Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Eindelijk worden high ping spelers gestraft en gaan ze vanaf 100ms of meer server side detection toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Nog voor de update had ik het idee dat de fog en zandstorm een stuk heftiger was dan een tijdje daarvoor, bij een zandstorm was het zicht echt dramatisch wanneer in volle gang.

-Na de update loopt het spel wel een stuk soepeler naar mijn gevoel, hebben andere dat ook?

-En dan nog een vraag, ik meen gezien te hebben dat er codex entry unlocked werd voor de Stopper, klopt dat en wat houdt dat dan in?

-Zag hier ook voorbij komen dan men ook last had dat je niet altijd het juiste plaatje te zien krijgt met het wapen waar je mee gekilled bent(maar wel de juiste tekst erbij, snap je het jullie het nog :*) :+ ), dat was ook in Bf4 en was volgens mij na een tijdje opgelost, heb na mijn idee nu ook steeds minder gezien na de update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Jezus christus zeg:
Selbstlader 1906 sniper: 300 kills met de 1906 (300!!!)
martini Henry sniper: 300 kills met de martini henry (300!!!)

Kom op zeg, wat is dat toch met die unlockcriteria :?
:'(

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Zoveel kills zijn dat nu toch ook weer niet? :p
Ik zie dat ik in 4h 30 aan 327 kills zit met de martini henry (tijd = effectief vast houden van dat wapen).
3h15 voor 359 hellriegel kills

Ik vind het wel goed om eens een unlock te hebben die iets langer duurt, maar niet irritant is.

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 28-04-2017 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:59

-tom-562

Oliesjeik

SmokingCrop schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 22:44:
Zoveel kills zijn dat nu toch ook weer niet? :p
Ik zie dat ik in 4h 30 aan 327 kills zit met de martini henry (tijd = effectief vast houden van dat wapen).
3h15 voor 359 hellriegel kills

Ik vind het wel goed om eens een unlock te hebben die iets langer duurt, maar niet irritant is.
De vorige unlocks waren ook niet makkelijk. De hellriegel is te doen ja, zelfde als de 300 kills met de huott. Martini Henry is al een stuk lastiger omdat ze die generfd hebben. Volgens mij is het makkelijkst om die kills te halen in 'back 2 basics' op Sinaï

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:18
Ik heb niet zomaar friends online... NEEN ik heb:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TzfWecb.png

:+

300 kills met 1906 gaat lang duren idd :S

[ Voor 17% gewijzigd door steveman op 29-04-2017 12:00 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 07:59

-tom-562

Oliesjeik

Hmm, die Huot is best aardig eigenlijk :P En die limpet charge kills zijn ook niet eens moeilijk (ik zit er nu op 5, met een uurtje spelen, en niet eens bewust bezig).

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 11:03
-tom-562 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 12:45:
Hmm, die Huot is best aardig eigenlijk :P En die limpet charge kills zijn ook niet eens moeilijk (ik zit er nu op 5, met een uurtje spelen, en niet eens bewust bezig).
Limpet werkt belachelijk goed als je een groepje die een ingang staat te verdedigen kan flanken, je kan een paar meter gooien. wegrennen en de goodnes vliegt je om de oren :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Komop die unlock criteria zijn toch ook weer iet zo erg?!
Geeft tenminste het gevoel van he die heb ik nog niet gedaan en spelen met bijvoorbeeld de selbstlader 1906 vereist toch wel skill.

Maar je moet het niet pushen, als de game op dat moment een assault nodig heeft om een tank uit te schakelen o.i.d. moet je gewoon assault gaan spelen en niet medic.

Gisteren met de BFEE community first hand de megalodon easter egg ontdekt, was een leuke speurtocht.
Filmpje van JackFrags:
YouTube: BATTLEFIELD 1 MEGALODON EASTER EGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Inderdaad, deze unlock criteria vallen mijn inziens wel mee. Oké granted, voor Hellriegel moet ik AT mines gaan gebruiken die ik normaal niet veel mee heb, maar dan daar maar creatief mee zijn. Maar als je de Hellriegel wat vindt dan is het toch geen probleem daarmee te spelen en komen die kills vanzelf wel. Vind je de Hellriegel niks, dan moet je je ook niet te druk maken over de unlock van een andere Hellriegel. (Overigens vind ik dat ding wel wat, maar vermoed ik niet dat ik een versie met bipod veel zal gebruiken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
Voor tank gebruikers is het momenteel wel opletten, overal liggen at minen :P

Grappig dat mensen nu klagen dat het moeilijke assignments zijn, na release van bf1 was 1 van de grootste klachten dat het unlocken z makkelijk ging, nu past dice het aan is het weer niet goed.

Zelfde geld voor de netcode verandering, nu zie je mensen klagen dat ze met ping 160ms op een
server geen kans meer hebben, man met ping 160ms hoor je niet op een server thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
NLsandman schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 18:01:
man met ping 160ms hoor je niet op een server thuis.
Ondanks dat ik het met de strekking eens ben toch een "ja maar". Wij NL'ers hebben makkelijk praten, weet je hoe slecht de verspreiding van servers is? Helemaal in het begin voor bijvoorbeeld zuid afrikanen, die nu geloof ik wel hun eigen servers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
moet zeggen dat het na de update wel allemaal soepeler draait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Paulus07 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 19:11:
moet zeggen dat het na de update wel allemaal soepeler draait :)
Dat ga ik zo dan maar even checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
NINjak schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 19:12:
[...]

Dat ga ik zo dan maar even checken ;)
Scheelt voor mij nu in ieder geval een dure aanschaf van een i7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Laatst online: 07-02 01:45
RedBad9 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 18:39:
[...]

Ondanks dat ik het met de strekking eens ben toch een "ja maar". Wij NL'ers hebben makkelijk praten, weet je hoe slecht de verspreiding van servers is? Helemaal in het begin voor bijvoorbeeld zuid afrikanen, die nu geloof ik wel hun eigen servers hebben.
Helemaal gelijk. Ik speel toevallig samen met een Zuid Afrikaan en hij kan niet zo goed meer meekomen. Gisteren ook op ZA servers gespeeld en ik kan inderdaad niet meer zo veel als voorheen daar, het is wel te doen met 180 ping, maar het blijft irriteren dat je weet dat normaliter wel veel schoten raak zouden zijn. Op een gegeven moment later op de avond lopen de servers daar leeg en kan hij niet veel anders dan op EU spelen. Ik snap dat probleem eerlijk gezegd ook niet, misschien hebben 2-3 van de 64 man toevallig een hoge ping, hoeveel impact heeft dit daadwerkelijk voor de spelers met een lagere ping? Misschien wat vertraging in de killcam waardoor het lijkt dat er in een vreemde hoek geschoten wordt. Het is niet zo dat spelers met een hoge ping door de hele map aan het teleporteren zijn. Ik begrijp de verandering eerlijk gezegd niet zo goed en inderdaad, wij mogen blij zijn met een goede ping naar elke server in de EU (voornamelijk NL :P).

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Mensen die van ver meespelen, klinkt bekend... Hidden:Source met iemand die een ping had van 300 of zo. "C'mon man, find a server nearer to you!"

-"Farking hell mate, I'm in Australia, everybody is asleep :/"

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 19:13:
[...]

Scheelt voor mij nu in ieder geval een dure aanschaf van een i7 :P
Loopt zeker beter maar niet goed genoeg als er veel gebeurd op een op een klein gebiedje, maar laat het zo, geen zin om meer dan 300 uit te geven, is goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:30
Nou eindelijk kunnen testen... mijn GTX1060 6gb omgeruild voor een GTX1070 Strix 8gb van Asus en wat een verschil! alles op ultra en nooit lager dan 65fps maar 80% van de tijd gewoon netjes 70fps (heb ik de cap op staan) icm een 1440p scherm. Heerlijk om weer te gamen met die graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Welke class en gun raden jullie aan voor iemand die net weer begint met spelen? Speel nu vooral medic, maar deze wapens zijn niet echt efficiënt voor mijn gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P107
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-01-2021
Deed eerst medic, toen scout en support. Nu mix tussen medic/scout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ga hier vast geen vrienden maken maar die sniperkills in BF1 landen wel echt lekker. :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-09 14:33
Heb de laatste paar dagen ook weer eens pastoortjes gedaan.

Blijf sniper class met Infantry rifles, dus zonder scope toch het leukst vinden.

Is de martini weer iets gebuft sinds die massieve nerf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Geen idee, speel heel af en toe een paar rondes. Gebruik de M1903. Misschien is die al lang niet meer in fashion maar voor mij werkt ie wel goed.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
crimby schreef op zondag 30 april 2017 @ 12:01:
Nou eindelijk kunnen testen... mijn GTX1060 6gb omgeruild voor een GTX1070 Strix 8gb van Asus en wat een verschil! alles op ultra en nooit lager dan 65fps maar 80% van de tijd gewoon netjes 70fps (heb ik de cap op staan) icm een 1440p scherm. Heerlijk om weer te gamen met die graphics.
hmmm ik heb een i5 4460 samen met een 1070 maar ik moet hem op high zetten en haal dan met moeite een stabiele fps rond de 60 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Paulus07 schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:12:
[...]

hmmm ik heb een i5 4460 samen met een 1070 maar ik moet hem op high zetten en haal dan met moeite een stabiele fps rond de 60 :(
Kijk eens naar je CPU gebruik... bij mij zat apple security er tussen met een verbruik van 31%.. daarna ging ie soepeltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
crimby schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:33:
[...]

Kijk eens naar je CPU gebruik... bij mij zat apple security er tussen met een verbruik van 31%.. daarna ging ie soepeltjes
Heb ik niet draaien, maar zie dat je 16gb ram hebt, ik 8gb. Mss dat het daar aan kan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Paulus07 schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:47:
[...]

Heb ik niet draaien, maar zie dat je 16gb ram hebt, ik 8gb. Mss dat het daar aan kan liggen
Zal het zo nog eens proberen... bedenk me wel net; ik speel enkel Rush, Domination en TDM... wellicht dat je de grotere maps met 64 man speelt?

Edit: ik gebruik niet meer dan 4-5gb geheugen... en solid 70fps :)

[ Voor 8% gewijzigd door crimby op 30-04-2017 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
crimby schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:50:
[...]

Zal het zo nog eens proberen... bedenk me wel net; ik speel enkel Rush, Domination en TDM... wellicht dat je de grotere maps met 64 man speelt?

Edit: ik gebruik niet meer dan 4-5gb geheugen... en solid 70fps :)
Net even snel met fraps gedaan:

code:
1
Avg: 59.533 - Min: 49 - Max: 62

Even kijken wat een betere meeting is en meer kan zien + export naar een file ipv onscreen kijken want dat blijft lastig :P

Heb trouwens op resolutie van 2560x1080 staan met 60hz tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Paulus07 schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:28:
[...]

Net even snel met fraps gedaan:

code:
1
Avg: 59.533 - Min: 49 - Max: 62

Even kijken wat een betere meeting is en meer kan zien + export naar een file ipv onscreen kijken want dat blijft lastig :P

Heb trouwens op resolutie van 2560x1080 staan met 60hz tv.
Wazig! Ik heb gewoon de FPS van BF1 (scale 5 zodat ik het ook kan lezen)... Alles op ultra met een resoluttie van 2560x1440.. met veel ontploffingen wil ie nog wel eens droppen naar 63 ongeveer.

Als er ineens een proces bij komt dat mijn CPU kaapt is de pret wel voorbij.

Hier nog even het verbruik tijdens een game
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/b2Jay5/Naamloos.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Sinds een paar dagen heb ik nu ook de Premium Pass aangeschaft en vandaag eens flink wat Fort de Vaux gespeeld. Erg mooie map :)

Uurtje geleden met een vriend al plannen brginnen te maken om daar eens naartoe te rijden (ongeveer 2,5 uurtje rijden vanuit Maastricht). Pakken we direct Fort Douamont, Fort Tavannes en nog wat andere mee als we daar zijn :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Even OSD getest met MSI afterburner. Video openemn lukt ook maar kakt de FPS helemaal in :P
Setting nu ook weer op ultra staan, merk nu geen heel groot verschil meer in de FPS ten opzichte van de high graphics. (kakte voorheen wel meer in).

Nu nog is het nog geen stabiele 60FPS maar redelijk te doen met soms inzakkers rond de 50FPS en als het heel druk is daaronder.

i5 4460
MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G
8GB RAM

Afbeeldingslocatie: https://paulmeelen.stackstorage.com/public-share/7l2PlEVFE8Y859B/preview?path=/&mode=thumbnail&size=medium

Afbeeldingslocatie: https://paulmeelen.stackstorage.com/public-share/cyVHMmCXXLgsVTt/preview?path=/&mode=thumbnail&size=medium

Afbeeldingslocatie: https://paulmeelen.stackstorage.com/public-share/xkKo1caAyEel76O/preview?path=/&mode=thumbnail&size=medium

Afbeeldingslocatie: https://paulmeelen.stackstorage.com/public-share/hRWW8Ih8XHWCDI4/preview?path=/&mode=thumbnail&size=medium

Afbeeldingslocatie: https://paulmeelen.stackstorage.com/public-share/zND0KrwouS3Z9x7/preview?path=/&mode=thumbnail&size=medium

Afbeeldingslocatie: https://paulmeelen.stackstorage.com/public-share/nEli567MVXGRbCl/preview?path=/&mode=thumbnail&size=medium

Upgraden van RAM is dus ook niet nodig en de 8gb is nog voldoende. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Paulus07 schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:12:
[...]

Let op, op 1080p heeft je gpu niet zoveel te doen en is de cpu zwaarder belast, bij 1440p komt de gpu echt aan het werk.
Vandaar dat jij ook weinig merkt van low tot high.
Als je op 1440p gaat gamen zal je vermoedelijk op dezelfde hoeveelheid fps komen als nu met 1080p.

Wat voor een soort geheugen heb je? Misschien kun je daar nog iets aan overklokken, heb mijn reepjes vorige week van 1600mhz naar 2133mhz kunnen krijgen met wat aanpassingen aan de timings.
Games hebben meer baat bij hoge bandbreedte dan strakke timings.

Zelfs met mijn core i5 op 4,4ghz, geheugen op 2133mhz, gpu op 1380mhz en grafisch geheugen op 9ghz heb ik nog frame drops op 120hz, vooral als er veel destruction is bv als er veel kraters zijn en ik daar door heen ga, 4 core cpu is eigenlijk net te weinig of te wel dice heeft de specs wel heel erg hoog opgeschroefd om al dat pracht en praal te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
NLsandman schreef op maandag 1 mei 2017 @ 07:26:
[...]

Let op, op 1080p heeft je gpu niet zoveel te doen en is de cpu zwaarder belast, bij 1440p komt de gpu echt aan het werk.
Vandaar dat jij ook weinig merkt van low tot high.
Als je op 1440p gaat gamen zal je vermoedelijk op dezelfde hoeveelheid fps komen als nu met 1080p.

Wat voor een soort geheugen heb je? Misschien kun je daar nog iets aan overklokken, heb mijn reepjes vorige week van 1600mhz naar 2133mhz kunnen krijgen met wat aanpassingen aan de timings.
Games hebben meer baat bij hoge bandbreedte dan strakke timings.

Zelfs met mijn core i5 op 4,4ghz, geheugen op 2133mhz, gpu op 1380mhz en grafisch geheugen op 9ghz heb ik nog frame drops op 120hz, vooral als er veel destruction is bv als er veel kraters zijn en ik daar door heen ga, 4 core cpu is eigenlijk net te weinig of te wel dice heeft de specs wel heel erg hoog opgeschroefd om al dat pracht en praal te laten zien.
Oke zal vanavond eens kijken wat er gebeurd als ik de resolutie op 3440x1440 ga gooien (niet dat mijn tv die resolutie 1 op 1 neemt maar eens kijken of ik uberhaupt verschil ga zien :)
geen idee of ik het geheugen kan overclocken. mijn MOBO kan toch maar dit aan ''Supports Dual Channel DDR3/DD3L 1600" dus geen idee of het uberhaupt zin/mogelijk is dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
NLsandman schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 18:01:
Voor tank gebruikers is het momenteel wel opletten, overal liggen at minen :P

Grappig dat mensen nu klagen dat het moeilijke assignments zijn, na release van bf1 was 1 van de grootste klachten dat het unlocken z makkelijk ging, nu past dice het aan is het weer niet goed.

Zelfde geld voor de netcode verandering, nu zie je mensen klagen dat ze met ping 160ms op een
server geen kans meer hebben, man met ping 160ms hoor je niet op een server thuis.
Er kon wel eens geen overlap zitten tussen beide groepen klagenden he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Paulus07 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 08:44:
[...]

Oke zal vanavond eens kijken wat er gebeurd als ik de resolutie op 3440x1440 ga gooien (niet dat mijn tv die resolutie 1 op 1 neemt maar eens kijken of ik uberhaupt verschil ga zien :)
geen idee of ik het geheugen kan overclocken. mijn MOBO kan toch maar dit aan ''Supports Dual Channel DDR3/DD3L 1600" dus geen idee of het uberhaupt zin/mogelijk is dan :)
Ik weet ook niet of Fraps nog heel veel CPU gebruikt... vroeger was dit volgens mij wel zo... gezien BF1 bij mij echt al 90%+ van mijn CPU nodig heeft, kan het zijn dat Fraps net te veel is?
Om de FPS te meten, gebruik ik zelf een config file met daarin de volgende items:

perfoverlay.drawfps 1
gametime.maxvariablefps 70
PerfOverlay.FpsDisplayScale 5

Die laatste is om de FPS groot weer te geven, ipv zo heel klein bijna onleesbaar (althans fps zien én gamen gaat dan erg lastig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
crimby schreef op maandag 1 mei 2017 @ 08:52:
[...]

Ik weet ook niet of Fraps nog heel veel CPU gebruikt... vroeger was dit volgens mij wel zo... gezien BF1 bij mij echt al 90%+ van mijn CPU nodig heeft, kan het zijn dat Fraps net te veel is?
Om de FPS te meten, gebruik ik zelf een config file met daarin de volgende items:

perfoverlay.drawfps 1
gametime.maxvariablefps 70
PerfOverlay.FpsDisplayScale 5

Die laatste is om de FPS groot weer te geven, ipv zo heel klein bijna onleesbaar (althans fps zien én gamen gaat dan erg lastig).
Die had ik voorheen idd ook open staan. Samen met Fraps en afterburner. Echter gaven ze alle 3 elke keer andere waardes weer. Dus welke dan ook accuraat is...... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Paulus07 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:11:
[...]

Die had ik voorheen idd ook open staan. Samen met Fraps en afterburner. Echter gaven ze alle 3 elke keer andere waardes weer. Dus welke dan ook accuraat is...... 8)7
Ik zou de meest positieve nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-09 16:06
Net weer een hacker gezien. Hij vloog door de lucht en had serieus 264 kills in conquest.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Jeanke117 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:45:
Net weer een hacker gezien. Hij vloog door de lucht en had serieus 264 kills in conquest.....
Zeker een redbull gedronken :F

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Gisteren de martin henry sniper vrijgespeeld en daarna een poging met de selbslader 1906 de sniper versie vrij te spelen. Wat een but wapen!!

Hoe verzinnen ze het. Iedereen loopt met spray guns of minimaal 2x betere wapens. Natuurlijk moet het een uitdaging zijn maar dit is gewoonweg een waardeloze opdracht om een wapen vrij te spelen terwijl er tig betere voorhanden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
TecTo schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:20:
Gisteren de martin henry sniper vrijgespeeld en daarna een poging met de selbslader 1906 de sniper versie vrij te spelen. Wat een but wapen!!

Hoe verzinnen ze het. Iedereen loopt met spray guns of minimaal 2x betere wapens. Natuurlijk moet het een uitdaging zijn maar dit is gewoonweg een waardeloze opdracht om een wapen vrij te spelen terwijl er tig betere voorhanden zijn.
Inderdaad, als ie nou een vergelijkbare damage deed zoals de RSC...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor de Selbstlader 1906 heb je echt skills nodig. Het is een minder goed wapen dan de directe alternatieven dus eigenlijk enkel geschikt voor bovengemiddelde spelers. Maar als je het niet goed vind, waarom doe je dan moeite om de sniper variant vrij te spelen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Tsurany schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:40:
Voor de Selbstlader 1906 heb je echt skills nodig. Het is een minder goed wapen dan de directe alternatieven dus eigenlijk enkel geschikt voor bovengemiddelde spelers. Maar als je het niet goed vind, waarom doe je dan moeite om de sniper variant vrij te spelen?
Klopt dat mijn skills te low zijn voor dit wapen. Vind het altijd leuk om weer nieuwe wapens vrij te spelen. Toch de draad maar weer opgepakt. Waarom? Om mijn skills te verbeteren want te snel grijp je naar een wapen waarmee je makkelijk scoort. Nu weer een uurtje bezig en warempel raak ik zo nu en dan iets. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Vanavond maar eens even kijken "what the fuzz is all about", martini sniper?!?! hoeft niet, ik schiet ze zo ook wel voor de kloten! tot straks

/elitew

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
loewie1984 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:50:
martini sniper?!?! hoeft niet, ik schiet ze zo ook wel voor de kloten! tot straks
/elitew
Je hebt natuurlijk van die top gamers die met een klapperpistool....... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
TecTo schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:38:
[...]

Je hebt natuurlijk van die top gamers die met een klapperpistool....... ;(
not sure if trolling

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TecTo
lees het als een compliment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
even een vraagje:

Als ik de RSC wil unlocken moet ik dan een dlc of een premium versie of iets dergelijks hebben? Er is geen voortgang als ik die missie doe terwijl ik wel het wapen gebruik enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeanke117 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:35:
even een vraagje:

Als ik de RSC wil unlocken moet ik dan een dlc of een premium versie of iets dergelijks hebben? Er is geen voortgang als ik die missie doe terwijl ik wel het wapen gebruik enz.
Ja, Premium of de DLC los kopen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
Tsurany schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:47:
[...]

Ja, Premium of de DLC los kopen.
haha ben ik al 3 uur bezig om te grinden.....

P2W....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Jeanke117 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:56:
[...]

haha ben ik al 3 uur bezig om te grinden.....

P2W....
Nah niet echt, zoveel beter zijn de unlocks nu ook weer niet, neem bv de chauchat, leuke damage maar lastig
te controleren.
De ribeyerolles is alleen maar lekker als je de bi pod gebruikt, dice heeft nog nooit pay to win toegepast en vaak zijn de standaard wapens beter dan de unlocks die bij elke map pack zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
NLsandman schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:19:
[...]

Nah niet echt, zoveel beter zijn de unlocks nu ook weer niet, neem bv de chauchat, leuke damage maar lastig
te controleren.
De ribeyerolles is alleen maar lekker als je de bi pod gebruikt, dice heeft nog nooit pay to win toegepast en vaak zijn de standaard wapens beter dan de unlocks die bij elke map pack zitten.
die rsc is een 2 shot medic wapen. Ik heb dat wapen een par keer opgepakt en die speelde beter dan de m1907 of de autoloading wapens van de medic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
3440*1440 eens testen op ultra. Nadeel is nu de tekst lezen. Is niet te doen vanaf de bank 😛

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Jeanke117 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:22:
[...]

die rsc is een 2 shot medic wapen. Ik heb dat wapen een par keer opgepakt en die speelde beter dan de m1907 of de autoloading wapens van de medic.
Vind het meer een sniper wapen, als ik medic speel wil ik ook kans maken op korte afstand, met de rsc ben ik kansloos.
M1907 sweeper is het meest gebruikte wapen voor medics, met dat soort wapens maak je nog enig kans tegen de automatische wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-09 14:33
Die wapen unlocks moet je daar class rank 10 voor zijn ofzo?

Tig kills maar staat nog steeds op 0%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Wiking
  • Laatst online: 29-11-2024
De selbstlader 1906, is geen "run and gun"wapen nee. Maar als je wat afstand weet te houden, knal je alles en iedereen af met dat ding. Snel en accuraat. Ja, als je schoten mist sta je weer te reloaden en vogel gevlogen, maar verder.
Ben ook bezig met het unlocken van de sniper variant, maar soms verlang je idd naar sneller vurend wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Von Wiking schreef op maandag 1 mei 2017 @ 21:13:
De selbstlader 1906, is geen "run and gun"wapen nee.
Ben ook bezig met het unlocken. Op welke magnification gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Wiking
  • Laatst online: 29-11-2024
TecTo schreef op maandag 1 mei 2017 @ 21:17:
[...]

Ben ook bezig met het unlocken. Op welke magnification gebruik je?
Hoogste, is 2x geloof ik. Wel buckhorn sights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Aha, 5 kogels eruit raggen weer wegwezen... ja begin de 1906 te snappen.
Ik dacht juist, "goh, maar 5 kogels, goed mikken..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
steveman schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 00:28:
Aha, 5 kogels eruit raggen weer wegwezen... ja begin de 1906 te snappen.
Ik dacht juist, "goh, maar 5 kogels, goed mikken..."
Juist en kijk vooral veel naar de minimap en zorg dat er tussen jou en de tegenstander altijd 1 van jouw team is. Dit geeft je meer tijd te reloaden etc. Kort gezegd kun je niet zo offensief spelen als je zou doen met de sweeper of .25 extended. Dus je moet ook aanvoelen in welke potjes je hem moet gebruiken. Heb je een team dat zonder jouw offensief spel ook de overhand heeft dan kun je de selbstlader 1906 welk gebruiken, maar heb je een team dat gewoon niet genoeg druk op de vijandige vlaggen krijgt gewoon een offensief wapen gebruiken als medic of als assault of support spelen.

P.S. is het jullie ook opgevallen dat het plaatje van de selbstlader 1906 codex de selbstlader 1916 toont?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
Kwam dit op youtube tegen.... nog best moeilijk te zien maar zou ie echt cheaten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
NINjak schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:12:
Kwam dit op youtube tegen.... nog best moeilijk te zien maar zou ie echt cheaten 8)7

[video]
Moeilijk te zien? Deze vind ik best obvious :P
Lijkt automatisch te schieten op alle vijanden die gespot zijn, vandaar dat spot gebaar ook de hele tijd gok ik. Schiet ook op rode icoontjes als die achter muren of andere objecten zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tankiej schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:39:
[...]

Lijkt automatisch te schieten op alle vijanden die gespot zijn, vandaar dat spot gebaar ook de hele tijd gok ik. Schiet ook op rode icoontjes als die achter muren of andere objecten zitten..
Meest typische zijn de plotselinge target snaps, dat is overduidelijk een aimbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Die spot hack is wel cool, hij spot gewoon door objecten heen, zie het voor het eerst.
Zijn aimbot is niet zo bijzonder en heel makkelijk te detecteren door FF.
Er zijn aimbots in bf1 die pas werken als je zelf op de vijand mikt en niet snappen van target naar target en dan ook nog random to the bone werken zodat FF geen lijn er in ziet en het dus niet kan detecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Tankiej schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:39:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tp0QmuU.jpg :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
The initial Spring Update enforced the server side hit detection at 100+ ms. Unfortunately due to some bugs it meant pretty much u have to lead your shot fully right away depending on your ping.This has been fixed for the next update and you also just have to lead by what you are above the threshold.So for a setting of 130ms and a ping of 160ms, you have to lead whatever the player you shoot at will move in 30ms.
We also implemented a per region settings so that US+Europe will have 130ms and elsewhere 200ms. The biggest issue were regions where you cannot reach a server within 100ms due to ISP routing, lack of servers or geographical constraints.
Today we had to make a hotfix to raise the threshold to 150ms everywhere as the outrage was too much and certain regions punished across the board.
Furthermore the hit indicator bug has been fixed for the next update (which will hopefully come much sooner than the last one) where u get displayed a hit marker when u actually receive damage.
The in scoreboard reported latency should now also match the client one reported in the netoverlay.
We also hope to have fixed the issue where u cannot hit someone anymore. Though this remains somewhat unclear. So if anyone experiences that after the next update (as in the player you shoot at does not move, you see blood splatter but wont get the hitmarker), plz report that via a video here and what lead to it. Thx in advance.
After the previous change, the majority of players who play in region with <=100ms were not at a one sided disadvantage anymore. However, certain regions were punished and i hope that is mitigated with the next patch.
The rants by players who are affected by this change show that nobody is willing to make compromises.The high ping players want to choose the region they play in and keep enjoying the smooth gameplay no matter what whereas the low ping players have to cope with it. It has been improved but as stated before, the unpredictable nature of inherent ping jitter can be dampened only so much. Furthermore, either players state that EA should provide more servers for more regions or players with servers outside US and Europe say that their servers are empty and thats why they join US ones. If we provide servers in region with different settings, we will also split the player base further. So no matter the solution, there cannot only be winners. I just hope that players see that they only have to lead by a bit once the next update comes live if they are just above the limit. I hope this expectation that you can enjoy a LAN alike gameplay with a ping of 150+ms will slowly disappear and players accept that there are some downsides of deliberately joining out of region or if they have a instable connection. For the low pingers in this forum, i can only ask for some acceptance that the initial constraints were too harsh and the shot leading enforcement perceived as an unplayable punishment (although i cannot quite confirm that having tried it myself). I think you know that many changes were done because we listen to this forum. So any suggestions which will keep everyone happy is always welcome.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
Vond het al raar aanvoelen sinds de update.

En de kill trades zijn dus nog wel gewoon here to stay?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:21
Ik snap niet echt wat het probleem is met de killtrades? Het is toch veel logischer dat een kogel die je afschiet vlak voor je sterft niet zomaar in het niets verdwijnt en als je geluk hebt nog iemand kan raken/doden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 01:09:
The rants by players who are affected by this change show that nobody is willing to make compromises.The high ping players want to choose the region they play in and keep enjoying the smooth gameplay no matter what whereas the low ping players have to cope with it. It has been improved but as stated before, the unpredictable nature of inherent ping jitter can be dampened only so much. Furthermore, either players state that EA should provide more servers for more regions or players with servers outside US and Europe say that their servers are empty and thats why they join US ones. If we provide servers in region with different settings, we will also split the player base further. So no matter the solution, there cannot only be winners.
Klinkt als een steekhoudend verhaal aanvankelijk, maar de werkelijke oplossing is natuurlijk dat spelers weer servers in eigen beheer krijgen bij hosting providers naar eigen keuze, dan speelde dit gezeik totaal niet. Combinatie van hebberigheid en het willen aantrekken van een gigantische grote groep casual (console) spelers.
EliHiel schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:53:
Ik snap niet echt wat het probleem is met de killtrades? Het is toch veel logischer dat een kogel die je afschiet vlak voor je sterft niet zomaar in het niets verdwijnt en als je geluk hebt nog iemand kan raken/doden?
Als het goed gebeurt niet, maar tientallen miliseconden nadat je de kill hebt gekregen alsnog dood gaat haalt vertrouwen in het spel direct onderuit. 'Als dat al niet goed gaat, zal de rest ook wel aan het spel liggen in plaats van aan mij'. Wat in het geval van BF best wel vaak nog klopt ook overigens. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:29:
Klinkt als een steekhoudend verhaal aanvankelijk, maar de werkelijke oplossing is natuurlijk dat spelers weer servers in eigen beheer krijgen bij hosting providers naar eigen keuze, dan speelde dit gezeik totaal niet. Combinatie van hebberigheid en het willen aantrekken van een gigantische grote groep casual (console) spelers.
Het is al veel eerder mis gegaan. DICE heeft er voor gekozen om enorm veel verschillende gamemodes te introduceren gedurende de serie terwijl ze ook nog bestaande gamemodes in stand willen houden. En daarbij nog allerlei speciale (tijdelijke) varianten op de gamemodes om nog meer keuze te geven. Als je dit zou beperken tot drie gamemodes (Conquest, Frontlines en Operations 40) zou het geen enkel probleem zijn om games te vinden.

- Rush (24)
- TDM (24)
- Domination (24)
- War Pigeons (24)
- Frontlines (32)
- Operations (40)
- Operations (64)
- Conquest (64)

Dan heb je al 296 spelers nodig om voor elke mode een game te vullen. Voeg hardcore en alle tijdelijke varianten toe en je hebt ~600 man nodig om voor elke mode een game te vullen.

Gisteren waren er 29,487 spelers online op het peak moment. Dat zijn dan 50 matches per gametype bij een eerlijke verdeling. Deel dat over 8? regions en je hebt 6,25 matches per region per game mode. Gezien de tijdzones zal de ene regio altijd drukker zijn dan de ander maar dan nog. Door de hoeveelheid verschillende gamemodes en de hoeveelheid regions snap ik dat ze hier wel voor vrezen. Ze hebben een te kleine player base voor al die regions en gamemodes, in ieder geval op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
EliHiel schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:53:
Op langere afstand ja, point blank, nee.

Een beetje zoals een compromis moeten sluiten met iemand die ongelijk heeft :S

[ Voor 9% gewijzigd door steveman op 04-05-2017 12:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Zooooo... terug van vakantie en een patch staat klaar :P
Al een tweakers platoon gemaakt*? -O-

* garantie voor leeglopende servers als je 10 man ziet joinen

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
Ben het helemaal eens met awesome en tsurany

Dat is ook altijd met Dice, ze proberen het iedereen naar hun zin te maken.
Op bv eu servers heeft 90% een normale ping, het zijn er altijd maar een paar die een hoge
ping hebben maar zoals gewoonlijk houdt dice liever rekening met die kleine groep en moeten de
mensen met goede verbinding maar accepteren dat er high pingers zijn.
Al die game modes zijn ook veel te veel, ze hebben het er over dat als ze bv servers in elk land plaatsen dat de community zich verder verspreidt maar met al die game modes verspreiden ze de community al.

Wat er van de week gebeurde geeft mij het zelfde gevoel als toen met bf3, we hadden de devs al zover dat ze een optie in bf3 wilde stoppen zodat het blauwe filter kon worden uitgezet.
Een dag later zijn de devs op hun vingers getikt door hogerhand en was het van de baan.
Het lijkt er op dat de devs van de week ook weer op hun vingers zijn getikt door hogerhand en daarom met die hotfix kwamen met als excuus dat het een bug fix was en niet de netcode aanpassing aantaste wat dus helemaal niet waar was.

De ping threshold is van 100ms naar 150ms gegaan en ze hebben latency compensatie aangepast.

Een bekende quote van spock: “The needs of the many outweigh the needs of the few.”
Bij dice is het: "The needs of the few outweigh the needs of the many"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Blijkbaar het eea gemist afgelopen week?
Drama patch dus?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
steveman schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:38:
Vond het al raar aanvoelen sinds de update.

En de kill trades zijn dus nog wel gewoon here to stay?
Ik vind ook niet dat het "killtrades" zijn, ze noemen het zo maar dat klopt eigenlijk niet.
Als 2 mensen hun magazijn op elkaar legen en de een is een milisecode eerder dood betekent niet dat die kogel of kogels hun doel zouden missen en kunnen verdwijnen. Dit is dan ook de reden dat mensen met een hoge ping voordeel hebben. Jij krijgt bij hun lag niet 1 maar 3 kogels in één keer en jou kogels verdwijen en missen doel omdat je sneller "dood" ben.

Net als bij mijnen en bommen die verdwijnen die niet opeens als iemand dood gaat. Niet in het echt en niet ingame....maar kogels wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Als de kogel daadwerkelijk al afgevuurd was (server mag hier scheids spelen) is het natuurlijk logisch. Lange afstand duels genoeg meegemaakt op bolt only servers waar het best mogelijk kan zijn geweest dat beide kogels tegelijk onderweg waren.

Plausibele situatie van dichtbij misschien: doodgaan met je vinger nog op de trekker van een automatisch wapen...

Verder heb ik liever dat ze de spelerspopulatie verder opdelen dan dat er van die 80+ pingers bij komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
Zephyer schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:25:
Blijkbaar het eea gemist afgelopen week?
Drama patch dus?
Spring patch was top in ieder geval voor mij wat betreft netcode, iedereen boven de 100ms ping werd overgezet naar server side hit detection, ze hadden geen invloed meer op de rest van de spelers met lage
ping.
Eindelijk geen nadeel meer met ping 5ms, bijna geen lag compensatie maar helaas heeft dice dit weer aangepast met een hotfix afgelopen dinsdag morgen en voelt het weer als voor de spring patch.
Volgende patch gaan ze het weer corrigeren en gaan van 150ms voor EU servers naar 130ms, dus iedereen
die ping 130ms of meer heeft gaat van client side hit detection naar server side hit detection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 13:54
NLsandman schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 17:38:
[...]

Spring patch was top in ieder geval voor mij wat betreft netcode, iedereen boven de 100ms ping werd overgezet naar server side hit detection, ze hadden geen invloed meer op de rest van de spelers met lage
ping.
Eindelijk geen nadeel meer met ping 5ms, bijna geen lag compensatie maar helaas heeft dice dit weer aangepast met een hotfix afgelopen dinsdag morgen en voelt het weer als voor de spring patch.
Volgende patch gaan ze het weer corrigeren en gaan van 150ms voor EU servers naar 130ms, dus iedereen
die ping 130ms of meer heeft gaat van client side hit detection naar server side hit detection.
Jammer dat ze het weer teruggedraaid hebben. Het was zeker te merken. Ik merk het altijd vrij snel als ik vergeet mijn ping kunstmatig te verhogen.
Bij de eerste dubieuze kill is het weer "Oh ja!", even ping checken en dan zit ik weer met ping 2 terwijl de rest van de server gemiddeld op 30-50 zit.
Vervolgens alt F4, even instellen en de rest van de avond geen problemen meer.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
steveman schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 17:02:
Als de kogel daadwerkelijk al afgevuurd was (server mag hier scheids spelen) is het natuurlijk logisch. Lange afstand duels genoeg meegemaakt op bolt only servers waar het best mogelijk kan zijn geweest dat beide kogels tegelijk onderweg waren.

Plausibele situatie van dichtbij misschien: doodgaan met je vinger nog op de trekker van een automatisch wapen...

Verder heb ik liever dat ze de spelerspopulatie verder opdelen dan dat er van die 80+ pingers bij komen.
Ja, voor de patch verdwenen de kogels die al afgevuurd en onderweg waren op het moment een speler dood ging.

Het is dus niet een situatie waar iemand zijn vinger op de trekker heb en vervolgens deze nog (door een stuiptrekking) over zou kunnen halen. Het gaat om kogels die al onderweg zijn, die verdwenen en nu na de patch dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
RubenDJ schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:30:
[...]

Jammer dat ze het weer teruggedraaid hebben. Het was zeker te merken. Ik merk het altijd vrij snel als ik vergeet mijn ping kunstmatig te verhogen.
Bij de eerste dubieuze kill is het weer "Oh ja!", even ping checken en dan zit ik weer met ping 2 terwijl de rest van de server gemiddeld op 30-50 zit.
Vervolgens alt F4, even instellen en de rest van de avond geen problemen meer.
Gebruik je NEWT? Ik merkte het meteen het eerste potje, vol magazijn in een enemy pompen en amper hit markers.
Pak je ook het gemiddelde van de server als je jouw latency verhoogt?

Kill trades zijn soms wel grappig, vooral als je als sniper tegelijk schiet en allebij op het zelfde moment dood gaat.
Met nades is het minder, schiet je iemand dood gooide die net nog een nade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 13:54
NLsandman schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:52:
[...]

Gebruik je NEWT? Ik merkte het meteen het eerste potje, vol magazijn in een enemy pompen en amper hit markers.
Pak je ook het gemiddelde van de server als je jouw latency verhoogt?

Kill trades zijn soms wel grappig, vooral als je als sniper tegelijk schiet en allebij op het zelfde moment dood gaat.
Met nades is het minder, schiet je iemand dood gooide die net nog een nade.
NEWT inderdaad. Ik zet 'm altijd op +10 up en down, dan kom ik net iets boven de 20 ping uit. Da's nog steeds relatief laag, maar voldoende om inderdaad dat soort situaties te voorkomen.

De meeste killtrades stoor ik me ook niet zo aan. Alleen op bijv Fort de Vaux waar de helft met een Automatico rondrent is het merkbaar bovengemiddeld.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Ik heb nu al een aantal keer gehad dat hit registration gewoon niet meer werkt, ik kan schieten wat ik wil maar zelfs met shotgun raak ik niet. Rare is dat granaten en melee nog steeds gewoon werkten. Na even googelen wat gevonden op reddit. Ik heb over het algemeen een ping tussen de 5 en de 20, met af en toe een random spike. Wat die gozer op reddit zegt lijkt mij ook wel aannemelijk
My running theory is that the servers don't handle switching between 'leading your shots' mode and the '<100ms' mode well at all, to the point where it just kills off your hit registration entirely.
Enig wat dit verhelpt is het spel opnieuw opstarten. Iemand anders hier ook al dit probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Zephyer schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:47:
Zooooo... terug van vakantie en een patch staat klaar :P
Al een tweakers platoon gemaakt*? -O-

* garantie voor leeglopende servers als je 10 man ziet joinen
*Ik had toen bij de CTE voor de gein zo test platoon aangemaakt, (terug te lezen)
Maar ben zelf de laatste weekjes ook weinig online ivm avond diensten, wat bleek..
Hadden ze gewoon CTE gegevens gekopieerd naar de patch.
Nooit in de retail versie van bf1 een platoon aangemaakt 8)7
Het is dat ik GoT voor me naam zag staan op de scorebord, "kijkje in het menu zit er al 20+ in" 8)7

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
PatRamon schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:32:
[...]

*Ik had toen bij de CTE voor de gein zo test platoon aangemaakt, (terug te lezen)
Maar ben zelf de laatste weekjes ook weinig online ivm avond diensten, wat bleek..
Hadden ze gewoon CTE gegevens gekopieerd naar de patch.
Nooit in de retail versie van bf1 een platoon aangemaakt 8)7
Het is dat ik GoT voor me naam zag staan op de scorebord, "kijkje in het menu zit er al 20+ in" 8)7
Ben je dus wel 'de Generaal' :Y)
Is er een site waar je de platoons kan inzien?

//edit
En uit je opmerking te lezen kan jan-en-alleman een platoon joinen? :X

[ Voor 6% gewijzigd door Zephyer op 05-05-2017 13:08 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zephyer schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:07:
//edit
Dat hangt van je instellingen af, je kan het zo instellen dat iedereen kan aansluiten of dat dit enkel kan nadat je toestemming geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:10:
[...]

Dat hangt van je instellingen af, je kan het zo instellen dat iedereen kan aansluiten of dat dit enkel kan nadat je toestemming geeft.
Bij de CTE stond die inderdaad op "open"
Maar als het makkelijker is voor op invite kunnen we dat natuurlijk regelen, join de platoon en bewerk hem zou ik zeggen

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Kills maken met AT mines gaat toch een stuk minder makkelijk in vergelijking met Limpets op TDM :+

Op Sinai in conquest welgetekt 1 kill mee gemaakt, 2 klaargelegd onder een verse pantserwagen. Misschien wat zelfmoordacties proberen, gebruikte voorheen eigenlijk alleen dynamiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-04-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Zephyer schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:07:
[...]

Ben je dus wel 'de Generaal' :Y)
Is er een site waar je de platoons kan inzien?

//edit
Ik zag bij het GoT platoon dat Deloeks de ""generaal" was. Heb maar eens de companion op mijn mobiel gezet en bij platoons kreeg ik (die?) GoT als platoon "aangeboden".

Ben die dan ook gelijk maar ge-joined en dus ja.... elke gek kan joinen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
Ik ben bang dat het allemaal niet zal helpen en dat BF1 een langzame dood zal sterven. Zo zonde want wat zat er een potentie in deze game. Het steekt allemaal goed in elkaar en er wordt constant verbeterd maar het duurt allemaal te lang. Het is net alsof de studios van DICE gewoon te klein, dat EA gewoon doordendert met battlefront 2 op komst en de druk op het DICE personeel enorm is. Ik heb weinig verstand van hoe zo'n proces in zijn werk gaat maar het voelt alsof deze titel zoveel meer had kunnen brengen dan dat het nu uiteindelijk heeft gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:11
RedBad9 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 17:33:
[...]

Ik ben bang dat het allemaal niet zal helpen en dat BF1 een langzame dood zal sterven. Zo zonde want wat zat er een potentie in deze game. Het steekt allemaal goed in elkaar en er wordt constant verbeterd maar het duurt allemaal te lang. Het is net alsof de studios van DICE gewoon te klein, dat EA gewoon doordendert met battlefront 2 op komst en de druk op het DICE personeel enorm is. Ik heb weinig verstand van hoe zo'n proces in zijn werk gaat maar het voelt alsof deze titel zoveel meer had kunnen brengen dan dat het nu uiteindelijk heeft gebracht.
Het duurt inderdaad allemaal veel te lang, ondanks hun maandelijkse updates nu.
De Tsar DLC komt dus pas rond eind augustus.. en tussendoor volgende maand 1 nieuwe map. Woehoe. ;(

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• catwheel18
Ik vermaak me anders prima met Battlefield 1, in het begin paar fouten en nu vast ook nog een paar.
Er zijn altijd dingen die beter kunnen en daar werken ze hard aan. ondanks dat misschien een beetje te lang duurt voor sommige. In mijn ogen komt er nog genoeg maps maar dat had misschien niet via het premium model gemoeten. Komende tijd vermaak ik mij prima met de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Grr, schieten op AT mines om zo aan kills te komen, nope, levert kill op voor het wapen waarmee je schoot :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Liggen er voor de niet premium spelers, zoals ik...ook nog nieuwe mappen in het verschiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
Ik dacht dat spelers met meer dan 100ping niet meer werden toegelaten in de game? Net tegen 3 vijanden gespeeld met 120 ping. Ze waren alle drie clan en ze hadden erg veel lag waardoor ik ze niet kon killen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Jeanke117 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 14:15:
Ik dacht dat spelers met meer dan 100ping niet meer werden toegelaten in de game? Net tegen 3 vijanden gespeeld met 120 ping. Ze waren alle drie clan en ze hadden erg veel lag waardoor ik ze niet kon killen.....
Ze worden toegelaten, ze hebben enkel minder voordeel als voorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
SmokingCrop schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 15:01:
[...]

Ze worden toegelaten, ze hebben enkel minder voordeel als voorheen
Wat hebben ze minder dan? Minder rechten in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Jeanke117 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 17:35:
[...]

Wat hebben ze minder dan? Minder rechten in de game?
Minder lag compensation waardoor ze bv beetje voor de speler moeten schieten als die wegloopt
Pagina: 1 ... 76 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.