Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hopelijk zit de game in deze aankomende sale erbij :) https://www.g2a.com/weeklysale?___store=english
Dan kan ik hem weer oldskool met een muis en toetsenbord gaan spelen ipv op de ps4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Paulus07 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:08:
Hopelijk zit de game in deze aankomende sale erbij :) https://www.g2a.com/weeklysale?___store=english
Dan kan ik hem weer oldskool met een muis en toetsenbord gaan spelen ipv op de ps4 :)
http://www.cdkeys.com/pc/...1-pc-origin?mw_aref=pcomp

Nu voor 32 euro. Als je de Facebook coupon van deze website gebruikt, kan je er nog een euro oid af halen.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 22:55
Pelox schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:56:
[...]

Schokking!. Heel opvallend om te zien inderdaad! X1 trouwens duidelijk in trek in de VS zo te zien.

Maar als je naar the big picture kijkt zie je dat de consolegamers inmiddels flink aan het teruglopen zijn. Ik verwacht, en dat is ook mijn persoonlijke ervaring, dat consolegamers eerder overstappen op een andere game en juist op de pc blijven de hardcore spelers over, vooral bij dit soort shooters,
Offtopic: toch grappig dat dipje op Valentijnsdag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uit het console topic:
poor Leno schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:50:
DICE hint op Twitter dat de DLC voor Premium op 7 maart komt :D
(Ergens had ik dat al voorspeld.. Battlefront kwam ook op 22 maart uit (2 weken later dus, voor non premium.. Ik denk dat ze datzelfde model gewoon aanhouden)

[afbeelding]
Dat wordt 7 maart dus vrijhouden :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:00:
Uit het console topic:

[...]

Dat wordt 7 maart dus vrijhouden :D
:>

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/D33Uz2e.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmicMaik
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-04-2024
NLsandman schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:47:
Wie van jullie is vroeger op console begonnen en heeft op latere leeftijd zelf een pc gekocht?
Bij de launch van BF1 overgestapt naar de PC. Daarvoor altijd op de Playstation en Xbox. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb tig jaren op PC gegamed, maar op een geven moment helemaal klaar met hardware upgraden, erros en vastlopers.. en vooral hackers in de Multiplayer games..

2 jaar geleden een PS4 gekocht, and never looked back :)

Na een paar minuten merk je het grafische verschil niet meer, omdat je zo in de game zit.. gameplay (voor mij) > grafische pracht en praal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Foodie88
poor Leno schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:35:
Heb tig jaren op PC gegamed, maar op een geven moment helemaal klaar met hardware upgraden, erros en vastlopers.. en vooral hackers in de Multiplayer games..

Na een paar minuten merk je het grafische verschil niet meer, omdat je zo in de game zit.. gameplay (voor mij) > grafische pracht en praal.
Mij niet gezien. Ik zal nooit godslastering plegen door zo'n 'controller' te gebruiken. Muis en keyboard zijn heilig. Amen.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foodie88 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:49:
[...]

Mij niet gezien. Ik zal nooit godslastering plegen door zo'n 'controller' te gebruiken. Muis en keyboard zijn heilig. Amen.
Om de overgang te versoepelen heb ik een hele poos met M/K gespeeld via zo'n adapterkastje.. Dat hielp echt wel. (Ook al zal het nooit zo goed zijn als op PC en word je alsnog vaak geowned door controllers)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronny1090
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-08 12:00
poor Leno schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:35:

Laatst een potje gespeeld bij een vriend van me op de PS4, waar ik vooral van schrok was de framerate.
Nu wordt ik al half panisch als ik op 55 fps zit maar ik kon niet wennen aan de schokkerigheid van de console...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:39
ronny1090 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:40:
[...]

Laatst een potje gespeeld bij een vriend van me op de PS4, waar ik vooral van schrok was de framerate.
Nu wordt ik al half panisch als ik op 55 fps zit maar ik kon niet wennen aan de schokkerigheid van de console...
Zelf ook BF3 helemaal grijs gespeeld op de 360. Ook nog eventjes BF4 op de 360 gespeeld, maar daarna toch een switch gemaakt naar PC omdat ik toch dat gevoel van precisie begon te missen (zonder auto-aim). Geeneens uit de overweging framerate oid.

Toen, na enige tijd op de PC te hebben gespeeld, bij een vriend op een 360 nog een potje gespeeld.. In één woord beschreven: schokkend. Letterlijk en figuurlijk.

Hoe ik ooit 400 uur op de 360 heb kunnen spelen is mij een raadsel, maar ik kon echt helemaal niks meer raken met die framerate. Maargoed.. alles zal wennen. (en die laadtijden tussen potjes :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:53
Waar kopen jullie de premium? Via Origin zelf vind ik het wel redelijk duur, zeker als je al het basisspel gekocht hebt aan de volle pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
glennvho schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:05:
Waar kopen jullie de premium? Via Origin zelf vind ik het wel redelijk duur, zeker als je al het basisspel gekocht hebt aan de volle pot.
Ik heb mijn premium van een Origin actie een tijdje geleden, toen kon je 'm voor 35 euro meenemen.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:49
NLsandman schreef op maandag 27 februari 2017 @ 23:29:
[...]

Realtek audio?

Krijg het zelf maar niet voor elkaar om geluid uit mijn luidsprekers te krijgen en mijn koptelefoon terwijl je dat in het realtek menu kunt aanpassen.
unfor schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 00:06:
[...]

Wat je omschrijft heeft niks met de headset te maken, dat is gewoon puur een analoog apparaat wat geen invloed heeft op je software.
Ik zou de overige audio devices disablen, zoals nvidia audio driver, hdmi etc.
Dit is mijn MOBO.. Ik ben aan het wachten op IRL testen van Ryzen om te beslissen.
Maar.. Dus een ...VIA??

Dit staat er op de site:

VIA® VT1828S 8-Channel High Definition Audio CODEC
- Absolute Pitch BD192/24
- DTS Surround Sensation UltraPC
- Supports Jack-Detection, Multi-streaming, Front Panel Jack-Retasking
- Coaxial / Optical S/PDIF out ports at back I/O

EDIT: godnendedju, net thuis en wat zie ik: inderdaad, groene en rode frontingangen :) De headset hierop aangesloten, algemeen geluid! Dat is goed, maar.... ENKEL AAN DE LINKERKANT. :( :(
Daarnaast ook nog per ongeluk op de speakers in config panel properties op DISABLE gedrukt en.. die zijn volledig weg nu uit het keuzemenu :o

[ Voor 14% gewijzigd door kazzzdafke op 28-02-2017 15:42 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:52
kazzzdafke schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:28:

EDIT: godnendedju, net thuis en wat zie ik: inderdaad, groene en rode frontingangen :) De headset hierop aangesloten, algemeen geluid! Dat is goed, maar.... ENKEL AAN DE LINKERKANT. :( :(
Daarnaast ook nog per ongeluk op de speakers in config panel properties op DISABLE gedrukt en.. die zijn volledig weg nu uit het keuzemenu :o
Even goed de connector aandrukken in het frontpanel, misschien zit ie er niet ver genoeg ik?
Dan de software even nalopen, kijken of er niet een kanaal uit staan... En als het dan nog blijft:

Nog even goed nalopen of het stekkertje juist op het moederbord is geprikt. Zou zomaar kunnen dat ie 1 positie verschoven zit.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Aangedrukt, geen verschil. Maar even intern stekkertje bekijken morgen. Vandaag helaas geen tijd. Als dat niet werkt open ik wel nieuw topic.. niet juiste plek :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aankomende DLC bekend!
https://www.battlefield.c...id=30013&ts=1488307747149

In The name of the Tsar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gmsnHJgUS4GMFeyBG3g8YOtA/full.jpg

Turning Tides
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2NO2i2SW2Yn3hFs4tt3BiSbM/full.jpg

Apocalypse
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NWjgX5k6ZmBKj79rFrJbi0aB/full.jpg

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Cool, we krijgen dus toch Gallipoli. Die afbeelding van de Russische DLC ziet er ook gaaf uit.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Hmm, Dice gebruikt ook Amazon Web Services :?

DeRunkeeper site ligt plat, en Origin klaagt over cloudopslag...

nieuws: Storing bij Amazon S3 zorgt voor problemen bij veel websites en diensten

[ Voor 48% gewijzigd door steveman op 28-02-2017 20:51 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist iemand getriggered met de trench fighter. De hackusations vlogen om de oren :D Had wel een paar lekkere multikills. De mooiste helaas niet op de video. Ik had de darts vol de tunnel in gesmeten, net waar iedereen dacht veilig te zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebytes
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 18:19
Mooi stukje vliegwerk, wel een beetje geluk hebben dat er niemand achter de AA's stonden ;) Zelf vlieg altijd met de anti-bomber layout maar dit is wel het proberen waard :)

[ Voor 31% gewijzigd door Gamebytes op 01-03-2017 00:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CosmicMaik
Wij zijn absoluut niet bang voor tanks! O+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jObPLk6q7Ts]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
steveman schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:50:
Hmm, Dice gebruikt ook Amazon Web Services :?

DeRunkeeper site ligt plat, en Origin klaagt over cloudopslag...

nieuws: Storing bij Amazon S3 zorgt voor problemen bij veel websites en diensten
Amazon levert servers voor bf1, ik geloof dat de domination servers(PC) in ierland van amazon zijn.
Er gaan ook geruchten dat de beta servers van amazon kwamen.
Er is namelijk geen enkele gsp die EA kan voorzien van alle servers.
Zou mij ook niets verbazen als een deel van de blaze backend bij amazon draait, waarom het wiel opnieuw uitvinden als anderen hier al veel ervaring mee hebben.

@Paulus07

Misschien speel je nog geen Battlefield™ 1 of misschien hebben je vrienden de stap nog niet gezet om jouw squad nog beter te maken. In beide gevallen is het handig om te weten dat er dit weekend een gratis proefperiode van Battlefield 1 aankomt.

De gratis proefversie is tussen 3 maart en 6 maart beschikbaar voor PC- en Xbox One-spelers. Meer informatie hieronder.

https://www.battlefield.c...attlefield-1-this-weekend

[ Voor 23% gewijzigd door NLsandman op 01-03-2017 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
NLsandman schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 02:11:
@Paulus07

Misschien speel je nog geen Battlefield™ 1 of misschien hebben je vrienden de stap nog niet gezet om jouw squad nog beter te maken. In beide gevallen is het handig om te weten dat er dit weekend een gratis proefperiode van Battlefield 1 aankomt.

De gratis proefversie is tussen 3 maart en 6 maart beschikbaar voor PC- en Xbox One-spelers. Meer informatie hieronder.

https://www.battlefield.c...attlefield-1-this-weekend
Nice! :D _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

CosmicMaik schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 00:22:

[video]
Ja, alleen jammer dat je eerst begon te rennen en toen we pas vroegen 'wat is er??' je pas meldde 'TAAANKSSS!!!!!!' :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gamebytes schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 00:11:
Mooi stukje vliegwerk, wel een beetje geluk hebben dat er niemand achter de AA's stonden ;) Zelf vlieg altijd met de anti-bomber layout maar dit is wel het proberen waard :)
In het begin van de match hadden ze ontzettend veel spelers in de AA zitten, maakte het vliegen erg lastig. Heb ze er gelukkig zelf een paar keer uit geschoten (na een paar keer neergehaald te zijn) en we hadden op een gegeven moment die punten wel onder controle.
Paar potjes eerder heb ik de gehele ronde in een vliegtuig kunnen zitten, niet dood gegaan :+

[video]
Nog een crosshair cheater :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ook nog eens on sale! ;)

https://www.origin.com/nl...tlefield&sort=rank%20desc

Alles behalve Premium in de aanbieding!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke

[video]
Ik ben blij dat jij in mijn team zit :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 10-09 19:28
beany schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:37:
[...]

Ja, alleen jammer dat je eerst begon te rennen en toen we pas vroegen 'wat is er??' je pas meldde 'TAAANKSSS!!!!!!' :P
Nou, als ik een speler een straat zie inrennen en plots als een malle (lees: bijna in paniek) 180 graden draait en compleet gedesoriënteerd terug zie rennen en een poortje in wilt vliegen... Dan laat ook ik m'n shift knop los en twijfel ik om door te rennen :+

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Zephyer schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:55:
[...]

Nou, als ik een speler een straat zie inrennen en plots als een malle (lees: bijna in paniek) 180 graden draait en compleet gedesoriënteerd terug zie rennen en een poortje in wilt vliegen... Dan laat ook ik m'n shift knop los en twijfel ik om door te rennen :+
Probleem is dat @CosmicMaik regelmatig 180 graden draait en compleet gedesoriënteerd terug rent, tank of geen tank ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CosmicMaik
beany schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:37:
[...]

Het spijt mij Beany! Het spijt mij! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmicMaik
kazzzdafke schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:52:
[...]

Ik ben blij dat jij in mijn team zit :D
En jij in die van mij Kazz!
beany schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:01:
[...]

Probleem is dat @CosmicMaik regelmatig 180 graden draait en compleet gedesoriënteerd terug rent, tank of geen tank ;)
Hahahaaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Als ik het goed heb kun je bf1 via origin kopen voor 29 euro, kan de prijs zelf niet zien omdat ik hem al in bezit heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
NLsandman schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:44:
[...]

Als ik het goed heb kun je bf1 via origin kopen voor 29 euro, kan de prijs zelf niet zien omdat ik hem al in bezit heb.
Zie het idd staan :)

- Standaard: 29,99
- Premium + Deluxe update: 49,99
- Deluxe: 39,99
- Ultimate Edition: 77,98

keuzes, lastig :P
Eerst vanaf vrijdag maar eens kijken hoe het draait/speelt op mijn pc :) en nog even de PS4 versie verkopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:32:
Zojuist iemand getriggered met de trench fighter. De hackusations vlogen om de oren :D Had wel een paar lekkere multikills. De mooiste helaas niet op de video. Ik had de darts vol de tunnel in gesmeten, net waar iedereen dacht veilig te zijn :D
[video]
Haha, wat een halve. Ik vraag me af hoe dat zou werken, een aimbot in een vliegtuig. Vlieg je over de enemy heen, dan probeert hij erop te mikken en boort je vliegtuig zich vol in de grond? 8)7

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foodie88 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:26:
[...]

Haha, wat een halve. Ik vraag me af hoe dat zou werken, een aimbot in een vliegtuig. Vlieg je over de enemy heen, dan probeert hij erop te mikken en boort je vliegtuig zich vol in de grond? 8)7
Geen flauw idee. Wellicht kan hij zo vliegen dat je automatisch in de ideale hoek boven de vijanden vliegt? Het was inderdaad een mafkees eerste klas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Foodie88 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:26:
[...]

Waarom zou een aimbot niet werken voor een vliegtuig? En er zijn natuurlijk meer hacks dan aimbot. Bijvoorbeeld meer schade, maar gezien er ook hacks zijn geweest waar mensen zich rond teleporteren, zie ik niet in waarom het theoretisch niet zou kunnen dat de darts zichzelf door een tunnel heen teleporteren.

Nu weet ik uiteraard wel dat dat hier niet het geval is. Maar sinds we hier iemand hadden die in een half uur twee cheaters al had gevonden met enkel observer mode in wat random servers, vraag ik me wel af of er toch niet gemiddeld wel een cheater per server zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Het andere team lijkt niet heel veel prio te geven aan jouw toestel... Als je iemand z'n gang laat gaan moet je niet raar opkijken dat ie flink tekeer kan gaan.

En nu lijkt het me al helemaal niet verstandig om juist Tsurany wat ruimte te geven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Tsurany schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:43:
[...]

Geen flauw idee. Wellicht kan hij zo vliegen dat je automatisch in de ideale hoek boven de vijanden vliegt? Het was inderdaad een mafkees eerste klas.
In bf3 had men een jet aimbot, het werkte pas als je in de buurt van de target zat, zoals foodie al aangeeft is het lastig voor jets en vehicles, je kunt niet in 1 keer de aim corrigeren zoals bij een soldaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
Zombieeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Tsurany schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:43:
[...]

Jij ging daarna offline, deze mafkees ging nog ff 2 rondes mee ... serieus hard moeten lachen om deze kerel _O-

P.s. in het filmpje wordt hij meerdere keren (expres zo denk ik) door Tsu gepakt (nick IIIIIIIIIIIII) :D

[ Voor 17% gewijzigd door Zephyer op 01-03-2017 13:02 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Sissors schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:44:
[...]

Waarom zou een aimbot niet werken voor een vliegtuig? En er zijn natuurlijk meer hacks dan aimbot. Bijvoorbeeld meer schade, maar gezien er ook hacks zijn geweest waar mensen zich rond teleporteren, zie ik niet in waarom het theoretisch niet zou kunnen dat de darts zichzelf door een tunnel heen teleporteren.

Nu weet ik uiteraard wel dat dat hier niet het geval is. Maar sinds we hier iemand hadden die in een half uur twee cheaters al had gevonden met enkel observer mode in wat random servers, vraag ik me wel af of er toch niet gemiddeld wel een cheater per server zit.
Daarom zei ik ook 'aimbot' en niet 'hacks' :P

Damage hacks worden nu volgens zeggen vrij goed gezien door FairFight dus dat zal niet meer werken. En geloof a.u.b. niet iedereen die zegt dat ze overal cheaters zien / gevonden hebben want in de Europese servers valt het echt mee. Ik heb er in mijn totale speeltijd van rond de 130 uur nu drie gezien. Eén cheater per server is absoluut niet waar.

Wel zullen het er misschien meer zijn dan in BF3/BF4 vanwege het ontbreken van PunkBuster.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Zephyer schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:00:
[...]

Jij ging daarna offline, deze mafkees ging nog ff 2 rondes mee ... serieus hard moeten lachen om deze kerel _O-

P.s. in het filmpje wordt hij meerdere keren (expres zo denk ik) door Tsu gepakt (nick IIIIIIIIIIIII) :D
Hoezo expres? Hij bombed daar waar mensen lopen en raakt die dude gewoon. Hij kan toch niet weten waar die kerel loopt, althans ik hoor daarover geen communicatie.

Is gewoon enorm frustrerend als een fighter zo kan rondvliegen, en m.i. is het neerpleuren van die darts ook niet moeilijk maar het winnen van een dogfight en je vliegtuig zolang in de lucht houden wel. Met alle respect Tsurany maar ik zie liever een goede dogfight van je met eventueel meerdere goede enemy fighters.
Krijg je veel meer bewondering van mijn kant voor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Why so serious...? :F
Daarnaast ben ik geen vliegenier, maar in dit filmpje wordt hij simpelweg niet lastig gevallen door AA of andere fighters. Dan is het minder moeilijk wellicht... Aan de andere kant, in de lucht achter elkaar aan vliegen als een hond achter z'n eigen staart vind ik minder boeiend. :P

[ Voor 86% gewijzigd door Zephyer op 01-03-2017 13:21 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:56:
[...]

In bf3 had men een jet aimbot, het werkte pas als je in de buurt van de target zat, zoals foodie al aangeeft is het lastig voor jets en vehicles, je kunt niet in 1 keer de aim corrigeren zoals bij een soldaat.

[video]
Wellicht had ik met die aimbot nog iets van vliegen kunnen doen in Battlefield 3. Daar was ik echt hopeloos :+
RedBad9 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:10:
[...]

Hoezo expres? Hij bombed daar waar mensen lopen en raakt die dude gewoon. Hij kan toch niet weten waar die kerel loopt, althans ik hoor daarover geen communicatie.
Moet eerlijk bekennen dat ik wel expres opzoek ging naar zijn medic symbool tussen gespotte vijanden :9
Is gewoon enorm frustrerend als een fighter zo kan rondvliegen, en m.i. is het neerpleuren van die darts ook niet moeilijk maar het winnen van een dogfight en je vliegtuig zolang in de lucht houden wel. Met alle respect Tsurany maar ik zie liever een goede dogfight van je met eventueel meerdere goede enemy fighters.
Het is inderdaad niet heel lastig wat ik hier doe. Voornamelijk leren mikken en dan gaat de rest vanzelf. Dogfights zijn dan ook een stukje leuker. Helaas vallen die vaak in een van de twee volgende categorieën:

1. De vijandelijke piloot is een stuk slechter. Ik heb hem relatief snel neer omdat hij voornamelijk rechte stukken blijft vliegen. Ze wijken snel uit maar na een paar halve draaien vliegen ze alweer een recht stuk en kan ik vol het vuur openen.

2. De vijandelijke piloot is even goed of net wat beter. We draaien voornamelijk rondjes om elkaar heen en de eerste die achter de andere piloot komt wint vaak. De gene die het snelst kan draaien wint dan vaak.

Helaas kom ik categorie 1 het meeste tegen waardoor je alsnog weinig echt spectaculaire dogfights heb. Zeker als de vijand in een attack plane zit is het niet heel lastig. Vooral snel uitwijken als hij in de rear gunner gaat zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 01-03-2017 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
haha ja vooral die IIIIIIIIIIIII was echt een goede rager.

Wordt zelf wel een beetje gek van die lui die je alleen maar voor cheater uitmaken.
ze noemen mij ook regelmatig BobLeeHacker..

Kom echt zelden echte cheaters tegen. Maar volgens de comunitie en zeker op de chat zit er op elke server wel 1.

zielenpoten zonder skill
Zephyer schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:00:
[...]

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Foodie88 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:05:
[...]

Daarom zei ik ook 'aimbot' en niet 'hacks' :P

Damage hacks worden nu volgens zeggen vrij goed gezien door FairFight dus dat zal niet meer werken. En geloof a.u.b. niet iedereen die zegt dat ze overal cheaters zien / gevonden hebben want in de Europese servers valt het echt mee. Ik heb er in mijn totale speeltijd van rond de 130 uur nu drie gezien. Eén cheater per server is absoluut niet waar.

Wel zullen het er misschien meer zijn dan in BF3/BF4 vanwege het ontbreken van PunkBuster.
Ik zit op iets soortgelijks aan aantal cheaters waar ik redelijk zeker van ben. Dus ik dacht ook altijd hetzelfde als wat je hier schrijft, mensen klagen teveel als ze dood worden geschoten (ik krijg ook met enige regelmaat de beschuldigingen).

Maar een 1-2 maanden geleden was hier iemand (zijn naam vergeten, dus kan ook niet zomaar terug zoeken), die in een half uur ofzo met observer mode twee cheaters had, inclusief filmpje op Youtube. Ene leek soms wel, soms niet een aimbot te gebruiken. Niet een gegarandeerde cheater, maar wel erg twijfelachtig. Andere had instant granaten reload met ammo pouch. Eentje die je nooit opvalt als tegenstander, en ook niet de grootste cheat natuurlijk, maar het blijft een cheater. En dat was al met observer mode in random public servers wat diegene snel wist te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Je hoort mij vooral klagen over het feit dat ik vaak een one-shot headshot door een pistol krijg.
Niet een keer... maar vaker, door dezelfde speler(s)...

Kan altijd aan mij liggen, maar het gebeurt simpelweg te vaak :-(

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

RedBad9 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:10:
[...]

Laat hem gewoon op Hardcore zo tekeer gaan met zijn fighter... kijken hoeveel teamkills ie pakt. :P

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@jagermeister Gebeurt dat veel op hardcore? Speel het zelf eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tsurany schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:18:
@jagermeister Gebeurt dat veel op hardcore? Speel het zelf eigenlijk nooit.
Nee, niet vaak. Althans, ik word zelf niet vaak geteamkilled door vliegtuigen en zelf vlieg ik ook nooit. Weet wel dat als je er teveel achterelkaar maakt, je gekickt wordt.

Denk dat het wel een stuk moeilijker is voor de piloten om echt een pain in the ass te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Ik denk dat het op hardcore bijna onmogelijk is. Je moet alles op het oog doen want je hebt geen markers, beide op je teammates en op je enemies. Vanaf de lucht kun je het onderscheid niet maken dus dat wordt heel lastig.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Kicken na een aantal tk's is standaard.
Ben benieuwd wat de ervaringen zijn in 'shotgun-forest', helemaal met de nade spams :P

edit:
En ja, daar zijn geen vliegtuigen .. ik doel enkel op hardcore en tk's ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Zephyer op 01-03-2017 15:19 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Foodie88 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:18:
Ik denk dat het op hardcore bijna onmogelijk is. Je moet alles op het oog doen want je hebt geen markers, beide op je teammates en op je enemies. Vanaf de lucht kun je het onderscheid niet maken dus dat wordt heel lastig.
Er wordt op hardcore best fanatiek gevlogen en ik word zo nu en dan ook afgemaakt door een vliegtuig. Ze zijn imho alleen wat minder dominant aanwezig hoewel ze toch ook flink dodelijk zijn.
Zephyer schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:19:
Kicken na een aantal tk's is standaard.
Ben benieuwd wat de ervaringen zijn in 'shotgun-forest', helemaal met de nade spams :P

edit:
En ja, daar zijn geen vliegtuigen .. ik doel enkel op hardcore en tk's ;)
Nade spam is er nog wel, maar minder. Door de kans op teamkills is iedereen een stuk voorzichtiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand trouwens een cactus gezien in een van de mappen? Zodra ik The Mexican skin unlocked heb kan ik niet meer werken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colvano
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-08 09:38
Bij Origin is BF1 nu in de aanbieding. Ik twijfel alleen wat te kopen. Als ik gewoon wil spelen en geen behoefte heb aan skins etc, is een premium pass wel echt nodig?

Nu:
Ultimate edition - 78 euro
Deluxe - 40 euro
Standard - 30 euro

Iemand een goede tip welke het beste te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-09 15:35
[b][message=50416929,noline]
Ik heb de standaard gekocht 2 weken geleden, ik mis niets naar mijn idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sXUGh6m.png

Ook echt suf dat dit steeds meestal(?) niet klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@colvano @AceAceAce Nu heb je niet veel aan premium. Op 14 maand komt de eerste DLC uit, dan kan premium wel handig zijn als je mee wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
steveman schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:37:
[afbeelding]

Ook echt suf dat dit steeds meestal(?) niet klopt...
Ja gebeurt al sinds de release bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Net met EA aan de telefoon gezeten om wat oude EA accounts te mergen tot 1 (is wat overzichtelijker).
Werkt allemaal top en omdat het wat langer duurde (viel wel mee moet ik zeggen) kreeg ik een berg games gratis :P Heb nu dus het gehele Command&Conquer pakket + BF3 en BF4 :D

In het weekend ga ik BF1 kopen :D

Top service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:40
Uffeltje schreef op zondag 26 februari 2017 @ 18:38:
Zelfs met mijn stereo koptelefoon kan ik goed opmaken uit welke richting iets komt. Heb ook ervaring met een 5.1 virtual surround, maar ik hoor weinig verschil. :)

Ik denk dat het verhaal heel anders wordt zodra je over speakers zit te spelen.
Heb deze zelf ook :) Maar is het met deze koptelefoon ook mogelijk om door de microfoon die in de kabel zit te spreken in de game? of Discord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel zelf in me woonkamer, speakers staan totaal verkeerd tov van me pc(linker speakers staat als ware meteen achter 1 meter achter me scherm en een 3 meter in een rechte lijn daarachter me rechter) maar hoor nog steeds duidelijk waar wat vandaan komt. Had een Logitech G430 maar die is kapoet maar toen die nog goed was gebruikte ik de 5.1 ook niet, vondt het niet prettig klinken, beetje hol geluid. Maar nu net bf1 soms wel vaak het geval van zomaar een paard of vliegtuig die plotseling opdoemt die ik echt niet heb aan komen horen, maar dat meer het bf1 probleem. Heb een andere stereo hoofdtelefoon maar gebruik ik meestal niet.

Vraagje over BF1 dan maar, ik weet het is wat schijterig spelen maar ik speel soms wel eens met de mortieren, gebeurd soms regelmatig dat wanneer ik respawn niet meteen de mortieren kan gebruiken, zit daar een lock op als je respawned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:16:
Speel zelf in me woonkamer, speakers staan totaal verkeerd tov van me pc(linker speakers staat als ware meteen achter 1 meter achter me scherm en een 3 meter in een rechte lijn daarachter me rechter) maar hoor nog steeds duidelijk waar wat vandaan komt. Had een Logitech G430 maar die is kapoet maar toen die nog goed was gebruikte ik de 5.1 ook niet, vondt het niet prettig klinken, beetje hol geluid. Maar nu net bf1 soms wel vaak het geval van zomaar een paard of vliegtuig die plotseling opdoemt die ik echt niet heb aan komen horen, maar dat meer het bf1 probleem. Heb een andere stereo hoofdtelefoon maar gebruik ik meestal niet.

Vraagje over BF1 dan maar, ik weet het is wat schijterig spelen maar ik speel soms wel eens met de mortieren, gebeurd soms regelmatig dat wanneer ik respawn niet meteen de mortieren kan gebruiken, zit daar een lock op als je respawned?
yep, de timer krijgt geen reset als je dood gaat.

Dat je bepaald geluid niet hoort is vooral van achteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
"Hmm, teams zijn niet in balans, ik switch wel voor de ronde start"

Wat volgde was me toch een slachtpartij, had gewoon medelijden met de vijand :D

1 exemplaar had zelfs 0 - 14 op een gegeven moment XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:04
hikhakhok schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:39:
[...]

Heb deze zelf ook :) Maar is het met deze koptelefoon ook mogelijk om door de microfoon die in de kabel zit te spreken in de game? of Discord?
Als je een kabeltje hebt waarmee je de audio en microfoon kan splitten naar de twee ingangen op je pc zou het moeten lukken. Heb er zelf geen ervaring mee, want ik gebruik een losse mic.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ik dacht van laat ik eens kijken op de CTE. Zal Fort de Vaux leuk zijn om te doen maar daar kreeg ik al snel spijt van. Ik spawn, shotgun to the face, ok opnieuw spawn en kreeg de groeten van de automatico.

Uiteindelijk maar spawnen in de main base als medic (lvl1 dus geen unlocks nog). Zie iemand staan dus ik met de Cei Rigotti of hoe je het ook schrijft, crosshairs op de ander en schieten maar geen hit indicator, dus wat dichterbij, de beste man echt in mijn sights, maar alles ging er naast. Nu ben ik niet zo goed maar zo slecht nou ook weer niet. Ik heb dat ding echt zwaar lopen vervloeken.

De 0-14 zoals hierboven kwam voor mij ook snel dichterbij, dus maar geswitched naar support en gelukkig nog een paar kills kunnen krijgen voordat de pot voorbij was.
Nee waar in BF3 Metro mijn favoriete map was en in BF4 Locker gaat dit niet mijn nummer 1 worden. Terug naar Amiens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Carthrax Ik zou nu niet een hele map afschrijven op basis van een enkele match op een testomgeving waarbij je niet de beschikking hebt over je reguliere wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 11-09 15:24
Tsurany schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:26:
@Carthrax Ik zou nu niet een hele map afschrijven op basis van een enkele match op een testomgeving waarbij je niet de beschikking hebt over je reguliere wapens.
Hehehe nee het was ook een boel frustratie van binnen komen en direct een paar keer plat liggen, dan raak ik geirriteerd en dan lukt niets meer.
Vanavond maar even opnieuw proberen en wat meer zen proberen te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
colvano schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:46:
Bij Origin is BF1 nu in de aanbieding. Ik twijfel alleen wat te kopen. Als ik gewoon wil spelen en geen behoefte heb aan skins etc, is een premium pass wel echt nodig?

Nu:
Ultimate edition - 78 euro
Deluxe - 40 euro
Standard - 30 euro

ik zit ook te kijken wat slim is. Met de standaard versie is natuurlijk genoeg te beleven/spelen (wat ik op de ps4 merk). Echter deze maand komt die eerste DLC uit met nieuwe maps. Zul je zien koop ik de standaard versie zit iedereen dadelijk op die nieuwe maps te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:34:
[...]

ik zit ook te kijken wat slim is. Met de standaard versie is natuurlijk genoeg te beleven/spelen (wat ik op de ps4 merk). Echter deze maand komt die eerste DLC uit met nieuwe maps. Zul je zien koop ik de standaard versie zit iedereen dadelijk op die nieuwe maps te spelen :P
Als je het geld kan missen zou ik persoonlijk gewoon Premium kopen. Zeker als je veel van plan bent met anderen samen te spelen. Dan weet je zeker dat je, ongeacht de server waar ze op spelen, je mee kan spelen.

Op Discord spelen een aantal (waaronder ik) graag Operations. Ik kan me goed voorstellen dat we, vanwege de afwisseling, ook vaak de DLC operations er tussendoor gaan gooien. Dan is het wel zo fijn om ook Premium te hebben.

Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar zelf zou ik het direct aanraden. Het gemak van altijd met iedereen mee kunnen spelen is voor mij die paar euro's wel waard. Zeker omdat de DLC content er, tot nu toe, goed uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Geen idee hoe de roulatie straks gaat op de public servers, gaan die standaard de DLC's ook draaien.
Dan ga je inderdaad gevalletjes krijgen dat sommige uit de party vallen zodra een DLC ingeladen wordt die niet beschikbaar is op het standaard account.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colvano
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-08 09:38
Ik heb net de Ultimate Edition gekocht. Voor 80 euro kan je geen armoe leiden en dan heb ik het wel lekker compleet voor jaren plezier! Bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CosmicMaik
Wie van jullie is het wel een overkomen dat je met de hele squad naar het andere team wordt gezet? KazzzDafke, Beany, PerlinN0ise en ik hadden dit laatst op Operations. De eerste map hadden we gewonnen met 1 keer opnieuw aanvallen. En op de tweede map zaten we ineens in het verdedigende team! Super frusterend maar wel een mooie uitdaging waarbij we alsnog de game wisten te winnen. Wie van jullie heeft dit ook al eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Releasedatum van They Shall Not Pass is bekend *O*
met Premium Pass is het 14 maart, zie ook de trailer.

YouTube: Battlefield 1 Official Trailer - They Shall Not Pass

“Do. Or do not. There is no try.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
Maf eigenlijk hoeveel je mist tijdens het gamen :o

Hier zie ik een tripwire wel... maar m'n uiteindelijke killer niet.

Bij een andere laat ik echt een super sappig doelwit lopen 8)7
Ah dat was hier vanaf 1:24 YouTube: Battlefield_1_03.01.2017_-_21.49.30.18.mp4_conc.mp4

[ Voor 22% gewijzigd door steveman op 02-03-2017 23:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Het is soms ongelofelijk hoe iemand die in een tank loopt te camping en een 100-1 K/D het voor de rest kan verpesten m.n. in operations....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
CosmicMaik schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:51:
Wie van jullie is het wel een overkomen dat je met de hele squad naar het andere team wordt gezet? KazzzDafke, Beany, PerlinN0ise en ik hadden dit laatst op Operations. De eerste map hadden we gewonnen met 1 keer opnieuw aanvallen. En op de tweede map zaten we ineens in het verdedigende team! Super frusterend maar wel een mooie uitdaging waarbij we alsnog de game wisten te winnen. Wie van jullie heeft dit ook al eens gehad?
Heb ik ook al wel een paar keer gehad, vind het persoonlijk ook nogal frustrerend. Dan gaan er veel mensen bij het andere (vaak verliezende) team weg en wordt er een squad overgezet, om het aantal spelers in de teams weer gelijk te krijgen. Ben je lekker aan het winnen met het ene team, wordt je ineens overgezet naar het verliezende team 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tankiej schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 07:38:
[...]

Heb ik ook al wel een paar keer gehad, vind het persoonlijk ook nogal frustrerend. Dan gaan er veel mensen bij het andere (vaak verliezende) team weg en wordt er een squad overgezet, om het aantal spelers in de teams weer gelijk te krijgen. Ben je lekker aan het winnen met het ene team, wordt je ineens overgezet naar het verliezende team 8)7
Ragequitters zouden eigenlijk -10.000 punten moeten krijgen, dan blijven ze wel doorspelen. Het is gewoon ontzettend jammer dat zoveel mensen opgeven als ze een potje verliezen.
Wellicht dat dit met Frontlines beter gaat, dezelfde objective focused gameplay als Operations maar dan niet twee mappen die samen een ronde vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Gisteren was BF1 voor 44% binnen _/-\o_
vanavond volle bak testen of de pc het lekker kan draaien :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

CosmicMaik schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:51:
Ja ik! Laatst nog... oh wacht........

Was mooi hoe we dat potje nog wisten te winnen :D
Tsurany schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:18:
[...]

Ragequitters zouden eigenlijk -10.000 punten moeten krijgen, dan blijven ze wel doorspelen. Het is gewoon ontzettend jammer dat zoveel mensen opgeven als ze een potje verliezen.
Wellicht dat dit met Frontlines beter gaat, dezelfde objective focused gameplay als Operations maar dan niet twee mappen die samen een ronde vormen.
Maar een mid-game quit is niet altijd een rage quit. Soms staat mijn vrouw ineens naakt naast me en moet ga ik aan de bak! Dan is het dan alles behalve een rage quit! Aan de andere kant interesseren die 10k punten me dan ook niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik denk sowieso niet dat het beter wordt voor het verliezende team als iedereen maar AFK gaat om geen punten kwijt te raken.

En hoewel ik het geen ragequit wil noemen, gebeurd het wel een enkele keer dat mijn team echt compleet hopeloos is, en als bijvoorbeeld tegenstanders ook nog 3 tanks hebben die alles kapot schieten en waar ik in mijn eentje toch niks tegen kan doen, en ik het dus wel mooi vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ach, we zijn meerdere keren met een gehele squad juist expres overgestapt naar het leegbloedende team.
Om vervolgens keihard te winnen :Y

Feit blijft, balancing is F.U.B.A.R. |:(
(of eigenlijk niet aanwezig)

On a positive note, altijd leuk om met Tweakers te spelen :9
(plek 1,2,3,6,7)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6ActTyp.png

Was weer gezellig doch hard zwoegen om aan de winnende hand te blijven.
Ik zou graag willen weten hoe het kan dat (zo lijkt het) 3/4 van je team ergens in de map met tunnelvisie ligt/staat/zit te vechten en alle vlaggen maar gecapped worden en ze er (zo lijkt het) niets aan doen ;w

[ Voor 72% gewijzigd door Zephyer op 03-03-2017 10:13 . Reden: Typo's ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Zephyer De meeste mensen zijn niet bijster intelligent. Dat zie je ook terug in het gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Benieuwd of ik vanavond BF1 kan gaan testen. Zie weer verschillende dingen voorbij komen dat origin plat ligt/problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ja tijdens potje met CosmicMike, Perlinoise en BigOptie verschillende keren dat we lag hadden, af en toe knallen op een vijand die stond te "trillen" en ineens verdween, en de hoge pings (bijna allemaal +- 100).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Tsurany schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:42:
@Zephyer De meeste mensen zijn niet bijster intelligent. Dat zie je ook terug in het gamen ;)
Niet te zuinig ook ... -O-
kazzzdafke schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:49:
Ja tijdens potje met CosmicMike, Perlinoise en BigOptie verschillende keren dat we lag hadden, af en toe knallen op een vijand die stond te "trillen" en ineens verdween, en de hoge pings (bijna allemaal +- 100).
Eergister zag ik dat iedereen 'gewoon' een ping van 90-120 had ... O+
Laten we het erop houden (hopen?) dat de boel (servers) worden voorbereid op een betere manier dan dat de servers van Amazon werden aangepakt :)

[ Voor 18% gewijzigd door Zephyer op 03-03-2017 14:31 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:55
De game is eerlijk gezegd gewoon een puinhoop,performance blijft slecht,server liggen er regelmatig uit,als het niet de stats server is,dan wel origin zoals nu.

Ik ben er nu wel een beetje klaar mee,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@freaky35 Het lastige is dat de concurrentie gewoon niet aanwezig is. Geen enkel andere developer krijgt het voor elkaar om een goede multiplayer shooter uit te brengen waarbij je op deze schaal kan spelen. De concurrentie heeft altijd wel een van de volgende beperkingen:
- Kleine maps
- Weinig spelers
- Geen voertuigen
- Geen soepele gameplay.

Het zou perfect zijn als er concurrentie bij kwam, dan zouden EA en DICE echt hun best moeten gaan doen. Helaas, totaal gebrek aan concurrentie en daarom deze matige afwerking :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:58:
@freaky35 Het lastige is dat de concurrentie gewoon niet aanwezig is. Geen enkel andere developer krijgt het voor elkaar om een goede multiplayer shooter uit te brengen waarbij je op deze schaal kan spelen. De concurrentie heeft altijd wel een van de volgende beperkingen:
- Kleine maps
- Weinig spelers
- Geen voertuigen
- Geen soepele gameplay.

Het zou perfect zijn als er concurrentie bij kwam, dan zouden EA en DICE echt hun best moeten gaan doen. Helaas, totaal gebrek aan concurrentie en daarom deze matige afwerking :(
Ik vraag me ook af of DICE het door heeft dat het spel langzaam aan het afsterven is op de pc.
Van 120.996 naar 38.875.
Natuurlijk Cheaters (kom ze zelf weinig tegen) maar Teamplay is toch wel belangrijk in deze game, in je eentje ben je er snel op uitgekeken, Maar uiteraard discord good times _/-\o_ Teamplay :)

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/dublwm5ywp9dd.jpg
https://battlefieldtracke...sights/population?days=-1

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PatRamon schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:57:
[...]

Ik vraag me ook af of DICE het door heeft dat het spel langzaam aan het afsterven is op de pc.
Van 120.996 naar 38.875.
Natuurlijk Cheaters (kom ze zelf weinig tegen) maar Teamplay is toch wel belangrijk in deze game, in je eentje ben je er snel op uitgekeken, Maar uiteraard discord good times _/-\o_ Teamplay :)

[afbeelding]
Uitsterven is wel een groot woord. Dit zijn concurrent spelers, dan vind ik 35.000 spelers geen gek getal. Dat betekent dat er 500+ volle servers zijn op dat moment om uit te kiezen. Zodra de DLC er aan komt zal dat aantal wel weer toenemen, vier mappen erbij zullen het spel wel aardig doen opleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Een game krijgt altijd minder spelers na release, alleen de die-hard blijft hangen, maar de casuals spelen een tiental uren en kopen weer wat anders.
Dat is vooral zo met console spelers merk ik in mijn omgeving.

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 03-03-2017 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
PatRamon schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:57:
[...]

Van 120.996 naar 38.875.

[afbeelding]
BF1 is de meest populaire BF ooit geweest afaik qua aantal spelers in eerste maanden, het zal niet uitsterven zoals bf hardline. Het zal een blijvertje zijn zoals bf3 en bf4. Op dit moment spelen nog 3800 mensen bf3, een spel uit 2011.. BF4 heeft een piek van 15500 gehad in de laatste 24 uur.
Zo'n cijfers zijn meer dan genoeg om makkelijk een goede server te vinden.
BF1 heeft nog niet eens z'n eerste paid DLC gehad..

BF Hardline heeft echter een piek van 941 gehad in laatste 24 uur.. Rest in Peace.

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 03-03-2017 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:24

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tsurany schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:58:
- Kleine maps
- Weinig spelers
- Geen voertuigen
- Geen soepele gameplay.

Ik denk dat de grote uitgevers er geen zin in hebben om een kloon op de markt te brengen omdat ze al voldoende shooters hebben die toevallig allemaal small scale zijn. Activision Blizzard heeft al twee succesvolle games met CoD en Overwatch. Ubisoft kiest ook voor andere soorten shooters / competitieve actie games met R6 Siege, The Division en For Honor. Valve kan ook nog teren op CS en TF. Kleinere uitgevers en ontwikkelaars hebben het budget niet.

Alleen Planetside 2 kan je er wel mee vergelijken en die game bungelt al een hele tijd op 2,5k - 5k spelers op Steam.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hmm de singleplayer draait prima op de GTX1070 met high of ultra. Maar de multiplayer kakt een partij in :S zelfs op medium settings :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:55
Multiplayer is veel intensiever voor het systeem, zeker voor de cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
freaky35 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:19:
Multiplayer is veel intensiever voor het systeem, zeker voor de cpu.
Dit lijkt wel te werken :)
disabling mem management and enabling dx12 and turning off vsync!! improves fps alot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:04
Paulus07 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:10:
Hmm de singleplayer draait prima op de GTX1070 met high of ultra. Maar de multiplayer kakt een partij in :S zelfs op medium settings :(
Op welke resolutie? Hier draai ik 1440p op alles max op 75 fps met slechts af en toe een framedrop.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Uffeltje schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 23:04:
[...]

Op welke resolutie? Hier draai ik 1440p op alles max op 75 fps met slechts af en toe een framedrop.
1920x1080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Paulus07 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:47:
[...]

Dit lijkt wel te werken :)

[...]
Wat voor cpu heb je?
Tsurany schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:18:
[...]

Ze hebben ook niet door dat de server dan in een vicieuze cirkel terecht komt van rage quiters.
Match making en server balancer kan hier niet mee omgaan.

In hawken een mech shooter kreeg je helemaal geen score als je voortijdig de ronde verliet

[ Voor 65% gewijzigd door NLsandman op 03-03-2017 23:32 ]

Pagina: 1 ... 67 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.