Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:48:
Ik heb het de afgelopen week niet echt gevolgd allemaal, ben te druk met werk. Nog veel verbeteringen met de patch of is het een typische battlefield patch waarbij er andere dingen gesloopt worden? :P
Het is er absoluut niet beter op geworden. Veel nieuwe bugs en geen enkele oude bug gefixt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Nieuwe gamemode in DLC They Sall Not Pass genaamd Frontlines!

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Tsurany schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 21:22:
[...]

Het is er absoluut niet beter op geworden. Veel nieuwe bugs en geen enkele oude bug gefixt.
Bijna elke revive leverde mij vanavond de rev bug op :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:21:
[...]

Ach, shotguns mogen van mij op zich best sterk zijn. Het probleem zit hem eerder in mappen zoals Argonne Forest waarbij shotguns en SMG's de enige echt viable wapens zijn in die bunkers.
Opzich is de Shotgun zelf niet zo erg. Maar de afstand en damage klopt niet. Met de Model 10-A kan je als een halve sniper aan het werk gaan. Lange afstanden horen niet bij een shotgun, close combat wel, maar 1 shot 1 kill is ook wat overdreven met de Model 10-A ten opzichte van de andere Trench shotguns, die vallen zwaar in het niet bij deze jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 23:28:
[...]

Opzich is de Shotgun zelf niet zo erg. Maar de afstand en damage klopt niet. Met de Model 10-A kan je als een halve sniper aan het werk gaan. Lange afstanden horen niet bij een shotgun, close combat wel, maar 1 shot 1 kill is ook wat overdreven met de Model 10-A ten opzichte van de andere Trench shotguns, die vallen zwaar in het niet bij deze jongen.
In aragon heb ik minder moeite met shot guns in de bunkers, ik maak me meer zorgen om de enorme nade spam in die map, je krijgt de kans niet om iemand neer te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Tsurany schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:44:
[...]

Planes zijn waardeloos gebalanceerd. De rear guns op attackplanes en bombers zijn zwakker dan de front guns van een fighter. Een bomber uitschakelen met enkel een fighter is zeer lastig als er een goede reargunner op zit. Is er geen rear gunner dan kan de piloot gewoon switchen om de fighters van zich af te houden.
Met de fighter kan je beter gewoon infantry afmaken met je trench spikes, dat is enorm simpel om te doen. Waarom zou je je bezig houden met bombers of attack planes?
Daarnaast krijg je toch geen kills tegenover andere vliegtuigen, iedereen springt er uit als ze doorhebben dat ze verliezen, ook al zijn ze buiten de combat zone.
Tegen seat switchers win ik meestal wel. Gewoon blijven knallen tot hij switched en dan onder hem door duiken en terugtrekken. Op afstand blijven totdat hij weer wisselt en wanneer hij dat doet, weer vol erop om te zorgen dat hij niet kan repairen.

Vliegtuigen met (goede) gunners zijn inderdaad redelijk tricky om af te maken maar dat mag ook wel, vind ik. Het is in ieder geval nu een stuk beter dan voor de 15 december patch - toen waren de rear gunners echt nog 2 keer zo sterk als ze nu zijn.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Ik ga na de patch sneller dood door gas dan voorheen terwijl ik heb begrepen dat gas genades generft zijn?
Ook vind ik het minder opvallend dan voorheen.
Meerderen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Niks van gemerkt gas duration is verlaagd naar 15s, dat is alles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Dutchredgaming schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:03:
Nieuwe gamemode in DLC They Sall Not Pass genaamd Frontlines!

[video]
Ah, Rush krijgt nog een kans! Mooi, leukste game mode die er is. Alleen ben ik zo ongeveer de enige die dat vind :(

Wellicht dat de vernieuwde game mode wat meer spelers trekt. Het ziet er goed uit iig :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +1 Henk 'm!
beany schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 11:40:
[...]

Ah, Rush krijgt nog een kans! Mooi, leukste game mode die er is. Alleen ben ik zo ongeveer de enige die dat vind :(

Wellicht dat de vernieuwde game mode wat meer spelers trekt. Het ziet er goed uit iig :)
Rush is een prima game mode, enkel niet in BF1. Te weinig spelers (24) en voertuigen veel te sterk. Rush was altijd leuk met 32 man, sommige mappen met 40.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
BF3 rush is de beste variant die ik gespeeld heb. <3

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 10-09 19:28
Wellicht toch maar een keer proberen als die nieuwe variant uitkomt, wellicht met wat mensen op discord? :P

* Zephyer heeft de typex crosshair maar verwijderd, begon irritant te worden in MS Word

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Wiking
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 29-11-2024
Vreselijk om op zaterdag te moeten spelen. Speel graag operations, maar in de weekenden wordt er gespeeld als een kip zonder kop. PTFO bestaat niet, en door mijn hogere skill level, altijd in pruts teams geplaatst. Alleen, wat is het alternatief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Von Wiking schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 13:53:
door mijn hogere skill level, altijd in pruts teams geplaatst. Alleen, wat is het alternatief?
Slechter gaan spelen, over een tijdje zit je dan altijd in het goede team!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Wiking
  • Laatst online: 29-11-2024
beany schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 13:55:
[...]

Slechter gaan spelen, over een tijdje zit je dan altijd in het goede team!
LOL, ja dat zal de oplossing zijn :).
Anyway, das het probleem van alleen spelen. Kijk wel enorm uit btw naar de nieuwe DLC.
Heb in jaren niet zoveel fun gehad in games als in BF1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Von Wiking schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 13:53:
Vreselijk om op zaterdag te moeten spelen. Speel graag operations, maar in de weekenden wordt er gespeeld als een kip zonder kop. PTFO bestaat niet, en door mijn hogere skill level, altijd in pruts teams geplaatst. Alleen, wat is het alternatief?
discord is het antwoord als je ptfo teamplay zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

steveman schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 19:26:
Als snelle-pceigenaar ben ik geen fan van het nieuwe vehicle-selectiesysteem ;)
wat ik gewoon erg vind is het volgende.

32 VS 32

Tank Down.... 23 mensen dood. Wachten op een tank en dan erachter komen dat 15/23 mensen die dood waren ook op de spawn van een voertuig wachten..

of gewoon een max spawn time hebben , de tijd die verplicht word totdat je weer spawnt of een icon gekozen hebt.

Je moet gewoon al de spawn kunnen reserveren zodra je in het sapwn menu zit.. ook al kan ie nog niet spawnen.. Daarnaast moet dus als hij al geclaimed is gewoon verdwijnen zodat mensen niet nodeloos te lopen buttonbashen op dat icoontje maar gewoon normaal moeten spawnen..

Zo word dus na mijn mening het ook eerlijker verdeeld en zijn niet altijd dezlfde tank/plane hoeren die hem krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Nu online
Wachten op en tank of vliegtuig? Sowieso 'not done' in de meeste situaties. Aan het begin van sommige maps kan het handig zijn, want sommige vlaggen spawnen direct een voertuig bij de eerste cap.

Verder gewoon tanks en vliegtuigen pakken als ze beschikbaar zijn, meestal zijn er genoeg. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja zeg dat maar tegen die tank-o-fielen en die plane-ahlics.. Getting mad when they did not get the spawn.. Ffs.. Just spawn in with something else if your tank/plane is not there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik soms wacht op het vliegtuig. Afhankelijk van met wie ik samenspeel. Met random players wacht ik vrijwel altijd als ik wil/moet vliegen.

Het alternatief is dat ik direct op de grond spawn en dat er mogelijkerwijs iemand in spawnt die er 1) niet eens 30 seconden mee kan rondvliegen zonder neergeschoten te worden of te crashen of 2) het vliegtuig 10 seconden gebruikt om even een sneltransport naar objective C te zijn. Ik kan er wél wat nuttigs mee maar het vliegtuig gaat naar zulke idioten. Beide zitten er maar een korte tijd in maar je krijgt wel weer de enorm lange spawntijd van het voertuig.

Ik snap dat dit een impopulaire mening is maar ik vind dat sommige spelers best mogen wachten op een vehicle. Als je er goed mee bent dan is het maar beter dat jij 'm krijgt en niet een of andere debiel die hem verbrast.

Voor tanks geldt hetzelfde. Hoe vaak ik niet van die lui zie die niet met de tank ten onder durven te gaan en de tank weggeven aan de vijand, dat is echt om te kotsen.

BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:44
Dan hadden ze beter in de spawn voorzien dat bepaalde vliegtuigen "spawnable" zijn voor players vanaf een bepaald level?

Bon, ik ga deze avond online komen op discord rond half 9. Zorg voor een vrij plekje als je graag unlimmited ammo in je team hebt :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Kijk begrijp me niet verkeerd. De voertuigen moeten goed gebruikt worden. Maar ik weet gewoon zeker dat vele mensen wachten met spawnen totday ze de tank/plane hebben. .DIt resulteerd in minder grondvolk. En onder dat minder aantal grondvolk zitten ook weer veel recon mensen..

Dat is punt 1 , punt 2 is dat mensen de chat vol lopen te schelden wanneer ze een tank/plane niet te pakken hebben gekregen.

Ik vind gewoon dat je de tank/plane moet nemen als hij er toevallig nog staat als spawnpoint.. Zo niet gewoon verplichten om onder het voetvolk te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
kazzzdafke schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:28:
Dan hadden ze beter in de spawn voorzien dat bepaalde vliegtuigen "spawnable" zijn voor players vanaf een bepaald level?
Dat zou ook wel weer een beetje over the top zijn. Iedereen mag best een keertje vliegen.. maar ik wil alleen maar aangeven dat ik vooral sinds kerst een hoop 'parachutisten' zie. Ook in de het andere team, of ze springen er gewoon boven een objective uit of je raakt ze voor een beetje damage met je machine guns en ze springen al.
Stronkie schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:31:
Kijk begrijp me niet verkeerd. De voertuigen moeten goed gebruikt worden. Maar ik weet gewoon zeker dat vele mensen wachten met spawnen totday ze de tank/plane hebben. .DIt resulteerd in minder grondvolk. En onder dat minder aantal grondvolk zitten ook weer veel recon mensen..
Volgens mij valt dat wel mee, de meeste mensen die niet zo goed zijn in vehicles wachten er niet op. Immers waarom wachten als je toch binnen luttele seconden word neergehaald of slechts een sneltransport wil? Vrijwel alleen de goede tankers/piloten wachten. Andere mensen pakken 'm alleen als hij toevallig beschikbaar is op het spawnscreen maar dat zorgt er weer voor dat de goede 'm niet krijgen als ze niet wachten.

Als mensen gaan wachten terwijl ze niet kunnen vliegen/tanken, dan zouden ze ook als ze dat niet zouden doen de match wel op een andere manier verneuken :+ Dat heeft dan meer te maken met het algehele vaardigheidsniveau van die spelers dan met het feit of ze wachten of niet.

[ Voor 48% gewijzigd door Foodie88 op 18-02-2017 18:34 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

oplossing zou zijn.. Maak een HQ tent.. Waarbij je als soldier heen moet gaan nadat je gespawnd bent.. DAn moet je naar die tent lopen om een vehicle te requesten. Als deze al weg is , word je de toegang ontzegt en spawn je direct op de plek waar je normaal zou spawnen als je gelijk op een vlag zou spawnen. Zo verplicht je de mensen om gelijk weer te spawnen.. En dat hebben die tankhoeren ook geen kans om steeds eeuwig te wachten en zo hun team minder mensen te geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:20
NLsandman schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 11:05:
Ik ga na de patch sneller dood door gas dan voorheen terwijl ik heb begrepen dat gas genades generft zijn?
Ook vind ik het minder opvallend dan voorheen.
Meerderen hier last van?
Ja, dat viel mij ook al op, dacht dat het mijn verbeelding was. Ben al een aantal keer dood gegaan aan gas terwijl ik het niet eens zag/door had. Daar had ik voorheen geen last van.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Stronkie schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:36:
oplossing zou zijn.. Maak een HQ tent.. Waarbij je als soldier heen moet gaan nadat je gespawnd bent.. DAn moet je naar die tent lopen om een vehicle te requesten. Als deze al weg is , word je de toegang ontzegt en spawn je direct op de plek waar je normaal zou spawnen als je gelijk op een vlag zou spawnen. Zo verplicht je de mensen om gelijk weer te spawnen.. En dat hebben die tankhoeren ook geen kans om steeds eeuwig te wachten en zo hun team minder mensen te geven
Haha, you're joking right? Ik zie al die hordes mensen al naar die tent toe lopen. Dan heb je de helft van je team daar initieel staan. Dat gaat ook niet werken.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online
Hmm, dat klinkt volgens mij zoals het gaat in de mod Forgotten Hope voor BF1942: YouTube: Battlefield 1942 -Forgotten Hope Mod Gameplay

Hmm... misschien ook niet :+

Stond me bij dat je een parachute moest halen eerst of zo... oh well.

[ Voor 22% gewijzigd door steveman op 18-02-2017 20:05 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

https://www.battlefield.com/en-au/news/article/server-launch

Official Servers Coming To South Africa, Middle East And Hong Kong
We are thrilled to announce that we adding online game server support for our dedicated communities...

[ Voor 59% gewijzigd door Stewie! op 18-02-2017 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het idee dat Operations ze beste tijd heeft gehad ofzo. Ik zat zojuist weer in een paar lobbies te wachten en te wachten... Ging even Rush proberen, boem lobby na lobby gevuld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 00:08:
Ik krijg het idee dat Operations ze beste tijd heeft gehad ofzo. Ik zat zojuist weer in een paar lobbies te wachten en te wachten... Ging even Rush proberen, boem lobby na lobby gevuld.
Ik verwacht dat Operations nog amper gespeeld gaat worden als Frontlines er is. Beetje vergelijkbare gameplay maar dan zonder idiote Behemoths en wel een fatsoenlijke server browser. Ook geen idiote filmpjes tussendoor die toch alleen maar haperen. Niet keihard genaaid worden als je weer eens als verdediger moet spelen met een team vol snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 19 februari 2017 @ 00:25:
[...]

Ik verwacht dat Operations nog amper gespeeld gaat worden als Frontlines er is. Beetje vergelijkbare gameplay maar dan zonder idiote Behemoths en wel een fatsoenlijke server browser. Ook geen idiote filmpjes tussendoor die toch alleen maar haperen. Niet keihard genaaid worden als je weer eens als verdediger moet spelen met een team vol snipers.
Ik wist wel dat er iets nieuws zou komen, maar niet precies wat.

Die Behemoth slaat wel redelijk de plank mis ja. Als de Attackers het verkloten worden ze nog beloond ook. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Conquest valt toch ook mee jongens?
Zit soms nog wat strategie achter welk punt te laten vallen om ander punten te kunnen houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op zondag 19 februari 2017 @ 06:34:
Conquest valt toch ook mee jongens?
Zit soms nog wat strategie achter welk punt te laten vallen om ander punten te kunnen houden.
Voor mijn gevoel zit er vaak totaal geen logica in welk team welke punten heeft. Het is echt een clusterfuck waarbij iedereen maar op een willekeurig punt af gaat. Strategie is dan echt beperkt tot squad niveau. Snipers liggen overal te campen, sommige punten zit niemand en op andere punten vier squads tegelijk.
Bij operations, en straks frontlines, heb je maar twee punten die belangrijk zijn. Dan heb je veel minder het gevoel van een clusterfuck en veel meer het gevoel van een echte oorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Tsurany schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:56:
[...]

Voor mijn gevoel zit er vaak totaal geen logica in welk team welke punten heeft. Het is echt een clusterfuck waarbij iedereen maar op een willekeurig punt af gaat. Strategie is dan echt beperkt tot squad niveau. Snipers liggen overal te campen, sommige punten zit niemand en op andere punten vier squads tegelijk.
Bij operations, en straks frontlines, heb je maar twee punten die belangrijk zijn. Dan heb je veel minder het gevoel van een clusterfuck en veel meer het gevoel van een echte oorlog.
Hehe als je solo speelt zoals ik in gewoon een random squad is het precies andersom. Althans zo ervaar ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9

Vorderingen in de zoektocht van de Easter Egg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:20
RedBad9 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:11:
[...]

Hehe als je solo speelt zoals ik in gewoon een random squad is het precies andersom. Althans zo ervaar ik het.
Klopt helemaal, als solo heb je bij Operations echt het idee dat je team zich hersenloos op de vijandige linies gooit, zonder dat iemand nadenkt of er misschien een betere tactiek is. Dat er soms een doorbraak is komt vaak doordat er een goede tanker of piloot een gat weet te slaan. Maar om dat nou teamwork te noemen gaat te ver.

Bij Conquest zie je vaak genoeg dat als er zwaar gevochten wordt bij 1 of 2 vlaggen dat een squad zich gaat richten op een vlag achter de linie of een mooie flank opzet.

Wel jammer dat Operations zo is afgegleden, hopelijk kan Frontlines een mooie combinatie van de 2 modes vormen. Laat maar komen :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Stronkie schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:36:
Een andere oplossing is dat als jij bijvoorbeeld 30 seconden wacht met spawnen dat de vehikels die nog moeten spawnen voor jou pas 30 seconden later spawnen dan dat ze eigenlijk doen. Dus: Jij wacht 1 minuut. De tank spawnt maar is pas voor jou beschikbaar wanneer hij na 1 minuut nog niet bezet is.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebytes
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 18:19
Laatste tijd zie ik wel veel vaker cheaters. Deze heeft van mij dan ook een report gekregen ;)

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2dtar76.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Gamebytes schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:52:
Laatste tijd zie ik wel veel vaker cheaters. Deze heeft van mij dan ook een report gekregen ;)

[afbeelding]
Zonder context kunnen we je niet echt geloven :P Waarom is dit een cheater? Voor hetzelfde geldt is het een steengoeie piloot en een verder crap team die em nooit de lucht uit schiet...

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebytes
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 18:19
De context is ergens rondlopen en door die gast neergeschoten worden (sniper headshot); 1 keer oke maar 139 keer non. En het team was niet ruk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Nu online
Nou, DICE heeft 't weer voor elkaar. Vandaag patch geïnstalleerd en nu al uit drie games geschopt. Gewoon lekker aan het spelen en plots zwart beeld en terug naar het menu. 8)7

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online
BF companion lijkt ook fubar te zijn...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
steveman schreef op zondag 19 februari 2017 @ 20:40:
BF companion lijkt ook fubar te zijn...
Die was eerlijk gezegd al FUBAR sinds het begin ;)

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
Gamebytes schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:52:

[afbeelding]
Deathchant schreef op zondag 19 februari 2017 @ 17:41:
[...]

Zonder context kunnen we je niet echt geloven :P Waarom is dit een cheater? Voor hetzelfde geldt is het een steengoeie piloot en een verder crap team die em nooit de lucht uit schiet...
Nou ik kan je geruststellen, hij is geband. Zag zonet een global msg van FF langskomen, wilde een screenshot maken maar ging verkeerd :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online
Foodie88 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 20:54:
[...]

Die was eerlijk gezegd al FUBAR sinds het begin ;)
Mja, nu werkt inloggen niet meer -O-

Oh nu doet ie het weer!

[ Voor 7% gewijzigd door steveman op 19-02-2017 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-09 16:06
jow jow jow

Heeft iemand ook last van het volgende:

Ik heb BF1 net pas geïnstalleerd en de single player verliep goed. Alleen de multiplayer niet.

Eerst vond die erg lang geen connectie terwijl ik wel op YouTube kwam. Daarna als ik in game ga kan ik 10 seconden rondlopen en dan freezed het beeld en staat er : Battlefield werkt niet meer met een laadbalk.

pc specs:

750 evo 500gb ssd
i5 6500
8gb ram ddr4 hyperx
1060 6gb

Op internet kon ik niks vinden. Misschien zoek ik met de verkeerde trefwoorden, i dont know.....

Edit: misshien een beetje weinig informatie maar meer weet ik effe niet geven. En over die laadbalk. het is die ene laadbalk va Windows waarop staat: Battlefield 1 werkt niet meer.

[ Voor 14% gewijzigd door Jeanke117 op 19-02-2017 22:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Weet iemand of er al meer bekend is over shotgun vrije servers?

Snap dat Dice ook minder "skillvolle" spelers wapens willen bieden om mee te kunnen komen. Maar voor mij is de lol met die overdosis shotguns en nu wel een beetje vanaf.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
ikbengoofy schreef op zondag 19 februari 2017 @ 22:24:

Snap dat Dice ook minder "skillvolle" spelers wapens willen bieden om mee te kunnen komen. Maar voor mij is de lol met die overdosis shotguns en nu wel een beetje vanaf.
Op custom servers kun je bepaalde classes en wapens uitzetten.

Ik zie overigens veel minder shotguns sinds de 15 december patch.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
Jeanke117 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 22:02:
jow jow jow

Heeft iemand ook last van het volgende:

Ik heb BF1 net pas geïnstalleerd en de single player verliep goed. Alleen de multiplayer niet.

Eerst vond die erg lang geen connectie terwijl ik wel op YouTube kwam. Daarna als ik in game ga kan ik 10 seconden rondlopen en dan freezed het beeld en staat er : Battlefield werkt niet meer met een laadbalk.

pc specs:

750 evo 500gb ssd
i5 6500
8gb ram ddr4 hyperx
1060 6gb

Op internet kon ik niks vinden. Misschien zoek ik met de verkeerde trefwoorden, i dont know.....

Edit: misshien een beetje weinig informatie maar meer weet ik effe niet geven. En over die laadbalk. het is die ene laadbalk va Windows waarop staat: Battlefield 1 werkt niet meer.
Dit kan je beter in dit topic proberen, zoals de topic warning hier ook al zegt. Ik heb je post daar voor het gemak alvast maar even gequote in m'n reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke

Niet in Shotgun forest 😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Het zal grappig zijn als je klaagt over de shotguns en vervolgens zelf rond loopt met de automatico _O- _O-

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:07

-tom-562

Oliesjeik

Custom game 'Armored kill' spelen! Geen snipers en nauwelijks shotgun's! Afgelopen weekend veel potjes gespeeld, en het is een verademing :P De respawntijd van voertuigen is ook veel korter.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Voor wie is dat precies een vooruitgang? Ik ga liever dood door iemand met een shotgun dan de zoveelste tank. En mijn probleem met shotguns is dat ze nog steeds erg random zijn, daarom gebruik ik ze zelf ook niet. Maar als je dan van 20m ge-oneshot wordt door een shotgun is dat irritant ja. Overall blijf ik toch echt lekker bij de automatico. Maar ook andere assault klasse wapens doen het prima. Een medic heeft het gewoon lastig in het bos. En een sniper is het zijn eigen schuld dat hij sniper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Nondedju, elke keer ik BF1 opstart via icoontje of via origin, heb ik geen muis ingame. Dus ik kan niet zien als ik MP selecteer of wat dan ook.
Dan moet ik ALT-Tabben, soms meerdere malen, en dan ineens is de muis er.
Ook duurt het veel langer om een game te loaden, en dit allemaal na de laatste patch :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
-tom-562 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:37:
[...]

Custom game 'Armored kill' spelen! Geen snipers en nauwelijks shotgun's! Afgelopen weekend veel potjes gespeeld, en het is een verademing :P De respawntijd van voertuigen is ook veel korter.
Top! ga ik zeker proberen. Ook gisteren een hardcore server gedaan, ook een stuk leuker.
Pykow schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:29:
[...]

Het zal grappig zijn als je klaagt over de shotguns en vervolgens zelf rond loopt met de automatico _O- _O-
Haha, nee met een BAR, of Martini Henry *O*

[ Voor 25% gewijzigd door ikbengoofy op 20-02-2017 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
Ik heb echt precies hetzelfde issue, geen idee waar het aan licht.

Sinds dit weekend onder BobLee ook voor het eerst op discord.
Wel echt stukken leuker =)
kazzzdafke schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:40:
Nondedju, elke keer ik BF1 opstart via icoontje of via origin, heb ik geen muis ingame. Dus ik kan niet zien als ik MP selecteer of wat dan ook.
Ook duurt het veel langer om een game te loaden, en dit allemaal na de laatste patch :@

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Sissors schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:40:
Voor wie is dat precies een vooruitgang? Ik ga liever dood door iemand met een shotgun dan de zoveelste tank. En mijn probleem met shotguns is dat ze nog steeds erg random zijn, daarom gebruik ik ze zelf ook niet. Maar als je dan van 20m ge-oneshot wordt door een shotgun is dat irritant ja. Overall blijf ik toch echt lekker bij de automatico. Maar ook andere assault klasse wapens doen het prima. Een medic heeft het gewoon lastig in het bos. En een sniper is het zijn eigen schuld dat hij sniper is.
Tja, ik ga liever helemaal niet dood :P Maar ik heb er een tyfushekel aan als ik gekilled wordt door 1 of ander snipende campn00b aan de andere kant van de map die weinig toevoegt. Het tank whoren valt trouwens reuze mee met Armored Kill. Wss komt dat omdat bijna iedereen als Assault speelt en er genoeg tanks en planes zijn om tank whores uit te schakelen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
-tom-562 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:08:
[...]

Tja, ik ga liever helemaal niet dood :P Maar ik heb er een tyfushekel aan als ik gekilled wordt door 1 of ander snipende campn00b aan de andere kant van de map die weinig toevoegt. Het tank whoren valt trouwens reuze mee met Armored Kill. Wss komt dat omdat bijna iedereen als Assault speelt en er genoeg tanks en planes zijn om tank whores uit te schakelen.
Gisteravond meerdere keren snipers een schep in de nek gelegd, daar loop ik met alle liefde even voor om.
Tanks zijn over het algemeen geen probleem, uitzonderingen daar gelaten :P
Vaak genoeg is een Assault al afdoende om een tank helemaal-totaal-kapot-met-de-grond-gelijk-te maken :+ , laat staan als je met een squad of een enkeling erop af gaat.

Vliegtuigjes kunnen irritant zijn, maar als je met een aantal knalt (met je primaire gun ;) ) dan schrikt dat ook genoeg af.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ikbengoofy schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:53:
[...]

Top! ga ik zeker proberen. Ook gisteren een hardcore server gedaan, ook een stuk leuker.

[...]

Haha, nee met een BAR, of Martini Henry *O*
In mijn ogen mag een Shotgun het altijd winnen van een Martini Henry. een sniper moet niet close combat, maar op 50m of meer afstand spelen.

de BAR is een lekker wapen, maar helaas wat langzaam. Ik speel zelf ook heel veel met de BAR.
Maar meer dan 4 kills haal je er niet mee in 1 clip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Pykow schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:14:
[...]

In mijn ogen mag een Shotgun het altijd winnen van een Martini Henry. een sniper moet niet close combat, maar op 50m of meer afstand spelen.

de BAR is een lekker wapen, maar helaas wat langzaam. Ik speel zelf ook heel veel met de BAR.
Laten we nu niet weer verzanden in de discussie welk merk beter is dan de ander en wat snipers wel/niet moeten doen :>

Laat ik een ding wel zeggen, met conquest heb ik van de week 5 snipers zien liggen/staan bij een vlag net (!) buiten de cap range. De vlag was van de vijand, maar geen enkele van deze #$^@$#%#$^ snipers deed een stap in de cap zone, dag punten en uiteindelijk verloren we met 10 punten verschil. |:(

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online
Van het weekend even los gegaan in TDM met de Martini-Henry... Klopt mijn observatie dat ie weer ongeveer hersteld is naar z'n voormalige glorie? Ook even de Model 10 met slugs geprobeerd, is nice :D

Ik zat een beetje vastgeroest met steeds dezelfde loadouts, toch wel grappig om eens compleet andere wapens te gebruiken.

[ Voor 24% gewijzigd door steveman op 20-02-2017 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ik zie net dat op de BF1 tracker nu ook 'game reports' zijn :D
Lijkt niet alles te tracken... van afgelopen week :
https://battlefieldtracke...hes/pc/832704838573960448

edit:
Grappig om te zien dat je de play time ziet van die ronde, ik zit op 31m6s oid... terwijl ik als laatste altijd ingame kom. Ondanks dat ziet de tracker me blijkbaar als een van de eerste :X

[ Voor 35% gewijzigd door Zephyer op 20-02-2017 11:37 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Foodie88
steveman schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:22:
Van het weekend even los gegaan in TDM met de Martini-Henry... Klopt mijn observatie dat ie weer ongeveer hersteld is naar z'n voormalige glorie?
Min of meer, ze hebben de damage verhoogd om 'm weer meer in lijn te brengen met de performance van eerder. Dat was in ieder geval hard nodig, want het was na de patch echt een onbruikbaar wapen. Nu is er tenminste weer wat voor te zeggen om de lange reloadtijd en de lage kogelsnelheid voor lief te nemen.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Zephyer schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:17:
[...]

Laten we nu niet weer verzanden in de discussie welk merk beter is dan de ander en wat snipers wel/niet moeten doen :>

Laat ik een ding wel zeggen, met conquest heb ik van de week 5 snipers zien liggen/staan bij een vlag net (!) buiten de cap range. De vlag was van de vijand, maar geen enkele van deze #$^@$#%#$^ snipers deed een stap in de cap zone, dag punten en uiteindelijk verloren we met 10 punten verschil. |:(
Ow helemaal mee eens.
Het maakt niet uit welke class je speelt, je moet gewoon objectief spelen. punt.
Ik heb een hekel aan snipers die 500 meter in de bergen liggen te campen.
Als ik Sniper speel, dan ga ik van vlag naar vlag alleen ik verdedig een vlag vaker, dan dat ik een vlag verover.
Ik wil maar 1 vlag meer hebben dan de tegenstander, want dan win je altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Pykow schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:14:
[...]

ik sta dan ook niet met een martini in een bunker. meestal 2de linie. De BAR daarintegen is veel reloaden, maar werkt juist uitstekend op close combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:40:
Een complete wildcard, maar heb je al eens geprobeerd om de Origin in-game overlay aan/uit te zetten of wel/niet de Origin beta client te gebruiken?

Zou me niets verbazen als het daar in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
Heb zelf nog even gezocht, is inderdaad een oplossing:

https://forums.battlefiel...sor-not-showing-up-ingame

Je hebt denk ik ook de G502?, ik wel in elk geval

wel vreemd dat dit probleem er dus blijkbaar eerder ook al was
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:10:
[...]

Een complete wildcard, maar heb je al eens geprobeerd om de Origin in-game overlay aan/uit te zetten of wel/niet de Origin beta client te gebruiken?

Zou me niets verbazen als het daar in zit.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ik heb "een" logitech muis, maar vraag me niet welke :)

Origin ingame ga ik niet disablen.. dus nog geen fix buiten de alt-tab..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:32
Ik zie best veel sniper haat hier, wat soms best logisch is, maar ik snap zowiezo snipers niet die minuten lang op één plek blijven liggen. Als je eenmaal gezien ben, ben je meteen het haasje doordat iedereen je gaat attacken. Ik speel zelf eigenlijk ook alleen maar sniper, maar dan wel zo dat ik nooit langer dan 1 of 2 seconde op één plek stil sta, ben constant een bewegend doelwit. Tot nog toe werkt dat prima, want m'n stats zijn al zeg ik zelf zeker niet slecht:

https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/HWSHHZ

Heb ondertussen al 2 maand niet gespeeld i.v.m. verkoop PC, maar over poosje nieuwe onderdelen en dan er weer lekker tegenaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:26:
Ik heb "een" logitech muis, maar vraag me niet welke :)

Origin ingame ga ik niet disablen.. dus nog geen fix buiten de alt-tab..
Waarom niet? 1 alt-tabje of 20, lijkt mij niet zo'n moeilijke keuze. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
HWSHHZ schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:02:
Ik zie best veel sniper haat hier, wat soms best logisch is, maar ik snap zowiezo snipers niet die minuten lang op één plek blijven liggen. Als je eenmaal gezien ben, ben je meteen het haasje doordat iedereen je gaat attacken. Ik speel zelf eigenlijk ook alleen maar sniper, maar dan wel zo dat ik nooit langer dan 1 of 2 seconde op één plek stil sta, ben constant een bewegend doelwit. Tot nog toe werkt dat prima, want m'n stats zijn al zeg ik zelf zeker niet slecht:

Heb ondertussen al 2 maand niet gespeeld i.v.m. verkoop PC, maar over poosje nieuwe onderdelen en dan er weer lekker tegenaan :)
De haat is niet alleen vanwege het stilliggen maar ook vanwege het feit dat veel snipers niets anders doen dan één enkele kill maken per twee minuten. Geen objectives defenden, niet spotten, geen spotflare gebruiken, et cetera. Het is niet zo dat snipers op de objective moeten staan om te cappen (want dan had je beter assault kunnen worden) maar ze moeten wel iets bijdragen aan de objective play van het team.

Als ik sniper speel, doe ik dat met de Gewehr M95 en vrij aggressief. Niet zo dichtbij als de assault, maar wel vergelijkbaar met de medics en de supports. Inmiddels 781 kills met een kill-per-minute van 1.9 en een accuracy van 41% met dat wapen. Dus gaat lekker!

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 20:50
HWSHHZ schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:02:

Sinds vorig weekend eens begonnen met sniper te spelen.
SMLE MKIII infantry genomen en echt veel fun mee gehad.
Ik speel de sniper dan ook als een semi support, constant spot flares en meelopen met de rest van het team.
Scope snipen is echt niets voor mij, veel te saai imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Foodie88 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:10:
[...]

De haat is niet alleen vanwege het stilliggen maar ook vanwege het feit dat veel snipers niets anders doen dan één enkele kill maken per twee minuten. Geen objectives defenden, niet spotten, geen spotflare gebruiken, et cetera. Het is niet zo dat snipers op de objective moeten staan om te cappen (want dan had je beter assault kunnen worden) maar ze moeten wel iets bijdragen aan de objective play van het team.

Als ik sniper speel, doe ik dat met de Gewehr M95 en vrij aggressief. Niet zo dichtbij als de assault, maar wel vergelijkbaar met de medics en de supports. Inmiddels 781 kills met een kill-per-minute van 1.9 en een accuracy van 41% met dat wapen. Dus gaat lekker!
De hele sniper vs. recon discussie vond ook al flink in de tijd van BF4 plaats (wat ik op het forum iig meekreeg), maar is ook vaak terecht. Ikzelf speel weinig BF1, maar van het weekend weer wat potjes gedaan en ja, voornamelijk recon. Ik hou erg van het sniper, maar niet op het passieve wachten. Als ik op één plek ben, zorg ik er ook voor dat ik vanaf die plek mijn team kan ondersteunen:
- Flares naar een vlag schieten voor spots
- Vijandelijke snipers en andere vijanden die mijn maatjes het moeilijk maken een kogel door de kop knallen
- Q spammen voor veel spots
- Repareren van tanks e.d. tegen gaan door er K-bullets tegen aan te knallen

Daarnaast regelmatig meerennen naar een vlag, wel iets verder af staan, maar hiermee behaal ik aardig scores. K/D meestel 3,5+ (niet heel relevant). Gemiddelde KPM met sniper is met 1.67 top 3% en met 629SPM in de 5% vind ik mijzelf toch degelijke ondersteunende sniper ipv zandhapper die ergens bij ligt te bruinen :+

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werken voor je nieuwe unlocks: https://m.imgur.com/gallery/Gz7EJ

Hoop dat dit fake is, sommige eisen zijn echt te idioot voor woorden. Bijvoorbeeld die 15 kills per ronde, er zijn spelers die dat echt niet halen met die wapens, dan zouden ze nooit toegang krijgen tot de DLC content.

Voor mij persoonlijk is het geen probleen, meeste wapens zijn in een goede match te halen, sommigen in twee of drie matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:22:

Hoop dat dit fake is, sommige eisen zijn echt te idioot voor woorden. Bijvoorbeeld die 15 kills per ronde, er zijn spelers die dat echt niet halen met die wapens, dan zouden ze nooit toegang krijgen tot de DLC content.

Voor mij persoonlijk is het geen probleen, meeste wapens zijn in een goede match te halen, sommigen in twee of drie matches.
Nice, de chauchat gaat dus toch een hogere RPM krijgen en super lage recoil als dat plaat je klopt. 360 is nog steeds beetje op het tempo sneeuwaballen gooien, maar beter dan 'in het echt'.

Alleen die damage.... Dat is een grapje hoop ik nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
MisterChaoSs schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:18:
[...]

De hele sniper vs. recon discussie vond ook al flink in de tijd van BF4 plaats (wat ik op het forum iig meekreeg), maar is ook vaak terecht. Ikzelf speel weinig BF1, maar van het weekend weer wat potjes gedaan en ja, voornamelijk recon. Ik hou erg van het sniper, maar niet op het passieve wachten. Als ik op één plek ben, zorg ik er ook voor dat ik vanaf die plek mijn team kan ondersteunen:
- Flares naar een vlag schieten voor spots
- Vijandelijke snipers en andere vijanden die mijn maatjes het moeilijk maken een kogel door de kop knallen
- Q spammen voor veel spots
- Repareren van tanks e.d. tegen gaan door er K-bullets tegen aan te knallen

Daarnaast regelmatig meerennen naar een vlag, wel iets verder af staan, maar hiermee behaal ik aardig scores. K/D meestel 3,5+ (niet heel relevant). Gemiddelde KPM met sniper is met 1.67 top 3% en met 629SPM in de 5% vind ik mijzelf toch degelijke ondersteunende sniper ipv zandhapper die ergens bij ligt te bruinen :+
De crux is dat een redelijk aggressieve sniper een behoorlijk vaardigheidsniveau van een speler verwacht. Je bevindt je op het terrein van de supportwapens en de medicwapens, die je prima kunnen neerschieten en nog een paar kogels kunnen missen. Voor jou betekent één of twee kogels missen een zekere dood. De foutmarge is heel klein. De snipers zijn daarom op die afstanden, zelfs als je het over de SMLE of de M95 hebt, alleen maar beter dan de support/medic wapens als je echt héél goed bent.

De meeste spelers zijn niet zo goed maar willen toch scout spelen, dus kiezen ze voor het enige alternatief: ergens ver weg op een heuvel o.i.d. liggen waar niemand ze wat kan doen behalve andere snipers. Dan hebben ze tenminste nog een kans zonder de hele tijd dood te gaan. Echter heeft vrijwel niemand wat aan ze als ze dat doen.

Die playstyle maakt je echter helemaal niet beter als aggressieve scout, hoe lang je het ook doet. Je forceert jezelf nooit om snelle schoten 'op gevoel' te maken dus dat krijg je ook niet onder de knie. Ik begon ermee in BFBC2. Steeds sneller reageren, steeds dichter op de vijand, steeds risicovoller.. Totdat ik op een gegeven moment echt goed werd. Daarvoor moet je wel eerst door 't slijk.

Het grappige is, je pakt ook nog steeds die snipers die ver weg liggen, je maakt een schijnbeweging zodat hij z'n schot mist, dan scope je razendsnel in en maak je 'm met één schot af.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:25:
[...]

Nice, de chauchat gaat dus toch een hogere RPM krijgen en super lage recoil als dat plaat je klopt. 360 is nog steeds beetje op het tempo sneeuwaballen gooien, maar beter dan 'in het echt'.

Ik zou je niet teveel verkijken op de ingame stats, vaak zijn die alles behalve accuraat.

We kunnen pas echt uitspraken doen wanneer de Symthic analyse binnen is en dat zal helaas niet eerder zijn dan op de release.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:30

Moeten ze maar l2playen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:25:
[...]

Lijkt op een vier hit kill, RPM vergelijkbaar met de Autoloader 8.35. Ben ook wel benieuwd naar de RSC 1917, lijkt op een drie shot kill met zes kogels, niet echt de moeite waard denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Foodie88 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:27:
[...]
De crux is dat een redelijk aggressieve sniper een behoorlijk vaardigheidsniveau van een speler verwacht. Je bevindt je op het terrein van de supportwapens en de medicwapens, die je prima kunnen neerschieten en nog een paar kogels kunnen missen. Voor jou betekent één of twee kogels missen een zekere dood. De foutmarge is heel klein. De snipers zijn daarom op die afstanden, zelfs als je het over de SMLE of de M95 hebt, alleen maar beter dan de support/medic wapens als je echt héél goed bent.

De meeste spelers zijn niet zo goed maar willen toch scout spelen, dus kiezen ze voor het enige alternatief: ergens ver weg op een heuvel o.i.d. liggen waar niemand ze wat kan doen behalve andere snipers. Dan hebben ze tenminste nog een kans zonder de hele tijd dood te gaan. Echter heeft vrijwel niemand wat aan ze als ze dat doen.

Die playstyle maakt je echter helemaal niet beter als aggressieve scout, hoe lang je het ook doet. Je forceert jezelf nooit om snelle schoten 'op gevoel' te maken dus dat krijg je ook niet onder de knie. Ik begon ermee in BFBC2. Steeds sneller reageren, steeds dichter op de vijand, steeds risicovoller.. Totdat ik op een gegeven moment echt goed werd. Daarvoor moet je wel eerst door 't slijk.

Het grappige is, je pakt ook nog steeds die snipers die ver weg liggen, je maakt een schijnbeweging zodat hij z'n schot mist, dan scope je razendsnel in en maak je 'm met één schot af.
Ja het scheelt dat ik al een 'redelijke' fps achtergrond heb met flink wat uren in diverse shooters. Zodra iemand stilstaat schiet ik vrijwel altijd een headshot, ook op langere afstanden.

Het probleem is inderdaad het gros aan nieuwere spelers en mensen die überhaupt weinig gamen. Ik begrijp vanuit hun oogpunt wel de lol aan snipen. Het is immers vet om als een 'echte sniper' je in de bergen te verschuilen om met een dodelijk schot toe te slaan. Echter, blijven de kills en goede ondersteuning vaak uit...

Gebruik nu ook rookgranaten als Scout en moet zeggen dat het prima werkt en lekker verwarring veroorzaakt bij sommige spelers haha. Bij het ontkomen aan rushende mensen kan het ook aardig helpen als jij rustig klaar staat aan de andere kant, om even je pistol maar weer eens te gebruiken.

Vind het overigens tamelijk frustrerend, dat bodyshots niet afgemaakt kunnen worden met 1 pistolshot in bijvoorbeeld torso (1911). Snap dat ik voor een headshot moet gaan, maar als ik van 2m een sniperkogel in een torso knal, wil ik graag óf een one-shotkill óf even met 1 pistolschot de boel afmaken.

Aghjah, maar meer headshots maken :P

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
Foodie88 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:27:
[...]

Je moet dan als infantry sniper ook wel echt gebruik maken van je spotflares.
Indien je deze niet gebruikt ga je het wel nooit halen tegen assault of support.
Zoals ik al aan gaf, ik ben nooit echt een goede sniper speler geweest, maar deze speelstijl bevalt me wel heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
MisterChaoSs schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:36:
[...]

Ja het scheelt dat ik al een 'redelijke' fps achtergrond heb met flink wat uren in diverse shooters. Zodra iemand stilstaat schiet ik vrijwel altijd een headshot, ook op langere afstanden.

Het probleem is inderdaad het gros aan nieuwere spelers en mensen die überhaupt weinig gamen. Ik begrijp vanuit hun oogpunt wel de lol aan snipen. Het is immers vet om als een 'echte sniper' je in de bergen te verschuilen om met een dodelijk schot toe te slaan. Echter, blijven de kills en goede ondersteuning vaak uit...
Voor de mensen die echt een beetje 'campy' sniper willen spelen - dat snap ik ook wel, want dat kan heel vet zijn - zou ik iets als Arma 3 of DayZ aanraden. Daar heb ik dat gedaan en is het heel vet. Vooral ook omdat de grote afstanden echt wat van je vragen met bullet drop en travel time. Daar heeft ook niemand er last van, behalve je slachtoffers >:)
Vind het overigens tamelijk frustrerend, dat bodyshots niet afgemaakt kunnen worden met 1 pistolshot in bijvoorbeeld torso (1911). Snap dat ik voor een headshot moet gaan, maar als ik van 2m een sniperkogel in een torso knal, wil ik graag óf een one-shotkill óf even met 1 pistolschot de boel afmaken.
Dat zou wel moeten kunnen hoor. Bodyshot zou, afhankelijk van je sniper, zo'n 80+ damage moeten doen. Van korte afstand is dat voldoende voor een one-hit. Ik gebruik de Frommer Stop als spammy sidearm, vooral ook op full-health opponents, maar als je een pure finisher zoekt kan je ook voor Mars Automatic gaan.
DrWhite1 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:39:
[...]

Indien je deze niet gebruikt ga je het wel nooit halen tegen assault of support.
Zoals ik al aan gaf, ik ben nooit echt een goede sniper speler geweest, maar deze speelstijl bevalt me wel heel goed!
Tja, dan zie je de vijand. Maar een Automatico of BAR heeft je dood voordat je je tweede schot kunt schieten of je pistool kunt trekken om 'm af te maken. Dus dat helpt nog niet veel :)

Spot flares zijn zeker wel de meest ondergewaardeerde gadgets in het spel. Veel meer mensen zouden die actief moeten gebruiken.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online
DrWhite1 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:39:
[...]

[...]
Dat moet toch zo :? :+

YouTube: Battlefield_1_02.19.2017_-_16.00.14.23.mp4_conc.mp4

@1:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online

Nee hoor, heb er even een record opgezet.
[YouTube: https://youtu.be/XXtpxu7Wxzc]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
haha inderdaad, zo tracht ik ook te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
@Tsurany@PatRamon Voor mij persoonlijk ook geen probleem maar die 15 kills in één ronde gaat zeker een probleem zijn voor sommige spelers. Er zijn zeker mensen die dat nooit halen. Wel zuur. 50 kills totaal is geen probleem, maar om er een x aantal kills in één ronde aan te koppelen gaat een beetje ver.

Je zult altijd zien dat dit soort dingen twee kanten op gaan. Enerzijds klaagt men steen en been dat het unlocken te makkelijk gaat en dat er niets meer is om voor te spelen. Nu koppelen ze bepaalde benodigdheden aan de DLC wapens, die net weer iets te ver gaan.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:32
Foodie88 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:10:
[...]

Ik ben ook meer van het agressieve snipen, compleet met quick scopen als het moet :9. Ik ben ook zeker wel als sniper voor nut van het team, omdat ik defend, attack en alles er op en er aan wanneer dat nodig is.
Sta ook vaak genoeg als sniper in de top 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
15 kills in 1 ronde is best te doen hoor in een Operations ronde, niet zo moeilijk dan. In deathmatch ofzo, ja, dan wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Pff, sommige assignments zijn wel pittig. Maarja, dat zal wel bewust gedaan zijn, zo kunnen ze immers weer makkelijk geld cashen d.m.v. die shortcut packages

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 07:27

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Die assignments zijn toch prima te behalen? Heel veel gaat over 1 round (Operations is alles 1 round!) en de rest is vrijwel alleen maar een total, waar je zo lang over kan doen als je wil.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Tjebakka schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:12:
Die assignments zijn toch prima te behalen? Heel veel gaat over 1 round (Operations is alles 1 round!) en de rest is vrijwel alleen maar een total, waar je zo lang over kan doen als je wil.
Altijd leuk als je "uch" aantal squad spawns nodig hebt :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kijk er nu al naar uit, die periodes waarin iedereen voor de unlocks speelt zijn altijd PTFO heavens.

Afgelopen vrijdag ook, stond 80% ineens met de support class te rossen om nog ff snel een medal te halen. Toppotjes zijn dat. :)

Het is gelukkig nog niet zo erg als de vereiste EOD-kills of repair tools uit het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:18:
[...]

Ik kijk er nu al naar uit, die periodes waarin iedereen voor de unlocks speelt zijn altijd PTFO heavens.

Afgelopen vrijdag ook, stond 80% ineens met de support class te rossen om nog ff snel een medal te halen. Toppotjes zijn dat. :)

Het is gelukkig nog niet zo erg als de vereiste EOD-kills of repair tools uit het verleden.
Of dat 90% van je team bij vlag A staat om te cappen en het dan vreemd vind dat vlag B,C,D,E en F gecapped worden door de vijand en je keihard verliest. :F

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

20 headshots in 1 ronde (ook een ronde operations) vind ik anders wel erg veel :o

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
-tom-562 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:58:
[...]

20 headshots in 1 ronde (ook een ronde operations) vind ik anders wel erg veel :o
Daarom staat er ook niet dat je die 20 headshots in één ronde moet halen, maar dat je 20 headshots moet halen. Dat is een groot verschil :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tankiej op 20-02-2017 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Tankiej schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:04:
[...]

Daarom staat er ook niet dat je die 20 headshots in één ronde moet halen, maar dat je 20 headshots moet halen. Dat is een groot verschil :)
Haha, ik had te snel gelezen bij de ribeyerols (:P) :o

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 19:24
Niemand ervaart downtime op dit moment? Kan geen verbinding maken met de EA servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerodynamiX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 21:19
Hier hetzelfde, zie wel dat een maat van mij gewoon ingame zit.

Edit: is weer up! :)

[ Voor 16% gewijzigd door AerodynamiX op 20-02-2017 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/358wjua.jpg
We mogen het ook doen met een nieuw achtergrondje :)

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hier nog niet up..
Stats op 0!! Zwart scherm, battlepack geeft +1 en ik wil ze openen: error en zwart scherm.

Pagina: 1 ... 64 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.