Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
michaell958 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:10:
[...]

Tof! Nooit geweten dat Tweakers een gaming community had alhoewel ik wel eens op de GoT TeamSpeak ben geweest, vanavond zodra ik weer thuis ben kom ik zeker eens ff kijken op Discord! :D

Of is bug-community niet van Tweakers? ;)
Leuk dat je even langs hobbelde, elke avond zit er genoeg man in de kanalen. :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-09 14:13
NLsandman schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 22:39:
[...]

De release was veel stabieler en ik vermaak mij meer met bf1 dan met bf4, dit zeggend als oud bf3 speler
Er zitten wat foutjes in maar echt game breaking vind ik ze niet en zoals altijd is er na elke patch iets generft of gebuft maar dat weet je als je dice games speelt.

Probeer eens origin access voor 1 maand dan kun je bf1 proberen voor 10 uur.
Ik kon het spel voor 30 euro krijgen. Tot nu toe geen spijt van mijn aankoop. Merk alleen wel dat sommige maps echt een sniperfest zijn vooral die 2 woestijn mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

michaell958 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:10:
[...]

Tof! Nooit geweten dat Tweakers een gaming community had alhoewel ik wel eens op de GoT TeamSpeak ben geweest, vanavond zodra ik weer thuis ben kom ik zeker eens ff kijken op Discord! :D

Of is bug-community niet van Tweakers? ;)
BuG is het oude tweakers battlefield 3 gaming community.
Omdat sommige admins misbruik maakte van hun rechten, zijn we een eigen community gestart voor meer games

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
@Pykow Spelen er eigenlijk nog veel mensen BF1 bij BuG?

[ Voor 13% gewijzigd door NINjak op 22-03-2017 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:52
Ik speel nog steeds BF1, sinds de nieuwe DLC. Echter eigenlijk nooit via Discord/TeamSpeak

Is een keertje proberen.
Ik speel op de PC. Origin account: ToxicTrojan1987

Ik kan alleen in de avonduren/weekend gamen. Hebben zoiets als werk :P

[ Voor 35% gewijzigd door Tweaker1987 op 22-03-2017 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Tweaker1987 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:16:
Ik speel nog steeds BF1, sinds de nieuwe DLC. Echter eigenlijk nooit via Discord/TeamSpeak

Is een keertje proberen.
Ik speel op de PC. Origin account: ToxicTrojan1987

Ik kan alleen in de avonduren/weekend gamen. Hebben zoiets als werk :P
De meeste van ons werken en spelen het vaakst in de avond 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KAP7qvO.png

Er zijn wat klauterrouters die ik nog moet ontdekken op Ballroom Blitz... Zag eerder ook al eens een teammate helemaal over het dak rondlopen :o

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15:28
steveman schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:50:
[afbeelding]

Er zijn wat klauterrouters die ik nog moet ontdekken op Ballroom Blitz... Zag eerder ook al eens een teammate helemaal over het dak rondlopen :o
Is dat niet gewoon een kwestie van uit een vliegtuigje springen en goed terecht komen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Alexknl schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:53:
[...]

Is dat niet gewoon een kwestie van uit een vliegtuigje springen en goed terecht komen? :9
TDM

Maar als je weet hoe je daar in een vliegtuug komt :9

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15:28
steveman schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:53:
[...]

TDM

Aaahh ja zie het nu. Die klauter routes zou ik ook wel willen weten ja :P

edit; nvm, gewoon even youtube checken :)

[ Voor 8% gewijzigd door Alexknl op 22-03-2017 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
steveman schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:50:
[afbeelding]

Dat zag ik laatst ook in Domination, dat ze op het dak zaten tussen wat bij Conquest de C en D punten zijn. Vraag me ook wel af hoe ze daar op komen zonder vliegtuig :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-08 11:21
steveman schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:53:
[...]

TDM

Vanuit een airship is het super simpel om op zulke plekken te komen. K weet niet of er een airship in de buurt was waar je van kan spawnen en vanaf springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

NINjak schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:47:
[...]

De meeste van ons werken en spelen het vaakst in de avond 8)
Je merkt ook vaak in de avond pas dat de meer ervaren spelers gaan spelen. De skill die je moet hebben om mee te kunnen komen ligt dan vaak wel erg hoog.

Kan me voorstellen dat het dan vaak niet zo leuk meer is voor de casual spelers of mensen die Battlefield nog niet zo lang spelen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
freak-me-baby schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:39:
[...]

Vanuit een airship is het super simpel om op zulke plekken te komen. K weet niet of er een airship in de buurt was waar je van kan spawnen en vanaf springen?
Ronde is net gestart, en het is TDM (team deathmatch) dus zonder voertuigen.

En ja, ja als er vliegend materieel in het spel was, had ik de vraag natuurlijk niet hoeven stellen 8)7

Maar zoals opgemerkt zijn er filmpjes te vinden over hoe en wat qua klimmen op die map.

Zoals: YouTube: How to CLIMB onto the roof on Ballroom Blitz in Battlefield 1

vanaf 0:34.

Gaan we eens proberen >:)

[ Voor 7% gewijzigd door steveman op 22-03-2017 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-09 14:13
jagermeister schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:40:
[...]

Je merkt ook vaak in de avond pas dat de meer ervaren spelers gaan spelen. De skill die je moet hebben om mee te kunnen komen ligt dan vaak wel erg hoog.

Kan me voorstellen dat het dan vaak niet zo leuk meer is voor de casual spelers of mensen die Battlefield nog niet zo lang spelen.
In de eerste wereld oorlog hadden ze ook kanonnenvoer :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-08 11:21
steveman schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:45:
[...]

En ja, ja als er vliegend materieel in het spel was, had ik de vraag natuurlijk niet hoeven stellen 8)7

Maar zoals opgemerkt zijn er filmpjes te vinden over hoe en wat qua klimmen op die map.

Ah TDM |:( sorry...lekker gelezen weer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steveman schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:45:
[...]

Ach, dankzij de deathcam ben je toch direct na zijn respawn de zak als het goed is en eenmaal gespot overleef je dat toch niet lang.

Zo kan je ook bovenop de ruïne komen van Argonne Forest, je bent niet te vinden/zien, maar dankzij de deathcam ben je na 1 kill al el zakko en kost het erop komen waarschijnlijk meer deaths dan het kills oplevert.

Overigens, voor iedereen die sniperschoten wil vermijden en toch veilig open veld wil passeren. Als je de jump-sprint-slides een beetje timed op de vuursnelheid van een sniper, dan kan je echt tientallen meters volkomen veilig doorkomen door die animatie te misbruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:32:
[...]

Zo kan je ook bovenop de ruïne komen van Argonne Forest, je bent niet te vinden/zien, maar dankzij de deathcam ben je na 1 kill al el zakko en kost het erop komen waarschijnlijk meer deaths dan het kills oplevert.
Dan letten jouw tegenstanders beter op dan die van mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steveman schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:35:
[...]

Dan letten jouw tegenstanders beter op dan die van mij :+
Haha, ja dat risico hou je altijd natuurlijk in BF1. :D

Maar ik camp uit principe niet, het is vaak vooral ff wachten op de revive en dan direct die klaphark van het dak blazen wanneer ik er door wordt verrast. En ach, anders bij de volgende respawn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:38:
[...]

Haha, ja dat risico hou je altijd natuurlijk in BF1. :D

Maar ik camp uit principe niet, het is vaak vooral ff wachten op de revive en dan direct die klaphark van het dak blazen wanneer ik er door wordt verrast. En ach, anders bij de volgende respawn. :+
De keer die ik me voor de geest haal was tijdens conquest. Werd het een beetje zat dat we steeds weer in die kelder moesten vechten, dus ging ik even verdedigen.

Normaal ben ik wel gewoon aan het pushen. Met team deathmatch, wat ik eigenlijk alleen nog maar speel, (teamplay is dan eigenlijk niet nodig, dus lekker makkelijk in je eentje te doen) blijf ik nog wel eens wat langer hangen op een plekje. Vooral omdat het nogal naar kan zijn als de vijand die inneemt.

-Ronde torentje Empires Edge (gauw wegwezen als de tegenstander de heuvels ontdekt heeft)
-Fao Fortress, het vierkante gedeelte op het hoogste stuk van de kaart.

Vind ik dan ook gelijk de minst leuke maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:32:
[...]

Overigens, voor iedereen die sniperschoten wil vermijden en toch veilig open veld wil passeren. Als je de jump-sprint-slides een beetje timed op de vuursnelheid van een sniper, dan kan je echt tientallen meters volkomen veilig doorkomen door die animatie te misbruiken.
Hoe ziet een jump-sprint-slide er uit dan? Ik sprint-duck-slide wel als een malle :p

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
pc deze avond weer enkele dingen zitten testen maar bf1 gaat hem niet worden op een i5 :( de fps drops zijn te groot en haalt alle fun weg. blegh, :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
SmokingCrop schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 22:51:
[...]

i5 4570 is de bottleneck als die op 100% draait, daardoor kan de GPU niet ten volle benut worden (staat dus vaak te wachten op de CPU).
Ik ben met black friday overgegaan op een i7 6700k en het liep allemaal veel vloeiender zonder drops en zonder het gevoel dat het niet super vloeiend was. BF1 draait niet super op een i5.
Andere games echter wel, helaas niet op bf1.
De 6700 kan ik helaas niet op mijn mobo prikken maar ik heb vandaag een i7 4790 binnen gekregen en hoopte op in ieder geval een kleine performance boost, maar...............het is een enorme performance boost!!!!!
CPU's draaien tijdens het gamen nu max 80% en schommelen meestal daar onder! FPS gewoon continu 60! :)
Super dus!

CPU's worden soms wel rond de 65 graden. Kan dat kwaad?
Ik kreeg de koelpasta icm een sythmugen er wat lastig op dus ik hoop niet dat hij niet genoeg koelt.

[My Home Automations]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
PuckStar schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 23:54:
[...]

De 6700 kan ik helaas niet op mijn mobo prikken maar ik heb vandaag een i7 4790 binnen gekregen en hoopte op in ieder geval een kleine performance boost, maar...............het is een enorme performance boost!!!!!
CPU's draaien tijdens het gamen nu max 80% en schommelen meestal daar onder! FPS gewoon continu 60! :)
Super dus!

Ik kreeg de koelpasta icm een sythmugen er wat lastig op dus ik hoop niet dat hij niet genoeg koelt.
65 graden is prima voor een Intel CPU. Zolang die niet boven de 80 komt, moet je je zeker geen zorgen maken (en zelf dan nog).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
PuckStar schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 23:54:
[...]

Super dus!

Je blijft toch trager in het laden van de mappen ... :>

P.s. ik mis een BF1 link in je website :*)

/Edit
Ik bekijk net m'n stats (zie sig) en zie dat ik op 22 maart een game score van -900k heb behaald ... 8)7
Even snel gekeken bij wat andere (discord) spelers...
Bierrrrtje; 23 maart -1.3M game score puntjes
Deloeks; 23 maart - 3.2M game score puntjes

_O-
F...T...W...

[ Voor 16% gewijzigd door Zephyer op 23-03-2017 09:20 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:27
Zephyer schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:13:

/Edit
Ik bekijk net m'n stats (zie sig) en zie dat ik op 22 maart een game score van -900k heb behaald ... 8)7
Even snel gekeken bij wat andere (discord) spelers...
Bierrrrtje; 23 maart -1.3M game score puntjes
Deloeks; 23 maart - 3.2M game score puntjes

_O-
F...T...W...
Ik heb gisteren maar 3 potjes gespeeld dacht ik, en heb 1,129,274 Game Score puntjes, dus zo speciaal is dat toch niet?
En we hebben dan ook nog eens 2 potjes dik op onze neus gehad met Discord :D

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:22:
[...]

Ik heb gisteren maar 3 potjes gespeeld dacht ik, en heb 1,129,274 Game Score puntjes, dus zo speciaal is dat toch niet?
Nog nooit zo hard gefaald als gisteren zeg ;(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
kazzzdafke schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:22:
[...]

Ik zie geen score van 22 maart maar wel 23 maart en die is in de plus...
Degene die ik poste zijn in de min O-)
(Waar ik overigens maar 2 a 3 rondes heb gespeeld en won :X .. jullie miste mij gewoon :) )

@Tsurany , jij heb idd ook iets van -2.9M in game score punten...
Ik heb wat gemist dus :X

[ Voor 8% gewijzigd door Zephyer op 23-03-2017 11:54 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zephyer schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:52:
[...]

(Waar ik overigens maar 2 a 3 rondes heb gespeeld en won :X .. jullie miste mij gewoon :) )

@Tsurany , jij heb idd ook iets van -2.9M in game score punten...
Ik heb wat gemist dus :X
Volgens mij klopt daar niet veel van, een min score halen is onmogelijk, laat staan 2,9 miljoen :+

Battlefield tracker is wel vaker in de war. Maar nu ik level 110 ben boeien die punten mij niet zoveel meer :*)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Het is (voor mij) voor het eerste dat die tracker punten (dik) in de min zet.
En ja, dat die punten niet meer zoveel boeien dat geloof ik maar het zou (theoretisch) kunnen betekenen dat je lvl naar beneden kan gaan als dit 'echt' gebeurt :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Zephyer schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:52:
[...]

Woops, -, dat had ik nog niet gezien!
Da's wel heel erg loosing dan :D :*) _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Zephyer Dat zou wat zijn ja. Gelukkig is DICE nog net iets betrouwbaarder dan Battlefieldtracker. Al scheelt dat niet veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
Paulus07 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 23:43:
pc deze avond weer enkele dingen zitten testen maar bf1 gaat hem niet worden op een i5 :( de fps drops zijn te groot en haalt alle fun weg. blegh, :(
Speel zonder problemen met een oudere i5. In het begin had ik ook last, gewoon de framcecaps opzetten in BF1 settings = alles vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
SmokingSig schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 13:13:
[...]

Speel zonder problemen met een oudere i5. In het begin had ik ook last, gewoon de framcecaps opzetten in BF1 settings = alles vlot.
heb de framecap al ingesteld op max 60 maar dan nog kakt het in de maps enorm in naar soms 20 of 30 fps. Zet ik de caps uit of vsync dan tikt het soms de 120 aan. maar komt iemand dan een hoekje omgelopen etc die je wil neer knallen dropt het ineens naar 20fps en mis je dus elke kogel en krijg je er zelf 1 door je kop. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Pff zit al de hele week te kijken naar eerst volgende BF1 moment.
Wel jammer dat de double xp is afgelopen, geen zin om nog 40 dagen speeltijd bezig te zijn om lvl 140 te bereiken.

Anyways wellicht tot vanavond

/elitew

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Paulus07 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 13:18:
[...]

heb de framecap al ingesteld op max 60 maar dan nog kakt het in de maps enorm in naar soms 20 of 30 fps. Zet ik de caps uit of vsync dan tikt het soms de 120 aan. maar komt iemand dan een hoekje omgelopen etc die je wil neer knallen dropt het ineens naar 20fps en mis je dus elke kogel en krijg je er zelf 1 door je kop. :o
Ik speel met 16GB Ram, i5 3570k en GTX 970. Jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ik moet zeggen, heb een tijdje terug die framecap ingesteld door dat in de console te typen en vervolgens GPU restriction uit te zetten. Heb soms nog wel FPS drops maar niet meer zo extreem als daarvoor. Terwijl ik in de kerstvakantie begonnen ben met BF1 en toen eigenlijk alles vrijwel soepel liep.

i5 6600, 16 Gb ram, 290X 4Gb

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
SmokingSig schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 13:59:
[...]

Ik speel met 16GB Ram, i5 3570k en GTX 970. Jij ?
  • i5 4460 3.2ghz
  • msi GeForce GTX 1070 GAMING X 8G
  • 8gb RAM
  • nvidia driver 378.92
  • 1920x1080 resolution
  • windows 10
  • dx12 disabled

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loewie1984 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 13:48:
Pff zit al de hele week te kijken naar eerst volgende BF1 moment.
Wel jammer dat de double xp is afgelopen, geen zin om nog 40 dagen speeltijd bezig te zijn om lvl 140 te bereiken.

Anyways wellicht tot vanavond

/elitew
Level 140? Max is gecapt op 110 nu. De volgende 10 levels komen waarschijnlijk met de volgende DLC en dan zal er ook wel weer een dubbel XP event zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Paulus07 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 13:18:
[...]

Ho ho ho, het ligt er wel aan wat voor een i5 je in het bezit heb, de één is de andere i5 niet! Persoonlijk kon ik, in BF1, met mijn oude FX-8150 nog erg goed spelen al gaat het met mijn R7 1700X, op de zelfde videokaart (RX480) en in ultra, een stuk beter. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Tsurany schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:19:
[...]

Level 140? Max is gecapt op 110 nu. De volgende 10 levels komen waarschijnlijk met de volgende DLC en dan zal er ook wel weer een dubbel XP event zijn.
understood, weet ik, je kan nu ook niet verder dan 110 maar uiteindelijk 140 dus.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Dit had ik ook eerst. Had toen ook last. Dan 8gb bijgestoken en was ook een serieus verschil.

Miss beter naar andere topic gaan ivm BF1 problemen.

een 3570 is ook sterker blijkbaar
http://cpu.userbenchmark....l-Core-i5-3570/2310vsm793

[ Voor 27% gewijzigd door SmokingSig op 23-03-2017 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

Ik heb een 4670 en een 970 en BF1 draait prima!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedyjules07 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:21:
[...]
Hoe ziet een jump-sprint-slide er uit dan? Ik sprint-duck-slide wel als een malle :p
Precies dat, maar met een jump ervoor (al wel sprintend) da kom je mooi in een extra animatie terecht die je hitboxes vernaggelen. :)
Luukwa schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 15:21:
Ik heb een 4670 en een 970 en BF1 draait prima!
Idem setup. Overclocken dat kreng naar 4,2 - 4,5 (halen ze allemaal fluitend) en met de settings op low haalt ie vrij constant 150 fps+ in 40 man operations in 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 18:58:
[...]

Precies dat, maar met een jump ervoor (al wel sprintend) da kom je mooi in een extra animatie terecht die je hitboxes vernaggelen. :)
Ah good to know, dat ga ik er ook maar bij integrereren :D

Wat betreft performance, ik draaide eerst een i5 3570k (met GTX 1070), waarbij CPU verbruik vaak tegen 100% aan liep en veel fps drops veroorzaakte. Vervolgens een kleine upgrade naar een i7 3770k gedaan, hiermee was het CPU verbruik gereduceerd en kon ik eindelijk frames boven de 100 fps halen (op Ultra), echter merk ik toch nog happeringen en drops, vooral na laatste update / verplichte driver update. Ondanks dat het CPU verbruik rond 70% hangt blijven gemiddelde frames nu rond 85 hangen met drops naar 65 fps.

Nu vraag ik mij af, heeft iemand in een soortgelijke situatie de overstap naar een 6700k of 7700k gemaakt waarbij genoemde problemen volledig verleden tijd zijn en constante frames boven 100 fps (op Ultra) mogelijk zijn of blijven zelfs dan nog fps drops en inconsistentie bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedyjules07 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 19:07:
[...]

Wat betreft performance, ik draaide eerst een i5 3570k (met GTX 1070), waarbij CPU verbruik vaak tegen 100% aan liep en veel fps drops veroorzaakte. Vervolgens een kleine upgrade naar een i7 3770k gedaan, hiermee was het CPU verbruik gereduceerd en kon ik eindelijk frames boven de 100 fps halen (op Ultra), echter merk ik toch nog happeringen en drops, vooral na laatste update / verplichte driver update. Ondanks dat het CPU verbruik rond 70% hangt blijven gemiddelde frames nu rond 85 hangen met drops naar 65 fps.

Nu vraag ik mij af, heeft iemand in een soortgelijke situatie de overstap naar een 6700k of 7700k gemaakt waarbij genoemde problemen volledig verleden tijd zijn en constante frames boven 100 fps (op Ultra) mogelijk zijn of blijven zelfs dan nog fps drops en inconsistentie bestaan?
Ik zit dus niet in die situatie, maar ik vraag me af of je met ultra settings uberhaubt constante fps kan halen. Wellicht met met superzware Titanxps of 1080ti's, maar met al die explosies, gas en smoke die zwaar gedetailleerd gerenderd worden plus alle post effects, lijkt me dat nog steeds een uitdaging qua frame drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 18:58:
[...]

[...]

Idem setup. Overclocken dat kreng naar 4,2 - 4,5 (halen ze allemaal fluitend) en met de settings op low haalt ie vrij constant 150 fps+ in 40 man operations in 1080p.
Heb toen der tijd helaas gekozen voor een non-k versie.. dus overclocken word 'm niet voor mij.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
speedyjules07 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 19:07:
[...]

Ik heb in die exacte situatie gezeten ;)
Ik had een i5 3570K met GTX 1070 en ik zat ook vaak tegen de 100% met de i5, zelf toen die niet op 100% draaide, voelde het niet super smooth.
Met Black Friday dan de overstap gewaagd naar een 6700k en alles is werkelijk super smooth geworden. d:)b
Natuurlijk heb je altijd FPS schommelingen, dat kan ook niet anders (op je gemakje buiten de actie rijden is wat anders dan grote explosies rondom je krijgen).

Moet wel zeggen dat ik een G-Sync scherm heb, dus dat zal ook wel helpen. Maar met de i5 had ik ook al het g-sync scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
SmokingCrop schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 19:46:
[...]

Ik heb in die exacte situatie gezeten ;)
Ik had een i5 3570K met GTX 1070 en ik zat ook vaak tegen de 100% met de i5, zelf toen die niet op 100% draaide, voelde het niet super smooth.
Met Black Friday dan de overstap gewaagd naar een 6700k en alles is werkelijk super smooth geworden. d:)b
Natuurlijk heb je altijd FPS schommelingen, dat kan ook niet anders (op je gemakje buiten de actie rijden is wat anders dan grote explosies rondom je krijgen).

Moet wel zeggen dat ik een G-Sync scherm heb, dus dat zal ook wel helpen. Maar met de i5 had ik ook al het g-sync scherm.
Speel je dan ook op Ultra? Wat zijn je gemiddelde / laagste fps?

Ik merkte namelijk ook een flink verschil qua smoothess na het upgraden naar de 3770k, maar het is het toch nét niet helemaal. De CPU is in ieder geval niet meer gemaxxed, maar toch blijven er drops bestaan. Vandaar dat ik mij af vraag of de stap i7 3770k -> i7 6700k überhaupt zin gaat hebben.

Moeilijke upgrade beslissing als het misschien zonder resultaat zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
speedyjules07 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 20:11:
[...]

Speel je dan ook op Ultra? Wat zijn je gemiddelde / laagste fps?

Ik merkte namelijk ook een flink verschil qua smoothess na het upgraden naar de 3770k, maar het is het toch nét niet helemaal. De CPU is in ieder geval niet meer gemaxxed, maar toch blijven er drops bestaan. Vandaar dat ik mij af vraag of de stap i7 3770k -> i7 6700k überhaupt zin gaat hebben.

Moeilijke upgrade beslissing als het misschien zonder resultaat zal zijn.
Ik speel Ultra op 1440P.
Wou zelf even zien hoe de kaart het nu eigenlijk doet in BF1 in multiplayer dus even een logje laten lopen tijdens Operations op St Quentin Scar. Met een goeie portie explosies enzo.
Gemiddelde was 87 FPS met een Min van 73.

grafiekje met FPS & cpu load (meet elke seconde), Ziet er qua FPS niet smooth uit, maar doordat het 73+ FPS is met een 144hz g-sync scherm, merk ik helemaal niets van die fluctuaties. (en ik ben daar erg gevoelig aan)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RX7wSdeHLbYyL1jb5A3r82Sq/thumb.png

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 23-03-2017 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 16:07
Als ik bij Origin kijk, staat er dat ik BF1 ondertussen 27 uur gespeeld heb. Als ik in Battlefield zelf kijk bij career, staat er 8H. Hoe is dat enorme verschil te verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Steen447 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 22:26:
Als ik bij Origin kijk, staat er dat ik BF1 ondertussen 27 uur gespeeld heb. Als ik in Battlefield zelf kijk bij career, staat er 8H. Hoe is dat enorme verschil te verklaren?
in multiplayer versus menu/campaign tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 16:07
unfor schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 22:27:
[...]

in multiplayer versus menu/campaign tijd.
Had niet gedacht dat het zo'n groot verschil zou zijn. Heb de campaign wel eventjes doorgespeeld op easy. Ik zal wel veel in de menu's zitten dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
SmokingCrop schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 21:10:
[...]

Ik speel Ultra op 1440P.
Wou zelf even zien hoe de kaart het nu eigenlijk doet in BF1 in multiplayer dus even een logje laten lopen tijdens Operations op St Quentin Scar. Met een goeie portie explosies enzo.

grafiekje met FPS & cpu load (meet elke seconde), Ziet er qua FPS niet smooth uit, maar doordat het 73+ FPS is met een 144hz g-sync scherm, merk ik helemaal niets van die fluctuaties. (en ik ben daar erg gevoelig aan)
[afbeelding]
Ja dat is het 'm juist, ik heb een 120hz scherm zonder g-sync en rond 95-110 fps voelt het prima, maar als het inkakt naar 65-70 fps is het lastig spelen. Misschien toch maar naar een g-sync scherm zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
SmokingSig schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:34:
[...]

Dit had ik ook eerst. Had toen ook last. Dan 8gb bijgestoken en was ook een serieus verschil.

Miss beter naar andere topic gaan ivm BF1 problemen.

een 3570 is ook sterker blijkbaar
http://cpu.userbenchmark....l-Core-i5-3570/2310vsm793
Het probleem bij paulus is dat het een non K core i5 is, zijn gtx 1070 wordt beperkt door zijn core i5.
Nadat mijn gtx 670 gestorven is een paar weken geleden moet ik het doen met een R9 270x daarmee haal ik met mijn core i5 4670k op 4,5ghz maar 80 fps op low, hoop dat het vanavond beter wordt als de RX 480 binnen komt die ik besteld heb zodat mijn 144hz scherm ook weer zijn werk kan doen.
speedyjules07 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 01:40:
[...]

Ja dat is het 'm juist, ik heb een 120hz scherm zonder g-sync en rond 95-110 fps voelt het prima, maar als het inkakt naar 65-70 fps is het lastig spelen. Misschien toch maar naar een g-sync scherm zoeken :)
Als het verschil zo groot is zul je toch een frame lock moeten instellen rond de 75 fps want die dips veroorzaken stuttering.

Is trouwens premium de moeite waard net zoals bij bf3 en bf4, zit nog veel te twijvelen

[ Voor 20% gewijzigd door NLsandman op 24-03-2017 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 19:11:
[...]

Ik zit dus niet in die situatie, maar ik vraag me af of je met ultra settings uberhaubt constante fps kan halen. Wellicht met met superzware Titanxps of 1080ti's, maar met al die explosies, gas en smoke die zwaar gedetailleerd gerenderd worden plus alle post effects, lijkt me dat nog steeds een uitdaging qua frame drops.
Ik denk eerder dat dit met de cpu te maken heeft, vooral met veel explosies ect stijgt het cpu verbruik, ik vraag me serieus af of die explosies door de gpu of cpu geregeld worden, ik zeg de laatste, maar misschien dat iemand anders daar meer duidelijkheid over heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
[b]NLsandman schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 07:07

Is trouwens premium de moeite waard net zoals bij bf3 en bf4, zit nog veel te twijvelen
Ik wacht gwn tot de DLC apart vrijkomt. Heb geen zin om weer zoveel euro te leggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Premium is er al meerdere keren voor €30 geweest, alleen door nog een hele tijd te wachten kan ik me voorstellen dat je goedkoper de DLCs krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Sissors schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 07:30:
Premium is er al meerdere keren voor €30 geweest, alleen door nog een hele tijd te wachten kan ik me voorstellen dat je goedkoper de DLCs krijgt.
Ik hoef niet al de DLC's :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
freaky35 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 07:21:
[...]

Ik denk eerder dat dit met de cpu te maken heeft, vooral met veel explosies ect stijgt het cpu verbruik, ik vraag me serieus af of die explosies door de gpu of cpu geregeld worden, ik zeg de laatste, maar misschien dat iemand anders daar meer duidelijkheid over heeft.
Het grafische deel van de explosies komen van de gpu maar de gevolgen zoals physics en destruction komen van de cpu af.
Dice gebruikt de havok engine voor physics en destruction, dit komt dus van een ander bedrijf en het zou mij helemaal niet verbazen dat ze de cloth engine van havok ook gebruiken.
Het zijn allemaal scripts wat op de cpu draaien.

https://www.havok.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Nu online
NLsandman schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 07:53:
[...]

Het grafische deel van de explosies komen van de gpu maar de gevolgen zoals physics en destruction komen van de cpu af.
Dice gebruikt de havok engine voor physics en destruction, dit komt dus van een ander bedrijf en het zou mij helemaal niet verbazen dat ze de cloth engine van havok ook gebruiken.
Het zijn allemaal scripts wat op de cpu draaien.

https://www.havok.com/
kijk aan bedankt :) ,dat maakt een hoop duidlelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Gisteravond eerder gestopt, trok de campende snipers/trucks en klote spawns tussen de vijand even niet meer -O-

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLsandman
Zephyer schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 08:24:
Gisteravond eerder gestopt, trok de campende snipers/trucks en klote spawns tussen de vijand even niet meer -O-
Als je maar niet zo doet als deze gast, slecht voor je hart lol

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KHD2RKuG5rE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:35
SmokingSig schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 07:21:
[...]

Ik wacht gwn tot de DLC apart vrijkomt. Heb geen zin om weer zoveel euro te leggen :/
Same here, uit eindelijk krijg je net als bij Bf4 een DLC gratis, gewoon wachten. Hoofdmaps zijn leuk zat.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
NLsandman schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:02:
[...]

Als je maar niet zo doet als deze gast, slecht voor je hart lol

[...]
:+

Geen zorgen, eer ik zo zou reageren dan is het wel heul slecht met me gesteld.
Al is het wel de eerste keer dat ik in BF1 eerder ben gestopt met deze reden. :X

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Laatst online: 08-09 21:29
rudyman85 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:58:
[...]

Same here, uit eindelijk krijg je net als bij Bf4 een DLC gratis, gewoon wachten. Hoofdmaps zijn leuk zat.. :)
Ik vraag mij ook af hoe lang dit spel nog echt in leven blijft. Als je kijkt naar het aantal spelende mensen is dat al een tijd aan het dalen (oke, ik weet niet wat de DLC nu gedaan heeft). Daarom ben ik bang dat het voor de zomer eigenlijk al wel op zijn gat ligt. Daarbij vermaak ik mij inderdaad goed met de standaard maps.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
stevens20 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:57:
[...]

Ik vraag mij ook af hoe lang dit spel nog echt in leven blijft. Als je kijkt naar het aantal spelende mensen is dat al een tijd aan het dalen (oke, ik weet niet wat de DLC nu gedaan heeft). Daarom ben ik bang dat het voor de zomer eigenlijk al wel op zijn gat ligt. Daarbij vermaak ik mij inderdaad goed met de standaard maps.
En dat is nu exact de reden waarom ik geen premium koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
SmokingSig schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:57:
[...]

En dat is nu exact de reden waarom ik geen premium koop.
Die paar uurtjes die ik per week speel... ik ben nu ook pas lvl 60 ofzo, dus dan weet je het aantal uren wel een beetje. Ik maak er ook minder tijd voor vrij moet ik zeggen. Zeker sinds de laatste update het spel op mijn pc zwaar verkloot heeft. vanavond ga ik mijn nieuwe RYZEn build maken en dan zal ik de komende weken wel weer wat meer spelen tot het nieuwe van dat systeem af is en ik weer andere dingen ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Het is voor mij voor het eerst dat ik premium gekocht heb, in de aanbieding. Dat laatste zegt genoeg, ik wilde er niet de volle mep voor betalen.

Hoe lang een spel 'levend' blijft is altijd de vraag. (half) Lege servers na 2230 uur kan je, imho, niet herleiden naar minder mensen die spelen.. eerder een kapotte matchmaking van DICE. Persoonlijk vraag ik me af waarom BF1 niet zoals BF4 bevolkt zou kunnen blijven? (en los van de veranderde methodiek van 'custom' servers)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Heerlijk als je op Soissons een tank te pakken hebt en je daar lekker mee kunt hoeren. Op een gegeven moment is de vijand je zo zat dat ze zich haast volledig op jou gaan focussen ipv op de objectives. :P

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
[...]

Het aantal spelers is vrij stabiel op piekmomenten, voor battlefield op pc is tussen de 30k en 40k normaal.
Ik ben er nog niet op uitgekeken maar speel dan ook niet meer zo vaak.
Zit nu op 108 uur dus 21 uur per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
NLsandman schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:47:
[...]

Het aantal spelers is vrij stabiel op piekmomenten, voor battlefield op pc is tussen de 30k en 40k normaal.
De pieken liggen tussen 20 en 30. Afgelopen 24 u was de piek 28986.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
NLsandman schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:47:
[...]

ik zit nu, volgens battlfieldtracker op 55 uur. dat is dus 10 uurtjes per maand. Dus net twee uurtjes per week. Dat is ook prima, daar vermaak ik me goed mee. Maar of ik daarvoor ook nog premium aan wil schaffen weet ik niet.

(ik zie dat ik een uur geleden ook gespeeld heb, apart, ik ben al sinds 7 uur van huis... hmm... battlefieldtracker oké?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:13
stevens20 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:13:
[...]

(ik zie dat ik een uur geleden ook gespeeld heb, apart, ik ben al sinds 7 uur van huis... hmm... battlefieldtracker oké?)
Duurt soms even voordat hij de stats update op battlefieldtracker en hij toont dan de update tijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
Zephyer schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:47:
[...]

:+

Geen zorgen, eer ik zo zou reageren dan is het wel heul slecht met me gesteld.
Al is het wel de eerste keer dat ik in BF1 eerder ben gestopt met deze reden. :X
Ja je verbaasde met wel een beetje :9
Was ook wel een extreem frustrerende pot.

Potje erna was weer heerlijk.
Als je in een verliezend team joined zoals we deden is het altijd moeilijk.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
niels0208 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 13:29:
[...]

Ja je verbaasde met wel een beetje :9
Was ook wel een extreem frustrerende pot.

Potje erna was weer heerlijk.
Als je in een verliezend team joined zoals we deden is het altijd moeilijk.
Hoorde inderdaad meerdere mensen reageren in de trend van "huh, wat?" :o

Liep ook al een beetje te bokken tegen het spel omdat er een soort van delay in zat.
Als ik bijv. aan het rennen was, versprong hij af en toe een stap of 2 terug van waar ik vandaan kwam,
of als ik ging liggen, ging hij weer staan... leek alsof bepaalde knoppen/acties niet doorkwamen.

Vanavond gewoon weer present }:O

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er1k989
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-09 15:26
Even een korte vraag: BF1 loopt niet soepel, met name bij drukke/snelle acties in Multiplayer. Singleplayer loopt als een zonnetje. ik vermoed dat het geheugen de boosdoener is? Geheugengebruik ligt tijdens multiplayer net onder de 6gb.

Resolutie: 1680*1050
Settings: ongeveer medium

PC specs:
CPU: Core i7 - 920 @2.8Ghz
Mobo: MSI X58Pro
Geheugen: 3*2GB (triple channel) 1333mhz
Graka: Radeon R9 270X

Zou het veel schelen als ik geheugen upgrade naar 3*3gb of 3*4gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
SmokingCrop schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 21:10:
[...]

Ik speel Ultra op 1440P.

[afbeelding]
Welke app gebruik je daarvoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]
De aantallen an sich baart me nog weinig zorgen, wel de verdeling van de spelersaantallen over alle maps/gamemodes. Sommige modes/maps hoef je nu al niet meer te proberen in vanilla, laat staan over een paar maanden. De DLCs/premium maken dat alleen maar erger, maar dat lijkt DICE nu ook wel in te gaan zien. Aangezien ze maps en wapens gratis toeveogen aan de vanilla games.

Ben wel benieuwd hoeveel premium er dit keer is verkocht ten opzichte van BF4 en BF3 (relatief gezien tot aantal verkochte games), afgezien van wat mensen in dit forum, ken ik niemand die het heeft aangeschaft of overweegt, maar ja dat zegt ook niet zoveel natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
kazzzdafke schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:57:
[...]

Welke app gebruik je daarvoor?
HWiNFO schrijft de data weg naar een .csv file.
Die csv file importeer ik in Excel en maak een grafiekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
SmokingSig schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:04:
[...]

De pieken liggen tussen 20 en 30. Afgelopen 24 u was de piek 28986.
Ik zie toch 38930 via battlefield tracker en de dag er voor was 40460 en nu om 16:00 zit het op 30K +.

Battlenonsens heeft weer een goede uitleg over bf1 netcode gemaakt:
Vanaf 12:18 wordt het interessant.

[ Voor 4% gewijzigd door NLsandman op 24-03-2017 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
NLsandman schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:53:
[...]

Ik zie toch 38930 via battlefield tracker en de dag er voor was 40460 en nu om 16:00 zit het op 30K +.

[video]
Acher deze middag was de piek 28k, nu 38k .. het gaat op en neer http://bf1stats.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:54
Er1k989 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:35:
Even een korte vraag: BF1 loopt niet soepel, met name bij drukke/snelle acties in Multiplayer. Singleplayer loopt als een zonnetje. ik vermoed dat het geheugen de boosdoener is? Geheugengebruik ligt tijdens multiplayer net onder de 6gb.

PC specs:

Extra geheugen kan geen kwaad maar de rest van je systeem is ook niet zo heel modern meer. Zou er niet te veel meer van verwachten. Multiplayer is vooral voor de CPU een tikkie zwaarder.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freaky35
  • Nu online

PC specs:

Het hele systeem zit onder de minimale systeemeisen,voor het te kort aan geheugen maar ook de cpu zijn echt het probleem.als je goedkoop ergens geheugen kan scoren zou ik dat erin zetten en de cpu overclocken zxal ook erg veel helpen indien je de koeling er voor hebt.

Maar eerlijk gezegd word het voor deze game tijd voor een ander systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
Zo raar, je kan de DLC pak niet meer los kopen. ( ik kan het iig niet vinden) .Je bent verplicht Premium te kopen. Jammer.

Ah , de 28ste kan je hem kopen. Pff gelukkig haha.

[ Voor 18% gewijzigd door kobus71 op 25-03-2017 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
kobus71 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 12:01:
Zo raar, je kan de DLC pak niet meer los kopen. ( ik kan het iig niet vinden) .Je bent verplicht Premium te kopen. Jammer.
Is nog niet officieel uit, alleen premium krijgen 2 weken eerder toegang.
28-3 komt hij officieel uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023

PC specs:

Ik speel met dezelfde basis en dan met 6x3gb 6x2gb geheugen, een GTX 970
en de game staat op een SSD.

Speel op ultra/ high settings en dan ook nog op 1920x1080 dus met wat upgrades kan die basis het makkelijk aan. Ga overigens zelf wel upgraden naar een i7 7700k maar dat terzijde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-09 15:35
T lijkt wel of iedereen premium heeft of is afgehaakt? Niemand in non-premium Discord channels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
AceAceAce schreef op maandag 27 maart 2017 @ 17:08:
T lijkt wel of iedereen premium heeft of is afgehaakt? Niemand in non-premium Discord channels
Vorige week nog met mensen in een non-premium server zitten knallen? :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stevens20
Ik ben de boel nu aan het installeren op mijn nieuwe RYZEN pc. Hopelijk tot morgen (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Battlefiefd?
Battlegrounds! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
AceAceAce schreef op maandag 27 maart 2017 @ 17:08:
Als er mensen online zijn die geen premium hebben, gewoon vanilla zoals vandeweek ;)

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Zekers!! Ik hoop er weer bij te zijn! Ben tot nutoe zeer verrast over de snelheid! Ik dacht dat mijn oude 920 cpu nog wel capabel was maar wat een wereld van verschil zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
stevens20 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 22:42:
[...]

Zekers!! Ik hoop er weer bij te zijn! Ben tot nutoe zeer verrast over de snelheid! Ik dacht dat mijn oude 920 cpu nog wel capabel was maar wat een wereld van verschil zeg!
Oh dan ben ik benieuwd, ga van een 920 naar een i7 7700k >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
stevens20 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 22:42:
[...]

Het verschil tussen de 2500k en ryzen is het al waard om te upgraden, met bv haswell heeft intel een beste
sprong vooruit gemaakt maar daarna is het nog maar max 10%

Heb nu de rx480 van msi, heb nog wel wat stabiliteitsproblemen met bf1, veel crashes maar denk dat ik het
wel ga tackelen, heb het zelfde probleem met mijn gtx670 gehad, factory overclocked kaarten en battlefield gaan niet zo lekker.
Met mijn gtx670 heb ik het opgelost door wat meer vermogen via een custom bios te geven aan de gpu.

Hoe dice het doet weet ik niet, kan stress testen doen en de rx480 geeft geen krimp maar dice krijgt het voor elkaar om mijn pc een harde crash te geven.

Ik had nog wat ruimte in mijn budget en ben ook over op premium maar speel nog wel gewoon op de vanilla servers, ben conquest liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
stevens20 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:25:
Ik ben de boel nu aan het installeren op mijn nieuwe RYZEN pc. Hopelijk tot morgen (Y)
Gefeliciteerd Stevens, in combinatie met welke videokaart?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CosmicMaik
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-04-2024
Voor diegenen die elk Battlefield potje winnen en wel weer wat spanning kunnen gebruiken. BATTLEGROUNDS is de moeite waard om te proberen en erg tof in co-op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
luifel schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:25:
[...]

Gefeliciteerd Stevens, in combinatie met welke videokaart?
Met een 1060. Dat loopt wel. Zeker op mijn 1680x1080 scherm. Ik heb er al helemaal zin in. vanaf vandaag is de DLC ook tekoop dacht ik.

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 7 1700 Boxed€ 355,-€ 355,-
1Gigabyte GA-AB350-GAMING 3€ 125,95€ 125,95
1Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G€ 281,95€ 281,95
1WD Black SATA 6Gb/s WD5000BPKX, 500GB€ 61,-€ 61,-
1Antec Performance One P182€ 0,-€ 0,-
1Asus VW222U Zwart€ 0,-€ 0,-
1Logitech G11 Gaming Keyboard (Qwerty)€ 0,-€ 0,-
1Logitech G900 Chaos Spectrum€ 116,60€ 116,60
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 133,-€ 133,-
1Asus RT-AC66U Zwart€ 117,50€ 117,50
1Samsung SH-S223Q€ 0,-€ 0,-
1Corsair RM550x€ 93,95€ 93,95
1Samsung 850 EVO 120GB€ 80,01€ 80,01
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.364,96

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Kennelijk is dogfighten nu niet meer geaccepteerd... kerel was pissig dat zijn infantry farming ophield :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Tsurany schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:02:
[video]
Kennelijk is dogfighten nu niet meer geaccepteerd... kerel was pissig dat zijn infantry farming ophield :D
WTF 8)7

Pagina: 1 ... 72 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.