Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:16

-tom-562

Oliesjeik

Paniohitus schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 08:32:
hebben jullie dat ook soms, een avond dat het gewoon niet wil lukken op de een of andere manier.... Dat je het gevoel hebt dat je een soort constante pech heb. Vraag me af waar dat aan ligt, minder focus oid?
Gisteravond zo'n avond, 4 of 5 potjes gespeeld en volgens mij allemaal halverwege afgekapt. Continu pech, retard team etc., dan kan ik echt pissig worden

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-08 11:21
hebben jullie dat ook soms, een avond dat het gewoon niet wil lukken op de een of andere manier.... Dat je het gevoel hebt dat je een soort constante pech heb. Vraag me af waar dat aan ligt, minder focus oid?
Of gewoon iets minder alcohol drinken tijdens het gamen, zal vast ook helpen 😋😋😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat ken ik zeker. en het gekke is dat je denkt dat je niks anders doet dan normaliter maar toch ben je elke keer als een noob de sjaak. Gekke is dat het soms spelers zijn waar je vaker tegen gespeeld hebt (tegen gekomen op de server) normaal hun powned en dan op een dag als vandaag zelf iedere keer het haasje bent.
Toch benieuwd waar het aan kan liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Dat heeft toch iedereen, als ik na een lange vermoeiende dag werken een pot ga gamen dan word ik ook door de grootste newbies afgeknald. :)

Koude handen is ook een recept voor failure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:22
unfor schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 16:52:
Dat heeft toch iedereen, als ik na een lange vermoeiende dag werken een pot ga gamen dan word ik ook door de grootste newbies afgeknald. :)

Koude handen is ook een recept voor failure.
Inderdaad, koude handen. Met koude handen raak ik ook helemaal niets viel me laatst op. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Ja toennet nog. Kep 2 rondjes gespeeld. Ik raakte weer 0,0 terwijl ze in mijn vizier stonden (gewehr m95, Selbstlader, MP18). Ligt ook aan mij dan denk ik als het met elk geweer zo is ;) Dus 3e potje maar 2 minuten gespeeld en besloten te quitten. Heeft geen zin zo.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:17
Als je een battlepack opent, en de game gaat naar het loading screen, is je battlepack weg?
Deju, 3 x voorgehad, en ik had dus weer 0 staan. Maar is de skin in je inventory gesaved?

Ps. balacing werkt van geen hol. 4 of 5 potjes gespeeld, een paar echt gedomineerd en een paar echt zwaar slaag gehad. Nooit zelfs maar in de buurt van 50/50

[ Voor 30% gewijzigd door kazzzdafke op 11-02-2017 21:01 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Deathchant schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 18:43:
[...]

Ja toennet nog. Kep 2 rondjes gespeeld. Ik raakte weer 0,0 terwijl ze in mijn vizier stonden (gewehr m95, Selbstlader, MP18). Ligt ook aan mij dan denk ik als het met elk geweer zo is ;) Dus 3e potje maar 2 minuten gespeeld en besloten te quitten. Heeft geen zin zo.
Soms krijg ik het gevoel dat ze dingen aan het proberen zijn via de server files.
Speel back to basic en had steeds het gevoel out of sync te zijn, ik spring over een hek en boem
dood door headshot, zie vijand vol in mijn iron sight, vuur 4 kogels af en alles mis, velen waren
aan het klagen dat ze niets konden raken terwijl het een vaste groep is die back to basic speelt cq
geen noobs.

Weet iemand of er server patches zijn, voorheen werd je nog op de hoogte gehouden door isp maar nu is het geheim?
Ik gooi het op een netcode probleem, dat wat ik zie is niet wat de vijand ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb het al dagen. Oké vandaag ging het eindelijk soms weer beetje redelijk. Maar meestal sta ik redelijk bovenaan, laatste dagen ergens halverwege en verliest mijn team elk potje.

Er werd hier geklaagd over dat selbstlader niet heel nauwkeurig is. Ik had net van een dode medic een selbstlader marksman gepakt, en die is inderdaad niet heel nauwkeurig. Gelukkig maar ook, met dat magazijn en dat vizier, als hij wel nauwkeurig was dan had die echt alles op middenlange afstand gedomineerd.

[ Voor 23% gewijzigd door Sissors op 11-02-2017 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-09 14:44

cptbuttlick

Team green

Ik word altijd helemaal suf van deze game.
Raken is een pain in the ass.
Lijkt wel of alles mis gaat terwijl ik ze echt wel vol in vizier heb.
Cs go is moeilijk , maar deze is echt absurd wat het niet echt leuk meer maakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• unfor
Zeau, dit was wel weer goed voor de nodige hackusations :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Qz0BHkk1EVu5Xy1IKxFLALWp/medium.png

en zo beginnen is altijd lekker:

[ Voor 18% gewijzigd door unfor op 12-02-2017 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Bij jouw is alles altijd raak, kan niet anders dan hacks zijn hehehe.

Is dat alleen met vehicle of ook als soldier? best wel veel kills ten opzichte van de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
^ Party Truck. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

unfor schreef op zondag 12 februari 2017 @ 01:29:
Zeau, dit was wel weer goed voor de nodige hackusations :P

[afbeelding]

en zo beginnen is altijd lekker:

[video
Gisteravond toevallig een potje gespeeld met een hacker, die toen ik eruit ging al op 240-1 zat. Zweefde onzichtbaar door de lucht en killde iedereen met tank-wapens/ luchtaanvallen etc. Cheaters die voor enorme kill-aantallen gaan vallen snel door de mand, want ze moeten wel alles inzetten wat hun cheat toestaat. Ik vermoed dat een cheater zelfs met cheats (die onder de radar blijven) nog best moeite heeft met het spel...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:02
cptbuttlick schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 23:06:
Ik word altijd helemaal suf van deze game.
Raken is een pain in the ass.
Lijkt wel of alles mis gaat terwijl ik ze echt wel vol in vizier heb.
Cs go is moeilijk , maar deze is echt absurd wat het niet echt leuk meer maakt.
Pak een wapen die je prettig vind, zoek dekking en blijf uit de combat zone. Zorg dat je alles goed overziet en ga dan schieten. Support en kills zijn dan goed te doen.

Of pak een mortar, daarmee sloop & kill je de hele tent :+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:50
Of pak een automatico, shortrange pak je dan opeen alles. Ik ben een absolute noob (kijk nu de boel af als medic in het tweakers/discord team) maar dat scheelde voor mij echt heel veel....

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Mortar en alles killen is overated hoor.
Je moet al kiezen tussen AIR of HE Mortar.

Voor mij is Squad helpen heel belangrijk, dus op maps met veel tanks etc.. altijd HE.

Als je wat klevvere tegenstanders hebt, komen ze je al snel opjagen hoor en zal je niet lang kunnen knallen.

Maar het kan wel een tactisch voordeel zijn (als je ze nog gebruikt als een leeghoofd om proberen extra kills te krijgen omdat je sucked in support class bij CQB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Ik er toevallig iets bekend over servers met een sniper limiet?

Zou de gameplay een stuk aangenamer maken in bijvoorbeeld operations. Momenteel als ik je een hoek loopt ben je in 1 klap een schietschijf voor de kampeer toeristen daar boven op de berg, tent aan tent aan tent.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
ikbengoofy schreef op zondag 12 februari 2017 @ 18:50:
Ik er toevallig iets bekend over servers met een sniper limiet?

Zou de gameplay een stuk aangenamer maken in bijvoorbeeld operations. Momenteel als ik je een hoek loopt ben je in 1 klap een schietschijf voor de kampeer toeristen daar boven op de berg, tent aan tent aan tent.
Sniper limit (als in, per class een limiet instellen) gaat er komen maar alleen op custom servers. Officiële servers gaan dit sowieso niet krijgen en dat is maar goed ook.

Ik haatte altijd de servers met een sniper limiet in eerdere titels. Je hebt veel last hebt van snipers in het andere team en jij wilt als goede sniper met ze afrekenen maar dat gaat niet omdat een aantal noobs die op een bergje liggen de sniper slots bezet houden, dat is ook enorm irritant!

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Foodie88 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 20:28:
[...]

Sniper limit (als in, per class een limiet instellen) gaat er komen maar alleen op custom servers. Officiële servers gaan dit sowieso niet krijgen en dat is maar goed ook.

Ik haatte altijd de servers met een sniper limiet in eerdere titels. Je hebt veel last hebt van snipers in het andere team en jij wilt als goede sniper met ze afrekenen maar dat gaat niet omdat een aantal noobs die op een bergje liggen de sniper slots bezet houden, dat is ook enorm irritant!
Ook zeker waar. Meestal ga ik ze dan ook opzoeken met een sniper. Of ik ga lucky Luck style te paard over ze heen lopen. ook best effectief.

Beide manieren weerhouden mij ervan een punt te cappen. en ik eigenlijk (te) veel kampeerplekken aan het bezoeken ben. En ik hou niet eens van kamperen, letterlijk en figuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 19:57
Feit is dat als er weinig/minder snipers zijn, je er minder last van hebt. Ook is de jacht op 2-3 snipers prettiger dan de jacht op 12 snipers.

Verder komt het de aanvallende partij ten goede, ik haat het zo als m'n team voor de helft bestaat uit snipers. Kamperende figuren nemen nu eenmaal geen vlaggen in.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:40
Voor alle duidelijkheid....

Heb een discord account aangemaakt. Nu gewoon een groep binnen vallen, vragen of je kan joinen en iemand toevoegen om in de party te komen?? enzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Layumi schreef op zondag 12 februari 2017 @ 21:16:
Voor alle duidelijkheid....

Heb een discord account aangemaakt. Nu gewoon een groep binnen vallen, vragen of je kan joinen en iemand toevoegen om in de party te komen?? enzo??
Ja.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:40
Helder, klinkt btje brutaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
NiGeLaToR schreef op zondag 12 februari 2017 @ 21:05:
Feit is dat als er weinig/minder snipers zijn, je er minder last van hebt. Ook is de jacht op 2-3 snipers prettiger dan de jacht op 12 snipers.

Verder komt het de aanvallende partij ten goede, ik haat het zo als m'n team voor de helft bestaat uit snipers. Kamperende figuren nemen nu eenmaal geen vlaggen in.
Ja dat dus, als attacker loop je er ook overheen. Te makkelijk met al die egoistische kampeerders. Verpest de balance enorm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Daarstraks tijdens ons discord potje, het toppunt van n00b campers gezien..

2 snipers lagen elk op 2m van elkaar af te campen, en wilt lukken dat ze niet tot hetzelfde team behoorden... zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op zondag 12 februari 2017 @ 23:47:
Daarstraks tijdens ons discord potje, het toppunt van n00b campers gezien..

2 snipers lagen elk op 2m van elkaar af te campen, en wilt lukken dat ze niet tot hetzelfde team behoorden... zucht.
Snipers zijn ook de grootste ziekte van Battlefield. Het kan echt een hele match verzieken als een van de partijen teveel snipers heeft. Vaak zijn ze inderdaad te blind om te zien wat er om hun heen gebeurt.

Maar de gemiddelde blueberry is ook erg weinig waard. Vaak hebben ze geen idee wat ze moeten doen, lopen ze achter de vlag te verdedigen en hopen ze dat de rest van het team zich wel opoffert.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Tsurany schreef op zondag 12 februari 2017 @ 23:56:
[...]

Snipers zijn ook de grootste ziekte van Battlefield. Het kan echt een hele match verzieken als een van de partijen teveel snipers heeft. Vaak zijn ze inderdaad te blind om te zien wat er om hun heen gebeurt.

Maar de gemiddelde blueberry is ook erg weinig waard. Vaak hebben ze geen idee wat ze moeten doen, lopen ze achter de vlag te verdedigen en hopen ze dat de rest van het team zich wel opoffert.
Niet alleen blue berries, was wat aan het klagen, krijg je te horen git gud, kijk je in de score lijst staat die op 9 kills en 2 deaths helemaal onderin de lijst, iemand die dus alleen maar met zijn kdr bezig is.
10 minuten later begint hij te janken over het team, pffffffff
Ik heb vol begrip dat als je nog weinig ervaring hebt dat je dan nog niet close combat aan durft maar anderen het vuile werk laten doen, daarvan profiteren en ook nog opscheppen er over daar heb ik een gruwelijke hekel aan.

Over blinde snipers gesproken:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dJTCxqBEZhM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hier ook nog eentje... Dit kan toch niet zonder cheat?

https://www.facebook.com/...79499912/?hc_ref=NEWSFEED

[ Voor 115% gewijzigd door kazzzdafke op 13-02-2017 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik zie geen gekke dingen in de video, geen zichtbaar 'snappen' op de target. Hij lijkt gewoon echt te richten zonder hulp, ofwel, lijkt mij gewoon een goede speler. Met dat wapen is 1 keer raken, 1 kill op die afstand. Meeste reacties wijzen ook op aim-assist (niet op pc), hoewel ik niet precies weet hoe die functie werkt en is aan te zetten voor Xbox en PS4 dacht ik....

[ Voor 13% gewijzigd door Paniohitus op 13-02-2017 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik nog wel het ergste vind zijn comments zoals dit:

Jessica White That's epic!!! But we all know whoever this is they must spend their life and all their time and put every ounce of energy into this game and similar games.. you can't get that good without loads of practice.. probably sat there without showering for like weeks and sat in their boxers and socks 😂😂😂 which isn't so epic lol...

Oftewel zodra iemand goed is in een spel zal hij wel een zielig leven hebben. Zie je in Battlefield 1 chat ook vaak, als iemand level 100 is of iemand maakt flink wat kills is het direct een no life zonder vrienden, werk en een eigen huis.

Het is geen hacker, kerel speelt gewoon op de Playstation. Wellicht met muis en toetsenbord?
https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/psn/NiXBroccoli
Als je enkel met de SMLE Infantry speelt mag je er ook wel goed mee zijn na 10.000 kills.

[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 13-02-2017 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 19:57
Tsurany schreef op maandag 13 februari 2017 @ 08:46:

Oftewel zodra iemand goed is in een spel zal hij wel een zielig leven hebben. Zie je in Battlefield 1 chat ook vaak, als iemand level 100 is of iemand maakt flink wat kills is het direct een no life zonder vrienden, werk en een eigen huis.
Je realiseert je dat dit jaloezie is he? :-)

En zelfs als het oprecht neerbuigend is, dan nog: geloof mij, mensen die gamen en bijvoorbeeld kunnen coden zijn doorgaans succesvoller dan mensen die 20 bier kunnen zuipen in de kroeg. Wat leuker is, mag ieder zelf bepalen :+

* NiGeLaToR heeft een half jaar studie vertraging opgelopen omdat ik zo nodig #3 met m'n team op de EU-ladder van CS:S competitie moest staan. Epische tijd.

En game nog steeds wekelijks. Scherpt m'n gedachte, houdt m'n reactiesnelheid op peil en geeft lekkere afleiding. Ik kan er dus wel respect voor hebben, iemand tegenkomen die meer tijd heeft om te gamen dan ikzelf.. zou ook wel meer willen gamen :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Mijn qoute "dit kan toch niet zonder cheat" was mss iets te krachtig en komt anders over dan ik zou willen :)

Ik wil best geloven dat er inderdaad spelers zijn die ZO goed zijn, echter zie ik sommige targets helemaal niet, terwijl deze kerel ze direct in het vizier krijgt en in minder dan 0,5 sec 1 shot neerlegt.
Ik kan dat moeilijk geloven, en wss omdat ik zelf niet zo goed ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
kazzzdafke schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:02:
Mijn qoute "dit kan toch niet zonder cheat" was mss iets te krachtig en komt anders over dan ik zou willen :)

Ik wil best geloven dat er inderdaad spelers zijn die ZO goed zijn, echter zie ik sommige targets helemaal niet, terwijl deze kerel ze direct in het vizier krijgt en in minder dan 0,5 sec 1 shot neerlegt.
Ik kan dat moeilijk geloven, en wss omdat ik zelf niet zo goed ben :)
Combinatie van kwaliteit van filmpje, platform, redelijk goede speler en ja, ik ben het met Tsurany eens, dit ziet eruit als muis en keyboard i.c.m. met console aim assist. Je snapt dan heel iets op je targets dus als je eerst half richt en dan meteen ADS en schieten, dan zul je 'm in de bovenborst raken. De meeste mensen gebruiken geen muis en toetsenbord op de consoles dus je bent al snel heel erg in het voordeel. Daarom vind ik cross platform play ook altijd zo leuk (voor mezelf dan). Altijd mooi, die console peasants afknallen die geen enkele kans hebben met hun inferieure control sticks :+

Het kan ook een momentopname zijn. Vrijwel iedereen kan een filmpje monteren waarin het lijkt alsof 'ie een goddelijke speler is, door de juiste momenten te kiezen en op een bepaalde manier te monteren. Er was een tijdje terug nog een filmpje van een player hier in het thread en daarbij 'zag' je een goddelijke speler maar de stats vertelden een heel ander verhaal.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Wat ik nog wel het ergste vind zijn comments zoals dit:

Jessica White That's epic!!! But we all know whoever this is they must spend their life and all their time and put every ounce of energy into this game and similar games.. you can't get that good without loads of practice.. probably sat there without showering for like weeks and sat in their boxers and socks 😂😂😂 which isn't so epic lol...

Ik zit soms ook de mopperen dat ik vroeger zoveel beter was in shooters omdat ik toen veel meer tijd had om te gamen. Nu vele malen minder en merk dat wel. Van poll positie uitgemaakt worden voor cheater naar halverwege de ladder net aan een positieve K/D hebben. :9

Ook omdat de meeste al rondlopen als Arnold Schwarzenegger en ik net aan mijn 1ste unlocks heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Foodie88 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:24:
[...]

Combinatie van kwaliteit van filmpje, platform, redelijk goede speler en ja, ik ben het met Tsurany eens, dit ziet eruit als muis en keyboard i.c.m. met console aim assist. Je snapt dan heel iets op je targets dus als je eerst half richt en dan meteen ADS en schieten, dan zul je 'm in de bovenborst raken.
Dit kan idd wel wat verklaren. Geen PS dus ik zou het niet weten. Dus daar werkt een lichte aimbot mee met de speler..?
Als je dan cross platform speelt, en je komt tegen een PS4 speler met muis en toetsenbord, ben je toch ook gechareld, want zij hebben die auto aim?

PS.
wat is jullie keyboard layout om te spelen?
Ik merk regelmatig dat wanneer ik wil reloaden, ik ofwel de 4 heb (mijn mortar) of de F van melee weapon.
Nog zo een aantal zaakjes waarbij ik me niet echt lekker voel, maar het is te lang geleden om me te herinneren hoe ik het vroeger deed :)
Dus voorstellen?

[ Voor 18% gewijzigd door kazzzdafke op 13-02-2017 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:36:
[...]

Dit kan idd wel wat verklaren. Geen PS dus ik zou het niet weten. Dus daar werkt een lichte aimbot mee met de speler..?
Als je dan cross platform speelt, en je komt tegen een PS4 speler met muis en toetsenbord, ben je toch ook gechareld, want zij hebben die auto aim?

PS.
Ik merk regelmatig dat wanneer ik wil reloaden, ik ofwel de 4 heb (mijn mortar) of de F van melee weapon.
Nog zo een aantal zaakjes waarbij ik me niet echt lekker voel, maar het is te lang geleden om me te herinneren hoe ik het vroeger deed :)
Dus voorstellen?
Ik heb zowel mijn primary als mijn secundary wapen op de duimknoppen zitten en reload op het indrukken van de scroll wiel. Zo hoef ik geen vinger op te offeren om snel te kunnen wisselen of te reloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Paniohitus schreef op maandag 13 februari 2017 @ 08:26:
[...]

Ik zie geen gekke dingen in de video, geen zichtbaar 'snappen' op de target. Hij lijkt gewoon echt te richten zonder hulp, ofwel, lijkt mij gewoon een goede speler. Met dat wapen is 1 keer raken, 1 kill op die afstand. Meeste reacties wijzen ook op aim-assist (niet op pc), hoewel ik niet precies weet hoe die functie werkt en is aan te zetten voor Xbox en PS4 dacht ik....
[...]

Het is geen hacker, kerel speelt gewoon op de Playstation. Wellicht met muis en toetsenbord?
https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/psn/NiXBroccoli
Als je enkel met de SMLE Infantry speelt mag je er ook wel goed mee zijn na 10.000 kills.
Weet je wat gek is... voor elk schot zoomt ie in (veel te snel om te mikken) dus het ziet er naar uit dat hij minimaal een script gebruikt. Ook zie je echt wel duidelijk dat ie aim assist heb... maar dat heb je eenmaal op een console ;)

Volgens mij speelt ie wel met een joypad. Het gaat "te recht" links/rechts met kijken. Al weet ik niet of een muis + toetsenbord combo dat ook doet als je die (via zo'n uitbreiding) op een console aansluit. Wat ik wel weet dat via sommige van die (muis+tb) uitbreidingen mogelijk is om (bv. no-recoil en andere) scripts te draaien. Een middelmatige muis speler op de pc, zal op een console met een muis op een server heersen...

[ Voor 3% gewijzigd door NINjak op 13-02-2017 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
[...]

De muis/keyboard gebruikers op console gebruiken een soort interface om het aan te kunnen sluiten, de interface vertaalt vervolgens de muisbewegingen naar virtuele stickbewegingen. Ik kan me niet voorstellen dat dit even goed werkt als native muis en toetsenbord met raw input, op PC - zelfs met die auto aim.
PS.
Dus voorstellen?
Ik gebruik de standaard layout, ben helemaal niet van die knoppen op mijn muis of iets dergelijks.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Foodie88 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:30:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat dit even goed werkt als native muis en toetsenbord met raw input, op PC - zelfs met die auto aim.
Ik ken toevallig iemand die Destiny speelt met muis + keyboard op Ps4, werkt vlekkeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

PS.
Dus voorstellen?
De auto aim op de consoles was bij de launch echt belachelijk afgesteld, het zou nu iets beter moeten zijn, maar dat leverde idd dit soort filmpjes op.

Wat de lay-out betreft, gewoon old school Quake ESDF ;)

Ik stel alles altijd dusdanig in dat ik de belangrijkste functies allemaal tegelijk kan doen op elk moment zonder dat m'n movement en aim ook een seconde in de knel komt.

Movement (edsf), jump (mouse2), crouch(space), prone (v))
Spot (A)
Reload (mwheel up)
ADS (Lctrl)
Sprint (Lshift)
Nades (w)
Melee (g)
Gadget 1 en 2 (mouse3 en mouse4)
Primary/Secondary wapen (q)

Hoe mensen met de, sinds Half-Life 1, default settings kunnen spelen is me echt een raadsel, er zit totaal geen logica in de standaard wasd configuratie wat mij betreft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:41
Apart, zit daar nog enige redenatie achter? Het lijkt me toch ten allen tijde langzamer om je pink naar Lctrl te brengen dan mouse2 (RMB) in te drukken waar je vinger toch al op rust? ADS wil je toch altijd zo snel mogelijk doen terwijl een jump iets minder kritisch is?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RubenDJ schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:14:
[...]

Apart, zit daar nog enige redenatie achter? Het lijkt me toch ten allen tijde langzamer om je pink naar Lctrl te brengen dan mouse2 (RMB) in te drukken waar je vinger toch al op rust? ADS wil je toch altijd zo snel mogelijk doen terwijl een jump iets minder kritisch is?
Jawel, ik wil tijdens het schieten m'n muis zo accuraat mogelijk hebben en m'n hand zo ontspannen mogelijk, daarom maar 1 knop tegelijk gebruiken.

Rennen en ADS zijn niet tegelijk te gebruiken, dus m'n pink rust altijd op ctrl, tenzij ik sprint. In het sprinten/bukken/springen/strafen pak ik relatief veel voordeel ten opzichte van de meeste spelers in het ontwijken van kogels. Helemaal met die bezopen OP vault animaties kan je onkwetsbaar lachen in BF1 met muurtjes en ramen. Gooi tijdens/na de animaties nog wat crouches er doorheen en de game/vijand weet echt niet hoe die het moet hebben. :D

Bovendien weet je meestal wel waar de vijand vandaan komt/kan komen, meestal staat de ADS al wel klaar indien noodzakelijk. :)

ps. Maar het blijft een kwestie van persoonlijke voorkeur en natuurlijk een hoop gewenning van games waarin movement minstens zo belangrijk was/is als aim.

[ Voor 6% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 13-02-2017 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0mcd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-08 10:21
Foodie88 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:30:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat dit even goed werkt als native muis en toetsenbord met raw input, op PC - zelfs met die auto aim.
Het grote verschil met de PC zit erin dat je nogsteeds gebonden bent aan de maximale turn speed van je controllers. hoewel je dit vrij hoog kan zetten richt je dus minder snel, daarom zie je hem ook meer strafen dan draaien om zijn schot te richten.
[...]

PS.
Dus voorstellen?
Aim assist komt er basicly op neer dat wanneer een tegenstander in jou crosshair komt, dat je crosshair er als het ware achteraan trekt. Dat gebruikt hij dus om het laatste beetje van zijn schot af te stellen met een snelle ADS.

Voor controls WASD met C als crouch, lctrl prone en melee op mouse4. Heb reload een tijdje op mouse gehad ipv melee maar daar kon ik niet zo aan wennen. Als je vaak verkeerd drukt is het misschien wel een optie voor jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ADS = mouse 2
Throw grenade = onderste duim knop (mouse 3)
Push to talk discord/ts = mouse 4
Movement = wsad
Jump/enter vehicle/deploy parachute = E
Spot = Q
Sprint/steady scope = L Alt
Melee/bayonet charge = L shift
Use/open doors = space
Prone = Z
Gasmask = T

Ik kan maar niet wennen aan jump op de spatiebalk :|

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:21
Snowflake incoming...
Sinds Terminator: Future Shock (1995)

Vooruit: A
Achteruit: Z
Links: L-Shift
Rechts: X
Springen: S
Prone: c
Croush: spatie
...

Alleen bij Operation Flashpoint (en later Arma) uitzonderingen gemaakt, omdat er wel erg veel knoppen bij kwamen kijken

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Crouch begint overigens steeds belangrijker te worden, ik zie veel goede spelers voorbij sliden en dat geeft ze echt een voordeel.
Ik gebruik het nog niet echt, moet mijn key setup nog eens wat aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:06:
Crouch begint overigens steeds belangrijker te worden, ik zie veel goede spelers voorbij sliden en dat geeft ze echt een voordeel.
Jup, het is een beetje het nieuwe dolphin diven aan t worden, viel mij ook al op en het werkt best prettig. Vooral om hoeken van trenches en bunkers zijn t gratis kills lijkt het.

Het is me nog niet helemaal duidelijk of het ook consistent in combinatie met prone te gebruiken is, daarvoor speel ik het niet genoeg.
steveman schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:55:
Snowflake incoming...
Sinds Terminator: Future Shock (1995)

Vooruit: A
Achteruit: Z
Links: L-Shift
Rechts: X
Springen: S
Croush: spatie
...

Alleen bij Operation Flashpoint (en later Arma) uitzonderingen gemaakt, omdat er wel erg veel knoppen bij kwamen kijken
Damn impressive layout, die kende ik nog niet. Lijkt me wel een behoorlijke vingeroefening om bij de meeste knoppen te komen eerlijk gezegd. Maar herkenbaar wat Arma betreft, ook de enige game waar ik een uitzondering voor maak om met de default keys te spelen. Daarvoor zijn er té veel keybinds voor veels te veel functies, voertuigen etc.

[ Voor 37% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 13-02-2017 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Toevallig gister mijn crouch verplaatst van de lcrtl naar spatie en jump van de spatie naar lalt, tot nu toe een succes en zeker aan te raden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb knife ook op duimknop van mijn muis zitten, en spotten op L Alt, maar verder heb ik alles op default staan.

Crouch slide heb ik wel andere zien doen, maar ik ging er eigenlijk vanuit dat dat meer een animatie was om lag (prediction) goed te krijgen, maar dat zit dus echt in het spel zelf ook.

[ Voor 45% gewijzigd door Sissors op 13-02-2017 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit net de lifestream te kijken over die ribbons maar kennelijk moet iedereen level 100 zijn. Je krijgt per 5 weapon kills een ribbon, dat is echt simpel verdienen. Daarnaast per 5 airplane kills een ribbon, in een trench fighter stromen de kills en dus ribbons dan binnen in operations games.

Ach, dan gaan in ieder geval die class ranks lekker vlot. Helaas krijg je niet de rank toegekend die je zou moeten hebben dus iedereen gaat vanaf rank 10 verder.

En je kan met 8 base wapens nu 500 kills halen en dan krijg je een bijzondere codex en 25000xp. Klinkt veel maar dat is voor de meeste spelers niet meer dan een of twee potjes spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 13-02-2017 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op maandag 13 februari 2017 @ 22:43:
Zit net de lifestream te kijken over die ribbons maar kennelijk moet iedereen level 100 zijn. Je krijgt per 5 weapon kills een ribbon, dat is echt simpel verdienen. Daarnaast per 5 airplane kills een ribbon, in een trench fighter stromen de kills en dus ribbons dan binnen in operations games.

Ach, dan gaan in ieder geval die class ranks lekker vlot. Helaas krijg je niet de rank toegekend die je zou moeten hebben dus iedereen gaat vanaf rank 10 verder.

En je kan met 8 base wapens nu 500 kills halen en dan krijg je een bijzondere codex en 25000xp. Klinkt veel maar dat is voor de meeste spelers niet meer dan een of twee potjes spelen.
Je moet rank 100 zijn om ribbons te krijgen? Wat een gebakken lucht weer. Ik snap dat soort keuzes echt niet, dat vind ik kunstmatig oprekken van de playtime. Werkelijk waar, ik begrijp niet waarom ze niet gewoon voor de BF3/BF4 route gaan, dat was gewoon prima.

Ze moeten eens gaan begrijpen dat je niet steeds geforceerd het wiel opnieuw hoeft uit te vinden.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foodie88 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 23:38:
[...]

Je moet rank 100 zijn om ribbons te krijgen? Wat een gebakken lucht weer. Ik snap dat soort keuzes echt niet, dat vind ik kunstmatig oprekken van de playtime. Werkelijk waar, ik begrijp niet waarom ze niet gewoon voor de BF3/BF4 route gaan, dat was gewoon prima.

Ze moeten eens gaan begrijpen dat je niet steeds geforceerd het wiel opnieuw hoeft uit te vinden.
Nee dat niet. Ik bedoel dat DICE iedereen op level 100 wilt hebben door nog meer XP weg te geven in rondes zoals ribbons en codexes. Kennelijk moet het allemaal erg snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Viel mij laatst ook op in wat filmpjes op youtube. Heb toen nog speciaal gekeken of er een key-binding voor was die ik nog neit gezien had :P Helaas niet.
Hoe doen ze het dan precies, rennen en dan crouchen?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Crouch tijdens het rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op maandag 13 februari 2017 @ 23:51:
[...]

Nee dat niet. Ik bedoel dat DICE iedereen op level 100 wilt hebben door nog meer XP weg te geven in rondes zoals ribbons en codexes. Kennelijk moet het allemaal erg snel gaan.
Ik snap 'm, dan had ik het verkeerd begrepen.
In BF3 en 4 was er ook de 'Zouzou jump', een glitch waarmee je hiermee nog meer voordeel kunt behalen. Ik heb even gezocht maar ik geloof niet dat het in BF1 kan.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het helemaal gehad met die Battlepacks. Ik heb deze revisie drie keer de Huot Vimy Ridge en drie keer de Selbstlader Veteran Soldier gekregen. Statistisch gezien is die kans zo ontzettend klein en toch lukt het. Dat zou nog niet het ergste zijn als ik niet hooguit een battlepack per 20 rondes krijg. Dit ligt ver onder het te verwachten gemiddelde van elke 5 a zes rondes.
Ik weet niet wat voor algoritme er achter zit maar dit voelt verre van random aan...

In ieder geval is de patch live en hebben ze het party systeem gefixt...

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 14-02-2017 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Party systeem gefixt? nu raak ik nieuwsgierig...

Krijgen we nu netjes ingame een melding voor invites en krijg je niet meer zo'n enorme melding ingame?

[ Voor 52% gewijzigd door PerlinNoise op 14-02-2017 10:22 ]

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:21
Vooruit: w
Achteruit: s
Links: a
Rechts: d
Springen: Spatie
Croush: shift (?)
Schieten: Lmouse
Zoom: Rechtermuis
Volgend wapen: scroll down
Granaat: G
Gasmasker: Mouse 7 (bij de ringvinger)
Reload: R
gadgets: 3 & 4 (waarbij altijd de gadget die kan killen op 3 staat) Ik zit te twijfelen dit ook op de muis te zetten.

Eigenlijk nog een oude CoD4 indeling.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:10:
Ik heb het helemaal gehad met die Battlepacks. Ik heb deze revisie drie keer de Huot Vimy Ridge en drie keer de Selbstlader Veteran Soldier gekregen. Statistisch gezien is die kans zo ontzettend klein en toch lukt het. Dat zou nog niet het ergste zijn als ik niet hooguit een battlepack per 20 rondes krijg. Dit ligt ver onder het te verwachten gemiddelde van elke 5 a zes rondes.
Ik weet niet wat voor algoritme er achter zit maar dit voelt verre van random aan...

In ieder geval is de patch live en hebben ze het party systeem gefixt...
De hoeveelheid dubbelen die je krijgt is inderdaad beschamend. Helemaal gekmakend en hangt totaal af van RNG. Het toppunt was wel de 10x Battlepack Monster code die ik een keer had, waarin ik 6 dubbele kreeg...

Heb je ergens patch notes gezien? Ik kan ze niet vinden namelijk. Ben wel benieuwd welke balancing dingen ze nu weer verkloot 'gefixed' hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Foodie88 op 14-02-2017 10:51 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
Foodie88 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:51:
[...]

De hoeveelheid dubbelen die je krijgt is inderdaad beschamend. Helemaal gekmakend en hangt totaal af van RNG. Het toppunt was wel de 10x Battlepack Monster code die ik een keer had, waarin ik 6 dubbele kreeg...

Heb je ergens patch notes gezien? Ik kan ze niet vinden namelijk. Ben wel benieuwd welke balancing dingen ze nu weer verkloot 'gefixed' hebben.
Volgens een topic op het BF forum zijn ze gelijk aan de CTE patch, geen idee of dat klopt. Er staat een link naar een Duitse site die het zou moeten bevestigen, maar die doet het niet hier.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Nieuwe patch heeft toch nog heel wat issues... :/ lijkt het zo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
Tankiej schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:04:
[...]

Volgens een topic op het BF forum zijn ze gelijk aan de CTE patch, geen idee of dat klopt. Er staat een link naar een Duitse site die het zou moeten bevestigen, maar die doet het niet hier.. :o
Dat is mooi klote, vanwege de move naar nog meer random spread op een aantal wapens. Ik had juist gehoopt dat ze hier nog vanaf zouden zien.

Daarnaast, waren die patchnotes juist niet bedoeld om eerst getest te gaan worden in de CTE? Maar nee, DICE pusht ze meteen maar naar de main game, omdat het kan!

Het gaat echt de verkeerde kant op met de balancing van BF1. Elke patch nerfen ze een aantal dingen behoorlijk en buffen ze enkele dingen een beetje. Als dit nu in balans was, no pun intended, dan zou het wel werken. Nu gaat echter de gemiddelde kracht van de wapens elke patch een stukje achteruit. Ze kunnen veel beter meer zwakkere wapens gaan buffen in plaats van steeds maar de 'sterksten' te nerfen.

Het eeuwige gejank dat de Hellriegel en de Automatico te sterk zouden zijn, snap ik echt niet. Ja, ze worden veel gebruikt en zijn in CQB enorm goed. Dat is het nou juist: je zit vaak in een situatie waarin die wapens goed zijn maar dat betekent niet dat het wapen overpowered is!

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update notes: https://www.battlefield.com/news/update-notes

MAJOR UPDATE: RIBBONS
You will now be able to collect Ribbons as you play. There are 20 different Ribbons to collect, and each time you get a Ribbon you also receive a 300XP. The Ribbons are designed to promote good teamplay and playing the objective. If you have suggestions for other Ribbons you’d like us to add, we’re always listening! This is just the beginning.

Ik heb even die ribbons bekeken en ik snap de keuze echt niet. Het zijn nu 20 ribbons waarvan 18 stuks gerelateerd zijn aan het maken van kills. Geen enkele flag capture ribbon of andere objective gerelateerde ribbons. De enige 2 "teamwork" ribbons zijn squad suppression en squad spot.
Persoonlijk heb ik hier wel voordeel aan aangezien kills maken wel in mijn straatje ligt. Echter zou juist teamwork zoals resupply en healing veel meer beloond mogen worden.

MAJOR UPDATE: CLASS MAX RANKS
The new max Class Rank will now be 50. At every 10 new Class Ranks you'll receive a Battlepack, and when you hit 50, you will be granted some extra nice Class flair in the kill card to taunt your fallen foes. There will also be Dog Tags that you can unlock as you progress towards max Class Rank 50

Die class rank 50 is leuk maar ik zit met support en medic al op level 50, assault op level 46 en enkel scout pas op 22. Pilot heb ik ook al de 50 gehaald en tanker zit ik op 39. Wellicht is dit een bug, dan hoop ik dat ze het snel fixen. Ik heb de battlepacks en dog tags niet gekregen in ieder geval.

MAJOR UPDATE: ELITE CODICES
It is now possible to unlock an Elite Codex for eight of the available primary weapons in the game. All you need to do is get 500 more kills per applicable weapon. Not only will you get a shiny Elite Codex, but you will also be awarded 25,000 bonus XP. Not bad when you’re chasing those new Class Ranks.

De elite codexen zullen ook geen probleem worden, op de M1909 na aangezien dit voor support een waardeloos wapen is. De ander is gelukkig de Madsen wat weer een extreem simpel wapen is. Voor assault hebben ze de Automatico en de M97 shotgun gekozen, voor medic de M1916 Selbstlader en de M1907 SL en voor scout de SMLE en de Gewehr 95, wapens waar je ook relatief makkelijk kills mee maakt.

Dit is waarschijnlijk wel weer gehaald voordat de levelcap omhoog gaat waardoor ik feitelijk niks aan die XP boosts hebt. Typisch weer iets om de rest van de spelers op level 100 te krijgen. Of in ieder geval zo snel mogelijk boven level 70 om alle unlocks te hebben.

Al met al leuke toevoegingen maar enkel gericht om zo veel mogelijk XP weg te geven voor het maken van kills. Net even snel gespeeld. 30 support kills is 3x 10kill ribbon, 4x support ribbon en 6x LMG ribbon. Aan 300 XP per stuk is dat 3900XP erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:41
Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:10:
Hier hetzelfde hoor, die skin voor de Huot heb ik ook al zeker 4x gehad. Tevens krijg ik bijna altijd pistol skins.. de enige legendary die ik heb is de Edelweiss voor M95 en de Savoia voor de Automatico. Voor de Selbstlader heb ik nog nooit een skin gekregen.
Improved cavalry victim experience. You should no longer get killed by cavalry using a saber from multiple meters away.
Ben wel benieuwd wat ze hiervoor gedaan hebben. Ik wijtte dat altijd aan netcode, immers word ik altijd vanaf meer dan 10 meter door een saber gekilled terwijl ik er zelf geen kills mee maak als ik niet bovenop de enemy sta.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
Ik was in de veronderstelling dat er een voting system voor de volgende map bij zou zitten. Maar ze dit niet terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:56:

Die class rank 50 is leuk maar ik zit met support en medic al op level 50, assault op level 46 en enkel scout pas op 22. Pilot heb ik ook al de 50 gehaald en tanker zit ik op 39. Wellicht is dit een bug, dan hoop ik dat ze het snel fixen. Ik heb de battlepacks en dog tags niet gekregen in ieder geval.
Hoe kom je op 50? Het levelen vanaf 10 begint pas sinds vandaag? Althans ik ga gewoon naar 11 en alles wat ik hiervoor had telt niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedBad9 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:19:
[...]

Hoe kom je op 50? Het levelen vanaf 10 begint pas sinds vandaag? Althans ik ga gewoon naar 11 en alles wat ik hiervoor had telt niet mee.
Het staat op twee plekken in het spel. Op het ene stuk staat level 10, andere stuk die andere levels. Patch is totaal niet getest dus. Gevolg is wel dat ik voor sommige classes geen ranks omhoog kan gaan nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:28:
[...]

Het staat op twee plekken in het spel. Op het ene stuk staat level 10, andere stuk die andere levels. Patch is totaal niet getest dus. Gevolg is wel dat ik voor sommige classes geen ranks omhoog kan gaan nu :(
Ik denk dat 'ie gewoon uitgaat van de hoeveelheid XP die je al voor die class verzameld hebt en vervolgens dit deelt op het XP per level benodigd. Dat gaat uiteraard fout voor de mensen die al veel meer XP hadden verzameld dan de hoeveelheid benodigd voor rank 10. Lijkt me prima dat je meteen je 'echte' rank krijgt maar uiteraard niet dat je rewards overslaat die je in de tussentijd had moeten krijgen.

Als het ranken echt vandaag zou beginnen, zou het wel zuur zijn voor mensen die al ontzettend veel tijd in een class hebben zitten. Die zijn dan net zo ver als iemand die rank 10 net heeft gehaald.

Weer zo'n faalmoment. Waarom niet eerst op de CTE testen? Dit zijn té grote veranderingen om hopeloos in de soep te laten lopen. Dit is juist hetgene waar de CTE voor bedoeld is.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foodie88 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:34:
[...]

Ik denk dat 'ie gewoon uitgaat van de hoeveelheid XP die je al voor die class verzameld hebt en vervolgens dit deelt op het XP per level benodigd. Dat gaat uiteraard fout voor de mensen die al veel meer XP hadden verzameld dan de hoeveelheid benodigd voor rank 10. Lijkt me prima dat je meteen je 'echte' rank krijgt maar uiteraard niet dat je rewards overslaat die je in de tussentijd had moeten krijgen.

Als het ranken echt vandaag zou beginnen, zou het wel zuur zijn voor mensen die al ontzettend veel tijd in een class hebben zitten. Die zijn dan net zo ver als iemand die rank 10 net heeft gehaald.

Weer zo'n faalmoment. Waarom niet eerst op de CTE testen? Dit zijn té grote veranderingen om hopeloos in de soep te laten lopen. Dit is juist hetgene waar de CTE voor bedoeld is.
Om eerlijk te zijn moet dit al getest zijn voor het naar de CTE gaat. Iedere software engineer moet snappen dat je hiervoor een paar testscenario's opstelt, waarbij je de meest veelvoorkomende scenario's pakt, en deze per release test. Het lijkt wel alsof ze dit incrementeel opleveren maar geen regressietest uitvoeren op het finale product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:28:
[...]

Dat had ik nog niet gezien. Het ziet er sowieso allemaal heel amateuristisch uit. De end of round screens werken niet bij mij bijvoorbeeld. Zoiets kun je toch gewoon testen voor je het released..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Foodie88 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:27:
[...]

Dat is mooi klote, vanwege de move naar nog meer random spread op een aantal wapens. Ik had juist gehoopt dat ze hier nog vanaf zouden zien.

Daarnaast, waren die patchnotes juist niet bedoeld om eerst getest te gaan worden in de CTE? Maar nee, DICE pusht ze meteen maar naar de main game, omdat het kan!

Het gaat echt de verkeerde kant op met de balancing van BF1. Elke patch nerfen ze een aantal dingen behoorlijk en buffen ze enkele dingen een beetje. Als dit nu in balans was, no pun intended, dan zou het wel werken. Nu gaat echter de gemiddelde kracht van de wapens elke patch een stukje achteruit. Ze kunnen veel beter meer zwakkere wapens gaan buffen in plaats van steeds maar de 'sterksten' te nerfen.

Het eeuwige gejank dat de Hellriegel en de Automatico te sterk zouden zijn, snap ik echt niet. Ja, ze worden veel gebruikt en zijn in CQB enorm goed. Dat is het nou juist: je zit vaak in een situatie waarin die wapens goed zijn maar dat betekent niet dat het wapen overpowered is!
Overpowered? :P De Hellriegel wordt lang niet meer zoveel gebruikt als tijdens de release, en de Automatico is verre van overpowered IMO :P Met veel geluk kan je 2 enemies killen met 1 magazijn. Overpowered vind ik 'm echt niet, het ding moet het vooral hebben van de enorm hoge ROF

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:37:
[...]

Om eerlijk te zijn moet dit al getest zijn voor het naar de CTE gaat. Iedere software engineer moet snappen dat je hiervoor een paar testscenario's opstelt, waarbij je de meest veelvoorkomende scenario's pakt, en deze per release test. Het lijkt wel alsof ze dit incrementeel opleveren maar geen regressietest uitvoeren op het finale product.
Uiteraard, dat ben ik volledig met je eens. Ik heb echter het vermoeden dat EA hierachter zit te pushen en dat DICE er ook van baalt om dit soort updates te pushen zonder ze voldoende te testen. EA zal wel hebben gemeend dat ze zich druk maken om de playeraantallen en dat dit maar zo snel mogelijk moest.

Het was veel logischer geweest om dit pas met de release van DLC 1 te brengen. Het is prima om t.o.v. de eerste titels de frequentie van patches op te voeren maar dat heeft geen enkele zin als het meer sloopt dan fixt. Ik zei gisteren op Discord nog grappend tegen PreCon dat ik benieuwd was welke bugs ze nu weer zouden toevoegen. Helaas blijkt dat ook nog de waarheid..
-tom-562 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:40:
[...]

Overpowered? :P De Hellriegel wordt lang niet meer zoveel gebruikt als tijdens de release, en de Automatico is verre van overpowered IMO :P Met veel geluk kan je 2 enemies killen met 1 magazijn. Overpowered vind ik 'm echt niet, het ding moet het vooral hebben van de enorm hoge ROF
Dat vinden jij en ik inderdaad. Zoals ik zei is hij alleen 'overpowered' in de situatie waar je heel dicht bij de vijand staat en je moet je reloadmomenten zeer goed kiezen. Echter zijn er een hoop spelers die met een Selbstlader M1916 oid op 10 meter afstand het keer op keer van een Automatico verliezen en dan huilend op het forum hun beklag doen dat hij overpowered is. Dat is helaas de trieste waarheid.

[ Voor 26% gewijzigd door Foodie88 op 14-02-2017 13:43 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:31
hoe laat komen de servers ongeveer online?
en is er al wat meer informatie over een eventuele uitbreiding? (Of nieuwe map)

Het meeste heb ik nu wel gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foodie88 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:41:
[...]

Uiteraard, dat ben ik volledig met je eens. Ik heb echter het vermoeden dat EA hierachter zit te pushen en dat DICE er ook van baalt om dit soort updates te pushen zonder ze voldoende te testen. EA zal wel hebben gemeend dat ze zich druk maken om de playeraantallen en dat dit maar zo snel mogelijk moest.

Het was veel logischer geweest om dit pas met de release van DLC 1 te brengen. Het is prima om t.o.v. de eerste titels de frequentie van patches op te voeren maar dat heeft geen enkele zin als het meer sloopt dan fixt. Ik zei gisteren op Discord nog grappend tegen PreCon dat ik benieuwd was welke bugs ze nu weer zouden toevoegen. Helaas blijkt dat ook nog de waarheid..
Was dat grappend? Ik ben niets anders gewend van BF3 en BF4 :D Sommige bugs die gefixt zijn komen twee patches later weer terug :D
Aggressor schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:42:
hoe laat komen de servers ongeveer online?
en is er al wat meer informatie over een eventuele uitbreiding? (Of nieuwe map)

Het meeste heb ik nu wel gezien :P
Paar uur geleden? En DLC kan je zelf wel vinden luilak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:31
Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:43:
[...]

Was dat grappend? Ik ben niets anders gewend van BF3 en BF4 :D Sommige bugs die gefixt zijn komen twee patches later weer terug :D

[...]

Paar uur geleden? En DLC kan je zelf wel vinden luilak.
Hier nog steeds niet hoor :) maar goed.... we wachten het af.
en maart 2017 dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:43:
[...]

Ja, 'grappend' als in, boer-met-kiespijn-het-is-schandalig-maar-gewoon-waar-grappend :+

Sterker nog, het is in Battlefield normaal dat problemen die in een eerdere titel eindelijk gefixed zijn, in latere titels opeens weer terugkomen 8)7 Bijvoorbeeld dat probleem als je na het einde van de ronde doodgaat (o.a. in een vliegtuig of door gas), je een extra gratis death erbij krijgt.

[ Voor 30% gewijzigd door Foodie88 op 14-02-2017 13:51 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 10-09 19:28
RedBad9 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:15:
Ik was in de veronderstelling dat er een voting system voor de volgende map bij zou zitten. Maar ze dit niet terug?
Iemand hier al wat meer info over inderdaad :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Zephyer schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:56:
[...]

Iemand hier al wat meer info over inderdaad :)
Volgens de eerdere post van Tsurany alleen nog op de RSP servers. Dus aangezien vrijwel niemand een RSP server heeft zou je kunnen zeggen dat het nietszeggend is ;) Nog niet uitgerold voor de standaard servers maar ze kijken er naar verluidt wel naar.

[ Voor 14% gewijzigd door Foodie88 op 14-02-2017 13:59 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
#fail

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Gf2Nn7xvxcm5Vu9fj516LN5V/thumb.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dJLKF2MDhVqTDoTCIxEDBKQE/thumb.png

Omdat er bovenaan dus level 50 staat kan ik ook niet meer van class rank 10 naar class rank 11 gaan. Geen idee welke rank ik nu echt heb (gok 10).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0mcd
Tsurany schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:25:
#fail

[afbeelding]

[afbeelding]

Omdat er bovenaan dus level 50 staat kan ik ook niet meer van class rank 10 naar class rank 11 gaan. Geen idee welke rank ik nu echt heb (gok 10).
Alles behalve het customisation screen laat hogere ranks dan 10 zien, ook de app bijvoorbeeld. zo heb ik de meeste dingen in de 20. Ik gok dus dat ze eerder behaalde XP ook hebben meegerekend.
Enige manier om het te weten is om iemand te killen en vragen wat voor icoontje ze te zien krijgen bij je class! :P

Heb je nu niet de battlepacks en de tags ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Met 2 paracetamol kon ik even gamen... merkte echter niet echt verschil in wapens...?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Zag op Reddit deze:

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/BA6t433bzIb_JXKsVHzTcbVI4O__zaaat0Rw7mrRzoQ.jpg?w=1024&s=ec6e9bb1dbbdec9f10aaca010114d9ba

Way to go DICE, way to go.. hadden ze de end of round eindelijk gefixed, is het weer kapot!

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
J0mcd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:59:
[...]

Alles behalve het customisation screen laat hogere ranks dan 10 zien, ook de app bijvoorbeeld. zo heb ik de meeste dingen in de 20. Ik gok dus dat ze eerder behaalde XP ook hebben meegerekend.
Enige manier om het te weten is om iemand te killen en vragen wat voor icoontje ze te zien krijgen bij je class! :P

Heb je nu niet de battlepacks en de tags ?
Heb helemaal niks gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0mcd
Foodie88 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:13:
Zag op Reddit deze:

[afbeelding]

Way to go DICE, way to go.. hadden ze de end of round eindelijk gefixed, is het weer kapot!
Zolang je DX12 aan hebt staan werkt het nogsteeds erg traag en slecht. Zonder geen problemen meer aan mijn kant! hoop dat de DX12 problemen met de DLC eindelijk eens gefixt gaan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 10-09 19:28
Bij thuiskomst even kijken of Origin de update automatisch heeft gestart, de optie stond aan gisteravond maar je weet maar nooit 8)7

Daarnaas op de blote knietjes hopen dat de boel weer niet een week van de leg is ingame (qua stutters etc.)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
(jarig!)
Nice de night maps zijn ook gereleased! En zijn op PC beschikbaar op elke map en gamemode...

(Zonder geinen meer mensen last van dit probleem sinds de laatste patch? De game is niet echt speelbaar op deze manier :()

Afbeeldingslocatie: http://image.prntscr.com/image/d716cdbe708d4c7ea8affb0ce985792a.png

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
raiders schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:56:
Nice de night maps zijn ook gereleased! En zijn op PC beschikbaar op elke map en gamemode...

(Zonder geinen meer mensen last van dit probleem sinds de laatste patch? De game is niet echt speelbaar op deze manier :()

[afbeelding]
Is niet sinds patch, er zijn mensen die hier al sinds release last van hebben. Is het bij jou pas nu voor het eerst?

Ik heb er zelf in ieder geval nog nooit last van gehad.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
(jarig!)
Foodie88 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:58:
[...]

Is niet sinds patch, er zijn mensen die hier al sinds release last van hebben. Is het bij jou pas nu voor het eerst?

Ik heb er zelf in ieder geval nog nooit last van gehad.
Ja sinds vandaag. Ik heb het nog nooit eerder gehad. Nu in ieder geval de game even opnieuw instaleren en hopen dat het dan werkt.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Foodie88 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:41:
[...]
Echter zijn er een hoop spelers die met een Selbstlader M1916 oid op 10 meter afstand het keer op keer van een Automatico verliezen en dan huilend op het forum hun beklag doen dat hij overpowered is. Dat is helaas de trieste waarheid.
Ik schiet voornamelijk met de Selbstlader en ja ik vind het behoorlijk irritant dat ik altijd door automatico's omgelegd wordt, maar de Automatico is alles behalve overpowered. Deze is extreem snel en werkt het beste tot 10-20 meter, maar daarna wordt ie al moeilijker door de stevige recoil en dan mag je blij zijn als je 1 vijand omgelegd krijgt. Ik zit graag midden in de actie als medic, dus ik moet het op de koop toenemen dat ik het (bijna) nooit kan winnen van een Automatico. Dus nee, absoluut niet overpowered, maar gewoon uitstekend in close combat en waardeloos op medium-long range, net als de shotguns, en dan blinkt die selbstlader weer uit ;) Dus als ik mijn medic tactics zou verschuiven naar medium of medium long-range, dan zou ik in het voordeel zijn ;) Maar ja, dan kan ik minder mensen reviven, dus volgens mij moet je je playtactics gewoon aanpassen. Ik kies ervoor om dat niet te doen en meer óp de actie te zitten zodat ik meer kan reviven en medpacks gooien, maar ik accepteer dat er een grotere kans is dat ik zelf ga liggen.
Zit je veel in zeer close combat, heb je meer kans met de M1907SL vanwege de snelle, automatische ROF, but it doesn't get any better, gewoon omdat je tegen de close-combat-range-probabilities zit van de medic. Als de automatico beschikbaar zou zijn als medic, dan zou iedereen medic zijn ;) Puur tactics zou ik zeggen.

Dus mij zul je deze comment nooit horen maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Foodie88 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:13:
Zag op Reddit deze:

[afbeelding]

Ja, had ik ook, de battlepacks verschenen niet, en de meeste emblems bleven grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deathchant schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 17:46:
[...]

Ik schiet voornamelijk met de Selbstlader en ja ik vind het behoorlijk irritant dat ik altijd door automatico's omgelegd wordt, maar de Automatico is alles behalve overpowered. Deze is extreem snel en werkt het beste tot 10-20 meter, maar daarna wordt ie al moeilijker door de stevige recoil en dan mag je blij zijn als je 1 vijand omgelegd krijgt. Ik zit graag midden in de actie als medic, dus ik moet het op de koop toenemen dat ik het (bijna) nooit kan winnen van een Automatico. Dus nee, absoluut niet overpowered, maar gewoon uitstekend in close combat en waardeloos op medium-long range, net als de shotguns, en dan blinkt die selbstlader weer uit ;) Dus als ik mijn medic tactics zou verschuiven naar medium of medium long-range, dan zou ik in het voordeel zijn ;) Maar ja, dan kan ik minder mensen reviven, dus volgens mij moet je je playtactics gewoon aanpassen. Ik kies ervoor om dat niet te doen en meer óp de actie te zitten zodat ik meer kan reviven en medpacks gooien, maar ik accepteer dat er een grotere kans is dat ik zelf ga liggen.
Zit je veel in zeer close combat, heb je meer kans met de M1907SL vanwege de snelle, automatische ROF, but it doesn't get any better, gewoon omdat je tegen de close-combat-range-probabilities zit van de medic. Als de automatico beschikbaar zou zijn als medic, dan zou iedereen medic zijn ;) Puur tactics zou ik zeggen.

Dus mij zul je deze comment nooit horen maken ;)
Waarom pak je niet gewoon de Autoloading Extended? Medium/close range op de frontlinie, heerlijke accurate en hoge RPM. Bovendien genoeg kogels om 3 a 4 man per clip te pakken. Beetje peaken, beetje pre-fireren en ze lekker in je kogels laten lopen als ze pushen door een off-angle te pakken. Weinig wapens geven zoveel bevrediging na een multi-kill vind ik zelf. :)

Ik heb wel het idee dat ik en menigeen met mij, het meest doodga door de automatico en de shotgun. Dat geeft veel mensen misschien ten onrechte het idee dat die wapens overpowered zijn. Snipers en support spelers zijn tohc minder dodelijk over het algemeen. De Hellriegel ging in het begin wel grijs trouwens, die nerf wordt erg op prijs gesteld hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Die autoloading extended heb ik ook gebruikt en is ook fijn en ook weinig recoil maar voor mijn gevoel doet ie minder damage (I know niet stats onderbouwde uitspraak) dan een Selbstlader. Ondanks de heftige bulletspread en recoil blijf ik toch hangen bij die Selbstlader. De 20+ kogels vind ik dan wel echt fijn. De autoloading extended heeft 16 bullets per clip... Dat is toch net echt op zo'n cruciaal punt dat ik voor mijn gevoel of wel of net niet aan reloaden denk. Dan gebruik ik liever de M1907SL tbh. Net die 5 kogels extra en automatisch schieten. Ik heb afgelopen week met de mondragon sniper geprobeerd maar 't voelt ook niet alsof 't beter lukt dan met de Selbstlader. De M1907SL ben ik nu aant gebruiken maar ik mis de scope nu al.... Maar goed, ik probeer 't een kans te geven aangezien ik meer closecombat doe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Foodie88
Na onze ervaring met de huidige stand van zaken gisteren, vond ik deze wel heel toepasselijk.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1I6KU2h.jpg

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Foodie88 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:57:
Na onze ervaring met de huidige stand van zaken gisteren, vond ik deze wel heel toepasselijk.

[afbeelding]
Is het zo slecht en is het nu dus BUGfield 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
NINjak schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 10:24:
[...]

Laat ik het zo zeggen, oude bugs zijn niet gefixed en er zijn veel nieuwe bijgekomen 8)7

De revive bug is er nog steeds, gebugde vehicle slots zijn er nog steeds, de battlepacks worden niet getoond in de end-of-round, op sommige plekken wordt de class rank incorrect getoond etc etc etc.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 14-09 09:35

beany

Meeheheheheh

NINjak schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 10:24:
[...]

Mwa, het is meer de zaken rondom de gameplay waar wat foutjes zitten. Het spelen zelf gaat, naar mijn idee, goed.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
beany schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 10:31:
[...]

Mwa, het is meer de zaken rondom de gameplay waar wat foutjes zitten. Het spelen zelf gaat, naar mijn idee, goed.
Zijn er nog wel verbeteringen te merken? Nee, wapen nerfs tel ik niet mee want dat is persoonlijke voorkeur en als de makers vinden dat er iets aangepast moet worden dan zal het wel zo zijn (komt echt niet door de "jankers" want die hou je altijd).

Spelers passen zich toch wel aan het spel en veranderingen en ja, die Martin Henry was toen echt OP (als je arm/been geraakt werd was je al dood) :+

Mogelijk vanavond (wel laat, zal wel rond 22:00 zijn) nog even knallen en kijken of het nog te doen is 8)

[ Voor 7% gewijzigd door NINjak op 15-02-2017 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 14-09 09:35

beany

Meeheheheheh

NINjak schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 10:52:
[...]

Zijn er nog wel verbeteringen te merken? Nee, wapen nerfs tel ik niet mee want dat is persoonlijke voorkeur en als de makers vinden dat er iets aangepast moet worden dan zal het wel zo zijn (komt echt niet door de "jankers" want die hou je altijd).

Spelers passen zich toch wel aan het spel en veranderingen en ja, die Martin Henry was toen echt OP (als je arm/been geraakt werd was je al dood) :+

Mogelijk vanavond (wel laat, zal wel rond 22:00 zijn) nog even knallen en kijken of het nog te doen is 8)
Verbeteringen... tja. Als je geen SSD hebt wel ja: tijdens het wachten tot het potje begint kan je geen voertuig meer selecteren. Dat kan pas als het rondje begint. Met een SSD had je het voordeel dat je als 1 van de eerste in de map kwam en daardoor een grotere kans had op een voertuig. Maar of dit een verbetering is....

Wat wel een verbetering is, is dat je na het potje niet meer ziet of je een battlepack hebt. Scheelt een hoop gekwek op discord :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 20:50
beany schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 10:58:
[...]

Verbeteringen... tja. Als je geen SSD hebt wel ja: tijdens het wachten tot het potje begint kan je geen voertuig meer selecteren. Dat kan pas als het rondje begint. Met een SSD had je het voordeel dat je als 1 van de eerste in de map kwam en daardoor een grotere kans had op een voertuig. Maar of dit een verbetering is....

Wat wel een verbetering is, is dat je na het potje niet meer ziet of je een battlepack hebt. Scheelt een hoop gekwek op discord :P
Dan is het nu diegene met de snelste muis en reflex die een voertuig kan nemen, is dit dan eerlijker?
Pagina: 1 ... 62 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.