Foodie88 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:41:
[...]
Echter zijn er een hoop spelers die met een Selbstlader M1916 oid op 10 meter afstand het keer op keer van een Automatico verliezen en dan huilend op het forum hun beklag doen dat hij overpowered is. Dat is helaas de trieste waarheid.
Ik schiet voornamelijk met de Selbstlader en ja ik vind het behoorlijk irritant dat ik altijd door automatico's omgelegd wordt, maar de Automatico is alles behalve overpowered. Deze is extreem snel en werkt het beste tot 10-20 meter, maar daarna wordt ie al moeilijker door de stevige recoil en dan mag je blij zijn als je 1 vijand omgelegd krijgt. Ik zit graag midden in de actie als medic, dus ik moet het op de koop toenemen dat ik het (bijna) nooit kan winnen van een Automatico. Dus nee, absoluut niet overpowered, maar gewoon uitstekend in close combat en waardeloos op medium-long range, net als de shotguns, en dan blinkt die selbstlader weer uit

Dus als ik mijn medic tactics zou verschuiven naar medium of medium long-range, dan zou ik in het voordeel zijn

Maar ja, dan kan ik minder mensen reviven, dus volgens mij moet je je playtactics gewoon aanpassen. Ik kies ervoor om dat niet te doen en meer óp de actie te zitten zodat ik meer kan reviven en medpacks gooien, maar ik accepteer dat er een grotere kans is dat ik zelf ga liggen.
Zit je veel in zeer close combat, heb je meer kans met de M1907SL vanwege de snelle, automatische ROF, but it doesn't get any better, gewoon omdat je tegen de close-combat-range-probabilities zit van de medic. Als de automatico beschikbaar zou zijn als medic, dan zou iedereen medic zijn

Puur tactics zou ik zeggen.
Dus mij zul je deze comment nooit horen maken