Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
^^ dat is natuurlijk leuk, maar als ik de server binnenkom en ik zie 12 of 15 keer [TWKR] dan zou ik hem peren :P (als BF1 noob) als de WaRRioR dat ik ben, accepteer ik de challenge en is het gewoon leuk om zo'n team dan te ownen })

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
PatRamon schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:39:
Nieuwe Optie in de CTE (optie Platoon toegevoegd).
Kunnen de Clans/Community's stoppen met vragen _O-
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben wel benieuwd of ze het daar wel mee voor elkaar krijgen om dan de Platoon in één team te laten zitten na een mapwissel. Niet zoals bij een party in Origin waar je na een map wissel vaak in verschillende teams terecht komt (bij meer dan 1 squad) :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
loewie1984 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:50:
^^ dat is natuurlijk leuk, maar als ik de server binnenkom en ik zie 12 of 15 keer [TWKR] dan zou ik hem peren :P (als BF1 noob) als de WaRRioR dat ik ben, accepteer ik de challenge en is het gewoon leuk om zo'n team dan te ownen })
Klopt vroeger zat ik ook wel in een paar community's, met eigen server,
Tja ga je zo ding opstarten en je ziet dat er 10 a 15man inzit van 1 groep, tja peer hem dan gewoon.
Haalde je de tag weg hadden ze het niet door :O

Daarom wil ik niet zo iets voor me naam hebben, gaan we met het discord groepje met 10/15man in operations is het 80%rage quit |:(

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Je kunt kiezen niet te representen, dan word geen tag getoond.
Als er een platoon gemaakt word dan moet de tag natuurlijk wel GoT zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Z
unfor schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:41:
Je kunt kiezen niet te representen, dan word geen tag getoond.
Als er een platoon gemaakt word dan moet de tag natuurlijk wel GoT zijn!
Dan heb je er alleen ook niks aan. Dan krijg je niet je vaandeltje bij de vlaggen.

En inderdaad, de tag moet GoT zijn, lijkt mij obvious.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-08 11:21
steveman schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:52:
Gloeiende! Weer een vastloper :S

Gebeurt ook echt alleen wanneer je flink voorstaat of spannend is...
8)7 snap helemaal wat je bedoelt.....
Ook directx message?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:18
freak-me-baby schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:34:
[...]

8)7 snap helemaal wat je bedoelt.....
Ook directx message?
Nee, bevroren beeld en geluid dat wegebt nadat alles wat bezig was afgespeeld is.

Heb taskmanager nodig om de boel daadwerkelijk te killen.

Intel + NVidia setup trouwens.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
BF1 voor het laats in december 2016 gespeeld en gisteren weer eens de spel comp opgestart. Lol moet je voor een vervolg 50 euro neertellen. Tel je dit op bij de luxe edition dan best een kostbare grap.

Hebben zo ook weer die domme opdrachten toegevoegd om een wapen vrij te spelen. Geprobeerd maar lukt voor geen meter om met een periscoop de 10 benodigde spots te halen.

Denk niet dat ik het vervolg aan ga schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 21:29
vanaf heden heb ik ook de DLC. (had een zwak momentje)

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Is het zo dat je om de nieuwe wapens te unlocken je de DLC moet kopen en volstaat de premium pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Premium pass = alle dlc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
TecTo schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:55:
BF1 voor het laats in december 2016 gespeeld en gisteren weer eens de spel comp opgestart. Lol moet je voor een vervolg 50 euro neertellen. Tel je dit op bij de luxe edition dan best een kostbare grap.

Hebben zo ook weer die domme opdrachten toegevoegd om een wapen vrij te spelen. Geprobeerd maar lukt voor geen meter om met een periscoop de 10 benodigde spots te halen.

Of je koopt niet de deluxe editie en je koopt alle DLCs voor €30. En dan heb je het totaal over €70 voor een hele hoop content.

Zelf ben ik geen groot fan van die opdrachten, vooral de mijn inziens echt stomme zoals de periscope spots. Tegelijk laten we wel wezen, we hebben hier ook al genoeg klachten gehad dat je geen opdrachten nodig had om wapens vrij te spelen in vanilla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
de luxe editie had ik al vanaf het begin. Daarmee kon je twee weken eerder spelen.. Toch maar de premium pass gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Hededaagse games hebben allemaal premium of season pass.

Als een game erg leuk is, dan koop je deze items. Het is iets goedkoper dan de dlc los.
Maar heb je al twijfels of je de game nog lang gaat spelen. Koop dan de dlc los. Je hebt ze niet nodig om te kunnen spelen.

Ik ben geen fan van preorder als je de game online gaat aanschaffen. Je geeft ze geld voordat ze iets opleveren.
Ik preorder alleen hardware

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16

-tom-562

Oliesjeik

Sissors schreef op woensdag 5 april 2017 @ 20:10:
[...]

Of je koopt niet de deluxe editie en je koopt alle DLCs voor €30. En dan heb je het totaal over €70 voor een hele hoop content.

Zelf ben ik geen groot fan van die opdrachten, vooral de mijn inziens echt stomme zoals de periscope spots. Tegelijk laten we wel wezen, we hebben hier ook al genoeg klachten gehad dat je geen opdrachten nodig had om wapens vrij te spelen in vanilla.
Ik vind het voornamelijk jammer dat DICE je dwingt in een bepaalde stijl/met een bepaald geweer te spelen, om iets te unlocken.
Verruim de criteria dan. I.p.v. X aantal kills met de M95 infantery, maak er dan b.v. 'X kills met infantery guns', zodat je niet gebonden bent aan 1 specifiek wapen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
-tom-562 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:44:
[...]

Ik vind het voornamelijk jammer dat DICE je dwingt in een bepaalde stijl/met een bepaald geweer te spelen, om iets te unlocken.
Verruim de criteria dan. I.p.v. X aantal kills met de M95 infantery, maak er dan b.v. 'X kills met infantery guns', zodat je niet gebonden bent aan 1 specifiek wapen.
Ik vind het idee opzich wel goed, 'x aantal kills met wapen y'. Dan verplicht je de spelers om ook een beetje kennis te maken met andere wapens, i.p.v. altijd hetzelfde wapen te kiezen in een bepaalde class. Over het algemeen is dat volgens mij ook wel goed gedaan, op een paar na (mortar, automatico..).
Als ze er van maken 'x aantal kills met een wapen in de categorie y' dan gebruikt iedereen hetzelfde wapen dat ze altijd gebruiken. Is ook wat voor te zeggen, maar ik vind een bepaald wapen aanwijzen een beter idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:21
TecTo schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:55:

Dit heb ik gisteren op nog geen 3 minuten gedaan. Monte Grappa operations, de sector na de eerste bunker en die gallery. Gewoon van boven op de rotsen vijanden spotten daar waar de tanks van jouw team zijn, en dan doen zij de rest wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Inmiddels de unlock gedaan voor de lebel 1886 maar beduidend meer tijd nodig. Voor een middelmatige tot slechte speler is het best veel werk. Reken mezelf tot deze categorie.

Een poging gedaan om de Ribeyrolles 1918 te unlocken maar die headshots is voor mij een hele toer.

Wat ik betreur is dat je veel moeite moet doen om een wapen te bemachtigen. Daarna komen de eerste gillers dat het wapen te op is en dan een dikke nerf volgt. Denk aan de Henry, Knockout etc.. Het is eigenlijk steeds van hetzelfde en zo krijgen de renners weer de overhand met een spray/run stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
-tom-562 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:44:
[...]

Grappig is dan weer wel dat je mensen om je heen hebt die simpelweg vragen of je bezig bent met unlocken van "X" of "Y". Reden is dat ik 90% van alle keren als Assault speel en toen juist als medic met een spuit aan het rondrennen was, die Bob ontgaat ook niet :+

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die unlocks is toch gewoon twee avondjes spelen en dan heb je ze wel? Zeker die headshots. Beetje rondrennen en op het hoofd sprayen. Of lekker snipers te grazen nemen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
Zephyer schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:01:
[...]

Grappig is dan weer wel dat je mensen om je heen hebt die simpelweg vragen of je bezig bent met unlocken van "X" of "Y". Reden is dat ik 90% van alle keren als Assault speel en toen juist als medic met een spuit aan het rondrennen was, die Bob ontgaat ook niet :+
Inderdaad als Zephy3r geen Assault speelt dan riekt het naar onraad :P

Vind zelf die unlocks wel leuk.Had het meeste ook wel binnen 2 avondjes. Ben door die unlocks wel fan geworden van de Gewehr M95 infantrie. Anders had ik die niet zo snel gekozen denk ik.

Ook dat ze je uitdagen verschillende melee wapens te gebruiken staat me aan.

Voor de gene die gister online waren en het Rank100 feestje hebben meegemaakt,
beschuit met Limpets: geniet ervan ;)

Beschuit met limpets

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nice nice d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
Hulde! :o

[ Voor 26% gewijzigd door Zephyer op 06-04-2017 13:10 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Gratz.... Shit, ben zelf nog steeds geen 100 (ja, daar moet je wel voor spelen, ik weet het).... dus nog geen beschuit van of voor mij ;)

[ Voor 3% gewijzigd door NINjak op 06-04-2017 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Tsurany schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:01:
Die unlocks is toch gewoon twee avondjes spelen en dan heb je ze wel? Zeker die headshots. Beetje rondrennen en op het hoofd sprayen. Of lekker snipers te grazen nemen.
2 avondjes spelen is voor mij 2, hooguit 3 uurtjes in totaal :P Plus dat ik sowieso relatief weinig kills maak, maar meer punten pak door het cappen van vlaggen of het reviven van mensen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 5 april 2017 @ 23:00:
Hededaagse games hebben allemaal premium of season pass.

Als een game erg leuk is, dan koop je deze items. Het is iets goedkoper dan de dlc los.
Maar heb je al twijfels of je de game nog lang gaat spelen. Koop dan de dlc los. Je hebt ze niet nodig om te kunnen spelen.

Ik ben geen fan van preorder als je de game online gaat aanschaffen. Je geeft ze geld voordat ze iets opleveren.
Ik preorder alleen hardware
Premium is goedkoper dan alle losse DLC's, maar het is daardoor niet persé meer waard. De ervaring leert toch dat van alle voorgaande BF games na BF3 slechts 1 of soms 2 veel gespeeld worden en blijven spelen. Je bent dan na het aanschaffen van die ene topper alsnog beter uit.

Tegen de tijd dat de vierde DLC uitkomt, zal het mij benieuwen hoeveel mensen de game nog spelen als vanilla nu al aan het leeglopen is of in elk geval meig map/mode niet kan spelen in het weekend door gebrek aan spelers. Hou premium lekker in je zak zou ik zeggen en laat DICE maar werken voor dat geld en een topper van een DLC af te leveren. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

-tom-562 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:16:
[...]

2 avondjes spelen is voor mij 2, hooguit 3 uurtjes in totaal :P Plus dat ik sowieso relatief weinig kills maak, maar meer punten pak door het cappen van vlaggen of het reviven van mensen
Precies dit. En 2 a 3 uur spelen is voor mij al ongeveer een week aan playtime, sommige mensen hebben werk en een gezin ;)

Als ik die MP18 optical headshot assignment niet had "valsgespeeld" was ik nu nog niet klaargeweest, en aangezien dat een waardeloos wapen is voor mij ook nog eens flink m'n spelplezier vergald. Assignments zijn leuk maar ze moeten wel iets bijdragen aan het team (zoals de resupplies en revives).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
-tom-562 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:16:
[...]

Dat inderdaad, voor mij dan wellicht 4 uurtjes bij elkaar op 2 avonden, maar meer zal het niet zijn. Daarnaast vind ik ook niet elke klasse even leuk om mee te spelen, ik kan geen uur lang Scout of Medic spelen. Dus dan ga ik weer terug naar Support, Assault of Tanker als ik er eentje te pakken kan krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:20:
[...] zal het mij benieuwen hoeveel mensen de game nog spelen als vanilla nu al aan het leeglopen is of in elk geval meig map/mode niet kan spelen in het weekend door gebrek aan spelers. [...]
Snap totaal niet waar je dit vandaan haalt?
Hoe vaak we op Discord niet zeggen, 'laten we een ronde of wat op een vanilla map doen' en we binnen een aantal minuten in een volle server zitten (en dan is het niet eens weekend :X )?

En nee, ik ga niet vragen naar stats van playerbase oid., het is puur een reactie op de uiting dat een map niet gespeeld kan worden bij het gebrek aan spelers. O-)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Zephyer schreef op donderdag 6 april 2017 @ 16:16:
[...]

Hoe vaak we op Discord niet zeggen, 'laten we een ronde of wat op een vanilla map doen' en we binnen een aantal minuten in een volle server zitten (en dan is het niet eens weekend :X )?

En nee, ik ga niet vragen naar stats van playerbase oid., het is puur een reactie op de uiting dat een map niet gespeeld kan worden bij het gebrek aan spelers. O-)
Ligt wel een beetje aan de mode. Conquest gaat makkelijk inderdaad, daar zijn genoeg spelers. Maar bij Operations hebben we al een paar keer gehad dat je minutenlang wacht en er gewoon geen enkele speler bij komt, of maar één of twee.
Al kan dat ook aan de quickmatch liggen, die is wel vaker stuk volgens mij. Nu komen we ook elke keer in niet EU servers terecht en hebben we gigantische hoge ping :/

[ Voor 10% gewijzigd door Tankiej op 06-04-2017 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Pigeons gaat altijd lastig inderdaad .... :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:17
Ook hier merk ik wel dat het toch wel minder aan het worden is,met operations.Vaak lege servers,die ook niet snel vol lopen ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zephyer schreef op donderdag 6 april 2017 @ 16:16:
[...]

Idd voor standaard conquest, maar als je operations of een andere gamemode wil spelen kan je regelmatig lang wachten op speelbare aantallen spelers is mijn ervaring. Maar of over een maand of wat de conquest modes op de nieuwe DLC maps nog veel gespeeld wordt, dat durf ik wel te betwijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Vanilla conquest zal altijd wel te spelen zijn maar de premium mappen gaan wel minder gespeeld worden, toen we onze close quarter bf3 server sloten was de reden dat er nog maar plek was voor 2 servers, na al die ddos aanvallen hadden we geen behoefte meer om nog een server te vullen, een andere server ddossen omdat er geen ruimte was voor 3 servers is wel heel erg laag en zover wilden wij niet gaan.

Wat misschien wel een voordeel is voor bf1 is dat dice de komende 3 jaar geen nieuwe battlefield uit brengt, de die hards blijven bf1 wel spelen.

Ik hoop dat dice met een goede patch komt voor they shall not pass, de enige map die goede balance heeft is fort vaux, van mij mogen ze de vehicle spawns bij de vlaggen wel aanpassen, heb al diverse potjes mee gemaakt dat je de base bijna niet meer uit kunt, omsingeld door tanks en van boven plat gegooid door fighters en bombers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Sowieso een patch v.w.b. het spawnen van 'mensen'.
Zo vaak gehad dat iemand precies achter of voor me spawned... 8)7

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Is het jullie ook opgevallen dat er NOOIT meer FairFight bans worden uitgedeeld sinds een paar weken?

Het lijkt wel of ze hem minder scherp hebben afgesteld.. En dat terwijl er toch zat zijn die cheaten.
Deze bijvoorbeeld gister tegengekomen: https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/Snack_Yaser
Staat op battlefieldtracker met ranks 38 op de eerste pagina, top 0,1%, met score/min. Gewoon dikke aimbot, van alle afstanden met de chauchat alles raak. Spectators waren hem al aan het volgen en hadden hem al gereport enzo, maar geen ban uitgedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
RedBad9 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:03:
Is het jullie ook opgevallen dat er NOOIT meer FairFight bans worden uitgedeeld sinds een paar weken?

Het lijkt wel of ze hem minder scherp hebben afgesteld.. En dat terwijl er toch zat zijn die cheaten.
Deze bijvoorbeeld gister tegengekomen: https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/Snack_Yaser
Staat op battlefieldtracker met ranks 38 op de eerste pagina, top 0,1%, met score/min. Gewoon dikke aimbot, van alle afstanden met de chauchat alles raak. Spectators waren hem al aan het volgen en hadden hem al gereport enzo, maar geen ban uitgedeeld.
Hmm inderdaad, daar zeg je wat. Nu vond ik die tekstspam ook niet echt iets toevoegen aan m'n spelbeleving... Maar als dit betekent dat er geen cheaters meer worden gepakt :S

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Goed opgemerkt ja, nu je het zegt...

Overigens gisteravond een lekkere pot operations gespeeld met al die desert maps. Vooral Sinai desert ging heerlijk :P In de fighter plane met de Trench layout, samen met een andere Nederlandse jongen (die stond aan het eind zelfs iets van 80-0 ofzo :P), ik begin het nu aardig door te krijgen. Zeker als de tegenstander niks doet met de AA is echt makkelijk kills naar binnen harken. Helaas werd mijn killstreak (30 kills o.i.d. :P) net voor het einde beeindigd door een heavy tank die mij uit de lucht schoot.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Gisteravond ook een kerel gezien die, al fappend in een tank, op 60-0 stond.
Stond daardoor stijf #1 bij de vijand, toch leuk als je dan alsnog wint... :Y)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-09 15:05
Ik meldt me hier ook even als speler. Ben niet super sociaal en een beetje introvert(In het begin natuurlijk :p), echter ben ik wel een goede teamspeler en speel ik over het algemeen altijd met één van mijn beste vrienden. Mochten jullie willen kunnen jullie me toevoegen op Origin. Player alias : https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/The-Andeehh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Zephyer schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:59:
Gisteravond ook een kerel gezien die, al fappend in een tank, op 60-0 stond.
Stond daardoor stijf #1 bij de vijand, toch leuk als je dan alsnog wint... :Y)
Al was het nog wel close maar we hebben ze toch nog op tijd ingehaald ;)
Was het niet 1000-991 geworden... en het belangrijkste is toch dat je op het eind uiteindelijk de meeste punten heb :+
bac0tje schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:16:
Ik meldt me hier ook even als speler. Ben niet super sociaal en een beetje introvert(In het begin natuurlijk :p), echter ben ik wel een goede teamspeler en speel ik over het algemeen altijd met één van mijn beste vrienden. Mochten jullie willen kunnen jullie me toevoegen op Origin. Player alias : https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/The-Andeehh/
Kom op Discord en je kan zo meespelen ;)

Nog even een sidenote: De meeste spelen (zeker door de weeks) in de avond en heel gek gezegd er is een vroege en late "ploeg" (en een aantal spelers er tussen in)! :+

[ Voor 43% gewijzigd door NINjak op 07-04-2017 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bac0tje
NINjak schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:18:
[...]

Al was het nog wel close maar we hebben ze toch nog op tijd ingehaald ;)
Was het niet 1000-991 geworden... en het belangrijkste is toch dat je op het eind uiteindelijk de meeste punten heb :+

[...]

Kom op Discord en je kan zo meespelen ;)

Nog even een sidenote: De meeste spelen (zeker door de weeks) in de avond en heel gek gezegd er is een vroege en late "ploeg" (en een aantal spelers er tussen in)! :+
Ik zal van de week eens kijken. Wat speelt het gros van jullie het liefst, Conquest en Operations normal?
Overigens ook een plane-geek met wat skills. Kun je hulp gebruiken @Tsurany ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Gewoon s'avonds een keer halo zeggen op dicord https://discord.gg/zfeG8Tr en er zijn dan genoeg mensen die je kan joinen. Hier aanmelden heeft denk ik niet veel zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bac0tje schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:03:
[...]

Ik zal van de week eens kijken. Wat speelt het gros van jullie het liefst, Conquest en Operations normal?
Overigens ook een plane-geek met wat skills. Kun je hulp gebruiken @Tsurany ;) ?
Veel operations en conquest maar ook af en toe frontlines. Hulp is altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ik meldt me hier ook even als speler. Ben niet super sociaal en een beetje introvert[...]
De gemiddelde tweaker dus :P
Je bent welkom zolang je niet een mogelijke resurrection wegdrukt, ergens in de heuvels gaat liggen met een kampvuurtje of een overmatig actieve poes hebt die we kunnen horen :+
NINjak schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:18:
[...]

*O*

//edit:
nieuws: Battlefield 1 krijgt maandelijkse updates

[ Voor 35% gewijzigd door Zephyer op 07-04-2017 14:23 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-08 11:21
Zephyer schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:04:
Sowieso een patch v.w.b. het spawnen van 'mensen'.
Zo vaak gehad dat iemand precies achter of voor me spawned... 8)7
Haha ik vind het toch altijd heerlijk als ik die spawn plekken bij Operations een beetje door heb om mijn k/d ratio weer wat op te hogen :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bac0tje
Zephyer schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:45:
[...]

De gemiddelde tweaker dus :P
Je bent welkom zolang je niet een mogelijke resurrection wegdrukt, ergens in de heuvels gaat liggen met een kampvuurtje of een overmatig actieve poes hebt die we kunnen horen :+

[...]

*O*

//edit:
nieuws: Battlefield 1 krijgt maandelijkse updates
Nee hoor. Wees niet bang.
PTFO met Lebel 1886 infantry of Ribbeyrolled' en anders plane of tank _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:21
RedBad9 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:03:

Stats zijn niet enorm bovengemiddeld ofzo, dit kan prima een legit speler zijn. Sommigen zijn echt goed. ;)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Uffeltje schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:15:
[...]

Stats zijn niet enorm bovengemiddeld ofzo, dit kan prima een legit speler zijn. Sommigen zijn echt goed. ;)
Top 0.1% score/minute

Gemiddelde ligt bij zulke grote populaties hoogstwaarschijnlijk op 50% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
steveman schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:19:
[...]

Top 0.1% score/minute

Gemiddelde ligt bij zulke grote populaties hoogstwaarschijnlijk op 50% ;)
Mijn score per minute in BF4 zit ook op bijna 6000. Cheater? Nee, gewoon veel spelen met dubbel XP en daarnaast ook nog eens een boost inzetten.

Sinds dubbel XP in de game zit, en al helemaal met de laatste double XP events, zegt SPM niet heel veel meer.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Uffeltje schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:22:
[...]

Mijn score per minute in BF4 zit ook op bijna 6000. Cheater? Nee, gewoon veel spelen met dubbel XP en daarnaast ook nog eens een boost inzetten.

Sinds dubbel XP in de game zit, en al helemaal met de laatste double XP events, zegt SPM niet heel veel meer.
Geen idee wat de rest van de populatie doet in BF4...

top 30 vs top 40% okay in die marges kun je nog eens wisselen met invloeden die je daar noemt, maar de top 0.1% als menselijk mogelijk beschouwen...

Sorry, daarvoor ben zelfs ik te goed in statistiek, daar is wat aan de hand. Kan ook een bug zijn op bftracker natuurlijk, maar door "heel goed" te zijn. Neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Uffeltje schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:15:
[...]

op eerste gezicht wel, maar als je verder kijkt naar zijn percentage headshots dan valt hij door de mand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
unfor schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:38:
[...]
op eerste gezicht wel, maar als je verder kijkt naar zijn percentage headshots dan valt hij door de mand.
In dat opzicht wel inderdaad.

Maar door met dubbel XP te spelen kan je gemakkelijk een SPM van 5000+ halen. Onderstaande score haalde ik afgelopen week tijdens iets meer dan een uur spelen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bxPt2Fx.jpg

Dubbel XP maakt de SPM stat overrated.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie soms spelers raar door het level glijden, waar heeft dat mee te maken? Zat te denken aan een opmerking tijdje terug hier, een soort truukje, door te sprinten, en dan knielen en en weer door sprinten, dat je dan moeilijker te raken bent, is dat het het glijden door het level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:53:
Zie soms spelers raar door het level glijden, waar heeft dat mee te maken? Zat te denken aan een opmerking tijdje terug hier, een soort truukje, door te sprinten, en dan knielen en en weer door sprinten, dat je dan moeilijker te raken bent, is dat het het glijden door het level?
bukken tijdens het rennen, ik ben er geen fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 21:56:
[...]
bukken tijdens het rennen, ik ben er geen fan van.
Maar dat is dus dat truukje en dan zie ik dus dat men glijdt? Dat bukken zie je dan niet want ze blijven rechtop staan. En nee ziet klote uit en jammer dat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
Zal binnenkort ook maar eens joinen als mijn pc weer in elkaar zit, zit al een tijdje op de discord maar join nooit te voice channels

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 22:06:
[...]
Maar dat is dus dat truukje en dan zie ik dus dat men glijdt? Dat bukken zie je dan niet want ze blijven rechtop staan. En nee ziet klote uit en jammer dat het kan.
Klopt, je maakt misbruik van de animatie die ze hebben toegevoegd, in dit geval de sprint-slide. De hitboxes lopen tijdens de animaties nogal spaak dus je bent moeilijker te raken in open veld en je hebt gratis kills als je dat gebruikt om hoekjes.

Idem met klimmen over muren/muurtjes en melee charges. Jammer? Ja, maar al eeuwig een onderdeel van battlefield. Om maar wat te noemen: in BF2 had je al dolphin diven, in BF3 de vaulting animaties & de revive met primary ipv pistol, in BF4 de revive slope trick & de 180 sprint jump draai.

Hoort gewoon bij t spelletje ondertussen wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand bevestigen dat de content die er sinds het begint alleen voor multiplayer is. Ik speel single-player en ik heb nog geen missie ontdekt daarvoor. Of mis ik wat en zo ja, welke dan?

En weet iemand hoe het met de DLC's zal gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:17

nelizmastr

Goed wies kapot

Verwijderd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:04:
Kan iemand bevestigen dat de content die er sinds het begint alleen voor multiplayer is. Ik speel single-player en ik heb nog geen missie ontdekt daarvoor. Of mis ik wat en zo ja, welke dan?

En weet iemand hoe het met de DLC's zal gaan?
De focus ligt op Multiplayer. Voor alleen Single Player zou ik geen Battlefield
of vergelijkbare AAA shooter kopen....

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
steveman schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:18:
[...]

Hmm inderdaad, daar zeg je wat. Nu vond ik die tekstspam ook niet echt iets toevoegen aan m'n spelbeleving... Maar als dit betekent dat er geen cheaters meer worden gepakt :S
Misschien security trough obscurity of te wel geen ban messages meer zodat we ook niet klagen dat er veel cheaters zijn in bf1 :P

Hello Battlefield players,
We’ve recently addressed an issue where players have been wrongfully banned from Battlefield 1. The cause was a single legitimate third party application tampering with the Battlefield 1 process, triggering a game/internal check against the player which in turn was reported to FairFight for automatic banning. Disabling the specific policy in our anti-cheat software has corrected the issue and we have lifted the ban on the affected players.

We approach anti-cheat systems cautiously. We take every step needed to suspend those who violate our Terms of Service, but also mitigate instances where an innocent player may be banned.

If you feel that you have been wrongfully suspended by our anti-cheat systems, please reach out to us at http://help.ea.com .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Hmmmmk...
[...]a single legitimate third party application[...]
Welke dan... :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nelizmastr schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:34:
[...]

De focus ligt op Multiplayer. Voor alleen Single Player zou ik geen Battlefield
of vergelijkbare AAA shooter kopen....
Dat had ik al door. Maar mijn vraag was of de uitbreidingen na begin (want er zaten wel behoorlijk wat single-player missies is in het begin) alleen multiplayer betreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ja

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Het vermoeden is commodo, hoe en waarom een internet security pakket invloed heeft op fairfight
vertelt men niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
wth, wat duurt het laden van een map/potje ineens super lang :S blijft maar op "loading game" hangen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks. Iemand al enig idee of de DLC's ook single-player missies bevatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:00
Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:23:
[...]

Thanks. Iemand al enig idee of de DLC's ook single-player missies bevatten?
Zoals het er nu naar uitziet zullen alle DLC's alleen maar multiplayer content bevatten.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Yesss ook ik kan m'n feestje vieren *O* Bierrrrrtje level 100...

Geheel in traditie: Beschuit met limpets! :9
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/15mbsz5.png

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
MaikelG schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:19:

[afbeelding]
Gefeliciteerd... mooi plaatje, zelf gemaakt of goed gejat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
Het zou eens tijd worden! Nu nog 110 worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

NINjak schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:47:
[...]

Gefeliciteerd... mooi plaatje, zelf gemaakt of goed gejat? ;)
Beetje fotosoepen he :D
Idee van BobLeeSwagger natuurlijk .. maar invulling is geheel eigen creatie :*)

[ Voor 21% gewijzigd door MaikelG op 09-04-2017 18:36 ]

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
MaikelG schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:34:
[...]

Beetje fotosoepen he :D
Idee van BobLeeSwagger natuurlijk .. maar invulling is geheel eigen creatie :*)
Goed gedaan... zeker voor een docent ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Zie mijn fps niet meer rechtsboven in scherm
perfoverlay.drawfps 1 Werkt ook niet, is dat veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cthV7dw4SB3Jq4KpYxGxUsmQ/full.png

We are excited to announce our new map for Battlefield 1, MP Trench and that you will be able to try it out for the very first time right here on CTE. During the next few weeks we look forward to playing this new Trench themed map with you, and we would be extremely grateful if you could provide the feedback needed to make this level shine. This map is focused on frantic infantry based close combat in and between trenches and also as a Battlefield 1 first, we are excited to announce that this will be our very first nighttime map. You will be able to test this maps first iteration already on the 6th of April, where we will be having Conquest mode up and running for 2 days here on CTE.

During this very early playtest session we are looking for feedback on the following topics:

Placement of conquest points
Distance between conquest points
The size of the conquest point capture areas
Layout of the main paths between the conquest points
Nighttime visibility
Special Conquest Points setup – Teams will have pre-owned flags and special start of round spawns
Vehicles – Are there enough? Are they useful?
Cover – Is there enough cover on the map?
Major geometry bugs, glitches and exploits
As this map is under early development we would kindly ask you not to feedback on any of the following as it´s things that we are already working on improving:

Minor graphical issues
Sound issues
Any other smaller bugs
Horse traversal in trenches
Once you have played the map a few times help us out by filling in our survey: https://www.surveymonkey.com/r/88YL3D5

We are looking forward to your feedback and hope to see you on this nighttime Battlefield!

All the best!

/DICE TEAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Tsurany schreef op maandag 10 april 2017 @ 18:28:

[...]
You will be able to test this maps first iteration already on the 6th of April, where we will be having Conquest mode up and running for 2 days here on CTE.

[...]
Dus.. Hij is alweer offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tankiej schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:12:
[...]

Dus.. Hij is alweer offline?
Foutje in de datum, patch is vandaag uitgekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer

[afbeelding]
Hulde!
Dat vraagt om een rondje ... bier :Y

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
luifel schreef op maandag 10 april 2017 @ 17:07:
Zie mijn fps niet meer rechtsboven in scherm
perfoverlay.drawfps 1 Werkt ook niet, is dat veranderd?
Neem het volgende (compleet) over.

-PerfOverlay.DrawFps 1

Klik met rechtermuisknop op het Battlefield™ 1 logo, ga dan naar "Game Properties" dan naar "Advanced Launch Options" en vul daar de bovenstaande regel in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
De nieuwe map ziet er wel tof uit hoor wat ik tot nu toe gezien heb (early build op de CTE). Sowieso hoop ik nog wel wat meer night maps te zien nu je geen "night" scopes meer hebt.

Misschien dan toch maar de season pass overwegen als daar ook nog maps bij komen bovenop de standaard DLC's (is het ze toch weer gelukt :P)

[YouTube: https://youtu.be/p7stjP6ySZg]

[ Voor 22% gewijzigd door raiders op 10-04-2017 21:38 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
NINjak schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:18:
[...]

Neem het volgende (compleet) over.

-PerfOverlay.DrawFps 1

Klik met rechtermuisknop op het Battlefield™ 1 logo, ga dan naar "Game Properties" dan naar "Advanced Launch Options" en vul daar de bovenstaande regel in. ;)
....werkt niet, kan het niet vinden...

[ Voor 5% gewijzigd door luifel op 10-04-2017 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
luifel schreef op maandag 10 april 2017 @ 22:10:
[...]

....werkt niet, kan het niet vinden...
Ik heb het zelf niet ... maar heb het e.e.a. op google gezocht, dit is wellicht ook nog een optie?
1: Right click in origin on BF1 and select properties.
2: Goto the extended tab and you see under the language selection an empty box insert this line there:
-PerfOverlay.DrawFps 1 -PerfOverlay.FpsDisplayScale 3

Now save.
Done.

BTW the "-" is needed the displayscale is set to 3 you can lower or increase that value to get a smaller or bigger FPS display.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zephyer schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 08:17:
[...]

Ik heb het zelf niet ... maar heb het e.e.a. op google gezocht, dit is wellicht ook nog een optie?

[...]
Heb het net gedaan want krijg ook continu het gele fps logo recht is in beeld, het werkt bij wel de fps meter.
Gewoon naar origin toe , game bibliotheek, en spel instellingen en daar het plaatsten van... ,

Ik vind het vaak niet lekker lopen hier maar mijn pc is ook erg gedateerd, i5 4670k, 16 gig, 780 gtx,(speel op dx 11, 1920x1200 en alles op medium op een 24 inch scherm, Vertical synch-off, anti post-off, ambient occl-off, cpu memory-off,frame limiter 200, is misschien beter om in bf1 hardware topic daar eens goed uit de doeken te doen hoe ik me instellingen heb staan en me wat meer gedetailleerde hardware specs misschien. Heb verder geen tweaks uitgevoerd.
Nu met de fps meter zie ik dat nogal meevalt maar toch zou ik wel een upgrade willen doen.
Zit de denken of een 1080 kaart of een i7 processor, eerst maar 1 onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik gebruik altijd de msi afterburner + riva tuner statistics om je videokaart en mem gegevens samen met de fps weer te geven links boven in de hoek. Geen gezeik met configuratie aanpassen. Is dat geen optie?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 08:59:
[...]

Heb het net gedaan want krijg ook continu het gele fps logo recht is in beeld, het werkt bij wel de fps meter.
Gewoon naar origin toe , game bibliotheek, en spel instellingen en daar het plaatsten van... ,

Ik vind het vaak niet lekker lopen hier maar mijn pc is ook erg gedateerd, i5 4670k, 16 gig, 780 gtx,(speel op dx 11, 1920x1200 en alles op medium op een 24 inch scherm, Vertical synch-off, anti post-off, ambient occl-off, cpu memory-off,frame limiter 200, is misschien beter om in bf1 hardware topic daar eens goed uit de doeken te doen hoe ik me instellingen heb staan en me wat meer gedetailleerde hardware specs misschien. Heb verder geen tweaks uitgevoerd.
Nu met de fps meter zie ik dat nogal meevalt maar toch zou ik wel een upgrade willen doen.
Dat BF1 topic lijkt me een puik plan, al moet ik zeggen dat we bijna dezelfde specs hebben (hardware).
(niet geheel zeker over de i5 variant, ben niet een ontzettende hardware man :P )

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Bedankt voor de antwoorden inzake FPS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musje83
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 14:52
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 08:59:
[...]Ik vind het vaak niet lekker lopen hier maar mijn pc is ook erg gedateerd, i5 4670k, 16 gig, 780 gtx,(speel op dx 11, 1920x1200 en alles op medium op een 24 inch scherm, Vertical synch-off, anti post-off, ambient occl-off, cpu memory-off,frame limiter 200, is misschien beter om in bf1 hardware topic daar eens goed uit de doeken te doen hoe ik me instellingen heb staan en me wat meer gedetailleerde hardware specs misschien. Heb verder geen tweaks uitgevoerd.
Och, wat is gedateerd... Heb een vrijwel identiek systeem maar ik heb mijn i5-3470 ingewisseld voor een i7-2600 (want hyperthreading) en het loopt heerlijk. Kan alle games nog op high/ultra spelen en mis eigenlijk helemaal niets. Ik zou als ik jou was eerder een simpele i7 upgrade doen, BF1 houdt wel van hyperthreading namelijk. Mijn CPU verbruik zat constant tegen die 100% aan te hikken, nu met de oudere maar hyperthreaded i7 heb ik daar veel minder last van. En een i5-4670k... Die paart denk ik beter met de GTX 1070, de 1080 zit al tegen bottleneck aan. Bespaar je de moeite, stop dan het verschil 1070-1080 in een i7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:50
Deathchant schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:33:
Ik gebruik altijd de msi afterburner + riva tuner statistics om je videokaart en mem gegevens samen met de fps weer te geven links boven in de hoek. Geen gezeik met configuratie aanpassen. Is dat geen optie?
Dit inderdaad. Of ingame op ALT+Z drukken om het Nvidia paneel weer te geven, hier kun je ook de FPS meter makkelijk aan en uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Alexknl schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:27:
[...]

Dit inderdaad. Of ingame op ALT+Z drukken om het Nvidia paneel weer te geven, hier kun je ook de FPS meter makkelijk aan en uit zetten.
Zo maar dat ding (NVIDIA paneel) is fubar... kan niets aanzetten v.w.b. opnames.
Reageert gewoon niet :X

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:50
Zephyer schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:05:
[...]

Zo maar dat ding (NVIDIA paneel) is fubar... kan niets aanzetten v.w.b. opnames.
Reageert gewoon niet :X
ALT+Z > instellingen (dat wieltje) > HUD layout > FPS teller > 1 van de 4 posities aanwijzen.
Zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
raiders schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:33:
De nieuwe map ziet er wel tof uit hoor wat ik tot nu toe gezien heb (early build op de CTE). Sowieso hoop ik nog wel wat meer night maps te zien nu je geen "night" scopes meer hebt.
Heb hem net even opgestart, conclusie het gratis is aan alles te merken.
(ook al is het begin face)
Vrij weinig aan, na 30min al gezien 8)7 totaal niks night's aan
+rare air lampen, net of er in het midden van de map een festival bezig is :X 8)7

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Alexknl schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:38:
[...]

ALT+Z > instellingen (dat wieltje) > HUD layout > FPS teller > 1 van de 4 posities aanwijzen.
Zou moeten werken.
Ik doel niet op FPS, eerder op 'opnemen' van gameplay (laatste 5 minuten). ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
Zephyer schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:55:
[...]

Ik doel niet op FPS, eerder op 'opnemen' van gameplay (laatste 5 minuten). ;)
Met alt+Z kun je instellingen doen voor nvidia shadowplay, met alt+F10 doe je een opname van een X aantal ingestelde minuten. (Standaard 5 min)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
PatRamon schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:38:
[...]
+rare air lampen, net of er in het midden van de map een festival bezig is :X 8)7
Wikipedia: Searchlight
Searchlights were first used in the First World War to create "artificial moonlight" to enhance opportunities for night attacks by reflecting searchlight beams off the bottoms of clouds, a practice which continued in the Second World War. The term "artificial moonlight" was used to distinguish illumination provided by searchlights from that provided by normal moonlight, which was referred to as "movement light" in night-time manoeuvers.[4] Searchlights were also heavily used in the defense of the UK against German nighttime bombing raids using Zeppelins.

[ Voor 50% gewijzigd door SmokingCrop op 11-04-2017 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 23:12
Helaas lijkt het over en uit voor Battlefield 1.
Heel lastig om in de avond nog 40p operations te kunnen spelen, quickmatch is voor even leuk maar dat is alleen 64p en vaak dezelfde maps.
Conquest, trekt ons niet zo op battlefield 1.
Gelukkig heb ik de dlc los gekocht, want veel activiteit is er ook niet op die mappen

Jammer dat het spel nu al zo uitgestorven is.

Battlefield 4 hebben we sinds de launch gespeeld tot bf 1 uitkwam maar daar nooit echt problemen met servers gehad het is ook een gemist dat er geen operations servers zijn met een map rotatie.

[ Voor 20% gewijzigd door Bassbounce op 12-04-2017 07:44 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Ik heb kort geleden de DLC maps uitgeprobeerd en ik moet toch zeggen dat het me echt tegenvalt. Ik vind dat de maps weinig speciaals hebben. Twee infantry only maps was ook niet echt nodig, Verdun Heights en Fort de Vaux zijn echt vleesmolens, zelfs op 40 man.

Ook Soissons, 4 tanks aan de attacker kant en 1 aan de defender kant? Wtf DICE?

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Foodie88 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:38:
Ik heb kort geleden de DLC maps uitgeprobeerd en ik moet toch zeggen dat het me echt tegenvalt. Ik vind dat de maps weinig speciaals hebben. Twee infantry only maps was ook niet echt nodig, Verdun Heights en Fort de Vaux zijn echt vleesmolens, zelfs op 40 man.

Ook Soissons, 4 tanks aan de attacker kant en 1 aan de defender kant? Wtf DICE?
4 maar? Ik dacht dat ze er 5 of 6 hadden, en dan nog de behemoth erbij als ze een keer verliezen :P

Ondanks het hoge aantal tanks van de aanvallers heb ik (als verdediger) al een paar keer in de positie gezeten dat de attackers niet voorbij het eerste of tweede punt kwamen. Als je een goede tanker, met een goede tank die goed tegen andere tanks is (tank hunter landship bijvoorbeeld) in het defending team hebt, en daarnaast veel assaults, kan je gewoon goed verdedigen.
Die nieuwe Franse tank kan je in je eentje als assault ook wel slopen, zeker als er geen anderen dan de driver in zitten. Dus als ze die kiezen dan zijn de tanks zo weg..
De balans is pas weg als er in één van de teams een grote groep zit die contact met elkaar hebben(discord/teamspeak/wat dan ook) en in het andere team niet. Dus wat we als Tweakers wel eens hebben.

Ik vind Rupture en Soissons zeker met conquest wel erg tof! Bij Verdun in Conquest moeten ze iets doen aan de spawnplek van het Franse team of Duitse team. De spelers in het Duitse team zijn in het begin veruit in het voordeel omdat elke vlag, behalve E, voor hun dichterbij is vanaf spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-08 12:27
Ben toch ook aan het overwegen de expansion aan te schaffen, speel eigenlijk alleen maar infatry only mode's.
Tanks en vliegtuigen heb ik helemaal niks mee.
Lege servers heb ik trouwens nog niet meegemaakt, zijn altijd genoeg leuke potjes te vinden in TDM en pigeon (echt een aanrader trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Klik voor het eerst op "puzzle" ... heb ik kennelijk genoeg om zo'n knuppel te assembleren :D

Pagina: 1 ... 74 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.