met de vorige BF games overboord hadden gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 13:54
Het lijkt wel of iedereen nu aan het bajonet chargen is nu het nog kan.. Gisteren zeker meer dan 10x gebajonet charged, waarvan 3x gewoon spawnen en meteen dood zijn door een charge. Echt zwaar irritant 8)7

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38
Moeten zeker nog allemaal de Martini Sniper unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 13:54
ViperTim schreef op maandag 29 mei 2017 @ 17:12:
Ah, natuurlijk :$

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaVince
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-04 15:08
Ik ben al aardig onderweg, hoef nog maar 200+ kills :+ (ik vind het maar een wapen van niks...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

Ik heb aardig zitten grinden en heb 'm vrijgespeeld. Heerlijk die knal van de Martini Henry infantry :D
Maar dan... de sniper variant: Wat een teleurstelling! Zodra je schiet komt de complete scope op je af, en je ziet niet eens waar je bullet neerkomt, dus nul feedback of je aim goed was. W.m.b. dus nutteloos wapen.

Ik ben sowieso al niet van de 'sniper' variant wapens... Doet me eerder denken aan grootmoeders loep om het borduren nog te kunnen met slechte ogen... Snipen voor de visueel gehandicapten :+ Als je niet kunt mikken, speel dan wat anders ;) Dan d'r bij, je wilt sowieso toch niet van 5 km afstand gespot worden met je lens glare..?

In mijn ogen: Skilled sniper = marksman variant of ironsights; zorgen dat je niet gezien wordt, en dodelijk acuraat de enemy raakt waar het tactisch pijn doet. Effectief countersnipen zodat je team vrije doorgang heeft en als er te weinig mensen cappen, gewoon de ballen hebben om er wat aan te doen... gewoon switchen naar andere class, en PTFO-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Ekstergroen schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:29:
[...]

Goed nieuws inderdaad, maar dit soort basale dingen had er al vanaf dag één in horen te zitten. Het is alsof DICE alles wat ze geleerd hebben met de vorige BF games overboord hadden gegooid.
Dice bestaat uit meerdere groepen, het is niet zo dat de devs van bf3 bv ook bf4 en bf1 hebben gemaakt.
BF3 is bv gemaakt door dice sweden, dezelfde groep die ook verantwoordelijk was voor bc2.
BF4 is gemaakt door voormalig danger close en een groep daarvan was druk met het verbeteren van bf4 via cte, de rest was toen al weer bezig met bf1.
Dice sweden was ondertussen druk met battlefront en mirrors edge 2 en daar tussen zat ook nog eens visceral met hardline.

Met zoveel verschillende teams met hun eigen denkwijze is het heel moeilijk om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLsandman schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 07:42:
[...]

Dice bestaat uit meerdere groepen, het is niet zo dat de devs van bf3 bv ook bf4 en bf1 hebben gemaakt.
BF3 is bv gemaakt door dice sweden, dezelfde groep die ook verantwoordelijk was voor bc2.
BF4 is gemaakt door voormalig danger close en een groep daarvan was druk met het verbeteren van bf4 via cte, de rest was toen al weer bezig met bf1.
Dice sweden was ondertussen druk met battlefront en mirrors edge 2 en daar tussen zat ook nog eens visceral met hardline.

Met zoveel verschillende teams met hun eigen denkwijze is het heel moeilijk om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen.
En dat merk je echt in de kwaliteit van de games. Features die ooit toegevoegd zijn worden in een nieuwe versie pas jaren later weer toegevoegd. Bugs die opgelost zijn zitten er in een nieuwe versie gewoon weer in. Het is echt een puinbak bij DICE, teveel mensen met verschillende ideeën waardoor je een inconsistente ervaring krijgt.

Ik speel eigenlijk al geen Battlefield 1 meer sinds ik met PU Battlegrounds ben begonnen. Battlefield is niet interessant genoeg meer om langere tijd te boeien. Te weinig content en te weinig spelers om snel in leuke matches te komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16:06
Kan je ook een bayonet charge stoppen of blocken? Ik heb zoiets meegemaakt dat ik het deed en het stopte opeens bij de persoon terwijl ik nog de helft van het balkje over had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Jeanke117 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:22:
Kan je ook een bayonet charge stoppen of blocken? Ik heb zoiets meegemaakt dat ik het deed en het stopte opeens bij de persoon terwijl ik nog de helft van het balkje over had.
Je kunt een bayonet charge countereren volgens mij door op het juiste moment zelf een melee uit te voeren.
Zelf nooit gelukt overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Psychoot schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:32:
[...]

Je kunt een bayonet charge countereren volgens mij door op het juiste moment na de ander zelf een melee charge uit te voeren.
ViperTim schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:59:
Nieuwe bug ontdekt in de 2 rondes die ik heb gespeeld. Iedereen krijgt dezelfde profielfoto te zien op het eindscherm.
D'oh... je zou toch zeggen dat dit iets wat wel opvalt tijdens het ontwikkelen en testen ...

[ Voor 39% gewijzigd door steveman op 30-05-2017 15:14 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
Nieuwe bug ontdekt in de 2 rondes die ik heb gespeeld. Iedereen krijgt dezelfde profielfoto te zien op het eindscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Psychoot schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:32:
[...]

Je kunt een bayonet charge countereren volgens mij door op het juiste moment zelf een melee uit te voeren.
Mij wel... meerdere keren. Makkelijk is het niet of het moeten net de momenten zijn geweest dat hun "bajonet sprintje" net te einde was 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
Definitieve patchnotes van de Mei update:

https://www.battlefield.com/news/update-notes/may-update

Heb het even vluchtig gelezen maar volgens mij scheelt het niet veel met de eerdere CTE notes.

De update van 1.62 GB staat inmiddels klaar.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
foute topic

[ Voor 88% gewijzigd door SmokingSig op 30-05-2017 17:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qPNkPxaRcW6YG804cagTaESs/full.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/itLbhGWzaCaeio3hppYjeaKp/full.png
Fix om dit op te lossen

C:\Users\PatRamon\Documents\Battlefield 1\twinkle\assets
Natuurlijk user van je zelf
208x208.PNG
+
208x208.JPEG
Verwijderen, de 2 plaatjes boven afgebeeld.

Dan zijn de foto's / avatars weer als normaal

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 10-09 19:28
PatRamon schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:24:
[afbeelding][afbeelding]
Fix om dit op te lossen

C:\Users\PatRamon\Documents\Battlefield 1\twinkle
208x208.PNG
+
208x208.JPEG

De plaatjes stonden niet onder 'twinkle' maar met een zoekopdracht op '208' vond ik ze. d:)b

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online

assets, vergeten bij te zetten, 8)7
Edit aangepast

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
steveman schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:32:
[...]

[...]

D'oh... je zou toch zeggen dat dit iets wat wel opvalt tijdens het ontwikkelen en testen ...
Kan zijn dat het iets is dat is opgeslagen tijdens het testen en men is vergeten te verwijderen uit een zgn. image die vervolgens live ging naar x duizend spelers oOo _O-

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
PatRamon schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:24:
[afbeelding][afbeelding]
Fix om dit op te lossen

208x208.PNG
+
208x208.JPEG

De plaatjes die je ziet zijn niet voor iedereen hetzelfde, dus het kan zijn dat men andere plaatjes ziet staan daar. Ik zag bij alle anderen de appel van dappels en voor mezelf het plaatje van elitewarrior :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Tankiej schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:07:
[...]

De plaatjes die je ziet zijn niet voor iedereen hetzelfde, dus het kan zijn dat men andere plaatjes ziet staan daar. Ik zag bij alle anderen de appel van dappels en voor mezelf het plaatje van elitewarrior :P
Ik had gisteren een invasie van "Zephyer minions" op mijn scherm.

Zijn er meer mensen waarvan knoppen veranderd zijn dan dat ze ooit waren? Bij mij was de "commo rose" knop weer default terwijl ik deze echt op een andere knop had staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
NINjak schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:43:
[...]

Zijn er meer mensen waarvan knoppen veranderd zijn dan dat ze ooit waren? Bij mij was de "commo rose" knop weer default terwijl ik deze echt op een andere knop had staan.
Ik moest even googlen om te weten wat "commo rose" is, wat een achterlijke naam :')
Ik heb geen knoppen anders ingesteld, alleen wat extra knoppen aan acties toegevoegd (herladen met knop op de muis bij m'n duim bijv), die werkten allemaal nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 11:03
NINjak schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:43:
[...]

al mijn settings waren terug naar stock na de update gisteren, heel fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
/me Gaat eerst backup maken van settings alvorens origin te starten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
Tankiej schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:59:
[...]

Ik moest even googlen om te weten wat "commo rose" is, wat een achterlijke naam :')
Ik heb geen knoppen anders ingesteld, alleen wat extra knoppen aan acties toegevoegd (herladen met knop op de muis bij m'n duim bijv), die werkten allemaal nog.
Die naam hebben ze "in een dronken bui" gekozen, als je het aan mijn vraagt of... het moet echt wat betekenen ;) Sinds BF2 bestaat het volgens mij al. In een BF3 hadden ze het eerst niet eens gebouwd zo ver ik mij het kan herinneren. De naam zegt of hoeft ook niets te zeggen als het maar iets doet wat je kan of "moet" gebruiken.
douwe.nl schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:15:
[...]

al mijn settings waren terug naar stock na de update gisteren, heel fijn.
Ik speel standaard altijd al met iest andere (beweeg) toetsen (asdx) en die stonden nog wel goed dus het was niet alles maar een aantal zijn veranderd. Wat ik gelijk merkte was bij het spotten en toen ik in een auto spawnde en daar uit wilde stappen. :+

[ Voor 24% gewijzigd door NINjak op 31-05-2017 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Dat is om mee te commoniceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
steveman schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:09:
Dat is om mee te commoniceren.
...en die rose ;)

EDIT:
Commo rose (commo = communication, rose = it appears as a flower)

Dit vermoeden had ik wel, al vind ik de BF1 versie minder "rose" achtig dan de oude van bv. BF2

[ Voor 35% gewijzigd door NINjak op 31-05-2017 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Tankiej schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:07:[...]
Dappels heeft gewoon weer zijn hekkie aan gehad in de hoop voor meer battlepackscrap :*)

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
PatRamon schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:45:
[...]

Dappels heeft gewoon weer zijn hekkie aan gehad in de hoop voor meer battlepackscrap :*)
Oh, deed ie dat zo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Vadsige cheater :S

Zie'm rondrennen met z'n aimbot :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

steveman schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 23:02:

[video]
[video]
Zet je killfeed aan, dan. :+

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steveman schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 23:02:

[video]
[video]
Waarom blijf je dan nog in dezelfde server spelen ook? Dit is wel heel erg profiteren van een cheater...

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Tsurany schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 20:51:
[...]

Waarom blijf je dan nog in dezelfde server spelen ook? Dit is wel heel erg profiteren van een cheater...
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:43

psyy138

blackbulls.nl

De operations update is wel rete relaxt, nu kan ik tenminste weer operations spelen zonder zo lang te wachten.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:25
Totdat je erachter komt dat
1. Je tijdens de tweede ronde niet op start moet drukken omdat je dan niets meer kan.
2. Je nog steeds handmatig moet switchen naar een andere map.

DICE snapt het soms echt niet. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Uffeltje op 04-06-2017 11:54 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik vind het net erger, nu lijkt niemand nog 40 man operations te spelen..
64man operations is gewoon een dikke clusterfuck.. Ze hadden beter nooit de splitsing tussen 40 & 64 man operations gemaakt, gewoon enkel 40 man operations en die dan balancen. Nu proberen ze met dezelfde aanpassingen beide spelersaantallen te balancen.. Kan nooit lukken..

Gelukkig brengen ze frontlines ook naar andere maps.

[ Voor 55% gewijzigd door SmokingCrop op 04-06-2017 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Dat Operations is trouwens ook mooi bedacht. Laatst met een volle squad een pot gejoined waarbij ons team na zover was dat ze één mcom hadden verloren. Daarna met veel pijn en moeite alle vlaggen gepakt en we waren bijna zover om hun mcoms te slopen. Maar toen was de timer voorbij en hadden we alsnog verloren. 8)7 Wat mij betreft kunnen ze beter naar de vlaggen kijken in plaats van het aantal gesloopte mcoms.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
Uffeltje schreef op zondag 4 juni 2017 @ 12:54:
Dat Operations is trouwens ook mooi bedacht. Laatst met een volle squad een pot gejoined waarbij ons team na zover was dat ze één mcom hadden verloren. Daarna met veel pijn en moeite alle vlaggen gepakt en we waren bijna zover om hun mcoms te slopen. Maar toen was de timer voorbij en hadden we alsnog verloren. 8)7 Wat mij betreft kunnen ze beter naar de vlaggen kijken in plaats van het aantal gesloopte mcoms.
Dat is frontlines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Dat bedoelde ik inderdaad.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Levolution mist zie ik nu steeds elke ronde in tsnp aan het begin, is dit nieuw of een bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
NLsandman schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:03:
Levolution mist zie ik nu steeds elke ronde in tsnp aan het begin, is dit nieuw of een bug
Dit viel mij ook op sinds de laatste update. "Constant die mist in elke ronde/map"
En niet een paar minuutjes maar gewoon echt de halve ronde actief.
Plus daarbij is het nog erger als je in de bunkers zit, is gewoon het mist ook nog actief :'(
*Misschien oplossing voor dat gezeik met de vele snipers ?

In ieder geval vind ik het zelf erg vervelend die mist, af en toe wel leuk, maar lijkt net of ik een game speel uit 2001. :F

Ik had liever als Levolution gezien dat gewoon alles kapot kon in de map, bomen/gebouwen gelijk maken tot aan de grond, en oneindig diepe kraters, mooi voor tanks die er niet meer uit kunnen komen.

Dice zal eens proGamers moeten uitnodigen voor feedback en niet naar hun eigen zin moeten luisteren want die stamt van 10jaar geleden

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Viel mij niet op... althans, in de afgelopen 2 avonden.
Nu weer voor een weekje op vakantie, zal zaterdag/zondag wel weer eens bekijken of die mist anders is.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Zephyer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 00:03:
Nu weer voor een weekje op vakantie, zal zaterdag/zondag wel weer eens bekijken of die mist anders is
.
Verwacht je dat het mistig is maar opeens een wazige gloed heeft? :')
Als dat het geval is... heb je te veel gedronken in je vakantie _O-
Geniet er er van d:)b :w

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Zephyer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 00:03:
Nu weer voor een weekje op vakantie, zal zaterdag/zondag wel weer eens bekijken of die mist anders is.
Het is nu elke keer in het begin bij de tsnp mappen, de vanilla mappen weet ik niet en zoals patramon al
aangeeft, het duurt ook langer.

Doet me denken aan bf2 waar mist constant was, in elk geval helpt het tegen snipers en vliegtuigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Battlefield premium pass in de aanbieding bij Origin...39,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
NLsandman schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 22:51:
[...]

Het is nu elke keer in het begin bij de tsnp mappen, de vanilla mappen weet ik niet en zoals patramon al
aangeeft, het duurt ook langer.

Doet me denken aan bf2 waar mist constant was, in elk geval helpt het tegen snipers en vliegtuigen
Vanavond was het iig rete irritant... was heul veel aanwezig :F

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Zephyer schreef op zondag 11 juni 2017 @ 00:24:
[...]

Vanavond was het iig rete irritant... was heul veel aanwezig :F
Op reddit cte forum komen ook de eerste klachten binnen, weet niet of dit een bug is of dat het bewust
is gedaan, ene moment is het hooguit 5 minuten of zo maar ander moment kan het wel 15 minuten duren
en dan hele dikke mist die overal zit, zelfs binnen in fort vaux.
Wat wel geinig is dat als je een paar smokes gooit in die mist zie je echt helemaal niets meer.

update voor komende maanden in bf1:

Afbeeldingslocatie: https://s17.postimg.org/55q3vxjlr/bf1_agenda.png

[ Voor 9% gewijzigd door NLsandman op 11-06-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 07:56
Ik ben al een hele tijd niet meer actief in BF1 maar beheer blijkbaar nog wel de spelerslijst.
Wie wil die overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Bendalf schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:33:
Ik ben al een hele tijd niet meer actief in BF1 maar beheer blijkbaar nog wel de spelerslijst.
Wie wil die overnemen?
Gaat het over : Overzicht Battlefield 1 spelers op diverse platformen.

Met de komst van Platoon's in BF was per ongeluk GoT al geboren,
Dice had gewoon CTE test files naar de Retail gekopieerd waar al een groep was aangemaakt.
Battlefield 1 pc - Platoon
Dit is enkel alleen voor de pc users en die op discord zijn.

Maar jou lijst waar veel werk in heeft gezeten zou ik zeker niet weg doen, pc/xbox/ps4 users hebben hier nog erg veel aan lijkt mij :D

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
PatRamon schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:56:
[...]

Gaat het over : Overzicht Battlefield 1 spelers op diverse platformen.

Met de komst van Platoon's in BF was per ongeluk GoT al geboren,
Dice had gewoon CTE test files naar de Retail gekopieerd waar al een groep was aangemaakt.
Battlefield 1 pc - Platoon
Dit is enkel alleen voor de pc users en die op discord zijn.

Maar jou lijst waar veel werk in heeft gezeten zou ik zeker niet weg doen, pc/xbox/ps4 users hebben hier nog erg veel aan lijkt mij :D
PatRamon, neem jij hem (het beheer van die lijst) nou over of niet?
en nee.... ik ben geen vrijwilliger. 8)

Ok, een EDIT, om er nog wat meer op in gaan:
Ik speel persoonlijk met de mensen die op Discord zitten en evt. met nog wat anderen maar die komen dan vaak ook wel op Discord (al heb ik een teamspeak server tot mijn beschikking). Ook speel ik alleen op de pc en dus zal het bijhouden van die lijst niks voor mij zijn ;)

[ Voor 15% gewijzigd door NINjak op 12-06-2017 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geef die lijst lekker aan iemand van de console spelers, de PC spelers kunnen via Discord en de Platoon elkaar toch makkelijker vinden dan via die lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Tsurany schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:38:
Geef die lijst lekker aan iemand van de console spelers, de PC spelers kunnen via Discord en de Platoon elkaar toch makkelijker vinden dan via die lijst :)
Goed plan... en al halen ze de pc spelers er weer vanaf maak het ook niet uit. Wil je spelen, kan je zonder problemen gewoon op Discord komen ook al zit je (nog) niet in het platoon (staat los van elkaar). De mensen die in het platoon zitten kunnen elkaar toch online zien (spelen).

[ Voor 8% gewijzigd door NINjak op 12-06-2017 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
NLsandman schreef op zondag 11 juni 2017 @ 11:21:
[...]

[afbeelding]
Mijn hemel wat duurt dat allemaal lang zeg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/my.tnet/fotoalbum/?action=display_image&image_id=513355

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbLeeSwaggr schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:39:
[...]

Mijn hemel wat duurt dat allemaal lang zeg

[afbeelding]
Daarom speel ik de laatste tijd enkel nog PUBG. Battlefield 1 gaat toch vervelen. Te weinig echte content en de gameplay is na een tijd niet interessant meer.

Vooral de medespelers maken het spel minder leuk. Speel ik alleen dan stoort het gebrek aan teamplay me teveel. Speel ik met mensen op Discord walsen we te snel over de vijand heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:25

steel123

Cryman9

Wanneer gaat operations nu een fatsoenlijk gefixt worden?
Elke keer in zo'n lege lobby laden is knap irritant. Operations is veruit mijn favoriete game mode geweest.

Komt dit doordat ze die onzin van 40 man operations hebben toegevoegd en dat dit de playerbase teveel verspreid? Want dan hadden ze dat beter niet kunnen doen. 40 man operations is altijd zo achterlijk onbalanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
steel123 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:38:
Wanneer gaat operations nu een fatsoenlijk gefixt worden?
Elke keer in zo'n lege lobby laden is knap irritant. Operations is veruit mijn favoriete game mode geweest.

Komt dit doordat ze die onzin van 40 man operations hebben toegevoegd en dat dit de playerbase teveel verspreid? Want dan hadden ze dat beter niet kunnen doen. 40 man operations is altijd zo achterlijk onbalanced.
Ik vind 64 man operations net altijd zo achterlijk unbalanced.. :X
Op 40 man kan je een grote invloed hebben als speler/squad, bij 64 man voelt dit totaal niet zo. :-(

Doe gewoon "join any operations" en je gaat vrijwel altijd een gevulde 64 man operations joinen.

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 12-06-2017 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, die 40 man operations zijn de enige die echt gebalanceerd zijn. Met 64 man wordt het vaak een grindfest die totaal niet verder komt. Die pakte ik altijd als ik met een vliegtuig kills wilde farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Veel te veel game modes, als je operations, frontline en rush in 1 game stopt krijg je dat,
Conquest small is al verwijdert, dat hadden ze ook met rush moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
NINjak schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:33:
[...]PatRamon, neem jij hem (het beheer van die lijst) nou over of niet?
en nee.... ik ben geen vrijwilliger. 8)
Ook helaas geen vrijwilliger voor dit, misschien mooie file voor console
Te weinig tijd voor :X (Platoon bewerken tijden game is zo gedaan met alt+tab)
NLsandman schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:40:
Veel te veel game modes, als je operations, frontline en rush in 1 game stopt krijg je dat,
Conquest small is al verwijdert, dat hadden ze ook met rush moeten doen
.
Probleem is dat enkel Conquest/Operations/Frontline goed werkt,
Rest van de modes zit gewoon fout in elkaar waardoor je spelers weg trekt
En met name de zeer slechte server browser infra.
Voeg deze game modus toe met random locaties in de mappen en je trekt al meer mensen
*Deathmatch (no teams - 1 player vs rest)
*Team-Deathmatch
*Gunmaster
+Mods
Tsurany schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:33:
[...]
Daarom speel ik de laatste tijd enkel nog PUBG....
Vind PUGB wat van DayZ's af hebben.
Hoeveel tijd gaat er wel niet in 1 potje zitten tot je de laatste bent (winnaar)
Beetje offtopic O-)

[ Voor 29% gewijzigd door PatRamon op 13-06-2017 12:55 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
NLsandman schreef op zondag 11 juni 2017 @ 11:21:
[...]

Op reddit cte forum komen ook de eerste klachten binnen, weet niet of dit een bug is of dat het bewust
is gedaan, ene moment is het hooguit 5 minuten of zo maar ander moment kan het wel 15 minuten duren
en dan hele dikke mist die overal zit, zelfs binnen in fort vaux.
Wat wel geinig is dat als je een paar smokes gooit in die mist zie je echt helemaal niets meer.

[afbeelding]
Denk dat de enige grote playerbump augustus zal zijn, als iedereen gewoon alle maps kan proberen en queuen. Het tijdperk van losse DLC's zal denk ik eindelijk afgelopen zijn na 2017.

Ik heb in BF1 ook altijd het gevoel alsof er veel minder gesupport wordt dan in vorige BF games (Moet wel zeggen dat ik eigenlijk alleen BC2 nog vrij veel gedaan heb). Hoe vaak ik bijvoorbeeld zonder kogels zit en er gewoon niemand is die je even wat ammo dropt, zelfs niet als je er ingame om request. Ook qua ressen zijn er genoeg medics die je straal voorbij rennen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
PatRamon schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:33:
[...]

Ook helaas geen vrijwilliger voor dit, misschien mooie file voor console
Te weinig tijd voor :X (Platoon bewerken tijden game is zo gedaan met alt+tab de companion app)
There, I fixed it :Y)
[...]

Voeg deze game modus toe met random locaties in de mappen en je trekt al meer mensen
*Team-Deathmatch
*Gunmaste
+Mods

[...]
Team deathmatch is al een bestaande mode, wat zou daar nog aan aangepast moeten worden?
En wat is Gunmaste? :o
Scrtz schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:48:
[...]

Denk dat de enige grote playerbump augustus zal zijn, als iedereen gewoon alle maps kan proberen en queuen. Het tijdperk van losse DLC's zal denk ik eindelijk afgelopen zijn na 2017.

Ik heb in BF1 ook altijd het gevoel alsof er veel minder gesupport wordt dan in vorige BF games (Moet wel zeggen dat ik eigenlijk alleen BC2 nog vrij veel gedaan heb). Hoe vaak ik bijvoorbeeld zonder kogels zit en er gewoon niemand is die je even wat ammo dropt, zelfs niet als je er ingame om request. Ook qua ressen zijn er genoeg medics die je straal voorbij rennen..
Niet voor niets dat spelers die bij ons op discord zitten en support spelen, vaak in het lijstje staan met meeste resupplies. Ik heb zelf ook ontzettend veel punten gehaald door te resupplien als support.
Nu speel ik medic omdat ik die ook op level 50 wil hebben en zit ik ook regelmatig zonder kogels. Best wel irritant inderdaad. Wel haal ik redelijk wat punten met reviven/healen :+

Zodra ik medic op level 50 heb ga ik waarschijnlijk gewoon weer support spelen. Kan ik tenminste mezelf voorzien van kogels, zonder van anderen afhankelijk te zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Tankiej op 13-06-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Tankiej schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:52:
[...]

There, I fixed it :Y)

[...]

Team deathmatch is al een bestaande mode, wat zou daar nog aan aangepast moeten worden?
En wat is Gunmaste? :o

[...]

Niet voor niets dat spelers die bij ons op discord zitten en support spelen, vaak in het lijstje staan met meeste resupplies. Ik heb zelf ook ontzettend veel punten gehaald door te resupplien als support.
Nu speel ik medic omdat ik die ook op level 50 wil hebben en zit ik ook regelmatig zonder kogels. Best wel irritant inderdaad. Wel haal ik redelijk wat punten met reviven/healen :+

Zodra ik medic op level 50 heb ga ik waarschijnlijk gewoon weer support spelen. Kan ik tenminste mezelf voorzien van kogels, zonder van anderen afhankelijk te zijn.
Ja, in BC2 was er altijd wel iemand ready en je zat vrijwel nooit zonder kogels of met weinig HP. In battlefield heb ik dat toch redelijk vaak. Speel dan vooral sniper en maak in het algemeen vrij wat kills voor ik dood ga en dan is het maar zoeken naar wat kogels of een ander kitje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Gunmaster :*) tikfoutje
Tja TDM loopt nog niet echt lekker.

Tsurany gaf al eens eerder aan in het topic dat er verschillende dice groepen op verschillende locaties BF reeksen maken en daar gaat het steeds bij fout.
Hadden ze BF4 gepakt na alle bug oplossingen en enkel alleen de maps + wapens + Graphics aangepast had je een prima spel neergezet.

Het enigste voordeel wat positief is kwa keuzen = Serverbeheer zelf in acht nemen.
Bij BF4 zaten in de meeste server wel meerdere procon's om de plugin's te ondersteunen waardoor er vaak packetloss / lagg was (Siege of shanghai toren altijd veel lag in custom)

Het is dat ik maar hoogstens 2/3 x per week maar 2/3 uurtjes spendeer aan bf1 anders was ik er ook snel op uitgekeken :O
Maar ze mogen wel wat sneller komen met DLC's en update's

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PatRamon schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:33:
*Team-Deathmatch
*Gunmaster
+Mods
Het probleem nu is dat je veel te veel gamemodes hebt, waarom dan nog meer toevoegen? Het is een typisch geval van developers zonder ruggengraat en zonder vertrouwen in hun eigen product. Iedereen maar proberen te pleasen in plaats van duidelijk aan te geven wat ze wel en niet willen in hun game.

DICE moet gewoon eens wat ballen tonen, twee gamemodes uitkiezen en die gaan perfectioneren. Nu werken de helft van de gamemodes niet goed en zit iedereen wel wat anders te doen.
Vind PUGB wat van DayZ's af hebben.
Hoeveel tijd gaat er wel niet in 1 potje zitten tot je de laatste bent (winnaar)
Beetje offtopic O-)
Het kan en ruim half uur duren. Minder lang dan sommige Operation matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
PatRamon schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:03:
[...]

Gunmaster :*) tikfoutje
Tja TDM loopt nog niet echt lekker.
Dat moest ik nog steeds opzoeken, maar dat is wel tof inderdaad. Mogen ze van mij toevoegen i.p.v. team deathmatch & rush :+
Tsurany gaf al eens eerder aan in het topic dat er verschillende dice groepen op verschillende locaties BF reeksen maken en daar gaat het steeds bij fout.
Hadden ze BF4 gepakt na alle bug oplossingen en enkel alleen de maps + wapens + Graphics aangepast had je een prima spel neergezet.

Het enigste voordeel wat positief is kwa keuzen = Serverbeheer zelf in acht nemen.
Bij BF4 zaten in de meeste server wel meerdere procon's om de plugin's te ondersteunen waardoor er vaak packetloss / lagg was (Siege of shanghai toren altijd veel lag in custom)

Het is dat ik maar hoogstens 2/3 x per week maar 2/3 uurtjes spendeer aan bf1 anders was ik er ook snel op uitgekeken :O
Maar ze mogen wel wat sneller komen met DLC's en update's
Ik speel ook wel wat minder dan voorheen, maar ik vermaak me er opzich nog steeds wel prima mee.
Maar de DLC's en updates mogen wel wat sneller inderdaad. 2 jaar voor alle DLC's is wel erg lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

Tsurany schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:38:
[...]

Het probleem nu is dat je veel te veel gamemodes hebt, waarom dan nog meer toevoegen? Het is een typisch geval van developers zonder ruggengraat en zonder vertrouwen in hun eigen product. Iedereen maar proberen te pleasen in plaats van duidelijk aan te geven wat ze wel en niet willen in hun game.

DICE moet gewoon eens wat ballen tonen, twee gamemodes uitkiezen en die gaan perfectioneren. Nu werken de helft van de gamemodes niet goed en zit iedereen wel wat anders te doen.

[...]
Inderdaad... En als klap op de vuurpijl las ik dat er nòg een nieuwe game mode bijkomt: Supply drop game mode .. Lijkt me een soort frontlines idee te zijn... ik ben nog niet overtuigd
YouTube: SUPPLY DROP Game Mode + MORE INFO | Battlefield 1 In The Name Of The...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
MaikelG schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:46:
[...]
Inderdaad... En als klap op de vuurpijl las ik dat er nòg een nieuwe game mode bijkomt: Supply drop game mode .. Lijkt me een soort frontlines idee te zijn... ik ben nog niet overtuigd
YouTube: SUPPLY DROP Game Mode + MORE INFO | Battlefield 1 In The Name Of The...
Dat is wie het eerst en snelst op ALT+F4 drukt ;w

Start ik BF1 op krijg je dit: wat mot dit nou weer voorstellen 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XY08AC4F2ww3PSsvb2JdGmvC/full.png
Wil een Adblocker voor in game >:)

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18:00
Ik heb al sinds het begin de normale versie van Battlefield 1. Zelf zit ik enorm te twijfelen om de Premium Pass te halen. Hebben jullie advies/ ervaringen of andere opmerkingen om er wel of geen 40 euro voor neer te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
theman36 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:21:
Ik heb al sinds het begin de normale versie van Battlefield 1. Zelf zit ik enorm te twijfelen om de Premium Pass te halen. Hebben jullie advies/ ervaringen of andere opmerkingen om er wel of geen 40 euro voor neer te leggen?
Zoek even in het topic naar dezelfde vraag en antwoorden.
Is en blijft een persoonlijk iets ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Scrtz schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:48:
[...]

Ik word gek van die idioten die vlak voordat je hun wilt reviven dat ze dan spatie balk vasthouden, je bent al zo kwetsbaar als medic en wat ik vaak mee maak is dat ik als medic op bepaalde momenten niet kan reviven omdat ik zelf onder vuur ligt of dat diegene in een vuurlinie ligt.
Heb zelf weinig problemen met het krijgen van ammo, speel alleen nog tsnp en daar zitten wat meer die hard bf spelers die weten hoe het moet.
Kan mij momenten herinneren uit bf3 en bf4 dat ik maar achter de support aan liep en om ammo vroeg en niets kreeg of voor diegene gaan springen, in bf1 komt er tegenwoordig zo'n rond icoontje bij de speler te staan indien die ammo nodig heeft.

Als sniper is het toch al lastiger als je wat verder van de rest speelt, als ik sniper speel probeer ik wel dichterbij te spelen en het team te helpen met flares, voor mij is het team belangrijker dan mijn eigen prestaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
NLsandman schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 01:42:
[...]

Ik word gek van die idioten die vlak voordat je hun wilt reviven dat ze dan spatie balk vasthouden, je bent al zo kwetsbaar als medic en wat ik vaak mee maak is dat ik als medic op bepaalde momenten niet kan reviven omdat ik zelf onder vuur ligt of dat diegene in een vuurlinie ligt.
Heb zelf weinig problemen met het krijgen van ammo, speel alleen nog tsnp en daar zitten wat meer die hard bf spelers die weten hoe het moet.
Kan mij momenten herinneren uit bf3 en bf4 dat ik maar achter de support aan liep en om ammo vroeg en niets kreeg of voor diegene gaan springen, in bf1 komt er tegenwoordig zo'n rond icoontje bij de speler te staan indien die ammo nodig heeft.

Als sniper is het toch al lastiger als je wat verder van de rest speelt, als ik sniper speel probeer ik wel dichterbij te spelen en het team te helpen met flares, voor mij is het team belangrijker dan mijn eigen prestaties
Ja ik speel sniper maar eigenlijk allround, ook close en mid range dus, win 9vd10x van assaults etc door een quickscope uit te delen. Ben dus niet echt het stereo type sniper speler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-08 11:21
Jammer hoor.... ik had even een paar weken niet gespeeld maar ik merk nu ook dat ik bij Operations Monte grappa in geen game meer kom. Of ik ben de eerste met een nieuwe game of de 2de (ik wacht nu ook niet meer en verlaat dan de game maar meteen, anders zit je uren te wachten).
Als ik al in een game kom die al een tijdje bezig is, dan komt men niet verder dan section 1 ... dat is toch inderdaad wel erg triest aan het worden.
Het enige pluspunt is dan de random operations functie die er bij is gekomen. Maargoed...dan kom k niet in de mappen die ik zelf graag speel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
theman36 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:21:
Heb je het al en/of twijfel je nog dan kan je het verloopig nog even testen (als je in een party zit met een "premium friend" ;)

Volgens Flakfire op Youtube:
All of Battlefield 1's DLC is free for months thanks to the Premium Friends program. DICE is running the program now through Gamescom - that's until August 26th if you're picky.
Dus voor de twijfelaars; Je kan nog even testen! Wel zonder de XP, Codex, enz.....al krijg je het opgebouwde XP als je de premium koopt :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

BF1 is nu driekwart jaar (:?) uit en ik ben er wel klaar mee. BF4 verveelde me pas een beetje op het allerlaatst, en dan ook nog vooral omdat er alleen maar bepaalde mappen werden gespeeld. Maar ik mis het communitygevoel van mijn vaste servers, er is veel te weinig te beleven in het spel, er zijn te weinig unlocks of in ieder geval te weinig incentives om te blijven spelen (wat kunnen mij die skins, codexen of welk level support/assault ik ben nou schelen? Je krijgt er toch niks voor) en het is vaak ook compleet ongebalanceerd. 64 player servers waar je 25 vs 32 moet doen en dus flink verslagen wordt, waardoor allerlei mensen leaven tijdens de match en het alleen nog maar ongebalanceerder wordt.

Erg jammer dit. Ben op zoek naar alternatieven maar PUBG vind ik niks aan en Rising Storm 2 is wel érg serieus, soms wil ik ook gewoon een beetje relaxt aanklooien en dat kan in dat spel eigenlijk niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Arfman op 19-06-2017 11:55 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:34
Ik was oorlogs-duiven aan het spelen en wat mij opviel was dat iemand 1 kill had met een score van 2332.

Is dat mogelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

RoaDHouse schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:31:
Ik was oorlogs-duiven aan het spelen en wat mij opviel was dat iemand 1 kill had met een score van 2332.

Is dat mogelijk ?
Veel reviven?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Is dat mogelijk ?
Nee, dat is onmogelijk. Dat heb je waarschijnlijk gedroomd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Is dat mogelijk ?
Kan toch prima, gewoon PTFO. Ik sta regelmatig (als solo speler) in de top 3 met conquest met 10/15k aan punten, met maar een handvol kills.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Nivelle Nights update staat klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 14:27
BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 13:40:
Nivelle Nights update staat klaar.
Heb net de map een ronde gespeeld. Het is echt een vooruitgang vergeleken met de non-dlc mappen. Ze zetten flinke stappen vooruit. Nacht is sowieso een gaaf concept. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

Nog niet onverdeeld positief over de nieuwe nachtmap. Sowieso is het woordje 'nacht' één grote onzin. In BF4 had je een behoorlijke nachtmap, maar hier hangt de maan vrolijk te schijnen alsof het de zon is. Enige verschil is dat het licht een tikje gedimd is en blauwe zweem heeft.

De map biedt gelukkig genoeg cover en vooral flanking mogelijkheden, maar het schijnt echt verdomd verleidelijk te zijn een beetje ter liggen snipen, met als gevolg een doodsaai potje. Squadplay kan hier wonderen doen.. maar of dat de map echt een blijvertje is betwijfel ik. Temeer omdat de trenches erg veel van hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
MaikelG schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 00:17:
Nog niet onverdeeld positief over de nieuwe nachtmap. Sowieso is het woordje 'nacht' één grote onzin. In BF4 had je een behoorlijke nachtmap, maar hier hangt de maan vrolijk te schijnen alsof het de zon is. Enige verschil is dat het licht een tikje gedimd is en blauwe zweem heeft.

De map biedt gelukkig genoeg cover en vooral flanking mogelijkheden, maar het schijnt echt verdomd verleidelijk te zijn een beetje ter liggen snipen, met als gevolg een doodsaai potje. Squadplay kan hier wonderen doen.. maar of dat de map echt een blijvertje is betwijfel ik. Temeer omdat de trenches erg veel van hetzelfde zijn.
Het is ook echt nooit goed he.

"we willen een night map" Ja maar deze is toch wel een beetje te licht. In de eerste wereld oorlog waren er nog geen nachtkijkers dus lijkt me logisch dat deze nacht map een tikkeltje lichter is dan die van BF4. Alleen al om het speelbaar te houden.

"We willen een map met voornamelijk trenches en niemandsland" Ja deze map is toch wel erg saai met alleen maar trenches.

"Er liggen mensen te snipen" no shit. Dit is elke battlefield het geval.

Best wel een zure community van BF1 eerlijk gezegd. Vind het een hele toffe game. En vind dat DICE redelijk zijn best doet om naar de community te luisteren en dingen te veranderen. Enige wat ik er echt op aan te merken heb is dat de DLC gewoon veel te lang op zich laat wachten. Dit is wel jammer want nu bloed de game een beetje dood. Terwijl hij toch meer verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
ghighoegha schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:52:
[...]

"We willen een map met voornamelijk trenches en niemandsland" Ja deze map is toch wel erg saai met alleen maar trenches.

[...]
Ik gok dat de mensen die dat willen, dezelfden zijn die daar ook alleen maar liggen te snipen. Ik haat snipen en ik vind die grote open mappen helemaal niets :P

Ik zou liever nog een map als Amiens zien, ergens in een stadje waar nog wel tanks/voertuigen mogelijk zijn, maar geen vliegtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Best wel een zure community van BF1 eerlijk gezegd. Vind het een hele toffe game. En vind dat DICE redelijk zijn best doet om naar de community te luisteren en dingen te veranderen. Enige wat ik er echt op aan te merken heb is dat de DLC gewoon veel te lang op zich laat wachten. Dit is wel jammer want nu bloed de game een beetje dood. Terwijl hij toch meer verdient.
DICE heeft het doodbloeden van de game volledig in eigen hand gehad. Ze hebben de community om zeep geholpen en snappen maar niet wat er nodig is om een game lang in leven te houden.
Tankiej schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:03:
[...]

Ik gok dat de mensen die dat willen, dezelfden zijn die daar ook alleen maar liggen te snipen. Ik haat snipen en ik vind die grote open mappen helemaal niets :P

Ik zou liever nog een map als Amiens zien, ergens in een stadje waar nog wel tanks/voertuigen mogelijk zijn, maar geen vliegtuigen.
Tja een map met loopgraven moet eigenlijk niet groot en open zijn. Die loopgraven waren juist bedoelt om zoveel mogelijk dekking te hebben. Ze hadden wat leuke dingen kunnen moet met tunnels die onder de vijandelijke stellingen door gaan. In plaats daarvan zitten er teveel plekken in waar je gewoon redelijk rustig kan afwachten.

Eigenlijk moet er nog steeds een sniper limiet komen...

[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 21-06-2017 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

"we willen een night map" Ja maar deze is toch wel een beetje te licht. In de eerste wereld oorlog waren er nog geen nachtkijkers dus lijkt me logisch dat deze nacht map een tikkeltje lichter is dan die van BF4. Alleen al om het speelbaar te houden.

Er is amper meer een community over om naar te luisteren door de stapels met blunders van DICE.

De game bloedt niet dood omdat er niet genoeg content is, maar omdat de content die er wel is, zo plat als een dubbeltje is. Na 1,5 week heb je alle aspecten van de gameplay wel gezien en zit je aan de skill ceiling die net boven de enkels rijkt. Als de gameplay en balans goed is, kan je één map wel duizenden keren spelen. Zie Valparaiso, Metro, Seine Crossing, Karkand etc etc.

Vroeger konden we nog wel een beetje om DICE heenwerken met custom servers en rules, maar de staat van het rent a server program is tekenend voor deze game....
Tsurany schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:12:
Eigenlijk moet er nog steeds een sniper limiet komen...
Die hele klasse en speelstijl moet eigenlijk gewoon uit de game. 99% van de sniper spelers kan je missen als kiespijn.

[ Voor 8% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 21-06-2017 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:59:
[...]

Er is amper meer een community over om naar te luisteren door de stapels met blunders van DICE.

De game bloedt niet dood omdat er niet genoeg content is, maar omdat de content die er wel is, zo plat als een dubbeltje is. Na 1,5 week heb je alle aspecten van de gameplay wel gezien en zit je aan de skill ceiling die net boven de enkels rijkt. Als de gameplay en balans goed is, kan je één map wel duizenden keren spelen. Zie Valparaiso, Metro, Seine Crossing, Karkand etc etc.

Vroeger konden we nog wel een beetje om DICE heenwerken met custom servers en rules, maar de staat van het rent a server program is tekenend voor deze game....
True. En ze hebben ook nog eens veel te veel game modes geïntroduceerd wat ook totaal niet helpt. Ze zijn flink de weg kwijt.

Kijk naar een game als PUBG, slechts een enkele map en nog vol met bugs. Toch trekt het mensen enorm omdat de gameplay goed bedacht is en je jezelf eindeloos kan verbeteren.
Die hele klasse en speelstijl moet eigenlijk gewoon uit de game. 99% van de sniper spelers kan je missen als kiespijn.
Twee per 64 man lijkt mij wel mooi. Ga je dood? Mag iemand anders sniper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Vanmorgen even de map gespeeld op een half lege server (enige die ik kon vinden in Europa :')). Tja. De basis game is gewoon saai, daar helpt geen nieuwe map aan.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
[...]

PC gamers zijn veel te veel eisend terwijl ze tegenwoordig in de minderheid zijn in battlefield, de console markt vraagt wat anders van dice.
DE pc community heeft het zelf verpest door de grote verdeeldheid of zijn we alle klachten over server regels, metabans, pbbans mad admins, server balancing plugins al weer vergeten?
Kijk bv op het battlefield forum, geen enkele klacht meer over badmins, geen kick of ban post of geklaag over rare server regels.

Als je bv kijkt naar CTE, er is geen hond die dat speelt om Dice te helpen, de nacht map is uitvoerig op CTE geweest maar als Dice geen feedback krijgt wat kunnen ze dan aanpassen?

Ik baal er ook van dat dice het clan gebeuren heeft laten vallen maar heb het nu wel geaccepteerd en geniet van bf1 zoals het is.

PUB is het niet voor mij, het is totaal anders dan battlefield en geeft mij ook niet het gevoel dat ik met battlefield heb en PUB is in mijn ogen maar tijdelijk, kan mij nog herinneren dat velen ten tijde van bf4 overgingen naar dayz maar na 1 jaar allemaal weer terug kwamen bij bf4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Wil best aan CTE meedoen, alleen je moet Premium hebben. En dat hebben veel mensen niet, waaronder ik (en ik ga het voorlopig niet kopen ook).

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-tom-562 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:28:
Wil best aan CTE meedoen, alleen je moet Premium hebben. En dat hebben veel mensen niet, waaronder ik (en ik ga het voorlopig niet kopen ook).
Om vervolgens alle 'verbeteringen' weer teniet gedaan zien worden bij de volgende BF release. Als ik een waslijst op moet noemen van niet nagekomen beloftes of genegeerde feedback, dan type ik volgende week nog. Laat ze het eerst maar weer eens bewijzen dat ze een interessante game kunnen maken in plaats van een grafische showcase.
NLsandman schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:10:
PC gamers zijn veel te veel eisend terwijl ze tegenwoordig in de minderheid zijn in battlefield, de console markt vraagt wat anders van dice.
DE pc community heeft het zelf verpest door de grote verdeeldheid of zijn we alle klachten over server regels, metabans, pbbans mad admins, server balancing plugins al weer vergeten?
Kijk bv op het battlefield forum, geen enkele klacht meer over badmins, geen kick of ban post of geklaag over rare server regels.
Het hart van de pc battlefield community is denk ik de harde kern van BF2 geweest, die zijn echt keihard geschoffeerd door DICE (zie ook EA UK forum en MordorHQ), Die hebben de handdoek gegooid wat betreft het geven van serieuze feedback en dan hou je idd de kids over die na een hele week campen of vehicle whoren gekicked worden en vervolgens gaan klagen over badmins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Natuurlijk zijn er geen klachten meer. Als je huis is ingestort klaag je ook niet meer over de deur van de badkamer die klemt na het douchen.

Vergeet ook niet dat veel klachten kwamen uit het feit dat server admins met plugins alles moeten oplossen wat DICE verzaakt heeft. Klachten over PBBans komen voort uit het ontbreken van een goed anti cheat systeem. Klachten over balancing plugins komen voort uit het totaal ontbreken van balancing in de game zelf.

Vergeet niet dat het probleem met het ontbreken van balancing nog steeds aanwezig is, echter kan er nu helemaal niks meer aan gedaan worden.

DICE heeft er voor gekozen om de custom servers volledig om zeep te helpen in plaats van samen met communities te kijken naar de wensen die er zijn. Door samenwerking had er veel meer bereikt kunnen worden maar het zal wel te duur geweest zijn.
Als je bv kijkt naar CTE, er is geen hond die dat speelt om Dice te helpen, de nacht map is uitvoerig op CTE geweest maar als Dice geen feedback krijgt wat kunnen ze dan aanpassen?
De leegte van de CTE heeft twee redenen:
1. Groot gedeelte van de community heeft het spel al opgegeven.
2. DICE luistert amper naar feedback, zie onder andere Suez.
PUB is het niet voor mij, het is totaal anders dan battlefield en geeft mij ook niet het gevoel dat ik met battlefield heb en PUB is in mijn ogen maar tijdelijk, kan mij nog herinneren dat velen ten tijde van bf4 overgingen naar dayz maar na 1 jaar allemaal weer terug kwamen bij bf4.
Natuurlijk is het een ander spel. Echter laat het wel duidelijk zien dat gameplay mensen aantrekt, niet de hoeveelheid content. Als DICE zich gefocussed had op een aantal kern aspecten was het spel waarschijnlijk een stuk beter geweest en was de communitie lang niet zo verspreid. Twee of drie gamemodes was genoeg geweest, was matchmaking ook niet zo'n groot probleem.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
[...]

Ik baal er ook van dat dice het clan gebeuren heeft laten vallen maar heb het nu wel geaccepteerd en geniet van bf1 zoals het is.

Als je een goede PC game ombouwt naar een please all console game dan is het natuurlijk niet zo gek dat je vooral consolespelers over houdt. :X

Het is na BF2 ook nooit de doelstelling geweest om een betere BF2 te bouwen. De doelstelling was een game te creeeren die concurreert met COD en succesvoller is. En toegangankelijk voor de consoleplayer.

De CTE is denk ik niet succesvol meer omdat het type speler die daar input wil leveren allang door Dice van zich vervreemdt is.

Heb nu best wel wat plezier met de BF1 DLC maps en Frontlines maar het komt niet in de buurt van 1942 of BF2. Het is voor mij hooguit even casual knallen in een mooie omgeving.

BF1942 en BF2 hadden iets unieks dat ze imho daarna nooit meer evenaart hebben.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:39:
[...]

Het hart van de pc battlefield community is denk ik de harde kern van BF2 geweest, die zijn echt keihard geschoffeerd door DICE (zie ook EA UK forum en MordorHQ), Die hebben de handdoek gegooid wat betreft het geven van serieuze feedback en dan hou je idd de kids over die na een hele week campen of vehicle whoren gekicked worden en vervolgens gaan klagen over badmins.
Dit.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Pagina: 1 ... 78 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.