Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Is er een update geweest ofzo? of ben ik nu van de hele grote frame drops af door geluk en kleine tweak aan de RAM (stond in de bios op 1333 ipv 1600MHz :) )

Kon Amiens en suez redelijk normaal spelen nu :) Wel bar weinig servers :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:52
Potje TDM... shotgun forrest, team loopt langzaam leeg. Heeel lang 1 vs 2 gespeeld, toen even 1 vs 3. En zij hadden meestal de flame dude.

En dan alsnog gewonnen :D

Gingen ze ook nog flauw zitten campen (rocket gun in treinstel en zo) maar nee hoor, ik was degene die campte :') Sore loser (gelukkig ben ik een sore winner)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Eindelijk de DLC kunnen spelen, maar wat een slechte maps zeg. Fort de Vaux is complete chaos run and gun, rondjes lopen. De nade spam is echt niet te doen. Verdun is echt altijd een stalemate met bar weinig flanking opties. Die andere 2 mappen zijn wel okay maar niet geweldig. Wapens zijn ook wel leuk. Maar 15 euro waard? Nee zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
RedBad9 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 00:51:
Eindelijk de DLC kunnen spelen, maar wat een slechte maps zeg. Fort de Vaux is complete chaos run and gun, rondjes lopen. De nade spam is echt niet te doen. Verdun is echt altijd een stalemate met bar weinig flanking opties. Die andere 2 mappen zijn wel okay maar niet geweldig. Wapens zijn ook wel leuk. Maar 15 euro waard? Nee zeker niet.
De eerste keer dat ik fort vaux speelde was het locker ftw:)
Wat ik wel een min punt vind van die nieuwe mappen is dat de vlaggen vrij dicht bij elkaar zitten en dat
vehicles slecht gebalanceerd zijn in rupture, in mijn ogen te veel omdat je al zo weinig cover hebt en in soisson
wordt ik gek van de snipers.
Verdun en fort vaux vind ik lekker maar mijn roots liggen dan ook bij bf2 inf only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:41
Zijn de uitbreiding al los verkrijgbaar? geen zin om gelijk de premium pass aan te schaffen.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

KW25 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:59:
Zijn de uitbreiding al los verkrijgbaar? geen zin om gelijk de premium pass aan te schaffen.
Moet beschikbaar zijn vanaf gisteren 28 maart 2017 zonder premium

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16

-tom-562

Oliesjeik

Jep, ik heb gisteravond de DLC aangeschaft. Die map in dat fort is echt chaos, heel tof! Maar gelukkig nog niet echt van die mega chokepoints als Metro gezien.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Presenteerblaadje: https://www.origin.com/nl...eld-1-they-shall-not-pass

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

-tom-562 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:24:
[...]

Jep, ik heb gisteravond de DLC aangeschaft. Die map in dat fort is echt chaos, heel tof! Maar gelukkig nog niet echt van die mega chokepoints als Metro gezien.
Het is alleen jammer dat battlefield 1 een beetje dood aan het gaan is.
Wil je operations spelen op de nieuwe maps, dan kan je heel lang wachten voordat je een match krijgt te vinden. Dat zal de komende 1,5 week nu wel sneller gaan, omdat de non premium spelers ook de DLC hebben kunnen aanschaffen, maar daarna gaat het weer zoals van ouds.

De nieuwe gamemode frontline heeft geen tijdslimiet en daardoor kan een potje soms wel 2 uur duren.
De gamemode wordt nu ook minder gespeeld hierdoor.

Er zijn maar 45.000 spelers op de PC en dat is voor zo'n grote titel als battlefield 1 best wel laag.
Volgens mij zat battlefield 3 en 4 rond de 75.000 spelers per avond.
Maar speel je conquest zoals ik, dan zal je geen moeite hebben om snel een server te joinen.
Alleen eerste 2 maanden stond je vaak in een wachtrij (vaak tussen plek 4 en 6), maar nu is het gewoon gelijk 'loading game'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
Ik heb in Operations geen problemen met het vinden van matches met de DLC maps. Ook niet met de andere maps

Speel op PC, btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Pykow schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:32:
[...]

Wil je operations spelen op de nieuwe maps, dan kan je heel lang wachten voordat je een match krijgt te vinden. Dat zal de komende 1,5 week nu wel sneller gaan, omdat de non premium spelers ook de DLC hebben kunnen aanschaffen, maar daarna gaat het weer zoals van ouds.

De nieuwe gamemode frontline heeft geen tijdslimiet en daardoor kan een potje soms wel 2 uur duren.

Er zijn maar 45.000 spelers op de PC en dat is voor zo'n grote titel als battlefield 1 best wel laag.
Maar speel je conquest zoals ik, dan zal je geen moeite hebben om snel een server te joinen.
Alleen eerste 2 maanden stond je vaak in een wachtrij (vaak tussen plek 4 en 6), maar nu is het gewoon gelijk 'loading game'
Dit is denk ik ook de enige DLC die ik los koop. Nu met het voorjaar en de zomer weer in aantocht, heb ik wel wat beters te doen dan gamen :P Na de zomer zullen de premium passen ook wel flink afgeprijsd zijn, misschien koop ik er dan wel 1. Als BF1 nog leeft tenminste :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

RedBad9 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 00:51:
Ga dan eens Frontlines spelen. Ik vermaak me er al 2 weken mee.

Overigens hoop ik dat deze mode ook op de vanilla maps beschikbaar komt.

[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 29-03-2017 11:47 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MobH3v8XuaR72iukOJFD7R6q/full.png

Er zitten wel wat beperkingen aan. Niet-premium spelers krijgen niet de nieuwe wapens en voertuigen, bovendien krijgen ze geen XP voor hun speeltijd. Dat krijgen ze wel met terugwerkende kracht als ze Premium kopen.

[ Voor 58% gewijzigd door Tsurany op 29-03-2017 16:18 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Get ready to team up! Today we are introducing the first wave of Platoons features for Battlefield 1 on the Community Test Environment. It’s something a lot of you have been asking for and while it’s still work-in-progress, we want to get it into the hands of our players as soon as possible, so you can help improve it.......
https://www.reddit.com/r/...s/626wmh/platoons_update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Tsurany schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:17:
[afbeelding]

Er zitten wel wat beperkingen aan. Niet-premium spelers krijgen niet de nieuwe wapens en voertuigen, bovendien krijgen ze geen XP voor hun speeltijd. Dat krijgen ze wel met terugwerkende kracht als ze Premium kopen.
Laatst een goede video gezien van Jackfrags waarbij ik zijn mening deel.
Het is te gek voor worden dat Battlefield nog steeds maps achter een betaalmuur plaatsen.
Waarom de maps niet gewoon gratis leveren zoals andere grote titels als Overwatch, CSGO, Rainbow six.

Premium zal het volgende moeten bevatten in mijn ogen:
- 25% meer kans op een battlepack
- 10% meer kans op een puzzel stuk
- Exclusieve unlocks (Wapens,skins, outfits)
- 25% meer XP boost
- Toegang tot CTE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AViCED
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 05:57
zou pas leuk zijn als er een hardcore operation of frontlines optie komt :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
gehehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Vermoed dat hij vooral leuk is voor mensen die gevoelig zijn voor epilepsie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
trouwens meer mensen die de game in ultrawide (21:9) draaien? Zoja wat vinden jullie de prettigste FOV waarde hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38
Paulus07 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 22:29:
trouwens meer mensen die de game in ultrawide (21:9) draaien? Zoja wat vinden jullie de prettigste FOV waarde hiervoor?
Ik heb sinds gister een Ultra Wide 34" curved 144Hz scherm en het speelt veel fijner dan voorheen.
FOV heb ik nu op 50% geloof ik. Ik moet nog kijken wat de fijnste instelling is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Paulus07 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 22:29:
Tot voor kort 84, maar toch wat terug geschroefd naar 74.
Hoge FOV is leuk, maar je wilt je long range gevechten ook graag winnen.

edit:

CTE changes! _/-\o_
Ranken Darts:
Increased reload time from 12 to 15 seconds
Decreased blast damage from 20 to 16.7
Decreased blastradius from 3 to 1.5 meters
Direct damage no longer hurts soldiers
rest: https://www.reddit.com/r/...6291h2/march_29th_update/

[ Voor 30% gewijzigd door unfor op 30-03-2017 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Pykow schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:32:
[...]

BF3 heeft vrij hoog gezeten wat ook wel logisch was, na 6 jaar bf2 was er nu een opvolger, clans waren toen nog heel actief en clan gaming werd ondersteund, ook was er nog support voor esl bv.
Wat ik mij zo herinner zat bf3 in het 2e jaar nog op 60k op piektijden.
BF4 was een half jaar na release aan het sterven pas na cte en het verhogen van de tick rate heeft bf4 weer een comeback gemaakt en zat het aantal spelers rond de 50k wat later af zakte naar maximaal 40k.

Met BF1 heeft dice een verkeerde zet gemaakt en dachten ze dat ze wat betreft rental servers hetzelfde konden doen als op console, sinds 2005 zijn battlefield clans gewend om een server te huren en deze met rcon tools te bedienen, met procon werd het nog makkelijker.
Duizenden servers werden er gehuurd met bf3 en bf4, het kostte EA weinig omdat de communities zelf hun servers runnen, in bf1 is dit heel anders momenteel, het kost EA elke maand een bak met geld om al die servers online te houden.
Waarom hebben ze niet de keus gemaakt servers in eigen beheer maar wel met procon access en de vrijheden wat betreft instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 17:32:
[...]

Laatst een goede video gezien van Jackfrags waarbij ik zijn mening deel.
Het is te gek voor worden dat Battlefield nog steeds maps achter een betaalmuur plaatsen.
Waarom de maps niet gewoon gratis leveren zoals andere grote titels als Overwatch, CSGO, Rainbow six.

Premium zal het volgende moeten bevatten in mijn ogen:
- 25% meer kans op een battlepack
- 10% meer kans op een puzzel stuk
- Exclusieve unlocks (Wapens,skins, outfits)
- 25% meer XP boost
- Toegang tot CTE
Nu heb ik Premium en vind ik het geld dubbel en dwars waard, en verder ook niet bijzonder duur ofzo. Al begrijp ik wel het probleem dat de community gesplitst wordt. Maar voor wat jij noemt zou ik nog geen euro over hebben. Dan zou Premium dus helemaal niks meet brengen behalve wat zinloze skins (battlepacks = skins. Puzzles = voornamelijk skins. Unlocks = skins. Meer XP is al helemaal wat moet ik ermee? CTE worden sommige misschien blij van, maar heb ik iig geen behoefte aan).

Daarnaast zullen er natuurlijk altijd mensen zijn die het liever anders hadden gezien. Zo is populairste reactie van het BF1 artikel gister op de frontpage dat de DLC eerder had moeten komen. Ik dacht dat mensen altijd vonden dat DLCs te vroeg komen, en nu is een grote klacht blijkbaar dat DLCs niet vroeg genoeg komen.

Hun nieuwe server beleid vind ik ook jammer, en dingen als 24p Rush. Maar met Conquest en Frontlines vermaak ik me iig goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Sissors op 30-03-2017 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
unfor schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:55:
[...]

edit:

CTE changes! _/-\o_

[...]

Volgens mij nog geen fix op Verdun Heights Conquest mbt de afstanden die de twee spawn area's naar de vlaggen hebben, of zie ik het over het hoofd? Dus spelers in het franse team blijven nog steeds in het nadeel?
Sissors schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 07:47:
[...]

Nu heb ik Premium en vind ik het geld dubbel en dwars waard, en verder ook niet bijzonder duur ofzo. Al begrijp ik wel het probleem dat de community gesplitst wordt. Maar voor wat jij noemt zou ik nog geen euro over hebben. Dan zou Premium dus helemaal niks meet brengen behalve wat zinloze skins (battlepacks = skins. Puzzles = voornamelijk skins. Unlocks = skins. Meer XP is al helemaal wat moet ik ermee? CTE worden sommige misschien blij van, maar heb ik iig geen behoefte aan).

[...]
Premium zou dan inderdaad flink waardeloos zijn in mijn ogen, als je alleen die dingen zou hebben die Pykow noemt. Dan zou ik het ook zeker niet gekocht hebben..

[ Voor 39% gewijzigd door Tankiej op 30-03-2017 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
unfor schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:55:
[...]

edit:

CTE changes! _/-\o_

[...]

ViperTim schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 22:35:
[...]

Ik heb sinds gister een Ultra Wide 34" curved 144Hz scherm en het speelt veel fijner dan voorheen.
FOV heb ik nu op 50% geloof ik. Ik moet nog kijken wat de fijnste instelling is.
Had hem inderdaad eerst ook de FOV op 74 staan. Maar toch weer iets terug gezet naar 70.
Had behoorlijk last van ene fisheye effect met 74 (voorheen niet).

Dus nog beetje aan het tweaken/schuiven met die FOV. Nog niet helemaal happy mee :)
Moet er ook even aan wennen aan dat 21:9 in games/shooters :)

na het aanpassen van de ram in de bios (stond default op 1333mhz) naar 1600mhz draait het wel wat stabieler. Nog wel framedrops/stotteringen tijdens drukkere momenten. Maar iets beter speelbaar :)

Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17634505_1407269545978688_7053127438478039384_n.jpg?oh=306c818bfea644c380a146bae7ad4309&oe=59574720

Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17630153_1407269542645355_3616975925557942186_n.jpg?oh=41aa04a24b3402a06a73ab3bc65dac13&oe=59686A18

[ Voor 7% gewijzigd door Paulus07 op 30-03-2017 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
Ben toch wel aardig te spreken over de komende update. (de meeste op Reddit ook wel)
Met name nerf van granaten, geen autoresupply meer.
Wat mij betreft mogen ze dan wel weer terug in de ammo pouches(wel met lange timer)
want ben gewoon geen fan van crates.

Ook het feit dat je ze niet meer tegen teammaten aan kan gooien zorgt voor minder ergernis.

AA buff en fighter nerf kan ik me ook zeker in vinden als vliegnoob.

Enige wat ik wel mis zijn de Elitkits die bij operations soms 2x achter elkaar bij een team komen.

Iemand een idee wanneer deze update klaar is, of is dat vandaag al?

Edit:
Nog een geweldig punt waar ik overheen heb gelezen met toelichting van DICE:
Dit zorgt hopelijk voor minder flag zombies:)

Decreased the percentage of contribution to flag capture/neutralize from 50% to 30%.

Essentially the % of capture or neutralisation time required to receive the flag capture or flag neutralisation bonus is reduced. This gives a better chance and incentive for players to run out of the capture area for an action like a revive then come back and get the bonus anyway.
For reference, the neutralisation bonus is now 100 instead of 250, the capture bonus is now 100 instead of 500. The linear neutralisation scoring is now 12x25 points instead of 10x25 points and the linear capture scoring is also 12x25 points instead of 10x25 points.
With that in mind the maximum amount of points you can get from a neutralisation AND capture is 800 points instead of 1250 points.

[ Voor 42% gewijzigd door BobbLeeSwaggr op 30-03-2017 10:33 ]

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je krijgt nog steeds flagzombies, die 800 punten blijft aantrekkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ben niet van plan de dlc te kopen vooralsnog; dit had gewoon in de standaard versie moeten zitten!

Speelde altijd veel operations en dan kaiserschlacht. Begin steeds vaker te merken dat ik in of in spel kom dat halverwege is kf bijna ten einde of direct in Amiens...

Speelt iedereen die dlc of begint het uit te sterven? Merk wel dat het bijzondere er snel vanaf is bij mij...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 07:40:
BF3 heeft vrij hoog gezeten wat ook wel logisch was, na 6 jaar bf2 was er nu een opvolger, clans waren toen nog heel actief en clan gaming werd ondersteund, ook was er nog support voor esl bv.
Wat ik mij zo herinner zat bf3 in het 2e jaar nog op 60k op piektijden.
BF4 was een half jaar na release aan het sterven pas na cte en het verhogen van de tick rate heeft bf4 weer een comeback gemaakt en zat het aantal spelers rond de 50k wat later af zakte naar maximaal 40k.

Met BF1 heeft dice een verkeerde zet gemaakt en dachten ze dat ze wat betreft rental servers hetzelfde konden doen als op console, sinds 2005 zijn battlefield clans gewend om een server te huren en deze met rcon tools te bedienen, met procon werd het nog makkelijker.
Duizenden servers werden er gehuurd met bf3 en bf4, het kostte EA weinig omdat de communities zelf hun servers runnen, in bf1 is dit heel anders momenteel, het kost EA elke maand een bak met geld om al die servers online te houden.
Waarom hebben ze niet de keus gemaakt servers in eigen beheer maar wel met procon access en de vrijheden wat betreft instellingen.
BF3 had bij launch ook gewoon veel meer te bieden dan BF1 Vanilla: meerdere goede maps die werken met verschillende spelersaantallen in meerdere gamemodes. Voor ieder wat wils; Infantry, Mixed Conquest,Ground Based infantry/vehicle. Bovendien was alles ook goed te spelen met squads.

Het zat er allemaal in, combineer dat met bizarre graphics/ geluid voor die tijd en het lijkt me nogal logisch dat meer mensen langer bleven hangen.

In BF1 vallen alle 24 man modes al snel af als je met vrienden wil spelen (je speelt de server in no-time leeg), slechts 2 Operations zijn acceptabel te noemen, maar 1 echte infantry map, etc etc.

Bovendien zijn vrijwel alle maps/wapens/vehicles zo unbalanced als de pest maar geen mogelijkheid om je dat met je eigen server regels te compenseren of die onzin gimmicks uit te zetten. Denk aan de M26 Dart glitch die we zelf konden omzeilen, de immer kansloze campers of uberhaubt snipers uit de game houden, explosivespam minimaliseren etc etc.

Zodra dat mogelijk wordt, dan zit BF1 weer in no-time op record aantallen spelers, ongeacht de dlc. Maarja, wij zijn op PC gewoon een afterthought en daar moeten we ons maar bij neerleggen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
Voor het eerst die zombies gehoord in de bunker. Verschoot me dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Volgens mij gaan er verschillende definities van zombies in 't rond hier :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
niels0208 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:26:
Ook het feit dat je ze niet meer tegen teammaten aan kan gooien zorgt voor minder ergernis.
Daar was ik eigenlijk nu aan gewend geraakt, zelfde geld volgens mij ook voor bullets en alhoewel dat natuurlijk stom en on-fps is, is het realistischer dan door je teammaten heen schieten of granaatgooiend een enemy uitschakelen.

Hoeven ze van mij en voor mij niet te doen in ieder geval.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TK38
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-08-2023
They shall not pass is nu meer dan 2 weken oud. Dus het premium effect zou er toch wel af mogen zijn? het was op 14-03 gelanceerd. Begrijp er helemaal niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:24:
...
glitch die we zelf konden omzeilen, de immer kansloze campers of uberhaubt snipers uit de game houden, explosivespam minimaliseren etc etc.
Snipers zijn makkelijk te onderdrukken met mortieren, zoals men in Wolf:Enemy Territory kon doen. In de BF series is het echter compleet verkeerd geïmplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
loewie1984 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:56:
[...]

Daar was ik eigenlijk nu aan gewend geraakt, zelfde geld volgens mij ook voor bullets en alhoewel dat natuurlijk stom en on-fps is, is het realistischer dan door je teammaten heen schieten of granaatgooiend een enemy uitschakelen.

Hoeven ze van mij en voor mij niet te doen in ieder geval.
Als ze dit definitief maken is het inderdaad minder realistisch, zou nu gaan om een radius van 10m.
Het zou nog beter zijn als dit alleen geldt een x aantal seconde nadat iemand gespawnd is.
Normaliter zou ik zeggen gooi lekker om je teammates heen. Maar nu toch ook vaak zat er er net eentje voor je verschijnt en dat is wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:31
Yes, weg met die vliegjes! O-)

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wel mezelf en de rest van de inzittenden opgeofferd maar kon dit niet laten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
hahaha te leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Pff, is er vandaag een stiekeme update geweest? Nooit problemen gehad, en nu 2x op een avond vastlopers :/

Meh, was net zo spannend.
Tsurany schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 20:51:
Wel mezelf en de rest van de inzittenden opgeofferd maar kon dit niet laten :+

[video]
Oh 't ding ontloft! :D

[ Voor 64% gewijzigd door steveman op 30-03-2017 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Problemen, bf1 heeft toch nooit problemen(sarcasme) maar de UI heeft sowieso een update gehad. Dat gaf die bij mij in elk geval wel aan. Plus de menu's haperen bij mij echt gigantisch. Dice maakt er helaas wel een bende van op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Oh 't ding ontloft! :D
Nee, je roept een artillery strike op jouw locatie.
Kans is dus dat je er door geraakt word als je er in rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
unfor schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 23:44:
[...]

Nee, je roept een artillery strike op jouw locatie.
Kans is dus dat je er door geraakt word als je er in rijd.
Ah, die duif!

Hmm... ik ben alleen nog maar gunnen geweest in die tank bedenk ik me net.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
steveman schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 23:46:
[...]

Ah, die duif!

Hmm... ik ben alleen nog maar gunnen geweest in die tank bedenk ik me net.
Jup, duifje laten gaan en iedereen om je heen is zo goed als dood. Heb er flink wat kills mee gehaald :+

Soms is het pure zelfmoord, soms ook niet. Gebruik het nog wel eens in Operations om een vlag te clearen. De artillery zelf doet amper tot geen schade op je eigen tank, je bent echter wel de volledige controle kwijt. Je kan enkel nog repareren, niet meer rijden of schieten.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 30-03-2017 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Tsurany schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 23:51:
[...]

Jup, duifje laten gaan en iedereen om je heen is zo goed als dood. Heb er flink wat kills mee gehaald :+

Soms is het pure zelfmoord, soms ook niet. Gebruik het nog wel eens in Operations om een vlag te clearen. De artillery zelf doet amper tot geen schade op je eigen tank, je bent echter wel de volledige controle kwijt. Je kan enkel nog repareren, niet meer rijden of schieten.
Wegrijden (niet in jou filmpje ;) ) zodra de duif los is, is geen optie by default?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Zephyer schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:30:
[...]

Wegrijden (niet in jou filmpje ;) ) zodra de duif los is, is geen optie by default?
Volgens mij kan je niet meer rijden zodra die duif los is, tot de artillerie geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
Vooral dat stemmetje......."Ohhhhh er zitten veel op D"...

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snowwie schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 19:08:
[...]

Vooral dat stemmetje......."Ohhhhh er zitten veel op D"...
Jeugdig enthousiasme :D

@Tankiej @Zephyer klopt je kan helemaal niks meer behalve repareren. Wegrijden is geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:31
Zojuist na een uur Frontlines geragequit. Niet omdat het verschrikkelijk slecht ging, maar omdat wel al langer dan een uur bezig waren. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
Hmm vandaag dus vol enthousiasme premium friends gejoined omdat ik had gelezen dat ik dan de premium maps kan spelen...

Blijkbaar was ik de kleine lettertjes vergeten te lezen en krijg je geen XP, totdat je dus de premium pass koopt. Nu is naar mijn mening het hele idee van het concept verpest :S :(

[ Voor 9% gewijzigd door raiders op 31-03-2017 23:33 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
raiders schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 23:28:
Hmm vandaag dus vol enthousiasme premium friends gejoined nadat ik er snel wat over gelezen had...

Blijkbaar was ik de kleine lettertjes vergeten te lezen en krijg je geen XP, totdat je dus de premium pass koopt. Nu is naar mijn mening het hele idee van het concept verpest :S :(
Het feit dat je dit scheef vindt, betekent dat ze hun doel hebben bereikt... Join the premium side, we have cookies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
raiders schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 23:28:
Hmm vandaag dus vol enthousiasme premium friends gejoined omdat ik had gelezen dat ik dan de premium maps kan spelen...

Wat wil je? Gratis (mee)spelen maar dan wel met de XP? Het concept is natuurlijk dat je wat van de premium (de nieuwe maps) proeft, niet dat je er XP mee verdient. Net als bij het spelen van de CTE, die XP neem je ook niet mee en daar hoor je niemand over.

Hoezo is dan het concept verpest? Het is gewoon mensen overhalen om ook de uitbreidingen/premium te kopen, mensen die twijfelen overhalen en dat je toch mee kan spelen ook al heb jezelf geen premium. Het is ook een manier om de spelers niet te splitsen bij het spelen.

Persoonlijk vind ik het wel wat (een soort van oplossing) en ja, maps zouden gewoon gratis moeten zijn. Gewoon net als vroeger of zoals bij sommige andere games maar jammer genoeg is het (standaard) niet meer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Doe eens even normaal...

[ Voor 92% gewijzigd door Grotman op 01-04-2017 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Uffeltje schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 22:44:
Zojuist na een uur Frontlines geragequit. Niet omdat het verschrikkelijk slecht ging, maar omdat wel al langer dan een uur bezig waren. :P
Ja en toen bleef ik alleen achter en toen was het 5 minuten later gedaan en in totaal na 74 minuten. Achja, was wel een lekker potje punten grinden.

see ya later /elitew

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loewie1984 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 08:41:
[...]

Ja en toen bleef ik alleen achter en toen was het 5 minuten later gedaan en in totaal na 74 minuten. Achja, was wel een lekker potje punten grinden.

see ya later /elitew
Was ook een drama pot. Na een uur nog geen duidelijke winaar maar de map wel zo kapot geschoten dat er geen enkele cover meer is. Was geen leuke gameplay meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Man, wat zijn die unlock criteria kut voor die nieuwe wapens. Gisteravond een pot Frontlines gedaan met de M1909 Telescopic, om de 15 kills in 1 pot te behalen. Wat een schijtwapen :( Uiteindelijk 15 kills mee weten te behalen (en wat losse kills), maar wel 30 deaths ofzo :(

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
-tom-562 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 10:01:
Man, wat zijn die unlock criteria kut voor die nieuwe wapens. Gisteravond een pot Frontlines gedaan met de M1909 Telescopic, om de 15 kills in 1 pot te behalen. Wat een schijtwapen :( Uiteindelijk 15 kills mee weten te behalen (en wat losse kills), maar wel 30 deaths ofzo :(
Toen ik die deed, was die unlock mooi gereset de volgende ronde :X
Dan maar "whatever" gezegd, toch maar de telescopic versie..

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 01-04-2017 10:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
-tom-562 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 10:01:
Die had ik best wel snel gehaald, speelde af en toe al wel met de M1909, vind hem wel goed.
Ik moet nu alleen die van de scout nog, maar ik ben net eergister scout rank 1 geworden, nooit mee gespeeld. Ik kan echt niet overweg met die kut rifles :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
Nou ja, mij leek het vrij logisch dat ik punten krijg voor het potje dat ik speel. Maar dat is blijkbaar een rare denkwijze.

Maar natuurlijk is het wel mooi dat DICE ook probeert te zoeken naar een alternatief of een verbetering voor de huidige season pass. Dat belooft wellicht veel goeds voor toekomstige games van DICE :)

[ Voor 1% gewijzigd door Grotman op 01-04-2017 16:45 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
raiders schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 12:26:
[...]

Nou ja, mij leek het vrij logisch dat ik punten krijg voor het potje dat ik speel. Maar dat is blijkbaar een rare denkwijze.

Maar natuurlijk is het wel mooi dat DICE ook probeert te zoeken naar een alternatief of een verbetering voor de huidige season pass. Dat belooft wellicht veel goeds voor toekomstige games van DICE :)
Dice moet het wel zo doen, premium verkoopt nog niet best, het is dus puur om meer mensen over te halen, gisteren morgen nog iemand mee laten genieten van de nieuwe mappen en diegene was meteen verkocht en koopt ook dlc of premium.
Wat ik heb begrepen is dat die manier niet tijdelijk is dus ook wel te begrijpen dat je geen punten krijgt anders hoef maar 1 persoon premium te halen en kunnen 4 anderen hier gratis van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

SmokingCrop schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 10:02:
[...]

Toen ik die deed, was die unlock mooi gereset de volgende ronde :X
Dan maar "whatever" gezegd, toch maar de telescopic versie..
Kutzooi, bij mij dus ook. Je moet blijkbaar de ronde ook echt afmaken. Ik zat frontlines te spelen, en was er na die 15 kills wel klaar mee.
Kan ik weer overnieuw beginnen :(

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
-tom-562 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 15:03:
[...]

Kutzooi, bij mij dus ook. Je moet blijkbaar de ronde ook echt afmaken. Ik zat frontlines te spelen, en was er na die 15 kills wel klaar mee.
Kan ik weer overnieuw beginnen :(
Ik had de ronde volledig uitgezeten, ik hoorde daarnet iemand in gamechat zeggen dat je eerst die mortar kills moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
^^ wat mij is opgevallen bij het unlocken van de wapens is dat er eigenlijk geen sprake van volgorde is of je nu eerst de bovenste assignment haalt of de onderste. Het enige wat ik in volgorde heb gedaan is bij de unlock van de sniper rifle waarbij je 10 trenchscope spots moet maken en daarna 5 headshots met de russian 1895.

Ik had al een paar keer headshots gemaakt in de server (meer dan 5 zelfs en deze werden ook geregistreerd) maar steeds na het einde van het potje werd het niet onthouden.

Dus uiteindelijk maar eerst die spots gedaan en toen de headshots, daarna werd het wapen vrijgegeven.
en zelfs na het vrijgeven van het wapen kreeg ik nog de assignment status dat ik nog 2 headshots moest maken. Dus volgens mij zat daar gewoon iets niet lekker.

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Uffeltje schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 22:44:
Ik was na 50 minuten idd weg. Duurde me echt te lang. Hoe lang duurde het potje in totaal?

@loewie1984 en @-tom-562 , als je een assignment ziet "......in a round" dan moet je die als laatste doen, want zelfs als die je lukt in 1 ronde en je hebt de volgende assignment niet af, dan reset ie :F
Dus zorg dat je eerst die mortar kills gedaan hebt en ga dán pas met die Benet-Mercie aan de gang.
Zelfde als met de M97 Trench Hunter shotgun...eerst die andere doen, en dan pas de M97 assignment. Geldt ook voor de Scout class: eerst die periscope/spot flare assists en dán pas met de Russian 1895 sniper aan de slag.

[ Voor 43% gewijzigd door Deathchant op 01-04-2017 15:42 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

SmokingCrop schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 15:30:
[...]

Ik had de ronde volledig uitgezeten, ik hoorde daarnet iemand in gamechat zeggen dat je eerst die mortar kills moet doen?
GVD, ik heb dus nu net hetzelfde. Hele pot uitgezeten, 15 kills (uiteindelijk 17 kills, maar wel 25 deaths), zie ik net dat ze weer op 0 staan. Ik heb 4 mortar kills.
WTF DICE :( Ideale manier om je spelers weg te jagen. Als de volgende DLC weer zo is, dan koop ik mooi niks meer

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Deathchant schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 15:38:
[...]

Ik was na 50 minuten idd weg. Duurde me echt te lang. Hoe lang duurde het potje in totaal?
Heb het nog 24 minuten daarna uitgehouden. 74 minuten totaal.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Net potje Frontlines tegen het Tweakers squad. Eerste objective was ik aan het kloten met sniper rifle om kills te krijgen (niet gelukt :P), vervolgens verloren we ene na andere, en verliet helft van mijn team me. Dus toen was het 7 vs 15, en verloren we onze eerste telegraph post. Verbazingwekkend genoeg wisten we de tweede te verdedigen, en joinde meer mensen het potje weer.

Waarnaar we een gestage opmars begonnen met als resultaat een winst voor ons, verlies voor Tweakers squad :D.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Ik zag update van CTE.... ik ga kijken, Spawn ik als een unicorn leuke 1 april grap ook grote rots in suez

Next->

Vote system in end round (hopelijk ook snel naar official)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IeMMot1.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door PatRamon op 02-04-2017 13:29 ]

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Dat paard... :X
De voting... d:)b
De frontlines gisteravond... -O-
De teamplay (Discord dan)... *O*

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Zag ik opeens dat ik de legendary skin voor de RSC kon kopen via exchange... \o/

Toch stiekem wel grappig om de mooiigste skin te hebben voor een wapen dat je daadwerkelijk gebruikt :+

Trouwens: Die unicorns _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door steveman op 03-04-2017 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Frontlines begin ik niet eens aan, ik heb geen ongelimiteerde tijd en al had ik dat wel, dan heb ik nog geen zin om de hele avond 1 potje BF1 te spelen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Arfman schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:54:
Frontlines begin ik niet eens aan, ik heb geen ongelimiteerde tijd en al had ik dat wel, dan heb ik nog geen zin om de hele avond 1 potje BF1 te spelen.
Ik heb nu 4 of 5 potjes Frontlines gedaan, en eigenlijk waren ze allemaal binnen een half uur afgelopen :+ Toppunt was een potje wat met 7 minuten o.i.d. klaar was :D

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

-tom-562 schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:07:
[...]

Ik heb nu 4 of 5 potjes Frontlines gedaan, en eigenlijk waren ze allemaal binnen een half uur afgelopen :+ Toppunt was een potje wat met 7 minuten o.i.d. klaar was :D
:+

Probleem is alleen dat een potje ook zomaar 1 of 2 uur kan duren. Met Conquest weet je dat het na +/- 30 minuten afgelopen is, dat is nog een keertje leuk.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Je kan altijd potje verlaten he ;).

Ik ben het er wel mee eens dat er een timer op moet komen hoor, maar tegelijk zijn er ook wel leuke comebacks mogelijk. Laatste tijd heb ik onze potjes ook wel langer gemaakt door elke keer als we aan het winnen waren niet bewust slecht te spelen, maar wel de unlocks te gaan halen. En als ik met een periscope wat aan het spotten ben, is dat niet bijzonder zinvol voor het team (ding is overigens imo veel te laag om zinvol te gebruiken, ben er niet van onder de indruk, maar heb mijn 10 spots. Nu nog 5 headshots met een sniper en dan heb ik alle unlocks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Sissors schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:38:
Je kan altijd potje verlaten he ;).
Ben ik geen fan van. Ik wil toch wel graag mijn battlepacks krijgen (of in ieder geval de kans houden op), daarnaast ben ik zo iemand die graag afmaakt waar hij aan begint. Was het ook niet zo in BF4 (of 3?) dat mensen die vaak vertrokken halverwege ook een lagere prioriteit kregen of op servers werden gezet waar ook veel "leavers" op zaten? Of droom ik dat nu? Meen me te herinneren dat daar ooit sprake van was maar kan ook dementie lite zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Bij mij is al paar dagen quick match kapot, als ik quick doe wordt in een lege game gegooid met een ping van 140 minstens.
Als ik via gamebrowser ga vind ik nauwelijks servers. Als ik de filter reset gaat hij op Asia region staan :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Speel nu ook sinds gister met shadowplay.
De impact op het aantal FPS valt me alles mee.

Als experiment deze ''4x mulit kill limpet service star feestje'' er maar op gezet.

PS weet iemand nog goede videobewerksoftware?

[ Voor 9% gewijzigd door BobbLeeSwaggr op 03-04-2017 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-08 11:21
niels0208 schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:52:
Speel nu ook sinds gister met shadowplay.
De impact op het aantal FPS valt me alles mee.

Als experiment deze ''4x mulit kill limpet service star feestje'' er maar op gezet.

[video]

PS weet iemand nog goede videobewerksoftware?
Uhm..... Adobe premiere gebruik ik altijd, maar dat kost wel wat centjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
Weet iemand of je stats per game kan terug zien?

zit ik vanmiddag een potje Iron wall te spelen (64) met een bohemoth, als driver, boven de laatste sector bommen lopen droppen! Echt, de multikills bleven doorlopen in m'n scherm, achter elkaar...echt een heerlijk gevoel...bam...directx12 stopt er mee ...zwaar over de zeik natuurlijk :+ maar nu wil ik graag terugzien hoeveel kills ik wel niet had behaalt in dat potje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
freak-me-baby schreef op maandag 3 april 2017 @ 19:13:
Weet iemand of je stats per game kan terug zien?

zit ik vanmiddag een potje Iron wall te spelen (64) met een bohemoth, als driver, boven de laatste sector bommen lopen droppen! Echt, de multikills bleven doorlopen in m'n scherm, achter elkaar...echt een heerlijk gevoel...bam...directx12 stopt er mee ...zwaar over de zeik natuurlijk :+ maar nu wil ik graag terugzien hoeveel kills ik wel niet had behaalt in dat potje.
https://battlefieldtracker.com heeft een Game Reports Tab als je naar je gebruiker zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Dice heeft eindelijk poll's/voting uitgevonden.

Puntje Hardcore Modus
https://forums.battlefiel...amage-what-you-would-want

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
PatRamon schreef op maandag 3 april 2017 @ 21:38:
Dice heeft eindelijk poll's/voting uitgevonden.

Puntje Hardcore Modus
https://forums.battlefiel...amage-what-you-would-want
Is van braddock, community manager, dit is nog geen garantie dat er wat gaat veranderen, wat hij doet is de poll uitslag naar de devs sturen en die gaan dan bepalen of ze er wat mee doen of naast zich neerleggen.

Dice devs hebben niets met het battlefield forum, ze zitten liever op reddit, ten tijde van bf2 was 1 van de devs ook community mannager en in bc2 na het vertrek van gorden van dyke was mikael kalms naast frostbite problem manager ook community manager.
In bf3 was het zhint0, een externe met geen dice achtergrond en in bf4 en bf1 zijn het ook externen en die hebben in mijn ogen weinig kunnen uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
SmokingCrop schreef op maandag 3 april 2017 @ 19:51:
[...]

https://battlefieldtracker.com heeft een Game Reports Tab als je naar je gebruiker zoekt.
Thanks, dat is voor het eerst dat ik die zie. Alleen klopt er helemaal niets van 8)7 dat zijn iig niet mijn games die daar getoond worden, als ik ook naar de details van de games kijk sta ik er ook niet tussen als player.

Maar het zal vast goed komen aangezien ze deze melding al geven "We are aware SPM & Score Stats are still wrong. We're working on a solution. Sorry for the trouble."

Edit: Hmmm het lijkt er op dat de stats van gisteren en een deel van eergisteren alleen niet kloppen. Waarschijnlijk duurt het een tijdje voordat alles gesynched is ofzo

[ Voor 12% gewijzigd door freak-me-baby op 04-04-2017 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Hallo, ik heb opeens 40 fps met een GTX 1080ti en 7700k ik had voorheen 150 fps ofso.. wat is er aan de hand|?

geforce experience verwijderd.... geen afterburner draaiend en niets veranderd

Zelfs op low maar 70 fps :S? wtf! In doom en andere games haal ik zo 100-200 fps.

Ik snap dat nvidia config scherm niet zo, moet je nou aanzetten dat de 3d settings worden bepaald door de 3d toepassing of niet??

[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 04-04-2017 17:01 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:57
A87 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:47:
Hallo, ik heb opeens 40 fps met een GTX 1080ti en 7700k ik had voorheen 150 fps ofso.. wat is er aan de hand|?
Draai afterburner er eens naast en kijk of hij wel de goede clocks haalt tijdens het spelen. Dat blijft soms weleens te laag hangen.
In Afterburner kun je meteen zien wat de CPU/GPU usage is. Als het goed is loopt je GPU op 99-100%.
En als je toch bezig bent, werp een blik op de temperaturen van de CPU en GPU. Ook dat kan in Afterburner.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Raar allemaal crap fps.. stutters and shit.. ik heb de drivers en alles opnieuw geinstalleerd en het werkt opeens weer.. raar

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb BF1 geïnstalleerd op een SSD, de c drive. Wanneer ik BF1 opstart, gaat mijn harddisk (d drive) ratelen als een gek. Dan zit ik dus alsnog te wachten op geratel, daarvoor had ik juist een SSD.

Origin installeert op de C drive, daar staat ook 55GB aan data in de BF1 folder. Op de D drive heb ik "mijn documenten" staan, daar staat wel een mapje van BF1 in, met 234MB aan data.

Misschien dat hier iemand een idee heeft waar dit door komt en hoe ik het kan oplossen?
(Ik kan via google het antwoord niet vinden, dan krijg ik steeds resultaten betreft het verplaatsen van je game-bestanden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Gloeiende! Weer een vastloper :S

Gebeurt ook echt alleen wanneer je flink voorstaat of spannend is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor punk
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-03 21:16
A87 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:38:
Raar allemaal crap fps.. stutters and shit.. ik heb de drivers en alles opnieuw geinstalleerd en het werkt opeens weer.. raar
Heb al een reboot gedaan toen je dat kreeg ?, Heb er zelf ook wel eens last van gehad.
Wat er bij mij gebeurde was,dat mijn gtx970 clockspeeds bleven hangen rond 800mhz 8)7.
Een reboot fixed het bij mij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLsandman
Er staan aardig wat cinematics van bf1 op youtube, zitten hele mooie tussen.

Vond deze trailer, echte beelden van ww1 gecombineerd met bf1 met de bekende suns and stars muziek.
Wordt ook steeds emotioneel als ik die muziek hoor, over 20 jaar als ik dat nummer hoor dan moet ik weer denken aan we push...they push.

steveman schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:52:
Gloeiende! Weer een vastloper :S

Gebeurt ook echt alleen wanneer je flink voorstaat of spannend is...
Heb dat ook. heb je een goeie ronde met vette kill streaks en dan loopt het in eens vast.
Heb mijn rx480 nu aardig stabiel kunnen krijgen, geen red screen of deaths meer, wel raar, dit is mijn 2e factory overclocked kaart en met beiden had ik instabiliteits problemen, ene kaart was nvidia en nu is het amd, let wel alleen met battlefield.

[ Voor 40% gewijzigd door NLsandman op 04-04-2017 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Vandaag vanaf 19:30 tot 22:30 gespeeld met de mp18 optical....Ik heb in deze tijd maar liefst al 7 van de 20 headshots ermee gemaakt!! Nog 13 te gaan :'(

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Deathchant schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:42:
Vandaag vanaf 19:30 tot 22:30 gespeeld met de mp18 optical....Ik heb in deze tijd maar liefst al 7 van de 20 headshots ermee gemaakt!! Nog 13 te gaan :'(
Speel nu al een paar dagen met de mp18 optical en zit nu op 9 headshots, speel ook niet speciaal op headshots want dan ga ik veel te snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Deathchant schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:42:
Ja, die unlock criteria zijn echt superkut :( Gister met een potje frontlines, maar 14 van de 15 benodigde kills gemaakt met de Autoloading 8 .35 :( Ik haat die 'zoveel kills in 1 pot' dingen echt

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
^^ Jullie 'moeten' en dat zei ik ook al tegen Deathchant jullie mappen wijselijk uitzoeken.
Mortar kills halen doe je bijv op Shotgun Forest, Sniper kills met de Russian 1895? Lekker kopjes tikken op Suez of die Sinay Desert map.

Ja die MP18 Optical is shit, maar bedenk dan i.p.v. dat je iemand knifed je ook achter hem kan staan en vol op zijn kop kan aimen. En soms moet je een beetje mazzel hebben.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:21
MP18 Optical heeft me exact 199 kills gevraagd voor ik de 20 headshots had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 11:11
Voor die Optical kills moet je gewoon ff domination spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
loewie1984 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:59:
^^ Jullie 'moeten' en dat zei ik ook al tegen Deathchant jullie mappen wijselijk uitzoeken.
Mortar kills halen doe je bijv op Shotgun Forest, Sniper kills met de Russian 1895? Lekker kopjes tikken op Suez of die Sinay Desert map.

Ja die MP18 Optical is shit, maar bedenk dan i.p.v. dat je iemand knifed je ook achter hem kan staan en vol op zijn kop kan aimen. En soms moet je een beetje mazzel hebben.
Inderdaad: Sinai desert, Rush als defender. Laat de attackers het eerste punt pakken en dan lekker op de rots liggen snipen, had de kills met de Russian in een paar minuten gehaald. Maar ik ben nog steeds Scout klasse 1 _O-
Ik moet alleen die 50 kills met de M.95 Infantry nog, ben net over de helft volgens mij. Dan heb ik alle nieuwe wapens, maar dan de melee wapens nog natuurlijk!

[ Voor 10% gewijzigd door Tankiej op 05-04-2017 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Als ze niet bewegen is een headshot ermee zo gedaan zolang je op niet idiote afstand ben. Maar bij bewegende doelwitten is dat toch wel lastig. Maar gisteren in een potje conquest op Fao Fortress lukte het redelijk goed. In ieder geval voelde ik me niet zo zinloos als spotten met de trench periscope. Helaas uiteindelijk een cheater in mijn team aan het einde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Nieuwe Optie in de CTE (optie Platoon toegevoegd).
Kunnen de Clans/Community's stoppen met vragen _O-

[ Voor 33% gewijzigd door PatRamon op 30-08-2017 13:33 ]

**

Pagina: 1 ... 73 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.