Ik ben nu lvl 32 en ik begin (voor mijn part) het netjes aan te snappen
Ik speel vooral als support (of heel erg soms assault) en ondersteun dan ook mijn team. Minder close combats, veel meer suppressive fire, heel veel ammo uitdelen, vlaggen verdedigen...
Het is echt wel leuk op deze manier, zeker en vast wanneer je squad iets of wat ook mee wil... Dat er medics inzitten die snappen dat ze moeten healen, packs droppen als het heet wordt etc..
Ben wel van de Bar Storm naar de MG15 Suppression overgeschakeld. Lijkt voor mij VEEL beter te werken! K/D ratio zit nu eindelijk boven 1 en soms zelfs 2/1.
Edit: dat discord gedoe
[ Voor 9% gewijzigd door kazzzdafke op 04-02-2017 21:40 ]
Never ever financial advice...
Probeerde samen met een squad mate op Monte Grappa via C naar A te gaan langs de map grens en opeens een Heavy Tank die op ons leek af te komen.
Beide verstoppen en blijkt de Heavy Tank vanaf een positie bij de grens naar B te willen schieten.
Denk waarom niet en begin Incendiary Grenades op die tank te gooien en met ammo pouch constant bijvullen. Tank verreed niet terwijl ik maar damage bleef doen.
Heb dus een Heavy Tank op weten te blazen met niets anders dan Incendiaries omdat die niet bewoog =')
Client op pc installeren en het kanaal joinen, link staat volgens mij in de startpost van dit topic.kazzzdafke schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:35:
Net 3 rondjes conquest gespeeld, netjes alledrie in top 3 geëindigd..
Ik ben nu lvl 32 en ik begin (voor mijn part) het netjes aan te snappen
Ik speel vooral als support (of heel erg soms assault) en ondersteun dan ook mijn team. Minder close combats, veel meer suppressive fire, heel veel ammo uitdelen, vlaggen verdedigen...
Het is echt wel leuk op deze manier, zeker en vast wanneer je squad iets of wat ook mee wil... Dat er medics inzitten die snappen dat ze moeten healen, packs droppen als het heet wordt etc..
Ben wel van de Bar Storm naar de MG15 Suppression overgeschakeld. Lijkt voor mij VEEL beter te werken! K/D ratio zit nu eindelijk boven 1 en soms zelfs 2/1.
Edit: dat discord gedoeHoe werkt dat en.. MOET je daarvoor een micro hebben? Ik spreek niet zo graag, maar luister wel indien nodig
Mic hoeft niet, maar is wel handig.
Dan was die tankdriver behoorlijk stom hoor.Guido001 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:40:
Had vandaag een leuk momentje.
Probeerde samen met een squad mate op Monte Grappa via C naar A te gaan langs de map grens en opeens een Heavy Tank die op ons leek af te komen.
Beide verstoppen en blijkt de Heavy Tank vanaf een positie bij de grens naar B te willen schieten.
Denk waarom niet en begin Incendiary Grenades op die tank te gooien en met ammo pouch constant bijvullen. Tank verreed niet terwijl ik maar damage bleef doen.
Heb dus een Heavy Tank op weten te blazen met niets anders dan Incendiaries omdat die niet bewoog =')
[ Voor 24% gewijzigd door Uffeltje op 04-02-2017 21:43 ]
Vond ik ook. Was dan ook erg verbaasd dat ik de kill had xD
In (voice) kanaaltje Apples (en soms daaronder) zitten de BF1 spelers gewoon joinen en vragen wie je op Origin kan/mag toevoegen om mee te spelen (als ze al aan het spelen zijn).
Er zitten mensen bij die het niet trekken als er meer dan 5 man zitten te praten.Uffeltje schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 13:22:
Kunnen we die limiet van 5 personen niet verwijderen?![]()
[afbeelding]
Hectisch
Samen met: Nadser085, Baeny, Maykz0r en PerlinN0ise
En mensen die juist trekken als ze met meer dan 5 man zitten...Zephyer schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:42:
[...]
Er zitten mensen bij die het niet trekken als er meer dan 5 man zitten te praten.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Nu weer UP zie ik... maar ik ga maffenIndy91 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 23:20:
Klopt, servers down nu
Tja. Sommige idioten lopen te schreeuwen, maar ook met 10 man kan het rustiger zijn dan in een Squad van 5 man.CosmicMaik schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 23:07:
[...]
En mensen die juist trekken als ze met meer dan 5 man zitten...
Sommige schreeuwen niet maar blijven wel praten (over van alles, geen ingame info) maar die kan je ook zachter zetten zodat ze wat minder hoorbaar zijnUffeltje schreef op zondag 5 februari 2017 @ 00:08:
[...]
Tja. Sommige idioten lopen te schreeuwen, maar ook met 10 man kan het rustiger zijn dan in een Squad van 5 man.
Er zijn ook personen die helemaal geen game info geven en dat vind ik dan weer een beetje zinloos om mee in een kanaal te zitten.
[ Voor 43% gewijzigd door PerlinNoise op 05-02-2017 08:11 ]
Iedereen buiten sluiten? Meestal is er zat ruimte in Duff en anders zijn er genoeg andere kanalen waar mensen kunnen joinen. Anders even wat mensen ronselen die in je vriendenlijst staan.
[ Voor 70% gewijzigd door PerlinNoise op 05-02-2017 08:24 ]
Ik mute helemaal niemand, zet sommigen alleen wat zachter. Wat Faffie hiermee te maken heeft weet ik ook niet.PerlinNoise schreef op zondag 5 februari 2017 @ 08:17:
Zeg jij dan gewoon tegen Faffie dat je hem gemute hebt, omdat hij teveel "kletst".
Iedereen buiten sluiten? Meestal is er zat ruimte in Duff en anders zijn er genoeg andere kanalen waar mensen kunnen joinen. Anders even wat mensen ronselen die in je vriendenlijst staan.
Wilde alleen zeggen dat 5 man geen garantie voor rust is en dat je als zesde man binnenkomt het gewoon kut is.
Edit: ik denk dat het beter is als de limiet naar 6 wordt verhoogd. Zo is er altijd de mogelijkheid om te joinen en kan netjes worden verteld dat de zesde man niet wenselijk is. Dan kan die persoon weer netjes leaven en probleem opgelost.
[ Voor 16% gewijzigd door Uffeltje op 05-02-2017 11:25 ]
Waarom worden er nou namen genoemd? Als we het dan toch over faffie hebbenPerlinNoise schreef op zondag 5 februari 2017 @ 08:17:
Zeg jij dan gewoon tegen Faffie dat je hem gemute hebt, omdat hij teveel "kletst".
Ik heb tegen faffie zelf gezegd dat hij, bij mij, zachter staat omdat ik het spel wil horen en niet al zijn opmerkingen/verhalen die niets met het spel te maken hebben. Op een bepaald moment, in een game (veel later, op een andere dag), heb ik hem zelfs maar even helemaal ge-mute om met het spel bezig te zijn.
Helemaal cq. altijd ge-mute is niemand bij mij maar er zijn/waren wat uitzonderingen. Grotendeels om de ingame geluiden (voertuigen/paarden/voetstappen/enz.) te kunnen horen.
En daarom zijn de 5 man squad's perfectNINjak schreef op zondag 5 februari 2017 @ 11:26:
[...]
Waarom worden er nou namen genoemd? Als we het dan toch over faffie hebben
Ik heb tegen faffie zelf gezegd dat hij, bij mij, zachter staat omdat ik het spel wil horen en niet al zijn opmerkingen/verhalen die niets met het spel te maken hebben. Op een bepaald moment, in een game (veel later, op een andere dag), heb ik hem zelfs maar even helemaal ge-mute om met het spel bezig te zijn.
Helemaal cq. altijd ge-mute is niemand bij mij maar er zijn/waren wat uitzonderingen. Grotendeels om de ingame geluiden (voertuigen/paarden/voetstappen/enz.) te kunnen horen.
Niet als er iemand (of meerdere) in het kanaal zit welke niets, weinig, helemaal niks zegt of juist de hele tijd aan het lullen is. Dus een 5 man kanaal is geen zekerheidje op rust en orde.
Gisteren zat Perlinoise ook in een 5 mans kanaal, echter als 6e persoon (kan als moderator/admin) dus heeft ie zelf laten zien dat een 5 mans kanaal niet werkt
Op Suez terug kunnen komen van 1 vlag naar een overwinning met alle vlaggen.
Einde van het potje van 3 random gasten een bedankje gehad omdat ik revive, Aangaf via de chat naar welke vlag ze moesten gaan en vaak een vlag in mijn eentje behield waardoor we opeens een "backflag" hadden om te flanken.
Angelo NL / Global Cargo VTC
met je squad en soms pakt dat heel leuk uit, maak je internationale Bf vrienden mee.....
Vreemd dat daar ,zo ik hier lees , schijnbaar weinig gebruik van gemaakt wordt....
in 15 minuten 64 kills als support in operation, is dit mogelijk? Terwijl de rest maximaal 20 kills had?
Ik vind voip in bf1 zo slecht te verstaan, ik gebruik het soms met paar oude clanmates, vooral als het engelsluifel schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:02:
Ik maak gewoon gebruik van de voice chat van BF zelf,werkt perfect, je praat alleen
met je squad en soms pakt dat heel leuk uit, maak je internationale Bf vrienden mee.....
Vreemd dat daar ,zo ik hier lees , schijnbaar weinig gebruik van gemaakt wordt....
is heb ik goed geluid nodig om het te verstaan.
Het heeft zeg maar de kwaliteit van een oude telefoon( analoog)
[ Voor 57% gewijzigd door NLsandman op 05-02-2017 16:09 ]
Ik denk dat jij de uitzondering vormtluifel schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:02:
Ik maak gewoon gebruik van de voice chat van BF zelf,werkt perfect, je praat alleen
Ik had vanmiddag ook een cheater, stond met back to basics binnen no time op 22-0 met alleen maar headshots, ook door muren. Nadat mensen er wat van zeiden en hem gereport hadden, had hij z'n cheat wat minder sterk gezet ofzo, toen ging hij om de 10 kills ofzo dood
Vaak bu'j te bang!
Een keuze om deze op te rekken naar 6 is wellicht wel een idee als je wat wilt delen door erin te springen.
Het ziet er gewoon raar uit en (!) je moet even rekening houden met wie je joined vanuit Origin...
Mensen wel/niet muten en/of zachter zetten is een persoonlijke keuze. Daarin is iedereen vrij om het wel/niet door te geven aan de persoon.
Vandaag was het schering en inslag, 4 potjes gehad 4 verschillende cheaters, achter huisjes doodgeschoten in Monte Grappa, instant kills met selbstladers en 100% health. En allen deden ze niet hun best hun cheats te verbergen. Daar hadden we het afgelopen week nog over op discord dat 'de echte' daar wel zo goed in zijn om ze te verbergen.NLsandman schreef op zondag 5 februari 2017 @ 16:04:
Aaaaargh, zo zie je 4 maanden maar 1 cheater en nu in 2 dagen tijd al 4 gezien, zijn de cheats in de aanbieding ofzo?
in 15 minuten 64 kills als support in operation, is dit mogelijk? Terwijl de rest maximaal 20 kills had?
Ik hoop niet dat dit de trend wordt, anders is het spelplezier snel weg en stop ik ermee.
Cheatkiddies hebben het huiswerk af of zo? Frusties mogen eindelijk "op de computer" ?
[ Voor 29% gewijzigd door steveman op 05-02-2017 22:20 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Die halve kwam van vorige week, waar iedereen van zei dat ze hem moesten reporten en die gast die headshots van onmogelijke plaatsen deed, zat vandaag braaf in mijn team. Geen last van gehad, maar dus ook niet gebanned.
Gisteren de M95 Marksman 'ontdekt'. Die speelt wel erg lekker. Geen sweet spot, maar wel een snelle herlaad tijd, plus je kan door de scope blijven kijken. Verder heb ik het idee dat de kogel sneller is en in een rechtere baan blijft dan de andere snipergeweren.
Vaak bu'j te bang!
De M95 is inderdaad een topwapen. Sinds een tijd mijn nr. 1 sniper rifle en ongeveer de enige waar ik nog mee speel. Snelle reload en ook een voordeel dat je altijd alle 5 kogels tegelijk herlaadt.-tom-562 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:23:
Nu in het goeie topic
Gisteren de M95 Marksman 'ontdekt'. Die speelt wel erg lekker. Geen sweet spot, maar wel een snelle herlaad tijd, plus je kan door de scope blijven kijken. Verder heb ik het idee dat de kogel sneller is en in een rechtere baan blijft dan de andere snipergeweren.
Bullet drop is niet anders dan de andere rifles. De snelheid is gemiddeld met 620 m/s. De snelste is de Gewehr 98 met 880 m/s en de langzaamste de Martini Henry met 440 m/s.
Dichtstbijzijnde is de SMLE, die heeft niet die snelle reload en ook geen straight pull bolt maar wel een sweet spot en een kogelsnelheid van 740 m/s.
Verwijderd
Nadeel van de M95 is dat hij maar 75 damage heeft ipv 100, van de andere kan kun je wel lekker door blijven knallen. Ik gebruik hem vaak op de wat compactere maps. Persoonlijk ben ik meer een fan van de M1903, die heeft een lekker vlakke baan. Ik heb echter nog lang niet alle wapens unlocked dus misschien zit er nog wel wat mooiers tussen-tom-562 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:23:
Nu in het goeie topic
Let wel dat die 100 damage alleen in de sweet spot gehaald wordt. Mijn ervaring is dat maar een klein deel van mijn kills sweetspot kills zijn, dus de sweetspot heeft minder zin dan je zou denken. Vaak hebben enemies al damage of staan ze niet in de sweetspot. In de eerste situatie heb je de sweetspot niet nodig, in de tweede situatie moet je sowieso twee keer schieten. Een minimale damage van 75 is prima, want dat is precies de grens voor een assist counts as kill. Vaak 'tag' ik mensen met de M95 als ze al beschoten worden en laat dan andere mensen de kill halen. Scheelt tijd en ik krijg toch de killVerwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:36:
[...]
Nadeel van de M95 is dat hij maar 75 damage heeft ipv 100, van de andere kan kun je wel lekker door blijven knallen. Ik gebruik hem vaak op de wat compactere maps. Persoonlijk ben ik meer een fan van de M1903, die heeft een lekker vlakke baan. Ik heb echter nog lang niet alle wapens unlocked dus misschien zit er nog wel wat mooiers tussen
De bullet drop coëfficient is precies hetzelfde voor alle sniper rifles, dus de enige factor is de kogelsnelheid. Hoe hoger die snelheid is, hoe minder drop. Als dat het belangrijkste is, kun je het beste voor de Gewehr 98 gaan. Die heeft nog 60 m/s hoger dan de M1903. De M1903 vind ik één van de slechtste, de sweet spot is té ver weg. Zo ver staan de meeste vijanden niet, of je moet echt iemand zijn die het leuk vind om helemaal achteraan te campen.
Ik zie net trouwens dat Battlefieldtracker meer stats heeft toegevoegd. Het viel me op dat ik blijkbaar 100 keer MVP ben geweest, van totaal 378 matches gespeeld. Oftewel, van al mijn matches was ik 26,5% MVP. Niet slecht
[ Voor 6% gewijzigd door Foodie88 op 06-02-2017 15:56 ]
Verwijderd
Ik ben meestal wel van het langebaanschieten jaFoodie88 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:44:
[...]
Let wel dat die 100 damage alleen in de sweet spot gehaald wordt. Mijn ervaring is dat maar een klein deel van mijn kills sweetspot kills zijn, dus de sweetspot heeft minder zin dan je zou denken. Vaak hebben enemies al damage of staan ze niet in de sweetspot. In de eerste situatie heb je de sweetspot niet nodig, in de tweede situatie moet je sowieso twee keer schieten. Een minimale damage van 75 is prima, want dat is precies de grens voor een assist counts as kill. Vaak 'tag' ik mensen met de M95 als ze al beschoten worden en laat dan andere mensen de kill halen. Scheelt tijd en ik krijg toch de kill
De bullet drop coëfficient is precies hetzelfde voor alle sniper rifles, dus de enige factor is de kogelsnelheid. Hoe hoger die snelheid is, hoe minder drop. Als dat het belangrijkste is, kun je het beste voor de Gewehr 98 gaan. Die heeft nog 60 m/s hoger dan de M1903. De M1903 vind ik één van de slechtste, de sweet spot is té ver weg. Zo ver staan de meeste vijanden niet, of je moet echt iemand zijn die het leuk vind om helemaal achteraan te campen.
Ik zie net trouwens dat Battlefieldtracker meer stats heeft toegevoegd. Het viel me op dat ik blijkbaar 100 keer MVP ben geweest, van totaal 378 matches gespeeld. Oftewel, van al mijn matches was ik 26,5% MVP. Niet slecht
Vaak zorg ik er voor dat ik toch bij 2 vlaggen in de buurt ben en die kan cappen wanneer het er rustig is, gelijk een tripwire bommetje op de meest gebruikte route leggen om zo de eerste enemy weer aan te kunnen pakken die terug komt. Mooie map voor deze tactiek is bijvoorbeeld Ballroom Blitz (allied) en dan A+B in de gaten houden, soms D er ook nog bij pakken (buitenom) C is veel te chaotisch voor een scout en E ligt dan te ver van mij weg/te dicht bij de enemy spawn. Van de Duitse kant kan dit zelfde recept worden gedaan voor D+E en eventueel A of B.
Vaak zie ik ook dat mijn squad mates doorkrijgen dat ik een relatief veilige spawnplek ben om bovenstaande flags te cappen of wat verder van de hectiek te spawnen.
Ik snap 'mVerwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:27:
[...]
Ik ben meestal wel van het langebaanschieten ja
Vaak zorg ik er voor dat ik toch bij 2 vlaggen in de buurt ben en die kan cappen wanneer het er rustig is, gelijk een tripwire bommetje op de meest gebruikte route leggen om zo de eerste enemy weer aan te kunnen pakken die terug komt. Mooie map voor deze tactiek is bijvoorbeeld Ballroom Blitz (allied) en dan A+B in de gaten houden, soms D er ook nog bij pakken (buitenom) C is veel te chaotisch voor een scout en E ligt dan te ver van mij weg/te dicht bij de enemy spawn. Van de Duitse kant kan dit zelfde recept worden gedaan voor D+E en eventueel A of B.
Vaak zie ik ook dat mijn squad mates doorkrijgen dat ik een relatief veilige spawnplek ben om bovenstaande flags te cappen of wat verder van de hectiek te spawnen.
Je zou even moeten kijken naar de afstand waarop jouw enemies normaal staan. De M1903 heeft een sweet spot van 100 tot 150 meter, waar de Gewehr 98 een sweetspot van 80 tot 125 meter heeft. Voor de meeste mensen zullen er meer doelwitten in dat tweede bereik dan in dat eerste bereik staan.
Foodie88 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:44:
[...]

ez game ez life
[ Voor 9% gewijzigd door speedyjules07 op 06-02-2017 17:17 ]
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Met als kanttekening dat je al 317 uur gespeeld hebt. Jee, waar haal je de tijd vandaan haha
Prima dat je je menig geeft, maar er is net een moderator gekomen om alle discussie rondom jouw eerdere punten te verwijderen. Gaat dit nu weer dezelfde kant op? Deze opmerking voegt niets toe.Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 17:15:
Ik vind 37 euro wel veel voor battlefield 1
Je hebt helemaal gelijk haha, ik zit inmiddels een half jaar thuis wegens ziekte, ik werk halve dagen dus heb nogal zitten no-lifen de afgelopen tijd. Begin nu wel erg uit te kijken naar de eerste DLC.Foodie88 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 17:22:
[...]
Met als kanttekening dat je al 317 uur gespeeld hebt. Jee, waar haal je de tijd vandaan hahaDat is sinds de releasedag elke dag 3 uur!
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Probeer het eens met de minimap! Stel je minimap zoom afstand in op de bovengrens van je sweet spot. Dan spot je de tegenstander en kun je zien of hij in de sweet spot staat of niet.kazzzdafke schreef op maandag 6 februari 2017 @ 17:42:
Over snipen en die meters in BF: ik kan echt slecht afstand inschatten. Ok, via de knooppunten, maar voor de rest...?
Ik gebruik dat niet (vanwege M95) maar ik heb het op Reddit voorbij zien komen. Leek me wel praktisch!
Verwijderd
3.3 Ghz processor G4400
8 GB ddr4 ram
AMD Radeon R7
1 TB ssd disk
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2017 18:02 ]
Lees alle berichten van "[PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic" hieronder genoemd eens door, dan zie je dat je best wel een snelle processor en veel geheugen nodig hebt!Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 18:01:
ik geloof dat battlefield 1 eerst 59,99 was ik zeg gewoon dat ik de game best wil proberen ^^ maar eerst wil ik weten of ie op mijn systeem kan draaien zonder I7.
3.3 Ghz processor G4400
8 GB ddr4 ram
AMD Radeon R7
1 TB ssd disk
Verwijderd
bij specs staat minimaal een I3, ik ga zo effe nogmaals battlefield 3 installeren als ik die kan draaien en dat gaat soepel dan ga ik serieus effe nadenken over het aanschaffen van battlefield 1.
https://www.battlefield.c...efield-1/play-first-trial
Dan weet je zeker of je computer goed genoeg is. Heb ik ook gedaan, toen het spel aangeschaft. 2 week later toch maar een nieuwe MSI gekocht omdat ik eigenlijk niet meer op low wilde spelen maar op ultra.

[ Voor 12% gewijzigd door Twardt op 06-02-2017 20:17 ]
Verwijderd
Aanmelden en direct stop zetten? Zo moeilijk is het echt niet.Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 20:44:
ja dat heb ik gezien, maar die proefversie kan alleen als je lid wordt van EA access en dat kost 3 of 4 euro elke maand, en ik hou niet van vastzitten of aan dingen vastzitten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Netjes Foodie! Leuk altijd die stats. Ik zit op 45% op dit moment. Niet slecht voor een console gamer al zeg ik het zelf. Op de PS4 stond ik toendertijd op de 6e plek wereldwijd met MVP ribbons. Vandaar ook mijn overstap naar de PC om meer uitdaging te vindenFoodie88 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:44:
[...]
Heeft iemand een idee waar die "verstopplaats" is en waarom flares die persoon niet doen oplichten op radar?
E heeft een erg groot capture zone in het water zodat boten het ook kunnen cappen.Sjoepap schreef op maandag 6 februari 2017 @ 22:38:
Ik heb nu al een paar keer gehad dat er op Empire's edge iemand zich verstopt aan punt E. Vervolgens loop ik als een malle dat eilandje af met mijn teammaten (+scout flares overal) maar waar we ook kijken, kunnen die vijand niet vinden. Waarna we dan uiteindelijk maar afdruipen en de tegenstander het punt weer overneemt.
Heeft iemand een idee waar die "verstopplaats" is en waarom flares die persoon niet doen oplichten op radar?
Dus kan goed zijn dat die redelijk ver in het water zit.
Of een vliegtuig, daarmee kan je hem ook cappen.Guido001 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 22:42:
[...]
E heeft een erg groot capture zone in het water zodat boten het ook kunnen cappen.
Dus kan goed zijn dat die redelijk ver in het water zit.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik heb het op een I5 4200m, met 8gb en 750M 4gb kaart gespeeld. dat ging net op de lowest settings. dan had ik een fps van 25Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 23:09:
ik heb net deze video op youtube gevonden waarmee iemand met een G4400 processor de beta speelt dus het moet mogelijk zijn!!! YouTube: Battlefield 1 Open Beta (Intel pentium G4400+Gtx 750Ti+8Gb ram)
wat denken jullie gasten? ;')
vult het anders eens hier in: http://www.game-debate.com/can-I-run/?EA
Of doe zelf eens wat en installeer die proefversie.

Dat is echter wel gecompenseerd door een prachtig potje Ballroom Blitz. Ging echt de hele game gelijk op, geen behemoth voor beide partijen. Uiteindelijk met 1000-999 gewonnen, echt gaaf
Ah dat was het dus wat ik tegen kwam afgelopen weekend, stelletje ratten.RubenDJ schreef op maandag 6 februari 2017 @ 23:43:
Volgens mij is de LMG-1-hit-kill cheat in de aanbieding ofzo, ben er in het weekend en vanavond totaal wel 10 tegengekomenVaak de benet-mercie of mg15. Van echt grote afstanden pats in 1x dood. Ik was niet de enige die het op viel in ieder geval.
Dat is echter wel gecompenseerd door een prachtig potje Ballroom Blitz. Ging echt de hele game gelijk op, geen behemoth voor beide partijen. Uiteindelijk met 1000-999 gewonnen, echt gaaf
@ricolove,
Heb tot dat de phenom x6 uitkwam ook altijd dualcore gebruikt, games waren vroeger single threaded en was de gpu belangrijk, in bf1 is de gpu minder belangrijk, het meeste gebeurt met scripts en die zijn cpu afhankelijk, oa desctruction.
Ik kan the division ook met een athlon x2 @ 3.0 ghz en een r 270x spelen maar bf1 lukt gewoon niet.
Die 4 euro is voor het testen of multiplayer draait, zo niet heb je maar 4 euro verspeeld in plaats van er op te gokken dat je meteen 39 euro kwijt bent maar aangezien je toch niet wilt luisteren zoek het dan maar lekker zelf uit.
Wat zit je nou te drammen? Je vraagt om advies, en dat krijg je.Wat voor antwoord verwacht je dan?Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 23:30:
Ik ga geen 4 euro betalen voor 10 uur gamen dat heb je zo gedaan, 10 uur is niks misschien als er een demo was die je gratis kon spelen of 100 uur gamen dan is het de moeite waard... komop zeg nou zelf het geld groeit ook niet op mijn rug... moet ik een I5 gaan aanschaffen dan voor € 239 en dan ook nog eens 37 € gaan neertellen voor bf 1 dan zit ik alweer op 277 euro doe eens normaal.
Die I5 is wel gruwelijk snel maar dat komt niet doordat het een quadcore is dat komt door de nieuwe techniek die erin zit, vroegah was dualcore sneller dan quatcore.
Heb je al op game-debate gekeken?
Rico, Dit gezien en uitgeprobeerd?Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 00:38:
Graag zou ik wel van mensen in een post willen zien wat voor systeem ze hebben, met foto's ervan heeft iemand daar behoefte aan??
Dan kan iedereen zijn mooie systeem showen waarmee battlefield 1 wel goed op draait.
http://www.game-debate.com/can-I-run/?EA
of deze http://www.systemrequirem...ments/battlefield-1/13404Twardt schreef op maandag 6 februari 2017 @ 23:20:
[...]
Ik heb het op een I5 4200m, met 8gb en 750M 4gb kaart gespeeld. dat ging net op de lowest settings. dan had ik een fps van 25
vult het anders eens hier in: http://www.game-debate.com/can-I-run/?EA
Of doe zelf eens wat en installeer die proefversie.
[ Voor 5% gewijzigd door Paradox op 07-02-2017 00:43 ]
Ik heb core i7 2600K, 16GB Kingston hyper X, evga GTX970 FTW+ en het draait op een Crucial mx200 Ssd. Monitor is Asus MG279Q en speel dus alles op 2560x1440 alles op ultra. De antialiasing heb ik in-game op off gezet
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Volgens mij is het wel algemeen geaccepteerd dat de Intel eis vooral lijkt te zijn om de i7 verkopen op te krikken dan dat het echt noodzakelijk is. Als je de ultieme BF1 PC in elkaar wil zetten is het waarschijnlijk wel een idee, maar met gewoon een GTX1060 (en wat minder kan ook nog wel en dan gewoon prima draaien, dus niet op lowest) heeft echt geen i7 ernaast nodig.kazzzdafke schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 08:10:
Ik snap toch niet echt die systeemeisen soms..
Ik heb een "oude" i7 860 met 8GB DDR 3 2100 geheugen en een GTX970.
Ik speel alles op ultra...
indien geen geloof aan gehecht zal ik screen nemen van spel en system specs
Nja ligt eraan, mijn i7 2600 (''oudje'') draait beter dan de moderne i5 cpu's. Juist de hyperthreading en de relatief hoge snelheid wat mijn CPU heeft doet het juist goed bij BF1.Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 23:30:
de specs van rainbow six siege geven ook aan minimaal een I3 maar toch draait ie prima en stabiel op mijn G4400... zijn die specs dan niet altijd overdreven?
en jij hebt een I5 met 4 cores een dual core draait altijd stabieler uit mijn ervaring met games dan een quatcore, en ik heb heel wat games gehad sinds 2000.
Ik ga geen 4 euro betalen voor 10 uur gamen dat heb je zo gedaan, 10 uur is niks misschien als er een demo was die je gratis kon spelen of 100 uur gamen dan is het de moeite waard... komop zeg nou zelf het geld groeit ook niet op mijn rug... moet ik een I5 gaan aanschaffen dan voor € 239 en dan ook nog eens 37 € gaan neertellen voor bf 1 dan zit ik alweer op 277 euro doe eens normaal.
Die I5 is wel gruwelijk snel maar dat komt niet doordat het een quadcore is dat komt door de nieuwe techniek die erin zit, vroegah was dualcore sneller dan quatcore.
Zo draaide ik met de i7 2600 en de r9 290 (ook een oudje) BF1 Beta op 1080p ultra met circa 80 fps (drops tot ongeveer 68 bij echte herrie en in gebouwen rond de 90).
TheMask (voeding mannetje) gaf dit ook al direct aan in een topic dat mijn CPU gewoonweg perfect leunt voor BF1 wegens de cores en hyperthreading. Dit kwam ter sprake in een topic over iemand waarvan zijn i5 4gen niet goed genoeg was voor BF1 volgens themask, mijn i7 van een paar generaties terug doet het wel perfect. Dit legde TheMask vervolgens ook netjes uit, waarom dat zo is.
Mijn CPU vind je 2e hands voor een prikkie, zelfs ik heb die voor veel minder dan 239 een aantal jaar geleden gekocht via tweakers.net.
Voor de rest begrijp ik jou volledig qua onkosten bij pc gamen, dat is dan ook de reden waarom ik vrijwel alleen nog maar de xbox one gebruik om te gamen (niet dat gedoe met geld uitgeven aan hardware, pc wordt gebruikt voor werk, email, internet, enja als het moet kan ik bf1 of iets dergelijks opstarten want ik heb nog geen moeite gehad met een game). Misschien verstandig om dit ook te overwegen? Zo kan je gewoon de nieuwste games blijven doen in combinatie met geoptimaliseerde software-hardware waardoor je alsnog leuke plaatjes op je beeld krijgt.
Enige wat wennen zal zijn is de controller, je kan niet een 360 met een backflip, bukken, springen en vervolgens direct een headshot maken zoals men met een muis doet, het gaat er wel iets moeilijker maar tegelijk ook realistischer aan toe.
[ Voor 5% gewijzigd door LopendeVogel op 07-02-2017 08:57 ]
Omdat niemand het weet? Bij de release waren er ook mensen met hexacore i7s die grote performance problemen hadden. Eerste benchmark die ik vind geeft een verschil van een whopping 4% op average FPS bij een 7600k met HT enabled en disabled. En dat is een GTX1080, bij een wat normalere GPU zal dat verschil kleiner zijn.LopendeVogel schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 08:54:
[...]
Nja ligt eraan, mijn i7 2600 (''oudje'') draait beter dan de moderne i5 cpu's. Juist de hyperthreading en de relatief hoge snelheid wat mijn CPU heeft doet het juist goed bij BF1.
Zo draaide ik met de i7 2600 en de r9 290 (ook een oudje) BF1 Beta op 1080p ultra met circa 80 fps (drops tot ongeveer 68 bij echte herrie en in gebouwen rond de 90).
TheMask (voeding mannetje) gaf dit ook al direct aan in een topic dat mijn CPU gewoonweg perfect leunt voor BF1 wegens de cores en hyperthreading. Dit kwam ter sprake in een topic over iemand waarvan zijn i5 4gen niet goed genoeg was voor BF1 volgens themask, mijn i7 van een paar generaties terug doet het wel perfect. Dit legde TheMask vervolgens ook netjes uit, waarom dat zo is.
Eerlijk is eerlijk, bij de minimum frame rate hebben ze een groter verschil. Maar dan nog steeds, een (bij release) nieuwste generatie i7 hoefde echt niet recommended te zijn.
Ik weet het niet, ik heb alleen praktijkervaringen en de ondersteuning van TheMask die dit bevestigde. Wat benchmarken zeggen weet ik niet (daar kijk ik nooit naar, ik test het liever zelf). Daarnaast heb ik lang zal zijn leven geen 7600k maar een standaard i7 2600 die het perfect doet met een R9 290 in BF1. Iemand (mede tweaker) met een i5 4xxx ervaart problemen waarbij de CPU vermoedelijk de bottleneck is aangezien die de hele tijd de 100% aantikt bij BF1.Sissors schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:01:
[...]
Omdat niemand het weet? Bij de release waren er ook mensen met hexacore i7s die grote performance problemen hadden. Eerste benchmark die ik vind geeft een verschil van een whopping 4% op average FPS bij een 7600k met HT enabled en disabled. En dat is een GTX1080, bij een wat normalere GPU zal dat verschil kleiner zijn.
Eerlijk is eerlijk, bij de minimum frame rate hebben ze een groter verschil. Maar dan nog steeds, een (bij release) nieuwste generatie i7 hoefde echt niet recommended te zijn.
PS nu weet ik ook wel dat BF en PC gaming niet altijd lekker samengaat en er altijd zeer slechte performance optimalisaties zijn.. Ze richten zich duidelijk op de console.
Maar goed, de i7 2600 was maar een tip hoor omdat deze 2e hands voor een prikkie te vinden is en zich perfect leunt voor BF1, excuses...
Nou zo persoonlijk hoef je het ook niet te nemen. Als die in zijn moederbord past is dat mogelijk een prima idee. Mijn punt is vooral als iemand nu een nieuwe PC wil samenstellen voor BF1, dan kom je met bijvoorbeeld een i5 6400 + RX480/GTX1060, of een RX470, een heel eind als je gewoon 1080p wil spelen. Dan hoef je echt niet direct naar een i7 te gaan om fatsoenlijk te spelen.LopendeVogel schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:05:
[...]
Maar goed, de i7 2600 was maar een tip hoor omdat deze 2e hands voor een prikkie te vinden is en zich perfect leunt voor BF1, excuses...
(En ik heb zelf een i5 6600 met een R9 fury waar hij op 1440p rond de 80 fps draait, misschien had ik achteraf beter een i7 kunnen kopen, tegelijk heb ik er echt geen spijt van, en gezien andere benchmarks die ik heb gezien zal een fury simpelweg niet veel meer fps op die resolutie trekken).
Edit: Oeps, ik zal hiermee de hardware discussie stoppen.
[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 07-02-2017 09:16 ]
Haha nee ik neem het niet persoonlijk. Maar hij wilt graag BF1 spelen en wilt er niet al teveel geld in stoppen om dit mogelijk te maken. Dan zou de i7 2600 gewoonweg de oplossing kunnen zijn, niet meer niet minderSissors schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:15:
[...]
Nou zo persoonlijk hoef je het ook niet te nemen. Als die in zijn moederbord past is dat mogelijk een prima idee. Mijn punt is vooral als iemand nu een nieuwe PC wil samenstellen voor BF1, dan kom je met bijvoorbeeld een i5 6400 + RX480/GTX1060, of een RX470, een heel eind als je gewoon 1080p wil spelen. Dan hoef je echt niet direct naar een i7 te gaan om fatsoenlijk te spelen.
(En ik heb zelf een i5 6600 met een R9 fury waar hij op 1440p rond de 80 fps draait, misschien had ik achteraf beter een i7 kunnen kopen, tegelijk heb ik er echt geen spijt van, en gezien andere benchmarks die ik heb gezien zal een fury simpelweg niet veel meer fps op die resolutie trekken).
Edit: Oeps, ik zal hiermee de hardware discussie stoppen.
Jaaa laten we er maar mee stoppen, de tweaker stelde zijn vraag in het verkeerde topic, en wij beantwoorden die dus ook in het verkeerde topic
Kerel post een filmpje van een headshot op grote afstand en wordt met de grond gelijk gemaakt

En nog een reden om de Limpet te nemen
Ja ik was The Great War aan het kijken
[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 07-02-2017 09:58 ]
Heh, eerste comment geeft ook al aan dat het in scène gezet is en dat de kerel die hij raakt een vriend van 'm is.Tsurany schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:49:
https://www.reddit.com/r/...p/bf1_853_meter_headshot/
Kerel post een filmpje van een headshot op grote afstand en wordt met de grond gelijk gemaakt
En nog een reden om de Limpet te nemen
[video]
Ja ik was The Great War aan het kijken
Ach, het is leuk voor de statistieken maar het voegt niets toe aan het spel en het zegt al helemaal niets over hoe goed je kan snipen. Goede recons/scouts pronen niet
Ik heb dus exact de zelfde config, i7 2600k op 4.2ghz en een R9 290. maar ik haal rind de 70 fps op high settings. Ultra is 40 fps.LopendeVogel schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 08:54:
[...]
Nja ligt eraan, mijn i7 2600 (''oudje'') draait beter dan de moderne i5 cpu's. Juist de hyperthreading en de relatief hoge snelheid wat mijn CPU heeft doet het juist goed bij BF1.
Mijn CPU vind je 2e hands voor een prikkie, zelfs ik heb die voor veel minder dan 239 een aantal jaar geleden gekocht via tweakers.net.
Voor de rest begrijp ik jou volledig qua onkosten bij pc gamen, dat is dan ook de reden waarom ik vrijwel alleen nog maar de xbox one gebruik om te gamen (niet dat gedoe met geld uitgeven aan hardware, pc wordt gebruikt voor werk, email, internet, enja als het moet kan ik bf1 of iets dergelijks opstarten want ik heb nog geen moeite gehad met een game). Misschien verstandig om dit ook te overwegen? Zo kan je gewoon de nieuwste games blijven doen in combinatie met geoptimaliseerde software-hardware waardoor je alsnog leuke plaatjes op je beeld krijgt.
Enige wat wennen zal zijn is de controller, je kan niet een 360 met een backflip, bukken, springen en vervolgens direct een headshot maken zoals men met een muis doet, het gaat er wel iets moeilijker maar tegelijk ook realistischer aan toe.
Kan prima gamen hoor, maar toch vreemd.
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
TDM kan best leuk zijn als je gewoon even onbezorgd wil 'knallen'. Ik maak me wel zorgen over het slag spelers dat elke gamemode speelt alsof het TDM is, want dan verlies je gewoon als het je teammates zijnRoyK schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:47:
gisteren heb ik even een uurtje kunnen gamen. Helaas stond ik overal in de wacht op 64p servers. ik dacht, ik moet en zal even spelen en ik heb geen tijd om te wachten. Dan maar een TDM met 24 spelers. De game mode verraste me zeer moet ik zeggen. Ik heb TDM in BF3 en BF4 nooit zo tof gevonden terwijl ik vanouds en TDM speler ben. Het had altijd het gevoel dat ze TDM op een conquest map hadden geprikt en klaar. Maar ik dat gevoel in ieder geval helemaal niet in BF1. En de sfeer blijft toch echt een factor. Het was even heftig, gebouw storte half in en de rook, en de doffe geluiden maakte het gewoon zo realistisch. Het semi realisme die ik ervaar maakt me stiekem een beetje bezorgd. Hoe ziet een next game er in 2020 er dan wel niet uit als alles weer een trapje omhoog gaat. Ik dwaal af.. en ik baal dat ik weinig tijd heb om lekker te kunnen gamen!
Leuk alternatief is Rush, ook 24p maar wel objective based met steeds twee plaatsen waar je een bom moet leggen of welke je juist moet verdedigen, afhankelijk van in welk team je zit.
2 potjes operations gespeeld na eerst een opwarming in conquest.
Soms ging het capturen van de sectors er HEEL snel aan toe, dat de defenders niet wisten waar ze stonden.
Soms duurde het immens lang, maar won de teamplay toch van de stugheid van de enemy.
Ik vond het heel leuk. Best ook wel trots op mijn resup's van 130 en 155
Support is wel veel leuker spelen als je ook effectief in een goed squad zit dat samenspeelt. Voor herhaling vatbaar
[ Voor 16% gewijzigd door kazzzdafke op 07-02-2017 15:21 ]
Ik ben je eeuwig dankbaar voor alle ammo!kazzzdafke schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:20:
Vandaag met enkele tweakers op discord leuk liggen knallen
2 potjes operations gespeeld na eerst een opwarming in conquest.
Soms ging het capturen van de sectors er HEEL snel aan toe, dat de defenders niet wisten waar ze stonden.
Soms duurde het immens lang, maar won de teamplay toch van de stugheid van de enemy.
Ik vond het heel leuk. Best ook wel trots op mijn resup's van 130 en 155en het neerhalen van diverse bombers!
Support is wel veel leuker spelen als je ook effectief in een goed squad zit dat samenspeelt. Voor herhaling vatbaar
Wist jij dan nog niet dat je voor elke kill eerst moet springen en 360 graden rond moet draaien? Anders hoor je er niet bij!freak-me-baby schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:16:
Iedereen heeft het altijd maar over die snipers die irritant zijn, maar wat ik veel irritanter vind eigenlijk zijn die DOOM-achtige spelers die met een shotgun door de hele map heen rennen en springen :-) Man man man ... gisteren Operations potje met hele squads die zaten rond te springen met shotguns (speel zelf graag medic met een Sebstlader optical ... is niet te doen)
[...]
TDM kan best leuk zijn als je gewoon even onbezorgd wil 'knallen'. Ik maak me wel zorgen over het slag spelers dat elke gamemode speelt alsof het TDM is, want dan verlies je gewoon als het je teammates zijn
.......
Doe ik ook als ik ff niets te doen heb, zijn korte potjes, alleen kwa punten niet veel eer te behalen......
Klopt. Dat maakt een stat als score per minute ook zo ondoorzichtig, bijv. een enorm goede Rush speler zal minder SPM hebben dan een middelmatige Operations of Conquest speler. Er zit per mode veel verschil in.luifel schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:43:
[quote]Foodie88 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:07:
[...]
TDM kan best leuk zijn als je gewoon even onbezorgd wil 'knallen'. Ik maak me wel zorgen over het slag spelers dat elke gamemode speelt alsof het TDM is, want dan verlies je gewoon als het je teammates zijn
.......
Doe ik ook als ik ff niets te doen heb, zijn korte potjes, alleen kwa punten niet veel eer te behalen......
HahahaFoodie88 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:26:
[...]
Wist jij dan nog niet dat je voor elke kill eerst moet springen en 360 graden rond moet draaien? Anders hoor je er niet bij!

Zou lachen zijn als je ook nog eens een salto kan maken ...
Hmm wat ik op de console meestal doe, is gewoon quickmatch en dan conquest (mijn favoriete gametype).RoyK schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:47:
gisteren heb ik even een uurtje kunnen gamen. Helaas stond ik overal in de wacht op 64p servers. ik dacht, ik moet en zal even spelen en ik heb geen tijd om te wachten. Dan maar een TDM met 24 spelers. De game mode verraste me zeer moet ik zeggen. Ik heb TDM in BF3 en BF4 nooit zo tof gevonden terwijl ik vanouds en TDM speler ben. Het had altijd het gevoel dat ze TDM op een conquest map hadden geprikt en klaar. Maar ik dat gevoel in ieder geval helemaal niet in BF1. En de sfeer blijft toch echt een factor. Het was even heftig, gebouw storte half in en de rook, en de doffe geluiden maakte het gewoon zo realistisch. Het semi realisme die ik ervaar maakt me stiekem een beetje bezorgd. Hoe ziet een next game er in 2020 er dan wel niet uit als alles weer een trapje omhoog gaat. Ik dwaal af.. en ik baal dat ik weinig tijd heb om lekker te kunnen gamen!
Soms (echt soms) kom ik dan in een lege server terecht, maar aangezien veel mensen deze quickmatch optie gebruiken is die ook binnen 1 minuut vol (32vs32).
Misschien een tip, althans op de PC met BF4 kon ik dit ook op deze manier doen?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Moonwalkers komen overal wel voor. Leuk volk he -_-NiGeLaToR schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:06:
Cheaters.. door de lucht lopen en dan oneindige stroom dynamiet droppen. Wat een lol zal die gehad hebben.
Verwijderd
Enige wat wennen zal zijn is de controller, je kan niet een 360 met een backflip, bukken, springen en vervolgens direct een headshot maken zoals men met een muis doet, het gaat er wel iets moeilijker maar tegelijk ook realistischer aan toe.''
Ik vind dit tof om te horen van jou lopendevogel in ieder geval iemand die mij snapt in plaats van meteen begint de klagen.
Ik heb een nintendo wi mini met golf, driver, en een aantal andere games die ik soms ook nog graag speel dus een xbox one zal voor mij niet echt iets zijn geloof ik.
Daarbij gebruik ik mijn pc inderdaad voor mijn werk en om te internet en voor email uit te lezen en dergelijk en natuurlijk om te gamen.
In de toekomst ga ik misschien kijken of ik nog iets aan mijn opstelling kan doen door een betere processor te kopen ik heb laatst al geïnvesteerd in meerdere dingen voor mijn pc dus voorlopig word het effe rustig aan doen qua kosten.
Eindelijk een (ietwat) normale post! Je snapt hopelijk ook wel dat als je je zo opstelt, dat mensen die reacties gaan geven!Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:15:
''Voor de rest begrijp ik jou volledig qua onkosten bij pc gamen, dat is dan ook de reden waarom ik vrijwel alleen nog maar de xbox one gebruik om te gamen (niet dat gedoe met geld uitgeven aan hardware, pc wordt gebruikt voor werk, email, internet, enja als het moet kan ik bf1 of iets dergelijks opstarten want ik heb nog geen moeite gehad met een game). Misschien verstandig om dit ook te overwegen? Zo kan je gewoon de nieuwste games blijven doen in combinatie met geoptimaliseerde software-hardware waardoor je alsnog leuke plaatjes op je beeld krijgt.
Enige wat wennen zal zijn is de controller, je kan niet een 360 met een backflip, bukken, springen en vervolgens direct een headshot maken zoals men met een muis doet, het gaat er wel iets moeilijker maar tegelijk ook realistischer aan toe.''
Ik vind dit tof om te horen van jou lopendevogel in ieder geval iemand die mij snapt in plaats van meteen begint de klagen.
Ik heb een nintendo wi mini met golf, driver, en een aantal andere games die ik soms ook nog graag speel dus een xbox one zal voor mij niet echt iets zijn geloof ik.
Daarbij gebruik ik mijn pc inderdaad voor mijn werk en om te internet en voor email uit te lezen en dergelijk en natuurlijk om te gamen.
In de toekomst ga ik misschien kijken of ik nog iets aan mijn opstelling kan doen door een betere processor te kopen ik heb laatst al geïnvesteerd in meerdere dingen voor mijn pc dus voorlopig word het effe rustig aan doen qua kosten.
Het is allemaal een afweging. Ik kies bewust voor PC als platform, voor meerdere redenen:
- ik ben het platform reeds lange tijd gewend
- ik vind muis en toetsenbord veel fijner dan controller
- PC heeft meer mogelijkheden en hogere limieten qua graphics
Sure, het kost meer geld dan een console maar je kan er dan ook meer mee. Als gamen één van je hoofd-hobbies is, is de investering te overzien maar als je hier maar een klein budget voor maakt, dan is het wellicht verstandiger om voor een console te gaan. Je eisen wat betreft graphics low-high-ultra, resolutie en framerate tellen ook zwaar mee.
Ik vind het moeilijk om te begrijpen, maar er zijn mensen die 30 FPS voldoende vinden. Uitspraken als "Het draait prima hoor! Met alles op ultra zo'n 30 FPS." kan ik dan ook totaal niet volgen, ik schroef liever de instellingen naar beneden totdat ik een solide 60 FPS haal en ik denk dat de meeste mensen die mening volgen. Toch blijft het een persoonlijk standpunt, voor ieder net weer wat anders.
Verwijderd
Ik had dat met zoveel games die ik kocht bijna allemaal games verschillende shooters, bijvoorbeeld toen farcry uitkwam het was een van de eerste toen geloof ik met van die jetskies kon je al varend en schietend door de jungle.
Ik kocht die game en ik dacht ooohhh dat kan mijn pc wel aan fout! de grafische kaart was weer te slecht alles begon te happeren en te laggen tsja en dan lag die game daar twee maanden zonder te spelen tot ik een nieuwe grafische kaart kocht.
Wel een van mijn beste kaartjes was een 0,5 GB kaart voor 26 euro een paar jaar geleden daar heb ik een hoop lol van gehad.
Keiharde "fuck you" voor iedereen die premium al heeft helaas. Mocht je het niet hebben is het nu een goed moment.
Goddomme, ik heb al premium. Goed, die rewards interesseren me niet echt maar het is toch zuur.Tsurany schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 23:19:
Gratis deluxe upgrade als je nu premium koopt: https://www.battlefield.c...ium-deluxe-edition-bundle
Keiharde "fuck you" voor iedereen die premium al heeft helaas. Mocht je het niet hebben is het nu een goed moment.
Helemaal mee eens...SmokingCrop schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 00:40:
Toch liever Premium aan 35 euro tijdens de sale dan aan 50 euro en deluxe "gratis" erbij krijgen
Je zal er ingame geen profijt uithalen, bedoel ik dan.
Die 4 maps, zit dat daar vol?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik wacht idd weer op de volgende actie. Ik ga geen 15 euro extra betalen voor wat skinsSmokingCrop schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 00:40:
Toch liever Premium aan 35 euro tijdens de sale dan aan 50 euro en deluxe "gratis" erbij krijgen

Vaak bu'j te bang!
Dit zit er extra in de deluxe versie:beany schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:36:
tis nog vroeg en zo, maar ikke niet begrijp: je krijgt de deluxe erbij als je een premium koopt? Maar alles wat in de deluxe versie zit zit toch ook in de premium versie?
- Red Baron Pack
- Lawrence of Arabia Pack
- 5x Battlepacks
Maar het punt waar ik over val is dat heel veel mensen al eerder premium gekocht hebben, bijvoorbeeld direct tijdens release. En nu, voordat er überhaupt een DLC uit is, wordt premium al gecombineerd met nog meer extra's voor dezelfde prijs. Dat is gewoon een middelvinger naar fans die alles al direct gekocht hadden zonder dat de deluxe versie er toen bij zat.
Kijk als ze dit doen na de eerste of de tweede DLC is het begrijpelijk. Maar een extra sale nog voordat de content uit is dat is voor mij niet begrijpelijk.
Ah, ik snap mijn verwarring. Ik was in de war met de ultimate edition. Daar zit deluxe en premium in. Ik zat in mijn hoofd met dat premium het zelfde is als de ultimate... wat niet zo isTsurany schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:56:
[...]
Dit zit er extra in de deluxe versie:
- Red Baron Pack
- Lawrence of Arabia Pack
- 5x Battlepacks
Maar het punt waar ik over val is dat heel veel mensen al eerder premium gekocht hebben, bijvoorbeeld direct tijdens release. En nu, voordat er überhaupt een DLC uit is, wordt premium al gecombineerd met nog meer extra's voor dezelfde prijs. Dat is gewoon een middelvinger naar fans die alles al direct gekocht hadden zonder dat de deluxe versie er toen bij zat.
Kijk als ze dit doen na de eerste of de tweede DLC is het begrijpelijk. Maar een extra sale nog voordat de content uit is dat is voor mij niet begrijpelijk.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]
Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.