Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:52
Even gekeken tijdens een hickup, geheugengebruik was constant 8.7GB, geen spike.

Mss dat het door shadowplay komt na lang opnemen :?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:19
Fff... vandaag een potje gespeeld.. Frontline... 160 min 47 seconden..., maar we hebben gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
da_PSI schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 00:59:
Fff... vandaag een potje gespeeld.. Frontline... 160 min 47 seconden..., maar we hebben gewonnen :P
Ja, heerlijk he _O_

Dit is hoe ik altijd Battlefield al heb willen spelen, gewoon constant heen en weer en niet op een tijdslimiet. Ben je het zat? Dan ga je toch?

Valt mij op dat de meeste van die nieuwe maps heel veel mogelijkheden bieden om te flanken of in de rug te kruipen, zeker bij Frontlines waar de map lekker groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

NLsandman schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:46:
[...]

Heb daar idd last van, r9 270x, bij mij is het blauw groen en ik heb op sommige plekken een
vette sound bug, alles kraakt dan, ga ik weg uit die plek is het weer normaal.
windows 8.1 en dx11.

Ligt het aan mij of hebben ze tessellation weer verhoogd, ik speel op low maar het ziet er weer net
zo uit als release.
Ik heb er nog niet echt een patroon in kunnen ontdekken brhalve dat het bijna alleen bij de map met het woestijn fort voorkomt. Bij bijv ballroom blitz heb ik het nog niet gehad geloof ik. Het geluid blijft bij mij in orde.

Het kan zijn dat het aan de drivers ligt bij mij, die dateren van oktober/november geloof ik (Bootcamp drivers lopen altijd vet achter bij Apple...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
Prosac schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 10:04:
[...]

Ja, heerlijk he _O_

Dit is hoe ik altijd Battlefield al heb willen spelen, gewoon constant heen en weer en niet op een tijdslimiet. Ben je het zat? Dan ga je toch?

Valt mij op dat de meeste van die nieuwe maps heel veel mogelijkheden bieden om te flanken of in de rug te kruipen, zeker bij Frontlines waar de map lekker groot is.
Ik vind het een heerlijke game, maar op den duur was het wel van F*CK..., wij 3 checkpoints, daarna nemen ze er weer 2... dan worden wij weer terug gezet naar de telegraphs...., daarna pushen wij weer...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
da_PSI schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 10:21:
[...]

Ik vind het een heerlijke game, maar op den duur was het wel van F*CK..., wij 3 checkpoints, daarna nemen ze er weer 2... dan worden wij weer terug gezet naar de telegraphs...., daarna pushen wij weer...,
Ik denk dat een van de beste games gisteren was, bijna 3 uur gespeeld. Op een gegeven moment hebben zij zelfs 1 telegraphs te pakken, vervolgens pushen wij ze in een half uurtje tot hun eigen basis en pakken de twee telegraphs _O_

"Epic" was de juiste bewoording van de meeste medespelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Is frontlines ook te spelen op de vanilla maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
Pat-Juh schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 10:20:
[...]

Ik heb er nog niet echt een patroon in kunnen ontdekken brhalve dat het bijna alleen bij de map met het woestijn fort voorkomt. Bij bijv ballroom blitz heb ik het nog niet gehad geloof ik. Het geluid blijft bij mij in orde.

Het kan zijn dat het aan de drivers ligt bij mij, die dateren van oktober/november geloof ik (Bootcamp drivers lopen altijd vet achter bij Apple...)
Ik was gisteren op st quetin scar aan het spelen, stapte als schutter in een vliegtuig en had het bijna constant en het is inderdaad blauw, zelfs toen ik later bestuurder was van de zepplin, op bepaalde momenten wordt het beeld blauw.

vond een filmpje van de bug, heb dat dus op dat filmpje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

NLsandman schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 11:49:
[...]

Ik was gisteren op st quetin scar aan het spelen, stapte als schutter in een vliegtuig en had het bijna constant en het is inderdaad blauw, zelfs toen ik later bestuurder was van de zepplin, op bepaalde momenten wordt het beeld blauw.

vond een filmpje van de bug, heb dat dus op dat filmpje:

[video]
Bij mij is het gelukkig lang niet zo erg, hooguit dat er een paar frames even verkeerd gekleurd zijn... Ben al lang blij dat het een "groter" probleem is dan enkel bij mij, is het in elk geval vrijwel zeker niet mijn gpu :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Pat-Juh schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 11:50:
[...]

Bij mij is het gelukkig lang niet zo erg, hooguit dat er een paar frames even verkeerd gekleurd zijn... Ben al lang blij dat het een "groter" probleem is dan enkel bij mij, is het in elk geval vrijwel zeker niet mijn gpu :+ .
Ik had het alleen in de lucht gisteren, op de grond geen last gehad, zie wel dat het een amd probleem is.

Driver Packaging Version
16.60.2711-170303a-311797E-CrimsonReLive

Heb ook zitten kijken of het misschien een hitte probleem was met de gpu maar dit gebeurt gewoon bij 56 graden en normaal gpu belasting.

Omdat mijn gtx 670 kapot gegaan is een week geleden en ik nog een r9 270x had in een andere pc zie ik nu dit probleem, met de gtx 670 had ik dat felle licht op die map.
Zit dus iets in bf1 wat dit veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 23:57

JK

Echt weer EA/Dice; aangeven dat vanilla-gebruikers wel als spectator mee kunnen kijken in de TSNP-uitbreiding en dan wil je dat doen en geven ze aan dat je geen Premium-gebruiker bent. Nee, dat snap ik ook wel.

Ik twijfel nog heel erg tussen Premium kopen of de pack los, zodra die uit is. Ik weet niet hoe lang ik door blijf spelen en het mooie weer komt er weer aan, dus andere bezigheden. 50 euro voor Premium of 15 euro voor deze pack.. en wellicht nog die andere packs.. twijfel, twijfel. Weet wel dat iedereen op Discord volgens mij Premium inmiddels heeft en ik zo wel een paar weken buiten de boot val. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon premium kopen, niet zo moeilijk doen ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Ik ga er over nadenken. ;) Met Premium kom je wel eerder in een server, toch? Of was dat BS, met die premium queue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Enkel Premium heeft 2 weken eerder access tot de DLC, dit geldt wellicht ook voor spectaten.
Premium geeft je idd ook eerder toegang tot een server, maar dat heb ik nog niet veel nodig gehad..

[ Voor 39% gewijzigd door SmokingCrop op 18-03-2017 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Spectaten kan dan dus pas zodra de pack voor iedereen beschikbaar is. Als premium spectaten tijdens de pre-launch periode is een beetje onzin; je kan dan ook al spelen. Ik wilde juist even kijken of het z'n geld waard is. Gelukkig zijn er nog YT-videos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
JK schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 13:44:
Spectaten kan dan dus pas zodra de pack voor iedereen beschikbaar is. Als premium spectaten tijdens de pre-launch periode is een beetje onzin; je kan dan ook al spelen. Ik wilde juist even kijken of het z'n geld waard is. Gelukkig zijn er nog YT-videos.
Volgens mij klopt dat niet, we hadden gisteren ook iemand op discord die aan het meekijken was om te zien of het wat voor hem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Stomme trench gun hunter... Maar goed, 1 potje monte grappa en ook m'n laatste DLC wapen is binnen.

Misschien dat ik nu meer medic ga spelen, want die RCS is sweeet :D

Uh, RSC zie ik nu :$

[ Voor 6% gewijzigd door steveman op 18-03-2017 17:03 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
NLsandman schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 11:59:
[...]

Ik had het alleen in de lucht gisteren, op de grond geen last gehad, zie wel dat het een amd probleem is.

Driver Packaging Version
16.60.2711-170303a-311797E-CrimsonReLive

Heb ook zitten kijken of het misschien een hitte probleem was met de gpu maar dit gebeurt gewoon bij 56 graden en normaal gpu belasting.

Omdat mijn gtx 670 kapot gegaan is een week geleden en ik nog een r9 270x had in een andere pc zie ik nu dit probleem, met de gtx 670 had ik dat felle licht op die map.
Zit dus iets in bf1 wat dit veroorzaakt.

[video]
Dat rode lampje heb ik op die map ook last van, is ooit ook wel eens groen. last van gehad met 980ti'sli 1080, 1080 sli en 1080ti sli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Dat is een bekend probleem bij BF1.

Voor de unlocks eerst medic wapen met 5 kogels moeten gebruiken voor 15 kills in één potje. Wel gelukt, maar wat een belabberd wapen is dat. Unlock die daardoor kwam wordt waarschijnlijk ook niet bepaald mijn favoriet.

Bij assault kwam het probleem met de 20 headshots met mp18 optical: Ik ga nooit voor headshots, dus dat duurde ook een tijd. Resultaat is misschien leuk wapens voor als je wat langere afstand accuraat wil zijn.

Nu begonnen met de slug shotgun. Eigenlijk best een grappig wapen om te gebruiken. Hij kan alles doen, maar niks goed. Close range doe je hoop schade, maar moet je tegenstander eigenlijk gewond zijn. Hij lijkt wat op een medic wapen, maar zijn terugslag en trage vuursnelheid geeft toch weer flinke beperkingen. Dan kan hij nog best redelijk countersniper zijn. Nadeel is dat ik nog steeds niet weet hoeveel bullet drop hij heeft, gezien de terugslag kan je nooit de impact zien. Oftewel hij is vergelijkbaar met hoop wapens, maar toch weer anders. Vind hem wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Prosac schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 10:04:
[...]

Ja, heerlijk he _O_

Dit is hoe ik altijd Battlefield al heb willen spelen, gewoon constant heen en weer en niet op een tijdslimiet. Ben je het zat? Dan ga je toch? ........
Om je punten te behouden, laat je dan de server open staan?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 21:29
Voor mij houd bf1 op... ik krijg het niet meer aan de praat. Zelfs niet na de boel opnieuw geïnstalleerd te hebben, drivers opnieuw geïnstalleerd, schijven geformatteerd, instellingen veranderd.. noem maar op.

Ik blijf het hebben dat de game niks onthoudt en ik bij iedere keer het spel opstarten die hele intro moet uitspelen. Ook blijf ik zwart beeld houden in het menu en alle instellingen staan weer op default... weet iemand toevallig een oplossing?

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:43
stevens20 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 18:36:
Voor mij houd bf1 op... ik krijg het niet meer aan de praat. Zelfs niet na de boel opnieuw geïnstalleerd te hebben, drivers opnieuw geïnstalleerd, schijven geformatteerd, instellingen veranderd.. noem maar op.

Ik blijf het hebben dat de game niks onthoudt en ik bij iedere keer het spel opstarten die hele intro moet uitspelen. Ook blijf ik zwart beeld houden in het menu en alle instellingen staan weer op default... weet iemand toevallig een oplossing?
Heb je niet gewoon rotte hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

unfor schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 14:12:
[...]

Volgens mij klopt dat niet, we hadden gisteren ook iemand op discord die aan het meekijken was om te zien of het wat voor hem is.
Dat was ik waarschijnlijk -> Dutchbiker. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
stevens20 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 18:36:

Nadat ik mijn video kaart had gewisseld, alle oude drivers met zo'n bekende tool verwijdert, nieuwe geinstalleerd en kon bf1 niet meer aan het draaien krijgen, starte op maar sloot zich zelf weer af.
Repareren, opnieuw installeren, niets hielp, heb toen de exe als admin laten opstarten en compabiliteit op windows 8 gezet en daarna werkte alles weer, heel vaag.

Heb je misschien een soort cloud opslag aanstaan zodat je settings online worden opgeslagen in origin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
NLsandman schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:21:
[...]

Nadat ik mijn video kaart had gewisseld, alle oude drivers met zo'n bekende tool verwijdert, nieuwe geinstalleerd en kon bf1 niet meer aan het draaien krijgen, starte op maar sloot zich zelf weer af.
Repareren, opnieuw installeren, niets hielp, heb toen de exe als admin laten opstarten en compabiliteit op windows 8 gezet en daarna werkte alles weer, heel vaag.

Heb je misschien een soort cloud opslag aanstaan zodat je settings online worden opgeslagen in origin?
Ga ik dat nog proberen. Ik heb namelijk onlangs mijn grafische kaart geüpgraded. Het rare is dat hij het toen nog wel even goed heeft gedaan. Sinds de laatste update van battlefield is dit zo. Misschien heel Windows een keer opnieuw installeren als dit niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
pfff sommige potjes spelen nice op ultra met 60 a 59 fps. En dan kakt het opeens in naar 30 of lager voor paar seconde. Settings op low gooien, precies zelfde resultaat. Toch wel jammer dat het inkakken altijd op de momenten is dat je iemand ziet lopen en een kill wil maken :P

i5 4460
msi gtx 1070 x gaming
8gb ram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Paulus07 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:22:
pfff sommige potjes spelen nice op ultra met 60 a 59 fps. En dan kakt het opeens in naar 30 of lager voor paar seconde. Settings op low gooien, precies zelfde resultaat. Toch wel jammer dat het inkakken altijd op de momenten is dat je iemand ziet lopen en een kill wil maken :P

i5 4460
msi gtx 1070 x gaming
8gb ram
Komt door de i5, BF1 werk sub-par met i5's jammer genoeg.
Daarom komt het ook voor op low, de GPU is niet de oorzaak.
Ze zullen dit wss nog wat beter optimaliseren in de volgende patches. BF1 is ook mijn eerste game waarbij ik voelde dat de i5 het niet super smooth kon runnen. Daarom die verkocht op V&A en een i7 6700k tijdens black friday gekocht, opeens was alles butter smooth (ook in combinatie met gtx 1070)

[ Voor 26% gewijzigd door SmokingCrop op 18-03-2017 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Paulus07 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:22:
i5 4460
msi gtx 1070 x gaming
8gb ram
Mijn bottleneck is de gpu, het omlaag brengen van de grafische instellingen helpt mij wel en bij jouw
lijkt het op een cpu bottleneck omdat hoge of lage grafische instellingen niets uitmaken.
Sparen voor een i5 4670k zodat je kunt overklokken, scheelt je een nieuw moederbord kopen en
de i5 4670k kan nog steeds meekomen single threaded en multi threaded met overklok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
NLsandman schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 21:07:
[...]

Mijn bottleneck is de gpu, het omlaag brengen van de grafische instellingen helpt mij wel en bij jouw
lijkt het op een cpu bottleneck omdat hoge of lage grafische instellingen niets uitmaken.
Sparen voor een i5 4670k zodat je kunt overklokken, scheelt je een nieuw moederbord kopen en
de i5 4670k kan nog steeds meekomen single threaded en multi threaded met overklok.
yup merk bij deze game dat het voor het eerst is dat de i5 het zwaar gaat hebben. Gaat idd weer sparen worden (zeker na de aanschaf van de gpu,case,psu upgrade :P) Voor nu zal ik het hier nog mee moeten doen helaas. tenzij iemand nog een stekje over heeft van een geldboompje, ik hou me aanbevolen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-09 14:13
Hoe is BF1 op de pc? Is/Was het net zo'n drama toen het een tijd was met BF4? Ik zit te overwegen BF1 te halen, maar ik heb niet echt genoten van de beta. Ik vond de map eerlijk gezegd slecht en saai. Waar normaal bij BF games meestal de tegenstander van een richting komt leek het nu als of iedereen uit alle hoeken kwam in dat kleine dorpje, wat naar mijn idee mee had te maken dat de rest van de map een vrij grote en lege zandbak was.

Edit: En hoe vergelijkt BF1 zich met de afgelopen BF games BFBC2 3 ,4 qua fun gameplay etc.?

[ Voor 9% gewijzigd door Sjenker op 18-03-2017 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
wat moet je precies doen om die nieuwe wapens te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
luifel schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 22:20:
wat moet je precies doen om die nieuwe wapens te krijgen....
Premium hebben en de assignments voltooien die ingame bij het wapen te vinden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Boomhunta schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 21:51:
Hoe is BF1 op de pc? Is/Was het net zo'n drama toen het een tijd was met BF4? Ik zit te overwegen BF1 te halen, maar ik heb niet echt genoten van de beta. Ik vond de map eerlijk gezegd slecht en saai. Waar normaal bij BF games meestal de tegenstander van een richting komt leek het nu als of iedereen uit alle hoeken kwam in dat kleine dorpje, wat naar mijn idee mee had te maken dat de rest van de map een vrij grote en lege zandbak was.

Edit: En hoe vergelijkt BF1 zich met de afgelopen BF games BFBC2 3 ,4 qua fun gameplay etc.?
De release was veel stabieler en ik vermaak mij meer met bf1 dan met bf4, dit zeggend als oud bf3 speler
Er zitten wat foutjes in maar echt game breaking vind ik ze niet en zoals altijd is er na elke patch iets generft of gebuft maar dat weet je als je dice games speelt.

Probeer eens origin access voor 1 maand dan kun je bf1 proberen voor 10 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
Zucht.., ik weet het niet 100%, maar voor bijna 90% dat we vandaag weer een cheater hadden in BF1.. :(.... aggressorsniper oid.... frontline 196 kill 2 deaths..., en hij wist echt iedereen te vinden, na 10 min spectator te zijn geweest, begon het duidelijk te worden.., dat niemand er zin in had en de hele server leegliep in 10 minuten

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• steveman
Insert Peter Koelewijn...

Wat een aantrekkingskracht heeft dat huisje toch.

Gastje zat gisteravond te campen (da's tot daar aantoe) en vervolgens ander spelers te kleineren in de chat...

Toen ik in zijn team zat het volgende potje EN de map ook nog Suez wat, kreeg ik een plan : switchen naar zijn squad en bij iedere spawn / wanneer ik hem zag zijn gebouwtje opblazen met een limpet :D

Echt te mooi. Zat ie af te geven dat het andere team steeds gebouwen opblies. Op het eind: "no mate, it was I" :D

[ Voor 62% gewijzigd door steveman op 20-03-2017 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Stewie!

Keen must die!

da_PSI schreef op zondag 19 maart 2017 @ 00:51:
Zucht.., ik weet het niet 100%, maar voor bijna 90% dat we vandaag weer een cheater hadden in BF1.. :(.... aggressorsniper oid.... frontline 196 kill 2 deaths..., en hij wist echt iedereen te vinden, na 10 min spectator te zijn geweest, begon het duidelijk te worden.., dat niemand er zin in had en de hele server leegliep in 10 minuten
Gedetecteerd binnen een seconde, maar helaas heeft het handmatige verificatie nodig voordat een ban uitgedeeld wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 13:03
Heb me al goed vermaakt met Frontlines, maar ik kan er niet bij dat zoveel spelers head-on spurten naar een vlag waar de tegenstander zich net ingegraven heeft. Flanken, flanken, flanken jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Is het trouwens een bekend iets dat je soms tegenstanders hebt in een mountain gun op monte grappa, of eenzelfde bij die kust map, die niet doodgeschoten kan worden van binnen? Meestal kan je ze gewoon doodschieten, maar met enige regelmaat schiet ik er een magazijn in en gebeurd er niks. Is er dan iets wat ik alternatief kan doen behalve erbij staan en ernaar kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnarijnm
  • Laatst online: 12:00
Sissors schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:18:
Is het trouwens een bekend iets dat je soms tegenstanders hebt in een mountain gun op monte grappa, of eenzelfde bij die kust map, die niet doodgeschoten kan worden van binnen? Meestal kan je ze gewoon doodschieten, maar met enige regelmaat schiet ik er een magazijn in en gebeurd er niks. Is er dan iets wat ik alternatief kan doen behalve erbij staan en ernaar kijken?
Granaten doen het altijd wel erg goed tegen zulke spelers (van buiten en binnenaf). Daarnaast moet je wel goed aimen op de persoon die erin zit en niet random tegen het metaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Iemand een tip om mortar kills te halen? Moet er maar 10 voor dat nieuwe wapen in support, maar na 2 potjes heb ik er nog steeds maar 4 ofzo 8)7 Ik gebruik de air burst die zou volgens de info beter moeten zijn tegen infantry, maar de shells lijken gewoon amper schade te doen ofzo. Regelmatig dat ik een shell gooi op een groep van 10+ man bij een vlag en dan raak ik ze wel maar er is gewoon niemand dood... Frustrerend.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
mnarijnm schreef op zondag 19 maart 2017 @ 17:29:
[...]

Granaten doen het altijd wel erg goed tegen zulke spelers (van buiten en binnenaf). Daarnaast moet je wel goed aimen op de persoon die erin zit en niet random tegen het metaal :+
Ik ben niet helemaal scheel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Eindelijk de Ribeyrolles geunlocked. Die MP18 Opticak assignment is voor een lowskilled als ik vrijwel niet te doen, dus die heb ik even gedaan met iemand in het enemy team. Een level 99 die het ook niet lukte, dus ja. Nu nog de rest doen, die lijken een stukje beter behapbaar.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

NickThissen schreef op zondag 19 maart 2017 @ 18:22:
Iemand een tip om mortar kills te halen? Moet er maar 10 voor dat nieuwe wapen in support, maar na 2 potjes heb ik er nog steeds maar 4 ofzo 8)7 Ik gebruik de air burst die zou volgens de info beter moeten zijn tegen infantry, maar de shells lijken gewoon amper schade te doen ofzo. Regelmatig dat ik een shell gooi op een groep van 10+ man bij een vlag en dan raak ik ze wel maar er is gewoon niemand dood... Frustrerend.
HE doet meer damage maar heeft een kleinere radius, in CC situaties vind ik die fijner :). Daarnaast ff wachten tot het circeltje rond je rode stip kleiner is, dan mist deze ook minder vaak :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon spammen op drukke punten in Frontlines of Operations, dan lukt het makkelijk. Zat geen een assignment bij die naar mijn idee echt lastig was. Meesten kosten wat tijd maar meer niet. Had na anderhalve avond alle unlocks en zit nu op rang 109, zal maandag wel 110 worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

SmokingCrop schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:53:
[...]

Komt door de i5, BF1 werk sub-par met i5's jammer genoeg.
Daarom komt het ook voor op low, de GPU is niet de oorzaak.
Ze zullen dit wss nog wat beter optimaliseren in de volgende patches. BF1 is ook mijn eerste game waarbij ik voelde dat de i5 het niet super smooth kon runnen. Daarom die verkocht op V&A en een i7 6700k tijdens black friday gekocht, opeens was alles butter smooth (ook in combinatie met gtx 1070)
Ik zal tegen mijn i5 6600K zeggen dat hij niet meer 150 FPS mag afleveren zoals nu met mijn 1070 :+

I5 is nog steeds dikke prima voor games, maar dat wist je hopelijk zelf ook al.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Arfman schreef op zondag 19 maart 2017 @ 22:08:
[...]

Ik zal tegen mijn i5 6600K zeggen dat hij niet meer 150 FPS mag afleveren zoals nu met mijn 1070 :+

I5 is nog steeds dikke prima voor games, maar dat wist je hopelijk zelf ook al.
Yeh, een nieuwe unlocked 6600k is natuurlijk meer dan prima ;)
Ik doelde eerder op de iets oudere & locked i5's, welke bij andere games nog helemaal goed zijn, maar bij BF1 niet meer helemaal top meer. Enige reden dat ik voor de i7 ging was door de black friday deal @ 300 euro :)

[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 19-03-2017 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Net even kort zitten testen met de i5 + gtx 1070 combi. Kakte goed in.
Nu in de task manager bf1 high cpu prio gegeven, Bleef goed op de 60fps hangen stabiel (vsync aan ivm tv en screentearing kans)

Dus dat lijkt nu lekker te werken in Amiens in ieder geval. Te laat om verder te testen (morgen weer wekker -_- )

Heb ook deze User.CFG:

code:
1
2
3
PerfOverlay.DrawFps 1
RenderDevice.RenderAheadLimit 2
PerfOverlay.FpsDisplayScale 2

Maar had net wel potje met volle bak icoontjes aan de rechterkant :P

Vooral de High latency was nu vaak rood of oranje. Geen idee of dat met die cpu setting te maken kan hebben?

Ping in het potje wat ik speelde was ergens tussen de 8 en 20.

Afbeeldingslocatie: https://i.stack.imgur.com/syvzV.png

[ Voor 18% gewijzigd door Paulus07 op 19-03-2017 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

Toch maar even de premium pack gekocht, wat ongelofelijk vet is die nieuwe DLC!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Luukwa schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:30:
Toch maar even de premium pack gekocht, wat ongelofelijk vet is die nieuwe DLC!
Waar en voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nu een paar dagen Frontlines gespeeld. Eerste dagen waren prima, mooie potjes, lang ook.. maar sinds het weekend lijkt er wel een soort shift te zijn. Nauwelijks meer leuke potjes gehad, vrijwel allemaal walkovers, zelden heb ik ook aan de goede kant van die walkovers gezeten. En dan nog.. leuk is dat ook niet als je die epische potjes van de eerste dagen hebt gehad. Wat mij vooral opvalt is het totale gebrek aan balans, allemaal rank 80+ aan de ene kant en de spaarzame 70+ aan mijn kant vooral voorzien van mensen met een beduidend lagere rank. Nou zegt rank niet alles, maar toch.

Meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

Gewoon via de origin store, was nergens anders goedkoper.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0mcd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-08 10:21
Prosac schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:33:
Nu een paar dagen Frontlines gespeeld. Eerste dagen waren prima, mooie potjes, lang ook.. maar sinds het weekend lijkt er wel een soort shift te zijn. Nauwelijks meer leuke potjes gehad, vrijwel allemaal walkovers, zelden heb ik ook aan de goede kant van die walkovers gezeten. En dan nog.. leuk is dat ook niet als je die epische potjes van de eerste dagen hebt gehad. Wat mij vooral opvalt is het totale gebrek aan balans, allemaal rank 80+ aan de ene kant en de spaarzame 70+ aan mijn kant vooral voorzien van mensen met een beduidend lagere rank. Nou zegt rank niet alles, maar toch.

manmanman ik ben jaloers op die epische potjes, ik heb nog niet 1 frontline gehad die langer dan een kwartier volhield.

In het weekend is de kwaliteit van de games beduidend minder, dan krijg je de weekend casuals :P de balancing hierin kan zeker beter, maar het probleem is een beetje dat betere spelers vaak ook samen spelen en dus met een groep joinen. Het is dan weer lastig om een groep daar tegenover te zetten met matchende skill, als ze al beschikbaar zijn.

Hopelijk vanavond beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

J0mcd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:34:
[...]

manmanman ik ben jaloers op die epische potjes, ik heb nog niet 1 frontline gehad die langer dan een kwartier volhield.

In het weekend is de kwaliteit van de games beduidend minder, dan krijg je de weekend casuals :P de balancing hierin kan zeker beter, maar het probleem is een beetje dat betere spelers vaak ook samen spelen en dus met een groep joinen. Het is dan weer lastig om een groep daar tegenover te zetten met matchende skill, als ze al beschikbaar zijn.

Hopelijk vanavond beter!
Ik heb van het weekend maar heel even gespeeld, maar toch kwam ik in een server waar de balans weer prima was.

Sowieso zijn de meerderheid van de potjes Frontlines vrij lang geweest tot nu toe. Alleen afgelopen donderdagavond kwam ik in een server terecht waarbij we als team compleet overlopen werden.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:33:

Ik denk dat dit voor een groot gedeelte automatisch gebeurd, aardig wat speler leaven instant zodra ze hoge ranks tegenover zich zien of een aantal keer kansloos worden afgeslacht. Voor de paar hoge ranks die nog in het team zitten, is er ook weinig eer aan te behalen als je samen moet spelen constant joinende/leavende spelers. Dat is niet zo erg als een potje zo over is, maar niemand heeft zin in uur+ durende frustratie lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
dacht dat rang 100 het hoogste was, zie ineens twee mensen met rang 120...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnarijnm
luifel schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:44:
dacht dat rang 100 het hoogste was, zie ineens twee mensen met rang 120...
Rank 120 lijkt mij sterk?! De maximale lvl is momenteel nu 110. Elke DLC gaat de maximale lvl +10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnarijnm
J0mcd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:34:
[...]

Hopelijk vanavond beter!
Ik heb potjes van 20 min gehad, maar ook potjes van 1,5 en 2 uur. Was wel echt epische battles. Maar deze battles kom ik vooral alleen tegen als ik met CV (Chaos vanguard) speel. Misschien kom je leukere matches tegen als je met discord/teamspeak samenspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0mcd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-08 10:21
mnarijnm schreef op maandag 20 maart 2017 @ 17:04:
[...]

Ik heb potjes van 20 min gehad, maar ook potjes van 1,5 en 2 uur. Was wel echt epische battles. Maar deze battles kom ik vooral alleen tegen als ik met CV (Chaos vanguard) speel. Misschien kom je leukere matches tegen als je met discord/teamspeak samenspeelt.
Dit was met een hele groep op de tweakers discord! Misschien is dat ook wel waar ik de fout in ga, we steamrollen alles :P

De spelmodus zelf vindt ik overigens super! Ik zou graag zien dat de oude maps deze ook krijgen. Is daar al iets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnarijnm
J0mcd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 17:40:
[...]

Dit was met een hele groep op de tweakers discord! Misschien is dat ook wel waar ik de fout in ga, we steamrollen alles :P

De spelmodus zelf vindt ik overigens super! Ik zou graag zien dat de oude maps deze ook krijgen. Is daar al iets over bekend?
Oh Dat is wel echt vet om met nederlands sprekende te spelen. Maar de mode zelf is wel echt super vet. Hoop wel dat ze meer met "back to basis"/issued rifle gaan doen. Wil nog best een keer 32 vs 32 bolt rifles frontline doen >:)

Maar ik heb op reddit nog niks vernomen dat het ook naar andere mappen komt. Zal nog wel even zoeken.

[ Voor 7% gewijzigd door mnarijnm op 20-03-2017 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
K/D 2.65 < 2.33 :S

Gaan ze nu echt de integerfracties vergelijken ? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb loon, dus gelijk de Premium unlocked.
1e potje fort vaux gedaan. 22-11. 2e potje 17-20 :/

Nou ja, die mp18 optical assignment is niet te doen :N Ik denk dat ik iemand van jullie ga vragen of ik een lege TDM server kan joinen en dan effe 1 op 1. Kep echt geen zin om dagen lang mijn KD naar onder te laten kelderen alleen omdat ik op 't hoofd moet mikken met de MP18.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik vond dat ook niet de leukste inderdaad. Dat gezegd heb je ook nog een optie B als je toch graag assault speelt: Gewoon met hem spelen alsof je normaal speelt. Uiteindelijk maak je dan wel random headshots. En als je een sniper ziet liggen ipv een mes (of een schep) in zijn rug te planten, doe wat headshots erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hmmm bf1.exe high prio geven via taskmanager zorgt dus voor die hogere latency :( Weer terug gezet op normal. crap :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:32
Top potjes geknald met PerlinN0ise, CosmicMaik, Stijlfront, JonnhyMcDeath en mezelf.
Frontlines was wel leuk, en duurde eindelijk eens wat langer dan een operations, want dat is de laatste tijd echt een walkover, ALS je al een server vindt.....

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Erg stabiel allemaal... :+
Plots onder de grond en vallende, blijkbaar parachute open en vallen maar om uiteindelijk te verdrinken :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7TV8Get.jpg

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmicMaik
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-04-2024
Deathchant schreef op maandag 20 maart 2017 @ 21:34:

Nou ja, die mp18 optical assignment is niet te doen :N Ik denk dat ik iemand van jullie ga vragen of ik een lege TDM server kan joinen en dan effe 1 op 1. Kep echt geen zin om dagen lang mijn KD naar onder te laten kelderen alleen omdat ik op 't hoofd moet mikken met de MP18.
Heb hem zelf wel gewoon legit gehaald maar ik vind The Ribbeyrolls niet de moeite waard om te gebruiken. :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CosmicMaik
kazzzdafke schreef op maandag 20 maart 2017 @ 22:39:
Top potjes geknald met PerlinN0ise, CosmicMaik, Stijlfront, JonnhyMcDeath en mezelf.
Frontlines was wel leuk, en duurde eindelijk eens wat langer dan een operations, want dat is de laatste tijd echt een walkover, ALS je al een server vindt.....

Hierbij onze mooie ronde Kazzz! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hellriegel defensive (extended mag and bipod):
300 hellriegel factory kills 25 AT mine kills.

Selbstlader sniper:
300 selbstlader factory kills 25 rifle grenade kills

Huot Optical:
300 Huot kills 25 Limpet kills

Martini Henry Sniper:
300 MH kills. 25 Bayonet kills

Gaat live op de CTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Tsurany schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 07:09:
Hellriegel defensive (extended mag and bipod):
300 hellriegel factory kills 25 AT mine kills.

Selbstlader sniper:
300 selbstlader factory kills 25 rifle grenade kills

Huot Optical:
300 Huot kills 25 Limpet kills

Martini Henry Sniper:
300 MH kills. 25 Bayonet kills

Gaat live op de CTE.
Als voorbeeld die hellriegel, is het zo dat deze variant de bipod heeft... of dat je de keuze krijgt om deze erop te zetten. Die extended mag trekt me wel, de bipod niet echt O-)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Deathchant schreef op maandag 20 maart 2017 @ 21:34:

Git gud! Dikke boeien die k/d man.. waarom hebben mensen altijd het idee dat dit zon bepalende factor is 8)7

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lipst3r schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:10:
[...]

Git gud! Dikke boeien die k/d man.. waarom hebben mensen altijd het idee dat dit zon bepalende factor is 8)7
Omdat het nou eenmaal zo is ;)
Zephyer schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 07:55:
[...]

Als voorbeeld die hellriegel, is het zo dat deze variant de bipod heeft... of dat je de keuze krijgt om deze erop te zetten. Die extended mag trekt me wel, de bipod niet echt O-)
Nee, net als bij alle wapens is kan je de bipod er niet afhalen. Helaas wel jammer want de nauwkeurigheid is ook een stuk minder als je de bipod niet gebruikt vergeleken met een factory of storm variant.

Hier trouwens alle patch notes: https://www.reddit.com/r/...60j0zt/march_20th_update/
Staat ook een hele uitleg van hun Ammo 2.0 idee. Ik hoop echt dat ze daar niet mee doorgaan, een enorm idioot idee.

Kort samengevat: Je hebt als speler een minimum, standaard en maximum hoeveelheid ammo per gadget/granaat. Je spawnt met de standaard hoeveelheid en als je een gadget/granaat gebruikt kan je geen nieuwe krijgen tot de timer is afgelopen. De timer stopt met lopen als je supressed bent en gaat sneller lopen als je naast een ammo crate staat. Als je dood gaat en respawned dan heb je in ieder geval de minimum hoeveelheid. Als de timer al weer verlopen is krijg je de standaard hoeveelheid. Maak je gebruik van een ammo crate kan je jezelf tot aan de maximum hoeveelheid vullen.

Als voorbeeld met de AT Granaat van de assault:
De eerste keer spawn je met 2 granaten. Als je hem gebruikt moet je 35 seconden wachten voor een nieuwe. Sta je naast een ammo crate moet je 10 seconden wachten. Heb je beiden gebruikt en ga je dood voordat die tijd verstreken is spawn je met slechts 1 granaat.
Als je lang genoeg naast een ammo crate staat kan je een bonus granaat krijgen zodat je in totaal 3 granaten hebt.

Ik vind het zelf een idioot idee. Zeker omdat je automatisch gadgets en wapens aan vult zonder support. De support is er enkel om een buff te geven aan die snelheid.

[ Voor 48% gewijzigd door Tsurany op 21-03-2017 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Tsurany schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:36:
[...]

Omdat het nou eenmaal zo is ;)

[...]
Dat dacht ik vroeger ook. Tot je er uiteindelijk achter komt dat het enkel voor jezelf is. Geloof mij, er is niemand die jou K/D interessant vind. Wellicht een uitzondering mocht je echt competitief spelen, maar dan nog zijn er meer factoren dan de K/D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dhrax schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:27:
[...]

Dat dacht ik vroeger ook. Tot je er uiteindelijk achter komt dat het enkel voor jezelf is. Geloof mij, er is niemand die jou K/D interessant vind. Wellicht een uitzondering mocht je echt competitief spelen, maar dan nog zijn er meer factoren dan de K/D ;)
Ik heb liever medespelers om mij heen die wel een goede K/D kunnen halen dan spelers die dat niet kunnen. Zo simpel is het voor mij. En natuurlijk zijn er meer factoren, enkel dat downplayen van K/D ben ik zo zat. Dat is vergelijkbaar met snipers die zeggen "ik spot vijanden vanaf deze heuvel".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurriendijkstra
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 15:29
Dat K/D verhaal hangt ook heel erg van de situatie af. Ik heb liever iemand met een lage K/D in mijn team die vól op de objective gaat bij rush of probeert een tank te destroyen, dan iemand die vanuit de achterhoede een beetje aan het snipen is.

Aan de andere kant, dood gaan kost tickets, tijd en flow. Als je teamgenoten het niet lang vol kunnen houden sta je al gauw weer in je eentje tegenover een overmacht. Het hangt er dus maar net vanaf hoe iemand aan zijn betreffende K/D ratio komt.

Jammer dat gisteren discord zo slecht liep, als het werkt is het een uitkomst! Uiteindelijk in 'kanaal duff' terechtgekomen na de zoveelste outage. Mooie potjes waarin onze squad de 'highlights' goed bezet hield. (Cheaters! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
Added 19 ribbons (some with placeholder art).
Yes, ribbons! Dat is wat we willen, geen fixes van irritante bugs, maar meer ribbons! d:)b

Dit vind ik trouwens wel mooie nieuwe functionaliteit:
Medics can now "spot" dead players to let them know they are attempting to come save them. The dead player will see a notification in the bottom left (where nearby medics are listed), and the medic will get an objective-indicator on the corpse. This feature was suggested in a thread here a couple of months ago, and we're very happy to finally test it on the CTE.
Regelmatig nu dat een medic dichterbij komt en dan opeens blijft staan op x meter afstand, dan weet ik niet of die een vijand aan het beschieten is voordat hij mij kan reviven of gewoon een eikel is die niet revived. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Tankiej op 21-03-2017 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regelmatig nu dat een medic dichterbij komt en dan opeens blijft staan op x meter afstand, dan weet ik niet of die een vijand aan het beschieten is voordat hij mij kan reviven of gewoon een eikel is die niet revived. :)
Neem aan dat wanneer een medic niet de revive in zijn loadout heeft zitten ook niet als je kapot ligt als medic reviver wordt gezien in je buurt, heb regelmatig spelers om ammo horen vragen terwijl geen ammo pouches in mijn loadot had zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Fixed an issue with the Selbstlader 1906 Sniper where rifle grenades were inheriting the velocity of bullets
Ah shit, dat had ik wel willen zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:21:
[...]

Neem aan dat wanneer een medic niet de revive in zijn loadout heeft zitten ook niet als je kapot ligt als medic reviver wordt gezien in je buurt, heb regelmatig spelers om ammo horen vragen terwijl geen ammo pouches in mijn loadot had zitten.
Dat klopt, als die de revive optie niet in z'n loadout heeft dan wordt hij ook niet getoond als 'medic in de buurt'. Dat is volgens mij aangepast in de eerste patch van BF1.
Dus als ze wel getoond worden, betekent dat dat diegene mij kan reviven. Het gebeurd alleen nog veel te vaak dat ze gewoon voorbij lopen of op x meter afstand blijven staan :)

Voor de support hebben ze dat dan (nog) niet gefixt, ik heb ook nog nooit support gespeeld zonder ammo pouche/crate, dus daar heb ik geen ervaring mee..

[ Voor 6% gewijzigd door Tankiej op 21-03-2017 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
Tsurany schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:34:
[...]

Ik heb liever medespelers om mij heen die wel een goede K/D kunnen halen dan spelers die dat niet kunnen. Zo simpel is het voor mij. En natuurlijk zijn er meer factoren, enkel dat downplayen van K/D ben ik zo zat. Dat is vergelijkbaar met snipers die zeggen "ik spot vijanden vanaf deze heuvel".
Dat vind ik appels en peren vergelijken al ben ik het met je eens dat het fijn is om mensen om je heen te hebben die kunnen mikken. :P
Aan de andere kant liep Bob bijv. gisteravond, tijdens frontlines, vanaf een hoger punt constant te vuren op de vijand zodat deze niets/weinig kon doen naar ons. Bob kreeg bar weinig kills maar was wel uitermate effectief.
jurriendijkstra schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:48:
Dat K/D verhaal hangt ook heel erg van de situatie af. Ik heb liever iemand met een lage K/D in mijn team die vól op de objective gaat bij rush of probeert een tank te destroyen, dan iemand die vanuit de achterhoede een beetje aan het snipen is.

Aan de andere kant, dood gaan kost tickets, tijd en flow. Als je teamgenoten het niet lang vol kunnen houden sta je al gauw weer in je eentje tegenover een overmacht. Het hangt er dus maar net vanaf hoe iemand aan zijn betreffende K/D ratio komt.

Jammer dat gisteren discord zo slecht liep, als het werkt is het een uitkomst! Uiteindelijk in 'kanaal duff' terechtgekomen na de zoveelste outage. Mooie potjes waarin onze squad de 'highlights' goed bezet hield. (Cheaters! :P)
Hoeft niet per definitie tickets te kosten ... ik kan niet meer bijhouden hoe vaak ik als een malle naar een tank ren en alles erop pleur wat ik bij me heb, dat ding opblaas terwijl ik zelf doorzeefd word om vervolgens door onze medic team weer met een ziekelijke grote naald tot leven wordt gebracht d:)b

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmicMaik
Goede of slechte k/d maakt inderdaad niet zo heel veel uit. Zolang je maar beslissingen maakt die in het belang van het team zijn. Vaak krijg je daar ook niet zoveel punten van. Kijk bijvoorbeeld naar de behemoths, deze kunnen voor veel death's zorgen als je ze hun gang laat gaan. Degene die het laatste shot afschiet op deze behemoth's krijgt insane veel punten en de rest gewoon niet. Dus stel op Amien je eerst vlag B pakt op Operations (Veel punten) en vervolgens ga je naar A en schiet je de trein af en pak je ook veel punten. Heel tof allemaal maar de spelers die de trein tot 99% hebben afgeschoten worden daar in mijn ogen niet voldoende voor beloond.

Laatst had ik een conquest op Fort de Veaux gedaan. Het hele team liep met zijn allen in een groep alleen maar rondjes en verspreide dus niet over de objectives waardoor we dus steeds een vlag achterliepen en dus de match verloren. Dat is dus een voorbeeld van mensen die dus meer punten hebben behaald in een match maar niet tactisch nadenken welke vlag nou het beste is om te pakken voor het team.

K/D is leuk voor jezelf maar je Win/Loss ratio vind ik persoonlijk een van de belangrijkste punten. Omdat je daar daadwerkelijk je nek voor moet uitsteken en soms gewoon 30 keer dood moet gaan om je team naar de overwinning te sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:21:
[...]

Ik begrijp niet waarom mensen geen revive meenemen ? Je bent een medic.
De bedoeling is juist om te healen en te reviven waar dat kan.
Net zo stom dat een support class geen ammo meeneemt.

soms is het gewoon raar.
Mensen spelen Overwatch of LoL en weten precies wat classes zijn. Healers, Support, DPS.
Maar als ze Battlefield 1 spelen, dan zijn ze alles vergeten en begrijpen ze niet wat een class inhoud.

Support met een ammo logo, Hoe duidelijker moeten ze het maken dat je een class hebt gekozen om ammo te droppen.
Medic met een healthcross logo, vrij eenvoudig dat je dan een medic spullen mee moet nemen
Assault waarin een explosie is te zien in het logo, Dus je hebt explosieven bij om waarschijnlijk voortuigen neer te halen met AT rockets, AT grenades

alleen de Sniper class snapt iedereen.
Je hebt een sniper rifle punt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Pykow schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:22:
[...]

soms is het gewoon raar.
Mensen spelen Overwatch of LoL en weten precies wat classes zijn. Healers, Support, DPS.
Maar als ze Battlefield 1 spelen, dan zijn ze alles vergeten en begrijpen ze niet wat een class inhoud.

Support met een ammo logo, Hoe duidelijker moeten ze het maken dat je een class hebt gekozen om ammo te droppen.
Medic met een healthcross logo, vrij eenvoudig dat je dan een medic spullen mee moet nemen
Assault waarin een explosie is te zien in het logo, Dus je hebt explosieven bij om waarschijnlijk voortuigen neer te halen met AT rockets, AT grenades

Maar je speelt met 31 anderen, iemand anders neemt wel de revive kit / ammo bag. Volgende speler: maar je speelt met 31 anderen, iemand anders neemt wel de revive kit / ammo bag. Volgende speler...

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Zephyer schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:46:
[...]
Hoeft niet per definitie tickets te kosten ... ik kan niet meer bijhouden hoe vaak ik als een malle naar een tank ren en alles erop pleur wat ik bij me heb, dat ding opblaas terwijl ik zelf doorzeefd word om vervolgens door onze medic team weer met een ziekelijke grote naald tot leven wordt gebracht d:)b
Jij rent blind op een tank af en ik op de/onze slachtoffers ;) Al heb ik zo mijn momenten om het toch wat voorzichtiger aan te doen... iets met vijanden enzo. :+ Mijn reviven en vervolgens zonder een kill te maken weer dood te gaan kan een aantal man een death minder hebben gekost (die zie ik niet in mijn K/D terug).

Soms loopt het even niet bij mij (in game dus, mijn pc doet het goed... dat is het niet) en dan is de K/D soms even ruk (respawn/revive - dood). Dan speel ik nog steeds PTFO en mijn K/D komt, tegen het einde, wel weer de goede kant op maar belangrijk is die niet echt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

K/D boeit geen zak. Ik heb wel eens 1-20 gestaan aan het einde van een Operations game maar had wel 3 tanks in m'n eentje opgeblazen en 100+ resupplies oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zephyer schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:46:
Dat vind ik appels en peren vergelijken al ben ik het met je eens dat het fijn is om mensen om je heen te hebben die kunnen mikken. :P
Aan de andere kant liep Bob bijv. gisteravond, tijdens frontlines, vanaf een hoger punt constant te vuren op de vijand zodat deze niets/weinig kon doen naar ons. Bob kreeg bar weinig kills maar was wel uitermate effectief.
Natuurlijk kan je veel meer nuttige dingen doen in dit spel dan enkel kills maken. Maar mensen die niet alleen zichzelf in leven kunnen houden maar ook vijanden kunnen doodschieten heb je hoe dan ook nodig. Als de vijand niet dood gaat en jij wel krijg je dat punt nooit gecaptured.
Natuurlijk zijn capabele medics nodig, heb je mensen nodig die de Behemoth aanpakken en kan je altijd goede anti tank soldaten gebruiken.

Maar uiteindelijk is in leven blijven terwijl de vijand dood gaat ook wel heel waardevol. Stel ik ga dood. Dan leeft mijn tegenstander vaak nog. Dan is het leuk om gerevived te worden maar die tegenstander moet alsnog dood. Dus dan is het wel zo praktisch dat de medic die tegenstander dood kan schieten zonder zelf dood te gaan (positieve K/D) om daarna de revive te pakken.
Pykow schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:22:
[...]

soms is het gewoon raar.

Medic heeft de rifle grenade, een ideaal wapen om vijanden uit een bepaalde positie weg te krijgen. Soms een stuk handiger dan een revive geven.
Support heeft zowel de Limpet als de Crossbow, ideaal tegen zowel voertuigen als spelers. Als je een LMG meeneemt met veel kogels heb je zelf niet perse die ammunitie nodig.
Assault kan rondrennen met shotguns en SMG's en is daardoor ook de beste class in CQC. Ideaal om veel infantry uit te schakelen.
Snipers kunnen spotflares gebruiken en tripwires neerzetten om vijanden in kaart te brengen en tegen te houden. Daarnaast kunnen ze nog aardig wat schade aanrichten met een bolt action en sidearm.

Een class hoef je dus absoluut niet op de door jou geschetste manier te gebruiken om effectief en nuttig te zijn. Volgens mij is jouw probleem vooral dat ze niet spelen zoals het voor jou persoonlijk nuttig is, dat is een heel ander verhaal.
Arfman schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:59:
K/D boeit geen zak. Ik heb wel eens 1-20 gestaan aan het einde van een Operations game maar had wel 3 tanks in m'n eentje opgeblazen en 100+ resupplies oid.
En daar gaat het dus mis wanneer een gamemode afhankelijk is van tickets...

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 21-03-2017 12:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tankiej schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:49:

Dit vind ik trouwens wel mooie nieuwe functionaliteit:

Als één van de, naar t lijkt, 5 medics in BF1 wil ik wel dat die functionaliteit twee kanten op gaat. Gewoon aangegeven of je gerevived wil worden, dan sjouw ik niet kilometers voor Jan Doedel. Er zijn oneindig meer eikels die op het laatste moment alsnog skippen terwijl ik huid en haar heb geriskeerd om te ze te reviven en bovenop ze sta.

Overigens is het reviven na de laatste patch behoorlijk broken weer, regelmatig zijn er 3 of 4 pogingen nodig om iemand overeind te krijgen en dat is tering hinderlijk als je na elke 2 pogingen weer zes jaar mag wachten tot je weer een poging kan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:04:
[...]

Als één van de, naar t lijkt, 5 medics in BF1 wil ik wel dat die functionaliteit twee kanten op gaat. Gewoon aangegeven of je gerevived wil worden, dan sjouw ik niet kilometers voor Jan Doedel. Er zijn oneindig meer eikels die op het laatste moment alsnog skippen terwijl ik huid en haar heb geriskeerd om te ze te reviven en bovenop ze sta.
Dat zou het nog wel beter maken inderdaad, maar het is in ieder geval al een stap in de goede richting wat mij betreft :)
Overigens is het reviven na de laatste patch behoorlijk broken weer, regelmatig zijn er 3 of 4 pogingen nodig om iemand overeind te krijgen en dat is tering hinderlijk als je na elke 2 pogingen weer zes jaar mag wachten tot je weer een poging kan wagen.
Ik speel nu zelf ook regelmatig medic en merk dit ook inderdaad, daar mogen ze wel weer een fix voor uitbrengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:57
Ik vind zelf de K/D ook niet heel belangrijk, maar ik zie hem echt weer zo hard omlaag gaan sinds de patch, en dat vind ik toch wel jammer.

Met name omdat het puur komt door 'unfortunate' deaths. Vliegtuigen geven nu helemaal geen effect meer. Ook gas en incendiary zijn soms insta kills. Je bent gewoon opeens dood, het enige waardoor je het weet is de kill cam. In een groepje ben ik ook standaard de enige die doodgaat aan de bommen/darts/tank shell. Dat is gewoon pech en kan ik accepteren. Maar het meest vervelend zijn de spawns. Ik spawn altijd bij vlaggen waar gevochten wordt, omdat ik daar imo het hardst nodig ben. Maar zeker in de nieuwe maps is dat eigenlijk zelfmoord, aangezien de kans hoger dan 50% lijkt dat je recht voor een enemy neergezet wordt.

Toppunt was gisteren dat ik 3x achter elkaar recht voor de neus van een Trench raider werd geplant. Die wist waarschijnlijk dus de spawn locatie en hoefde alleen maar 3x muisklik te doen voor 3x gratis kill. :/

Tevens de wazige constructies als Ammo 2.0 |:( geven mij niet het gevoel dat het de goede kant op gaat met dit spel.

[ Voor 5% gewijzigd door RubenDJ op 21-03-2017 14:27 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RubenDJ schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:24:
Ik vind zelf de K/D ook niet heel belangrijk, maar ik zie hem echt weer zo hard omlaag gaan sinds de patch, en dat vind ik toch wel jammer.

Met name omdat het puur komt door 'unfortunate' deaths. Vliegtuigen geven nu helemaal geen effect meer. Ook gas en incendiary zijn soms insta kills. Je bent gewoon opeens dood, het enige waardoor je het weet is de kill cam. In een groepje ben ik ook standaard de enige die doodgaat aan de bommen/darts/tank shell. Dat is gewoon pech en kan ik accepteren. Maar het meest vervelend zijn de spawns. Ik spawn altijd bij vlaggen waar gevochten wordt, omdat ik daar imo het hardst nodig ben. Maar zeker in de nieuwe maps is dat eigenlijk zelfmoord, aangezien de kans hoger dan 50% lijkt dat je recht voor een enemy neergezet wordt.

Toppunt was gisteren dat ik 3x achter elkaar recht voor de neus van een Trench raider werd geplant. Die wist waarschijnlijk dus de spawn locatie en hoefde alleen maar 3x muisklik te doen voor 3x gratis kill. :/

Tevens de wazige constructies als Ammo 2.0 |:( geven mij niet het gevoel dat het de goede kant op gaat met dit spel.
Jup, voor een hoge k/d in BF1 is het zonder medics idd vooral zaak om die random zooi te vermijden; mortars, nades, gas, bombers, maarja dan ben je al snel aan het campen. O, en de automatico. :)

Maar idd, de spawns zijn fixed en die kan je hard campen/misbruiken bij het innemen van vlaggen. Gasgranaatje erop gooien en je hebt een mooie early warning wanneer je wordt aangevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
[quote]Zephyer schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:46:
[...]

[...]

We zaten met twee Bobs, dat was wel verwarrend. Had zelf met 84-23 misschien wel me beste infanterie pot ooit in die laatste legendarische frontlines.

merk wel dat om te winnen ptfo wel iets anders werkt in frontlines.
Als er genoeg man op de Cap zijn moet je alvast terrein winnen op enemy ground om de volgend cap te kunnen pakken. Hierdoor krijg je wel een soort baserape achtige tafereleren, maar hierdoor help je je team meer dan als 16de man in de cap blijven.

Of alvast een plek achter de linies uitzoeken waarop je Squad kan spawnen.
Scheelt wellicht ook dat bij frontlines een CAP maar 250 punten is.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
gehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaell958
  • Laatst online: 23-07 18:30
Gaaf, Tweakers heeft dus ook een gaming community in de achtergrond draaien!? Ik ben net even op TeamSpeak geweest maar kom graag eens mee knallen! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
Discord, geen teamspeak :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
michaell958 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:20:
Gaaf, Tweakers heeft dus ook een gaming community in de achtergrond draaien!? Ik ben net even op TeamSpeak geweest maar kom graag eens mee knallen! :D
De meeste mensen zitten volgens mij op Discord.... tenminste als Discord geen problemen heeft om in de lucht te blijven. Gisterenavond veel problemen met de communicatie tussen de troepen :+

@michaell958 Als je wil spelen, de meeste (die hier zijn) spelen in de avonduren (iets met werk en zo). 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaell958
  • Laatst online: 23-07 18:30
NINjak schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:38:
[...]

De meeste mensen zitten volgens mij op Discord.... tenminste als Discord geen problemen heeft om in de lucht te blijven. Gisterenavond veel problemen met de communicatie tussen de troepen :+

@michaell958 Als je wil spelen, de meeste (die hier zijn) spelen in de avonduren (iets met werk en zo). 8)
Tof! Nooit geweten dat Tweakers een gaming community had alhoewel ik wel eens op de GoT TeamSpeak ben geweest, vanavond zodra ik weer thuis ben kom ik zeker eens ff kijken op Discord! :D

Of is bug-community niet van Tweakers? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
michaell958 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:10:
[...]

Tof! Nooit geweten dat Tweakers een gaming community had alhoewel ik wel eens op de GoT TeamSpeak ben geweest, vanavond zodra ik weer thuis ben kom ik zeker eens ff kijken op Discord! :D

Of is bug-community niet van Tweakers? ;)
BUG is idd. niet van tweakers. Sterker nog het Discord gebeuren (server/kanaal) waar wij op zitten ook niet, alleen er zijn wel veel (bezoekers van) tweakers die daar spelen maar niet alleen tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
steveman schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:29:
[...]

Ah shit, dat had ik wel willen zien :D
Ik heb dit gezien, dat was niet tof in mijn tankje. :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Damn die bf1 killstrreak in deze video :D

de vliegende tank is overigens ook wel apart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
RubenDJ schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:24:

K/D is voor mij geen prio, het heeft met mijn stijl van spelen te maken, ik offer mij op voor het team, als bv een tank vervelend is dan doe ik er alles aan om hem kapot te krijgen.
BF1 is voor mij ook vaak net een lotto, soms heb je geluk en lukt alles en het volgende potje gaat alles mis, bv bommen op je kop of je loopt een hoekje om recht in de loop van een tank.

Voor mij is spawnen op een squad mate vaak fataal, ik spawn achter hem en dan is er net een vijand die hem weer achterna zat dus krijg ik de volle laag in de rug.

Dice wegen zijn soms ondoorgrondelijk, men vraagt of er wat aan de nade spam gedaan kan worden en meteen pakken ze dingen zoals at rocket ook aan terwijl niemand daar om vraagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hier van hetzelfde, is speel veel meer PTFO, en die kills zijn wel leuk, maar veel leuker als ik weer eens een k*t tank kan limpen, snipertje uit zijn nest jassen of teammates kan zien doorlopen omdat ik suppressive fire geef.

Wat ik wel redelijk veel voor heb en waar ik me aan erger is dat ik telkens door een 3e wordt neergemaaid. Ik knal op iemand, die andere wel of niet op mij, en ineens van in de rug of op een bergje een sniper of god weet waar, schiet de 3e, waar ik niet op aan het knallen ben, mij neer. 1 op 1 gevechten win ik wel vaak, zelfs als support, maar als er een extra dude in het spel komt heb ik het zitten.

Pagina: 1 ... 71 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.