Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
kazzzdafke schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:52:
Hier nog niet up..
Stats op 0!! Zwart scherm, battlepack geeft +1 en ik wil ze openen: error en zwart scherm.
Yup hier ook.

Ik spawn overigens nog te vaak in een tank of vliegtuig niet naar mijn keuze en zonder wapens... 8)7 8)7

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
Zo te zien zijn de servers down? Althans, ik kan geen verbinding maken met BF1..

http://downdetector.com/status/ea/map/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
creapYYY schreef op maandag 20 februari 2017 @ 20:01:
Zo te zien zijn de servers down? Althans, ik kan geen verbinding maken met BF1..

http://downdetector.com/status/ea/map/
Hier ook geen verbinding te krijgen helaas...

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Potver, servers offline.
Ben uit verveling met mijn vriendin gaat praten. Blijkt ze best aardig te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door ikbengoofy op 20-02-2017 21:17 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Hier ook!! alles down
heel Europa http://allestoringen.nl/storing/ea/kaart/
sorry, was al gemeld

ennn hij doet t weer :9

[ Voor 82% gewijzigd door luifel op 20-02-2017 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Ook al mensen de easter egg "opdrachten" met de morse code gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
https://www.reddit.com/r/...amount_of_nerfs_incoming/

(dit is een lijst van changes in de huidige CTE versie, we kunnen er vanuit gaan dat ze allemaal in live komen aangezien dat de vorige keer ook zo was)

Helaas, weer een stap richting nog meer random spread. Weer wordt het spel meer RNG en minder skill. De Automatico heeft flink meer horizontale recoil gekregen en minder verticale recoil? Was er überhaupt verticale recoil dan? Ik snap het werkelijk waar niet waarom ze dit doen. Straks kun je alleen nog de crosshair op de vijand zetten, de trekker inhouden en bidden tot de goden dat er genoeg kogels in het midden van het scherm landen en niet links en rechts van het doelwit. Schieten is niks anders meer dan voluit sprayen. Burst fire of tap fire? Recoil control? Bestond al niet in BF1 maar bestaat nu nog meer niet.

Helaas zijn de changes weer 90% nerfs en 10% buffs (Ja, ik weet het, op symthic is ongeveer de helft groen en de andere helft oranje, maar de nerfs zijn een stuk zwaarder dan de buffs). DICE Stockholm bewijst maar weer eens dat ze totaal geen benul hebben waar ze mee bezig zijn.

Het meest frappante is de sterke nerf van de Automaticos en Hellriegel e.d. en dergelijke. Blijkbaar wilden jullie andere guns meer kans geven tegen deze wapens, maar tegelijkertijd nerfen jullie de medic guns, waar het vooral om gaat, ook enorm hard? Oftewel, de onderliggende balans is niet veranderd maar de gemiddelde wapenkracht is weer enorm afgenomen.

De enige echte buffs zijn voor de 1903 experimental en de MP18 experimental. Dat is echter bullshit, want die worden niet weinig gebruikt omdat het ze heel slecht zijn maar omdat ze niche wapens zijn die je leuk moet vinden.

Dus in het kort: onderliggende balans tussen de wapens niets verbeterd of veranderd, alleen de wapens in het algemeen weer een flink stuk slechter gemaakt. Mijn 2c is dat ze de volgende patch de shotguns weer gaan nerfen en misschien de BAR ook weer. En daarna misschien weer de Automaticos, Hellriegel en mogelijk de MP18. Net zo lang tot je nog maar 1 persoon per clip kunt killen.

Totaal met stomheid geslagen. Het volledige balancing team mag wat mij betreft de laan uitgestuurd worden. Ze hebben geen idee wat ze doen en maken het spel elke patch onbetrouwbaarder/nog meer arcade. Nog even en ik kap gewoon met infantry combat en ga alleen nog maar vliegen.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Gisteravond was de boel behoorlijk laggy en buggy.
Na een ronde operations bleef het scherm zwart en eenmaal in het menu was ik uit de party en reageerde client nergens meer op.

Na een reboot van BF1 kreeg ik een splash screen dat de DLC er binnenkort aan kwam (met spatie weg te drukken). Het lijkt er sterk op dat men erg druk bezig was om (onder water) het e.e.a. al te pushen naar de clients. Wie weet wat er nog meer is bij gezet los van het splashscreen, doet me wel nadenken over (wederom) de slechte wijze van patchen, updaten, pushen en ondersteunen van hun software. Laat staan het prioriteren van dergelijke pushes, ik bedoel... vooral doen tijdens prime-time EU game time... :F

Of ben ik nu heel negatief :X

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foodie88 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 07:15:
Het meest frappante is de sterke nerf van de Automaticos en Hellriegel e.d. en dergelijke. Blijkbaar wilden jullie andere guns meer kans geven tegen deze wapens, maar tegelijkertijd nerfen jullie de medic guns, waar het vooral om gaat, ook enorm hard? Oftewel, de onderliggende balans is niet veranderd maar de gemiddelde wapenkracht is weer enorm afgenomen.
Ik las het volgende op Symthic in het discussietopic:
This isn't a nerf. The change of ShootingRecoilDecreaseScale from 0.4 to 0.8 makes big difference, especially for slower firing SLRs.

That value determines how much recoil decrease is applied while the weapon is firing, as in since the weapon has fired, but before it can fire again. Recoil decrease is based on a cubic function of time since the last shot was fired. For the slow firing SLRs you'd have very slow recoil decrease, 0.4x "normal" decrease for several frames, then suddenly jump to 2.5x the decrease when the weapon was able to fire again. This was less noticeable on the faster SLRs since they had the slow decrease for fewer frames.

Now the difference between firing and non-firing recoil decrease is really small, and the shooting recoil decrease is twice what it was before. Overall recovery time should be almost unchanged, this change will just make recoil feel smoother, especially for slow SLRs. Given that the RSC is the slowest SLR yet, it probably made the issue apparent, which is why it's being fixed.

Wellicht gooien ze nu gewoon het hele recoil systeem van de SLR's op de schop om te kijken of ze het beter kunnen implementeren. Ik zou even de praktijk afwachten en zelf proberen op de CTE.

Als je de SLR's even buiten beschouwing laat lijkt de patch zich vooral te richten op het verslechteren van wapens terwijl je aan het lopen bent. Wellicht willen ze wat minder run en gun gameplay en wat meer focus leggen op positioneren en stilstaand vuren?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:32

-tom-562

Oliesjeik

https://www.reddit.com/r/...amount_of_nerfs_incoming/

(dit is een lijst van changes in de huidige CTE versie, we kunnen er vanuit gaan dat ze allemaal in live komen aangezien dat de vorige keer ook zo was)

Helaas, weer een stap richting nog meer random spread. Weer wordt het spel meer RNG en minder skill. De Automatico heeft flink meer horizontale recoil gekregen en minder verticale recoil? Was er überhaupt verticale recoil dan? Ik snap het werkelijk waar niet waarom ze dit doen. Straks kun je alleen nog de crosshair op de vijand zetten, de trekker inhouden en bidden tot de goden dat er genoeg kogels in het midden van het scherm landen en niet links en rechts van het doelwit. Schieten is niks anders meer dan voluit sprayen. Burst fire of tap fire? Recoil control? Bestond al niet in BF1 maar bestaat nu nog meer niet.

Helaas zijn de changes weer 90% nerfs en 10% buffs (Ja, ik weet het, op symthic is ongeveer de helft groen en de andere helft oranje, maar de nerfs zijn een stuk zwaarder dan de buffs). DICE Stockholm bewijst maar weer eens dat ze totaal geen benul hebben waar ze mee bezig zijn.

De enige echte buffs zijn voor de 1903 experimental en de MP18 experimental. Dat is echter bullshit, want die worden niet weinig gebruikt omdat het ze heel slecht zijn maar omdat ze niche wapens zijn die je leuk moet vinden.

Dus in het kort: onderliggende balans tussen de wapens niets verbeterd of veranderd, alleen de wapens in het algemeen weer een flink stuk slechter gemaakt. Mijn 2c is dat ze de volgende patch de shotguns weer gaan nerfen en misschien de BAR ook weer. En daarna misschien weer de Automaticos, Hellriegel en mogelijk de MP18. Net zo lang tot je nog maar 1 persoon per clip kunt killen.

Totaal met stomheid geslagen. Het volledige balancing team mag wat mij betreft de laan uitgestuurd worden. Ze hebben geen idee wat ze doen en maken het spel elke patch onbetrouwbaarder/nog meer arcade. Nog even en ik kap gewoon met infantry combat en ga alleen nog maar vliegen.
Mss omdat een echt wapen zo ook werkt? :P
Automatico slechter is niet zo best, dat ding is al niet erg krachtig, en moet het puur van zijn ROF hebben.
Dat de M1903 Experimental gebufft wordt, vind ik wel leuk. Niemand speelt met dat wapen, de meeste sidearms zijn nog beter om mee te spelen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:04:
[...]

Ik las het volgende op Symthic in het discussietopic:
[i]This isn't a nerf. The change of ShootingRecoilDecreaseScale from 0.4 to 0.8 makes big difference, especially for slower firing SLRs.

Als je de SLR's even buiten beschouwing laat lijkt de patch zich vooral te richten op het verslechteren van wapens terwijl je aan het lopen bent. Wellicht willen ze wat minder run en gun gameplay en wat meer focus leggen op positioneren en stilstaand vuren?
Nee, bij de BAR en andere support guns gaat dat op maar bij de Automatico en Hellriegel niet. Daarbij gaat het om alle recoil, niet alleen moving. Het probleem is, ze mogen dan voor BF1 relatief sterk zijn - in vergelijking met de beste wapens in eerdere titels zijn ze ronduit slecht. En ze worden alsmaar slechter.

Wat betreft de SLRs, we zullen het wel zien dan. Naast hetgene dat jij aangeeft zijn er wel veel aanpassingen aan de spread decrease te zien op andere plekken. Misschien proberen ze het inderdaad te veranderen.

Ik dacht er nog over na met welke analogie je het gedrag van de balancing van DICE zou kunnen uitleggen. Toen kwam ik uit bij, geloof het of niet, Ome Willem :+ Kennen jullie 'deze vuist op deze vuist' nog?

Afbeeldingslocatie: http://www.praktijk-speltherapie.nl/contents/media/ouderbegeleiding.jpg

Wat DICE doet, lijkt op 'deze vuist op deze vuist' maar dan omgekeerd. De bovenste vuist halen ze weg en plaatsen ze naar onderen. Dat doen ze keer op keer, terwijl ze zich niet realiseren dat er steeds weer 'een' vuist de bovenste is. Op een gegeven moment moet iedereen op de knieën, omdat het stapeltje vuisten de grond raakt.

Ze zouden beter kunnen omwisselen tussen de ene keer een vuist naar onderen en de andere keer een vuist naar boven plaatsen. Of zelfs goed uitgekiend twee vuisten naast elkaar plaatsen. Dan blijven de vuisten netjes op dezelfde hoogte.
-tom-562 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:04:
[...]

Mss omdat een echt wapen zo ook werkt? :P
Nou, nee. Een goede schutter richt zijn terugslag ook naar boven en we mogen er vanuit gaan dat soldaten die in dit spel dat kunnen.

Los daarvan is het een ronduit slecht idee om wapens te balancen door ze dezelfde eigenschappen te geven als in realiteit. Stel je voor. Dan had je in BF3/4 zo'n 300-400 m accuraat kunnen schieten met een M4 en met één enkel schot kunnen killen. Leuk ultra hardcore, maar absoluut niet balanced.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Voorspelbare recoil bij 1 schot ben ik het met je eens, bij meerdere schoten achter elkaar of full auto, dan mag het best wat random zijn wat mij betreft

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
-tom-562 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:02:
Voorspelbare recoil bij 1 schot ben ik het met je eens, bij meerdere schoten achter elkaar of full auto, dan mag het best wat random zijn wat mij betreft
Dat is ook zo, maar het gaat hier om de dominante richting van de recoil. Horizontale recoil is 100% random en niet te counteren. Het gaat immers willekeurig links en rechts. Vertical recoil is te counteren door je muis naar beneden te trekken. Een goede mix is de basis van goede gunplay.

Check even onderstaand plaatje (is van de AEK, heeft verder niets met BF1 te maken maar puur ter illustratie). Idealiter zou je het derde plaatje boven willen als recoilpatroon. Echter gaat het nu meer naar een extremere (plattere) variant van het eerste plaatje, waarbij ieder opeenvolgend schot vrijwel dezelfde hoogte heeft maar steeds meer naar de zijkant gaat.

EDIT: Ook hier zie je duidelijk zogenaamde 'first shot recoil' oftewel de afstand tussen de eerste groene pit (het eerste schot) en de opeenvolgende schot. Ook dat punt is vrijwel afwezig in BF1. Het lijkt erop dat ze de wapens zo willen maken dat iedere oetlul er mee kan schieten en dat vooral niemand het beter kan dan een ander (behalve dan op het vlak van reactiesnelheid en het plaatsen van de crosshair). Ze halen alle techniek uit het schieten met automatische wapens.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/442EC.png

[ Voor 19% gewijzigd door Foodie88 op 21-02-2017 10:45 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:07
Is er al iets bekend over de prijs van de eerste uitbreiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
SPOXYWOXY schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:41:
Is er al iets bekend over de prijs van de eerste uitbreiding?
Alle DLCs zitten bij premium inbegrepen. Losse prijs is voor zover ik weet nog niet bekend maar ik neem aan dat hij €15 gaat kosten.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
de server werken prima, alleen ik kan mijn battlepacks niet laden ..... ?
error...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:31
Foodie88 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:38:
[...]

Nou, nee. Een goede schutter richt zijn terugslag ook naar boven en we mogen er vanuit gaan dat soldaten die in dit spel dat kunnen.
Uhm, waarom zou je de terugslag niet neutraal richten als je er al wat aan te sturen had :?

Welke kant het wapen op neigt hangt gewoon af van hoe het wapen in elkaar zit.De loop zit hoger dan het contactpunt op de schouder --> wapen klimt.

Daar kun je weer wat aan doen met compensators.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
steveman schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:24:
[...]

Uhm, waarom zou je de terugslag niet neutraal richten als je er al wat aan te sturen had :?

Welke kant het wapen op neigt hangt gewoon af van hoe het wapen in elkaar zit.De loop zit hoger dan het contactpunt op de schouder --> wapen klimt.
Dat klopt maar of dit ook daadwerkelijk gebeurt, in een zo constante manier mogelijk, hangt ook af van hoe goed de schutter zijn wapen vasthoudt (stabiele greep op het wapen, goed in de schouder, wapen recht naar boven). Vooral bij pistolen. Recoil naar boven is gemakkelijk mee te dealen, omdat je slechts het wapen iets hoeft te laten zakken en je zit weer op het oorspronkelijke richtpunt.

Een beetje random is goed voor BF1, je wilt immers geen lasergeweren hebben. Maar nu is het 100% random en 0% controleerbaar.

Het is gewoon enorm tegenstrijdig. Er wordt geklaagd dat de Automatico en andere automatische wapens skilloos zijn maar ze veranderen iets dat goede en slechte spelers beide even hard raakt. Als ze het radicaal over een andere boeg zouden gooien, dus weg met die extreme horizontale recoil en veel, maar dan ook VEEL meer verticale recoil, dan voeg je diepgang en een skill gap toe. Dan moet iedereen wel eerst helemaal opnieuw leren spelen want dat is een totaal andere feel dan wat de wapens nu hebben.

Het lastige is dat het effect van dit soort nerfs op de time-to-kill helemaal niet zichtbaar is op Symthic. Er moet niet vergeten worden dat TTK maar op twee drie dingen gebaseerd is (of eigenlijk drie). Rate of fire, afstand en damage (en de damage is weer afhankelijk van de afstand). Iets wat daarbij niet wordt meegenomen is de accuracy. De kale TTK gaat ervan uit dat je alle kogels raakt, wat echter met zoveel horizontale recoil totaal onmogelijk is van een beetje afstand. Mijn gemiddelde accuracy met de Automatico Trench over meer dan 2000 kills is 19%. Dat wil zeggen dat ik gemiddeld maar één op de vijf kogels raak schiet. Gemakshalve zou je dus kunnen zeggen dat de 'werkelijke' TTK vijf keer zo hoog is als wat Symthic aangeeft. Het is kort door de bocht, dat weet ik :P maar het effect van de accuracy op de TTK moet niet worden onderschat.

[ Voor 24% gewijzigd door Foodie88 op 21-02-2017 13:48 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Foodie88 Vergeet niet dat bij de TTK ook de velocity meegenomen wordt. Dat heeft ook zeker impact op de TTK.

Persoonlijk mag van mij de assault class nog wel wat aangepakt worden. De SMG's mogen wel een stukje zwakker worden, zeker op grotere afstand. Nu zijn het spray wapens waarbij je vrijwel geen skills nodig hebt om zelfs op redelijke afstand nog kills te maken. Laat het maar echt de close combat wapens bij uitstek zijn, in open terrein zou het al niet meer interessant moeten zijn. Zeker de hipfire mag wel een stuk minder, bursten in ADS zou te prefereren moeten zijn.
Ik zou liever zien dat het spel de focus legt op SLR's, SA's en LMG's als wapens bij uitstek. Dan mag de LMG nog wel wat aangepast worden zodat hij lastiger te beheersen is als de speler beweegt. Zeker de zwaardere LMG's mogen wel flink wat nadeel ondervinden van bewegen.

Dan krijgen we misschien ook een wat rustigere gameplay omdat het constant heen en weer racen dan niet meer voor iedereen is weggelegd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het komt op mij over alsof deze patch voornamelijk is om de game met de controller beter te balanceren gezien de buffs en nerfs. Het succes van BF1 (op de consoles) heeft als prijs dat het allemaal gewoon nog ff wat makkelijker moet, nog wat simpeler en een mooie vlakke leercurve. Precies de ontwikkeling die CoD heeft meegemaakt, daar zitten wij nu ook in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:55:
@Foodie88 Vergeet niet dat bij de TTK ook de velocity meegenomen wordt. Dat heeft ook zeker impact op de TTK.
Ja klopt, dit had ik erin zitten onder de noemer van 'afstand'.
Persoonlijk mag van mij de assault class nog wel wat aangepakt worden. De SMG's mogen wel een stukje zwakker worden, zeker op grotere afstand. Nu zijn het spray wapens waarbij je vrijwel geen skills nodig hebt om zelfs op redelijke afstand nog kills te maken. Laat het maar echt de close combat wapens bij uitstek zijn, in open terrein zou het al niet meer interessant moeten zijn. Zeker de hipfire mag wel een stuk minder, bursten in ADS zou te prefereren moeten zijn.
Ik zou liever zien dat het spel de focus legt op SLR's, SA's en LMG's als wapens bij uitstek. Dan mag de LMG nog wel wat aangepast worden zodat hij lastiger te beheersen is als de speler beweegt. Zeker de zwaardere LMG's mogen wel flink wat nadeel ondervinden van bewegen.

Dan krijgen we misschien ook een wat rustigere gameplay omdat het constant heen en weer racen dan niet meer voor iedereen is weggelegd.
Daarom stel ik juist voor om dat spray gehalte eruit te halen. Laat het maar lekker wat moeilijker worden om ze te controllen. Nu maken ze de wapens zwakker maar het spray-and-pray gehalte blijft exact hetzelfde. Je sproeit op exact dezelfde manier, alleen langer 8)7
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:02:
[...]

Het komt op mij over alsof deze patch voornamelijk is om de game met de controller beter te balanceren gezien de buffs en nerfs. Het succes van BF1 (op de consoles) heeft als prijs dat het allemaal gewoon nog ff wat makkelijker moet, nog wat simpeler en een mooie vlakke leercurve. Precies de ontwikkeling die CoD heeft meegemaakt, daar zitten wij nu ook in.
Eens. Niks mis met de instap vergemakkelijken voor nieuwe spelers maar ik vind het wel jammer dat ten koste van een solide ervaring moet.

Idealiter zou het spel op de PC een andere balancing krijgen dan op de consoles. Maar dat is wishful thinking denk ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Foodie88 op 21-02-2017 14:05 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foodie88 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:03:
[...]

Ja klopt, dit had ik erin zitten onder de noemer van 'afstand'.

[...]

Daarom stel ik juist voor om dat spray gehalte eruit te halen. Laat het maar lekker wat moeilijker worden om ze te controllen. Nu maken ze de wapens zwakker maar het spray-and-pray gehalte blijft exact hetzelfde. Je sproeit op exact dezelfde manier, alleen langer 8)7
Door het langer moeten sprayen zijn deze wapens op afstand wel minder interessant aangezien de andere klassen daardoor langer de tijd krijgen om de assault speler eerder om te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:04:
[...]

Door het langer moeten sprayen zijn deze wapens op afstand wel minder interessant aangezien de andere klassen daardoor langer de tijd krijgen om de assault speler eerder om te leggen.
Tja ik vind het wel meevallen. Zet een M1907 / Auto .25 / BAR tegenover de Automatico op medium afstand en je bent al nergens meer met je sproeikanon. Het lijkt alleen vaak anders, omdat de meeste players die je tegenover je hebt stukken minder goed zijn dan jij. Je zou je moeten voorstellen dat je jezelf tegenkomt en elkaar exact op hetzelfde moment ziet.

Vergelijk de feeling van BF1 maar eens met een oude klassieker zoals CoD2, bijvoorbeeld. Daar had je de MP40 wat een heel solide wapen was maar je moest er wel echt aan trekken anders stond je boven je vijand in de lucht of in het plafond te schieten. Dat was veel gaver dan dit geratel. Alleen zullen de 'casuals' (ik gebruik 'm toch maar heb eigenlijk een hekel aan die term) daar wel niet mee kunnen/willen werken.

[ Voor 23% gewijzigd door Foodie88 op 21-02-2017 14:12 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foodie88 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:07:
[...]

Tja ik vind het wel meevallen. Zet een M1907 / Auto .25 / BAR tegenover de Automatico op medium afstand en je bent al nergens meer met je sproeikanon. Het lijkt alleen vaak anders, omdat de meeste players die je tegenover je hebt stukken minder goed zijn dan jij. Je zou je moeten voorstellen dat je jezelf tegenkomt en elkaar exact op hetzelfde moment ziet.
Hangt er vanaf wat je als medium afstand ziet. Je merkt dat in bunkers en gebouwen de Automatico nu het standaard wapen is om te gebruiken, zelfs in de langere gangen. Dat mag van mij wel een stuk minder. Zeker in een spel waarbij de focus veel moet liggen op de wapens die in 1918 echt gebruikt werden.
Zet twee goede spelers tegenover elkaar en de M1907 of de Autoloading 8.25 maakt een kans, zet twee slechtere spelers tegenover elkaar en de Automatico wint altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:12:
[...]

Hangt er vanaf wat je als medium afstand ziet. Je merkt dat in bunkers en gebouwen de Automatico nu het standaard wapen is om te gebruiken, zelfs in de langere gangen. Dat mag van mij wel een stuk minder. Zeker in een spel waarbij de focus veel moet liggen op de wapens die in 1918 echt gebruikt werden.
Zet twee goede spelers tegenover elkaar en de M1907 of de Autoloading 8.25 maakt een kans, zet twee slechtere spelers tegenover elkaar en de Automatico wint altijd.
Ik ben het met je eens, hoor! Daar niet van.

Ik zou ook liever een echtere 1918 setting zien met veel meer focus op self loading rifles en bolt action. Echter is dat een mening van een (klein) groepje in een veel groter geheel. Het is veel te ingewikkeld voor de doorsnee casual speler en daarom doet DICE dit niet.

Verdun blijft een leuk alternatief om wel dit gevoel te krijgen. Dat spel speelt echter totaal anders dan BF1 en je merkt ook duidelijk dat het een indie titel is met een klein budget. De graphics zijn ook 'vooroorlogs' :P

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:12:
[...]

Als zelfs in een bunker of een gebouw een Automatico niet goed meer zou zijn, wanneer is hij dan nog wel fatsoenlijk? Op medium afstand doet een Automatico echt al niks, ik schiet dan alleen als er nog 5 man om me heen zijn, en als we allemaal ons magazijn legen we misschien wat raken. Maar als ik alleen ben laat ik die tegenstanders die in het open terrein kom lekker doorlopen, en als ze op me schieten gooi ik een granaat terug. Maar schieten is meestal zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sissors schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:55:
[...]

Als zelfs in een bunker of een gebouw een Automatico niet goed meer zou zijn, wanneer is hij dan nog wel fatsoenlijk? Op medium afstand doet een Automatico echt al niks, ik schiet dan alleen als er nog 5 man om me heen zijn, en als we allemaal ons magazijn legen we misschien wat raken. Maar als ik alleen ben laat ik die tegenstanders die in het open terrein kom lekker doorlopen, en als ze op me schieten gooi ik een granaat terug. Maar schieten is meestal zinloos.
Als je kijkt naar Ballroom Blitz dan zie je dat in al die lange gangen de Automatico nog steeds een van de beste wapens is. Ook in bunkers in bijvoorbeeld Argonne Forest of Monte Grappa zie je dat de Automatico over het algemeen het beste wapen is in die lange gangen. Dit mag van mij wel wat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
De Automatico mag best wat nerfs hebben, het is simpelweg de M16 uit BF3. Iedere tryhard liep met dat wapen omdat het statistisch het beste wapen was.
Zo was dat in BF4 de AEK en in BC2 de AN94.

Groetjes van een main BAR/Madsen Support speler. :w

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 21-02-2017 16:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50

Pff wat een gedoe voor een dogtag zeg:

7 of 8 keer morse codes opnemen, zoeken op een paal, steen, meter op diverse levels, dat decypheren en dan komt een duif op je kop schijten om die dogtag te brengen. Nee dankje, ik vond phantom missies in BF4 al ver gaan.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
unfor schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:59:
De Automatico mag best wat nerfs hebben, het is simpelweg de M16 uit BF3. Iedere tryhard liep met dat wapen omdat het statistisch het beste wapen was.
Zo was dat in BF4 de AEK en in BC2 de AN94.

Groetjes van een main BAR/Madsen Support speler. :w
Ja en nee. Statistisch gezien het beste wapen? Ja als in het meeste gebruikt. Nee want de effectieve range van al die andere wapens is veel maar dan ook veel hoger.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Foodie88 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:34:
[...]

Ja en nee. Statistisch gezien het beste wapen? Ja als in het meeste gebruikt. Nee want de effectieve range van al die andere wapens is veel maar dan ook veel hoger.
Het makkelijkst te gebruiken wapen is logischerwijs ook altijd het meest gebruikte wapen.
Met 900 RPM en dezelfde min damage op alle SMG's is de keuze vrij makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
unfor schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:39:
[...]

Het makkelijkst te gebruiken wapen is logischerwijs ook altijd het meest gebruikte wapen.
Met 900 RPM en dezelfde min damage op alle SMG's is de keuze vrij makkelijk.
Daar heb je gelijk in. Ze zijn echter wel alledrie bruikbaar. De Hellriegel heeft net een iets hogere effectieve afstand maar je levert iets ROF in. Nog iets meer ROF inleveren en je hebt de MP18 als zeer stabiele keuze.

Ik vind het sowieso wel jammer dat de damage van de wapens zo gelijk is overal. Het zou juist leuk zijn om lage ROF met hogere damage, of hoge damage met zeer hoge recoil te hebben of iets dergelijks. Beetje ongeinspireerd.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
loewie1984 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:02:
[video]
Pff wat een gedoe voor een dogtag zeg:

7 of 8 keer morse codes opnemen, zoeken op een paal, steen, meter op diverse levels, dat decypheren en dan komt een duif op je kop schijten om die dogtag te brengen. Nee dankje, ik vond phantom missies in BF4 al ver gaan.
Ik heb het gedaan en het valt wel mee, je hoeft het niet in een keer te doen. Daarnaast is gewoon het hele mysterie eromheen leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
RedBad9 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 18:21:
[...]

Ik heb het gedaan en het valt wel mee, je hoeft het niet in een keer te doen. Daarnaast is gewoon het hele mysterie eromheen leuk.
Maar ergens wordt dus gelogd dat je al die morse codes hebt geluisterd, en je die tekens op de pilaren, steen etc. gezien hebt. Zou toch straks een vast patroon op te ontdekken moeten zijn zou je zeggen.
Dus jij hebt hem al?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-09 15:35
Wat is er aan de hand met die operations matchmaking joh? ik zit al 10 minuten te wachten op 15 spelers om het spel te starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
WTF, alleen maar als scout gespeeld... krijg ik een most heals vernoeming bij m'n squad :?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

AceAceAce schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 19:21:
Wat is er aan de hand met die operations matchmaking joh? ik zit al 10 minuten te wachten op 15 spelers om het spel te starten...
Ik kom telkens in games terecht die al halverwege zijn.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Mocht je geen toegang hebben tot de CTE of het niet willen installeren, hier wat footage met O.A. de nieuwe tank en behemoth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Hier zie je 't toch een stuk beter:
YouTube: Char 2c Behemoth Gameplay - Battlefield 1

Man that thing can take a hit! Holy chap! Ik vraag me af hoeveel limpets en at Rocket guns je hiervoor nodig gaat hebben :s

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
Deathchant schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 00:57:
Hier zie je 't toch een stuk beter:
YouTube: Char 2c Behemoth Gameplay - Battlefield 1

Man that thing can take a hit! Holy chap! Ik vraag me af hoeveel limpets en at Rocket guns je hiervoor nodig gaat hebben :s
Nah het is cte, zo sterk gaat hij echt niet zijn in de final.
Dat hele stuk waar die rijdt wordt de tank aangevallen en amper schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hi all,
Initially, we are publishing the weapon and core gameplay changes and will continue to update this list as the patch gets closer to release with the rest of the changes as they are confirmed, so stay tuned for more details on upcoming changes.

RESUPPLY CHANGES
As part of an ongoing effort to address excessive use of explosive gadgets and grenades, we changed the way grenades resupply for this release. The goal for these changes is to reduce the amount of grenades available while getting constantly resupplied, as it is common in choke points, without making resupplies unnecessarily long in other gameplay.
Similar to some gadgets, all grenades slowly resupply when out of ammo. This resupply is greatly sped up when near an ammo crate.
The resupply timers are as follows:
Frag: 36 seconds
Light AT: 36 seconds
Impact: 36 seconds
Incendiary: 36 seconds
Gas: 27 seconds
Mini: 24 seconds
Smoke: 18 seconds
Resupplies are 3 times as fast near ammo crates

Other changes:
Reduced Smoke, Gas and Mini Grenade ammo from 2 to 1
Ammo pouches currently no longer resupply grenades

All these changes are subject to tweaking in future releases. We are looking into expanding this system to more gadgets in the future.

CORE GAMEPLAY CHANGES
WEAPONS AND GADGETS
MG 08/15
Decreased horizontal recoil from 0.7 to 0.3
Full accuracy is reached one shot earlier
Fixed an issue where the MG 08/15 would overheat much faster on PS4 and XB1 than on PC and set the new overheat threshold to 67 bullets
Fixed bad reload timers on M1911 Extended:
Tactical reload time increased from 1.4 to 1.6 s
Empty reload time increased from 2.3 to 2.6 s
Reload threshold reduced from 1.1 to 0.78
Fixed staged reload timers
M1903 Experimental:
Reduced rate of fire from 450 to 360
Increased close range damage, allowing it to kill a healthy soldier with 4 hits within 16 meters
Self-Loading Rifles and Pieper M1893:
Made recoil decrease smoother
Most recoil values were tweaked, but are not comparable to previous releases
Updated the way the CONTROL value is calculated to better represent the amount of recoil that players have to compensate for
Self-Loading Rifles
Fixed an issue where spread would reset too quickly after firing
Reduced base spread increase per shot of self-loading rifles from 0.25 to 0.2
Decreased base spread decrease per second from 3.75 to 3
Decreased the spread increase per shot bonus in ADS that Marksman, Sniper and Optical versions get to maintain the old effective spread increase per shot values of 0.125
Added a small bonus to spread decrease per second for Marksman, Sniper and Optical versions
Reduced the number of magazines carried by the M97 Trench Gun by 1
LMGs:
Increased moving hipfire dispersion by 0.25 degrees
Fixed incorrect CONTROL values for Low Weight LMGs
Madsen MG:
Reduced first shot recoil multiplier from 1.9 to 1.8
Reduced horizontal recoil from 0.6 to 0.55
MP18:
Reduced vertical recoil from 0.38 to 0.35
Reduced Experimental third shot recoil multiplier from 1.8 to 1.5
Doubled Experimental spread decrease per second in ADS
Automatico M1918:
Reduced vertical recoil from 0.44 to 0.40
Increased horizontal recoil from 0.8 to 1.2
Increased Trench and Storm first shot recoil multiplier from 2.65 to 2.8
Decreased Factory first shot recoil recoil multiplier from 2.65 to 2.33
Increased Factory recoil decrease from 12 to 16
Increased Frommer Stop Auto horizontal recoil from 1.0 to 1.2
Hellriegel 1915:
Increased 1915 horizontal recoil from 0.8 to 0.95
Overheating now cancels ADS
Increased moving hipfire dispersion by 0.25 degrees
Grenades:
Increased Impact grenade minimum time before explosion from 0.7 to 1.0 seconds
Increased Incendiary grenade minimum time before explosion from 0.67 to 1.3 seconds
Increased Mini Grenade damage from 65 to 72
Decreased inner blast radius Light AT Grenades from 2.0 to 1.5
Decreased inner blast radius Assault AT Grenades to 1.5 from 2.0 Reduced Tripwire INC ammo from 2 to 1 to better account for its high damage and AOE
Crossbow:
The crossbow launcher now regenerates all its ammo even when not reloaded
Increased autoreplenish time from 15 to 25 seconds
K bullets now resupply in 2 s rather than 5
Reduced suppression by friendly gas and prevented coughing at low levels of gas suppression

VEHICLES
AA cannons:
Removed blast and impact impulse to prevent them from pushing and rotating planes
Reduced impact damage to planes by 50% for fighters and attack planes and by 40% for bombers
A7V:
Reduced A7V flamethrower range from 44 to 24 meters to better match the VFX
Reduced A7V flamethrower speed inheritance and velocity and increased time to live for more predictable behavior
Mijn vertrouwde Impact Grenade + Crossbow spam gaat veel minder effectief zijn :'(
Benieuwd hoe de SLR's spelen na al deze wijzigingen.

Wel merk je dat de focus ligt op het stoppen van nade spams door veel minder nades te geven en de reload flink aan te passen. Dit vast met oog op de nieuwe CQC maps.

[ Voor 98% gewijzigd door Tsurany op 22-02-2017 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 06:35:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mijn vertrouwde Impact Grenade + Crossbow spam gaat veel minder effectief zijn :'(

Wel merk je dat de focus ligt op het stoppen van nade spams door veel minder nades te geven en de reload flink aan te passen. Dit vast met oog op de nieuwe CQC maps.
Eindelijk hebben ze die knallen eruit gehaald waardoor je in het vliegtuig heen en weer geschud en gedraaid wordt als je door AA wordt geraakt. Ik hoop dat dit ook voor andere explosies geldt want daarmee heb je 't ook.

Maar seriously, nóg een nerf van de AA? Nou DICE, dank je wel hoor, maar een beetje onnodig. Blijkbaar moet ik helemaal niet meer neer te halen zijn. Goed, misschien betekent dit dat een 200 - 5 match nu haalbaar wordt? 8)7

* Foodie88 maakt zich op voor een nieuwe recordpoging

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
Tsurany schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 06:35:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ammo pouches currently no longer resupply grenades
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht ik in eerste instantie ook maar dit voorkomt als het goed is wel een groot deel van de nade spam. Juist het zo snel verkrijgen van nieuwe granaten zorgde voor een constante spam.
Foodie88 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 07:28:
[...]

Eindelijk hebben ze die knallen eruit gehaald waardoor je in het vliegtuig heen en weer geschud en gedraaid wordt als je door AA wordt geraakt. Ik hoop dat dit ook voor andere explosies geldt want daarmee heb je 't ook.

Maar seriously, nóg een nerf van de AA? Nou DICE, dank je wel hoor, maar een beetje onnodig. Blijkbaar moet ik helemaal niet meer neer te halen zijn. Goed, misschien betekent dit dat een 200 - 5 match nu haalbaar wordt? 8)7

* Foodie88 maakt zich op voor een nieuwe recordpoging
De nerf lijkt zich vooral te richten op direct hits als ik het zo zie. Op afstand zou de AA nog net zo sterk moeten zijn, van dichtbij wat minder. Betekent wel dat je met de trench fighter nu vrij makkelijk de AA kan neerhalen.

Het grootste probleem blijft de enorme skill gap. Sommigen konden amper in leven blijven in vliegtuigen terwijl anderen enorme multikills konden halen.

Maar dit blijft de CTE, hopelijk bekijken ze de resultaten nu goed.

Edit: https://www.reddit.com/r/...ch_2_xp1/?sort=confidence

Daar zijn de patch notes gepost door DICE, medewerker reageert daar ook af en toe.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 22-02-2017 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Tsurany schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:36:
[...]

Dacht ik in eerste instantie ook maar dit voorkomt als het goed is wel een groot deel van de nade spam. Juist het zo snel verkrijgen van nieuwe granaten zorgde voor een constante spam.

[...]
Als dat de enige aanpassing was zou dat inderdaad kloppen. Maar daarboven:
Resupplies are 3 times as fast near ammo crates
Dus met pouches krijg je geen granaten meer en met de crates 3x zo snel als de tijd die daar nu genoemd staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tankiej schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:10:
[...]

Als dat de enige aanpassing was zou dat inderdaad kloppen. Maar daarboven:

[...]

Dus met pouches krijg je geen granaten meer en met de crates 3x zo snel als de tijd die daar nu genoemd staat?
Klopt, maar dan moet je dus wel vrij lang stil staan bij zo'n crate. Dat werkt dus niet goed in aanvallende situaties. Het maakt defending wel wat makkelijker.

DICE geeft aan dat interne testen uitwezen dat er nu meer kills komen uit gunplay dan uit granaten. Dit willen ze nu in de praktijk testen op de CTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
@Tsurany De zeer grote skillgap is inderdaad een tricky punt voor de vliegtuigen. Als ze de boel gaan balancen rond Jan met de pet, dan is dat mooi voor de persoon die af en toe een keer vliegt, die heeft dan ook een kans om wat te doen.

Maar als jij of ik dan vervolgens in de cockpit stappen, dan kunnen de enemies wel op ALT+F4 drukken..

Het is best apart, als je bedenkt dat de slechtere piloten binnen een halve minuut al weer tegen de grond smakken en de beste piloten een hele match lang niet neergehaald worden.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Foodie88 Daar zou ik ook geen oplossing voor weten. Ik speel, als geen maatjes online zijn, nog wel eens Operations 64 man op Ballroom Blitz. Als defender kan je het tweede punt oneindig houden en de aanvallers hebben dan totaal geen AA beschikbaar, je bent praktisch onkwetsbaar tenzij ze met een mobile AA of met een eigen vliegtuig komen.

Wat nog het beste zou werken is het geluid van vliegtuigen veel verder laten dragen. Zorg dat mensen weten als er een vliegtuig in de buurt is en op ze af komt. Dan kunnen ze reageren en alvast beginnen te schieten. Het opvoeden van mensen om LMG's te gebruiken werkt het beste.
Ik heb wel eens tegen een squad gevlogen dat LMG's gebruikte tegen mij, ze deden altijd 30-40 damage. Ze waren ook direct daarna dood omdat ik ze perfect zag schieten maar als meerderen het zouden doen zou ik veel voorzichtiger moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:07
Foodie88 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:05:
@Tsurany De zeer grote skillgap is inderdaad een tricky punt voor de vliegtuigen. Als ze de boel gaan balancen rond Jan met de pet, dan is dat mooi voor de persoon die af en toe een keer vliegt, die heeft dan ook een kans om wat te doen.

Maar als jij of ik dan vervolgens in de cockpit stappen, dan kunnen de enemies wel op ALT+F4 drukken..

Het is best apart, als je bedenkt dat de slechtere piloten binnen een halve minuut al weer tegen de grond smakken en de beste piloten een hele match lang niet neergehaald worden.
Ik hoor bij die 1e groep, lig al snel op de grond met dat ding. Krijg het gewoon niet onder de knie op de een of andere manier |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 20:50
SPOXYWOXY schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:15:
[...]

Ik hoor bij die 1e groep, lig al snel op de grond met dat ding. Krijg het gewoon niet onder de knie op de een of andere manier |:( .
Probeer anders eens met een controller te vliegen, werkt een stuk makkelijker imho :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
DrWhite1 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:53:
[...]

Probeer anders eens met een controller te vliegen, werkt een stuk makkelijker imho :)
Of alleen met toetsenbord ;)

Als je met muis en keyboard wilt vliegen, zou je in ieder geval je pitch up op je spatiebalk moeten zetten zodat je vlot kan draaien. Dat is belangrijk voor dogfights.

BF1 Stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:14:
@Foodie88 Daar zou ik ook geen oplossing voor weten. Ik speel, als geen maatjes online zijn, nog wel eens Operations 64 man op Ballroom Blitz. Als defender kan je het tweede punt oneindig houden en de aanvallers hebben dan totaal geen AA beschikbaar, je bent praktisch onkwetsbaar tenzij ze met een mobile AA of met een eigen vliegtuig komen.
En daar heb je dus imo een primair probleem: Zorg dat maps beter balanced zijn met AA (en laat AA sneller respawnen, of kapotte AA repareren met repair tool).

Wat nu precies de reden is voor een AA nerf kan ik ook niet echt begrijpen. Aan ene kant zijn er wel een hoop slechte piloten, maar daar kan je ook niet voor balancen. Ik vind zelf vliegen niks, ben er ook niet erg goed in. Maar ga wel met enige regelmaat op de front gun van een bomber. En je wordt gek van het aantal piloten die na een bombing run gaan repareren, en dan frontaal in een berg vliegen, of op de grond crashen. Gewoon dat ik als gunner het al lang zie aankomen, en de piloot doet niks en crasht gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Sissors schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:59:
[...]

En daar heb je dus imo een primair probleem: Zorg dat maps beter balanced zijn met AA (en laat AA sneller respawnen, of kapotte AA repareren met repair tool).

Wat nu precies de reden is voor een AA nerf kan ik ook niet echt begrijpen. Aan ene kant zijn er wel een hoop slechte piloten, maar daar kan je ook niet voor balancen. Ik vind zelf vliegen niks, ben er ook niet erg goed in. Maar ga wel met enige regelmaat op de front gun van een bomber. En je wordt gek van het aantal piloten die na een bombing run gaan repareren, en dan frontaal in een berg vliegen, of op de grond crashen. Gewoon dat ik als gunner het al lang zie aankomen, en de piloot doet niks en crasht gewoon.
Ja, Ballroom blitz is inderdaad slecht gebalanced en ook ik maak me schuldig aan het uitbuiten daarvan (zoals vrijwel iedereen). Waarom de attackers maar één vliegtuig hebben en de defenders twee, weet ik ook niet. Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds succesvol ben als ik attacker ben, omdat het meestal wel kan winnen in 1 vs 2 Dat zouden ze ook moeten veranderen, gewoon twee vs twee en het wordt al een stuk minder een cakewalk.

Balancen rondom de top pilots is echter ook niet echt mogelijk. Het is al een elitair gebeuren en dat wordt dan alleen maar erger. 'Normale' mensen zullen zich helemaal niet meer wagen aan vliegen. De waarheeid ligt ergens in het midden maar de enorme niveauverschillen maken dat wel een lastige zaak.

Waar deze nerf nu weer vandaan komt, snap ik echter niet. Totaal onnodig. Maar goed, dankjewel DICE. Ik zal jullie wel weer laten zien wat de gevolgen kunnen zijn..

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
[...]

[...] En je wordt gek van het aantal piloten die na een bombing run gaan repareren, en dan frontaal in een berg vliegen, of op de grond crashen. Gewoon dat ik als gunner het al lang zie aankomen, en de piloot doet niks en crasht gewoon.
Oh ik heb juist vaak het tegenovergestelde meegemaakt: met 30% vehicle health gewoon weer de threat envelope van de AA binnen varen :F *parachuuuute*

Ben ook maar gestopt met gunner proberen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 21:29
steveman schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:07:
[...]

Ben ook maar gestopt met gunner proberen te zijn.
Heb twee keer als gunner in een vliegtuig gezeten maar dat is nog aardig lastig. (of ik ben gewoon slecht maar toch..)

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:56
Ik schiet ze liever uit de lucht :D

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Hier nog wat gameplay van een nieuwe operations. Fort Vaux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

phoehee,... zijn wel stuk voor stuk weer prachtig om te zien. Ik vind de sfeer zo ontzettend knap in BF1. Van het handje vol potjes die ik heb kunnens pelen voelde geen ene ronde hetzelfde. Dat hebben ze echt mooi voor elkaar met dat dynamische weather systeem. Bijvoorbeeld vanaf 5:14 dat er brand is in de hal en de rook over het plafond rond trekt.. details

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
[...]

Helemaal mee eens, ik kan niet vliegen, in alle battlefields geprobeerd maar lukt gewoon niet, ik verlang ook totaal niet van Dice dat ze het voor mij gemakkelijk gaan maken.
Ik denk dan bij mij zelf schoenmaker blijf bij je lees dus slechte piloten accepteer gewoon dat je niet kunt vliegen en doe waar je goed in bent.

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:19
Is nu al bekend wanneer de 1e DLC uitkomt? Ik kom niet dan 'March 2017' tijdens mijn Google-zoektocht....

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik denk rond 15 maart, met een speling van +/- 15 dagen :+

Vaak bu'j te bang!

• Foodie88
hottentot schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:01:
Is nu al bekend wanneer de 1e DLC uitkomt? Ik kom niet dan 'March 2017' tijdens mijn Google-zoektocht....
Nee, release date is nog niet bekend.

BF1 Stats

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Vraagje:als ik BF1 op de ps4 heb en daar heb zitten spelen en overstap naar de pc versie, kan ik dan weer verder met mijn account of moet ik weer geheel opnieuw beginnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:48

d_star

Maharadja of the Year :-/

Paulus07 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:52:
Vraagje:als ik BF1 op de ps4 heb en daar heb zitten spelen en overstap naar de pc versie, kan ik dan weer verder met mijn account of moet ik weer geheel opnieuw beginnen?
Je zal geheel opnieuw moeten beginnen volgens mij..

Ander onderwerp: gisteren voor het eerst eigenlijk met de Lewis Gun Low Weight een pot gespeeld op Giant's Shadow, wat een beest van een wapen!! Na een paar minuten rolde de mist het level in (zoals altijd), toen werd het gewoon ouderwetsch dorito's op afstand neerhalen met de vuurknop ingedrukt. Heerlijk! Smaakt naar meer!

Hoor ook goede verhalen over de Lewis Gun Suppressive, iemand daar goede ervaringen mee??

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Nieuwe revision, helaas Assault only.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4PAWXU9NoyjeEqhFGq2AAS1l/full.png

Voor mij niet interessant, heb de mooiste skins al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:20
Kan aan mij liggen, maar ik mis echt compleet het idee achter die battlepack revisies en/of waarom dat interessant is. Per revisie krijg ik misschien 1 of 2 battlepacks (1 per 5 potjes oid) en daar zit dan steevast een Royal Decree of Veteran Soldier skin in, en echt nooit voor een wapen dat ik daadwerkelijk gebruik. Het is toch compleet random en niet een soort systeem waarmee je voor een skin kunt sparen?

specs

• DrWhite1
RubenDJ schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:40:
Kan aan mij liggen, maar ik mis echt compleet het idee achter die battlepack revisies en/of waarom dat interessant is. Per revisie krijg ik misschien 1 of 2 battlepacks (1 per 5 potjes oid) en daar zit dan steevast een Royal Decree of Veteran Soldier skin in, en echt nooit voor een wapen dat ik daadwerkelijk gebruik. Het is toch compleet random en niet een soort systeem waarmee je voor een skin kunt sparen?
Is compleet random, zou ook niet passen in hun beeld om de battlepacks te verkopen ;)
Je kan altijd de skins die je niet gebruikt scrappen en sparen voor een battlepack te kopen, maar die is dan ook weer random...
RubenDJ schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:40:
Je kan min of meer sparen. Je kan skins die je niet wilt scrappen en de scraps sparen tot een revisie die je wel aanspreekt. Dan kan je battlepacks kopen en hopen dat de skin van jouw keuze erbij zit.

Dit systeem is natuurlijk grotendeels random. Spelers zoals jij, die niet heel veel spelen, worden zo min of meer gedwongen om battlepacks te kopen als ze echt graag die skins willen. Dat is ook precies waar EA op hoopt.

Ik had op een gegeven moment 4200 scraps, dit heb ik toen allemaal ingezet om de BAR Doughboy te krijgen, deze kreeg ik gelukkig met de laatste superior battlepack die ik gekocht heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 23-02-2017 10:56 ]

• DrWhite1
Wat ik me wel afvraag is of dat Premium spelers meer kans maken dan non-premium spelers.
Ik heb wel het gevoel dat je wel meer kans maakt om een battlepack te krijgen als je goed scoort in een ronde.
DrWhite1 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:58:
Wat ik me wel afvraag is of dat Premium spelers meer kans maken dan non-premium spelers.
Ik heb wel het gevoel dat je wel meer kans maakt om een battlepack te krijgen als je goed scoort in een ronde.
Nee en nee. Het is puur random.

Ik gok trouwens op een release van tussen 20 en 24 maart voor de DLC. Dan hebben we voor elke class een battlepack revision gehad en kunnen gelijk skins voor de nieuwe wapens opgenomen worden in de revision van 23 maart.

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 23-02-2017 11:06 ]

• Tankiej
Tsurany schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:02:
[...]

Weet je dat wel heel zeker, heb je de broncode kunnen bekijken? :)

Ik heb het idee dat het niet compleet random is. Ik krijg er volgens mij ook, statistisch gezien, teveel voor iets dat random moet zijn, ongeveer 1 op de 3-4 potjes, als ik het vergelijk met anderen (waar jij alles van weet :+ ).

• DrWhite1
Tsurany schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:02:
[...]

Ik denk ook wel dat het random is, daarom dat ik zei "naar mijn gevoel" :)

Maar toch opmerkelijk dat je meestal ziet dat mensen die in de op het eindscherm verschijnen (top heals,supplies,...) dikwijls een battlepack krijgen. Daarom niet altijd, maar meestal.
Tankiej schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:05:
[...]

Weet je dat wel heel zeker, heb je de broncode kunnen bekijken? :)

Ik heb het idee dat het niet compleet random is. Ik krijg er volgens mij ook, statistisch gezien, teveel voor iets dat random moet zijn, ongeveer 1 op de 3-4 potjes, als ik het vergelijk met anderen (waar jij alles van weet :+ ).
Ik weet het niet 100% zeker. Wel weet ik dat het niet gebaseerd kan zijn op premium (hebben wij allebei) en niet op score (we zitten vaak aardig in dezelfde regionen).

Ik heb matches gehad waarbij ik niet eens de hele ronde gespeeld heb en toch een battlepack krijg en ik heb matches gehad waarbij ik MVP sta en toch niks krijg. Soms krijg ik dagen lang niks, soms twee achter elkaar.
Als er een systeem achter zit heeft tot nu toe niemand kunnen achterhalen wat het zou zijn. Ik heb er nergens nog wat over gelezen.

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:20
Tsurany schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:55:
Je kan min of meer sparen. Je kan skins die je niet wilt scrappen en de scraps sparen tot een revisie die je wel aanspreekt. Dan kan je battlepacks kopen en hopen dat de skin van jouw keuze erbij zit.
Ja, zo kom ik inderdaad aan distinguished/legendaries, door een superior battlepack te kopen. Maar dat gaat niet zo hard he, 900 scraps terwijl je er maar 30 of 60 krijgt per keer.

Gelukkig krijg ik er ook 1 per maand vanwege premium :/

Zou veel leuker zijn imho als je gewoon beloond werd met mooie wapen skins door ermee te spelen. Maar ja er moet weer geld verdiend worden natuurlijk.

specs

RubenDJ schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:13:
[...]

Ja, zo kom ik inderdaad aan distinguished/legendaries, door een superior battlepack te kopen. Maar dat gaat niet zo hard he, 900 scraps terwijl je er maar 30 of 60 krijgt per keer.

Gelukkig krijg ik er ook 1 per maand vanwege premium :/

Zou veel leuker zijn imho als je gewoon beloond werd met mooie wapen skins door ermee te spelen. Maar ja er moet weer geld verdiend worden natuurlijk.
Klopt, het is nu vooral een kwestie van veel spelen in combinatie met geluk hebben of battlepacks kopen via EA of via eBay (codes van Monster energie drankjes). EA verdiend er in ieder geval veel mee als ik de verhalen hoor van mensen die soms wel 100 battlepacks kopen om een bepaalde skin te krijgen.

• Tankiej
Tsurany schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:10:
[...]

Ik weet het niet 100% zeker. Wel weet ik dat het niet gebaseerd kan zijn op premium (hebben wij allebei) en niet op score (we zitten vaak aardig in dezelfde regionen).

Ik heb matches gehad waarbij ik niet eens de hele ronde gespeeld heb en toch een battlepack krijg en ik heb matches gehad waarbij ik MVP sta en toch niks krijg. Soms krijg ik dagen lang niks, soms twee achter elkaar.
Als er een systeem achter zit heeft tot nu toe niemand kunnen achterhalen wat het zou zijn. Ik heb er nergens nog wat over gelezen.
Klopt, als het op premium of score was dan zouden we wel ongeveer gelijk zitten qua aantal battlepacks. Ik ben wel benieuwd wat erachter zit, maar of we daar ooit achter komen.. :)

Wel valt mij op dat ik eigenlijk altijd het eerste potje van de dag een battlepack krijg, of ik nou het hele potje heb gespeeld of maar een aantal seconden..

• DrWhite1
Tankiej schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:25:
[...]

Klopt, als het op premium of score was dan zouden we wel ongeveer gelijk zitten qua aantal battlepacks. Ik ben wel benieuwd wat erachter zit, maar of we daar ooit achter komen.. :)

Wel valt mij op dat ik eigenlijk altijd het eerste potje van de dag een battlepack krijg, of ik nou het hele potje heb gespeeld of maar een aantal seconden..
Dat zal wel toevallig zijn, anders zouden er veel spelers maar 1 potje spelen.

• RedBad9
loewie1984 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 18:50:
[...]

Maar ergens wordt dus gelogd dat je al die morse codes hebt geluisterd, en je die tekens op de pilaren, steen etc. gezien hebt. Zou toch straks een vast patroon op te ontdekken moeten zijn zou je zeggen.
Dus jij hebt hem al?
Ik heb hem al inderdaad. Er zijn 27 locaties die je 9x moet bezoeken om een sign te vinden, oftewel 27^9 = 7.6255975e+12 mogelijkheden. Ik denk dat er gewoon een randomizer op zit em er voor de rest weinig systeem in zit...
DrWhite1 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:29:
[...]

Dat zal wel toevallig zijn, anders zouden er veel spelers maar 1 potje spelen.
Zal inderdaad toeval zijn, is bij mij vrijwel nooit zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
NLsandman schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 23:41:
[...]

Helemaal mee eens, ik kan niet vliegen, in alle battlefields geprobeerd maar lukt gewoon niet, ik verlang ook totaal niet van Dice dat ze het voor mij gemakkelijk gaan maken.
Ik denk dan bij mij zelf schoenmaker blijf bij je lees dus slechte piloten accepteer gewoon dat je niet kunt vliegen en doe waar je goed in bent.
Precies!! Ik kan ook totaal niet vliegen en ben nog maar 2x op mijn BF4 carrière in de vlieger gestapt. Ik schaad mijn team er meer ma dan dat ik goed doe

Laat mij maar snoepjes uitdelen en andere in vuur en vlam zetten :)

Maar dat er knappe piloten tussen zitten!!??
Gisteren aan het lopen, werd ik "onthoofd" door een plane, die iets verder dan nog eens deed met een andere en iets verder x teammates neerlegde met zijn bommetjes, om mooi weer op te trekken, draaien en opnieuw. Vloog als het ware "onder de radar".

Uit respect heb ik er niet op geschoten omdat mijn team er niets van bakte :)

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

net een uurtje gespeeld op verschillende servers. Opvallend was dat er bijna in ieder potje wel een cheater rond liep. Zo 1 die iedereen neer sniped en in een potje tdm op 40 / 1 staat. Jammer...

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:39
Zijn er meer mensen die hun battlepacks kwijt zijn?

Paar dagen geleden waren er problemen en bij het openen, kreeg een error melding en heb niets gekregen.
Ik weet dat dit al eerder voorgekomen is en dat meerdere mensen er last van hebben.

Na een Live chat kreeg ik de reactie om het een week af te wachten, maar ik heb er weinig vertrouwen in gezien ik nog nooit heb gezien dat ze het probleem op hebben gelost. Ook niet toen het probleem in oktober vorig jaar ook al voor kwam.

• DrWhite1
Gisteren heb ik zonder problemen battlepacks kunnen openen.
Ik heb wel enkele problemen ondervonden: kon geen vliegtuigen meer spotten, infantry en tanks kon ik wel spotten.
Alsook als ik ergens wou spawnen, voertuig of op een squadmember, kreeg ik telkens de foutboodschap dat het geselecteerde punt niet meer beschikbaar was. Indien ik dan nogmaals op deploy klikte, werkte het wel...

• kazzzdafke
Geen van bovenvernoemde issues gehad.
Enkel 2x Alt-tabben voor een muis te krijgen en gisteren de overlay van Origin die niet werkte.

• speedyjules07
  • Laatst online: 07-02 01:45
hottentot schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:01:
Ik meen gisteren 14 maart gelezen te hebben (voor Premium), maar kan even niet meer precies vinden waar 8)7

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• NLsandman
RoyK schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:36:
net een uurtje gespeeld op verschillende servers. Opvallend was dat er bijna in ieder potje wel een cheater rond liep. Zo 1 die iedereen neer sniped en in een potje tdm op 40 / 1 staat. Jammer...
Ben ook zo'n sniper tegen gekomen in domination, heb het gevoel dat ze de aimbot detectie zo kunnen ontwijken.

Features
Aimbot: Sniper Rifles only as of v1.04
ESP: Field of View, Name, Health bar, Distance, 2D/3D box, Snap line and Skeleton
No Recoil. Restores the original recoil when turned off.
No Breath
Spectator list

• unfor
RoyK schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:36:
Ik heb deze week voor het eerst in een maand tijd weer een duidelijke cheater gezien. (Damage hack)
Lijkt mij sterk dat jij dan elke game een tegen komt.
Hoewel TDM wel voornamelijk door CoD paupers gespeeld word dus wellicht is het in TDM totaal anders dan de andere modi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 19:57
Ik scrap al die meuk uit battlepacks, behalve de XP boost. Wat moet ik met al die skins? -O-

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

unfor schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:16:
[...]

Ik heb deze week voor het eerst in een maand tijd weer een duidelijke cheater gezien. (Damage hack)
Lijkt mij sterk dat jij dan elke game een tegen komt.
Hoewel TDM wel voornamelijk door CoD paupers gespeeld word dus wellicht is het in TDM totaal anders dan de andere modi.
CoD paupers? Cheaters zitten in er in alle game modi's. Ik zal wel gewoon vette dikke pech hebben gehad. Ik vond het wel vrij opvallend. Ik heb overigens ook al een aantal keren meegemaakt dat ik mijn support machine geweer leeg schiet op een persoon en die vrolijk doorloopt en mij omlegt. En dan loopt diegene nog steeds met 45 health over. Misschien draagt hij een extra beschermende gear, ik weet het niet. ik ben pas level 11 ofzo en speel een uurtje hier en een uurtje daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

RoyK schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 22:48:
[...]

CoD paupers? Cheaters zitten in er in alle game modi's. Ik zal wel gewoon vette dikke pech hebben gehad. Ik vond het wel vrij opvallend. Ik heb overigens ook al een aantal keren meegemaakt dat ik mijn support machine geweer leeg schiet op een persoon en die vrolijk doorloopt en mij omlegt. En dan loopt diegene nog steeds met 45 health over. Misschien draagt hij een extra beschermende gear, ik weet het niet. ik ben pas level 11 ofzo en speel een uurtje hier en een uurtje daar.
Wellicht jij versus een eliteclass.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Andyk125 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:26:
Zijn er meer mensen die hun battlepacks kwijt zijn?

Paar dagen geleden waren er problemen en bij het openen, kreeg een error melding en heb niets gekregen.
Ik weet dat dit al eerder voorgekomen is en dat meerdere mensen er last van hebben.

Na een Live chat kreeg ik de reactie om het een week af te wachten, maar ik heb er weinig vertrouwen in gezien ik nog nooit heb gezien dat ze het probleem op hebben gelost. Ook niet toen het probleem in oktober vorig jaar ook al voor kwam.
Ja, ik had er ook 2 gekregen toen. Eéntje geopend, die ging fout. Die andere laten staan met de gedachte, die open ik wel weer als het goed werkt.
Maar nu zijn ze beide dus weg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tankiej schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 07:53:
[...]

Ja, ik had er ook 2 gekregen toen. Eéntje geopend, die ging fout. Die andere laten staan met de gedachte, die open ik wel weer als het goed werkt.
Maar nu zijn ze beide dus weg :/
Jij krijgt er meer dan genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Tsurany schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 08:53:
[...]

Jij krijgt er meer dan genoeg!
Maar ik niet :/

Waarom krijgt hij er meer dan genoeg, als je er niet voor betaald zul je er toch best een tijdje voor moeten spelen. Als je er dan 2 kwijt raakt baal je er aardig van, ook al zit in de meeste alleen maar rommel...
Ik spaar alleen nog maar scraps om zo een fatsoenlijke skin te kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andyk125 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:05:
[...]

Waarom krijgt hij er meer dan genoeg, als je er niet voor betaald zul je er toch best een tijdje voor moeten spelen. Als je er dan 2 kwijt raakt baal je er aardig van, ook al zit in de meeste alleen maar rommel...
Als ik met Tankiej op Discord zit heeft hij vrijwel elk rondje wel een battlepack, ik krijg er vrijwel nooit een. Hij mag niet klagen dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
[...]

Ik ga het bijhouden hoeveel ik er krijg, volgens mij krijg ik er meer dan gemiddeld namelijk.
Gisteren begonnen met bijhouden, 6 potjes (paar domination potjes, duren niet zo lang) en 2 battlepacks gekregen :Y)
Tsurany schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:14:
[...]

Als ik met Tankiej op Discord zit heeft hij vrijwel elk rondje wel een battlepack, ik krijg er vrijwel nooit een. Hij mag niet klagen dus :+
oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Ik weet ook niet of het klopt maar ik heb ook het idee dat ik er meer krijg dan de meesten. Ik vraag me ook wel af of score er niet iets mee te maken heeft. Ik zou daarvan een goed voorbeeld zijn maar als ik er daarom meer krijg, zou dat voor Tsurany hetzelfde moeten zijn.

Ze zouden in ieder geval in moeten bouwen dat je geen battlepack kan krijgen als je minder dan x % van de totale speeltijd aanwezig bent geweest.

Aan de ene kant zou ik het een stuk eerlijker vinden als je met een hoge score / eindpositie op de score lijst meer kans op een battlepack krijgt. Dan word je er tenminste voor beloond. Nu lijkt het gewoon alleen 'geluk hebben'. Ik kan me wel voorstellen dat heel veel players er wel moeite mee hebben, want die krijgen dan vrijwel geen battlepacks meer.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Tankiej schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:18:
[...]

Ik ga het bijhouden hoeveel ik er krijg, volgens mij krijg ik er meer dan gemiddeld namelijk.
Gisteren begonnen met bijhouden, 6 potjes (paar domination potjes, duren niet zo lang) en 2 battlepacks gekregen :Y)

[...]

oOo
Ik heb soms wel het idee dat het ligt aan hoeveel xp je krijgt, maar dat kan ik mis hebben. Bij conquest krijg ik namelijk niet snel een battlepack. Meestal na 3 a 5 potjes, maar daar duren de potjes ook langer. Bij Team Deathmatch ook vaak na 3 a 5 potjes, maar daar duren ze minder lang.

Nu speel ik niet voor de battlepack, want ik vindt conquest gewoon het leukst.
Maar het moet wel een beetje uitdagend blijven en je moet beloond worden als je goed speelt.

Bovenaan eindigen is niet genoeg :P Niet dat het vaak voor komt hoor...

[ Voor 4% gewijzigd door Andyk125 op 24-02-2017 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andyk125 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:10:
[...]

Ik heb soms wel het idee dat het ligt aan hoeveel xp je krijgt, maar dat kan ik mis hebben. Bij conquest krijg ik namelijk niet snel een battlepack. Meestal na 3 a 5 potjes, maar daar duren de potjes ook langer. Bij Team Deathmatch ook vaak na 3 a 5 potjes, maar daar duren ze minder lang.
Dan zou ik er veel meer moeten hebben. Achter elkaar in de top3 staan in Conquest of Operations levert alsnog niks op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
Eigenlijk raar dat het rijtje met battlepacks in het eindscherm komt... het houdt dus geen verband met wat er allemaal gepresteert heeft, en wat heeft een ander aan die informatie :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

[...]

Wat heb je aan de battlepacks ?
Er zit ALTIJD rommel in. Alle skins zijn vrijwel niet te zien in-game.
Skins zijn alleen leuk als je ook daadwerkelijk het verschil ziet en wanneer er moeilijk verkrijgbare items in zitten.

Overwatch heeft legendaries die er totaal anders uit zien.
CS:GO heeft knifes en dure weapon camo's
Team Fortress 2 heeft unusual items ( extra particle effect op je wapens, Hats of andere wearable item)
Rainbowsix heeft opvallende camo's, die daarnaast ook goed te zien zijn in een kill cam
Call of duty heeft ook opvallende camo's (Natuurlijk slaat het nergens op met gold,pink maar goed)
Battlefield 4 had veel wapen unlocks en camo's.

Dus de battlepacks in BF1 zijn echt troep imo

Angelo NL / Global Cargo VTC

Pagina: 1 ... 65 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.