Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:15
De laatste tijd redelijk wat in-game freezes/lag gehad, hoe is dat bij jullie? Was niet lokaal want iedereen op de server had het. Het vreemde was dat ik nog wel normaal kon bewegen..

[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 08-03-2017 13:53 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Zephyer schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:40:
[...]

Een Limpet 'plakt' waar hij terecht komt met een countdown van ... 1 a 2 seconden.
En nee, je kan er niet ver mee gooien :+

'Wistjedatje' ...
De bunker in 'shotgun forest', naast de vlag van D, ging niet kapot na 5 limpets.
Gisteravond (of was het nou eergisteravond) eindelijk de bunker kapot zien gaan door de mortier van de trein :7
Ah! zie je wel.. ik ben wel benieuwd hoeveel limpets dan nodig zouden zijn.. ik heb in een gekke bui er eens iets van 6-8 opgeplakt 8)7 , met nog steeds niet het gewenste resultaat...

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:40
Ik zeg: we organiseren een support party op een lege server met een 4-tal man en we proberen? :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:52
Onlangs ook begonnen om met limpets te spelen, best grappig soms.

TDM op empire's edge, eentje op de rand weten te gooien van dat camptorentje (kom er zelf ook vaak genoeg hoor) :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Pelox schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:52:
De laatste tijd redelijk wat in-game freezes/lag gehad, hoe is dat bij jullie? Was niet lokaal want iedereen op de server had het. Het vreemde was dat ik nog wel normaal kon bewegen..

[video]
De icoontjes rechts in beeld geven al aan dat je frame drops/ problemen hebt en even later komt daar ook
het netwerk icoon in beeld.
Kan een probleem zijn bij de gsp of dat ze wat last hebben van ddos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Eergister wat last gehad van 'rubberbanding', maar na een server switch niet meer.
Lang niet alles is (gelukkig) te herleiden aan clientside problemen, al zal de gemiddelde 'leverancier'/hosting party dit wel eerst roepen.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Zephyer schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:40:
[...]
'Wistjedatje' ...
De bunker in 'shotgun forest', naast de vlag van D, ging niet kapot na 5 limpets.
Gisteravond (of was het nou eergisteravond) eindelijk de bunker kapot zien gaan door de mortier van de trein :7
Haha dat klopt was paar dagen terug, ik zat toen in die trein met de horn bug.
3X motier en bunker =kapot :)

Wel leuk toen de trein was opgeblazen de horn nog een paar minuutjes te horen was 8)7

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Yeah, gisteren een treintje de genadeklap gegeven met een limpet O+

Iemand deze heren wel eens getroffen?

YouTube: Argonne Forest Gameplay (82 - 6) - BF1

Vind ze niet terug op battlefieldtracker trouwens... Die waren me toch een partij aan het slachten, begin je niks tegen zonder wat teamwork :-(

[ Voor 69% gewijzigd door steveman op 09-03-2017 13:39 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
PatRamon schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:21:
[...]

Haha dat klopt was paar dagen terug, ik zat toen in die trein met de horn bug.
3X motier en bunker =kapot :)

Wel leuk toen de trein was opgeblazen de horn nog een paar minuutjes te horen was 8)7
De horn bug... omg ...
Mijn oren toeteren nog een uurtje na _O- :+

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Kwam op het EA forum wel een leuke post met fotovergelijkingen tegen. Even schaamteloos gejat:

spoiler: Monte Grappa
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fTGylzA.jpg

spoiler: Amiens
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dERdPBV.jpg

spoiler: Ballroom Blitz #1
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yVUDsmn.jpg

spoiler: Ballroom Blitz #2
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/q7asZ9m.jpg

spoiler: St Quentin Scar
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S8ebBB8.jpg

spoiler: Suez
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Emfy2VU.jpg

spoiler: Empires Edge
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/airy6Ym.jpg

spoiler: Sinaï
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FVtagIB.jpg

spoiler: Argonne #1
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MnNN2Gs.jpg

spoiler: Argonne #2
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4QHE7e5.jpg

spoiler: Giants Shadow #2
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eBp98aS.jpg

spoiler: Fao Fortress
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/p8yFrm0.jpg

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
spoiler:
waarom zet je alles in spoiler tags?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
Leuk om de vergelijking met real life te zien.

Kwam zelf deze Redditpost een keer tegen over Argonne Forest.

https://www.reddit.com/r/...bunker_in_argonne_forest/

Ook die treinbaan ligt er, alhoewel ik me afvraag of er ook zo'n armoured train daar reed

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steveman schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:53:
Yeah, gisteren een treintje de genadeklap gegeven met een limpet O+

Iemand deze heren wel eens getroffen?

YouTube: Argonne Forest Gameplay (82 - 6) - BF1

Vind ze niet terug op battlefieldtracker trouwens... Die waren me toch een partij aan het slachten, begin je niks tegen zonder wat teamwork :-(
Yes, van het weekend had ik ze bij me in het team met een operation plus nog een stuk of 7 van de NSC of NSG clan zoiets, dat was in één streep door alle punten van beide maps heen.

Maarja, dat gaat ook wel snel als communicerend squad met 3 medics door dat zooitje ongeregeld, laat staat als je dat met 3 squads doet en er steady geragequit wordt aan de andere kant. :)

edit: Ik denk ik pak even de battlereport erbij, maar die krengen lijken er niet meer te zijn in bf1? Raar

[ Voor 6% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 09-03-2017 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 16:52:
[...]

Yes, van het weekend had ik ze bij me in het team met een operation plus nog een stuk of 7 van de NSC of NSG clan zoiets, dat was in één streep door alle punten van beide maps heen.

Maarja, dat gaat ook wel snel als communicerend squad met 3 medics door dat zooitje ongeregeld, laat staat als je dat met 3 squads doet en er steady geragequit wordt aan de andere kant. :)

edit: Ik denk ik pak even de battlereport erbij, maar die krengen lijken er niet meer te zijn in bf1? Raar
Hij voegde me laatst toe, de O van turbo is een nul. ;)

https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/turb0_egg

Het is een flinke uitdaging om tegen die gast te spelen, vooral als hij in een tank zit... Maar dat maakt het des te leuk als je ze sloopt. :)

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 09-03-2017 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 17:56:
[...]

Hij voegde me laatst toe, de O van turbo is een nul. ;)

https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/turb0_egg

Het is een flinke uitdaging om tegen die gast te spelen, vooral als hij in een tank zit... Maar dat maakt het des te leuk als je ze sloopt. :)
Zó gek zijn de stats nou ook weer niet voor continue vol squad spelen en met die uren die hij gemaakt heeft, maar desalniettemin wel knap als scout. Jouw stats zijn overigens behoorlijk vergelijkbaar. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

steveman schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 16:29:
spoiler:
waarom zet je alles in spoiler tags?
Voor de mensen die mobiel zitten en misschien zuinig zijn met hun datagebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
offtopic:
[quote]jagermeister schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:45:
[...]

[/quote]

Even geprobeerd: Dat werkt niet, de plaatjes worden bij het laden van de pagina al binnen gehengeld.

Wat wel werkt is daadwerkelijk thumbnails maken ;)

Overigens: ik vind het wel heel leuk dat je de plaatjes hier gepost hebt, anders had ik ze niet gezien!

[ Voor 12% gewijzigd door steveman op 09-03-2017 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

steveman schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 20:01:
offtopic:
[quote]jagermeister schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:45:
[...]

[/quote]

Even geprobeerd: Dat werkt niet, de plaatjes worden bij het laden van de pagina al binnen gehengeld.

Wat wel werkt is daadwerkelijk thumbnails maken ;)
Oh, beetje zinloos dan ja.

Anyway, voor thumbnails had ik ff geen tijd. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 21:29
Zo, nieuwe 1060 binnen. Speel het spel nu met alles op ultra met 60 fps. Dit in combinatie met een i7-920 op een 1680x1080 monitor.

Ik is blij!!!!

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Nou, net ging die lekker op shotgun forest, 27-5 ofzo klapt je ziggo verbinding eruit. Ragequit!

Mzzl Elite, tot een dezer dagen

discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
loewie1984 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:22:
Nou, net ging die lekker op shotgun forest, 27-5 ofzo klapt je ziggo verbinding eruit. Ragequit!

Mzzl Elite, tot een dezer dagen
Ah we miste je al opeens. Zyp3r heb je wel blij gemaakt door je plek in de squad af te staan;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
jagermeister schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 16:16:
Kwam op het EA forum wel een leuke post met fotovergelijkingen tegen. Even schaamteloos gejat:
Als ik mij niet vergis gebruikt dice al vanaf bc2 bestaande plekken, panama canal, valpriso. seine crossing etc.

Lijkt mij wel leuk om een keer argonne forrest te bezoeken mits mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLsandman schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 06:57:
[...]

Als ik mij niet vergis gebruikt dice al vanaf bc2 bestaande plekken, panama canal, valpriso. seine crossing etc.

Lijkt mij wel leuk om een keer argonne forrest te bezoeken mits mogelijk.
Volgens mij moet dat geen probleem zijn. Het is, voor zover ik weet, geen onderdeel van de rode zone. Helaas is the Kaiser Tunnel wel gesloten wegens renovatie, dat lijkt mij wel indrukwekkend om te zien.

Volgens mij is het in een goede dagtrip te doen. Amiens, Argonne Forest, St Quinten, Verdun,... ligt allemaal op korte afstand van elkaar.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Toch maar de standaard versie aangeschaft voor 29,99 :) Voor nu voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las ergens een tip voor de M1903 Experimental; gebruik je scroll wheel om te schieten. Dan zou je toch nog goed van de 450 rpm gebruik kunnen maken. Iemand ervaring mee?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16

-tom-562

Oliesjeik

Tsurany schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:36:
Las ergens een tip voor de M1903 Experimental; gebruik je scroll wheel om te schieten. Dan zou je toch nog goed van de 450 rpm gebruik kunnen maken. Iemand ervaring mee?
Dat is toch al een vrij oud truukje? :P Ik had in mijn CS tijdperk ook schieten gebind aan de scrollknop, dan kon je met sommige handguns net een wat hogere ROF halen. Nu viel dat uiteindelijk tegen, omdat je (zeker in het begin) wat minder controle hebt over de muis (tenminste, ik).
Overigens, qua specs is die M1903 niet beter dan de gemiddelde handgun, alleen meer ammo. Best jammer eigenlijk

[ Voor 9% gewijzigd door -tom-562 op 10-03-2017 09:19 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
Hebben jullie een Teamspeak waar vaak BF1 spelers zitten (beetje zoals Nehox TS bij CS GO ?). Zie niets in de beginpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingSig schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:29:
Hebben jullie een Teamspeak waar vaak BF1 spelers zitten (beetje zoals Nehox TS bij CS GO ?). Zie niets in de beginpost.
Dan zou ik hem nog een keer lezen. Samen met de topic waarschuwing.
-tom-562 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:11:
[...]

Dat is toch al een vrij oud truukje? :P Ik had in mijn CS tijdperk ook schieten gebind aan de scrollknop, dan kon je met sommige handguns net een wat hogere ROF halen. Nu viel dat uiteindelijk tegen, omdat je (zeker in het begin) wat minder controle hebt over de muis (tenminste, ik).
Overigens, qua specs is die M1903 niet beter dan de gemiddelde handgun, alleen meer ammo. Best jammer eigenlijk
Het is inderdaad een gemiste kans. Hij had wel wat meer damage mogen hebben en wat minder damage drop off.

[ Voor 51% gewijzigd door Tsurany op 10-03-2017 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Paulus07 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:32:
Toch maar de standaard versie aangeschaft voor 29,99 :) Voor nu voldoende.
Dat je geen origin access trial hebt genomen? Had je 10% korting gehad op je totale purchase, was het misschien aantrekkelijker om alles in een keer te kopen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
niels0208 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 00:07:
[...]

Ah we miste je al opeens. Zyp3r heb je wel blij gemaakt door je plek in de squad af te staan;)
Ik zat al een beetje heen en weer te kijken waar je bleef, wilde niet zomaar je plek innemen natuurlijk :>

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Ultimate battlepack revision is uit, elke skin voor elke gun uit de game zit er in. Echt een kansloos gebeuren, de kans dat je wat leuks krijgt is minimaal. Zou er zelf zeker geen scraps aan uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Tsurany schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:33:
De Ultimate battlepack revision is uit, elke skin voor elke gun uit de game zit er in. Echt een kansloos gebeuren, de kans dat je wat leuks krijgt is minimaal. Zou er zelf zeker geen scraps aan uitgeven.
Ik voorzie nog een Diamond battlepack :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
loewie1984 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:00:
[...]

Dat je geen origin access trial hebt genomen? Had je 10% korting gehad op je totale purchase, was het misschien aantrekkelijker om alles in een keer te kopen.
neuh complete pakket voor ±60/70 euro was me toch te veel. heb ook nog de PS4 versie van de game liggen. Zodra ik die kwijt ben kan ik alsnog dlc/pass ervoor kopen :)

En heb ook nog te veel games liggen die ik nog moet spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Tsurany schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:36:
Zit in bf1 niet de jam functie zoals in bv bf3 en bf4 zodat dit soort truukjes om je rof in single shot
te verhogen wordt tegen gegaan?

Wel een kut morgen, wilde bf1 spelen gaat nu net mijn gtx 670 kapot, gelukkig nog een r9 270x in mijn voormalige idle pc wat gebruikt is om server te fillen, eens kijken wat die doet met bf1 wat betreft prestaties.

EA maar even aanklagen voor het vernielen van mijn grafische kaart :9
4 jaar genoten, custom bios en vette overclock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
Tsurany schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:31:
Dan zou ik hem nog een keer lezen. Samen met de topic waarschuwing.
Sorry https://www.bug-community.com/teamspeak/ ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
NLsandman schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:24:
[...]

Zit in bf1 niet de jam functie zoals in bv bf3 en bf4 zodat dit soort truukjes om je rof in single shot
te verhogen wordt tegen gegaan?

Wel een kut morgen, wilde bf1 spelen gaat nu net mijn gtx 670 kapot, gelukkig nog een r9 270x in mijn voormalige idle pc wat gebruikt is om server te fillen, eens kijken wat die doet met bf1 wat betreft prestaties.

EA maar even aanklagen voor het vernielen van mijn grafische kaart :9
4 jaar genoten, custom bios en vette overclock.
ik speelde op high met mijn 7870xt dus medium zal met die 270x ook wel moeten lukken afhankelijk van de rest van je systeem dan.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
We zijn ooit allemaal nieuw geweest.
De Discord wordt echter veel actiever gebruikt.

Dus die kan je beter pakken wil je ook volk tegenkomen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Tsurany schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:31:
[...]

Volgens mij moet dat geen probleem zijn. Het is, voor zover ik weet, geen onderdeel van de rode zone. Helaas is the Kaiser Tunnel wel gesloten wegens renovatie, dat lijkt mij wel indrukwekkend om te zien.

Volgens mij is het in een goede dagtrip te doen. Amiens, Argonne Forest, St Quinten, Verdun,... ligt allemaal op korte afstand van elkaar.
Dagje is wat vlug, weekendje zou kunnen met Château de Chantilly,(BallroomBlitz) erbij

https://www.google.nl/map....3844231!2d49.1598764!3e0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
niels0208 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:42:
[...]

Dagje is wat vlug, weekendje zou kunnen met Château de Chantilly,(BallroomBlitz) erbij

https://www.google.nl/map....3844231!2d49.1598764!3e0
Ja misschien was ik iets te voorbarig met een enkele dag. Als ik Chantilly weg laat zou de rest in 12 uur reistijd te doen zijn. Dat is uurtje of 4 's ochtends vertrekken thuis en dan van 9 tot 6 rondreizen en 's avonds laat weer thuis komen. Beetje zwaar schema maar op zich wel te doen.

Ach, ik zeg ook al weken dat ik een keer naar Soesterberg museum moet, dat is 28 minuten rijden, en dat komt er ook niet van :+

Misschien eens een Discord meet van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Tsurany schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:20:
[...]

Ja misschien was ik iets te voorbarig met een enkele dag. Als ik Chantilly weg laat zou de rest in 12 uur reistijd te doen zijn. Dat is uurtje of 4 's ochtends vertrekken thuis en dan van 9 tot 6 rondreizen en 's avonds laat weer thuis komen. Beetje zwaar schema maar op zich wel te doen.

Ach, ik zeg ook al weken dat ik een keer naar Soesterberg museum moet, dat is 28 minuten rijden, en dat komt er ook niet van :+

Op de heenweg ook Ieper niet vergeten, erg indrukwekkend en de omweg meer dan waard.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[...]

Dat is toch zonde man... Amiens Verdun is al drie uur rijden. Heb heel Normandië meerdere malen bezocht (absolute aanrader het museum Dead Man's Corner bij Carentan met de originele stukken van Major Winters uit Band of Brothers) en verleden jaar voor de tweede keer Verdun. Daar alleen al kun je twee dagen rondkijken op de slagvelden. Fort Douaumont is een must! Zoals zoveel daar. Zonde om dat allemaal in een dag te doen Tsu. Echt een weekend van maken! Of langer :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Laatst online: 20-05-2023
Heb gewoon moeite om smiddags een server te vinden, maar keus uit enkele
stuks, hardcore servers soms helemaal niet.
Ik heb wel alleen europese servers aan staan...
Dat was met BF4 wel anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AViCED
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 05:57
luifel schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 17:29:
Heb gewoon moeite om smiddags een server te vinden, maar keus uit enkele
stuks, hardcore servers soms helemaal niet.
Ik heb wel alleen europese servers aan staan...
Dat was met BF4 wel anders..
had precies hetzelfde... al zoek ik wel op 200% bullet damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
[...]

Chantilly weglaten zou ik niet doen. Afgelopen zomer geweest. Supermooi, enorme en belangrijke schilderij/kunstcollectie en de afwerking en detail binnen en buiten vond ik in ieder geval erg indrukwekkend.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Pelox schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:20:
[...]

ik speelde op high met mijn 7870xt dus medium zal met die 270x ook wel moeten lukken afhankelijk van de rest van je systeem dan.
Core i5 4670k op 4,5 ghz, hadf single player getest en hij heeft de zelfde settings als de gtx670, gaat dus wel goed komen.
Help!!!! schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 18:23:
[...]

Chantilly weglaten zou ik niet doen. Afgelopen zomer geweest. Supermooi, enorme en belangrijke schilderij/kunstcollectie en de afwerking en detail binnen en buiten vond ik in ieder geval erg indrukwekkend.
Was laatst een bond film op, geloof a view to a kill, kreeg me daar een deja vu gevoel., blijkt dat dus ook in chantilly te zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door NLsandman op 10-03-2017 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hMsooBAg7lYXLyL0ExSoQ5YE/full.png

Kennelijk is 60-0 in een fighter een reden om niet meer mee te mogen spelen. Dus dan maar iemand twintig tickets voor het einde kicken. Volgens mij hierdoor ook de punten niet gekregen.

Admin stats: https://battlefieldtracke...ofile/pc/NL73schietdammer
Zegt wel genoeg :') Heeft nog geen seconde in een vliegtuig gezeten.
l0n3w012ph schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 17:27:
[...]

Dat is toch zonde man... Amiens Verdun is al drie uur rijden. Heb heel Normandië meerdere malen bezocht (absolute aanrader het museum Dead Man's Corner bij Carentan met de originele stukken van Major Winters uit Band of Brothers) en verleden jaar voor de tweede keer Verdun. Daar alleen al kun je twee dagen rondkijken op de slagvelden. Fort Douaumont is een must! Zoals zoveel daar. Zonde om dat allemaal in een dag te doen Tsu. Echt een weekend van maken! Of langer :)
Zal eens met de vrouw des huizes overleggen. Van de zomer er maar een paar keer op uit gaan.

[ Voor 66% gewijzigd door Tsurany op 11-03-2017 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny1090
  • Laatst online: 07-08 12:00
Tsurany schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 23:53:
[afbeelding]

Kennelijk is 60-0 in een fighter een reden om niet meer mee te mogen spelen. Dus dan maar iemand twintig tickets voor het einde kicken. Volgens mij hierdoor ook de punten niet gekregen.

En terecht, dat krijg je als je zomaar mensen censureert en voor cheater uitmaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronny1090 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 00:08:
[...]

En terecht, dat krijg je als je zomaar mensen censureert en voor cheater uitmaakt ;)
Hier heeft hij een hele uitleg hoe en wat: https://www.reddit.com/r/...ruck_troll_wagon/deluack/
pc i have 2 st quentin servers , this plus fighter plane and attack plane and heavy tank and light tank , alll of them made me a badmin
quentin flag B field camper a light tank or artillery tank camping there overlooking and bombarding the area between flag D to E from that high ground, and on the other side same story .. in the field between flag F and C also bombarding E and D flag area the whole round, doiing 45-1, i just started banning people when they go above 40 kills in a round wIth a vehicle (no i dont get killed by them, i am spectating) , and right before i ban them i say you are abusing a totally broken vehicle and i will unban you when dice fixes the game, what can i do if you have a dedicated server and you dont get random players but regular players, and 1 decides to camp all day with a vehicle and i have not 1 but multiple each day ... chat to the camper goes bonkers, at the end of a round not the spam of GG ... becuase that just isnt good game ... it is just to easy to do it and that is also why so mnay decide to do it you ban 1 and another thinks that is just a nice way of spending his time turkey shooting / kill farming , p.s. i read in an other topic about this that things should not be changed for a few campers , but i can tell you each day there a new ones and way too many
for example a camper at b flag on quentin looking at d, it has the high ground, you can try to flank it on his left, so from attacking team right side , you have to go almost in red area with motorcycle to get behind it and then dynamite ... many times they see you coming at the flank, then you can try from the other side so beween C and B , and B is their flag so already you hjave to trough that dangerzone, in 24minute rounds = 1.000 tickets, that just takes way too much time to go into a personal war with a vehicle camper
artillery truck drives and heals way too fast and they are careless with health becuase they get it back to easily they just drive away and selfrepair themselfes in no time, and no the anti tnak class -like a comment here in this topic form a guy - is useless in open field, health on vehicles should feel more like a scarcity, dificult to get back to 100%, yes i know then they will evn camp further away but if repairs take long then at least you can gain ground on the map in that time
solution, remove selfrepair or at least lower it from 20/25% parts to more like 5% or just 0%, and support class repair should also take very very long, the vehciles should be more used as a breaching thing for your team if they are stuck in uncap to a flag (ameins they drive fromthe uncap next to F to A or B flag over the train rails , that is what vehicles should be used for, but no they are used for camping behind amiens B flag and then bombarding - read Turkey shooting - at D flag mostly done by light tank with its high rpm anti personel cannon) p.s. so ot iant a problem on quentin only at certain points of the map , no amiens has also this problem and many more spots on many more maps
so repair should be more difficult , but also why does the assault / scout and medic have limited ammo and the vehicles have unlimited = stupid
if repairs can only be done by support guy , and that happens to be the driver then you have the problem that he can be killed and then the team can lsoe its tank to the enemy that killed him and takes that tank, solution for that would be, make it like the amphibious vehicle in pearl market bf4 dlc ... only 1 team can enter the vehicle, that one on pearl market was also used for breaching, but in this pearl market case remove ofcourse the optuion that it was also available as a mobile spawnpoint
well fighter plane , and attack plane is maybe to far off topic and these are also so bad even the attack plane sometiems does 82-2 on our quentin server that is even beter then many very good fighter plane pilots, but heavy tank and light tank arent off topic
heavy tnak in field , you drive on motorcucle to flank and get behind him , for exam[le in the field bewteen f and c flag of quentin , whicj is an annoying job becuase uit will take minutes to do , on an everage round of 24minuets where flags go back and forth constantlyu so taking care of a camper takes too much time , the problem is woth the heavy tank , and also the landship , you drop 3 dynamite UNDER itr where it si the weakest , boooommmm and then nothing (ofcourse you do a follow up with anti tnak grenades , but sometimes after the explosion the guy quickly hets out and shoots you) , where is my reward for getting close to a camping tank in an open field what is the reason that mines and dynamite is so powerless, in bf4 tankdrivers where scared of c4, i am not asking for a buff of skilles rockets or anti tank grenades, no i am asking for a buff to anti tank weapons that you use CQB style , plus ofcourse this tank needs to get its abillitys to quickly repair itself also lowered big time , and also limited ammo
then there is the light tank , its re;atively high rpm anti personel cannon is so OP , and ofcourse unlimited ammo = unlimietd spam, plus selffreapir is way too strong also
but my number 1 problem is , i have played the sinai beta , it had rush mode, there already it was known that ... for example the light tank camping was a problem, and now the real game is out for 4 months , and there isnt even a hiint from dice that they think vehicles need to be fixed, no what do they do in CTE, they nerf the AA, AA that is already useless in retail against many many many good pilots that are out there, when they know that the AA at a flag is manned then they fly in very very low and boom before you can react you are bombed to death
dice you choose to make it very very difficult to make custom servers (to many players press quickmatch), all servers had to be the same, i blame a 1 or 2 year old levelcapgaming (( YouTube: Should Admins Have Full Control Of Our Multiplayer Experience? Battl... > "Should Admins Have Full Control Of Our Multiplayer Experience? Battlefield 4" )) YouTube video about bf4 - which dice listened to i think - for that, that is ok - well actually not - but at least then make the game good, way too many flying campers, and ground vehicle killfarmcampers , on cte you guys work on grenade spam, next should be fighter plane dart spam solution plus a tank shell and artillery truck shell spam solution, and quickly ... not after another 4 months
o and to be completerly on topic , artillery truck , this one driving a lot so not camping the whole time , but still totalaly OP and broken , the title says "it's just dirty" but for me it is "it;s just broken" YouTube: Battlefield 1 - Artillery truck - It's just dirty (dice answer please , is that video GG?? plus another question does it look like a lucky round where opponents havent got a clue how to deal with this - that must be a 1 in a million change if all 32 are noobs, or does this look more like it can be done every round again and again - and if the server constantly runs this map and this player decides to spend his bf1 playing hours there everyday you just become badmin then there isnt another solution ... badmin because custom server i tried, it worlks in the weekend but during the week very very hard to fill due to quickmatch , no that its just dirty video looks normal, the enemy players are just delaing woth enemy foothsoldiers and trying to take flags and then they have to deal with Turkey shooter to the max, wake up dice ) , wow and if you watch this youtubers plane videos, i can tell youi on our quentin server we get a new guy each day who can do this, for me impossible to do but for too many it is doable, broken broken BROKEN
Volgens mij is hij niet helemaal 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny1090
  • Laatst online: 07-08 12:00
Tsurany schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 00:09:
[...]

Hier heeft hij een hele uitleg hoe en wat: https://www.reddit.com/r/...ruck_troll_wagon/deluack/

[...]

Volgens mij is hij niet helemaal 100%.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4DkbXvFGmU86qzes38VGF0J3/full.png

^^ Wat deze vent zegt! Toen je weg was ging ie nog even door over hoe kut hij vehicles wel niet vindt.

[ Voor 11% gewijzigd door ronny1090 op 11-03-2017 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
l0n3w012ph schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 17:27:
[...]

Ik ben van plan om dat museum dit jaar te bezoeken (1e keer normandie, eindelijk :) ) Zit er dan 30 minuten vandaan vanaf een camping :) Als je nog meer tips hebt...... Mag ook eventueel via een PM :)

Over BF1 gesproken. Deze avond zitten testen/spelen. SP draaide weer vloeiend op ultra, MP kakte erg hard in, zelfs op medium/low. na volgen van deze beschrijving draaide het gewoon stabiel 60/75fps zonder inkakkers op high :D
Create a User.CFG in your Battlefield 1 main folder and type the command ''RenderDevice.RenderAheadLimit 2'' into it.
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
[afbeelding]

[...]

Zal eens met de vrouw des huizes overleggen. Van de zomer er maar een paar keer op uit gaan.
Heeft niets met cheaten te maken, speel wel eens op zijn servers, dice heeft het server gebeuren nog steeds niet op orde en hij steekt veel tijd erin om zijn servers vol te krijgen, ik begrijp zijn frustratie wel maar
zolang dice het niet op orde heeft huur dan geen server.
Door het huren geeft hij wel een signaal aan dice dat hij het okay vindt, vote with your wallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 09:59:
[...]

Heeft niets met cheaten te maken, speel wel eens op zijn servers, dice heeft het server gebeuren nog steeds niet op orde en hij steekt veel tijd erin om zijn servers vol te krijgen, ik begrijp zijn frustratie wel maar
zolang dice het niet op orde heeft huur dan geen server.
Door het huren geeft hij wel een signaal aan dice dat hij het okay vindt, vote with your wallet
Tja ik vind het erg vreemd om uit het niets te kicken. En gezien zijn stats is het echt een noob die iedereen kicked die hem killed. Leer dan zelf vliegen of een voertuig gebruiken.

On another note: Nieuwe Suez layout live op de CTE!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WJJ08WHpCtEHH4kmAO832BtM/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
[afbeelding]

[...]

Daarom voor mij geen custom servers ;) vraag me af wat zijn reactie was geweest als ik mijn 150 - 5 match in zijn server had gehad. 60 - 0 is goed maar zeker niet extreem.. Dit is weer een goed voorbeeld van admin abuse.

Er zijn twee hoofdredenen zijn om überhaupt een server te huren:

1) Het (sneller) weren van cheaters

OF

2) Het spel naar je eigen hand zetten

Goed voorbeeld van nr 2.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Foodie88 We kwamen er in via Quickmatch dus absoluut geen bewust gekozen server. Dat is nog het meest storende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 13:17:
@Foodie88 We kwamen er in via Quickmatch dus absoluut geen bewust gekozen server. Dat is nog het meest storende.
Hmm, da's kak. Ik dacht dat de Custom servers helemaal niet in quick match voorkwamen.

Dat is ook het lastige: enerzijds klaagden mensen dat de custom servers niet volliepen omdat ze niet in quick match zaten. Nu zitten ze er wel in en nu krijg je het probleem dat je met quick match een normale ervaring wilt maar juist rare servers tegen gaat komen met gekke regeltjes en zulks.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foodie88 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 13:57:
[...]

Hmm, da's kak. Ik dacht dat de Custom servers helemaal niet in quick match voorkwamen.

Dat is ook het lastige: enerzijds klaagden mensen dat de custom servers niet volliepen omdat ze niet in quick match zaten. Nu zitten ze er wel in en nu krijg je het probleem dat je met quick match een normale ervaring wilt maar juist rare servers tegen gaat komen met gekke regeltjes en zulks.
Het is ook geen echte custom server. Het is een gehuurde server met standaard settings. En dat is het meest vervelende. Hij is te laf om er een custom server van te maken maar wilt vervolgens wel allerlei dingen verbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 15:06:
[...]

Het is ook geen echte custom server. Het is een gehuurde server met standaard settings. En dat is het meest vervelende. Hij is te laf om er een custom server van te maken maar wilt vervolgens wel allerlei dingen verbieden.
Hehe. Dan is het wel heul duidelijk nr 2 zeg. Wat een pannekoek.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:40

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Heeft er sowieso nog iemand een recente ervaring met het huren van een BF1 server? Ik kreeg bij BuG de vraag of dat er bij ons ooit nog eens van komt omdat dat een aantal leden nog steeds wel leuk lijkt.

Maar voorlopig lijkt dat nog steeds weggegooid geld, mede omdat Dice/EA er zo te zien totaal niet mee opschieten. Laatste officiële update is nog steeds van december....:

https://forums.battlefiel...the-rent-a-server-feature

Ik blijf het echt ongelofelijk vinden dat ze het op deze manier hebben aangepakt en de community zo negeren.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
bvk schreef op zondag 12 maart 2017 @ 13:50:
Maar voorlopig lijkt dat nog steeds weggegooid geld
Dit. Mijn vorige community (DEFR) heeft een server gehuurd en er een custom infantry only van gemaakt, heeft volgens mij nog nooit meer dan 10 spelers gezien terwijl hun 64 man inf only server in BF4 altijd tot de nok toe vol zat.
Ik ben gek op infantry only, maar helaas komt het niet van de grond.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 12-03-2017 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
bvk schreef op zondag 12 maart 2017 @ 13:50:
Heeft er sowieso nog iemand een recente ervaring met het huren van een BF1 server? Ik kreeg bij BuG de vraag of dat er bij ons ooit nog eens van komt omdat dat een aantal leden nog steeds wel leuk lijkt.

Maar voorlopig lijkt dat nog steeds weggegooid geld, mede omdat Dice/EA er zo te zien totaal niet mee opschieten. Laatste officiële update is nog steeds van december....:

https://forums.battlefiel...the-rent-a-server-feature

Ik blijf het echt ongelofelijk vinden dat ze het op deze manier hebben aangepakt en de community zo negeren.
Zit met het zelfde, we hebben al bijna een jaar geen bf server meer en ik ben 1 van de enigste nog die bf1 speelt van onze clan, zag dat er een paar weer bf3 aan het spelen waren.

Voorheen werd het grootste gedeelte van de server park voor battlefield betaald door de community, paar duizend servers, nu betaald EA voor het grootste gedeelte de servers.
Als EA net zoveel betaald als ons zitten ze op 100.000 euro per maand aan server kosten., hoe stom kun je zijn als bedrijf als je een goed systeem had en daar helemaal vanaf stapt.
unfor schreef op zondag 12 maart 2017 @ 14:48:
[...]

Dit. Mijn vorige community (DEFR) heeft een server gehuurd en er een custom infantry only van gemaakt, heeft volgens mij nog nooit meer dan 10 spelers gezien terwijl hun 64 man inf only server in BF4 altijd tot de nok toe vol zat.
Kan dat in bf1? Ben ook inf only gek, speelde daarom back to basic maar die mode is ook alweer aan het sterven omdat EA zoveel modes in bf1 heeft zitten terwijl er niet eens een playerbase is dat zo groot is voor al die verschillende modes, conquest, rush, tdm, domination, hardcore, back to basic conquest, back to basic rush en operations

[ Voor 23% gewijzigd door NLsandman op 12-03-2017 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Zeker, je kunt zelf je eigen modes maken in principe.
Classic mode, infantry only, kan allemaal.
Als ik een server zou huren zou ik hem classic inf only maken, helaas krijg je custom servers momenteel onmogelijk vol.

[ Voor 20% gewijzigd door unfor op 12-03-2017 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
unfor schreef op zondag 12 maart 2017 @ 16:04:
[...]

Als ik een server zou huren zou ik hem classic inf only maken, helaas krijg je custom servers momenteel onmogelijk vol.
Wist niet dat het all mogelijk was.
Niemand vind je door dat rare server browser systeem, waarom geen systeem waar ik alle soorten custom servers kan zien en gewoon weer zo'n doodskop indien het een hardcore server is.
Back to basic, normal en hardcore conquest kunnen toch gewoon in dezelfde lijst staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
unfor schreef op zondag 12 maart 2017 @ 14:48:
[...]

Ik ook ... :/

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:54
Ik niet. :D

Maar maps als Locker uit BF4 zie ik graag terugkomen.

[ Voor 72% gewijzigd door Uffeltje op 12-03-2017 21:34 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:40
Om even terug te komen op de vele kritieken hier en in andere topics:

YouTube: Battalion 1944 - Official Announcement Trailer

Wie weet wel terug hardcore :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Van 't weekend een paar mensen gezien in de UK die erg uitzien naar morgen, ze hadden zelfs poppies op hun auto's geplakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
kazzzdafke schreef op zondag 12 maart 2017 @ 23:47:

Ik vind het altijd een beetje beschamend als devs gameplay met slechte framerates in hun trailer durven zetten. Daar knoop je toch een fatsoenlijke PC achter? Het ziet er enorm houterig uit.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foodie88 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:33:
[...]

Ik vind het altijd een beetje beschamend als devs gameplay met slechte framerates in hun trailer durven zetten. Daar knoop je toch een fatsoenlijke PC achter? Het ziet er enorm houterig uit.
Gezien de houterigheid van de aim lijkt me dit met een controller gespeeld, wellicht dat het opgenomen is op een console devkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op zondag 12 maart 2017 @ 23:47:

Dit lijkt mij een typische run en gun infantry only shooter. Dat kan best grappig zijn voor een paar uur maar het lijkt mij totaal geen alternatief voor Battlefield. Vraag me af of hier echt een goed spel uit kan komen met gameplay die langer mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:23

Erw

Ik heb de "Deluxe Edition" kan ik dan vandaag ook de nieuwe uitbreiding spelen of moet ik nog 2 weken wachten?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Erw schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:13:
Ik heb de "Deluxe Edition" kan ik dan vandaag ook de nieuwe uitbreiding spelen of moet ik nog 2 weken wachten?
Je moet nog 2 weken wachten en de dlc los aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:23

Erw

RedBad9 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:15:
[...]

Je moet nog 2 weken wachten en de dlc los aanschaffen.
Was helemaal in de veronderstelling dat de DLC's bij de deluxe in zaten haha, ff Premium aangeschaft inmiddels

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Heeft iemand een overzichtelijk lijstje wat de requirements zijn voor de verschillende nieuwe wapens in de DLC They Shall Not Pass? Heb ik weer iets om te doen ingame :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 19:40

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

unfor schreef op zondag 12 maart 2017 @ 16:04:
[...]

En hier komt dan ook de wet van oorzaak en gevolg weer eens naar voren... Omdat het lastig is om een custom server naar jou smaak te vinden wordt die server niet gevonden. En omdat die niet gevonden wordt dus ook niet populair. En omdat de server niet populair is zet niemand hem in de favorieten...

Oorzaak: brak systeem

Gevolg: lege servers

We hadden bij BuG een redelijk populaire ESL BF4 Domination server waarbij de tijdens de release van BF1 gemakkelijk "reclame" gemaakt had kunnen worden voor het BF1 equivalent daarvan als die toen al opgezet had kunnen worden. Mét uiteraard vergelijkbare settings voor zover mogelijk.

Die BF4 server is ondertussen al ter ziele sinds 1 februari en een BF1 opvolger kunnen we dus wel shaken, die zelfde populariteit komt nooit meer terug..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:43:
Heeft iemand een overzichtelijk lijstje wat de requirements zijn voor de verschillende nieuwe wapens in de DLC They Shall Not Pass? Heb ik weer iets om te doen ingame :)
Tsurany in "[PC] Battlefield 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:53
Moet je die vereisten doen vanaf de dlc live is of mag je die nu al doen? Sommige vereisten zal ik wel al voltooid hebben denk ik. Maar als het pas vanaf morgen begint te tellen dan zal het nog wel even duren voor ik de nieuwe wapens kan gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
glennvho schreef op maandag 13 maart 2017 @ 19:54:
Moet je die vereisten doen vanaf de dlc live is of mag je die nu al doen? Sommige vereisten zal ik wel al voltooid hebben denk ik. Maar als het pas vanaf morgen begint te tellen dan zal het nog wel even duren voor ik de nieuwe wapens kan gaan gebruiken.
Als de DLC er is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Update is binnen, EA servers offline. Mooi werk weer. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 14:27
BounceMeister schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:14:
Update is binnen, EA servers offline. Mooi werk weer. 8)7
Wil niet lullig doen maar dit hoort gewoon bij de uitrol
The Update will be automatically deployed to your platform on Tuesday, March 14th across all platforms with the following downtimes:
PC: Multiplayer will be offline for 2h starting 08.00 UTC / 1.00 AM PST.
PS4: Multiplayer will be offline for 2h starting 10.00 UTC / 3.00 AM PST.
Xbox One: Multiplayer will be offline for 2h starting 12.00 UTC / 5.00 AM PST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, de gameservers en de backend moet ook bijgewerkt worden. Een patch gaat altijd gepaard met enige downtime, dit soort dingen zijn nu eenmaal niet in een paar minuten geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Vreemd dat de UI dan steeds aangeeft dat ik verbinding moet maken omdat ìk offline zou zijn.
We zitten nu natuurlijk nog op UTC (GMT)+1, dus dan duurt het nog een half uur.

FF wachten dus nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Hmm...

Ammo pouches currently no longer resupply grenades

Maar nog wel limpets, gelukkig!

Ben wel benieuwd naar dit alles, maar weet niet of ik aan gamen toekom vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steveman schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:08:
Hmm...

Ammo pouches currently no longer resupply grenades

Maar nog wel limpets, gelukkig!

Ben wel benieuwd naar dit alles, maar weet niet of ik aan gamen toekom vandaag.
Het hele idee is dat granaten automatisch resupplyen en dat je dit kan versnellen door naast een ammo box te staan. Zo kan je niet meer blijven rondrennen en granaten spammen.

Ben wel heel erg benieuwd naar het resultaat, ik denk dat dit niet het gewenste effect gaat hebben en dan granaat spam nog steeds aanwezig blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Tsurany schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:10:
[...]

Het hele idee is dat granaten automatisch resupplyen en dat je dit kan versnellen door naast een ammo box te staan. Zo kan je niet meer blijven rondrennen en granaten spammen.

Ben wel heel erg benieuwd naar het resultaat, ik denk dat dit niet het gewenste effect gaat hebben en dan granaat spam nog steeds aanwezig blijft.
Mja, 1 kratje bij een choke point, en het zal blijft regenen idd. De crate zal nu ook wel winnen aan populariteit.

Ik was vrij laat bij het nadespam-feestje, maar 't werkte wel lekker eigenlijk :+

Granaat door het raam, limpet op de muur en door 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LLWuX0ThTZx17UmbLypWdHk8/full.png
Nieuwe skin exchange systeem. Je kan specifieke skins kopen met scraps. Als het goed is roteren de skins elke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:57
Tsurany schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:26:
Nieuwe skin exchange systeem. Je kan specifieke skins kopen met scraps. Als het goed is roteren de skins elke dag.
Pff, als ik dat geweten had.. Nu voor niets m'n scraps uitgegeven aan waardeloze superior battlepacks ;(

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:22
Waardeloze update, na de vorige update erg hoge cpu load van 100% waardoor me fps helemaal instort.
3570K 4.4ghz.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 14:27
Bassbounce schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:58:
Waardeloze update, na de vorige update erg hoge cpu load van 100% waardoor me fps helemaal instort.
3570K 4.4ghz.
Je kan opzoeken hoe je dit kan aanpakken.

Daarnaast 'even' een potje frontlines gedaan. Hele gave modus, alleen is het zo dat er geen tijdslimiet op zit? We waren 72 minuten bezig, dat is wel iets te veel van het goeie.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZAZ026akq4D7bMPYzr5wdTAC/full.jpg
Eindelijk een dubbel XP event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wel droog dat iedereen alle maps moet downloaden, gewoon omdat je met de standard edition ook die DLC maps kan spectaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:37:
Wel droog dat iedereen alle maps moet downloaden, gewoon omdat je met de standard edition ook die DLC maps kan spectaten.
Ik denk zelf dat het spectate gebeuren eerder een smoes is. Ik denk dat de reden dat iedereen die maps moet downloaden een wat technischer reden heeft. Waarschijnlijk is het anders veel te lastig om patches en dergelijken door te voeren.

---------------

Het schijnt dat de gamemode Frontlines geen tijdslimiet heeft. Op Reddit al diverse posts van mensen die twee uur in een ronde hebben gespeeld, waar uiteindelijk nog geen winnaar is gekomen, en maar weggegaan zijn wegens tijdgebrek. Zo kan je met een enkel potje wel je hele avond vullen :+ 8)7

En ook:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3RID15bMG2QHjBHLMalpCsyH/full.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 14-03-2017 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Mooi, dat is de gamemode om aan je X kills met wapen Y te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Liefde is: "je vrouwlief vragen de patch alvast te preloaden nog voordat je thuis komt."
Zit vandaag in Rotterdam dus zal een latertje worden, maar wil vanavond wel nog even knallen!

/elitew

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vanochtend de pc maar aangezet, dan zal hij zo wel klaar zijn als ik thuis kom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:26:
Ik heb vanochtend de pc maar aangezet, dan zal hij zo wel klaar zijn als ik thuis kom :D
update van 2gb + 5gb plusminus

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
7GB? zucht, weer een kwartier wachten dus ... :+

Waarom zou je nu eigenlijk nog een mini-granaat meenemen :? Nu wordt ie wel heel onaantrekkelijk...

[ Voor 53% gewijzigd door steveman op 14-03-2017 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Laatst online: 20-05-2023
komen die nieuwe mappen ook een keertje vrij als je de standaarduitvoering heb,
of alleen beschikbaar voor premium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:25
luifel schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:39:
komen die nieuwe mappen ook een keertje vrij als je de standaarduitvoering heb,
of alleen beschikbaar voor premium?
Die moet je kopen als DLC. Over 1.5 jaar zal het wel 5 euro gaan kosten.
Pagina: 1 ... 69 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.