Voor zover wij, de spelers, weten heeft het niks met elkaar te maken.steveman schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:41:
Eigenlijk raar dat het rijtje met battlepacks in het eindscherm komt... het houdt dus geen verband met wat er allemaal gepresteert heeft, en wat heeft een ander aan die informatie
Je weet dat je de skins moet selecteren als je je wapen configureert?Pykow schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:51:
Wat heb je aan de battlepacks ?
Er zit ALTIJD rommel in. Alle skins zijn vrijwel niet te zien in-game.
Skins zijn alleen leuk als je ook daadwerkelijk het verschil ziet en wanneer er moeilijk verkrijgbare items in zitten.
Overwatch heeft legendaries die er totaal anders uit zien.
CS:GO heeft knifes en dure weapon camo's
Team Fortress 2 heeft unusual items ( extra particle effect op je wapens, Hats of andere wearable item)
Rainbowsix heeft opvallende camo's, die daarnaast ook goed te zien zijn in een kill cam
Call of duty heeft ook opvallende camo's (Natuurlijk slaat het nergens op met gold,pink maar goed)
Battlefield 4 had veel wapen unlocks en camo's.
Dus de battlepacks in BF1 zijn echt troep imo
Ik kan duidelijk verschil zien tussen de diverse skins. Met name de zwart/gouden en wit/metalen skins vallen goed op. De wat eenvoudigere skins zijn inderdaad niet zeer opvallend, al kan ik bij velen alsnog prima het verschil zien. Ik vind dat ze het redelijk netjes gedaan hebben, het maakt geen gigantisch verschil maar je kan wel duidelijk zien of je een legendary skin gebruikt of niet.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N