Heb je daar overigens voordeel mee, kan je harder knuppellensteveman schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:18:
Klik voor het eerst op "puzzle" ... heb ik kennelijk genoeg om zo'n knuppel te assembleren
Zoals bij de betere "auto te koop"-advertentie: gratis Dopplereffect
Wilde al weglopen, maar er kwam meer
[ Voor 28% gewijzigd door steveman op 15-04-2017 01:14 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Wooepsie
Sommige mensen vonden dit blijkbaar toch geen leuk plaatje.
Was misschien ook wel een beetje dom
Dacht zelf omdat het satirisch was het misschien wel kon
Content - Third Reich Referencing (including other Genocide and Mass murder) - "hitler avatar"
Due to this violation, we have suspended your account for 72 hours effective immediately.
zeker geen manier om hier onder uit te komen?
?
Was misschien ook wel een beetje dom

Content - Third Reich Referencing (including other Genocide and Mass murder) - "hitler avatar"
Due to this violation, we have suspended your account for 72 hours effective immediately.
zeker geen manier om hier onder uit te komen?

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
Ik zou het minimaal wel proberen... gewoon uitleggen dat het sarcastisch bedoel was en niet om mensen op hun tenen te trappen.BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:54:
Wooepsie
Was misschien ook wel een beetje dom![]()
zeker geen manier om hier onder uit te komen??
[afbeelding]
Ik had wel een potje waarbij ik veel werd verdacht van Hacken.
Dan maak ik het met zo een avatar wel ook te makkelijk eigenlijk om me te reporten.
Naja ik heb een heel lief mailtje naar de EA helpdesk gestuurd.
Maar ik vrees dat jullie me zondag pas weer zien op discord.
Me vriendin zal blij zijn
Dan maak ik het met zo een avatar wel ook te makkelijk eigenlijk om me te reporten.
Naja ik heb een heel lief mailtje naar de EA helpdesk gestuurd.
Maar ik vrees dat jullie me zondag pas weer zien op discord.

Me vriendin zal blij zijn
BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:54:
Wooepsie
Was misschien ook wel een beetje dom![]()

Als een partij geen gevoel voor humor heeft is het EA wel
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Vermoedelijk rupture.
Sneaky verwijzing naar battlefront?
[ Voor 20% gewijzigd door NLsandman op 14-04-2017 00:01 ]
That's no moon.NLsandman schreef op donderdag 13 april 2017 @ 23:59:
[afbeelding]
Vermoedelijk rupture.
Sneaky verwijzing naar battlefront?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik heb Battlefield 1 maar eens terug opgepakt. Wat me meteen opviel is dat er zo weinig spelers zijn. Heeft dit te maken met dat iedereen de nieuwe DLC speelt of is het aantal spelers gewoon enorm afgenomen?
Spelers aantallen daalt inderdaad.degeens schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:06:
Ik heb Battlefield 1 maar eens terug opgepakt. Wat me meteen opviel is dat er zo weinig spelers zijn. Heeft dit te maken met dat iedereen de nieuwe DLC speelt of is het aantal spelers gewoon enorm afgenomen?
https://battlefieldtracke...sights/population?days=-1
Ik heb aan het begin van de week ook weer eens BF1 opgepakt, maar de rest van de week bijna alleen maar BF4 gespeeld. Die had ik ook al een tijdje niet meer gespeeld. Daar heb ik op een of andere manier toch veel meer fun. De nieuwe dlc voor BF1 heb ik ook maar even gespeeld, kan nu bijna geen servers meer vinden met de dlc..
[ Voor 4% gewijzigd door Alexknl op 14-04-2017 11:14 ]
Dat ligt er ook aan welke mode je speelt en op welk tijdstip.Alexknl schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:13:
[...]
Spelers aantallen daalt inderdaad.
Ik heb aan het begin van de week ook weer eens BF1 opgepakt, maar de rest van de week bijna alleen maar BF4 gespeeld. Die had ik ook al een tijdje niet meer gespeeld. Daar heb ik op een of andere manier toch veel meer fun. De nieuwe dlc voor BF1 heb ik ook maar even gespeeld, kan nu bijna geen servers meer vinden met de dlc..
Doordeweek 's avonds (Nederlandse tijd) zijn er altijd genoeg spelers voor conquest in ieder geval, op zowel de DLC mappen als de standaard mappen.
En dat terwijl er nog 3 DLC's gepland zijn... dan ga ik de DLC toch maar links laten liggen. Ik vind het een spijtige zaak want ik vind het toch wel één van de betere games.Alexknl schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:13:
[...]
Spelers aantallen daalt inderdaad.
Bedankt voor de link en info trouwens.
Dat is info van 1 persoon die het pas weer op heb gepakt en waarvan je niet weet wanneer ie wil spelen!degeens schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:23:
[...]
En dat terwijl er nog 3 DLC's gepland zijn... dan ga ik de DLC toch maar links laten liggen. Ik vind het een spijtige zaak want ik vind het toch wel één van de betere games.
Bedankt voor de link en info trouwens.
Ik denk dat de conclusie van 1 persoon nog even met een zakje zout moet nemen en ook de mensen moet horen die vaak spelen.
Ik speel ook redelijk vaak, begin meestal rond 20:00-21:00 en heb geen problemen met het vinden van volle servers (samen met de andere Discord spelers). Wanneer het duidelijk wel minder wordt is door de weeks tegen 0:00, heb geen idee waarom
Ik speel nog dagelijks een potje conquest tussen 20.30 en 21.30 geen probleem met een goede server vinden.
Zero.
ook maar even hier gevraagd (problemen topicwordt minder gelezen :-) )
als ik in een server wil komen krijg ik tijdens load game
de melding
Battlefield 1 werkt niet meer
en kan ik weer opnieuw beginnen
lukt niet meer om in een server te komen
I7 6700 gtx1060 laatste driver
met deze driver wel in het begin gedaan
Battlefield maar helemaal opnieuw instaleren?
heb al reparatie uitgevoerd...
kan in problemen topic beantwoord worden ook
BEN ER UIT....
msi afterburner was de boosdoener....
de melding
BEN ER UIT....

[ Voor 11% gewijzigd door luifel op 17-04-2017 12:49 ]
Zijn er nou überhaupt servers waar je conquest kan spelen met 32 of 48 man ? Alle servers die ik vind zijn in principe één pot nat, alleen de servernaam verschilt.
Zo jammer want in BF4 kon je servers vinden die helemaal jou smaak waren waar je ook vaak dezelfde mensen aantrof.
Nou met BF1 is het allemaal zo random, kwa servers maar ook kwa players, erg jammer!
Zo jammer want in BF4 kon je servers vinden die helemaal jou smaak waren waar je ook vaak dezelfde mensen aantrof.
Nou met BF1 is het allemaal zo random, kwa servers maar ook kwa players, erg jammer!
je kunt gewoon custom servers zoeken. Zelf speel ik alleen maar 200% bullitdamage servers. Sommige hebben ook maar een rotatie van enkele maps
Je kan niet het aantal spelers veranderen op een gamemode, dat is onmogelijk. Het huren van servers is dan ook volstrekt kansloos. Enkel het runnen van een standaard server (quickmatch enabled) of het steken van enorm veel tijd in marketing kan er nog voor zorgen dat je iets van spelers binnen krijgt.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Klopt, dit vind ik ook jammer. In BF4 speelde ik op het laatst altijd op ongeveer 10 favo servers waar je op een gegeven moment de meeste mensen ook "kende". In BF1 is het 1 random casual fuckfest. Gisteren met iemand op Discord samengespeeld, dat is al een stukje beter dan helemaal alleen. Helaas maar 2 vrienden die BF1 spelen waarvan 1 net zoals ik een gezin heeft dus veel tijd blijft er niet over.TetPr87 schreef op maandag 17 april 2017 @ 16:14:
Zijn er nou überhaupt servers waar je conquest kan spelen met 32 of 48 man ? Alle servers die ik vind zijn in principe één pot nat, alleen de servernaam verschilt.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Yes! Ik heb eindelijk de Ribbeyrolles! (dankje EliteWarrior!)
20 headshots met de mp18 optical. Kutwapen 🖕 De Ribbeyrolles vind ik keigoed! Zit tussen de Hellriegel en de mp18 trench in. Hij is super accuraat, iets sneller dan de mp18 en heeft een bipod
. Mijn favoriete allround assault wapen tot nu toe.
20 headshots met de mp18 optical. Kutwapen 🖕 De Ribbeyrolles vind ik keigoed! Zit tussen de Hellriegel en de mp18 trench in. Hij is super accuraat, iets sneller dan de mp18 en heeft een bipod
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Ik vind de MP18 Optical eigenlijk een heerlijke gun. Vond die 20 headshots ook geen probleem eigenlijk.
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB
Is EliteWarrior voor je gaan staan ofzoDeathchant schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:33:
Yes! Ik heb eindelijk de Ribbeyrolles! (dankje EliteWarrior!)
20 headshots met de mp18 optical. Kutwapen 🖕 De Ribbeyrolles vind ik keigoed! Zit tussen de Hellriegel en de mp18 trench in. Hij is super accuraat, iets sneller dan de mp18 en heeft een bipod. Mijn favoriete allround assault wapen tot nu toe.
Ik vind de MP18 ook geen slecht wapen maar doe dat "optical gebeuren" er maar vanafKW25 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:12:
Ik vind de MP18 Optical eigenlijk een heerlijke gun. Vond die 20 headshots ook geen probleem eigenlijk.
Dacht pas ik zal ook die Ribbeyrolles "even" vrij spelen. Was met de MP18 optical begonnen en die 20 headshots had ik redelijk snel. Dacht... dan stap ik gelijk over naar de M1918 maar toen pakte ik, moet natuurlijk wel goed lezen, eerst de verkeerde
Dus later was ik daar ook goed mee op weg. Wat wel vreemd is dat er van games (de volgende dag) de kills er niet bij zijn opgeteld want ik stond nog op het zelfde aantal (als de avond ervoor, toen had ik het gechecked).
Afterburner overlay en dx12 probleem?luifel schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:58:
ook maar even hier gevraagd (problemen topicwordt minder gelezen :-) )
de melding
BEN ER UIT....
EA is gewoon achterlijk bezig, in de vorige delen werden bijna alle servers door de community betaald, nu kan EA het grootste gedeelte van de servers zelf betalen omdat het huren waardeloos is.TetPr87 schreef op maandag 17 april 2017 @ 16:14:
Ik kan er ook echt niet bij waarom ze deze keuze hebben gemaakt
[ Voor 35% gewijzigd door NLsandman op 19-04-2017 07:41 ]
3x maar. Hij heeft mij 1x afgeschoten, dus hij heeft nog 2x tegoed
@NINjak, de mp18 trench vind ik ook

[ Voor 25% gewijzigd door Deathchant op 19-04-2017 08:28 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
[quote]NLsandman schreef op woensdag 19 april 2017 @ 07:27:
[...]
Afterburner overlay en dx12 probleem?
Klopt, dx12 weer uitgeschakkeld en de overlay werkt weer...ik dacht eerst
zelf aan de nvidea driver i.v.m nieuwe videokaart....
[...]
Afterburner overlay en dx12 probleem?
Klopt, dx12 weer uitgeschakkeld en de overlay werkt weer...ik dacht eerst
zelf aan de nvidea driver i.v.m nieuwe videokaart....
Dit is echt een prachtig filmpje op Reddit.
gast die Kamikaza voertuigen maakt met mijnen.
https://www.reddit.com/r/...c4_jeep_in_battlefield_1/
Dat is mijn roepingBobbLeeSwaggr schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:59:
Dit is echt een prachtig filmpje op Reddit.
Tot 2 updates geleden kon je nog mijnen in je zijspan plaatsen van je fietsje.
(beetje kamikaze driver uithangen

Thx, ga dit vandeweek proberen
1 van de dingen die ik mis uit BF4. Irritante tanker? Hop, C4 in je knar .. kan helaas niet meer
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Precies, dat was mijn reden ook in BF4, C4 er op plakken en er op af,,, er uit springen BAM.Arfman schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:19:
1 van de dingen die ik mis uit BF4. Irritante tanker? Hop, C4 in je knar .. kan helaas niet meer
Natuurlijk chat uit, want de meest lieve complimentjes krijg je naar je toe gewenst
Wel heel lief wat ze zeiden over je
Zonet de melding dat ik gebanned ben van Battlelog, kan ook helemaal niks meer joinen.... lekker dan
[ Voor 30% gewijzigd door PotatoChip op 20-04-2017 19:14 ]
Wat heb je geflikt danPotatoChip schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:05:
Zonet de melding dat ik gebanned ben van Battlelog, kan ook helemaal niks meer joinen.... lekker dan
Blijkbaar mocht een meme van de twin towers niet als profile pic... (was ook best wel provocerend). Nouja weten we dat ook weer dan maar even drie dagen wachten.
Moet ik mij ook zorgen maken over mijn avatar?

Twijfelachtig, ik zou het zekere voor het onzekere nemen en een andere zoeken/kiezen. Je weet het maar nooit met DiceNLsandman schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 07:11:
[afbeelding]
Verwijderd
Vindt hem niet twijfelachtig, niks mee aan de hand m.i. . Ben eigenlijk wel benieuwd naar Potatochip zijn profile pic, meer uit sensatieTankiej schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 07:51:
[...]
Twijfelachtig, ik zou het zekere voor het onzekere nemen en een andere zoeken/kiezen. Je weet het maar nooit met Dice
Over het spel, ben het een beetje beu aan het worden, speel eigenlijk voornamelijk conquest en moet eens maar wat anders proberen qua mode. Probeer servers wel eens te vinden met infantry only maar daar wordt je weer gelimiteerd qua wapens en lijkt mij weer leuk dat je alle wapens mag gebruiken, weet iemand zo'n server?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2017 09:58 . Reden: puur slordige zinnen geplaats ]
Ik persoonlijk vind hem ook niet verkeerd, maar ik probeer zoals Dice te denkenVerwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:57:
[...]
Vindt hem niet twijfelachtig, niks mee aan de hand m.i., in mijn ogen kan je hier niet veel achter denken. Ben eigenlijk wel benieuwd naar Potatochip zijn profile pic, meer uit sensatiewant kan zelf wel bedenken dat die niet in orde is.
[...]
Als je deze al een tijdje hebt ingesteld al profile picture zou ik mij niet zo zorgen maken. Ik had die van mij net een paar dagen ingesteld en ik had al gelijk een ban te pakken.NLsandman schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 07:11:
[afbeelding]
Neem maar gewoon aan dat hij heel erg verkeerd wasVerwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:57:
[...]
Vindt hem niet twijfelachtig, niks mee aan de hand m.i. . Ben eigenlijk wel benieuwd naar Potatochip zijn profile pic, meer uit sensatiewant kan zelf wel bedenken dat die niet in orde is.
Uitleg Operations in je Serverbrowser --->
*Start BF1 -- > They Shall Not Pass - List servers
(deze staat Constant op een random mode, ""krijg je Rush/WarPig../TDM Restart BF1"")
Heeft voor mij 4 reboots nodig gehad

Wala

Zodra je de lijst hebt, sla hem op voor je filter

Je ziet vervolgens de verborgen gamemode :BeakthroughLarge
Natuurlijk ook even alle mappen aan vinken
=Meer keus en fun voor @ Discord mocht het weer eens niet werken
Item stond op reddit, heb er een uitleg bij gemaakt, "topic werd snel gesloten en verwijdert ivm ""buggy""
ja ja , we zullen zien, tot nu toe kan ik gewoon alle lege + half + volle servers joinen"
Wel vaag, genoeg 64 player servers
Maar momenteel op 23-4-17 21:24 maar 2 40 players

Misschien ander tijdstip meer
*Start BF1 -- > They Shall Not Pass - List servers
(deze staat Constant op een random mode, ""krijg je Rush/WarPig../TDM Restart BF1"")
Heeft voor mij 4 reboots nodig gehad

Wala

Zodra je de lijst hebt, sla hem op voor je filter

Je ziet vervolgens de verborgen gamemode :BeakthroughLarge
Natuurlijk ook even alle mappen aan vinken
=Meer keus en fun voor @ Discord mocht het weer eens niet werken

Item stond op reddit, heb er een uitleg bij gemaakt, "topic werd snel gesloten en verwijdert ivm ""buggy""

Wel vaag, genoeg 64 player servers
Maar momenteel op 23-4-17 21:24 maar 2 40 players

Misschien ander tijdstip meer
[ Voor 14% gewijzigd door PatRamon op 23-04-2017 21:33 ]
Ik heb al een tijdje de volgende bug, als iemand je killt, krijg ik het verkeerde plaatje van het wapenen de verkeerde naam van de skin te zien. Bijvoorbeeld iemand killt je met een mondragon en je krijgt een plaatje van een hellriegel tirol te zien.
Heb het een paar weken.
Iemand die dit ook heeft?
Heb het een paar weken.
Same. Ik krijg soms zelfs een totaal ander wapen te zienmarcel4332 schreef op zondag 23 april 2017 @ 23:18:
Ik heb al een tijdje de volgende bug, als iemand je killt, krijg ik het verkeerde plaatje van het wapenen de verkeerde naam van de skin te zien. Bijvoorbeeld iemand killt je met een mondragon en je krijgt een plaatje van een hellriegel tirol te zien.
Heb het een paar weken.

[ Voor 3% gewijzigd door Alexknl op 23-04-2017 23:26 ]
Ik heb dit al sinds launch, of 1 van de eerste patches. Kan me ook niet herinneren dat ik ooit wel het goede wapen heb gezien.marcel4332 schreef op zondag 23 april 2017 @ 23:18:
Heb het een paar weken.
Gisteren na een echt lange tijd weer even goed battlefield 1 gespeeld, echt iets van 4 uur lang achter elkaar. Fock wat blijft de game toch dik. Het geluid is zo tyfus goed dat het je echt in die oorlog trekt gewoon. Ik hou er van
Als je het alleen constant achter elkaar speelt voor dagen lang dan waardeer je dat niet meer zo maar als je dan van andere games weer af komt en opnieuw weer gaat spelen dan merk je echt van: Ja dit is tering vet gewoon!
Vanavond om 22:00 een battlefield stream van de devs over de update die morgen werd verwacht, maar er waarschijnlijk toch niet gaat komen..
Deze game al tijden niet gespeeld. De laatste DLC ook maar 3 a 4 uurtjes gespeeld. Eerst dacht ik WOW, maar nu kan het me niet meer bekoren.
Geen idee wat het is, maar iets in de game houdt me niet geboeid.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik heb de game inmiddels ook alweer een paar weken verwijderd, maar ik heb hem dan ook grijs gespeeld omdat de game mij wel kon bekorenKorkss schreef op maandag 24 april 2017 @ 19:08:
Deze game al tijden niet gespeeld. De laatste DLC ook maar 3 a 4 uurtjes gespeeld. Eerst dacht ik WOW, maar nu kan het me niet meer bekoren.

Wanneer er een update komt zal ik hem wel weer spelen, vind de easter eggs toch wel intrigerend.
Irritant elke keer die "new ui update ready next time you restart".
Waarom blijft die melding niet weg?
Ff vraagje... enig idee hoe het cpu en gpu gebruik zich verhoudt tot andere (toekomstige) games? Beide zitten bij mij op 99%. Haal nog wel 60-70 fps....
net weer een keertje BF4 geïnstalleerd en gespeeld, maar die trekt
toch ook behoorlijk aan je cpu...zelfs meer dan BF1
Crimby...das wel hoog 99%..probeer anders iets lagere instellingen...
en je FPS vast te zetten op 60
Mijn GTX 1060 zit onder de 70 % ( 6700K )
toch ook behoorlijk aan je cpu...zelfs meer dan BF1
Crimby...das wel hoog 99%..probeer anders iets lagere instellingen...
en je FPS vast te zetten op 60
Mijn GTX 1060 zit onder de 70 % ( 6700K )
[ Voor 8% gewijzigd door luifel op 24-04-2017 22:16 ]
Waarom zou je geen hoge CPU en GPU usage willen? Een 70% usage betekent gewoon dat je performance die beschikbaar is niet gebruikt.
Ik snap dat ook niet zo. Zo lang de boel soepel draait op maximale settings maakt het mij geen drol uit of het nu 50%, 75% of 99% CPU/RAM gebruikt
Vaak bu'j te bang!
Geen idee hoe jij je spel start, maar als je vanuit Origin direct een spel wilt starten bij vrienden, dan willen dergelijke meldingen terugkomen.Paulus07 schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:16:
Irritant elke keer die "new ui update ready next time you restart".
Start BF1 eerst eens op vanuit Origin zonder je vrienden te joinen, dat hielp bij mij om de melding weg te krijgen mede omdat ik een splashscreen kreeg waarin informatie stond over de UI. Als je daardoor heen bent, zal het spel dat weten en jou niet meer lastig vallen.
P.s. gisteravond zomaar 3 discord leden zien ragequitten

Ik start de game altijd via de snelkoppeling op desktop of via origin zelf. ik join nooit andere sessies van vrienden (die hangen nog bij de ps4 variantZephyer schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:54:
[...]
Geen idee hoe jij je spel start, maar als je vanuit Origin direct een spel wilt starten bij vrienden, dan willen dergelijke meldingen terugkomen.
Start BF1 eerst eens op vanuit Origin zonder je vrienden te joinen, dat hielp bij mij om de melding weg te krijgen mede omdat ik een splashscreen kreeg waarin informatie stond over de UI. Als je daardoor heen bent, zal het spel dat weten en jou niet meer lastig vallen.
P.s. gisteravond zomaar 3 discord leden zien ragequitten![]()
![]()
![]()
-tom-562 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:02:
Ik snap dat ook niet zo. Zo lang de boel soepel draait op maximale settings maakt het mij geen drol uit of het nu 50%, 75% of 99% CPU/RAM gebruikt
Omdat er maar iets hoeft te gebeuren en ik krijg framedrops.. ik hou liever wat marge over... maargoed bij BF1 is dat wel prima, maar krijg ik over een maand dan een probleem met een andere game. Vandaar dat ik benieuwd ben hoe BF1 zich verhoud tot andere games :-)Tsurany schreef op maandag 24 april 2017 @ 23:07:
Waarom zou je geen hoge CPU en GPU usage willen? Een 70% usage betekent gewoon dat je performance die beschikbaar is niet gebruikt.
Dat is niet de juiste manier om er naar te kijken. Wat heb je liever?crimby schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:07:
[...]
[...]
Omdat er maar iets hoeft te gebeuren en ik krijg framedrops.. ik hou liever wat marge over... maargoed bij BF1 is dat wel prima, maar krijg ik over een maand dan een probleem met een andere game. Vandaar dat ik benieuwd ben hoe BF1 zich verhoud tot andere games :-)
Optie 1: Constant 60fps met 70% cpu usage en geen framedrops.
Optie 2: Vrijwel altijd 80fps met 100% cpu usage en af en toe drops naar 60fps.
Optie 2 zal een betere beleving geven mits je een 100hz scherm hebt. Heb je max 60hz dan maakt het niet extreem veel uit.
Ik zie wel het liefst dat hardware maximaal benut word, daar koop je het tenslotte voor.
Dat klopt wel, ware het niet dat ik nu af en toe framedrops heb naar 50fps soms iets minder.Tsurany schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:54:
[...]
Dat is niet de juiste manier om er naar te kijken. Wat heb je liever?
Optie 1: Constant 60fps met 70% cpu usage en geen framedrops.
Optie 2: Vrijwel altijd 80fps met 100% cpu usage en af en toe drops naar 60fps.
Optie 2 zal een betere beleving geven mits je een 100hz scherm hebt. Heb je max 60hz dan maakt het niet extreem veel uit.
Ik zie wel het liefst dat hardware maximaal benut word, daar koop je het tenslotte voor.
Heb net mijn GTX1060 geruild voor de GTX1070 dus hopelijk scheelt dat wat.
Ik heb trouwens een 1440p 75hz scherm.
Ben nog wel steeds benieuwd hoe BF games zich verhouden tov bv COD qua cpu en gpu.
Dan moet je of inderdaad je hardware upgraden of de instellingen verlagen. Doel is altijd om de hardware usage op 100% te hebben en de framerate hoog genoeg (door instellingen te verlagen) dat een framedrop geen vervelende gevolgen heeft.crimby schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:01:
[...]
Dat klopt wel, ware het niet dat ik nu af en toe framedrops heb naar 50fps soms iets minder.
Ben nog wel steeds benieuwd hoe BF games zich verhouden tov bv COD qua cpu en gpu.
Call of Duty zal ik me niet al te druk om maken. Tenzij ze echt sprongen gaan maken qua grafische kwaliteit zie ik geen reden, uitgezonderd slechte optimalisaties, om een slechtere performance te verwachten. Battlefield heeft grotere levels, mooiere effecten en meer detail.
Thanks dat is fijn om te horen!Tsurany schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:10:
[...]
Dan moet je of inderdaad je hardware upgraden of de instellingen verlagen. Doel is altijd om de hardware usage op 100% te hebben en de framerate hoog genoeg (door instellingen te verlagen) dat een framedrop geen vervelende gevolgen heeft.
Call of Duty zal ik me niet al te druk om maken. Tenzij ze echt sprongen gaan maken qua grafische kwaliteit zie ik geen reden, uitgezonderd slechte optimalisaties, om een slechtere performance te verwachten. Battlefield heeft grotere levels, mooiere effecten en meer detail.
Je zal echt je CPU moeten upgraden (als je nog de zelfde heb als in je sig) om de framedrops tegen te gaan EN ik denk/verwacht dat je FPS min of meer het zelfde zal zijn/blijven met je 1070 tov. de 1060 (of had je een 3Gb versie? Die is niet echt geschikt voor 1440p gamen!).crimby schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:01:
[...]
Dat klopt wel, ware het niet dat ik nu af en toe framedrops heb naar 50fps soms iets minder.
Die CPU (in je sig) zal dus de bottleneck zijn/blijven in het systeem met een 1070. Ik zie op YT mensen met een betere CPU een hogere FPS halen. Al weet ik niet met welke instellingen die (en jij) BF1 spelen.
Zelf haal ik met een AMD RX480, op 1080p en in Ultra minimaal 90 FPS. Een 1060 (6Gb) zou ongeveer het zelfde moeten doen. Ja, ik heb geen 1440p scherm maar wel een betere CPU en die zou bij jou veel meer helpen (ism. 1070)!
Heb inderdaad nog de i5 3550. Op 1080p icm de 1060 6gb haalde ik op ultra ook 80-100 fps maar had deze gecapt op 70 vanwege mijn oude scherm. Nu op high/ultra dus net 60-70 op 1440.NINjak schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:52:
[...]
Je zal echt je CPU moeten upgraden (als je nog de zelfde heb als in je sig) om de framedrops tegen te gaan EN ik denk/verwacht dat je FPS min of meer het zelfde zal zijn/blijven met je 1070 tov. de 1060 (of had je een 3Gb versie? Die is niet echt geschikt voor 1440p gamen!).
Die CPU (in je sig) zal dus de bottleneck zijn/blijven in het systeem met een 1070. Ik zie op YT mensen met een betere CPU een hogere FPS halen. Al weet ik niet met welke instellingen die (en jij) BF1 spelen.
Zelf haal ik met een AMD RX480, op 1080p en in Ultra minimaal 90 FPS. Een 1060 (6Gb) zou ongeveer het zelfde moeten doen. Ja, ik heb geen 1440p scherm maar wel een betere CPU en die zou bij jou veel meer helpen (ism. 1070)!
Als dit niet veel uithaalt (al is een 1070 voor 1440 sowieso wel een aanrader) wordt het inderdaad een upgrade van de rest...
Ik heb daar ook last van in BF1. Mijn CPU draait op 99% en GPU maar 60-70 soms 80. Het betreft een 1060 6GB en i5 6500. Zo zie je maar weer dat Intel niet echt geschikt is voor dit spel....
Jij hebt MINIMAAL 90 fps op ultra een 64 man operation met veel destruction in clusterfucks? Dat lijkt me sterk. Een overclockte 970, verglijkbaar met een 1060/480, houdt de 144 fps al amper vast op de laagste settings icm met een 4670K op 4,4 GHz. Toevoeging: en dan nog zijn er regelmatig drops onder de 144 in de sommige situaties. Zo'n diashow haalt wel wat van het speelgenot eruit, helemaal als je het speelt naast Overwatch of CSGO.NINjak schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:52:
[...]
Je zal echt je CPU moeten upgraden (als je nog de zelfde heb als in je sig) om de framedrops tegen te gaan EN ik denk/verwacht dat je FPS min of meer het zelfde zal zijn/blijven met je 1070 tov. de 1060 (of had je een 3Gb versie? Die is niet echt geschikt voor 1440p gamen!).
[ Voor 8% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 25-04-2017 17:14 ]
BF1 leunt erg op de cpu maar 60 fps op 1440p is vrij normaal voor de gtx1060, met de gtx1070 zul je rond de 70 a 80 fps zitten in bf1.crimby schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:01:
[...]
BF1 heeft minimaal 4 cores nodig, het beste draait het op 6 tot 8 cores, de 4 core cpu moet wel op 4 ghz of meer draaien om het gemis van 2 cores op te vangen.
Het is is ook niet voor niets dat de minimum specs wat betreft cpu zo hoog is in bf1, grafisch zijn de specs veel minder hoog.
Destruction, ground deformation, physics, knife animaties zijn allemaal scripts die op de cpu draaien, in de vorige battlefield versies zoals bf3 en bf4 had dice ivm cpu problemen een deel van de scripts uitgeschakeld, in bf1 zijn ze veel verder gegaan.
Leuk artikel bij de buren over een oude cpu en een nieuwe gpu:
https://nl.hardware.info/...videokaart-oude-processor
Mijn core i5 4670k draait op 4ghz en mijn rx480 zit op 1370 mhz en geheugen draait op 9 ghz, op standaard gpu kloks houd ik de 120 fps amper vast op 1920 x 1080 low. op ultra haal ik maximaal 75 fps met drops naar 60 fps bij standaard gpu klok, heb het nog niet met de over klok op de gpu getest.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:37:
[...]
Jij hebt MINIMAAL 90 fps op ultra een 64 man operation met veel destruction in clusterfucks? Dat lijkt me sterk. Een overclockte 970, verglijkbaar met een 1060/480, houdt de 144 fps al amper vast op de laagste settings icm met een 4670K op 4,4 GHz.
Vraag mij af wat voor een cpu ninjak heeft, zal nog eens wat testen op 4,5 ghz maar verwacht niet zo heel veel winst.
[ Voor 24% gewijzigd door NLsandman op 25-04-2017 17:02 ]
Diashow? Overdrijven is ook een vakA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:37:
[...]
Jij hebt MINIMAAL 90 fps op ultra een 64 man operation met veel destruction in clusterfucks? Dat lijkt me sterk. Een overclockte 970, verglijkbaar met een 1060/480, houdt de 144 fps al amper vast op de laagste settings icm met een 4670K op 4,4 GHz. Toevoeging: en dan nog zijn er regelmatig drops onder de 144 in de sommige situaties. Zo'n diashow haalt wel wat van het speelgenot eruit, helemaal als je het speelt naast Overwatch of CSGO.
Vaak bu'j te bang!
Ja, fair enough het is zeker geen diapresentatie
Toch vind ik het nog wel hinderlijk, zeker op low sensitivity tussen de explosies merk je het toch wel dat het accuraat maken van flicks in hectische situaties op close range een stuk minder worden. Dat is nu net waar ik in shooters het meeste plzier uit haal, vandaar.
Ik heb (sinds een tijdje) een AMD R7 1700x (3.9Ghz op alle cores) en of ik op een 64 man server zit/zat weet ik niet. De keren dat ik erop let zit ik echt niet/nooit onder de 90 fps (het schommelt tussen 90-110). Ik heb net even gekeken en AA-Post en HBAO staan uit, de rest staat op Ultra. Kan zijn dat ik toevallig steeds op een 40 man server zit geen idee maar zal er eens vaker op letten (als ik speel).NLsandman schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:52:
[...]
BF1 leunt erg op de cpu maar 60 fps op 1440p is vrij normaal voor de gtx1060, met de gtx1070 zul je rond de 70 a 80 fps zitten in bf1.
BF1 heeft minimaal 4 cores nodig, het beste draait het op 6 tot 8 cores, de 4 core cpu moet wel op 4 ghz of meer draaien om het gemis van 2 cores op te vangen.
Het is is ook niet voor niets dat de minimum specs wat betreft cpu zo hoog is in bf1, grafisch zijn de specs veel minder hoog.
Destruction, ground deformation, physics, knife animaties zijn allemaal scripts die op de cpu draaien, in de vorige battlefield versies zoals bf3 en bf4 had dice ivm cpu problemen een deel van de scripts uitgeschakeld, in bf1 zijn ze veel verder gegaan.
Leuk artikel bij de buren over een oude cpu en een nieuwe gpu:
https://nl.hardware.info/...videokaart-oude-processor
[...]
Mijn core i5 4670k draait op 4ghz en mijn rx480 zit op 1370 mhz en geheugen draait op 9 ghz, op standaard gpu kloks houd ik de 120 fps amper vast op 1920 x 1080 low. op ultra haal ik maximaal 75 fps met drops naar 60 fps bij standaard gpu klok, heb het nog niet met de over klok op de gpu getest.
Vraag mij af wat voor een cpu ninjak heeft, zal nog eens wat testen op 4,5 ghz maar verwacht niet zo heel veel winst.
Even een classic in een nieuw jasje (doe alsof je geen Duits verstaat)
[YouTube: https://youtu.be/j7D30mMW9SY]
[YouTube: https://youtu.be/j7D30mMW9SY]

hmm 37 - 9 tijdens TDM... men vond hem al verdacht...
Blijken er ook nog eens 30 headshots bij te zijn
Zo te zien speelde ie met automatico.
Blijken er ook nog eens 30 headshots bij te zijn

Zo te zien speelde ie met automatico.
Na de laatste updates reageert BF1 niet meer op input van de muis.
Dus de game start gewoon op. Ik zie de muis reageren maar niet meer op de muisclicks.
Ik kan dan alleen maar afsluiten via Taskmanager.
Andere games zoals Titanfall II reageren goed.
Weet iemand toevallig de oplossing.
Dus de game start gewoon op. Ik zie de muis reageren maar niet meer op de muisclicks.
Je zou de game kunnen repareren via origin of de map c:\gebruikers\jouw naam map\mijn documenten\bf1 verwijderen, bij het opstarten van bf1 wordt dit opnieuw aangemmaakt, let wel, je bent al je instellingen kwijt maat ja nu kun je ook niets:)Joshuatree schreef op woensdag 26 april 2017 @ 22:39:
Na de laatste updates reageert BF1 niet meer op input van de muis.
Dank je voor de tip.
Was ik vergeten er bij te schrijvem.
een repair gedaan, een uninstall gedaan, een andere muis geprobeerd.
Misschien heeft het met een video driver update te maken.
...to be continued...
Was ik vergeten er bij te schrijvem.
een repair gedaan, een uninstall gedaan, een andere muis geprobeerd.
Misschien heeft het met een video driver update te maken.
...to be continued...
Oké helaas toch geen ruil gehad.... nja mijn geld voor zijn oplichting.crimby schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:01:
[...]
(Inmiddels met Tweakers en politie al contact gehad)
Dat is klote.... en ook 1 van de redenen dat ik 2e hands spullen maar vaak gaat ophalen (en dan zeker naar de afstand kijk). Was het iemand die vaker verkocht had op tweakers of een "nieuwe"?crimby schreef op donderdag 27 april 2017 @ 08:17:
[...]
Oké helaas toch geen ruil gehad.... nja mijn geld voor zijn oplichting.
Een nieuwe... maar alles leek te kloppen en zou mijn kaart ruilen en had ook een adres gekregen... mja helaas helaasNINjak schreef op donderdag 27 april 2017 @ 11:33:
[...]
Dat is klote.... en ook 1 van de redenen dat ik 2e hands spullen maar vaak gaat ophalen (en dan zeker naar de afstand kijk). Was het iemand die vaker verkocht had op tweakers of een "nieuwe"?
Altijd kijken bij vraag en aanbod of iemand ( veel) positieve feedback heeft !crimby schreef op donderdag 27 april 2017 @ 08:17:
[...]
Oké helaas toch geen ruil gehad.... nja mijn geld voor zijn oplichting.
Je zeg zelf al..." een nieuwe "... natuurlijk mag je die ook een kans geven,
maar ik doe daar persoonlijk geen zaken mee....
[ Voor 16% gewijzigd door luifel op 27-04-2017 11:45 ]
Hij is nu bij mij wel een update aan het installeren. Vraag me niet waar de patch notes gevonden kunnen worden.RedBad9 schreef op maandag 24 april 2017 @ 18:55:
Vanavond om 22:00 een battlefield stream van de devs over de update die morgen werd verwacht, maar er waarschijnlijk toch niet gaat komen..
Via hun twitter ben ik op volgende webpagina geraakt: hierop staan de patchnotes: https://www.battlefield.c...id=31350&ts=1493288656768Sissors schreef op donderdag 27 april 2017 @ 12:12:
[...]
Hij is nu bij mij wel een update aan het installeren. Vraag me niet waar de patch notes gevonden kunnen worden.
Ik ook niet meer! Sowieso niet per post. Zelf heb ik overigens ook maar 2 reviews.luifel schreef op donderdag 27 april 2017 @ 11:43:
[...]
Altijd kijken bij vraag en aanbod of iemand ( veel) positieve feedback heeft !
Je zeg zelf al..." een nieuwe "... natuurlijk mag je die ook een kans geven,
maar ik doe daar persoonlijk geen zaken mee....
En je kan een update niet weigeren of overslaan?
Thanks, zal ik die file op voorhand even kopiëren om dan terug te zetten.Layumi schreef op donderdag 27 april 2017 @ 13:54:
Na nieuwe update keybindings allemaal foetsie
Bijna alle keys zijn anders bij mij door esdf ipv wasd.
[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 27-04-2017 16:09 ]
Sowieso kan het geen kwaad om backups te maken van je config files. Genoeg tools om dat voor elkaar te krijgen
Ik was net even voor de eerste keer op discord maar ik vroeg me af of de browser versie een beetje werkt bij jullie?
Zero.
Gewoon de desktop client pakken, werkt veel praktischer.Pelox schreef op donderdag 27 april 2017 @ 21:24:
Ik was net even voor de eerste keer op discord maar ik vroeg me af of de browser versie een beetje werkt bij jullie?
idd. gewoon die webbrowser versie ditchen (voor discord) en de client gebruikenTsurany schreef op donderdag 27 april 2017 @ 23:09:
[...]
Gewoon de desktop client pakken, werkt veel praktischer.
[ Voor 4% gewijzigd door NINjak op 27-04-2017 23:45 ]
Boel skins in de uitverkoop gedaan om de legendaddy Chauchat skin te kunnen kopen, nog even een potje proberen... "goh, hij is eigenlijk niet zo heel bijzonder..."
Was ik hem vergeten te equippen
Was ik hem vergeten te equippen

Ja ja, het is zo ver...
Mis jij ook die vervelende bugs van een paar maanden geleden?
Geen Nood!!! ze zijn terug met de mooiste Battlefield 1 Spring update !!!
*Update Notes (2,3gb)
https://www.battlefield.com/news/update-notes/spring-update

*Update Notes (2,3gb)
"Complete special weapon assignments to unlock each weapon."PatRamon schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 14:14:
Ja ja, het is zo ver...
![]()
![]()
*Update Notes (2,3gb)
Gáán we weer
De 1906 sniper heeft hopelijk wat te bieden, van de normale variant heb ik nog niet echt nuttig kunnen vinden.
Die unlockcriteria zijn haast nog kutter dan van de vorige update. 300 kills met de Selbstlader 1906 b.v., ik geloof dat ik overall uberhaupt maar 10 kills ermee heb
Vaak bu'j te bang!
300?! omfg-tom-562 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 20:09:
Die unlockcriteria zijn haast nog kutter dan van de vorige update. 300 kills met de Selbstlader 1906 b.v., ik geloof dat ik overall uberhaupt maar 10 kills ermee heb
Hmm... misschien nog maar eens werk maken van m'n audio killdetector en dan HC tdm spelen.
Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]
Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]
Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.