Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
kmichael schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:49:
[...]

Die moet je kopen als DLC. Over 1.5 jaar zal het wel 5 euro gaan kosten.
kost dan nu 50 euro,s extra :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:40
Nou ik heb een mic gekocht, zodat ik binnenkort keer een potje mee kan spelen met jullie :) . Alleen hoe kun je er nou achter komen of je verstaanbaar bent en of die goed ingesteld staat. Want als ik in de mic praat hoor ik mijzelf natuurlijk praten dus kan ik niet goed beoordelen of die goed staat afgesteld. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:52
hikhakhok schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 16:16:
Nou ik heb een mic gekocht, zodat ik binnenkort keer een potje mee kan spelen met jullie :) . Alleen hoe kun je er nou achter komen of je verstaanbaar bent en of die goed ingesteld staat. Want als ik in de mic praat hoor ik mijzelf natuurlijk praten dus kan ik niet goed beoordelen of die goed staat afgesteld.8)7
In teamspeak is daar de local self test oid voor. In discord vast ook wel iets vergelijkbaars.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
hikhakhok schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 16:16:
Nou ik heb een mic gekocht, zodat ik binnenkort keer een potje mee kan spelen met jullie :) . Alleen hoe kun je er nou achter komen of je verstaanbaar bent en of die goed ingesteld staat. Want als ik in de mic praat hoor ik mijzelf natuurlijk praten dus kan ik niet goed beoordelen of die goed staat afgesteld. 8)7
In Windows kan je bij '' opname apparaten'' ''eigenschappen'' ''Luisteren'' een vinkje tijdelijk aanzetten, naar dit apparaat luisteren. Verder zitten er in discord en origin ook zelftest opties.
Vooral de sensytivity is daarbij belangrijk (te gevoelig en je hoort je ademen en toetsen enz.)

Even wat uit de Patchnotes:
PARTY LEADER FEATURE
Every party will now have a party leader, usually the party creator, identified by a star. The party leader is in charge of joining a multiplayer game for the party. All other party members will be notified when the party leader has found a game. A normal party member can still join a multiplayer session but other party members will not get notified for it.

Dit gaat het zoeken naar Operations natuurlijk niet makkelijker maken.....

En een kleine buff recoil voor de Madsen _/-\o_

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Operations Soissons= Attacking Forces = Spawn 6 tanks, tanks blijven komen, geen lol aan.
*edit, je spawn is 5meter van de vijand 8)7 ook met tank 8)7 8)7
Origin Party/Join/Friend/ Banner voor join in game, 99% bugged weer

Gelukkig Frontlines wel leuke game type :)

[ Voor 14% gewijzigd door PatRamon op 14-03-2017 17:00 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
14 kills met mercie telescope op TDM... So klaus! :+

Later nog maar eens frontlines proberen.

En over de 15 heen... maar toen had ik niet in de gaten dat het per se de telescopic moest zijn :D

[ Voor 34% gewijzigd door steveman op 14-03-2017 19:37 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

luifel schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:52:
[...]

kost dan nu 50 euro,s extra :?
Ja, dat begrijp ik nu ook even niet goed.
Nu weer premium aanschaffen, heb nu standaard dus kan niet de add-on spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Wat ik er van begrijp:
Als je premium hebt krijg je alle DLCs EN krijg je twee weken eerder dan de rest toegang.

Zonder premium kun je dus over 2 weken de DLC spelen, als je die los koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brnjo
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Iemand al Chauchaut Telescopic geunlocked ? Ik maak 20ipv 15 kills in een ronde met Benet Telescopic maar dat wordt helaas niet geregistreerd ( 10 mortar zijn dacht ik niet in een ronde nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brnjo schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:33:
Iemand al Chauchaut Telescopic geunlocked ? Ik maak 20ipv 15 kills in een ronde met Benet Telescopic maar dat wordt helaas niet geregistreerd ( 10 mortar zijn dacht ik niet in een ronde nodig)
Je moet dacht ik eerst de mortar kills een daarna de 15 kills per ronde. Ik heb hem unlocked, op zich wel aardig wapen. Beetje wennen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
brnjo schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:33:
Hier ook last van met andere wapens te unlocken, 40headshots al gemaakt en wordt maar 5 geregistreerd
#bugfield

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Het moeten wel headshot kills zijn, dus een willekeurige headshot telt niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Tsurany schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:39:
[...]

Je moet dacht ik eerst de mortar kills een daarna de 15 kills per ronde. Ik heb hem unlocked, op zich wel aardig wapen. Beetje wennen.
Dat is wel handig om te weten voordat ik er straks mee aan de slag ga :+ Irritant mortar-en it is

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik weet wel weer waarom ik eigenlijk nooit Conquest speelde bij vorige BFs (op een enkele uitzondering na): Voordeel van conquest is dat je meer vrijheid hebt waar je heen gaat, maar nu na twee potjes van de nieuwe game mode, wow dat is wel een stuk intenser dan het gemiddelde potje Conquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Wat gaat de dlc kosten voor mensen die de standaard editie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Wat een toffe mappen! Alle 4 de mappen zojuist gespeeld en bij alle 4 bovenaan geëindigd... normale modus is te makkelijk in vergelijking met hardcore!

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Nieuwe maps in Operations vind ik in eerste instantie maar een flop in vergelijking met de standaard.
Nieuwe gamemode ook maar 'meh' (first impression anyways).

[ Voor 23% gewijzigd door SmokingCrop op 14-03-2017 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PotatoChip
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:40
Na twee maandjes zonder pc maar weer eens battlefield gespeeld... Ik kan er echt helemaal niks meer van. Nieuwe maps lijken mij wel gaaf. Toch maar weer premium aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo de medic, support en scout wapens zijn binnen. Enkel de assault wapens nog :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Sissors schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:27:
Ik weet wel weer waarom ik eigenlijk nooit Conquest speelde bij vorige BFs (op een enkele uitzondering na): Voordeel van conquest is dat je meer vrijheid hebt waar je heen gaat, maar nu na twee potjes van de nieuwe game mode, wow dat is wel een stuk intenser dan het gemiddelde potje Conquest.
Frontlines is inderdaad zeer vet. Continu toffe battles. Die potjes duren wel erg lang, dus je moet wel de tijd hebben. Net een potje van +1 uur en daarvoor net geen uur volgens mij. Speelveld verschoof continu een punt vooruit en weer terug... :p

Maps zien er goed uit. Veel trenches, heuvels, objecten waar je achter kunt schuilen. Harde gevechten. Goed WWI sfeertje hebben ze weten neer te zetten.

Nieuwe tanks zijn ook wel tof, al heb ik nog niet helemaal door hoe je die gasaanvallen goed in kunt zetten. Als je in het nauw zit met je tank is het wel prettig om die postduif in te kunnen zetten voor artillerie rondom je tank.

Nieuwe wapens nog niet unlocked. Komt nog wel. Maar kan nu wel zeggen dat ik aardig tevreden ben met deze DLC.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Dit weekend een LAN party, dus dan Battlefield 1 maar weer eens opstarten en de DLC uitproberen. Ik heb de game denk ik al bijna 2 maanden niet meer gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brnjo
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Tnx , weer lekker duidelijk DICE :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CosmicMaik
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-04-2024
Hier wat gameplay van de Trench Raider. Het is echt awesome om met deze dude te spelen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 21:29
Mijn god! dit was mijn laatste EA game hoor. Het is weer hopeloos! Iedere keer bij het opstarten van de game moet ik de tutorial opnieuw spelen, alsof je de game voor de allereerste keer opstart. Ben je daar doorheen is vrijwel je hele menu zwart en zie je maar een paar knoppen.

Ik heb de game in origin hersteld, pc opnieuw opgestart, drivers geupdate, clean install voor de drivers, display instellingen in BF zelf gereset... nog een keer opnieuw opstarten... in totaal van 19:00u tot 00:04u bezig geweest en het spel doet het nog steeds niet. Ik ben er wel klaar mee met iedere keer dat gedoe om de boel aan de praat te krijgen.

Uberhaupt heb ik het nog nooit meegemaakt dat het bij iedereen op discord werkt. Er is altijd wel iemand waarbij iets het niet doet.

Game loopt vast
Rare artifacts
Elkaar niet kunnen joinen
Origin doet het niet
Servers zijn down
Geen geschikte server voor je filter --> herstart de game --> "Ow, dat zelfde filter als net? Nu heb ik 30 servers voor je.
52 van de 64 spelers in de server --> Welcome in the Queue!
Vrienden die wel aan online zijn maar niet zichtbaar
Origin wat een update nodig heeft en het vervolgens niet meer doet.
In een party --> ownee, toch niet --> Ja ik zie je wel staan in de party --> "Could not join the pary" --> Er is een game in de party --> failed to connect the server --> AH! Server is inmiddels vol --> dan maar wachten...

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:35
Ligt het aan mij of lijkt support sterker te zijn? Had voor deze patch ook al het gevoel dat ze wat sterker zijn geworden, zodra ze op je gaan schieten kan je niks meer terug doen en ze schieten ook nog eens verdomd accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Gister weliswaar een heel potje kunnen spelen, was een beetje laat online :P , maar het leek (gevoelsmatig) alsof de Hellriegel minder recoil had. Of ik was een keertje stabieler in mikken :+

Daarnaast leek het erop dat de 'death scenes' (als men neergeschoten werd) waren toegevoegd. Ik speelde mee in de map Verdun en zag diverse mensen erg 'mooi' ten aarde vallen.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels van Wooni
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06-09 20:54
Goedemorgen tweakers,

Is er iemand die BF1 speelt met 2 AMD kaarten?

Ik twijfel om een 2e AMD Fury te kopen voor 300 maar weet niet hoe de
schaling is met 2 AMD kaarten.

Zou iemand zijn/haar ervaring willen delen? PM mag ook.

Groeten Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update notes zijn toch gewoon online, waarom wordt dat hier niet gepost dan of heb ik iets gemist?

https://www.battlefield.c...hey-shall-not-pass-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:06:
De update notes zijn toch gewoon online, waarom wordt dat hier niet gepost dan of heb ik iets gemist?

https://www.battlefield.c...hey-shall-not-pass-update
Even naar boven scrollen, zijn al gepost.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vailen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 15:40

Vailen

Shit happens

Heb sinds gister ook BF1 maar damn wat zijn de starter wapens slecht ......
Iemand van lvl 90 vol in zijn rug maaien hij draait om en klapt mij met 2 kogels neer echt wtf ....

Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Gisteren eventjes gespeeld maar waar ik voor they shall not pass met gemak ultra draaide met mijn 1060 had ik gisteren framedrops tot onder de 30 fps.. op high.. ben ik de enige?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
@Vailen Lewisgun is geen slecht wapen, medic class evenmin en volgens mij kun je bij de assault class lekker de shottyfag uithangen en de sniper SMLE is headshot -eq instant kill.

Dus zal wel met je skill te maken hebben :P

Gisteravond met de mannen hier nieuwe DLC gespeeld, ben nog geen fijn van de nieuwe mappen en spelmodi. Zal o.a. wel komen door de nieuwigheid, maar ik vind de conquest modes en mappen die er oorspronkelijk waren prima. Enige wat bij mij uit de roulatie mag is Suez en Fao Fortress, maar zelfs daar kom ik nog wel overheen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
steveman schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 19:37:
Wat ik er van begrijp:
Als je premium hebt krijg je alle DLCs EN krijg je twee weken eerder dan de rest toegang.

Zonder premium kun je dus over 2 weken de DLC spelen, als je die los koopt.
Wel onduidelijk, had even getwijfeld om premium aan te schaffen,maar is dus niet nodig,
die twee weken kan ik wel wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
Pelox schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:14:
Gisteren eventjes gespeeld maar waar ik voor they shall not pass met gemak ultra draaide met mijn 1060 had ik gisteren framedrops tot onder de 30 fps.. op high.. ben ik de enige?
Ik merkte af en toe ook wel wat framedrops met m'n 1060, ik heb de settings op een mix high/ultra staan op 1080p. Trouwens alleen in de nieuwe maps, op de oude maps ging het wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
[...]

Hmm, bij mij begon ie al te tellen (tot 14...) zonder dat ik met de mortier aan de slag was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 16:20

d_star

Maharadja of the Year :-/

Gisteren even anderhalve pot met mijn geliefde automatico rondgerend, ik merk ondanks de nerf weinig verschil?

Als het goed is moet de horizontale recoil iets zijn toegenomen.. Ik vermoed dat ik gister iets meer moeite had om de range die ik gewend ben mensen neer te halen, maar weet dat niet zeker.

Meer mensen die dit kunnen beamen / ontkrachten met ervaringen?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

d_star schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:43:
Gisteren even anderhalve pot met mijn geliefde automatico rondgerend, ik merk ondanks de nerf weinig verschil?

Als het goed is moet de horizontale recoil iets zijn toegenomen.. Ik vermoed dat ik gister iets meer moeite had om de range die ik gewend ben mensen neer te halen, maar weet dat niet zeker.

Meer mensen die dit kunnen beamen / ontkrachten met ervaringen?
Automatico factory is wel wat slechter geworden

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!
steveman schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:29:
[...]

Hmm, bij mij begon ie al te tellen (tot 14...) zonder dat ik met de mortier aan de slag was geweest.
Hij telt wel, enkel onthoud hij het niet. Althans, dat is waar velen last van hebben. Ik heb bewust eerst die andere eisen gehaald omdat ik dit al op Reddit gelezen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Dat die Frontlines potten zo lang duren zou komen doordat de timer niet werkt. Potje zou max 40 minuten mogen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
jagermeister schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:25:
Dat die Frontlines potten zo lang duren zou komen doordat de timer niet werkt. Potje zou max 40 minuten mogen duren.
Betekend ook dat teams redelijk gebalanceerd zijn. Heb gisteren potje gewonnen en verloren, maar beide keren kostte dat de winnaars wel echt moeite.

Voor unlocken ook begonnen met andere wapens te gebruiken. Vooral die selbslader met 5 kogels in het magazijn heb ik al wel de pest aan nu :P. Het went wel, als je goed mikt kan je best snel en nauwkeurig diegene dood krijgen. Maar je mag ook echt niet missen, want je bent continue aan het herladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Sissors schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:29:
[...]

Betekend ook dat teams redelijk gebalanceerd zijn. Heb gisteren potje gewonnen en verloren, maar beide keren kostte dat de winnaars wel echt moeite.

Voor unlocken ook begonnen met andere wapens te gebruiken. Vooral die selbslader met 5 kogels in het magazijn heb ik al wel de pest aan nu :P. Het went wel, als je goed mikt kan je best snel en nauwkeurig diegene dood krijgen. Maar je mag ook echt niet missen, want je bent continue aan het herladen.
Ja, is inderdaad aardig gebalanceerd. Ook wel een verademing dat er geen vliegtuigen in Frontlines te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:12
luifel schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:23:
[...]

Wel onduidelijk, had even getwijfeld om premium aan te schaffen,maar is dus niet nodig,
die twee weken kan ik wel wachten
Volgens mij kosten de DLC packs los iets van 15 euro, of zo was het bij de voorgaande games iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 12:31
Tsurany schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:56:
[...]

Hij telt wel, enkel onthoud hij het niet. Althans, dat is waar velen last van hebben. Ik heb bewust eerst die andere eisen gehaald omdat ik dit al op Reddit gelezen had.
Dan was dat het. Gister de 15 kills gemaakt met de Benét–Mercié en zag ingame dat de counter liep en dat ik hem voltooid had. Na de game in customize soldier stond hij weer op 0... Ik kan de reddit-thread niet vinden, maar zijn er meer wapens waar je een bepaalde volgorde moet aanhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ho0f schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:40:
[...]

Dan was dat het. Gister de 15 kills gemaakt met de Benét–Mercié en zag ingame dat de counter liep en dat ik hem voltooid had. Na de game in customize soldier stond hij weer op 0... Ik kan de reddit-thread niet vinden, maar zijn er meer wapens waar je een bepaalde volgorde moet aanhouden?
Dat is vaag want er zit geen volgorde in zoals dat wel is bij de medals.
volgens mij moet je gewoon 15 kills maken in a round (wat super makkelijk is).

Gisteren 2 potjes conquest gespeeld en al bijna de nieuwe medal binnen en al bijna 3 wapens vrij gespeeld.
Vanavond ga ik hier verder mee aan de slag.

Frontlines heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0mcd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-08 10:21
Pelox schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:14:
Zelfde probleem, ik speel op mijn 1070 alle maps op rond de 90 FPS, full ultra settings. Maar op een of andere manier krijg ik op Soissons soms lagspikes waardoor dit naar 30-40 dropt, dit houd dan 20 seconden aan en gaat dan weer naar 90. En dat ongeveer elke 3 minuten.. Super raar.

Het is ook ongeacht van welke richting ik op kijk of welk punt van de map ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 13:03
Gisteren wou ik een potje Frontlines op Verdun Heights proberen, maar hij sprong naar Fort De Vaux en kon dus samen beginnen.

De timer werkt inderdaad niet, want na 75 minuten waren we nog bezig (teams waren redelijk aan elkaar gewaagd en niemand kreeg de 2e MCOM kapot) en moest ik zelf spijtig genoeg stoppen.

Frontlines is wel fijn en intensief, soms wat rare spawns en kans op spawnraping, maar heb dus nog maar 1 map gespeeld. Maar meer dan een uur moet het dus niet duren, want dan is er wel heel veel herhaling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

hottentot schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:11:
Gisteren wou ik een potje Frontlines op Verdun Heights proberen, maar hij sprong naar Fort De Vaux en kon dus samen beginnen.

De timer werkt inderdaad niet, want na 75 minuten waren we nog bezig (teams waren redelijk aan elkaar gewaagd en niemand kreeg de 2e MCOM kapot) en moest ik zelf spijtig genoeg stoppen.

Frontlines is wel fijn en intensief, soms wat rare spawns en kans op spawnraping, maar heb dus nog maar 1 map gespeeld. Maar meer dan een uur moet het dus niet duren, want dan is er wel heel veel herhaling :)
Hier zojuist gekapt na 2 uur vechten voor het midden, gaat nergens over.
Moet een maximum tijd of iets opzitten want dat was niet echt leuk meer op een gegeven moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Psychoot schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:14:
[...]

Moet een maximum tijd of iets opzitten want dat was niet echt leuk meer op een gegeven moment.
Zo ging het in 14-18 ook, weken lang vechten en er niets mee opschieten. Spel is dus in ieder geval realistisch :P

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
Skarloc schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:18:
[...]

Zo ging het in 14-18 ook, weken lang vechten en er niets mee opschieten. Spel is dus in ieder geval realistisch :P
Haha, dat wel :)

Sowieso is 32p veel beter dan de 24p bij rush, gelukkig hebben ze dat wel goed gedaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ho0f schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:40:
[...]

De "in a round" opdrachten moeten altijd als laatste gedaan worden. Dus of nadat je de andere opdracht voltooid hebt of in dezelfde ronde als het voltooien van de andere opdracht.
Volgens mij hoort dit niet zo en is het gewoon een bug van DICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

J0mcd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:49:
[...]

Zelfde probleem, ik speel op mijn 1070 alle maps op rond de 90 FPS, full ultra settings. Maar op een of andere manier krijg ik op Soissons soms lagspikes waardoor dit naar 30-40 dropt, dit houd dan 20 seconden aan en gaat dan weer naar 90. En dat ongeveer elke 3 minuten.. Super raar.

Het is ook ongeacht van welke richting ik op kijk of welk punt van de map ik ben.
Misschien dit eens proberen?
Create a User.CFG in your Battlefield 1 main folder and type the command ''RenderDevice.RenderAheadLimit 2'' into it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Ja, ik had het toch goed gezien. Hij is inderdaad die 15 kills in een ronde gewoon weer vergeten... WTF :')

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/INayZfO.png

Lekkere kwaliteitscontrole...

Dus dat ik daarna tot 14 kwam maakte dus ook niet uit. Eerst maar aan de mortier dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 12:31
Tsurany schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:28:
[...]

De "in a round" opdrachten moeten altijd als laatste gedaan worden. Dus of nadat je de andere opdracht voltooid hebt of in dezelfde ronde als het voltooien van de andere opdracht.
Volgens mij hoort dit niet zo en is het gewoon een bug van DICE.
Thanks, vanavond eens proberen. Gelukkig zijn de meeste challenges niet heel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

J0mcd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:49:
[...]

in CTE had ik vaak 45 FPS op de laagste settings met mijn GTX770.
In de live versie heb ik nu 90+ FPS.

Ben wel benieuwd wat ik binnenkort haal met mijn nieuwe PC met i7-7770k,GTX1080,16GB 3000mhz ;)
Kan ik eindelijk eens van de Low settings naar Ultra gaan haha.
[...]

2 uur lange gevechten doet mij denken aan Team Fortress 2 Capture the flag ;)
Heb 1x een potje gehad waarbij ik 4 uur aan 1 stuk had gespeeld, zonder dat iemand had gewonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0mcd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-08 10:21
jagermeister schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:43:
[...]

Misschien dit eens proberen?

[...]
Zal eens kijken of het effect heeft, sinds BF4 kan je volgens mij alleen nog maar 0 of 1 echter. Daarnaast is het geen structureel probleem, het is enkel op die ene map. Betwijfel dus of het werkt :P

Zelf nu 3 potjes Frontline gespeeld en we zijn er telkens doorheen gevlogen. Duurde niet langer dan 10 minuten! Misschien ook wel omdat we met 8 man op discord zaten, maar toch. Operations was tot dusver intenser. Misschien gewoon net een verkeerde matchup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Ik speel voor het eerst weer sinds meer dan een maand en eindig meteen 3 potjes conquest in de top 5 ghehe.
Daarnaast ook superfijn dat ik een skin krijg voor de nieuwe tank terwijl ik de geen premium heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
[...]

Neem aan dat je dan wel je score kwijt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Weet iemand wat de expension kost als je alleen de standaard editie bezit? Toch geen 30 euro hoop ik, want dat zou bizar zijn.

Vind het eigenlijk bizar, dit zou gratis content moeten zijn. Veel lol beleefd aan BF1 alleen om nu te zeggen dat er veel maps in zaten en dat alle game modes goed gebalanceerd waren? Het complete pakket kostte destijd 130, waar gaat dat over... Ben een casual speler maar zo vaak gehad dat de servers down waren... Performance is om een of andere duistere reden sinds novermber toen ik hem kocht alleen maar achteruit gegaan... En dan krap aan een half jaar later wat rommel uitbrengen wat allang in de volledige game had moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:59
€15,- meen ik per expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Ik heb net die config file aangemaakt:

wel iets anders:

perfoverlay.drawfps 1
renderdevice.renderaheadlimit 2
gstrender.thread.maxprocessorcount 4
gametime.maxvariablefps 144 (dit moet je op 60 zetten voor 60Hz schermen)

bij mij lijkt het nu stabieler.

ik lees ook dat als die niet werkt je bij deze regel:

ook andere waarden van 1 t/m 5 kan proberen afhankelijk per systeem.

schijnt de GPU en CPU last te verlagen

[ Voor 5% gewijzigd door BobbLeeSwaggr op 15-03-2017 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Lol, frontlines done in 4 minuten XD

En de chauchat telescopic unlocked... Het geluid vind ik maar niks eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
niels0208 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 19:26:

wel iets anders:

perfoverlay.drawfps 1

Laat dat schijnt maar weg hoor :)

Ten tijde van competitief BF3 was dit m'n user.cfg (naast uiteraard de laagste video settings behalve mesh quality voor de draw distance):

GameTime.MaxVariableFps 200.000000
PostProcess.DynamicAOEnable 0
Render.DrawFps 1
Render.DrawScreenInfo 0
Render.PerfOverlayEnable 0
Render.PerfOverlayVisible 0
RenderDevice.Dx11Enable 0
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 1
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
Screenshot.Format png
UI.DrawEnable 1
WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0

Alles voor maximale visability, max fps en minimale inputlag.

Voor BF4 was het:

GameTime.MaxVariableFps 150
PerfOverlay.DrawFps 1
RenderDevice.RenderAheadLimit 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
RenderDevice.VsyncEnable 0
PostProcess.DynamicAOEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.MotionBlurForceOn 0
WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0
WorldRender.MotionBlurMax 0
WorldRender.MotionBlurQuality 0
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
WorldRender.PlanarReflectionEnable 0

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor BF1 de optimale settings zijn want ik speel het toch alleen casual, maar voor de serieuze speler kan het de moeite waard zijn om je er in te verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
luifel schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 18:44:
[...]

Neem aan dat je dan wel je score kwijt bent?
Nee, die raak je pas kwijt als je vertrekt/crasht en daarna opnieuw in dezelfde server komt. Zolang de server niet crasht blijft alles bewaard.

Heb nu zelf alle guns unlocked. Nog niet met de Lebel gespeeld maar de rest bevalt wel erg goed. Zijn leuke alternatieven op de rest van de wapens, beduidend anders.

[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 15-03-2017 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gisteren weer eens begonnen om ditmaal de singleplayer op de pc door te lopen. Maar zitten niet echt missies bij met een hoge replay waarde. Eenmaal gezien/gespeeld (ps4) zijn het weer echt run&gun missies. Zeker dat italie gedeelte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
niels0208 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 19:26:

wel iets anders:

perfoverlay.drawfps 1

Ik neem aan dat je last van freezes/fps drops.
Zelf heb ik dat probleem ook gehad en na alles geprobeerd te hebben kreeg ik het echt niet gefixed (terwijl mijn pc het gemakkelijk aan kan op Ultra settings).

Uiteindelijk nadat een maatje het tegen mij zei, de settings op medium gezet en moet zeggen het lijkt het probleem opgelost te hebben. Vanavond maar kijken welke settings ik wel kan verhogen en welke niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
itsleon schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:40:
[...]

Ik neem aan dat je last van freezes/fps drops.
Zelf heb ik dat probleem ook gehad en na alles geprobeerd te hebben kreeg ik het echt niet gefixed (terwijl mijn pc het gemakkelijk aan kan op Ultra settings).

Uiteindelijk nadat een maatje het tegen mij zei, de settings op medium gezet en moet zeggen het lijkt het probleem opgelost te hebben. Vanavond maar kijken welke settings ik wel kan verhogen en welke niet.
Ja klopt meestal van boven de 100 FPS. naar soms 30 voor een periode van 20 seconde.

Voor mij hebben deze settings het wel stabieler gemaakt (i5-6600 & 1070)
Waar ik eergisteren op elke (DLC)map wel frame drops had was het gister maar 1 keer voorgekomen.

In Verdun Heights toen de mist opklaarde.

Heb zelfs omdat het stabieler draait een aantal zaken weer terug op ultra gezet.

[ Voor 42% gewijzigd door BobbLeeSwaggr op 16-03-2017 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
niels0208 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:55:
[...]

Ja klopt meestal van boven de 100 FPS. naar soms 30 voor een periode van 20 seconde.

Voor mij hebben deze settings het wel stabieler gemaakt (i5-6600 & 1070)
Waar ik eergisteren op elke (DLC)map wel frame drops had was het gister maar 1 keer voorgekomen.

In Verdun Heights toen de mist opklaarde.

Heb zelfs omdat het stabieler draait een aantal zaken weer terug op ultra gezet.
Wat mij opviel is sinds ik de settings heb verlaagd is dat het geheugen gebruik van het spel is verminderd.
Mijn PC heeft maar 8gb (i know) en na een paar potjes op ultra/high was het geheugen gebruik boven de 7gb (in totaal, dus niet alleen battlefield) Nu de settings zijn verlaagd is het 5/6gb.
Het blijft raar hoe battlefield 1 loopt. Soms heb ik dips naar 4 fps en zie dat mijn CPU dan ook maar voor 4% is belast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
itsleon schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:32:
[...]

Wat mij opviel is sinds ik de settings heb verlaagd is dat het geheugen gebruik van het spel is verminderd.

[...]
In welk universum mag dat een verrassing heten :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
steveman schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:24:
[...]

In welk universum mag dat een verrassing heten :? :+
Zodra ik de game opstart en nog niks heb gespeeld is het geheugen gebruik tussen medium en ultra het zelfde (eerste potje wat je speelt zijn ze ongeveer gelijk).
Wanneer ik een paar potjes heb gespeeld is het geheugen gebruik van de ultra settings gestegen en daalt niet meer (performance wordt ook slechter).
Het lijkt er dus op dat er iets van een memory leak zit op de ultra settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Ah ok! Dat er een toename tijdens het spelen in zit had ik niet meegekregen.

Hmm, ik heb soms ook even dat het om een of andere traag gaat (16GB). Dat is na 15 sec max wel weer weg, en komt op een avondje 1x voor geloof ik. Zal vanavond eens een progje draaien dat het resourcegebruik logt, eens kijken of er een spoor is van een mem leak.

Net wat gegoogled, maar eigenlijk alleen gevallen van tijdens de beta.

Iemand die beweert dat het vergroten van de page file de oplossing was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
steveman schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:24:
Ah ok! Dat er een toename tijdens het spelen in zit had ik niet meegekregen.

Hmm, ik heb soms ook even dat het om een of andere traag gaat (16GB). Dat is na 15 sec max wel weer weg, en komt op een avondje 1x voor geloof ik. Zal vanavond eens een progje draaien dat het resourcegebruik logt, eens kijken of er een spoor is van een mem leak.

Net wat gegoogled, maar eigenlijk alleen gevallen van tijdens de beta.

Iemand die beweert dat het vergroten van de page file de oplossing was.
Dan zal ik er helemaal/altijd problemen mee moeten hebben (op mijn nieuwe pc, behalve de RX480) want ik heb ook 16Gb intern en een vaste pagefile van maar 200Mb.

Gisteren voor het eerst echt heerlijk (als in hoe het loopt) BF1 gespeeld. Mijn FPS counter was echter weg, geen idee of dat bij een de update veranderd is maar het liep als een zonnetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

NINjak schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:51:
[...]

Dan zal ik er helemaal/altijd problemen mee moeten hebben (op mijn nieuwe pc, behalve de RX480) want ik heb ook 16Gb intern en een vaste pagefile van maar 200Mb.

Gisteren voor het eerst echt heerlijk (als in hoe het loopt) BF1 gespeeld. Mijn FPS counter was echter weg, geen idee of dat bij een de update veranderd is maar het liep als een zonnetje.
Bij mij leek Battlefield 1 ook soepelere te lopen dan voor de laatste update.
De echte test heb ik vanavond pas, wanneer ik mijn nieuwe pc aansluit.
i7-7770k,16GB,GTX 1080 ;)

EDIT: Yeah van 90 FPS op low settings, naar 100+ fps op preset Ultra settings op 1440p.

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 16-03-2017 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
wil iemand zijn settings delen die een AMD R390 heeft?
(i4570 processor en 16Gb geheugen)

Ik heb echt veel drops onder 50FPS namelijk. Alles op medium behalve mesh op high.

Is het ook niet gek dat de MHz van m'n video kaart rond de 800/900 blijft terwijl er bij max 1050MHz staat. Waarom schiet de videokaart daar dan niet heen? Zeker omdat het spel meestal onder de 50FPS blijft.

4CPU's hele tijd op 100%. misschien dat daar ook iets niet goed gaat dan.

Snap er weinig van.

[ Voor 47% gewijzigd door PuckStar op 16-03-2017 22:49 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
PuckStar schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 22:17:
wil iemand zijn settings delen die een AMD R390 heeft?
(i4570 processor en 16Gb geheugen)

Ik heb echt veel drops onder 50FPS namelijk. Alles op medium behalve mesh op high.

Is het ook niet gek dat de MHz van m'n video kaart rond de 800/900 blijft terwijl er bij max 1050MHz staat. Waarom schiet de videokaart daar dan niet heen? Zeker omdat het spel meestal onder de 50FPS blijft.

4CPU's hele tijd op 100%. misschien dat daar ook iets niet goed gaat dan.

Snap er weinig van.
i5 4570 is de bottleneck als die op 100% draait, daardoor kan de GPU niet ten volle benut worden (staat dus vaak te wachten op de CPU).
Ik ben met black friday overgegaan op een i7 6700k en het liep allemaal veel vloeiender zonder drops en zonder het gevoel dat het niet super vloeiend was. BF1 draait niet super op een i5.
Andere games echter wel, helaas niet op bf1.

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 16-03-2017 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
Pfff die hardcore mode is toch zo dood als een pier ? Al de verschillende modes hebben altijd 1 volle server en dan nog een server met miss 5 man op. Enkel Hardcore conquest heeft 3 - 7 gevulde servers. Waar is iedereen :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Overzicht van alle DLC en Vanilla maps met hun pickups en stationaries: https://imgur.com/a/FzF4Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Handig overzicht. Ik heb DLC nog niet op Conquest gespeeld, maar dat Soissons 5 AA guns heeft tegen 2 vijandelijke vliegtuigen lijkt me heel stuk redelijker dan Rupture, wat 2 AA guns heeft tegen 3 vijandelijke vliegtuigen. 1 AA gun daarvan is in handen van tegenstanders, dus je hebt een totaal aan één hele AA gun tegen 3 vliegtuigen, totdat iemand hem vernietigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sissors schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:38:
Handig overzicht. Ik heb DLC nog niet op Conquest gespeeld, maar dat Soissons 5 AA guns heeft tegen 2 vijandelijke vliegtuigen lijkt me heel stuk redelijker dan Rupture, wat 2 AA guns heeft tegen 3 vijandelijke vliegtuigen. 1 AA gun daarvan is in handen van tegenstanders, dus je hebt een totaal aan één hele AA gun tegen 3 vliegtuigen, totdat iemand hem vernietigd.
En die AA gun staat tussen twee gebouwen in op een hoger stuk van de map. Ik kan laag genoeg aan komen vliegen om de speler te doden voordat hij meer dan 20 damage heeft gedaan tegen mijn vliegtuig. Op die map is het echt heerlijk vliegen. Je hebt een perfect overzicht over de gehele map, er is erg weinig dekking voor infantry en alles zit dicht bij elkaar waardoor je snel bij een punt bent.
Zolang je beter bent dan de piloten van de tegenstander kan je enorm veel kills halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Volgens mij hebben ze iets niet helemaal uitgedacht omtrent spawnen... Dit gebeurt me best vaak, en meestal nadat ik niet gelijk gespawned ben zodra het kon, maar even wat aan het rondneuzen was in een menuutje van 't een of ander: Iemand die gewoon vlak voor je neus geplaatst wordt 8)7

Voor de visueel ingestelden:
YouTube: Battlefield_1_03.16.2017_-_21.27.36.10.mp4_conc.mp4
@ 13s

Vergeten om de resources te monitoren, en wel een voorval van vertraging gehad, oeps.

Ik vind het ook TE leuk om een huisje op te blazen waar een heel squad aan teamleden op zit te kampen XD

[ Voor 9% gewijzigd door steveman op 17-03-2017 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Gisteren een potje Frontlines (Soissons) van net geen 2 uur! De grond zat echt helemaal vol met kraters rond de eind objectives en het punt er voor. Heb me prima vermaakt, want de game mode is briljant, maar dit was wel iets teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Hier ook een enorm lange game op soisson gespeeld. (1.5u)
Die laatste objectives bij de treinen zijn enorm moeilijk op te blazen door dat je eigen team vaak te passief is en het extreem makkelijk te verdedigen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

unfor schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:16:
Die laatste objectives bij de treinen zijn enorm moeilijk op te blazen door dat je eigen team vaak te passief is en het extreem makkelijk te verdedigen is.
Er is inderdaad haast niet doorheen te komen als ze goed verdedigen. Je hebt echt een paar goede tankdrivers nodig die de boel openbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
unfor schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:16:
Met dat treinstation, is dat niet Rupture?

Voor de tegenstander is het ook niet makkelijk, daar staan de objectives redelijk open, zelfs met extreem flanken is het moeilijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CosmicMaik
Die nieuwe DLC Shotgun:The Sjögren intertial shotgun is een BEEST van een wapen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fHCbBmjMvCc1LmLZgjld6czM/full.png

Even lopen kloten met de map. Alle vlaggen behalve E zijn veel dichter bij de Duitsers dan bij de Fransen. Geen wonder dat je vrij makkelijk in je spawn vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:32:
Overzicht van alle DLC en Vanilla maps met hun pickups en stationaries: https://imgur.com/a/FzF4Y
Mooi overzicht.
Btw.. map : Rupture // Dark Souls Easter Egg
Heb het zelf nog niet gedaan, maar er ligt een pickup weapon

29sec

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
hottentot schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:43:
[...]

Met dat treinstation, is dat niet Rupture?

Voor de tegenstander is het ook niet makkelijk, daar staan de objectives redelijk open, zelfs met extreem flanken is het moeilijk.
Nee, soisson. Heeft een treinstel op de linkerkant staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Zijn er meer mensen die merken dat de performance van het spel er op achteruit gegaan is? Ik heb de DLC niet maar op alle mappen draait het spel nu minder goed terwijl er niet aan de setting veranderd is. Beetje balen.
.
Daarnaast trouwen heel flauw dat de cavalry class nu ook niet meer z'n AT nades kan resupplyen binnen afzienbare tijd.. Het was altijd zo leuk om met een paard een campende AT truck of light tank aan te pakken. Hoppa 2 nades vanaf het paard a 22-25 dmg en dan nog 1 als je afgestegen bent om vervolgens een kat en muis spel te spelen tot je nade resupplyer was en je de genadeslag kon geven. Nu is het een kansloze missie geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:54
Even een vraag over 2xp... zien jullie dat terug. Heb niet de indruk dat ik dat op enige wijze terug zie.
Ben Premium pass speler, dus zou dat toch moeten zien of gaat het toch automatisch??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CosmicMaik
Layumi schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 17:12:
Even een vraag over 2xp... zien jullie dat terug. Heb niet de indruk dat ik dat op enige wijze terug zie.
Ben Premium pass speler, dus zou dat toch moeten zien of gaat het toch automatisch??
Jazeker, wij hadden als squad 1,4 miljoen punten behaald! Waarbij PerlinN0ise gewoon 400.000 ervan had gehaald! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
CosmicMaik schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 17:14:
[...]

Jazeker, wij hadden als squad 1,4 miljoen punten behaald! Waarbij PerlinN0ise gewoon 400.000 ervan had gehaald! 8)7
Dus dat gaat automatisch??

1,4 miljoen waanzinnig veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Man man man, wat is dat frontlines gaaf zeg. En die nieuwe mappen geven eindelijk een echte WOI vibe. Heerlijk. _O_

Gisteren gewoon volgens mij meer dan 2 uur 1 sessie frontlines gespeeld, ging heen en weer. Fantastisch. Dit is wat ik zocht, beter dan Operations, omdat het nu heen en weer kan. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even twee leuke filmpjes van mij.

Bijna niet overleefd door een debiele teammate.

Enemy wilde een lift :D

[ Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 17-03-2017 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:06
@Tsurany is het eigenlijk de moeite om als support op je vliegertje te knallen? Als er 4 of 5 met een bar samen knallen is het feesje voor de piloot over.
Maar her en der een aantal support, dat haalt toch niets uit? Jij vliegt verder weg, quickrepair, en opnieuw, niet?

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
OMG potje Frontlines in 7.35 min. verloren. 2 man support en de rest snipen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
kazzzdafke schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:25:
@Tsurany is het eigenlijk de moeite om als support op je vliegertje te knallen? Als er 4 of 5 met een bar samen knallen is het feesje voor de piloot over.
Maar her en der een aantal support, dat haalt toch niets uit? Jij vliegt verder weg, quickrepair, en opnieuw, niet?
Niemand die schiet = totale domination
Paar mensen die schieten = afleiding en extra tijd verloren dus het helpt zeker en vast wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@kazzzdafke Het is vooral erg irritant. Ik moet dan na twee of drie passes repairen en dat kost dan weer 30 seconden extra. Pas als vijf tot zes man het doen ben ik snel dood. Ik weet echter wel precies waar je dan zit dus ik ga je zo snel mogelijk afmaken. Ik ben er vrijwel nooit door neergehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:06
Ik wil Idd weten als ik het alleen doe, of het iets uithaalt...
Als ik kan pesten, Ok, dan doe ik dat voor die mannen :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Gekke vraag, heeft een van jullie sinds de updates van afgelopen dagen (Origin heeft tweemaal een download gedaan voor BF1) zo nu en dan een groen/blauwe flits en wat framedrops? Het kan zijn dat het een driver issue is maar daar heb ik niets aan veranderd :S.... (Radeon Pro 460, Crimson 16.x, W10 64bits)

[ Voor 7% gewijzigd door Pat-Juh op 17-03-2017 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Pat-Juh schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:18:
Gekke vraag, heeft een van jullie sinds de updates van afgelopen dagen (Origin heeft tweemaal een download gedaan voor BF1) zo nu en dan een groen/blauwe flits en wat framedrops? Het kan zijn dat het een driver issue is maar daar heb ik niets aan veranderd :S.... (Radeon Pro 460, Crimson 16.x, W10 64bits)
Heb daar idd last van, r9 270x, bij mij is het blauw groen en ik heb op sommige plekken een
vette sound bug, alles kraakt dan, ga ik weg uit die plek is het weer normaal.
windows 8.1 en dx11.

Ligt het aan mij of hebben ze tessellation weer verhoogd, ik speel op low maar het ziet er weer net
zo uit als release.
Pagina: 1 ... 70 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.