Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:18
Is er weer een update geweest vandaag of zo? Leek wel alsof ieder schot raak ging :D Mooie deuk geslagen in het quota voor de MH :9

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

steveman schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 00:48:
Grr, schieten op AT mines om zo aan kills te komen, nope, levert kill op voor het wapen waarmee je schoot :S
Gewoon op tactische plekken AT mines leggen, altijd wel een keer een armored car of tankje wat onoplettend is. Ze blijven het hele spel liggen hè (tenzij destroyed door een granaat ofzo), dus regelmatig 5-10 minuten na het leggen opeens kills in je scherm te zien >:)

Ze snel willen forceren door ze naast de enemy tank te droppen dat gaat alleen maar frustreren ;)

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
MaikelG schreef op zondag 7 mei 2017 @ 12:30:
[...]

Gewoon op tactische plekken AT mines leggen, altijd wel een keer een armored car of tankje wat onoplettend is. Ze blijven het hele spel liggen hè (tenzij destroyed door een granaat ofzo), dus regelmatig 5-10 minuten na het leggen opeens kills in je scherm te zien >:)

Ze snel willen forceren door ze naast de enemy tank te droppen dat gaat alleen maar frustreren ;)
Ik speel eigenlijk alleen nog maar TDM, dus dacht een mooie manier te hebben gevonden, helaes dus :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
GoT - Platoon topic pagina aangemaakt,
Sta je er nog niet bij of onder aan de lijst Reageer/DM enz
PC - Battlefield 1 "Platoon Page"

Verbeter punten altijd welkom of edit's of hulp

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Bij deze een heads up v.w.b. het onderwerp Platoon.
Op het moment dat deze op de CTE ter beschikking kwam, is deze door een mede-tweaker aangemaakt.
Blijkbaar heeft DICE deze ook overgezet naar de 'productie' servers en wat de GoT platoon al geboren voordat we het wisten.

PatRamon heeft hierop een draadje gemaakt waarin wat meer informatie te vinden is; GoT Platoon

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
[video]https://youtu.be/5VChflXql2U"[/]

Sluwe medic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:35
Ik heb een heel raar probleem sinds de laatste update. Als ik op zoek ga naar een 64 player conquest server die zo goed als vol zit dan is de ping van vroeger 30-40ms verhoogt naar nu 140-150ms. Ik merk tijdens het spelen echt wel verschil en heb al verschillende zaken proberen testen om het op te lossen.

Zo heb ik alle poorten die ik in de faq van BF1 vond opengezet zonder resultaat.
Ik heb zowel de firewall in mijn router als die van mijn pc volledig uitgeschakeld maar ook dit hielp niet. Ik heb al mijn netwerkapparatuur laten herstarten zonder resultaat. Ik ben dus een beetje ten einde raad.

Het rare is wel dat als ik een frontline map met dus maar max 32 players ga spelen ik bij alle servers een ping van rond de 50ms zie. Ik speel altijd op Nederlandse servers, iemand enig idee aan wat dit kan liggen en wat er aan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@glennvho Waarom denk je dat de ping aangepast kan worden door poorten open te zetten of firewalls aan te passen? Dat heeft er vrij weinig invloed op. Weet je zeker dat je niet naar servers buiten Europa verbind? Want een ping van 150ms binnen Nederland is eigenlijk vrijwel onmogelijk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:35
Tsurany schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:53:
@glennvho Waarom denk je dat de ping aangepast kan worden door poorten open te zetten of firewalls aan te passen? Dat heeft er vrij weinig invloed op. Weet je zeker dat je niet naar servers buiten Europa verbind? Want een ping van 150ms binnen Nederland is eigenlijk vrijwel onmogelijk.
Ik woon in België en speel altijd op Nederlandse servers. Waar ik voor de update op een bepaalde server nog minder als 50ms had heb ik nu op dezelfde server 140-150ms. Dit is voor alle Nederlandse server. Geen idee hoe dit nu dus ineens komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

glennvho schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:58:
[...]

Ik woon in België en speel altijd op Nederlandse servers. Waar ik voor de update op een bepaalde server nog minder als 50ms had heb ik nu op dezelfde server 140-150ms. Dit is voor alle Nederlandse server. Geen idee hoe dit nu dus ineens komt.
Waarschijnlijk heeft je ISP een routingtabel veranderd waardoor je nu een hogere ping hebt. Daar kun je zelf vrij weinig aan doen behalve klagen bij je ISP.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
steveman schreef op zondag 7 mei 2017 @ 01:09:
Is er weer een update geweest vandaag of zo? Leek wel alsof ieder schot raak ging :D Mooie deuk geslagen in het quota voor de MH :9
Vreemd ik heb nu constant lagg eigenlijk zo uit het niets |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
RedBad9 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 18:06:
[...]

Nou, het kon wel eens van korte duur zijn geweest.

Misschien was ik moe... maar gisteravond had ik het gevoel tegengewerkt te worden door de hitdetection :S

Jeej, MH sniper. En toen realiseerde ik me dat ik scopes eigenlijk maar niks vind :+
Huot optical wordt de volgende... en maar weer conquest spelen met AT mines voor de HR defensive.

Gelukkig klinkt ie nog hetzelfde :9

[ Voor 29% gewijzigd door steveman op 09-05-2017 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
steveman schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:14:
[...]

Nou, het kon wel eens van korte duur zijn geweest.

Misschien was ik moe... maar gisteravond had ik het gevoel tegengewerkt te worden door de hitdetection :S
Zou best een kunnen dat ze de serverside netcode aan het tweaken zijn. Ik heb iig bf1 weer even opzij gezet voor PUBG. Al bak ik daar helemaal niets van haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Hmm, als je nu met z'n 3en overblijft in TDM ga je terug naar pre-game limbo-modus :S Dat was eerder niet. En het viel me op dat de sentry kit niet meer spawnde. Dat was voorheen tijdens een potje 1vs2 op shotgun forrest wel anders, daar bleef de flameguy kit maar verschijnen.

Maar nog wel even de Huot Optical verkregen, 2.5x zoom wellicht handig voor grotere maps.

Nieuwe favoriete wapen: 1906 XD

[ Voor 5% gewijzigd door steveman op 11-05-2017 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
RedBad9 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 18:06:
[...]

Had dit dinsdag, heb die netwerk grafiek draaien en zag dat ik massive packet loss had op een conquest server, zelfs na nieuwe ronde bleef dat zo, een switch naar een andere server en het was weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Op de BF1 tracker site kan je ook game reports zien van gespeelde rondes.
Het valt me op dat ik 90% van mijn rondes niet zie terug komen...

Jullie ook?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Zephyer schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:58:

Jullie ook?
Snelle check, potjes aantallen van laatste 3 dagen kloppen bij mij.

Allemaal tdm overigens.

[ Voor 3% gewijzigd door steveman op 12-05-2017 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Zephyer schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:58:

Jullie ook?
Hij tracked bij mij ook niet, denk omdat ik voornamelijk operations speel.

Wel potjes die ik nog nooit heb gespeeld...

[ Voor 30% gewijzigd door fynrd1 op 12-05-2017 13:48 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
ik speel alleen conquest maar hij tracked weinig terwijl ik ook nog geregistreerd sta, laatste was vorige maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
fynrd1 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:45:
[...]

Hij tracked bij mij ook niet, denk omdat ik voornamelijk operations speel.

Wel potjes die ik nog nooit heb gespeeld...
Ook een goeie .. welke type spel je speelt, al doe ik altijd dezelfde. :D

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Ik zelf speel altijd conquest....maar heel af en toe TDM, als ik even snel een potje wil spelen...maar daar hoef je niet om de punten te spelen, schiet niet op met TDM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Ik speel Domination en zover ik kan zien kloppen mijn laatste games wel op de tracker

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zephyer
Tijd voor beschuit met limpets! lvl 100 is ook voor mij een feit :Y :Y)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/z1CzPEF.jpg

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Daarnaast snap ik de game reports niet?
Gister (13/05) en vandaag (14/05) gespeeld, niets te zien?
https://battlefieldtracke...rofile/pc/Zephy3r/matches

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Paar bottlenecks gevonden om ATs neer te leggen, nog 7 te gaan of zo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:31
steveman schreef op zondag 14 mei 2017 @ 23:41:
Paar bottlenecks gevonden om ATs neer te leggen, nog 7 te gaan of zo :9
Haha ja hier ook. Zijn prima dingen als je het een beetje doorkrijgt. Op de meeste maps zijn wel een paar mooie plekken te vinden. Op Suez ook redelijk wat paarden gepakt op deze manier.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
KW25 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:16:
[...]

Haha ja hier ook. Zijn prima dingen als je het een beetje doorkrijgt. Op de meeste maps zijn wel een paar mooie plekken te vinden. Op Suez ook redelijk wat paarden gepakt op deze manier.
Oh, pakt ie paarden ook mee? Nice:D

Op Monte Grappa heb ik echt de flauwste plek gepakt... Flink eind lopen (of een meeliften met een vliegtuigje) en dan gelijk na de brug neerleggen.

Hier:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mTYe7pu.png

En bij Ballroom Blitz is die oprit naar zo'n verhoging ook wel een mooi plekje, wel eerst even een krater maken, anders zien ze de mijnen al liggen :/

Gaat mooi vlot met de aantallen als je een gevulde landship te pakken krijgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
steveman schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:28:
[...]

Oh, pakt ie paarden ook mee? Nice:D

Op Monte Grappa heb ik echt de flauwste plek gepakt... Flink eind lopen (of een meeliften met een vliegtuigje) en dan gelijk na de brug neerleggen.

Hier:

[afbeelding]

En bij Ballroom Blitz is die oprit naar zo'n verhoging ook wel een mooi plekje, wel eerst even een krater maken, anders zien ze de mijnen al liggen :/

Gaat mooi vlot met de aantallen als je een gevulde landship te pakken krijgt :+
Net voor de tunnel op Monte Grappa is ook wel leuk (maakt niet uit aan welke kant). Laatst in een potje 4-5 keer gehad dat daar iets over m'n mijnen heen reed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Zo, alle 4 de nieuwe wapens binnen :)

Toen dat klaar was maar even weer eens gaan vliegen. Kennelijk is dat niet als fietsen... Werd me een partij afgedroofd :o Al hielp het ook niet dat we een toestel minder hadden, en ze steeds de spawn opwachtten :/

Potje daarna was de weerstand weg en heb ik het de hele ronde zonder respawn kunnen volmaken.

20 - 0 flame guy... *crash*

gloeiende! pun intended

Grappige editor hebben ze gemaakt op YT trouwens (per ongeluk wel een effectje aan laten staan... en de tekst paste kennelijk toch niet :+)

Zie trouwens ook dat het plaatje helemaal geen defensive variant is, maar de gewone...

[ Voor 33% gewijzigd door steveman op 16-05-2017 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29

-tom-562

Oliesjeik

Tellen de kills die je maakt met de AT mines die je uitpoept met je minitank trouwens ook mee?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
-tom-562 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 09:13:
Tellen de kills die je maakt met de AT mines die je uitpoept met je minitank trouwens ook mee?
Niet geprobeerd :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
Afgelopen dagen meer en meer nieuwe mensen mogen ontmoeten op Discord nadat het 'Platoon' draadje was ontdekt en men zich had gemeld :7

Een mooi voorbeeld dat meer dan eens naar voren gekomen is, een of meerdere (!) GoT squads die bovenaan in het team staat. En nee, dat is niet alleen omdat we op Discord zitten, er waren nl. meerdere 'platoons' aanwezig in de servers waar wij zaten. (GIRL, LAST, LALA etc.)

We zaten zelfs een keer op een server die van een guild/groep was die ook zelf op dat moment speelde, (D12), die we vervolgens lieten zien hoe het moest.

I felt the force strong with this group... *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/znjNtPY.jpg

De k/d ratio's zijn geen weerspiegeling van de gemiddelde rondes die we spelen, er kan dan ook geen garantie geboden worden of je k/d verhoogd wordt als je met GoT meespeelt. Enig rendement kan worden behaald door goed te luisteren, spotten, communiceren en te reageren op uw teamgenoten. Enige oplettendheid voor overvliegen AT's, "voorzorg" limpets, overvolle tanks of "plioot-loze" vliegtuigen is geboden.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Hmmm, NINjak (hey, thats me) moet goed nadenken wie er onder oranje goedje kan zitten. Had ik die ronde/map rubberen kogels ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Had een knakker met een hakenkruis als icoontje gereport, en nu heeft ie de dag erna voor het laatst gespeeld XD

Zouden ze er iets mee gedaan hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:11
steveman schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:26:
Had een knakker met een hakenkruis als icoontje gereport, en nu heeft ie de dag erna voor het laatst gespeeld XD

Waarschijnlijk en hopelijk wel. Een tijdje geleden had ik op de X1 ook iemand gereport met een hakenkruis en een tijdje daarna kreeg ik een bericht van Microsoft met een bedankje voor de report. :9

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
steveman schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:26:

3 dagen ban, EA heeft zero tolerance wat betreft dat soort icoontjes en terecht.
Ben ze nog niet tegen gekomen in bf1 maar in de andere edities wel en was ook meteen
een report van mijn kant.
IS iconen worden het zelfde behandelt door EA

Publish, post, upload or distribute any content, such as a topic, name, screen name, avatar, persona, or other material or information, that EA (acting reasonably and objectively) determines is inappropriate, abusive, hateful, harassing, profane, defamatory, threatening, hateful, obscene, sexually explicit, infringing, privacy-invasive, vulgar, offensive, indecent or unlawful.

[ Voor 27% gewijzigd door NLsandman op 17-05-2017 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Blijkbaar niet dus. Daar haal ik altijd veel kills mee (altijd mooi om een tank naar je toe te 'lokken' :P), zag gisteren dat ik dus 0 kills had met de AT mines. Terwijl ik gisteravond alleen al 5 kills o.i.d. ermee had. Best jammer dat die niet meetellen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Zo ...
* Zephyer moet even bijkomen van gisteravond, al die tijd in de vliegtuigen van Bierrrtje en Bob als rear-gunner had toch wel effect op m'n maag tijdens die heftige (doch leuke!) dogfights vs. 2 a 3 andere vliegtuigen.

Was weer een geslaagd (warm) avondje.

[ Voor 2% gewijzigd door Zephyer op 18-05-2017 09:59 . Reden: Typo's ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Zephyer schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:23:
Zo ...
* Zephyer moet even bijkomen van gisteravond, al die tijd in de vliegtuigen van Bierrrtje en Bob als rear-gunner had toch wel effect op m'n maag tijdens die heftige (doch leuke!) dogfights vs. 2 a 3 andere vliegtuigen.

Was weer een geslaagd (warm) avondje.
Idd. het was weer erg leuk maar als je bij Bierrrrrtje instapt als reargunner moet je geen last hebben van motion sickness**

** Motion sickness, also known as kinetosis and travel sickness, is a condition in which a disagreement exists between visually perceived movement and the vestibular system's sense of movement. Depending on the cause, it can also be referred to as seasickness, car sickness, simulation sickness or airsickness.

Ik had PuckStar er nog zo voor gewaarschuwd 8) maar als de mannen er om vragen moet je er ook wat voor over hebben vandaar dat ik nog even bij Bob ben ingestapt (en samen 2 man hebben neergehaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:59
Ik ben meer van het laag-bij-de-grond blijven. Liefst dichtbij een vlag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ghengis schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:15:
Ik ben meer van het laag-bij-de-grond blijven. Liefst dichtbij een vlag :+
Ik normaal ook, maar als we luchtsteun hebben dan is dat zeeeeer handig. En in dit geval waren er ook goede piloten aan 'den andere zijde' en werd er steun aan boord van de vliegtuigen gevraagd.

Ik werd gelukkig niet misselijk, maar het focussen op een vliegtuig om je heen (is dat 4D?) + je pilot die bezig is (met voor mij) onverwachte manoeuvres maakt het nogal intensief en lastig to say the least.

Maar hey, mij hoor je niet veel klagen als ik vervolgens spotflares kan afroepen op vlaggen en daardoor kontschop met het team :7 *O*

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
Vliegen kan ik niet, maar goede luchtsteun is zeker veel waard. Zeker in maps als Monte Grappa (waar ik dan ook een instant-hekel aan heb)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
Ghengis schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:25:
Vliegen kan ik niet, maar goede luchtsteun is zeker veel waard. Zeker in maps als Monte Grappa (waar ik dan ook een instant-hekel aan heb)
Ik vlieg al jaren als een baksteen.... opstijgen gaat nog (ok, is in BF1 niet nodig) maar, net als bij een baksteen, ik ga neer.... (vaak door eigen onkunde). Ik oefenen ook niet want ik zou het mijzelf best aan moeten/kunnen leren maar met een (semi) automatisch geweer ben ik dodelijker :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Op de PS4 kon ik het vliegtuigje nog redelijk in de lucht houden met controller. op PC nu met muis/toetsenbord is het kamikaze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
Paulus07 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:45:
Op de PS4 kon ik het vliegtuigje nog redelijk in de lucht houden met controller. op PC nu met muis/toetsenbord is het kamikaze :P
Ik kon er vroeger ook echt geen pepernoot van maar je moet gewoon oefenen. Op PC vliegt het juist beter met Muis en Keyboard gek genoeg. Alle goede piloten gebruiken dat volgens mij.
Het belangrijkste is dat je de keybindings aanpast. pitch up moet je op je spatiebalk zetten. en pitch down op iets van shift. Dan kan je vrij makkelijk manoeuvreren en accuraat met je muis mikken.

en nooit de cockpitview gebruiken maar altijd uitgezoomd.
op youtube staan diverse tutorials
zelf vond ik deze wel fijn.
YouTube: Battlefield 1 - Flying tutorial - Maneuvering and settings

(en vergeet natuurlijk niet de Eject button van E te verplaatsen naar wat verder)

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Als je naast de WW1 ook weer WW2 wil.......

Medal of honor pacific assault is nu gratis op origin! :D

https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/free-games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:55
Ben je zeker want ik zie hem er toch niet tussen staan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Astratuner schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 19:55:
Ben je zeker want ik zie hem er toch niet tussen staan???
Yup ;)

Afbeeldingslocatie: https://paulmeelen.stackstorage.com/public-share/McUUnY2hXTlEI8L/preview?path=/&mode=thumbnail&size=medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Toen spellen nog 3GB waren XD

Heb maar eens m'n knoppen op de joystick ingesteld, toch wel fijn om niet te hoeven switchen naar tobo voor die ene functie. BEHALVE eject, die wil ik niet per ongeluk indrukken XD

Net een fijne gunner gehad, die luisterde zowaar toen ik zei dat ie alleen naar andere toestellen moest zoeken ipv op de grond schieten (wat altijd tevergeefs is, achterop een attack plane)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:43
Volgens mij gaf Pacific Assault problemen. Was een jaar geleden (als het niet langer is) ook gratis of hij is het al die tijd al geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
AA arty truck... campende in de red zone... Ik had BIJNA een limpet op hem weten te plakken, net te weinig tijd.

Voelde me wel even Captain Ahab :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Pff, zo had ik er vorige week ook 1 op Soissons. Stond in de spawn te campen met een artillery truck, gozer stond +35 - 0 ofzo, fucking irritant :(. Hij stond op een hoger stuk, dus je kon er ook nauwelijks bij als Assault

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

-tom-562 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:10:
Pff, zo had ik er vorige week ook 1 op Soissons. Stond in de spawn te campen met een artillery truck, gozer stond +35 - 0 ofzo, fucking irritant :(. Hij stond op een hoger stuk, dus je kon er ook nauwelijks bij als Assault
Laat me raden, een Rus?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Arfman schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:46:
[...]

Laat me raden, een Rus?
Ik weet het niet meer, hij was iig dik boven rank 100 (105 of 108 dacht ik). Echt mega irritant, je kon er gewoon niks tegen doen. Uiteindelijk hebben we die gozer met 4 of 5 assaults (en een support) kunnen killen, maar dat heeft redelijk wat tickets gekost :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

Dus. Het eerste promo-plaatje van In the name of the tsar is vrijgegegeven:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DAdWr-aXsAUH8Et.jpg:large

Blijkbaar speel je in deze DLC, als je de scout class selecteert, als een vrouw. Een lid van de "women's battalion of death", welteverstaan: wiki-linkje

Details opgemaakt uit het plaatje:
- Het geweer lijkt volgens algehele consensus een russian 1895 te zijn
- Het pistool lijkt een howdah pistool te zijn

Helaas dus (nog) geen Mosin Nagant.

En natuurlijk is de halve community ontploft in woede, want stel je voor dat je speelt als een vrouw. Argumenten als 'die battalions waren maar een kleien fractie van het daadwerkelijk aantal troepen' en 'DICE pusht hun diversiteits agenda ten koste van authenticiteit' zijn allemaal al gevallen.

Triest, imho. Ik vind het wel eens verfrissend om een keer als een vrouw te spelen in een Battlefield spel, wat mij betreft heeft DICE met het introduceren van een lid van dit battalion de kans gegrepen om wederom een redelijk onbekende kant uit te lichten uit WW1. Het blijft een spel. Ik bedoel, laten we nu niet ineens doen alsof BF1 bol staat van de realistische gevechten zoals je die kon verwachten in WW1: hellriegels, in die tijd volstrekt onbekende semi-automatische geweren als eerste keuze voor een soldaat aan de frontlinie, een tank die niet eens de productielijn heeft verlaten, noem het maar op.

Wat denken jullie ervan?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik ben benieuwd wanneer de eerste feminazi's over de zeik gaan :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik vind dit zelf wat overbodig, net als de overdreven hoeveelheid donkere soldaten in het Duitse leger. Ik stoor me er niet aan maar ik heb wel het idee dat ze diversiteit boven realisme steken en als je dat gaat doen lijkt het mij een stuk praktischer om het volledig aan de speler over te laten in plaats van de huidige manier, waarbij diversiteit geforceerd wordt in een verhouding die eigenlijk niet realistisch is vanuit historisch perspectief.

Zodra de speler zelf kan kiezen welke geslacht, huidskleur en gezichtsbeharing zijn character heeft hoef je namelijk helemaal niet meer rekening te houden met diversiteit en realisme. Dan hoef je niet meer te balanceren tussen politiek correct aan de ene kant en een realistische diversiteit aan de andere kant. Je kan dan eenvoudig aangeven dat je een spel maakt met historische setting, wat creative vrijheid ten behoeve van gameplay en spelers zelf de vrijheid geeft om de diversiteit in te vullen naar hoe zij dat graag zien.

Wil je een bepaalde groep extra belichten kan dat met codexen of door de single player, dan kan je ook veel meer het achtergrond verhaal naar voren laten komen.

Het enige belangrijke is dat ze de vrouwen niet te slank maken, dan zijn de hitboxes kleiner en hebben ze een flink voordeel. Dat moeten we niet hebben :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Kunnen ook kinderen (tussen de 15-19 jaar) zijn? :X
Als de engelsen het deden, dan zie ik de russen het helemaal doen ... (Bron)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
En dat is dan nog met een arty truck. Waar ik me gruweldadig aan kan ergeren zijn die train-behemoths waarvan de bestuurder ook de mortieren mag bedienen. Lekker ver weg staan en alleen maar spammen, maar die trein gebruiken waar i voor bedoeld is? homaar. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

Daar heb je eigenlijk volledig gelijk in, Tsurany. Als je de speler zijn/haar eigen soldaat laat customizen, dring je niemand wat op en sla je zulke non-discussie volledig onderuit.

In de beta en in vroege beelden van het spel die op YT zijn beland, is een soort customization menu te zien geweest. Jammer genoeg lijkt dat er in de retail versie uit te zijn gehaald. Had gehoopt dat dat nog eens terug zou komen, maar daar lijkt het niet op..

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
Op Reddit is er ook wel redelijk wat discussie.

En inderdaad ook dat kinderen realistischer zouden zijn dan vrouwen historisch gezien ;)
Of wat het volgende idee wordt, een transgender in Battlefield.....

Wat mij betreft hoeft dit ook niet zo.

Verder wordt ook aangegeven dat speculairen over wapens geen zin heeft op basis van concept art.
https://upload.wikimedia....ttlefield_1_cover_art.jpg

Dit is ook een Amerikaanse Scout met een MP18 en C96 (medic)

Ik hoop met vele andere op gave maps in de sneeuw :D

Moet wel zeggen, zeker t.o.v. andere Battlefields dat ik de DLC's wel lang vind wachten.
(en dat we maprotation tussen DLC en Vanllia willen!!!!!)

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:08:
[...]

Moet wel zeggen, zeker t.o.v. andere Battlefields dat ik de DLC's wel lang vind wachten.
Dit dus... }:O

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:08:
[...]
Vooral dat laatste... gewoon te veel/vaak de zelfde mappen als het rotatie A of B is en niet een mix.

Ze moeten ook maar de niet premium weer lekker mee kunnen laten spelen zonder XP en/of DROPS....tot ze het kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Wordt straks nog gekker als er nog een DLC bijkomt. Dan heb je een vanilla-rotatie en een DLC1 en een DLC2 ... . Aangezien ze ook los te kopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, een nieuwe DLC zou mij wel weer overhalen BF1 te spelen. Nu gewoon teveel fun met Battlegrounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Laatst online: 00:31
steveman schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:44:
Wordt straks nog gekker als er nog een DLC bijkomt. Dan heb je een vanilla-rotatie en een DLC1 en een DLC2 ... . Aangezien ze ook los te kopen zijn.
Dit is wel een punt inderdaad. Heel irritant dat er geen mogelijkheid is om alle maps in de rotatie te hebben

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
KW25 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:31:
[...]

Dit is wel een punt inderdaad. Heel irritant dat er geen mogelijkheid is om alle maps in de rotatie te hebben
Ook lullig voor iemand zonder DLC die een vanilla map joined, en opeens gekicked wordt. (Had ik met BF3 ook eens voordat ik premium kocht (heeft dat irritant doen toch gewerkt voor ze :+)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Ik heb onder directx11 met mijn gtx 1070 tegenwoordig last van stuttering. Onder directx12 is dit weg. Ik ervaar het niet echt als een probleem maar was benieuwd of er meer mensen zijn die dit ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het waard om premium pass te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is premium pass het waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaVince
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-04 15:08
FrankoNL schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 18:05:
Ik heb onder directx11 met mijn gtx 1070 tegenwoordig last van stuttering. Onder directx12 is dit weg. Ik ervaar het niet echt als een probleem maar was benieuwd of er meer mensen zijn die dit ondervinden.
Alleen als ik in de Crimson software aangeef een max fps van 75 of lager te willen (de refresh rate van mijn monitor). Ik draai altijd Dx12, dus geen idee of dat in Dx11 ook zo is. Is op een rx480 met i5 4670k@4,3.
Geen last van als ik geen fps cap aanzet, of als ik hem hoger dan 75 doe, dus ik heb de cap meestal op 80fps staan.

[ Voor 9% gewijzigd door ParaVince op 23-05-2017 22:10 . Reden: Typo en extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 13:54
FrankoNL schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 18:05:
Ik heb een 970 en bij mij is het net andersom, bij directx12 stutters en bij directx11 niet. Ook voor mij geen probleem, ik zie geen verschil in beeldkwaliteit.
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 18:26:
is het waard om premium pass te kopen
Hoe moeten wij dit voor jou bepalen? Het is goedkoper dan alle dlc los te kopen dus als je dat van plan bent en het leuk vindt om ze 2 weken eerder te spelen, go for it. Zo niet, of wil je wachten op een aanbieding, dan laat je het nog even.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Wil binnenkort weer wat BF1 doen... heb sinds de release week niet meer gespeeld. Zijn er wapens die als 'beter' worden beschouwd boven de rest? Zoals de ACE 23 en AEK in BF4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Tijdens dogfights merkte ik dat zo nu en dan m'n bocht wat afgekapt werd... en het werd erger en erger... Dacht eerst dat het een soort van lag was of zo. Maar toen eens gekeken bij de calibratie van m'n joystick, die gaf aan dat op de 6u positie soms opeens de input een stuk minder werd.

Joystick losgeschroefd, compressor er doorheen laten blazen --> profit \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
yinx84 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:39:
Wil binnenkort weer wat BF1 doen... heb sinds de release week niet meer gespeeld. Zijn er wapens die als 'beter' worden beschouwd boven de rest? Zoals de ACE 23 en AEK in BF4?
Met elk spel worden wapens bijgewerkt, getweaked, nerfed etc.
Echt beter vind ik niet, makkelijk is het juiste woord.
Close combat zijn de shotguns een pain in de ass, ogen dicht rennen en vuren maar, om een voorbeeld te geven.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Zucht, weken geen errors gehad sedert laatste update, krijg ik vanavond in 3 uren tijd 3 DirectX errors :s

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Pff, kennelijk is met een anti tank attack plane op een bomber schieten "bad gameplay" :')

Tja, zijn server zijn regels... maar man man man man man wat een figuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
steveman schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 01:29:
Pff, kennelijk is met een anti tank attack plane op een bomber schieten "bad gameplay" :')

Tja, zijn server zijn regels... maar man man man man man wat een figuur.
Server regels... dan neem ik aan dat je op een rented server zat?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
skelleniels schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 01:18:
Zucht, weken geen errors gehad sedert laatste update, krijg ik vanavond in 3 uren tijd 3 DirectX errors :s
Hij start bij mij niet eens meer op 8)7
Met een error dat er een videokaart in moet met meer dan 2gb 8)7 8)7

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
  • Laatst online: 08-07 00:38
LosGieros schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:48:
[...]

Waarom 8)7 ? heb je dat niet dan?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Ik was benieuwd of het pand zou instorten als alle muren weg waren (ook vanwege de easter egg's op het dak)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ws2g0FraYhmYnBarviYzM9aH/full.png
Maar Helaas, GoT voor al uw sloopwerkzaamheden

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Een kleine aanvulling: PatRamon is hier echt continue mee bezig geweest en stond aan het eind op 0 kills, 0 deaths en geen easter egg's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
LosGieros schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:48:
[...]

Ik moet er nu ineens aan denken dat Origin gisteren geüpdate heeft, problemen zijn daarna begonnen. Vraag me af of dat de oorzaak zou kunnen zijn? Nu ik heb Origin en BF1 nu volledig geüninstalled, morgen opnieuw downloaden(50+ GB :o)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/cgzoha/2017_05_25_21_58.png
Als ik dan dood ben, dan ben ik ook echt een dooie van de bovenste plank! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
NINjak schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 15:04:
Een kleine aanvulling: PatRamon is hier echt continue mee bezig geweest en stond aan het eind op 0 kills, 0 deaths en geen easter egg's ;)
Nou nou moet dat nou weer vermeld worden |:( :P

Dit doe is serieus nooit meer, had het niet door dat het potje ook zo snel voor bij was, tegenstander capte zero flags :)

Edit-->

Trouwens vandeweek met een groep GoT ''Newt1'' uitgeprobeerd
Kunstmatig je ping verhogen.

Het is al voorbij gekomen in dit topic
Newt1

Reden, ik schoot de laatste 1,5 week niks meer raak, en als ik wat raak schoot en iemand kilde, kwam er nog een after shot van de gene die ik neer knalde.

Heb zelf ziggo alles-in-1 basic 25mbit (ping tussen de 10/14)
Maar had de laatste tijd een ping van 2 a 4, wat gewoon niet kan.
Netcode is niet echt stabiel en andere tweakers viel dit ook al op.

Raar als je ping kunstmatig gelijk stelt wat de rest heeft (Rond de 30/50)
Dat je daarna vervolgens gelijk alles weer raak schiet en geen rare fratsen hebt.
En raar dat dit ook merkbaar was bij de andere tweakers 8)7

[ Voor 50% gewijzigd door PatRamon op 26-05-2017 14:52 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
PatRamon schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:34:
[...]

Dit doe is serieus nooit meer, had het niet door dat het potje ook zo snel voor bij was, tegenstander capte zero flags :)
Idd, echt "gemist" hebben we je niet (die "PatRamon voor al uw sloopwerken" game) want het ging erg snel en vooral heel makkelijk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
NINjak schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:54:
[...]
Idd, echt "gemist" hebben we je niet (die "PatRamon voor al uw sloopwerken" game) want het ging erg snel en vooral heel makkelijk... ;)
Wel Ribbons, best tanker / flag defender >:)
Met een mooie score 0/0, en even een automatico noob op werkweigering _/-\o_

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
PatRamon schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:34:
[...]

Edit-->

Trouwens vandeweek met een groep GoT ''Newt1'' uitgeprobeerd
Kunstmatig je ping verhogen.

Het is al voorbij gekomen in dit topic
Newt1

Reden, ik schoot de laatste 1,5 week niks meer raak, en als ik wat raak schoot en iemand kilde, kwam er nog een after shot van de gene die ik neer knalde.

Heb zelf ziggo alles-in-1 basic 25mbit (ping tussen de 10/14)
Maar had de laatste tijd een ping van 2 a 4, wat gewoon niet kan.
Netcode is niet echt stabiel en andere tweakers viel dit ook al op.

Raar als je ping kunstmatig gelijk stelt wat de rest heeft (Rond de 30/50)
Dat je daarna vervolgens gelijk alles weer raak schiet en geen rare fratsen hebt.
En raar dat dit ook merkbaar was bij de andere tweakers 8)7
Om één of andere reden knalt mijn netwerkkaart of verbinding eruit als ik newt gebruik, ook al is het maar voor +10ms :/ Eerst gaat origin offline, vervolgens klapt mn netwerk eruit. Kunstmatig lag introduceren is ok, maar hele mijn verbinding weg is minder :+

Gebruik nu momenteel Clumsy, daar kan ik ook verbinding manipuleren, maar dan alleen voor 1 ip adres. Met wireshark even ip adres achterhalen als ik connect en dan instellen. Is wat meer handelingen maar het werkt wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Xant0r schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:24:
[...]
Om één of andere reden knalt mijn netwerkkaart of verbinding eruit....
Wel de juiste netwerkkaart tunnel (Filter) gebruikt?
En een filter toegepast?

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Xant0r schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:24:
[...]

Om één of andere reden knalt mijn netwerkkaart of verbinding eruit als ik newt gebruik, ook al is het maar voor +10ms :/ Eerst gaat origin offline, vervolgens klapt mn netwerk eruit. Kunstmatig lag introduceren is ok, maar hele mijn verbinding weg is minder :+

Gebruik nu momenteel Clumsy, daar kan ik ook verbinding manipuleren, maar dan alleen voor 1 ip adres. Met wireshark even ip adres achterhalen als ik connect en dan instellen. Is wat meer handelingen maar het werkt wel. :)
Ik manipuleer helemaal niks ondanks ik (ook!) wel zie dat spelers met een hogere ping soms voordeel hebben. Ik zie het vooral als ik weg loop/duik/sprint voor een tegenstander en alsnog achter een object dood ga van kogels die je niet meer zouden kunnen raken (of waren/zijn het "heat seeking bullits"). :+

Of het manipuleren echt werkt (zou werken) geen idee. Ik heb het een keer getest maar kon geen voordeel zien/vinden/voelen met mijn manier van spelen (bijna altijd te voet vol in de aanval). Misschien is het een placebo want er zal altijd een tradeoff zijn tussen de lage en hogere pings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
PatRamon schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:16:
[...]

Wel de juiste netwerkkaart tunnel (Filter) gebruikt?
En een filter toegepast?
Yep en yep, alleen latency +10 aangezet meer niet. Blijft raar doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:25

steel123

Cryman9

NINjak schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:32:
[...]

Ik manipuleer helemaal niks ondanks ik (ook!) wel zie dat spelers met een hogere ping soms voordeel hebben. Ik zie het vooral als ik weg loop/duik/sprint voor een tegenstander en alsnog achter een object dood ga van kogels die je niet meer zouden kunnen raken (of waren/zijn het "heat seeking bullits"). :+

Of het manipuleren echt werkt (zou werken) geen idee. Ik heb het een keer getest maar kon geen voordeel zien/vinden/voelen met mijn manier van spelen (bijna altijd te voet vol in de aanval). Misschien is het een placebo want er zal altijd een tradeoff zijn tussen de lage en hogere pings.
Toch ben ik wel eens benieuwd naar de resultaten. Als ik operations speel heb ik altijd 5-6ms ping, maar ik krijg zeker sinds de laatste update ongelooflijk veel extra deaths door zo'n laatste schot extra van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
steel123 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 01:11:
Toch ben ik wel eens benieuwd naar de resultaten. Als ik operations speel heb ik altijd 5-6ms ping, maar ik krijg zeker sinds de laatste update ongelooflijk veel extra deaths door zo'n laatste schot extra van de tegenstander.
Hier was dat ook het geval, of het tussen de oren zit ... :F
Maar mijn geval = resultaat betere gameplay*Fairplay

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
steel123 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 01:11:
[...]

Dit is sinds de laatste update. Kogels blijven nu nog door de lucht zeilen als de tegenstander dood is. Terwijl ze eerst verdwenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat toch als je wilt gaan liggen maar dat je dan automatisch weer opstaat, dacht eerst dat het te maken heeft met een plek waar dat niet maar dat klopt niet.

p.s. Bij de Giro Dítalia fietsen ze vandaag over Monte Grappa....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:56:
Wat is dat toch als je wilt gaan liggen maar dat je dan automatisch weer opstaat, dacht eerst dat het te maken heeft met een plek waar dat niet maar dat klopt niet.
Nee, dat heeft idd. niks te maken met de plaats... Ik heb er ook vaak (eerst nooit/minder) last van dat "direct weer staan". Had ook het idee: WTF "wat doe ik nou anders" maar ik ben niks anders gaan doen en heb mijn key bindings ook niet aangepast.

Het is wel irritant op de momenten dat je in de fik staat en wil gaan liggen om een vuurtje te doven. :F
p.s. Bij de Giro Dítalia fietsen ze vandaag over Monte Grappa....
Die berg ziet er heel anders uit in game ....vooral veel minder wegen en ik heb geen bunker(s) gezien |:( 8)

[ Voor 18% gewijzigd door NINjak op 27-05-2017 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG

MaikelG

^^

NINjak schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 15:30:
[...]

Die berg ziet er heel anders uit in game ....vooral veel minder wegen en ik heb geen bunker(s) gezien |:( 8)
Kwam deze posting tegen:
https://www.reddit.com/r/...tion_of_monte_grappa_map/

.. is inderdaad minder lijkend dan sommige eerdere maps waarvan ik een soortgelijke plaatjes tegenkwam (die map uit BF4 met die Tank-fabriek...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maus3142
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-09 21:43
skelleniels schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 01:18:
Heb je nog steeds het zelfde systeem als in je inventaris?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
maus3142 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 10:24:
[...]

Heb je nog steeds het zelfde systeem als in je inventaris?
Dat systeem heb ik idd nog als backupbak voor mijn bestanden op de NAS, maar BF1 speel ik op een nieuw systeem(i5 6500/gtx1060/16 GB RAM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maus3142
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-09 21:43
skelleniels schreef op zondag 28 mei 2017 @ 11:21:
[...]

Dat systeem heb ik idd nog als backupbak voor mijn bestanden op de NAS, maar BF1 speel ik op een nieuw systeem(i5 6500/gtx1060/16 GB RAM)
Okeey dan ligt het niet aan je specs :-)
Pagina: 1 ... 77 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.