Acties:
  • 0 Henk 'm!
DrWhite1 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:01:
[...]

Dan is het nu diegene met de snelste muis en reflex die een voertuig kan nemen, is dit dan eerlijker?
De gene die het beste scriptje in elkaar zet met bijvoorbeeld AutoHotKey.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
beany schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 10:58:
[...]

Verbeteringen... tja. Als je geen SSD hebt wel ja: tijdens het wachten tot het potje begint kan je geen voertuig meer selecteren. Dat kan pas als het rondje begint. Met een SSD had je het voordeel dat je als 1 van de eerste in de map kwam en daardoor een grotere kans had op een voertuig. Maar of dit een verbetering is....

Wat wel een verbetering is, is dat je na het potje niet meer ziet of je een battlepack hebt. Scheelt een hoop gekwek op discord :P
Ik ben één van die figuren die vaak (nog) gewoon kon kiezen (al moest je wel snel zijn) ;)
Lang leve de (snelle) SSD....al heeft het overstappen naar NVMe voor BF1 dus geen zin meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 20:50
Ik snap eigenlijk de commotie eigenlijk niet.
Zelf heb ik ook een SSD en kan ik meestal een voertuig kiezen, soms ook niet, maar daar erger ik mij niet aan. Dan neem je volgende keer je sterft wel een voertuig als het beschikbaar is.
Zo kan je ook lopen klagen dat je nooit kan vliegen van het moment dat je iemand in je team hebt dat een ganse ronde in een vlieger zit en er niet wordt uitgeknalt.... achja, je kan nooit iedereen tevreden stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DrWhite1 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:11:
Ik snap eigenlijk de commotie eigenlijk niet.
Zelf heb ik ook een SSD en kan ik meestal een voertuig kiezen, soms ook niet, maar daar erger ik mij niet aan. Dan neem je volgende keer je sterft wel een voertuig als het beschikbaar is.
Zo kan je ook lopen klagen dat je nooit kan vliegen van het moment dat je iemand in je team hebt dat een ganse ronde in een vlieger zit en er niet wordt uitgeknalt.... achja, je kan nooit iedereen tevreden stellen :)
Het probleem is dat je dan eigenlijk verplicht wordt een andere server te kiezen als je eens een voertuig wilt hebben. Immers veel van deze voertuig spelers blijven of heel lang leven of wachten weer op hun voertuig als ze dood gaan.
Het is toch van de zotte dat mensen met een sneller systeem voorrang krijgen? Je zou je gewoon moeten kunnen inschrijven en aan de start van de ronde wordt het voertuig verloot, dat is het meest eerlijke systeem.

Hetzelfde merk je bij Operations, als je niet snel genoeg op het voertuig icoontje klikt bij de tweede of derde wave dan heb je pech gehad. Echt de allersnelste klikker wint. Hier zou ook prima een systeem achter gezet kunnen worden die reserveringen verzamelt en dan verloot.

Je kan nooit iedereen tevreden stellen maar je kan wel het speelveld zo eerlijk mogelijk maken. En dat gebeurde er dus niet. Ik wist precies wanneer ik geen kans meer had op een voertuig op basis van mijn medespelers op Discord.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
beany schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 10:58:
[...]

Verbeteringen... tja. Als je geen SSD hebt wel ja: tijdens het wachten tot het potje begint kan je geen voertuig meer selecteren. Dat kan pas als het rondje begint. Met een SSD had je het voordeel dat je als 1 van de eerste in de map kwam en daardoor een grotere kans had op een voertuig. Maar of dit een verbetering is....

Wat wel een verbetering is, is dat je na het potje niet meer ziet of je een battlepack hebt. Scheelt een hoop gekwek op discord :P
Niet in het end screen van het potje, maar wel in het loading screen van het volgende potje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Tsurany schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:17:
[...]
Je kan nooit iedereen tevreden stellen maar je kan wel het speelveld zo eerlijk mogelijk maken. En dat gebeurde er dus niet. Ik wist precies wanneer ik geen kans meer had op een voertuig op basis van mijn medespelers op Discord.
Ik weet meteen over wie het gaat, sorry :'( Ik klik gewoon als een idioot op het icoontje en aanvaard de mogelijke schade die ik mijn Deathadder daarmee toebreng :P

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een drama gisteravond met de lobbies. Ik kwam steeds met max 3 andere mensen in een lobby, duurde erg lang voor er een rond gespeeld kon worden. Had dit met de patch te maken of is dit zo nu en dan een standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:33:
Wat een drama gisteravond met de lobbies. Ik kwam steeds met max 3 andere mensen in een lobby, duurde erg lang voor er een rond gespeeld kon worden. Had dit met de patch te maken of is dit zo nu en dan een standaard?
Dat gebeurt bar veel als je in je eentje queued of met weinig mensen. Gisteren hadden wij met zo'n 8 man ook een match die maar moeizaam vulde. Het lijkt ook een beetje random te zijn.

BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Foodie88 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:32:
[...]

Ik weet meteen over wie het gaat, sorry :'( Ik klik gewoon als een idioot op het icoontje en aanvaard de mogelijke schade die ik mijn Deathadder daarmee toebreng :P
Jij bent het als het om vliegtuigen gaat. Echter als Uffeltje en Deloeks meespelen weet ik dat ik weinig kans heb op een voertuig. Kunnen zij ook niks aan doen, ze laden gewoon (een fractie) sneller dan ik.
Het systeem zit daarmee gewoon matig in elkaar. En dat terwijl de oplossing relatief eenvoudig is. Maar DICE ontwikkeld liever ribbons dan een goede basis qua gameplay :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
Foodie88 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:32:
[...]

lol ik ken het gevoel.
Soms heb ik wel voor dat ik een voertuig kies, probeer te deployen en het niet lukt.
Blijkt dan toch dat de voertuigen al in beslag zijn genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Tsurany schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:35:
[...]

Jij bent het als het om vliegtuigen gaat. Echter als Uffeltje en Deloeks meespelen weet ik dat ik weinig kans heb op een voertuig. Kunnen zij ook niks aan doen, ze laden gewoon (een fractie) sneller dan ik.
Het systeem zit daarmee gewoon matig in elkaar. En dat terwijl de oplossing relatief eenvoudig is. Maar DICE ontwikkeld liever ribbons dan een goede basis qua gameplay :(
Daarom vlieg ik, als non-SSD user, nooit rond tijdens Discord sessie :F

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:35:
[...]

Tja, je ziet aan alles welke belabberde prioriteiten DICE stelt. Het doet me een beetje denken aan het ontwikkeltraject van DayZ standalone. Het spel draaide heel lang nog steeds belabberd en was verstoken van bugs, maar fixen ho maar, eerst moesten er twintig hoedjes en schoenen en een fiets toegevoegd worden 8)7

Je zou toch zeggen dat je eerst je platform dient te stabiliseren voordat je de breedte in gaat ontwikkelen? Ik hoop voor DICE dat het onder invloed van EA is, die hard de scepter zwaait omdat "DLC en content het spel verkoopt en de levensduur verlengt - wanneer het bugvrij is, zorgt het immers niet direct voor meer sales". Lijkt me enorm frustrerend om in zo'n milieu te moeten ontwikkelen.
Zephyer schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:41:
[...]

Daarom vlieg ik, als non-SSD user, nooit rond tijdens Discord sessie :F
't Gaat niet alleen om een SSD vs HDD maar t.o.v. Tsurany had ik het vliegtuig gisteren ook de hele tijd door gewoon als een malle te klikken.

Toen ik nog DayZ op Arma 3 speelde hadden we vaak te maken met volle servers en die hadden geen queue. Wanneer er een plekje is, joint degene die het snelste klikt dus wij hadden gewoon een AutoHotkey script gemaakt dat met de lichtsnelheid op de join-button bleef drukken. Dan was je altijd de snelste :P Kan me goed voorstellen dat er ook mensen zijn die dit in BF1 gebruiken maar ik in ieder geval niet, ik doe het gewoon handmatig.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foodie88 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:44:
[...]

Tja, je ziet aan alles welke belabberde prioriteiten DICE stelt. Het doet me een beetje denken aan het ontwikkeltraject van DayZ standalone. Het spel draaide heel lang nog steeds belabberd en was verstoken van bugs, maar fixen ho maar, eerst moesten er twintig hoedjes en schoenen en een fiets toegevoegd worden 8)7

Je zou toch zeggen dat je eerst je platform dient te stabiliseren voordat je de breedte in gaat ontwikkelen? Ik hoop voor DICE dat het onder invloed van EA is, die hard de scepter zwaait omdat "DLC en content het spel verkoopt en de levensduur verlengt - wanneer het bugvrij is, zorgt het immers niet direct voor meer sales". Lijkt me enorm frustrerend om in zo'n milieu te moeten ontwikkelen.
Ik vind het wel te makkelijk om EA de schuld te geven. DICE moet als ontwikkelaar toch wel een bepaalde mate van vrijheid kunnen opeisen. Ik denk dat ook bij dat team te weinig prioriteit ligt bij het oplossen van problemen, waarschijnlijk omdat het veel leuker is nieuwe features te ontwikkelan dan eindeloos te debuggen.
't Gaat niet alleen om een SSD vs HDD maar t.o.v. Tsurany had ik het vliegtuig gisteren ook de hele tijd door gewoon als een malle te klikken.

Toen ik nog DayZ op Arma 3 speelde hadden we vaak te maken met volle servers en die hadden geen queue. Wanneer er een plekje is, joint degene die het snelste klikt dus wij hadden gewoon een AutoHotkey script gemaakt dat met de lichtsnelheid op de join-button bleef drukken. Dan was je altijd de snelste :P Kan me goed voorstellen dat er ook mensen zijn die dit in BF1 gebruiken maar ik in ieder geval niet, ik doe het gewoon handmatig.
Ik heb nu voor mijzelf zo'n script gemaakt. Was vijf seconden werk, benieuwd hoe goed het in de praktijk zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:46:
[...]

Ik vind het wel te makkelijk om EA de schuld te geven. DICE moet als ontwikkelaar toch wel een bepaalde mate van vrijheid kunnen opeisen. Ik denk dat ook bij dat team te weinig prioriteit ligt bij het oplossen van problemen, waarschijnlijk omdat het veel leuker is nieuwe features te ontwikkelan dan eindeloos te debuggen.
Doe ik ook zeker niet maar ik denk wel dat EA van invloed is, vooral omdat er al zoveel geklaagd wordt over de bugs die steeds maar niet opgelost worden of na verloop van tijd weer terugkeren - het lijkt mij eveneens niet leuk om hier als team constant mee geconfronteerd te worden. Ander voorbeeld van de slechte invloed van een publisher is de overname van IO Interactive (van de Hitman serie) door Square Enix, na Hitman Blood Money. Het daaropvolgende deel, Hitman Absolution, was een totaal ander spel dan de voorgaande delen en was vermaakt tot een standaard, lineaire 3rd person shooter. Square Enix was er namelijk van overtuigd dat dit spel beter zou verkopen dan doorgaan in dezelfde trant, omdat het 'toegankelijker' zou zijn. Ze hadden het mis en Absolution werd verguisd door beide de Hitman fans en de nieuwe spelers omdat het zijn identiteit vrijwel geheel had verloren.

Het zal een combinatie van beide zijn. En, zoals het stripje al aangeeft, te weinig besef dat lang onopgeloste bugs net zo goed zorgen voor een leegloop, dan een gebrek aan vernieuwing. Om mezelf maar als voorbeeld te nemen: ik stopte na minder dan een jaar BF4 omdat ik de belabberde netcode en de grote hoeveelheid bugs helemaal beu was.

Daarna werd DICE LA op de CTE gezet en ging het zienderogen vooruit. Helaas was ik al weg, terug naar BF3, en ben ook niet meer teruggegaan naar BF4. Ik was hier zeker niet de enige in.

[ Voor 19% gewijzigd door Foodie88 op 15-02-2017 12:02 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foodie88 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:34:
[...]

Dat gebeurt bar veel als je in je eentje queued of met weinig mensen. Gisteren hadden wij met zo'n 8 man ook een match die maar moeizaam vulde. Het lijkt ook een beetje random te zijn.
Ik zat telkens al te kijken naar de internetverbinding enzo. Maar dan lag dat daar dus niet aan blijkbaar. Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Wat heel irritant is aan dat nieuwe vehicle spawn systeem is dat het "reserveren" van een vehicle vaak niet goed werkt. Stel ik wil wisselen van tank naar AA vehicle dan kon je voorheen dat rustig doen aan het begin van een game (je was deployed maar je kon nog wisselen in de counter). Nu moet je als een gek klikken om iets te selectern en als je alleen selecteert en niet gelijk spawned dan neemt alsnog iemand de vehicle.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
wontcachme schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:10:
Wat heel irritant is aan dat nieuwe vehicle spawn systeem is dat het "reserveren" van een vehicle vaak niet goed werkt. Stel ik wil wisselen van tank naar AA vehicle dan kon je voorheen dat rustig doen aan het begin van een game (je was deployed maar je kon nog wisselen in de counter). Nu moet je als een gek klikken om iets te selectern en als je alleen selecteert en niet gelijk spawned dan neemt alsnog iemand de vehicle.
Als je de eerste bent die op het icoon klikt, dan heb je 'm gereserveerd en kun je nog loadout aanpassen en wisselen naar andere vehicles. Als iemand anders eerder klikte dan jij, dan wordt het randje rood en ben je 'm kwijt. Dat is naar mijn weten niet veranderd, alleen dat je niet meteen kan reserveren zodra je bent ingeladen.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005

wontcachme

You catch me? No you wont

Foodie88 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:15:
[...]

Als je de eerste bent die op het icoon klikt, dan heb je 'm gereserveerd en kun je nog loadout aanpassen en wisselen naar andere vehicles. Als iemand anders eerder klikte dan jij, dan wordt het randje rood en ben je 'm kwijt. Dat is naar mijn weten niet veranderd, alleen dat je niet meteen kan reserveren zodra je bent ingeladen.
50% van de tijd dat ik iets reserveer en ik pas de loadout aan dan kan ik alsnog niet spawnen. Krijg dan een melding van iets in de richting dat spawnen niet mogelijk is. En dat reserveren na de countdown werkt ook niet goed want om iets te kunnen reserveren moet je snel klikken en 95% van de tijd resulteert dat in een dubbelklik en dan spawn je al....

Dan moeten ze het doen zoals het in BF4?.zodat je tijdens de countdown de loadout van de vehicle kan aanpassen en niet alleen de loadout van de 4 klasses.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
wontcachme schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:23:
[...]

50% van de tijd dat ik iets reserveer en ik pas de loadout aan dan kan ik alsnog niet spawnen. Krijg dan een melding van iets in de richting dat spawnen niet mogelijk is. En dat reserveren na de countdown werkt ook niet goed want om iets te kunnen reserveren moet je snel klikken en 95% van de tijd resulteert dat in een dubbelklik en dan spawn je al....

Dan moeten ze het doen zoals het in BF4?.zodat je tijdens de countdown de loadout van de vehicle kan aanpassen en niet alleen de loadout van de 4 klasses.
Het zou sowieso mogelijk moeten zijn om je vehicle loadouts aan te passen in het hoofdmenu en niet alleen ingame, net zoals dat bij je soldier loadouts kan. Ik speel meestal toch met de Fighter met trench loadout, dus 9 van de 10 keer heb ik die al geselecteerd. Op het moment dat ik even een andere loadout wil om de airship af te schieten dan is dat soms inderdaad problematisch.

BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
Foodie88 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:27:
[...]

Het zou sowieso mogelijk moeten zijn om je vehicle loadouts aan te passen in het hoofdmenu en niet alleen ingame, net zoals dat bij je soldier loadouts kan. Ik speel meestal toch met de Fighter met trench loadout, dus 9 van de 10 keer heb ik die al geselecteerd. Op het moment dat ik even een andere loadout wil om de airship af te schieten dan is dat soms inderdaad problematisch.
De loadout zou ook moeten werken via je 'companion', is ook k#t |:(

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:21
Als snelle-pceigenaar ben ik geen fan van het nieuwe vehicle-selectiesysteem ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:56

-tom-562

Oliesjeik

Yes, ik ben er achter. Nu bedenken of ik Crouch op een andere key ga binden. Shift + CTRL tegelijk indrukken met m'n linkerpink is nog best lastig :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
Ik heb zonet de meest zieke match met de Fighter plane tot nu toe gehad op Monte Grappa.. de eindscore was 111 - 14 dus niet het beste tot nu toe, maar het zieke was juist hoe ik eraan kwam. De vijand was echt enorm hersenloos en keer op keer bleven ze buiten de bunker op de berg op een kluitje staan. Ik heb maar liefst vijf 6x multikills in één match gehaald en zo'n tien 4x multikills. Nog nooit eerder meegemaakt 8)7

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou, ik heb daarstraks 2 potjes operations meegespeeld wat mijn allereerste potjes waren...Wat een ellende. 2x verloren. Ik ben level 80 en zie me niet als ultranoob, maar deze potjes voelde wel zo....Ik had niet eens tijd om te schieten. Spawn, 10 meter lopen, dood. Spawn, dood. Spawn, 10 meter lopen dood, revive->instant death. En dat de hele tijd. Ben na die 2 potjes meteen gequit...begon me echt te irriteren :/

[ Voor 8% gewijzigd door Deathchant op 15-02-2017 22:57 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:20
Deathchant schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:56:
Nou, ik heb daarstraks 2 potjes operations meegespeeld wat mijn allereerste potjes waren...Wat een ellende. 2x verloren. Ik ben level 80 en zie me niet als ultranoob, maar deze potjes voelde wel zo....Ik had niet eens tijd om te schieten. Spawn, 10 meter lopen, dood. Spawn, dood. Spawn, 10 meter lopen dood, revive->instant death. En dat de hele tijd. Ben na die 2 potjes meteen gequit...begon me echt te irriteren :/
Dat is altijd de Operations ervaring van het verliezende team... Heb nog nooit een Operation gespeeld die spannend was of waarin het tij gekeerd werd. Het is altijd een walkover voor 1 van de teams.

specs

• Foodie88
Ik speel om die reden alleen maar Operations in een groep, niet alleen.

Dat het allemaal walkovers zijn kan ik me niet in vinden. Soms wel, en misschien meer dan in Conquest, maar ik heb genoeg matches gezien die omsloegen. Je kunt het vaak wel een beetje zitten aan de levels van de spelers. Als er min of meer een gelijk aantal lvl 90-100 spelers in de teams zitten, is het vaak redelijk aan elkaar gewaagd. Als al die spelers in één team zitten, dan is de kans op een totale rape groot.

Ik weet dat lvl geen goede maatstaf voor de skill van de speler is maar het zegt wel iets over hoe lang iemand gespeeld heeft en hoeveel ervaring hij heeft.

BF1 Stats

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Blijkbaar gebruikt dice nog steeds dezelfde manier van software cooking.
Normaal als er fouten in software zitten dan past men die fouten aan en vervangen die delen met nieuwe
code.
Als er een fout in 1 van de game files in battlefield 1 zit dan past men een paar parameters aan en renderen de complete game file opnieuw(cooking), voordeel is dat het veel sneller gaat, nadeel is dat er andere fouten voor terug komen.
Met een editor voor de frostbite engine kunnen ze snel en makkelijker games maken, nadeel is dat ze niet eens de code meer kennen na het renderen door die editor.

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Foodie88 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 07:03:
Ik speel om die reden alleen maar Operations in een groep, niet alleen.

Dat het allemaal walkovers zijn kan ik me niet in vinden. Soms wel, en misschien meer dan in Conquest, maar ik heb genoeg matches gezien die omsloegen. Je kunt het vaak wel een beetje zitten aan de levels van de spelers. Als er min of meer een gelijk aantal lvl 90-100 spelers in de teams zitten, is het vaak redelijk aan elkaar gewaagd. Als al die spelers in één team zitten, dan is de kans op een totale rape groot.

Ik weet dat lvl geen goede maatstaf voor de skill van de speler is maar het zegt wel iets over hoe lang iemand gespeeld heeft en hoeveel ervaring hij heeft.
Een >level 60 iemand zal niet snel als attacker in een hoekje gaan liggen snipen, dat soort dingen maken een hoop verschil :p Laatste tijd speel ik nauwelijks Operations omdat ik me er echt kapot aan kan ergeren als ik in een passief noobteam zit, lig je in je eentje (of met hooguit 2 squadleden) een vlag te cappen, staan er ineens 4, 5 enemies voor je neus, en de rest van het team ligt ergens te snipen of te tankwhoren buiten berijk van alles :(
Ik speel eigenlijk nu weer het meest conquest (terwijl ik dat eerst vervloekte), of Back to Basics. Gisteravond een ontzettend gaaf potje conquest gehad, liep aardig gelijk op, mijn team liep steeds ~30 tickets voor, uiteindelijk ging het vanaf 980 tickets gelijk op, tot zelfs 999 tickets voor beide teams :X Dat was écht spannend, uiteindelijk met 1 ticket verschil gewonnen :*)

Klopt het trouwens dat je nu meer damage aan planes kan doen met je guns? Gisteravond schoot ik mijn BAR leeg, en had tegen de 25 damage gedaan bij een vliegtuig.

[ Voor 4% gewijzigd door -tom-562 op 16-02-2017 07:58 ]

Vaak bu'j te bang!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
-tom-562 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 07:58:
[...]

Klopt het trouwens dat je nu meer damage aan planes kan doen met je guns? Gisteravond schoot ik mijn BAR leeg, en had tegen de 25 damage gedaan bij een vliegtuig.
Hoop het niet. Die vliegtuigen gaan al zo snel kapot. :')

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:17
Gisteren na 2 magazijntjes van de bar een bomber neer.
Ik hoop dat er nog andere aan het knallen waren op hem, of hij al damage had, anders... :)

En ja dat potje operations gisteren was om te huilen. Normaal lukt het me heel goed, zeker in tweaker Squad, maar zelfs gisteren werden we compleet over"pushed".

Never ever financial advice...

• Foodie88
-tom-562 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 07:58:
[...]

Een >level 60 iemand zal niet snel als attacker in een hoekje gaan liggen snipen, dat soort dingen maken een hoop verschil :p Laatste tijd speel ik nauwelijks Operations omdat ik me er echt kapot aan kan ergeren als ik in een passief noobteam zit, lig je in je eentje (of met hooguit 2 squadleden) een vlag te cappen, staan er ineens 4, 5 enemies voor je neus, en de rest van het team ligt ergens te snipen of te tankwhoren buiten berijk van alles :(
Ik speel eigenlijk nu weer het meest conquest (terwijl ik dat eerst vervloekte), of Back to Basics. Gisteravond een ontzettend gaaf potje conquest gehad, liep aardig gelijk op, mijn team liep steeds ~30 tickets voor, uiteindelijk ging het vanaf 980 tickets gelijk op, tot zelfs 999 tickets voor beide teams :X Dat was écht spannend, uiteindelijk met 1 ticket verschil gewonnen :*)
Ik speel af en toe wel Conquest omdat het door de Tweakers veel gespeeld wordt maar als eerdere Rush player kan ik me behoorlijk ergeren aan die mode. Het is me veel te veel rondlopen en rondrijden en te weinig directe actie.
Nee, dat is al zo sinds lange tijd. Alleen zijn er maar weinig mensen die het doen.

BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-08 11:21
Ik ben gisteren ergens achter gekomen bij Operations.
Het was namelijk weer feest met het joinen van een game. Voor zowel de 40 als 64 players voor Conquer hell en Iron wall. IK was telkens de eerste of de 2de, ik bleef switchen totdat ik het zat was, en na de laatste aanfluiting van het 40 minuten wachten ga ik dat nu dus ook niet meer doen en verlaat de game direct.
Mijn oplossing: Ik heb vervolgens de game bf1 afgesloten en opnieuw opgestart en opeens kon ik overal weer joinen bij games die net waren begonnen of die zo goed als vol waren.
Ik heb dit later nogmaals getest en wederom hetzelfde resultaat. Toeval? Misschien, maar misschien helpt het anderen die ook steeds vaker tegen hetzelfde probleem aanlopen. Ik heb werkelijk waar geen idee hoe die operation games bepaald worden dus ik kan er helemaal naast zitten, maar het heeft mij al 2x geholpen nu :)

• Foodie88
Heeft iemand al de nieuwe revision gezien? Ik heb op Reddit gekeken maar daar staat hij nog niet op. Ik ben benieuwd wanneer er nu eens een legendary vliegtuig skin gaat komen.

EDIT: Hier is hij - Revision 17 "Winter Update":

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7nkB8Yr.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9kv1Zrk.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qNv7aNs.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4sM4tn6.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9QjrvCw.png

Ik denk dat ik wel even een Legendary battlepack voor deze revision haal, om te proberen de 1903 Hammerless of 1895 skin te kunnen krijgen. Alweer dazzle en zilveren tank skins. It's already getting old..

[ Voor 60% gewijzigd door Foodie88 op 16-02-2017 13:35 ]

BF1 Stats

• Foodie88
Kwam toevallig nog dit tegen, kerel heeft het voor elkaar gekregen nu al één van de DLC wapens te krijgen, de Sjögren shotgun. Ziet er niet fake uit.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tvks-fTiF-A]

[ Voor 11% gewijzigd door Foodie88 op 16-02-2017 14:50 ]

BF1 Stats

• steveman
Foodie88 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:50:
Kwam toevallig nog dit tegen, kerel heeft het voor elkaar gekregen nu al één van de DLC wapens te krijgen, de Sjögren shotgun. Ziet er niet fake uit.

[video]
Hmm, benieuwd hoe ie het voorelkaar gehackt heeft gekregen... (of degene van wie ie de beelden "leent", het is immers youtube).

Wel een apart ontwerp zeg, er komt flink wat staal in beweging :o

[ Voor 15% gewijzigd door steveman op 16-02-2017 15:00 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• beany
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Foodie88 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:50:

[video]
Filmpje van een CTE sessie?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Wanneer komt de nieuwe update live ?
Ik zie namelijk wel de ribbons voorbij komen.
maar 513 kills met SML II sniper rifle staat niet gelijk aan 500 kills voor de elite codex.

ik ga ervan uit dat ze niet bij 0 tellen als je al wat kills hebt gemaakt, want dan kloppen de elite codex niet.
Dat betekend dat ik dus straks 700 kills nodig heb en een nieuwe speler maar 500 kills voor een codex (AKA Achievement)

BTW ik was positief toen ik ribbons terug zag komen.
Tja blijken het alleen maar Ribbons te zijn en kan je geen medals halen met de ribbons.
Echt overal lees ik dat Battlefield 1 van dezelfde makers is dan van Battlefield 4.
Maar er is zo weinig te doen. We zijn verwend met andere games zoals Overwatch, CS:GO, Team Fortress 2, Rainbow Sieg etc.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Pykow schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:57:
Wanneer komt de nieuwe update live ?
Ik zie namelijk wel de ribbons voorbij komen.
maar 513 kills met SML II sniper rifle staat niet gelijk aan 500 kills voor de elite codex.

ik ga ervan uit dat ze niet bij 0 tellen als je al wat kills hebt gemaakt, want dan kloppen de elite codex niet.
Dat betekend dat ik dus straks 700 kills nodig heb en een nieuwe speler maar 500 kills voor een codex (AKA Achievement)
Ik hoorde men spreken van 500 "extra" kills, begint dus wss pas te tellen vanaf de patch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Foodie88
Ik denk dat ik deze niet meer ga toppen .. mijn levenswerk is voltooid ;w

150 - 5

BF1 Stats

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:17
Waar kan ik die hacks kopen ? :D

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Omdat ik helemaal zat ben van die crosshair die steeds wisselt van driehoekje (sprint) naar groot kruis (hip), heb ik eens opgezocht hoe ik fatsoenlijk een custom crosshair overlay kan gebruiken.

Trench wapens worden zo nog dodelijker. :P
bedank youtube voor de waardeloze kwaliteit waardoor je hem amper ziet ;)

uitleg:
https://www.reddit.com/r/...r_using_overlays/ddimqdz/

zipfile met diverse crosshairs:
https://www.dropbox.com/s/symogyyzwvps9mf/Crosshairs.zip

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 16-02-2017 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

unfor schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 22:59:
Omdat ik helemaal zat ben van die crosshair die steeds wisselt van driehoekje (sprint) naar groot kruis (hip), heb ik eens opgezocht hoe ik fatsoenlijk een custom crosshair overlay kan gebruiken.

[video]bedank youtube voor de waardeloze kwaliteit waardoor je hem amper ziet ;)

uitleg:

Grenst dit niet gewoon aan cheaten/hacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Deruxian schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 02:38:
[...]

Grenst dit niet gewoon aan cheaten/hacken?
Het grenst niet, het is cheaten,het valt onder crosshair hack, ook niet eerlijk als dit in hardcore wordt gebruikt.

@unfor. pas hier mee op, ik weet niet in hoeverre fairfight dit kan detecteren met hun screen shot systeem?

[ Voor 7% gewijzigd door NLsandman op 17-02-2017 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
NLsandman schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 06:59:
[...]

Het grenst niet, het is cheaten,het valt onder crosshair hack, ook niet eerlijk als dit in hardcore wordt gebruikt.

@unfor. pas hier mee op, ik weet niet in hoeverre fairfight dit kan detecteren met hun screen shot systeem?
Het is te zien op de FairFight screenshots indien het op het game proces hookt, als het alleen werkt onder windowed mode en dus extern over de game heen projecteert niet.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:09
unfor schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 22:59:

[video]bedank youtube voor de waardeloze kwaliteit waardoor je hem amper ziet ;)

uitleg:

Sorry maar ik schaar dit gewoon onder hacken hoor! Moet je zien welk voordeel je hebt tenopzichte van anderen!

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ik heb toch de indruk in mijn potjes de laatste tijd dat er heel wat hackertjes allerhande rondlopen en dat detectie systeem niet echt geweldig werkt.

Daarom ook HEEL weinig zin om DLC aan te kopen.......... of nog lang BF1 te spelen :( spijtig genoeg, want ik amuseer me heel erg goed. Maar als je ziet dat er vele ongestoort een hack kunnen gebruiken, dan is de fun er echt wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
kazzzdafke schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:52:
Ik heb toch de indruk in mijn potjes de laatste tijd dat er heel wat hackertjes allerhande rondlopen en dat detectie systeem niet echt geweldig werkt.

Daarom ook HEEL weinig zin om DLC aan te kopen.......... of nog lang BF1 te spelen :( spijtig genoeg, want ik amuseer me heel erg goed. Maar als je ziet dat er vele ongestoort een hack kunnen gebruiken, dan is de fun er echt wel af.
Bij mij werden de laatste 3 potjes ook overheerst door minstens één hacker. Erg jammer en ook bij mij haalt het het plezier in het spelletje weg. ik merk dat ik het hierdoor nog maar weinig opstart. (misschien één keer per week?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Ik snap echt niet waar jullie al die hackers vinden. In mijn gehele speeltijd van zo'n 120 uur ben ik drie hackers tegengekomen.

Waarom denken jullie dat er zoveel hackers zijn? Het valt reuze mee. Op de Australische en Aziatische servers lijkt het inderdaad een ander verhaal te zijn maar hier in Europa zijn er echt nauwelijks cheaters.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Foodie88 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:08:
Ik snap echt niet waar jullie al die hackers vinden. In mijn gehele speeltijd van zo'n 120 uur ben ik drie hackers tegengekomen.

Waarom denken jullie dat er zoveel hackers zijn? Het valt reuze mee. Op de Australische en Aziatische servers lijkt het inderdaad een ander verhaal te zijn maar hier in Europa zijn er echt nauwelijks cheaters.
150-0 met alleen maar headies en een heel team dat daarom niet meer respawnd lijkt me overduidelijk toch? Het is grappig als je het een keer mee hebt en je kan spawnkillen op een stukje waar de hacker zijn headies niet kan maken maar dat heb je na een half potje ook wel gezien.

Ik zit vaak op de gewone standaard servers. Altijd conquest servers die met een standaard filter bovenaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
stevens20 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:13:
[...]

150-0 met alleen maar headies en een heel team dat daarom niet meer respawnd lijkt me overduidelijk toch? Het is grappig als je het een keer mee hebt en je kan spawnkillen op een stukje waar de hacker zijn headies niet kan maken maar dat heb je na een half potje ook wel gezien.

Ik zit vaak op de gewone standaard servers. Altijd conquest servers die met een standaard filter bovenaan staan.
Ja, ik ken zulke hackers - met LMG alleen maar headshots maken e.d. maar ik heb er zelf nog nooit één 'in levende lijve' gezien. Je kunt je in ieder geval troosten met het feit dat deze mensen absoluut een FairFight ban krijgen want deze worden er zo uitgepikt. Echter niet in die match zelf want het is een vertraagde ban.

De drie hackers die ik heb gezien hadden ook allemaal een aimbot maar die probeerden het nog wel enigszins te verbergen. Door te kijken naar hun gameplay en naar hun stats, kon ik toch zeker zeggen dat ze cheatten.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Haha, ik wist dat mensen een custom crosshair cheaten zouden vinden. Vergeet niet dat een hele grote groep dit al jaren doet en dat veel gaming monitoren het zelfs kunnen.
In een andere game speelt vrijwel iedereen met custom crosshairs zelfs. :)
Je kunt natuurlijk ook de bekende stift truc gebruiken.

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 17-02-2017 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
unfor schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:30:
Haha, ik wist dat mensen een custom crosshair cheaten zouden vinden. Vergeet niet dat een hele grote groep dit al jaren doet en dat veel gaming monitoren het zelfs kunnen.
Maar omdat een hele grote groep het doet, is het niet opeens 'niet-cheaten'.
* Mompelt iets over piraterij, te hard rijden, andere dingen die veel mensen doen maar nog steeds niet mogen :+

Ik weet niet of ik het echt cheaten vind, het is alleen een crosshair. Maar het is ook niet iets dat het spel zelf ondersteunt/heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
unfor schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:30:
Dit is een beetje hetzelfde als vroegah met CoD4 waar er altijd mensen waren die door de smoke heen konden kijken. Die passen het spel ook dusdanig aan dat je voordeel hebt ten opzichte van anderen. Mij steekt het in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik heb 3 externe overlays: afterburner, shadowplay en playclaw. De crosshair is er gewoon een van, ik kan ook met afterburner een X midden in het scherm laten projecteren, zelfde effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
unfor schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:46:
Ik heb 3 externe overlays: afterburner, shadowplay en playclaw. De crosshair is er gewoon een van, ik kan ook met afterburner een X midden in het scherm laten projecteren, zelfde effect.
Oh my... en dan vraag ik mij af waarom ik maar gemiddeld ben :(
Of waarom ik soms in de top 3 uit kom, wss omdat ik op een n00b server zit of blijkbaar bij gelijkgezinden in een goei squad :)

Ik heb niets.. nul komma nul. Ik start het spel op en begin te spelen. Zoals het zou moeten, punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
unfor schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:46:
Dan modificeer je het spel echt dusdanig dat een casual gamer eigenlijk geen kans heeft tegen je. Ik weet niet wat het allemaal doet (zou je het willen vertellen?) maar ik mag aannemen dat het ten gunste van je gameplay/score is. Het is op zijn minst een grijs gebied.

Nu heb je alleen een "extra voordeel" met je crosshair. straks heb je een "extra voordeel" omdat alle tegenstanders die in beeld komen knalrood zijn om vervolgens een "extra voordeel" te hebben met een wallhack. Waar ligt de grens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Je bent een tweaker of je bent het niet. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:30
Je bent een cheater of je bent het niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Lol. Ik denk dat jullie best wel even met crosshair tegen Deloeks/unfor mogen spelen terwijl hij dat niet doet. Ik denk niet dat jullie dan opeens van hem zullen winnen ;) Zo'n groot voordeel is het namelijk niet.

In veel FPS games is het normaal dat je de crosshair naar eigen goeddunken mag aanpassen. Grootte, kleur, statisch of dynamisch, et cetera. BF1 is hier erg gelimiteerd in.

Uitspraken als
stevens20 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:51:
[...]
..dat een casual gamer eigenlijk geen kans heeft tegen je.
raken kant nog wal, want dat hebben ze sowieso al niet :P Dat wordt niet beïnvloed door die overlays.

Alleen PlayClaw is voor een crosshair bedoeld, Shadowplay is van Nvidia om op te nemen en Afterburner is een OC tool met optie voor het tonen van FPS.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Foodie88 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:05:
Lol. Ik denk dat jullie best wel even met crosshair tegen Deloeks/unfor mogen spelen terwijl hij dat niet doet. Ik denk niet dat jullie dan opeens van hem zullen winnen ;) Zo'n groot voordeel is het namelijk niet.

In veel FPS games is het normaal dat je de crosshair naar eigen goeddunken mag aanpassen. Grootte, kleur, statisch of dynamisch, et cetera. BF1 is hier erg gelimiteerd in.

Uitspraken als

[...]

raken kant nog wal, want dat hebben ze sowieso al niet :P Dat wordt niet beïnvloed door die overlays.

Alleen PlayClaw is voor een crosshair bedoeld, Shadowplay is van Nvidia om op te nemen en Afterburner is een OC tool met optie voor het tonen van FPS.
Het enige wat hier kant noch wal raakt is jouw argumentatie. Wat je eigenlijk zegt is dat hij mag cheaten omdat hij zonder cheats ook wel van casuals zou winnen... :D

Zou geblindoekt nog van hem winnen.
ez

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Ik denk dat iedereen wel eens Q3A, UT99 of recentelijk CSGO gespeeld heeft toch?
Daar kun je immers ook gewoon je crosshair aanpassen naar eigen wens.
In de meeste shooters is dit de laatste 20 jaar gewoon mogelijk, als iemand dit in Battlefield doet is het ineens cheaten. ;)

Maargoed, daar wou ik het graag bij laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
unfor schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:14:
Ik denk dat iedereen wel eens Q3A, UT99 of recentelijk CSGO gespeeld heeft toch?
In de meeste shooters is dit de laatste 20 jaar gewoon mogelijk, als iemand dit in Battlefield doet is het ineens cheaten. ;)

Ik ben nog steeds benieuwd naar wat je drie overlays precies doen. Alleen fps en CPU load tonen lijkt me sterk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej

Nee, wel SOF2 :Y)
Daar kon je zelfs je crosshair zo aanpassen dat hij een andere kleur kreeg wanneer je crosshair 'op' een vijand stond _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Awsom schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:14:
[...]

Het enige wat hier kant noch wal raakt is jouw argumentatie. Wat je eigenlijk zegt is dat hij mag cheaten omdat hij zonder cheats ook wel van casuals zou winnen... :D

Zou geblindoekt nog van hem winnen.
ez
Het ligt eraan waar je de grens van cheaten ziet. Wallhacks en aimbots en rode/groene mannetjes? Dat is cheaten uiteraard. Het probleem zit 'm in de crosshairs van BF1, de strepen staan veel te ver uit elkaar. Een crosshair zou een afspiegeling moeten zijn van de accuratie van de wapens maar nu is dat totaal niet het geval.

Het lijkt alsof ze met de crosshairs de accuratie van de wapens hebben willen beïnvloeden, dat is natuurlijk van de zotte.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
stevens20 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:17:
[...]

Ik ben nog steeds benieuwd naar wat je drie overlays precies doen. Alleen fps en CPU load tonen lijkt me sterk...
Ik neem aan dat je als tweaker wel bekend bent met wat msi afterburner en nvidia shadowplay doen, lijkt me niet dat dit enige uitleg vereist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bobmeister

Ik kan me niet herinneren dat ik daar een 3rd party app voor nodig had. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Wat is er nog meer allemaal cheaten dan?

Krijgen we binnen afzienbare tijd ook servers die alleen non-gaming muizen toestaan? Of alleen 60hz monitoren? Of gaan ze specifieke grafische settings forceren, zodat alles bij iedereen er exact hetzelfde uitziet? Ik bedoel, de casuals hebben geen 70 euro + Razer/Steelseries muizen, dus dat is natuurlijk niet eerlijk. 8)7

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:34

dragonhaertt

@_'.'

Ja je kan je crosshair in bijvoorbeeld CSGO aanpassen, maar dat is een functie van het spel. Bij snipers heb je als je niet scoped ook geen crosshair. Als je extern een crosshair overlay zou hebben is dat zeker wel cheaten in de vorm van "externe tools" (net zoals bunnyhop scripts). Nu is in CSGO de accuracy van een sniper heel laag als je niet scoped, maar in oude versies van CS was dit zeker een veel gebruikte exploit/cheat.
In mijn ogen is het cheaten zodra je een extern programma gebruikt om je eigen speelniveau te verhogen. Of dat nou visueel is of een aimbot zou geen verschil moeten maken. Waar leg je de grens anders?

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Met punkbuster(screenshots) werd je in elk geval gewoon gebanned voor externe crosshairs in voorgaande Battlefield games en/of competitieve omgevingen (ESL etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:48:
[...]

Oh my... en dan vraag ik mij af waarom ik maar gemiddeld ben :(
Of waarom ik soms in de top 3 uit kom, wss omdat ik op een n00b server zit of blijkbaar bij gelijkgezinden in een goei squad :)

Ik heb niets.. nul komma nul. Ik start het spel op en begin te spelen. Zoals het zou moeten, punt.
Dit heeft echt amper invloed op je prestaties. Elke goede speler weet wel waar z'n crosshair zit en heeft dit niet nodig om echt beter te zijn.

Desalnietemin is Unfor toch een vieze cheater :+

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 17-02-2017 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:23:
[...]

Dit heeft echt amper invloed op je prestaties. Elke goede speler weet wel waar z'n crosshair zit en heeft dit niet nodig om echt beter te zijn.

Desalnietemin is Unfor toch een vieze cheater :+
Jij ook, Tsurany!

En Uffeltje ook, en ik ook, en Maik ook en... eh.. laat ook maar.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Foodie88 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:26:
[...]

Jij ook, Tsurany!

Ah, jij maakt er ook gebruik van? Vandaar dat je hem verdedigt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foodie88 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:26:
[...]

Jij ook, Tsurany!

Ik cheat alleen als er geld te verdienen valt!

*kuch* Diablo 3 *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Foodie88 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:22:
Wat is er nog meer allemaal cheaten dan?

Krijgen we binnen afzienbare tijd ook servers die alleen non-gaming muizen toestaan? Of alleen 60hz monitoren? Of gaan ze specifieke grafische settings forceren, zodat alles bij iedereen er exact hetzelfde uitziet? Ik bedoel, de casuals hebben geen 70 euro + Razer/Steelseries muizen, dus dat is natuurlijk niet eerlijk. 8)7
:') !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No
Er valt wel wat voor te zeggen. Wat is wel cheaten en wat niet? Iedereen kan een dure muis kopen net zoals iedereen een overlay kan gebruiken. Wat helpt meer? Een nauwkeurige muis of een overlay crosshair ipv de ingame overlay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
* Zephyer heeft gewoon typex op z'n monitor gesmeerd #oldschool

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
Zephyer schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:53:
Ik kende iemand die vroeger voor CS zo'n rond plakkertje (om je papier tegen scheuren te beschermen in een map, ben even de naam kwijt 8)7 ) op z'n scherm plakte.
Werkte zeer goed icm AWP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Dan is een programma schrijven om de tegenstanders altijd te zien ook geen hacken. Kan iedereen doen... en als je niet gepakt wordt is het goed. Is gewoon een overlay er overheen, verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Awsom schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:32:
[...]

Ah, jij maakt er ook gebruik van? Vandaar dat je hem verdedigt... :P
Nee hoor, ik maak geen gebruik van externe crosshairs. Ik heb echter ook geen problemen met mensen die dat wel doen. Ik haal meer voordeel uit mijn Razer muis, mechanische tobo + Sennheiser HD598 headset dan dat ik uit een crosshair zou kunnen halen. En net zoals Tsurany al zegt, al die mogelijkheden zijn voor iedereen beschikbaar.

Wat ik eigenlijk bedoelde is dat er wel meer players zijn in de Tweakers kring die wel eens het labeltje 'cheater' opgeplakt krijgen terwijl dat dit niet terecht is. Ik kan het begrijpen van gisteren bij mijn 150 kills op 5 deaths match, maar alsnog zijn het spelers die in de laagste 25% van het scoreboard zitten.
stevens20 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:06:
Dan is een programma schrijven om de tegenstanders altijd te zien ook geen hacken. Kan iedereen doen... en als je niet gepakt wordt is het goed. Is gewoon een overlay er overheen, verder niks.
Lol, nope. Een wallhack is toch wel echt iets anders, die geeft je informatie die je anders niet kan weten. Een crosshair doet dat niet. Een crosshair leest niets uit in het geheugen van het spel.

[ Voor 23% gewijzigd door Foodie88 op 17-02-2017 13:10 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
stevens20 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:06:
Je trekt je vergelijking wel erg ver door, ik heb een ander kruisje dan jou, het is niet zo dat ik daardoor ineens veel beter kan mikken.
Het is puur wat ik prettiger vind, kan mij best voorstellen dat een ander de standaard crosshair fijner vind.
Als dirty bomb speler ben ik mijn eigen crosshair gewend, en vrijwel iedereen in DB gebruikt een custom crosshair omdat de standaard crosshair en ironsights niet allen goed centered zijn.
We fixen ons eigen game, en ik fix battlefield ook voor mijzelf. :)

Je kunt er een groot drama van maken, maar zo spannend is het allemaal niet.

[ Voor 22% gewijzigd door unfor op 17-02-2017 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Tsurany schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:38:
No
[...]

Er valt wel wat voor te zeggen. Wat is wel cheaten en wat niet? Iedereen kan een dure muis kopen net zoals iedereen een overlay kan gebruiken. Wat helpt meer? Een nauwkeurige muis of een overlay crosshair ipv de ingame overlay.
Op deze manier kun je alles wel goedpraten.
unfor schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:10:
[...]

Kijk, wat jij (en anderen hier blijkbaar) doen, is natuurlijk niet te vergelijken met iets als een wallhack. Maar een crosshair overlay kan wel degelijk een unfair advantage opleveren. Bijvoorbeeld als je een modus speelt waarbij je normaliter geen crosshair hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Awsom schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:35:
[...]

Vind je? Ik zou rondvliegen en instakillen niet op deze manier goed kunnen praten. Enkel het toevoegen van een extra crosshair... tja... ik kan me er niet te druk om maken. In hardcore zal het wel meer toevoegen dan in de normale gamemodes, dan is het wel wat discutabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Awsom schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:35:
[...]

[...]

Kijk, wat jij (en anderen hier blijkbaar) doen, is natuurlijk niet te vergelijken met iets als een wallhack. Maar een crosshair overlay kan wel degelijk een unfair advantage opleveren. Bijvoorbeeld als je een modus speelt waarbij je normaliter geen crosshair hebt.
Ik speel geen "hard"core, maar het is als ervaren FPS speler wel erg naief om te denken dat de tryhards in hardcore geen crosshair gebruiken.
De stift/sticker/tipex/overlay/gaming monitor manier word immers al minimaal 20 jaar op grote schaal gebruikt.
Daarom begrijp ik ook niet zo goed waarom ineens in 2017 mensen zich hier druk gaan maken.
Zo is het bijvoorbeeld ook naief om te denken dat de top spelers op console met een controller spelen.
Dingen die iedere FPS gamer die al een tijdje mee draait al jaren weet, maar ineens een verassing zijn voor sommigen.
Zo hadden mensen met low settings ook vaak voordeel in voorgaande battlefields. (ik heb het nog niet intensief getest in BF1)

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 17-02-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
unfor schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:56:
[...]

Ik speel geen "hard"core, maar het is als ervaren FPS speler wel erg naief om te denken dat de tryhards in hardcore geen crosshair gebruiken.
De stift/sticker/tipex/overlay/gaming monitor manier word immers al minimaal 20 jaar op grote schaal gebruikt.
Daarom begrijp ik ook niet zo goed waarom ineens in 2017 mensen zich hier druk gaan maken.
Zo is het bijvoorbeeld ook naief om te denken dat de top spelers op console met een controller spelen.
Dingen die iedere FPS gamer die al een tijdje mee draait al jaren weet, maar ineens een verassing zijn voor sommigen.
Zo hadden mensen met low settings ook vaak voordeel in voorgaande battlefields. (ik heb het nog niet intensief getest in BF1)
Eensch.

Helemaal los daarvan blijft het zo dat dit veel maar dan ook veel minder effect heeft als de echte mechanische skills van de player. Die worden niets anders met zo'n crosshair.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
unfor schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:10:
[...]

Je trekt je vergelijking wel erg ver door, ik heb een ander kruisje dan jou, het is niet zo dat ik daardoor ineens veel beter kan mikken.
Het is puur wat ik prettiger vind, kan mij best voorstellen dat een ander de standaard crosshair fijner vind.
Als dirty bomb speler ben ik mijn eigen crosshair gewend, en vrijwel iedereen in DB gebruikt een custom crosshair omdat de standaard crosshair en ironsights niet allen goed centered zijn.
We fixen ons eigen game, en ik fix battlefield ook voor mijzelf. :)

Je heb duidelijk wel meer "dan een ander kruisje". Je crosshair veranderen in een andere kleur kan ik mij nog wel vinden (deed/doe ik vaak ook, bv in CS) maar een crosshair ALTIJD, in een overlay, op je beeld gaat best ver.
Zephyer schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:53:
Is het zelfde, heel old skool en gaat erg (in mijn ogen te) ver om een voordeel te halen die niet zo bedoeld is (stift, plakkertje, typex het doet allemaal het zelfde). Ik weet, ik kan het zelf ook doen maar cheats installeren kan ik ook zelf doen.... 8)

Sommige wapens dan unscoped (dichtbij) schieten geeft wel heel veel voordeel (bv. de Selbstlader 1916) waar je nu het op gevoel moet doen en pas een crosshair "ziet" als je iemand raakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ach, in 2001 had ik ook met watervaste stift een stip gemaakt op mijn dikke CRT monitor om no scope te kunnen AWP'en in CS 1.1. M'n vader was er alleen wat minder blij mee :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Ook logisch dat zoiets veroordeeld wordt door mensen die het niet gebruiken. Kijk jij vertelt het nu op dit forum maar in-game weten mensen niet dat je dat gebruikt en dat is gewoon krom. Mensen gaan twijfelen aan hun eigen aim terwijl die helemaal niet slechter hoeft te zijn dan die van jou.
Daarnaast is het veel nobeler om het niet te gebruiken en te pleiten voor meer mogelijkheden om in de game zelf je crosshair te modden.
Zo kan ik bijvoorbeeld nooit een red-dot gebruiken omdat ik die gewoonweg niet kan zien.. Net als de andere sights in bf1 die rood zijn. Ook de radium sight kan ik niet goed zien.

Maar concluderend: Misschien is het niet volgens de regels cheaten maar het is zeker moreel verwerpelijk. Een echte tryhard speelt gewoon de game zoals hij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

RedBad9 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:18:
Ook logisch dat zoiets veroordeeld wordt door mensen die het niet gebruiken. Kijk jij vertelt het nu op dit forum maar in-game weten mensen niet dat je dat gebruikt en dat is gewoon krom. Mensen gaan twijfelen aan hun eigen aim terwijl die helemaal niet slechter hoeft te zijn dan die van jou.
Daarnaast is het veel nobeler om het niet te gebruiken en te pleiten voor meer mogelijkheden om in de game zelf je crosshair te modden.
Zo kan ik bijvoorbeeld nooit een red-dot gebruiken omdat ik die gewoonweg niet kan zien.. Net als de andere sights in bf1 die rood zijn. Ook de radium sight kan ik niet goed zien.

Maar concluderend: Misschien is het niet volgens de regels cheaten maar het is zeker moreel verwerpelijk. Een echte tryhard speelt gewoon de game zoals hij is.
Grappig dat men denkt dat de vorm van een crosshair zoveel invloed heeft op aim..

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
fynrd1 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:20:
[...]

Grappig dat men denkt dat de vorm van een crosshair zoveel invloed heeft op aim..
Grappig dat je niet het enorme verschil ziet tussen het standaard model zoals in het geposte filmpje en het effect wat dat heeft op een mogelijke 1 vs. 1 in de game. Tuurlijk er zijn tal van factoren die invloed hebben maar elke voordeel dat je hebt maakt de onbalans groter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb een Asus MG279Q waarbij ik hardwarematig vanuit de monitor een permanente crosshair in het midden van mijn scherm kan tonen, die kan ik groen of rood maken, heel fel zelfs :) Ik kan ook verschillende vormen doen, kruisje rondje, whatever...Allemaal mooi vanuit de monitor. Dus ik pwn iedereen in hardcoremodus en ik multikill Deloeks, Tsurany en Foodie88 met 1 goed gemikte no-scope Martini shot achter elkaar :P

(ik gebruik het overigens nooit. Vreselijk irritant zo'n lelijke monitor-crosshair in mijn beeld :N)

[ Voor 6% gewijzigd door Deathchant op 17-02-2017 16:44 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Pff, ben ik de enige die de planes wel een beetje inbalanced vind nog steeds?

Ik kan toch redelijk vliegen vind ik. Vooral de fighters zijn mijn favoriet. Maar hoe rete veel kogels ik toch wel niet in een andere plane moet schieten? Laat staan in een bomber, dat is helemaal belachelijk. En die guns die achterop de andere vliegtuigen zitten die maaien mij met een goede streak letterlijk binnen 5 seconden neer. Letterlijk. Voelt toch niet helemaal jofel

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
unfor schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:56:
[...]

Ik zou de monitor nog uitzetten als dat een voordeel zou geven. :)

Het enige discutabele in BF1 is dat je met een aantal wapens compleet ADS kan negeren en daardoor die eerste 200 ms al in de pocket hebt om accuraat te schieten in een vuurgevecht. Helaas is dat een direct gevolg van foutief gamedesign imho, want je moet als dev er rekening mee houden dat mensen ouderwets stickers gaan plakken etc.

Al die hulpmiddelen (70 euro muis, 25 euro muismat, mechanisch toetsenbord, 144 hz scherm, 150+ locked fps, low settings, goede internetverbinding, markC mousefix etc etc) zijn net zo goed 'oneerlijk', maar laten we wel wezen. In een game als CSGO etc ga je daar van profiteren, BF1 is toch al een random casual game met een brakke engine. De invloed van al dan niet een extra crosshair ga je niet terugzien op het scorebord op de lange termijn, gewoon quality of life dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:36
Sinds deze week mijn BF1 games aan het streamen via twitch, wel leuk om te doen ook al kijkt er vooralsnog geen hond :) Wat ik een erg handige functie vind is dat je de video na of tijdens de stream direct kan uploaden naar je YouTube kanaal.

Oke je kan natuurlijk ook direct op youtube streamen maar toch.. Meer mensen die streamen hier?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:59:

Ik kan toch redelijk vliegen vind ik. Vooral de fighters zijn mijn favoriet. Maar hoe rete veel kogels ik toch wel niet in een andere plane moet schieten? Laat staan in een bomber, dat is helemaal belachelijk. En die guns die achterop de andere vliegtuigen zitten die maaien mij met een goede streak letterlijk binnen 5 seconden neer. Letterlijk. Voelt toch niet helemaal jofel
Planes zijn waardeloos gebalanceerd. De rear guns op attackplanes en bombers zijn zwakker dan de front guns van een fighter. Een bomber uitschakelen met enkel een fighter is zeer lastig als er een goede reargunner op zit. Is er geen rear gunner dan kan de piloot gewoon switchen om de fighters van zich af te houden.
Met de fighter kan je beter gewoon infantry afmaken met je trench spikes, dat is enorm simpel om te doen. Waarom zou je je bezig houden met bombers of attack planes?
Daarnaast krijg je toch geen kills tegenover andere vliegtuigen, iedereen springt er uit als ze doorhebben dat ze verliezen, ook al zijn ze buiten de combat zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:44:
[...]

Planes zijn waardeloos gebalanceerd.
Ik snap niet dat die Model-10A shotgun nog niet aangepakt is. Gisteravond ook weer, Model-10A op dikke afstand schiet gewoon 80% van mijn Health weg, leek wel een sniper hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Kan ook een slug geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
zijn er meer mensen die in eens last hebben van dat battlefield steeds vast loopt. had ik nooit last van en nu vanavond al 3 potjes achter elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 17:24:
[...]

Ik snap niet dat die Model-10A shotgun nog niet aangepakt is. Gisteravond ook weer, Model-10A op dikke afstand schiet gewoon 80% van mijn Health weg, leek wel een sniper hit.
Ach, shotguns mogen van mij op zich best sterk zijn. Het probleem zit hem eerder in mappen zoals Argonne Forest waarbij shotguns en SMG's de enige echt viable wapens zijn in die bunkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Mu.siQ schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:59:

Ruim afstand houden van je doelwit (ze willen nog wel eens op de rem gaan staan als ze een gunner hebben) want van dichtbij is die gunner pas echt effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
Ik heb het de afgelopen week niet echt gevolgd allemaal, ben te druk met werk. Nog veel verbeteringen met de patch of is het een typische battlefield patch waarbij er andere dingen gesloopt worden? :P

YouTube

Pagina: 1 ... 63 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.